Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Powerblast schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:49:
[...]

Zelfde server en zelfde switch :D. Het probleem met paladin is dat je heel weinig skills hebt. Was ook eerst daarmee gestart maar snel geswitched naar priest. Priest heeft toch meer interactie met skills.
Ik ben zelf ook kortstondig gewisseld naar priest. Speelde druid maar daar spam je (na het verkrijgen van je eerste rune) praktisch alleen maar Wrath. Maar priest is bijna hetzelfde verhaal; Penance -> wand. Blizzard heeft d.m.v. de runes bepaalde abilities zo (te) krachtig gemaakt dat je er nog steeds maar 1 a 2 gebruikt om te levelen. Althans op low level, ik hoop dat het later beter wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-10 16:46
Cannoli schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:31:
[...]

Ik ben zelf ook kortstondig gewisseld naar priest. Speelde druid maar daar spam je (na het verkrijgen van je eerste rune) praktisch alleen maar Wrath. Maar priest is bijna hetzelfde verhaal; Penance -> wand. Blizzard heeft d.m.v. de runes bepaalde abilities zo (te) krachtig gemaakt dat je er nog steeds maar 1 a 2 gebruikt om te levelen. Althans op low level, ik hoop dat het later beter wordt.
Is sowieso wel wat eigen aan classic wow. Veel skills variatie is er niet op low level. Zelfs op high level minder dan retail. Maar om één of andere reden vind ik classic toch leukere rotations hebben dan retail. speelt veel rustiger en minder continue klikken (mijn rsi is hier ook dankbaar voor :))

Als je uiteindelijk retail met classic vergelijkt zie je pas hoever de twee van elkaar zijn weggegaan. Retail lijkt wel COD om het zo even te stellen, flashy en zeer sneller gameplay. Classic is wat mij betreft zoals het had moeten blijven (met TBC en WOTLK inclusief eigenlijk helemaal top)

[ Voor 14% gewijzigd door Powerblast op 03-12-2023 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Grotespeler schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:55:
[...]

Waarom zou je eerst helemaal naar een andere starting zone lopen?
Zoals andere al een beetje hebben aangegeven.
Human race zone en quests zijn gewoon het leukste en spelen het lekkerste weg naar mijn mening dus als je een ander ras wil spelen maar wel daar levelen dan doe je dat.
Al die die gnomes en elfs in Elwyn Forest zijn geen verklede humans hoor ;)

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke server is momenteel druk maar zo goed als geen queue volgens mij. ik logde prime time in op een full server en had geen queue.

Ik vermaak mij echt mega. Inmiddels ook een beetje een rogue geleveld. Ben toch erg benieuwd naar de tank mogelijkheden. Dus blijf dat er bij proberen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:04
NosferatuX schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:00:
[...]

Zoals andere al een beetje hebben aangegeven.
Human race zone en quests zijn gewoon het leukste en spelen het lekkerste weg naar mijn mening dus als je een ander ras wil spelen maar wel daar levelen dan doe je dat.
Al die die gnomes en elfs in Elwyn Forest zijn geen verklede humans hoor ;)
Ben vanavond ook even The Rake gaan halen in Mulgore met m'n Hunter. :9
Gelijk onderweg even de flightpath nodes meepakken. Hoefde gelukkig niet lang te wachten op de deze rare. Spawnde vrij snel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Dit weekend begonnen met SoD, orc shaman, en ik moet toegeven dat het lekker speelt.
Wil gaan tanken op mijn shaman maar ben pas lvl 10 :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 17:29
Er is op Wild Growth (PVE) een hele grote nederlandsche guild die heet Dutchies NL aan Alliance kant. Mocht je willen joinen, iedereen is welkom. Je mag hier niet recruiten zo te zien, zie het als een community (is het ook) :P.

Gister al de nieuwe BFD raid kunnen testen met een pug, uiteindelijk geindigd bij baas 5 (dan kom je wel een beetje tegen een gear issue aan :P). Was wel erg leuk met mijn rogue :).

[ Voor 28% gewijzigd door Diversity op 04-12-2023 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Powerblast schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:11:
[...]

Is sowieso wel wat eigen aan classic wow. Veel skills variatie is er niet op low level. Zelfs op high level minder dan retail. Maar om één of andere reden vind ik classic toch leukere rotations hebben dan retail. speelt veel rustiger en minder continue klikken (mijn rsi is hier ook dankbaar voor :))

Als je uiteindelijk retail met classic vergelijkt zie je pas hoever de twee van elkaar zijn weggegaan. Retail lijkt wel COD om het zo even te stellen, flashy en zeer sneller gameplay. Classic is wat mij betreft zoals het had moeten blijven (met TBC en WOTLK inclusief eigenlijk helemaal top)
Tsja, ieder z'n mening, ik heb Classic afgelopen weekend een kans gegeven, maar voor mij voelt het echt te traag en saai aan, ik blijf wel lekker bij retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:47

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Voor nu is mijn mening 'meh'. Ik kan nog niet over alles oordelen, heb nog maar 6 runes bemachtigd, maar buiten die paar dingen is het verder gewoon classic zonder verdere wijzigingen. Ik heb het vermoeden dat de mogelijkheden die je erbij krijgt beperkt zijn, ik bedoel, de demon form was er in retail natuurlijk ook al. Ik had eigenlijk gedacht dat je iets meer opties/keuze zou hebben, b.v. healing as warlock zou ik wel zien gebeuren dmv dots/drains waarvan je de stolen HP gaat re-directen, zodat het echt managed healing ICM dps word in plaats van gewoon een taunt/sunder en een armor buff.

Hoe is dat voor andere classes? Hebben jullie echt iets vernieuwends gekregen wat je niet had verwacht?

- edit -

net even de rogue perks bekeken, want die class ken ik naast warlock ook goed, maar ze hebben ook gewoon veel van retail gejat hier :/ en hier en daar wat aanpassingen gemaakt. Een rogue zou ik wel als support class hebben gezien, iemand onder stealth meenemen, het boosten van een tank of andere DPS class, group buffs etc.

[ Voor 19% gewijzigd door HTT-Thalan op 04-12-2023 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Heb het idee dat jouw verwachtingen niet helemaal in lijn liggen met waar SoD voor bedoeld was.
Ben zelf begonnen met Mage, healen daarmee lijkt mij wel leuk. Shadow Priest heeft ook wel een paar leuke nieuwe skills als ik het zo zie.
Weet iemand wat er nieuw/anders is aan Druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrypta
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11:22
alexsdam schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:03:
Heb het idee dat jouw verwachtingen niet helemaal in lijn liggen met waar SoD voor bedoeld was.
Ben zelf begonnen met Mage, healen daarmee lijkt mij wel leuk. Shadow Priest heeft ook wel een paar leuke nieuwe skills als ik het zo zie.
Weet iemand wat er nieuw/anders is aan Druid?
Resto wel eea. Feral heeft vooral een big button erbij gekregen met Mangle en Savage Roar voor DPS. Speelt wel lekker weg, al is er werkelijk 0.0 rotation meer :+ !

Tank idem, vooral Quality of life zaken. Verwacht er geen grote life changing dingen bij Dudu op dit moment.

3960wp SE | Model Y RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Het is inderdaad gewoon classic met een twist. En maar goed ook ;)
Laptopje aan op de bank, beetje levelen. Was gestart met een rogue (lvl 10) maar intussen geswitched naar shaman (lvl 9). Wil straks gaan tanken, lijkt me wel tof als shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:34
Servers down..

Was begonnen met een Orc Hunter, maar inmiddels geswitched naar een Human Warlock. Human leveling zones zijn imo echt Classic WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zielig bedrijfje toch hoor. Alle servers weer down en ook problemen met andere Blizzard games.

https://twitter.com/knowyourgoat/status/1731746528195452933

WoW got hammered by an infrastructure change with very unexpected results, we're working to get everything back up asap.

[ Voor 49% gewijzigd door Tomski1986 op 04-12-2023 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
Ik zie op Twitter dat de US servers weer online zijn. EU servers zouden ook ieder moment online moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

alexsdam schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:03:
Kan, waar is SoD volgens jou vooral voor bedoeld dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
https://www.wowhead.com/c...razorfen-kraul-and-336529

Lijstje met de dungeons waar je in Fase 1 van Season of Discovery in kan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:16
Zeror schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 02:59:

Dankjewel ! Handig om te weten.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Zeror schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 02:59:

RFK moet toch echt een hele uitdaging zijn op level 25, wordt die al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tuinïnen schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:17:
[...]

RFK moet toch echt een hele uitdaging zijn op level 25, wordt die al gedaan?
En dat vind ik het mooie van SoD..

Weet niet of die nu al gedaan word maar denk wel dat we dingen gaan zien die je normaal op level 25 niet zag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie die "leak" of hoe je het ook wilt noemen gezien van Pshero die gewoon rustig in the barrens aan het killen was en er ineens een mega grote Obelisk spawnde met level 28 elites?
En na 3 seconde ofzo verdween het weer alsof blizzard een foutje maakte.

Zulke dingen zijn echt heel vet dat ze dit nu met Classic doen imo.

Niet iedereen wil zulke changes in classic maar voor hen is SoD denk ik niet.
Ben echt super excited om te zien wat komen gaat.

Ik ben er alleen nog steeds niet uit welke class is wil mainen.
Paladin, Hunter or Rogue. ben ze nu alle 3 steeds een beetje aan het levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind het gewoon superleuk dat het geen rush is tot 60, want daar heb ik geen tijd voor, maar zoals ze nu doen in fases heb je lekker alle tijd om er te komen :)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Als ze de realm Lone Wolf nou eens unlocken, kan ik ook starten waar mijn huidige guild ook gestart is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 14:41
WishmasterNL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:37:
Als ze de realm Lone Wolf nou eens unlocken, kan ik ook starten waar mijn huidige guild ook gestart is....
Goed in de gaten houden. Regemaltig is de realm locked ivm faction balance. Was vrijdagavond ook zo, zaterdagochtend kon ik wel een character aan maken op die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het fluctueert continue. Het is niet zo dat het 1x per dag herzien wordt bijv.

En zo te zien zijn de resultaten goed. De balance is op elke realm vrij 50/50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:34
Wat ik even niet zo goed begrijp; Om de rogue tank rune te krijgen moet ik die Waylaid quests/items inleveren, totdat ik Honored ben?

Ik ben nu al een tijdje aan het questen in the Barrens, maar er droppen geen Wayload (quest) items. Is dit dan alleen in de starting zones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:06
Munki schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:31:
Wat ik even niet zo goed begrijp; Om de rogue tank rune te krijgen moet ik die Waylaid quests/items inleveren, totdat ik Honored ben?

Ik ben nu al een tijdje aan het questen in the Barrens, maar er droppen geen Wayload (quest) items. Is dit dan alleen in de starting zones?
Nee droppen in verschillende zones hoor, zeker niet enkel de starter zones.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Lvl 23 op m'n priest en ik moet zeggen ik zit er weer helemaal in hoor! :D
Fijn dat 25 de max lvl is voor nu zodat je niet zo ver hoeft te levelen om te kunnen raiden.

Vanavond even de run naar Southshore maken en de flightpath oppikken en dan naar SFK rennen. Daar blijken wat goeie drops voor casters te vallen.

Ik heb een aantal runes maar moet nog kijken waar de latere runes precies zijn. Weet niet of je die nodig hebt voor de raid.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
Munki schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:31:

Ik had er gisteren 3 van random mobs binnen 10 minuten, maar je kunt er maar 1 bij je dragen. Dus bij de 2e even naar de stad gelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Grotespeler schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:07:
[...]

Ik had er gisteren 3 van random mobs binnen 10 minuten, maar je kunt er maar 1 bij je dragen. Dus bij de 2e even naar de stad gelopen.
Sinds de laatste hotfix kun je nu wel meerdere Supply Shipments bij je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:34:
[...]

Waar zijn die dingen eigenlijk voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:34:
[...]

Kan er nog steeds maar eentje hebben hoor, probeer nu letterlijk een tweede te looten en kan niet

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NosferatuX schreef op woensdag 6 december 2023 @ 00:20:
[...]

Kan er nog steeds maar eentje hebben hoor, probeer nu letterlijk een tweede te looten en kan niet
Ja, en die moet je vullen (zie beschrijving ervan). Daarna kun je de volgende looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben weer in een nostalgisch gat gevallen :P Ben een twink aan het maken haha

Rogue twink om precies te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 6 december 2023 @ 00:30:
[...]

Ja, en die moet je vullen (zie beschrijving ervan). Daarna kun je de volgende looten.
Ik lever ze in zonder te vullen. Kost veel te veel tijd en gedoe anders.
Beetje dom dat je er gevuld wel meer kan hebben en ongevuld niet terwijl je beide kan inleveren

[ Voor 14% gewijzigd door NosferatuX op 06-12-2023 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:23
Weet nog niet wat ik ervan moet vinden. De game zelf is leuk, verfrissend zelfs, etc.
Het is ook ontzettend leuk om al die bedrijvigheid te zien in de wereld, dingen te ontdekken, etc.

Probleem wat ik ervaar is het gros van de community.
Ben een casual dad guild gejoined, althans dat dacht ik zoals het gepromoot werd.
Maar het gros lijkt wel minstens een halve dag online te zijn, snap niet waar ze de tijd vandaan halen.
Meerdere chars al maxed op 25 incl proffs... na drie dagen!!
Gewoon niet te begrijpen hoeveel tijd ze al in hun chars hebben zitten.
Wel een beetje van geschrokken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:01
Heerlijk om weer classic te spelen, stukje nostalgie ook omdat ik ergens in 2005/2006 WoW voor het eerst speelde via de Koreaanse beta :D (via google kon je toen een Koreaans BSN nummer vinden en daarmee kreeg je toegang :P ).

Leuk ook dat de cap eventjes lvl25 is, lekker rustig aan doen en als je door verplichtingen wat avonden niet kan spelen heb je weinig gemist tot nu toe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:53
PepieNL schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:19:
Weet nog niet wat ik ervan moet vinden. De game zelf is leuk, verfrissend zelfs, etc.
Het is ook ontzettend leuk om al die bedrijvigheid te zien in de wereld, dingen te ontdekken, etc.

Ben een casual dad guild gejoined, althans dat dacht ik zoals het gepromoot werd.
Maar het gros lijkt wel minstens een halve dag online te zijn, snap niet waar ze de tijd vandaan halen.
Je hebt altijd van dit soort mensen in deze games. Dat is nou eenmaal hoe het gaat.

Ik ben ook opzoek naar een oude mannen / dad guild op Cursader strike

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:20

Wees gerust... er zijn ook echte casual dads (ik :P ). Ik ben nu level 12. Maar er zit uiteraard nog wel verschil in een casual dad met of zonder werk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha same here. speel veel savonds als de kleintjes op bed liggen en ga redelijk laat slapen altijd :P
Je houd altijd diehards in games :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Dit weekend is er een WoW Variety Show:

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_thumbnail/xq/XQNMQ7JH4RLF1701284014305.png

https://worldofwarcraft.b...show-to-enter-wow-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Tja aan de andere kant, mensen vliegen naar level 25, kunnen daar wat raiden maar verder valt het dan even stil tot de volgende fase.

Zoals het nu gaat is het volgens mij prima casual te spelen en kom je nog aardig mee. Een heel stuk beter dan wanneer de diehards uitlopen naar 60 en je er zelf pas 4 maanden later aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Blij met jullie inzichten, zo had ik het nog niet bekeken op sommige vlakken.
Feit is wel dat FOMO een dingetje kan zijn -mits je daar gevoelig voor bent natuurlijk.
En een MMO als deze raast natuurlijk gewoon door in de periode dat casuals als mijzelf aan het werk zijn, avondje sporten of met vrienden/familie doorbrengen
Ieder zn levensstijl natuurlijk. Nadeel is wel dat juist die no-lifers wel de toon zetten terwijl ze eigenlijk geeneens de doelgroep zijn. maar zo zal het bij veel online games tegenwoordig zo zijn ben ik bang.

Vroeger, in vanilla (2004/2005) werd je nog te grazen genomen door je guildies of online buddies als je weer heel de dag had zitten te spelen en dat vond ik best ok, een soort van sociale controle.
Tegenwoordig is het normaal geworden lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:20
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:51:
Ja het fluctueert continue. Het is niet zo dat het 1x per dag herzien wordt bijv.

En zo te zien zijn de resultaten goed. De balance is op elke realm vrij 50/50.
Dat ze die faction balance nu ook eens hadden toegepast op de wotlk servers dan had er een heel stuk minder gezeik geweest |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
lvl 20 priest momenteel.

Voor de eerste keer DM gehealed, ging redelijk vlot zonder deaths ;)

Ook al een paar addons gedownload om mijn hele UI te veranderen!

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:51

Nibbz

Postmaster General

Wat een verademing is de Shamanistic Rage Rune. Als Resto shaman was het weer ouderwets drinken geblazen in de verschillende dungeons. Vaak na elke pull was het wel weer raak. Ik had deze rune echt direct moeten ontdekken, elke 60 seconden te gebruiken, en vult zo goed als je gehele mana balk aan.

Gister ook eerste 3 bosses van de raid kunnen doen (als pug kwam ik in een halve guild run). In de raid chat was 0 communicatie, denk dat de guildies wel op disc zaten, maar zonder communicatie was het goed te doen. Move out of shit, pew pew en loot. Ben benieuwd of de bosses na de 1e 3, nog veel lastiger zijn.

Kwam er ook achter dat de respec kosten in SoD anders zijn dan in classic. 10 silver voor de eerste keer, word elke keer met 10 silver verhoogt, tot een cap van 1 gold. Dat is goed te doen! (op lvl 25 stroomt het gold aardig binnen)

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
Mijn priest is ondertussen 25 en heb 1x BFD gehealed. Dat ging opzich goed maar de ene laatste boss was erg moeilijk. We zijn ook niet verder gekomen. Die baas is ook eigenlijk een DPS check heb ik begrepen. Maar wellicht ook wel een healing check.
Maar heel leuk om BFD nu als raid te ervaren :D

Ik zit in een grote NL guild (Dutchies NL) en de sfeer daar is goed. Heb vandaag een SFK guildrun gedaan en dat ging smooth.

Tailoring vandaag ook gemaxed en ik kan nu de 10 slot zakjes maken. Yeeey :D

Als vaste alt heb ik een warlock die ook heel lekker wegspeelt. Ik blijf voorlopig denk ik nog wel ff in SoD.

[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 09-12-2023 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
Vortigen schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 16:34:
Mijn priest is ondertussen 25 en heb 1x BFD gehealed. Dat ging opzich goed maar de ene laatste boss was erg moeilijk. We zijn ook niet verder gekomen. Die baas is ook eigenlijk een DPS check heb ik begrepen. Maar wellicht ook wel een healing check.
Maar heel leuk om BFD nu als raid te ervaren :D

Ik zit in een grote NL guild (Dutchies NL) en de sfeer daar is goed. Heb vandaag een SFK guildrun gedaan en dat ging smooth.

Tailoring vandaag ook gemaxed en ik kan nu de 10 slot zakjes maken. Yeeey :D

Als vaste alt heb ik een warlock die ook heel lekker wegspeelt. Ik blijf voorlopig denk ik nog wel ff in SoD.
Poeh, netjes!
Mijn shaman is nu 14 en klaar om RFC in te gaan. M'n rogue is 12, ik wissel ze een beetje af. Vrienden lopen nog een beetje achter dus heb geen haast.
Hier ook in een NL guild, Low Landers op Wild Growth (Horde). Veel activiteit en in de avond vaak 20+ mensen online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 17:29
Vorige week met een PUG BFD weten te clearen op mijn rogue, hadden een super groep. Die reset/groep erna was een stuk minder succesvol en strande zoals velen op Kelris (baaske 5).

Er zit een flinke curve naar boven in moeilijk vanaf Kelris en je ziet dat veel mensen daar moeite mee hebben, zeker als SoD de eerste keer is dat je WoW speelt. Je kan vrij snel zien aan de gemiddelde DPS aan het begin of je een probleem gaat krijgen bij Kelris wat in P2 een redelijke DPS check is. Maakt het opzich ook wel leuk want dan heb je een doel om de gear te verzamelen.

Hier ook onderdeel van Dutchies NL. Hoop mensen zijn nu level 25 en hopelijk krijgen we straks leuke guildruns :).

SoD in zijn algemeen is wel leuk en vermaak mij er meer dan prima mee, nog steeds genoeg te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:25

Dazzler2120

FP ProMod

Misschien zijn het wel Stay At Home dads , met kroost op de opvang :+

Hier ook maar een paar uurtjes per week tijd, zelfs zonder kinderen. Vorige week heeft een vriend mij gemotiveerd het te proberen, het is toch wel weer leuk :P
Merk wel dat ik het combat systeem met momenten frustrerend / clunky vind. Maar dat wordt vanzelf soepeler naarmate je meer skills unlockt.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenbai
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-06 21:35
Nadat ik Classic heb gespeeld van 2019 tot en met 2021 ben ik ook weer begonnen op een SoD realm.

Momenteel ben ik een level 21 Orc Rogue. Zijn er NL/BE guilds te vinden horde side op Living Flame? Raids en dungeons zijn prioriteit voor mezelf, met soms eens PvP.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik vind de improve Life Drain rune voor locks wel een goeie... nu kun je ook zonder talents in demonology goes mob damage soaken, zeker icm haunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
Zenbai schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:02:
Nadat ik Classic heb gespeeld van 2019 tot en met 2021 ben ik ook weer begonnen op een SoD realm.

Momenteel ben ik een level 21 Orc Rogue. Zijn er NL/BE guilds te vinden horde side op Living Flame? Raids en dungeons zijn prioriteit voor mezelf, met soms eens PvP.

Alvast bedankt
Ik zit zelf ook op Living Flame en heb een guild genaamd Knokploeg voorbij zien komen. Zit er zelf niet in, maar ga er vanuit dat deze NL is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenbai
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-06 21:35
Edrill schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:33:
[...]

Ik zit zelf ook op Living Flame en heb een guild genaamd Knokploeg voorbij zien komen. Zit er zelf niet in, maar ga er vanuit dat deze NL is :)
Thanks, ik zal eens kijken of ik iemand van Knokploeg kan bereiken.

Hoeft niet direct een NL guild te zijn eerlijk gezegd.. Dus als iemand hier in een internationale guild zit en er nog een plekje vrij is voor een rogue om te raiden let me know! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, Level 18 nu met de paladin :) het begint ergens op te lijken haha. Heb alleen denk ik wel spijt dat ik paladin ben XD heb nog geen dungeons gedaan though maar voelt saaier dan rogue of hunter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:19:
Zo, Level 18 nu met de paladin :) het begint ergens op te lijken haha. Heb alleen denk ik wel spijt dat ik paladin ben XD heb nog geen dungeons gedaan though maar voelt saaier dan rogue of hunter.
Ik merk dit eigenlijk met elke class tot nu.
Ben bezig met een rogue, een warrior en ook een paladin. Paladin als laatst gemaakt level 13 nu ofzo maar ik vind de paladin echt rete saai, ook als ik de runes allemaal bekijk.

Maar om heel eerlijk te zijn, heb ik dat met alle classes die ik tot nu toe geprobeerd heb. Het grootste probleem is denk ik de max level 25.
Ze hadden serieus level 29 moeten doen ivm talents. Dat zou een wereld van verschil zijn geweest.
Als ik terug denk aan mijn level 29 twinks die ik vroeger had, voelde die vrij compleet.
Nu als ik bekijk hoe mijn char op level 25 zou zijn, voelt het niet compleet en niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:25

Dazzler2120

FP ProMod
NosferatuX schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:35:
[...]

Ik merk dit eigenlijk met elke class tot nu.
Ben bezig met een rogue, een warrior en ook een paladin. Paladin als laatst gemaakt level 13 nu ofzo maar ik vind de paladin echt rete saai, ook als ik de runes allemaal bekijk.

Maar om heel eerlijk te zijn, heb ik dat met alle classes die ik tot nu toe geprobeerd heb. Het grootste probleem is denk ik de max level 25.
Ze hadden serieus level 29 moeten doen ivm talents. Dat zou een wereld van verschil zijn geweest.
Als ik terug denk aan mijn level 29 twinks die ik vroeger had, voelde die vrij compleet.
Nu als ik bekijk hoe mijn char op level 25 zou zijn, voelt het niet compleet en niet goed.
Maarja, 29 komt over een paar weken alweer. Dus op zich hoef je niet lang geduld te hebben daarvoor.
Maar door de incomplete skillsets voelt de combat wel clunky aan inderdaad.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 08:10:
[...]

Maarja, 29 komt over een paar weken alweer. Dus op zich hoef je niet lang geduld te hebben daarvoor.
Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
Wordt op z'n minst eind januari hoor..
Tussen de 2 en 3 maanden per phase is toegezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 08:10:
[...]

Maar door de incomplete skillsets voelt de combat wel clunky aan inderdaad.
Paar weken? SoD is net 2 weken uit. Next phase gaat echt nog minimaal 2 maanden duren voor zo ver ik weet en blizzard kennende.

Vind echt dat ze 1-29 hadden moeten doen en dan 30-49 en dan 50-60 of iets dergelijks.
25 is echt een rot level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
Wat ik zo her en der hoor en lees is de algemene verwachting dat P2 ergens in februari gaat komen.
Genoeg tijd iig om te levelen/questen/raiden/alts etc :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Powerblast
Vortigen schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:18:
Wat ik zo her en der hoor en lees is de algemene verwachting dat P2 ergens in februari gaat komen.
Genoeg tijd iig om te levelen/questen/raiden/alts etc :)
Yep, vind het wel heel relaxed spelen zo. Veel geen druk om snel snel 60 te zijn want dan mis ik weeral zo veel :). Lekker slow questjes ervaren en wat resources farmen.

Ga denk ik wel een aantal altjes beginnen, is nu toch tijd voor. Priest blijft m'n main want I just love healing, maar misschien een warlock voor erbij. Kan mij nog herinneren dat ik die in classic ook erg leuk vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
Powerblast schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:58:
[...]

Yep, vind het wel heel relaxed spelen zo. Veel geen druk om snel snel 60 te zijn want dan mis ik weeral zo veel :). Lekker slow questjes ervaren en wat resources farmen.

Ga denk ik wel een aantal altjes beginnen, is nu toch tijd voor. Priest blijft m'n main want I just love healing, maar misschien een warlock voor erbij. Kan mij nog herinneren dat ik die in classic ook erg leuk vond.
Precies dit!

Ik werk (net als velen denk ik) gewoon 40u en heb andere sociale verplichtingen. Dat ik nu rustig level en dat ik ook zonder veel moeite een groep vind voor de begin dungeons vind ik echt top. Ik heb altijd genoten van de dungeons in WoW Classic en nu heb je de mogelijkheid om ze ook allemaal te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gemmeke
LVL 25 priest hier.

Zodra ik nog SFK en BFD heb gedaan begin ik met alts tot Phase2 uitkomt.

Want ik ben een shadow priest main en ik haat healen dus ik wacht nog op shadow form.

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Gemmeke schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:19:
LVL 25 priest hier.

Zodra ik nog SFK en BFD heb gedaan begin ik met alts tot Phase2 uitkomt.

Want ik ben een shadow priest main en ik haat healen dus ik wacht nog op shadow form.
Nog niet bij stilgestaan dat shadowform nog niet kan gekozen worden. Ook nog geen mounts :(. Ben net westfall uit, nu richting redridge. Daarna wil ik m'n professions nog maxen en dan zal het idd ook een altje worden.

Ik geloof dat de level caps 25, 40, 60 zijn? Op zich wel ok, want dan heb je bij de volgende phase dus een mount. Maar al eens wat voor sparen :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
@Powerblast je kunt een mount kopen op lvl 25 voor ik meen 10g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Powerblast schreef op woensdag 13 december 2023 @ 17:53:
[...]
Ik geloof dat de level caps 25, 40, 60 zijn? Op zich wel ok, want dan heb je bij de volgende phase dus een mount. Maar al eens wat voor sparen :p.
Level 50 wordt ook nog een aparte fase.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Grotespeler schreef op woensdag 13 december 2023 @ 17:58:
@Powerblast je kunt een mount kopen op lvl 25 voor ik meen 10g.
Een 50% mount welke alleen in Ashenvale werkt, voor 10g inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hunter heeft wel een aardige nerf gekregen. Damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:55:
Hunter heeft wel een aardige nerf gekregen. Damn.
De pet nerfs zijn op zich wel terecht vind ik. Speel druid, hunter en priest en vind hunter met afstand de saaiste om te spelen. Voelde als Doomguy in Super Mario World. Je kon zoveel mobs tegelijk pullen en achter elkaar door blijven killen dat het gewoon niet leuk meer was. (Maar aan de chat op de server te zien denken veel hunters daar anders over. :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Al eens /who Scarlet Monestary gedaan ? :P

bijna alleen maar hunters er in. Hunter was echt te sterk.

• Gemmeke
Ik level momenteel een hunter, ze zijn echt sterk I love it haha

Cat linux.txt

Ik ben toch geswapped voor nu. Vind rogue leuker dan paladin. Dus mijn 19 paladin omgeruild voor mijn 10 rogue. Die gaan we nu eerst maar verder spelen

• Munki
2 weken na release en nu al behoorlijk achterlopen. Als je ziet wat er allemaal gevraagd wordt om BFD te runnen... 7/7 experience, consumables, soms gearscore, etc.

Kan ook nog eens geen guild vinden. Ik speel op Lone Wolf horde. Iemand een tip? Voel me nu een beetje een lone wolf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Munki schreef op donderdag 14 december 2023 @ 23:16:
2 weken na release en nu al behoorlijk achterlopen. Als je ziet wat er allemaal gevraagd wordt om BFD te runnen... 7/7 experience, consumables, soms gearscore, etc.

Kan ook nog eens geen guild vinden. Ik speel op Lone Wolf horde. Iemand een tip? Voel me nu een beetje een lone wolf...
Ja dit zie ik ook en ben zelf pas level 21. Ik snap ook niet waarom dit gevraagd wordt, de guild waar ik in zit clreared de raid in 1,5u.. en dat zonder consumables of echt experience. Gewoon goede spelers.

En gearscore in classic is echt te achterlijk voor woorden. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
Ik was juist met SoD begonnen omdat het meer casual leek. Ben vanwege een weekend weg 5 dagen lang niet online geweest. Mensen begonnen al op Discord te vragen waarom ik zo lang offline ben geweest.

Ja rot eens even op. Ik heb ondertussen mijn sub alweer geannuleerd, de tijd dat ik minimaal 4 dagen in de week online moet zijn om te spelen is voor mij geweest. De hele Chaos Bolt realm is weer full sweat mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:51

Nibbz

Postmaster General

Poulske schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:21:
Ik was juist met SoD begonnen omdat het meer casual leek. Ben vanwege een weekend weg 5 dagen lang niet online geweest. Mensen begonnen al op Discord te vragen waarom ik zo lang offline ben geweest.

Ja rot eens even op. Ik heb ondertussen mijn sub alweer geannuleerd, de tijd dat ik minimaal 4 dagen in de week online moet zijn om te spelen is voor mij geweest. De hele Chaos Bolt realm is weer full sweat mode.
Je moet helemaal niets. Kan toch lekker spelen wanneer je daar zin in hebt? Classic leent zich uitstekend daarvoor.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:57
Kan gewoon de guild leaven en op eigen tempo spelen toch.
Natuurlijk heb je altijd min - maxers ertussen zitten maar genoeg pugs / guilds die ook mensen meeneemt met wat minder tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

Ik ben wat dagen ziek geweest en kon dus redelijk wat tijd in mijn hunter steken in SoD. 2x een raid run gedaan die net wat langer dan een uur duurde en verder redelijk veel aan gear op "pre-raid bis"

Eenmaal 25 heb je zo genoeg gold om wat mooie dingen te kopen, en het farmen van gear for de raid is ook geen dagen nodig.

Ik merk nu al wel dat er verder niet heel veel te doen is eenmaal 25. De raid is zo doorheen te racen en dan kan je weer wat dagen wachten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
Level cap van 25 doet ook wel goed aan de economy vind ik. Zelfs de meest simpele items verkopen als zoete broodjes :). Ik vermoed dat door de cap items nu meer relevant zullen blijven, ook op lower level.

Hebben ze trouwens wat gedaan de droprate van greens? Ik vind echt extreem veel green items, kan me niet herinneren dat ik in retail ooit zoveel greens vond. Toen waren die zelfs vrij rare, nu zitten m'n bags vol met items. M'n mount spaarrekening wordt stilaan gevuld :p, zit wel nog maar aan 4g, dus nog een lange weg te gaan :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Wat blijf ik het toch prachtig vinden deze vent.
PvP met RP-style

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:16:
PvP met RP-style

[YouTube: This is a display of an honorable 1v1]
Ga altijd stuk om hoe hij het doet XD geniaal inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 08:42
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:16:
PvP met RP-style

[YouTube: This is a display of an honorable 1v1]
Amai nog niet gezien en vond het heel aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Paterpor schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 17:16:
[...]

Amai nog niet gezien en vond het heel aangenaam!
dit is niet eens zijn beste filmpje, zijn content staat vol met moois :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kRazj
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:39
Tip voor mensen die terugvallen naar HC na SOD, kijk echt even naar je speelstijl. Heb tijdje SOD gespeeld, vandaag verder met HC. Was binnen 20 min dood.

Zo balen. Was zo heerlijk bezig met mijn druid, inmiddels lvl 44. Geen idee of ik een nieuwe toon ga levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-10 12:27
kRazj schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 23:50:
Tip voor mensen die terugvallen naar HC na SOD, kijk echt even naar je speelstijl. Heb tijdje SOD gespeeld, vandaag verder met HC. Was binnen 20 min dood.

Zo balen. Was zo heerlijk bezig met mijn druid, inmiddels lvl 44. Geen idee of ik een nieuwe toon ga levelen.
Dat lijkt me inderdaad een lastige overgang. SoD ben je veel sterker dan normaal en gaat dus ook je oplettendheid naar beneden, ga je dan met die mindset HC is de kans groot natuurlijk dat dit misgaat helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
kRazj schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 23:50:

Balen man! Zit er ook over te denken om te stoppen met SoD en terug te gaan naar HC. Was daar een SSF run aan het doen met mijn hunter.

Mis toch wel de spanning van HC (en de 'opwinding' van het vinden/krijgen van een upgrade of nieuwe skill.) SoD is vermakelijk maar er zit (m.u.v. de raids) totaal geen uitdaging in. Het voelt veel meer als een arcade-spel waarbij je een to-do lijstje aan het afwerken bent om runes, gears, e.d. te verkrijgen dan een grote wereld waarin je langzaam maar zeker steeds een klein beetje sterker wordt. Ik begrijp heel goed waarom mensen SoD leuk vinden maar voor mij persoonlijk voelt het meer als een retail minus dan classic plus. (Waar mijn laatste retail ervaring Legion is btw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRazj
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:39
Cannoli schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:26:
[...]

Balen man! Zit er ook over te denken om te stoppen met SoD en terug te gaan naar HC. Was daar een SSF run aan het doen met mijn hunter.

Mis toch wel de spanning van HC (en de 'opwinding' van het vinden/krijgen van een upgrade of nieuwe skill.) SoD is vermakelijk maar er zit (m.u.v. de raids) totaal geen uitdaging in. Het voelt veel meer als een arcade-spel waarbij je een to-do lijstje aan het afwerken bent om runes, gears, e.d. te verkrijgen dan een grote wereld waarin je langzaam maar zeker steeds een klein beetje sterker wordt. Ik begrijp heel goed waarom mensen SoD leuk vinden maar voor mij persoonlijk voelt het meer als een retail minus dan classic plus. (Waar mijn laatste retail ervaring Legion is btw.)
Ja dat is wel een beetje herkenbaar, de hc vibe is echt tof. Sod is erg hectisch en toch wel wat toxic. Misschien word ik ook gewoon wat te oud daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel herkenbaar en met zo'n mindset speel ik ook SoD . gewoon lekker levelen, beetje gearen en de BFD raid doen. daarna gewoon casual SoD spelen maar kan het niet fulltimen denk ik.

Gewoon weer lekker HC spelen en af en toe beetje in SoD klooien.
En dan straks als phase 2 tot level 40 begint gaan we dat weer wat meer spelen :)

Rogue gaat wel lekker. Zit nu bijna op het punt waar me paladin was in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Eens level 25, kan je dan best enkel nog BFD doen voor de raid om wat gear up te halen? Best on slot lijkt volgens icy veins enkel daaruit te komen of scheelt niet veel :).

Zie nu veel level 25 in low level quest areas rondhuppelen, vermoedelijk voor gold, maar wil persoonlijk nog niet teveel quests doen omdat ze dan op zijn eens de cap verhoogd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 18:55

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Poulske schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:21:

Waarom zou het meer casual zijn? Het is exact dezelfde playerbase als de voorgaande classic edities. Dus dezelfde mentaliteit, dezelfde toxicity etc (tenzij je in een gezellige guild zit)

Dit dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PepieNL
Ik ben opnieuw begonnen, op Wild Growth PVE, met opnieuw een warrior.
Vroeger in vanilla gespeeld en in classic net zo maar meer als een alt naast de resto shaman.
Nu ga ik deze mainen als tank voornamelijk en ondertussen de 23 aangetikt, ik kan de classic dungeons bijna dromen dus vlieg er doorheen als een malle.

De warrior runes openen weer wat extra mogelijkheden maar zijn wat minder flashy als de meeste andere class. Wat meer rage hier, een instant attack daar, etc.En dat is prima! Had ook niet gehoeven.
Wellicht later iets als gladiator stance of shockwave en ben helemaal tevree.

Diverse tanking specs geprobeerd maar val toch steeds terug op tactical mastery (arms), dat geeft je gewoon toegang tot de hele toolkit door stance dancing zonder rage verlies.
Vol prot speccen klinkt leuk maar zorgt ervoor dat je rage starved bent en dat is echt heel naar spelen.

Ondertussen alle classes wel voorbij zien komen om mn parties te healen waarvan een resto shaman met hun healing rain en earth shield wel erg fijn zijn om mee te teamen.

Vooruitkijkend.. lekker 'pre-bis' farmen (heb alles uit WC in 1 dag binnen gehaald, op naar SFK!).
Mocht ik straks BFD gaan tanken zit ik voornamelijk toch in def stance en kan dus 'vol' prot gaan met toegang tot meer block en hogere threat.

Community wise boeit het me geen reet meer ondertussen dat ik 2 weken achter loop, dus dat stukje fomo ben ik gepasseerd ondertussen.
Er starten dagelijks nog raids met fresh 25's, je moet enkel de juiste eruit weten te picken. Maar we gaan het zien.

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 18-12-2023 11:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Munki
Afbeeldingslocatie: https://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/1136526.jpg

Roadmap 2024.

Phase 2 - Level 40
Raid: Gnomeregan
Zone events: Stranglethorn Vale
Launch: Jan/Feb 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
@PepieNL Speel je horde toevallig? Mijn shaman is nu 21 en klaar om SFK in te duiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
Grotespeler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 16:51:
@PepieNL Speel je horde toevallig? Mijn shaman is nu 21 en klaar om SFK in te duiken :)
Yep, Horde for life! Mosi ingame. Ben er niet elke avond hoor..

• Zeror
Hebben jullie het avontuur van Hunter Rav en pet Howard toevallig ook gevolgd?

Echt een waanzinnige video serie. Je kunt het hier kijken met commentaar van Asmongold erbij:
https://www.youtube.com/p...If0wyyKwpytAYdKEK_hABaQ7j

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-10 23:26
Ik zit op Chaos Bolt, iemand daar een leuke guild?
Zeror schreef op donderdag 28 december 2023 @ 11:26:
Hebben jullie het avontuur van Hunter Rav en pet Howard toevallig ook gevolgd?

Echt een waanzinnige video serie. Je kunt het hier kijken met commentaar van Asmongold erbij:
https://www.youtube.com/p...If0wyyKwpytAYdKEK_hABaQ7j
Zeker :D geniale serie idd. vanaf het begin gevolgd haha.

Vond het persoonlijk leuker om zonder Asmongold te kijken omdat hij zo vaak pauzeert.

Echt insane die laatste paar dagen voordat ze die raid gingen doen. K zag dood gaan toen het gebeurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
/played

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Gisteren voor de eerste keer BFD gedaan met een PUG. Wat een piece of cake was dat zeg, ik had het toch wel wat pittiger verwacht, zeker de laatste 2 bosses.
Pagina: 1 ... 76 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat