Lekkere jongens daar bij Banggood. Had m'n order daar dus geannuleerd vanwege de aanhoudende backorder, maar een week later nog steeds geen nieuws over of en hoe het via PayPal overgemaakte bedrag terug zou worden gestort, orderstatus bleef op 'cancelled' staan. Blijkt dat je daar zelf contact over moet opnemen met de helpdesk over hoe je wil dat ze het afhandelen na een cancellation

Wat dacht jullie van terugstorten?
Maar goed, inmiddels gelukt dus, en een dag later staat het geld idd weer op m'n PayPal account. Tijd dus om naar een ander exemplaar te zoeken, en op basis van wat ik in dit topic lees gekozen voor Aliexpress, en dan bij voorkeur dus met verzending vanuit Europa vanwege de kortere verzendtijd en geen risico op import- en douanekosten.
Hoewel ik liever de blauwe 6/128GB versie zou willen ben ik uitgekomen op
deze die zo te zien verkocht wordt door de Xiaomi global store. Ze geven aan dat voor de verzendkosten van €38,20 iig voor de douanekosten en BTW is voorzien, en ie waarschijnlijk binnen 10 business days wordt bezorgd. Garantie is iig een jaar via Allianz, maar neem aan dat ze wettelijk sowieso verplicht zijn de Europese 2 jaar te bieden als ze vanuit de EU verkopen en verzenden. Maar dat is niet iets waar ik me echt zorgen over maak verder.
M'n vingers jeuken, maar probeer me zoals @
bloblub adviseert in het geval van Ali nog even in te houden in afwachting van liefst nog een iets gunstiger prijs dan de huidige €506,39 incl. verzendkosten door hopelijk een aanstaande flash sale of een coupon. Laatstgenoemde wel op gezocht, maar geen gevonden helaas nog.
Dus als iemand nog tips of advies heeft hou ik me aanbevolen!