.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:11 ]
Volgens mij had Classic alleen Ironforge en nog geen SW/Darnassus voor Alliance.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat was alleen voor patch 1.9. Classic bootst patch 1.12 na.Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:32:
[...]
Volgens mij had Classic alleen Ironforge en nog geen SW/Darnassus voor Alliance.
Ben ingelogd om te checken, blijkbaar ga ik al sinds release voor niets naar IF.danslo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:38:
[...]
Dat was alleen voor patch 1.9. Classic bootst patch 1.12 na.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik gebruik Perl Classic unit frames addon.Postman schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 17:54:
[...]
Lijkt een fout te zijn vanuit Blizzard door te nieuwe client te gebruiken voor de Classic content. https://www.reddit.com/r/...rames_no_pet_unit_frames/
Schijnt dus in Legion al verwijderd te zijn, raid style lijkt haast de enige oplossing momenteel.
Verschil in uiterlijk komt omdat het ook hier dus raid unit frames betreft en niet die van de party. Erg jammer dat Blizzard hier niets aan lijkt te willen veranderen, net zoals bijvoorbeeld het aan- of uitzetten van helm/cloak nog steeds een transmog optie is (geen idee of dat ook in Classic zit nu, het was er iig niet bij het origineel).Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:25:
[...]
Ik gebruik Perl Classic unit frames addon.
Met deze addon kan je pet frames aan of uit zetten. Al veranderd deze addon wel het uiterlijk van alle unit frames en misschien vind iemand dat niet "mooi".
Persoonlijk vind ik Perl er wel strak uitzien na wat persoonlijke aanpassingen. En een stuk meer informatie beschikbaar wat ik wel handig vind voor mijn main die healer is.
Als je door de menus van Classic heen dan zou onder display options (en dan onder kopje display) de show helm en show cloak optie zitten. Ik zie op een typische avond nog genoeg Ragefire en WC LFG op de channels langskomen, dus ik denk dat je prima uit komt als je op normale tijden speelt. Daarmee is mijn server, Skullflame, nog een van de iets minder volle uit de lijst. Ik weet eigenlijk niet zeker of de volste servers zoals Shazzrah nog en wachtrij hebben om in te loggen (ik vermoed van wel).Postman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:08:
[...]
het aan- of uitzetten van helm/cloak nog steeds een transmog optie is (geen idee of dat ook in Classic zit nu, het was er iig niet bij het origineel).
Los van dit alles: is het nog mogelijk om casual te beginnen met Classic op dit moment? Lijkt dat veel van de start functie niet meer daar zijn en veel groepen al 40+ zijn.
Zou nu echt een shaman willen proberen, niet makkelijk maar wel een uitdaging denk ik. Raid zal ik waarschijnlijk nooit vol gaan doen, hooguit World Bosses en dan zie ik nog wel een nut voor een resto shammy.
Bedankt, zoiets vermoedde ik al. Heb ruim een half jaar geleden even op een private server gespeeld en daar wel wat gestoeid met het vinden van een build, helaas geen succes. Ben ook bij level 20 gestopt omdat ik de hele ervaring niet wou verpesten.BrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:38:
[...]
Als je door de menus van Classic heen dan zou onder display options (en dan onder kopje display) de show helm en show cloak optie zitten. Ik zie op een typische avond nog genoeg Ragefire en WC LFG op de channels langskomen, dus ik denk dat je prima uit komt als je op normale tijden speelt. Daarmee is mijn server, Skullflame, nog een van de iets minder volle uit de lijst. Ik weet eigenlijk niet zeker of de volste servers zoals Shazzrah nog en wachtrij hebben om in te loggen (ik vermoed van wel).
Meeste shaman spelen enhancement tijdens het lvlen vanwege mana issues, dus resto spelen zal je endgame worden. Dit omdat classic geen dual build optie heeft, net als vroeger.
Jep respeccen kost geld. Na enige tijd (volgens mij een week) word het weer wat verlaagd. Kosten stijgen best hard naar maten je meer respec.Postman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:53:
[...]
Bedankt, zoiets vermoedde ik al. Heb ruim een half jaar geleden even op een private server gespeeld en daar wel wat gestoeid met het vinden van een build, helaas geen succes. Ben ook bij level 20 gestopt omdat ik de hele ervaring niet wou verpesten.
Ench leek me al logisch ja. Kun je nog wel een respec doen voor betaling? Ik weet dat dit vroeger in Vanilla ook wel gedaan werd, maar begin te twijfelen of dit nu bij het origineel of al in TBC was.
Uiteindelijk lopen de kosten van een respec aardig op, maar is soms wel een mogelijkheid om net even die quest chain te kunnen voltooien.
[ Voor 7% gewijzigd door Barnagma op 08-10-2019 08:30 ]
Wellicht is focus target (/focus) een optie, geen idee of dat in classic zit.Teddy schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:17:
TL:DR Hoe krijg ik pets in het partyframe?
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Ik bereid me er nu al geestelijk op voor dat die epic mount nog een tijd op zich zal laten wachten. Nu level 47 en geef mijn geld vooral uit aan skills, levelen van leatherworking, bouwen van mooie blues/epics voor mezelf en af en toe wat leuks kopen op de AH.beebie121 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:08:
Gister lvl 40 gedinged en had genoeg gespaard om mn mount te kunnen kopen. Moest nog 1 dingetje verkopen en die verkocht ik.
Hiermee kon ik ook gelijk mn plate skill halen. (warrior).
Had al een plate shoulder gevonden en een plate boots uit een quest. Wat een heerlijkheid is dat toch zo'n mount.
Voordeel is ook dat ik nu de quests kan doen die meer goud opleveren. Hierdoor mn alts ook de professions sneller kunnen oppakken en kan ik straks ook gearen.
Wat een mooi gevoel he die milestones in classic
Heb nog 2 wensen in classic wow:
- Epic mount (moet kunnen)
- Thunderfury (lastig te krijgen)
Ik denk dat ik dat ook zo ga doen hoor. Denk ook niet dat ik zodra ik 60 ding al een epic kan kopenHTT-Thalan schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:15:
[...]
Ik bereid me er nu al geestelijk op voor dat die epic mount nog een tijd op zich zal laten wachten. Nu level 47 en geef mijn geld vooral uit aan skills, levelen van leatherworking, bouwen van mooie blues/epics voor mezelf en af en toe wat leuks kopen op de AH.
Hou er wel rekening mee dat op (de meeste / bijna alle / die paar waar ik wel eens op zat) pservers de loot tables waren aangepast waardoor je veel vaker (goede) drops kreeg. Dat is nu in classic minder.beebie121 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:40:
[...]
Heb op een pserver gehad dat ik in 1 run 2 van die boeken vond. Dat was erg lekker.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Heb ik ook geinstalleerd, maar de 6 tabs met opties was wel heel veel om uit te zoeken hoe en wat.Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:25:
[...]
Ik gebruik Perl Classic unit frames addon.
Met deze addon kan je pet frames aan of uit zetten. Al veranderd deze addon wel het uiterlijk van alle unit frames en misschien vind iemand dat niet "mooi".
Persoonlijk vind ik Perl er wel strak uitzien na wat persoonlijke aanpassingen. En een stuk meer informatie beschikbaar wat ik wel handig vind voor mijn main die healer is.
Ik ben vorige week begonnen op een PVE server, in Westfall stonden we in de rij voor de messenger, aan lowbies geen gebrek.Postman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:08:
[...]
Los van dit alles: is het nog mogelijk om casual te beginnen met Classic op dit moment? Lijkt dat veel van de start functie niet meer daar zijn en veel groepen al 40+ zijn.
Klopt hoor. ik weet dat loottables aangepast konden zijn. Maar het blijft RNGSeraphin schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:12:
[...]
Hou er wel rekening mee dat op (de meeste / bijna alle / die paar waar ik wel eens op zat) pservers de loot tables waren aangepast waardoor je veel vaker (goede) drops kreeg. Dat is nu in classic minder.
Ik maak me nu al zorgen voor de STV quest waar je een pristine tigress fang moet looten; back in the days was ik daar een paar uur aan kwijt....
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Begrijpelijk, alleen de mensen die dan nog aan het lvlen zijn krijgen wel terror. Dan wordt een lvl 54-55 zeer regelmatig gegank door een 60. Daarom zullen ze daar nog wel even mee wachten.Seroczynski schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:05:
Ik zou zelf liever zien dat het PHP Honor System eerder geïntroduceerd werd dan Dire Maul. Nu is PVP enkel in BRM, maar er is nog weinig motivatie voor.
Ik hoop zo dat het honor system er pas komt als ik 60 ben precies om dit te voorkomen. Weet alleen niet of ik het ga halen, ben pas 41 =(mentalozzie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:09:
[...]
Begrijpelijk, alleen de mensen die dan nog aan het lvlen zijn krijgen wel terror. Dan wordt een lvl 54-55 zeer regelmatig gegank door een 60. Daarom zullen ze daar nog wel even mee wachten.
Proficiat! Heerlijk gevoel idd! Heb hem zelf ook maar pas tweetal dagen, en zo fier als gieter een rondje door stormwind gedaan en neerkijken op de "plebs" die nog geen mount hebbenbeebie121 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:08:
Gister lvl 40 gedinged en had genoeg gespaard om mn mount te kunnen kopen.
Als mobs bijna dood zijn, ff snel Battle Stance => Hamstring erop; scheelt soms levensBrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:07:
...
Behoorlijk vaak rende een mob weg waardoor er direct adds bij kwamen, maar zelfs dit ging nog goed. Op gegeven moment rende een low hp mob weg, en die pullde een group. En toen deze bijna dood en low hp waren rende hier ook eentje van weg en pullde weer een nieuwe group.
Van het weekend SM Library gedaan. Ik moet de rest nog doen op mijn Pally. Ging als Holy mee als DPS. Was al een Priest aanwezig. Geen mobs bij ons die hem smeerden. Judgement of Justice is zalig wat dat betreftBrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:07:
Gister lekker SM graveyard en library voor het eerst weer gedaan. Wat heerlijk om weer eens te doen.![]()
Graveyard was vrij easy, ondanks dat we deze nog eens moeten doorlopen omdat die npc die een quest start bij de eerste boss, een drop van die boss wil hebben. (Handig!) Net in de tomb hadden we nog een keiharde fight met een soort van undead scarlet crusader die een rare boss bleek te zijn. Die dropte mij een mooi zwaard, en met mijn zielige poging op de lvl30 warrior quest was dit toch wel een leuke troostprijs voor nu eventjes.
Daarna besloten we meteen door te gaan naar library. Even weer wennen dat je tegen humanoids vecht: Behoorlijk vaak rende een mob weg waardoor er direct adds bij kwamen, maar zelfs dit ging nog goed. Op gegeven moment rende een low hp mob weg, en die pullde een group. En toen deze bijna dood en low hp waren rende hier ook eentje van weg en pullde weer een nieuwe group. De healer kwam daarbij vaak zonder mana te zitten maar mn vriendin die met haar priest een keertje dps mocht spelen schoot dan bij met de healing. Ik ben er dan zo'n eentje die een warrior met protection spec leveled en dingen als last stand, improved shield block en stun on demand komt dan heel mooi om de hoek kijken.
Toch duurden thrashfights erg lang vergeleken met graveyard en toen ik ook eens goed keek waren meeste thrash lvl 34-36, en mijn groep was grotendeels lvl 30-31. De meeste van ons zaten gewoon tegen mobs 3 a 5 lvls hoger op te boksen. En toch ging alles verder prima, geen enkele wipe of dode gevallen, en de arcanist aan het einde bleek nog precies het watje te zijn zoals ik me hem herrinnerde.
Ik heb inmidels al een complete uitrusting aan lvl40 plate armor op de bank liggen die ik voor heel cheap van de AH heb geplukt, en het mount geld is bijna binnen. Zo gaat ie mooi
He who controls the Spice, controls the Universe.
En als healer pally: judge justice en ga verder met healenMorrar schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:45:
[...]
Als mobs bijna dood zijn, ff snel Battle Stance => Hamstring erop; scheelt soms levens
Geweldig heSpoetnik1 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:50:
World PvP is eigenlijk leuker als questen/raids/dungeons en dat ik er momenteel geen rewards voor krijg maakt me eigenlijk niet echt uit. Zolang de horde maar weet dat er geen quests worden gedaan als ik in de zone ben en al zeker geen AoE farming in hillsbrad als ik naar SM moet.
[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-10-2019 10:17 ]
Gaat er meer om dat sommige bang zijn dat de content gerushed gaat worden zodat de hardcore speler tevreden blijft..PepieNL schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:03:
WoW kwam in Europa uit ergens in februari 2005.Diremaul kwam uit in maart 2005.
Ik begrijp niet waar europeanen zich over opwinden
..ondertussen zit ik pas op lvl 26 na 1,5 maand en botste ik tegen een volledige T1 geared warlock aan in Stonetalon.
..Auw
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mensen moeten meer rogues meenemen! DPS word vaak onderschat, een goede rogue doet héél veel, en slow poison zorgt ervoor dat de runners niet ver komen. Plus, omdat ze wegrennen is een crit backstab snel gedaan.Phydomir schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:15:
Ter verdediging van die Hunter. Multishot is niet te richten. Dus zijn enige andere optie was om hem niet te gebruiken wat behoorlijk wat dps scheelt. Misschien toch maar eerst trash clearen of de boss verder van die groepen pullen.
Klopt maar een ervaren hunter die dit spel al even speelt (Ik speel bijvoorbeeld dit spel al sinds het begin en toevallig hunter) had dit zelf even aangegeven dat die groep eerste gecleared moest worden of multishot laten zittenPhydomir schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:15:
Ter verdediging van die Hunter. Multishot is niet te richten. Dus zijn enige andere optie was om hem niet te gebruiken wat behoorlijk wat dps scheelt. Misschien toch maar eerst trash clearen of de boss verder van die groepen pullen.
Reporting in. Gisteren rond 1900-2000 ingelogd met een queue van ongeveer 700, rond de 30 minuten wachttijd. In het weekend 1 keer een queue gehad van 10 minuten.BrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:38:
[...]
Ik weet eigenlijk niet zeker of de volste servers zoals Shazzrah nog en wachtrij hebben om in te loggen (ik vermoed van wel).
Old school gamer met een lag en een traan.
hehe ik weet niet welke class je speelt maar is altijd lekker om een mount te hebben.Pete_Sampras schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
Reporting in. Gisteren rond 1900-2000 ingelogd met een queue van ongeveer 700, rond de 30 minuten wachttijd. In het weekend 1 keer een queue gehad van 10 minuten.
Ben inmiddels level 49 en eindelijkkkkk een mount gekocht. Was te veel aan het focussen op professions en levellen van first aid etc.
Ik heb weer ouderwets genoten van hinterlands. Die elite troll quests op de heuvel duurde ongeveer 3 uur om alle quests te doen maar heeft wel anderhalf level opgeleverd met de nodige gezellige chats.
Tanaris en hinterlands nu bijna helemaal klaar. Ga maar eens voorzichtig richting Un'Goro, nog 1 uldaman quest run, alle ZF quests inleveren en dan langzaam alle quests voor Sunken Temple verzamelen.
Op een gegeven moment kun je die multishot wel op gevoel doen. Wat ook wel helpt is zorgen dat de hoek met de trashpack groter dan 90 graden is. Het gebeurt echt zelden dat je ineens zo'n multishot uit je schouder in een idiote hoek ziet knallen.mentalozzie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:23:
[...]
Klopt maar een ervaren hunter die dit spel al even speelt (Ik speel bijvoorbeeld dit spel al sinds het begin en toevallig hunter) had dit zelf even aangegeven dat die groep eerste gecleared moest worden of multishot laten zitten
[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 09-10-2019 11:50 ]
Dit dus.
Drakkisath kiten vond ik vroeger altijd het leukste om te doen. Ik heb ook weer gewoon zin om UBRS te doen alleen hier voorFunkyTrip schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:49:
[...]Paar dagen geleden voor het allereerst als hunter Drakkisath moeten kiten. Liep uiteraard precies een verkeerde gang in met trash ipv dat ik gewoon wat rondjes ging rennen in de room van de Beast
Werd dus geconflagrate en terwijl ik zo langzaam dood aan het gaan was riepen ze over de chat " Ok, you can feign dead now"
Ik ken heel die layout toch niet, dus ren maar wat. Met zenuwen om het niet te verknallenTha-Skunk schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:19:
Je kan hem ook gewoon naar de room van Rend kiten.
Meestal als hij daar aankomt zijn die 2 adds al dood.
Hoef je ook niet moeilijk te doen in de beast room.
Dit dus.
De reden waarom andere classes verkozen worden boven rogues is niet alleen DPS based. Dus waarom je dit aankaart is mij een raadsel. Een goede rogue doet heel veel? Heeft niets met de kwaliteiten van een rogue te maken maar des te meer met welke spec hij speelt. 21/8/22 doet bijvoorbeeld niet veel damage in een dungeon omdat deze puur gespecced is op survivability in PVP. Neem je daarentegen een combat sword rogue mee dan krijg je AOE / oneindige resources en een flinke damage output mee. Goede rogue en crippling poison in een dungeon past dan ook niet in 1 zin. Want een goede rogue zal eerder de optie kiezen om een stun uit te delen en dan met dubbel instant poison zijn target neerhalen. Overigens ook weer meer reden om een mage mee te nemen aangezien die ze simpelweg kan neerzetten dmv frost nova.HTT-Thalan schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:19:
[...]
Mensen moeten meer rogues meenemen! DPS word vaak onderschat, een goede rogue doet héél veel, en slow poison zorgt ervoor dat de runners niet ver komen. Plus, omdat ze wegrennen is een crit backstab snel gedaan.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Yep Felwood. Feralas al helemaal gedaan. My badMulder_fox schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:42:
Timbermaw rep in Feralas? Doel jij niet op felwood?
Welke guide heb je gebruikt om te questen?mentalozzie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:01:
PVP honor System is een behoorlijke impact voor veel mensen.
Hierdoor is er weer genoeg te doen (grinden) voor mensen die nu 60 en BiS zijn.
Zelf inmiddels level 59, al ben ik vanaf level 58 alleen nog maar bezig met BiS worden en de attunement voor MC en Onyxia. MC attunement inmiddels behaald en Onyxia attunement bijna klaar.
Wat was dit een geweldige reis. Aardig wat personen toegevoegd aan mijn vriendenlijst en daar is Classic voor bedoelt. Voor de rest een guide gevolgd voor questen en bijna alle zones opnieuw beleefd. Alleen Silithus overgeslagen.
Langzaam weer BFA aan het oppakken ook, ook geweldig!
Aan het genieten van WoW weer op dit moment.
Daar heb je dan toch geen guide voor nodig?Supershiva schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:14:
[...]
Welke guide heb je gebruikt om te questen?
Alle guides die ik zo kan vinden met Google zijn er allemaal op gebrand om ZSM op lvl 60 aan te komen.
Ik ben op zoek naar een guide om in elke zone maximaal te questen en zo min mogelijk over te slaan
Ik gebruik questie om quests te vinden, niet echt een guide maar toch. Wel fijn om te zijn welke level bepaalde quests zijn.Supershiva schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:14:
[...]
Alle guides die ik zo kan vinden met Google zijn er allemaal op gebrand om ZSM op lvl 60 aan te komen.
Ik ben op zoek naar een guide om in elke zone maximaal te questen en zo min mogelijk over te slaan
https://classicwow.live/ gevolgd. Uiteraard wel gemaakt om op een redelijke snelle wijzen level 60 te worden. Maar je komt gewoon echt overal.Supershiva schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:14:
[...]
Man, vooral die 'breng deze brief naar Pietje' en vervolgens 'breng deze brief weer terug naar Klaasje' quests.mentalozzie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:32:
[...]
https://classicwow.live/ gevolgd. Uiteraard wel gemaakt om op een redelijke snelle wijzen level 60 te worden. Maar je komt gewoon echt overal.
In Classic heb je trouwens soms echt zieke lange chains van questen die je normaal niet zo snel doet hoor. Ook niet met questie.
there's no tweak without the tweaker
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
'En waar staat Pietje dan?'virtualJac schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:42:
[...]
Man, vooral die 'breng deze brief naar Pietje' en vervolgens 'breng deze brief weer terug naar Klaasje' quests.
[ Voor 11% gewijzigd door MrFl0ppY op 11-10-2019 11:49 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Volgens mij heeft TSM (Tradeskillmaster) zo'n optie. Kan het fout hebben, ik gebruik altijd auctioneer (die zo'n functie niet heeft).Ninjaman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:23:
Zijn er addons die gelijk items kopen als ze onder de prijs op de AH staan?
Ik had er zelf een ring op gezet en niet goed gekeken dus zette hem erop voor 50s en gelijk daarna was hij verkocht. Bleek 18g waard te zijn
Bedankt ga ik me eens in verdiepen.Barnagma schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:24:
[...]
Volgens mij heeft TSM (Tradeskillmaster) zo'n optie. Kan het fout hebben, ik gebruik altijd auctioneer (die zo'n functie niet heeft).
Zou mij ook niet zijn opgevallenSo_Surreal schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:42:
Gisteren 1.5 uur bezig geweest met een aantal quests samen met een shaman in een party.
Na 1.5 uur vraagt hij waar ik vandaan komt, blijkt hij ook uit Nederland te komen en we dus al die tijd voor niks Engels aan het praten zijn haha.
Terwijl mijn Undead Frostmage de naam Kilte heeft, een Nederlands woord haha
[ Voor 4% gewijzigd door Ninjaman op 11-10-2019 10:54 ]
In Auctioneer zit wel een vergelijkbare optie, via de search-tab volgens mij; Je kan daar zoeken op bv. items die er onder vendor price op staan of bv items die je voor meer kunt verkopen als je ze disenchant. Ik dacht dat er ook een optie is om dergelijke items met 1 click buyout te doen.Barnagma schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:24:
[...]
Volgens mij heeft TSM (Tradeskillmaster) zo'n optie. Kan het fout hebben, ik gebruik altijd auctioneer (die zo'n functie niet heeft).
En er zijn natuurlijk altijd wel een paar dozijn bank alts online die dit achter elkaar scannen, dus heel goed mogelijk dat binnen een seconde je te goedkoop geplaatste items gesnaaid worden.stefanass schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:18:
[...]
In Auctioneer zit wel een vergelijkbare optie, via de search-tab volgens mij; Je kan daar zoeken op bv. items die er onder vendor price op staan of bv items die je voor meer kunt verkopen als je ze disenchant. Ik dacht dat er ook een optie is om dergelijke items met 1 click buyout te doen.
Dit dus.
Delete char, horde rerollen en ons joinen bij Horde Actually 😋MrFl0ppY schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:41:
Zoek eigenlijk nog wel een leuke Guild op Dreadmist (A). Soms is het wel stilletjes in de chat.
Er zullen ook genoeg bots zijn die de AH continu scannen op dit soort fouten.FunkyTrip schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:41:
[...]
En er zijn natuurlijk altijd wel een paar dozijn bank alts online die dit achter elkaar scannen, dus heel goed mogelijk dat binnen een seconde je te goedkoop geplaatste items gesnaaid worden.
Zelfde server als ik!HerrProx schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:31:
[...]
Delete char, horde rerollen en ons joinen bij Horde Actually 😋
Hebben inmiddels 240+ chars in de guild zitten met gemiddeld tussen de 30 en 50 mensen online 😁
Ben erg gelukkig op dreadmist, goede populatie alleen mijn lieveling speed ligt onder mijn eigen ambities so much to do and so little time...
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Bij ons op Zandalar Tribe Realm (RP-PvP) kwam ik een human mage tegen (60).Ninjaman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:52:
[...]
Bedankt ga ik me eens in verdiepen.![]()
[...]
Zou mij ook niet zijn opgevallen
Mijn pop heet Henkdejager en word regelmatig aangesproken door nederlanders
Dit dus.
Kwam op onze server adolfcritler tegen. Vind em eigenlijk wel grappig gevonden en dus niet gereport.So_Surreal schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Bij ons op Zandalar Tribe Realm (RP-PvP) kwam ik een human mage tegen (60).
Hij gankte mij, normaal report ik nooit voor een naam, maar zijn character heette Kenkerhenk, die had ik dus maar wel gereport...
Vraag me af of het te bannen is aangezien je de ziekte met een A schrijft.
[ Voor 14% gewijzigd door Xa!pt op 12-10-2019 21:20 ]
[ Voor 118% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:11 ]
Dit is nu echt appels met meloenen vergelijken. Natuurlijk is de entry point voor alles in BfA vele malen lager, de ervaring ook. Het is allemaal meer een eenheidsworst in BfA en je hebt na weinig moeite alles wel bij elkaar gespaard.Xa!pt schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:06:
Jammer dat het zo'n tijdrovende game is. Speelt heerlijk, PvP lijkt me ook heel erg tof, maar de hoeveelheid tijd die je alleen al kwijt bent aan lvl 60 worden... En dan de grind naar goeie gear nog. Ben nu toch aan het overwegen om eens in BFA te kijken aangezien het daar niet echt nodig lijkt om gear te moeten hebben om te kunnen PvP-en.
Vind jij.Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
[...]
Dit is nu echt appels met meloenen vergelijken. Natuurlijk is de entry point voor alles in BfA vele malen lager, de ervaring ook. Het is allemaal meer een eenheidsworst in BfA en je hebt na weinig moeite alles wel bij elkaar gespaard.
Classic is toch een stuk lastiger. En buiten dat spelen de classes erg verschillend. In al die jaren zijn er zoveel wijzigingen doorgevoerd dat vooral op PvP vlak er een duidelijk verschil te merken is. Ik zou toch echt adviseren om Classic te blijven proberen, uiteindelijk is de beloning veel hoger (zoals @Deleon78 ook al zegt).
Oneens, ik speel warcraft al sinds release en waar veel mensen levellen een essentieel onderdeel vinden vind ik het niets meer dan een onnodige timesink en daarnaast bijzonder langdradig en saai. Vrijwel al mijn alts etc zijn simpelweg doordat blizzard in latere expansies een character boost erbij deed.Deleon78 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:20:
[...]
Zoals zoveel dingen, it's not (just) about the destination, but the journey.
(Dat is geen absolute waarheid ofzo, maar het helpt soms om zo naar trajecten te kijken. Denk bv aan de autoreis naar zuid frankrijk or whatever. Die reistijd is onderdeel van je vakantie, maak er wat van
Heb vanilla toendertijd kapot gespeeld, dat was nog meer een grind dan wat uiteindelijk classic nu geworden is. Ook toen had ik dezelfde mening, pas in WLOTK was levellen voor het eerste (en laatste) maal een goede ervaring door de doorlopende verhaallijn.Deleon78 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:39:
[...]
Je mag het er mee oneens zijn, daar is BFA voor
Classic is voor een andere niche. Houden zo!
Verwijderd
Ik had hem op lvl 43 of 44 (mage). Zonder echt te aoe farmen. Uiteindelijk de laatste golds gewoon via quests behaald; STV, Badlands, Feralas, Tanaris leveren best veel op. Wapens verkopen/vendorren. Crap greens disenchanten.So_Surreal schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:53:
Level 40.5 en heb pas 45G :’)
Ik had niet alle skills moeten leren en al mijn greens moeten disenchanten.
Hoe kan ik nu het beste gold gaan farmen ?
Gewoon verder gaan met queesten of respeccen naar een aoe build en gewoon aoe grinden ?
Het is geen vergelijking tussen die 2. Ik vind classic op veel fronten beter dan BfA, van wat ik van BfA heb gezien. Het ademt zoveel sfeer uit en er is altijd wel iets te doen. Ga ik ze toch met elkaar vergelijken...Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
[...]
Dit is nu echt appels met meloenen vergelijken. Natuurlijk is de entry point voor alles in BfA vele malen lager, de ervaring ook. Het is allemaal meer een eenheidsworst in BfA en je hebt na weinig moeite alles wel bij elkaar gespaard.
Classic is toch een stuk lastiger. En buiten dat spelen de classes erg verschillend. In al die jaren zijn er zoveel wijzigingen doorgevoerd dat vooral op PvP vlak er een duidelijk verschil te merken is. Ik zou toch echt adviseren om Classic te blijven proberen, uiteindelijk is de beloning veel hoger (zoals @Deleon78 ook al zegt).
[ Voor 4% gewijzigd door Xa!pt op 13-10-2019 14:10 ]
Endgame voor een Shaman is healer, je zal wel tot level 40 als enhancement gaan, van 40 - 60 elemental en daarna healer. Elemental zit in hetzelfde bootje als de andere hybrids (boomkin, tankpaladin en dps paladin). Er zullen ongetwijfeld guilds zijn die dat geen probleem vinden, ze zijn alleen lastiger te vinden.Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:38:
Het is dat de shaman voor mijn gevoel meer mogelijkheden bied met endgame (healer en dps) en op lvl 20 shadow wolf heeft, anders was ik fulltime verder gegaan met de mage. Ga ze nu waarschijnlijk om en om een beetje spelen.
An sich geen probleem dat endgame healer is. Mijn retail lvl 100 char is een priest, die is shadow maar daar ben je eigenlijk ook niets mee. Dus second spec is daar heal want dan kun je tenminste nog een dungeon doen.Borentos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:52:
[...]
Endgame voor een Shaman is healer, je zal wel tot level 40 als enhancement gaan, van 40 - 60 elemental en daarna healer. Elemental zit in hetzelfde bootje als de andere hybrids (boomkin, tankpaladin en dps paladin). Er zullen ongetwijfeld guilds zijn die dat geen probleem vinden, ze zijn alleen lastiger te vinden.
Onzin. Genoeg elemental en enhancements shamans tegenwoordig.Borentos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:52:
[...]
Endgame voor een Shaman is healer, je zal wel tot level 40 als enhancement gaan, van 40 - 60 elemental en daarna healer. Elemental zit in hetzelfde bootje als de andere hybrids (boomkin, tankpaladin en dps paladin). Er zullen ongetwijfeld guilds zijn die dat geen probleem vinden, ze zijn alleen lastiger te vinden.
Dit is een account.
Kijk, vroeger snapte 30% van je raidgroup er toch niks van. Nu is dat wel wat anders, en dus is er ook meer ruimte voor andere specs.Borentos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:52:
[...]
Tja dat is het risico. Je kunt dus of wachten en kijken of de prijs nog gaat dalen door meer aanbod, of het nu kopen en daarna nooit meer de prijs opzoeken (want gegarandeerd dat je dan jezelf voor de kop gaat slaan).HTT-Thalan schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:55:
Aaaah. Stormshroud armor chestpiece recipe op AH voor 25/40g. Ik heb al geboden, maar ben weer overboden. 40g vind ik wel érg veel. Maar ik ga die pieces straks wel zelf maken...
Choker of the Fire Lord Item Level 78 Binds when picked up Neck +7 Intellect +7 Stamina Requires Level 60 Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 34. | Choker of Enlightenment Item Level 65 Binds when picked up Neck +10 Intellect +9 Stamina +10 Spirit Requires Level 60 Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 18. | Orb of the Darkmoon Item Level 65 Binds when picked up Neck +11 Stamina +8 Spirit Requires Level 60 Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 22. |
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ik heb de verkoper uiteindelijk een whisper gestuurd en hij heeft hem voor me van de AH getrokken, 30g betaald. Nog steeds een bak geld, maar ik hoef er maar twee te maken (een voor mezelf en eentje voor de verkoop) om quitte te spelen.Postman schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 00:03:
Tja dat is het risico. Je kunt dus of wachten en kijken of de prijs nog gaat dalen door meer aanbod, of het nu kopen en daarna nooit meer de prijs opzoeken (want gegarandeerd dat je dan jezelf voor de kop gaat slaan).
Milmoor | Tauren druid | Horde | Hydraxian Waterlords | Dzoso |
---|
[ Voor 4% gewijzigd door Milmoor op 14-10-2019 13:35 ]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
badlands en die elementals kan een pain zijn idd. Ik kon laatst niet slapen, ben er uit gegaan voor half uurtje. ff die quest gedaan. was de enigeRustStorm schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:23:
Afgelopen weekend heb ik met mijn warrior level 41 aangetikt. Ik was in staat om op 40 meteen mijn mount aan de schaffen. Dat is toch wel heel fijn hoor! Sterker nog: ik ben bijna in staat om m'n epic mount aan te schaffen (zodra ik level 60 ben); dus het verdienen van gold gaat vrij goed op het moment.
Met m'n warrior tot level 40 als Fury gespeeld. Op 40 geswitcht naar Arms. Het speelt op zich wel lekker, maar het is niet zo dat ik denk van "O M G, veel beter om te levelen van fury!". Als ik boven de 50 kom en de instances in zicht komen waar pre-raid BiS te halen is, zal ik zeer waarschijnlijk gaan tanken. Dat is iets wat ik nog nooit gedaan heb en eigenlijk wel eens wil gaan proberen. en Quel Serrar is natuurlijk ook de bom om te hebben... of Thunderfury natuurlijk!
Badlands is nu het gebied waar ik met m'n warrior aan het werk ben... maar dat is tot dusverre het meest verschrikkelijke gebied om in te levelen als het gaat om overcrowding... Kansloos om de drops van de Lesser Stone Elementals te krijgen; te veel mensen op te weinig mobs.... Dus in de tussentijd een gnome rogue en dwarf hunter aan het spelen. ALtijd leuk een uitstapje..
Wat mij wel opvalt is dat MC super eenvoudig te clearen lijkt, net als Onyxia. Ik hoop het! Want heel erg veel tijd om te raiden heb ik op geen enkele manier... En toch wil ik het wel gaan proberen op wat voor een manier dan ook... Ik ben in ieder geval benieuwd!
RustStorm schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:23:
Afgelopen weekend heb ik met mijn warrior level 41 aangetikt. Ik was in staat om op 40 meteen mijn mount aan de schaffen. Dat is toch wel heel fijn hoor! Sterker nog: ik ben bijna in staat om m'n epic mount aan te schaffen (zodra ik level 60 ben); dus het verdienen van gold gaat vrij goed op het moment.
Met m'n warrior tot level 40 als Fury gespeeld. Op 40 geswitcht naar Arms. Het speelt op zich wel lekker, maar het is niet zo dat ik denk van "O M G, veel beter om te levelen van fury!". Als ik boven de 50 kom en de instances in zicht komen waar pre-raid BiS te halen is, zal ik zeer waarschijnlijk gaan tanken. Dat is iets wat ik nog nooit gedaan heb en eigenlijk wel eens wil gaan proberen. en Quel Serrar is natuurlijk ook de bom om te hebben... of Thunderfury natuurlijk!
Badlands is nu het gebied waar ik met m'n warrior aan het werk ben... maar dat is tot dusverre het meest verschrikkelijke gebied om in te levelen als het gaat om overcrowding... Kansloos om de drops van de Lesser Stone Elementals te krijgen; te veel mensen op te weinig mobs.... Dus in de tussentijd een gnome rogue en dwarf hunter aan het spelen. ALtijd leuk een uitstapje..
Wat mij wel opvalt is dat MC super eenvoudig te clearen lijkt, net als Onyxia. Ik hoop het! Want heel erg veel tijd om te raiden heb ik op geen enkele manier... En toch wil ik het wel gaan proberen op wat voor een manier dan ook... Ik ben in ieder geval benieuwd!
Ik ben ook heel benieuwd. Ben nu 52 en heb 200g. Kon op 40 ook wel gelijk mijn mount kopen, maar op 60 gelijk mijn epic mount zie ik niet gebeuren zonder iets speciaals te looten.beebie121 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:48:
[...]
badlands en die elementals kan een pain zijn idd. Ik kon laatst niet slapen, ben er uit gegaan voor half uurtje. ff die quest gedaan. was de enige![]()
Hoe maak je zoveel goud als ik vragen mag? Wat verkoop je dan zoveel?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Alles blijven looten van mobs en vendoren (tenzij het meer oplevert op de ah). Dan moet het wel goedkomenSeraphin schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:23:
Pff ik zie me op mijn hunter écht nog geen 100g hebben op lvl 40.
Nu lvl 25 en krap aan 5g in kas. Best naar als elke skill 0.5g kost (en ik doe al heeeel krap aan met de skills die ik wel/niet koop).
Nu zit er natuurlijk een exponentiële schaal in gold earning, maar toch gaat het behoorlijk traag heb ik het idee. Helpt niet dat skinning geen cent oplevert. Zelfs mining is niet de money-maker die het in vanilla was.
Enige lichtpuntje is dat ik inmiddels 3x mageweave bag heb, dat geeft alweer iets meer ruimte voor vendor trash etc.
Tenzij het ook waard is om op AH zettenNinjaman schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:45:
[...]
Alles blijven looten van mobs en vendoren (tenzij het meer oplevert op de ah). Dan moet het wel goedkomen
Ik heb junk seller voor alles wat grijs is (en ik loot vanwege die addon alles).Postman schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 00:03:
[...]
Tja dat is het risico. Je kunt dus of wachten en kijken of de prijs nog gaat dalen door meer aanbod, of het nu kopen en daarna nooit meer de prijs opzoeken (want gegarandeerd dat je dan jezelf voor de kop gaat slaan).
De economie van online spelletjes is nu eenmaal erg wispelturig en zeer inflatie onderhevig. Zo was ik vergeten dat je voor een hoop spells zeer basic reagents nodig hebt (Light Feather bijv.). Ik dus al doodleuk honderden van die gedelete of verkocht voor ik dat door kreeg. Zoek nu dus alles wat wit van kleur is eerst even op (zijn hier nog goede add-ons voor trouwens?).
Waarom dan pas? Dan ga je juist in de range beginnen met tanken dat content moeilijker wordt en spec en ervaring een rol gaan spelen. Zeker in PuG's ga je dan je eerste ervaringen opdoen met groepen die weinig geduld hebben, healers die waarschijnlijk in offspec staan te healen en content die een bepaalde mate van situational awareness vereisen. Dat gaat mogelijk een vervelend verhaal worden als jij nog ervaring op moet doen in het gebruik van je abilities en veel belangrijker communicatie naar de groep.RustStorm schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:23:
Op mijn server net zo. Skinning is niet erg interessant tot je bij Heavy Leather aankomt, dat dropt vanaf lvl30 tegenstanders ofzo. De auction stuksprijs daarop is meestal zon 2 silver en vang je een keer wat extra terwijl je aan het questen bent. Bijvoorbeeld die quest van Helcular's Revenge waar je voor een low droprate questitem Yeti's sloopt, leverde toch lekker extra geld op. Yeti's farmen in alterac levert mij nu veel heavy leather op terwijl ik tegelijk dan ook aan mining kan doen.Seraphin schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:23:
Nu lvl 25 en krap aan 5g in kas. Best naar als elke skill 0.5g kost (en ik doe al heeeel krap aan met de skills die ik wel/niet koop).
Nu zit er natuurlijk een exponentiële schaal in gold earning, maar toch gaat het behoorlijk traag heb ik het idee. Helpt niet dat skinning geen cent oplevert. Zelfs mining is niet de money-maker die het in vanilla was.
Best knap.Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:38:
Ik ben gestopt met retail op lvl 100
<Knip>
Het is inderdaad een grind, dat was het vroeger ook. Maar dat van die M+ dungeons is uiteindelijk ook een grind. Wil je daaraan mee doen moest je op lvl 100 tenminste in een guild zitten en wekelijks x aantal uren deelnemen
Ik had skinning en herbalism en kwam precies uit op lvl 40. Wel veel herbs verkocht toen aangezien ik toch over wilde stappen naar leatherworking.Seraphin schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:23:
Die situaties voorkom je alleen niet en je hebt maar 1x in de zoveel tijd challenging shout. Als de groep niet luistert naar 'tank pullt, laat me even aggro opbouwen en volg de marks' kun je zoveel proberen maar is het kansloos. Die situatie van de dinos en elemental patrol fixxen gaat je ook never nooit lukken tenzij alles netjes dicht op elkaar staat en iedereen toch bedenkt 'oh aggro ff rustig aan' etc. Om die situaties te fixxen heb je gewoon minimaal 4 vd 5 spelers nodig die nadenken.Flipsel schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:24:
Iedereen kan voor één enkele mob staan en top threat hebben, maar kun je ook voorkomen dat je groep b.v. in Maraudon 4 dino's (met silence) + een stone elemental patrol pulled waarbij dps vanaf begin banana's gaat? Om dergelijke situaties te voorkomen en te fixen als het per ongeluk toch gebeurd heb je ervaring nodig.
Hoe denk je er over de bende vast te houden? Ik loop er ook tegenaan dat alles wat ik nu skin weinig opbrengt. Vanwege hoge volumes zit ik nu op ~20g @ lvl 25, maar het is geen vetpot. Ik lees overal en nergens dat dit geen normale prijzen zijn en dat op basis van ervaingen met private servers men verwacht dat de prijzen wel gaan stijgen. Onder andere omdat iedereen en zijn moer nu spaart voor die epic mount van 1000g, waardoor goud erg schaars is. Ik heb zelf de kennis en wijsheid niet in pacht en weet absoluut niet war het heen gaat met de prijzen.BrndV schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:38:
[...]
Mining ging me net zo. Copper en Tin was vrij glansloos aan inkomsten. Dan heb ik het over 10s max aan een volle stack van 10 stuks ore. Pas toen ik bij Iron ore aankwam zak ik de stuksprijs op 6s staan en deze dropt niet lager op mijn server. Elke ochtend voor werk even een half uurtje op mijn vaste mining stekjes langs leverde netjes een paar extra gold op bij de auction. Iron ore, silver ore, gold ore, mithril, en de stones die je erbij krijgt verkoopt gewoon heel lekker.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2019 15:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq