@
Misdirection Ik denk zelf dat de hoeveelheid tijd die je hebt/kan/wil spelen ook meetelt. Ik was namelijk vergeten te melden dat ik een casual speler ben.
In mijn ogen is dat iemand die beperkte tijd heeft/niet meer tijd wil maken voor de game. (dit is natuurlijk subjectief!)
Aangezien ik nog steeds geen poppetje op max level heb gehad sinds Classic uit is weet ik niet hoe de endgame is in Classic/TBC.
Ik denk zelf al snel aan raids en dan haak ik al af. Dat hoeft voor mij namelijk niet.
Niet omdat ik het niet wil, maar simpelweg omdat ik daar geen tijd meer voor heb.
Ik heb gewoon een full time baan, huishouden en een vriendin die ook leuke dingen wil doen.
Daarnaast ga ik binnenkort ook weer in opleiding, dus heel veel vrije tijd heb ik niet, zeker niet als de opleiding eenmaal begint.
De vaste (en vaak tot late) tijden kan ik nu (en voorlopig) niet veroorloven.
Als ik wel vrije tijd heb, dan speel ik graag wat games ter ontspanning en nu dus weer WoW.
Tuurlijk wil ik uiteindelijk wel een max level poppetje hebben en plezier hebben met de mensen in een guild die je al langer kent, maar ik weet simpelweg niet of het raiden er ooit nog van gaat komen.
Ik wil niet "vast zitten aan bepaalde tijden" om mee te kunnen doen aan een raid.
Vaak wordt het ook laat en dan ben ik de volgende dag weer helemaal verrot, want mijn slaap heb ik ook hard nodig merk ik
Voor dungeons moet ik nu soms al denken van "het duurt ongeveer zo lang, heb ik daar nu wel tijd voor?".
@Verwijderd And what about my Druid? Die is inmiddels bijna 15 nu en bevalt weer als vanouds (was begin Classic mijn eerste roll).
Ik probeer deze voorlopig lekker aan te houden, want ik houd zoals Misdirection al zei, idd van variatie en ik denk dat de Druid daar -voor mijn ervaring met classes- als de beste in past.
Ik ben van plan de "hybride Feral Tank spec" (
0/44/17) aan te houden met een paar andere talents die het levelen/solo content net iets makkelijker maken om uiteindelijk op max level te kijken hoe de situatie is en dan terug te speccen naar de originele hybride spec.
We gaan het allemaal wel zien, tot nu toe geniet ik ondanks ik geen specifieke keuze kan maken, alsnog heel erg van de game en dat is denk ik het allerbelangrijkste.