Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 20:22:
[...]
Maar dat nieuwe record is behaald op een PS. Niemand weet of de XP-rewards, respawn-timers, dynamische respawn-timers, stats, dmg, etc. wel exact overeenkomen met Vanilla 1.12. Het is dus geen verbetering van zijn oude record, maar een nieuw record onder vergelijkbare (maar niet exact dezelfde) omstandigheden.
Vraag mij trouwens af of Blizzard zelf de waardes wel helemaal correct gaat krijgen.
Ik ben het met je eens dat het sneller zal gaan dan vroeger. Mensen hebben meer ervaring, meer informatie tot hun beschikking en spelen veel efficiënter. Ik denk dat het voornamelijk af gaat hangen van de stabiliteit van de servers. Als je voor de 'meute' aan weet te blijven kun je misschien binnen de eerste week level 60 zijn. Moet je, vanwege queues/instabiliteit continu concurreren met andere spelers dan gaat het je niet binnen de eerste week lukken.
We weten zeker dat ze niet kloppen, wat we niet weten is hoeveel ze mis zitten. Er zijn meerdere mobs die makkelijker of juist moeilijker dood gaan, ook sommige die waarschijnlijk verkeerde exp geven.
Aangezien ze de database met alle mob data van 1.12 hebben, ga ik er van uit dat Blizzard de waardes wel goed krijgt

.
Maar snel levelen zal inderdaad van meerdere factoren afhangen, als je alles optimaal doet en heel weinig slaapt zou het kunnen binnen 1 week level 60. Aannemend dat er inderdaad geen problemen met de servers zijn, terwijl al is aangegeven dat ze gaan beginnen met weinig servers en bijschakelen als het nodig is, dus ik verwacht dat nog wel wat problemen. Daarnaast zullen de zones, ondanks dat op het begin sharding gebruikt zal worden, druk zijn en moet je wachten op respawns.
Nee, zo'n eerste week is niet het ideale tijdstip om een speedrun te doen. Ik denk dat als je hard er in wilt gaan 2 weken een realistischere schatting is.
Zelf wil ik wel een beetje vaart maken, maar ik wil ook gewoon alle dungeons doen, dus optimaal zal ik niet spelen (dat is ook zo'n ding, snel levelen betekent geen dungeons doen terwijl die toch een groot deel van de vanilla ervaring was en waar je de mensen en guilds een beetje leerde kennen tijdens het levelen). Ik heb ook geen "leveling path" of "guide" klaar. Ik zie het wel. In vanilla was ik wel snel, maar toen had ik ook een stuk meer tijd, denk dat als ik het binnen een maand haal nu dat dat al vlot is.
Ik heb in september een paar weekjes vrij, misschien dat ik dan een alt een speed run geef, zou ook een beetje mijn getwijfel van welke class ik moet kiezen kunnen verlichten?
[
Voor 3% gewijzigd door
DaitoX op 05-05-2019 20:37
]