Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 10:44
WTF folder verwijderen hielp niet. Hele game opnieuw installeren heeft ook niet gewerkt. Snap er echt niks van.

EDIT: Ben gelukkig niet de enige na weer wat Google werk: https://us.forums.blizzar...ndow/312428/2?u=blem-2521

[ Voor 47% gewijzigd door Blem op 27-09-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohhhhh, heb een Scarlet Kris kunnen bemachtigen voor 21g. Het kan toch niet anders dan dat ik daar aardig wat gold op ga maken als ik hem in de verkoop doe.... Laten we hopen een keurige stap dichter bij een epic mount ;) (en ik ben echt nog LANG geen level 60... haha).

Voor de rest vermaak ik me sowieso nog steeds uitstekend met m'n warrior. Heb de level 30 warrior quest kunnen afmaken gisteren; ik heb nu dus een mooie axe op m'n rug hangen. En dat speelt ook weer fijn weg! Op naar level 40... (pfffff ;))

Om af en toe wat ander te doen ook even een hunter aan gemaakt; is uiteindelijk toch wat gemakkelijker met het farmen. Mocht ik ooit in de gelegenheid komen dat te doen... ;)

Vandaag niet veel speeltijd helaas, maar och, komt wel weer :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Forking EINDELIJK die stomme mount bij elkaar op level 41 en een half. Stockades gerund en loot verkocht, veel grey meuk en quest rewards gevendored... maar niks geleend of gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:46

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo na eerst een Ret Paladin naar level 32 geleveled te hebben, een 2e character aangemaakt. Mijn Affliction Warlock is nu level 17 en gaat als een tierelier.

Om eerlijk te zijn ook veel leuker om te spelen. Dus is het goed mogelijk dat mijn Lock mijn main gaat worden. Zonet mijn eerste dungeon gedaan (Deadmines) en dat ging prima op 1 ding na. Even vergeten mijn Imp te dismissen... Gelukkig geen wipe maar wel ff een wakeup call als je Imp naar je toe huppelt met een sloot vriendjes achter hem aan.

Gelukkig hoef ik niet voor een mount te grinden op level 40 voor mijn beide characters. Spells etc. zijn zelf al prijzig genoeg :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

SandsOfArrakis schreef op zondag 29 september 2019 @ 18:21:
Zo na eerst een Ret Paladin naar level 32 geleveled te hebben, een 2e character aangemaakt. Mijn Affliction Warlock is nu level 17 en gaat als een tierelier.

Om eerlijk te zijn ook veel leuker om te spelen. Dus is het goed mogelijk dat mijn Lock mijn main gaat worden. Zonet mijn eerste dungeon gedaan (Deadmines) en dat ging prima op 1 ding na. Even vergeten mijn Imp te dismissen... Gelukkig geen wipe maar wel ff een wakeup call als je Imp naar je toe huppelt met een sloot vriendjes achter hem aan.

Gelukkig hoef ik niet voor een mount te grinden op level 40 voor mijn beide characters. Spells etc. zijn zelf al prijzig genoeg :)
De Imp krijgt uiteindelijk phase shift (dan is hij onsterfelijk, maar ook niet targetable) plus hij gaat een group buff geven (stamina) dus die wil je bij instances wel bij hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
SandsOfArrakis schreef op zondag 29 september 2019 @ 18:21:

Voidwalker in instances is ook best wel handig om soms aggro van iemand af te trekken. Gisteren ook Deadmines gedaan met mijn Voidwalker en de pet van een hunter als tanks :+ . Ging prima.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
HTT-Thalan schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:44:
Forking EINDELIJK die stomme mount bij elkaar op level 41 en een half. Stockades gerund en loot verkocht, veel grey meuk en quest rewards gevendored... maar niks geleend of gekregen.
Ik ben nu level 30 en heb 30G. Ik vrees dat het voor mij ver na level 40 gaat worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Arquero schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:28:
Ik ben nu level 30 en heb 30G. Ik vrees dat het voor mij ver na level 40 gaat worden :X
De laatste paar levels naar 40 gaat het over het algemeen vrij hard. 30g @ level 30 is erg netjes!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben alweer een week gestopt met spelen omdat mijn vaste leveling maatje op vakantie is voor drie weken. Ik heb het eigenlijk nog geen seconde gemist dus ik vraag me af of ik nog wel verder ga over een paar weken.

Aan de ene kant heb ik best zin om lvl60 te halen (niet dat ik van plan ben om end game content te gaan doen) maar aan de andere kant heb ik mijn dosis nostalgie al wel gehad nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
[...]
Nou,... zeg dat niet te snel: Dungeons op lvl30-40 geven prima gold na een run en de quest rewards gaan ook omhoog. Je zal zelf ook actief bezig zijn geweest om wat extra te verdienen dus je staat er goed voor. :)

Ik zit zelf op 36g @ lvl31, en ik sta op het punt om de lvl30+ dungeons allemaal te gaan doen. Dus dat wordt RFK, de eerste twee SM dungeons (wat klinkt dat fout), en daarna komt de rest ook vanzelf. Tussendoor nog altijd druk aan het minen, sinds ik bij Iron ore kan begint dat ook beter te verdienen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Na ~35 lopen de vendor bedragen voor Q rewards wel wat op. Als je selectief bent met welke skills je koopt, niks meer aan je professions uitgeeft en alles verkoopt / veilt wat los en vast zit valt het wellicht mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 16:52

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Het valt me echt op dat er bijna niks te verdienen is met bijv skinning tijdens het lvlen. Alles lijkt voorlopig voor dumpprijzen op AH te staan. Vendoren scheelt een paar copper tegenover de AH prijs + de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

WishmasterNL schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:19:
Het valt me echt op dat er bijna niks te verdienen is met bijv skinning tijdens het lvlen. Alles lijkt voorlopig voor dumpprijzen op AH te staan. Vendoren scheelt een paar copper tegenover de AH prijs + de moeite
Mijn ervaring ook. Alleen bepaalde gems en meat heeft soms nog zin. De rest kun je net zo goed vendoren. Omdat ik ook LW heb bewaar op upskill ik het leer nu maar. De blues bewaar ik maar voor later, als het beter verkoopt. Weapons drops vendor ik gewoon standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk is dit HET moment om alle materialen in te slaan voor de professions. Zéker ook voor de professions die je later in het traject wilt gaan levelen op alts. Zo laag als dat de prijzen nu zijn, zullen ze nooit meer worden. :)

Dus, mensen met genoeg gold: go for it! ;)

NB. de eerste 10 levels van een hunter zijn _niet_ leuk! :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat is mooi, dan ga ik eens kijken of ik m'n ontbrekende 200 light leather (voor LW te levellen) kan kopen ipv zelf gaan grinden. Nu op lvl 45 komt het goud ineens 'snel' binnen (gisteren alleen al voor 30g via AH).
RustStorm schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:58:
Eigenlijk is dit HET moment om alle materialen in te slaan voor de professions. Zéker ook voor de professions die je later in het traject wilt gaan levelen op alts. Zo laag als dat de prijzen nu zijn, zullen ze nooit meer worden. :)

Dus, mensen met genoeg gold: go for it! ;)

NB. de eerste 10 levels van een hunter zijn _niet_ leuk! :P
Ach dat zijn maar 10 levels. Bij een warrior gaan die nog wel, daarna is het niet meer leuk als je niet dondersgoed oplet of een healer mee hebt lopen ;)
Heb het tot 43 volgehouden, toen was ik er helemaal klaar mee en heb ik een hunter gemaakt. Heb nu dus 2 chars met mount ;)

[ Voor 63% gewijzigd door toolkist op 30-09-2019 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Laatst online: 21-09 10:44
Gisteren voor het eerst ZF gedaan, wat een heerlijke instance.

Wilde zelf de mallet gaan halen, maar was even vergeten dat dit niet zo makkelijk is (als level 45).
Uiteindelijk met drie level 40's één van die level 50 elite's dood gekregen en die mallet geloot, even vergeten dat je hem daarna moet gebruiken bij een altaar. Klusje voor deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZF heb ik gisteren toevallig ook voor het eerst gedaan op de hunter, met 4 guildies waaronder een 60 rogue dus was een eitje. Daarna ook nog een Princess run in Maraudon waarbij zowaar die ring meteen dropte (niet gewonnen helaas), plan is nu om met hetzelfde groepje net zo lang door te gaan tot we alle 5 (of 4 als de shammy em niet hoeft) die ring hebben. Vanavond waarschijnlijk dus weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Gisteren eindelijk level 30 gehaald.

Ik ben alleen bang dat ik toch richting STV moet gaan om verder te questen. Ik ben halverwege Thousand needles met quests. En ik loop nu heen en weer tussen Stonetalon mountain en Thousand needles om het 1 en ander af te ronden.

Misschien maar weer een level farmen door te skinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:15
Barnagma schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:24:

Shimmering Flats is daarvoor heel goed. Ik heb daar toch van 29-32 rond gehangen met tussendoor een paar dungeons. Dat ging op zich redelijk snel. Nu ga ik maar eens kijken in Desolace. Ik probeer STV ook zoveel mogelijk te vermijden, maar misschien komt er een moment dat ik er toch naar toe moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Zeara schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:50:
[...]

Shimmering Flats is daarvoor heel goed. Ik heb daar toch van 29-32 rond gehangen met tussendoor een paar dungeons. Dat ging op zich redelijk snel. Nu ga ik maar eens kijken in Desolace. Ik probeer STV ook zoveel mogelijk te vermijden, maar misschien komt er een moment dat ik er toch naar toe moet...
Ik heb daar gisteren ook even een uurtje rond gelopen. Ging nog best stroef aangezien er soms packs tussen zitten met level 34-35 mobs. Dus ik moet even een chill plekje vinden. Plus ik heb er nog 4 quests open staan.

Eerst maar even de test of lore chain quest afmaken. Veel exp (en best wat geld) en een dungeon quest op het einden.

[ Voor 0% gewijzigd door Barnagma op 30-09-2019 10:53 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Tip voor mensen in desolace: er ligt vlakbij die grote vuurtoren aan de linkerkant van het land, een schatkaart. Niet moeilijk te halen en de loot is erg goed om te verkopen. zo pak je op lvl 32 bijvorbeeld ik geloof iets van 2 of 3 goud op.
Had deze quest nog nooit gedaan. Maar easy xp en vooral gold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Pfff, en op level 42 kosten de skills gewoon bijna 3g per stuk. Het is toch bizar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:04:
Dat is mooi, dan ga ik eens kijken of ik m'n ontbrekende 200 light leather (voor LW te levellen) kan kopen ipv zelf gaan grinden. Nu op lvl 45 komt het goud ineens 'snel' binnen (gisteren alleen al voor 30g via AH).

[...]

Ach dat zijn maar 10 levels. Bij een warrior gaan die nog wel, daarna is het niet meer leuk als je niet dondersgoed oplet of een healer mee hebt lopen ;)
Heb het tot 43 volgehouden, toen was ik er helemaal klaar mee en heb ik een hunter gemaakt. Heb nu dus 2 chars met mount ;)
Haha, ik main m'n warrior nog steeds hoor. Maar ik wil vaak wat tijd hebben om te levelen wanneer ik met m'n warrior speel. En dikwijls heb ik niet genoeg tijd of ben ik er niet zeker van dat ik een tijdje kan zitten. Dus als afleiding maar een hunter aangemaakt. En ik ben vaak op m'n AH-character te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38

Seraphin

Meep?

Barnagma schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:24:
Gisteren eindelijk level 30 gehaald.

Ik ben alleen bang dat ik toch richting STV moet gaan om verder te questen. Ik ben halverwege Thousand needles met quests. En ik loop nu heen en weer tussen Stonetalon mountain en Thousand needles om het 1 en ander af te ronden.

Stonetalon vond ik (als Horde) echt by far de meest irritante zone in heel Azeroth. Je moet elke keer met een enorme omweg (althans zo voelt het) lopen voor je q area. Heen terug, heen terug, heen terug, heen terug. Ik heb die zone letterlijk alleen op mijn eerste char back in the day gedaan.

XP wise heb je die zone ook helemaal niet nodig: Barrens tot +/- 22, cherry picking in Ashenvale (Zoram Strand kun je in principe ook gewoon overslaan), dan Southern Barrens voor de laatste leveltjes, 1K Needles er achteraan, Shimmering Flats niet vergeten (!!) en dan ben je doorgaans al wel 32.

Iemand op Netherwing Keep (of hoe heet die PVE server ook alweer) nog advies voor een leuke levelling guild? Zat tot nu toe in een guild met maar max 5 mensen online. Doodse stilte en geen kans om met guildies een instance te doen; dodelijk saai.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Seraphin schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:57:
[...]

Stonetalon vond ik (als Horde) echt by far de meest irritante zone in heel Azeroth. Je moet elke keer met een enorme omweg (althans zo voelt het) lopen voor je q area. Heen terug, heen terug, heen terug, heen terug. Ik heb die zone letterlijk alleen op mijn eerste char back in the day gedaan.

XP wise heb je die zone ook helemaal niet nodig: Barrens tot +/- 22, cherry picking in Ashenvale (Zoram Strand kun je in principe ook gewoon overslaan), dan Southern Barrens voor de laatste leveltjes, 1K Needles er achteraan, Shimmering Flats niet vergeten (!!) en dan ben je doorgaans al wel 32.

Iemand op Netherwing Keep (of hoe heet die PVE server ook alweer) nog advies voor een leuke levelling guild? Zat tot nu toe in een guild met maar max 5 mensen online. Doodse stilte en geen kans om met guildies een instance te doen; dodelijk saai.
Stonetalon mountain is inderdaad wel een nare zone, helaas heeft het wel wat leuke rewards. En de begin quests in de zone zijn best dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Horde i suppose?

Indien Alliance: ik heb mijn characters in <Haven> zitten. Allleraardige guild, wordt in gebabbeld. Maar het is zeker casual. Men helpt elkaar (naar mijn beleving) redelijk wat, dus dat is fijn. En ik kan mij voorstellen dat men sowieso wel blij zal zijn om instances te runnen... Je kan me altijd een whisper geven ingame - Mairin - . :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:07:
[...]

Horde i suppose?

Indien Alliance: ik heb mijn characters in <Haven> zitten. Allleraardige guild, wordt in gebabbeld. Maar het is zeker casual. Men helpt elkaar (naar mijn beleving) redelijk wat, dus dat is fijn. En ik kan mij voorstellen dat men sowieso wel blij zal zijn om instances te runnen... Je kan me altijd een whisper geven ingame - Mairin - . :)
Hey Mairin!

Grappig om dit hier te lezen... Ik lees dit forum dagelijks maar post zelf eigenlijk nooit.
Maar blijkt dat wij guildies zijn in Haven.... :) Ik ben een lvl 23 holy paladin daar, genaamd Scheroila.
Kleine wereld toch zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:17
https://wow.classicraids.com/guilds/221/De-Dorstige-Leeuw

600+ Nederlandstalige members!

Thundy#2181

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Damn, die raid drop assignment die zij gebruiken |:( Nog niet eerder zo iets gezien.
Iedereen die het raid team joined krijgt een nummer 1 tot 40 loot gaat op nummer van klein naar groot in class volgorde dus dropt er een one handed sword krijt een tank deze geld voor ook bogen etc

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Seroczynski schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:02:
[...]

Damn, die raid drop assignment die zij gebruiken |:( Nog niet eerder zo iets gezien.

[...]
Klinkt als een "ik wil dat mijn vriendjes alle loot krijgen en daarna pas de rest" mentaliteit. |:(

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Gisteren questen in Searing Gorge, geweldig om te zien dat groepjes level 60's naar Blackrock Mountain gaan om te raiden. We zijn er bijna, level 50, daarna aftellen tot 60. Tijdens het questen een vervelende loot quest met een lage droprate. Gelukkig maar 1 item, dus iedereen in party krijgt het item. Ik zag twee Alliance leden de mobs farmen die ik ook zocht. Gevraagd om een invite, kreeg terug dat ik moest oprotten teringlijer. :| :/ Ok... dan niet. Later kwam ik ze weer tegen toen ze aan het whipen waren op een elite, en nu moest ik wel opeens helpen. Ik had dezelfde quest dus vooruit, wat een asociaal volk. Na de quest ook direct party uitgeschopt, geen dank, niks. Die komen op de blacklist.

Tot slot een kill quest, 20 beestjes in een grot. Er liep ook een UD rogue, ik hield mijn hart vast. Ik val mijn eerste beest, de rogue stealth en... hij stunt het beest en helpt hem te doden. :? Van verbazing vergeet ik het beest te looten. En dit ging nog 17 keer zo door, ik val aan, hij stunt en helpt mij. Na de nodige /cheer /kiss en /dance vond hij het genoeg geweest en vertrok. Zijn naam: Middlefingah (Mograine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
xavento schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:10:
[...]

Klinkt als een "ik wil dat mijn vriendjes alle loot krijgen en daarna pas de rest" mentaliteit. |:(
Zit ook in die guild. Ik weet niet hoe het met raiden gaan, maar met instances wordt je snel geholpen en geen ninja looters meegemaakt. Voor quests heb ik zelf nog geen hulp gevraagd, maar zie wel regelmatig in de chat voorbij komen dat iemand assist.

Gisteren dungeon gedaan en de jongste member was 33... ook veel casual spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ik zal eens kijken bij de Brullende Leeuw en/of ingame whisperen. Raidloot is voorlopig niet iets waar ik me zorgen over hoef te maken met mijn lvl 20 :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Gisteren level 60 aangetikt met mijn rogue, yaaay :D. Was er goed weer voor.
Meteen die avond MC gedaan, met uitzondering van Majordomo en raggie. Daar moeten we nog wat water quests voor doen, dus dat zal volgende week worden.

Je merkt wel, nu iedereen weet wat die moet doen, je er zo doorheen bent. Dat was 15 jaar geleden wel anders. Alles lag binnen no-time plat, al hebben we wel wat wipes gehad op trash. Wel erg veel lol gehad, daar gaat het uiteindelijk om :).

Nu tijd om de attunement voor Ony in orde te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Loev schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:14:
Gevraagd om een invite, kreeg terug dat ik moest oprotten teringlijer. :| :/ Ok... dan niet. Later kwam ik ze weer tegen toen ze aan het whipen waren op een elite, en nu moest ik wel opeens helpen. Ik had dezelfde quest dus vooruit.
Je bent een vriendelijkere speler dan ik. Die hadden wij mij betreft in de stront kunnen zakken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Phydomir schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:31:
[...]

Je bent een vriendelijkere speler dan ik. Die hadden wij mij betreft in de stront kunnen zakken.
Sterker nog, als iemand zo reageert pull ik iedere elite mob naar ze toe die ik kan vinden. Offer ik wel een soulstone resurrection voor op =).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BrndV
Barnagma schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:53:
[...]
Ik heb daar gisteren ook even een uurtje rond gelopen. Ging nog best stroef aangezien er soms packs tussen zitten met level 34-35 mobs. Dus ik moet even een chill plekje vinden. Plus ik heb er nog 4 quests open staan.

Eerst maar even de test of lore chain quest afmaken. Veel exp (en best wat geld) en een dungeon quest op het einden.
Ik zat daar ook beetje mee. Vriendin en ik waren klaar met questen in 1k Needles en toen kwamen we op de Flats waar nog best veel lvl35 rondliep. Dat liep gewoon niet lekker als je lvl30/31 bent. Toen gingen we iets anders zoeken.

We zijn eerst naar Desolace gegaan waar ik al snel de conclusie trok dat veel quests daar nog te hoog waren. Ik meende van vroeger dat dit gewoon kon, maar ik zal het verkeerd hebben. Best grappig eigenlijk, want ik liep recht op het kampje met flightpoint aan waar ik mij herrinnerde van vroeger waar deze was. Deze wist ik ook nog prima terug te vinden, ware het niet zo dat een alliance guard mijn arme tauren veranderde in een bloedend blikje rundvlees. Ik reageerde misschien met een wat paniekerig hoog gilletje op discord, dus terwijl mn vriendin zich bijna verslikte van het lachen kreeg ik een ressurect van haar.

Het was nog best een linke boel om door Desolace heen te lopen om het flightpath bij shadowprey op te halen. Dat zit natuurlijk precies aan de andere kant van het gebied als je vanuit STM komt binnenlopen. Maar eenmaal daar alvast het flightpoint opgehaald.. en toen maar terug naar OG want Desolace werd em nog even niet. Als we rond lvl35 nog een questzone nodig hebben dat gaan we hier weer naartoe. Desolace is namelijk een questzone die deze tijd van het jaar goed weergeeft: Grijs, meer grijs, and a bit of grijs on top. Alsof je het kleurenpanel bekijkt van Johan Derksen's kapsel.

Eigenlijk wilden we geen dungeon doen die avond want we moesten nog quests ervoor verzamelen en het werd al iets later. We wilden eigenlijk beide met een uurtje stoppen. Dus toen namen we maar de Zeppelin naar STV. Daar kwamen we aan bij Grom'Gol. M'n vriendin merkte al op dat alle quest uitroeptekens nog grijs waren, maar misschien zei ik, konden we hier anders wel ff farmen.

Bij de eerste stap buiten het kamp zag ik een raptor en ik chargde deze! Mijn eerste slag miste, en de tweede ook! Toen zag ik dat de raptor lvl37 was dus ik rende maar snel terug naar de Grom'Gol guards... :-(

Toen namen we maar de volgende zeppelin terug naar OG. Maar intussen hebben we nog steeds geen questzone waar we goed aan de slag konden gaan. Dus ik weer wowhead op.. en kwam deze keer uit op Hillsbrad. We moesten dan alleen lopen vanuit Sepulcher (Silverpine Forest). Meteen in Hillsbrad kwamen we een undead mage tegen. Hij werd beschoten door een elf hunter van lvl38, maar de mage probeerde nog koppig weg te lopen met dat kromme loopje dat undead doen. Ze kwamen ons tegemoet over de weg.

Het eerst wat ik dacht was alles gewoon te vermijden.. Ik weet dat mn vriendin nog niet zo sterk is in pvp van de paar keren dat ze per ongeluk "request duel" doet in plaats van "follow". Die duels waren namelijk behoorlijk one-sided. Als die mage dus even die hunter bezig kon houden dan zou het mooi zijn dacht ik zo. Ik begon dus al een stukje langs de weg te lopen om niet direct in het oog te springen van de alliance speler.

Het ging daarna erg snel:
De tegemoet komende mage rende ons voorbij,
Toen kwam de hunter pet voorbij,

Opeens een Hunter's Mark op mn vriendin's priest.
Toen kwam de hunter pet op mn vriendin af.

En dan moet je wel he. :P

Dus ik draai bij, en charge de hunter. Ik drop direct Hamstring en begin rondjes om hem heen te lopen terwijl hij wat sloom van zich afslaat. Ik zette Retaliation daarna aan om het level gap misschien wat te overbruggen, en toen de hunter pet op me afkwam kon ik deze nog even weg houden met Intimidating Shout. Het leek erop dat ik de overhand zou krijgen in dit gevecht; M'n vriendin had zichzelf snel gehealed en begon nu ook mee te doen. Nu weet ik niet zoveel meer van hunter gameplay in vanilla, maar deze hunter kreeg mij niet van zich af.

Opeens raakte een flinke vuurbal de hunter. Deze deed lekkere damage. De alliance speler zat nu op erg low health en ik kon Execute doen: De hunter die wat spelers van 8 á 10 lvls onder hem wilde ganken lag nu zelf met zijn paarse snufferd in het gras.

Ik hoorde zo'n duistere undead /lol achter me. Het was de mage die de hunter eerst op het oog had. Waar ik de mage onder de bus zou hebben gegooid kwam hij wel terug, hoewel, vanuit zijn perspectief leek het er misschien wel op dat we hem te hulp schoten. (Maar goed ook ;) )

De rest van de reis was niet zo spannend. We kwam in Tarren Mill aan waar nog een behoorlijk aantal quests zaten voor lvl 30/31. Ook wat grijze quests.. die lieten we maar staan.

Dit was afgelopen week, en waarschijnlijk kunnen we vanaaf weer verder. :)

Maar het moraal van dit verhaal:
https://classicwow.live/ is een leuke website die je zou kunnen raadplegen als je even niet weet waar je verder moet. Ik ben over het algemeen geen fan van lvling guides maar een pushje in de juiste richting is vaak al genoeg om ervoor te zorgen dat je weer verder kan spelen, in plaats van dat je tijd weggooit aan het zoeken naar questzones. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:59
BrndV schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:28:
[...]

Ik zat daar ook beetje mee. Vriendin en ik waren klaar met questen in 1k Needles en toen kwamen we op de Flats waar nog best veel lvl35 rondliep. Dat liep gewoon niet lekker als je lvl30/31 bent. Toen gingen we iets anders zoeken.

We zijn eerst naar Desolace gegaan waar ik al snel de conclusie trok dat veel quests daar nog te hoog waren. Ik meende van vroeger dat dit gewoon kon, maar ik zal het verkeerd hebben. Best grappig eigenlijk, want ik liep recht op het kampje met flightpoint aan waar ik mij herrinnerde van vroeger waar deze was. Deze wist ik ook nog prima terug te vinden, ware het niet zo dat een alliance guard mijn arme tauren veranderde in een bloedend blikje rundvlees. Ik reageerde misschien met een wat paniekerig hoog gilletje op discord, dus terwijl mn vriendin zich bijna verslikte van het lachen kreeg ik een ressurect van haar.

Het was nog best een linke boel om door Desolace heen te lopen om het flightpath bij shadowprey op te halen. Dat zit natuurlijk precies aan de andere kant van het gebied als je vanuit STM komt binnenlopen. Maar eenmaal daar alvast het flightpoint opgehaald.. en toen maar terug naar OG want Desolace werd em nog even niet. Als we rond lvl35 nog een questzone nodig hebben dat gaan we hier weer naartoe. Desolace is namelijk een questzone die deze tijd van het jaar goed weergeeft: Grijs, meer grijs, and a bit of grijs on top. Alsof je het kleurenpanel bekijkt van Johan Derksen's kapsel.

Eigenlijk wilden we geen dungeon doen die avond want we moesten nog quests ervoor verzamelen en het werd al iets later. We wilden eigenlijk beide met een uurtje stoppen. Dus toen namen we maar de Zeppelin naar STV. Daar kwamen we aan bij Grom'Gol. M'n vriendin merkte al op dat alle quest uitroeptekens nog grijs waren, maar misschien zei ik, konden we hier anders wel ff farmen.

Bij de eerste stap buiten het kamp zag ik een raptor en ik chargde deze! Mijn eerste slag miste, en de tweede ook! Toen zag ik dat de raptor lvl37 was dus ik rende maar snel terug naar de Grom'Gol guards... :-(

Toen namen we maar de volgende zeppelin terug naar OG. Maar intussen hebben we nog steeds geen questzone waar we goed aan de slag konden gaan. Dus ik weer wowhead op.. en kwam deze keer uit op Hillsbrad. We moesten dan alleen lopen vanuit Sepulcher (Silverpine Forest). Meteen in Hillsbrad kwamen we een undead mage tegen. Hij werd beschoten door een elf hunter van lvl38, maar de mage probeerde nog koppig weg te lopen met dat kromme loopje dat undead doen. Ze kwamen ons tegemoet over de weg.

Het eerst wat ik dacht was alles gewoon te vermijden.. Ik weet dat mn vriendin nog niet zo sterk is in pvp van de paar keren dat ze per ongeluk "request duel" doet in plaats van "follow". Die duels waren namelijk behoorlijk one-sided. Als die mage dus even die hunter bezig kon houden dan zou het mooi zijn dacht ik zo. Ik begon dus al een stukje langs de weg te lopen om niet direct in het oog te springen van de alliance speler.

Het ging daarna erg snel:
De tegemoet komende mage rende ons voorbij,
Toen kwam de hunter pet voorbij,

Opeens een Hunter's Mark op mn vriendin's priest.
Toen kwam de hunter pet op mn vriendin af.

En dan moet je wel he. :P

Dus ik draai bij, en charge de hunter. Ik drop direct Hamstring en begin rondjes om hem heen te lopen terwijl hij wat sloom van zich afslaat. Ik zette Retaliation daarna aan om het level gap misschien wat te overbruggen, en toen de hunter pet op me afkwam kon ik deze nog even weg houden met Intimidating Shout. Het leek erop dat ik de overhand zou krijgen in dit gevecht; M'n vriendin had zichzelf snel gehealed en begon nu ook mee te doen. Nu weet ik niet zoveel meer van hunter gameplay in vanilla, maar deze hunter kreeg mij niet van zich af.

Opeens raakte een flinke vuurbal de hunter. Deze deed lekkere damage. De alliance speler zat nu op erg low health en ik kon Execute doen: De hunter die wat spelers van 8 á 10 lvls onder hem wilde ganken lag nu zelf met zijn paarse snufferd in het gras.

Ik hoorde zo'n duistere undead /lol achter me. Het was de mage die de hunter eerst op het oog had. Waar ik de mage onder de bus zou hebben gegooid kwam hij wel terug, hoewel, vanuit zijn perspectief leek het er misschien wel op dat we hem te hulp schoten. (Maar goed ook ;) )

De rest van de reis was niet zo spannend. We kwam in Tarren Mill aan waar nog een behoorlijk aantal quests zaten voor lvl 30/31. Ook wat grijze quests.. die lieten we maar staan.

Dit was afgelopen week, en waarschijnlijk kunnen we vanaaf weer verder. :)

Maar het moraal van dit verhaal:
https://classicwow.live/ is een leuke website die je zou kunnen raadplegen als je even niet weet waar je verder moet. Ik ben over het algemeen geen fan van lvling guides maar een pushje in de juiste richting is vaak al genoeg om ervoor te zorgen dat je weer verder kan spelen, in plaats van dat je tijd weggooit aan het zoeken naar questzones. ;)
Als lvl 28 rogue (horde) ben ik gisteren naar STV gegaan. Kon niet wachten tot 30, want ik wilde de arena weer zien en het was bijna 12 uur :D. In STV booty bay zag ik dat questy twee quests had die mocht oppakken (1 boven in de inn en eentje bovenste huisjes). Deze quest stuurde mij helemaal naar het noorde van STV, naar het wel bekende kamp aan de rivier waar ik er 1 kon inleveren en 2 nieuwe questen kon op pakken. Alliance begint daar ook met questen, met jou level denk ik dat je daar het beste kunt beginnen.

Ik kreeg daar een quest om tijgers te killen en krokodillen. Tijgers kwam ik tegen van lvl30/lvl31 dat was nog te doen, 400xp voor 1 mob (rested). Maar de alliance maakte het dat ik daar weg ging, sommige lieten mij met rust maar een aantal kilde mij met dots (lvl 30+).

Ik ga er binnenkort weer terug om als lvl 30 te lvlen, ik ben nu lvl 29 door RFK 2x te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
MuVo schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:36:
[...]

Als lvl 28 rogue (horde) ben ik gisteren naar STV gegaan. Kon niet wachten tot 30, want ik wilde de arena weer zien en het was bijna 12 uur :D. In STV booty bay zag ik dat questy twee quests had die mocht oppakken (1 boven in de inn en eentje bovenste huisjes). Deze quest stuurde mij helemaal naar het noorde van STV, naar het wel bekende kamp aan de rivier waar ik er 1 kon inleveren en 2 nieuwe questen kon op pakken. Alliance begint daar ook met questen, met jou level denk ik dat je daar het beste kunt beginnen.

Ik kreeg daar een quest om tijgers te killen en krokodillen. Tijgers kwam ik tegen van lvl30/lvl31 dat was nog te doen, 400xp voor 1 mob (rested). Maar de alliance maakte het dat ik daar weg ging, sommige lieten mij met rust maar een aantal kilde mij met dots (lvl 30+).

Ik ga er binnenkort weer terug om als lvl 30 te lvlen, ik ben nu lvl 29 door RFK 2x te doen :).
als je naar STV (op pvp server) gaat onthoud dit het heet niet voor niets STvietnam. het is echt een jungle waar het ene gankfest na het andere los gaat.
Verder is dat wel een ideale are om wat te doen.

@BrndV je kan ook naar Arathi Highlands. is ook lvl 30+ Hillsbrad is ook gankfest.

en die gankfests zijn voor mij DE reden om een pve server te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:59
beebie121 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:47:
[...]

als je naar STV (op pvp server) gaat onthoud dit het heet niet voor niets STvietnam. het is echt een jungle waar het ene gankfest na het andere los gaat.
Verder is dat wel een ideale are om wat te doen.

@BrndV je kan ook naar Arathi Highlands. is ook lvl 30+ Hillsbrad is ook gankfest.

en die gankfests zijn voor mij DE reden om een pve server te gaan :D
Haha, ik verkies voor een PVP server. Ik heb mijn rogue ook gerolled om zelf mee te kunnen doen aan dat Gankfest :D. Maar eerst hoger level worden en een pvp rotatie leren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:26
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
Deleon78 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:55:
[...]

Dus eigenlijk weet je helemaal niet hoe erg het nu in classic is :)
Ik ben nu 42 en nu 1x aangevallen door Alliance. Dus nog niet eens geganked (dwz high lvl of meerdere spelers).
Ik ben ook 42 en ben misschien 1 of 2 geganked in STV. Speel als rogue, maar heb ook niemand geganked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rustige servers dan. Ik heb halve raids voorbij zien rennen in STV, Hillsbrad en Shimmering flats. Op zondag middag hoef je niet te proberen om bij Nesingwary of die trollen ten westen ervan te gaan spelen in de eentje, geheid dat je meerdere keren je corpse kunt gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Scheelt ook dat het Honor System nog niet implemented is. Er is geen enkele beloning om te ganken / pvp'n.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Seroczynski schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:20:
Scheelt ook dat het Honor System nog niet implemented is. Er is geen enkele beloning om te ganken / pvp'n.
Behalve de frustratie op hun virtuele gezicht ;).

Onlangs gecorpsecamped door een 60 priest die even de held kwam spelen omdat ik aan het ganken was in STV :P. Natuurlijk vergezeld van de nodige aannames en uitspraken over mijn leefsituatie, mijn inkomensstatus, mijn relatiestatus en of ik al dan niet nog bij mijn moeder leefde. Hele channel stond vol met mensen die klaagden over mijn ganks tot er een hele reutel met 60's aan kwam om de boel recht te zetten. Die krijg ik (nog) niet neer natuurlijk, dus dan is het de sport om de lowbies ertussenuit te trekken terwijl ze even de andere kant op kijken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Bijzoner, heb toch een redelijk populated server maar vind me helemaal niet zo in de gankfests. Heb momenteel 3 keer saai gedrag mee gemaakt.

1 paladin die mij hitte terwijl ik met 20 hp uit een massa mob gevecht kwam in Desolace. 1 keer in Arathi highlands ge-sandwiched door een hunter en mage die beide 5 lvls boven mij zaten & één keer twee lvl 60's die grom'gol base camp aan het campen waren.
Juist in STV was mij verteld dat het heel erg zou moeten zijn, maar ik merkte juist bij die Trolls links bovenin dat iedereen elkaar redelijk met rust liet. Wellicht heb ik geluk gehad.
Alle saaie lui zijn iig aan de kill-on-sight list toegevoegd =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Paffelton schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:41:
Bijzoner, heb toch een redelijk populated server maar vind me helemaal niet zo in de gankfests. Heb momenteel 3 keer saai gedrag mee gemaakt.

1 paladin die mij hitte terwijl ik met 20 hp uit een massa mob gevecht kwam in Desolace. 1 keer in Arathi highlands ge-sandwiched door een hunter en mage die beide 5 lvls boven mij zaten & één keer twee lvl 60's die grom'gol base camp aan het campen waren.
Juist in STV was mij verteld dat het heel erg zou moeten zijn, maar ik merkte juist bij die Trolls links bovenin dat iedereen elkaar redelijk met rust liet. Wellicht heb ik geluk gehad.
Alle saaie lui zijn iig aan de kill-on-sight list toegevoegd =).
Jij houd lijsten bij? :D. Gewoon alle horde deaud, dan hoef je niks op te schrijven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
We kunnen dus na een maand concluderen dat Classic eigenlijk een flop is? Of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
HTT-Thalan schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:42:
[...]

Jij houd lijsten bij? :D. Gewoon alle horde deaud, dan hoef je niks op te schrijven :P.
Als iemand mij ganked dan gaat ie op de kill-on-sight list ja, dan ga ik uit mijn weg om die persoon te slopen als ik hem tegen kom =). En alle horde dood gaat wat lastig als je zelf horde bent :+
Ivysaur schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:46:
We kunnen dus na een maand concluderen dat Classic eigenlijk een flop is? Of zie ik dat verkeerd.
Waaruit concludeer jij dat?

[ Voor 22% gewijzigd door Paffelton op 30-09-2019 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Op basis van welke redenatie, gesteund door welke observatie>?

Als ik eea goed heb meegekregen zijn de inkomsten voor Blizz verdrievoudigd sinds classic launch. Ik zie de mensen hier ook nog redelijk veel plezier beleven / delen. Voor mij is dus de conclusie dat het een behoorlijk succes is, al zegt dat nog niets over hoe lang dat zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
Ik denk eerder het tegenovergestelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Paffelton schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:47:
Als iemand mij ganked dan gaat ie op de kill-on-sight list ja, dan ga ik uit mijn weg om die persoon te slopen als ik hem tegen kom =). En alle horde dood gaat wat lastig als je zelf horde bent :+
Daarom multibox ik dus een alliance + horde rogue :P kan ik beiden lastigvallen!

Tot nu toe heb ik wel erg moeite met warriors (maar da's ook de bedoeling denk ik). Erg lastig te critten op ze, hebben veel HP en slaan hard terug :+. Mages en warlocks zijn de makkelijkste, omdat ze simpelweg zulke hoge crits geven. Warlocks kun je bovendien makkelijk kicken en dan zijn ze easy peasy. Mages kunnen soms een sheep af krijgen maar zodra je out of combat gaat gaat het erg snel af en kun je stealthen + opnieuw proberen, wel even uitkijken met de explosions/nova's. Priests moet je pakken zonder shield en uitkijken voor de fear die vaak volgt (die geen cast is zoals bij warlocks). Hunters moet je gelijk vastnagelen met een slow poison of gewoon stunlocken. Dan helpt een sword build wel - ik merk dat rogues die op combat levelen het makkelijker hebben met hun white dmg output. Druids zijn uiteraard geen goed doelwit in bear form, beter travel/cat of gewoon, oppassen met faerie fire (daar kom je niet vanaf) dus ofwel heul hard wegrennen of zorgen dat je hem dood krijgt.

Record vandaag: 939 ambush crit met de blauwe 1.50 quest reward dagger van SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:17
Seroczynski schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:02:
[...]

[...]
Fijn dat als je iemand wijst op je eigen guild die ook nog eens NL is en de grootste van de server, dat er altijd wel weer mensen zijn die wat te zeiken hebben. Er wordt nog helemaal niet geraid dus whatever er daar ooit ingevuld is niet bepaald relevant. Verder is het assignen van numbers zolang het iedere raid random is en volwassen onderling overleg mogelijk is op zich prima. Kortom je leest dingen die er niet zijn.

Thundy#2181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008

Grvy

Bot

Thundy schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:17:
[...]

Fijn dat als je iemand wijst op je eigen guild die ook nog eens NL is en de grootste van de server, dat er altijd wel weer mensen zijn die wat te zeiken hebben. Er wordt nog helemaal niet geraid dus whatever er daar ooit ingevuld is niet bepaald relevant. Verder is het assignen van numbers zolang het iedere raid random is en volwassen onderling overleg mogelijk is op zich prima. Kortom je leest dingen die er niet zijn.
Zo dan, hoor wie het zegt. Jeetje wat een salty reactie. :? 8)7
Waar baseer je dit op? volgens mij is classic een ultiem succes. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Grvy op 30-09-2019 18:27 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Denk dat dit sarcasme is. WoW classic heeft na zijn eerste subscription nog steeds zo'n beetje alle server full.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:39:
[...]

Behalve de frustratie op hun virtuele gezicht ;).

Onlangs gecorpsecamped door een 60 priest die even de held kwam spelen omdat ik aan het ganken was in STV :P. Natuurlijk vergezeld van de nodige aannames en uitspraken over mijn leefsituatie, mijn inkomensstatus, mijn relatiestatus en of ik al dan niet nog bij mijn moeder leefde. Hele channel stond vol met mensen die klaagden over mijn ganks tot er een hele reutel met 60's aan kwam om de boel recht te zetten. Die krijg ik (nog) niet neer natuurlijk, dus dan is het de sport om de lowbies ertussenuit te trekken terwijl ze even de andere kant op kijken :P.
Hoe krijgt ie het voor elkaar om met je te communiceren? Of heb je 2 accounts ofzo?

[Edit]ah een account met char aan beide zijdes dus.. Ik betwijfel of Bliz dat wel toelaat als iemand je report, er is een reden dat je alleen horde of alliance kunt maken per server

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 30-09-2019 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

[...]

Hij leest juist precies de dingen die er wel zijn. Hoe je je guild wilt runnen moet je helemaal zelf weten maar die info is beschikbaar dus moet je ook niet raar staan op kijken als daar iemand iets van zegt. Dat het in de praktijk in de guild anders werkt kan je dan ook op een andere manier brengen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

toolkist schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:44:
[...]

Hoe krijgt ie het voor elkaar om met je te communiceren? Of heb je 2 accounts ofzo?

[Edit]ah een account met char aan beide zijdes dus.. Ik betwijfel of Bliz dat wel toelaat als iemand je report, er is een reden dat je alleen horde of alliance kunt maken per server
Je kunt het in retail wel, dus ik zie niet waarom dit een issue zou moeten zijn. Van al die andere multiboxers nemen ze ook graag maandelijks het abonnementsgeld in ontvangst. En het is reuze leuk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip. Spam. Clan werving is hier niet toegestaan.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2019 23:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dikke vette lol gehad, en ook enkele leuke gesprekken aan de Horde kant vanavond!
Geen vork opgeschoten met levelen natuurlijk, maar als pvp kills xp gaven was ik nu al level 60. We waren met letterlijk een hele zwerm (op een gegeven moment) 'lowbies' bij Nesingwary's. Uiteraard kwamen er enkele level 60's verhaal halen, doch tegen zo'n roedel 30-40's is niemand opgewassen, heb dan ook nog nooit een 60 priest zo snel zien neergaan en pogen weg te rennen. Hele stack blinding en vanishing powder opgemaakt plus een stapel poison, en wat was het leuk :P. Volgende keer ga ik écht questen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Blijkbaar is shimmering flats best wel druk. Toch nog binnen een uur het resterende helft van mijn level naar binnen geharkt zonder de 4 questjes daar in te leveren. Vanavond het zelfde proberen, en dan denk ik dat ik STV maar eens ga aanpakken.

Bij komend voordeel, super veel medium en heavy leather er bij. En de trash greys leveren ook best wel wat centjes op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:43
Wat heerlijk weer om dat gevoel nogmaals te herbeleven als je eenmaal 40 bent en op je mount rijd.
Het heeft even geduurd maar de road ernaar toe was weer een bijzondere ervaring iets wat ik heb gemist in enig ander spel een echt gevoel van voldoening, het blijft een geweldig spel ook voor deze tijd.

Nu op naar de 60 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:46

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ninjaman schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:19:
Wat heerlijk weer om dat gevoel nogmaals te herbeleven als je eenmaal 40 bent en op je mount rijd.
Het heeft even geduurd maar de road ernaar toe was weer een bijzondere ervaring iets wat ik heb gemist in enig ander spel een echt gevoel van voldoening, het blijft een geweldig spel ook voor deze tijd.

Nog niet zover met mijn Pally (32) en Lock (18) en ook al weet ik dat de level 40 mounts voor deze 2 gratis zijn. Destijds weken aan het grinden geweest om mijn Vanilla Pally van haar Charger te voorzien.

In Retail. Hier heb je je 38378394922 mounts 8)7 Voelt totaal niet epic meer als elke boss, mob en hun oma mounts droppen. :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik vind het ook een verademing. Vooral dat je echt binnen x seconden een groepje hebt om elite quests te doen en dat je soms ook met 4 man echt moeite moet doen om deze te halen in 1x. De meeste elite quests in retail solo je met 2 vingers in je neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ninjaman schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:19:

Pffft kan niet wachten, ben nu 37, hoop 3 lvltjes deze week toch wel te halen.
HTT-Thalan schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:11:
[...]

Je kunt het in retail wel, dus ik zie niet waarom dit een issue zou moeten zijn. Van al die andere multiboxers nemen ze ook graag maandelijks het abonnementsgeld in ontvangst. En het is reuze leuk :+.
Ik zie het ook nog niet gebeuren dat ze zouden ingrijpen bij iets wat ze meer geld op levert. Ben wel ontzettend blij dat ik niet bij jou op de server zit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:11:
[...]

Maar dit is geen retail.
Ik zal vanavond voor de gein eens een ticket maken om het na te vragen. Zonder namen ofzo dus geen zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Gaat verder alles goed? Het staat er toch gewoon. Wie het eerst komt wie het eerst maalt noem ik nou niet echt een volwassen manier van verdelen. 8)7 Niet voor niks dat guilds met DKP en dergelijke werken, waar je wordt beloond op effort en niet omdat je toevallig als eerst de guild joinde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Paffelton schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:39:
[...]

Pffft kan niet wachten, ben nu 37, hoop 3 lvltjes deze week toch wel te halen.
[...]

Ik zie het ook nog niet gebeuren dat ze zouden ingrijpen bij iets wat ze meer geld op levert. Ben wel ontzettend blij dat ik niet bij jou op de server zit xD
Vanmorgen vroeg:

Ik (level 42) ga achter Caliph Scorpidsting aan (level 46 met 2 level 43 adds). Ik moet slim zijn ;) dus ik wacht tot hij ergens vrij loopt, weet heel precies de twee adds te distracten zodat ze achterblijven en hij loopt verder. Eindje verderop een running ambush zodat de latency van het unstealthen nog een beetje extra zekerheid/afstand creëert. We rennen al vechtend een eindje verderop.

Slow poison + dots, zodat ik af en toe weg kan rennen terwijl hij langzaam leegloopt. Bij close combat evasion gebruiken + ghost strike, 5 punten opbouwen, dot erop en weer wegrennen.

Komt er ineens een 44 Tauren warrior, charge, stun, rend, de hele handel. Ik blind hem, ren gauw achter Caliph aan en weet hem nét neer te halen met een backstab op het moment dat de mortal strike mij naar de dichtstbijzijnde begraafplaats stuurt.

Corpserun, looten, en wegwezen. Ik stuur de Tauren een berichtje:

"I still win for pulling that off".

Bij het volgende berichtje krijg ik reeds de reply: "<name> is ignoring you".

Ik denk dat hij deze mob ook al een tijdje zocht :+ kwestie van een marco maken... scheelt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 08:19
Hoe dan? Je kunt toch niet whisperen naar de andere factie? En ook kun je niet een horde en ally char op dezelfde server hebben toch? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
2 accounts. En precies om dit soort dingen denk ik dat Bliz er wel een probleem van maakt als ze erachter zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Inmiddels al level 43 op mijn disc priest. Veel spirit waardoor mijn regen in dungeons goed is en ik weinig hoef te drinken. Ik twijfel of ik Holy spec wil gaan, maar ik moet dan 15% mana regen while casting opgeven (tenzij ik hybride ga, maar de diepe holy talents zijn het best). En dat is een lastige keuze!

Ik ben niet verslaafd zoals vroeger, maar heb zeker lol met de game. Het lijkt wel iets af te nemen en ik heb geen idee wat ik op level 60 ga doen (PVP zodra dat komt?), maar ik vermaak me wel. Het lijkt ook alsof vele spelers vrij casual spelen waardoor er genoeg mensen rond mijn level zijn....of het is hun 2e character, ook prima :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
toolkist schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:32:
2 accounts. En precies om dit soort dingen denk ik dat Bliz er wel een probleem van maakt als ze erachter zouden komen.
Er staat letterlijk nergens dat je geen 2 accounts mag hebben om cross faction te kunnen communiceren. Dual boxen mag ook al sinds dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
TheProf82 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:18:
Inmiddels al level 43 op mijn disc priest. Veel spirit waardoor mijn regen in dungeons goed is en ik weinig hoef te drinken. Ik twijfel of ik Holy spec wil gaan, maar ik moet dan 15% mana regen while casting opgeven (tenzij ik hybride ga, maar de diepe holy talents zijn het best). En dat is een lastige keuze!

Ik ben niet verslaafd zoals vroeger, maar heb zeker lol met de game. Het lijkt wel iets af te nemen en ik heb geen idee wat ik op level 60 ga doen (PVP zodra dat komt?), maar ik vermaak me wel. Het lijkt ook alsof vele spelers vrij casual spelen waardoor er genoeg mensen rond mijn level zijn....of het is hun 2e character, ook prima :-D.
Ik zit nog een paar lvltjes achter je (37) maar merk ook dat ik redelijk mee ga in het algemene tempo van de server. Daar waar The Barrens al vrij leeg zijn, ben ik in Arathi Highlands toch nog vaak mobs aan het hunten die populair zijn.

Ik kan juist niet wachten tot ik lvl 60 ben, kan respeccen en mij volledig op PVP kan focusen. Hopen dat ik daar ooit nog eens wat minder slecht in wordt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Paffelton schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:35:

Ik kan juist niet wachten tot ik lvl 60 ben, kan respeccen en mij volledig op PVP kan focusen. Hopen dat ik daar ooit nog eens wat minder slecht in wordt xD
Dát :P. Dat je eindelijk 60 bent en van weinig meer wat te vrezen hebt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 102% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Deleon78 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

Edit: nm het volgende: Je kunt toch prima 15% while casting hebben en deep holy gaan?
Vroegah was ik lightwell specced ivm raids waar ook disc priests waren voor divine spirit. Nu spec ik zonder spirit of redemption en dan in disc gaan voor divine spirit.

Overigens vind ik zelf het spelen met de fsr in combinatie met bv inner focus het mooiste om efficiency te halen :)

Edit: nm, je bedoelde op dit lvl :)
Precies ;-). Op level 60 gaat dat prima, maar ik mis nog 17 talent points. Inner focus is inderdaad geweldig. Super goed omdat je inderdaad de 5 second rule passeert. Dus dan is een Prayer of Healing (mijn duurste heal) soms opeens super handig in dungeons.

Ik merk dat in WOW classic je mana pool echt direct wordt beinvloedt door skill. Door het clusteren van je spells zodat je zoveel mogelijk mana regen hebt (fsr zoals jij het noemt) maar ook door het gebruiken van de beste heals. Een dps hoeft echt geen 100% health te hebben als de tank goede aggro heeft. Op 50% krijgen ze een renew, meer niet. Maar zie je dan dat een mage opeens aggro heeft van 5 mobs in melee range, knal ik er meteen een shield op.

Je party heeft zulke details niet altijd door, totdat ze opeens 3 packs tegelijk pullen en je keihard moet healen en potions uit de kast haalt om het te redden. Dan krijg je opeens te horen: "damn nice heals". Daar doe jet het voor als healer. Fouten corrigeren en je team redden. Blijft leuk!

Ik heal daarom ook het liefst dungeons die nog wat moeilijk zijn voor mij, maar meestal krijg ik te horen "too low level"...alsof ik de boss moet raken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
toolkist schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:32:
Lijkt me heel erg sterk. Multiboxing heeft Blizz ook altijd toegestaan sinds de dagen van WoW vanilla. Je kan het wel persoonlijk afkeuren, maar dat is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 22:41
TheProf82 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:14:
[...]
Een dps hoeft echt geen 100% health te hebben als de tank goede aggro heeft. Op 50% krijgen ze een renew, meer niet.
Renew is altijd zonde.

Level 20 Renew: 105 mana voor 175 healing (1.667 hpm).
Level 20 Flash Heal: 125 mana voor 225 healing (1.800 hpm).
Level 16 Heal: 155 mana voor 330 healing (2.129 hpm).
Level 22 Heal: 205 mana voor 476 healing (2.370 hpm).

Inspiration en Improved Healing gecombineerd met Holy Specialization maken het gat alleen maar groter. Zelfs met alleen Improved Renew (en geen andere talents) zit je dan maar net boven de efficientie van Flash Heals spammen. Het enige excuus voor Renew is als een warlock zit te lifetapen tussen pulls, terwijl je in beweging bent. Voor de rest is het gewoon zonde en een raid setting is het gewoonweg verspilde mana. Het hebben van Improved Renew in een raid setting zegt vooral veel over het gebrek aan ervaring bij een raidende priest, maar zolang er maar eentje is die deze talent neemt dan mag hij/zij zich uitleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Paprika schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Renew is altijd zonde.

Inspiration en Improved Healing gecombineerd met Holy Specialization maken het gat alleen maar groter. Zelfs met alleen Improved Renew (en geen andere talents) zit je dan maar net boven de efficientie van Flash Heals spammen. Het enige excuus voor Renew is als een warlock zit te lifetapen tussen pulls, terwijl je in beweging bent. Voor de rest is het gewoon zonde en een raid setting is het gewoonweg verspilde mana. Het hebben van Improved Renew in een raid setting zegt vooral veel over het gebrek aan ervaring bij een raidende priest, maar zolang er maar eentje is die deze talent neemt dan mag hij/zij zich uitleven...
Interessant. Ik heb nog wat te winnen w.b. efficiency. Wel heb ik best vaak aggro in dungeons (slechte tanks) en is casten niet altijd fijn. Of men rent uit Line of Sight waardoor je genoodzaakt bent te bewegen.

Daarnaast doe ik vaak DPS, dus een renew kost dan minder tijd. Even snel een heal + renew en dan verder met smites.

Hoe zit het met Heal vs Greater Heal? Flash Heal gebruik ik nauwelijks en ik gebruik met name Greater Heal, op mijn level is dat volgens mij iets efficienter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZM26R9k.png

Hier zit geen +healing berekening bij verder, maar die lijkt mij niet relevant tijdens het levellen. Dit is ook waarom shields alleen waardevol zijn als of echt iemand zijn leven kan redden, of er heel slim mee om weet te gaan. Een shield is alles behalve de beste 'hpm' en de scaling met +healing is helemaal belabberd (maar 20%).

[ Voor 64% gewijzigd door Paprika op 01-10-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Wat je niet meeneemt is dat je efficiënt wil healen en geen overheal wil. Alleen een tank eerst lager in HP laten zaken voordat je gaat healen is soms ook niet heel handig :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Loev schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:53:
Wat je niet meeneemt is dat je efficiënt wil healen en geen overheal wil. Alleen een tank eerst lager in HP laten zaken voordat je gaat healen is soms ook niet heel handig :D :+
Daar zijn natuurlijk andere oplossingen voor (zie overheal kolom, 2e rij) :+.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9fsnPhW.png

Dit is puur innervate vs geen innervate met praktisch hetzelfde resultaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 01-10-2019 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Paprika schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Renew is altijd zonde.

Ben het met je eens dat Renew niet de meest efficiënte heal is, maar om nu te zeggen dat het altijd zonde is om te gebruiken vind ik niet het geval en wel om het volgende:
Renew valt voor zover ik weet niet onder de 5 seconden regel voor casters, Renew kan nog wel handig zijn net voor het einde van het gevecht als je net al had verwacht dat de tank geen damage meer zou krijgen. Flash/Greater heal is inderdaad een optie, maar de cast zorgt er wel voor dat je mana regeneration word beperkt voor een aantal seconden na het casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Renew is handig voor overige classes. Instant cast, kost geen tijd, niet meer naar omkijken persoon wordt vanzelf geheald, zeker met meerdere HoTs. Anders ben je 3 sec kwijt. Nu 1 sec (Global cooldown) Het kan niet bij elk gevecht, meestal wel als iemand bijv. te laat uit vuur/sars loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:26

Dhrax

Prog Lord

Marshalty schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:02:
[...]
Ben het met je eens dat Renew niet de meest efficiënte heal is, maar om nu te zeggen dat het altijd zonde is om te gebruiken vind ik niet het geval en wel om het volgende:
Renew valt voor zover ik weet niet onder de 5 seconden regel voor casters, Renew kan nog wel handig zijn net voor het einde van het gevecht als je net al had verwacht dat de tank geen damage meer zou krijgen. Flash/Greater heal is inderdaad een optie, maar de cast zorgt er wel voor dat je mana regeneration word beperkt voor een aantal seconden na het casten.
Dat is altijd zonde is, is inderdaad nogal overdreven. Vooral nu met questen knal ik een renew op alles wat los en vast zit, zodra ik 80-90% health zie. Het word ook altijd wel geapricieerd en resulteert vaak in een leuke buff terug. Tijdens raids ben ik het wel eens met @Paprika, hier gebruikte ik (vanilla) renew zeer weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hah, nu ik niet meer voor een mount hoef te sparen even lekker ge-splurged op een blauwe dagger, de Widowmaker. Ik weet wat de meningen zijn over geld uitgeven voor leveling gear, maar deze is traag dus hoge crits, en gezien mijn snelheid van levelen ga ik er lang mee doen, niet te vergeten ook geweldige ganks mee maken 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik vind renew in 5 mans anders prima werken
Hoe vaak ben ik al niet in een kikker veranderd in ZF en had nog een renew op de tank zitten, zonder die renew was de tank of dps er geweest...

Vaak heb ik een renew op de tank zitten en sta alleen maar te wanden. vaak is het ook niet eens nodig een heal of greater heal te gebruiken. zeker niet als de tank maar 2 mobs tankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HTT-Thalan schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:00:
Hah, nu ik niet meer voor een mount hoef te sparen even lekker ge-splurged op een blauwe dagger, de Widowmaker. Ik weet wat de meningen zijn over geld uitgeven voor leveling gear, maar deze is traag dus hoge crits, en gezien mijn snelheid van levelen ga ik er lang mee doen, niet te vergeten ook geweldige ganks mee maken 8).
Hele goede investering geweest, die 10 goud! Deze dagger doet het vele malen beter op ambushes en ik heb net in Uldaman regelmatig de 1000 barriere gebroken op level 42. Daarna nog een grappige gun mogen meenemen, Galgann's Fireblaster :). Gebruikte nog steeds throwing knives vanwege de snelheid maar dat houd rond dit level wel zo'n beetje op qua beschikbaarheid en upgrades.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008

Grvy

Bot

Marshalty schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:02:
[...]

Ik heb imp renew en raid/heal al sinds 2004 ;) de aannames die de poster doet zijn wat mij betreft nogal overdreven. :P

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Laatst online: 16:36
Vandaag weer een maandje sub genomen voor classic. Orc hunter lvl 7. Zit er weer aardig in. Erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Mijn rank 6 renew healed daarnaast (met talent) voor 475. Mijn flash heal voor gemiddeld 455. Renew kost 184 mana en flash heal 215. Met die getallen op mijn level is renew dus zeker de moeite.

NB: renew triggert weldegelijk de 5second rule, elke spell doet dat (dus ook bijv Cure disease). Wel komt bij renew volgens mij de five second rule zodra je 'm cast (dus voor de global cooldown) en bij een flash heal erna (zodra de spell hit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24
5secondenregel telt vanaf de global cooldown waarin mana wordt uitgegeven. Gratis spells (druid clearcastspells bv) laten mana regen ongemoeid.renew dus op moment van casten. Heal op moment dat cast eindigt. Renew is dus ook niet te cancelen. Zelfde discussie voor rejuv/heals voor druids. Basically is een regrowth het alleen waard met een clearcast. Maar door z'n tikken (en lange duur) kan het heel handig zijn. Ik gooi een regrowth en hoef alleen bij uitzonderingen verder na te denken. De ticks van de regrowth houden target genoeg omhoog. Sologrinding en tank is dat trouwens meestal mezelf. Weet je hoe fijn het is regrowth ticks te krijgen terwijl je een mob dps't?

Dat is voor mij ook het grote voordeel van hot's. Ze schelen mental overhead. Enerzijds dus voor minder goede spelers. Anderszijds openenen ze mogelijkheden die ver buiten min-maxing gaan en situatieafhankelijk zijn.

Want anders zou een druid alleen greater heal op max lvl gebruiken. En geloof me, bij een goede healer is dat echt de uitzondering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben lvl 28 mage, druk nog bezig met mezelf te lvlen. Maar ik ben nu Frost mage maar vind het killen nogal langzaam gaan ten opzichte fire mage. Ja ok het gene wat je inlevert is mana, dat kost aardig wat meer.

Maar is het nu het beste frost mage te blijven tot lvl 60 en dan overstappen naar Fire? Of gewoon beste frost mage blijven?
Ik was op vanilla tot aan lich king altijd Hunter geweest, dus mage is even nieuwe richting voor mij en vooral ik altijd alliance speelde en nu horde (wat helemaal lastig is aangezien veel nieuw is)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:02
Xtr3me4me schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:32:
Ben lvl 28 mage, druk nog bezig met mezelf te lvlen. Maar ik ben nu Frost mage maar vind het killen nogal langzaam gaan ten opzichte fire mage. Ja ok het gene wat je inlevert is mana, dat kost aardig wat meer.

Maar is het nu het beste frost mage te blijven tot lvl 60 en dan overstappen naar Fire? Of gewoon beste frost mage blijven?
Ik was op vanilla tot aan lich king altijd Hunter geweest, dus mage is even nieuwe richting voor mij en vooral ik altijd alliance speelde en nu horde (wat helemaal lastig is aangezien veel nieuw is)
Als Frost kan je uiteindelijk makkelijk aoe killen en daardoor is mage de snelste class is lvlen.
In mc en onyxia is fire niet aan te raden. In naxx wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac

Zeker even wat stukjes opzoeken over rotatie. Dat heeft mij destijds enorm geholpen om meer en efficienter damage te doen als frostie in Vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Zijn er hier nog mensen die (weer) Titanpanel gebruiken? Ik vind het altijd wel grappig om de xp/uur te kunnen zien en de coordinaten als iemand je aanwijzingen geeft. Ik kan me herinneren dat er altijd addons waren om o.a. je hoogste crits, gesorteerd naar spell en ability te tracken, maar dat lijkt er voor de nieuwe iteratie niet (meer) te zijn.

Iemand een andere addon aan te bevelen die dat ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45

Zoals je zelf al aangeeft is Fire vooral hoge burst damage. Dus voor een single mob is het heel geschikt en ik vond het fijner voor te levelen/pvp. Maar Frost is beter voor CC en survivability en komt later van pas in de instances. Voor MC en Onyxia is Frost een must.

Overigens heeft arcane ook veel nuttige talents. Presence of Mind bijv. Het blijft genieten in PvP om fireball - fireblast - PoM/Pyroblast te casten binnen enkele seconden :*) . Dat is vaak even schrikken voor de tegenstander ;) .

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
HTT-Thalan schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:06:
Zijn er hier nog mensen die (weer) Titanpanel gebruiken? Ik vind het altijd wel grappig om de xp/uur te kunnen zien en de coordinaten als iemand je aanwijzingen geeft. Ik kan me herinneren dat er altijd addons waren om o.a. je hoogste crits, gesorteerd naar spell en ability te tracken, maar dat lijkt er voor de nieuwe iteratie niet (meer) te zijn.

Iemand een andere addon aan te bevelen die dat ook kan?
Ik heb eigenlijk allen ElvUI, DBM en een addon dat de vendor proces laat zien. Ik moet allen nog een auctionhouse addon installeren en dan vind ik het op zich wel weer welletjes.
Ik was die titanpanel helemaal vergeten en de xp/h, dat is misschien wel een leuke :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is even aanpoten als frost, maar het wordt straks beter rond level 40. Dan heb je wat +frost/spell damage en ice barrier.
Ik ben nu lvl 45 met +102 spell dmg en zowel single als aoe- target killing gaat prima!
Pagina: 1 ... 41 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat