ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Was wel anders in de eerste 2 wekenTomski1986 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 08:58:
Gisteren voor de eerste keer BFD gedaan met een PUG. Wat een piece of cake was dat zeg, ik had het toch wel wat pittiger verwacht, zeker de laatste 2 bosses.
SoD is in mijn ogen vooral heel erg casual gericht en dat vind ik top!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Beide, maar dat maakt het wel casual friendly.Zeror schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 17:58:
Is de raid te makkelijk of zijn de characters/runes overpowered? Dat is de vraag natuurlijk.
Nu is de Authenticator app exit sinds gisteren, maar de Battle.net app vraagt een code van de Authenticator app die verwijst naar de Battle.net app waar ik dus niet in kom, omdat die vraagt naar de Authenticator app.
Iemand een oplossing hier of moet ik dit zien als een hint "van boven" dat ik hier niet aan moet beginnen?
Screw it, ik maak wel een nieuw account.
[ Voor 6% gewijzigd door iamerwin op 06-01-2024 14:13 ]
Hello. Is it me you're looking for?
Denk helaas een ticketje aanmakeniamerwin schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 13:19:
Ik probeer maar weer eens WoW.
Nu is de Authenticator app exit sinds gisteren, maar de Battle.net app vraagt een code van de Authenticator app die verwijst naar de Battle.net app waar ik dus niet in kom, omdat die vraagt naar de Authenticator app.
Iemand een oplossing hier of moet ik dit zien als een hint "van boven" dat ik hier niet aan moet beginnen?
Screw it, ik maak wel een nieuw account.
Eens! vooral die level 25. Zometeen met 40 word het al weer een stuk minder casual. Helemaal als je niet maar 1 class wilt speleninvine schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:32:
[...]
Beide, maar dat maakt het wel casual friendly.
Klopt, maar als het goed is zijn alle casuals wel bij nu denk ik.Ricmaniac schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:38:
[...]
Eens! vooral die level 25. Zometeen met 40 word het al weer een stuk minder casual. Helemaal als je niet maar 1 class wilt spelen
Ik wil me rogue nog af krijgen. maar speel te veel games momenteel..invine schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:02:
[...]
Klopt, maar als het goed is zijn alle casuals wel bij nu denk ik.
BronMark Your Calendars: Season of Discovery Phase 2 Goes Live February 8
Get ready for Season of Discovery Phase 2, where your adventures will take you from level 25 to 40, reward additional talent points to 31, take on the challenge of Gnomeregan as a new raid dungeon, discover new runes and abilities, and more!
Er staat een portal in Booty Bay sinds 2004invine schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:07:
Kom maar op met Gnomeregan als raid! Ik speel alliance dus dat komt wel goed, ben benieuwd hoe horde er gaat komen.
=Oh haha dat wist ik niet eens en heb toch ook horde gespeeld back in the dayPepieNL schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:26:
[...]
Er staat een portal in Booty Bay sinds 2004
Hunter en lock idem dito, weinig te doen anders dan iedere zoveel dagen bfd.
Wel druid begonnen en die is nu 16....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Nu level 20 en eens kijken of ik vanavond DM kan doen. Nog niet gedaan in SoD.
Hardcore blijft mij ook continue prikkelen maar ik heb gewoon geen vrienden momenteel die classic wow spelen. Ik game dagelijks met een vaste groep mensen eigelijk en niemand wil zich in classic WoW storten
Rogue is nu 21. Denk gezien de andere games die ik speel etc ik het niet eens ga redden om 25 te worden voordat phase 2 komt. Dus denk dat ik er toch maar mee stop met SoD nu
Dat zou beteken dat je straks nog wat verder achterop ligt.Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:09:
Net deadmines gedaan. Helaas geen enkele loot gekregen uit die hele run XD
Rogue is nu 21. Denk gezien de andere games die ik speel etc ik het niet eens ga redden om 25 te worden voordat phase 2 komt. Dus denk dat ik er toch maar mee stop met SoD nu
Ik heb zelf 2 chars op 25 maar merk toch dat ik het liefst met een Mage speel. Deze dus weer gestart en pas net lvl9 geworden. Ik heb niet het gevoel dat ik per se op lvl25 moet zitten voordat Phase 2 start.
Ja daarom stop ik helemaal maar met SoD denk ik. Sowieso voelde voor mij Phase 1 de enige phase die ik wilde spelen door de casual vibe die het had met level 25 als max. Als ik geen retail zou spelen en minder andere games had ik er wel op gefocussed maar ik ben druk met te veel andere dingen/WishmasterNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:47:
[...]
Dat zou beteken dat je straks nog wat verder achterop ligt.
Ik heb zelf 2 chars op 25 maar merk toch dat ik het liefst met een Mage speel. Deze dus weer gestart en pas net lvl9 geworden. Ik heb niet het gevoel dat ik per se op lvl25 moet zitten voordat Phase 2 start.
Ook is niemand van mijn standaard game groep geintresseerd in SoD dat helpt ook niet mee
haha.. tja.. casual spelen in wow is niet meer te doen joh.Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:06:
[...]
.. ik wilde spelen door de casual vibe die het had..
Zei het eerder al, deze game trekt echt de meest sweatiest spelers aan die zelfs een wailing caverns al willen minmaxen.
Echt op afgeknapt. Kan mn leeftijd zijn maar denk eerder dat de playerbase gewoon niet meer is wat het was.
Met 4 chars de 25 geraakt in verschillende guilds maar allen een voor een laten vallen door dit soort volk.
Ik werd er zelfs een beetje bitter door, al dat gezeur en gedram. Het was leuk voor een paar maanden maar ben er ook wel klaar mee.
Ik zit in een guild die echt alles behalve sweatlord is.. gelukkig maar anders was ik allang gestopt.PepieNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:33:
[...]
haha.. tja.. casual spelen in wow is niet meer te doen joh.
Zei het eerder al, deze game trekt echt de meest sweatiest spelers aan die zelfs een wailing caverns al willen minmaxen.
Echt op afgeknapt. Kan mn leeftijd zijn maar denk eerder dat de playerbase gewoon niet meer is wat het was.
Met 4 chars de 25 geraakt in verschillende guilds maar allen een voor een laten vallen door dit soort volk.
Ik werd er zelfs een beetje bitter door, al dat gezeur en gedram. Het was leuk voor een paar maanden maar ben er ook wel klaar mee.
En dat is in alle varianten zo. Retail is al bijna net zo erg.PepieNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:33:
[...]
haha.. tja.. casual spelen in wow is niet meer te doen joh.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Go Inside Season of Discovery Phase 2
Informatie over Proffesions, raid, runes, pvp event etc
wow dat is best veel.beebie121 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:32:
50% xp boost is active guys, snel ff laatste levels van een altje pakken? Dit is het moment!
Ja misschien een Hunter levelen voor bepaalde farms of zo. Altijd handig lijkt me zo.beebie121 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:32:
50% xp boost is active guys, snel ff laatste levels van een altje pakken? Dit is het moment!
Gisteren de laatste 2 BFD raids gedaan. En een paar upgrades kunnen looten.
Mijn druid en priest hebben prio met het levelen. Met de guild gaan we veel dungeons runnen. En later level ik mijn alts wel de normale manier.
Zag ook niet dat ze de mount prijs weer naar oude waardes terug hebben gezet. Niet echt erg voor mijn mains die hebben toch al bijna 100g elk. Beetje jammer voor mijn alts. Maar dat is niet echt erg op zich. Als ik 40 ben kan ik ook weer makelijk gold farmen via quests.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
BFD geeft extra xp, dus het juist handig om die te runnen voor levelen, ik hoorde een gerucht dat het een level opleverd. dat is niet misRicmaniac schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:07:
Maarja ga je dat nog doen nu je nog maar 1 avond hebt voor BFD .. zullen niet veel mensen meer gaan runnen vanaf morgen denk ik
De laatste boss kan ook boeken droppen, maar lijkt een lagere droprate te hebben, daar kregen wij veel minder boeken.
WoWhead gaf ook aan dat andere mobs deze zouden kunnen droppen, maar dit lijkt niet zo, of de droprate is heel laag. Wij hebben geen boeken gezien anders dan van de 2 bosses in SM. Dat lijkt dus ook de snelste manier om ze te farmen. Trashmobs proberen lijkt het voor books niet waard, voor XP wel natuurlijk.
Verwijderd
Ja, dit is al aangekondigd. Tegen de zomer aan, ze hebben ergens H1 2024 genoemd, dus de verwachting is nu een release ergens in juni 2024 met de pre patch in mei.Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:02:
Komt Cataclysm ook naar WOW Classic en zo ja, is Classic dan nog wel 'Classic'? Of splitst Classic zich op in 2 speelrichtingen als dat gaat gebeuren? De spelwereld veranderde na Cata zoveel dat ik destijds ben gestopt. Als ik Classic zou gaan spelen, is er dan nog wel genoeg tijd denken jullie?
Cata is inmiddels wel 'Classic' denk ik ja, maar Classic zit al in een meerdere spelrichtingen. Je hebt nu Wrath Classic, dat over zal gaan in Cata Classic, daarnaast het je de Seasonal richting, waar nu Season of Discovery bezig is en dan heb je nog Era, het 'museum', waar mensen Vanilla Classic spelen zoals het was in 2019 / 2020.
Als je nu begint, zou ik Era links laten liggen, daar ga je als nieuwe speler lastig binnen komen en waarschijnlijk heel snel afknappen.
Als je liever in een 'vanilla' omgeving speelt is SoD de aanrader op het moment, Vanilla met een 'twist', speel je liever de uitbreidingen weer door is Wrath Classic denk ik de beste optie, en straks dus Cata Classic. Of er tijd genoeg is hangt natuurlijk af van wat je wil bereiken, wil je Wrath Classic eindigen met 11000+ achievement punten gaan dat kort dag zijn, wil je level 80 behalen voor Cata release gaat dat echter makkelijk lukken, wil je alle raidsclearen, ook dat zal nog zeker kunnen, maar wel wat inzet vereisen.
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp uit jouw reactie is WOW CLASSIC niet echt Classic meer zodra Cataclysm uitkomt? Ik begrijp de redenering van Blizzard hierin niet zo goed. In dit tempo heb je straks gewoon retail en Wow Classic synchroon lopen. Dan laat ik het maar links liggen als classic eigenlijk gewoon een inhaalrace naar alle expansions is geworden.Dennism schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:10:
[...]
Ja, dit is al aangekondigd. Tegen de zomer aan, ze hebben ergens H1 2024 genoemd, dus de verwachting is nu een release ergens in juni 2024 met de pre patch in mei.
Cata is inmiddels wel 'Classic' denk ik ja, maar Classic zit al in een meerdere spelrichtingen. Je hebt nu Wrath Classic, dat over zal gaan in Cata Classic, daarnaast het je de Seasonal richting, waar nu Season of Discovery bezig is en dan heb je nog Era, het 'museum', waar mensen Vanilla Classic spelen zoals het was in 2019 / 2020.
Als je nu begint, zou ik Era links laten liggen, daar ga je als nieuwe speler lastig binnen komen en waarschijnlijk heel snel afknappen.
Als je liever in een 'vanilla' omgeving speelt is SoD de aanrader op het moment, Vanilla met een 'twist', speel je liever de uitbreidingen weer door is Wrath Classic denk ik de beste optie, en straks dus Cata Classic. Of er tijd genoeg is hangt natuurlijk af van wat je wil bereiken, wil je Wrath Classic eindigen met 11000+ achievement punten gaan dat kort dag zijn, wil je level 80 behalen voor Cata release gaat dat echter makkelijk lukken, wil je alle raidsclearen, ook dat zal nog zeker kunnen, maar wel wat inzet vereisen.
Ik vind dat juist wel, Cata Classic zal straks 'gewoon' Classic zijn, net als MoP erna als ze die ook gaan brengen, ik heb eigenlijk juist een beetje het idee dat veel mensen Wrath vinden tegenvallen, Cata heeft natuurlijk een reputatie, maar hopelijk kan Blizzard dat wat rechtbreien, want eigenlijk het grote probleem met Cata was de 14 maand oid Dragonsoul, iets dat ze in Classic kunnen aanpakken, en juist over MoP hoor ik dan in ieder geval in mijn kringen (guilds / discords e.d.) weer meer hype, veel meer dan ik verwacht had lijken mensen uit te kijken naar MoP wanneer het ter sprake komt omdat ze het 'vroeger' gemist hebben en er in de community door degenen die er wel bijwaren MoP toch als zeer goede expansion gezien wordt.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:58:
[...]
Dus als ik het goed begrijp uit jouw reactie is WOW CLASSIC niet echt Classic meer zodra Cataclysm uitkomt? Ik begrijp de redenering van Blizzard hierin niet zo goed. In dit tempo heb je straks gewoon retail en Wow Classic synchroon lopen. Dan laat ik het maar links liggen als classic eigenlijk gewoon een inhaalrace naar alle expansions is geworden.
Ik ben juist niet van mening dat bijvoorbeeld alleen 'Vanilla' Classic is, zoals een aantal echte puristen vind, of dat bijvoorbeeld Vanilla t/m Wrath alleen Classic zijn. Wrath legt wat dat betreft ook wel een pijnpuntje bloot van de eerste paar expansions, er is eigenlijk te weinig te doen in 'de wereld', en 'iedereen' raidlogged enkel op het moment. En de raids die er zijn, zijn leuk, maar je bent vrij snel 'klaar' voor de week.
Ik vind het juist wel prima dat een van de Classic stromen gewoon het rijtje weer af gaat op gepaste afstand van Retail, zodat het ook echt als 'terug in de tijd' aanvoelt, soms zelfs wat gedateerd. Terwijl ze met andere stromen juist vast houden aan 2019 Classic, of juist erg aan het experimenteren zijn met Seasons (Eerst Season of Mastery, en nu Season of Discovery). Zo heb je voor iedereen een of meerdere stromingen die ze mogelijk leuk vinden.
Als je echt wat anders wil, zou ik SoD proberen, daar is iedereen net op 0 begonnen, en zijn ze flink aan het experimenteren met nieuwe content en class aanpassingen, maar wel enkel in de Vanilla wereld.
[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 21-02-2024 11:20 ]
Ik heb een Druid level 40 een level 40 Priest en bijna een level 40 Paladin.
Speel op Crusader Strike en wat een lol heb ik.
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
Sunken Temple nieuwe 20man raid.
Maar blijft mijn interesse wekken als ik het zie
ST als raid is ook wel vet. Voelde soms al als een raid haha
lekker begin van p3
Hoort toch een beetje bij de nostalgie
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
in tegenstelling. Hier is heel veel animo voor.tuinïnen schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:13:
Opmerkelijk, zoveel animo is hier toch ook weer niet voor?
Mijn Priest, Feral Druid en Pala tank zijn nu alledrie level 50.
Ook Mallet gehaald etc. In feite allemaal voorwerk 😉.
Overwoog om te pushen met warlock om die ook naar 50 te zetten, maar met familie en werk etc ging dat hem niet worden
[ Voor 49% gewijzigd door Tomski1986 op 11-04-2024 18:55 ]
Lastig. Ergens wel zin in Cata, maar aan de andere kant het is ook het WoW wat ik uiteindelijk helemaal heb uitgekotst en waar het speelplezier weg is geëbd.
Wotlk Classic ook los gelaten. Raidlogfeest was het geworden. Geen idee of ik daar nog wat in wil.
Vermaak me al even uitzonderlijk goed met Classic HC Self found. Dat ligt denk ik toch meer bij de kern van de game wat het leuk maakt. Er is ook behoorlijk wat keuze inmiddels voor WoW-spelers.
Dit merk je dan wel weer in de populatie van de HC servers die nog wat ondermaats te noemen is. Het is niet doods, maar zeker endgame blijft een uitdaging (zeker als er veel dood gaan
WoTLK had ik heel veel zin in maar man het is een echt raidlogfest geworden zeg.
Heb er ook geen plezier in meer ofzo. Had ik niet echt verwacht.
Ik vond Cata echt geen hol aan. Maar ik heb nooit echt geraid in Cata, vanwege het feit dat ik er geen hol aan vond.
Wellicht vind ik het nu leuker, vandaar mn twijfels, ook omdat ik dan een character wil spelen wat ik nooit heb gedaan, healer of caster dps.
SOD vind ik echt geweldig. Heb er veel plezier in en vind de Sunken Temple raid veel leuker dan Gnome.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Meeste zullen hem wel kennen van de 1-60 WoW (classic) guides.
RIP
https://www.reddit.com/r/...na_creator_of_the_joanas/
Zijn guide ooit gekocht... long long time ago.Mr.Monk schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 11:01:
Lees net dat Furious Paul (Joana) overleden is.
Meeste zullen hem wel kennen van de 1-60 WoW (classic) guides.
RIP
https://www.reddit.com/r/...na_creator_of_the_joanas/
RIP
Zijn twitch stream loopt nog zie ik met herhalingen.
Stiekem hoop ik dat er in het najaar fresh realms openen van Classic. Las ook geruchten over een Classic+ maar is nog een beetje vaag allemaal.
Leeft meer dan prima, hoewel er weinig geleveld wordt (respectievelijk weinig groepjes voor low level dungeons).Advizor schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 11:44:
Kan iemand me vertellen wat nu de status is van Wow Classic SOD. Leeft dit nog een beetje?
Stiekem hoop ik dat er in het najaar fresh realms openen van Classic. Las ook geruchten over een Classic+ maar is nog een beetje vaag allemaal.
Max level content wordt actief gerund.
3960wp SE | Model Y RWD
Was gestopt op level 25, geen idee wat nu de cap is. Krijg je nog een exp boost tot een X level?Xrypta schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:33:
[...]
Leeft meer dan prima, hoewel er weinig geleveld wordt (respectievelijk weinig groepjes voor low level dungeons).
Max level content wordt actief gerund.
Op zich vond ik SoD best goed, alleen m'n vrienden haakten een voor een af en gaandeweg verlies ik dan ook mijn interesse. Wat is er leuker dan met je vrienden door dungeons knallen?
Maar wellicht log ik vanavond weer eens in..
ik vond persoonlijk alleen phase 1 goed. 2 was redelijk en verder kon ik niet bekommeren.Advizor schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:25:
[...]
Was gestopt op level 25, geen idee wat nu de cap is. Krijg je nog een exp boost tot een X level?
Op zich vond ik SoD best goed, alleen m'n vrienden haakten een voor een af en gaandeweg verlies ik dan ook mijn interesse. Wat is er leuker dan met je vrienden door dungeons knallen?![]()
60 is nu de max met MC/Ony etc. als end-game content. Was hier op fase 3 afgehaakt, ook door wegvallen van mensen om mee te spelen, nu sinds kort een actieve (nederlandse) guild gevonden (Living flame) om mee te raidenAdvizor schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:25:
[...]
Was gestopt op level 25, geen idee wat nu de cap is. Krijg je nog een exp boost tot een X level?
Op zich vond ik SoD best goed, alleen m'n vrienden haakten een voor een af en gaandeweg verlies ik dan ook mijn interesse. Wat is er leuker dan met je vrienden door dungeons knallen?![]()
3960wp SE | Model Y RWD
Ik ben een beetje verward over hoe het nu werkt. Waar ik op hoopte was servers waar steeds opnieuw wordt gestart maar die zijn er denk ik niet? Het lijkt me zo leuk om vanaf scratch character weer te levelen naar 60 en de classic end game content te doen. Echter dat lijkt nu een gepasseerd station? Of is er ergens nog een servertje voor types zoals ik?
Opnieuw levelen is vrij snel, ik geloof +300% xp tot lvl 50, en +50% 50-60? Weet het ff niet meer uit m'n hoofd. Nightmare incursions (daily quests in 4 areas) zorgen voor een enorme bak xp per daily session (de quests zijn daily) maar je kunt ook gewoon per zone alles afwerken het gaat snel gegoeg vergeleken met vanilla classic.
Op mijn server wordt de endgame content vaak gedaan, makkelijk om groepen te maken. Zelfs leveling dungeons zie ik regelmatig voorbij komen maar weet niet hoe makkelijk het is om daar groepen in te maken.
Bnet pindle#2913
Als je Classic wilt spelen zoals het vroeger was ene tot level 60 dan kan je classic era servers spelen. Die servers blijven classic. Ik heb geen enkel idee hoe het nu staat met de playerbase op die servers overigens. Deze gaan overigens niet door naar TBC. TBC servers zijn er niet meer die zijn allemaal doorgegaan naar Wotlk en recentelijk Cataclysm.
Voor een toffe uitdaging kan je op de classic hardcore server spelen waar dood = overnieuw beginnen is
Bnet pindle#2913
https://www.change.org/p/...the-classic-wow-community
Bnet pindle#2913
Ik vermoed dat er op termijn wel weer Classic fresh realms worden gestart waar je vanaf 0 kunt beginnen. Hier is nog steeds animo voor. Cataclysm en SoD vond ik niet zo, dus wacht daar ook een beetje op.Perox schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:02:
Ik heb in de Corona tijd veel Classic gespeeld, maar in TBC afgehaakt. Nu begon het toch weer een beetje te kriebelen, en heb ik impulsief mijn abbo weer gestart.
Ik ben een beetje verward over hoe het nu werkt. Waar ik op hoopte was servers waar steeds opnieuw wordt gestart maar die zijn er denk ik niet? Het lijkt me zo leuk om vanaf scratch character weer te levelen naar 60 en de classic end game content te doen. Echter dat lijkt nu een gepasseerd station? Of is er ergens nog een servertje voor types zoals ik?
Zou mooi vermaak zijn voor de wintermaanden
Rustig aan en veel questen in buiten gebied en niet teveel diep een grot in voor 1 type mob want zodra je die eindelijk gedood hebt, is de rest ineens gerespawned en heb je dus geen exit strategie meer....
Gold nog wel een issue, want hc AH is erg leeg en wordt erg weinig ook gekocht, dus weinig inkomsten straks voor mount....
HS/Invisibility potLord_T schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 17:49:
Ik ben de laatste dagen op hc weer wat aan het klooien (van 27 naar 35) en leef nog 😁.
Rustig aan en veel questen in buiten gebied en niet teveel diep een grot in voor 1 type mob want zodra je die eindelijk gedood hebt, is de rest ineens gerespawned en heb je dus geen exit strategie meer....
Gold nog wel een issue, want hc AH is erg leeg en wordt erg weinig ook gekocht, dus weinig inkomsten straks voor mount....
Maar kudos ik kan me echt niet meer tot HC zetten. Ooit eens wat geklooid maar als je dan gedisconnect wordt (niet eens de verbinding eruit geknald) en daarna dood bent omdat je aan het vliegen was gaat de lol er bij mij snel vanaf
Bnet pindle#2913
Speel al jaren HC maar dit is hier nog nooit gebeurd. Wel vele honderden uren plezier gehad, dus om niet te spelen omdat er een 0.001% kans is op een dodelijke disconnect.. zou jammer zijn om de ervaring te missen om deze kleine kans.porn* schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:57:
[...]
HS/Invisibility pot
Maar kudos ik kan me echt niet meer tot HC zetten. Ooit eens wat geklooid maar als je dan gedisconnect wordt (niet eens de verbinding eruit geknald) en daarna dood bent omdat je aan het vliegen was gaat de lol er bij mij snel vanaf
De kans is veel groter dat je door Netflix/Youtube/GoT-browsen doodgaat is wel veel groter
Verwijderd
Dit. Ik wil gewoon Vanilla + TBC spelen en that's it. De hele mikmak erna mogen ze weg laten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn vanuit Blizzard om een dergelijke server in het leven te roepen? Ik heb geen hardcore raiding aspiraties (tijdgebrek), maar zou het erg leuk vinden om gewoon door het oude vertrouwde Azeroth te wandelen en af toe een dungeon te doen met wat relaxte casual spelers. Alles vanuit Blizzard moet altijd maar gericht zijn op endgame en het zo snel mogelijk halen van de max levels, terwijl het hele Classic gevoel van mensen gebaseerd lijkt te zijn op de ervaring van de wereld an sich en het levelen daarin. De endgame hebben velen niet eens gehaald, laat staan hardcore raiding.Perox schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:47:
Bedankt voor julli reactie. Ik ben zelf ook even wezen kijken, snap het nu wel wat beter. Ik denk dat de petitie van MetaGoblin precies is wat ik zoek. Een server waar je gewoon vanaf scratch kan starten met WoW Classic + TBC. Meer hoeft van mij ook echt niet.
https://www.change.org/p/...the-classic-wow-community
Om WoW Classic te (kunnen) spelen heb je een WoW-subscription nodig. Maandelijks betalen dus.ronalnilson schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:45:
Is dit maandelijks te betalen? Of 1 malige aankoop?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik heb vanaf launch tot 2008 gespeeld en nooit echt end game content gedaan. Ik had er geen tijd voor, de skills niet en ik wilde spelen wanneer het mij uitkwam. Solo levellen met zo nu een PuG tussendoor. Een server die zich daarop richt zou mijn aandacht wel hebben. Uitbreidingen hoeven niet eens, gewoon vanilla.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:51:
[...]
Dit. Ik wil gewoon Vanilla + TBC spelen en that's it. De hele mikmak erna mogen ze weg laten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn vanuit Blizzard om een dergelijke server in het leven te roepen? Ik heb geen hardcore raiding aspiraties (tijdgebrek), maar zou het erg leuk vinden om gewoon door het oude vertrouwde Azeroth te wandelen en af toe een dungeon te doen met wat relaxte casual spelers. Alles vanuit Blizzard moet altijd maar gericht zijn op endgame en het zo snel mogelijk halen van de max levels, terwijl het hele Classic gevoel van mensen gebaseerd lijkt te zijn op de ervaring van de wereld an sich en het levelen daarin. De endgame hebben velen niet eens gehaald, laat staan hardcore raiding.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nou ik heb dit toch al regelmatig gehad, je vliegt een flink stuk gewoon via de flightmaster en ergens gedurende de vlucht wordt je gedisconnect. Vaak gaat het goed en vlieg je verder na inloggen, maar soms niet en ben je ineens dood op de grond (1x niet eens in de buurt van waar ik vloog). Laatste 6 maanden 2x. Ja dat is niet veel. Maar wel als 't met hoog lvl hc karakters gebeurt. Zolang Blizz dat niet stabiel krijgt is het idd niet voor mij. To each his own!tuinïnen schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:59:
[...]
Speel al jaren HC maar dit is hier nog nooit gebeurd. Wel vele honderden uren plezier gehad, dus om niet te spelen omdat er een 0.001% kans is op een dodelijke disconnect.. zou jammer zijn om de ervaring te missen om deze kleine kans.
De kans is veel groter dat je door Netflix/Youtube/GoT-browsen doodgaat is wel veel groterhet is ook niet voor iedereen.
[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 19-09-2024 10:23 ]
Bnet pindle#2913
Mooi hoe zoveel verschillende mensen er zoveel anders tegenaan kijken. Eerst keer classic revamp vond ik fantastisch, lekker die nostalgie, maar moet zeggen dat ik het wel snel beu was tov al die goeie QoL changes die je tegenwoordig hebt.Dr. Strangelove schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:00:
[...]
Ik heb vanaf launch tot 2008 gespeeld en nooit echt end game content gedaan. Ik had er geen tijd voor, de skills niet en ik wilde spelen wanneer het mij uitkwam. Solo levellen met zo nu een PuG tussendoor. Een server die zich daarop richt zou mijn aandacht wel hebben. Uitbreidingen hoeven niet eens, gewoon vanilla.
Vermaak me nu nog steeds prima met SoD, maar ben dan ook wel meer casual dan ik vroeg in de echte vanilla was. Leuke herbeleving van toen maar met nieuwe touches (oa runes) en wat QoL zaken. Main een rogue dps/tank en nu sinds 2 weken m'n priest op 60, net klaar voor heat 2 MC. Ben zeer benieuwd naar phase 5, BWL en ZG lijken me echt weer heel tof.
Bnet pindle#2913
Ik heb eerder dit jaar een paar avonden classic gedaan en dat was best leuk. Maar afgehaakt toch ook weer omdat het een hele lege wereld was. Ik speel veel solo maar als je ook niemand om je heen ziet en geen PUG kan vinden voor instance run, dan is het toch saai.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
EDIT; Dacht dat "Locked" bij een realm in hield dat het enorm druk was, maar blijkt dus een dode realm te zijn, maar weer opnieuw beginnen op Wild Growth
[ Voor 35% gewijzigd door joostmakaay op 20-09-2024 20:23 ]
De Voiceover addon is geniaal en veranderd inderdaad je speelervaring voor the better.joostmakaay schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:05:
Hier weer begonnen met SoD, levelen met die boost gaat lekker snel, en met de VoiceOver-addon voelt het op een bepaalde manier nog nostalgischer.
EDIT; Dacht dat "Locked" bij een realm in hield dat het enorm druk was, maar blijkt dus een dode realm te zijn, maar weer opnieuw beginnen op Wild Growth
Bnet pindle#2913
Inmiddels een warlock op 35 en een mage op 13. Voordeel is wel dat mijn bank alt inmiddels vrij rijk is en dat warlock op 40 een nagenoeg gratis mount krijgt
Oef zooo heftig zoiets. Gewoon 5 mensen dood door een foutLord_T schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:22:
Hunter is doodgegaan op lvl 36,9 😪 omdat een shammie zijn totems bij herod niet had verplaatst en we dus allerlei mobs extra kregen... gevolg full wipe op hc.
Inmiddels een warlock op 35 en een mage op 13. Voordeel is wel dat mijn bank alt inmiddels vrij rijk is en dat warlock op 40 een nagenoeg gratis mount krijgt
Ik heb er sinds één week eentje in huis en het speelt icm Console Port en andere addons heel lekker.
Echter het moment dat ik terug switch naar mijn PC zijn alle action bars helemaal verpest. Spells allemaal verplaatst. Heb via Google al meerdere oplossingen geprobeerd maar niks werkt.
Iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat de spells gewoon per PC/Steam Deck blijven staan? Het hele tijd alles opnieuw in moeten stellen is nogal wat werk..
Toch even een vraag; "extra mobs" bij Herod? Je doelt op die sloot (non-elite) Scarlet Monks die je altijd na de Herod kill op je dak krijgt?Lord_T schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:22:
Hunter is doodgegaan op lvl 36,9 😪 omdat een shammie zijn totems bij herod niet had verplaatst en we dus allerlei mobs extra kregen... gevolg full wipe op hc.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
nah als je totems in de hall buiten herod room laat staan krijg je extra elite mobs terwijl herod en je tank lekker beneden staan en dat zorgt voor een dode healer en dode dpsSeraphin schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:58:
[...]
Toch even een vraag; "extra mobs" bij Herod? Je doelt op die sloot (non-elite) Scarlet Monks die je altijd na de Herod kill op je dak krijgt?

voelde matig...
Mijn mage lvl 19 inmiddels.....
auch!Lord_T schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:20:
helaas gister dood op mijn hc warlock op lvl 40... net halve dag blij met mount, ga ik in stv dood door een mob die mechanicals blijft spawnen die je dazen.... dus swiftness pot hielp niet en fear werkt niet op mechanicals...
voelde matig...
Mijn mage lvl 19 inmiddels.....
Altijd zuur. in mijn eigen is STV ook echt een gevaarlijk gebied om door heen te gaan..
Zeker, zeer actieve ook aan alliance kant! Vanavond gaan we BWL en hebben als we zo doorgaan is er een 2e raidteam (missen nog wat rollen). Als je ingame zoekt naar Plankgas vindt je de guild weljoostmakaay schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:59:
Zijn er nog mensen hier die SoD spelen? Zo ja, is er een Nederlandse guild op Living Flame?
3960wp SE | Model Y RWD
Daarna Classic geprobeerd, heerlijk zeg, ik vind het jammer dat ik de TBC en WotLK tijd heb gemist, dat vond ik zelf de leukste periode, maar nu in Cataclysm voelt het alsnog ouderwets genoeg om de nostalgie te proeven (ondanks dat ik vroeger na Cata ben gestopt). Het levelen is niet meer in 1 dag gedaan, en questen is weer echt een avontuur.
Tot slot ook een character gemaakt op Hardcore, oef, dat is pas spannend. Ik ben nog nooit zo gestresst geweest in de Fargodeep Mine
Auction House is ook compleet anders, een stack Thorium Ore voor 99s, daar kreeg ik in Cata Classic bijna 100 gold voor
Nou zag ik zelfs dat er een guild aan het raiden was in Blackwing Lair, in hardcore, bizar. Maar ik begreep ook dat je als Alliance een truukje hebt met een potion waardoor je de boss kan resetten als het uit de hand loopt? Dat is wel jammer dat de cheese strats nog wel mogelijk zijn.
Ik ben ook benieuwd welk nieuws er morgen volgt, schijnbaar de volgende update wat de toekomst van Classic wordt..?
bedoel je dan Hardcore of normaal? Denk sowieso dat er fresh hardcore servers komen gezien alle "hype"omtrent OnlyFangs (als je de streamer community een beetje volgt)rhjgiesen schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:35:
Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuws van morgen. Ik hoop zelf op fresh progression servers. Dus vanuit vanilla lekker doorlevellen in 2 jaar tijd door tbc en wotlk.
[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 11-11-2024 21:41 ]
Persoonlijk liever normale servers. Al moet ik ook toegeven dat ik hardcore nog nooit echt een kans heb gegeven.Ricmaniac schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:41:
[...]
bedoel je dan Hardcore of normaal? Denk sowieso dat er fresh hardcore servers komen gezien alle "hype"omtrent OnlyFangs (als je de streamer community een beetje volgt)
Ik hoop op een fresh realms announcement eerlijk gezegd. En niet weer een nieuwe season.
Tijdens het WoW 30th anniversay event waarschijnlijk? Dat begint morgenavond 19:00 dacht ik.Advizor schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:34:
Weet iemand wanneer dit nieuws wordt gebracht vandaag?
Ik hoop op een fresh realms announcement eerlijk gezegd. En niet weer een nieuwe season.
Ja, ik heb er de meeste lol aan als alles nog infantiel en low level is. Geen duizend goud voor greens op de AH en gevonden gear is nog echt bijzonder. Nu maar duimen dat het zo is...invine schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:57:
[...]
Dit, altijd leuk om fresh een char te maken en te levelen.
Ja ik zie het... Niet wat ik zocht haha. Geen fresh realms dus? Heb het begin gemist.Zeror schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:29:
Mists of Pandaria Classic incoming!
Scratch that - wel! Fresh fresh!
[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-11-2024 19:31 ]
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat