Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Klopt. Ik had wat questjes die ik in Lights hope chapple moest inleveren. Heb toen ook maar meteen die pre quest voor defenders of darrowshire gedaan (gaf ook weer 1 quest in WPL).

Ik pak nu eventjes wat rested exp. Moet ook nog het een en ander doen in retail, dus dat komt wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Heb voor het eerst in m'n leven een damage meter addon geinstalleerd. Ook al vind ik het wel leuk om te zien dat m'n lock hoog eindigt, ik snap wel dat veel mensen het als storend ervaren. Althans dat je snel de neiging krijgt om continue maar voor de meeste dmg te gaan.

Wat me opviel is dat ik veel meer dmg deed dan een lock die 3 levels hoger was. Die was anders gespecced (ik drain tanking en hij demon spec) en dat Mages echt moeilijk bij te houden zijn qua aoe. Die doen moeilijk veel damage, al zijn ze wel snel oom.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oggyogg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 09:32
Wij hebben twee shadow priests in de raid group, waar ik er eentje van ben.
Zondag Eye of Divinity, gisteren na 2 uur farmen met z'n 9-en Eye of Shadow gekregen. Vanavond ga ik respeccen en die verrekte rot-quest doen voor Anathema. Ik heb minimaal een uur zitten kijken naar hoe anderen het doen, maar ik heb er een hard hoofd in of het me gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 10:44
oggyogg schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:27:
Wij hebben twee shadow priests in de raid group, waar ik er eentje van ben.
Zondag Eye of Divinity, gisteren na 2 uur farmen met z'n 9-en Eye of Shadow gekregen. Vanavond ga ik respeccen en die verrekte rot-quest doen voor Anathema. Ik heb minimaal een uur zitten kijken naar hoe anderen het doen, maar ik heb er een hard hoofd in of het me gaat lukken...
Succes! In Vanilla heb ik die quest ook gedaan en ik heb een aantal keer gefaald. Kan me de stress nog wel herinneren. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nog even snel voor Phase 2 de Alliance capitals geraid :) Net toen wij ons klaarmaakten in Org kwam er -bij toeval- een Alliance raid Org binnen.. die hebben weinig kans gehad. Daarna IF > Darnassus > SW en meer.

Erg vermakelijk, ook al vind ik het zo enorm jammer dat de game het eigenlijk helemaal niet aan kan. Su-per veel lag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cOeyEUTD7McYCXf2LsWhNyj6/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Seroczynski op 12-11-2019 22:05 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
Seroczynski schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:04:
Nog even snel voor Phase 2 de Alliance capitals geraid :) Net toen wij ons klaarmaakten in Org kwam er -bij toeval- een Alliance raid Org binnen.. die hebben weinig kans gehad. Daarna IF > Darnassus > SW en meer.

Erg vermakelijk, ook al vind ik het zo enorm jammer dat de game het eigenlijk helemaal niet aan kan. Su-per veel lag.

[Afbeelding]
Wanneer is de laatste keer dat dit gebeurde in retail :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:11

[Afbeelding]
Welke realm was dit? volgens mij kreeg ik dit mee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:54

Seraphin

Meep?

Fantastisch dit! Ik krijg al helemaal een mental picture hoe de alliance binnen kwam met het idee Thrall even de oren te wassen.

"Ok guys, rush in, watch out for Saurfang and try to *FOR THE HORDE!* oh shit"

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:31

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

[Afbeelding]
Wij hebben afgelopen zondag een impromptu raid gevormd met een man of dertig en de Zeppelin van Grom'Gol naar Orgrimmar overgenomen, en daarna overgestapt op van Undercity naar Grom'Gol. Telkens als de Zeppelin aankwam iedereen in het ruim verstoppen behalve de rogues, en zodra de Zeppelin vertrekt iedereen afmaken. Na de loading respawn nog een keer uiteraard.

Soms liep er één iemand zichtbaar van het dek naar het benedendek om de horde naar binnen te lokken om ze dan benedendeks af te maken. We hadden wat Warlocks om mensen die eraf getrapt werden terug te summonen. Echt heel veel lol mee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Run nummer 54 - Foror Compendium of Dragon Slaying dropped :)

Ik was met guildies, dus die vonden het allemaal geen probleem om deze aan mij te geven. (MT)

Ook toevallig, die middag was ik voor een groep aan het zoeken in /LFG , kreeg ik een bericht: oh je gaat zeker voor Foror, geen kans dat je die krijgt..

Heb hem even een whisper terug gestuurd die avond >D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
invine schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:10:
[...]

Wanneer is de laatste keer dat dit gebeurde in retail :O
Voor mij persoonlijk vond ik het eerder (vanilla) nooit zo bijzonder, maar ik probeer nu wat meer mee te doen met de sociale, non-raid events die bij ons op de server worden gehost. Was ook erg vermakelijk, ook al die reacties op Discord :-)

Geinig genoeg kwamen we de Alliance raid die eerst Org. ging raiden ook tegen toen we richting Grom'gol gingen via de zepp. Zij wouden op dat moment UC gaan raiden, maar ook dat hebben we tegen kunnen houden.

Na SW moest ik weg en zijn ze nog een keer richting IF gegaan voor de king, maar dat is niet gelukt. Toch leuk om te zien dat er nog voldoende Alliance resistance is.
kneusteun schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:28:
[...]

Welke realm was dit? volgens mij kreeg ik dit mee. _/-\o_
Gandling EU }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 21:10
Level 57 en 50% maar helaas geen tijd meer om te spelen. RDR2 is ook uit gekomen en daar gaat mijn vrije tijd dus naar. Jammer dat ik geen student meer ben met 1000 uur vrije tijd per week.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• toolkist
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:59:
[...]

Wij hebben afgelopen zondag een impromptu raid gevormd met een man of dertig en de Zeppelin van Grom'Gol naar Orgrimmar overgenomen, en daarna overgestapt op van Undercity naar Grom'Gol. Telkens als de Zeppelin aankwam iedereen in het ruim verstoppen behalve de rogues, en zodra de Zeppelin vertrekt iedereen afmaken. Na de loading respawn nog een keer uiteraard.

Soms liep er één iemand zichtbaar van het dek naar het benedendek om de horde naar binnen te lokken om ze dan benedendeks af te maken. We hadden wat Warlocks om mensen die eraf getrapt werden terug te summonen. Echt heel veel lol mee gehad.
Het zal wel aan mij liggen maar dit vind ik zo'n beetje de zwakste vorm van world pvp. Met een raid een plekje opzoeken waar ook veel low levels van afhankelijk zijn en je ook niet veel tegenstand tegen zult komen..
Ga dan voor de poort bij Orgri staan...

• Seroczynski
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:54:
[...]

Het zal wel aan mij liggen maar dit vind ik zo'n beetje de zwakste vorm van world pvp. Met een raid een plekje opzoeken waar ook veel low levels van afhankelijk zijn en je ook niet veel tegenstand tegen zult komen..
Nou ja, het is vervolgens aan de partij die geganked wordt om een counterattack te fixen. Of je het er mee eens bent of niet, dit is vaak wel hoe het gaat. Kijk maar naar Vietnam, daar zie je ook regelmatig maar een enkele level 60 spelers die aan het levellen zijn ganken. Maar zodra die gasten wat guildies of vrienden erbij hebben heb je world pvp :P

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

toolkist schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:54:
[...]

Seroczynski schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:03:
[...]

Nou ja, het is vervolgens aan de partij die geganked wordt om een counterattack te fixen. Of je het er mee eens bent of niet, dit is vaak wel hoe het gaat. Kijk maar naar Vietnam, daar zie je ook regelmatig maar een enkele level 60 spelers die aan het levellen zijn ganken. Maar zodra die gasten wat guildies of vrienden erbij hebben heb je world pvp :P
Dat dus. Na korte tijd verschenen er steeds meer level 60's. Daarom dus ook de strategie met 1 of 2 man zichtbaar op het dek en enkele rogues, zodra een 60 zich liet zien werd die óf mee naar beneden gelokt en afgemaakt, of door de rogues 'afgehandeld' zodra de boot het dock verliet, om te voorkomen dat de guards zich ermee bemoeien.

• toolkist
  • Niet online
Seroczynski schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:03:
[...]

Vietnam?
HTT-Thalan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:28:
[...]

[...]

Dat dus. Na korte tijd verschenen er steeds meer level 60's. Daarom dus ook de strategie met 1 of 2 man zichtbaar op het dek en enkele rogues, zodra een 60 zich liet zien werd die óf mee naar beneden gelokt en afgemaakt, of door de rogues 'afgehandeld' zodra de boot het dock verliet, om te voorkomen dat de guards zich ermee bemoeien.
Prima als jullie het leuk vonden, ik vind het alleen een 'laffe' manier om te pvpen. Je wil wel world pvp, maar niet laten zien dat je met veel bent, steeds met een overmacht tegen weinig en dan ook nog op een plek waar je er eigenlijk redelijk zeker van bent dat er niet snel een massale tegenactie volgt. (Want waarom dan niet de zep naar Orgri? Die is veel drukker).
'ja dan moeten ze zelf maar wat regelen' vind ik dan een slap excuus.

Ga dan voor de ingang van UC staan, bij Thorium Point, Kargath, weetikveel. Niet ergens achteraf ;)

Maar goed, nogmaals, is maar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
@toolkist Het gaat om de uitlokking natuurlijk, je kan niet verwachten dat als jij een groep/raid vormt je meteen tegen een andere groep/raid komt. Dit moet je uitlokken door bijvoorbeeld de zeppelin of een boot te bezetten.

Ik ben eindelijk 60 *O*

[ Voor 5% gewijzigd door invine op 14-11-2019 10:31 ]

• oggyogg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 09:32
Blem schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:51:
[...]

Succes! In Vanilla heb ik die quest ook gedaan en ik heb een aantal keer gefaald. Kan me de stress nog wel herinneren. :X
En stress heb ik gehad! Wat echt heel erg geholpen heeft waren een paar pots holy water uit Stratholm. Ik was zo druk met curen, healen en killen dat ik totaal niet in de gaten had dat de quest al voltooid was :)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:06
Stranglethorn Vietnam :P

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Daar ga ik nog steeds regelmatig heen, gewoon om alles neer te steken wat ik zie en van de chaos en klachten te genieten. Er komen ook altijd een bende 60's op af die ze held willen uithangen en dan zorg ik meestal dat die ergens mee engaged zijn voor ik ze gank, of ik trek de lowbie die ze proberen te helpen ertussenuit als ze even niet opletten (of ik Sap ze gewoon).

Tuurlijk, dan gaan ze helemaal over de rooie vaak, "why don't you come out of stealth and fight me", "stop being a pussy" enzovoort. Met andere woorden, ze zijn over de zeik, en ze hebben vaak niet in de gaten dat dat het doel was, niet de gank an sich. Honor is er immers (nog) niet te behalen.

Mijn horde rogue is inmiddels 20+ en heeft zijn eerste ganks onder de riem. Het word nog wat :P. Alliance rogue is 56, bijna 57.

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-11-2019 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kom niet meer verder met m'n warrior... :'( level 49 en door de traagheid van het arms spel vind ik het niet leuk meer... Wellicht dat ik om ga naar DW fury... :| Ben inmiddels maar weer diverse andere characters maken.. :P level 30 rogue, level 15 paladin... bla bla bla... etc etc... ik had ALLANG level 60 kunnen zijn met m'n warrior, maar het laas is dat dus niet het geval en weet ik op dit moment niet goed wat daar aan te gaan doen... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RustStorm schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:43:
Ik kom niet meer verder met m'n warrior... :'( level 49 en door de traagheid van het arms spel vind ik het niet leuk meer... Wellicht dat ik om ga naar DW fury... :| Ben inmiddels maar weer diverse andere characters maken.. :P level 30 rogue, level 15 paladin... bla bla bla... etc etc... ik had ALLANG level 60 kunnen zijn met m'n warrior, maar het laas is dat dus niet het geval en weet ik op dit moment niet goed wat daar aan te gaan doen... :)
Een van de belangrijkste conclusies (misschien wel DE belangrijkste) die men trok met de herinzet van wow classic is dat het om de reis gaat, niet het einddoel. Ik krijg heel vaak als "flak" (van zowel horde als alliance) 'waarom ik nog geen 60 ben' in plaats van ganken, vissen, kletsen, RP'en... Simpel. Ik speel het spel voor m'n lol. En zolang ik dat heb, bereik ik altijd mijn doel.
HTT-Thalan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:49:
[...]

Een van de belangrijkste conclusies (misschien wel DE belangrijkste) die men trok met de herinzet van wow classic is dat het om de reis gaat, niet het einddoel. Ik krijg heel vaak als "flak" (van zowel horde als alliance) 'waarom ik nog geen 60 ben' in plaats van ganken, vissen, kletsen, RP'en... Simpel. Ik speel het spel voor m'n lol. En zolang ik dat heb, bereik ik altijd mijn doel.
Omdat het met m'n warrior niet meer zo lekker gaat qua levelen, heb ik er niet zo veel lol meer in. Daarom overgegaan tot het spelen van alts en de AH. Alleen weet ik zeker, dat ik zodra ik level 60 ben absoluut lol zal gaan beleven aan m'n Warrior... Waar zijn de "Chinezen" wanneer je ze nodig hebt? ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RustStorm schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:50:
[...]

Omdat het met m'n warrior niet meer zo lekker gaat qua levelen, heb ik er niet zo veel lol meer in. Daarom overgegaan tot het spelen van alts en de AH. Alleen weet ik zeker, dat ik zodra ik level 60 ben absoluut lol zal gaan beleven aan m'n Warrior... Waar zijn de "Chinesen" wanneer je ze nodig hebt? ;)
Mijn verwachte lol destijds met een 60 fury warrior was niet zoals verwacht omdat ik de afhankelijk was van healers in de bg's. Zonder backup ging ik gewoon voor gaas. Alts kunnen ook heel leuk zijn, en je leert veel over de speelstijl van je tegenstanders.

Als het niet lukt om voorbij 49 te levelen, probeer het idd eens over een andere boeg te gooien, grind eens een leveltje, doe wat instances, of respec on een andere kant van je character te ontdekken. Ik zat ook "vast" rond level 50 en heb redelijk veel met rested xp gegrind om ook wat geld binnen te halen. Nu ben ik dat punt voorbij en gaat het weer harder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:35:
[...]

Daar ga ik nog steeds regelmatig heen, gewoon om alles neer te steken wat ik zie en van de chaos en klachten te genieten. Er komen ook altijd een bende 60's op af die ze held willen uithangen en dan zorg ik meestal dat die ergens mee engaged zijn voor ik ze gank, of ik trek de lowbie die ze proberen te helpen ertussenuit als ze even niet opletten (of ik Sap ze gewoon).

Tuurlijk, dan gaan ze helemaal over de rooie vaak, "why don't you come out of stealth and fight me", "stop being a pussy" enzovoort. Met andere woorden, ze zijn over de zeik, en ze hebben vaak niet in de gaten dat dat het doel was, niet de gank an sich. Honor is er immers (nog) niet te behalen.
Lol, wij gingen vroegah met een lager level alt naar STV voor spelers zoals jij. Het moment dat je uit stealth kwam werd je gepakt voor 3 rogues en een resto druid. En die waren nooit engaged, want hun enige doel was gankers terug ganken.

We hebben leuke gesprekken met GM's gehad. Die kwamen even babbelen omdat we gereport waren. Niet dat ze iets deden, maar ze hadden er behoorlijk schik in dat er een groepje gankers aan het ganken was. Het afscheid van de GM's was meestal in de trant van "Lol, carry on!".

Jammer dat de GM's tegenwoordig niet zo snel meer een praatje maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Een paar dagen terug begonnen met Classic. Zelf speel ik een resto shammie met een paar puntjes in enhancement. Mijn vrouw speelt arms warrrior (maar wel als tank) en mijn dochter speelt arms warrior dps.

Tot nu toe bevalt de oude belevenis goed.. hebben echt weer een plezier in WoW en mijn dochter vind het ook leuk, maar vind het soms wel veel lastiger dan BfA.

Nu nog alleen een leuke guild op horde ashbringer vinden.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Uhmmie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:32:
Een paar dagen terug begonnen met Classic. Zelf speel ik een resto shammie met een paar puntjes in enhancement. Mijn vrouw speelt arms warrrior (maar wel als tank) en mijn dochter speelt arms warrior dps.

Tot nu toe bevalt de oude belevenis goed.. hebben echt weer een plezier in WoW en mijn dochter vind het ook leuk, maar vind het soms wel veel lastiger dan BfA.

Nu nog alleen een leuke guild op horde ashbringer vinden.
Ik ben daar een guild gestart genaamd "kill first, talk later" (mijn alliance rogue heeft "Loot first, talk later). Er zit nog niemand in maar we kunnen er een mooi pvp guild van maken :P.
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:23:
[...]

Lol, wij gingen vroegah met een lager level alt naar STV voor spelers zoals jij. Het moment dat je uit stealth kwam werd je gepakt voor 3 rogues en een resto druid. En die waren nooit engaged, want hun enige doel was gankers terug ganken.

We hebben leuke gesprekken met GM's gehad. Die kwamen even babbelen omdat we gereport waren. Niet dat ze iets deden, maar ze hadden er behoorlijk schik in dat er een groepje gankers aan het ganken was. Het afscheid van de GM's was meestal in de trant van "Lol, carry on!".

Jammer dat de GM's tegenwoordig niet zo snel meer een praatje maken.
Juist! Dat is de lol van world pvp, het beweegt steeds heen en weer en er worden steeds meer mensen in betrokken! Ik ben al door tientallen mensen gereport (aldus hun eigen woorden) maar moet de eerste GM whisper nog ontvangen. Ik beweeg steeds heen en weer door diverse high-pop gebieden in STV en stealth is natuurlijk de reden dat ik dit zo lang kan doen, maar ik heb ook 5/5 Mod, nightscape boots, increased stealth detection en ben ook nog human. Ik zie ze bijna altijd voordat ze mij zien. Het scheelt ook dat ik de chat aan twee kanten kan lezen, dus ik zie wat er afgesproken word. Soms denken mensen slim te zijn en nodigen mijn character uit in een groep om me te vinden, maar daardoor kan ik ze ook opsporen met mijn andere account voor een gank...

[ Voor 50% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-11-2019 12:59 ]

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:53:
[...]
Ik zie ze bijna altijd voordat ze mij zien. Het scheelt ook dat ik de chat aan twee kanten kan lezen, dus ik zie wat er afgesproken word. Soms denken mensen slim te zijn en nodigen mijn character uit in een groep om me te vinden, maar daardoor kan ik ze ook opsporen met mijn andere account voor een gank...
Slim, wij nodigden niemand van buiten de guild uit, van wege slechte ervaringen met dishonorable kills. Die staan nu nog niet aan in Classic toch?

Ik denk dat mensen je veel minder snel gaan uitnodigen als die aangezet worden. In ieder geval niet de mensen die weten hoe het spel werkt :)

Edit: kan je ook nog lol aan hebben, met je andere account questgivers aanvallen als je uitgenodigd wordt en je dan dom houden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2019 13:06 ]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:03:
[...]

Slim, wij nodigden niemand van buiten de guild uit, van wege slechte ervaringen met dishonorable kills. Die staan nu nog niet aan in Classic toch?

Ik denk dat mensen je veel minder snel gaan uitnodigen als die aangezet worden. In ieder geval niet de mensen die weten hoe het spel werkt :)

Edit: kan je ook nog lol aan hebben, met je andere account questgivers aanvallen als je uitgenodigd wordt en je dan dom houden ;)
DK's zijn er nog niet, maar als je nu een civilian doodt spawnt er direct een guard op die plek. Ik zou zweren dat dit in vanilla niet was...

Ik heb wel al hele uiteenlopende gesprekken gehad. Mensen die het hilarisch vonden en medespelers naar mij toe lokten om ook gegankt te worden, mini raids met multiple lowbies die naar me op jacht gingen tot existentiële discussies... en ook mensen die me op een hitlist hebben gezet. Eentje heeft me zelf 20 levels later nog verrot gescholden omdat ik in de wetlands een paar world chests had geloot waar zij naar op weg waren. Mijn guild name is niet toevallig gekozen mensen :P.

Vooral het "baiten" geeft aan beide kanten veel lol. Ik heb nu permanent een rogue genaamd "notdiango" in Grom'gol om om hulp te vragen tegen "alliance ganks" nadat mensen er grapjes over gingen maken (mijn alliance rogue heet diango).

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:15:
[...]

DK's zijn er nog niet, maar als je nu een civilian doodt spawnt er direct een guard op die plek. Ik zou zweren dat dit in vanilla niet was...

Ik heb wel al hele uiteenlopende gesprekken gehad. Mensen die het hilarisch vonden en medespelers naar mij toe lokten om ook gegankt te worden, mini raids met multiple lowbies die naar me op jacht gingen tot existentiële discussies... en ook mensen die me op een hitlist hebben gezet. Eentje heeft me zelf 20 levels later nog verrot gescholden omdat ik in de wetlands een paar world chests had geloot waar zij naar op weg waren. Mijn guild name is niet toevallig gekozen mensen :P.

Vooral het "baiten" geeft aan beide kanten veel lol. Ik heb nu permanent een rogue genaamd "notdiango" in Grom'gol om om hulp te vragen tegen "alliance ganks" nadat mensen er grapjes over gingen maken (mijn alliance rogue heet diango).
Je wil niet weten hoeveel mensen bereid zijn gold te betalen om hun gankers terug te laten ganken :) Daar Kon ik gerust een paar epic mounts mee kopen en de beste gear en enchants. Wat nou farmen en AH bespelen ;)

Even terzijde: Ik heb hardstikke lol van het ophalen van die oude verhalen, maar ik heb classic maar 15 levels volgehouden voor ik erop uitgekeken was. Ik ga er ook niet meer aan beginnen, het moeten maar goede herinneringen blijven. Zo had ik indertijd geen enkel probleem dat ik als priest bij het levellen regelmatig downtime had de eerste ca 19 levels (daarna had je volle punten in wand spec en spirit tap).

Bij release van classic logde ik gefrustreerd uit dat ik weer zat te drinken en niks kon doen... Het hoeft allemaal niet zo makkelijk te zijn als in BfA, het feit dat als je verkeerd pullt in classic je gewoon doodgaat is geweldig. Maar dat ik na een pull net zo lang naar een drinkende priest zit te staren als dat het gevecht duurde ging snel vervelen.

Ergens in het midden is optimaal, in combat nog wel risico op dood en /oom, maar na combat snel weer klaar voor volgende pull. Hopelijk gaat het met Shadowlands die kant weer op.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2019 14:14 ]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:07:
[...]

Je wil niet weten hoeveel mensen bereid zijn gold te betalen om hun gankers terug te laten ganken :) Daar Kon ik gerust een paar epic mounts mee kopen en de beste gear en enchants. Wat nou farmen en AH bespelen ;)
Ik vraag soms beschermingsgeld om een gebied te mogen passeren (als ze betalen neem ik het nooit aan omdat ik niet zeker weet of het wel conform ToS is, het gaat me om de RP) maar dat is een verdomd goed idee, nog niet aan gedacht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:07:
[...]

Even terzijde: Ik heb hardstikke lol van het ophalen van die oude verhalen, maar ik heb classic maar 15 levels volgehouden voor ik erop uitgekeken was. Ik ga er ook niet meer aan beginnen, het moeten maar goede herinneringen blijven. Zo had ik indertijd geen enkel probleem dat ik als priest bij het levellen regelmatig downtime had de eerste ca 19 levels (daarna had je volle punten in wand spec en spirit tap).

Bij release van classic logde ik gefrustreerd uit dat ik weer zat te drinken en niks kon doen... Het hoeft allemaal niet zo makkelijk te zijn als in BfA, het feit dat als je verkeerd pullt in classic je gewoon doodgaat is geweldig. Maar dat ik na een pull net zo lang naar een drinkende priest zit te staren als dat het gevecht duurde ging snel vervelen.

Ergens in het midden is optimaal, in combat nog wel risico op dood en /oom, maar na combat snel weer klaar voor volgende pull. Hopelijk gaat het met Shadowlands die kant weer op.
Vreemd, ik kan op m'n priest gewoon chainpullen. Wel met het nodige wanden vanaf 40%, maar goed per saldo win je daar veel tijd mee. Als ik dan een beetje oplet met m'n casts kill ik een stuk of 10 mobs voor ik een keer hoef te drinken. Wel green mobs overigens, geen geel/oranje/grijs dan mag ik ook vaker drinken.

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:46:
[...]

Vreemd, ik kan op m'n priest gewoon chainpullen. Wel met het nodige wanden vanaf 40%, maar goed per saldo win je daar veel tijd mee. Als ik dan een beetje oplet met m'n casts kill ik een stuk of 10 mobs voor ik een keer hoef te drinken. Wel green mobs overigens, geen geel/oranje/grijs dan mag ik ook vaker drinken.
Mijn probleem was dat ik maar geen nieuwe wand kreeg, en geen gold had om er één te kopen. Dan sta je daar met de slechtste enchanting wand die iemand me had gegeven en de keuze is eindeloos wanden en niet drinken of spells gebruiken en drinken.

Het maakt voor mij weinig verschil of ik inactief naar een wand shooting priest zit te kijken of een drinkende :(

Het continu bezig zijn bevalt me gewoon veel beter van BfA. Vijftien jaar geleden was ik DAoC gewend en was Warcraft op vrijwel elk vlak beter dan ik gewend was. De nostalgie was wat mij trok en die was er snel af :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
RustStorm schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:43:
Je niet druk maken. Je speelt dit spel voor je plezier. Als je meer plezier haalt uit een nieuw karakter, ga daar dan voor. Voor hetzelfde geld stop je over een paar weken helemaal met spelen; spelen om iets te bereiken is leuk maar moet m.i. niet betekenen dat je een week lang je elke avond dood verveelt.

Zelf was mijn priest 46 en ging ik een shaman levelen. Tot level 36 (met 3 professions zeer ver gelevelled). Toen opeens las ik iets over het opbouwen van een pre-bis gearset en dacht ik: dat wil ik doen met mijn priest. Nu is mijn priest 57 en twijfel ik weer omdat...ik chain heal zo tof vind :-D. Er is geen pijl op te trekken op mijn WOW-strategie; ik start het spel op (~10u/week) en dan zie ik wel. Waarschijnlijk post ik over 3 maanden dat ik een level 60 hunter heb... ;-)

Het enige wat me moeite kost is voorkomen dat ik allerlei long-term plannen maak ('IK GA RAIDEN'). Mijn huidige insteek en de beschikbare tijd past daar namelijk niet bij. Dus ik doe het lekker agile, en dat bevalt echt prima. Ook met gold. Als ik een mooi item zie koop ik het gewoon, fuck it. Blut is blut. Het is maar een game, een game die voor mij elke keer dat ik speel leuk moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
TheProf82 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:43:
[...]

Je niet druk maken. Je speelt dit spel voor je plezier. Als je meer plezier haalt uit een nieuw karakter, ga daar dan voor. Voor hetzelfde geld stop je over een paar weken helemaal met spelen; spelen om iets te bereiken is leuk maar moet m.i. niet betekenen dat je een week lang je elke avond dood verveelt.

Zelf was mijn priest 46 en ging ik een shaman levelen. Tot level 36 (met 3 professions zeer ver gelevelled). Toen opeens las ik iets over het opbouwen van een pre-bis gearset en dacht ik: dat wil ik doen met mijn priest. Nu is mijn priest 57 en twijfel ik weer omdat...ik chain heal zo tof vind :-D. Er is geen pijl op te trekken op mijn WOW-strategie; ik start het spel op (~10u/week) en dan zie ik wel. Waarschijnlijk post ik over 3 maanden dat ik een level 60 hunter heb... ;-)

Het enige wat me moeite kost is voorkomen dat ik allerlei long-term plannen maak ('IK GA RAIDEN'). Mijn huidige insteek en de beschikbare tijd past daar namelijk niet bij. Dus ik doe het lekker agile, en dat bevalt echt prima. Ook met gold. Als ik een mooi item zie koop ik het gewoon, fuck it. Blut is blut. Het is maar een game, een game die voor mij elke keer dat ik speel leuk moet zijn.
Herkenbaar, was begonnen met een priest lvl43, toen was het eoa farmen even in ben een mage begonnen lvl 20. Toen zag ik een filmpje van wf shaman nu lvl 44... maar kwam erachter niet echt enh raid gear te kunnen krijgen en nu toch maar een hunter gestart lvl 38 nu. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:50
Wat een chaos gister avond. Wel mooi om te zien heel Burning steppes en BRD was bezaaid met lichamen , BRD binnenkomen was een hel maar het is na heel veel deaths eindelijk goed gekomen.
Mooi dat je geen durability loss hebt anders was het een dure rekening geworden.

Hoop dat het wel iets minder word wat levelen zo is geen doen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Ninjaman schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:36:
Wat een chaos gister avond. Wel mooi om te zien heel Burning steppes en BRD was bezaaid met lichamen , BRD binnenkomen was een hel maar het is na heel veel deaths eindelijk goed gekomen.
Mooi dat je geen durability loss hebt anders was het een dure rekening geworden.

Pfff , heb van het weekend pas weer tijd om te spelen, maar dat beloofd een hel te worden dus xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjaman schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:36:

Lol, dat is in vanilla voor mijn guild de reden geweest een serverswitch te doen.

We waren alliance en tegen de tijd dat we 55+ waren bleek de server balans ongeveer 80% horde te zijn. Elke avond stonden er twee guilds in BRM om de alliance raid guilds die MC wilden doen te ganken. Het standaard trucje: Mind Control de lava in. Als je de instance al haalde dan had je geen durability meer.

Nadat drie weken lang geen enkele avond MC en BRD mogelijk was is vrijwel alle alliance daar vertrokken en gererolled op alliance gedomineerde servers. Ik vraag me wel eens af hoe lang zo'n pvp guild lol heeft gehad voordat ze zich realiseerden dat er (nog geen x-realm natuurlijk toen) geen tegenstanders meer waren om tegen te pvp-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Ik kwam gisteren een groepje alliance tegen in Ungoro Crater (of eerder hun kwamen mij tegen) die rondjes aan het lopen waren om mensen in de lower 50s te ganken voor wat easy honor.

Ik heb ondertussen ook mijn eerst honorable kill gemaakt op een level 60 paladin. Scatter shot aimed shot is nog altijd een hele leuke combo. Nou moet ik wel zeggen dat ik erg geluk had met mn aimed shot crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo ik ben ook lekker aan het levelen geweest met mijn 3 karakters.

Ik heb nu een level 41 Holy Paladin, een level 32 Feral Druid en een level 30 Affliction Warlock.

Van de drie bevalt me de Druid het beste. Net Ravage en Ferocious Bite er bij gekregen, en die twee slopen behoorlijk :)

Ik ben er al achter gekomen dat tanken niet mijn ding is, dus als ik al een dungeon doe, dan is het als Cat :)

Ik zit lekker op een PVE server. En dat bevalt me prima, want ik heb helemaal niets met PVP. Dus ook geen last van gegankt te worden :)

Wat betreft het levelen in het algemeen. Ik had al lang en breed level 60 kunnen zijn op mijn Paladin. Maar het boeit me totaal niet dat ik het nog niet ben. Door het afwisselen tussen karakters houdt het spel interessant. Anders had ik waarschijnlijk niet eens een Druid aangemaakt. Die heb ik in Vanilla nooit gespeeld. Pas in Cata, en toen als Boomkin.

Ik kom vanzelf wel op level 60 :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ben in de WPL, en moet een boek genaamd 'the annals of darrowshire' vinden. Maar dat gebouw waar ze liggen
spoiler:
ligt natuurlijk vol met 'musty tomes' die indien het niet de juiste is, een add spawnen. Dus ik vanish, want geen zin in een gevecht. En dankzij prep kon ik dat ook bij een tweede tome doen.
Krijg ik 'klachten' van de warrior die daar ook bezig was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W1FAzzj4mTW10WwtBLiXHcGp/full.png

Sommige mensen moeten echt minder strakke onderbroeken gaan dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

tjah.. kan het wel begrijpen. Zorgt er gewoon voor dat zijn quest moeilijker wordt omdat jij het makkelijk wilt. Beetje denken aan je medespelers mag wel.

Dit is een account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:54

Seraphin

Meep?

Daar staat tegenover dat HTT gewoon vanish gebruikt; niks geen bugs of exploits.
Als je dan als derde speler direct zo aggresief er op duikt in een whisper snap ik dat je geen welwillende reactie krijgt.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:26:
Ik ben in de WPL, en moet een boek genaamd 'the annals of darrowshire' vinden. Maar dat gebouw waar ze liggen
spoiler:
ligt natuurlijk vol met 'musty tomes' die indien het niet de juiste is, een add spawnen. Dus ik vanish, want geen zin in een gevecht. En dankzij prep kon ik dat ook bij een tweede tome doen.
Krijg ik 'klachten' van de warrior die daar ook bezig was:

[Afbeelding]

Sommige mensen moeten echt minder strakke onderbroeken gaan dragen.
Zo deed ik het ook! Die vent kan reporten wat die wil, komt niks van terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

invine schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:34:
[...]

Zo deed ik het ook! Die vent kan reporten wat die wil, komt niks van terecht.
Met je muis erover heen hooveren en als hij helemaal wit is (pagina's) is het de goede :9 Bij de 'foute' zie je een deel grijs en wit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

I, 56, op een Sticky Tar beast, 25% hp, 60 rogue gankt mij. Dus ik stuur hem een berichtje vanaf mijn alt om te vragen hoeveel honour hij voor me kreeg: "enough". Good, zeg ik. "Next time use ambush, it's way cooler". Antwoord: I killed you with it so its good.

Paar minuten later zie ik hem een hunter ganken, en precies als de hunter het aflegt (ik kon nou eenmaal niet sneller sneaken) geef ik hem, nog op 60% hp, een ambush + evis. Rogue dood.

Dus ik bericht hem weer: "1-1"

stuurt hij terug:

"if you think that's 1-1 mate" _O-.

Hoezo niet tegen je verlies kunnen :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 14:36
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:20:
[...]

Hoezo niet tegen je verlies kunnen :D.
Het is een rogue toch? Wat had je verwacht?

:>

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MrFl0ppY schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:06:
[...]

Het is een rogue toch? Wat had je verwacht?

:>
Ik mag graag denken dat ik de uitzondering ben :P. Ik probeer wel altijd zo dicht mogelijk bij een graveyard te ganken, ik ben ondanks mijn enthousiasme maar een matige pvp'er en soms gaat het mis...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:24:
[...]

Ik mag graag denken dat ik de uitzondering ben :P. Ik probeer wel altijd zo dicht mogelijk bij een graveyard te ganken, ik ben ondanks mijn enthousiasme maar een matige pvp'er en soms gaat het mis...
Dat ben je ook :P
Een andere sneakt alleen, jij wrijft het er ook nog in met een horde char (en dan laat ik het 'ik doe het alleen om ze irl over de zeik te krijgen' verder nog buiten beschouwing). :9
Voor mij een randgevalletje griefing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mij bevalt die extra activiteit die world pvp geeft wel :P. Kom daarnet in winterspring aan en er werd behoorlijk gevochten voor de deur. Even gezellig meegedaan :+.

Ik snap niet zo goed wanneer ik het recept voor de Stormshroud Gloves nou kan gaan verwachten - ik denk te hebben begrepen dat de mob die het dropt nog niet in-game is?

[ Voor 34% gewijzigd door HTT-Thalan op 16-11-2019 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwanJ
  • Laatst online: 28-06-2023
Deze week lvl 60 geworden en ik heb al wat mazzel gehad tijdens mijn reeks dungeons.

Ubrs/LBrs/scholo/strat allemaal gepugd lonely wolf om zo maar te zeggen 8)7
DM enkel West gedaan.

Helaas merk ik nu dat er weinig tot geen guilds een protec warrior zoeken. Toch is dit het geen wat ik wil gaan doen in MC... Mocht iemand een spot vrij hebben dan hoor ik het graag,

Geen idee of een transfer kan maar heb het er voor over.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/6dagcebk6a76.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22-09 12:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

TwanJ schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:57:
Deze week lvl 60 geworden en ik heb al wat mazzel gehad tijdens mijn reeks dungeons.

Ubrs/LBrs/scholo/strat allemaal gepugd lonely wolf om zo maar te zeggen 8)7
DM enkel West gedaan.

Helaas merk ik nu dat er weinig tot geen guilds een protec warrior zoeken. Toch is dit het geen wat ik wil gaan doen in MC... Mocht iemand een spot vrij hebben dan hoor ik het graag,

Geen idee of een transfer kan maar heb het er voor over.

[Afbeelding]
Raar eigenlijk. Elke groep in de hele wereld zit de hele dag LFG vol te spammen met "LF1M tank", maar guilds willen geen prot tank erbij :')

Snap het ergens wel; de meeste guilds worden gevormd om een paar mensen waaronder vrijwel altijd een prot warrior die dan later de MT wordt van de guild. En anno november is er bij elke raiding guild wel een tweede bij, dus hebben ze niemand meer nodig.

Dat wordt dus PUG MC runs organiseren of afspreken met een club kleinere guilds zonder MT.

In ander nieuws, gisteren mooie avond: Mijn allereerste epic raid loot (Dragonstalker helmet bij Onyxia) en nipt genoeg geld om mijn epic mount te kopen 8)

[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 17-11-2019 09:01 ]

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gisteravond besloot ik heel eventjes in te loggen en een paar blokjes te grinden richting lvl 57. Dat deed ik dan in WPL, de horde gank ploegen ontwijkend. Tot groot ongenoegen van andere alliance, die niet onzichtbaar kunnen worden.

Tijdens het doen van die vervelende quest met die temporal parasites....

DROPT ER VOOR MIJ EEN WORLD EPIC DROP :D:D:D. Skullflame shield. Hopelijk krijg ik er een beetje een leuk bedrag voor, kan ik de mats kopen om mijn eigen epics te craften.

... en als hij niet verkoopt moet ik mijn eigen paladin maar levelen om het ding goed in te zetten :P.

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-11-2019 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

FunkyTrip schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:00:
[...]

Raar eigenlijk. Elke groep in de hele wereld zit de hele dag LFG vol te spammen met "LF1M tank", maar guilds willen geen prot tank erbij :')

Snap het ergens wel; de meeste guilds worden gevormd om een paar mensen waaronder vrijwel altijd een prot warrior die dan later de MT wordt van de guild. En anno november is er bij elke raiding guild wel een tweede bij, dus hebben ze niemand meer nodig.

Dat wordt dus PUG MC runs organiseren of afspreken met een club kleinere guilds zonder MT.

In ander nieuws, gisteren mooie avond: Mijn allereerste epic raid loot (Dragonstalker helmet bij Onyxia) en nipt genoeg geld om mijn epic mount te kopen 8)
Ik tank alles behalve MC in fury/prot. Vaak ook nog gewoon dual wield.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

300g voor het Skullflame shield gekregen. Minder dan gehoopt (natuurlijk) maar toch een leuk bedrag. Deels geinvesteerd in een gear upgrade, de rest bewaar ik voor mats, ik ga uiteindelijk nog een shifting cloak craften immers.

Ga nu de Azure key quest halen:

https://vanilla-twinhead.twinstar.cz/?quest=8236

maar ik twijfel over de reward... heb nu de Helm of Fire, en de Nightscape boots. Die +1 stealth is wel erg prettig i.c.m. MoD en ik word niet snel gezien. De whisperwalk boots zijn dus een fijne upgrade, maar ik kan ook een paar Mongoose boots halen van de AH en voor de Ebon Mask gaan, fijne DPS upgrade...

on second thought.... 1 agi is 2 ap dus die helm of fire geeft ruwweg dezelfde dps als de Ebon Mask, die laatste voegt alleen wél een % crit toe. Ook leuk, en ziet er veel beter uit.

Leuk, zo'n monoloog :P ik ga voor de Mask of de Cape en heb de Mongoose boots gekocht. Voor nu een fijne dps upgrade. Zit nu op 20.01 flat crit rate zonder buffs and 75 main hand dps (95 top end).

[ Voor 69% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-11-2019 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
HTT-Thalan schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:24:
on second thought.... 1 agi is 2 ap dus die helm of fire geeft ruwweg dezelfde dps als de Ebon Mask, die laatste voegt alleen wél een % crit toe. Ook leuk, en ziet er veel beter uit.
Zover ik weet is agi voor rogue geen 2 ap maar gewoon 1 toch? Dit is in ieder geval zo volgens de grote websites. Wel 2 ranged attack power maar niet melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
stomley schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:49:
[...]

Zover ik weet is agi voor rogue geen 2 ap maar gewoon 1 toch? Dit is in ieder geval zo volgens de grote websites. Wel 2 ranged attack power maar niet melee.
ja en nee ik denk dat ze bedoelen de waarde van 2 ap omdat het ook crit% geeft en dodge% terwil attack power alleen maar attackpower geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

stomley schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:49:
[...]

Als dat het geval is komt die Ebon Mask nog veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bartosy schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:52:
[...]

ja en nee ik denk dat ze bedoelen de waarde van 2 ap omdat het ook crit% geeft en dodge% terwil attack power alleen maar attackpower geeft.
Ja dat klopt de waarde telt zwaarder dat is zeker. Agi weegt zwaarder dan alleen attack power, maar agi geeft 1 attack power en dan Nog zoveel de andere stats ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Pfff, meer dan een uur Timbermaw gepickpocket voor:

https://classic.wowhead.c...sealed-azure-bag#comments

want dat zou de prereq quest zijn om uiteindelijk Ebon Mask te kunnen halen in ST.
Maar die sealed azure bag dropt maar niet.... versie van het spel klopt (classic wow is hoger in versie dan toen deze Q in de game stoken werd). Wel 10g aan troep gepickpocket, dat dan weer wel.

Ok... de hele questlijn zit gewoon niet in de game. Wel in Vanilla, niet in classic. Schiet mij maar lek waarom.

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-11-2019 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:46:

want dat zou de prereq quest zijn om uiteindelijk Ebon Mask te kunnen halen in ST.
Maar die sealed azure bag dropt maar niet.... versie van het spel klopt (classic wow is hoger in versie dan toen deze Q in de game stoken werd). Wel 10g aan troep gepickpocket, dat dan weer wel.

Ok... de hele questlijn zit gewoon niet in de game. Wel in Vanilla, niet in classic. Schiet mij maar lek waarom.
Omdat we in phase 2 zitten? En die class quests zijn phase 5 ofzo pas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
HTT-Thalan schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:46:

Wat @Verwijderd zegt klopt. Ik wilde die mask ook halen, helemaal in azshara wat quests gedaan. Komt inderdaad later pas. Beetje een catchup mechanic voor later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:12:
[...]

Omdat we in phase 2 zitten? En die class quests zijn phase 5 ofzo pas..
Kan je dat nog ergens op details zien de phases? Alles wat ik vind is in grote lijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
HTT-Thalan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:16:
Mij bevalt die extra activiteit die world pvp geeft wel :P. Kom daarnet in winterspring aan en er werd behoorlijk gevochten voor de deur. Even gezellig meegedaan :+.

Ik snap niet zo goed wanneer ik het recept voor de Stormshroud Gloves nou kan gaan verwachten - ik denk te hebben begrepen dat de mob die het dropt nog niet in-game is?
https://classic.wowhead.com/item=21278/stormshroud-gloves

Daar staat: Added in content phase 5 , dus dat duurt nog wel even denk ik.

@stomley Zie de site hierboven, daar staat het per item beschreven. Bij Ebon Mask staat Phase 4.

[ Voor 7% gewijzigd door sirkeith op 18-11-2019 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

sirkeith schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:21:
[...]

@stomley Zie de site hierboven, daar staat het per item beschreven. Bij Ebon Mask staat Phase 4.
Ik kijk veel op wowhead maar dit is me nooit opgevallen, thanks! Gisteravond Shadowcraft mask maar opgehaald uit Scholomance dan, ook fijn. Gelijk mijn eerste skin of shadow geloot voor de Shifting Cloak. Ben nu 58 en een beetje rested, maar grinden is wat lastiger nu met alle PVP gaande :P. Gelukkig merk ik dat goeie gear wel helpt, ik deel redelijke zware hits uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Zaterdag wou ik nog wat questjes doen in EPL, die van Tirion Fordring en Nathanos. Om de PVP zo veel mogelijk te ontlopen dacht ik slim te zijn en te lopen van af UC via WPL zo de EPL in.

Boy was I wrong. 5 keer een corps run moeten doen. Het was me opgevallen dat mages erg goed door hebben waar mijn death zone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer al weken de STV arena trinket te bemachtigen met m'n twink priest... k a n s l o z e bedoeling... ;) Er moet echt helemaal niemand zijn, dan kan ik hem looten. Maar er is vrijwel - altijd - wel iemand aanwezig, waardoor ik als twink het altijd afleg.... en dat is erg lastig. Moet hem nog 9 keer looten...

Was ik er maar naartoe gegaan op dag 1 van Classic release... Dan had ik hem allang gehad... Maargoed... ;) Trinket bemachtigen, daarna de STV fishing contest special fish opvissen (gaat ook heel leuk worden... ;)) en daarna de nodzakelijke quests voor de questrewards (ring enzo)...

Nog een hoop te doen, en helaas nog niemand ontmoet die me er bij wil helpen of kan helpen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Barnagma schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:40:
Zaterdag wou ik nog wat questjes doen in EPL, die van Tirion Fordring en Nathanos. Om de PVP zo veel mogelijk te ontlopen dacht ik slim te zijn en te lopen van af UC via WPL zo de EPL in.

Boy was I wrong. 5 keer een corps run moeten doen. Het was me opgevallen dat mages erg goed door hebben waar mijn death zone is.
Ik heb eigenlijk nooit moeite met wegkomen na een gank, er zit altijd wat vertraging op de lijn en in de gui, dus tegen de tijd dat ik 'zichtbaar' word voor hen ben ik alweer in stealth en volg ik een willekeurig patroon. Ze gaan zoeken natuurlijk, maar de kans dat ze per ongeluk over je heen lopen is dan vrij klein. En als dat niet werkt - sap en rennen :P.
RustStorm schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:49:
Ik probeer al weken de STV arena trinket te bemachtigen met m'n twink priest... k a n s l o z e bedoeling... ;) Er moet echt helemaal niemand zijn, dan kan ik hem looten. Maar er is vrijwel - altijd - wel iemand aanwezig, waardoor ik als twink het altijd afleg.... en dat is erg lastig. Moet hem nog 9 keer looten...

Was ik er maar naartoe gegaan op dag 1 van Classic release... Dan had ik hem allang gehad... Maargoed... ;) Trinket bemachtigen, daarna de STV fishing contest special fish opvissen (gaat ook heel leuk worden... ;)) en daarna de nodzakelijke quests voor de questrewards (ring enzo)...

Nog een hoop te doen, en helaas nog niemand ontmoet die me er bij wil helpen of kan helpen... :)
Als je op ashbringer alliance zit kan ik je wel helpen, beetje pvp is altijd welkom :P.

[ Voor 36% gewijzigd door HTT-Thalan op 18-11-2019 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@HTT-Thalan Was het maar waar... ;) Nethergarde Keep (Alliance...;)) dus, zet ff een transfer in! ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Wauw, wat had ik een plezier de eerste weken tijdens de start van WoW Classic.
Ik was vroegah een Tauren Druid, dus ook weer een Tauren Druid aangemaakt.
Tot en met lvl 43 gekomen en ik merk dat ik toch iets mis...
Ik ben toen van main geswitched op BfA naar een Warrior en ik merkte dat ik die class miste en heel graag wou proberen in Classic.
Dus vorige week een Orc Male Warrior aangemaakt (ook mijn eerste male char :x) en super veel genoten!
Speel/level nu dus een lvl 16 Arms Warrior met veel plezier op Pyrewood!
Community tijdens het levelen vind ik trouwens positief, ze inviten je sneller en helpen je al te graag.

[ Voor 9% gewijzigd door lindseysew op 18-11-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
sirkeith schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:21:
[...]

Ja maar das echt per item, ik ben meer op zoek naar een totaal overzicht per phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is leuk... Zojuist een Skullflame Shield op de kop kunnen tikken voor 150g...

Dan is nu de vraag - uiteindelijk gebruiken op m'n warrior (als die ooit dat level bereikt of level 60...) óf verkopen voor ongeveer 450g? ;) (ik denk dat ik het wel weet... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RustStorm schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:51:
Dat is leuk... Zojuist een Skullflame Shield op de kop kunnen tikken voor 150g...

Dan is nu de vraag - uiteindelijk gebruiken op m'n warrior (als die ooit dat level bereikt of level 60...) óf verkopen voor ongeveer 450g? ;) (ik denk dat ik het wel weet... :))
Ja ik ben vandaag toch die Paladin begonnen waarvan ik had gedacht dat ik het Skullflame shield zou bewaren mocht het niet verkocht raken, maar daar heb ik dus 300g voor gevangen. Paladin levelen is voor de rustige momenten, press attack and wait to finish :P. Scheelt dat ik nu geld heb om er wat fatsoenlijke items aan te hangen.

De horde rogue heeft vandaag zijn in WC bemachtigde deviate scale belt recept overgedaan aan de alliance rogue, en nog wat andere zaken van factie geswapped, o.a. wat shadow gear voor mijn warlock. Horde rogue is nu level 22 na een WC run dankzij rested XP. En zo ga ik de karakters af....

Maar we zijn bijna 60 aan de alliance kant, dat scheelt al, de vaart zit er nu een beetje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:51:

Op Firemaw is die 'slechts' 200-250g waard. Lijkt me sterk dat je er 450 voor gaat vangen :?

In other news; afgelopen weekend een kleine Lan gehouden met onze vriendengroep (5 man). 4/5 waren net of bijna lvl 60, helaas hadden we 1 achterblijver van lvl 50. Dus we waren soort van verbannen tot BRD.
Gelukkig wel een groot deel van de pre-bis items gescoord, behalve natuurlijk HoJ en SGC. Van de circa 25 keer Arena welgeteld 0x Gorosh tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
HTT-Thalan schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:45:
[...]

De horde rogue heeft vandaag zijn in WC bemachtigde deviate scale belt recept overgedaan aan de alliance rogue, en nog wat andere zaken van factie geswapped, o.a. wat shadow gear voor mijn warlock. Horde rogue is nu level 22 na een WC run dankzij rested XP. En zo ga ik de karakters af....
Huh hoe swap je gear van Horde naar Alliance?

[ Voor 31% gewijzigd door Titu op 19-11-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Titu schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:18:
[...]

Huh hoe swap je gear van Horde naar Alliance?
Denk via Auction Hall in Ratchet of Booty bay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
HTT-Thalan schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:45:
[...]

Kon je die quest niet gewoon als alliance doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
Paffelton schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:19:
[...]

Denk via Auction Hall in Ratchet of Booty bay?
Ahh owja!, goede manier helemaal vergeten. Moet ik toch even naar die plekken zien te komen met m'n low lvl char haha. dan kan ik hem vol gooien met bags en wat gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Titu schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:21:
[...]

Ahh owja!, goede manier helemaal vergeten. Moet ik toch even naar die plekken zien te komen met m'n low lvl char haha. dan kan ik hem vol gooien met bags en wat gold.
Booty bay is als Horde makkelijk te komen natuurlijk. Als Alliance lowbie kun je daar ook wel komen via the Barrens, kost alleen meer tijd. Rennen door STV is niet echt een optie dan. Ik doe het om de paar levels, spullen die de horde rogue heeft gevonden die interessant zijn, plus nieuwe (gecraft op de alliance rogue) leather gear swappen naar de horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Titu schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:21:
[...]
Denk er wel aan dat als je ontvangende character niet zoveel te besteden heeft, je items voor weinig op de AH zal zetten. Dat is natuurlijk een koopje voor wie maar toevallig op die AH kijkt. Laat je items dus niet te lang staan, en mocht je het niet zo snel kunnen doen vanwege een trage computer o.i.d., doe het dan in de rustige uurtjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
BrndV schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:41:
[...]

Denk er wel aan dat als je ontvangende character niet zoveel te besteden heeft, je items voor weinig op de AH zal zetten. Dat is natuurlijk een koopje voor wie maar toevallig op die AH kijkt. Laat je items dus niet te lang staan, en mocht je het niet zo snel kunnen doen vanwege een trage computer o.i.d., doe het dan in de rustige uurtjes.
Ik denk dat ik het samen met een maatje van me ga regelen, dat is het insta buy. Wat ik overigens wel kan doen is een grey item er op zetten voor 100g en deze dan kopen op mijn main ally char. dan heb ik iig het gold aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:42:
[...]

Op Firemaw is die 'slechts' 200-250g waard. Lijkt me sterk dat je er 450 voor gaat vangen :?
Nethergarde Keep is verpest economisch gezien; erg dure server... Foror's gaat bijvoorbeeld voor meer dan 1000g sowieso, terwijl deze op andere servers voor ongeveer 500g gaat.

NB. eerder genoemd schild heb ik al eens voor 399g verkocht. Bizar hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
RustStorm schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:44:
[...]

Nethergarde Keep is verpest economisch gezien; erg dure server... Foror's gaat bijvoorbeeld voor meer dan 1000g sowieso, terwijl deze op andere servers voor ongeveer 500g gaat.

NB. eerder genoemd schild heb ik al eens voor 399g verkocht. Bizar hè?
Foror's => het Item voor dat epic tank wapen toch?

Die gaat op Pyrewood Village(ally) voor 1000-1500 momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Titu schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:46:
[...]

Yeah :) Bij ons ging hij in het begin van DM voor meer dan 1500g. Nu lijkt de prijs op z'n retour te zijn gezien de meesten die hem écht willen hebben, hem al hebben. :)

[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 19-11-2019 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
BrndV schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:41:
[...]

Of je laat je lowbie char er eerst iets opzetten voor veel te veel zodat die wat kapitaal heeft. Daarna gaat het vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Titu schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:46:
[...]

Titu! Drakey hier :) Hoe gaan de MC pug runs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
invine schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:04:
[...]
Of je laat je lowbie char er eerst iets opzetten voor veel te veel zodat die wat kapitaal heeft. Daarna gaat het vanzelf ;)
Owja..
Had ik me dat nou zelf ens bedacht in 2005 ofzo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

BrndV schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:12:
[...]

Owja..
Had ik me dat nou zelf ens bedacht in 2005 ofzo. |:(
Ik maakte bij de start van mijn server dezelfde fout als 15 jaar terug. Ik had moeten beginnen met de verkoop van tassen enzo, in plaats van leatherworking. Dan had ik startkapitaal gehad :P. Maar nu ben ik LW 300 en de verkoop is nog steeds non-existent helaas. Ik ga denk ik alle toffe items maken en dan misschien om naar engineering voor wat leuke trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:23:
[...]

Ik maakte bij de start van mijn server dezelfde fout als 15 jaar terug. Ik had moeten beginnen met de verkoop van tassen enzo, in plaats van leatherworking. Dan had ik startkapitaal gehad :P. Maar nu ben ik LW 300 en de verkoop is nog steeds non-existent helaas. Ik ga denk ik alle toffe items maken en dan misschien om naar engineering voor wat leuke trinkets.
Die feral druid bis head verkoopt best redelijk op mijn server (Razorgore). Geen enorm hoge opbrengst, maar ben er toch al een stuk of 10 kwijt (maak ze ook niet dagelijks). Dan nog 1x per 3 dagen die salt shaker gebruiken voor refined salt wat 15g-20 g doet en af en toe wat quivers verkopen. Zijn geen grote inkomsten dus maar alle beetjes helpen en het kost bijna geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
toolkist schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:12:
[...]

Die feral druid bis head verkoopt best redelijk op mijn server (Razorgore). Geen enorm hoge opbrengst, maar ben er toch al een stuk of 10 kwijt (maak ze ook niet dagelijks). Dan nog 1x per 3 dagen die salt shaker gebruiken voor refined salt wat 15g-20 g doet en af en toe wat quivers verkopen. Zijn geen grote inkomsten dus maar alle beetjes helpen en het kost bijna geen tijd.
Salt is op Mograine echt gekelderd naar 8g ipv 20g :( ben ze maar aan het sparen! (Misschien moet ik die 5-10 die op AH staan maar opkopen en de prijzen laten stijgen :/ ) Ga toch ook maar eens kijken naar het maken van die bis head voor druids om wat extras te verdienen.

[ Voor 6% gewijzigd door invine op 19-11-2019 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
3 maanden na release komt het einde in zicht. lvl 59 en bijna 60.
Nu nog "even" 450goud grinden voor mijn epic mount. Iemand goede tips om goud te grinden? speel op mirage raceway een pve server en heb mining/BS. nog weinig geluk met arcane crystals. al wel 50 veins gedaan maar nog geen 1 gevonden. 1 azerotian diamond. Thats it.

Op 60 ga ik protection warrior spelen. Veel vraag naar.

heb nu nog 3 doelen:
1 epic mount
2 UBRS Key (heb al 1 gem)
3 Thunderfury :D vraag me af of iemand die al heeft op mijn server)

Verder heb ik nog steeds superveel plezier.
Ik level en een maat van me die back in the days het spel niks aan vond is nu helemaal hooked. Ik help mn maten een beetje die heel laid back levelen en heb fun in de guild en met dungeons/levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

beebie121 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:06:

Op zich leuk voor een combat rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
beebie121 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:06:
..
..
Die komt pas in phase 3 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Paffelton schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:21:
[...]

Die komt pas in phase 3 toch?
Klopt, maar de bindings zijn al te looten. dus in P3 (of later weet de exacte phase niet) kan je dan meteen de boss doen voor je TF.

[ Voor 6% gewijzigd door Barnagma op 20-11-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
HTT-Thalan schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:12:
[...]

Op zich leuk voor een combat rogue.
:) jammer dat die niet te looten is voor een rogue hehe. Wel dus :) erg leuk voor een combatrogue haha

[ Voor 10% gewijzigd door beebie121 op 20-11-2019 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Barnagma schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:22:
[...]

Klopt, maar de bindings zijn al te looten. dus in P3 (of later weet de exacte phase niet) kan je dan meteen de boss doen voor je TF.
Eerst 100 arcanite bars farmen en elementium ore drops uit BWL krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Kleaudzak schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:18:
[...]

Ohja die stap gewoon compleet vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22-09 12:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kleaudzak schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:18:
[...]

Arcane crystals gaan bij ons al voor 50g ofzo :')

Sowieso vind ik thorium ore best zeldzaam. Kom maar weinig nodes tegen. In al die tijd slechts 1 arcane crystal gemined en dat was op de tweede rich thoriun die ik tegenkwam en dat is alweer een maand geleden denk ik :X

Misschien moet ik geld gaan verdienen met fish attractors. Paar silver in mats, 25s verkoop ontdekte ik gisteren.

[ Voor 10% gewijzigd door FunkyTrip op 20-11-2019 15:38 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:37:
[...]

Arcane crystals gaan bij ons al voor 50g ofzo :')

Sowieso vind ik thorium ore best zeldzaam. Kom maar weinig nodes tegen. In al die tijd slechts 1 arcane crystal gemined en dat was op de tweede rich thoriun die ik tegenkwam en dat is alweer een maand geleden denk ik :X

Misschien moet ik geld gaan verdienen met fish attractors. Paar silver in mats, 25s verkoop ontdekte ik gisteren.
Tip. Dire maul east jump runs doen met 1 healer en 1 dps. Bij de laatste boss zit een tunnel maar buiten met altijd 2 of 3 rich thorium nodes. Na een paar runs verdeel je de loot etc. Kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blue post op MMO: AV en WG in de week van 10 december, BWL begin 2020.

Nog even volhouden dus, met de world pvp tijdens het levellen ;)
Pagina: 1 ... 47 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat