Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:29

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Grvy schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:59:
@HTT-Thalan blizzard heeft al aangegeven dat de server cap hoger is. Dus die geloof ik boven e.a. random user op de blizz forums die duidelijk maar zijn eigen wereld aan het posten is.

En daarnaast, is het gewoon een feit dat HK aoe farming zoals nu niet bestond in Vanilla. Kan je op je hoofd gaan staan wat je wilt maar dat is een feit.

Ganks @ thorium point met een groepje vs AOE spammend heel BRM door rennen is natuurlijk wel een verschil. Vroeger kon dat tweede niet vanwege je eigen computer(s). en nu is dat hoe het gedaan wordt.
Jij misschien wel, maar ik kan nergens concrete cijfers vinden. Ze zullen vast hoger zijn, maar ik ben sceptisch tegenover de aanname dat het ettelijke factoren zijn. Ik krijg niet het gevoel dat het significant drukker is dan vroeger. De 'gank patrols' had je vroeger in STV ook al, en net zoals toen waren het enkele mensen, niet 40 man. En als dat wel gebeurde was het bij een grote instance en/of een boot/zeppelin, zoals nu ook gebeurt.

Er zit een groot verschil in hoe ervaren mensen nu zijn tegenover vroeger. Er word slimmer omgegaan met de guards (zoals in Everlook) waardoor er ook in het dorp gewoon volop gegankt word, en ook bij BRM zijn ze slimmer in hun tactiek zoals inderdaad enkele op patrouille zetten om rogues/druids uit te flushen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:42:
[...]

Jij misschien wel, maar ik kan nergens concrete cijfers vinden. Ze zullen vast hoger zijn, maar ik ben sceptisch tegenover de aanname dat het ettelijke factoren zijn. Ik krijg niet het gevoel dat het significant drukker is dan vroeger. De 'gank patrols' had je vroeger in STV ook al, en net zoals toen waren het enkele mensen, niet 40 man. En als dat wel gebeurde was het bij een grote instance en/of een boot/zeppelin, zoals nu ook gebeurt.

Er zit een groot verschil in hoe ervaren mensen nu zijn tegenover vroeger. Er word slimmer omgegaan met de guards (zoals in Everlook) waardoor er ook in het dorp gewoon volop gegankt word, en ook bij BRM zijn ze slimmer in hun tactiek zoals inderdaad enkele op patrouille zetten om rogues/druids uit te flushen.
https://us.forums.blizzar...ation-label-system/273345
This system now measures each realm against a realm’s absolute capacity. Medium indicates a healthy total population on a realm – well in excess of what we considered Full in a 2006 – with room for more players to log-in.
:>

Medium nu is wat vroeger full was en medium is al "well in excess" van 2006. Kun je nagaan hoe dat zit op de full servers nu? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Grvy op 29-11-2019 13:48 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
invine schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:54:
[...]

Hoe bedoel je nog gaat halen? Kwestie van tijd toch?
Ik weet niet of ik nog wel zin heb om opnieuw te beginnen.. Grote kans dus dat ik afhaak en mijn wow account weer cancel.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Grvy schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:47:
[...]

https://us.forums.blizzar...ation-label-system/273345

[...]

:>

Medium nu is wat vroeger full was en medium is al "well in excess" van 2006. Kun je nagaan hoe dat zit op de full servers nu? ;)
Ja, dat zegt dus helemaal niks nuttigs. Het enige wat we (nog steeds) weten is dat er 'meer in past dan vroeger'. 10% meer is ook al 'meer dan vroeger'.

Het word nu gebruikt als argument dat het pvp / honor systeem nu broken zou zijn omdat er teveel spelers in zitten, maar dat valt nu niet te kwantificeren. Ik kan me wel wat proberen 'voor te stellen' maar ik stel me dan wat anders voor dan jij...

QQ more over pvp, vroeger waren ganking, gank squads en corpsecamping ook al een dingetje en werd er moord en brand over geschreeuwd. Je wist waar je aan begon zeg ik dan, je had ook PvE kunnen kiezen, zeker met 15 jaar ervaring onder je riem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomonic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 20:34
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:52:
[...]

Ja, dat zegt dus helemaal niks nuttigs. Het enige wat we (nog steeds) weten is dat er 'meer in past dan vroeger'. 10% meer is ook al 'meer dan vroeger'.

Het word nu gebruikt als argument dat het pvp / honor systeem nu broken zou zijn omdat er teveel spelers in zitten, maar dat valt nu niet te kwantificeren. Ik kan me wel wat proberen 'voor te stellen' maar ik stel me dan wat anders voor dan jij...

QQ more over pvp, vroeger waren ganking, gank squads en corpsecamping ook al een dingetje en werd er moord en brand over geschreeuwd. Je wist waar je aan begon zeg ik dan, je had ook PvE kunnen kiezen, zeker met 15 jaar ervaring onder je riem.
Probleem is dat er geen content meer is voor lv 60 spelers. MC en Ony kan je binnen een paar uur clearen, i.p.v. dagen zoals in Vanilla het geval was. Lv 60 worden binnen 3-5 dagen i.p.v. 2 maanden door layering. AoE/Cleave runs snelle levelen, snel gearen pre-raid BIS.

Dus de lv 60 spelers zitten al een tijdje op hun handen. Beste is gewoon alles open gooien, laat men lekker tot phase 5 spelen, alvast war effort verzamelen. BG's open gooien. Dat is de oorzaak van de problemen nu, daarom hebben ze ook Dire Maul al open gegooid.

Persoonlijk heb ik geen last van al dat gegank, maar ja ik speel ook Horde op een server van 80/20 horde alliance ratio. En dan zometeen zeiken dat we AQ niet kunnen unlocken omdat er geen alliance meer is voor de war effort. Weer zeuren om een free transfer naar een server waar AQ wel al unlocked is (lees PvE server).

Dat gating gezeur is de oorzaak van de problemen, en zie alleen maar meer in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Pug'je gedaan naar MC gisteravond :) niet helemaal afgemaakt want ik vond het te laat worden door vertragingen (ze werden steeds gegankt, konden geen healers vinden, ze zijn twee keer gewiped op trash) maar toch mooi naar huis gegaan met:

https://classic.wowhead.com/item=18821/quick-strike-ring

ik won de roll van 20 man met een 98 :P. Mijn eerste epic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23
Warrior ring... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Boeit mij dat, het is een dikke upgrade :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maat van mij daagt me uit een Warrior te levelen in classic, omdat dat volgens hem de zwaarste class is om te levelen in classic. Challenge accepted :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik1
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-09 08:29
Haha, m'n eerste char was een warrior! Staat nu al een poosje in SW en is zelfs al gepromoveerd van alt naar 2de bankalt! Sommige zullen het best wel oké vinden maar het was verschrikkelijk in mijn ogen. Zooooo traag, holy shit. Maar het levert wel op. serieuze class op level 60 and IMO heeft nog vaak de mooiste armour sets. Welke server speel je trouwens? Heb zelf nog een paladin alt die ik graag zou willen levelen, zou leuk zijn om samen te levelen. Succes alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
HTT-Thalan schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:37:
Maat van mij daagt me uit een Warrior te levelen in classic, omdat dat volgens hem de zwaarste class is om te levelen in classic. Challenge accepted :P.
Dit had je moeten doen als eerste char, je hebt nu genoeg hold etc om deze een beetje te gearen.
Om de challenge een beetje uitdagender te maken zou ik op een nieuwe realm beginnen. Dat maakt het leuker denk ik.

Verder: tja zo moeilijk is ern warrior niet. Jullie doen net alsof dat supermoeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

beebie121 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:21:
[...]

Dit had je moeten doen als eerste char, je hebt nu genoeg hold etc om deze een beetje te gearen.
Om de challenge een beetje uitdagender te maken zou ik op een nieuwe realm beginnen. Dat maakt het leuker denk ik.

Verder: tja zo moeilijk is ern warrior niet. Jullie doen net alsof dat supermoeilijk is.
De uitdaging is vooral om _iets_ te levelen dat niet onzichtbaar kan worden, en dan inderdaad ook nog eens een hele trage class. Dit ivm het hevige PVP verkeer op Ashbringer. De warrior is ondertussen level 8 (die eerste 10 levels stellen sowieso niets voor) en ik gebruik gold van de Rogue om deze wat op weg te helpen met early greens en BS leveling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Vriendin van me wilde samen character levelen, maar per se Horde. Dus ben ook een Tauren warrior aan het levelen. Zij speelt helaas geen healer, dat had het wel stuk makkelijker gemaakt. Maar die extra dps op mobs alleen al maakt het zoveel makkelijker.

Wel in een weekendje van 0-20 gegaan en zowel RFC als WC voor 't eerst getankt 8) Is m'n eerste horde character op deze server, dus vanaf 0 copper beginnen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Paladin is ook niet best lijkt me. Heb zelf een warrior 60. De grind is flink saai. Heb nu een mage alt, zoveel leuker om te levelen. Ben wel enkel aoe aan het grinden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

beebie121 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:21:
[...]

Niet moeilijk, wel frustrerend.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:52:
Het zijn zeker dingetjes geweest, maar niet in de mate wat het nu is. Verre van. Dat zal deels te maken hebben dat mensen veel beter weten wat te doen, maar ook door het feit dat de server caps vele malen hoger zijn dan in Vanilla. Wat gebeurd er als level 60's klaar zijn met gearen/farmen voor bepaalde items? Er is niks anders te doen dan honor farmen in de buitenwereld (want je wilt nu die headstart krijgen voor de ranks).
In BRM genoeg grote veldslagen meegemaakt, net zoals SS/TM. En dan had je altijd nog wel wat WPvP met solo mensen/kleine groepen. Maar de farmsquads zoals ze nu bezig zijn heb ik nooit meegemaakt in Vanilla.
Voorbeeldje: Zaterdag gevraagd in de guild om een Strat UD te komen tanken. Aankomende bij de FP in EPL stond er een groep van 15+ hordes te wachten om iedere alliance af te slachten. Uiteindelijk heeft het ~10 keer dood gaan gekost om uiteindelijk in de instance te komen (want een dergelijk grote groep kan makkelijk wat verspreiden). Het probleem is nu dat dit dagelijks bij alle high level gebieden de normale gang van zaken is. Dat was zeker niet het geval in Vanilla.

Ik heb bewust de keuze voor een PvP server gemaakt met de Vanilla ervaring in het achterhoofd. Dat was een goede balans. De huidige situatie is dat niet en het is jammer dat Blizzard weinig cijfers bekend maakt, maar ik merk in de guild en mijn friendlist dat er veel mensen niet tot nauwelijks spelen op het moment. En veel van hen geven aan dat de huidige implementatie van het honor systeem zonder BG's daar grotendeels verantwoordelijk voor is. En dat zijn veelal de mensen waar ik Vanilla al mee samen heb gespeeld dus ze wisten wat een PvP server zou gaan inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
De PVP Twinks zijn ook weer live. Gisteren een lvl 19 rogue die korte metten maakte met alles en iedereen voor de entrance van WC. Zelf ook even pvp aangezet om met m'n lvl 19 warrior te fighten met hem. Had alleen shield en onehander, omdat ik wc ging tanken dus kon weinig dmg doen na charge. Daarna werd ik gelijk ge2shot.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:12

Seraphin

Meep?

Over world PvP; ik denk/hoop dat dit wel weer afzakt als er inderdaad weer meer te doen is op lvl 60. Zeker als AV open gaat. Kunnen mensen daar lekker HK's farmen (terwijl het andere team de BG wint).

Maar als ik dit zo zie ben ik wel blij weer op een PVE server te zitten. In die 1x per week dat ik 1.5-2 uur kan wow-en wil ik niet 50% van mijn tijd in ghostform zitten.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:56
Ja heb nu ook wel eens spijt van de PvP keuze. Het vervelende zijn inderdaad de kill squads op boten, flightpoints, instances e.d. Even naar SM als Alliance is nu veel geluk en afzien. Je ziet nu wel dat men steeds meer gaat levelen in instances ipv world. Zelf inmiddels 38, bijna een mount. Dat is wel lekker na 40 lvl's lopen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik heb gisteren die 25 min record time op MC gezien via YouTube
Het hele raid team bestond zowat alleen uit warrior's en het leek wel een zwerm die een boss in seconden opvrat :D

Echter zag ik dat ze als Alliance wel de horde buff hadden, zeker via mind control gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
HStyles schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:42:
Ik heb gisteren die 25 min record time op MC gezien via YouTube
Het hele raid team bestond zowat alleen uit warrior's en het leek wel een zwerm die een boss in seconden opvrat :D

Echter zag ik dat ze als Alliance wel de horde buff hadden, zeker via mind control gedaan.
Ja belachelijk hoe snel ze er door heen gingen, ze lieten ook alles liggen. Geloof dat er ook al een rogue klaar stond om Ragnaros te summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
invine schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:12:
[...]

Ja belachelijk hoe snel ze er door heen gingen, ze lieten ook alles liggen. Geloof dat er ook al een rogue klaar stond om Ragnaros te summonen.
In Classic kan je zelfs BOP items direct na het looten nog 2 uur lang traden met mensen die aanwezig zijn. Zodoende kan je na de Ragnaros kill nog loot distributen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Als ik al die berichten zie ben ik heel erg blij dat ik op een PVE server zit.
Denk zelf dat er veel minder world pvp zal zijn met de BG releases.

Ben nu een tijdje weer hunter aan het levelen. Super chill: send pet and watch netflix :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Seroczynski schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:02:
[...]

In Classic kan je zelfs BOP items direct na het looten nog 2 uur lang traden met mensen die aanwezig zijn. Zodoende kan je na de Ragnaros kill nog loot distributen.
Weet ik, maar dat draagt wel bij aan de 25 min ;) Als ze ook nog alle loot gingen verdelen dan hadden ze het never nooit niet in 25 minuten kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Gisteren was ik world PVP toch best wel een beetje zat.Tijdens het doen van mijn hunter quest voor Rok'delar en Lok'delar constant worden geganked. Kost ook nog eens 10-30 gold aan consumables per try. Het ergste is als je op sub 20% zit, een try waar alles loopt zo als het zou moeten en je opeens stil staat door een cheap shot.

Dan houden we het voorlopig maar even op allen mana potions (die nog steed belachelijk duur zijn). We gaan het maar blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Barnagma schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:00:
Gisteren was ik world PVP toch best wel een beetje zat.Tijdens het doen van mijn hunter quest voor Rok'delar en Lok'delar constant worden geganked. Kost ook nog eens 10-30 gold aan consumables per try. Het ergste is als je op sub 20% zit, een try waar alles loopt zo als het zou moeten en je opeens stil staat door een cheap shot.

Dan houden we het voorlopig maar even op allen mana potions (die nog steed belachelijk duur zijn). We gaan het maar blijven proberen.
Ik denk dat je dat het beste kan doen 's nachts.
Ik ben vanmorgen vroeg ingelogd om de quest in dreams af te maken. aldoor andere spelers die de plek campen :) (en dan zit ik nog niet eens op een pvp sserver haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
beebie121 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:15:
[...]

Ik ben vanmorgen vroeg ingelogd om de quest in dreams af te maken. aldoor andere spelers die de plek campen :) (en dan zit ik nog niet eens op een pvp sserver haha)
Oh dit had ik ook, toen ben ik een onyxia pug gaan doen en heb ik head of onyxia geloot nu hoef ik die hele in dreams quest niet meer te doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
invine schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:17:
[...]

Oh dit had ik ook, toen ben ik een onyxia pug gaan doen en heb ik head of onyxia geloot nu hoef ik die hele in dreams quest niet meer te doen :*)
Heel nice!! ik moet de questline van ony nog gaan doen. al wel in LBRS geweest, dat is de ergste om te doen vind ik. Weinig groepen voor, Zeker nu ik geswitched ben van prot naar dps. De guild had dat nodig.
ik wil die ony neck ook wel haha.

Vind fury wel lekker spelen, makkelijk grinden ook.
Ben wel benieuwd of het een beetje viable is in pvp though. In BG en groepen denk ik het wel maar weet het niet zo.
In dungeons etc doe je wel ziek damage.
Op zich wel apart toch? Warrior beste tank en volgens mij ook 1 van de beste dps classes. Of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
@beebie121 Als ik naar die 25 min molten core video kijk dan denk ik het wel. Ik speel zelf rogue en ben redelijk pre-bis. Mis alleen HoJ en Dal'rend main hand nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
beebie121 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:15:
[...]

Zat ik ook aan te denken. Probleem is alleen dat m'n wekker om 6 uur gaat ;(. Dus als ik ze vrijdag nog niet heb zet ik m'n wekker wel om rond een uur of 3 ze te doen.
beebie121 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:21:
[...]
Vind fury wel lekker spelen, makkelijk grinden ook.
Ben wel benieuwd of het een beetje viable is in pvp though. In BG en groepen denk ik het wel maar weet het niet zo.
in vanilla speelde ik holy paladin. En samen met een vriend van me hebben we de brug in AV gedomineerd. Allebei BWL gegeared. Ging als een grasmaaier door de waves aan horde heen :+

Edit:
My point, als je in pvp een pocket healer heb ben je een God.

[ Voor 34% gewijzigd door Barnagma op 04-12-2019 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Barnagma schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:29:
[...]

My point, als je in pvp een pocket healer heb ben je een God.
True, maar is dat niet juist / alleen voor Arms warriors? (hij is fury spec)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Ik speelde in vanilla altijd een arms warrior en zaagde wel echt door mensen heen in AV met een pocket healer.. Geloof dat fury meer constant dps is en arms echt hoge burst heeft (MS etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hebben jullie iets aan het stealth mechanisme gemerkt de afgelopen dagen? Ik vind het erg vreemd, maar sinds enkele dagen is het alsof iedereen er dwars doorheen kijkt als je ook maar in de buurt komt. Dat was eerder (zelfs met een levelverschil) echt niet het geval. Ik heb nochtans 5/5 MoD maar het maakt niks (meer) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:28:
Hebben jullie iets aan het stealth mechanisme gemerkt de afgelopen dagen? Ik vind het erg vreemd, maar sinds enkele dagen is het alsof iedereen er dwars doorheen kijkt als je ook maar in de buurt komt. Dat was eerder (zelfs met een levelverschil) echt niet het geval. Ik heb nochtans 5/5 MoD maar het maakt niks (meer) uit.
Komt dat niet gewoon door de Spy Addon? Steeds meer mensen installeren deze en zijn zich dus beter bewust van een stealther in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
HTT-Thalan schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:28:
Komt door wat @Cannoli zegt. Die addon maakt het spelen van een rogue kapot, want een mage kan gewoon rank 1 arcane blast spammen om je uit je stealth te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Cannoli schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:39:
[...]

Komt dat niet gewoon door de Spy Addon? Steeds meer mensen installeren deze en zijn zich dus beter bewust van een stealther in de buurt.
Potverdorie :/ dat moet het dan haast wel zijn. Wat flauw zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Seraphin schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:52:
[...]

True, maar is dat niet juist / alleen voor Arms warriors? (hij is fury spec)
Maakte op zich niet zo veel uit. Ligt ook wel een beetje aan je wapens. En aangezien mortal strike een no no is voor raiden, lag het er ook aan of hij zin en gold had om te respeccen.

Hij had Claw of the black drake en of core hound tooth of brutallity blade (weet ik niet meer zeker) voor fury en die two handed sword van ragnaros (ben even de naam kwijt) voor arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:41
Cannoli schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:39:
[...]

Dat is echt ruk. Gaat weer net effe te ver imo als het op addons aan komt.
Maargoed misschien vind ik dat wel omdat ik Rogue speel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 21:10
HTT-Thalan schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:57:
[...]

Potverdorie :/ dat moet het dan haast wel zijn. Wat flauw zeg.
Best wel terecht imo. Rogue PvP is de meeste triestige PvP, allesinds toch in mijn geval. Altijd naar BRD lopen om dungeons te doen en dan onderweg elke keren dood. De meeste zie je van ver komen en dan kan je nog iets of wat doen, maar als mage zijnde gestunned worden door een rogue in zijn stealth, dan kan je niet tegenstand bieden.

Straks die addon ook eens installeren ;)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 5 december 2019 @ 07:35:
[...]

Dat is echt ruk. Gaat weer net effe te ver imo als het op addons aan komt.
Maargoed misschien vind ik dat wel omdat ik Rogue speel.
Ik vind het een heerlijke addon, zal wel komen omdat ik geen Rogue speel =). Maakt het gankfest tijdens het lvlen nog enigszins beheersbaar. Overigens ook heel handige tool om een Kill on sight list bij te houden van treurige high lvl's die mij het lvlen moeilijk hebben gemaakt =).

[ Voor 14% gewijzigd door Paffelton op 05-12-2019 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
leuke addon of niet.

Het haalt toch een deel gameplay weg. En addons die zulke "benefits" geven worden toch snel verbannen door blizzard.

leer rogues counteren. git gud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Kreekje schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:35:
[...]

Best wel terecht imo. Rogue PvP is de meeste triestige PvP, allesinds toch in mijn geval. Altijd naar BRD lopen om dungeons te doen en dan onderweg elke keren dood. De meeste zie je van ver komen en dan kan je nog iets of wat doen, maar als mage zijnde gestunned worden door een rogue in zijn stealth, dan kan je niet tegenstand bieden.

Ik heb een macro voor mijn AE. Als ik out-of-combat ben cast ik level 1 AE, en zodra ik in-combat ben gewoon het hoogste level. Zodoende kan ik continue AE spammen als ik in BRD loop zonder dat mijn manabar leeg loopt op het moment dat ik het echt nodig heb ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Seroczynski schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:31:
[...]

Ik heb een macro voor mijn AE. Als ik out-of-combat ben cast ik level 1 AE, en zodra ik in-combat ben gewoon het hoogste level. Zodoende kan ik continue AE spammen als ik in BRD loop zonder dat mijn manabar leeg loopt op het moment dat ik het echt nodig heb ;-)
Kan je die macro delen? Ik denk dat er meer mensen (ik) zijn die bij zo'n soort macro baad hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kreekje schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:35:
[...]

Als je gestunned word blink je toch? Ik ben juist geen stunlock Rogue omdat ik dat flauw en saai vind. Ik vertrouw op stealth, ambush en bleeds/poisons. En dat gaat ook vaak genoeg mis, het zijn eerlijke gevechten.

BTW, heb je nog tijd voor wat boosts vandaag? Deadmines ben ik klaar mee, maar in de stockade kun je ook goed wool farmen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Barnagma schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:52:
[...]

Kan je die macro delen? Ik denk dat er meer mensen (ik) zijn die bij zo'n soort macro baad hebben :+
Deze is even vanuit het geheugen geschreven, maar zou moeten werken.
#showtooltip
/cast [combat]Arcane Explotion;Arcane Explotion(Rank 1)

[ Voor 22% gewijzigd door Seroczynski op 05-12-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Seroczynski schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:55:
[...]

Deze is even vanuit het geheugen geschreven, maar zou moeten werken.

[...]
Top! Dank je wel. Ik wist niet dat [combat] een dingetje was. Ik ga vanavond even een paar dingen uit proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvdl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:04
Toch heerlijk dat gehuil op rogues..

Ook precies de reden dat ik pve ben gaan spelen.

Als je een holy priest wilt spelen en voorkeur hebt voor dungeons en je moet altijd 3x travel time uittrekken voor die zielige rogues, dan houdt de lol snel op. (Vanilla ervaringen)

De 'leer rogues counteren' is gewoon niet van toepassing, net zoals 'paper' nooit 'scissor' zal verslaan.
Iedereen die roept dat vanilla minder erg was vanwege de drukte en niks te doen heeft een roze bril op.
Alles wat ik hier lees was hoe vanilla ook was.
Enige verschil is wellicht dat de mensen die er wel van geleerd hebben naar de pve zijn gegaan en vooral de gankers op pvp weer hebben gerolt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvdl
HTT-Thalan schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:54:
[...]

Als je gestunned word blink je toch?
Das toch het hele punt van stun(lock), je kunt niet blinken (of als priest fear/shield) doen.
het zijn eerlijke gevechten.
Eerlijk als in dat je al 20-30% hp hebt weg-geambushed voor de andere iets terug kan doen?
Wellicht iets 'eerlijker' dan stunlock, maar van eerlijk is en zal nooit sprake zijn zolang jij de targets kiest(de reden van rogues).
Zodra je winkans op 45-55% is spreek je van eerlijk ;-) ongeacht wat je jezelf verteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

wvdl schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:08:
[...]

Das toch het hele punt van stun(lock), je kunt niet blinken (of als priest fear/shield) doen.

[...]

Eerlijk als in dat je al 20-30% 50-70% hp hebt weg-geambushed voor de andere iets terug kan doen?
Wellicht iets 'eerlijker' dan stunlock, maar van eerlijk is en zal nooit sprake zijn zolang jij de targets kiest(de reden van rogues).
Zodra je winkans op 45-55% is spreek je van eerlijk ;-) ongeacht wat je jezelf verteld
Na de ambush houd ik ze niet 'vast' met een stun. Cheapshot kun je wel degelijk van wegblinken, en behalve slow poison kom ik niet gauw 'bij'. En die 70% is absolute best case, vaak is het minder (bij een non-crit of plate drager). Mijn burst DPS is na 5 seconden uitgeput, daarna word er vaak fanatiek teruggevochten en verlies ik ook vaak zat. Natuurlijk, ik kan mijn targets kiezen maar als we dat in twijfel gaan trekken moeten we gewoon helemaal met stealth stoppen (en invisiblity).

De 'zielige' rogues moeten het ook bekopen met hele beperkte survivability in een gevecht, geen healing, geen damage reduction behalve af en toe 15sec 50% dodge en genoeg anti-skills: Er zijn best veel skills die een rogue uit stealth halen en elke dot (plus faerie fire en nog een handjevol andere spells) houden je er ook uit. Je hoort mij toch ook niet pijpzeiken dat een 'demoralizing shout' mij uit stealth haalt? Het doet geen schade maar je word toch zichtbaar, door een simpele AP debuff...

Iedereen zal altijd ergens over kunnen whinen, maar zoals ik ook andere classes speel zou ik zeggen: level eens een rogue. Dan zul je zien dat het echt niet zo makkelijk is als sommige (goede) rogues het soms laten lijken. Er druipen er ook een hoop af tijdens het levelen.

De enige 'easy' targets voor mij zijn clothies zonder shield (frost shield, void sacrifice, divine shield etc) waar ik een ambush/backstab crit op kan krijgen. Zodra het leather/mail is moet ik al met bleeds en poisons gaan werken en duurt het gevecht langer (met een veel grotere kans dat ik een dikke crit krijg en het afleg) en is het plate heb ik vaak gewoon hulp nodig, dat overleef ik 1vs1 gewoon vaak niet. Druids zijn helemaal een ramp, die krijg ik gewoon niet in mijn eentje neer, period.

Vroeger werd er ook al steen en been geklaagd over rogues. Onzichtbaar, het zijn watjes, het zijn pussies, ze durven niet te vechten, pakken altijd de makkelijke targets, and the list goes on. Er is geen tekort aan verwensingen richting en aannames over de personen die ervoor kiezen een rogue te spelen. En toch is het minder makkelijk dan je zou denken, als ik voor mezelf spreek, ik moet echt goed over een gevecht nadenken en er zijn een hele hoop counters van alle classes gecombineerd waar je mee moet leren omgaan. Zelfs bij het benaderen van je doel moet je er al rekening mee houden: Shouts, AoE, geluid (je hoort ze vaak aankomen), en dan is er nog gewoon zicht. Stealth =/= onzichtbaarheid, je kunt een same-level rogue gewoon zien aankomen in je cone of vision.

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 05-12-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdl
HTT-Thalan schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:21:
[...]

Na de ambush houd ik ze niet 'vast' met een stun. Cheapshot kun je wel degelijk van wegblinken, en behalve slow poison kom ik niet gauw 'bij'. En die 70% is absolute best case, vaak is het minder (bij een non-crit of plate drager). Mijn burst DPS is na 5 seconden uitgeput, daarna word er vaak fanatiek teruggevochten en verlies ik ook vaak zat. Natuurlijk, ik kan mijn targets kiezen maar als we dat in twijfel gaan trekken moeten we gewoon helemaal met stealth stoppen (en invisiblity).

De 'zielige' rogues moeten het ook bekopen met hele beperkte survivability in een gevecht, geen healing, geen damage reduction behalve af en toe 15sec 50% dodge en genoeg anti-skills: Er zijn best veel skills die een rogue uit stealth halen en elke dot (plus faerie fire en nog een handjevol andere spells) houden je er ook uit. Je hoort mij toch ook niet pijpzeiken dat een 'demoralizing shout' mij uit stealth haalt? Het doet geen schade maar je word toch zichtbaar, door een simpele AP debuff...

Iedereen zal altijd ergens over kunnen whinen, maar zoals ik ook andere classes speel zou ik zeggen: level eens een rogue. Dan zul je zien dat het echt niet zo makkelijk is als sommige (goede) rogues het soms laten lijken. Er druipen er ook een hoop af tijdens het levelen.

De enige 'easy' targets voor mij zijn clothies zonder shield (frost shield, void sacrifice, divine shield etc) waar ik een ambush/backstab crit op kan krijgen. Zodra het leather/mail is moet ik al met bleeds en poisons gaan werken en duurt het gevecht langer (met een veel grotere kans dat ik een dikke crit krijg en het afleg) en is het plate heb ik vaak gewoon hulp nodig, dat overleef ik 1vs1 gewoon vaak niet. Druids zijn helemaal een ramp, die krijg ik gewoon niet in mijn eentje neer, period.

Vroeger werd er ook al steen en been geklaagd over rogues. Onzichtbaar, het zijn watjes, het zijn pussies, ze durven niet te vechten, pakken altijd de makkelijke targets, and the list goes on. Er is geen tekort aan verwensingen richting en aannames over de personen die ervoor kiezen een rogue te spelen. En toch is het minder makkelijk dan je zou denken, als ik voor mezelf spreek, ik moet echt goed over een gevecht nadenken en er zijn een hele hoop counters van alle classes gecombineerd waar je mee moet leren omgaan. Zelfs bij het benaderen van je doel moet je er al rekening mee houden: Shouts, AoE, geluid (je hoort ze vaak aankomen), en dan is er nog gewoon zicht. Stealth =/= onzichtbaarheid, je kunt een same-level rogue gewoon zien aankomen in je cone of vision.
Ik heb er wel vrede mee hoor dat er rogues zijn, want er is pve mode. Als er alleen pvp was, zouden rogues voor mij wel de reden zijn om niet meer te spelen. Dat heeft voor mij persoonlijk er ook mee te maken dat ik gewoon het liefst een (healing) priest speel. Zodra je die benedictus staff hebt, wil je niet weten hoeveel rogues je als een lichtbaken zien van easy target. Dat jij @HTT-Thalan met iets meer 'eer' speelt wil niet zeggen dat er geen andere 99 rogues zijn die puur voor de easy kills gaan (om wat voor reden dan ook).

Ik zit daarom nu ook op een pve server en ik kan zeggen dat ik veel meer geniet van de outdoor activiteiten dan ik ooit deed in vanilla. Mijn ervaring is dan ook vooral Ganker vs Victim en niet Player vs Player op PVP servers en dat vooral de Gankers vooral doen als het fairplay is.

Dit geldt trouwens voor elke MMO die ik heb gespeeld. Dat voorkom je ook niet met een rock-scissors-paper classe systeem.

Zometeen als men boven de T2 gear uitkomt ga je zulks griefing ook krijgen. Maar dan dat een T2 rogue een plate warr in blues net zo makkelijk neerkrijgt als een clothie. Of dat een T2 lock je neerlegt met 3 dots omdat ie zich ff verveelt tussen de raids door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

wvdl schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:55:
[...]

Ik heb er wel vrede mee hoor dat er rogues zijn, want er is pve mode. Als er alleen pvp was, zouden rogues voor mij wel de reden zijn om niet meer te spelen. Dat heeft voor mij persoonlijk er ook mee te maken dat ik gewoon het liefst een (healing) priest speel. Zodra je die benedictus staff hebt, wil je niet weten hoeveel rogues je als een lichtbaken zien van easy target. Dat jij @HTT-Thalan met iets meer 'eer' speelt wil niet zeggen dat er geen andere 99 rogues zijn die puur voor de easy kills gaan (om wat voor reden dan ook).

Ik zit daarom nu ook op een pve server en ik kan zeggen dat ik veel meer geniet van de outdoor activiteiten dan ik ooit deed in vanilla. Mijn ervaring is dan ook vooral Ganker vs Victim en niet Player vs Player op PVP servers en dat vooral de Gankers vooral doen als het fairplay is.

Dit geldt trouwens voor elke MMO die ik heb gespeeld. Dat voorkom je ook niet met een rock-scissors-paper classe systeem.

Zometeen als men boven de T2 gear uitkomt ga je zulks griefing ook krijgen. Maar dan dat een T2 rogue een plate warr in blues net zo makkelijk neerkrijgt als een clothie. Of dat een T2 lock je neerlegt met 3 dots omdat ie zich ff verveelt tussen de raids door.
De leukste zijn gankers. Zodra die een flink aantal achtereenvolgende kills op hun conto hebben worden ze meer honor waard. Dan hoef ik ze maar even 'mee te pakken' op een geschikt moment en voila, 230+ honor erbij voor een simpele kill. Nog los van het feit dat het leuk is ze even op hun nummer te zetten. Record is geloof ik 244 honor voor een ambush + backstab van in totaal 3 seconden op een mage die al een tijdje huis aan het houden was buiten Everlook.

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 05-12-2019 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

HTT-Thalan schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:09:
[...]

De leukste zijn gankers. Zodra die een flink aantal achtereenvolgende kills op hun conto hebben worden ze meer honor waard. Dan hoef ik ze maar even 'mee te pakken' op een geschikt moment en voila, 230+ honor erbij voor een simpele kill. Nog los van het feit dat het leuk is ze even op hun nummer te zetten. Record is geloof ik 244 honor voor een ambush + backstab van in totaal 3 seconden op een mage die al een tijdje huis aan het houden was buiten Everlook.
Dat is niet waar... je bent niet meer honor waard na kills..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Grvy schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:12:
[...]

Dat is niet waar... je bent niet meer honor waard na kills..
Ik heb geen enkele manier om het te verifieren natuurlijk maar de beschrijving van het systeem insinueert van wel:

https://classic.wowhead.c...assic-pvp-system-overview
However, not all HKs have the same value. Every HK comes with a certain amount of Honor Contribution Points (which we will be calling CPs). CPs are measured by how much PvP experience you have, and killing a player with high amounts of CPs will award you more CPs than killing, say, a fresh 60 that never really PvP'd before.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Volgens mij kan je iemand 4x killen voordat je geen Honor meer krijgt. Dat iemand meer waard is als hij of zij een hoger PVP Rank heeft kan best kloppen, dat is wat er in die tekst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

@HTT-Thalan dan lees je (weer) wat je wilt lezen.

Wat er staat is dat iemand meer CP waard is als die meer PVP ervaring heeft. Dat heeft niks te maken met hoevaak die andere gekilled heeft. Dat heeft te maken met zijn huidige rank, hoeveel pvp objectives die doet etc.

Is niet gelimiteerd aan tijd, maar overall dus. Als ik gisteren 20 keer bijv in WSG de vlag gepakt hebt ben ik ook meer CP waard de volgende dag nog steeds.

@Seroczynski wat de quote zegt heeft inderdaad te maken met rank ook, niet met aantal kills op dat moment.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barnagma schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:53:
leuke addon of niet.

Het haalt toch een deel gameplay weg. En addons die zulke "benefits" geven worden toch snel verbannen door blizzard.

leer rogues counteren. git gud
Je kan het heel klein schrijven, maar feit is dat one on one in classic veel classes niet kunnen tegen een rogue. Er is geen counter als je binnen de tijd van een stun lock dood bent. Dat was 15 jaar gelden zo en classic is true to form.

Classic is simpel weg een heel heel erg slecht pvp spel, waar BfA eerder een matig pvp spel is voor world pvp en een stuk beter voor instanced pvp. Ik ben erg benieuwd naar de cijfers. Al mijn Classic vorspellingen zijn tot nu toe uitgekomen, voor de release van honor systeem was mijn voorspelling dat veel spelers op PvP servers daar stoppen en een deel zal rerollen op pve, maar veel gaan stoppen.

Dat gebeurde namelijk ook in Vanilla, maar werd enigzins gemaskeerd door de toen nog stijgende aantallen nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Grvy schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:19:
@HTT-Thalan dan lees je (weer) wat je wilt lezen.

Wat er staat is dat iemand meer CP waard is als die meer PVP ervaring heeft. Dat heeft niks te maken met hoevaak die andere gekilled heeft. Dat heeft te maken met zijn huidige rank, hoeveel pvp objectives die doet etc.

Is niet gelimiteerd aan tijd, maar overall dus. Als ik gisteren 20 keer bijv in WSG de vlag gepakt hebt ben ik ook meer CP waard de volgende dag nog steeds.

@Seroczynski wat de quote zegt heeft inderdaad te maken met rank ook, niet met aantal kills op dat moment.
Ook prima, maar dan klopt het nog steeds: Na kills zijn ze meer waard dan voor kills :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

@HTT-Thalan nope, na meer kills de vorige week. Want CP wordt ook per week berekend. Net zoals alles wat met honor te maken heeft.

Wat jij aangaf is dat je iemand die op dat moment 20 kills heeft meer waard is, dat is niet waar.

[ Voor 27% gewijzigd door Grvy op 05-12-2019 12:22 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:21:
[...]

Ook prima, maar dan klopt het nog steeds: Na kills zijn ze meer waard dan voor kills :P.
Zoals ik het lees zijn ze (jouw targets) meer waard nadat zij (jouw targets) anderen hebben gekilled, en niet zo zeer als ze enkel meer dood zijn gegaan in PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Naja, dan is het in ieder geval dus nog steeds wel de moeite waard om achter actieve PVP'ers aan te gaan, die zijn dus in de regel meer waar dan meer PvE georienteerde spelers.

- edit -

Nou, ik ben vanavond eens met een bevriende guild meegegaan op PVP raid in Searing Gorge. Interessant :P. 196 HK's in 2.5 uur tijd, doch met (uiteraard) significant minder honor per kill. Zo tussen 15 en 70 honor afhankelijk van een aantal zaken. Moet het totaal nog zien morgen maar mijn 'eigen' solo kills op 'prime targets' zitten toch bijna altijd op 200+ per kill. Zo slecht is mijn aanpak dus nog niet. Ben er in minder dan 2 weken tijd mee op Rank 5 gekomen. We waren met 6 tot 8 man en pakten vrijwel alleen level 60's (de rest maakte zich al uit de voeten denk ik).

[ Voor 62% gewijzigd door HTT-Thalan op 05-12-2019 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mogelijk om je characters van een pvp realm te migrereren naar een pve realm? De server waar ik nu op zit is 100% toxic en de enige reden waarom ik op een pvp realm heb gelvled is omdat mijn irl vrienden dat graag wilden. Die irl vrienden spelen nu geen wow meer door de toxic pvp server.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
xelfer schreef op donderdag 5 december 2019 @ 23:29:
Is het mogelijk om je characters van een pvp realm te migrereren naar een pve realm? De server waar ik nu op zit is 100% toxic en de enige reden waarom ik op een pvp realm heb gelvled is omdat mijn irl vrienden dat graag wilden. Die irl vrienden spelen nu geen wow meer door de toxic pvp server.....
Op dit moment niet. In het verleden is dit wel mogelijk geweest bij Paid Character Transfers, maar die service is (nog) niet beschikbaar in Classic.

Het enige wat je kunt doen is transfereren naar een andere PvP-server (als er een free character move beschikbaar is). Maar volgens mij zijn de free moves voor Europa net gesloten. Of een nieuw character levelen op een PvE-server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 22:08
Och wat heerlijk dat ik gekozen heb voor pve server. Ik wist idd ook dat dit zou gebeuren. Sterker nog: ik zou ook een van de zeikerds zijn m.b.t. ganking. Ik heb mezelf die ellende bespaard. Top!

Inmiddels is m'n warrior nog steeds geen level 60. Maar ik kom er wel... nog 5 te gaan namelijk. Devilsaur set aan en met de hit bonus toch weer wat gemakkelijker bezig. Helaas omtzetten gebrek aan tijd... maar ik vind het nog steeds erg leuk dat ik weer het gevoel heb als vroeger. Zin om te spelen ipv het gevoel te moeten spelen in retail.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RustStorm schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 06:10:
Ik wist idd ook dat dit zou gebeuren. Sterker nog: ik zou ook een van de zeikerds zijn m.b.t. ganking.
Dat hoor ik mensen zo vaak doen: kennis naar het verleden verplaatsen. Je wist het niet: je had een (sterk) vermoeden of een verwachting. Nu blijken die vermoedens terecht, en concluderen mensen dat ze het altijd al geweten hebben ;P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
HTT-Thalan schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 06:55:
[...]

Dat hoor ik mensen zo vaak doen: kennis naar het verleden verplaatsen. Je wist het niet: je had een (sterk) vermoeden of een verwachting. Nu blijken die vermoedens terecht, en concluderen mensen dat ze het altijd al geweten hebben ;P.
Mensen veranderen, maar niet dusdanig dat hetgeen er in het verleden gebeurd is (ingame pvpwise) ineens niet meer van toepassing zou zijn. Dat betekent, logischerwijs, dat wat er in het verleden is gebeurd op een pvp server -- namelijk het eindeloze ganken (STV) etc etc, waar sommigen mee om kunnen gaan maar de meesten niet -- zou gaan zorgen voor ook gezeik vandaag de dag.

Ik ken mezelf erg goed en ik wist van tevoren dat ik me exact zo zou gaan voelen op een pvp server als dat ik mij 15 jaar geleden voelde; een dikke decline in gameplay plezier. Dus dat ben ik voorkomen door keurig te gaan voor een pve server. Voorkomen is beter dan genezen.

Ik heb wel het idee dat je je om wat voor een reden dan ook flink voelt aangesproken als het gaat om ganken op pvp servers? Waarom is dat? Het is toch niet erg dat mensen hun beleving, in dit geval negatief, ventileren en aangeven spijt te hebben van de pvp server keuze? Heeft in de meeste gevallen niets -direct- met jou te maken, toch?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mag je allemaal vergeten, het ging me puur om de uitspraak "ik wist het" :P. Als jij weet wat er in de toekomst gaat gebeuren moet je rap loten en aandelen gaan kopen :P.

Dat je weet dat je je rot voelt op een pvp server is natuurlijk heel wat anders en heeft daar niks mee te maken, maar je kunt niet beweren dat je al precies wist wat er ging gebeuren op een pvp server. Voor hetzelfde geld had blizzard gelijk gekregen en waren de servers na enkele weken leeg gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
HTT-Thalan schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:11:
Mag je allemaal vergeten, het ging me puur om de uitspraak "ik wist het" :P. Als jij weet wat er in de toekomst gaat gebeuren moet je rap loten en aandelen gaan kopen :P.

Dat je weet dat je je rot voelt op een pvp server is natuurlijk heel wat anders en heeft daar niks mee te maken, maar je kunt niet beweren dat je al precies wist wat er ging gebeuren op een pvp server. Voor hetzelfde geld had blizzard gelijk gekregen en waren de servers na enkele weken leeg gelopen.
Mwah dat vele guild met raids etc gingen world pvp en was echt wel heel makkelijk te voorspellen. Gezien elke guild dit al vanaf het begin al aan het bespreken was en ook verwacht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
RustStorm schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 06:10:
Och wat heerlijk dat ik gekozen heb voor pve server. Ik wist idd ook dat dit zou gebeuren. Sterker nog: ik zou ook een van de zeikerds zijn m.b.t. ganking. Ik heb mezelf die ellende bespaard. Top!

Inmiddels is m'n warrior nog steeds geen level 60. Maar ik kom er wel... nog 5 te gaan namelijk. Devilsaur set aan en met de hit bonus toch weer wat gemakkelijker bezig. Helaas omtzetten gebrek aan tijd... maar ik vind het nog steeds erg leuk dat ik weer het gevoel heb als vroeger. Zin om te spelen ipv het gevoel te moeten spelen in retail.
Was jij niet degene met superveel goud? :)
Ik ben net van prot naar fury gegaan (op 60). en heb de Axe of the deep woods gekocht voor 180goud. (koopje) Heb je die ook al? is echt een hele leuke upgrade!!
Ik ben ook Orc dus dat is zowieso dan handig.

goodluck met de laatste 5 lvls.

Ik ben ook expres op een pve server gegaan. Ben te vaak in mn wow carriere een corpsewalk gedaan na een kill van de andere zijdde. Geen zin meer in. Ik wil het spel ervaren op mijn manier, en als ik wil pvp'en dan ga ik (straks) een BG in.
Op een pve heb je een keuze, op een pvp server niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
HTT-Thalan schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:11:
Dat is wel redelijk muggenziften, maar wat dat woord betreft heb je gelijk ja ;)

Anyways, terug naar de realiteit: veel mensen vinden huidige situatie op de PvP servers niet leuk. En dat vind ik erg jammer voor ze, want het maakt het spel meteen minder leuk. Drie opties: stoppen met spelen, wachten tot de BGs geopend zijn en hopen op verbetering van de huidige situatie, opnieuw beginnen op een PvE server... :)

Ik hoop dat al die mensen ven zichzelf de juiste keuze gaan maken!

Intussen ben ik aan het proberen een twink priest te maken op m'n PvE server. Dikke spijt dat ik niet op dag 1 na live gaan van de server naa STV arena ben gerend om die kist 12 keer te looten... Nu is het vele malen moeilijk en zelfs om 3 uur 's nachts is er vaak iemand aanwezig... En dat maakt mij per definitie kansloos... ;) Wellicht dat ik een mercenary moet gaan inhuren! ^_^ Als ik de trinket heb, dan ga ik een DM boost regelen en uiteindelijk betreffende ringquest afmaken... Vervolgens is het tijd om fishing te levelen en te wachten op de STV fishing contest voor twee items: headpiece en boots... Nog een hele hoop te doen dus! :)

@beebie121 Yup, dat ben ik... Althans... ik weet zeker dat er veel mensen met nog meer gold zijn dan ik. Maar ik kan idd op 60 direct m'n epic mount aanschaffen. Ik heb tevens deepwood en flurry axe; maar eerlijk gezegd beide niet equiped. Maak gebruik van hanzo sword en... euhhmmm... nog eentje maar kom niet zo snel op de naam. :) Als human heb ik daar meer aan dan 2 bijlen.

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 06-12-2019 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn grootste ergernis is hoe de Black Lotus spawn wordt gedaan. Alle spots worden gecamped. Wanneer je niet weet wanneer de laatste is gepakt heb je geen idee wanneer er een spawn is. Super frustrerend. Ze moeten Black Lotus gewoon een spawn kans geven binnen een high level herb node, net als Arcane Crystals etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
MrVegeta schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:15:
Mijn grootste ergernis is hoe de Black Lotus spawn wordt gedaan. Alle spots worden gecamped. Wanneer je niet weet wanneer de laatste is gepakt heb je geen idee wanneer er een spawn is. Super frustrerend. Ze moeten Black Lotus gewoon een spawn kans geven binnen een high level herb node, net als Arcane Crystals etc.
ik snap je punt. ze moeten gewoon meer punten toevoegen denk ik waar die kan spawnen en dan max 2 of 3 per area.
Wat betreft arcane crystals: ik heb al wel 200 rich nodes gemined maar 0 (ja nul!!) arcane crystals.
Mijn frustratie begint aardig op te lopen hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komende week battlegrounds. Worden de Pvp realms weer een stuk beter speelbaar.
Gewoon even een paar dagen geduld hebben nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

beebie121 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:21:
[...]

ik snap je punt. ze moeten gewoon meer punten toevoegen denk ik waar die kan spawnen en dan max 2 of 3 per area.
Wat betreft arcane crystals: ik heb al wel 200 rich nodes gemined maar 0 (ja nul!!) arcane crystals.
Mijn frustratie begint aardig op te lopen hahaha.
Dat heeft geen nut. De nodes worden nu gewoon gecamped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 20:28
MrVegeta schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:15:
wmb niet eens alleen bij high level herb nodes, gewoon random (hele lage) spawnchance bij alle herb nodes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

stefanass schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:57:
[...]

wmb niet eens alleen bij high level herb nodes, gewoon random (hele lage) spawnchance bij alle herb nodes.
Wat heeft deze discussie voor zin :P ze gaan classic niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

stefanass schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:57:
[...]

Lol een level 6 die een black lotus vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 20:13

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb helemaal niets met PVP, dus ik ben gelijk voor een PVE server gegaan (Mirage Raceway). Mijn 3 karakters zijn nu level 43, 36 en 34. Kom soms wat PVP lui tegen in bijvoorbeeld Hillsbrad. Maar geen last van de ganking die plaatsvind op PVP servers.

Ik heb niet echt een main, maar verdeel mijn tijd tussen mijn Paladin, Warlock en Druid :) Ik heb ook totaal geen haast en level lekker rustig aan :)

Zit al maanden in een gezellige en chille guild (Touch of Winter) :) Aantal raiden samen met een andere guild omdat beide guilds zelf niet genoeg raiders hebben. Meesten van ons zijn zoals ik, casual en social.

Dus mocht je op Mirage Raceway (Alliance) zitten, dan kan je Jeannedârc, Elysaine of Nocturné voorbij zien komen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 20:28
MrVegeta schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:16:
[...]

Lol een level 6 die een black lotus vindt...
kan hem toch niet plukken, maar voorkomt wel dat bepaalde spots / area's gecamped worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Gisteren op onyxia gewoon de tier 2 head verloren van een rogue die maar niet begreep dat je niet achter onyxia moet staan. Verliezen is altijd zuur maar dan verliezen van zo iemand maakt het nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
stomley schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:22:
Gisteren op onyxia gewoon de tier 2 head verloren van een rogue die maar niet begreep dat je niet achter onyxia moet staan. Verliezen is altijd zuur maar dan verliezen van zo iemand maakt het nog erger.
Wij werken in onze guild met "rc loot council classic" en mensen die niet leren van hun fouten staan niet echt hoog op de lijst om gear toegewezen te krijgen.

Tevens gisteren de T2 Broek ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
HStyles schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 12:47:
[...]

Wij werken in onze guild met "rc loot council classic" en mensen die niet leren van hun fouten hebben staan niet echt hoog op de lijst om gear toegewezen te krijgen.

Tevens gisteren de T2 Broek ontvangen :)
ja was gedeeltelijk pug run omdat een aantal donderdag niet konden runnen. anders hebben wij gewoon dkp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wij runnen ook mc/ony met dkp systeem. Gewoon lekker als vanouds in vanilla.

Daarnaast zijn bijna al onze core raiders wel gegeared met T1 en T2. Leuke was laatste MC run dropte 3 x de talisman of emphemeral power of hoe je het ook schrijft waaronder ik hem ook kreeg als arcane power/ frost build!

Moet zelf alleen nog de ring, necklace en T2 leggings verkrijgen en ben ik wel gereed voor BWL. Iemand misschien ergens gelezen wanneer deze uit zal komen begin volgend jaar?

Ik ben tevens officier en raid leader voor al onze runs op pvp server dreadmist. Daarnaast kan ik ook niet wachten op BG de 10e. Moet exhalted worden met Alterac Valley :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Ai, net te laat met de transfer helaas. Vrienden waren wel al over vanaf Flamelash, die server is echt zo dood als een pier nu en dan houdt het ook op voor mij om door te spelen. Heb een ticket aangemaakt met de vraag of een transfer nog mogelijk is en zo niet dan ga ik stoppen.

Als Alliance op flamelash was het ganken inderdaad van een ongekend niveau dat lvlen buiten dugeons niet te doen was, de Horde was zo in de meerderheid waardoor het nooit 1v1 was maar minimaal 2v1 of meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Na een hoop gegank en gegrief gisteren eindelijk mijn Rok'delar en Lok'delar gehaald. Heeft mij uiteindelijk ~150g aan consumables/food/drinks/repairs gekost.

Nu kan ik eindelijk wat tijd/geld investeren in enginering zo dat ik DM tributes kan soloen. Want ik moet op een gegeven moment toch echt eens een 3% hit scope en epic mount kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:20:
Wij runnen ook mc/ony met dkp systeem. Gewoon lekker als vanouds in vanilla.

Daarnaast zijn bijna al onze core raiders wel gegeared met T1 en T2. Leuke was laatste MC run dropte 3 x de talisman of emphemeral power of hoe je het ook schrijft waaronder ik hem ook kreeg als arcane power/ frost build!

Moet zelf alleen nog de ring, necklace en T2 leggings verkrijgen en ben ik wel gereed voor BWL. Iemand misschien ergens gelezen wanneer deze uit zal komen begin volgend jaar?

Ik ben tevens officier en raid leader voor al onze runs op pvp server dreadmist. Daarnaast kan ik ook niet wachten op BG de 10e. Moet exhalted worden met Alterac Valley :D
Ik speel ook op Dreadmist. Ben zelf Horde. Jij toevallig ook?

Wat mij op Dreadmist op valt is dat vooral de Alliance daar super toxic zijn. Er zijn een paar groepen die echt 24/7 lowbies aan het corpse campen zijn. Dan gaan ze je op battle.net toevoegen terwijl jij een lvl 29 hunter bent (en zij lvl meerdere lvl 60s) en je dan helemaal verrot schelden. Heb ze gerapporteerd aan Blizzard in de hoop dat ze er wat mee doen. Er zitten overduidelijk wat mensen op de server met serieuze psychische problemen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

xelfer schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:46:
[...]

Wat mij op Dreadmist op valt is dat vooral de Alliance daar super toxic zijn. Er zijn een paar groepen die echt 24/7 lowbies aan het corpse campen zijn. Dan gaan ze je op battle.net toevoegen terwijl jij een lvl 29 hunter bent (en zij lvl meerdere lvl 60s) en je dan helemaal verrot schelden. Heb ze gerapporteerd aan Blizzard in de hoop dat ze er wat mee doen. Er zitten overduidelijk wat mensen op de server met serieuze psychische problemen. :F
Ik ben zelf ook Horde. Zit in de guild Frostwolf clan. En jij?

Nou ik ben niet veel alliance tegen gekomen omdat ik meer de laatste weken Twink items aan het verzamelen ben voor verkoop.
Dus ben alleen Twink bis items aan het farmen en verkopen :P Allies killen doe ik zodra BG open gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:02:
[...]
Ik ben zelf ook Horde. Zit in de guild Frostwolf clan. En jij?
Ik zit in Dreadfist. Mijn chars zijn:

Vyra, lvl 60 mage
Tarius, lvl 29 hunter

Ik ben even gestopt met het lvlen van mijn hunter i.v.m. de corpse camp.

Met mijn mage ga ik vooral pvpen en waar ik kan raiden, maar ik ben niet 100% dedicated in wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

xelfer schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:42:
[...]

Ik zit in Dreadfist. Mijn chars zijn:

Vyra, lvl 60 mage
Tarius, lvl 29 hunter

Ik ben even gestopt met het lvlen van mijn hunter i.v.m. de corpse camp.

Met mijn mage ga ik vooral pvpen en waar ik kan raiden, maar ik ben niet 100% dedicated in wow.
Ahhh Dreadfist clan ben ik wel tegen gekomen. Ja ik ben zelf wel 100% dedicated in wow. Zitten hier met 60 echte core raiders. Wel gaaf die oude goede tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

De grap vind ik eigenlijk nog wel dat er volop PVP is op de PVE servers. Er is elke dag wel een raid op org of UC en er is bijna continu battle bij tarren mill / south shore. Diverse mensen in mijn guild die bijna alleen PVP aan het doen zijn de laatste weken.
Voordeel is alleen dat je kunt kiezen het te negeren (los van eventueel dode quest givers).

Ik merk ook wel een behoorlijke toestroom aan nieuwe spelers bij ons die de PVP servers zat zijn.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Heb zowaar zelfs beetje kunnen farmen dit weekend zonder 24/7 gecamped to worden. Had mijn char op de farm plek laten staan ipv terug naar Ogrimar om rested te worden aangezien mijn char toch al maximale rested bonus had.
Merk dat dat toch wel een hoop scheelt dat je niet 10 corpsruns nodig hebt om bij je farm plek te komen.
Heb nu wel nog maar een half lvl rested bonus dus zal dadelijk wel weer gewoon char in Ogrimar moeten parkeren.
Probeer de laatste paar lvltjes wel gewoon in dungeons te lvlen, kan ik meteen een beetje gearen want mijn gear loopt echt dramatisch ver achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Felyrion schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:55:
De grap vind ik eigenlijk nog wel dat er volop PVP is op de PVE servers. Er is elke dag wel een raid op org of UC en er is bijna continu battle bij tarren mill / south shore. Diverse mensen in mijn guild die bijna alleen PVP aan het doen zijn de laatste weken.
Voordeel is alleen dat je kunt kiezen het te negeren (los van eventueel dode quest givers).

Ik merk ook wel een behoorlijke toestroom aan nieuwe spelers bij ons die de PVP servers zat zijn.
Ik zou heel graag al mijn characters willen migraten naar een PVE server, maar dat kan helaas niet. Rerollen zou teveel tijd kosten. Dan ga ik nog liever terug naar Final Fantasy XIV.

Het resultaat van mijn toxic server is dat ik gewoon praktisch amper speel. Ik log nog in voor de raids, maar thats it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HStyles
Betreft world PVP.

Wat mij op valt is dat de tegenparij op het laatste moment op je scherm te zien is. Net alsof de view distance voor toons heel erg laag is. Ik zie het eigelijk nooit aankomen. BAM, ineens 10 mensen in in je gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:37:
Betreft world PVP.

Wat mij op valt is dat de tegenparij op het laatste moment op je scherm te zien is. Net alsof de view distance voor toons heel erg laag is. Ik zie het eigelijk nooit aankomen. BAM, ineens 10 mensen in in je gezicht.
Ja de view distance is maar 60 yards ofzo. Bizar laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Hmmm ik meen mij vaag iets te herinneren dat de max view distance voor andere players "vroegah" gecapped was op een algemeen geldend maximum, om zo mensen met een beter systeem geen unfair advantage te geven.

Wellicht dat die mechanic er weer in zit, maar nu extra opvalt omdat iedereen en zijn moeder nu een systeem heeft waarmee de max view range verder dan "vroegah" gezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:56
xelfer schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:46:
[...]

Lol, dat komt waarschijnlijk omdat jij niet ziet wat de Horde allemaal doet. Zo staan ze bijna 24/7 te campen op de boten en de instances worden ook vaak voorzien van meerdere gank squads. Volgens mij maken beide facties zich schuldig aan dat soort dingen. En ik moet zelf ook toegeven dat ik er op een gegeven moment klaar mee was na 5x geganked te worden door Horde van 6 lvl's of hoger. Nu pak ik ze ook makkelijker als ze me wat honor geven 8 lvl's lager.

Ik snap het ook niet helemaal want een dishonorable kill wil je toch ook niet op je naam hebben? Dat kost toch alleen Honor. Laatst was ik als lvl 38 op weg naar SM en kwam ik een lvl 60 tegen op z'n mount. Die zich rustig omdraaide en mij naar het kerkhof bonjourde. Wat heb je daar dan aan vraag ik me af?!

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:46:
[...]

Lol, dat komt waarschijnlijk omdat jij niet ziet wat de Horde allemaal doet. Zo staan ze bijna 24/7 te campen op de boten en de instances worden ook vaak voorzien van meerdere gank squads. Volgens mij maken beide facties zich schuldig aan dat soort dingen. En ik moet zelf ook toegeven dat ik er op een gegeven moment klaar mee was na 5x geganked te worden door Horde van 6 lvl's of hoger. Nu pak ik ze ook makkelijker als ze me wat honor geven 8 lvl's lager.

Ik snap het ook niet helemaal want een dishonorable kill wil je toch ook niet op je naam hebben? Dat kost toch alleen Honor. Laatst was ik als lvl 38 op weg naar SM en kwam ik een lvl 60 tegen op z'n mount. Die zich rustig omdraaide en mij naar de kerkhof bonjourde. Wat heb je daar dan aan vraag ik me af?!
Dan krijg je geen honor, maar een Dishonorable Kill is wat anders. Dat zijn strafpunten, en die krijg je op het moment dat je een Civilian NPC killt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo1976
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07-2024
ik heb jaaaren geleden WOW gespeeld, tot en met WOTLK. Daarna werd het voor mij te groot/veel.
De wereld in Vanilla is groot genoeg, en redelijk overzichtelijk.

Heb nu weer wat playtime gekocht om classic te spelen. Begonnen met een NE druid. Rustig levelen en er van genieten ipv rushen. Ik ben een hele casual gamer, dus gekozen voor een PVE server. Ik kan met toch niet meten met 90% van de diehards die op deze servers zijn.

Echt leuk om die early content weer te spelen in een wereld die zich aan het herstellen was van alle ellende uit WC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrFl0ppY schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:46:
[...]
Lol, dat komt waarschijnlijk omdat jij niet ziet wat de Horde allemaal doet. Zo staan ze bijna 24/7 te campen op de boten en de instances worden ook vaak voorzien van meerdere gank squads. Volgens mij maken beide facties zich schuldig aan dat soort dingen.
Wat je merkt is dat er veel anti-sociale mensen wow spelen en dat uit zich in de extremen van griefen, corpse campen en dergelijk gedrag.

De hardcore allies op mijn server hebben de neiging om je toe te voegen nadat ze je 5v1 ganken en dan gaan ze roepen dat ze mijn moeder geneukt hebben en dat ik maar het beste zelfmoord kan plegen. Dat is mij inmiddels al een keer of 6-7 overkomen. Ik block en report ze daarna gelijk, maar ik denk niet dat Blizzard er veel aan gaat doen.

Sommige mensen hebben helaas (serieuze) psychische problemen en die spelers zitten zowel op Horde als Alliance.

Ik gebruik zelf de addon Blacklist om dit soort sociopaten te filteren, naast de standaard ignore/block functionaliteit uit battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hikatomb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb persoonlijk ook juist te maken met horde ganks en dan van het laagste niveau. Lvl 60's die je mind controlen of fear en dat soort dingen. Eergisteren stond er een lvl 60 warlock bij de ingang van Maraudon (dus echt de instance) om allies te killen die daar naar buiten komen. Het lijkt erop dat aan beide kanten mensen er alles aan doen op pvp servers om elkaar te killen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
SandsOfArrakis schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:32:
Dus mocht je op Mirage Raceway (Alliance) zitten, dan kan je Jeannedârc, Elysaine of Nocturné voorbij zien komen :)
Ik speel zelf ook op Mirage Raceway, Nederlandse guild The Light of Dawn.
Best relaxte server en leuke guild :)
Pagina: 1 ... 49 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat