[ Voor 62% gewijzigd door HTT-Thalan op 30-11-2023 22:17 ]
In pvp schreeuwen ze fucking nooob wanneer ze je ganken en in rp-pvp schreeuwen ze face my wrath!Marvin. schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:08:
Wat is het verschil tussen rppvp en pvp?
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
edit: ajax verliest tenminste op andere scherm
[ Voor 45% gewijzigd door Lord_T op 30-11-2023 22:21 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Haha rustig aan man, het komt wel goed. Niks met blizzard incompetentie te maken. Is gewoon technische limitations en hype omtrent de game.HTT-Thalan schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:17:
Wat een typische blizzard incompetentie weer. 2 realms nog steeds offline, 17 minuten na de beloofde launch.
Same, en geen NPC's.HTT-Thalan schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:24:
Ingelogd, maar ik kan niet bewegen??
Human Priest 'Nore' aangemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door tuinïnen op 30-11-2023 22:25 ]
Nu je het zegt jatuinïnen schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:24:
[...]
Same, en geen NPC's.
Human Priest 'Nore' aangemaakt.

Nog 25 minuten op Crusader Strike.....
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 30-11-2023 22:27 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Verwijderd
Ik ben ook even bij Asmon aan het kijken om toch even het gevoel mee te krijgen van launch.tuinïnen schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:24:
Haha dit is nog erger dan de classic launch, ik zie duizenden mensen op de stream bij Asmon.
Mocht ik gaan spelen doe ik dat wel op een rustiger moment. Je hebt alle tijd aangezien alles gecapped is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Fm7hby14ihHRA1B81Nn14WbA.png?f=user_large)
Naja dan idd HELEMAAL morgen pas proberen
Waarom die faction restriction op launch day? Tijdens launch is dat toch niet boeiend??

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 30-11-2023 22:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja, dat is juist leuk.Diversity schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:35:
Ik ga denk niet eens proberen zo te zien, kom net thuis ^^. Ga morgen wel kijken wat ik doe, die queue en starting areas zullen toch wel onspeelbaar zijn gok ik.
Ik snap niet dat mensen uberhaupt iets voor elkaar krijgen, alles hangt vast. Je kan lopen, dat is het. NPC's timen out (quest failed) en letterlijk alle mobs zijn permanent dood. Toch zijn er al level 2's...
Had ik ook, gewoon blijven spammenRicmaniac schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:32:
oh daar gaan we al ... had niet verwacht gelijk op dag 1
[Afbeelding]
Naja dan idd HELEMAAL morgen pas proberenga niet horde spelen dit keer.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dat denk ik ook niet. Eerst ging het best snel maar van 950 -> 900 duurt hier al 15 minuten.Grotespeler schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:58:
3000 op Wild Growth, zal em niet meer worden vanavond. Gaat heel traag.
Ricmaniac is mijn character. voeg die maar ingame toe
Realm: Crusader Strike
Alliance - Paladin
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 30-11-2023 23:34 ]
Welke realm en side?Ricmaniac schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:33:
Mijn character is aangemaakt. laatste 1600 gingen ineens in een minuut voorbij. denk wat extra layers gemaakt.
Ricmaniac is mijn character. voeg die maar ingame toe
Something under the bed is drooling
Download de addon Voiceover
Geeft zo'n andere dimensie aan de game. voegt AI generated voice toe aan alle questgivers en NPC's eno. super vet.
OF Kill!Zeror schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 00:18:
Mijn Hunter op Crusader Strike - Horde heet Barakay. Mocht je die tegenkomen, inv or whisper als je wilt
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
:fill(white):strip_exif()/f/image/A6ycWzziserwChVILs4zPcIK.png?f=user_large)
Mijn eerste power binnen
Kijk maar uit. Zojuist een fantastische guild <Got Milk> gejoined. Krijg je die achter je aan
Ah ik zit in Bikini Bottom XD .. maar blijf ik niet in denk ik haha. over paar dagen eens kijken hoeveel tweakers daadwerkelijk spelen en op Crusader Strike en misschien daar klein guildje makenZeror schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 01:01:
[...]
Kijk maar uit. Zojuist een fantastische guild <Got Milk> gejoined. Krijg je die achter je aan![]()
Speelt gewoon leuk weg zoals je van Classic gewent bent.Cannoli schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:36:
Heeft iemand vannacht al gespeeld? Ik kan de komende dagen niet spelen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Lekkerder eigenlijk door de extra skills enzo
Ben zelf nog geen dungeons aan het doen natuurlijk maar over het algemeen hoor je goeie ervaringen omdat threat houden bijv makkelijker is enzo. Shaman tanks zijn iig heel blij.
En de wereld is nu de eerste periode natuurlijk booming met spelers!
Ik denk dat deze modus van WOW echt perfect is om te spelen of je nou casual bent of hardcore.
Vooral nu in fase 1. Als je pas instapt wanneer de game straks voor lvl 60 is dan is het veel moeilijker instappen denk ik.
Nog steeds zie ik het wel als een fun modus wat je on en off speelt. Lijkt me niet dat je dit als grootverbruik speler dit continue kan blijven doen over de maanden heen.
Je moet een andere realm kiezen. Classic starten en onderaan de realm lijst zie je 4 tabbladen, waaronder seasonal. Die laatste moet je hebben.beebie121 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:00:
moet je een client downloaden? bij season of mastery moest dat wel toch?
Het is ook echt vechten om mobs waar ik niet zo fan van ben.
Maargoed lvl 25 ben je zo en dan kijken we weer verder. Denk idd niet dat dit de "nieuwe" game wordt waar ik de koude wintermaanden mee doorkom.
Hoorde bij de top 6 snelste levelers van de server, ben toen om 00:30 gestopt omdat ik lvl 10 heb bereikt en ik moest morgen werken.
Momenteel heb ik een glove & chest rune (priest)
Cat linux.txt
Alles is nu open maar zal het weekend vast nog wel druk zijn. Lava Lash de RP server is minst druk volgens mijmentalozzie schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:14:
Wat is de minst populaire server? Geen zin in wachten 😂
Maar, een NL-guild krijg ik nog niet daar, misschien iets om daar een Tweaker-guild te starten met andere Nederlanders erbij? Msg me ingame 'Nore'
Vooral even tijd geven, ze hadden geloof ik ook aangegeven dat ze van alles gaan tweaken nog. De springende kinderen stoppen er ook vanzelf mee.Cannoli schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:01:
Ik ben inmiddels ook level 10 en begin nu al een beetje mijn interesse te verliezen. Het voelt allemaal heel 'gimmicky'. Vanaf het moment dat ik mijn eerste rune kreeg (als druid) voel ik mij overpowered t.o.v. mijn omgeving/de mobs. De wereld is compleet irrelevant. Dat i.c.m. de drukte en alle rondspringende mensen geeft mij het gevoel dat ik Fortnite o.i.d. aan het spelen ben.
Ik hoop dit weekend even een uurtje te kunnen spelen! Heb wel zin in een nieuwe classic ervaring
Mijn guild van hardcore is nu er nu ook. Mocht iemand nog een leuke guild zoeken op Wild Growth Alliance, geef me maar een /whisper.
Guild naam: Mortal Sweet
Mijn ingame naam: Vortigen
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Als je op Lone Wolf wilt spelen, kom dan bij ons leuke groepje! discord.gg/KjprPHVrx7
Runes zijn dus die nieuwe skills die ze aan classic hebben toegevoegd.HTT-Thalan schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:49:
Hoe zit dat met die runes? Ik kreeg er vrij vroeg eentje, level 4 ofzo, maar loop je er verder vanzelf tegenaan? Zijn er quests voor? Moet je er hard voor zoeken / danwel groepen voor hebben?
Je krijgt ze op verschillende manieren. Sommige moet je farmen, sommige achter een hidden quest. sommige weten we nog niet hoe we ze moeten halen en zijn het secret puzzles die nog uitgevonden moeten worden
De meeste classes hebben er nu 7 gevonden though.
Op Wowhead kan je ze zien en hoe je ze krijgt.
https://www.wowhead.com/c...ing-zone-locations-336489
Ging wel lekker. helaas dit weekend op laat in de avond na geen tijd om te spelen. Ben level 12 op mijn paladin en hunter level 5joostmakaay schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 13:01:
Hoe gaat ie bij jullie? Speel als Orc Hunter op Lone Wolf, level 8 nu.
Zit in een paladin guild waar gisteravond 98 paladins online waren en iedereen praat Roleplayend. echt stuk gelachen gisteren.
Weet niet of ik op deze server blijf, heb eigenlijk altijd PVE servers gespeeld maar altijd nieuwsgierig geweest naar PVP servers.
Die eerste rune die je krijgt voor de rogue is echt een verademing trouwens
Weet iemand of dual spec confirmed was, of was dat een gerucht?
Zou leuk zijn om te kunnen Switchen tussen DPS en tank (zie al gave dual wield shaman tank footage van Shroud)
Begonnen met een Warrior. Speelt lekker, niet zo sterk als menig andere class maar kan me niet schelen.
Wereld zit stampvol en leeft, heerlijk.
Duel spec is een rune voor.addictive schreef op zondag 3 december 2023 @ 05:45:
Ik speel op Living Flame, en m'n shaman is nu lvl 16. Bevalt goed zo ver, maar geen 'totemic recal' is wel echt drama, haha
Weet iemand of dual spec confirmed was, of was dat een gerucht?
Zou leuk zijn om te kunnen Switchen tussen DPS en tank (zie al gave dual wield shaman tank footage van Shroud)
Speel je op de RP server?Ricmaniac schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:42:
[...]
Ging wel lekker. helaas dit weekend op laat in de avond na geen tijd om te spelen. Ben level 12 op mijn paladin en hunter level 5Ga eerst gewoon met de paladin verder. vermaak mij echt dikke prima. Ik ga inmiddels ook helemaal op in RP wat ik eerst totaal niet deed haha.
Zit in een paladin guild waar gisteravond 98 paladins online waren en iedereen praat Roleplayend. echt stuk gelachen gisteren.
Mag ik vragen welke guild? Ik en een vriend gaan binnenkort ook van start met de game. Altijd leuker in een guild.PepieNL schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:15:
Had voor release al een casual dad guild gevonden die zou rollen op PVE Horde.
Begonnen met een Warrior. Speelt lekker, niet zo sterk als menig andere class maar kan me niet schelen.
Wereld zit stampvol en leeft, heerlijk.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Probleem van pvp in classic vond ik alle grievers. Van de priests met mass dispel vlak voor een raid. Of zo een guild die dan voor de ingang van een raid ging staan... Dat laatste snap ik nog een beetje, maar haalde de lol er voor mij wel uit. En world pvp is 90 procent van de tijd geganked worden wanneer je op 20 procent hp bent of door een tegenstander van 10 levels hoger... Dus nee, niets voor mij. Ik was wel benieuwd of die world pvp zones zoals Ashenvale ook PVP zijn op PvE server.NosferatuX schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:16:
Speel nu op Lone wolf, lvl 8 rogue.
Weet niet of ik op deze server blijf, heb eigenlijk altijd PVE servers gespeeld maar altijd nieuwsgierig geweest naar PVP servers.
Ja "Crusader Strike "
RPPVP realm
Houd er rekening mee dat de eerste 15-20 levels als een PVE server voelen en dan patsboem kom je in de PvP gebieden terecht waar het griefen begint. Er is een reden voor dat een groot deel van de PvP servers uiteindelijk 90%-10% in ratio worden, al naar gelang welke factie de meerderheid heeft. De rest druipt af door het vele griefen.NosferatuX schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:16:
Speel nu op Lone wolf, lvl 8 rogue.
Dat gaat nu echt niet anders zijn. Al heb je een rogue natuurlijk, dus dan is het wellicht net iets makkelijker wegkomen.
Dit dus.
Verwijderd
Het is voornamelijk weer PvP servers wat de klok slaat.Ricmaniac schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:28:
[...]
Alles is nu open maar zal het weekend vast nog wel druk zijn. Lava Lash de RP server is minst druk volgens mij
Ik ben na drie beroerde ervaringen in 2005/2006 en één tijdens WoD wel klaar met PvP servers.
De eerste server waar ik als horde op begon was na 4 maanden 90%+ alliance en er was geen zak meer aan. Voor elke dungeon stond een groep alliance te ganken die half zo groot was als de gehele horde population.
We zijn met een groepje toen helemaal opnieuw begonnen op een RPPvP server waar we mensen kenden. Die was 60% alliance en die vrienden speelden alliance. Binnen een jaar was die server 90%+ alliance. Geen enkele PvP meer, waardoor we spelers die PvP wilden kwijt raakten.
WoD begonnen met een transfer omdat de oude server inmiddels dood was. De nieuwe server was prima, 60% alliance maar bleef tijdje redelijk constant. Tot een horde guild die mee deed aan world forst naar onze server migreerden en hele hordes
Warmode is prima, zet ik aan als ik er zin in heb, maar voor classic in alle varianten ben ikl er helemaal klaar mee. En dus kon ik kiezen uit een Full normal server of een RP server voor SoD, de rest is allemaal pvp.
Tot nu toe nog geen enkele rune, dus ik merk weinig discovery nog aan mn warlock
MrVegeta schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:46:
[...]
Probleem van pvp in classic vond ik alle grievers. Van de priests met mass dispel vlak voor een raid. Of zo een guild die dan voor de ingang van een raid ging staan... Dat laatste snap ik nog een beetje, maar haalde de lol er voor mij wel uit. En world pvp is 90 procent van de tijd geganked worden wanneer je op 20 procent hp bent of door een tegenstander van 10 levels hoger... Dus nee, niets voor mij. Ik was wel benieuwd of die world pvp zones zoals Ashenvale ook PVP zijn op PvE server.
Ja ben sinds gisternacht op de gewone server begonnen. Vind het ook wel fijn dat ik zowel allliance als horde op 1 server kan makenFunkyTrip schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:06:
[...]
Houd er rekening mee dat de eerste 15-20 levels als een PVE server voelen en dan patsboem kom je in de PvP gebieden terecht waar het griefen begint. Er is een reden voor dat een groot deel van de PvP servers uiteindelijk 90%-10% in ratio worden, al naar gelang welke factie de meerderheid heeft. De rest druipt af door het vele griefen.
Dat gaat nu echt niet anders zijn. Al heb je een rogue natuurlijk, dus dan is het wellicht net iets makkelijker wegkomen.
Ben nu een deathrun aan het doen met een NE naar elwyn
Dat proberen ze dit keer dus anders te doen door een faction te locken voor character creation wanneer een faction de overhand hebt. De eerste dag heeft dit opzich zijn vruchten afgeworpen en wisselde het de hele tijd tussen welke faction je kon aanmaken.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:42:
[...]
Het is voornamelijk weer PvP servers wat de klok slaat.
Ik ben na drie beroerde ervaringen in 2005/2006 en één tijdens WoD wel klaar met PvP servers.
De eerste server waar ik als horde op begon was na 4 maanden 90%+ alliance en er was geen zak meer aan. Voor elke dungeon stond een groep alliance te ganken die half zo groot was als de gehele horde population.
We zijn met een groepje toen helemaal opnieuw begonnen op een RPPvP server waar we mensen kenden. Die was 60% alliance en die vrienden speelden alliance. Binnen een jaar was die server 90%+ alliance. Geen enkele PvP meer, waardoor we spelers die PvP wilden kwijt raakten.
WoD begonnen met een transfer omdat de oude server inmiddels dood was. De nieuwe server was prima, 60% alliance maar bleef tijdje redelijk constant. Tot een horde guild die mee deed aan world forst naar onze server migreerden en hele hordesgroupies met zich mee brachten. Binnen no time kon je als alliance geen poot meer in de wereld verzetten zonder geganked te worden door een horde streamer.
Warmode is prima, zet ik aan als ik er zin in heb, maar voor classic in alle varianten ben ikl er helemaal klaar mee. En dus kon ik kiezen uit een Full normal server of een RP server voor SoD, de rest is allemaal pvp.
Tot nu toe nog geen enkele rune, dus ik merk weinig discovery nog aan mn warlock
het is best een risico wat ze hiermee proberen omdat je vaak het gezeur hebt dat dan iemand geen character kan aanmaken die met ze vrienden wilt spelen bijv. en aan de andere kant dus het gezeur van imbalans. Maarja ze gaan dit nu proberen en we zien wel hoe het uit pakt.
Het is stiekum weer wat verslavend. Helpt natuurlijk dat het lekker druk is. Soms te druk. En men helpt elkaar ook wel met quests en andere dingen in General chat.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Kan ik weer terug lopen.
Gaan alle runes op die manier? Is men nu geforceerd om te levelen in je eigen zone?
[ Voor 36% gewijzigd door NosferatuX op 03-12-2023 14:54 ]
Verwijderd
Dan gaat er echt iets fout want ik ben nu level 9 en heb nog geen quest gezien.NosferatuX schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:57:
[...]
De eerste rune krijg je toch bij lvl 1-3 via class quest? of niet bij elke class?
Ik als rogue in ieder geval wel, wellicht dat het niet bij elke class zo is.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:05:
[...]
Dan gaat er echt iets fout want ik ben nu level 9 en heb nog geen quest gezien.
Misschien dat iemand met een andere class dat kan bevestigen
Dit is een account.
Verwijderd
Heb het gegoogled en de quest nu opgehaald. Geen exclamation mark niets te zien. Wellicht dat er een addon in de weg zit. Ik heb er een paar die aangeven niet up to dat te zijnGrvy schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:12:
Elke class heeft een 'introductie' rune op level 2. Als je die gemist hebt doe je zelf iets fout.
Ik had zelf ook wat voor met die intro quest voor runes. Ik kon die quest accepten maar vanaf dan geen enkele nieuwe quest meer opnemen of indienen. reload van de GUI loste het wel op vreemd genoeg. Volgens mij iets met questie addon, die zegt idd dat ie wat mistVerwijderd schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:22:
[...]
Heb het gegoogled en de quest nu opgehaald. Geen exclamation mark niets te zien. Wellicht dat er een addon in de weg zit. Ik heb er een paar die aangeven niet up to dat te zijn
Duel spec zit er volgens mij niet in toch? Dat is toch pas in wotlk toegevoegd? Of is dat één van de wijzigingen? Zou wel nice zijn
Vind de kleine changes wel leuk tot nu toe, paar nieuwe skills met die runes wat toch wat de gaten opvult die je normaal had in skills. Leuk om weer eens in een overvol elwynn forest rond te lopen. Mobs vinden is al even moeilijk dan ze killen
[ Voor 30% gewijzigd door Powerblast op 03-12-2023 15:46 ]
Waarom zou je eerst helemaal naar een andere starting zone lopen?NosferatuX schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:52:
Shit.. Blijkbaar krijg je de eerste rune quest niet wanneer je quest in een andere starting zone.
Kan ik weer terug lopen.
Gaan alle runes op die manier? Is men nu geforceerd om te levelen in je eigen zone?
Speel horde op wild growth, geen queue. Wel druk. Gisteren 15 minuten op een egg spawn zitten wachten, verder nog geen last van gehad.junglebeast schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:48:
Niemand hier op Wild Growth dan als ze ff de reactie na ga.
Het is stiekum weer wat verslavend. Helpt natuurlijk dat het lekker druk is. Soms te druk. En men helpt elkaar ook wel met quests en andere dingen in General chat.
Heb nu met name voor PvE gekozen ivm het ganken wat straks gaat beginnen. Weinig zin om te corpse runnen terwijl je gewoon wilt levelen.
Zit zelf ook op Wild Growth maar dan Alliance. Lekker druk maar geen queues tot nu toe.Grotespeler schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:01:
[...]
Speel horde op wild growth, geen queue. Wel druk. Gisteren 15 minuten op een egg spawn zitten wachten, verder nog geen last van gehad.
Heb nu met name voor PvE gekozen ivm het ganken wat straks gaat beginnen. Weinig zin om te corpse runnen terwijl je gewoon wilt levelen.
Spelen met je vrienden, maar toch je "favoriete' ras spelen?Grotespeler schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:55:
[...]
Waarom zou je eerst helemaal naar een andere starting zone lopen?
En helemaal, valt mee tussen IF & SW (als Ally).
Darnassus -> SW is niet leuk
(Horde weet ik niet eigenlijk, zelf nooit Hordie gespeeld in Classic)
[ Voor 24% gewijzigd door Ryur op 03-12-2023 17:13 ]
Ik deed het ook wel eens, als ik als druid wil starten. Maar Elwynn forest vond ik veel plezanter dan die starting zone van de elfs.Ryur schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:13:
[...]
Spelen met je vrienden, maar toch je "favoriete' ras spelen?
En helemaal, valt mee tussen IF & SW (als Ally).
Darnassus -> SW is niet leuk![]()
(Horde weet ik niet eigenlijk, zelf nooit Hordie gespeeld in Classic)
Is de mount nog altijd op 40? Maw dus tot de eerste level cap increase geen mount?
[ Voor 8% gewijzigd door Powerblast op 03-12-2023 17:36 ]
Ik speel op Wild Growth Alliance. Geen queues maar wel lekker druk. Soms is dat lastig maar heel vaak vind/maak je makkelijk een groep.junglebeast schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:48:
Niemand hier op Wild Growth dan als ze ff de reactie na ga.
Ben van Pally naar Priest geswitched; wat is priest toch leuk zeg
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Zelfde server en zelfde switchVortigen schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:44:
[...]
Ik speel op Wild Growth Alliance. Geen queues maar wel lekker druk. Soms is dat lastig maar heel vaak vind/maak je makkelijk een groep.
Ben van Pally naar Priest geswitched; wat is priest toch leuk zeg
Ja dat gevoel heb ik ook. Het speelt gewoon net wat lekkerder.Powerblast schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:49:
[...]
Zelfde server en zelfde switch. Het probleem met paladin is dat je heel weinig skills hebt. Was ook eerst daarmee gestart maar snel geswitched naar priest. Priest heeft toch meer interactie met skills.
En ik probeer nog steeds uit te vogelen hoe je nou die buffs kan krijgen samen met een andere priest
/kneel of /pray weet ik, maar de volgorde nog niet haha.
In SW kan je gelukkig beide buffs krijgen door /kneel te doen in the cathedral en bij de moonwell in the park.
Xplosition heet mijn Hunter, mocht iemand nog meer op Lone Wolf spelen.
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat