Man wat zitten er een figuren op WoW
.
Ik doe even een snelle quest in Tanaris. Op de voorlaatste quest mob word ik gekilled door een 44 Warlock genaamd Willem. Oerhollandsche naam natuurlijk. Geen probleem, ik doe het zelf ook elke dag dus hier houden we rekening mee
. Dus ik corpserun en warempel, hij is zo dom om een paar meter verderop zelf te gaan questen. Ik sneak erheen, doe een /rofl en one-shot ambush hem. Er komt nog een mage aanrennen met de gedachte te helpen, maar helaas, hij viel niet meer te helpen. Uiteraard hou je rekening met een soulstone, dus ik geef het even een paar seconden en ja hoor, 'zoem' hij resst zichzelf. Ik wacht even tot hij een beetje health terug heeft gekregen en zodra hij zijn demon begint te summonen herhalen we de 1000+ crit nog een keertje voor nóg een one shot kill. En daarna volgt de volgende conversatie:

Heb hem in totaal 4 corpseruns laten maken, bij de laatste was hij al gemount maar tegen een one-shot doe je weinig natuurlijk. Bij de 5e liet ik hem weglopen.
Ik doe even een snelle quest in Tanaris. Op de voorlaatste quest mob word ik gekilled door een 44 Warlock genaamd Willem. Oerhollandsche naam natuurlijk. Geen probleem, ik doe het zelf ook elke dag dus hier houden we rekening mee

Heb hem in totaal 4 corpseruns laten maken, bij de laatste was hij al gemount maar tegen een one-shot doe je weinig natuurlijk. Bij de 5e liet ik hem weglopen.
[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-10-2019 10:37 ]