Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik ben 48 met m'n warrior en begin het nu toch steeds lastiger te vinden de focus te houden naar level 60... Gold heb ik genoeg, kan op 60 meteen de epic mount kopen. MAar ik moet het toch eerst zien te worden...
We gaan gewoon rustig verder...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
MC clear is tussen 2-4 uur. Reset 1 keer in de week. Ony reset elke 5 dagen geloof ik.RustStorm schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:44:
Hoe lang duurt een gemiddeld MC run tegenwoordig? En klopt het dat er meerdere raid resets per week zijn? Heb het gevoel dat mensen veel sneller gearen op het moment... sommigen hebben al bijna de hele tier set compleet..
Ik ben 48 met m'n warrior en begin het nu toch steeds lastiger te vinden de focus te houden naar level 60... Gold heb ik genoeg, kan op 60 meteen de epic mount kopen. MAar ik moet het toch eerst zien te worden...MOgelijk heeft het te maken met den guild waar ik in zit.. weinig te beleven waardoor je vooral ook solo bezig bent.... Dus tsja...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Onyxia reset inderdaad elke vijf dagen.
Verwijderd
De laatste keer kwamen hier ook vragen over, maar heb je helaas niet op gereageerd.RustStorm schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:44:
Ik ben 48 met m'n warrior en begin het nu toch steeds lastiger te vinden de focus te houden naar level 60... Gold heb ik genoeg, kan op 60 meteen de epic mount kopen. MAar ik moet het toch eerst zien te worden...MOgelijk heeft het te maken met den guild waar ik in zit.. weinig te beleven waardoor je vooral ook solo bezig bent.... Dus tsja...
Hoe kun je lvl 48 zijn en al 900g hebben ?
Verwijderd
gok op ah flippingVerwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:30:
[...]
De laatste keer kwamen hier ook vragen over, maar heb je helaas niet op gereageerd.
Zie antwoord @VerwijderdVerwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:30:
[...]
De laatste keer kwamen hier ook vragen over, maar heb je helaas niet op gereageerd.
NB. Aan gold heb je bijzonder weinig als je geen level 60 bent...
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 31-10-2019 16:28 ]
Ik zit nu op ~115 gold op level 50 (heb al mount). Ik denk dat ik vooral voor gear/enchants/professions ga sparen. Ik zit nu op tailoring 250 (voor Mooncloth) en heb op mijn alt shaman (lvl 36) herbalism/mining op ~190).
Lekker bezig dus.
Na 45 min zei hij dat dat hij de chest ging looten en gaf aan dat o.a. Rod of the Ogre Magi erin zat. Ik gaf aan dat ik die wel wilde en hij zei dat dit mogelijk was.
Dus wij weer party en hij mij richting de chest gedirigeerd. Hij wilde er 15g voor hebben en tijdens het lopen kwamen we erachter dat die staff mage BiS is (pre-raid) en het minimaal 50g waard is.
Ik had er geen weet van, maar schijnbaar is het een ding om loot te verkopen uit de tribute chest. Voor 20g wilde hij hem nog steeds aan mij verkopen. Heb ik toch een mooie deal gemaakt en een ingame-friend erbij.
hunters kunnen solo een dm run doen?? Dat wist ik niet. Ik wist wel van de lashers etc met een mage.Blem schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:48:
Gisteren in Dire Mail een hunter die water wilde hebben, prima, beetje aan het kletsen geraakt en hij ging een tribute run doen (solo als hunter) en ik ging lashers farmen.
Na 45 min zei hij dat dat hij de chest ging looten en gaf aan dat o.a. Rod of the Ogre Magi erin zat. Ik gaf aan dat ik die wel wilde en hij zei dat dit mogelijk was.
Dus wij weer party en hij mij richting de chest gedirigeerd. Hij wilde er 15g voor hebben en tijdens het lopen kwamen we erachter dat die staff mage BiS is (pre-raid) en het minimaal 50g waard is.
Ik had er geen weet van, maar schijnbaar is het een ding om loot te verkopen uit de tribute chest. Voor 20g wilde hij hem nog steeds aan mij verkopen. Heb ik toch een mooie deal gemaakt en een ingame-friend erbij.
Ben mn mage nu wat ana het levelen zodat ik op mn warrior (lvl 49) weer wat rested opbouw. Dan duurt het voor mijn gevoel minder lang om te levelen
Jazekertoolkist schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:26:
Je hebt hem dan toch ook wel laten betalen voor je water?
Het heeft wat voeten in aarde, je hebt volgens mij Engineering minimaal 150 nodig en invisible potions komen volgens mij ook wel van pas. Als je echter 50g voor die staff kan vragen en er tijd in wilt steken kan het wel een goede business zijn.beebie121 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:51:
[...]
hunters kunnen solo een dm run doen?? Dat wist ik niet. Ik wist wel van de lashers etc met een mage.
Ben mn mage nu wat ana het levelen zodat ik op mn warrior (lvl 49) weer wat rested opbouw. Dan duurt het voor mijn gevoel minder lang om te levelen
YouTube: Classic Wow - Dire Maul Solo Tribute Run Guide For Hunters 60g+ HR
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Een aankondiging is in mijn ogen een beetje (veel te) vroeg.PerfektOne schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:05:
Ik was in het begin zeer fanatiek en actief met levelen bij de release. Ik had zolang gewacht op World of Warcraft Classic. Nu merk ik toch snel dat ik snel uitgekeken ben. Heb mijn Priest nu op level 58 geparkeerd in Eastern Plaguelands en ben aan mijn Alt begonnen. Ik denk dat met de release van PvP mijn aandacht wel weer teruggaat naar de Priest. Ik hoop nog steeds op de aankondiging van een Expansion richting The Burning Crusade
Waarom level je je priest niet even tot 60? Endgame is weer een heel ander iets dan levelling, wellicht dat je dat leuk gaat vinden.
Het is me na een kwartier proberen eindelijk gelukt.Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:17:
Hebben jullie problemen met inloggen? Ik krijg constant te zien dat ik nummer 1 van de queue ben en vervolgens de melding dat ik disconnected(?) ben.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Heeft iemand een linkje naar een forum waar storingen gemeld worden?
*edit*
Dwz de weg naar het forum ken ik wel, maar kon geen topic vinden met (recente) inlogissues en/of statusupdates.
[ Voor 18% gewijzigd door Seraphin op 03-11-2019 20:20 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Die zullen nog wel een aantal weken knetterduur blijvenHTT-Thalan schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:59:
Heb ondertussen 3/4 van de Stormshroud recipes in huis, ben nu geld/mats aan het farmen om ze te bouwen... maar het gloves recept heb ik nog geen één keer voorbij zien komen op de AH. Wel steeds geluk gehad met het kopen van de recipes van mensen die er niet teveel voor vroegen. Die Essences of Air & Water daarentegen... die blijven al wekenlang knetterduur op de AH.
Ik heb mijn devilsaur gloves eindelijk gemaakt (ben zelf pas level 56 rogue) waar ik devilsaur relatief goedkoop heb kunnen kopen, nu de legs nog
Ik zag vanochtend dat de prijzen inmiddels weer "normaal" zijn. Deze zet ik mooi opzij voor later.
Ik tokkel heel rustig door, nu op lvl43. Ik pak echt maar een paar levels per week sinds ik de 40 gepasseerd ben. Vanaaf maar een paar keer Uldaman tanken om alle rested exp van het weekend op te maken.
[ Voor 7% gewijzigd door BrndV op 04-11-2019 09:08 ]
mentalozzie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:43:
Inmiddels al een tijdje op level 60 en MC/Onyxia gedaan,
Besloten mijn sub niet te verlengen tot phase 2.
Kan nog gold farmen voor mijn epic mount (beetje minen, spelen met AH of gewoon farmen) maar krijg hier weinig plezier uit.
Farmen van MC en Onyxia (wat niks voorstelt) laat ik ook even zitten.
tijd voor wat CoD op de PS4
Laat die subs maar lopendanslo schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:48:
[...]
Hier hetzelfde, ik wacht phase 2 af voor de PvP.
Classic phase 2 arrives november 12th
Ook een optie, maar er zitten nog veel meer interessante recipes in elemental (zoals de shifting cloak) daar waar tribal alleen devilsaur biedt (voor Rogues). Dus ik ben elemental gegaan en de stormshroud set heeft toch ook leuke stats hoor...invine schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:54:
[...]
Die zullen nog wel een aantal weken knetterduur blijven
Ik heb mijn devilsaur gloves eindelijk gemaakt (ben zelf pas level 56 rogue) waar ik devilsaur relatief goedkoop heb kunnen kopen, nu de legs nog
Kak...Blem schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:28:
[...]
[...]
Laat die subs maar lopen![]()
Classic phase 2 arrives november 12th
11 lvls in 1 week, dat ga ik nog niet bijna redden. Dat wordt de laatste lvls in dungeon lvlen ben ik bang.
Ja die set is ook niceHTT-Thalan schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:24:
[...]
Ook een optie, maar er zitten nog veel meer interessante recipes in elemental (zoals de shifting cloak) daar waar tribal alleen devilsaur biedt (voor Rogues). Dus ik ben elemental gegaan en de stormshroud set heeft toch ook leuke stats hoor...
Mijn plan is nu om zsm level 60 te halen, en me dan te gaan verdiepen in gear (quests, dungeons). Als ik daar op uitgekeken ben (lente?) dan zijn vast al de battlegrounds in zicht en kauw ik me stuk op PvP.
Ik overweeg de gratis transfer te pakken vanaf mograine en met vrienden opnieuw te uniten uit oa skullflame.
Wij zijn dan een groepje van ongeveer 12 nederlanders die een raid guild willen zoeken en lekker door gaan.
Ik kan geen realm discord vinden en op de classic forums staat ook niet veel
Warhammer en PC games en lego
Ikzelf ben op lvl 52 holy gegaan op mijn priest. Echter was dit een grote fout...TheProf82 schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:49:
Er zijn opeens erg veel mensen level 60. Zelf bungel ik nog op 51. Ik heb vaak maar korte periodes tijd om te spelen, dus als priest zaten runs BRD er echt niet in voorlopig. Daarom shadow gespecced (10gold, auw) en 2 uur Ungoro gedaan. Gelijk een half level erbij!
Mijn plan is nu om zsm level 60 te halen, en me dan te gaan verdiepen in gear (quests, dungeons). Als ik daar op uitgekeken ben (lente?) dan zijn vast al de battlegrounds in zicht en kauw ik me stuk op PvP.
Helaas heb ik vaak geen tijd om gelijk 2 a 3 uur te reserveren voor een instance en in holy spec questen werkt voor geen meter. Als Shadow spec en quest doen was ik al lang lvl 60 geweest.
... dus ben ik het dorp ingelopen en heb hem midden tussen een stuk of 7 guards ge-ambushed en ben zó naar buiten gewandeld. Dat kon hij dan wel wel weer waarderen
Verwijderd
Eerst een que om überhaupt Battlenet client op te starten, na die que start de client wel maar status blijft op in que staan. Vervolgens in de que voor de WoW login server en daarna in de oneindige que met errors voor de realm server. Deze knul speelt vanavond geen WoW, zoveel tijd heb ik nu ook weer niet.
Het gaat tegenwoordig al sneller (guild runs). Met mijn guild clearen we MC volledig in 1 uur en 40 minuten (laatste run voor de eerste keer bijgehouden). Maar runs onder de 2 uur is niet uitzondelijk.MrVegeta schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:48:
[...]
MC clear is tussen 2-4 uur. Reset 1 keer in de week. Ony reset elke 5 dagen geloof ik.
Met een pug (op mijn alt) heb ik er 2,5 uur over gedaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Alvanosa op 05-11-2019 12:17 ]
PSN: Alvanosa
Titu schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:08:
[...]
Het gaat tegenwoordig al sneller (guild runs). Met mijn guild clearen we MC volledig in 1 uur en 40 minuten (laatste run voor de eerste keer bijgehouden). Maar runs onder de 2 uur is niet uitzondelijk.
Met een pug (op mijn alt) heb ik er 2,5 uur over gedaan.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Lvl 56 Orc Warrior momenteel sinds lvl 55 protec spec gegaan. Laatste dagen staat m'n tentje bij de ingang van BRD.. wat tijdrovend af en toe en een drama soms om niks haha.
Op moment van schrijven zit ik erin
Verwijderd
Welke realm speel je?TwanJ schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:45:
Godverdomme.... Weer die login problemen..
Lvl 56 Orc Warrior momenteel sinds lvl 55 protec spec gegaan. Laatste dagen staat m'n tentje bij de ingang van BRD.. wat tijdrovend af en toe en een drama soms om niks haha.
Op moment van schrijven zit ik eringame ze!
Dit werkte voor mij ook prima; m'n battle.net launcher had pas 20 minuten verbinding nadat ik die had opgestart, maar direct wow.exe opstarten en inloggen werkte wel "gewoon".invine schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:52:
Gewoon de cliënt direct opstarten en dan inloggen met je b.net id, werkt pefect! Kwam namelijk zelf ook niet in de launcher.

there's no tweak without the tweaker
Daar ben ik ook maar mee gestopt, droprate is maar 2%... Helaas stond ie ook niet op de AH, zowel de pattern niet als de robe zelf. Als je de pattern hebt is het wel een leuke om wat gold mee te verdienen.virtualJac schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:30:
Ik vind het vooral leuk om zoveel mogelijk quests te doen en chains ook volledig te doorlopen. Gisteren voor het eerst de handdoek in de ring gegooid nu ik sinds het weekend 'Robes of Arcana' aan het farmen was voor m'n Warlock Q. Urenlang Darkshore en daarna Duskwood en wachten tot die k**te enchanters weer spawnden. Denk wel 100 gekilled en nog steeds geen Robes of Arcana. Vervolgens ingelogd op m'n bank alt en voor 1g gescoord op de auction house
In de startpost staat een overzichtje van waar welke tweakers spelen. Geen idee hoe up-to-date dat is overigens.noahr schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:40:
Sinds gister weer eens een subscription genomen na een aantal jaar niet gespeeld te hebben. Hebben mensen nog tips voor een goede server en is er wellicht in de tussentijd een Nederlandse guild opgestart onder de tweakers? (ik kon dit niet zo snel terug vinden in het topic)
Ja. Dat hoeft geen probleem te zijn als je weet hoe en waar je moet pullenTwanJ schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:04:
[...]
Ten Storms
LBRS groep vanaf lvl 57 mogelijk?
https://www.warcraftlogs.com/reports/4GQXnxLH8kCtmqhT
PSN: Alvanosa

Aan de Alliance kant ben ik niks behalve behulpzaam aan iedereen dus dat kan het niet zijnZeara schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:34:
Heeft dat misschien te maken met dat iedereen je op de server kent?
Aan de Horde kant zou ik het begrijpen...
Al geprobeerd met shadow protection potion? Daarmee kan je in ieder geval een foutje absorben. Krijg je immolate op je bent je wel de sjaak vaak. Ik ben hem ook nog aan het grinden. Hij wilt maar die de dagger droppen. Wel prima gold farmen.HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:27:
Iemand op de Alliance kant op Ashbringer met een Rogue of Druid level 54+? Ik probeer al een keer of tien Plugger te solo'en na commentaar van iedereen dat je dat 'ezpz zelf kan' maar mij lukt het niet, en het word een beetje frustrerend nu. Ik wil gewoon die dagger maar elke keer als je probeert een groepje te verzamelen blijft iedereen roepen dat je het alleen moet doen.
Ook geprobeerd. Er is een exploit met de shadowbolt door een hoekje om te rennen, dat ga ik zo proberen.stomley schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:27:
[...]
Al geprobeerd met shadow protection potion? Daarmee kan je in ieder geval een foutje absorben. Krijg je immolate op je bent je wel de sjaak vaak. Ik ben hem ook nog aan het grinden. Hij wilt maar die de dagger droppen. Wel prima gold farmen.
Verwijderd
Ik ben zelf level 15, maar 15 jaar terug heb ik alles tot en met de max level dungeons (UBRS bijvoorbeeld) als shadow zonder problemen gehealed. Ik snap dan ook niet waarom je dacht naar holy te moeten switchen?HStyles schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:37:
[...]
Ikzelf ben op lvl 52 holy gegaan op mijn priest. Echter was dit een grote fout...
Helaas heb ik vaak geen tijd om gelijk 2 a 3 uur te reserveren voor een instance en in holy spec questen werkt voor geen meter. Als Shadow spec en quest doen was ik al lang lvl 60 geweest.
Goed, dat is dus wél gepatched ondanks de 'classic' ervaring....HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:39:
[...]
Ook geprobeerd. Er is een exploit met de shadowbolt door een hoekje om te rennen, dat ga ik zo proberen.
Kan natuurlijk dat de exploit waar je op doelde indertijd al in patch 1.12 of daarvoor is opgelost.HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:56:
[...]
Goed, dat is dus wél gepatched ondanks de 'classic' ervaring....
Dat wordt combat swords speccen om m wel neer te krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door Seraphin op 07-11-2019 18:27 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Hij werkt volgens mij nog wel. Ik kite hem elke keer het hoekje om als hij gaat casten en daardoor wordt ik alleen door melee geraakt.HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:56:
[...]
Goed, dat is dus wél gepatched ondanks de 'classic' ervaring....
het lukte 3 keer, daarna rende hij de grim patrons in om ze mee te laten komen...stomley schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:23:
[...]
Hij werkt volgens mij nog wel. Ik kite hem elke keer het hoekje om als hij gaat casten en daardoor wordt ik alleen door melee geraakt.
Dat is dus niet gepatched maar gewoon bad luck.HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:42:
[...]
het lukte 3 keer, daarna rende hij de grim patrons in om ze mee te laten komen...
Dit is een account.
Be that as it may, het is nu in een veelvoud van pogingen niet gelukt. Paar keer hulp gehad van een lvl 60 rogue (soepeltjes) maar toen dropte hij nietGrvy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:48:
[...]
Dat is dus niet gepatched maar gewoon bad luck.
Ja dat is als je tussen die tonnen ga staan dat is inderdaad bugged. Je moet de juiste plek vinden om te kitten maar als je dat hebt gevonden wordt het makkelijk. In het begin lukte het mij ook niet.HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:59:
[...]
Be that as it may, het is nu in een veelvoud van pogingen niet gelukt. Paar keer hulp gehad van een lvl 60 rogue (soepeltjes) maar toen dropte hij niet.
[ Voor 15% gewijzigd door stomley op 07-11-2019 20:47 ]
Omdat ik merkte dat het in o shit iemand heeft een extra pack gepulled al snel gameover was vanaf lvl 50 instancesVerwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:42:
[...]
Ik ben zelf level 15, maar 15 jaar terug heb ik alles tot en met de max level dungeons (UBRS bijvoorbeeld) als shadow zonder problemen gehealed. Ik snap dan ook niet waarom je dacht naar holy te moeten switchen?
Verwijderd
Ah, ja. Ik runde toen dungeons met vrienden. Vaste groep en goede spelers die precies wisten hoeveel ik als shadow aan kon. Dat helpt wel, oh shit is in vanilla/classic wat mist gaat. In raids is vooral mana het probleem waardoor je echte healers nooit bijhoudt.HStyles schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:39:
[...]
Omdat ik merkte dat het in o shit iemand heeft een extra pack gepulled al snel gameover was vanaf lvl 50 instances
Verwijderd
'' Plugger drops the elusive Barman Shanker. IF you're a rogue, he's not too difficult to solo. Arm yourself with some shadow prot pots, stealth into the bar, buy some Beer and use it to lure the patrons near him back to where the Thorium Brotherhood NPC is. Once the NPCs are clear, if the bar isn't KOS, pickpocket plugger. Once you can attack him, wait till he pats to the side of the platform nearest the TB NPC and go to town.HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:59:
[...]
Be that as it may, het is nu in een veelvoud van pogingen niet gelukt. Paar keer hulp gehad van een lvl 60 rogue (soepeltjes) maar toen dropte hij niet.
Mind numbing poisons help. ''
Altijd plaats bij ons in de guild op Mirage Raceway (PVE).noahr schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:40:
Sinds gister weer eens een subscription genomen na een aantal jaar niet gespeeld te hebben. Hebben mensen nog tips voor een goede server en is er wellicht in de tussentijd een Nederlandse guild opgestart onder de tweakers? (ik kon dit niet zo snel terug vinden in het topic)
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Ik stel voor dat je op Ashbringer gaat spelen en mij je in-game naam even doorgeeft. Ik kan alle cloth-wearing classes van harte aanbevelen.BlaSfem0n schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:18:
[...]
Altijd plaats bij ons in de guild op Mirage Raceway (PVE).
Op Mograine heb je bij alliance een BE/NL guild genaamd Golden Times als ik het goed heb.noahr schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:40:
bij mij is de barman shanker vandaag eindelijk gedropt. heeft me wel iets van 15 solo runs gekost maar toch.HTT-Thalan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:59:
[...]
Ik begin altijd met vooral een groot gedeelte van de kamer te clearen met het bier. dan open ik op de boss met Garrote en wanneer die shadowbolt gaat casten ren ik het kamertje in. Daar komt hij dan heen en melee ik tot dat hij weer cast en switch ik weer de hoek om.
Vaak bij 5 points of een rupture of expose armor en de volgende 5 combo punten is van een cold blood + evis
*tip wanneer hij shadowbolt cast en je bent de hoek om snel even bandage voor 2 keer een bandage hit
ik zit daar ook op Horde. jij dan? en wat is je guildnaam?BlaSfem0n schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:18:
[...]
Altijd plaats bij ons in de guild op Mirage Raceway (PVE).
Meanwhile 55 runs op Angerforge voor Hands of Justice.stomley schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:27:
[...]
bij mij is de barman shanker vandaag eindelijk gedropt. heeft me wel iets van 15 solo runs gekost maar toch.
Ik begin altijd met vooral een groot gedeelte van de kamer te clearen met het bier. dan open ik op de boss met Garrote en wanneer die shadowbolt gaat casten ren ik het kamertje in. Daar komt hij dan heen en melee ik tot dat hij weer cast en switch ik weer de hoek om.
Vaak bij 5 points of een rupture of expose armor en de volgende 5 combo punten is van een cold blood + evis
*tip wanneer hij shadowbolt cast en je bent de hoek om snel even bandage voor 2 keer een bandage hit
Wel goed gedaan!
[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-11-2019 13:45 ]
Kan mij herinneren dat het mij ook aardig want runs gekost heeft back in the day om de shanker te krijgenHTT-Thalan schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:38:
Nu net weer twee drie runs op Plugger gedaan met een andere rogue maar niks geen drop.
Gelukt. Super frustrerend, Plugger ging dood middenin zo'n barrel achterin. Konden hem niet looten.... maar toch een hoekje gevonden en de roll gewonnen. Nu onderweg naar IF voor +5 dmg op beide daggersinvine schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:18:
[...]
Kan mij herinneren dat het mij ook aardig want runs gekost heeft back in the day om de shanker te krijgenhou vol!
Frustrerend of niet. Voelt zeker wel goed dat je het ein-de-lijk heb?HTT-Thalan schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:23:
[...]
Gelukt. Super frustrerend, Plugger ging dood middenin zo'n barrel achterin. Konden hem niet looten.... maar toch een hoekje gevonden en de roll gewonnen. Nu onderweg naar IF voor +5 dmg op beide daggers(offhand is julie's dagger voor poison procs).
En-de-lijk iddBarnagma schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:26:
[...]
Frustrerend of niet. Voelt zeker wel goed dat je het ein-de-lijk heb?
Die zijn duurder dan verwacht...
Is weapon damage juist niet goed om mee te beginnen voor rogues? (geen idee hoe jullie abilities scalen). En crusader moet toch wel meevallen qua prijs, met de hoeveelheid Stratholm die gedaan wordHTT-Thalan schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:38:
[...]
En-de-lijk idd. Nu sparen voor dmg enchants.
Die zijn duurder dan verwacht...
Het gaat mij om de crits (ambush, backstab etc). Crusader is een proc, mijn gevechten duren idealiter niet lang genoeg om daarop te wachten. Ik wil binnen 5 sec mijn target dood hebben (bij wijze van spreken) en/of wegwezen. Ik blijf heel veel in stealth en pak de prime targets mee.Barnagma schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:43:
[...]
Is weapon damage juist niet goed om mee te beginnen voor rogues? (geen idee hoe jullie abilities scalen). En crusader moet toch wel meevallen qua prijs, met de hoeveelheid Stratholm die gedaan word
Ik probeer toe te werken naar (als dat zou kunnen) 25% crit rate zonder buffs. Heb nu 20 flat crit en 28% dodge. Heb echter nog niet alle items compleet en nog niks aan enchants.
[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-11-2019 14:50 ]
Ohja, er zijn ook nog mensen die niet (nauwelijks) aan PvE doenHTT-Thalan schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:47:
[...]
Het gaat mijn om de crits (ambush, backstab etc). Crusader is een proc, mijn gevechten duren idealiter niet lang genoeg om daarop te wachten. Ik wil binnen 5 sec mijn target dood hebben (bij wijze van spreken) en/of wegwezen. Ik blijf heel veel in stealth en pak de prima targets mee.
Heb voorlopig maar even voor +4 dmg op beide gekozen voor een tiende van de prijs van +5Barnagma schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:49:
[...]
Ohja, er zijn ook nog mensen die niet (nauwelijks) aan PvE doenkeep forgetting that.
Nu verder voor een paar DV gauntlets. Dat is de enige zinvolle upgrade voor mijn shadowcraft gloves, die ondanks level 35 nog steeds heel actueel zijn vanwege de +1% crit en de +5 agi die ik erop heb momenteel.
Als ik straks een paar shadowcraft boots of de hood tegenkom, kan eventueel voor 4/4 shadowcraft gaan en de gloves wederom vervangen. Dan moet ik als ik 60 ben gaan farmen voor de mats voor mijn Shifting Cloak en dan ben ik er wel zo'n beetje voor wanneer de PVP losbarst.
DRTbeebie121 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:38:
[...]
ik zit daar ook op Horde. jij dan? en wat is je guildnaam?
Horde 4 Life natuurlijk!
[ Voor 5% gewijzigd door BlaSfem0n op 08-11-2019 16:51 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Kweenie, heb toch een hoop dooie horde gezien zojuist...BlaSfem0n schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:50:
Horde 4 Life
Ik had HOJ op mijn eerste run. Zoveel geluk daar.MrVegeta schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:39:
[...]
Meanwhile 55 runs op Angerforge voor Hands of Justice.
Wel goed gedaan!
[Battle.net: Forsaken#22243]
Dus, ik dacht gisteren ik ga 56→57 ga farmen in WPL. Even wat Argent Dawn reputation en Sourgestones farmen (de handins leveren ook 530 exp op). Echter word 1 garrison beheerd door 2 a 3 frost mages. de andere 3 zijn ook altijd druk. Dus ik denk dat het Ungoro Crater word.
Het zal ongetwijfeld weer snel wennen, maar voor nu is het toch echt weer even genieten.
Wil nu alle keys van de instances (Scholomance, UBRS, Stratholme) gaan halen en mijn Onyxia attunement afronden. Ondertussen kan ik dan mooi mijn pre-raid BiS halen.
Op mijn server (mograine) is het verrassend rustig in WPL en EPL.. en ben echt door level 58 heen gevlogen (<4 uur voor level). Nog eentje te gaan nuBarnagma schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:29:
Ben nu bezig met m'n laatste sprintje (level 56). Ik merk dat mijn makkelijke questjes opraken en ik heen en weer blijf reizen. Niemand wilt echter een lower level hunter mee nemen in dungeons (BRD of LBRS).
Dus, ik dacht gisteren ik ga 56→57 ga farmen in WPL. Even wat Argent Dawn reputation en Sourgestones farmen (de handins leveren ook 530 exp op). Echter word 1 garrison beheerd door 2 a 3 frost mages. de andere 3 zijn ook altijd druk. Dus ik denk dat het Ungoro Crater word.
Felwood en Winterspring al gedaan?Blem schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:47:
Twee weken geleden 60 geworden en het was daarna even grinden, maar gister epic mount gekocht.
Het zal ongetwijfeld weer snel wennen, maar voor nu is het toch echt weer even genieten.
Wil nu alle keys van de instances (Scholomance, UBRS, Stratholme) gaan halen en mijn Onyxia attunement afronden. Ondertussen kan ik dan mooi mijn pre-raid BiS halen.
Nog een specifiek plekje? Ik had op zich een leuk rondje in de ruins of Andorhal tot twee rogues op m'n corps bleven staan.invine schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:55:
[...]
Op mijn server (mograine) is het verrassend rustig in WPL en EPL.. en ben echt door level 58 heen gevlogen (<4 uur voor level). Nog eentje te gaan nuHeb ook al een groot gedeelte van mijn pre-bis, altijd fijn als je meteen je loot krijgt als je een dungeon runt.
[ Voor 75% gewijzigd door Barnagma op 11-11-2019 11:41 ]
Neuh niet echt, loopt gewoon niet zoveel volk.Barnagma schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:34:
Daar heb ik alleen nog questjes over voor Timbermaw Hold. En die plekken zijn ook druk.
[...]
Nog een specifiek plekje? Ik had op zich een leuk rondje in de ruins of Andorhal tot twee rogues op m'n corps bleven staan.
Mmmm, we kijken vanavond wel. Zondag avond is natuurlijk ook wel spits uur.invine schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:06:
[...]
Neuh niet echt, loopt gewoon niet zoveel volk.
Zit je ook op mograine? Ik was er gisteravond namelijk aan het questenBarnagma schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:09:
[...]
Mmmm, we kijken vanavond wel. Zondag avond is natuurlijk ook wel spits uur.
omdat je UBRS met 15man kon doen, kon je best als shadowpriest mee.Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:42:
[...]
Ik ben zelf level 15, maar 15 jaar terug heb ik alles tot en met de max level dungeons (UBRS bijvoorbeeld) als shadow zonder problemen gehealed. Ik snap dan ook niet waarom je dacht naar holy te moeten switchen?
Snap ik niet echt. Hunters doen veel meer dps op hogere level mobs dan andere classes van dezelfde level. Hooguit dat je op moet passen met je pet. Die kun je net zo goed achterwege laten. Daar waar lvl 56 warriors glance glance glance doen op de mob en lvl 56 mages resist resist resist, schiet jij ze gewoon overhoop.Barnagma schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:29:
Ben nu bezig met m'n laatste sprintje (level 56). Ik merk dat mijn makkelijke questjes opraken en ik heen en weer blijf reizen. Niemand wilt echter een lower level hunter mee nemen in dungeons (BRD of LBRS).
Dit dus.
Grappig je bent net als ik 56. Ik heb ook WPL gedaan, moet eastern nog doen. Gaat die net zo vlot? Dan ben ik wss 57 en zal ik 57-60 flink moeten grinden.Barnagma schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:29:
Winterspring vind ik een erg inefficiënt gebied trouwens, veel reizen en lage kans op mobs die je zoekt.
Bie Furbolgs zitten goed bij elkaar en daar kan je zo een paar questen grinden. Sowieso veel grinden in Winterspring. Vind het juist een uitstekend gebied om 60 mee te worden.TheProf82 schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:51:
[...]
Winterspring vind ik een erg inefficiënt gebied trouwens, veel reizen en lage kans op mobs die je zoekt.
Voor grinden, klopt zeker. Maar ik vind het soms leuk om vooral XP door quests te krijgen. En dan vind ik ungoro of western plaguelands toch heer en meester.Seroczynski schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:25:
[...]
Bie Furbolgs zitten goed bij elkaar en daar kan je zo een paar questen grinden. Sowieso veel grinden in Winterspring. Vind het juist een uitstekend gebied om 60 mee te worden.
Verwijderd
Ik heb het ook toen het 10 man werd als shadow gehealed, evenals lbrs, strat en scholo.Sniffels schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:16:
[...]
omdat je UBRS met 15man kon doen, kon je best als shadowpriest mee.
Kwestie van een goede groep en geen rare dingen doen.
Ik ben juist daarom van BM naar MMS gegaan. Helaas hebben mensen altijd nog het "huntard" idee. Terwijl ik daar sta met 15 jaar hunter ervaring D:FunkyTrip schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:24:
[...]
Snap ik niet echt. Hunters doen veel meer dps op hogere level mobs dan andere classes van dezelfde level. Hooguit dat je op moet passen met je pet. Die kun je net zo goed achterwege laten. Daar waar lvl 56 warriors glance glance glance doen op de mob en lvl 56 mages resist resist resist, schiet jij ze gewoon overhoop.
Ik had geluk met die group quests. Kon zo bij een groep aansluiten. De Are we there yeti quest chain is ook leuk en snel, op het laatste deel na. EPL vond ik vrij pittig op level 55 (toen ik er was), dus dat laat ik nog heel even voor wat het is.TheProf82 schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:51:
[...]
Grappig je bent net als ik 56. Ik heb ook WPL gedaan, moet eastern nog doen. Gaat die net zo vlot? Dan ben ik wss 57 en zal ik 57-60 flink moeten grinden.
[ Voor 20% gewijzigd door Barnagma op 11-11-2019 21:35 ]
Ik moet nog een half leveltje en dan ben ik dan ook eindelijk 60
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat