Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep2
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 22:58
8 januari de zwarte global version besteld bij GearBest voor 438 euro met 3 euro verzendkosten via Priority Line Express.
9 januari verzonden, levertijd 10-20 werkdagen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik kan een refund aanvragen zo blijkt omdat de beloofde 9 januarie niet is gehaald. Zijn er elders goede deals waar ik eigenlijk toch de 256 gb versie voor een prijsje kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:27
Zag zojuist een push bericht met een aanbieding bij Aliexpress, de 6GB/128GB versie voor € 459. In het bericht staat dat deze vanuit Spanje verstuurd wordt (dus geen import/BTW), dit kan ik in de link echter niet direct terug vinden.

Wel snel beslissen, de aanbieding in tot 13:00 geldig...

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-05 14:49
alesandro_46 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:51:
Zag zojuist een push bericht met een aanbieding bij Aliexpress, de 6GB/128GB versie voor € 459. In het bericht staat dat deze vanuit Spanje verstuurd wordt (dus geen import/BTW), dit kan ik in de link echter niet direct terug vinden.

Wel snel beslissen, de aanbieding in tot 13:00 geldig...
Super info.... ik wacht nog op de blauwe versie. :+

PS: Hoe heb je dat met de push bericht gedaan, is dat een algemeen push info of kun je ook zoekopdrachten aanmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
MueKo69 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:01:
[...]

Super info.... ik wacht nog op de blauwe versie. :+

PS: Hoe heb je dat met de push bericht gedaan, is dat een algemeen push info of kun je ook zoekopdrachten aanmaken?
Voor het push bericht heb ik niks speciaals gedaan, die ontvang ik regelmatig van de Aliexpress app. Soms aanbiedingen mar voornamelijk dat er coupons aan het verlopen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 08:59
yasin76 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:34:
Ik kan een refund aanvragen zo blijkt omdat de beloofde 9 januarie niet is gehaald. Zijn er elders goede deals waar ik eigenlijk toch de 256 gb versie voor een prijsje kan kopen.
Als ik jou was zou ik niet meer aan chinashoppen doen als je na 1 dag al gaat piepen over refunds.
ik zie overal dat het toestel steeds goedkoper wordt, nog even een tijdje wachten tot de 5G versie ook beschrikbaar wordt, dan word de normale zonder 5 G wel een stukje goedkoper denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik zie net op m'n orderpagina bij GearBest dat het toestel (Sapphire Blue) idd in backorder staat. Jammer, maar ik laat het maar zo, voor nu nog geen zin in het gedoe wat een refund vaak ook weer met zich meebrengt. Ik wacht het nog wel een weekje af.

[ Voor 3% gewijzigd door Weemism op 10-01-2019 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruubs11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
Nu te bestellen bij belsimpel!

https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-mix-3/zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:28
Ja alleen de zwarte met 128gb.

Zit nog te twijfelen met 1 of 2 jarig contract en 128 of 256gb.
Had nu 1 jarig contract op mijn toestel met 64gb.

Met 128gb wel dubbel zoveel opslag, maar helaas kan je niet uitbreiden. Denk ook niet dat het nodig is, maar ja. Misschien even afwachten wat de 256gb versie gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
G.Scholtens schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:45:
[...]

Ja alleen de zwarte met 128gb.

Zit nog te twijfelen met 1 of 2 jarig contract en 128 of 256gb.
Had nu 1 jarig contract op mijn toestel met 64gb.

Met 128gb wel dubbel zoveel opslag, maar helaas kan je niet uitbreiden. Denk ook niet dat het nodig is, maar ja. Misschien even afwachten wat de 256gb versie gaat kosten.
Tja dat kan alleen jij voor jezelf bepalen. Ik heb persoonlijk voldoende aan 64GB, dit komt omdat ik redelijk dwangmatig mijn telefoon zo schoon mogelijk houdt zowel fysiek als met de software haha.

Zelf heb ik de global version afgelopen dinsdag besteld bij TradingShenzhen voor €497 deze wordt verstuurd vanuit een warehouse in de EU. Ik hoop hem zaterdag, anders dinsdag te ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:02

13art

Moderator Mobile
ruubs11 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:01:
[...]

Tja dat kan alleen jij voor jezelf bepalen. Ik heb persoonlijk voldoende aan 64GB, dit komt omdat ik redelijk dwangmatig mijn telefoon zo schoon mogelijk houdt zowel fysiek als met de software haha.

Zelf heb ik de global version afgelopen dinsdag besteld bij TradingShenzhen voor €497 deze wordt verstuurd vanuit een warehouse in de EU. Ik hoop hem zaterdag, anders dinsdag te ontvangen
Zat ik net ook al naar te kijken, maar ik heb liever de blauwe variant en die hebben ze daar niet.
Die is lastig te krijgen. Misschien via Banggood, maar daar werkt de kortingscode niet meer "Can only be used 700 times".

Ik heb geen haast. Wil er sowieso niet meer dan 500 voor betalen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:44:
[...]

Zat ik net ook al naar te kijken, maar ik heb liever de blauwe variant en die hebben ze daar niet.
Die is lastig te krijgen. Misschien via Banggood, maar daar werkt de kortingscode niet meer "Can only be used 700 times".

Ik zoek ook de blauwe variant (groen misschien ook wel) en wil niet meer dan 500 voor betalen.
Laat hier maar weten als je wat gevonden hebt, zal ik ook doen. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Alle ander kleuren etc. komen nog wel bij belsimpel, staat op de website gewoon dat ze verwacht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
G.Scholtens schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:00:
Alle ander kleuren etc. komen nog wel bij belsimpel, staat op de website gewoon dat ze verwacht worden
Klopt, maar daar kost de telefoon los meer dan 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
l3art schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:11:
[...]

Klopt, maar daar kost de telefoon los meer dan 500.
Ja dat dan weer wel, maar ja wil zelf gewoon weer bestellen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
l3art schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:44:
[...]

Blauwe en groene kleur zijn overal inderdaad 30-50~ duurder. Gezien je geen haast hebt zal het zeker wel goed komen. Heb zelf bijna altijd de voorkeur voor de "kleur" zwart.
Nog een klein weekje en dan heb ik hem ook eindelijk, ik kan niet meer wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MueKo69 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:58:
[...]

Ik zoek ook de blauwe variant (groen misschien ook wel) en wil niet meer dan 500 voor betalen.
Laat hier maar weten als je wat gevonden hebt, zal ik ook doen. (y)
Hier is hij op 16 januari voor 450GBP, omgerekend 504 euro... (weet niet wat de verzendkosten worden), maar wel uit Engeland, dus lekker dichtbij, ook handig met eventuele garantie.

Heb op het forum van Fok! aan de gearbest support gevraagd of er een coupon is zodat hij via Gearbest onder de 500 komt.

edit:
Zoals ik hier lees, wordt ook op Amazon een introductieprijs van 449GBP gehanteerd voor de Mi Mix 3. Interessant....Dat wordt proberen om om 13:00 op amazon uk te kijken voor de mi mix 3... Zit op mijn werk en heb eigenlijk gesprekken dan, maar goed, misschien even snel naar het toilet ;)
To celebrate the launch, Xiaomi will have a special early bird price of 449 pounds for the Mi Mix 3. The promotion starts at 12:00 PM local time and will be available on Xiaomi’s website, Amazon U.K., and Ebuyer.com.

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-05 11:40
Amazon biedt wel de beste support al vind ik het zelf

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Pukson schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:56:
Amazon biedt wel de beste support al vind ik het zelf
Ja klopt. Heb nog even getwijfeld om hem daar te kopen de 16de.
Maar kreeg nu een aanbieding van gearbest/fok waar de blauwe global variant nog maar 455 is. Voor 50 euro neem ik die gok wel. Nadeel is wel dat het wat langer wachten is voordat de telefoon binnen is.

@MueKo69 misschien ook voor jou interessant.

edit:
16 januari ook bij de Spaanse Mi Store voor 459 te koop. Zelfde prijs, dichter bij huis.

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:54:
[...]

Ja klopt. Heb nog even getwijfeld om hem daar te kopen de 16de.
Maar kreeg nu een aanbieding van gearbest/fok waar de blauwe global variant nog maar 455 is. Voor 50 euro neem ik die gok wel. Nadeel is wel dat het wat langer wachten is voordat de telefoon binnen is.

@MueKo69 misschien ook voor jou interessant.
Heb net gekeken maar het risico om achteraf invoerbelastingen te betalen is mij bij GB te hoog.
Ik wacht liever op de blauwe bij Amazon Prime of Honorbuy.
PS: Heb gezien dat de prijs bij Belsimpel dagelijks met 10 euro daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MueKo69 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:30:
[...]

Heb net gekeken maar het risico om achteraf invoerbelastingen te betalen is mij bij GB te hoog.
Ik wacht liever op de blauwe bij Amazon Prime of Honorbuy.
PS: Heb gezien dat de prijs bij Belsimpel dagelijks met 10 euro daalt.
Dat is er niet met EU Priority.
En bestel je via de link die gegeven wordt bij Fok en mocht om wat voor reden dan ook toch nog extra kosten zijn, dan krijg je het alsnog terug.

edit:
Overigens zie ik dat hij in Europa voor dezelfde prijs weg gaat: https://event.mi.com/es/sales2019/rebajas
459. Ik ga mijn order dus maar weer annuleren bij gearbest 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:32:
[...]

Dat is er niet met EU Priority.
En bestel je via de link die gegeven wordt bij Fok en mocht om wat voor reden dan ook toch nog extra kosten zijn, dan krijg je het alsnog terug.

edit:
Overigens zie ik dat hij in Europa voor dezelfde prijs weg gaat: https://event.mi.com/es/sales2019/rebajas
459. Ik ga mijn order dus maar weer annuleren bij gearbest 8)7
GearBest Tax Info: Tax Information ALL prices listed on GearBest exclude taxes, import fees, and customs duties. Customers may be subject to these fees.

Voor mij de reden waarom ik het niet via GB doe en dan liever over een paar dagen ergens anders in de EU koop.
PS: Ik had een tijdje teug gemaild met Xiaomi UK en hun vertelden mij dat ze niet naar nl verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MueKo69 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:55:
[...]

GearBest Tax Info: Tax Information ALL prices listed on GearBest exclude taxes, import fees, and customs duties. Customers may be subject to these fees.

Voor mij de reden waarom ik het niet via GB doe en dan liever over een paar dagen ergens anders in de EU koop.
PS: Ik had een tijdje teug gemaild met Xiaomi UK en hun vertelden mij dat ze niet naar nl verkopen.
Uit de gearbest support op Fok!

Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de €22, kies dan voor ‘Priority Line’. Met deze verzendmethode sluit je eventuele douanekosten uit, want wij vergoeden deze douanekosten. Niet alle pakketten worden trouwens door de douane gecontroleerd. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een inschatting en kan dus langer of korter duren voordat jij je pakketje hebt.

Hmmm best kans dat de Spaanse shop dit ook niet doet. Nou even afwachten maar. En anders gewoon nog meer geduld hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:57:
[...]

Uit de gearbest support op Fok!

Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de €22, kies dan voor ‘Priority Line’. Met deze verzendmethode sluit je eventuele douanekosten uit, want wij vergoeden deze douanekosten. Niet alle pakketten worden trouwens door de douane gecontroleerd. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een inschatting en kan dus langer of korter duren voordat jij je pakketje hebt.

Hmmm best kans dat de Spaanse shop dit ook niet doet. Nou even afwachten maar. En anders gewoon nog meer geduld hebben.
Kan wel zijn maar als je vanaf de 16de hem overal in EU kan kopen dan heb je het toestel ook in een week zonder risico in huis. Dat is dus sneller maar kost nog wel even wat geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
[...]

De 16de voor 449 euro te koop in spanje en via GLS Europe verzonden ;)
http://www.aliexpress.com...9e-4753-bfc3-dcffa6233cc8

12.1 Edit: De blauwe was nu al te koop en heb hem voor 498 euro in blauw bestellt.

[ Voor 13% gewijzigd door MueKo69 op 14-01-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Zijn de toestellen die via banggood besteld zijn met pre order al verzonden bij iemand? bij mij staat die nog steeds op backorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-05 16:35
yasin76 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:48:
Zijn de toestellen die via banggood besteld zijn met pre order al verzonden bij iemand? bij mij staat die nog steeds op backorder
Hier staat hij ook nog in backorder. Heb hem op de 30ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Heb een refund aangevraagd. 3 dagen terug was het "we verzenden maximaal na 1 a 2 dagen", gisteren hebben ze me verzekerd dat het vandaag zou verzonden worden en vandaag staat ie in backorder en zeggen ze dat het pas over een paar werkdagen wordt verzonden. Nee dank je, Ik zal elders wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-05 17:06
yasin76 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:26:
Heb een refund aangevraagd. 3 dagen terug was het "we verzenden maximaal na 1 a 2 dagen", gisteren hebben ze me verzekerd dat het vandaag zou verzonden worden en vandaag staat ie in backorder en zeggen ze dat het pas over een paar werkdagen wordt verzonden. Nee dank je, Ik zal elders wel zien.
Balen! Hoop voor je dat je je geld snel terug krijgt.

Ik heb hem zelf bij Honorbuy gekocht. Zij hebben voorraad en verzenden binnen 48 uur vanuit hun wharehouse in Italië. Wordt verzonden met DHL en kreeg hem binnen een dag na verzenden.

Enig nadeel is wel dat ze enkel alleen de 6G zwarte versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Zwart is ok, maar het is wel 60 euro verschil., Is 511 euro. Vind ik echt veel voor een xiaomi. Maar ja dat begrijp ik ergens ook wel. Geen gedoe en meteen thuis geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Het lijken vooral de niet-zwarte toestellen te zijn die slecht verkrijgbaar zijn, dat zal in de EU warehouses neem ik aan niet anders zijn dan die in China. Ook vraag ik me af of de EU deze toestellen zodra ze uit backorder komen ook niet later (want moeten nog uit China komen) krijgt dan de Chinese retailers, en het daarom ook weinig zin heeft om je order in China te cancellen en een in de EU te plaatsen, te meer omdat je dan ook weer onderaan de lijst van uitlevering komt.

Met name om die reden, en omdat ik bij een re-order de korting misloop die ik nu op het blauwe toestel had (totaalprijs €459) handhaaf ik voorlopig toch maar m'n order bij BangGood ook al staat ie ook daar nog in backorder, maar het begint inderdaad wel vervelend te worden.

Hopelijk komt ie volgende week alsnog beschikbaar voor verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
[...]

Vandaag bericht gekregen, mijn blauwe mi mix 3 is in Spanje met GLS Europe verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Laatst online: 27-03 17:43
Aankomende woensdag dit toestel bestellen van Aliexpress Spanje voor €459 lijkt me op dit moment de beste deal? Geen kans op invoerkosten en Europese garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
bloblub schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:16:
Aankomende woensdag dit toestel bestellen van Aliexpress Spanje voor €459 lijkt me op dit moment de beste deal? Geen kans op invoerkosten en Europese garantie?
Heb je gezien wat de voorraad op aliexpress is?
Je kunt vandaag beter 40.- euro meer betalen (heb ik ook gedaan) en zo zeker zijn dat je überhaupt een toestel onder 500 euro krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door MueKo69 op 14-01-2019 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lookbehind
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 14:55
yasin76 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:48:
Bij mij was hij zelfs al eerder dan 9 januari verzonden, namelijk op 4 januari. Hij is echter nog steeds onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
Vandaag een mailtje gehad van Banggood dat de restock van het zwarte model 6/128 nog 2 tot 3 weken kan duren.
Dus woensdag maar eens kijken of we er dan 1 ergens anders kunnen bestellen voor een prijs die in de buurt ligt van de Banggood actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
das spijtig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

PKlein schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:57:
Vandaag een mailtje gehad van Banggood dat de restock van het zwarte model 6/128 nog 2 tot 3 weken kan duren.
Dus woensdag maar eens kijken of we er dan 1 ergens anders kunnen bestellen voor een prijs die in de buurt ligt van de Banggood actie.
Voor de blauwe 6/128GB variant tot dusver zelf nog geen mail over de duur van de vertraging ontvangen, behalve dus dat de status nog steeds op backorder staat. Wel eerder vanavond zelf een mail gestuurd aan de helpdesk met de vraag wanneer ze verwachten de order beschikbaar te hebben en te kunnen versturen.

Zal het hier laten weten als er een reactie komt aangezien dit dan voor iedereen zal gelden die een blauwe heeft besteld bij BangGood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
De actie op de spaanse xiaomi is begonnen en binnen 7 minuten tijd was de blauwe al uitverkocht. Ik kan geen verzendadres toevoegen om een bestelling te plaatsen helaas. Anders was 459 echt een leuke prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
yasin76 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:13:
De actie op de spaanse xiaomi is begonnen en binnen 7 minuten tijd was de blauwe al uitverkocht. Ik kan geen verzendadres toevoegen om een bestelling te plaatsen helaas. Anders was 459 echt een leuke prijs..
Mocht je over een CC beschikken dan zou je hem bij Ali voor dezelfde prijs kunnen kopen. Heeft nu nog 20 blauwe.
Zij verzenden hem vanuit Italië Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
PKlein schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:16:
[...]

Mocht je over een CC beschikken dan zou je hem bij Ali voor dezelfde prijs kunnen kopen. Heeft nu nog 20 blauwe.
Ik heb een account maar levert helaas niet naar belgie :( Dus gaat deze deal niet voor mij zijn. Vind ik zo zo jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloblub
Zojuist een blauwe op Ali besteld voor € 453,66 (Verkoper heeft een € 5,34 coupon ter beschikking)

Ik heb het via een reflink van CashbackXL laten lopen voor 2% korting waardoor ik na de cashback op €444.58 euro uitkom. Leuke prijs! (Mits de cashback word goedgekeurd, geen ervaring daarmee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Ik kan naar een nederlands adres laten versturen maar nu is er de mogelijkheid niet meer om te betalen via paypal of bankcontact, What the hell!Waar vindt je de coupon terug? bloblub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Even gekeken op Amazon. Maar amazon.co.uk verscheept de mi mix 3 niet naar Nederland.
bloblub schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:39:
Zojuist een blauwe op Ali besteld voor € 453,66 (Verkoper heeft een € 5,34 coupon ter beschikking)

Ik heb het via een reflink van CashbackXL laten lopen voor 6% korting.
Op elektronica krijg je 2% cashback, geen 6 volgens cashbackXL

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/3dZPrWNX/Screenshot-20190116-141334-01.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door 13art op 16-01-2019 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
yasin76 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:02:
Ik kan naar een nederlands adres laten versturen maar nu is er de mogelijkheid niet meer om te betalen via paypal of bankcontact, What the hell!Waar vindt je de coupon terug? bloblub?
Onder de buttons. Misschien alleen op desktop?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hPFUYWT.png

[ Voor 60% gewijzigd door bloblub op 16-01-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
bloblub schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:12:
[...]

Onder de buttons. Misschien alleen op desktop?

[Afbeelding]
Hier op de app is er ook die mogelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yasin76
Allright heb er overheen gekeken sorry tnx guys :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloblub
l3art schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:11:
Even gekeken op Amazon. Maar amazon.co.uk verscheept de mi mix 3 niet naar Nederland.

[...]

Op elektronica krijg je 2% cashback, geen 6 volgens cashbackXL

[Afbeelding]
Ah, ik vond 6% op zo'n bedrag al absurd veel. Ik heb me post aangepast, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:06
2 (1blauw, 1zwart voor iemand anders) gekocht met de Spaanse aktie. Werd een beetje gek van de aantallen die steeds veranderden :p vanochtend waren ineens 200 blauwe, met de actie ineens uitverkocht en toen toch wel een stuk of 30 en later 60.

Jammer dat het moest met een credit card, virtuele credit card van neteller gebruikt en dat ging prima :) maar had liever direct met iDeal betaald ivm fees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
De Mi Mix 3 is nu bij Belsimpel in het blauw verkrijgbaar prijs 549.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:12
PKlein schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:16:
[...]

Hoe je zie dat ze vanuit Spanje verzenden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKlein
Pierre_nr1 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:49:
[...]

Hoe je zie dat ze vanuit Spanje verzenden?
Op de voorpagina van de store staat dat ze vanuit Spanje binnen drie werkdagen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
PKlein schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:26:
[...]

Op de voorpagina van de store staat dat ze vanuit Spanje binnen drie werkdagen leveren.
Ik zie het, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
Mijne is zojuist verzonden. Krijg inderdaad een tracking van GLS Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1169860

ik zou ook graag een mi mix 3 bestellen op https://www.mi.com/es/index.html maar het lukt mij niet om een BE adres in te geven.

Hoe moet ik dit doen of verzenden ze niet naar Belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 1169860 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:06:
ik zou ook graag een mi mix 3 bestellen op https://www.mi.com/es/index.html maar het lukt mij niet om een BE adres in te geven.

Hoe moet ik dit doen of verzenden ze niet naar Belgie ?
Ga er maar vanuit dat dat niet gaat. Via amazon.co.uk gaat het namelijk ook niet. Via het eerder genoemde AliExpress linkje lukt het wel. Al ben je nu te laat voor de introductiekorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Vanochtend ook een shipping confirmation gekregen. :) verwachte leverdatum 19-23 januari! Best snel dus.

19 zou wel erg mooi zijn :P maar volgens mij levert GLS niet op zaterdag? Of zouden ze het in Nederland overhandigen aan PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1136331

De goedkoopste optie lijkt via aliexpress (spanje) te zijn met €499?

Hoe zit het met de garantie dan, weet iemand daar meer vanaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloblub
Anoniem: 1136331 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:08:
De goedkoopste optie lijkt via aliexpress (spanje) te zijn met €499?

Hoe zit het met de garantie dan, weet iemand daar meer vanaf?
Als je het toch via Aliexpress wilt bestellen zou ik even wachten tot de prijs weer daalt. De flashdeal van €459 is net een paar uur verlopen, maar ik vermoed dat deze wel weer komt omdat dit de 2de al is in korte tijd.

Als je er 500 euro voor over hebt kun je misschien net zo goed die extra 50 euro betalen bij belsimpel voor de garantie.

Overigens weet ik niet hoe het zit met de garantie bij de Spaanse ali. Ze claimen op hun voorpagina wel een soort 2 jarige garantie te bieden.

[ Voor 11% gewijzigd door bloblub op 17-01-2019 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
Mijn blauwe Mi Mix 3 global (6/128) is vandaag vanuit Spanje binnengekomen. Zaterdag besteld en vandaag met GLS geleverd, binnen 5 dagen vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

MueKo69 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:16:
Mijn blauwe Mi Mix 3 global (6/128) is vandaag vanuit Spanje binnengekomen. Zaterdag besteld en vandaag met GLS geleverd, binnen 5 dagen vind ik prima.
Nice, gefeliciteerd :) . Benieuwd naar je ervaringen, dus wellicht tot snel in dit topic.

Zelf net m'n eigen order bij BangGood toch maar geannuleerd. De blauwe stond nog steeds in backorder zonder verdere toelichting over hoe lang dat nog zou gaan duren, en ook geen reactie op m'n vraag afgelopen maandag aan de helpdesk of ze daar wat meer informatie over konden verstrekken.

Was er dus wel klaar mee, wie weet hoeveel weken ik anders nog zit te wachten. Zonde van de korting die ik op deze order had, maar prijs zal idd de komende weken sowieso nog wel gaan zakken, en dan bestel ik 'm waarschijnlijk ook bij een EU warehouse, zonder China verzendtijd, invoer- en douanekosten en garantiegedoe, is ook wat waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyboy_676
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-01-2024
Enig idee iemand of, en zo ja, wanneer de 8/10 gb global versies hier zullen verschynen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
dannyboy_676 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:03:
Enig idee iemand of, en zo ja, wanneer de 8/10 gb global versies hier zullen verschynen?
Geen idee, is volgens mij niks over bekend. Maar waarom zou je 8gb of 10gb willen? Dit is echt nergens voor nodig en puur vanuit commercie in de markt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyboy_676
  • Laatst online: 25-01-2024
Je gaat me toch niet zeggen dat ze dat om niks hebben geprpduceerd? Ook niet handig om een tijdje vooruit te kunnen qua specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
Mijn Mi Mix 3 ligt volgens de tracking al 4 dagen in Barcelona. Hopelijk loopt de tracker gewoon achter en is hij al onderweg naar of in nederland. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Bij mij staat sinds 18 januari "has left the parcel center" vanuit mogoda op de gls-Europe tracking site.

(de tracker van AliExpress denkt dat hij sinds 18 januari al in land van bestemming is (accepted by last mile carrier), maar daar klopt dus niks van :p. Of zouden ze dit doen omdat je na Spanje geen updates meer krijgt?)

Had gehoopt dat hij gister/vannacht Nederland zou aangeven. Maar sinds 18 januari nog geen update gehad. Gls zegt te leveren binnen 24-96 uur in Europa. Weekenden zullen wel niet meetellen dus als het vandaag niet word dan morgen denk ik :)

@dannyboy_676 zelf vind ik 4GB ram al mooi voor een telefoon. 6GB vind ik best veel. Ik zou niet weten waarom je meer nodig zou hebben. Als je wil (en kan) wachten op een betere telefoon, kun je beter wachten op de versie met snapdragon 855.

[ Voor 26% gewijzigd door Hedgy op 22-01-2019 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
Hedgy schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 07:39:
Bij mij staat sinds 18 januari "has left the parcel center" vanuit mogoda op de gls-Europe tracking site.

(de tracker van AliExpress denkt dat hij sinds 18 januari al in land van bestemming is (accepted by last mile carrier), maar daar klopt dus niks van :p. Of zouden ze dit doen omdat je na Spanje geen updates meer krijgt?)

Had gehoopt dat hij gister/vannacht Nederland zou aangeven. Maar sinds 18 januari nog geen update gehad. Gls zegt te leveren binnen 24-96 uur in Europa. Weekenden zullen wel niet meetellen dus als het vandaag niet word dan morgen denk ik :)

@dannyboy_676 zelf vind ik 4GB ram al mooi voor een telefoon. 6GB vind ik best veel. Ik zou niet weten waarom je meer nodig zou hebben. Als je wil (en kan) wachten op een betere telefoon, kun je beter wachten op de versie met snapdragon 855.
Mijne lag ook tot 18-01 nog in Spanje. Toen heb ik 3 dagen niks gehoord. Gistermiddag lag hij in belgië en sinds vanochtend in nederland bij een depo 20 minuten van mij vandaan. Hopelijk word hij dan ook vandaag geleverd maar ik ben bang dat het morgen pas is.

EDIT: Chauffeur is onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
@bloblub hmm zouden ze die van mij vergeten zijn? Hoop het toch niet :p in ieder geval alvast veel plezier met je mi mix 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Iemand enig wanneer de 256gb versies te bestellen zijn bij belsimpel? De 128 versie is al voldoende, maar was nieuwsgierig naar prijsverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Lekkere jongens daar bij Banggood. Had m'n order daar dus geannuleerd vanwege de aanhoudende backorder, maar een week later nog steeds geen nieuws over of en hoe het via PayPal overgemaakte bedrag terug zou worden gestort, orderstatus bleef op 'cancelled' staan. Blijkt dat je daar zelf contact over moet opnemen met de helpdesk over hoe je wil dat ze het afhandelen na een cancellation 8)7 Wat dacht jullie van terugstorten?

Maar goed, inmiddels gelukt dus, en een dag later staat het geld idd weer op m'n PayPal account. Tijd dus om naar een ander exemplaar te zoeken, en op basis van wat ik in dit topic lees gekozen voor Aliexpress, en dan bij voorkeur dus met verzending vanuit Europa vanwege de kortere verzendtijd en geen risico op import- en douanekosten.

Hoewel ik liever de blauwe 6/128GB versie zou willen ben ik uitgekomen op deze die zo te zien verkocht wordt door de Xiaomi global store. Ze geven aan dat voor de verzendkosten van €38,20 iig voor de douanekosten en BTW is voorzien, en ie waarschijnlijk binnen 10 business days wordt bezorgd. Garantie is iig een jaar via Allianz, maar neem aan dat ze wettelijk sowieso verplicht zijn de Europese 2 jaar te bieden als ze vanuit de EU verkopen en verzenden. Maar dat is niet iets waar ik me echt zorgen over maak verder.

M'n vingers jeuken, maar probeer me zoals @bloblub adviseert in het geval van Ali nog even in te houden in afwachting van liefst nog een iets gunstiger prijs dan de huidige €506,39 incl. verzendkosten door hopelijk een aanstaande flash sale of een coupon. Laatstgenoemde wel op gezocht, maar geen gevonden helaas nog.

Dus als iemand nog tips of advies heeft hou ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Weemism schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:16:
Dus als iemand nog tips of advies heeft hou ik me aanbevolen!
Misschien niet helemaal het antwoord waar je naar op zoek bent. Maar voor 50 euro extra ben je van alle onderzekerheid af. Kan je het toestel in een NL webshop bestellen, met twee jaar garantie en is die morgen in huis. Al is dat wel alleen voor de zwarte versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

rens-br schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:21:
[...]

Misschien niet helemaal het antwoord waar je naar op zoek bent. Maar voor 50 euro extra ben je van alle onderzekerheid af. Kan je het toestel in een NL webshop bestellen, met twee jaar garantie en is die morgen in huis. Al is dat wel alleen voor de zwarte versie.
Inderdaad ook wel even overwogen 'm bij Belsimpel te bestellen ook al kost ie daar 10% boven de adviesprijs die Xiaomi zelf op iig z'n Spaanse website communiceert. Maar hoewel ik op zich ook niet per se voor een dubbeltje op de eerste rang hoef te zitten kan ik mezelf er wel moeilijk toe zetten meer dan 500 euro uit te geven aan een smartphone die ik meer koop vanuit 'gadgetenhousiasme' dan vanuit noodzaak.

Ik sluit niet uit dat ik uiteindelijk alsnog bij een NL shop eindig, maar als het vanuit elders in de EU kan vind ik dat verder ook wel goed. Op zich heb ik wel ervaring met Chinashopping, in het verleden 2 keer een Mi 6 gekocht bij GearBest wat ook allemaal prima is verlopen destijds, maar heb deze keer niet zo veel zin in de spanning die dat ook wel met zich meebrengt.

Denk dat ik voor nu dus nog een paar dagen afwacht of de prijs bij Ali wat doet of ik een coupon vind, en anders ga ik 'm denk ik toch maar gewoon bestellen voor die 506 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Weemism schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:37:
Inderdaad ook wel even overwogen 'm bij Belsimpel te bestellen ook al kost ie daar 10% boven de adviesprijs die Xiaomi zelf op iig z'n Spaanse website communiceert.
Dat is natuurlijk logisch. Belsimpel importeert die dingen waarschijnlijk via grijze import en kan dan geen prijsafspraak / inkoopprijs betalen. En moet er zelf dan ook nog winst op maken.
Maar hoewel ik op zich ook niet per se voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten kan ik mezelf er wel moeilijk toe zetten meer dan 500 euro uit te geven aan een smartphone die ik meer koop vanuit 'gadgetenhousiasme' dan vanuit noodzaak.
Dat kan ik mij heel goed voorstellen inderdaad. 550 euro voor een hebbe dingetje is wel een hoop geld inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedgy
Mijn order van de Spaanse xiaomi store op AliExpress is nu in Utrecht! Dus verwacht hem morgen wat dan netjes binnen de 4 werkdagen levering valt :)

Maakte me even zorgen omdat ik sinds de 18e geen updates meer zag, maar dat was nergens voor nodig! Ik kan gewoon niet wachten :D

edit woensdag 23 januari:
Hij is sinds 8:31 onderweg! :) track & trace code werkt sinds gister ook op de nederlandse GLS site en zou tussen 10:30 - 13:30 komen, hoop dat dat lukt met de sneeuw die er nog ligt

edit: 13:25 binnen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Hedgy op 23-01-2019 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-05 17:06
Hedgy schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:50:
Spaanse xiaomi store op AliExpress
Heb je een link hiernaar?
Ik ben al een tijdje bezig met prijsvergelijken bij de chinese webshops en zie bij Ali Express allemaal van die stores (MI Global Store, Xiaomi Online Store, Xiaomi Mi Store, Mi Retail Store) staan waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie... :?

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Ruiten_Wisser schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:26:
[...]

Heb je een link hiernaar?
Ik ben al een tijdje bezig met prijsvergelijken bij de chinese webshops en zie bij Ali Express allemaal van die stores (MI Global Store, Xiaomi Online Store, Xiaomi Mi Store, Mi Retail Store) staan waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie... :?
Wellicht rechtstreeks bij de Spaanse (€ 499 voor 6GB/128GB) versie?
Zie alesandro_46 in "[Xiaomi Mi Mix 3] Levertijden & Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
@Ruiten_Wisser hier een linkje rechtstreeks naar aliexpress https://www.aliexpress.co...042311.0.0.76a24c4dtNph4n

ik heb gebruik gemaakt van de 460 euro flash deal. Helaas zijn ze hier nu helemaal niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-05 17:06
@alesandro_46
Bedankt voor je reactie, rechtstreeks van Xiaomi zelf is natuurlijk ook een optie.

@Hedgy
Helaas dat ik er niet eerder bij was, korting is altijd mooi meegenomen :+
Bedankt voor de link!

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
Bij Geekbuying zou hij nu vanuit het HK warehouse maar € 323,67 moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep2
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 22:58
Joep2 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:13:
8 januari de zwarte global version besteld bij GearBest voor 438 euro met 3 euro verzendkosten via Priority Line Express.
9 januari verzonden, levertijd 10-20 werkdagen. Ben benieuwd!
Gisteren ontvangen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Gefeliciteerd en veel plezier met het toestel (y).

Welke kleur had jij bestelt trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Gearbest.com heeft een actie, 460,- voor de zwarte global versie: https://m.gearbest.com/ce...5_m17&eo=W96TFDCKHFY71JEI

[ Voor 12% gewijzigd door Jivebunny op 30-01-2019 18:03 ]

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKlein
Die word wel pas eind februari verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
*knip*. Dat hoort daar niet thuis en hier ook niet.

[ Voor 75% gewijzigd door rens-br op 30-01-2019 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

PKlein schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:02:
[...]

Die word wel pas eind februari verzonden.
Correct, maar wel de 128 GB versie.

Edit: oeps, was even in de war met de Poco, die wel een 64 GB versie heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Jivebunny op 30-01-2019 18:03 ]

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Deze week dinsdag bij belsimpel de blauwe besteld en vandaag geleverd in België :p

[ Voor 4% gewijzigd door superchanbe op 31-01-2019 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 06:14

BPP

496 bij Belsimpel. Vrijdag was die volgens mij nog 519. Lijkt wel alsof die elke paar uur met een euro omlaag gaat ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

BPP schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:26:
496 bij Belsimpel. Vrijdag was die volgens mij nog 519. Lijkt wel alsof die elke paar uur met een euro omlaag gaat ,
Waar zie je die dan? De 128GB zwarte versie kost er nog steeds 517 euro voor zover ik kan zien.

Ik heb de mijne nog steeds niet binnen overigens, begin er wel een beetje simpel van te worden... Na het vanwege de aanhoudende backorder op 22 januari bij Banggood annuleren van m'n order die ik daar op 5 januari had geplaatst voor de blauwe 128GB versie heb ik:
  • op 22 januari de zwarte besteld via AliExpress
  • kreeg ik op 23 januari bericht dat ie geshipped was via DHL
  • kreeg ik op 29 januari een bericht dat ze waren overgestapt naar UPS omdat DHL overbooked was
  • is het toestel in plaats van naar de UK naar Dld verscheept, daar aangekomen op de 31e, en van daaruit met wegtransport alsnog naar de UK vervoerd
  • krijg ik vandaag het bericht dat ie daar is afgeleverd, ik neem aan voor overslag, en waarna ie hopelijk dan weer terug naar het vasteland komt om de last mile delivery alsnog door DHL te laten uitvoeren.
Inmiddels zijn we dus 9 business days verder sinds de 22e waar in de laatste communicatie vanuit Ali op de 29e nog een delivery binnen 2-8 business days werd beloofd ondanks de wijziging van vervoerder. Ik hoop maar dat ie deze week binnenkomt, en zonder import- en douanekosten, iets wat wordt gegarandeerd door Ali bij deze bestelling. Maar gezien het feit dat ie in Dld is geïmporteerd heb ik daar een hard hoofd in en kom ik alsnog aan het claimen wat weer een gedoe is natuurlijk.

Had mezelf nog zo beloofd niet meer in China te bestellen voor dit soort bedragen, zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die 496 was/is ie bij mobiel.nl. Bij belsimpel was hij op het moment van die melding 1 euro duurder, maar daar is ie nu weer omhoog gegaan.
Overigens gewoon in de pricewatch te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Belsimpel en Mobiel.nl passen hun prijzen met diverse telefoons op elkaar aan, iedere dag weer. Mobiel.nl 1 euro omlaag, vlak daarna Belsimpel 2 euro omlaag en dat gaat maar zo door. Tot de prijs plotseling bij de 1 fors omhoog gaat en bij de ander dan dus ook. En dat om als goedkoopste bovenaan te staan in de Pricewatch, het is grappig dit in de gaten te houden. Afgelopen week kostte Mi Mix 3 nog €529,-, en vanochtend was dat €496,-. De prijzen zijn zeer wisselend en schommelen dagelijks, kwestie van goed in de gaten houden dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Pierre_nr1 op 04-02-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 08:59
Pierre_nr1 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:10:
Belsimpel en Mobiel.nl passen hun prijzen met diverse telefoons op elkaar aan, iedere dag weer. Mobiel.nl 1 euro omlaag, vlak daarna Belsimpel 2 euro omlaag en dat gaat maar zo door. Tot de prijs plotseling bij de 1 fors omhoog gaat en bij de ander dan dus ook. En dat om als goedkoopste bovenaan te staan in de Pricewatch, het is grappig dit in de gaten te houden. Afgelopen week kostte Mi Mix 3 nog €529,-, en vanochtend was dat €496,-. De prijzen zijn zeer wisselend en schommelen dagelijks, kwestie van goed in de gaten houden dus.
Sinds je post refresh ik de pricewatch eens per dag en het klopt inderdaad. Heel grappig, de prijs liep op tot 526 euro en is nu weer gedaald naar 498 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Weemism schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:12:
[...]

Ik heb de mijne nog steeds niet binnen overigens, begin er wel een beetje simpel van te worden... Na het vanwege de aanhoudende backorder op 22 januari bij Banggood annuleren van m'n order die ik daar op 5 januari had geplaatst voor de blauwe 128GB versie heb ik:
  • op 22 januari de zwarte besteld via AliExpress
  • kreeg ik op 23 januari bericht dat ie geshipped was via DHL
  • kreeg ik op 29 januari een bericht dat ze waren overgestapt naar UPS omdat DHL overbooked was
  • is het toestel in plaats van naar de UK naar Dld verscheept, daar aangekomen op de 31e, en van daaruit met wegtransport alsnog naar de UK vervoerd
  • krijg ik vandaag het bericht dat ie daar is afgeleverd, ik neem aan voor overslag, en waarna ie hopelijk dan weer terug naar het vasteland komt om de last mile delivery alsnog door DHL te laten uitvoeren.
Inmiddels zijn we dus 9 business days verder sinds de 22e waar in de laatste communicatie vanuit Ali op de 29e nog een delivery binnen 2-8 business days werd beloofd ondanks de wijziging van vervoerder. Ik hoop maar dat ie deze week binnenkomt, en zonder import- en douanekosten, iets wat wordt gegarandeerd door Ali bij deze bestelling. Maar gezien het feit dat ie in Dld is geïmporteerd heb ik daar een hard hoofd in en kom ik alsnog aan het claimen wat weer een gedoe is natuurlijk.

Had mezelf nog zo beloofd niet meer in China te bestellen voor dit soort bedragen, zucht...
Afgelopen donderdag heb ik m'n Mi Mix 3 dan eindelijk binnen gekregen, uiteindelijk dus 12 business days na bestelling bij AliExpress. Er was nog vertraging ontstaan bij vertrek vanuit Heathrow naar Brussel, en daarna nog een keer in Amsterdam. Moet zeggen dat de track & trace van DHL behoorlijk gedetailleerd is en wat ook wel wat rust geeft in dat je iig weet dat het pakket nog in het traject zit en er beweging is.

Uiteindelijk was de routering dus China->Keulen->UK->Brussel->Amsterdam->Elst, lijkt niet heel efficiënt, maar iig in goede orde ontvangen nu en zonder aanvullende BTW en/of inklaringskosten, me happy dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.heinen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02 22:23
https://www.superaankoop....im-simlockvrij-zwart.html

Ik weet niet of dit te vertrouwen is maar voor 441,74 kun je er superaankoop één bestellen. Iemand ervaring met die gasten?

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_009276069556.html
En bij Gearbest nog steeds voor 453.90€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-05 17:06
Edit: verkeerde topic.

[ Voor 89% gewijzigd door Dennis H op 06-03-2019 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendmex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 10:25
Iemand enig idee wanneer de Xiaomi Mi Mix 3 5G variant uit komt in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David13
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-06-2023
f.heinen schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:17:
https://www.superaankoop....im-simlockvrij-zwart.html

Ik weet niet of dit te vertrouwen is maar voor 441,74 kun je er superaankoop één bestellen. Iemand ervaring met die gasten?

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_009276069556.html
En bij Gearbest nog steeds voor 453.90€
Ik heb geen aandelen Belsimpel :p, maar voor die paar tientjes verschil kun je hem beter daar kopen. Superaankoop lijkt mee een beetje shady en bij Gearbest kun je ook naar je garantie fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ik zie hem nu voor 359 euro bij amazon.de staan. (Als bedrijf besteld zelfs voor 295,65 ex BTW.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

drfruit schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:09:
Ik zie hem nu voor 359 euro bij amazon.de staan. (Als bedrijf besteld zelfs voor 295,65 ex BTW.)
Waarom zou je dan niet gelijk voor de Xiaomi mi 9 gaan? Zelfde prijs op Amazon namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Anoniem: 1036995 Ik wil geen notch, foto's maken doe ik nooit en al helemaal geen selfies.

Edit: Ik heb hem overigens geannuleerd, want ik heb hem op dit moment niet echt nodig en ik wacht liever op het 5g model.

[ Voor 40% gewijzigd door drfruit op 02-06-2019 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Laatst online: 29-06-2023
drfruit schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:39:
Edit: Ik heb hem overigens geannuleerd, want ik heb hem op dit moment niet echt nodig en ik wacht liever op het 5g model.
Daar hoor je niet zoveel over he, het 5g model. Ik wil hem ook, maar kan nog wel even duren...
Pagina: 1 2 3 Laatste