Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15-02 12:03

HStyles

Hbass

Hikatomb schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:34:
Ik heb persoonlijk ook juist te maken met horde ganks en dan van het laagste niveau. Lvl 60's die je mind controlen of fear en dat soort dingen. Eergisteren stond er een lvl 60 warlock bij de ingang van Maraudon (dus echt de instance) om allies te killen die daar naar buiten komen. Het lijkt erop dat aan beide kanten mensen er alles aan doen op pvp servers om elkaar te killen.
Ik mind control ook altijd iedereen die ik kan van de boot af 8).
Gisteren was ik met mijn horde priest in Tanaris herbs aan het verzamelen. Op een gegeven moment rende ik op het zelfde moment op een herb af als een Alliance warlock. Ik verwachten vet ingemaakt te gaan worden met mijn 21/30/0 spec, Echter was de uitkomst dat ik won. Het kan natuurlijk zijn dat de warlock ruin spec was ofzo, ik heb vernomen dat deze spec niet echt alles is voor pvp battles

Zhur > Exile > Roflcopter

• Pewpew
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13:59
Hikatomb schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:34:
Ik heb persoonlijk ook juist te maken met horde ganks en dan van het laagste niveau. Lvl 60's die je mind controlen of fear en dat soort dingen. Eergisteren stond er een lvl 60 warlock bij de ingang van Maraudon (dus echt de instance) om allies te killen die daar naar buiten komen. Het lijkt erop dat aan beide kanten mensen er alles aan doen op pvp servers om elkaar te killen.
Tsja..geganked worden is niet leuk. Weet er alles van. Maar ik mag toch hopen dat een volle party van level 45-50 wel één lvl 60 warlock aankan ?

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-02 14:12
HStyles schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:12:
[...]

Ik mind control ook altijd iedereen die ik kan van de boot af 8).
Gisteren was ik met mijn horde priest in Tanaris herbs aan het verzamelen. Op een gegeven moment rende ik op het zelfde moment op een herb af als een Alliance warlock. Ik verwachten vet ingemaakt te gaan worden met mijn 21/30/0 spec, Echter was de uitkomst dat ik won. Het kan natuurlijk zijn dat de warlock ruin spec was ofzo, ik heb vernomen dat deze spec niet echt alles is voor pvp battles
Bedoel je met "Ruin" "Destruction"? Of Destruction tot aan Ruin? Denk eerder dat ie vol in de affliction zat. Demonology is het beste voor PVP voor warlocks alleen doe je daar geen damage mee in PVE dus zul je weinig warlocks tegen komen die Demonology specced zijn momenteel. Destruction is ook heel prettig in PVP voor snelle burst damage. Omdat destruction voornamelijk fire damage is en de hoogste raids allemaal fire resistance hebben zul je dat echter ook weinig tegen komen momenteel.

Dat is tenminste wat ik tot nu toe gelezen heb, zit zelf nog steeds niet aan de 60 dus warlocks met meer ervaring, voel je vrij om me te verbeteren =).
Pewpew schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:38:
[...]

Tsja..geganked worden is niet leuk. Weet er alles van. Maar ik mag toch hopen dat een volle party van level 45-50 wel één lvl 60 warlock aankan ?
Als lvl 45 mis je echt bijna alles op een lvl 60. Kan zelfs met een vol party erg lastig zijn.

Paffelton wijzigde deze reactie 10-12-2019 13:42 (13%)

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:26
PVE Warlocks runnen allemaal DS/Ruin voor top DPS en anders SM/Ruin. Demonology Warlocks zijn niet dood te krijgen in PVP.

Waarschijnlijk moet je naar het PVP rank van de speler kijken om te kijken welke spec die heeft. Een niet-Demonoly Warlock heeft Ruin en kan je ook ziek critten.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Hikatomb
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14-02 15:52
Pewpew schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:38:
[...]

In dit geval was de rest van de party al met hs weg en ik ging alleen wat quests inleveren. Dan ben je mooi het bokje :P Ik merk nu wel dat ik langzaam begin te veranderen. Ik heb tot nu toe altijd pve gespeeld en zo speelde ik ook op deze pvp server. Nu laat ik meestal ook geen kans liggen om een horde om te leggen :)

• Kreekje
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14-02 10:57
Ik ben blij dat ik een PvP server gekozen heb en niet PvE. Natuurlijk word ik ook vaak gekilled door hordes maar echt copse camped ben ik nog niet geweest. En natuurlijk is het als je 's avonds een keertje BRD wil doen, dat je een half uur op voorhand online moet zijn om naar daar te lopen. Tenzij je je char in de dungeon parkeert. ;)

Speel op Ashbringer, gelukkig ongeveer 50-50 horde-ally.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• MrXen0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-02 14:52
xelfer schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:46:
Ik speel ook op Dreadmist. Ben zelf Horde. Jij toevallig ook?

Wat mij op Dreadmist op valt is dat vooral de Alliance daar super toxic zijn. Er zijn een paar groepen die echt 24/7 lowbies aan het corpse campen zijn. Dan gaan ze je op battle.net toevoegen terwijl jij een lvl 29 hunter bent (en zij lvl meerdere lvl 60s) en je dan helemaal verrot schelden. Heb ze gerapporteerd aan Blizzard in de hoop dat ze er wat mee doen. Er zitten overduidelijk wat mensen op de server met serieuze psychische problemen. :F
Ally op Dreadmist hier, die niet aan low level corpse camping doet. Maar kijk even naar SG/BRM... Kostte ons gisteren 45 min om naar BRD te gaan om een guildy attuned te krijgen, puur omdat Horde daar met 40 man staat te campen en slechte honor staat te krijgen. Dus het gaat wel beide kanten op ;)

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:34
Kreekje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:54:
Ik ben blij dat ik een PvP server gekozen heb en niet PvE. Natuurlijk word ik ook vaak gekilled door hordes maar echt copse camped ben ik nog niet geweest. En natuurlijk is het als je 's avonds een keertje BRD wil doen, dat je een half uur op voorhand online moet zijn om naar daar te lopen. Tenzij je je char in de dungeon parkeert. ;)

Speel op Ashbringer, gelukkig ongeveer 50-50 horde-ally.
Speel zelf op Mograine en vind het pvp ook prima. Geloof dat Mograine ook rond de 50/50 zit. Alleen de Horde is een stuk actiever dan de Alliance. Zodra de Alliance een goed georganiseerde raid heeft opgezet heeft de horde zelfde kans om te winnen >:) (ben zelf alliance)

• Marshalty
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 14-02 08:41
Zijn er al mensen die wat ervaring hebben met de que times van BG's op zowel Alliance als Horde ?

• stomley
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:45
Marshalty schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:36:
Zijn er al mensen die wat ervaring hebben met de que times van BG's op zowel Alliance als Horde ?
Is het onderhoud alweer voorbij? Want ze gaven aan een langere onderhoud te gebruiken voor de patch.

• Marshalty
stomley schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:44:
[...]

Is het onderhoud alweer voorbij? Want ze gaven aan een langere onderhoud te gebruiken voor de patch.
Oh geen idee, ik zag aan de thumbnails van streamers dat ze al wel in een BG zaten dus ging ervan uit dat alles weer live zou zijn

• Cannoli
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20:46
stomley schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:44:
[...]

Ik kon vanmorgen om 8:30 in ieder geval al inloggen.

• RustStorm
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-02 12:13
BGs released. Interessant verhaal gaat dat worden.

Mijn twink priest, die al maanden bezig is de Gurubashi Arena trinket de bemachtigen, is dan toch bijna op het punt betreffende trinket te incasseren. Nog tweemaal de chest looten en het is zo ver!

Daarna iemand vinden die me even door DM heen kan loodsen, en me kan helpen met de vervolg quests. En dan ben ik een blij ei. De rest alleen nog het levelen van fishing en het laten enchanten van m'n twink items.

Gaat ongetwijfeld binnen een week wel lukken.... /fingerscrossed.

Ettibby - Hunter - Chamber of Aspects (A) - PM voor Battle.net ID - Tweakers WoW chars

Marshalty schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:36:
Vanmiddag aan de horde kant:

AV: 3 tot 5 minuten
WSG: Unavailable (ik sta al anderhalf uur in queue)

Allies hebben natuurlijk een gegarandeerde win in AV, dus waarschijnlijk queuen alle allies in ieder geval AV.

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 21:03
RustStorm schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:52:
BGs released. Interessant verhaal gaat dat worden.

Mijn twink priest, die al maanden bezig is de Gurubashi Arena trinket de bemachtigen, is dan toch bijna op het punt betreffende trinket te incasseren. Nog tweemaal de chest looten en het is zo ver!

Daarna iemand vinden die me even door DM heen kan loodsen, en me kan helpen met de vervolg quests. En dan ben ik een blij ei. De rest alleen nog het levelen van fishing en het laten enchanten van m'n twink items.

Gaat ongetwijfeld binnen een week wel lukken.... /fingerscrossed.
Waren de BG's initieel niet alleen voor de 55-60 bracket?

"Four wheels will move the body. Only 2 wheels will move the soul".

• RustStorm
xelfer schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:12:
[...]

Allies hebben natuurlijk een gegarandeerde win in AV, dus waarschijnlijk queuen alle allies in ieder geval AV.
Waarom is er bij Alliance sprake van een gegarandeerde AV win? Bugfest? Hoop het niet! Dat zou echt naar zijn voor de Horde. :S

@HTT-Thalan Ik heb niets gelezen over een initieel 55-60 bracket. Dus ik ga er niet van uit. En als het wel zo is: so be it... ;) Heb alle tijd van de wereld.

Ettibby - Hunter - Chamber of Aspects (A) - PM voor Battle.net ID - Tweakers WoW chars

• Marshalty
HTT-Thalan schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:36:
[...]

Waren de BG's initieel niet alleen voor de 55-60 bracket?
WSG vanaf lvl 10 tot 19 etc tot 59.
Lvl 60 had z'n eigen bracket.

AV was pas beschikbaar vanaf level 51, geen aparte 60 bracket hiervoor.

AB, wat later zal komen in Classic is pas beschikbaar vanaf level 20 en had dezelfde brackets als WSG

Marshalty wijzigde deze reactie 11-12-2019 15:43 (3%)

• HTT-Thalan
Marshalty schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:42:
[...]

WSG vanaf lvl 10 tot 19 etc tot 59.
Lvl 60 had z'n eigen bracket.

AV was pas beschikbaar vanaf level 51, geen aparte 60 bracket hiervoor.

AB, wat later zal komen in Classic is pas beschikbaar vanaf level 20 en had dezelfde brackets als WSG
Dan zal ik me dat wel fout herinneren. Ik zal vroeger alleen in AV omdat ik de rest saai vond, misschien daarom. Kwam pas wel een Twink tegen, lvl 19 rogue die aan het etteren was in Duskwood (links bij de graveyard). Ondanks dat mijn lvl 25 warrior toch ook geen troep heeft (bijna full blue en wat dmg enchants op mijn dual 1h) had ik er toch behoorlijk moeite mee. Heb hem een ultimatum gegeven, of ik ga mijn rogue halen en je komt hier de eerstkomende 3 uur niet meer weg, of je gaat ergens anders lastig doen :P. 1 ambush later zagen we hem hearthstonen terug naar Orgrimmar :P.

RustStorm schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:41:
[...]

Waarom is er bij Alliance sprake van een gegarandeerde AV win? Bugfest? Hoop het niet! Dat zou echt naar zijn voor de Horde. :S
De spelers behandelen AV als een PvE boss rush en gaan niet met elkaar vechten. De horde base is makkelijker over te nemen dan de alliance base, omdat de map sterk in het voordeel van de allies is.

Over het algemeen zullen 40 allies met normale skill dus winnen van 40 hordes met normale skill.

• Cannoli
xelfer schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:12:
[...]

Zelf nog niet gespeeld, maar lees op de diverse fora dat AV gerushed wordt en zo'n 6-7 minuten duurt. Schijnt dat AV daardoor (veel) meer honor/uur oplevert dan WSG. Kan de lange queues voor WSG mogelijk verklaren.

• Seroczynski
Man man man, ik zit in between PC's met de release van deze patch :+ Kan niet wachten om weer te kunnen spelen.

Cannoli schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:13:
[...]

Zelf nog niet gespeeld, maar lees op de diverse fora dat AV gerushed wordt en zo'n 6-7 minuten duurt. Schijnt dat AV daardoor (veel) meer honor/uur oplevert dan WSG. Kan de lange queues voor WSG mogelijk verklaren.
Jep. Ik zit op 30k honor per uur in AV nu, en dat is als horde die 90% van de AVs verliest.......

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-02 14:40
YouTube: Classic AV sucks Shaman Resto

De reden dat ik classic AV zo hard haat :<

Aan het typen...

• stomley

• Arnevld
Omdat horde de hele dag al alles verliest iedereen klaagt erover.

Aan het typen...

Arnevld schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:02:
[...]

Horde verliest altijd AV, dat was bij classic ook al zo na de AV aanpassingen. De map is zeer in het voordeel van de allies.

Maar goed, als horde krijg je ook veel honor en ben je ook binnen no time exalted. Het maakt dus geen bal uit.

Enige jammere is dat je in AV geen pvp ervaring krijgt.

xelfer wijzigde deze reactie 11-12-2019 20:33 (6%)

• stomley
Arnevld schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:02:
[...]

Oh nee wat erg en merk je er echt wat van? Horde kunnen prima winnen, maar is minder efficiënt.

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14-02 17:30
Seroczynski schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:44:
PVE Warlocks runnen allemaal DS/Ruin voor top DPS en anders SM/Ruin. Demonology Warlocks zijn niet dood te krijgen in PVP.

Waarschijnlijk moet je naar het PVP rank van de speler kijken om te kijken welke spec die heeft. Een niet-Demonoly Warlock heeft Ruin en kan je ook ziek critten.
Kijk,ein-de-lijk komen we aan op het favoriete discussie-onderwerp ten tijde van vanilla-wow en daarmee de échte nostalgie: warlock specs!

Zonder dollen; ik dacht dat affliction de PVE level spec was. Ben ik wellicht in de war met level spec versus 60dps spec? Of denk ik te veel aan TBC (SL/SL spec FTW!).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Seroczynski
Seraphin schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:45:
[...]

Kijk,ein-de-lijk komen we aan op het favoriete discussie-onderwerp ten tijde van vanilla-wow en daarmee de échte nostalgie: warlock specs!

Zonder dollen; ik dacht dat affliction de PVE level spec was. Ben ik wellicht in de war met level spec versus 60dps spec? Of denk ik te veel aan TBC (SL/SL spec FTW!).
Volgens mij is full Affliction het snelste om te levellen, maar persoonlijk level ik gewoon met Demonology/Affliction en een beetje Destruction ;)

• virtualJac
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14-02 11:50
Seraphin schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:45:
[...]

Ik level nu al tm lvl 50 volgens drain tanking spec. Levelt als een dolle en ook in dungeons tot nu toe vaak de hoogste in dps. Heb me nog niet echt verdiept in de respec op lvl 60. Twijfel nog of ik met de Warlock ga PVE'en of PVP'en op 60.

there's no tweak without the tweaker

• Paffelton
virtualJac schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:22:
[...]

Ik level nu al tm lvl 50 volgens drain tanking spec. Levelt als een dolle en ook in dungeons tot nu toe vaak de hoogste in dps. Heb me nog niet echt verdiept in de respec op lvl 60. Twijfel nog of ik met de Warlock ga PVE'en of PVP'en op 60.
Ben tijdens het lvlen ook aan het drain tanken, maar op 60 spec ik om naar SM/Ruin. Juist omdat ik wil PVP-en maar ook niet compleet waardeloos wil zijn in dungeons/raids. Moet nog een hoop gearen namelijk. Ik ga denk ik deze build aanhouden:

https://classic.wowhead.c...012201135--50500051022001

Kom je redelijk mee in damage in PVE met shadowbolts spammen en kan je redelijk PVP-en.

Mocht ik ooit volledig geared zijn ga ik voor Demonology, puur pvp.

• Pewpew
Gisteren als Horde toch 5/9 potjes AV gewonnen. Je moet een beetje geluk hebben uiteraard, met mensen die het snappen.
Ging niet verkeerd als mage in pve spec. In 2 potjes (met een beetje hulp) de gehele ally raid kunnen laten wipen op Drekthar, en vervolgens gewonnen :)
Ook erg leuk om als mage begin van de game de ally raid te vertragen op midfield :Y
Maar goed, de grind naar exalted is begonnen.

• MrFl0ppY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15-02 19:57
Had de brackets van WSG verkeerd in m'n hoofd. Ik dacht dat 1-10/11-20 etc. was. Dus ik - als lvl 40 - dacht mooi, even het levellen uitstellen zodat ik als max level in mijn bracket kon starten maar nu blijkt dus dat ik onderaan kan beginnen... Betekend dus in praktijk dat ik nog minimaal 5 lvl's niet kan WSG'n want dat is gewoon geen doen. :(.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Barnagma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19:54
Het gaat toch om de reputation in AV :') Heb toch gemerkt dat iedereen de post classic mentaliteit heeft van rushen. Dus voor de HKs hoef je het ook niet echt te doen. Ik had na 3 AVs ~50HKs.

• RustStorm
Nog steeds één Gurubashi chestloot te gaan...Pffffff, steeds een horde druid die m'n leven zuur maakt. ;)

Edit: yay! Ik heb hem vanochtend kunnen looten, dus de trinket is mine! Nu gestart met het levelen van Engineering tot 150 en daarna First Aid. Vervolgens de eerder genoemde DM run en quests naderhand...

Gear enchanten... En gaan met die banaan in WSG! ;)

Dat zal wel over vier weken zijn... ;) j/k

RustStorm wijzigde deze reactie 13-12-2019 12:31 (59%)

• HStyles

HStyles

Hbass

Zijn jullie ook zo'n screenshot makers ? Ik schrok even toen ik in de screenshot map keek.Ik zit al aan 3000 shots van mijn priest lvl 1 tot 60 + :D

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 14-02 15:12

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

In 33uur speeltijd is het mij gelukt om exalted te worden met de Frostwolf clan in AV! Super gave mount en beide offhands gekocht, alleen erg spijtig van de ring die ze pas in P5 uitbrengen

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Blem
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-02 07:58
Netjes. Heb niet bijgehouden hoeveel uur ik er al in heb zitten, maar ben nu 2000/21000. Ik ben Alliance en het is t.o.v. woensdag/donderdag een stuk moeilijker geworden. Het was ook gek geweest als Horde geen manier hadden gevonden om het rushen van Alliance tegen te gaan. Voor mijn rep grind is het wel minder!

• RustStorm
Twinkupdate: gurubashi arena trinket is binnen. First aid op 225, fishing op 150 en Engineering op 150. Meeste gear enchanted: nog chest +4 all stats te gaan. Maar volgens mij is er nog niemand op de server met die enchant.

To do: deadmines + follow-up quests. En teven BFD voor de wand quest.

• Themperror
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 26-01 11:07
Vanavond weer MC, hopelijk droppen de Boots of Might voor me, dan heb ik de volle T1 set, en op Band of Accuria na, alles BiS

-edit

HEBBES, 8/8!

Themperror wijzigde deze reactie 15-12-2019 20:25 (9%)

Rig: i7 6700K, 16GB DDR4, Inno3D GTX1080 - Overwatch Stats: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Themperror-2709

• Barnagma
Xtr3me4me schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:24:
In 33uur speeltijd is het mij gelukt om exalted te worden met de Frostwolf clan in AV! Super gave mount en beide offhands gekocht, alleen erg spijtig van de ring die ze pas in P5 uitbrengen
Netjes! De meeste van mijn guildies van mij zaten wel dik over de 30 uur heen voor exalted. 1tje zegt datie (maar) 28 uur bezig was voor exalted.

Dat hele gedoe met de spell penetration is maar een beetje raar. Ik heb er zelf geen last van want ik ga voor de AP ring. Maar het is wel oneerlijk dat casters tot p5 moeten wachten voor een dan al out dated bis ring.

Barnagma wijzigde deze reactie 16-12-2019 10:26 (0%)
Reden: typo

• HTT-Thalan
Xtr3me4me schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:24:
Alleen maar AV's runnen en die necklaces inleveren of heb je meer gedaan?

• stomley
HTT-Thalan schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:17:
[...]

Da's vaak wel genoeg. Nadeel als horde nu is de lange queue. Als ally is het insta queue waardoor het zoveel sneller gaat.

Bij ons is de queue nu al snel 15 tot 20 minuten, waardoor het nu bijna niet meer te doen is als je nu nog moet beginnen.

• Barnagma
stomley schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:15:
[...]

Da's vaak wel genoeg. Nadeel als horde nu is de lange queue. Als ally is het insta queue waardoor het zoveel sneller gaat.

Bij ons is de queue nu al snel 15 tot 20 minuten, waardoor het nu bijna niet meer te doen is als je nu nog moet beginnen.
Het is wel heel demotiverend hoe jij het brengt.

Het is als nog prima te doen. Ik heb het hele weekend 10-15min queues gehad. Net als vroeger, in de queue en dan maar even wat anders doen. Vroeger was het huiswerk, nu huishouden. Voordeel nu is dat ik met mn wireless headset hoor wanneer ik er in kan ipv elke ander halve minuut alt tabben :+

• Seroczynski
Ik heb vanwege PC issues de hele afgelopen week geen AV gedaan, en ben van plan nu alsnog te gaan beginnen. Wil toch de grind doen, dus dat die nu misschien wat minder efficiënt is is dan maar zo.

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 14-02 15:12

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

HTT-Thalan schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:17:
[...]

Alleen AV en zoveel mogelijk winnen en die necklaces inleveren :)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• invine
Seroczynski schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:08:
Ik heb vanwege PC issues de hele afgelopen week geen AV gedaan, en ben van plan nu alsnog te gaan beginnen. Wil toch de grind doen, dus dat die nu misschien wat minder efficiënt is is dan maar zo.
Heb gisteren als alliance alleen maar verloren :(

• Themperror
nog even bijbehorende image posten van men (op 1 item na) complete warrior:

Themperror wijzigde deze reactie 16-12-2019 13:01 (5%)

Rig: i7 6700K, 16GB DDR4, Inno3D GTX1080 - Overwatch Stats: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Themperror-2709

• Kleaudzak
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-02 09:49
Themperror schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:00:
nog even bijbehorende image posten van men (op 1 item na) complete warrior:
[Afbeelding]
Nice!
Niet veel hit % though? Ik tel Ony Neck, Gauntlets, Strikers Mark en Blackstone ring? 4%?
Wat is die groene trinket?

Dark Iron Ring weggooien en Don Julio of Myrmidon nemen!

Kleaudzak wijzigde deze reactie 16-12-2019 16:26 (6%)

• stomley
Kleaudzak schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:25:
[...]

Nice!
Niet veel hit % though? Ik tel Ony Neck, Gauntlets, Strikers Mark en Blackstone ring? 4%?

Die is van hinterlands heeft ook 1% hit.

• Themperror
Kleaudzak schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:25:
[...]

Nice!

groene trinket is https://classic.wowhead.c...rune-of-the-guard-captain
verder heb ik Tooth of Eranikus die ook 1% Hit geeft.

Ik zou zelf voor Band of Accuria gaan ipv die 2 en dan Blackstone vervangen..

ik ben in iedergeval hitcapped, 6% in totaal + 5 wep skill omdat orc axe en dat maakt me hitcapped.

Nu hebben BG's men BiS list een beetje aangepast dus zodra ik accuria heb kan ik Frostbite (horde AV axe) equippen zodat ik nogsteeds hit capped blijf.

Verder voor alle warriors, dit is de enigste true BiS list:
https://docs.google.com/s...moydJWk/edit#gid=48997644

Themperror wijzigde deze reactie 16-12-2019 19:46 (4%)

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19:44
Pandanl schreef op zondag 8 december 2019 @ 00:05:
Ai, net te laat met de transfer helaas. Vrienden waren wel al over vanaf Flamelash, die server is echt zo dood als een pier nu en dan houdt het ook op voor mij om door te spelen. Heb een ticket aangemaakt met de vraag of een transfer nog mogelijk is en zo niet dan ga ik stoppen.

Als Alliance op flamelash was het ganken inderdaad van een ongekend niveau dat lvlen buiten dugeons niet te doen was, de Horde was zo in de meerderheid waardoor het nooit 1v1 was maar minimaal 2v1 of meer.
Zag toevallig filmpje van Metagobli hierover, dit is wel echt bizar:

Ironforge is gewoon leeg 8)7

• invine
Zag op Reddit dat je nu betaald kan transferen :) Iedereen terug naar Flamelash om de horde weg te pesten? :9

• stefanass
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:13
invine schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:30:
Zag op Reddit dat je nu betaald kan transferen :) Iedereen terug naar Flamelash om de horde weg te pesten? :9
In de shop in battle.net staat nog steeds: Not available in World of Warcraft® Classic
bij character transer, maar misschien dat het snel bescjikbaar komt?

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15-01 14:50
stefanass schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:05:
[...]

In de shop in battle.net staat nog steeds: Not available in World of Warcraft® Classic
bij character transer, maar misschien dat het snel bescjikbaar komt?
Las al wat erover..
Mn client had een kleine update vanmorgen en ik kon netjes karakters selecteren vanaf een bepaald realm en kon hun target realm ook aangeven.
Ben gestopt bij de betalingsopties.. dus het lijkt er zeker wel in te zitten :)

Blij mee in ieder geval!

• stefanass
PepieNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:13:
[...]

Las al wat erover..
Mn client had een kleine update vanmorgen en ik kon netjes karakters selecteren vanaf een bepaald realm en kon hun target realm ook aangeven.
Ben gestopt bij de betalingsopties.. dus het lijkt er zeker wel in te zitten :)

Blij mee in ieder geval!
Ah, ik had alleen via battle.net website gekeken, niet via de client zelf.
Ben zelf (nog) niet geinteresseerd in een transfer, was alleen benieuwd of de optie er nu in zat.

• PepieNL
Mja ik ga het vanavond in gang zetten voor een character op Ten Storms, dat is een 80/20 H:A pvp realm
Die gaat lekker naar ZT. Al ben ik bang dat de Horde daar ook langzaam uitsterft (is het enige alliance dominated pvp realm in de EU) maar dat zien we dan wel weer..

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:46
xelfer schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:33:

Horde verliest altijd AV, dat was bij classic ook al zo na de AV aanpassingen. De map is zeer in het voordeel van de allies.
Deze post is nogal gedateerd nu :')
Ten eerste hebben de allies vrijwel alleen een voordeel in de map toen de meta 'rush zerg pve' was en in alle andere gevallen hebben de horde het dikke voordeel. Overal dichterbij (we ontmoeten elkaar bij Belinda ipv midden in het field of strife zoals zou moeten... talking about unfair), ze hoeven die vroeger lastige bridge niet eens meer over met de wall jump exploit, betere chokepoints (paar mages tussen die twee towers en allies worden doorzeefd met arrows) en een veel makkelijkere bossfight en bosspull.

Nu de zerg niet meer werkt voor de alliance en de horde geen genoegen meer nemen met verliezen in 9 minuten (en toch de meeste honor scoren) omdat ze een 20 minuten queue hebben verliezen de allies zeker 3-4 van de 5 potjes. Waar ik in anderhalve dag 21k rep bij elkaar farmde lukt me nu nog geen k per avond. Dus nog 15k te gaan voor exalted :(

Wel MM/SV gespecced nu met wat meer PvP talents en een +hit zodat ik straks op +9hit uitkom als ik mijn Bloodseeker enchant met de +3 hit scope. Dwarven handcannon vereiste voor mijn dwergje maar +6 hit, maar de dps van Bloodseeker is hoger volgens mij.

Dit dus.

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10:08
FunkyTrip schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:07:
[...]

Deze post is nogal gedateerd nu :')
Ten eerste hebben de allies vrijwel alleen een voordeel in de map toen de meta 'rush zerg pve' was en in alle andere gevallen hebben de horde het dikke voordeel. Overal dichterbij (we ontmoeten elkaar bij Belinda ipv midden in het field of strife zoals zou moeten... talking about unfair), ze hoeven die vroeger lastige bridge niet eens meer over met de wall jump exploit, betere chokepoints (paar mages tussen die twee towers en allies worden doorzeefd met arrows) en een veel makkelijkere bossfight en bosspull.

Nu de zerg niet meer werkt voor de alliance en de horde geen genoegen meer nemen met verliezen in 9 minuten (en toch de meeste honor scoren) omdat ze een 20 minuten queue hebben verliezen de allies zeker 3-4 van de 5 potjes. Waar ik in anderhalve dag 21k rep bij elkaar farmde lukt me nu nog geen k per avond. Dus nog 15k te gaan voor exalted :(

Wel MM/SV gespecced nu met wat meer PvP talents en een +hit zodat ik straks op +9hit uitkom als ik mijn Bloodseeker enchant met de +3 hit scope. Dwarven handcannon vereiste voor mijn dwergje maar +6 hit, maar de dps van Bloodseeker is hoger volgens mij.
Echt? Nice! ik had iets van 50 potjes av gespeeld voordat ik de eerste keer won als Horde zijnde. Geen leugen. Baalde als een stekker.
Maar mooi dat het nu andersom is. Vanavond maar eens proberen weer.

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | GTX 1080TI | Fractal Design Define R6 | Asus RoG Swift PG278Q | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:46
beebie121 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:26:
[...]

Echt? Nice! ik had iets van 50 potjes av gespeeld voordat ik de eerste keer won als Horde zijnde. Geen leugen. Baalde als een stekker.
Maar mooi dat het nu andersom is. Vanavond maar eens proberen weer.
Tegen premade allies verlies je wellicht nog wel omdat daar veel meer focus is, maar tegen PUGs?
Intercept de zerg met wat frost nova's en slow spells zodat de groep in tweeen splitst en bij Drek, lok wat allies naar binnen met een fear en groep die daar nog is wordt gewiped voor de GY van hen is. Ze zijn sowieso te ongeduldig om even die 5 minuutjes te wachten tot de GY echt van hen is. Er is altijd wel iemand die de warmasters pulled en dan is het klaar met de zerg.
Helemaal in het noorden ondertussen gebruik je de walljump exploit om een volledig onverdedigde ally base te slopen. Easy peasy.

Of je zet een paar mages/locks neer bij je towers. Daar komen telkens groepjes van 2-3 allies max aanrushen om aan te sluiten bij de Drek-groep. Want wachten tot ze weer een groep van 20 hebben doen ze niet :')
Dus die kleine kutgroepjes zet je vast, worden doorzeefd met arrows en dan komt het volgende groepje.

En ondertussen gaat het in ally raidchat. " We lost, give up, give them the win". Meestal al na de eerste split van de zerg :')

Soms schaam ik me als ally. Enige voordeel is dat je geen queue hebt, dus zo weer naar binnen kunt. En hopen dat je dan niet in zo'n AV BG eindigt die al 40 minuten aan de gang is.

FunkyTrip wijzigde deze reactie 18-12-2019 15:46 (25%)

Dit dus.

• beebie121
hoe kan het dan dat de allies een instant queue hebben en Horde 20 mins moeten wachten? Zijn er dan minder alliance spelers of juist meer?

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | GTX 1080TI | Fractal Design Define R6 | Asus RoG Swift PG278Q | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• HStyles

HStyles

Hbass

beebie121 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:57:
hoe kan het dan dat de allies een instant queue hebben en Horde 20 mins moeten wachten? Zijn er dan minder alliance spelers of juist meer?
hallo,

Ik weet niet waarom dit is maar volgens mij was jaren geleden op Retail ook al

• MrVegeta
  • Laatst online: 16:50

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Meer horde dan Alliance.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Cannoli
Laten we even heel simpel stellen dat er twee soorten spelers zijn; PvP-spelers en PvE-spelers. (Zo simpel ligt het natuurlijk niet, maar dat maakt het wat makkelijker uit te leggen.)

Onder de PvP-spelers is er een voorkeur voor Horde. Onder de PvE-spelers een voorkeur voor Alliance. Vandaar ook dat de meeste PvP-realms een meerderheid Horde spelers hebben en de PvE-realms een meerderheid Alliance. Daarnaast zij er onder de PvE-spelers (volgens mij) meer Horde die ook aan PvP doen dan Alliance. Veel PvE-spelers (meerderheid Alliance) doen ook alleen maar AV om rep te grinden om BiS-items te kunnen bemachtigen voor hun PvE-gameplay. Daarna joinen ze zelden tot nooit meer AV.

Er zijn in Europa 17 Engelstalige PvP-realms en slechts 4 Engelstalige PvE-realms.

tldr; Er zijn gewoon veel meer Horde (PvP-spelers) dan Alliance.

• PepieNL
Grappig dat je juist op het enige RP-PVP realm (Zandalar Tribe) het tegenovergestelde ziet.
Horde is daar 10-15% lager dan Alliance.

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:04

rolandos582

Gaming addict x)

Doe het ook niet slecht atm

Slechts 1x T1 head gezien, accuria nog nooit gedropped. QSR hoop ik dat deze nu eens gaat droppen. Verder BIS, ben nog wel bezig met CHT + BB maar dat komt nog wel. +15 agility enchant is toch nog niet uit O-)

Heb tevens ook T2 helm + legs, wristguards of true flight dus ben best wel set. _/-\o_

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-01 11:25
Gisteren voor 25dkp (mijn tweede raid) de Mage T1 gloves en shoulders gewonnen :)
Ik had de Robe of the Archmage al gecraft, dus dit is de derde epic, nog een T1 piece vinden voor de 3-set bonus :D

Buiten het raiden om alleen maar AV doen om exalted te worden om voor 640g mijn epic mount te kunnen kopen.
Als de qeues lang zijn (tegen de 20 minuten aan) dan ga ik herben in Aszhara, als de qeue's korter zijn ga ik fishing level in Orgrimmar :)

• KBE91
  • Laatst online: 20:13
Die wachttijden zijn toch wel lang en ambetant, 20 min met mijn vingers draaien.
Voor dan eigenlijk amper te winnen.
Ga al blij zijn dat ik honored ben met AV, kan ik al wat gear kopen voor mijn verse 60.

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

KBE91 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:47:
Die wachttijden zijn toch wel lang en ambetant, 20 min met mijn vingers draaien.
Voor dan eigenlijk amper te winnen.
Ga al blij zijn dat ik honored ben met AV, kan ik al wat gear kopen voor mijn verse 60.
Heb instant queues maar verlies ook 70% 8)7

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• KBE91
  • Laatst online: 20:13
rolandos582 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:53:
[...]

Heb instant queues maar verlies ook 70% 8)7
Horde ? Bij mij elke keer 15 minuten en meer, nog maar 1 gewonnen vandaag.

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

KBE91 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:21:
[...]

Horde ? Bij mij elke keer 15 minuten en meer, nog maar 1 gewonnen vandaag.
Ally ofc

• RustStorm
Misschien is het al eens voorbij gekomen, maar: zijn er hier mensen die Alliance spelen op Nethergarde Keep? :) M'n twink kan wel wat hulp gebruiken, net als m'n warrior diw richting de 60 kruipt... :)

• PcManiaxx
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-02 11:52

PcManiaxx

ondertitel duh

Weet iemand van jullie of er een PVE server is waar ook veel bg's gespeeld worden. Ik heb geen zin om de hele dag corpseganked te worden. Het liefst ook waar de ratio een beetje normaal is.

• stefanass
PcManiaxx schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:06:
Weet iemand van jullie of er een PVE server is waar ook veel bg's gespeeld worden. Ik heb geen zin om de hele dag corpseganked te worden. Het liefst ook waar de ratio een beetje normaal is.
Veel keuze is er niet qua PVE servers; Als je Engels wilt zijn er maar 3 - Mirage Raceway, Nethergarde Keep en Pyrewood Village.

Population is lastig, de enige "bron" is wowhead volgesn mij:

https://www.wowhead.com/n...regated-through-community

• stomley
PcManiaxx schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:06:
sinds bg uit zijn is wpvp dood en wordt je echt niet meer gecamped op pvp servers.

• Pewpew
stomley schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:56:
[...]

sinds bg uit zijn is wpvp dood en wordt je echt niet meer gecamped op pvp servers.
Inderdaad. Op Firemaw (Pvp) is het ganken voor 99% afgenomen.
Vandaag exalted geworden met AV en mijn eerste epic mount gekocht *O*

• Safri7879
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-02 13:02
Firemaw inderdaad weinig last van ganking.

• Safri7879
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-02 13:02
Pewpew schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:48:
[...]

Inderdaad. Op Firemaw (Pvp) is het ganken voor 99% afgenomen.
Vandaag exalted geworden met AV en mijn eerste epic mount gekocht *O*
Ik zit daar ook. Ben 'Takje' ingame. (Horde)

• invine
Ik ben er alweer een tijdje op uitgekeken ;(

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn mage is met level 44 begonnen aan Zul Farrak GY solo runs. Dat is echt amazing. ~750exp per mob. En je doet er zo 12 tegelijk. De exp vliegt je om de oren. Gold trouwens ook. Mage is insane. Vergeleken met mijn main warrior is mijn alt mage een soort engel. Ik begrijp echt niet hoe mage is de skillset heeft gekregen die die heeft.

"Weet je, soms is het wel vervelend als je geen mana meer hebt."
- Evocation

"Weet je, soms kan je evocation niet tijdens een combat casten, dat is ook wel vervelend."
- Mana gems!

"Weet je, soms is mijn hearthstone op CD en moet ik vliegen, ugghh."
- Portals!!

"Weet je, soms vergeet ik water/food te kopen... moet ik weer helemaal terug. Dat is ook zo vervelend."
- Generate food/water!!!

"Weet je, dat questen, daar ben ik wel op uitgekeken. Telkens 1 mob hier en daar killen. Pfff."
- AoE freeze mage!!!!!

Het is werkelijk insane. Het voelt bijna als cheaten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Paffelton
MrVegeta schreef op maandag 30 december 2019 @ 01:16:
Mijn mage is met level 44 begonnen aan Zul Farrak GY solo runs. Dat is echt amazing. ~750exp per mob. En je doet er zo 12 tegelijk. De exp vliegt je om de oren. Gold trouwens ook. Mage is insane. Vergeleken met mijn main warrior is mijn alt mage een soort engel. Ik begrijp echt niet hoe mage is de skillset heeft gekregen die die heeft.

- Evocation

"Weet je, soms kan je evocation niet tijdens een combat casten, dat is ook wel vervelend."
- Mana gems!

- Portals!!

"Weet je, soms vergeet ik water/food te kopen... moet ik weer helemaal terug. Dat is ook zo vervelend."
- Generate food/water!!!

"Weet je, dat questen, daar ben ik wel op uitgekeken. Telkens 1 mob hier en daar killen. Pfff."
- AoE freeze mage!!!!!

Enige nadeel van mage is dat er zo ontzettend veel van zijn en dat je wellicht wat minder makkelijk een raid krijgt =).

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:07

Bossie

PSN = Patje_b_

- Evocation

- Mana gems!

- Portals!!

- Generate food/water!!!

- AoE freeze mage!!!!!

Had dat ff gepost voordat ik een pally had gerolled, slow and steady maar vooral slow :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Paffelton schreef op maandag 30 december 2019 @ 10:48:
[...]

Enige nadeel van mage is dat er zo ontzettend veel van zijn en dat je wellicht wat minder makkelijk een raid krijgt =).
Daarom is het ook mijn alt. Niet dat mijn DPS warrior een goed idee was. Warrior is de meest gespeelde class lijkt het wel :p.
Bossie schreef op maandag 30 december 2019 @ 10:56:
[...]

Had dat ff gepost voordat ik een pally had gerolled, slow and steady maar vooral slow :+
RIP.

MrVegeta wijzigde deze reactie 30-12-2019 11:25 (23%)

• Paffelton
MrVegeta schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:25:
[...]

Daarom is het ook mijn alt. Niet dat mijn DPS warrior een goed idee was. Warrior is de meest gespeelde class lijkt het wel :p.

[...]

RIP.
Warrior en mage xD. Neem er nog een hunter bij en je hebt het meest gespeelde classes team compleet denk ik =).

• stomley
Paffelton schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:25:
[...]

Warrior en mage xD. Neem er nog een hunter bij en je hebt het meest gespeelde classes team compleet denk ik =).
Hunters valt nog wel mee heb ik het gevoel. Mages ja dat voelt echt alsof 60% van de mensen deze speelt.

• beebie121
Speel nu warrior, dps. van het weekend eerste keer weer MC en Ony gekilled.
Wat ik gewoon een nadeel vind van fury warrior is dat er niet echt gear dropped ofzo. Vaak is het class specific en dan heb je als warrior alleen tanking gear.

Denk dat ik mn mage (lvl 40) verder ga levelen. Zijn er wel veel van maar man die doen echt ziek veel damage en zijn altijd handig, ook in dungeons.

Wat mij opvalt is dat er vrij weinig warlocks zijn. En ook hunters zie ik niet overdreven veel moet ik zeggen.

Op zich vind ik een warlock ook nog wel leuk. Maar die van mij is nog maar lvl 19 dus die mag dan nog ff door.
Keuzes keuzes.

• Paffelton
beebie121 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 08:24:
Wat ik gewoon een nadeel vind van fury warrior is dat er niet echt gear dropped ofzo. Vaak is het class specific en dan heb je als warrior alleen tanking gear.

Denk dat ik mn mage (lvl 40) verder ga levelen. Zijn er wel veel van maar man die doen echt ziek veel damage en zijn altijd handig, ook in dungeons.

Wat mij opvalt is dat er vrij weinig warlocks zijn. En ook hunters zie ik niet overdreven veel moet ik zeggen.

Op zich vind ik een warlock ook nog wel leuk. Maar die van mij is nog maar lvl 19 dus die mag dan nog ff door.
Keuzes keuzes.
Je zult waarschijnlijk meer warlocks gaan zien als we wat phases verder zijn en niet iedere dungeon fire resistant is. Nu zitten warlocks voor PVE redelijk vast aan shadow bolts spammen wat niet zo veel dmg doet met de huidige gear.

• Noiz
  • Laatst online: 14-02 15:29

Warriors doen op dit moment wel de meeste dps. Je zult alleen wel de moeite moeten doen om de juiste gear uit dungeons te krijgen / te craften. Meeste van de BiS lijst voor fury bestaat uit blue gear.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Klopt, er zijn weinig fury dps drops en die worden dan ook heavy contested. Maar ze zijn er wel:

Lucifron:
https://classic.wowhead.c.../wristguards-of-stability

Magmadar:
https://classic.wowhead.com/item=17069/strikers-mark
https://classic.wowhead.com/item=18821/quick-strike-ring

Gehennas:

Garr:
https://classic.wowhead.com/item=18832/brutality-blade
https://classic.wowhead.com/item=18822/obsidian-edged-blade
https://classic.wowhead.c...indings-of-the-windseeker

Shazzrah:

Baron Geddon:
https://classic.wowhead.com/item=19143/flameguard-gauntlets

Golemagg the Incinerator:
https://classic.wowhead.com/item=17072/blastershot-launcher (?)
https://classic.wowhead.com/item=19143/flameguard-gauntlets

Sulfuron Harbinger:

Majordomo Executus:
https://classic.wowhead.com/item=18805/core-hound-tooth

Ragnaros:
https://classic.wowhead.com/item=17063/band-of-accuria
https://classic.wowhead.com/item=19137/onslaught-girdle

Zoiets dus. Qua gear kan je dus goeie belt en gloves krijgen, 2 ringen, een ranged weapon en natuurlijk 1h en 2h weapons.

Head: https://classic.wowhead.com/item=12640/lionheart-helm
Neck: https://classic.wowhead.com/item=18404/onyxia-tooth-pendant
Schouders: https://classic.wowhead.com/item=12927/truestrike-shoulders
Chest: https://classic.wowhead.c...26/savage-gladiator-chain
Back: https://classic.wowhead.c...0/cape-of-the-black-baron
Wrist: https://classic.wowhead.c.../wristguards-of-stability
Hands: https://classic.wowhead.c...51/edgemasters-handguards / https://classic.wowhead.com/item=19143/flameguard-gauntlets (ligt aan je race)
Waist: https://classic.wowhead.com/item=19137/onslaught-girdle
Legs: https://classic.wowhead.com/item=14554/cloudkeeper-legplates
Feet: https://classic.wowhead.com/item=14616/bloodmail-boots
Ring: https://classic.wowhead.com/item=17063/band-of-accuria
Ring: https://classic.wowhead.com/item=18821/quick-strike-ring
Trinket: https://classic.wowhead.com/item=11815/hand-of-justice
Trinket: https://classic.wowhead.com/item=13965/blackhands-breadth

Wapens ligt een beetje aan je spec en wat je leuk vindt.

MrVegeta wijzigde deze reactie 06-01-2020 10:54 (28%)

• beebie121
Noiz schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:07:
[...]

Warriors doen op dit moment wel de meeste dps. Je zult alleen wel de moeite moeten doen om de juiste gear uit dungeons te krijgen / te craften. Meeste van de BiS lijst voor fury bestaat uit blue gear.
ik heb redelijk wat bis gear maar ik moet eerlijk zeggen dat qua dps de mages veel hoger staan. damage done is wel superhoog als fury.
maar ga langzaam ook wat omhoog doordat ik het allemaal wat beter ken.

Gister mn AV mount en ring gehaald. dat was ook een goede upgrade voor mij.

@MrVegeta helaas nog weinig geluk met gear. Er dropt gewoon helemaal niks. En wat je zegt vind ik best opvallend, veel bis is blue en niet epic.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

beebie121 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:03:
[...]

ik heb redelijk wat bis gear maar ik moet eerlijk zeggen dat qua dps de mages veel hoger staan. damage done is wel superhoog als fury.
maar ga langzaam ook wat omhoog doordat ik het allemaal wat beter ken.

Gister mn AV mount en ring gehaald. dat was ook een goede upgrade voor mij.

@MrVegeta helaas nog weinig geluk met gear. Er dropt gewoon helemaal niks. En wat je zegt vind ik best opvallend, veel bis is blue en niet epic.
Bij ons staan steevast de warriors en rogues boven aan. Sommige warriors wel 600 dps op bepaalde bosses. Ikzelf hang er wat onder met 450 maar mis nog wat gear. Buffs en consumables zijn trouwens je grootste damage increase! Zeker niet overslaan. Ik ben bezig met een lijstje van buffs/consumables voor mijzelf: https://docs.google.com/s...nPVHjnME/edit?usp=sharing mocht je het interessant vinden.

• Arnevld
Ugh zo weinig te doen dat ik maar een mage ben gaan levelen, waar blijft BWL?
Mijn shaman kan alleen nog de MP5 trinket van ony halen en ben ik vol BIS voor wat we nu hebben aan content....

Aan het typen...

• tuinïnen
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Arnevld schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:53:
Ugh zo weinig te doen dat ik maar een mage ben gaan levelen, waar blijft BWL?
Mijn shaman kan alleen nog de MP5 trinket van ony halen en ben ik vol BIS voor wat we nu hebben aan content....
Zo weinig te doen.. ik kom echt tijd tekort om überhaupt een char op 60 te krijgen.

Level 3 chars met bijbehorende professions (en cooking + first aid) maar dit kost me nog wel een half jaar. En dan nog raids.. nee classic heeft voor een casual meer dan genoeg content.

PV Output

• Paffelton
tuinïnen schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:56:
[...]

Zo weinig te doen.. ik kom echt tijd tekort om überhaupt een char op 60 te krijgen.

Level 3 chars met bijbehorende professions (en cooking + first aid) maar dit kost me nog wel een half jaar. En dan nog raids.. nee classic heeft voor een casual meer dan genoeg content.
Ik heb exact het zelfde. Vind het daarom ook wel fijn dat ze niet meteen alle content er doorheen rushen. Moet nog 3 lvls voor 60 en heb na mijn vakantie 1,5 lvl daarvan rested, hoop dat laatste andershalf lvl dan een keer te doen in een weekendje door halen. En dan moet ik nog alles gaan gearen ^^.

Heb wel het idee dat ze qua content releasen goed in het midden zitten van dat wij casuals er net achteraan hobbelen en dat de diehards vinden dat het allemaal wel wat sneller mag.

• Insehh
  • Laatst online: 14-02 01:11

Insehh

Define good enough.

Ik heb mijn mage al een tijdje op 60 en al redelijk goed gegeared. Buiten casual DM:E Lasher farms (dropte gisteren een Freezing band, yeet!) ben ik ook al een tijdje met een warrior bezig.
Nu kreeg ik gisteren het aanbod/tip om de volgende set te kopen (vrij goedkoop overigens):

https://classic.wowhead.com/item-set=489/black-dragon-mail

Mij lijkt dit, zonder veel ervaring met warrior en bijbehorende gear, best een goede set. Zeker voor MC. Iemand enig idee? Alleen de breastplate, boots en shoulders, combineer het namelijk met de devilsaur set. :)

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

• Noiz
  • Laatst online: 14-02 15:29
Insehh schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:22:
Ik heb mijn mage al een tijdje op 60 en al redelijk goed gegeared. Buiten casual DM:E Lasher farms (dropte gisteren een Freezing band, yeet!) ben ik ook al een tijdje met een warrior bezig.
Nu kreeg ik gisteren het aanbod/tip om de volgende set te kopen (vrij goedkoop overigens):

https://classic.wowhead.com/item-set=489/black-dragon-mail

Mij lijkt dit, zonder veel ervaring met warrior en bijbehorende gear, best een goede set. Zeker voor MC. Iemand enig idee? Alleen de breastplate, boots en shoulders, combineer het namelijk met de devilsaur set. :)
Warrior BiS spreadsheet: https://docs.google.com/s...ydJWk/edit#gid=1107319288
Ze gebruiken de Black Dragonscale set nog niet in de pre-raid set omdat je de hit van Devilsaur nog wil hebben. Wanneer je bepaalde epics kan krijgen gebruiken ze wel een aantal items (shoulders, legs, boots).
Het belangrijkste is het halen van de hitcap in ieder geval. Dus als je die kan halen en de Black Dragonscale set kan gebruiken zou ik zeggen, ga ervoor.

• Arnevld

- Evocation

- Mana gems!

- Portals!!

- Generate food/water!!!

- AoE freeze mage!!!!!

Mijne is nu 42, en met stuk of 6 mobs op GY gebruik ik de Cone of Cold manier en werkt best wel nice :-)

Aan het typen...

• beebie121
Noiz schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:56:
[...]

Warrior BiS spreadsheet: https://docs.google.com/s...ydJWk/edit#gid=1107319288
Ze gebruiken de Black Dragonscale set nog niet in de pre-raid set omdat je de hit van Devilsaur nog wil hebben. Wanneer je bepaalde epics kan krijgen gebruiken ze wel een aantal items (shoulders, legs, boots).
Het belangrijkste is het halen van de hitcap in ieder geval. Dus als je die kan halen en de Black Dragonscale set kan gebruiken zou ik zeggen, ga ervoor.
je zou de boots, chest en shoulders kunnen gebruiken i.c.m. devilsaur. Of alleen de chest en boots incm truestrike shoulders en devilsaur.. Volgens mij is dat wel een goede combo

• stomley
Arnevld schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:54:
[...]

Mijne is nu 42, en met stuk of 6 mobs op GY gebruik ik de Cone of Cold manier en werkt best wel nice :-)
Ze zijn alleen zo dood saai om te spelen in raids. Fb spam
Pagina: 1 ... 50 51 52 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True