Even het water testen, maar is natuurlijk een makkelijke cashcow dit voor toch wel 150-200k subs schat ik. Ik denk dat onze laatste hoop op iets fatsoenlijks is wanneer Microsoft het zou overnemen want ik heb echt het gevoel dat echt alles van WoW tot de laatste druppel wordt uitgemolken voor wat extra winst in de boeken van Activision Blizzard.Zerora schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:08:
Blizzard is al bezig de mogelijkheden te onderzoeken voor Cataclysm Classic.
https://www.wowhead.com/w...y-sent-by-blizzard-328847
Ik hoop dat dit een beetje het einde van Classic gaat zijn. Tot en met Wotlk word over het algemeen als WoW's prime tijd ervaren dus laten we dat lekker als classic houden en vervolgens focussen op retailZerora schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:08:
Blizzard is al bezig de mogelijkheden te onderzoeken voor Cataclysm Classic.
https://www.wowhead.com/w...y-sent-by-blizzard-328847
Ken wel mensen die met vanilla classic begonnen zijn en vroeger nooit wow gespeeld hadden en dus alleen maar classic kennen maarja om nou elke expansion te re-releasen lijkt me ook zo wat.
Ik hoop echt niet Cataclysm classic er komt. Het (opnieuw) missen van de pre-cata wereld zou echt jammer zijn. Veel veranderingen die gedaan zijn aan Kalimdor/Eastern Kingdom vind ik persoonlijk erg jammer. En dat is dan ook de reden dat ik Classic WoW tof vind. Om weer even door de oude wereld te gaan.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik denk dat dit toch wel heel verschillend is voor mensen, mensen die gestart zijn in Wrath lijken inderdaad vaak Wrath als 'prime' te zien op een of andere manier, terwijl als ik kijk in mijn kring van oudgedienden Wrath vaak niet eens in de top 3 staat.Ricmaniac schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:17:
[...]
Ik hoop dat dit een beetje het einde van Classic gaat zijn. Tot en met Wotlk word over het algemeen als WoW's prime tijd ervaren dus laten we dat lekker als classic houden en vervolgens focussen op retail![]()
Ken wel mensen die met vanilla classic begonnen zijn en vroeger nooit wow gespeeld hadden en dus alleen maar classic kennen maarja om nou elke expansion te re-releasen lijkt me ook zo wat.
Mijn willekeurige top 3 qua prime times van de expansions is bijv. TBC, MoP en Legion (Waarbij ik Vanilla niet mee tel) en zeker MoP zou ik graag in Classic vorm spelen, in vele gameplay opzichten is dat misschien wel de beste expansion die ze ooit gemaakt hebben, class design wordt over het algemeen vaak in MoP als 'het beste gezien', hoewel ik zelf geen PvPér ben zijn alle PVPérs die ik ken het er vrijwel over eens dat MoP de beste PVP had, de raids waren over het algemeen geweldig, net als veel van de world content.
Oh klopt zeker ik heb het gewoon over spelersaantallen. Sowieso stond cata er bij de meeste niet tussen dus weet niet of ze de investering daarin willen doen bij blizzard als het animo niet hoog is.Dennism schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat dit toch wel heel verschillend is voor mensen, mensen die gestart zijn in Wrath lijken inderdaad vaak Wrath als 'prime' te zien op een of andere manier, terwijl als ik kijk in mijn kring van oudgedienden Wrath vaak niet eens in de top 3 staat.
Mijn willekeurige top 3 qua prime times van de expansions is bijv. TBC, MoP en Legion (Waarbij ik Vanilla niet mee tel) en zeker MoP zou ik graag in Classic vorm spelen, in vele gameplay opzichten is dat misschien wel de beste expansion die ze ooit gemaakt hebben, class design wordt over het algemeen vaak in MoP als 'het beste gezien', hoewel ik zelf geen PvPér ben zijn alle PVPérs die ik ken het er vrijwel over eens dat MoP de beste PVP had, de raids waren over het algemeen geweldig, net als veel van de world content.
Het is wat dat betreft jammer dat niet één van de toptechmiljardairs een enorme MMORPG fan was. Stel dat Bill Gates helemaal verzot was op mmorpg's, dan was er vast al een vrijwel gratis Microsoft MMORPG geweest met continue updates.tuinïnen schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:15:
[...]
Even het water testen, maar is natuurlijk een makkelijke cashcow dit voor toch wel 150-200k subs schat ik. Ik denk dat onze laatste hoop op iets fatsoenlijks is wanneer Microsoft het zou overnemen want ik heb echt het gevoel dat echt alles van WoW tot de laatste druppel wordt uitgemolken voor wat extra winst in de boeken van Activision Blizzard.
Een beetje miljardair kan zo een wow-killer maken als hij zou willen met de creme de la creme aan MMORPG ontwerers/developers. Kost een x-aantal miljoentjes per jaar, maar dat is zakgeld natuurlijk.
Dit dus.
Ehm er is Ashes of Creation. Dat is al helemaal bekostigd. En verwacht wel een open Beta volgend jaar.FunkyTrip schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:48:
[...]
Het is wat dat betreft jammer dat niet één van de toptechmiljardairs een enorme MMORPG fan was. Stel dat Bill Gates helemaal verzot was op mmorpg's, dan was er vast al een vrijwel gratis Microsoft MMORPG geweest met continue updates.
Een beetje miljardair kan zo een wow-killer maken als hij zou willen met de creme de la creme aan MMORPG ontwerers/developers. Kost een x-aantal miljoentjes per jaar, maar dat is zakgeld natuurlijk.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dat is een kickstarter, dus ook door duizenden particulieren betaald.junglebeast schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:38:
[...]
Ehm er is Ashes of Creation. Dat is al helemaal bekostigd. En verwacht wel een open Beta volgend jaar.
-update-
Ok, grotendeels door Steven Sharif dus
[ Voor 8% gewijzigd door FunkyTrip op 15-09-2022 14:40 ]
Dit dus.
Is dat echter niet ook al tig jaar aan de gang? Ik meende dat ik hier jaren geleden al wat van hoorde.junglebeast schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:38:
[...]
Ehm er is Ashes of Creation. Dat is al helemaal bekostigd. En verwacht wel een open Beta volgend jaar.
Daarnaast, WoW Killers, ik weet het niet, iedere WoW killer is volgens mij zo'n beetje al dood en begraven, terwijl WoW rustig doorgaat, misschien is WoW Killer niet de term die gebruikt zou moeten worden voor een nieuwe MMO
Ik ben het helemaal met je eens, maar ik denk dat ze dan gewoon naar Classic Era gaan wijzen, die blijft hetzelfde.Zerora schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:22:
Ik hoop echt niet Cataclysm classic er komt. Het (opnieuw) missen van de pre-cata wereld zou echt jammer zijn. Veel veranderingen die gedaan zijn aan Kalimdor/Eastern Kingdom vind ik persoonlijk erg jammer. En dat is dan ook de reden dat ik Classic WoW tof vind. Om weer even door de oude wereld te gaan.
***knip***
Recruitment is helaas niet toegestaan, je zou het wel in je signature kunnen zetten als je dat wilt
.
Recruitment is helaas niet toegestaan, je zou het wel in je signature kunnen zetten als je dat wilt
[ Voor 88% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2022 17:58 ]
Verwijderd
@Dennism ze onderschatten het keer op keer. Bij de launch van Classic hadden ze welgeteld 2 realms geopend. De rest van het verhaal kennen we.
Free migrations is iedere keer een puinhoop. Ze creëren onbewust loops zodat je van realm naar realm kunt verhuizen. Betaalde transfers naar overvolle servers... wtf.
Queues van 4 uur zijn gewoon niet normaal. Ik heb het zelf meegemaakt op Firemaw, weken lang om 17u uit je werk inloggen anders kon je niet spelen. 1 disconnect en het was klaar. Vervolgens lees je doodleuk dat er hele groepen naar jouw overvolle realm aan het migraten zijn.
Alles voor het geld.
Overigens maken die H/A ratio's toch weinig meer uit? Alle pvp is cross realm.
Free migrations is iedere keer een puinhoop. Ze creëren onbewust loops zodat je van realm naar realm kunt verhuizen. Betaalde transfers naar overvolle servers... wtf.
Queues van 4 uur zijn gewoon niet normaal. Ik heb het zelf meegemaakt op Firemaw, weken lang om 17u uit je werk inloggen anders kon je niet spelen. 1 disconnect en het was klaar. Vervolgens lees je doodleuk dat er hele groepen naar jouw overvolle realm aan het migraten zijn.
Alles voor het geld.
Overigens maken die H/A ratio's toch weinig meer uit? Alle pvp is cross realm.
Sinds Jin'do zijn de queues op Thekal veel minder. Gisteren, als voorbeeld, was er op de peak een veel kortere queue, ipv 5-7 uur queue vanaf 3 uur smiddags was het geloof ik maar een uurtje of twee.
Verder een kleine update, ik heb inmiddels bijna alle zones doorkruisd voor quest gold op level 70 en gaat het financieel best goed. Ik moet nog een paar dagen daily quests doen en dan heb ik ook m'n Netherdrake bij elkaar gesprokkeld. Het gaat dus wel lekker met mijn character.
Het enige is dat mijn partner graag op vakantie wilt in de launch week dus ik vermoed dat ik wel wat achter zal lopen op t moment dat WotLK echt start. Achja, geen haast verder he.
Verder een kleine update, ik heb inmiddels bijna alle zones doorkruisd voor quest gold op level 70 en gaat het financieel best goed. Ik moet nog een paar dagen daily quests doen en dan heb ik ook m'n Netherdrake bij elkaar gesprokkeld. Het gaat dus wel lekker met mijn character.
Het enige is dat mijn partner graag op vakantie wilt in de launch week dus ik vermoed dat ik wel wat achter zal lopen op t moment dat WotLK echt start. Achja, geen haast verder he.
Het is nog gebeurd ook.. Ze doen het gewoon.PepieNL schreef op woensdag 14 september 2022 @ 08:08:
[...]
Een exclusieve free transfer van Thekal naar Jin'do zou de zaak nog wel redden.
Mischien doet blizzard dit alsnog, wie weet.
Er stromen nu S4 geared 70s door naar een 3 dagen oude server...
[ Voor 16% gewijzigd door PepieNL op 16-09-2022 19:12 ]
Zo fresh is Jin'Do nu niet meer, er is free trasnfer vanaf Thekal naar Jin'Do
Eindelijk me boost is gebruikt voor een mage (naar 58 dus). Nu alweer 61 door alle XP extra die je krijgt.. Idee is een beetje om de 70 nog wel te halen voor WOTLK
Dat moet wel lukken. Het 60-70 stuk gaat door de 50% xp boost en de ~30% reductie in vereiste xp supersnel. Met een uur of 15 ben je er wel doorheen.ex87 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:05:
Eindelijk me boost is gebruikt voor een mage (naar 58 dus). Nu alweer 61 door alle XP extra die je krijgt.. Idee is een beetje om de 70 nog wel te halen voor WOTLK
Ja, echt niet normaal hoe snel het gaat.. Ik doe een klein uurtje over een level en dan doe ik het echt rustig aan op het moment.Cannoli schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:11:
[...]
Dat moet wel lukken. Het 60-70 stuk gaat door de 50% xp boost en de ~30% reductie in vereiste xp supersnel. Met een uur of 15 ben je er wel doorheen.
En dat is juist zo jammer, dat er een 'eind' komt aan TBC (classic). Ik had m'n main klaar, attuned en wel voor SSC en TK maar geen guild of tijd om daar ook voor te gaan. Tuurlijk, er zijn de boosts maar dat is toch anders.ex87 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:03:
[...]
Ja, echt niet normaal hoe snel het gaat.. Ik doe een klein uurtje over een level en dan doe ik het echt rustig aan op het moment.
Zodoende had ik graag gezien dat TBC langer zou duren of zelfs een oneindige server. Dan kun je in alle rust toons maken, levellen, attunen en raids mee doorlopen zoals je wilt.
Nu ben ik al 2 maanden geleden weer gestopt omdat alle pre-WotLK spul eraan kwam. Niks mis mee, WotLK is ook leuk maar ik had liever langer TBC gehad.
Snap ook niet waarom ze niet 1 server willen houden als TBC?
Anderzijds maargoed dat het een keer stopt, want de QoL verbetert met elke patch maar brengt ook slechtere dingen mee in mijn beleving. Zo had TBC nooit een badgesysteem moeten krijgen of de attunements moeten nerfen, en vast nog een aantal andere zaken.
Met WotLK heb ik niet zoveel dat ik dat opnieuw wil beleven, maar voor de mensen die wel gaan: veel plezier!
Het badge systeem een de nerves zorgen juist voor QoL. In het laatste deel BC en in WotLK had tenminste tijd om ook social life te onderhouden.Freaky Maus schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:07:
[...]
En dat is juist zo jammer, dat er een 'eind' komt aan TBC....
....Anderzijds maargoed dat het een keer stopt, want de QoL verbetert met elke patch maar brengt ook slechtere dingen mee in mijn beleving. Zo had TBC nooit een badgesysteem moeten krijgen of de attunements moeten nerfen, en vast nog een aantal andere zaken.
Met WotLK heb ik niet zoveel dat ik dat opnieuw wil beleven, maar voor de mensen die wel gaan: veel plezier!
Ik heb trouwens de attunes voor ssc en tk gedaan en deze kunnen runnen in hetzelfde weekend. Ik denk dat je gewoon pech had.
Ik snap dat je niet de volle beleving krijgt maar dat zal denk ik toch nooit terug komen. Het blijft echter wel een heel goed spel. Zeker in vergelijking tot laten we zeggen na MoP.
Hmm, ja zo kun je er ook naar kijken. Maar door het nerfen zie ik mijn kans op de 'echte' beleving verdwijnen. Pech heb ik niet gehad, pech is dat de Hammer of Naaru Blessings in tig Kara runs niet dropt. Das pech, ik had gewoon een echte raid guild moeten joinen als ik verder wilde. Maar TBC was zo snel afgelopen voor mijn gevoel, ik had graag door gegaan maar daar is WotLK alweer.Linke-soep schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:09:
[...]
Het badge systeem een de nerves zorgen juist voor QoL. In het laatste deel BC en in WotLK had tenminste tijd om ook social life te onderhouden.
Ik heb trouwens de attunes voor ssc en tk gedaan en deze kunnen runnen in hetzelfde weekend. Ik denk dat je gewoon pech had.
Ik snap dat je niet de volle beleving krijgt maar dat zal denk ik toch nooit terug komen. Het blijft echter wel een heel goed spel. Zeker in vergelijking tot laten we zeggen na MoP.
Zo zie je dat het voor iedereen anders speelt. Wat jij als QoL ziet, zie ik als een betutteling. Het is juist mooi om te kunnen streven naar T6 content en daarvoor te moeten werken. En nee, niet iedereen haalt dat niveau en dat hoeft ook niet. Ik heb het ook niet gehaald, niet in live en niet in classic; al ben ik wel verder gekomen in classic. Maar ik had gewoon veel meer tijd gewild.
QoL zie ik dan ook als de ingebouwde questhelper, of de uitgebreide kalender en dat soort dingen. Maar nerfs en dergelijke hadden voor mij niet gehoeven, tijd.. dat wel.
Ja, grappig dat de beleving zo kan verschillen. Voor mij heeft TBC echt lang genoeg geduurd. We hebben ruim een jaar (release was 1 juni 2021) de tijd gehad om alles te doorlopen. Als je in die tijd niet hebt kunnen doen wat je wou ben je ook niet de vlotsteFreaky Maus schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:27:
[...]
Hmm, ja zo kun je er ook naar kijken. Maar door het nerfen zie ik mijn kans op de 'echte' beleving verdwijnen. Pech heb ik niet gehad, pech is dat de Hammer of Naaru Blessings in tig Kara runs niet dropt. Das pech, ik had gewoon een echte raid guild moeten joinen als ik verder wilde. Maar TBC was zo snel afgelopen voor mijn gevoel, ik had graag door gegaan maar daar is WotLK alweer.
Zo zie je dat het voor iedereen anders speelt. Wat jij als QoL ziet, zie ik als een betutteling. Het is juist mooi om te kunnen streven naar T6 content en daarvoor te moeten werken. En nee, niet iedereen haalt dat niveau en dat hoeft ook niet. Ik heb het ook niet gehaald, niet in live en niet in classic; al ben ik wel verder gekomen in classic. Maar ik had gewoon veel meer tijd gewild.
QoL zie ik dan ook als de ingebouwde questhelper, of de uitgebreide kalender en dat soort dingen. Maar nerfs en dergelijke hadden voor mij niet gehoeven, tijd.. dat wel.
Voor nu vul ik de tijd met alts en achievements.
Juist voor die alts vind ik het wel goed dat ze in eerste instantie de volle attunements hebben aangehouden, maar naar verloop van tijd hebben versoepeld.
Ik kijk ook zeker uit naar WotlK
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik heb heel veel zin in Ulduar van mij mogen ze TotC ook skippen. Of iig het ilvl gelijk trekken met Ulduar en de set bonus nerfen.ik had TotC liever gezien als een soort ZA mooie items maar net niet zo goed als T8
Na 3 maanden geleden gestopt te zijn, toch mijn sub maar verlengd en dit weekend met Classic verder gegaan. Net vanochtend met mijn guild, waar ik nog steeds in zat, de prepatch events gedaan en een volledige plate armor set voor mijn Blood Elf Paladin eruit gesleept.
Heb zin in Lich King. Dat was vroeger mijn favoriete expansion. En toen altijd als Alliance gespeeld. Ik speel nu Horde only.
Mijn karakters zitten op Mirage Speedway. Blijft een gezellig drukke server.
Heb zin in Lich King. Dat was vroeger mijn favoriete expansion. En toen altijd als Alliance gespeeld. Ik speel nu Horde only.
Mijn karakters zitten op Mirage Speedway. Blijft een gezellig drukke server.
[ Voor 3% gewijzigd door SandsOfArrakis op 18-09-2022 16:40 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
Op welke server speel je dan? Ik main momenteel een relatief kleine pve server (mirage Raceway) en op ieder moment in de expansion waren er wel guilds of pugs te vinden die SSC / TK of eerdere of latere content deden.Freaky Maus schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:07:
[...]
En dat is juist zo jammer, dat er een 'eind' komt aan TBC (classic). Ik had m'n main klaar, attuned en wel voor SSC en TK maar geen guild of tijd om daar ook voor te gaan. Tuurlijk, er zijn de boosts maar dat is toch anders.
Zodoende had ik graag gezien dat TBC langer zou duren of zelfs een oneindige server. Dan kun je in alle rust toons maken, levellen, attunen en raids mee doorlopen zoals je wilt.
Nu ben ik al 2 maanden geleden weer gestopt omdat alle pre-WotLK spul eraan kwam. Niks mis mee, WotLK is ook leuk maar ik had liever langer TBC gehad.
Snap ook niet waarom ze niet 1 server willen houden als TBC?
Anderzijds maargoed dat het een keer stopt, want de QoL verbetert met elke patch maar brengt ook slechtere dingen mee in mijn beleving. Zo had TBC nooit een badgesysteem moeten krijgen of de attunements moeten nerfen, en vast nog een aantal andere zaken.
Op grotere servers zou dan nog makkelijker geweest moeten zijn.
Waarom ze geen TBC era houden is denk ik omdat na Classic de Era servers eigenlijk totaal geflopt zijn. waar gedacht werd dat een aanzienlijk deel van de populatie wel in zou zijn voor forever Classic realms viel dat in de praktijk erg tegen, en was er vooral geklaag op die servers dat er niemand was om mee te spelen.
Ik heb gespeeld op Pyrewood Village, PvE server. Wat betreft server best goed, maar ook veel boostruns.Dennism schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:47:
[...]
Op welke server speel je dan? Ik main momenteel een relatief kleine pve server (mirage Raceway) en op ieder moment in de expansion waren er wel guilds of pugs te vinden die SSC / TK of eerdere of latere content deden.
Op grotere servers zou dan nog makkelijker geweest moeten zijn.
Waarom ze geen TBC era houden is denk ik omdat na Classic de Era servers eigenlijk totaal geflopt zijn. waar gedacht werd dat een aanzienlijk deel van de populatie wel in zou zijn voor forever Classic realms viel dat in de praktijk erg tegen, en was er vooral geklaag op die servers dat er niemand was om mee te spelen.
Servers zijn altijd een ding geweest voor Blizzard, 1 era server in leven houden moet kunnen zou ik zeggen; maargoed.. 😉
Ik speel op op pyrewood, maar boostruns kom je niet meer tegen (op geen enkele server denk ik). Voor alliance een heerlijke server vind ik. Altijd wel runs te vinden.Freaky Maus schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:21:
[...]
Ik heb gespeeld op Pyrewood Village, PvE server. Wat betreft server best goed, maar ook veel boostruns.
Servers zijn altijd een ding geweest voor Blizzard, 1 era server in leven houden moet kunnen zou ik zeggen; maargoed.. 😉
Ik vlieg over Hellfire, en zie een 62 DK die nog op 2% HP is en nog 2 mobs op zich heeft. Ik land, ambush 1 mob, kill de andere, en op 1% overleeft hij het. Terwijl hij gaat zitten om te eten geef ik hem even een bandage naar 100%.
Daarna vraag ik beleefd: ik moet hier een paar mobs hebben, (8 stuks van het type dat hij ook aan het killen was). Wil je me helpen?
"Nee, ik ben klaar hier". En hij vliegt weg.
.
Daarna vraag ik beleefd: ik moet hier een paar mobs hebben, (8 stuks van het type dat hij ook aan het killen was). Wil je me helpen?
holy shit wat een aso. echt niet normaal....HTT-Thalan schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:49:
Ik vlieg over Hellfire, en zie een 62 DK die nog op 2% HP is en nog 2 mobs op zich heeft. Ik land, ambush 1 mob, kill de andere, en op 1% overleeft hij het. Terwijl hij gaat zitten om te eten geef ik hem even een bandage naar 100%.
.
Tja niet iedereen is even dankbaar helaas..HTT-Thalan schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:49:
.
Wow, dat is vrij ernstig. Dat heb ik nog niet meegemaakt. Ook vrij dom, de kills geven meer xp dan als je voor quests zit krijgen. Met deze respawnrate ben je zo klaar voor het volgende gebied.HTT-Thalan schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:49:
...
.
[ Voor 3% gewijzigd door Linke-soep op 19-09-2022 14:04 ]
Begin van classic heb ik even gespeeld naar lvl 60 en wat Molten Cores.
Bijna iedereen was wel beleefd, elkaar helpen met quests, buffs als je langs rent. Guilds die elkaar helpen met bags etc.
Nu ik weer aan het spelen ben voor WOTLK is daar echt niks meer van over... denk ook dat de servers (zit nu op Firemaw) te groot zijn geworden. Begint weer een "Ik zie je toch nooit meer" cultuur te worden.
Zit wel in een prima guild trouwens
Bijna iedereen was wel beleefd, elkaar helpen met quests, buffs als je langs rent. Guilds die elkaar helpen met bags etc.
Nu ik weer aan het spelen ben voor WOTLK is daar echt niks meer van over... denk ook dat de servers (zit nu op Firemaw) te groot zijn geworden. Begint weer een "Ik zie je toch nooit meer" cultuur te worden.
Het ligt er aan, gisteren ben ik uit en TK weggegaan, op Mirage Raceway Alliance side. Wel weer typisch een Nederlandse Warlock die iemand loopt te uit te spreken voor noob terwijl hij zelf zijn Shards niet het om te summonen. Een dan te lopen zeiken op een rogue die dageraad heeft. Zorg eerst dat je zelf je zou voor elkaar hebt of zeg gewoon sorry ik heb geen Shards laten we een pack killen en dan doe ik een summonportal.mentalozzie schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:28:
Begin van classic heb ik even gespeeld naar lvl 60 en wat Molten Cores.
Ik heb zo'n hekel aan dat soort lui. Het is geen ramp als je geen Shards hebt maar ga niet iedereen uitschelden als er gevraagd wordt om een portal. Typisch Nederlanders. Ik heb het nog niet van anderen meegemaakt.
Dit is dus niet een ik zie je toch nooit meer. Want de guild psychiatrie staat bij mij op de Block lijst.
Ach die had je vroeger ook. Niets nieuws onder de zon.Linke-soep schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:01:
[...]
Het ligt er aan, gisteren ben ik uit en TK weggegaan, op Mirage Raceway Alliance side. Wel weer typisch een Nederlandse Warlock die iemand loopt te uit te spreken voor noob terwijl hij zelf zijn Shards niet het om te summonen. Een dan te lopen zeiken op een rogue die dageraad heeft. Zorg eerst dat je zelf je zou voor elkaar hebt of zeg gewoon sorry ik heb geen Shards laten we een pack killen en dan doe ik een summonportal.
Ik heb zo'n hekel aan dat soort lui. Het is geen ramp als je geen Shards hebt maar ga niet iedereen uitschelden als er gevraagd wordt om een portal. Typisch Nederlanders. Ik heb het nog niet van anderen meegemaakt.
Dit is dus niet een ik zie je toch nooit meer. Want de guild psychiatrie staat bij mij op de Block lijst.
Ik groep vaak even samen met anderen. Zeker bij kill x mob quest. Schiet lekker op dan en is wel zo gezellig ipv zo snel mogelijk mobs taggen.
Verwijderd
Stopt Blizzard nu ook met de uitbreidingen voor WoW Classic na WotLK? Wil er misschien mee beginnen, maar het gaat zo rap met die expansions dat zelfs WoW Classic niet eens meer zo Classic lijkt straks.
Dat zijn ze geloof ik nu aan het bedenken..Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:47:
Stopt Blizzard nu ook met de uitbreidingen voor WoW Classic na WotLK? Wil er misschien mee beginnen, maar het gaat zo rap met die expansions dat zelfs WoW Classic niet eens meer zo Classic lijkt straks.
YouTube: The Future of Classic is in OUR Hands! | CATACLYSM Classic Survey
Tsja, dat is onbekend. Ze hebben wel een eerste vragenlijst uitgestuurd om te polsen hoe men daar over denkt, geen idee wat daar uitgekomen is natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:47:
Dat WotlK zou komen was natuurlijk wel te verwachten, dat is door velen gezien als de beste versie van WoW ooit, ondersteund door het feit dat het spel toen op de piek van het aantal actieve spelers zat.
Waar Cataclysm door velen wordt gezien als de expansion die de neerwaartse spiraal heeft ingezet. Persoonlijk zou ik er erg over twijfelen door te spelen, maar dat ligt ook aan de sociale situatie op dat moment. Als de guild goed loopt en ik speel met vrienden is dat sneller gedaan dan als ik als eenling pug's moet doen om door de content te komen.
We gaan het wel zien
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Van mij mogen ze stoppen na Lich King. Dan heb je in Lich King de nog de originele gebieden van vóór Cata en wil je de Cata versies nog eens doorlopen kun je een nieuw character aanmaken op retail en dat via Chromie Time doen.
Cataclysm heb ik heel weinig gespeeld. Ik geloof dat ik heb geleveld en dat was het wel toen. Beetje Dungeons doen. De raids waren toen nog niet open meen ik.
Ik kan me herinneren dat ik een goblin naar lvl 85 bracht in de nieuwe wereld, een paar dungeons deed en archeology objecten zocht. Volgens mij heb ik het hooguit anderhalve maand gespeeld.Linke-soep schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:56:
Cataclysm heb ik heel weinig gespeeld. Ik geloof dat ik heb geleveld en dat was het wel toen. Beetje Dungeons doen. De raids waren toen nog niet open meen ik.
Dit dus.
Leuk om te zienFunkyTrip schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:16:
Zie dat mijn oorspronkelijke karakter nog leeft
[Afbeelding]
Level squished? Vol met oude gear haha
Mijn originele level 60 main van vanila leeft ook nog steeds en mijn TBC vanila main van 70 leeft ook nog, incl. gear
Nou nou, ik las dat er heftige veranderingen komen in loot drops!
Maken ze ff bekend, 4 dagen voor release haha.. typisch.
Als er een nieuwe raid tier released, verhuizen de 25man drops van de vorige tier naar de 10man raid (van vorige tier).
De 10man drops van diezelfde oudere tier verhuizen naar een soort van heroic+ mode van dungeons.
Als laatste komen er (weer) incentives voor healers en tanks in dungeons.
https://www.wowhead.com/w...g-in-wrath-classic-328956
https://www.wowhead.com/w...nd-mounts-in-wrath-328957
Als er een nieuwe raid tier released, verhuizen de 25man drops van de vorige tier naar de 10man raid (van vorige tier).
De 10man drops van diezelfde oudere tier verhuizen naar een soort van heroic+ mode van dungeons.
[ Voor 38% gewijzigd door PepieNL op 22-09-2022 09:38 ]
Lijkt me een goeie zet, oude content blijft relevant en makkelijk te doen omdat je het in kleinere groepjes kan tacklen. Een extra moeilijkheidsgraad voor dungeons lijkt me ook een prima toevoeging.PepieNL schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:34:
Nou nou, ik las dat er heftige veranderingen komen in loot drops!
Laat em maar gevoelig worden voor typhoon, dan veeg ik em zo het platform afFelyrion schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:08:
We gaan het wel zienEerst maar eens die Lich King van z'n troon vegen
Ik snap er niks van. Ik krijg de hele tijd whispers van een of andere geest dat ik me bij de Lich King moet aansluiten, dat de Alliance toch wel gaat verliezen, en ik heb zoiets van prima, maar teken ik? Maar dat vertellen ze er dan weer niet bij!
.
Gisteren 70 gedingd, vandaag deze gewonnen:
https://tbc.wowhead.com/item=37597/direbrews-shanker
Ik had al deze, dus dat is nu mijn offhand:
https://tbc.wowhead.com/item=31331/the-night-blade
+7 dmg op de shanker (reden mag duidelijk zijn denk ik) en +15 agi op de night blade.
https://tbc.wowhead.com/item=37597/direbrews-shanker
Ik had al deze, dus dat is nu mijn offhand:
https://tbc.wowhead.com/item=31331/the-night-blade
+7 dmg op de shanker (reden mag duidelijk zijn denk ik) en +15 agi op de night blade.
Ah de eventboss heeft dus ilvl 115 gear ik doe hem wel volgende jaar misschien.
Nog steeds te doen hoor. Zo gepiept.
Ik ben na jaren van afwezigheid ook maar weer eens gaan spelen. Een hunter als opzetje voor een DK op Thekal zitten levelen en zoals de halve server zo'n 130 AVs erdoorheen gejaagd voor de hele set en zowel een 2-hander (blood) als een DW setje (frost) mee gepakt.
De rest van de tijd vul ik met Stratholme voor een poging voor de mount (op al mijn characters gehad vroeger, dus het blijft een soort obsessie), maar het levert onder de streep ook zo'n 3k goud per dag op.
De rest van de tijd vul ik met Stratholme voor een poging voor de mount (op al mijn characters gehad vroeger, dus het blijft een soort obsessie), maar het levert onder de streep ook zo'n 3k goud per dag op.
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 24-09-2022 10:06 ]
Blizzard kennende zal het nooit gebeuren, maar van mij mogen ze wel een "classic" expansion na de lich king maken. (die dus geen Cataclysm heet)bakkerjangert schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:16:
Van mij mogen ze stoppen na Lich King. Dan heb je in Lich King de nog de originele gebieden van vóór Cata en wil je de Cata versies nog eens doorlopen kun je een nieuw character aanmaken op retail en dat via Chromie Time doen.
Houd desnoods de level cap hetzelfde maar voeg content toe die wel in de spirit van classic zijn. Uldum raid bijvoorbeeld, en misschien een niveau bovenop Heroic. Ik noem maar wat dingen
Dan heb je een quest geaccepteerd dat je iets van Shattrath naar de King moet brengen, is onderdeel van de LK event.HTT-Thalan schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:26:
Ik snap er niks van. Ik krijg de hele tijd whispers van een of andere geest dat ik me bij de Lich King moet aansluiten, dat de Alliance toch wel gaat verliezen, en ik heb zoiets van prima, maar teken ik? Maar dat vertellen ze er dan weer niet bij!.
Frostmourne replica kopen? Kost maar 1500 euro voor de nieuwe premium versie.
https://eu.gear.blizzard....ostmourne-premium-replica
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
En we zijn los. Eerste paar quests in Howling Fjord gedaan .
Toch besloten eerst met mijn Rogue te gaan maar die was nog geen 70.
Vanavond nog snel van 66 naar 68 kunnen pushen en toen direct kwartiertje van te voren naar undercity gerushed om in Howling Fjord te kunnen beginnen
Je kan northrend namelijk vanaf 68 doen.
Maar toch besloten door de drukte op die plekken maar gewoon naar bed te gaan en zie het morgen avond wel als de eerste menigte daar voorbij is
Toch besloten eerst met mijn Rogue te gaan maar die was nog geen 70.
Vanavond nog snel van 66 naar 68 kunnen pushen en toen direct kwartiertje van te voren naar undercity gerushed om in Howling Fjord te kunnen beginnen
Je kan northrend namelijk vanaf 68 doen.
Maar toch besloten door de drukte op die plekken maar gewoon naar bed te gaan en zie het morgen avond wel als de eerste menigte daar voorbij is
Om half twaalf naar bed gegaan en om 4.30 WotLK binnengestapt nuRicmaniac schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 00:17:
Dit dus.
Helaas, vandaag na het werk heb ik pas tijd, de eerste lvl80' ers zullen er dan al wel zijn.
klopt. Als het goed is, is deze er elk moment. Een uur geleden waren er een paar 79Linke-soep schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:12:
Helaas, vandaag na het werk heb ik pas tijd, de eerste lvl80' ers zullen er dan al wel zijn.
Edit: world first 80 was blijkbaar ong een uur geleden.
https://www.icy-veins.com...evel-80-in-wrath-classic/
Naowh van Echo
Naowh van Echo
Wij niet, de boat naar northrend blijft hangen op zee en keert dan terug naar SWRicmaniac schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 00:17:
En we zijn los. Eerste paar quests in Howling Fjord gedaan .
Je kunt met de dockmaster praten dan teleport die je.HTT-Thalan schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:51:
[...]
Wij niet, de boat naar northrend blijft hangen op zee en keert dan terug naar SW.
Hmmmm mijn leidinggevende is vandaag ziek.... HMMMMMMMmmm.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mooi op tijd, die had gewoon om 09:00 aan het werk kunnen gaan!Ricmaniac schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:43:
Naowh van Echo
Na even op de nieuwe PvE realm gespeeld te hebben ben ik toch maar een kijkje gaan nemen op mijn lvl 69 pally op Pyrewood.
Best wel weer leuk om in Northrend te zijn moet ik zeggen
Ik vond Wrath destijds de beste expansie. Ben benieuwd of ik er deze keer weer zo van ga genieten.
Ben nu bezig om me te respeccen in ret om te levelen en zal eens rondkijken voor een leuke guild
Best wel weer leuk om in Northrend te zijn moet ik zeggen
Ik vond Wrath destijds de beste expansie. Ben benieuwd of ik er deze keer weer zo van ga genieten.
Ben nu bezig om me te respeccen in ret om te levelen en zal eens rondkijken voor een leuke guild
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Vanochtend nog even kunnen levelen naar 71...maar toen ik vanavond in wilde loggen, had ik al vermoeden van een queu van 2 uur. Maar 5 uur is echt te zot voor woorden. Populaire realms (gehennas) zijn leuk maar dit haalt de fun er wel echt uit. Komende 2 weken zal het niet beter worden.
Het feit dat Blizzard achterover leunt en niets doet is best crimineel. Er zijn mensen die betalen om niet te kunnen spelen, is dat legaal?FireBladeX schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 18:22:
Vanochtend nog even kunnen levelen naar 71...maar toen ik vanavond in wilde loggen, had ik al vermoeden van een queu van 2 uur. Maar 5 uur is echt te zot voor woorden. Populaire realms (gehennas) zijn leuk maar dit haalt de fun er wel echt uit. Komende 2 weken zal het niet beter worden.
Het is weer dikke fun maar ik heb toch al meerdere malen een disconnect gehad in die 3 a 4 uurtjes die ik heb gespeeld.
Er is wel een 'reconnect' button maar dat helpt helaas niet. Ik moet gewoon uitloggen - even wachten - en dan lukt het weer.
Zal wel met de drukte te maken hebben
Er is wel een 'reconnect' button maar dat helpt helaas niet. Ik moet gewoon uitloggen - even wachten - en dan lukt het weer.
Zal wel met de drukte te maken hebben
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Vroeger vaak over geklaagd. Toen van realm veranderd en dat bleek ook een populaire realm te zijn. Dus begon het opnieuw. Als ik nu weg zou willen, dan kan ik dat niet omdat ik mail in mijn inbox heb en niet kan inloggen. De vraag is ook of ik weg wil van mn guild. Ergens wel schandalig maar wettelijk kan je er niets mee omdat ze mogelijkheid bieden om te verhuizen naar een dode lege realm.kevz schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 18:50:
[...]
Het feit dat Blizzard achterover leunt en niets doet is best crimineel. Er zijn mensen die betalen om niet te kunnen spelen, is dat legaal?
Teamviewer op je telefoon, pc aan en via je telefoon inloggen paar uur voordat je klaar bent met werk oid... beetje omslachtig maar dat werkte voor mij toen classic net uitkwam.FireBladeX schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:30:
[...]
Vroeger vaak over geklaagd. Toen van realm veranderd en dat bleek ook een populaire realm te zijn. Dus begon het opnieuw. Als ik nu weg zou willen, dan kan ik dat niet omdat ik mail in mijn inbox heb en niet kan inloggen. De vraag is ook of ik weg wil van mn guild. Ergens wel schandalig maar wettelijk kan je er niets mee omdat ze mogelijkheid bieden om te verhuizen naar een dode lege realm.
Op Pyrewood is gelukkig geen wachtrij en kan ik altijd gewoon inloggen
Hmm tja, Gehennas heeft momenteel een 7 uur queue om 1430u. 't Is een beetje de juiste timing vinden op deze manierinvine schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:52:
[...]
Teamviewer op je telefoon, pc aan en via je telefoon inloggen paar uur voordat je klaar bent met werk oid... beetje omslachtig maar dat werkte voor mij toen classic net uitkwam.
Op Pyrewood is gelukkig geen wachtrij en kan ik altijd gewoon inloggen
Hij heeft een 'legale' exploit gebruikt blijkbaar.Ricmaniac schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:43:
Naowh van Echo
Lol 8000 in queue... Golemagg server
Laat maar zitten voor vanavond XD
En dan moet je nog voor 250 EUR de wallmount erbij kopen https://eu.gear.blizzard....mourne-replica-wall-mountZerora schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:55:
Frostmourne replica kopen? Kost maar 1500 euro voor de nieuwe premium versie.![]()
Ik heb de foto's eens bekeken van de 'premium' Frostmourne, maar het ziet er vrij hetzelfde uit als de versie uit 2008 (alleen de fuller met de runes is nu grijs), waar ik toentertijd ~300 euro voor heb betaald. Ook een hoop geld, maar hier zat in ieder geval een wallmount bij. 1750 euro voor een 're-release', want zo zie ik deze Frostmourne, is echt absurd!
[ Voor 6% gewijzigd door Psyx88 op 29-09-2022 10:56 ]
Hij is wel extreem gaaf hahaPsyx88 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:53:
Ik heb de foto's eens bekeken van de 'premium' Frostmourne, maar het ziet er vrij hetzelfde uit als de versie uit 2008 (alleen de fuller met de runes is nu grijs), waar ik toentertijd ~300 euro voor heb betaald. Ook een hoop geld, maar hier zat in ieder geval een wallmount bij. 1750 euro voor een 're-release', want zo zie ik deze Frostmourne, is echt absurd!
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Verwijderd
Yep, Firemaw taferelen.Ricmaniac schreef op woensdag 28 september 2022 @ 19:32:
Lol 8000 in queue... Golemagg server
Inloggen voor 17.30
Giantstalker is gewoon heerlijk queue-loos en frisse economie nog 
Tik bijna lvl 77 aan met een hele week questen. Ben beetje slowpoke, maar dungeon spamming vind ik beetje nutteloos. WOTLK content heb ik voor het laatst in 2009 ofzo gedaan, dus dat ga ik niet skippen.
Tik bijna lvl 77 aan met een hele week questen. Ben beetje slowpoke, maar dungeon spamming vind ik beetje nutteloos. WOTLK content heb ik voor het laatst in 2009 ofzo gedaan, dus dat ga ik niet skippen.
Dit dus.
Kan je tegenwoordig niet meer met Ideal betalen? Ik krijg met mn creditcard de zeer nuttige melding "Something went wrong"
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Thekal heeft (nagenoeg) ook geen queues meer, zelfs op peak tijden in het weekend is er niks aan het handje. Echt super! Ik kon zondag ochtend pas starten en ik ben bijna 75 door voornamelijk te questen (met ~67% rested exp opgebouwd sinds de wotlk launch) en ook een aantal dungeons tussendoor voor quests en wat grinden.FunkyTrip schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:50:
Voelt wel weer goed aan allemaal, al snap ik niet helemaal waarom ze zoveel van die supply boxes geven. Achja kan je wel iets rapper gaan dankzij de consumables.
Nice, zit je Alliance of Horde? En wat houdt het in dat de economie fresh is? Ik heb ook voor het laatst gespeeld in 2010 ofzo Wotlk en ben nu nog aan het levelen (level 20) dus weet niet wat de impact voor mij is.FunkyTrip schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:50:
De nostalgie is wel op standje 11 terug hoor. Die eerste keer in Dalaran rondlopen, damn.
Also: ik merk dat mijn macbook 2019 crasht als ik Wow draai. Ik heb er nog geen workaround voor, maar de resolutie verlagen lijkt in elk geval de issues minder heftig te maken. op volle resolutie met AA aan crasht hij meteen, met AA uit en lagere resolutie houdt ie het een paar minuten vol.
[ Voor 17% gewijzigd door Michael_OsGroot op 03-10-2022 10:12 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Ik zit aan de horde kant. Verse economie is dat de server nog relatief nieuw is en er nog geen honderden bots de economie in een enorme inflatie jagen. Daarna gaan duizenden spelers geld kopen en wassen dat wit via zgn GDKP runs waarin enorme bedragen geboden worden voor epic items.Michael_OsGroot schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:09:
[...]
Nice, zit je Alliance of Horde? En wat houdt het in dat de economie fresh is? Ik heb ook voor het laatst gespeeld in 2010 ofzo Wotlk en ben nu nog aan het levelen (level 20) dus weet niet wat de impact voor mij is.
De nostalgie is wel op standje 11 terug hoor. Die eerste keer in Dalaran rondlopen, damn.
Dit dus.
Hmm is het misschien mogelijk om Windows te runnen via een virtual machine? En zo ja werkt dat beter?Michael_OsGroot schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:09:
[...]
Nice, zit je Alliance of Horde? En wat houdt het in dat de economie fresh is? Ik heb ook voor het laatst gespeeld in 2010 ofzo Wotlk en ben nu nog aan het levelen (level 20) dus weet niet wat de impact voor mij is.
Also: ik merk dat mijn macbook 2019 crasht als ik Wow draai. Ik heb er nog geen workaround voor, maar de resolutie verlagen lijkt in elk geval de issues minder heftig te maken. op volle resolutie met AA aan crasht hij meteen, met AA uit en lagere resolutie houdt ie het een paar minuten vol.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Goede, ga ik eens naar kijken. Nog niet overwogen. Is dat een beetje makkelijk in gebruik? Ik ga het proberen en laat het weten, ik zal vast niet de enige zijn die moeite heeft met zn Mac.junglebeast schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:41:
[...]
Hmm is het misschien mogelijk om Windows te runnen via een virtual machine? En zo ja werkt dat beter?
Oei dat is lastig. Ik ga absoluut geen gold kopen, wil gewoon max level profession halen en dan wat raiden. Nouja ik heb nu in elk geval 2 gathering professions voor bij het levelen: skinning en herblore.FunkyTrip schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:23:
[...]
Ik zit aan de horde kant. Verse economie is dat de server nog relatief nieuw is en er nog geen honderden bots de economie in een enorme inflatie jagen. Daarna gaan duizenden spelers geld kopen en wassen dat wit via zgn GDKP runs waarin enorme bedragen geboden worden voor epic items.
Ik heb sinds een paar dagen een base model Mac Mini M1 in huis gehaald. Puur met de gedachte om WoW Classic mee te spelen.Michael_OsGroot schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Goede, ga ik eens naar kijken. Nog niet overwogen. Is dat een beetje makkelijk in gebruik? Ik ga het proberen en laat het weten, ik zal vast niet de enige zijn die moeite heeft met zn Mac.
[...]
Speel met settings 7 op 1440p Ultrawide en draai constant 100 fps.
Wellicht is dit een optie voor je als je Macbook het begeeft of niet meer goed werkt en je persee bij MacOS wil blijven
Op welke server speel je? Ben zelf ook op het gemak aan het levelen/gatheren, wellicht kunnen we wat samen doen?
Ik heb het laptopje voor erbij, het 'echte' gamen doe ik op mn desktop. Maar ik vind het soms ook wel relaxed om niet me af te zonderen en gewoon op de bank te zitten met laptop erbij. Voor het vissen, misschien wat dailies ofzo.Rotinomm schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:56:
[...]
Ik heb sinds een paar dagen een base model Mac Mini M1 in huis gehaald. Puur met de gedachte om WoW Classic mee te spelen.
Speel met settings 7 op 1440p Ultrawide en draai constant 100 fps.
Wellicht is dit een optie voor je als je Macbook het begeeft of niet meer goed werkt en je persee bij MacOS wil blijven
Op welke server speel je? Ben zelf ook op het gemak aan het levelen/gatheren, wellicht kunnen we wat samen doen?
Ik zit Alliance op Giantstalker. Ik ga jouw settings bekijken. Maar het lijkt dus niet aan het OS te liggen, dat is denk ik positief?
edit: OS upgrade gedaan bij de lunch, net even opgestart. Leek het te doen. Het is verder een werkdag dus ik heb geen tijd om nu echt te gaan spelen
[ Voor 7% gewijzigd door Michael_OsGroot op 03-10-2022 15:21 ]
Verwijderd
Na een uurtje of 8 spelen bijna level 73. Het schiet nog niet echt op... althans, gaat trager dan gehoopt.
Hoe doen jullie dit. Gewoon alle landjes en quests doorlopen?
Ben nu aangekomen in Dragonblight. Van dungeons heb ik UK, Nexus en AN gedaan incl. quests.
Ben nu aangekomen in Dragonblight. Van dungeons heb ik UK, Nexus en AN gedaan incl. quests.
yep valt mij ook wat tegen. maar level 73 in 8 uurtjes is best prima denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:36:
Na een uurtje of 8 spelen bijna level 73. Het schiet nog niet echt op... althans, gaat trager dan gehoopt.
Mag ik vragen hoe je dat doet? Ik zit na ook zoiets nog maar op level 19. Of ben je als DK begonnen op 55?
Zelf betaal ik voor de "Zygor guide".Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:36:
Volgens mij 10 dollar per maand.
Pijltje boven je hoofd en gewoon volgen..
Ik vindt het zelf heerlijk, zou anders nooit de questen doen die ik nu doe.. en het gaat best rap. 2/3 uurtjes per lvl.
Denk dat hij bedoelt vanaf lvl 70 naar 73.Michael_OsGroot schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:54:
Mag ik vragen hoe je dat doet? Ik zit na ook zoiets nog maar op level 19. Of ben je als DK begonnen op 55?
Hierbij mijn ervaringen tot nog toe:
Ik ben begonnen als Drainei shaman. Ben nu level 19. Het is even wennen met die totems te spelen, ik vergeet ze wel eens neer te zetten. Ik level als elemental: dat is de spellcasting spec. Verder kan een shaman healen en melee DPS. Ik ben voornemens te gaan healen. Dat vind ik in dungeons ook de leukste rol.
Als professions heb ik skinning en herbalism. Voor het geld tijdens het levelen. Ik denk dat ik engineering pak als ik eenmaal in Northrend ben.
Het Drainei gebied heb ik al snel verlaten en ik ben in Westfall gaan questen. Nu zit ik in Redridge mountains.
Met name group questen vind ik heerlijk. Met 1 of 2 anderen keihard huishouden en mob na mob beuken. Tussendoor een beetje kletsen. Gisteravond Shadowfang Keep gedaan (lekker veel leather!) en Deadmines.
Mijn hearthstone staat op Dalaran. Gratis portals overal heen.
Ik heb van een vriend wat grote bags (10 slots) gekregen. Ik pak letterlijk alles op wat ik maar kan en verkoop het met de addon Junkseller. Die doet het niet helemaal 100%, soms vergeet ie wat zooi. En verder maak ik gebruik van de Auctioneer addon om te bepalen wat dingen waard zijn op AH. Met name de prijs van leather en herbs op mijn level fluctueren nogal. Greens verkopen niet echt goed. Ik heb nu zo'n 16G alles bij elkaar.
Ben helemaal hooked
Man bijt hond vraagt zich af: wat zijn uw favoriete addons?
Ik ben begonnen als Drainei shaman. Ben nu level 19. Het is even wennen met die totems te spelen, ik vergeet ze wel eens neer te zetten. Ik level als elemental: dat is de spellcasting spec. Verder kan een shaman healen en melee DPS. Ik ben voornemens te gaan healen. Dat vind ik in dungeons ook de leukste rol.
Als professions heb ik skinning en herbalism. Voor het geld tijdens het levelen. Ik denk dat ik engineering pak als ik eenmaal in Northrend ben.
Het Drainei gebied heb ik al snel verlaten en ik ben in Westfall gaan questen. Nu zit ik in Redridge mountains.
Met name group questen vind ik heerlijk. Met 1 of 2 anderen keihard huishouden en mob na mob beuken. Tussendoor een beetje kletsen. Gisteravond Shadowfang Keep gedaan (lekker veel leather!) en Deadmines.
Mijn hearthstone staat op Dalaran. Gratis portals overal heen.
Ik heb van een vriend wat grote bags (10 slots) gekregen. Ik pak letterlijk alles op wat ik maar kan en verkoop het met de addon Junkseller. Die doet het niet helemaal 100%, soms vergeet ie wat zooi. En verder maak ik gebruik van de Auctioneer addon om te bepalen wat dingen waard zijn op AH. Met name de prijs van leather en herbs op mijn level fluctueren nogal. Greens verkopen niet echt goed. Ik heb nu zo'n 16G alles bij elkaar.
Ben helemaal hooked
Man bijt hond vraagt zich af: wat zijn uw favoriete addons?
Verwijderd
Ik speel op Golemagg en was al level 70Michael_OsGroot schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:54:
Ik gebruik de betaalde addon "Restedxp" en dat is gewoon een pijltje volgen en questen doen. Heb nog geen dungeons gedaan maar misschien pak ik er later nog wel een paar.Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:36:
Ben ook lvl 73 op m'n Pally trouwens maar geen idee hoeveel uur ik er al in heb zitten
Soms gaat het snel als er genoeg quest mobs zijn met weinig andere spelers en soms duurt het wat langer als er meer spelers zijn. Maar gelukkig kan ik af en toe een tijdelijke groep vormen met anderen om sneller door die quests heen te komen.
Al met al heb ik het weer reuze naar mijn zin
Verwijderd
Ahh oke, betalen voor een add on gaat me net iets te ver. Ik gebruik wel Questie, dat werkt voor mij goed genoeg.Vortigen schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:46:
[...]
Ik gebruik de betaalde addon "Restedxp" en dat is gewoon een pijltje volgen en questen doen. Heb nog geen dungeons gedaan maar misschien pak ik er later nog wel een paar.
Ben ook lvl 73 op m'n Pally trouwens maar geen idee hoeveel uur ik er al in heb zitten
Soms gaat het snel als er genoeg quest mobs zijn met weinig andere spelers en soms duurt het wat langer als er meer spelers zijn. Maar gelukkig kan ik af en toe een tijdelijke groep vormen met anderen om sneller door die quests heen te komen.
Al met al heb ik het weer reuze naar mijn zin
Het questen op zich gaat prima (prot pala). Alleen zonder rested xp gaat het niet zo rap helaas. En het gebrek aan tijd werkt ook niet mee
Ik heb Wotlk gewoon bijna niet kunnen spelen nog. elke avond een zieke queue. maar was nou ook niet van plan om wotlk te mainen waardoor ik dus niet een paar uur ga wachten maar in de meeste gevallen is het wanneer ik pas online kan komen een 100 minuten + queue.
Dus het zal nog wel even duren voordat ik 80 hit ;p
Dus het zal nog wel even duren voordat ik 80 hit ;p
wow-pro is een gratis 'guided' questing addon. Daarin kunnen guides worden geladen (er worden een aantal standaard geleverd, voor WotLK zijn er guides per zone). Je combineert deze met Tomtom en dan staat er voor bijna alles letterlijk een pijl in je scherm met waar je heen moet. Wat ik vooral geweldig vindt bij de meeste guides: dat ze er in zetten waar de ingang is van een grot/waar je de berg op moet in plaats van alleen het eindpunt aan te geven. Scheelt heel veel vloeken van mijn kant....
Daarnaast heb ik ook nog Questie omdat die van alle quests tegelijk markers op de kaart zet. Wow-pro geeft vaak een specifiek gebied aan om voor een drop te farmen, maar zeker als het wat drukker is dan kan ik via Questie even checken of er een ander gebied is waar ik die drops ook kan farmen.
Daarnaast heb ik ook nog Questie omdat die van alle quests tegelijk markers op de kaart zet. Wow-pro geeft vaak een specifiek gebied aan om voor een drop te farmen, maar zeker als het wat drukker is dan kan ik via Questie even checken of er een ander gebied is waar ik die drops ook kan farmen.
FF XIV eventjes in de koelkast gezet en net voor launch van Lich King weer met WOW begonnen. Mijn Blood Elf Paladin en Tauren Druid naar 70 geleveled. En een Blood Elf DK gestart.
Deze zijn nu alle 3 level 70. Vroeger nooit echt DK gespeeld. maar bevalt me nu prima. Combinatie van Blood/Frost. En ik speel het meest met de DK.
Ik zit zelf op Mirage Raceway en zelfs op launch day nog totaal geen queue gehad. Ik zit in een Nederlandstalige guild "Lowland Mercenaries"
Valkyria - Blood/Frost DK (70)
Elysaine - Ret Paladin (70)
Kimeya - Boomkin (70)
Ik heb ook nog een level 54 Shadow Priest en een level 54 Elemental Shaman, maar die heb ik nog niet weer uit hun slaap gehaald.
For the Horde
Vroeger altijd Alliance gespeeld, maar sinds Classic speel ik fulltime Horde.
Deze zijn nu alle 3 level 70. Vroeger nooit echt DK gespeeld. maar bevalt me nu prima. Combinatie van Blood/Frost. En ik speel het meest met de DK.
Ik zit zelf op Mirage Raceway en zelfs op launch day nog totaal geen queue gehad. Ik zit in een Nederlandstalige guild "Lowland Mercenaries"
Kimeya - Boomkin (70)
Ik heb ook nog een level 54 Shadow Priest en een level 54 Elemental Shaman, maar die heb ik nog niet weer uit hun slaap gehaald.
For the Horde
He who controls the Spice, controls the Universe.
Zit zelf ook op Mirage en speelt heel prima weg inderdaad zonder que's, en ik zie dat je eindelijk naar de juiste factie overgestapt bentSandsOfArrakis schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:45:
FF XIV eventjes in de koelkast gezet en net voor launch van Lich King weer met WOW begonnen. Mijn Blood Elf Paladin en Tauren Druid naar 70 geleveled. En een Blood Elf DK gestart.
Kimeya - Boomkin (70)
For the Horde![]()
Dat is best een prima tempo. Quest je casual en niet efficient doe je echt wel 5-7 uurtjes per level.Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:36:
Dit dus.
Ik speel ook op MR horde ant, wij hebben zelf nog overwogen om, net als heel veel horde guilds, naar Gehennas of een andere horde rijke pvp server te gaan. Ben ik blij dat we dat niet hebben gedaan.SandsOfArrakis schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:45:
Kimeya - Boomkin (70)
For the Horde![]()
Volgens mij zijn er ook extra horde players bij gekomen op onze server.
Ik zie lowland mercs weleens voorbij komen
Ben nu bezig met mn rogue, denk dat dat mn main wordt, maar heb nnnnnnnnnnnnnnnnnnno6 andere characters op 70 dus ik kan nog kiezen welke ik neem.
Warrior spreekt me ook erg aan, maar nadeel vind ik dat je veel moet concureren met DK voor gear en wapens, maar wel leuk om te spelen.
Vind healer ook leuk en wellicht wordt mn druid of priest healer.
Wel grappig dat je hier goed kan zien hoe het er aan toegaat op de lage levels op een oudere server.Michael_OsGroot schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:17:
Toen we op giantstalker begonnen had je op level 20 net 1g ofzo, omdat niemand iets kocht op AH en niemand geld had. En je spendeerde alles aan skills vanwege de xp bonus.
Dit dus.
Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat