Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasonaryPP
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 12:43
Voor de geïnteresseerden.. ik heb een klein webappje geschreven zodat je kan checken op welke dag je ongeveer level 60 dingt :)

Check https://www.wowlevelspeedcalculator.com/

ps: het is een schatting hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
MasonaryPP schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:02:
Voor de geïnteresseerden.. ik heb een klein webappje geschreven zodat je kan checken op welke dag je ongeveer level 60 dingt :)

Check https://www.wowlevelspeedcalculator.com/

ps: het is een schatting hé!
Ik zou pas in oktober 2020 level 60 zijn als warrior :D denk wel dat ik wat sneller ga zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:34
Lol, zit al een paar dagen wat streamers te kijken en sommige zijn toch echt tenenkrommend slecht zeg :)
De tranen springen dan echt in je ogen.
Je merkt echt dat de meeste totaal geen Vanilla ervaring hebben.

Vraag me wel eens af of de vanilla hype niet heel snel over is voor de mensen die totaal geen Vanilla ervaring hebben. De game was nou niet echt makkelijk en enorm tijdrovend, alleen al qua travelen.

Moet wel toegeven dat ik ietsje twijfel over Classic. In principe wilde ik het niet spelen, want dat heb ik 14 jaar geleden al gedaan, maar twijfel nu een heel klein beetje hehe

[ Voor 25% gewijzigd door Iusedto op 28-05-2019 09:37 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:30
Iusedto schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:23:
Lol, zit al een paar dagen wat streamers te kijken en sommige zijn toch echt tenenkrommend slecht zeg :)
De tranen springen dan echt in je ogen.
Je merkt echt dat de meeste totaal geen Vanilla ervaring hebben.

Vraag me wel eens af of de vanilla hype niet heel snel over is voor de mensen die totaal geen Vanilla ervaring hebben. De game was nou niet echt makkelijk en enorm tijdrovend, alleen al qua travelen.

Moet wel toegeven dat ik ietsje twijfel over Classic. In principe wilde ik het niet spelen, want dat heb ik 14 jaar geleden al gedaan, maar twijfel nu een heel klein beetje hehe
Ik zag Venruki in Warsong Gulch BG met de vlag rondrennen, roept keer op keer "guys, how do i cap the flag".. Commentaar van zijn team .. "Dude seriously?" :F

Drazi#2341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:23
Het valt me op dat niemand een shaman rolled. Nu heb ik deze ook nooit gespeeld, maar lijkt me wel leuk om te doen.
Of is dit een beetje zinloos als je ooit nog een raid wil gaan doen (resto shaman dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Ik speel als voorproefje nu Classic 1.12 op een server. Wel leuk om weer mee te maken. Daarna heb ik de officiële WoW weer opgestart en een nieuwe character gemaakt.

Mijn conclusie; Ik denk dat Classic het echt van de oude rotten moeten hebben die weer de nostalgie willen herbeleven. De huidige generatie WoW-spelers zal het echt niks vinden. Geen uitroeptekens of vraagtekens op je map, geen aanwijzingen voor quests, ontzettend langzaam items oprapen, de mobs één voor één looten, koken, blacksmithing, enz, allemaal erg langzaam, levelen erg langzaam, en heel weinig spells en heel veel auto-attack.

'Wij' zullen het wel tof vinden om weer te herbeleven, maar zelfs dan is het nog de vraag hoe erg het aanslaat. Ik vind het wel geinig (en vooral de vanilla wereld met quests), maar of het ook op de lange termijn leuker is dan de recente WoW? Eerlijk gezegd denk ik dat veel mensen snel terug zullen gaan naar de echte WoW. Ze kosten in ieder geval ook hetzelfde onder dezelfde subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Divak schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:21:
Ik speel als voorproefje nu Classic 1.12 op een server. Wel leuk om weer mee te maken. Daarna heb ik de officiële WoW weer opgestart en een nieuwe character gemaakt.

Mijn conclusie; Ik denk dat Classic het echt van de oude rotten moeten hebben die weer de nostalgie willen herbeleven. De huidige generatie WoW-spelers zal het echt niks vinden. Geen uitroeptekens of vraagtekens op je map, geen aanwijzingen voor quests, ontzettend langzaam items oprapen, de mobs één voor één looten, koken, blacksmithing, enz, allemaal erg langzaam, levelen erg langzaam, en heel weinig spells en heel veel auto-attack.

'Wij' zullen het wel tof vinden om weer te herbeleven, maar zelfs dan is het nog de vraag hoe erg het aanslaat. Ik vind het wel geinig (en vooral de vanilla wereld met quests), maar of het ook op de lange termijn leuker is dan de recente WoW? Eerlijk gezegd denk ik dat veel mensen snel terug zullen gaan naar de echte WoW. Ze kosten in ieder geval ook hetzelfde onder dezelfde subscription.
Hetgeen wat Classic wel heeft is de echte mmorpg vibe. Langzame progression op je character waar je heel veel op mee maakt.

Nu is het allemaal rushed, instanced en progression focused (ilevel, M+ score etc.).
Als je WoW nu leuk vindt, is het niet zozeer vanwege de klassieke roleplaying stukken van de game.

Die niche vult classic dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Postman schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:12:
Het valt me op dat niemand een shaman rolled. Nu heb ik deze ook nooit gespeeld, maar lijkt me wel leuk om te doen.
Of is dit een beetje zinloos als je ooit nog een raid wil gaan doen (resto shaman dan).
Ik was een shaman main in Vanilla (alt was shadow priest)
Tot lvl 60 was ik enhancement met 2handed axe, waanzinnige spec <3

Later, voor raiding, was ik resto shaman en dat was ook super.
Mijn vriend was een resto druid en samen hebben we alles gehealed.

Na een tijd heb ik toen een druid geleveled en hij een shaman. Zo konden we altijd wisselen tijdens Raids

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 28-05-2019 10:36 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:35:
[...]

knip

Na een tijd heb ik toen een druid geleveled en hij een shaman. Zo konden we altijd wisselen tijdens Raids
Had je dan niet beter van account kunnen ruilen tijdens de raid? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasonaryPP
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 12:43
invine schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:20:
[...]
Ik zou pas in oktober 2020 level 60 zijn als warrior :D denk wel dat ik wat sneller ga zijn
Misschien de leveling speed wat aanpassen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:56:
[...]
Had je dan niet beter van account kunnen ruilen tijdens de raid? ;)
Dat was veel te link hehe.
Plus druid/shaman is in een team best wel makkelijk te levelen, zelfs in Vanilla.
Je hebt tank/healer

Kan me helaas weinig meer herinneren van hoe de druid was in Vanilla en dat vind ik best wel jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 28-05-2019 11:12 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Resto shamans zijn erg gewild in raids dus dat moet geen probleem zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Tijdens retail een Human Warlock gespeeld (en een Human Priest alt), maar vanuit PvP oogpunt t.o.v. Undead Warlock wil ik dat nooit meer. Op Nostalrius een een UD Warlock gehad, en op Elysium weer. Ook op de pservers weer lekker geraid met een groepje hardcore lui.

Nu willen ze voor Classic Alliance gaan, maar ik wil geen Human Warlock meer spelen. Ben erg benieuwd hoe ik het ga ervaren als Gnome Mage. Voor de looks doe ik het in ieder geval niet :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
Gewoon lekker orc warlock en lachen naar alle rogues die hun kidney en cheapshot falen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hmm ok:

A hunter is a fast leveling class. If you are playing an average of 42 hours per week and your leveling speed is fast you will probably ding level 60 somewhere around...

Saturday 28 September 2019
(this will be 1.1 months from when you start playing on 27 August 2019)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Als ik net als mn oude hunter onder de 14 dagen played blijf vind ik het prima.

En daarbij heb ik toch het idee dat over het algemeen het levelen wel sneller gaat. Puur omdat ik nu meer gewend ben m'n tijd te min/maxen. En ik zal niet meer op een aardappel van een PC moeten alt tabben om thottbot af te struinen voor een semi-goed antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:34
Barnagma schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:11:

En daarbij heb ik toch het idee dat over het algemeen het levelen wel sneller gaat. Puur omdat ik nu meer gewend ben m'n tijd te min/maxen. En ik zal niet meer op een aardappel van een PC moeten alt tabben om thottbot af te struinen voor een semi-goed antwoord.
Mij staat bij dat ik het met mijn warlock in 10 dagen played gedaan heb toen, maar dat was echt haasten om zo snel mogelijk bij end-game content aan te komen. Ik ga dit keer wat rustiger aan doen :-)

Ik heb ook alweer teveel youtube materiaal bekeken en ga voor een warrior, om te kunnen tanken in dungeons en dat hopelijk endgame ook weer te kunnen gaan doen. Ik zie veel mensen enorm prutsen met tanks omdat het vanaf eind WotLK zo makkelijk geworden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Thysiej schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:16:
[...]

Mij staat bij dat ik het met mijn warlock in 10 dagen played gedaan heb toen, maar dat was echt haasten om zo snel mogelijk bij end-game content aan te komen. Ik ga dit keer wat rustiger aan doen :-)

Ik heb ook alweer teveel youtube materiaal bekeken en ga voor een warrior, om te kunnen tanken in dungeons en dat hopelijk endgame ook weer te kunnen gaan doen. Ik zie veel mensen enorm prutsen met tanks omdat het vanaf eind WotLK zo makkelijk geworden is...
bloodrage-> charge/defensive stance macro -> sunder -> autohit voor rage zo dat je de 2de target kon sunderen d:)b
Gaat nog leuk worden die eerste weken (lees: maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:24
Marshalty schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:42:
Ik vind het nog steeds heel vreemd dat ik zo razend enthousiast kan zijn over iets wat 15 jaar na dato opnieuw ge-released wordt. Momenteel nog geen beta toegang en eerlijk gezegt zit ik daar ook niet op te wachten.

Ook even rond gelezen in dit forum maar ook nog niet heel veel over een (tweakers) guild kunnen vinden....dus here goes.

Afgelopen week maar de knoop doorgehakt en een Discord aangemaakt, aan de hand daarvan wil ik ook graag een Alliance guild opzetten met de focus op casual PvP/PvE.
De weg naar 60 wordt lang en hopelijk gaat een community in de vorm van een Discord daar wat mee helpen.

Dus join gerust! De Discord is tot zover redelijk op orde maar altijd plek voor verbetering.

https://discord.gg/f28cwe
Ik ga waarschijnlijk ook Orc warlock rollen.
Alleen werkt de discord niet meer?

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Thysiej schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:16:
[...]

Ik heb in vanilla als dps warrior gespeeld en als mt in TBC, kan niet wachten om weer te tanken :). Heb ook geprobeerd te tanken in retail, maar dat is zo simpel dat het saai wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Warrior heeft mij ook altijd (nou ja, na het vanilla retail tijdperk) aangesproken. Leuke rol tijdens 5-man dungeons en endgame raids top-DPS, what's not to like toch? Alleen is het volgens mij best lastig om een leuke raiding spot te vinden in guilds, of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:32
invine schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:20:
[...]

Je moet denk ik niet te veel waarde hechten aan die schatting, er wordt al aangegeven dat rested exp niet mee wordt gerekend bijvoorbeeld al. Daarnaast denk ik dat als mensen eenmaal aan het spelen zijn ze ook wel weer aardig wat herinneren zonder guides bij de hand te hebben, waardoor de gemiddelde speler met wat minder /played 60 is dan voorheen. Ook talent builds en dergelijken voor tijdens het levelen zijn nu veel bekender dan voorheen.

Ik verwacht zelf ook wel iets sneller te zijn dan wordt aangegeven :)
Seroczynski schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:49:
Warrior heeft mij ook altijd (nou ja, na het vanilla retail tijdperk) aangesproken. Leuke rol tijdens 5-man dungeons en endgame raids top-DPS, what's not to like toch? Alleen is het volgens mij best lastig om een leuke raiding spot te vinden in guilds, of valt dat wel mee?
Er zijn veel warriors, maar redelijk wat haken af tijdens het levelen.
Gearen is simpel voordat je gaat raiden, zelf groep maken waar je heen wilt en als tank is de groep zo vol.

Wat raid spots betreft, zou denk ik niet al te veel problemen moeten geven, alleen als je per se de main tank wilt zijn dan kan je beter zelf een guild gaan optuigen. Maar als je als dps/off-tank mee gaat moet je wel een spot kunnen vinden.

Overigens is de leveling tool wel correct dat warrior traag is met levelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaitoX op 28-05-2019 18:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Moet eerlijk zijn dat na vanilla shaman nooit meer de oude is geweest. Ik heb een leuke tijd gehad tijdens ICC als een rest healer. Spammen van chainheal was geweldig. Daarna is het alleen maar erger geworden

Maar goed, waarom je shaman moet kiezen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:23
grote_oever schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:00:
[...]

Moet eerlijk zijn dat na vanilla shaman nooit meer de oude is geweest. Ik heb een leuke tijd gehad tijdens ICC als een rest healer. Spammen van chainheal was geweldig. Daarna is het alleen maar erger geworden

Maar goed, waarom je shaman moet kiezen:

[YouTube: World of Warcraft - Frost Shock!]
Haha, briljant fimpje! _/-\o_

Heb al wel even een shaman gespeeld op een pserver, maar is toch aardig traag vindt ik. Waarschijnlijk omdat je (zoals elke casting class) snel OOM bent. En daarboven op dat een shaman nu niet echt een DPS class is zoals een mage zal het dus, in mijn ogen, wel iets langer duren voor je 60 bent.
Maar ja, mijn eerste character ooit was een troll hunter en dat was snel 60, maar dan totaal geen endgame meer (ja PvP hoewel je na tig patches met nerfbats dat ook wel gezien had).

Nog een reden om te kiezen tussen Troll of Orc shaman? Orc leek mij betere racials te hebben, maar kan het mis hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:57
Man man, over het nieuws van WoW classic ben ik aardig gehyped! Kon ik nog maar terug naar mn lvl 60 rogue met perdition blade en fang of the faceless :+. Heb nog wel eens wat opgenomen in die tijd met Fraps. Guild run vs world boss Thunderaan the Windseeker. (Voor legendary sword quest) Fantastische tijden!

Maar... om dat weer allemaal 'opnieuw' te herleven met een (veel) oudere blik gaat die fantastische herinnering, verwacht ik, nooit evenaren.

PS: zitten hier nog mensen die vroeger ook op Al'Akir( The Round Table..?) server speelde. Altijd leuk om nostalgisch terug te denken aan WoW Classic :+

Edit: Thx Vipeax ;)

[ Voor 4% gewijzigd door nickko op 28-05-2019 22:20 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 17:04
nickko schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:09:
Guild run vs world boss Al'Akir. (Voor legendary sword quest)
Thunderaan the Windseeker*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Kreekje schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:27:
[...]

Ik ga waarschijnlijk ook Orc warlock rollen.
Alleen werkt de discord niet meer?
Permanente link lijkt niet te werken voor de invite :|
hier een nieuwe https://discord.gg/yfv3kXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog mensen die afgelopen week een volledige beta invite hebben gekregen?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Postman schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:59:
[...]

Heb al wel even een shaman gespeeld op een pserver, maar is toch aardig traag vindt ik. Waarschijnlijk omdat je (zoals elke casting class) snel OOM bent. En daarboven op dat een shaman nu niet echt een DPS class is zoals een mage zal het dus, in mijn ogen, wel iets langer duren voor je 60 bent.
Maar ja, mijn eerste character ooit was een troll hunter en dat was snel 60, maar dan totaal geen endgame meer (ja PvP hoewel je na tig patches met nerfbats dat ook wel gezien had).
Voordeel van shaman (en paladin in dat opzicht) je hebt een tikkie minder downtime.

Nu spreek ik wel van mij ervaring met ret/prot paladin levelen in classic. Seal of wisdom/Seal of Loght rotatie helpt een hoop en met downtime. Ga er van uit dat enh shamans met WF totem en mana tide ook langer door kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Barnagma schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:11:

Als de quest-addons nog niet goed inzetbaar zijn zal je toch moeten alt-tabben hoor ;-)

Mijn 2 karakters op pservers deden er /10 dagen over, maar dat was op een server met 40 spelers online gemiddeld en mob-xp rates van 0.6x - 0.9x (1x in dungeons)

Ga er vanuit dat ik ook zoiets in Classic zal bewerkstelligen. Moet ik wel 12u p/d spelen om het in mijn vakantie te halen :X

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
FunkyTrip schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:04:
[...]

Als de quest-addons nog niet goed inzetbaar zijn zal je toch moeten alt-tabben hoor ;-)

Mijn 2 karakters op pservers deden er /10 dagen over, maar dat was op een server met 40 spelers online gemiddeld en mob-xp rates van 0.6x - 0.9x (1x in dungeons)

Ga er vanuit dat ik ook zoiets in Classic zal bewerkstelligen. Moet ik wel 12u p/d spelen om het in mijn vakantie te halen :X
Ga het eerst proberen op mijn "kennis van vroegâh". Kijken of ik echt alles zo goed weet als dat ik beweer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:52:
Zijn er nog mensen die afgelopen week een volledige beta invite hebben gekregen?
Ik in ieder geval niet :P
Het is mij tot nu toe nog nooit gelukt om een beta key te bemachtigen, maar.. wie weet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:52

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

FunkyTrip schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:04:
[...]

goed punt..
moeten addons dadelijk compatibel zijn met de laatste content (retail), met de originele game (1.12?) of moeten ze nu allemaal volledig nieuw compatibel gemaakt worden voor de Classic variant?
ik was zeker nog zoekende tijdens vanilla, maar in de loop der tijd heb ik er toch n aantal verzameld die ik graag weer zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Veel addons worden as we speak compatible gemaakt met de beta, en die zullen waarschijnlijk ook prima werken in retail classic. O.a. Questie werkt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of Zygor zal worden geüpdate voor Classic.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:35:
Zat handige mensen hier toch? :) Anders doen we het zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ook deze guide(s) kunnen overwegen. Furiouspaul is voor zover ik weet nog steeds de snelste leveller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:46:
[...]

Je zou ook deze guide(s) kunnen overwegen. Furiouspaul is voor zover ik weet nog steeds de snelste leveller.
Deze bestaan niet in add-on vorm? Of kijk ik gewoon met m'n neus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:17
Zijn er eigenlijk summoning stones in Classic? Had het er laatst met m'n broertje over, volgens hem waren er alleen meeting stones en kun je niet gesummoned worden door de steen, maar ik meen me te herinneren dat dit wel mogelijk was. Weet iemand dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Knul schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:19:
Zijn er eigenlijk summoning stones in Classic? Had het er laatst met m'n broertje over, volgens hem waren er alleen meeting stones en kun je niet gesummoned worden door de steen, maar ik meen me te herinneren dat dit wel mogelijk was. Weet iemand dit nog?
Werd pas begin TBC toegevoegd :-(
https://wowwiki.fandom.com/wiki/Meeting_Stone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
:) bedoel je! Functionele meeting stones zorgen ervoor dat je ook gratis naar je capital kunt reizen (summoning stone bij RFC bijvoorbeeld). Allemaal kleine features die de wereld kleiner maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Paprika op 29-05-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Paprika schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:31:
[...]

:) bedoel je! Functionele meeting stones zorgen ervoor dat je ook gratis naar je capital kunt reizen (summoning stone bij RFC bijvoorbeeld). Allemaal kleine features die de wereld kleiner maken.
Ja nee. Beetje van allebei. Als iemand die een tijdje in vannila heeft geraid als warlock was ik zelf erg blij met deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Barnagma schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:34:
[...]

Ja nee. Beetje van allebei. Als iemand die een tijdje in vannila heeft geraid als warlock was ik zelf erg blij met deze functie.
Ik heb in classic alleen een warlock als main gespeeld. Zo heb je evenveel meerwaarde in een capital als een mage. Niets mis mee toch?

Paprika in "World of Warcraft Classic" :+

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 29-05-2019 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Paprika schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:35:
[...]

Ik heb in classic alleen een warlock als main gespeeld. Zo heb je evenveel meerwaarde in een capital als een mage. Niets mis mee toch?

Paprika in "World of Warcraft Classic" :+
Maybe. Ik was toch amper in een capitol. Ik was alleen maar runecloth aan het farmen :)

*edit*
Oeh nou moet ik ook even kijken of ik nog ergens oude screenshots heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Barnagma op 29-05-2019 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Laatst online: 18:04
Oe.. pure nostalgie dit. Was 15jr geleden helemaal verslaafd en zat vast in AQ40 tegen het einde van vanilla.
Wellicht wel weer ff leuk :)

Ik heb een I5 systeem staan met 4gb RAM en een SSD.
Welk videokaartje raden jullie aan ?

Een MS surface pro heb ik ook nog staan maar die zal het wel niet trekken..

[ Voor 14% gewijzigd door PepieNL op 29-05-2019 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:20
Wat een nostalgie! Ik heb zojuist even een stream gekeken en prachtig om dit spel weer te zien, leuk dat Blizzard dit doet. Ik vraag me af of er werkelijk een grote groep jonge spelers zijn die dit ook willen spelen in plaats van het reguliere spel?

Gaat iemand van jullie het ook daadwerkelijk spelen? Ik heb er helaas geen tijd voor over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
PepieNL schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:35:
Oe.. pure nostalgie dit. Was 15jr geleden helemaal verslaafd en zat vast in AQ40 tegen het einde van vanilla.

Zal het best wel trekken hoor. Er was ergens eerder al gezegd dat als je BFA nu kan spelen, kan je classic ook spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Laatst online: 27-08 12:47

iets van een 1050(ti) is ruim voldoende. mocht je iets meer willen uitgeven dan is de 1060/1660(ti) een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Marshalty schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:16:
[...]

iets van een 1050(ti) is ruim voldoende. mocht je iets meer willen uitgeven dan is de 1060/1660(ti) een optie.
Gecombineerd met 4GB RAM? Staat totaal niet in verhouding.

@PepieNL, haal gewoon een tweehands GPU. Je noemt een i5, maar dat kan alles zijn vanaf een 470 tot een 9600, maar de zeer beperkte hoeveelheid beschikbare RAM geheugen verwacht ik een aardig oude CPU, dus dan heeft een snelle videokaart weinig toegevoegde waarde. Je noemt overigens ook geen resolutie bijvoorbeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 29-05-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Barnagma schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:09:
[...]

Zal het best wel trekken hoor. Er was ergens eerder al gezegd dat als je BFA nu kan spelen, kan je classic ook spelen.
Tja heb geen idee. Ben afgehaakt tijdens WOTLK. :+
Marshalty schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:16:
[...]

Paprika schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:32:
[...]

Gecombineerd met 4GB RAM? Staat totaal niet in verhouding.

@PepieNL, haal of een tweehands GPU. Je noemt een i5, maar dat kan alles zijn vanaf een 470 tot een 9600 (https://www.cpubenchmark....Intel-i5-9600KF/784vs3443), maar de matige hoeveelheid beschikbare RAM geheugen verwacht ik een aardig oude CPU, dus dan heeft een snelle videokaart weinig toegevoegde waarde. Je noemt overigens ook geen resolutie bijvoorbeeld.
Beiden bedankt.
Ik zal idd eens kijken, tis alweer een wat oudere i5.
Resolutie zal 1080p worden, was niet van plan veel uit te geven en ga het voornamelijk doen met wat ik heb.
Extra memory zal ook wel helpen idd, maar dat zijn de kosten niet.
Ik zat al bij V&A te loeren ;)

[ Voor 24% gewijzigd door PepieNL op 29-05-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Stond op Zygor's forum dat ze dit wel van plan waren maar dat ze nog aan het wachten waren op Beta access om te kunnen zien wat voor addon APIs ze toegang tot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lukt met een GTX 1050 ook wel, of je moet alles op high/ultra willen draaien.
Prik er 4GB ram bij en je zit gebakken voor weinig geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49

Jawel hoor:
https://www.reddit.com/r/...y_fine_on_my_surface_pro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Impressive.. maar zal lekker fluiten die fan :9~
Ding is echt niet gemaakt om te gamen, veels te plat..kan zn warmte niet kwijt.
Maar ik zal het in de gaten houden, thnx!

[ Voor 17% gewijzigd door PepieNL op 29-05-2019 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:52

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

ik heb het behoorlijk lang volgehouden met een HD3850!

pas toen ik de launch events van Legion ging meedoen, waarbij hele massa's players bij de spawnpunten rondlopen (Crossroads, Anvilmar, Orgrimmar) en de boss mobs aanvielen, kreeg die kaart het erg zwaar te verduren.
ik heb toen een 1060 gekocht, en zelfs in mijn oude moederbord waar slechts PCI-e x16 op zat ging dat al vloeiend
nu met PCI-e 3.0 x16 vermoed ik dat ik nog wel even vooruit kan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
zijn er plannen voor een tweakers pve Guild?

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 13:15

maontje

better off Playing

Waarom zou je zygor dan gaan gebruiken. Mensne willen terug naar classic omdat die ervaring weer te hebben van toen.
Level dan zonder Zygor. Hedendaags Wow heeft een ingebouwde zygor waardoor alles word aangewezen.
Blij vanilla was het juist de bedoeling dat je alles zelf ging zoeken.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 21:41

Grvy

Bot

@maontje nooit gehoord van Thottbot? die bestond toen ook al.

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 06:36
Grvy schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:56:
@maontje nooit gehoord van Thottbot? die bestond toen ook al.
Klopt, maar dat is wat anders dan een heel in-game navigatiesysteem :)

Ik ben ook aan het zwichten merk ik... eerst dacht ik nog: boeie, maar na een paar filmpjes ben ik weer helemaal enthousiast! Vroeger veel alliance gespeeld, ook tijdens Vanilla. Aan de ene kant heb ik wel zin in een 'nieuw' avontuur op Horde, maar de nostalgie van Alliance wil ik ook weer meemaken...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +2 Henk 'm!
maontje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:53:
[...]

Waarom zou je zygor dan gaan gebruiken. Mensne willen terug naar classic omdat die ervaring weer te hebben van toen.
Level dan zonder Zygor. Hedendaags Wow heeft een ingebouwde zygor waardoor alles word aangewezen.
Blij vanilla was het juist de bedoeling dat je alles zelf ging zoeken.
Ik snap wat je zegt. Maar er zijn ook mensen die niet vanilla gaan spelen omdar ze graag op zoek willen naar alles. Maar eerder omdat ze de gameplay van toen juist heel leuk vonden; weapon skills, talenttree, niet rushen door alle mobs heen maar voorzichtig zijn etc..

Ieder zijn ding toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 00:55
RustStorm schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:52:
Ik heb een volledige beta invite gekregen 2,5 week geleden ofzo. Heb begrepen dat ze voor nu echter geen beta invites meer uitsturen ivm ze zitten op de populatie die ze wilden. Mochten ze meer mensen willen hebben om te testen, dan gaan er weer invites uit.

Meer info hierover in deze post:
https://us.forums.blizzar...ccess-as-of-may-22/179883

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InnerFear schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Ik heb een volledige beta invite gekregen 2,5 week geleden ofzo. Heb begrepen dat ze voor nu echter geen beta invites meer uitsturen ivm ze zitten op de populatie die ze wilden. Mochten ze meer mensen willen hebben om te testen, dan gaan er weer invites uit.

Meer info hierover in deze post:
https://us.forums.blizzar...ccess-as-of-may-22/179883
Oh thanks, dit was mij niet bekend. Kan ik ook meteen stoppen om elke 3-4 uur me launcher te checken op een eventuele beta :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:24:
[...]

Oh thanks, dit was mij niet bekend. Kan ik ook meteen stoppen om elke 3-4 uur me launcher te checken op een eventuele beta :9~
Haha jij ook al. Nou ik vermaakt me nog wel wat op de SP dan.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is helemaal kut... :P Nog 3 maanden wachten dan maar... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
RustStorm schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:57:
Het is helemaal kut... :P Nog 3 maanden wachten dan maar... ^_^
Is zo voorbij :)
Voorlopig vermaak ik me in een andere MMO

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:43:
[...]

Is zo voorbij :)
Voorlopig vermaak ik me in een andere MMO
Zéker... Als ik denk aan 13 weken terug; dan is het als de dag van gisteren. :) :) :)

Ik ben nog steeds in WoW aan het rond hannessen en af en toe, als ik er aan denk, zet ik de PS4 ook nog een keertje aan.

Rest is het vooral work-work. :|

Welke MMO ben je aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
RustStorm schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:07:
[...]
Zéker... Als ik denk aan 13 weken terug; dan is het als de dag van gisteren. :) :) :)

Ik ben nog steeds in WoW aan het rond hannessen en af en toe, als ik er aan denk, zet ik de PS4 ook nog een keertje aan.

Rest is het vooral work-work. :|

Welke MMO ben je aan het doen?
Het werk/werk komt me erg bekend voor. Vandaag en morgen ook weer naar de zaak :)

Ik speel nu ESO en dat is werkelijk waar een geweldige MMO.
Als Classic niet zou komen zou ik eigenlijk voorzien zijn hehe.

Wilde ook Classic niet gaan spelen omdat ik dat technisch gezien 15 jaar geleden al gedaan heb maar ja het begint toch te kriebelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Iusedto Wat goed! :) Leuk te zien dat je een andere MMO hebt gevonden die je in elk geval kan spelen tot release van Classic WoW. :)

Ik heb geen beta toegang meer, en ben niet in de mogelijkheid de beta van m'n pc te verwijderen... well done Blizzard. :( (want dat moet namelijk via de launcher, maar kan die optie nergens vinden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

_classic_ folder wegpleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Laatst online: 30-11-2023
[b]RustStorm schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 07:23
Ik heb geen beta toegang meer, en ben niet in de mogelijkheid de beta van m'n pc te verwijderen... well done Blizzard. :( (want dat moet namelijk via de launcher, maar kan die optie nergens vinden).
Ik starte van de week ook de launcher op en toen stond hij bij launch op BFA, waar hij normaal bleef staan op de Beta versie.

Ik kon in het scroll down menu wel gewoon weer de beta selecteren en verder spelen.

Misschien is dit bij jou ook het geval.
Lijkt me apart als ze in 1 keer zomaar je beta access revoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiraen
  • Laatst online: 28-07 07:25
Man man, over het nieuws van WoW classic ben ik aardig gehyped! Kon ik nog maar terug naar mn lvl 60 rogue met perdition blade en fang of the faceless :+. Heb nog wel eens wat opgenomen in die tijd met Fraps. Guild run vs world boss Thunderaan the Windseeker. (Voor legendary sword quest) Fantastische tijden!

Maar... om dat weer allemaal 'opnieuw' te herleven met een (veel) oudere blik gaat die fantastische herinnering, verwacht ik, nooit evenaren.

PS: zitten hier nog mensen die vroeger ook op Al'Akir( The Round Table..?) server speelde. Altijd leuk om nostalgisch terug te denken aan WoW Classic :+

Ja, heb die guildnaam wel voorbij zien komen. Ik zat eerst in Midnight Reveries en daarna Naxx gecleared in Stature of the Gods. Ga dit keer Horde spelen, kan echt niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tha-Skunk schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:43:
[...]

Ik starte van de week ook de launcher op en toen stond hij bij launch op BFA, waar hij normaal bleef staan op de Beta versie.

Ik kon in het scroll down menu wel gewoon weer de beta selecteren en verder spelen.

Misschien is dit bij jou ook het geval.
Lijkt me apart als ze in 1 keer zomaar je beta access revoken.
Dat betekent dat jij ook een normal beta invite gehad hebt; ik enkel een invite voor de stress-tests. En die zijn voor nu voorbij, dus kan er niet meer in. De launcher had een drop-down menuutje, maar deze is écht weg... :)

Geniet van je beta-time! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
Khiraen schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:16:
[...]

Ja, heb die guildnaam wel voorbij zien komen. Ik zat eerst in Midnight Reveries en daarna Naxx gecleared in Stature of the Gods. Ga dit keer Horde spelen, kan echt niet wachten!
Nice! Ja na/tijdens TBC is al'akir redelijk leeg gelopen. Ben zelf toen ook ergens anders gaan spelen.
Heb de betreffende battle vs thunderaan toen wel vastgelegd met Fraps :+ :
YouTube: WoW Vanilla Gameplay - Thunderfury TRT Al'Akir

Lastig "Live" te filmen. PVP server, en kwamen altijd de bekende guilds even mee rotzooi scheppen >:)

[ Voor 8% gewijzigd door nickko op 03-06-2019 13:32 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
nickko schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:32:
[...]

Nice! Ja na/tijdens TBC is al'akir redelijk leeg gelopen. Ben zelf toen ook ergens anders gaan spelen.
Heb de betreffende battle vs thunderaan toen wel vastgelegd met Fraps :+ :
YouTube: WoW Vanilla Gameplay - Thunderfury TRT Al'Akir

Lastig "Live" te filmen. PVP server, en kwamen altijd de bekende guilds even mee rotzooi scheppen >:)
Mij iets te wazig. Geen idee wat ik aan het kijken ben. Ah die goede oude 2006 :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Laatst online: 30-11-2023
RustStorm schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:25:
[...]

Dat betekent dat jij ook een normal beta invite gehad hebt; ik enkel een invite voor de stress-tests. En die zijn voor nu voorbij, dus kan er niet meer in. De launcher had een drop-down menuutje, maar deze is écht weg... :)

Geniet van je beta-time! :D
Aha ik dacht dat je ook full beta had.
Nou ja dan weten we in ieder geval waarom het niet meer werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59

Guildie reporting in! Tot het einde in TRT gezeten als Foxfire de paladin (later ook officer in TRT), daarna zelfs nog een tijdje op Doomhammer in The Old Round Table gespeeld (samen met Adversary, Kayuna, Jigly, Isa, Oom). Die guild is uiteindelijk ook weer uit elkaar gevallen. Ondertussen op Tarren Mill bij Blood Promise, speel dus nog steeds :'). Heb ook nog steeds wel contact met enkele mensen uit de goede 'oude' tijd.

Wel super gaaf dat ik jou net via Tweakers moet tegenkomen haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Brainscrewer op 03-06-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Nice! Waren inderdaad geweldige WoW tijden! Even via DM wat b.net contact uitwisselen? Grote kans dat ik wel even (opnieuw) ga proeven aan de Classic variant. Wellicht dat er meer oud TRTers die behoefte hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ik kijk ook heel erg uit naar Classic. Ik heb vanaf TBC tot halverwege Cataclysm heel erg veel gespeeld en niet meer aangeraakt tot Legion en BFA. Voor mij is Classic een fresh start, een kans om opnieuw te beginnen. Geen gevoel meer dat je iets gemist hebt de afgelopen jaren. Ook in BFA momenteel ben ik heel erg zat van alle dailies, weeklies, world quests, dat je continue er mee bezig moet zijn.
Ik hoop met Classic dat ik veel meer op mijn eigen pace dingen kan doen. En tuurlijk, als ik niet raid dan zal ik geen tier sets halen, maar in elk geval de tijd die je erin stopt staat gelijk aan wat je er weer uit krijgt. En ik zal niet de enige zijn met een beperkt aantal speeluren elke week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Wanneer je geen beta invite gehad hebt kan je ook even kijken naar lightshope, volgens mij door de hype een stuk drukker dan normaal. Laatst 15k players online op 1 server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-09 09:49
Ik ga denk ik een aparte laptop aanschaffen voor Classic. Anders kom ik totaal niet meer uit mijn man cave. Dit word weer ouderwets levelen heerlijk. Nu paar maandjes uitvogelen wat voor laptop het word en welke class ik ga spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Cuqebaqer schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:16:
Ik ga denk ik een aparte laptop aanschaffen voor Classic. Anders kom ik totaal niet meer uit mijn man cave. Dit word weer ouderwets levelen heerlijk. Nu paar maandjes uitvogelen wat voor laptop het word en welke class ik ga spelen.
Dat is eigenlijk best wel een goed idee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Cuqebaqer schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:16:
Ik hoop dat die draait op mijn macbook pro uit 2010 :9 lekker old school game op een "old school" macbook. Tot en met Legion draaide nog op mijn macbook, BFA niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn19
Flaxourne schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:54:
Wanneer je geen beta invite gehad hebt kan je ook even kijken naar lightshope, volgens mij door de hype een stuk drukker dan normaal. Laatst 15k players online op 1 server.
Ik weet niet of we dit mogen bespreken verder. Maar deze server heeft aangegeven offline te gaan zogauw Classic online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Levelcap gaat vandaag naar 40, WSG gaat dicht en AB gaat open..
Jaloers op de beta testers =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
[...]

Ook Al'akir hier. Eerst mage PVE (tijdje in Defenders of Valor gezeten) dan geswitcht naar rogue PVP. Ik overweeg om nu ook Horde te spelen.. alleen weet ik nog niet welke class. Rogue heb ik echt kapot gespeeld, en uiteraard veel hordes afgeslacht. De verhouding Alliance/Horde op Al'Akir zat totaal scheef ook.

[ Voor 8% gewijzigd door noaq op 05-06-2019 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:23
[...]

Ik zat op Al Akir toen ik begon. Horde side.
Had je een aantal guilds die ik me nog zo herinner: Nightshift, Fists of Retribution o.a.

Stature of the Gods was alliance toch? Volgens mij was die onder Horde behoorlijk impopulair :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb tijdens vanilla op een PVP realm gespeeld waarvan ik de naam niet meer ken. Ben de naam Squishy nooit meer tegen gekomen :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Paprika
Voor een vriend die al z'n hele leven een groot fan is van Warcraft ga ik een poster uitprinten. Daarvoor heb ik upscaled images gemaakt van de maps van WoW.

Preview:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JDaANnK.png

Mocht iemand er iets aan hebben...
http://classicmaps.xyz/WoW%20maps/V1.2/32768x24576/ (even right-click -> download in plaats van een plaatje direct openen, want je browser kan dit formaat waarschijnlijk niet renderen).

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 05-06-2019 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:47
379 MB grote map van Azeroth. Dit is echt knap! Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pdvdp81
  • Laatst online: 18:27
Paprika schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:41:
Voor een vriend die al z'n hele leven een groot fan is van Warcraft ga ik een poster uitprinten. Daarvoor heb ik upscaled images gemaakt van de maps van WoW.

Preview:
[Afbeelding]

Mocht iemand er iets aan hebben...
http://classicmaps.xyz/WoW%20maps/V1.2/32768x24576/ (even right-click -> download in plaats van een plaatje direct openen, want je browser kan dit formaat waarschijnlijk niet renderen).
u/AthenaNosta?

Ik zag deze voorbijkomen op reddit, mooie maps. (https://www.reddit.com/r/..._highresolution_wow_maps/)

[ Voor 7% gewijzigd door Pdvdp81 op 05-06-2019 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paultje1983
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-01 13:00
Brainscrewer schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:20:
[...]

Guildie reporting in! Tot het einde in TRT gezeten als Foxfire de paladin (later ook officer in TRT), daarna zelfs nog een tijdje op Doomhammer in The Old Round Table gespeeld (samen met Adversary, Kayuna, Jigly, Isa, Oom). Die guild is uiteindelijk ook weer uit elkaar gevallen. Ondertussen op Tarren Mill bij Blood Promise, speel dus nog steeds :'). Heb ook nog steeds wel contact met enkele mensen uit de goede 'oude' tijd.

Wel super gaaf dat ik jou net via Tweakers moet tegenkomen haha.
@nickko

Nog een guildy reporting in, Stopcontact hier :)
Ik ga ook met classic weer beginnen, denk aan een NE Hunter, gewooon voor het snelle lvl-en en goed Gold verdienen. Mogelijk later weer een warrior, want tanken / DPS op een warrior is toch wel Uber (net als toen).

Graag wissel ik ook ff bnet met jullie uit :) voordat classic begint :) :)

Edit: vreemde tekst weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hebben de Orcs in Classic de "hunchback" zoals het was of zijn ze toch veranderd ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Iusedto schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:46:
Hebben de Orcs in Classic de "hunchback" zoals het was of zijn ze toch veranderd ?
Classic word gelaunched zo als het in classic was (lees die hele lijst maar met 'know issues'). Dus wat denk je zelf :+ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44

Dhrax

Prog Lord

Barnagma schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:04:
[...]

Classic word gelaunched zo als het in classic was (lees die hele lijst maar met 'know issues'). Dus wat denk je zelf :+ ?
Bakkie azijn op of had je net een vervelende klant aan de lijn ? :P

Back ontopic; nog 81 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick90
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-08 16:21
Ik was (zoals anderen hier, lees ik) op mijn 16e ook een WoW addict, tot zware ergernis van mijn ouders :9... maar toen ik hoorde dat Classic (Vanilla) een reboot kreeg, had het toch wel mijn interesse. Ik heb TBC nog redelijk fanatiek gespeeld, maar ik ben nooit meer zo actief geworden als in vanilla WoW.
Ben van level 80 nog tot 85 (WOTLK?) proberen te komen, maar het spel was qua gevoel niet meer hetzelfde als de vanilla, en ik heb mijn account nooit meer aangeraakt.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik eens een maandje ga proberen op vanilla :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yorick90 op 06-06-2019 12:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

Toevallig vandaag contact met wat ex guildies uit de begin periode die weer een groepje willen maken. Ik begon in de tweakers guild. Vergeet nooit meer dat ik de eerste epic vond (Staff of Jordan) in de guild.. Iedereen wilde hem overnemen voor een paar gold.. :P

Stapte al snel over naar CheapAss Clan wat later Exomna werd en weer later veranderde in The Inner Circle.

Ik ga ook wel een maandje proberen, ben benieuwd.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barnagma
Dhrax schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:18:
[...]

Bakkie azijn op of had je net een vervelende klant aan de lijn ? :P

Back ontopic; nog 81 dagen :D
Verkeerde klant ;)

Los van het feit dat dit toch wel de standaard dingen zijn die men van Classic verwacht. Of ben ik de enige die stiekem verlangt naar de oude models?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44

Dhrax

Prog Lord

Barnagma schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:28:
[...]
Los van het feit dat dit toch wel de standaard dingen zijn die men van Classic verwacht. Of ben ik de enige die stiekem verlangt naar de oude models?
Komt er straks niet een grafische optie om hier tussen te kunnen switchen ? Meende ergens gelezen hebben dat Blizzard de spelers de optie wil geven om volledig oldskool te gaan ofwel de updated graphics te gebruiken.

Iemand die hier opheldering over kan geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dhrax schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:21:
[...]

Komt er straks niet een grafische optie om hier tussen te kunnen switchen ? Meende ergens gelezen hebben dat Blizzard de spelers de optie wil geven om volledig oldskool te gaan ofwel de updated graphics te gebruiken.

Iemand die hier opheldering over kan geven ?
Dat switchen heb ik ook gelezen, maar;
Volgens mij heeft dit puur betrekking op de graphics qua textures en kleuren. Dus niet op character models.
Pagina: 1 ... 9 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat