• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:17:
Ik snap al die haat op PvP servers niet! Denk eens aan hoeveel meer je van de wereld ziet door de corpseruns en routinematig wisselen naar andere levelgebieden vanwege ganksquads! Wie kan zich niet de glorieuze dagen in STV herinneren waarbij je snel na het rezzen naar de quest giver rende om gauw een complete te krijgen, en bij de volgende rez achter een boom op tien seconden rust hoopte zodat je terug naar SW kon hearten? Ik heb nog warme herinneringen bij mages, priests en warlocks op 5% mana en bijna een elite mob dood, die dan een 2k+ ambush crit kregen en dan bijna hun muis opvraten terwijl de keycaps door de kamer vlogen van het slaan op hun bureau. Ik vergeet de reports! Tientallen reports naar gamemasters over 'griefing' die dan afgedaan werden door de GM met 'go play pve nub kkthxbye' en wie is er niet groot geworden zonder een afgrond in gemind-controlled te worden of een complete raid-wipe nog voor je de ingang van MC had bereikt omdat er 100+ horde jullie stond op te wachten.....

PVP O+.
Dat zijn inderdaad mooie herinneringen. Maar vooral herinneringen aan een tijd waarin WoW nog relatief nieuw was en ik zeeën van tijd had om te spelen.

Tegenwoordig wordt het spel anders gespeeld, heb ik de wereld al 1000x gezien en is mijn tijd kostbaarder dan toen ik een puber was. De paar leuke/mooie momenten die ik mogelijk mee ga maken op een PvP-server wegen simpelweg niet op tegen de (potentiële) nadelen. Ik haat de PvP-servers niet, ik heb er alleen geen zin in.

• Cannoli
  • Niet online
1991thomas schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:34:
Ik ben ook van plan om Giantstalker (PvE) een healer te levellen. Ik ben er nog niet uit qua faction en class. Wordt het de bekende weg met een disc priest of toch een keer iets nieuws met een Hpally or resto druid.

Ik ben benieuwd welke class(es) jullie gaan spelen en waarom.
Giantstalker (PvE) - Alliance - Holy Pala en mogelijk Druid.

Pala is altijd mijn main geweest en wil WotLK graag nog eens herbeleven met dezelfde class. Benieuwd of ik nu anders/beter speel.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik ga ook weer draaien. Alliance, server maakt niet uit. Goede leuke guild wel, iemand al iets vernomen van NL guilds of zelf aanraders (bij voorkeur NL)?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:49
Ah 2 servers dus . pvp en pve. ik ga denk ik voor het eerst ook voor pve. Giantstalker it is

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nice dat er toch een PvE server is gekomen! Net mijn account geresubbed dus!
Ga dit keer eens horde spelen (hunter). Hopelijk is de ratio een beetje 50-50 dit keer en niet 80-20 A:H zoals op veel PVE servers altijd is.

Dit dus.

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:47:
Nice dat er toch een PvE server is gekomen! Net mijn account geresubbed dus!
Ga dit keer eens horde spelen (hunter). Hopelijk is de ratio een beetje 50-50 dit keer en niet 80-20 A:H zoals op veel PVE servers altijd is.
Wat boeit de H:A ratio op een PvE server? ;)

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-11 18:02

alwinus

Tweaked

Om mijzelf maar even te quoten ;) en ter aanvulling.

Het zal in ieder geval een alliance char worden. Vast een mage, beetje mijn vaste main. Wellicht een shaman. We zullen zien

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCEGzXkxV13hDZQoQMqC7NzjVXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C5dU6C0XRSATiYj0NN8TFhR3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwSn5DIqHg7gzYg2SyWssTx7rBE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XQtk0aDm3vQ19NqC7sP0XqCQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DeCkY57LecoMdLvhRfReyd94bm0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MebD95Slm9uDCsSWqxGCNhE9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpdTjM6kj3sH6qeMHVN8s8QhqaA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JxWl8PnrSOfdHWAziKtrMnn5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64vhAGojvZt7Lf-N9tX4gyLdu8Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EA9JNPofejS3D1liIHRHC9yv.jpg?f=fotoalbum_large

Nou boys, zo ben ik deze hete maand een beetje doorgekomen.
Lekker kunnen werken aan m'n projectje.
3d geprint via PLA, airbrushed, weathered, etc
Heb iets teveel sneeuw gebruikt op arthas zelf maja.. :+
Blij dat ie af is, kan ik me weer focussen op de game zelf 😎

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:05
Mooi hoor!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:38:
[...]

Wat boeit de H:A ratio op een PvE server? ;)
Een dooie AH en weinig guilds om iets leuks te doen 😋

Dit dus.

• Dennism
FunkyTrip schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:43:
[...]

Een dooie AH en weinig guilds om iets leuks te doen 😋
dat is wel iets dat je vaak zien op PvE realms voor Horde, echter als er genoeg totale pop is, zal zelfs een 70 - 30 pop voor Horde prima te spelen zijn.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik begreep dat dit keer horde pve beter is dus dat meer pve spelers voor horde gaan

Dit dus.

• Ricmaniac
Nu zie ik toch dat de meerderheid pvp denkt te gaan spelen en de balance voor horde alliance in de meeste polls staat op 48-52, dat is opzich veel belovend maarja je weet niet wat het doet na een maand.

Denk dat toch dat pve server de betere keus is als je kijkt naar wat er met de classic en TBC realms gebeurd is.

Heb er wel echt zin in gekregen zeg.
Jammere is alleen dat ik vanaf donderdag weg ben tot 22 sept. dus mis bijna de gehele prepatch periode wat ideaal is voor leveling natuurlijk voordat wotlk uit komt

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 29-08-2022 20:50 ]

• Dennism
FunkyTrip schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:49:
Ik begreep dat dit keer horde pve beter is dus dat meer pve spelers voor horde gaan
Dat zal dus de vraag zijn, traditioneel gezien kiezen meer PvE georiënteerde spelers op een PVP server normaal gesproken vaker voor Horde, terwijl juist op PvE servers dat Alliance is. Of Wrath hier specifiek een uitzondering op is weet ik niet, pserver data zal denk ik ook lastig zijn, omdat dit normaal gesproken ook alleen PvP servers betreft.

• alwinus

alwinus

Tweaked

Ricmaniac schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:49:
Nu zie ik toch dat de meerderheid pvp denkt te gaan spelen en de balance voor horde alliance in de meeste polls staat op 48-52, dat is opzich veel belovend maarja je weet niet wat het doet na een maand.

Denk dat toch dat pve server de betere keus is als je kijkt naar wat er met de classic en TBC realms gebeurd is.

Heb er wel echt zin in gekregen zeg.
Jammere is alleen dat ik vanaf donderdag weg ben tot 22 sept. dus mis bijna de gehele prepatch periode wat ideaal is voor leveling natuurlijk voordat wotlk uit komt
Dat is jammer. ik moet zelf een week missen. Vakantie moet ook gebeuren ;)

Verwijderd

Morgen is het zo ver!
Goedkope mounts en Inscription. /hyped

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:21
PepieNL schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 18:10:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heel knap!

Ik zelf ga voor Alliance Fresh PvE! Ik ga een paladin spelen. Is natuurlijk de class die meest gespeeld gaat worden maar ik vind in WotLK zo een leuke class om mee te spelen dat ik me er niks van ga aantrekken :9

• Ricmaniac
Paterpor schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:55:
[...]

Heel knap!

Ik zelf ga voor Alliance Fresh PvE! Ik ga een paladin spelen. Is natuurlijk de class die meest gespeeld gaat worden maar ik vind in WotLK zo een leuke class om mee te spelen dat ik me er niks van ga aantrekken :9
Ik ga voor hetzelfde :) alliance fresh PvE zojuist besloten.
Begin gewoon met Rogue zoals denk ik en dan op 55 zien of we misschien DK gaan rollen.

Twijfel ook een beetje over Hunter aangezien de exotic beast tamings weer komen als BM hunter.

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:19
Wellicht een alliance PVE fresh tweaker guild beginnen? < Gathering of Tweakers >

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-10 15:44
PepieNL schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 18:10:
[..]
Die is echt heel erg gaaf geworden!

• tuinïnen

tuinïnen

vroeg me al af waarom ik steeds met vandaag als releasedatum van Fresh rondliep, maar zie het ook steeds terugkomen in de launcher vandaar.

"August 30
Pre-patch Begins: Wrath of the Lich King Pre-patch Launches and Fresh Start Realms go live during regional maintenance."

Je moet grondig onderzoek doen om uit te vinden dat het morgen is?

• alwinus

alwinus

Tweaked

tuinïnen schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:33:
vroeg me al af waarom ik steeds met vandaag als releasedatum van Fresh rondliep, maar zie het ook steeds terugkomen in de launcher vandaar.

"August 30
Pre-patch Begins: Wrath of the Lich King Pre-patch Launches and Fresh Start Realms go live during regional maintenance."

bij mij staat het morgen ;) Wel geconnect met Europe?

• tuinïnen

tuinïnen

alwinus schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:33:
[...]

bij mij staat het morgen ;) Wel geconnect met Europe?
Nooit andere region gespeeld, maar denk inderdaad dat ik naar NA berichten zit te kijken. Geduld.. geduld..

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:08

KipCurreh

Nightcrawler

Ik ben een paar weken geleden begonnen op Mirage Raceway als Troll hunter, maar als jullie fresh met een guild beginnen wil ik er wel bij!

Ik ben wel maar een noob casual ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Linke-soep
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-11 08:55
tuinïnen schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:33:

"August 30

Bij mijn weten zijn de updates en onderhoud aan servers altijd op woensdag ook de nieuwe servers. Dit is nog niet anders geweest voor zover ik mij kan herinneren, maar goed ik kan het ook mis hebben. De laatste twee expansions heb ik niet vanaf dag één meegemaakt.

• tuinïnen

tuinïnen

Rob SOS schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:28:
Wellicht een alliance PVE fresh tweaker guild beginnen? < Gathering of Tweakers >
Wil het best een kans geven, maar zullen ingame ook non-tweakers moeten recruiten. De vijver is hier wat te klein gok ik zo.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:03

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Gaat er echt helemaal niemand PvP hier?

• Ricmaniac
HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:53:
Had het 2 jaar geleden aan me gevraagd en ik zei hoe dan ook ja. In retail speel ik ook altijd 100% met Warmode aan .. maar classic was voor mij persoonlijk zo'n slechte ervaring dat ik er echt geen zin in heb :P

Ik blijf ook gewoon retail spelen though dus ben niet 100% invested in wotlk classic. Zou zonde zijn om dan extra tijd te wasten door gekilled de worden.. voor de doelen die ik wel wil behalen in classic

Dat is puur mijn perspectief natuurlijk.

• Tribunus
  • Laatst online: 22:04
Wat is nu zo ongeveer de playtime van een fresh character dan? Op zich zou ik best wel weer eens terug willen en classis proberen maar die grind naar 60 vond ik 1 keer leuk, daarna niet meer haha.

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:33
Tribunus schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:33:
Wat is nu zo ongeveer de playtime van een fresh character dan? Op zich zou ik best wel weer eens terug willen en classis proberen maar die grind naar 60 vond ik 1 keer leuk, daarna niet meer haha.
De benodigde XP zal "gesquished" worden met de release van pre patch, daarnaast is er tot de officiele release van Wotlk ook nog een 50% xp boost.

Al met al zal het een heel stuk sneller gaan.

• Cannoli
  • Niet online
Een paar maanden geleden heb ik een karakter naar level 60 geleveled door gebruik te maken van de Guidelime add-on + Sage Alliance guide. Ik had er toen 3 dagen /played voor nodig. Gok dat 1-60 met de 50% xp boost tussen de 40 en 50 uur duurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Cannoli op 30-08-2022 21:17 ]

• Ricmaniac
Ja verwachtingen zijn dat het snel gaat :P als je iig weet te levelen VOOR de launch van wotlk omdat je dan ook nog die 50% bonus xp buff hebt + de xp squish van 1 naar 70 zal het vrij rap moeten gaan.

Daarom baal ik zo dat ik letterlijk de komende 3 ruime weken weg ben XD zo goed als de gehele prepatch periode

• Cannoli
  • Niet online
Marshalty schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:38:
[...]

De benodigde XP zal "gesquished" worden met de release van pre patch, daarnaast is er tot de officiele release van Wotlk ook nog een 50% xp boost.

Al met al zal het een heel stuk sneller gaan.
Volgens mij wordt de vereiste hoeveelheid xp tot level 60 niet 'gesquished', alleen 60-70 wordt ~30% gereduceerd met de prepatch. De level 1-60 'xp squish' (+ hogere quest rewards en meer questhubs) was tijdens TBC.

Naast de tijdelijke 'Joyous Journeys' 50% XP buff zullen de meeste karakters trouwens ook sneller door 1-60 content gaan omdat je nieuwe talents en skills hebt.

• Marshalty
Cannoli schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:37:
[...]

Volgens mij wordt de vereiste hoeveelheid xp tot level 60 niet 'gesquished', alleen 60-70 wordt ~30% gereduceerd met de prepatch. De level 1-60 'xp squish' (+ hogere quest rewards en meer questhubs) was tijdens TBC.

Naast de tijdelijke 'Joyous Journeys' 50% XP buff zullen de meeste karakters trouwens ook sneller door 1-60 content gaan omdat je nieuwe talents en skills hebt.
Dat deel zal gesquished worden, echter ga je op lager level meer xp per quest krijgen, wat min of meer op hetzelfde neerkomt.

• Cannoli
  • Niet online
Marshalty schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:59:
[...]

Dat deel zal gesquished worden, echter ga je op lager level meer xp per quest krijgen, wat min of meer op hetzelfde neerkomt.
Maar dat is toch puur de tijdelijke 50% buff? Kan nergens vinden dat de 1-60 quests in de basis meer xp geven tijdens/na de prepatch.

• Marshalty
Cannoli schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:15:
[...]

Maar dat is toch puur de tijdelijke 50% buff? Kan nergens vinden dat de 1-60 quests in de basis meer xp geven tijdens/na de prepatch.
Kan zo even niet vinden inderdaad dat de questen meer XP geven maar zie YouTube: ALL the reasons LEVELLING is going to be easier!

[ Voor 22% gewijzigd door Marshalty op 30-08-2022 21:36 ]

• Ricmaniac
Marshalty schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:34:
[...]

Kan zo even niet vinden inderdaad dat de questen meer XP geven, maar alleen de mount op lvl 20 krijgen en een 1.5 sec cast ipv 3 en vervolgens de epic mount op 40 gaat ook heel wat tijd schelen.
yup en epic mount maar 50 gold ipv 550 =p ik heb op mijn tbc character die 65 is nog niet eens epic riding XD

• MartinPRO
  • Laatst online: 17-01-2024
HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:53:
Jawel hoor :D

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mooi, dan richten wij wel een guild op :+. Gathering of Gankers iets? :D.

• MartinPRO
HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:51:
[...]

Mooi, dan richten wij wel een guild op :+. Gathering of Gankers iets? :D.
Dikke prima. Reden waarom ik PVP speel :D

Graag Alliance als het kan. Of je moet het echt niet willen :p

[ Voor 11% gewijzigd door MartinPRO op 30-08-2022 21:54 ]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MartinPRO schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:53:
[...]

Dikke prima. Reden waarom ik PVP speel :D
Ik heb een tijd een guild gerund op Classic genaamd "Loot first, talk later" waarbij alleen mensen ingelijfd werden die rottigheid uithaalden. Ninja'en werd verwacht, je kon ranks ook gewoon kopen in plaats van verdienen en alle recruit messages hadden rijmende liedjes over ganken en stelen. De hele server is nu dood helaas, laatste keer dat ik checkte vond ik nog ~10 mensen online, maar daar hebben we wel veel lol van gehad.

• MetalPool
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Ik wil me ook wel aansluiten bij de pvp fresh guild :)
Alli of horde maakt me niet zo heul veul uit!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ga voor een Human rogue, omdat dat mijn eerste karakter was, en ik wil nog eenmaal de ervaring van toen meemaken. Daarna hou ik het voor gezien, retail boeit met echt niet en ik denk dat wow een beetje op zijn eind loopt eerlijk gezegd.

• MartinPRO
HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 22:05:
Ik ga voor een Human rogue, omdat dat mijn eerste karakter was, en ik wil nog eenmaal de ervaring van toen meemaken. Daarna hou ik het voor gezien, retail boeit met echt niet en ik denk dat wow een beetje op zijn eind loopt eerlijk gezegd.
Warrior hier. Class die ik bij release gespeeld heb en daarna nooit meer. Voor mij is het ook een afsluiter. Post morgen maar je naam

• Cannoli
  • Niet online
Marshalty schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:34:
[...]

Kan zo even niet vinden inderdaad dat de questen meer XP geven maar zie YouTube: ALL the reasons LEVELLING is going to be easier!
Die heb ik laatst ook gekeken. Hij heeft het over de spells, talents, betere starter wapens, kortere mounttijd, lagere kosten voor mounts (en lager level) etc. maar niet over meer xp voor quests. Maar het levelen van 1-60 wordt, zeker met de 50% buff, een eitje.

• Ricmaniac
HTT-Thalan schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 22:05:
Same hier met Human Rogue, iig tot 55 en dan even bedenken of ik wissel naar Death knight of niet.

WoW is nog lang niet op zijn einde hoe veel spelers er ook gedaalt zijn. Het einde is nog ver weg.
Als je kijkt hoe lang sommige games nog bestaan met een echte dode playerbase dan is WoW daar nog lang niet.

Dragonflight lijkt juist weer veel positieve dingen te hebben en daar kijk ik best naar uit.

Denk wel dat Wotlk Classic voor mij de laatste gaat zijn. de rest voelt niet zo classic ofzo de game maakte toen al gewoon een minder grote impact dus daar kijk ik dan ook niet naar uit om dat weer te doen.

• Cannoli
  • Niet online
Servers zijn blijkbaar al een tijdje open. Heb 'mijn' naam helaas niet kunnen reserveren (maar nog wel wat andere ok namen). Wel balen maar achtte de kans dat het zou lukken sowieso al erg laag met slechts één PvE-server.

• tuinïnen

tuinïnen

Cannoli schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 06:34:
Servers zijn blijkbaar al een tijdje open. Heb 'mijn' naam helaas niet kunnen reserveren (maar nog wel wat andere ok namen). Wel balen maar achtte de kans dat het zou lukken sowieso al erg laag met slechts één PvE-server.
Oh boi, dus toch niet gedurende onderhoud of is deze al geweest?

edit: ah begon om 3 uur, dat verklaart het eea. Veel plezier allemaal

[ Voor 8% gewijzigd door tuinïnen op 31-08-2022 07:03 ]

• Ricmaniac
Cannoli schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 06:34:
Oh ze hebben het gewoon puur "open gezet" ipv hele maintenance dan dus? :p

Naja wel beter voor de mensen die HAM willen gaan

Moet wel zeggen dat die prijs voor die epic edition weer belachelijk is hoor voor wat je krijgt XD jesus christ.
Dat doen we uiteraard ook niet want Fresh server en uit principe

• alwinus

alwinus

Tweaked

We zijn open for Business. Shamommma en Mawandy op Giantstalker :)

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Oke dus de Gathering of Gankers gaat nu waar en wat spelen?

• Linke-soep
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-11 08:55
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:35:
[...]

yup en epic mount maar 50 gold ipv 550 =p ik heb op mijn tbc character die 65 is nog niet eens epic riding XD
Mijne is 70 en klaar om hc Dungeons te doen ik ga straks pas Epic riding kopen. Je bent niet de enige. Dat goud kun je goed gebruiken voor andere dingen.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MartinPRO schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 22:26:
[...]

Warrior hier. Class die ik bij release gespeeld heb en daarna nooit meer. Voor mij is het ook een afsluiter. Post morgen maar je naam
Diango, op Thekal. Blijkbaar waren ze om half vijf al live en er zijn al mensen richting level twintig as we speak.

• Ricmaniac
Ik was even vergeten dat rogue energy nu gewoon regenarete ipv per 2 seconde ofzo. speelt gelijk 10x fijner dan in TBC classic::D

• Cannoli
  • Niet online
Viel me trouwens op dat je 30 karakters op 1 server aan kunt maken (in tegenstelling tot de gebruikelijke 10). Niet echt handig, zo kunnen er ontzettend veel namen 'gekaapt' worden.

edit: Blijkbaar kun je er nog meer maken. De limiet geldt 'per account' i.p.v. 'per server'.

[ Voor 21% gewijzigd door Cannoli op 31-08-2022 08:48 ]

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Soulbolt (Alliance) op Thekal nu. Zie jullie wel ingame!

• Cannoli
  • Niet online
Had wat namen gereserveerd voordat ik onze dochter naar school bracht. Probeer er nu één te verwijderen om hem opnieuw aan te maken met het juiste uiterlijk/race/class, maar kan geen karakters verwijderen. Krijg telkens de melding 'character deletion failed'.

Heb ook wat andere realms en karakters geprobeerd maar kan niets verwijderen. Hebben jullie dit probleem ook?

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Cannoli schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:54:
Had wat namen gereserveerd voordat ik onze dochter naar school bracht. Probeer er nu één te verwijderen om hem opnieuw aan te maken met het juiste uiterlijk/race/class, maar kan geen karakters verwijderen. Krijg telkens de melding 'character deletion failed'.

Heb ook wat andere realms en karakters geprobeerd maar kan niets verwijderen. Hebben jullie dit probleem ook?
Uhm nee, want ik heb net gewoon karakters kunnen verwijderen....misschien even reboot of repair van je bestanden? Of heeft het misschien iets met add-ons te maken? ( noem maar wat......

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Werd vanochtend wakker om 5u en ik dacht ff checken. Waren ze open sinds 4.45 dus zowaar mijn ouwe naam kunnen reserveren (Bones, op Giantstalker horde)

Dit dus.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gathering of Gankers is opgericht op Thekal :P.

• MartinPRO
HTT-Thalan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:58:
Hoeveel members al? Zal over een half uurtje wel online komen

• Ricmaniac
Toch twijfel ik weer. Ben nu bijna level 15 op Giantstalker.
Maar toch twijfel ik of ik niet gewoon met mijn TBC classic verder ga aangezien retail voor mij toch mijn main game blijft en WotlK on the side word...

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MartinPRO schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:37:
[...]

Hoeveel members al? Zal over een half uurtje wel online komen
eh, 150+ now. Heb wel veel lowlevel fodder uitgenodigd, als ik in de eerste weken al dutch only ga roepen gaat het niet hard groeien denk ik.

• tuinïnen

tuinïnen

Maken we op de alliance PvE nog iets? Of iemand die een NL guild heeft gevonden? Gathering of Gankers zal als een uitnodiging voelen om geganked te worden, en als slechte PvP-er zal dat aardig tegen me werken :).

Ondertussen even op vakantie, dat is lastig.. wel wat namen kunnen reserveren en wat Vermins vermoord, maar moet even uit het zicht van de vrouw zijn om wat meer te levelen 😅

[ Voor 31% gewijzigd door tuinïnen op 31-08-2022 12:01 ]

• alwinus

alwinus

Tweaked

tuinïnen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:59:
Maken we op de alliance PvE nog iets? Of iemand die een NL guild heeft gevonden? Gathering of Gankers zal als een uitnodiging voelen om geganked te worden, en als slechte PvP-er zal dat aardig tegen me werken :).

Ondertussen even op vakantie, dat is lastig.. wel wat namen kunnen reserveren en wat Vermins vermoord, maar moet even uit het zicht van de vrouw zijn om wat meer te levelen 😅
Nog niets gezien. Net begonnen. Ga voorlopig ook niet doen. Aansluiten wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door alwinus op 31-08-2022 12:07 ]

• Paterpor
Ik ben ondertussen level 15 op Giantstalker (Bibje). Was inderdaad verschoten deze ochten dat servers al online waren, aangename verrassing. Eerste 5 levels waren heel druk (Elwynn Forrest) maar uiteindelijk wel vlot gelukt. Daarna was het ook vechten voor sommige mobs maar door de 50% xp buff is grinden niet veel trager dus heb veel gegrind als het nodig was.

Op level 11 dan naar Loch Modan gegaan en zo doorgelopen naar darkshore wat een gezellige drukte was maar niet extreem druk!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:12
HTT-Thalan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:58:
Alliance of Horde? :)

• MartinPRO
Alliance

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Als ik wrath classic wil spelen, moet ik dan de classic of burning legion client pakken?
Nogal verwarrend..

• tuinïnen

tuinïnen

Ryatzu schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:37:
Als ik wrath classic wil spelen, moet ik dan de classic of burning legion client pakken?
Nogal verwarrend..
Wrath of the Lich King Classic ;)

• Ryatzu
tuinïnen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:40:
[...]

Wrath of the Lich King Classic ;)
Apart, die zie ik er dus niet bij staan.
Wacht even, je moet hem dus aanschaffen! :( 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Ryatzu op 31-08-2022 13:43 ]

• Paterpor
Ryatzu schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:41:
[...]

Apart, die zie ik er dus niet bij staan.
Wacht even, je moet hem dus aanschaffen! :( 8)7
Niet aanschaffen! Pak dan gewoon Burning Crusade.

• Ryatzu
Paterpor schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:49:
[...]

Niet aanschaffen! Pak dan gewoon Burning Crusade.
Ah gelukt, na een restart van battlenet update hij de burning crusade client naar wrath.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Er zitten al mensen in de thirties... man man man. Had ik geweten of vermoed dat ze om half 5 al live gingen was ik vroeger opgestaan :P.

[ Voor 46% gewijzigd door HTT-Thalan op 31-08-2022 14:03 ]

• Cannoli
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:02:
Er zitten al mensen in de thirties... man man man. Had ik geweten of vermoed dat ze om half 5 al live gingen was ik vroeger opgestaan :P.
Ik ga ervan uit dat we morgen al 60 plussers hebben. Ik ga even een break houden. Ben pas level 8 maar in Elwynn Forest is de respawn-rate van mobs te laag om een beetje lekker door te kunnen questen.

• Ryatzu
Hier ook begonnen op Giantstalker als alliance. Eens zien hoe lang ik dit vol hou.... :P

• MartinPRO
HTT-Thalan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:02:
Heb je haast :p?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:58

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nu eerst 2 weken op vakantie, dan nog maar ff zien ik online ga...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik had gehoopt een beetje boven de rest te blijven zodat ik hier en daar eens wat kon ganken :P maar zoals het er nu uitziet ben ik de gankee straks :P.

• Paterpor
Hoi iedereen, ik zou graag een guild starten op Alliance PvE Giantstalker. Ik heb op discord een thread aangemaakt om wat af te spreken en te organiseren zodat we hier niet slowchatten. Wie zien heeft om mee te starten spring maar op discord!

Idee: Engelstalig PvE Alliance
Focus op 10 man raiding (indien mogelijk 25 als we genoeg volk vinden?)
Raiding: Niet te vroeg door kinderen (20u-23u ofziets, zien wel)
Loot: Weinig ervaring mee wat gangbaar is maar uiteindelijk gewoon overleggen wat beste is voor guild?

Ingame naam is Bibje, discord tweakers is https://discord.gg/YeSMZAuQ

[ Voor 42% gewijzigd door Paterpor op 31-08-2022 17:49 ]

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ugh....en daar hebben we de 1ste 4k queue weer hoor......

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 10:31
Tijdje niet ingelogd, maar is er mogelijkheid om instant tot 70 te levelen als je weer subscribed?

• Cannoli
  • Niet online
Biohazzard21 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:03:
Tijdje niet ingelogd, maar is er mogelijkheid om instant tot 70 te levelen als je weer subscribed?
Dat kan als je naast de sub een Northrend Heroic Upgrade koopt a €49,99. Daar zit een level 70 character boost bij. Of je koopt de upgrade van €79,99. Daar zit 30 dagen gametime bij in (+ wat extra goodies).

edit: M.u.v. de fresh servers uiteraard. Daar kun je geen character boosten.

[ Voor 12% gewijzigd door Cannoli op 31-08-2022 18:45 ]

• MartinPRO
MetalPool schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:59:
Ugh....en daar hebben we de 1ste 4k queue weer hoor......
Vanmiddag geen last van gehad. Log nu in en idd, 6K...

• Paterpor
Paterpor schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:46:
Hoi iedereen, ik zou graag een guild starten op Alliance PvE Giantstalker. Ik heb op discord een thread aangemaakt om wat af te spreken en te organiseren zodat we hier niet slowchatten. Wie zien heeft om mee te starten spring maar op discord!

Idee: Engelstalig PvE Alliance
Focus op 10 man raiding (indien mogelijk 25 als we genoeg volk vinden?)
Raiding: Niet te vroeg door kinderen (20u-23u ofziets, zien wel)
Loot: Weinig ervaring mee wat gangbaar is maar uiteindelijk gewoon overleggen wat beste is voor guild?

Ingame naam is Bibje, discord tweakers is https://discord.gg/YeSMZAuQ
Ondertussen is de guild er "Fond Memories". Iedereen welkom, /w Pullo

• tuinïnen

tuinïnen

queue van bijna 7k op Thekal inmiddels. Wachttijd ongeveer 2 uur. Dat is toch een tegenvaller.

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:35
Paterpor schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:17:
[...]

Ondertussen is de guild er "Fond Memories". Iedereen welkom, /w Bibje of /w Pullo
Ah toevallig ben ik op Gaintstalker als alliance begonnen, zal wel whisperen :) Lijkt me gezellig.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:38
tuinïnen schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:37:
queue van bijna 7k op Thekal inmiddels. Wachttijd ongeveer 2 uur. Dat is toch een tegenvaller.
Niet alleen op Thekal, ik laat het voor nu wel ff :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Level 23 inmiddels. Dat was me het dagje wel. Wou dat ik niet zo completionist was en onnodig lange quest chains toch af wil maken :')

Dit dus.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:53

Seraphin

Meep?

Alweer een lvl 69 DK gespot, gaat rap. Vermaak me wel enorm met de nieuwe talents en mechanics, Wrath gaat leuk worden!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• tuinïnen

tuinïnen

Nja die levels. Hier een paar uur gespeeld en level 11 , vermaak me prima. Trots op mijn twee achievements (lvl 10 en Elwynn Forest). Nu even zien hoe de komende tijd de nieuwe servers het gaan doen.

Verwijderd

Op Golemagg gelukkig zonder queue kunnen spelen gisteren. Iedereen en zijn moeder heeft al Inscription geleveld, dus alle glyphs waren voor 1 -10g te koop op de AH.
Ben een hele tijd (lees: uurtje of 5) zoet geweest met respeccen van m'n mage en enhance shaman, mounts / flying kopen, dual speccen van paladin en priest. Alle spells opnieuw ontdekken, action bars inrichten, etc.
Kan nu daadwerkelijk ook weer echt gaan spelen haha.

• Ricmaniac
Ik heb ook besloten toch verder te gaan op Golemagg. Gewoon niet de tijd om toch weer fresh te beginnen. helemaal omdat ik ook nog is 3 weken op vakantie ga maandag.

En dan is als ik terug kom de launch al en gaat die buff weg :P
Als WotlK nou mijn main game was dan wisselde ik wel maar ik blijf retail mainly spelen en ng wat andere games dus hoef niet diehard te gaan.

Denk dat mijn main goal uiteindelijk word dat ik de Zulgurub tiger kan halen XD Niet dat ik er wat aan heb ik retail maar voelt toch als een soort revange haha

• Ricmaniac
Zit Jokerd te kijken op twitch en die man streamt al voor ruim 37 uur.. niet gezond gewoon. Is bijna level 67.
Zit toevallig ook op Giantstalker dus wilde kijken of die server first was maar is niet zo blijkbaar. deed net /who 60-70 en zijn 2 lvl 60's online, Jokerd die dan 66 is en 1 DK van level 70. dus denk toch dat DK het makkelijkst levelt :P maar dat is ook wel 1 zieke diehard geweest dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 01-09-2022 21:24 ]

• Bossie
Ricmaniac schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:04:
Ik heb ook besloten toch verder te gaan op Golemagg. Gewoon niet de tijd om toch weer fresh te beginnen. helemaal omdat ik ook nog is 3 weken op vakantie ga maandag.

En dan is als ik terug kom de launch al en gaat die buff weg :P
Als WotlK nou mijn main game was dan wisselde ik wel maar ik blijf retail mainly spelen en ng wat andere games dus hoef niet diehard te gaan.

Denk dat mijn main goal uiteindelijk word dat ik de Zulgurub tiger kan halen XD Niet dat ik er wat aan heb ik retail maar voelt toch als een soort revange haha
WLOTK is naar mijn inziens waarschijnlijk een betere game dan de nieuwe expansion

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ricmaniac
Bossie schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:31:
[...]

WLOTK is naar mijn inziens waarschijnlijk een betere game dan de nieuwe expansion
Ja ieder zijn menig he. maar heb het allemaal al tig keer gedaan. Zie liever nieuwe dingen.

Heb het ook wel naar mijn zin hoor in Wotlk maar de completionist in mij heeft gewoon veel meer te doen in retail.

Heb daar ook natuurlijk veeel meer tijd in geinvesteerd over de laatste 17 jaar ofzo en door de mensen die ik daar in heb ontmoet en bevriend mee ben en wekelijks spreek in discord enzo is ook wat waard.

Wat doe je in wotlk nou eigenlijk als je 80 bent naast PvP, rep grind en raids? dungeons hebben vrij snel geen waarde meer als je beetje gegeared bent en dan ga ik altijd over op mounts en achievements farmen. Maar dan heb ik dus zoiets van: doe ik liever op de character waar ik daar al mee bezig was dan opnieuw beginnen.

• Bossie
Ricmaniac schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:40:
[...]

Ja ieder zijn menig he. maar heb het allemaal al tig keer gedaan. Zie liever nieuwe dingen.

Heb het ook wel naar mijn zin hoor in Wotlk maar de completionist in mij heeft gewoon veel meer te doen in retail.

Heb daar ook natuurlijk veeel meer tijd in geinvesteerd over de laatste 17 jaar ofzo en door de mensen die ik daar in heb ontmoet en bevriend mee ben en wekelijks spreek in discord enzo is ook wat waard.

Wat doe je in wotlk nou eigenlijk als je 80 bent naast PvP, rep grind en raids? dungeons hebben vrij snel geen waarde meer als je beetje gegeared bent en dan ga ik altijd over op mounts en achievements farmen. Maar dan heb ik dus zoiets van: doe ik liever op de character waar ik daar al mee bezig was dan opnieuw beginnen.
Voor mij is retail simpelweg elke expansie same shit different scenario :)
Ik raid al ruim 10 jaar niet meer, het enige wat ik die is storyline, achievements en pvp.

WLOTK was mij betreft het hoogtepunt mbt wow, maar het is sowieso de expansie met de beste en meest geïntegreerde storyline (heb tijdens de lockdowns overigens de storyline van elke expansie gedaan mbv chromie ).

• Farseer
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 25-11-2024
Al een aantal uur in de queu voor Thekal (pvp) Eventueel dat ik voordat ik slaap nog de mogelijkheid krijg om een character aan te maken. Zoniet dan probeer ik het zaterdagochtend vroeg nog eens.

Nog meer 'casuals' die op Thekal zitten?

r5 2600x // rx 580 8gb // 16gb ram

• tuinïnen

tuinïnen

Farseer schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:52:
Al een aantal uur in de queu voor Thekal (pvp) Eventueel dat ik voordat ik slaap nog de mogelijkheid krijg om een character aan te maken. Zoniet dan probeer ik het zaterdagochtend vroeg nog eens.

Nog meer 'casuals' die op Thekal zitten?
Wel op Thekal begonnen bij launch, maar toen ik savonds uren moest wachten toch maar PvE gegaan. Daar geen queues en gewoon meteen spelen.

Long run weet ik niet wat het beste is, maar om nu meer dan een uur te wachten om te spelen is denk ik niet erg geschikt voor casuals.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:55
Ik en wat vrienden/fam dachten dat Thekal ons wel zou bevallen.
De helft heeft nog geeneens een karakter aan kunnen maken, laat staan kunnen gamen, door de queue.
Niks aan te doen, gewoon ff wachten.
Als het na het weekend nog niet verbeterd is springen we naar pve.
Pagina: 1 ... 65 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat