Je moet denk ik niet te veel waarde hechten aan die schatting, er wordt al aangegeven dat rested exp niet mee wordt gerekend bijvoorbeeld al. Daarnaast denk ik dat als mensen eenmaal aan het spelen zijn ze ook wel weer aardig wat herinneren zonder guides bij de hand te hebben, waardoor de gemiddelde speler met wat minder /played 60 is dan voorheen. Ook talent builds en dergelijken voor tijdens het levelen zijn nu veel bekender dan voorheen.
Ik verwacht zelf ook wel iets sneller te zijn dan wordt aangegeven

Seroczynski schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:49:
Warrior heeft mij ook altijd (nou ja,
na het vanilla retail tijdperk) aangesproken. Leuke rol tijdens 5-man dungeons en endgame raids top-DPS, what's not to like toch? Alleen is het volgens mij best lastig om een leuke raiding spot te vinden in guilds, of valt dat wel mee?
Er zijn veel warriors, maar redelijk wat haken af tijdens het levelen.
Gearen is simpel voordat je gaat raiden, zelf groep maken waar je heen wilt en als tank is de groep zo vol.
Wat raid spots betreft, zou denk ik niet al te veel problemen moeten geven, alleen als je per se de main tank wilt zijn dan kan je beter zelf een guild gaan optuigen. Maar als je als dps/off-tank mee gaat moet je wel een spot kunnen vinden.
Overigens is de leveling tool wel correct dat warrior traag is met levelen
[
Voor 4% gewijzigd door
DaitoX op 28-05-2019 18:27
]