Dat zijn inderdaad mooie herinneringen. Maar vooral herinneringen aan een tijd waarin WoW nog relatief nieuw was en ik zeeën van tijd had om te spelen.HTT-Thalan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:17:
Ik snap al die haat op PvP servers niet! Denk eens aan hoeveel meer je van de wereld ziet door de corpseruns en routinematig wisselen naar andere levelgebieden vanwege ganksquads! Wie kan zich niet de glorieuze dagen in STV herinneren waarbij je snel na het rezzen naar de quest giver rende om gauw een complete te krijgen, en bij de volgende rez achter een boom op tien seconden rust hoopte zodat je terug naar SW kon hearten? Ik heb nog warme herinneringen bij mages, priests en warlocks op 5% mana en bijna een elite mob dood, die dan een 2k+ ambush crit kregen en dan bijna hun muis opvraten terwijl de keycaps door de kamer vlogen van het slaan op hun bureau. Ik vergeet de reports! Tientallen reports naar gamemasters over 'griefing' die dan afgedaan werden door de GM met 'go play pve nub kkthxbye' en wie is er niet groot geworden zonder een afgrond in gemind-controlled te worden of een complete raid-wipe nog voor je de ingang van MC had bereikt omdat er 100+ horde jullie stond op te wachten.....
PVP.
Tegenwoordig wordt het spel anders gespeeld, heb ik de wereld al 1000x gezien en is mijn tijd kostbaarder dan toen ik een puber was. De paar leuke/mooie momenten die ik mogelijk mee ga maken op een PvP-server wegen simpelweg niet op tegen de (potentiële) nadelen. Ik haat de PvP-servers niet, ik heb er alleen geen zin in.
:strip_exif()/f/image/C5dU6C0XRSATiYj0NN8TFhR3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XQtk0aDm3vQ19NqC7sP0XqCQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MebD95Slm9uDCsSWqxGCNhE9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JxWl8PnrSOfdHWAziKtrMnn5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EA9JNPofejS3D1liIHRHC9yv.jpg?f=fotoalbum_large)