Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:38
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:44
Deleon78 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:27:
[...]

Nope, altijd al zo geweest in Classic.
Volgens mij had Classic alleen Ironforge en nog geen SW/Darnassus voor Alliance.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:07
Bossie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:32:
[...]

Volgens mij had Classic alleen Ironforge en nog geen SW/Darnassus voor Alliance.
Dat was alleen voor patch 1.9. Classic bootst patch 1.12 na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
danslo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:38:
[...]

Dat was alleen voor patch 1.9. Classic bootst patch 1.12 na.
Ben ingelogd om te checken, blijkbaar ga ik al sinds release voor niets naar IF.
De AH zat een klein stukje verderop, ik had hem verwacht tegenover de ingang van de bank |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postman schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 17:54:
[...]

Lijkt een fout te zijn vanuit Blizzard door te nieuwe client te gebruiken voor de Classic content. https://www.reddit.com/r/...rames_no_pet_unit_frames/
Schijnt dus in Legion al verwijderd te zijn, raid style lijkt haast de enige oplossing momenteel.
Ik gebruik Perl Classic unit frames addon.
Met deze addon kan je pet frames aan of uit zetten. Al veranderd deze addon wel het uiterlijk van alle unit frames en misschien vind iemand dat niet "mooi".
Persoonlijk vind ik Perl er wel strak uitzien na wat persoonlijke aanpassingen. En een stuk meer informatie beschikbaar wat ik wel handig vind voor mijn main die healer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:25:
[...]

Met deze addon kan je pet frames aan of uit zetten. Al veranderd deze addon wel het uiterlijk van alle unit frames en misschien vind iemand dat niet "mooi".
Persoonlijk vind ik Perl er wel strak uitzien na wat persoonlijke aanpassingen. En een stuk meer informatie beschikbaar wat ik wel handig vind voor mijn main die healer is.
Verschil in uiterlijk komt omdat het ook hier dus raid unit frames betreft en niet die van de party. Erg jammer dat Blizzard hier niets aan lijkt te willen veranderen, net zoals bijvoorbeeld het aan- of uitzetten van helm/cloak nog steeds een transmog optie is (geen idee of dat ook in Classic zit nu, het was er iig niet bij het origineel).
Ondanks dat ze sommige onzinnige bugs en stommiteiten in het spel hebben gelaten of terug gebracht "vanwege het realisme van patch 1.12 terug brengen", zijn interface opties die er vroeger waren opeens weg. En hoe verbazingwekkend dat sommige van die opties weer extra geld opleveren voor Blizzard.

Los van dit alles: is het nog mogelijk om casual te beginnen met Classic op dit moment? Lijkt dat veel van de start functie niet meer daar zijn en veel groepen al 40+ zijn.
Zou nu echt een shaman willen proberen, niet makkelijk maar wel een uitdaging denk ik. Raid zal ik waarschijnlijk nooit vol gaan doen, hooguit World Bosses en dan zie ik nog wel een nut voor een resto shammy.
Iemand die nog een goede server weet en tips heeft voor een leveling build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Postman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:08:
[...]
het aan- of uitzetten van helm/cloak nog steeds een transmog optie is (geen idee of dat ook in Classic zit nu, het was er iig niet bij het origineel).

Los van dit alles: is het nog mogelijk om casual te beginnen met Classic op dit moment? Lijkt dat veel van de start functie niet meer daar zijn en veel groepen al 40+ zijn.
Zou nu echt een shaman willen proberen, niet makkelijk maar wel een uitdaging denk ik. Raid zal ik waarschijnlijk nooit vol gaan doen, hooguit World Bosses en dan zie ik nog wel een nut voor een resto shammy.
Als je door de menus van Classic heen dan zou onder display options (en dan onder kopje display) de show helm en show cloak optie zitten. Ik zie op een typische avond nog genoeg Ragefire en WC LFG op de channels langskomen, dus ik denk dat je prima uit komt als je op normale tijden speelt. Daarmee is mijn server, Skullflame, nog een van de iets minder volle uit de lijst. Ik weet eigenlijk niet zeker of de volste servers zoals Shazzrah nog en wachtrij hebben om in te loggen (ik vermoed van wel).

Meeste shaman spelen enhancement tijdens het lvlen vanwege mana issues, dus resto spelen zal je endgame worden. Dit omdat classic geen dual build optie heeft, net als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
BrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:38:
[...]

Als je door de menus van Classic heen dan zou onder display options (en dan onder kopje display) de show helm en show cloak optie zitten. Ik zie op een typische avond nog genoeg Ragefire en WC LFG op de channels langskomen, dus ik denk dat je prima uit komt als je op normale tijden speelt. Daarmee is mijn server, Skullflame, nog een van de iets minder volle uit de lijst. Ik weet eigenlijk niet zeker of de volste servers zoals Shazzrah nog en wachtrij hebben om in te loggen (ik vermoed van wel).

Meeste shaman spelen enhancement tijdens het lvlen vanwege mana issues, dus resto spelen zal je endgame worden. Dit omdat classic geen dual build optie heeft, net als vroeger.
Bedankt, zoiets vermoedde ik al. Heb ruim een half jaar geleden even op een private server gespeeld en daar wel wat gestoeid met het vinden van een build, helaas geen succes. Ben ook bij level 20 gestopt omdat ik de hele ervaring niet wou verpesten.

Ench leek me al logisch ja. Kun je nog wel een respec doen voor betaling? Ik weet dat dit vroeger in Vanilla ook wel gedaan werd, maar begin te twijfelen of dit nu bij het origineel of al in TBC was.
Uiteindelijk lopen de kosten van een respec aardig op, maar is soms wel een mogelijkheid om net even die quest chain te kunnen voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Postman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Bedankt, zoiets vermoedde ik al. Heb ruim een half jaar geleden even op een private server gespeeld en daar wel wat gestoeid met het vinden van een build, helaas geen succes. Ben ook bij level 20 gestopt omdat ik de hele ervaring niet wou verpesten.

Ench leek me al logisch ja. Kun je nog wel een respec doen voor betaling? Ik weet dat dit vroeger in Vanilla ook wel gedaan werd, maar begin te twijfelen of dit nu bij het origineel of al in TBC was.
Uiteindelijk lopen de kosten van een respec aardig op, maar is soms wel een mogelijkheid om net even die quest chain te kunnen voltooien.
Jep respeccen kost geld. Na enige tijd (volgens mij een week) word het weer wat verlaagd. Kosten stijgen best hard naar maten je meer respec.

Ik zou van te voren even goed bedenken hoe je wilt spelen en dus speccen. Scheelt weer in de kosten pre 60.

Edit
Paar dagen terug gequest samen met een elemental shaman (hij was net boven de 30). Z'n mana ging er kei hard door heen. Maar de mobs gingen heel snel neer.

[ Voor 7% gewijzigd door Barnagma op 08-10-2019 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 21:10
Teddy schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:17:
TL:DR Hoe krijg ik pets in het partyframe?
Wellicht is focus target (/focus) een optie, geen idee of dat in classic zit.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Gister lvl 40 gedinged en had genoeg gespaard om mn mount te kunnen kopen. Moest nog 1 dingetje verkopen en die verkocht ik.
Hiermee kon ik ook gelijk mn plate skill halen. (warrior).
Had al een plate shoulder gevonden en een plate boots uit een quest. Wat een heerlijkheid is dat toch zo'n mount.
Voordeel is ook dat ik nu de quests kan doen die meer goud opleveren. Hierdoor mn alts ook de professions sneller kunnen oppakken en kan ik straks ook gearen.
Wat een mooi gevoel he die milestones in classic :)

Heb nog 2 wensen in classic wow:
- Epic mount (moet kunnen)
- Thunderfury (lastig te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

beebie121 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:08:
Gister lvl 40 gedinged en had genoeg gespaard om mn mount te kunnen kopen. Moest nog 1 dingetje verkopen en die verkocht ik.
Hiermee kon ik ook gelijk mn plate skill halen. (warrior).
Had al een plate shoulder gevonden en een plate boots uit een quest. Wat een heerlijkheid is dat toch zo'n mount.
Voordeel is ook dat ik nu de quests kan doen die meer goud opleveren. Hierdoor mn alts ook de professions sneller kunnen oppakken en kan ik straks ook gearen.
Wat een mooi gevoel he die milestones in classic :)

Heb nog 2 wensen in classic wow:
- Epic mount (moet kunnen)
- Thunderfury (lastig te krijgen)
Ik bereid me er nu al geestelijk op voor dat die epic mount nog een tijd op zich zal laten wachten. Nu level 47 en geef mijn geld vooral uit aan skills, levelen van leatherworking, bouwen van mooie blues/epics voor mezelf en af en toe wat leuks kopen op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
HTT-Thalan schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

Ik bereid me er nu al geestelijk op voor dat die epic mount nog een tijd op zich zal laten wachten. Nu level 47 en geef mijn geld vooral uit aan skills, levelen van leatherworking, bouwen van mooie blues/epics voor mezelf en af en toe wat leuks kopen op de AH.
Ik denk dat ik dat ook zo ga doen hoor. Denk ook niet dat ik zodra ik 60 ding al een epic kan kopen :)
Maar op lvl 60 zelf kan het best hard gaan met goud. Ook beetje geluk hebben met drops etc.
Back in the days deed ik veel minder dat ik echt ging gold grinden. Nu kan je makkelijker opzoeken waar je bepaalde drops kan vinden zoals crusader bijvoorbeeld. Die verkopen lekker. en als je dat met een groepje vrienden doet en de buit delen dan kan dat lekker aantikken.

Straks als DM uitkomt hopen op een compendium of dragon slayer :D

Heb op een pserver gehad dat ik in 1 run 2 van die boeken vond. Dat was erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

beebie121 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:40:
[...]

Heb op een pserver gehad dat ik in 1 run 2 van die boeken vond. Dat was erg lekker.
Hou er wel rekening mee dat op (de meeste / bijna alle / die paar waar ik wel eens op zat) pservers de loot tables waren aangepast waardoor je veel vaker (goede) drops kreeg. Dat is nu in classic minder.

Ik maak me nu al zorgen voor de STV quest waar je een pristine tigress fang moet looten; back in the days was ik daar een paar uur aan kwijt....

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:26
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:25:
[...]

Heb ik ook geinstalleerd, maar de 6 tabs met opties was wel heel veel om uit te zoeken hoe en wat.
Postman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:08:
[...]
Ik ben vorige week begonnen op een PVE server, in Westfall stonden we in de rij voor de messenger, aan lowbies geen gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Seraphin schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:12:
[...]

Hou er wel rekening mee dat op (de meeste / bijna alle / die paar waar ik wel eens op zat) pservers de loot tables waren aangepast waardoor je veel vaker (goede) drops kreeg. Dat is nu in classic minder.

Ik maak me nu al zorgen voor de STV quest waar je een pristine tigress fang moet looten; back in the days was ik daar een paar uur aan kwijt....
Klopt hoor. ik weet dat loottables aangepast konden zijn. Maar het blijft RNG :)

Die Tigres Fang had ik dus op mn eerste tiger :) het kan dus wel haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dire Maul is uit Phase 2 getrokken en komt in de week van 15 oktober beschikbaar voor iedereen. Wat mij betreft een beetje te vroeg. Phase 2 heeft nu enkel nog twee world bosses en PVP Honor System over.

YouTube: Content Preview: Visions of N’zoth

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:32
PVP honor System is een behoorlijke impact voor veel mensen.
Hierdoor is er weer genoeg te doen (grinden) voor mensen die nu 60 en BiS zijn.

Zelf inmiddels level 59, al ben ik vanaf level 58 alleen nog maar bezig met BiS worden en de attunement voor MC en Onyxia. MC attunement inmiddels behaald en Onyxia attunement bijna klaar.

Wat was dit een geweldige reis. Aardig wat personen toegevoegd aan mijn vriendenlijst en daar is Classic voor bedoelt. Voor de rest een guide gevolgd voor questen en bijna alle zones opnieuw beleefd. Alleen Silithus overgeslagen.

Langzaam weer BFA aan het oppakken ook, ook geweldig!
Aan het genieten van WoW weer op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik zou zelf liever zien dat het PHP Honor System eerder geïntroduceerd werd dan Dire Maul. Nu is PVP enkel in BRM, maar er is nog weinig motivatie voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
Gister lekker SM graveyard en library voor het eerst weer gedaan. Wat heerlijk om weer eens te doen. :)

Graveyard was vrij easy, ondanks dat we deze nog eens moeten doorlopen omdat die npc die een quest start bij de eerste boss, een drop van die boss wil hebben. (Handig!) Net in de tomb hadden we nog een keiharde fight met een soort van undead scarlet crusader die een rare boss bleek te zijn. Die dropte mij een mooi zwaard, en met mijn zielige poging op de lvl30 warrior quest was dit toch wel een leuke troostprijs voor nu eventjes.

Daarna besloten we meteen door te gaan naar library. Even weer wennen dat je tegen humanoids vecht: Behoorlijk vaak rende een mob weg waardoor er direct adds bij kwamen, maar zelfs dit ging nog goed. Op gegeven moment rende een low hp mob weg, en die pullde een group. En toen deze bijna dood en low hp waren rende hier ook eentje van weg en pullde weer een nieuwe group. De healer kwam daarbij vaak zonder mana te zitten maar mn vriendin die met haar priest een keertje dps mocht spelen schoot dan bij met de healing. Ik ben er dan zo'n eentje die een warrior met protection spec leveled en dingen als last stand, improved shield block en stun on demand komt dan heel mooi om de hoek kijken.

Toch duurden thrashfights erg lang vergeleken met graveyard en toen ik ook eens goed keek waren meeste thrash lvl 34-36, en mijn groep was grotendeels lvl 30-31. De meeste van ons zaten gewoon tegen mobs 3 a 5 lvls hoger op te boksen. En toch ging alles verder prima, geen enkele wipe of dode gevallen, en de arcanist aan het einde bleek nog precies het watje te zijn zoals ik me hem herrinnerde.

Ik heb inmidels al een complete uitrusting aan lvl40 plate armor op de bank liggen die ik voor heel cheap van de AH heb geplukt, en het mount geld is bijna binnen. Zo gaat ie mooi :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
Seroczynski schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:05:
Ik zou zelf liever zien dat het PHP Honor System eerder geïntroduceerd werd dan Dire Maul. Nu is PVP enkel in BRM, maar er is nog weinig motivatie voor.
Begrijpelijk, alleen de mensen die dan nog aan het lvlen zijn krijgen wel terror. Dan wordt een lvl 54-55 zeer regelmatig gegank door een 60. Daarom zullen ze daar nog wel even mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
mentalozzie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Begrijpelijk, alleen de mensen die dan nog aan het lvlen zijn krijgen wel terror. Dan wordt een lvl 54-55 zeer regelmatig gegank door een 60. Daarom zullen ze daar nog wel even mee wachten.
Ik hoop zo dat het honor system er pas komt als ik 60 ben precies om dit te voorkomen. Weet alleen niet of ik het ga halen, ben pas 41 =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik1
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-09 08:29
beebie121 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:08:
Gister lvl 40 gedinged en had genoeg gespaard om mn mount te kunnen kopen.
Proficiat! Heerlijk gevoel idd! Heb hem zelf ook maar pas tweetal dagen, en zo fier als gieter een rondje door stormwind gedaan en neerkijken op de "plebs" die nog geen mount hebben :+ . Maakt het questen ook weer een pak aangenamer. Nu rustig levelen tot 60, misschien dan ook maar eens raidje doen voor wat gear als men niet te hard kijkt naar gear en/of god verbied het dat idiote "pre-BIS" gezeur.

Speel voornamelijk voor de PvP (mijn enigste raids ooit in mijn WoW carrière was in retail met de raid finder hahaha) maar ik denk wel level 60 te worden voor phase 2. Al maakt het voor mij niet zoveel uit. World PvP is eigenlijk leuker als questen/raids/dungeons en dat ik er momenteel geen rewards voor krijg maakt me eigenlijk niet echt uit. Zolang de horde maar weet dat er geen quests worden gedaan als ik in de zone ben en al zeker geen AoE farming in hillsbrad als ik naar SM moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:38
WoW kwam in Europa uit ergens in februari 2005.Diremaul kwam uit in maart 2005.
Ik begrijp niet waar europeanen zich over opwinden :)

..ondertussen zit ik pas op lvl 26 na 1,5 maand en botste ik tegen een volledige T1 geared warlock aan in Stonetalon.
..Auw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
BrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:07:
...
Behoorlijk vaak rende een mob weg waardoor er direct adds bij kwamen, maar zelfs dit ging nog goed. Op gegeven moment rende een low hp mob weg, en die pullde een group. En toen deze bijna dood en low hp waren rende hier ook eentje van weg en pullde weer een nieuwe group.
Als mobs bijna dood zijn, ff snel Battle Stance => Hamstring erop; scheelt soms levens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

BrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:07:
Gister lekker SM graveyard en library voor het eerst weer gedaan. Wat heerlijk om weer eens te doen. :)

Graveyard was vrij easy, ondanks dat we deze nog eens moeten doorlopen omdat die npc die een quest start bij de eerste boss, een drop van die boss wil hebben. (Handig!) Net in de tomb hadden we nog een keiharde fight met een soort van undead scarlet crusader die een rare boss bleek te zijn. Die dropte mij een mooi zwaard, en met mijn zielige poging op de lvl30 warrior quest was dit toch wel een leuke troostprijs voor nu eventjes.

Daarna besloten we meteen door te gaan naar library. Even weer wennen dat je tegen humanoids vecht: Behoorlijk vaak rende een mob weg waardoor er direct adds bij kwamen, maar zelfs dit ging nog goed. Op gegeven moment rende een low hp mob weg, en die pullde een group. En toen deze bijna dood en low hp waren rende hier ook eentje van weg en pullde weer een nieuwe group. De healer kwam daarbij vaak zonder mana te zitten maar mn vriendin die met haar priest een keertje dps mocht spelen schoot dan bij met de healing. Ik ben er dan zo'n eentje die een warrior met protection spec leveled en dingen als last stand, improved shield block en stun on demand komt dan heel mooi om de hoek kijken.

Toch duurden thrashfights erg lang vergeleken met graveyard en toen ik ook eens goed keek waren meeste thrash lvl 34-36, en mijn groep was grotendeels lvl 30-31. De meeste van ons zaten gewoon tegen mobs 3 a 5 lvls hoger op te boksen. En toch ging alles verder prima, geen enkele wipe of dode gevallen, en de arcanist aan het einde bleek nog precies het watje te zijn zoals ik me hem herrinnerde.

Ik heb inmidels al een complete uitrusting aan lvl40 plate armor op de bank liggen die ik voor heel cheap van de AH heb geplukt, en het mount geld is bijna binnen. Zo gaat ie mooi :)
Van het weekend SM Library gedaan. Ik moet de rest nog doen op mijn Pally. Ging als Holy mee als DPS. Was al een Priest aanwezig. Geen mobs bij ons die hem smeerden. Judgement of Justice is zalig wat dat betreft _/-\o_ 1 van de 4 bosses voor de Alliance quest dus al dood.

Als reward neem ik het 1H zwaard van de keuzes. Ik ben nu level 35. Ik heb een 2H Sword of the Magistrate op me liggen wachten. Die is voor level 36. Kadootje van een Guildie. :*)

Plate gear heb ik nog niet. Ben niet super rijk en de prijzen in de AH gaan hier al aardig omhoog (Mirage Raceway). Ik denk dat ik nog wel even zoals nu met een combinatie van mail/leather/cloth rondloop.

Mijn andere karakter is een Warlock die heb ik nu op level 22 :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:48
Morrar schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:45:
[...]

Als mobs bijna dood zijn, ff snel Battle Stance => Hamstring erop; scheelt soms levens :P
En als healer pally: judge justice en ga verder met healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Spoetnik1 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:50:
World PvP is eigenlijk leuker als questen/raids/dungeons en dat ik er momenteel geen rewards voor krijg maakt me eigenlijk niet echt uit. Zolang de horde maar weet dat er geen quests worden gedaan als ik in de zone ben en al zeker geen AoE farming in hillsbrad als ik naar SM moet.
Geweldig he :P. Omdat ik aan twee zijdes multibox krijg ik alles mee in beide general chats, en de hoeveelheid en aard van de berichten die daar voorbij komt wanneer je in je eentje een stuk of 15 mensen in de Zul'Kunda ruins van het questen houd is gewoon priceless _O-. En omdat het 15 tegen 1 is (ik ben dan uiteraard high level voor ze) hebben ze wel het idee dat ze terug kunnen vechten en dat doen ze ook, maar zelden succesvol. Ik heb dan als regel dat ik elke speler slechts eenmaal aanraak, tot er een mage was die overmoedig werd en echt actief naar me op zoek ging, begeleid door de nodige denigrerende uitdrukking via whispers.
Kwestie van je ambush juist timen en hopen op een crit :+. Ook hunter flares hebben een vertraging voor je zichtbaar word, genoeg om ze te ambushen, en traps kun je gewoon disarmen natuurlijk. Merendeel lacht ermee, inclusief de 60 shammy die uiteindelijk kwam helpen en daarna met me kwam dansen :P.

Ik heb mijn horde rogue bijna hoog genoeg om naar Western Barrens en uiteindelijk Stonetalon mountains gaan. Dat word lachen oOo .

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-10-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
PepieNL schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:03:
WoW kwam in Europa uit ergens in februari 2005.Diremaul kwam uit in maart 2005.
Ik begrijp niet waar europeanen zich over opwinden :)

..ondertussen zit ik pas op lvl 26 na 1,5 maand en botste ik tegen een volledige T1 geared warlock aan in Stonetalon.
..Auw :(
Gaat er meer om dat sommige bang zijn dat de content gerushed gaat worden zodat de hardcore speler tevreden blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 22:37
Iedereen moet het spelletje op zijn eigen tempo spelen. Wat wel goed zichtbaar is is dat de mensen die wat minder hebben kunnen spelen langzaam 60 worden, en nofi ,maar soms ook wat minder skilled zijn. Gister in een strat undead run 5x (!!) gewiped omdat een hunter zijn multishot zo richtte bij de bosses dat er een pack van de zijkant bijgepulled werd. Om vervolgens ook in de abomination ruimte telkens meer en meer te blijven pullen...
De hunter in kwestie was nieuw met het spelletje, dat was echt te merken. We all have to learn, maar er is een verschil..

Gisteren voor mezelf Robe of the Archmage gemaakt, na uiteindelijk alle mats te hebben verkregen. Toch een kleine 400g waard op onze server. Earth is haast niet te farmen, dus die heb ik allemaal gekocht. Moet eigenlijk nog steeds de necklace van Balnazzar in Strat living en trinket van Jed in UBRS, maar die dingen willen niet droppen.

Volgende project wordt meteen een epic tiger kopen als gnome, heb niet echt andere doelen voor ogen, dus kan mijn gold vrij uitgeven. Ik verwacht een klein maandje, dan zou ik het wel bij elkaar gesprokkeld moeten hebben. O+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:16

Phydomir

Dennis

Ter verdediging van die Hunter. Multishot is niet te richten. Dus zijn enige andere optie was om hem niet te gebruiken wat behoorlijk wat dps scheelt. Misschien toch maar eerst trash clearen of de boss verder van die groepen pullen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Phydomir schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:15:
Ter verdediging van die Hunter. Multishot is niet te richten. Dus zijn enige andere optie was om hem niet te gebruiken wat behoorlijk wat dps scheelt. Misschien toch maar eerst trash clearen of de boss verder van die groepen pullen.
Mensen moeten meer rogues meenemen! DPS word vaak onderschat, een goede rogue doet héél veel, en slow poison zorgt ervoor dat de runners niet ver komen. Plus, omdat ze wegrennen is een crit backstab snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Phydomir schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:15:
Klopt maar een ervaren hunter die dit spel al even speelt (Ik speel bijvoorbeeld dit spel al sinds het begin en toevallig hunter) had dit zelf even aangegeven dat die groep eerste gecleared moest worden of multishot laten zitten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

BrndV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:38:
[...]
Ik weet eigenlijk niet zeker of de volste servers zoals Shazzrah nog en wachtrij hebben om in te loggen (ik vermoed van wel).
Reporting in. Gisteren rond 1900-2000 ingelogd met een queue van ongeveer 700, rond de 30 minuten wachttijd. In het weekend 1 keer een queue gehad van 10 minuten.

Ben inmiddels level 49 en eindelijkkkkk een mount gekocht. Was te veel aan het focussen op professions en levellen van first aid etc.

Ik heb weer ouderwets genoten van hinterlands. Die elite troll quests op de heuvel duurde ongeveer 3 uur om alle quests te doen maar heeft wel anderhalf level opgeleverd met de nodige gezellige chats.

Tanaris en hinterlands nu bijna helemaal klaar. Ga maar eens voorzichtig richting Un'Goro, nog 1 uldaman quest run, alle ZF quests inleveren en dan langzaam alle quests voor Sunken Temple verzamelen.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Pete_Sampras schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Reporting in. Gisteren rond 1900-2000 ingelogd met een queue van ongeveer 700, rond de 30 minuten wachttijd. In het weekend 1 keer een queue gehad van 10 minuten.

Ben inmiddels level 49 en eindelijkkkkk een mount gekocht. Was te veel aan het focussen op professions en levellen van first aid etc.

Ik heb weer ouderwets genoten van hinterlands. Die elite troll quests op de heuvel duurde ongeveer 3 uur om alle quests te doen maar heeft wel anderhalf level opgeleverd met de nodige gezellige chats.

Tanaris en hinterlands nu bijna helemaal klaar. Ga maar eens voorzichtig richting Un'Goro, nog 1 uldaman quest run, alle ZF quests inleveren en dan langzaam alle quests voor Sunken Temple verzamelen.
hehe ik weet niet welke class je speelt maar is altijd lekker om een mount te hebben.
Ben je ook al in Ferales, Felwood en Azshara geweest? wellicht kan je daar beter nog even wat questen voor je naar un goro gaat? Dat is volgens mij meer 50+.
Vind Ferales wel een mooie area. Is toch een beetje minder bekend heb ik altijd het idee bij de meeste mensen.
Aszhara is volgens mij in classic een area die nog under construction was maar nooit is afgemaakt. Heb er (als horde zijnde) altijd weinig quests ten opzichte van de grootte van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Oh ja goeie. Feralas stond ook nog op de lijst. Wat bij mij wel meegerekend wordt, is dat ik graag in de buurt van een dungeon wil blijven, dus in het geval van Un'Goro zit ik vlak bij ZF. Maar ik zal, ook voor de Timbermaw rep, toch maar even beginnen in Feralas.

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 10:16
Timbermaw rep in Feralas? Doel jij niet op felwood?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 21-09 00:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

mentalozzie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Klopt maar een ervaren hunter die dit spel al even speelt (Ik speel bijvoorbeeld dit spel al sinds het begin en toevallig hunter) had dit zelf even aangegeven dat die groep eerste gecleared moest worden of multishot laten zitten ;)
Op een gegeven moment kun je die multishot wel op gevoel doen. Wat ook wel helpt is zorgen dat de hoek met de trashpack groter dan 90 graden is. Het gebeurt echt zelden dat je ineens zo'n multishot uit je schouder in een idiote hoek ziet knallen.
Maar ook, een goede tank zorgt ervoor dat de bosses uit de buurt van trash worden getankt, helemaal als er fear of pushback attacks zijn van de boss.

Overigens is er een mooi youtube filmpje ergens over hoe multishot precies werkt (het werk exact als chain lightning). Als je dat eenmaal goed doorhebt kun je zelfs in een groep van 3 mobs en een sheep de sheep bewust missen. Maar dat is wel advanced hunter-kunde en die heb ik ook niet. Paar dagen geleden voor het allereerst als hunter Drakkisath moeten kiten. Liep uiteraard precies een verkeerde gang in met trash ipv dat ik gewoon wat rondjes ging rennen in de room van de Beast :')

Werd dus geconflagrate en terwijl ik zo langzaam dood aan het gaan was riepen ze over de chat " Ok, you can feign dead now" :D

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 09-10-2019 11:50 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
FunkyTrip schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:49:
[...]Paar dagen geleden voor het allereerst als hunter Drakkisath moeten kiten. Liep uiteraard precies een verkeerde gang in met trash ipv dat ik gewoon wat rondjes ging rennen in de room van de Beast :')

Werd dus geconflagrate en terwijl ik zo langzaam dood aan het gaan was riepen ze over de chat " Ok, you can feign dead now" :D
Drakkisath kiten vond ik vroeger altijd het leukste om te doen. Ik heb ook weer gewoon zin om UBRS te doen alleen hier voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Laatst online: 30-11-2023
Je kan hem ook gewoon naar de room van Rend kiten.
Meestal als hij daar aankomt zijn die 2 adds al dood.
Hoef je ook niet moeilijk te doen in de beast room.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tha-Skunk schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:19:
Je kan hem ook gewoon naar de room van Rend kiten.
Meestal als hij daar aankomt zijn die 2 adds al dood.
Hoef je ook niet moeilijk te doen in de beast room.
Ik ken heel die layout toch niet, dus ren maar wat. Met zenuwen om het niet te verknallen :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Laatst online: 30-11-2023
Haha ok kan ik me voorstellen dan lol.
Had ik in het begin ook tot iemand mij ook vertelde, neem hem gewoon mee naar die room van Rend.

Brugje over, linksaf omhoog en weer links dan ben je er bijna ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

HTT-Thalan schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:19:
[...]

Mensen moeten meer rogues meenemen! DPS word vaak onderschat, een goede rogue doet héél veel, en slow poison zorgt ervoor dat de runners niet ver komen. Plus, omdat ze wegrennen is een crit backstab snel gedaan.
De reden waarom andere classes verkozen worden boven rogues is niet alleen DPS based. Dus waarom je dit aankaart is mij een raadsel. Een goede rogue doet heel veel? Heeft niets met de kwaliteiten van een rogue te maken maar des te meer met welke spec hij speelt. 21/8/22 doet bijvoorbeeld niet veel damage in een dungeon omdat deze puur gespecced is op survivability in PVP. Neem je daarentegen een combat sword rogue mee dan krijg je AOE / oneindige resources en een flinke damage output mee. Goede rogue en crippling poison in een dungeon past dan ook niet in 1 zin. Want een goede rogue zal eerder de optie kiezen om een stun uit te delen en dan met dubbel instant poison zijn target neerhalen. Overigens ook weer meer reden om een mage mee te nemen aangezien die ze simpelweg kan neerzetten dmv frost nova.

Verder zul je weinig rogues aantreffen die met daggers spelen aangezien het sneller levelt dmv swords/maces aangezien je sinister strikes meer damage output leveren dan de te snelle daggers. Dus een crit backstab is niet zo heel snel gedaan.

Overigens ook in PVP wil je niet al je fights starten met een ambush. Dat laat juist het verschil zien tussen een goede en een slechte rogue.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Op squishies wel :P maar, toegeven, een garotte werkt soms veel beter. Ik ben niet zo van de cheap shot maar dat komt uiteraard door de build - mijn white dmg is lager dus dat levert me te weinig op, en orcs resisten deze vaak.

In instances doe ik het volgens de DPS meters (en dan bedoel ik niet alleen die van mijzelf) eigenlijk heel erg goed. Lockpicken is soms nuttig (niet genoeg om ze alleen daarom te overwegen) maar het ik ben erg goed in aggro managen, dat betekent zowel naar beneden brengen op tank targets als naar boven brengen als je een mob van de healer wil plukken. Daarbij helpen stuns bij het verminderen van de schade op een healer en is sap een leuke extra cc in veel instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Mulder_fox schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:42:
Timbermaw rep in Feralas? Doel jij niet op felwood?
Yep Felwood. Feralas al helemaal gedaan. My bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
mentalozzie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:01:
PVP honor System is een behoorlijke impact voor veel mensen.
Hierdoor is er weer genoeg te doen (grinden) voor mensen die nu 60 en BiS zijn.

Zelf inmiddels level 59, al ben ik vanaf level 58 alleen nog maar bezig met BiS worden en de attunement voor MC en Onyxia. MC attunement inmiddels behaald en Onyxia attunement bijna klaar.

Wat was dit een geweldige reis. Aardig wat personen toegevoegd aan mijn vriendenlijst en daar is Classic voor bedoelt. Voor de rest een guide gevolgd voor questen en bijna alle zones opnieuw beleefd. Alleen Silithus overgeslagen.

Langzaam weer BFA aan het oppakken ook, ook geweldig!
Aan het genieten van WoW weer op dit moment.
Welke guide heb je gebruikt om te questen?
Alle guides die ik zo kan vinden met Google zijn er allemaal op gebrand om ZSM op lvl 60 aan te komen.
Ik ben op zoek naar een guide om in elke zone maximaal te questen en zo min mogelijk over te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Supershiva schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:14:
[...]

Alle guides die ik zo kan vinden met Google zijn er allemaal op gebrand om ZSM op lvl 60 aan te komen.
Ik ben op zoek naar een guide om in elke zone maximaal te questen en zo min mogelijk over te slaan
Daar heb je dan toch geen guide voor nodig? ;) Gewoon met alle NPC's praten, questen completen en eventuele follow-ups doen, en je map compleet ontdekken zodat je geen NPC's over het hoofd ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

[...]

Ik gebruik questie om quests te vinden, niet echt een guide maar toch. Wel fijn om te zijn welke level bepaalde quests zijn.

Verder vind ik het heen en weer gebounce tussen verschillende zones wel irritant. Het liefst zou ik één zone in 1 keer willen afronden maar door level spreiding quests niet mogelijk helaas :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
[...]

https://classicwow.live/ gevolgd. Uiteraard wel gemaakt om op een redelijke snelle wijzen level 60 te worden. Maar je komt gewoon echt overal.

In Classic heb je trouwens soms echt zieke lange chains van questen die je normaal niet zo snel doet hoor. Ook niet met questie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
mentalozzie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

https://classicwow.live/ gevolgd. Uiteraard wel gemaakt om op een redelijke snelle wijzen level 60 te worden. Maar je komt gewoon echt overal.

In Classic heb je trouwens soms echt zieke lange chains van questen die je normaal niet zo snel doet hoor. Ook niet met questie.
Man, vooral die 'breng deze brief naar Pietje' en vervolgens 'breng deze brief weer terug naar Klaasje' quests.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Easiest EXP I ever earn!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
virtualJac schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:42:
[...]

Man, vooral die 'breng deze brief naar Pietje' en vervolgens 'breng deze brief weer terug naar Klaasje' quests.
'En waar staat Pietje dan?'
'Oh, hier naast me' 7(8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Heb mezelf voorgenomen om alle quests te doen die ik tegen kom. Vind het prima om niet zo snel te gaan. Alleen als ze grijs worden abbadon ik ze. Hoewel de meeste natuurlijk vrij recht toe recht aan zijn zitten er echt wel leuke bij.

Moet zeggen dat ik het sfeertje in de bezemwagen wel prima vind. Iedereen is eigenlijk heel relax bezig met het spel. Al veel leuke party's gehad.

Zoek eigenlijk nog wel een leuke Guild op Dreadmist (A). Soms is het wel stilletjes in de chat :+ .

[ Voor 11% gewijzigd door MrFl0ppY op 11-10-2019 11:49 ]

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 20:43
Zijn er addons die gelijk items kopen als ze onder de prijs op de AH staan?
Ik had er zelf een ring op gezet en niet goed gekeken dus zette hem erop voor 50s en gelijk daarna was hij verkocht. Bleek 18g waard te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Ninjaman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:23:
Zijn er addons die gelijk items kopen als ze onder de prijs op de AH staan?
Ik had er zelf een ring op gezet en niet goed gekeken dus zette hem erop voor 50s en gelijk daarna was hij verkocht. Bleek 18g waard te zijn :+
Volgens mij heeft TSM (Tradeskillmaster) zo'n optie. Kan het fout hebben, ik gebruik altijd auctioneer (die zo'n functie niet heeft).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Klopt, TSM heeft die optie, maar dat is vrij geavanceerd. Er zijn ook addons die af en toe het AH scannen zodat er een (AH) value bij je item staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Gisteren 1.5 uur bezig geweest met een aantal quests samen met een shaman in een party.
Na 1.5 uur vraagt hij waar ik vandaan komt, blijkt hij ook uit Nederland te komen en we dus al die tijd voor niks Engels aan het praten zijn haha.
Terwijl mijn Undead Frostmage de naam Kilte heeft, een Nederlands woord haha :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Barnagma schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Volgens mij heeft TSM (Tradeskillmaster) zo'n optie. Kan het fout hebben, ik gebruik altijd auctioneer (die zo'n functie niet heeft).
Bedankt ga ik me eens in verdiepen. :*)
So_Surreal schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:42:
Gisteren 1.5 uur bezig geweest met een aantal quests samen met een shaman in een party.
Na 1.5 uur vraagt hij waar ik vandaan komt, blijkt hij ook uit Nederland te komen en we dus al die tijd voor niks Engels aan het praten zijn haha.
Terwijl mijn Undead Frostmage de naam Kilte heeft, een Nederlands woord haha :')
Zou mij ook niet zijn opgevallen :X
Mijn pop heet Henkdejager en word regelmatig aangesproken door nederlanders :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ninjaman op 11-10-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 09-09 12:27
@Ninjaman @Barnagma @Seroczynski, TSM heeft niet een functie die automatisch dingen van AH koopt, maar heeft wel functionaliteit die scant voor nieuwe items op AH en die voldoen aan bepaalde voorwaarden. Deze worden daarna voor de gebruiker in een overzicht gezet. Die voorwaarden kan men zelf instellen en kan variëren van een check tegenover vendorprice tot meer geavanceerde voorwaarden als een check tegenover gemiddelde verkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:16
Barnagma schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

In Auctioneer zit wel een vergelijkbare optie, via de search-tab volgens mij; Je kan daar zoeken op bv. items die er onder vendor price op staan of bv items die je voor meer kunt verkopen als je ze disenchant. Ik dacht dat er ook een optie is om dergelijke items met 1 click buyout te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

stefanass schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:18:
[...]

In Auctioneer zit wel een vergelijkbare optie, via de search-tab volgens mij; Je kan daar zoeken op bv. items die er onder vendor price op staan of bv items die je voor meer kunt verkopen als je ze disenchant. Ik dacht dat er ook een optie is om dergelijke items met 1 click buyout te doen.
En er zijn natuurlijk altijd wel een paar dozijn bank alts online die dit achter elkaar scannen, dus heel goed mogelijk dat binnen een seconde je te goedkoop geplaatste items gesnaaid worden.

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
MrFl0ppY schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:41:
Zoek eigenlijk nog wel een leuke Guild op Dreadmist (A). Soms is het wel stilletjes in de chat :+ .
Delete char, horde rerollen en ons joinen bij Horde Actually 😋
Hebben inmiddels 240+ chars in de guild zitten met gemiddeld tussen de 30 en 50 mensen online 😁

Ben erg gelukkig op dreadmist, goede populatie alleen mijn lieveling speed ligt onder mijn eigen ambities so much to do and so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

En er zijn natuurlijk altijd wel een paar dozijn bank alts online die dit achter elkaar scannen, dus heel goed mogelijk dat binnen een seconde je te goedkoop geplaatste items gesnaaid worden.
Er zullen ook genoeg bots zijn die de AH continu scannen op dit soort fouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

HerrProx schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:31:
[...]

Delete char, horde rerollen en ons joinen bij Horde Actually 😋
Hebben inmiddels 240+ chars in de guild zitten met gemiddeld tussen de 30 en 50 mensen online 😁

Ben erg gelukkig op dreadmist, goede populatie alleen mijn lieveling speed ligt onder mijn eigen ambities so much to do and so little time...
Zelfde server als ik! :D ook horde dreadmist.
Helaas de guild ik in zit (inglorious baggers) hooguit 10 online. Is ook de guild van me buurman.

Ben zelf lvl 43mage en probeer asap naar 60 te gaan om de (wat ik vind) leukere dungeons te doen en betere gear te verkrijgen. Gaat helaas allemaal gestaag, weinig goede personen te krijgen voor dungeons a la ZF

Ik ben trouwens “Knorretje” online :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Ninjaman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:52:
[...]

Bedankt ga ik me eens in verdiepen. :*)

[...]

Zou mij ook niet zijn opgevallen :X
Mijn pop heet Henkdejager en word regelmatig aangesproken door nederlanders :+
Bij ons op Zandalar Tribe Realm (RP-PvP) kwam ik een human mage tegen (60).
Hij gankte mij, normaal report ik nooit voor een naam, maar zijn character heette Kenkerhenk, die had ik dus maar wel gereport...

Vraag me af of het te bannen is aangezien je de ziekte met een A schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Onze guild heeft vanavond voor het eerst MC gedaan. Tot aan Shazzrah alle bosses down. Was wel weer een vat vol nostalgie :Y

Helaas alle rolls voor loot verloren.

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
So_Surreal schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:38:
[...]

Bij ons op Zandalar Tribe Realm (RP-PvP) kwam ik een human mage tegen (60).
Hij gankte mij, normaal report ik nooit voor een naam, maar zijn character heette Kenkerhenk, die had ik dus maar wel gereport...

Vraag me af of het te bannen is aangezien je de ziekte met een A schrijft.
Kwam op onze server adolfcritler tegen. Vind em eigenlijk wel grappig gevonden en dus niet gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Jammer dat het zo'n tijdrovende game is. Speelt heerlijk, PvP lijkt me ook heel erg tof, maar de hoeveelheid tijd die je alleen al kwijt bent aan lvl 60 worden... En dan de grind naar goeie gear nog. Ben nu toch aan het overwegen om eens in BFA te kijken aangezien het daar niet echt nodig lijkt om gear te moeten hebben om te kunnen PvP-en.

[ Voor 14% gewijzigd door Xa!pt op 12-10-2019 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
,.

[ Voor 118% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Xa!pt schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:06:
Jammer dat het zo'n tijdrovende game is. Speelt heerlijk, PvP lijkt me ook heel erg tof, maar de hoeveelheid tijd die je alleen al kwijt bent aan lvl 60 worden... En dan de grind naar goeie gear nog. Ben nu toch aan het overwegen om eens in BFA te kijken aangezien het daar niet echt nodig lijkt om gear te moeten hebben om te kunnen PvP-en.
Dit is nu echt appels met meloenen vergelijken. Natuurlijk is de entry point voor alles in BfA vele malen lager, de ervaring ook. Het is allemaal meer een eenheidsworst in BfA en je hebt na weinig moeite alles wel bij elkaar gespaard.

Classic is toch een stuk lastiger. En buiten dat spelen de classes erg verschillend. In al die jaren zijn er zoveel wijzigingen doorgevoerd dat vooral op PvP vlak er een duidelijk verschil te merken is. Ik zou toch echt adviseren om Classic te blijven proberen, uiteindelijk is de beloning veel hoger (zoals @Deleon78 ook al zegt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
[...]

Dit is nu echt appels met meloenen vergelijken. Natuurlijk is de entry point voor alles in BfA vele malen lager, de ervaring ook. Het is allemaal meer een eenheidsworst in BfA en je hebt na weinig moeite alles wel bij elkaar gespaard.

Classic is toch een stuk lastiger. En buiten dat spelen de classes erg verschillend. In al die jaren zijn er zoveel wijzigingen doorgevoerd dat vooral op PvP vlak er een duidelijk verschil te merken is. Ik zou toch echt adviseren om Classic te blijven proberen, uiteindelijk is de beloning veel hoger (zoals @Deleon78 ook al zegt).
Vind jij.
Ik kan me prima voorstellen dat World of Grind Warcraft classic niet iedereen aanstaat. Het questen in classic is ook alleen maar uitdagend omdat je moet zorgen dat je vooral geen 2e, 3e of 4e mob pullt (uitzonderingen qua classes daargelaten), de afwisseling is er niet. Als je daar dan niet heel veel om geeft en je weinig tijd hebt, dan kan ik me prima voorstellen dat BfA beter past. En zeg nou zelf, is het zo uitdagend om 30x BRD arena te doen om hopelijk een keer savage mail te zien droppen (die je dan verliest, dus op naar de volgende 30-60 runs)?
Op hoog level M+ ligt de moeilijkheidsgraad toch echt wel een stuk hoger dan MC/Ony runnen met niet eens max lvl spelers in greenies.
Ik vermaak me prima in Classic, dus ga me nou niet bestempelen als een classic basher o.i.d., maar om zo zwart wit te stellen dat Classic beter is dan BfA? Nah.

En het blijft hetzelfde spel (alleen wat fases later), dus je vergelijkt hoogstens Elstar met Jonagold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deleon78 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:20:
[...]

Zoals zoveel dingen, it's not (just) about the destination, but the journey.
(Dat is geen absolute waarheid ofzo, maar het helpt soms om zo naar trajecten te kijken. Denk bv aan de autoreis naar zuid frankrijk or whatever. Die reistijd is onderdeel van je vakantie, maak er wat van :)
Oneens, ik speel warcraft al sinds release en waar veel mensen levellen een essentieel onderdeel vinden vind ik het niets meer dan een onnodige timesink en daarnaast bijzonder langdradig en saai. Vrijwel al mijn alts etc zijn simpelweg doordat blizzard in latere expansies een character boost erbij deed.

Voor raiden etc maakt het niet uit, je geared voornamelijk uit max lvl pre-raid content.
Voor pvp maakt het niet uit, want ook daar gear je voornamelijk uit pvp content.

Ook in classic lijkt het me leuk om weer wekelijks een paar uurtjed te pvp-en, echter doordat ik zou moeten lvlen laat ik dat zeer waarschijnlijk schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deleon78 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

Je mag het er mee oneens zijn, daar is BFA voor :)
Classic is voor een andere niche. Houden zo!
Heb vanilla toendertijd kapot gespeeld, dat was nog meer een grind dan wat uiteindelijk classic nu geworden is. Ook toen had ik dezelfde mening, pas in WLOTK was levellen voor het eerste (en laatste) maal een goede ervaring door de doorlopende verhaallijn.

Heb het gevoel dat ze dit in BFA wel proberen dit terug te brengen, maar er is weinig tot geen immersie in de storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Level 40.5 en heb pas 45G :’)
Ik had niet alle skills moeten leren en al mijn greens moeten disenchanten.

Hoe kan ik nu het beste gold gaan farmen ?
Gewoon verder gaan met queesten of respeccen naar een aoe build en gewoon aoe grinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So_Surreal schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:53:
Level 40.5 en heb pas 45G :’)
Ik had niet alle skills moeten leren en al mijn greens moeten disenchanten.

Hoe kan ik nu het beste gold gaan farmen ?
Gewoon verder gaan met queesten of respeccen naar een aoe build en gewoon aoe grinden ?
Ik had hem op lvl 43 of 44 (mage). Zonder echt te aoe farmen. Uiteindelijk de laatste golds gewoon via quests behaald; STV, Badlands, Feralas, Tanaris leveren best veel op. Wapens verkopen/vendorren. Crap greens disenchanten.
En door Elemental Fire's te farmen in Arathi bij Circle of West binding. Deze gaan op onze realm (Firemaw) voor minimaal 4g/stuk.
Good luck!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
[...]

Het is geen vergelijking tussen die 2. Ik vind classic op veel fronten beter dan BfA, van wat ik van BfA heb gezien. Het ademt zoveel sfeer uit en er is altijd wel iets te doen. Ga ik ze toch met elkaar vergelijken...

Tegelijkertijd vind ik 2 tot 4 uur questen per level (inclusief reizen etc.) of 5 SM runs doen voor een level teveel van het goede worden. En ik heb dan nu weliswaar wat meer tijd, maar in latere stadia mensen bij houden die er rustig 40 uur per week of meer in steken zit er niet in. En ja, er zijn veel meer mensen die die tijd niet hebben, maar dat doet voor mij persoonlijk wel een beetje afbreuk aan het hele verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Xa!pt op 13-10-2019 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Ik ben gestopt met retail op lvl 100, dus geen idee hoe de verhaal lijn is tegenwoordig. Mijn gevoel toen was in ieder geval dat je te snel door alle zones (en dus levels en quests) heen vloog (soms letterlijk als je al een alt hebt met flight skill). Qua verhaal pak je in Classic veel meer mee omdat je domweg alle quests moet doen om verder te komen.
Het is inderdaad een grind, dat was het vroeger ook. Maar dat van die M+ dungeons is uiteindelijk ook een grind. Wil je daaraan mee doen moest je op lvl 100 tenminste in een guild zitten en wekelijks x aantal uren deelnemen, of hopen dat je een fatsoenlijke LFG kunt vinden (op een medium server is dat echt onmogelijk, of mijn server is erg Alliance dominant).

Het blijft echter voor iedereen een keuze die ze willen maken. Grote stappen naar het einde en dan wat endgame grinden, of langzaam aan naar het einde en wat meer van het verhaal mee krijgen (mijn gevoel in ieder geval).
Ik mis tot nu toe in Classic ook wel wat zaken, zoals die pet battles. En je constante probleem met bag space omdat stack sizes zo irritant klein zijn.
Heb nu een lvl 18 shaman en lvl 14 mage, echter dat is een gigantisch verschil qua lvl speed. Mage gemaakt om bags te produceren, uiteindelijk naar 14 gebracht in de helft van de tijd van de shaman. Het is dat de shaman voor mijn gevoel meer mogelijkheden bied met endgame (healer en dps) en op lvl 20 shadow wolf heeft, anders was ik fulltime verder gegaan met de mage. Ga ze nu waarschijnlijk om en om een beetje spelen.

Wil ook nog komende week misschien gaan kijken in retail en daar wat Legion content proberen (of is die expansie echt de moeite niet waard?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:38:
Het is dat de shaman voor mijn gevoel meer mogelijkheden bied met endgame (healer en dps) en op lvl 20 shadow wolf heeft, anders was ik fulltime verder gegaan met de mage. Ga ze nu waarschijnlijk om en om een beetje spelen.
Endgame voor een Shaman is healer, je zal wel tot level 40 als enhancement gaan, van 40 - 60 elemental en daarna healer. Elemental zit in hetzelfde bootje als de andere hybrids (boomkin, tankpaladin en dps paladin). Er zullen ongetwijfeld guilds zijn die dat geen probleem vinden, ze zijn alleen lastiger te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Borentos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:52:
[...]

Endgame voor een Shaman is healer, je zal wel tot level 40 als enhancement gaan, van 40 - 60 elemental en daarna healer. Elemental zit in hetzelfde bootje als de andere hybrids (boomkin, tankpaladin en dps paladin). Er zullen ongetwijfeld guilds zijn die dat geen probleem vinden, ze zijn alleen lastiger te vinden.
An sich geen probleem dat endgame healer is. Mijn retail lvl 100 char is een priest, die is shadow maar daar ben je eigenlijk ook niets mee. Dus second spec is daar heal want dan kun je tenminste nog een dungeon doen.
Alleen het nadeel van priest blijft toch cloth armor. Als je bijvoorbeeld een shaman of al helemaal een paladin hebt dan leven die vaak toch net iets langer door hun armor. En mijn ervaring was dat een paladin eigenlijk niet onderdoet voor een priest qua healing (nogmaals lvl 100, dus loop een beetje achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 21:23

Grvy

Bot

[...]

Onzin. Genoeg elemental en enhancements shamans tegenwoordig. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Kijk, vroeger snapte 30% van je raidgroup er toch niks van. Nu is dat wel wat anders, en dus is er ook meer ruimte voor andere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Aaaah. Stormshroud armor chestpiece recipe op AH voor 25/40g. Ik heb al geboden, maar ben weer overboden. 40g vind ik wel érg veel. Maar ik ga die pieces straks wel zelf maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
HTT-Thalan schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:55:
Aaaah. Stormshroud armor chestpiece recipe op AH voor 25/40g. Ik heb al geboden, maar ben weer overboden. 40g vind ik wel érg veel. Maar ik ga die pieces straks wel zelf maken...
Tja dat is het risico. Je kunt dus of wachten en kijken of de prijs nog gaat dalen door meer aanbod, of het nu kopen en daarna nooit meer de prijs opzoeken (want gegarandeerd dat je dan jezelf voor de kop gaat slaan).

De economie van online spelletjes is nu eenmaal erg wispelturig en zeer inflatie onderhevig. Zo was ik vergeten dat je voor een hoop spells zeer basic reagents nodig hebt (Light Feather bijv.). Ik dus al doodleuk honderden van die gedelete of verkocht voor ik dat door kreeg. Zoek nu dus alles wat wit van kleur is eerst even op (zijn hier nog goede add-ons voor trouwens?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 22:37
Omdat ik zo goed als pre-raid BIS geared ben (totdat diremaul uit is :P) was ik maar aan een hunter alt begonnen. Ik t/m level 10 in Night Elf zone geleveled en daarna een summon gekregen naar IF van een guildie. Wat AH meuk gedaan, en gelopen naar loch modan. Gisteren level 13 geworden, en toen terug naar IF om skills te leren. Hey, wacht, ik kan niet vliegen naar IF?! Vergeten flightpoint te pakken na m'n summon. Gelukkig kon ik vrij snel terug gesummoned worden door een guildie haha.

Ook nog een flinke meevaller gehad; Uit een lockbox het recipe Transmute essence of undeath to water geloot. Ik linkte dat item naar de random rogue die de box voor mij opende en die wilde hem wel kopen voor 100g. Dat vond ik laag, dus ik zei dat ik al een offer had vanuit de guild van 175g (dat het info op wowhead was hoefde hij niet te weten :P). Hij bood onmiddelijk 200. Ik zei dat we voor 275g een deal hadden, maar dat vond ie te veel en kwam met een tegenbod van 250g. Yup, ook goed. :P

Nu sparen voor epic mount, maar dat wordt meteen de darnassus mount als gnome. Gister uitgerekend dat ik 600 stacks runecloth nodig ga hebben als ik niet veel meer ga questen in NE zones. En dan nog een keer de mount zelf kopen -> Gold drain much, maar zo'n epic kip ziet er echt niet uit.

Wel zit ik ook enorm te twijfelen.. Choker of the Firelord wil natuurlijk iedereen, en kan de andere neck opzich wel nemen uit MC, maar zou eventueel ook voor de darkmoon faire neck kunnen gaan welke nog voor BWL gereleased wordt;

Choker of the Fire Lord
Item Level 78
Binds when picked up
Neck
+7 Intellect
+7 Stamina
Requires Level 60
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 34.
Choker of Enlightenment
Item Level 65
Binds when picked up
Neck
+10 Intellect
+9 Stamina
+10 Spirit
Requires Level 60
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 18.
Orb of the Darkmoon
Item Level 65
Binds when picked up
Neck
+11 Stamina
+8 Spirit
Requires Level 60
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 22.

Scheelt me wel een shitload aan DKP, en nu zijn al die mats nog voor een appel en een ei te koop. Gister uitgerekend dat ik voor ~270g klaar ben.. Keuzes, keuzes..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Postman schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 00:03:
Tja dat is het risico. Je kunt dus of wachten en kijken of de prijs nog gaat dalen door meer aanbod, of het nu kopen en daarna nooit meer de prijs opzoeken (want gegarandeerd dat je dan jezelf voor de kop gaat slaan).
Ik heb de verkoper uiteindelijk een whisper gestuurd en hij heeft hem voor me van de AH getrokken, 30g betaald. Nog steeds een bak geld, maar ik hoef er maar twee te maken (een voor mezelf en eentje voor de verkoop) om quitte te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:13

Milmoor

Footsteps and pictures.

Sinds kort toch maar eens met Classic aan de slag gegaan. Bewust op een RP server, helaas is dat op mijn retail server doodgebloed. Niet kunnen vliegen en rijden is knap onhandig, maar maakt het spel wel leuker. Ik ga dood als ik domme dingen doe, en ik zwem niet in het geld. Ik ben inmiddels al een hele goud op level 15! Alleen al dat er oranje quests zijn maakt het de moeite waard. Ik ben geen hardcore gamer, maar WOW was voor mij echt te makkelijk geworden. Er moet wel wat uitdaging in zitten.

Binnenkort toch maar eens naar een gilde zoeken. Dat maakt het leuker, maar de vaak bijbehorende drama zit ik niet echt op te wachten. In de oertijd zat ik bij kleinere gildes, getanked met mijn Paladijn tot in Ice Crown Citadel. Daar ben ik gestopt met organiseren/meedoen omdat er telkens een persoon te weinig was. Elke keer opnieuw er iemand bij moeten zoeken is niet fijn.

MilmoorTauren druidHordeHydraxian WaterlordsDzoso

[ Voor 4% gewijzigd door Milmoor op 14-10-2019 13:35 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afgelopen weekend heb ik met mijn warrior level 41 aangetikt. Ik was in staat om op 40 meteen mijn mount aan de schaffen. Dat is toch wel heel fijn hoor! Sterker nog: ik ben bijna in staat om m'n epic mount aan te schaffen (zodra ik level 60 ben); dus het verdienen van gold gaat vrij goed op het moment.

Met m'n warrior tot level 40 als Fury gespeeld. Op 40 geswitcht naar Arms. Het speelt op zich wel lekker, maar het is niet zo dat ik denk van "O M G, veel beter om te levelen van fury!". Als ik boven de 50 kom en de instances in zicht komen waar pre-raid BiS te halen is, zal ik zeer waarschijnlijk gaan tanken. Dat is iets wat ik nog nooit gedaan heb en eigenlijk wel eens wil gaan proberen. en Quel Serrar is natuurlijk ook de bom om te hebben... of Thunderfury natuurlijk! ;)

Badlands is nu het gebied waar ik met m'n warrior aan het werk ben... maar dat is tot dusverre het meest verschrikkelijke gebied om in te levelen als het gaat om overcrowding... Kansloos om de drops van de Lesser Stone Elementals te krijgen; te veel mensen op te weinig mobs.... Dus in de tussentijd een gnome rogue en dwarf hunter aan het spelen. ALtijd leuk een uitstapje.. ;)

Wat mij wel opvalt is dat MC super eenvoudig te clearen lijkt, net als Onyxia. Ik hoop het! Want heel erg veel tijd om te raiden heb ik op geen enkele manier... En toch wil ik het wel gaan proberen op wat voor een manier dan ook... Ik ben in ieder geval benieuwd! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
RustStorm schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:23:
Afgelopen weekend heb ik met mijn warrior level 41 aangetikt. Ik was in staat om op 40 meteen mijn mount aan de schaffen. Dat is toch wel heel fijn hoor! Sterker nog: ik ben bijna in staat om m'n epic mount aan te schaffen (zodra ik level 60 ben); dus het verdienen van gold gaat vrij goed op het moment.

Met m'n warrior tot level 40 als Fury gespeeld. Op 40 geswitcht naar Arms. Het speelt op zich wel lekker, maar het is niet zo dat ik denk van "O M G, veel beter om te levelen van fury!". Als ik boven de 50 kom en de instances in zicht komen waar pre-raid BiS te halen is, zal ik zeer waarschijnlijk gaan tanken. Dat is iets wat ik nog nooit gedaan heb en eigenlijk wel eens wil gaan proberen. en Quel Serrar is natuurlijk ook de bom om te hebben... of Thunderfury natuurlijk! ;)

Badlands is nu het gebied waar ik met m'n warrior aan het werk ben... maar dat is tot dusverre het meest verschrikkelijke gebied om in te levelen als het gaat om overcrowding... Kansloos om de drops van de Lesser Stone Elementals te krijgen; te veel mensen op te weinig mobs.... Dus in de tussentijd een gnome rogue en dwarf hunter aan het spelen. ALtijd leuk een uitstapje.. ;)

Wat mij wel opvalt is dat MC super eenvoudig te clearen lijkt, net als Onyxia. Ik hoop het! Want heel erg veel tijd om te raiden heb ik op geen enkele manier... En toch wil ik het wel gaan proberen op wat voor een manier dan ook... Ik ben in ieder geval benieuwd! :)
badlands en die elementals kan een pain zijn idd. Ik kon laatst niet slapen, ben er uit gegaan voor half uurtje. ff die quest gedaan. was de enige :)

Hoe maak je zoveel goud als ik vragen mag? Wat verkoop je dan zoveel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mana
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 10:35
Sinds kort ook met Classic begonnen, wat een verademing tov de reguliere wow (voor mij dan). Het gevoel van vroeger komt echt weer terug. Gisteren redelijke tijd in Deadmines bezig geweest, regelmatig gewiped door overijverige warrior. Maar niemand ging weg, taktieken werden aangepast en we kwamen er doorheen. Er werd gewoon gepraat in /p en ondanks de wipes heb ik me prima vermaakt. Levelen gaat traag, maar meteen ook het gevoel dat je er moeite voor hebt gedaan als je weer een lvl hoger bent geworden. Ik vermaak me echt prima met Classic, kijk er naar uit om vanavond weer verder te gaan. Gaat nog lang duren voor ik 60 ben, maar dat boeit me niets op deze manier. Levelen in reguliere WoW vond ik niet leuk, maar nu, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Laatst online: 21-09 10:44

beebie121 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:48:
[...]
badlands en die elementals kan een pain zijn idd. Ik kon laatst niet slapen, ben er uit gegaan voor half uurtje. ff die quest gedaan. was de enige :)

Hoe maak je zoveel goud als ik vragen mag? Wat verkoop je dan zoveel?
Ik ben ook heel benieuwd. Ben nu 52 en heb 200g. Kon op 40 ook wel gelijk mijn mount kopen, maar op 60 gelijk mijn epic mount zie ik niet gebeuren zonder iets speciaals te looten.

Overigens gaat het bij mij prima. Gister drie uur in Maraudon gehangen om alle quests te doen, was het zo zat toen we klaar waren. 's Avonds wel nog wat Princess runs gedaan, nieuwe necklace en shoulders (van Rotgrip). Wil eigenlijk die clothhead nog hebben (ben mage).
Deze week ook maar even een quest run in ST doen alvorens we overgaan op BRD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Pff ik zie me op mijn hunter écht nog geen 100g hebben op lvl 40.
Nu lvl 25 en krap aan 5g in kas. Best naar als elke skill 0.5g kost (en ik doe al heeeel krap aan met de skills die ik wel/niet koop).

Nu zit er natuurlijk een exponentiële schaal in gold earning, maar toch gaat het behoorlijk traag heb ik het idee. Helpt niet dat skinning geen cent oplevert. Zelfs mining is niet de money-maker die het in vanilla was.

Enige lichtpuntje is dat ik inmiddels 3x mageweave bag heb, dat geeft alweer iets meer ruimte voor vendor trash etc.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Seraphin schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:23:
Nu lvl 25 en krap aan 5g in kas. Best naar als elke skill 0.5g kost (en ik doe al heeeel krap aan met de skills die ik wel/niet koop).

Nu zit er natuurlijk een exponentiële schaal in gold earning, maar toch gaat het behoorlijk traag heb ik het idee. Helpt niet dat skinning geen cent oplevert. Zelfs mining is niet de money-maker die het in vanilla was.

Enige lichtpuntje is dat ik inmiddels 3x mageweave bag heb, dat geeft alweer iets meer ruimte voor vendor trash etc.
Alles blijven looten van mobs en vendoren (tenzij het meer oplevert op de ah). Dan moet het wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Ninjaman schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:45:
[...]

Alles blijven looten van mobs en vendoren (tenzij het meer oplevert op de ah). Dan moet het wel goedkomen :)
Tenzij het ook waard is om op AH zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postman schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 00:03:
[...]

De economie van online spelletjes is nu eenmaal erg wispelturig en zeer inflatie onderhevig. Zo was ik vergeten dat je voor een hoop spells zeer basic reagents nodig hebt (Light Feather bijv.). Ik dus al doodleuk honderden van die gedelete of verkocht voor ik dat door kreeg. Zoek nu dus alles wat wit van kleur is eerst even op (zijn hier nog goede add-ons voor trouwens?).
Ik heb junk seller voor alles wat grijs is (en ik loot vanwege die addon alles).
Auctioneer om te checken wat een item op AH ongeveer kost.
En ik heb nog een addon die aangeeft of een item voor een profession oid gebruikt kan worden, maar kan even niet op de naam komen. Kom ik vanavond op terug!

Ik heb overigens zo snel als het kon grote bags gekocht en ik skin alles wat ik tegenkom. Kleine bedragen per stack leather maar het telt wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipsel
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online

Waarom dan pas? Dan ga je juist in de range beginnen met tanken dat content moeilijker wordt en spec en ervaring een rol gaan spelen. Zeker in PuG's ga je dan je eerste ervaringen opdoen met groepen die weinig geduld hebben, healers die waarschijnlijk in offspec staan te healen en content die een bepaalde mate van situational awareness vereisen. Dat gaat mogelijk een vervelend verhaal worden als jij nog ervaring op moet doen in het gebruik van je abilities en veel belangrijker communicatie naar de groep.
Iedereen kan voor één enkele mob staan en top threat hebben, maar kun je ook voorkomen dat je groep b.v. in Maraudon 4 dino's (met silence) + een stone elemental patrol pulled waarbij dps vanaf begin banana's gaat? Om dergelijke situaties te voorkomen en te fixen als het per ongeluk toch gebeurd heb je ervaring nodig.

Tussen Wailing Caverns en endgame is voor mij vrij weinig veranderd aan de abilities die ik gebruik. Er is wel een enorm verschil in de manier waarop ik mijn manier van tanken opleg aan de groep, targets mark, pull, en positioneer. Die ervaring komt niet van de één op de andere run maar is letterlijk opgedaan door vanaf level 18 bijna uitsluitend instances te grinden.

Tuurlijk je kunt op elk moment starten met tanken, level 60 als je wil, maar mijn advies is echt om er meteen al mee te beginnen. Duik gewoon SM Cathedral nog een paar keer in als tank. Je hebt waarschijnlijk toch in 10 seconden een groep en op dat level is een shield + 1H voldoende om tank te zijn. Niets te verliezen en als je het toch wilt proberen zie ik geen reden om te wachten.

Btw Quel Serrar kun je prima als dps krijgen en Thunderfury, tja: YouTube: Why You Will Never Get A Legendary In Classic WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV

Op mijn server net zo. Skinning is niet erg interessant tot je bij Heavy Leather aankomt, dat dropt vanaf lvl30 tegenstanders ofzo. De auction stuksprijs daarop is meestal zon 2 silver en vang je een keer wat extra terwijl je aan het questen bent. Bijvoorbeeld die quest van Helcular's Revenge waar je voor een low droprate questitem Yeti's sloopt, leverde toch lekker extra geld op. Yeti's farmen in alterac levert mij nu veel heavy leather op terwijl ik tegelijk dan ook aan mining kan doen.

Mining ging me net zo. Copper en Tin was vrij glansloos aan inkomsten. Dan heb ik het over 10s max aan een volle stack van 10 stuks ore. Pas toen ik bij Iron ore aankwam zak ik de stuksprijs op 6s staan en deze dropt niet lager op mijn server. Elke ochtend voor werk even een half uurtje op mijn vaste mining stekjes langs leverde netjes een paar extra gold op bij de auction. Iron ore, silver ore, gold ore, mithril, en de stones die je erbij krijgt verkoopt gewoon heel lekker.

Maar dit gebeurde wel allemaal ná level 30. Ik kon met moeite 10-15g vasthouden tot die tijd. Ik had sommige warrior skills nou eenmaal nodig en de inkomsten uit mining & skinning was, net als jou, vrij laag.

Maar als goed is draait het straks bij. Nog even volhouden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Postman schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:38:
Ik ben gestopt met retail op lvl 100
<Knip>
Het is inderdaad een grind, dat was het vroeger ook. Maar dat van die M+ dungeons is uiteindelijk ook een grind. Wil je daaraan mee doen moest je op lvl 100 tenminste in een guild zitten en wekelijks x aantal uren deelnemen
Best knap. ;)
Wist je dat Mythic+ dungeons in Legion zijn geintroduceerd en je die dus pas op 110 kon doen?

Ik had skinning en herbalism en kwam precies uit op lvl 40. Wel veel herbs verkocht toen aangezien ik toch over wilde stappen naar leatherworking.
Wat eventueel handig is is veel SM farmen, de cloth verkoopt prima nog los van andere drops.
Flipsel schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:24:
Iedereen kan voor één enkele mob staan en top threat hebben, maar kun je ook voorkomen dat je groep b.v. in Maraudon 4 dino's (met silence) + een stone elemental patrol pulled waarbij dps vanaf begin banana's gaat? Om dergelijke situaties te voorkomen en te fixen als het per ongeluk toch gebeurd heb je ervaring nodig.
Die situaties voorkom je alleen niet en je hebt maar 1x in de zoveel tijd challenging shout. Als de groep niet luistert naar 'tank pullt, laat me even aggro opbouwen en volg de marks' kun je zoveel proberen maar is het kansloos. Die situatie van de dinos en elemental patrol fixxen gaat je ook never nooit lukken tenzij alles netjes dicht op elkaar staat en iedereen toch bedenkt 'oh aggro ff rustig aan' etc. Om die situaties te fixxen heb je gewoon minimaal 4 vd 5 spelers nodig die nadenken.
Dat het wel handig/verstandig is om in de eerdere dungeons wat te oefenen ben ik zeker met je eens. Al is het maar om te ervaren dat taunt 5yrd range heeft ofzo en gewoon geresist kan worden. Of bij welke class kun je een overaggro negeren (hunter, die gebruikt FD maar) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BrndV schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:38:
[...]
Mining ging me net zo. Copper en Tin was vrij glansloos aan inkomsten. Dan heb ik het over 10s max aan een volle stack van 10 stuks ore. Pas toen ik bij Iron ore aankwam zak ik de stuksprijs op 6s staan en deze dropt niet lager op mijn server. Elke ochtend voor werk even een half uurtje op mijn vaste mining stekjes langs leverde netjes een paar extra gold op bij de auction. Iron ore, silver ore, gold ore, mithril, en de stones die je erbij krijgt verkoopt gewoon heel lekker.
Hoe denk je er over de bende vast te houden? Ik loop er ook tegenaan dat alles wat ik nu skin weinig opbrengt. Vanwege hoge volumes zit ik nu op ~20g @ lvl 25, maar het is geen vetpot. Ik lees overal en nergens dat dit geen normale prijzen zijn en dat op basis van ervaingen met private servers men verwacht dat de prijzen wel gaan stijgen. Onder andere omdat iedereen en zijn moer nu spaart voor die epic mount van 1000g, waardoor goud erg schaars is. Ik heb zelf de kennis en wijsheid niet in pacht en weet absoluut niet war het heen gaat met de prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2019 15:05 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat