Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:46
ruubs11 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:33:
Bij TradingShenzen kost de 6/128GB versie inclusief DHL express delivery en PayPal fees € 511.91
Bij Paypal betaling heb je inderdaad +3% aan fees. Heb je geen credit card, of zijn er andere redenen om voor Paypal te kiezen?

Als je nu naar de TradingShenzen pagina gaat komt er een "black friday spin the wheel", daarmee heb je kans om een leuke coupon te scoren..

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
alesandro_46 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:46:
[...]

Bij Paypal betaling heb je inderdaad +3% aan fees. Heb je geen credit card, of zijn er andere redenen om voor Paypal te kiezen?

Als je nu naar de TradingShenzen pagina gaat komt er een "black friday spin the wheel", daarmee heb je kans om een leuke coupon te scoren..
Ik heb helaas geen creditcard. Spin the Wheel heeft me nog €5 korting gegeven zie ik nu. Volgens mij is de kans op de betere coupons zeer klein. Komt voor mij over als b&s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
@ruubs11, als je de browser in incognito modus zet dan kan je spinnen tot je er bij neer valt. Het meeste wat ik gekregen heb is inderdaad €5,-. Wel één van €10, € 12 en twee 'free shipping' gekregen.

Edit: en zojuist de hoogste coupon (€ 30,-) gescoord. Nu ben ik er bij neer gevallen :p

[ Voor 18% gewijzigd door alesandro_46 op 23-11-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:48
ruubs11 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:35:
[...]

Ik heb helaas geen creditcard. Spin the Wheel heeft me nog €5 korting gegeven zie ik nu. Volgens mij is de kans op de betere coupons zeer klein. Komt voor mij over als b&s
Had by m'n 1ste spin meteen 10 euro :)
Mix 3 besteld voor 487 incl verzending _/-\o_

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Hier nog wat codes voor Trading Shenzen:
alesandro_46 in "Meld hier uw kortingscodes/coupons V2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
alesandro_46 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:37:
@ruubs11, als je de browser in incognito modus zet dan kan je spinnen tot je er bij neer valt. Het meeste wat ik gekregen heb is inderdaad €5,-. Wel één van €10, € 12 en twee 'free shipping' gekregen.

Edit: en zojuist de hoogste coupon (€ 30,-) gescoord. Nu ben ik er bij neer gevallen :p
Fantastische tip! Straks maar even spinnen totdat ik erbij neerval en bestellen die hap!

Iemand enig idee of ik vandaag een CC kan aanvragen en gelijk gebruik van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 14:16
ruubs11 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:05:
[...]

Fantastische tip! Straks maar even spinnen totdat ik erbij neerval en bestellen die hap!

Iemand enig idee of ik vandaag een CC kan aanvragen en gelijk gebruik van kan maken?
Volgens mij alleen een virtuele credit card, maar ik weet niet hoe het zit met het approval process (je krijgt een BKR registratie voor je credit card).

Voor de meeste uitgevers heb je een fysiek exemplaar nodig voor je hem kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zie bij Tradingshenzhen alleen nog de optie DHL, Global Priority is verdwenen.

Betekent dit dat ik alsnog invoerrechten moet gaan betalen als DHL het komt aanbieden? Dat zegt hun leveringsschema namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
drfruit schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:19:
Ik zie bij Tradingshenzhen alleen nog de optie DHL, Global Priority is verdwenen.

Betekent dit dat ik alsnog invoerrechten moet gaan betalen als DHL het komt aanbieden? Dat zegt hun leveringsschema namelijk.
Die kan is aanwezig inderdaad.

Bij Global Priority (daar waar je volgens deze afbeelding vrij bent van BTW en invoerrechten) is niet geldig bij verzending naar NL:
No shipping to Netherlands, Belgien or Great Britain for now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
@drfruit, uit interesse even naar de mogelijke bijkomende kosten gekeken op basis van de 6GB+128GB versie.

Deze kost bij Trading Shenzen € 477,- + € 20,- verzenden (= € 497).
Verder ben ik uitgegaan van een wisselkoers van 7,9 volgens deze site.
En volgens de pagina van de Belastingdienst hoeft er voor telefoons 0% Invoerrechten betaald te worden.

Via http://www.invoercalculator.nl/, met onderstaande gegevens, komt het totaal aan bijkomende kosten op € 114,xx. Daarmee komt het toestal in totaal op €611,xx.
  • Bestelbedrag: 3768.3
  • Verzendkosten: 158
  • Invoerrechten: 0%
  • BTW: 21%
  • Inklaringskosten: DHL = € 10,-
  • Koers: 7,9
Vergeleken met de Mi Global store op Aliexpress komt dezelfde versie op € 558.
Hierbij heb je geen risico op mogelijke import kosten en zit er 1 jaar Allianz garantie bij. Deze garantie schat ik hoger in dan het jaar garantie welke je bij Trading Shenzen krijgt (hierbij mag je het toestel naar China terug sturen).
Met wat Aliexpress select coupons (- € 10,68) en kortingscode Friday (- € 4,45) komt de prijs uit op € 543,xx. Ook heb nog de mogelijkheid op 2% korting als je via CashbackXL besteld, dan kom je uiteindelijk op € 532,xx.

Oftewel, de vraag is of je voor (€532,xx - € 497 =) € 35,xx het risico op importkosten wilt nemen en de, naar mijn mening (+géén ervaring met zowel Allianz noch Trading Shenzen), de mindere garantievoorwaarden.

Edit: met de € 30 coupon die ik bij de Trading Shenzen 'Spin the wheel' (de hoogst haalbare coupon) heb gewonnen zou het totaalbedrag op € 575,xx komen.

[ Voor 3% gewijzigd door alesandro_46 op 23-11-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:39
TZ is ook een bijzondere zaak, inmiddels een DHL tracking code wat al bijna 3 dagen niet werkt. In het begin zijn ze vriendelijk maar nadat ik besteld had weinig reactie op vragen. Geen reactie waarom mijn track code nog niet doet. Terwijl ze voor DHL Express 2 tot 5 dagen rekenen..

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
alesandro_46 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:31:
@drfruit, uit interesse even naar de mogelijke bijkomende kosten gekeken op basis van de 6GB+128GB versie.

[...]

Oftewel, de vraag is of je voor (€532,xx - € 497 =) € 35,xx het risico op importkosten wilt nemen en de, naar mijn mening (+géén ervaring met zowel Allianz noch Trading Shenzen), de mindere garantievoorwaarden.
Hartelijk dank voor al dat werk. _/-\o_

Ik denk wel dat ik de BTW terug kan krijgen (of niet betalen) als ZZP-er, maar het is me allemaal net even teveel gedoe. Daarbij komt nog die chinese ROM die er nu nog op zit.

Ik heb toch maar besloten even te wachten tot de Mi Mix 3 in Europa direct leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
cfeijt schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:40:
[...]

Had by m'n 1ste spin meteen 10 euro :)
Mix 3 besteld voor 487 incl verzending _/-\o_
Na zo'n 50x spinnen die €30 coupon weten te bemachtigen >:)
Echter na het invoeren van de coupon blijkt het een €25 coupon te zijn.. ik kom nu uit op een totaal bedrag van €472 wat ik een prima prijs vind! Nu nog even een CC zien te fixen en hopelijk vandaag bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
€473 bij geekbuying. Kimovil heeft nog een coupon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
alesandro_46 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:31:

Deze kost bij Trading Shenzen € 477,- + € 20,- verzenden (= € 497).
Verder ben ik uitgegaan van een wisselkoers van 7,9 volgens deze site.
En volgens de pagina van de Belastingdienst hoeft er voor telefoons 0% Invoerrechten betaald te worden.

Via http://www.invoercalculator.nl/, met onderstaande gegevens, komt het totaal aan bijkomende kosten op € 114,xx. Daarmee komt het toestal in totaal op €611,xx.
  • Bestelbedrag: 3768.3
  • Verzendkosten: 158
  • Invoerrechten: 0%
  • BTW: 21%
  • Inklaringskosten: DHL = € 10,-
  • Koers: 7,9
Vergeleken met de Mi Global store op Aliexpress komt dezelfde versie op € 558.
Hierbij heb je geen risico op mogelijke import kosten en zit er 1 jaar Allianz garantie bij. Deze garantie schat ik hoger in dan het jaar garantie welke je bij Trading Shenzen krijgt (hierbij mag je het toestel naar China terug sturen).
Met wat Aliexpress select coupons (- € 10,68) en kortingscode Friday (- € 4,45) komt de prijs uit op € 543,xx. Ook heb nog de mogelijkheid op 2% korting als je via CashbackXL besteld, dan kom je uiteindelijk op € 532,xx.

Edit: met de € 30 coupon die ik bij de Trading Shenzen 'Spin the wheel' (de hoogst haalbare coupon) heb gewonnen zou het totaalbedrag op € 575,xx komen.
Je berekening klopt helemaal. Alleen als ik lees uit ervaringen wordt er gegarandeerd een lagere waarde opgegeven. Reacties op xda en trustpilot laat zien dat er rond de 30-59 euro afgedragen wordt aan DHL.

Update van mijn kant:

Track code werkt dan eindelijk van DHL. Staat nu pas shipment information received. Wat dus betekent dat het pakket nog steeds niet bij DHL is. Zou wel maandag pas worden. Zo express is het dus niet met een levering van 2-5 dagen ;)

Update:

Pakket has picked up! Telefoon is gedeclareerd als een ander. Betaal sms gekregen ik moet 32,65 euro aan BTW betalen..

[ Voor 7% gewijzigd door Pukson op 25-11-2018 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
mijn huidige S7 geeft vanaf gisteren eigenlijk wel aan dat hij op begint te raken gezien de trilmotor echt is overleden.

ik moet dus de knoop doorhakken en wil nu de Mi Mix 3 gaan bestellen maar wil graag via een Nederlandse webwinkel met abo erbij doen.

nu weet ik dat hij op belsimpel staat maar er staat tot op heden nog geen definitieve datum op hun site?
is er enige zekerheid over een release date van de Mi Mix 3 in Nederland?

Ik lees op internet soms begin december maar ook ergens begin 2019 (januari/februari)

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
@copywizard
Enige zekerheid is dat die hier wel een keer uitkomt. Wanneer is de vraag, onlangs heeft Mix3 wel een EEC keuring gekregen dus klaar voor de EU markt. Voor het geld kan je misschien beter overstappen op simonly en deze telefoon importeren. Maar dat is persoonlijk natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Pukson schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:05:
@copywizard
Enige zekerheid is dat die hier wel een keer uitkomt. Wanneer is de vraag, onlangs heeft Mix3 wel een EEC keuring gekregen dus klaar voor de EU markt. Voor het geld kan je misschien beter overstappen op simonly en deze telefoon importeren. Maar dat is persoonlijk natuurlijk!
dankjewel voor deze info,

dan denk ik dat ik toch nog maar even wacht in de hoop dat mijn mobiel het nog een paar weekjes uithoud in de hoop dat ik de mi mix 3 kan kopen in nl

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Pukson schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:03:
[...]

Je berekening klopt helemaal. Alleen als ik lees uit ervaringen wordt er gegarandeerd een lagere waarde opgegeven. Reacties op xda en trustpilot laat zien dat er rond de 30-59 euro afgedragen wordt aan DHL.

Update van mijn kant:

Track code werkt dan eindelijk van DHL. Staat nu pas shipment information received. Wat dus betekent dat het pakket nog steeds niet bij DHL is. Zou wel maandag pas worden. Zo express is het dus niet met een levering van 2-5 dagen ;)

Update:

Pakket has picked up! Telefoon is gedeclareerd als een ander. Betaal sms gekregen ik moet 32,65 euro aan BTW betalen..
Dat bedrag valt me behoorlijk mee! Zeker als daar de ±€10,- "servicekosten" voor DHL inbegrepen zijn.
Ik zie zojuist dat mijn Mi Mix 3 verzonden is (Aliexpress - Mi Global Store).

Edit:
copywizard schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:19:
mijn huidige S7 geeft vanaf gisteren eigenlijk wel aan dat hij op begint te raken gezien de trilmotor echt is overleden.

ik moet dus de knoop doorhakken en wil nu de Mi Mix 3 gaan bestellen maar wil graag via een Nederlandse webwinkel met abo erbij doen.

nu weet ik dat hij op belsimpel staat maar er staat tot op heden nog geen definitieve datum op hun site?
is er enige zekerheid over een release date van de Mi Mix 3 in Nederland?

Ik lees op internet soms begin december maar ook ergens begin 2019 (januari/februari)
Offtopic: bij mijn S7 edge was na ongeveer een jaar de trilmotor ook defect. Aangezien mijn toestel altijd op stil+trillen staat was dat toch wel een gemis. Uiteindelijk bij een lokale reparatiewinkel het ding laten vervangen voor € 40,-. Misschien is dat voor jou ook een optie? Deels om nu nog vooruit te kunnen, deels om hem later nog door te verkopen.
Aangezien hij dan toch open ligt is het misschien ook raadzaam om direct de accu te vervangen...?

[ Voor 37% gewijzigd door alesandro_46 op 27-11-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
With delivery courier yeah :) volgens DHL tussen 2 en 9 maar heb gekozen om te laten leveren bij een winkel welke 18:00 sluit.. Wish me luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Pukson schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:29:
With delivery courier yeah :) volgens DHL tussen 2 en 9 maar heb gekozen om te laten leveren bij een winkel welke 18:00 sluit.. Wish me luck.
Good luck :p

Mijn toestel is vanmorgen verzonden en de eerste status staat op:
Destination: Netherlands
origin: Scotland
GATWICK - UK Shipment information received

Dat komt denk ik vanwege de China --> UPS --> Engeland --> DHL --> NL shipment methode. Het stukje van China naar Engeland staat er helaas niet bij dus traceren is voor nu wat moeilijker.

Overigens heb ik bij andere verkopers op Aliexpress nog glazen protectors gekocht voor het scherm en de camera. Heb voor de relatief dure 'Aliexpress standard shipping' gekozen. Hopelijk zijn deze op tijd en van goede kwaliteit.

• alesandro_46
Pukson schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:29:
En? Hebben mijn gelukswensen geholpen? :+

• Pukson
Haha ja, heb hem nu sinds donderdag :)
Zie ervaringen topic

• alesandro_46
@Pukson, aah, je hebt je eerdere reactie aangepast, dat heb ik gemist :) Overigens vandaag is het donderdag en zo te zien heb je het toestel sinds (eer)gisteren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
alesandro_46 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:52:
@Pukson, aah, je hebt je eerdere reactie aangepast, dat heb ik gemist :) Overigens vandaag is het donderdag en zo te zien heb je het toestel sinds (eer)gisteren :+
Oeps ja, sinds dinsdag haha. Zat even niet op te letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 16:12

India Sierra

Learn by failure

Weet iemand toevallig meer dan google over de release in europa?
Enige wat ik krijg gevonden is een potential release van 9 januari in India, maar daar heb ik niet zo veel aan :+

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lookbehind
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 14:55
Ik heb zelf zojuist de 6GB / 128GB Global Versie besteld via Banggood.
Wellicht interessant voor wie hem ook zoekt:
Via Banggood is de Global Versie te bestellen voor ongeveer 440 euro (+ 12 euro shipping + tariff insurance als je daarvoor kiest) met de code: BGMIX3G

Let op: Het is wel een "preorder" met een verwachte verzenddatum van 9 januari en daarna een verwachte shipping tijd van 7-15 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik zou deze toestel ook heel graag willen aanschaffen. Maar heb schrik voor doua'e kosten ed. Hoe kan ik dit vermijden en met een gerust hart bestellen?

Volgende keer goed opletten waar je wat post. Heb nu dit bericht voor je verplaats naar het prijzen en levertijden topic.

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 26-12-2018 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Lookbehind schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:06:
Ik heb zelf zojuist de 6GB / 128GB Global Versie besteld via Banggood.
Wellicht interessant voor wie hem ook zoekt:
Via Banggood is de Global Versie te bestellen voor ongeveer 440 euro (+ 12 euro shipping + tariff insurance als je daarvoor kiest) met de code: BGMIX3G

Let op: Het is wel een "preorder" met een verwachte verzenddatum van 9 januari en daarna een verwachte shipping tijd van 7-15 werkdagen.
Zijn hier geen douna kosten op? Wil jetzelfde bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
@yasin76, bestellen bij de Mi Global Store op Aliexpress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:25

13art

Moderator Mobile
yasin76 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 17:02:
[...]

Zijn hier geen douna kosten op? Wil jetzelfde bestellen.
Een beetje meer eigen inzet wordt gewaardeerd hier. Al langere tijd hebben zowel gearbest, banggood en zelfs AliExpress methodes waarbij je geen invoerrechten hoeft te betalen. Dit moet makkelijk te vinden zijn op de betreffende websites, Google, etc.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Deze ook gepreordered via banggood.

[ Voor 86% gewijzigd door yasin76 op 03-01-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Leuke aanbieding! Proberen waard via PayPal.

https://nl.pepper.com/aan...r-eur32256-gearvita-91121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
@Pukson, zou inderdaad een mooie aanbieding zijn. Echter, zoals ook in de reacties op Pepper te lezen is, heeft Xiaomi van de Mi Mix 3 geen 64GB model uitgebracht.

[ Voor 6% gewijzigd door alesandro_46 op 03-01-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Zojuist bij Banggood met de bovenstaande code van @Lookbehind (waarvoor dank!) de blauwe 6/128 GB met de Global rom besteld voor 458 euro. Lijkt een goede deal?

Levering vanaf de 9e als ik me niet vergis, en dan nog een week of 2 verwacht ik, dus bezorging tussen 16 en 24 januari. Ben benieuwd, kan niet wachten oOo .

[ Voor 3% gewijzigd door Weemism op 07-01-2019 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Vanaf vandaag (Spanje) en morgen (Italië) is/wordt de Mi Mix 3 ook binnen Europa beschikbaar:

https://twitter.com/Itali...x-3-europe-spain-italy%2F

Gevonden via XDA.

Alleen morgen (9 januari) is het 6GB+128GB model te koop voor €499,-.
  • Op mi.com/es heb ik het toestel nog niet gevonden;
  • Op mi.com/it wel (daar staat dat de aanbieding geldig is van 13:00 van 9/1 tot 12:59 van 10/1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:54
verwacht binnen 1 a 2 week dat hij in nederland te bestellen is, heb contact gehad met belsimpel.
Ze melden melden mij dat het toestel halverwege januari te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

G.Scholtens schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:55:
verwacht binnen 1 a 2 week dat hij in nederland te bestellen is, heb contact gehad met belsimpel.
Ze melden melden mij dat het toestel halverwege januari te bestellen is.
Komt omdat ze dealer zijn van Xiaomi sinds enkele maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

alesandro_46 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:24:
Vanaf vandaag (Spanje) en morgen (Italië) is/wordt de Mi Mix 3 ook binnen Europa beschikbaar:

https://twitter.com/Itali...x-3-europe-spain-italy%2F

Gevonden via XDA.

Alleen morgen (9 januari) is het 6GB+128GB model te koop voor €499,-.
  • Op mi.com/es heb ik het toestel nog niet gevonden;
  • Op mi.com/it wel (daar staat dat de aanbieding geldig is van 13:00 van 9/1 tot 12:59 van 10/1).
D'oh :S . Had ik dat geweten had ik de mijne niet in China besteld. Daar was ie met 458 euro weliswaar goedkoper dan waar ie in Europa voor verkrijgbaar gaat zijn, maar los van de gebruikelijke nadelen van bestellen in China ook nog met het risico dat ik alsnog de importkosten moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Vandaag 9 januari zou ie verzonden moeten worden was de belofte. Nog steeds geen verzending. Kan dit zolang duren via banggood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
G.Scholtens schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:55:
verwacht binnen 1 a 2 week dat hij in nederland te bestellen is, heb contact gehad met belsimpel. Ze melden melden mij dat het toestel halverwege januari te bestellen is.
Dat kreeg je te horen via klantenservice?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis H
  • Laatst online: 09-06 12:50
5 januari besteld bij Honorbuy, was toen nog in Pre Sale en zou 7 januari verzonden worden. Toestel (Global ROM) werd inderdaad 7 januari verzonden vanuit hun EU warehouse (uit Italië) met DHL. Gisteren (8 januari) het toestel ontvangen zonder problemen.

Helaas was er alleen zwart op voorraad en had ik misschien liever blauw gehad .... Maar ach zwart is wel lekker neutraal en verveeld in ieder geval niet.

Merk de laatste tijd op AliExpress dat verkopers aangeven producten op voorraad te hebben, maar dit uiteindelijk niet het geval lijkt te zijn als je betaald heb, de verkoper verlengt dan direct shipping procedure naar een x aantal dagen en dan kun je niks anders dan afwachten. Dit maakt her zoeken naar producten er niet leuker op en ook zeker niet gemakkelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennis H op 10-01-2019 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep2
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 22:58
8 januari de zwarte global version besteld bij GearBest voor 438 euro met 3 euro verzendkosten via Priority Line Express.
9 januari verzonden, levertijd 10-20 werkdagen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Ik kan een refund aanvragen zo blijkt omdat de beloofde 9 januarie niet is gehaald. Zijn er elders goede deals waar ik eigenlijk toch de 256 gb versie voor een prijsje kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Zag zojuist een push bericht met een aanbieding bij Aliexpress, de 6GB/128GB versie voor € 459. In het bericht staat dat deze vanuit Spanje verstuurd wordt (dus geen import/BTW), dit kan ik in de link echter niet direct terug vinden.

Wel snel beslissen, de aanbieding in tot 13:00 geldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 22:05
alesandro_46 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:51:
Zag zojuist een push bericht met een aanbieding bij Aliexpress, de 6GB/128GB versie voor € 459. In het bericht staat dat deze vanuit Spanje verstuurd wordt (dus geen import/BTW), dit kan ik in de link echter niet direct terug vinden.

Wel snel beslissen, de aanbieding in tot 13:00 geldig...
Super info.... ik wacht nog op de blauwe versie. :+

PS: Hoe heb je dat met de push bericht gedaan, is dat een algemeen push info of kun je ook zoekopdrachten aanmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
MueKo69 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:01:
[...]

Super info.... ik wacht nog op de blauwe versie. :+

PS: Hoe heb je dat met de push bericht gedaan, is dat een algemeen push info of kun je ook zoekopdrachten aanmaken?
Voor het push bericht heb ik niks speciaals gedaan, die ontvang ik regelmatig van de Aliexpress app. Soms aanbiedingen mar voornamelijk dat er coupons aan het verlopen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:29
yasin76 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:34:
Ik kan een refund aanvragen zo blijkt omdat de beloofde 9 januarie niet is gehaald. Zijn er elders goede deals waar ik eigenlijk toch de 256 gb versie voor een prijsje kan kopen.
Als ik jou was zou ik niet meer aan chinashoppen doen als je na 1 dag al gaat piepen over refunds.
ik zie overal dat het toestel steeds goedkoper wordt, nog even een tijdje wachten tot de 5G versie ook beschrikbaar wordt, dan word de normale zonder 5 G wel een stukje goedkoper denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik zie net op m'n orderpagina bij GearBest dat het toestel (Sapphire Blue) idd in backorder staat. Jammer, maar ik laat het maar zo, voor nu nog geen zin in het gedoe wat een refund vaak ook weer met zich meebrengt. Ik wacht het nog wel een weekje af.

[ Voor 3% gewijzigd door Weemism op 10-01-2019 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruubs11
Nu te bestellen bij belsimpel!

https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-mix-3/zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ja alleen de zwarte met 128gb.

Zit nog te twijfelen met 1 of 2 jarig contract en 128 of 256gb.
Had nu 1 jarig contract op mijn toestel met 64gb.

Met 128gb wel dubbel zoveel opslag, maar helaas kan je niet uitbreiden. Denk ook niet dat het nodig is, maar ja. Misschien even afwachten wat de 256gb versie gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
G.Scholtens schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:45:
[...]

Ja alleen de zwarte met 128gb.

Zit nog te twijfelen met 1 of 2 jarig contract en 128 of 256gb.
Had nu 1 jarig contract op mijn toestel met 64gb.

Met 128gb wel dubbel zoveel opslag, maar helaas kan je niet uitbreiden. Denk ook niet dat het nodig is, maar ja. Misschien even afwachten wat de 256gb versie gaat kosten.
Tja dat kan alleen jij voor jezelf bepalen. Ik heb persoonlijk voldoende aan 64GB, dit komt omdat ik redelijk dwangmatig mijn telefoon zo schoon mogelijk houdt zowel fysiek als met de software haha.

Zelf heb ik de global version afgelopen dinsdag besteld bij TradingShenzhen voor €497 deze wordt verstuurd vanuit een warehouse in de EU. Ik hoop hem zaterdag, anders dinsdag te ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ruubs11 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:01:
[...]

Tja dat kan alleen jij voor jezelf bepalen. Ik heb persoonlijk voldoende aan 64GB, dit komt omdat ik redelijk dwangmatig mijn telefoon zo schoon mogelijk houdt zowel fysiek als met de software haha.

Zelf heb ik de global version afgelopen dinsdag besteld bij TradingShenzhen voor €497 deze wordt verstuurd vanuit een warehouse in de EU. Ik hoop hem zaterdag, anders dinsdag te ontvangen
Zat ik net ook al naar te kijken, maar ik heb liever de blauwe variant en die hebben ze daar niet.
Die is lastig te krijgen. Misschien via Banggood, maar daar werkt de kortingscode niet meer "Can only be used 700 times".

Ik heb geen haast. Wil er sowieso niet meer dan 500 voor betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:44:
[...]

Zat ik net ook al naar te kijken, maar ik heb liever de blauwe variant en die hebben ze daar niet.
Die is lastig te krijgen. Misschien via Banggood, maar daar werkt de kortingscode niet meer "Can only be used 700 times".

Ik zoek ook de blauwe variant (groen misschien ook wel) en wil niet meer dan 500 voor betalen.
Laat hier maar weten als je wat gevonden hebt, zal ik ook doen. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Alle ander kleuren etc. komen nog wel bij belsimpel, staat op de website gewoon dat ze verwacht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
G.Scholtens schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:00:
Alle ander kleuren etc. komen nog wel bij belsimpel, staat op de website gewoon dat ze verwacht worden
Klopt, maar daar kost de telefoon los meer dan 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
l3art schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:11:
[...]

Klopt, maar daar kost de telefoon los meer dan 500.
Ja dat dan weer wel, maar ja wil zelf gewoon weer bestellen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
l3art schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:44:
[...]

Blauwe en groene kleur zijn overal inderdaad 30-50~ duurder. Gezien je geen haast hebt zal het zeker wel goed komen. Heb zelf bijna altijd de voorkeur voor de "kleur" zwart.
Nog een klein weekje en dan heb ik hem ook eindelijk, ik kan niet meer wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MueKo69 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:58:
[...]

Ik zoek ook de blauwe variant (groen misschien ook wel) en wil niet meer dan 500 voor betalen.
Laat hier maar weten als je wat gevonden hebt, zal ik ook doen. (y)
Hier is hij op 16 januari voor 450GBP, omgerekend 504 euro... (weet niet wat de verzendkosten worden), maar wel uit Engeland, dus lekker dichtbij, ook handig met eventuele garantie.

Heb op het forum van Fok! aan de gearbest support gevraagd of er een coupon is zodat hij via Gearbest onder de 500 komt.

edit:
Zoals ik hier lees, wordt ook op Amazon een introductieprijs van 449GBP gehanteerd voor de Mi Mix 3. Interessant....Dat wordt proberen om om 13:00 op amazon uk te kijken voor de mi mix 3... Zit op mijn werk en heb eigenlijk gesprekken dan, maar goed, misschien even snel naar het toilet ;)
To celebrate the launch, Xiaomi will have a special early bird price of 449 pounds for the Mi Mix 3. The promotion starts at 12:00 PM local time and will be available on Xiaomi’s website, Amazon U.K., and Ebuyer.com.

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Amazon biedt wel de beste support al vind ik het zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Pukson schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:56:
Amazon biedt wel de beste support al vind ik het zelf
Ja klopt. Heb nog even getwijfeld om hem daar te kopen de 16de.
Maar kreeg nu een aanbieding van gearbest/fok waar de blauwe global variant nog maar 455 is. Voor 50 euro neem ik die gok wel. Nadeel is wel dat het wat langer wachten is voordat de telefoon binnen is.

@MueKo69 misschien ook voor jou interessant.

edit:
16 januari ook bij de Spaanse Mi Store voor 459 te koop. Zelfde prijs, dichter bij huis.

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:54:
[...]

Ja klopt. Heb nog even getwijfeld om hem daar te kopen de 16de.
Maar kreeg nu een aanbieding van gearbest/fok waar de blauwe global variant nog maar 455 is. Voor 50 euro neem ik die gok wel. Nadeel is wel dat het wat langer wachten is voordat de telefoon binnen is.

@MueKo69 misschien ook voor jou interessant.
Heb net gekeken maar het risico om achteraf invoerbelastingen te betalen is mij bij GB te hoog.
Ik wacht liever op de blauwe bij Amazon Prime of Honorbuy.
PS: Heb gezien dat de prijs bij Belsimpel dagelijks met 10 euro daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MueKo69 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:30:
[...]

Heb net gekeken maar het risico om achteraf invoerbelastingen te betalen is mij bij GB te hoog.
Ik wacht liever op de blauwe bij Amazon Prime of Honorbuy.
PS: Heb gezien dat de prijs bij Belsimpel dagelijks met 10 euro daalt.
Dat is er niet met EU Priority.
En bestel je via de link die gegeven wordt bij Fok en mocht om wat voor reden dan ook toch nog extra kosten zijn, dan krijg je het alsnog terug.

edit:
Overigens zie ik dat hij in Europa voor dezelfde prijs weg gaat: https://event.mi.com/es/sales2019/rebajas
459. Ik ga mijn order dus maar weer annuleren bij gearbest 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:32:
[...]

Dat is er niet met EU Priority.
En bestel je via de link die gegeven wordt bij Fok en mocht om wat voor reden dan ook toch nog extra kosten zijn, dan krijg je het alsnog terug.

edit:
Overigens zie ik dat hij in Europa voor dezelfde prijs weg gaat: https://event.mi.com/es/sales2019/rebajas
459. Ik ga mijn order dus maar weer annuleren bij gearbest 8)7
GearBest Tax Info: Tax Information ALL prices listed on GearBest exclude taxes, import fees, and customs duties. Customers may be subject to these fees.

Voor mij de reden waarom ik het niet via GB doe en dan liever over een paar dagen ergens anders in de EU koop.
PS: Ik had een tijdje teug gemaild met Xiaomi UK en hun vertelden mij dat ze niet naar nl verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MueKo69 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:55:
[...]

GearBest Tax Info: Tax Information ALL prices listed on GearBest exclude taxes, import fees, and customs duties. Customers may be subject to these fees.

Voor mij de reden waarom ik het niet via GB doe en dan liever over een paar dagen ergens anders in de EU koop.
PS: Ik had een tijdje teug gemaild met Xiaomi UK en hun vertelden mij dat ze niet naar nl verkopen.
Uit de gearbest support op Fok!

Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de €22, kies dan voor ‘Priority Line’. Met deze verzendmethode sluit je eventuele douanekosten uit, want wij vergoeden deze douanekosten. Niet alle pakketten worden trouwens door de douane gecontroleerd. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een inschatting en kan dus langer of korter duren voordat jij je pakketje hebt.

Hmmm best kans dat de Spaanse shop dit ook niet doet. Nou even afwachten maar. En anders gewoon nog meer geduld hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 12-01-2019 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
l3art schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:57:
[...]

Uit de gearbest support op Fok!

Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de €22, kies dan voor ‘Priority Line’. Met deze verzendmethode sluit je eventuele douanekosten uit, want wij vergoeden deze douanekosten. Niet alle pakketten worden trouwens door de douane gecontroleerd. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een inschatting en kan dus langer of korter duren voordat jij je pakketje hebt.

Hmmm best kans dat de Spaanse shop dit ook niet doet. Nou even afwachten maar. En anders gewoon nog meer geduld hebben.
Kan wel zijn maar als je vanaf de 16de hem overal in EU kan kopen dan heb je het toestel ook in een week zonder risico in huis. Dat is dus sneller maar kost nog wel even wat geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
[...]

De 16de voor 449 euro te koop in spanje en via GLS Europe verzonden ;)
http://www.aliexpress.com...9e-4753-bfc3-dcffa6233cc8

12.1 Edit: De blauwe was nu al te koop en heb hem voor 498 euro in blauw bestellt.

[ Voor 13% gewijzigd door MueKo69 op 14-01-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Zijn de toestellen die via banggood besteld zijn met pre order al verzonden bij iemand? bij mij staat die nog steeds op backorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:55
yasin76 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:48:
Zijn de toestellen die via banggood besteld zijn met pre order al verzonden bij iemand? bij mij staat die nog steeds op backorder
Hier staat hij ook nog in backorder. Heb hem op de 30ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Heb een refund aangevraagd. 3 dagen terug was het "we verzenden maximaal na 1 a 2 dagen", gisteren hebben ze me verzekerd dat het vandaag zou verzonden worden en vandaag staat ie in backorder en zeggen ze dat het pas over een paar werkdagen wordt verzonden. Nee dank je, Ik zal elders wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Laatst online: 09-06 12:50
yasin76 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:26:
Heb een refund aangevraagd. 3 dagen terug was het "we verzenden maximaal na 1 a 2 dagen", gisteren hebben ze me verzekerd dat het vandaag zou verzonden worden en vandaag staat ie in backorder en zeggen ze dat het pas over een paar werkdagen wordt verzonden. Nee dank je, Ik zal elders wel zien.
Balen! Hoop voor je dat je je geld snel terug krijgt.

Ik heb hem zelf bij Honorbuy gekocht. Zij hebben voorraad en verzenden binnen 48 uur vanuit hun wharehouse in Italië. Wordt verzonden met DHL en kreeg hem binnen een dag na verzenden.

Enig nadeel is wel dat ze enkel alleen de 6G zwarte versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Zwart is ok, maar het is wel 60 euro verschil., Is 511 euro. Vind ik echt veel voor een xiaomi. Maar ja dat begrijp ik ergens ook wel. Geen gedoe en meteen thuis geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Het lijken vooral de niet-zwarte toestellen te zijn die slecht verkrijgbaar zijn, dat zal in de EU warehouses neem ik aan niet anders zijn dan die in China. Ook vraag ik me af of de EU deze toestellen zodra ze uit backorder komen ook niet later (want moeten nog uit China komen) krijgt dan de Chinese retailers, en het daarom ook weinig zin heeft om je order in China te cancellen en een in de EU te plaatsen, te meer omdat je dan ook weer onderaan de lijst van uitlevering komt.

Met name om die reden, en omdat ik bij een re-order de korting misloop die ik nu op het blauwe toestel had (totaalprijs €459) handhaaf ik voorlopig toch maar m'n order bij BangGood ook al staat ie ook daar nog in backorder, maar het begint inderdaad wel vervelend te worden.

Hopelijk komt ie volgende week alsnog beschikbaar voor verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
[...]

Vandaag bericht gekregen, mijn blauwe mi mix 3 is in Spanje met GLS Europe verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Laatst online: 04-06 15:10
Aankomende woensdag dit toestel bestellen van Aliexpress Spanje voor €459 lijkt me op dit moment de beste deal? Geen kans op invoerkosten en Europese garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueKo69
bloblub schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:16:
Aankomende woensdag dit toestel bestellen van Aliexpress Spanje voor €459 lijkt me op dit moment de beste deal? Geen kans op invoerkosten en Europese garantie?
Heb je gezien wat de voorraad op aliexpress is?
Je kunt vandaag beter 40.- euro meer betalen (heb ik ook gedaan) en zo zeker zijn dat je überhaupt een toestel onder 500 euro krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door MueKo69 op 14-01-2019 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lookbehind
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 14:55
yasin76 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:48:
Bij mij was hij zelfs al eerder dan 9 januari verzonden, namelijk op 4 januari. Hij is echter nog steeds onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
Vandaag een mailtje gehad van Banggood dat de restock van het zwarte model 6/128 nog 2 tot 3 weken kan duren.
Dus woensdag maar eens kijken of we er dan 1 ergens anders kunnen bestellen voor een prijs die in de buurt ligt van de Banggood actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
das spijtig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

PKlein schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:57:
Vandaag een mailtje gehad van Banggood dat de restock van het zwarte model 6/128 nog 2 tot 3 weken kan duren.
Dus woensdag maar eens kijken of we er dan 1 ergens anders kunnen bestellen voor een prijs die in de buurt ligt van de Banggood actie.
Voor de blauwe 6/128GB variant tot dusver zelf nog geen mail over de duur van de vertraging ontvangen, behalve dus dat de status nog steeds op backorder staat. Wel eerder vanavond zelf een mail gestuurd aan de helpdesk met de vraag wanneer ze verwachten de order beschikbaar te hebben en te kunnen versturen.

Zal het hier laten weten als er een reactie komt aangezien dit dan voor iedereen zal gelden die een blauwe heeft besteld bij BangGood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
De actie op de spaanse xiaomi is begonnen en binnen 7 minuten tijd was de blauwe al uitverkocht. Ik kan geen verzendadres toevoegen om een bestelling te plaatsen helaas. Anders was 459 echt een leuke prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
yasin76 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:13:
De actie op de spaanse xiaomi is begonnen en binnen 7 minuten tijd was de blauwe al uitverkocht. Ik kan geen verzendadres toevoegen om een bestelling te plaatsen helaas. Anders was 459 echt een leuke prijs..
Mocht je over een CC beschikken dan zou je hem bij Ali voor dezelfde prijs kunnen kopen. Heeft nu nog 20 blauwe.
Zij verzenden hem vanuit Italië Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
PKlein schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:16:
[...]

Mocht je over een CC beschikken dan zou je hem bij Ali voor dezelfde prijs kunnen kopen. Heeft nu nog 20 blauwe.
Ik heb een account maar levert helaas niet naar belgie :( Dus gaat deze deal niet voor mij zijn. Vind ik zo zo jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloblub
Zojuist een blauwe op Ali besteld voor € 453,66 (Verkoper heeft een € 5,34 coupon ter beschikking)

Ik heb het via een reflink van CashbackXL laten lopen voor 2% korting waardoor ik na de cashback op €444.58 euro uitkom. Leuke prijs! (Mits de cashback word goedgekeurd, geen ervaring daarmee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Ik kan naar een nederlands adres laten versturen maar nu is er de mogelijkheid niet meer om te betalen via paypal of bankcontact, What the hell!Waar vindt je de coupon terug? bloblub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Even gekeken op Amazon. Maar amazon.co.uk verscheept de mi mix 3 niet naar Nederland.
bloblub schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:39:
Zojuist een blauwe op Ali besteld voor € 453,66 (Verkoper heeft een € 5,34 coupon ter beschikking)

Ik heb het via een reflink van CashbackXL laten lopen voor 6% korting.
Op elektronica krijg je 2% cashback, geen 6 volgens cashbackXL

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/3dZPrWNX/Screenshot-20190116-141334-01.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door 13art op 16-01-2019 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
yasin76 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:02:
Ik kan naar een nederlands adres laten versturen maar nu is er de mogelijkheid niet meer om te betalen via paypal of bankcontact, What the hell!Waar vindt je de coupon terug? bloblub?
Onder de buttons. Misschien alleen op desktop?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hPFUYWT.png

[ Voor 60% gewijzigd door bloblub op 16-01-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
bloblub schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:12:
[...]

Onder de buttons. Misschien alleen op desktop?

[Afbeelding]
Hier op de app is er ook die mogelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yasin76
Allright heb er overheen gekeken sorry tnx guys :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloblub
l3art schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:11:
Even gekeken op Amazon. Maar amazon.co.uk verscheept de mi mix 3 niet naar Nederland.

[...]

Op elektronica krijg je 2% cashback, geen 6 volgens cashbackXL

[Afbeelding]
Ah, ik vond 6% op zo'n bedrag al absurd veel. Ik heb me post aangepast, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:00
2 (1blauw, 1zwart voor iemand anders) gekocht met de Spaanse aktie. Werd een beetje gek van de aantallen die steeds veranderden :p vanochtend waren ineens 200 blauwe, met de actie ineens uitverkocht en toen toch wel een stuk of 30 en later 60.

Jammer dat het moest met een credit card, virtuele credit card van neteller gebruikt en dat ging prima :) maar had liever direct met iDeal betaald ivm fees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MueKo69
De Mi Mix 3 is nu bij Belsimpel in het blauw verkrijgbaar prijs 549.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:41
PKlein schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:16:
[...]

Hoe je zie dat ze vanuit Spanje verzenden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKlein
Pierre_nr1 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:49:
[...]

Hoe je zie dat ze vanuit Spanje verzenden?
Op de voorpagina van de store staat dat ze vanuit Spanje binnen drie werkdagen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:41
PKlein schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:26:
[...]

Op de voorpagina van de store staat dat ze vanuit Spanje binnen drie werkdagen leveren.
Ik zie het, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
Mijne is zojuist verzonden. Krijg inderdaad een tracking van GLS Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1169860

ik zou ook graag een mi mix 3 bestellen op https://www.mi.com/es/index.html maar het lukt mij niet om een BE adres in te geven.

Hoe moet ik dit doen of verzenden ze niet naar Belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 1169860 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:06:
ik zou ook graag een mi mix 3 bestellen op https://www.mi.com/es/index.html maar het lukt mij niet om een BE adres in te geven.

Hoe moet ik dit doen of verzenden ze niet naar Belgie ?
Ga er maar vanuit dat dat niet gaat. Via amazon.co.uk gaat het namelijk ook niet. Via het eerder genoemde AliExpress linkje lukt het wel. Al ben je nu te laat voor de introductiekorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:00
Vanochtend ook een shipping confirmation gekregen. :) verwachte leverdatum 19-23 januari! Best snel dus.

19 zou wel erg mooi zijn :P maar volgens mij levert GLS niet op zaterdag? Of zouden ze het in Nederland overhandigen aan PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1136331

De goedkoopste optie lijkt via aliexpress (spanje) te zijn met €499?

Hoe zit het met de garantie dan, weet iemand daar meer vanaf?
Pagina: 1 2 3 Laatste