Speelt er hier nog iemand op Dreadmist (Horde) die een leuke casual guild weet?
Hierbij mijn gegevens hahaIk begin hier het lijstje even:
GoT naam Rol Factie Server In-game naam Belastingdizzle Tauren druid Horde Stonespine Cowsaysmoo VirtualJac Gnome Warlock Alliance Nethergarde keep ? Dft ? ? Skullflame ? Junglebeast ? ? Mirage ? vBr8 ? ? Flamelash ? Kneth87 ? ? Earthshaker ? Felsch ? Horde Ten storm ? Maartenlu ? ? Ten storms ? Bvl3 Human rogue Alliance Zandalar tribe ? Tribinus ? ? Firemaw ? HerrProx ? Horde Dreadmist ? Zyper Dwarf Priest Alliance Hydraxian waterlords ? Xeple ? ? Razorgore ? Pirader ? Horde Stonespine ? Brummetje ? ? Flamelash ? Hoolz14 Dwarf Alliance Pyrewood village ? Funky Trip Dwarf Hunter Alliance Hydraxian waterlords bones SandsOfArrakis Paladin Alliance Mirage Speedway Jeannedârc
GoT naam | Rol | Factie | Server | In-game naam |
---|---|---|---|---|
Titu | Paladin | Alliance | Pyrewood Village | Titu |
er is al een lijstje;invine schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:55:
Misschien google drive lijstje maken?
Zeror schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:31:
Heb een Google Form aangemaakt om te delen waar iedereen speelt:
Klik hier
Lijst bekijken kan hier.
Ik verwacht wel dat verdere contact via de Battletag verloopt.
Edit: Wie later wat info wil wijzigen, mag mij even een DM sturen. Ik pas je gegevens dan aan
Strix (Skullflame)
.
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:16 ]
Precies. Het zou handig zijn als deze in de topicstart erbij komt te staan. En/of in de topic warning.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kan je alleen niet je charactername invullen
[ Voor 24% gewijzigd door invine op 23-09-2019 14:31 ]
Gisteren mijn eerste dungeon run gedaan in Classis en dat voelde echt weer even als vroeger. Heerlijk relaxte run van Deadmines met een prima groep, geen enkele wipe en ook nog wat upgrades gevonden. Mooiste is wel Defias Chest Armor, helaas wordt die gelijk al overbodig door de quest reward voor het hoofd van VanCleef (Westfall Tunic).
Moet ook wel zeggen dat Classic tegenvalt. Niet de game, maar de community. Over het algemeen nog steeds veel aardige spelers etc. maar alles moet nu zo snel. Dat er nu al guilds zijn die MC/ONY farmen, legendary items hebben etc. Ik weet niet of dat toen ook zo ging en dat het allemaal bij mij langs ging, maar je kan nu vrij simpel een PUG scoren etc. Al die cleave groepen etc, iedereen wil dungeons doen in 5 minuten. Doet allemaal wel wat af aan de ervaring.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zit met een bult leuke mensen in de guild Horde Actually. Je kan iedereen wispen voor een invite, of anders ben ik vanavond wel online op Prox.Arcalite schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:42:
Speelt er hier nog iemand op Dreadmist (Horde) die een leuke casual guild weet?
Ik denk dat die groep mensen zich ook veel sneller zal gaan vervelen voordat ze classic laten liggen voor iets anders. Die spelers roepen nu "Hey, level eens sneller, dan kunnen we samen <input groupactivity here>" Ik moet ondertussen de lvl30 nog aantikken op mijn main en ga lekker rustig mn gang. Een paar keer in de avond doordeweeks wow-en ben ik tevreden mee.MrVegeta schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:24:
Moet ook wel zeggen dat Classic tegenvalt. Niet de game, maar de community. Over het algemeen nog steeds veel aardige spelers etc. maar alles moet nu zo snel. Dat er nu al guilds zijn die MC/ONY farmen, legendary items hebben etc. Ik weet niet of dat toen ook zo ging en dat het allemaal bij mij langs ging, maar je kan nu vrij simpel een PUG scoren etc. Al die cleave groepen etc, iedereen wil dungeons doen in 5 minuten. Doet allemaal wel wat af aan de ervaring.
Ik laat addons ook grotendeels liggen. Ik hoef geen questy want ik wil mijn quests echt lezen om te zien waar en hoe. Mocht ik er echt niet uitkomen dan kan ik wowhead wel even checken.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:07 ]
Daarom ben ik ook afgehaakt op level 41.MrVegeta schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:24:
Classic heeft helemaal niks weg van hoe ik Vanilla heb ervaren.
Iedereen is zo gehaast en agressief (zoals in elke game tegenwoordig).
In het begin speelden er 15 vrienden continue, het zijn er nu nog 2.
Je kan het ook anders zien en zo zie ik het ook. Al die snelle levelers hebben straks allemaal al epics uit MC en Onyxia en hebben vrijwel niks nodig als jij 60 bent uit die raids. Dan kan jij makkelijk scoren en heb je ook snel wat gear (als dat je doel is natuurlijk).MrVegeta schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:24:
Daarbij, wat ook hierboven wordt gezegd, waarom trek je wat aan van andere? Doe dingen op je eigen tempo. Doe ik ook en heb genoeg leuke groups gehad waar men niet alleen maar cleave runs wilde doen.
Sidenote: ik had in vanilla 2 level 60's en heb t/m naxx geraid en weet hoe dat "hardcore" wereldje is en hoef daar niks meer mee te maken te hebben. Dat helpt wel
[ Voor 7% gewijzigd door invine op 23-09-2019 15:58 ]
Ik zit er op dezelfde manier in. Wat andere doen boeit me niets. Ik speel het op mijn eigen manier en eigen tempo. Guild waarin ik zit heeft ook pas één level 60 en de rest zit in de 25 / 45 range. Eider op zijn eigen tempo.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zo speel ik ook en heb inmiddels alweer bijna twee weken niet gespeeld, maar er zullen dadelijk wel weer een avondjes wow langskomen. Zeker als dadelijk de dagen korter worden en het weer slechter.BrndV schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:38:
[...]
Ik denk dat die groep mensen zich ook veel sneller zal gaan vervelen voordat ze classic laten liggen voor iets anders. Die spelers roepen nu "Hey, level eens sneller, dan kunnen we samen <input groupactivity here>" Ik moet ondertussen de lvl30 nog aantikken op mijn main en ga lekker rustig mn gang. Een paar keer in de avond doordeweeks wow-en ben ik tevreden mee.
Ik laat addons ook grotendeels liggen. Ik hoef geen questy want ik wil mijn quests echt lezen om te zien waar en hoe. Mocht ik er echt niet uitkomen dan kan ik wowhead wel even checken.
Zo speel ik ook overigens in retail, ik raid/pvp niet meer maar een rondje WQ icm storyline is vaak wel relaxed. Het enige nadeel is dat daar geen enkele uitdaging in zit terwijl je in classic toch behoorlijk kwetsbaar bent tijden het levellen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wel bijzonder hoe de ervaringen in dit topic echt haaks staan op wat ik mee maak. Alle PUG's waren tot nu toe vriendelijk, meegaand, tempo wanneer het kon, rustig wanneer een party member moeite had, begripvol, etc. In de wereld zelf kom ik louter vriendelijke mensen tegen, buffs vliegen me nog steeds om de oren, mobs taggen is ook geen issue. Ik krijg zelfs vaak invites voor een groep indien iemand een mob tagged die ik al voor ogen had.
Maar goed, ik speel het ook erg causal net als de posters hierboven, en krijg de indruk dat de meeste mensen waar ik mee speel er ook zo instaan.
Maar goed, ik speel het ook erg causal net als de posters hierboven, en krijg de indruk dat de meeste mensen waar ik mee speel er ook zo instaan.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Huh speel nu 2 weken en heb louter vriendelijke en behulpzame mensen getroffen in mijn PVE server. (Ben zelf nogal groen) wel wat mensen die zich ergeren tijdens een dungeon aan mij en mijn maten omdat we voor het eerst wow-en, maar totaal niet te vergelijken met 'insert random PVP game'
Verwijderd
Mijn ervaring tot dusver, op de queue na eerste weken, is echt positief. 9/10 spelers die ik tegenkom wil groupen voor quests, en de meesten blijven dan ook netjes tot iedereen klaar is. Mensen die haasten laat ik mooi links liggen. Fijne mensen kom je vaak weer tegen, tijdens questen, een dungeon of in je guild.
Gisteren mega hard gelachen. Was level 40 (mage) geworden maar miste nog 25g voor de mount. Dus op naar Arathi om fire elementals te farmen bij circle of west binding. Ik was enige horde en er liep 1 ally, een 60 priest.
In het begin liet hij me met rust, maar later kwam hij toch op me af om me te verjagen. Kreeg hem tot 40% maar dat was t ook wel. Hulp gevraagd in de general chat en een vriendelijke lvl 41 lock bood me aan te helpen. Samen kregen we hem na een lang gevecht op 2%. Damn! De vele resists deden ons de das om.
Gelukkig kwam er niet veel later een 46 warrior langs en deze hielp ons ook. Toen was het snel gedaan met hem. Gniffel gniffel.
Uiteraard gaf hij niet op en kwam terug samen met een 60 rogue. Na een bizar episch gevecht met hartslag 200, pots en alle cooldowns gebruikt kregen we met zijn 3en de 2 level 60s dood! Wat een euforie! Hierna verklaarden we onszelf tot helden van de horde en gingen we uit elkaar. De warlock kwam ik net opeens tegen in mijn guild, waarna we nog even hebben opgeschept over gisteren
Gisteren mega hard gelachen. Was level 40 (mage) geworden maar miste nog 25g voor de mount. Dus op naar Arathi om fire elementals te farmen bij circle of west binding. Ik was enige horde en er liep 1 ally, een 60 priest.
In het begin liet hij me met rust, maar later kwam hij toch op me af om me te verjagen. Kreeg hem tot 40% maar dat was t ook wel. Hulp gevraagd in de general chat en een vriendelijke lvl 41 lock bood me aan te helpen. Samen kregen we hem na een lang gevecht op 2%. Damn! De vele resists deden ons de das om.
Gelukkig kwam er niet veel later een 46 warrior langs en deze hielp ons ook. Toen was het snel gedaan met hem. Gniffel gniffel.
Uiteraard gaf hij niet op en kwam terug samen met een 60 rogue. Na een bizar episch gevecht met hartslag 200, pots en alle cooldowns gebruikt kregen we met zijn 3en de 2 level 60s dood! Wat een euforie! Hierna verklaarden we onszelf tot helden van de horde en gingen we uit elkaar. De warlock kwam ik net opeens tegen in mijn guild, waarna we nog even hebben opgeschept over gisteren
We hadden er ook zo een in onze guild. Level 51 Warlock. Vond dat we niet snel genoeg levelden naar zijn zin. Meesten van ons zitten tussen de 10-40. Een paar zet net 60 geworden. Mijn Paladin is nog steeds 31.MrVegeta schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:24:
Dus die verliet de guild om een andere guild te joinen die al wel max level waren. Moet hij weten.
Ik speel gewoon mijn eigen tempo. Gisteren niet eens geleveled omdat een junior Paladin (level 23) om hulp vroeg voor zijn Paladin quests. Met zijn 2en een paar dungeons gedaan zodat hij zijn quest items kon verzamelen.
Zo speelt verreweg het grootste deel van mijn guild. Elkaar helpen. En dat resulteert weer dat ik met veel plezier Classic speel.
He who controls the Spice, controls the Universe.
We hadden er ook zo een in onze guild. Level 51 Warlock. Vond dat we niet snel genoeg levelden naar zijn zin. Meesten van ons zitten tussen de 10-40. Een paar zet net 60 geworden. Mijn Paladin is nog steeds 31.MrVegeta schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:24:
Dus die verliet de guild om een andere guild te joinen die al wel max level waren. Moet hij weten.
Ik speel gewoon mijn eigen tempo. Gisteren niet eens geleveled omdat een junior Paladin (level 23) om hulp vroeg voor zijn Paladin quests. Met zijn 2en een paar dungeons gedaan zodat hij zijn quest items kon verzamelen.
Zo speelt verreweg het grootste deel van mijn guild. Elkaar helpen. En dat resulteert weer dat ik met veel plezier Classic speel.
Ik begrijp het gevoel van velen hier. Ik had enorm veel goesting in Classic. Sinds ik op Nostralius speelde wou ik alleen maar classic om te spelen. De aankondiging was daar en maanden wachten tot 27 augustus. Ik had alles uitgedacht, had een guild gevonden en was er volledig klaar voor. Het plan was niet te veel spelen maar toch tegen redelijke tijd 60 en raiden. Na een week bleef ik achter met een heel slecht gevoel ...
Besloten dat ik er te veel mee bezig was, heb het twee weken laten liggen en proberen niet meer aan te denken. Vorige week stilletjes een nieuwe mage op een PvE server aangemaakt en volledig met de ingesteldheid van traag is dik ok. Ik vermaak me enorm nu, de stress is volledig weg en kan eindelijk genieten. Gisteren 2u gedaan voor een BFD run, efficiënt? Neen, maar wel heel leuk! Dus nu lekker level 26 en kijk er naar uit om te spelen. Is dat vanavond? Kan, maar kan evengoed morgen of dag erna zijn. Geen Guild die op me wacht dus doe wat ik wil.
Besloten dat ik er te veel mee bezig was, heb het twee weken laten liggen en proberen niet meer aan te denken. Vorige week stilletjes een nieuwe mage op een PvE server aangemaakt en volledig met de ingesteldheid van traag is dik ok. Ik vermaak me enorm nu, de stress is volledig weg en kan eindelijk genieten. Gisteren 2u gedaan voor een BFD run, efficiënt? Neen, maar wel heel leuk! Dus nu lekker level 26 en kijk er naar uit om te spelen. Is dat vanavond? Kan, maar kan evengoed morgen of dag erna zijn. Geen Guild die op me wacht dus doe wat ik wil.
In mijn guild ging een groep vrienden weg omdat ze vonden dat we teveel onzin praten en dat de guild chat teveel in beeld komtSandsOfArrakis schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 04:07:
[...]
We hadden er ook zo een in onze guild. Level 51 Warlock. Vond dat we niet snel genoeg levelden naar zijn zin. Meesten van ons zitten tussen de 10-40. Een paar zet net 60 geworden. Mijn Paladin is nog steeds 31.

Mijn stats:
GoT naam: Perserverance
Rol: Human Mage
Factie: Alliance
Server: Nethergarde Keep
Ingame naam: Reckoner
GoT naam: Perserverance
Rol: Human Mage
Factie: Alliance
Server: Nethergarde Keep
Ingame naam: Reckoner
Een PvP server is geweldig en krijg er ontzettend leuke herinneringen aan, maar 10 level 60 hordes die op onze server/elke layer Chillwind Pass een groot deel van de dag campen en alle Alliance afmaakt die aankomt vliegen is toch wel zwaar frustrerend, bijna tegen het griefen aan. WPL is voor mij nu al echt al een paar dagen kansloos aangezien ik niet de mogelijkheid krijgt om daar uberhaupt maar een quest te accepteren.
Gisteren level 51 geworden. M'n LW buddy de mats gestuurd zodat hij tribal LW kan worden. Het word bijna tijd om devilsaur te farmen 
Gisteren wel toppunt van classic, iets wat het zo veel toffer maakt dan retail. Een ZF run met een guildie en 3 randoms. Met random banter in /p voor de hele run. Ik gaf de healer een hart aanval met Feign Death. Dus, obviously zei iedereen: DOE DAT VAKER. Dus dat deed ik. Super veel lol gehad, content was niet heel moeilijk, maar dat mocht de pret niet drukken.
Is het al 15:30?
Gisteren wel toppunt van classic, iets wat het zo veel toffer maakt dan retail. Een ZF run met een guildie en 3 randoms. Met random banter in /p voor de hele run. Ik gaf de healer een hart aanval met Feign Death. Dus, obviously zei iedereen: DOE DAT VAKER. Dus dat deed ik. Super veel lol gehad, content was niet heel moeilijk, maar dat mocht de pret niet drukken.
Is het al 15:30?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Een van de grootste redenen dat we Classic hebben is vanwege de community. Dus wat anderen doen heeft zeker impact op mij. Anders ging ik wel Witcher spelen. Maar dit had ik ook wel verwacht paar maand terug, ik hoop dat wanneer Classic wat langer draait alles wat normaliseert.Deleon78 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:41:
[...]
Ik herken wel wat je zegt, maar waarom trek je je iets aan van wat sommige andere mensen doen?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zit gelukkig op een server waar het over het algemeen relaxt aan toe gaat. De ene dag quest ik wat, de andere help ik wat mensen, dan weer een dungeon run en alles lekker zonder enige rush. Juist omdat vanilla wat moeilijker is dan retail krijg je vaker dat mensen gewoon helpen. Vaak een groep invite als je op eenzelfde plek aan het farmen bent. Veel buffs van random mensen etc. Ik heb mij in tijden niet zo vermaakt. ben pas lvl 35 en het boeit mij niets
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:13 ]
Gisteravond BRD gerunned, wat duurde dat zeg!
Ik had ongeveer 8 quests, die ik allemaal op eentje completed heb omdat gollems niet allemaal hun essence dropte.
Ik heb van 18:30 tot 21:45 erin gezeten als Resto shaman van 53 met allemaal 57/58 mensen.
Compleet alles gedaan inclusief emperor en die kistjes.
Wat een ervaring wat een nostalgie, dit is echt weer het classic gevoel lekker zoeken en de weg kwijt raken in de grootste dungeon van vanilla :-)
Ik had ongeveer 8 quests, die ik allemaal op eentje completed heb omdat gollems niet allemaal hun essence dropte.
Ik heb van 18:30 tot 21:45 erin gezeten als Resto shaman van 53 met allemaal 57/58 mensen.
Wat een ervaring wat een nostalgie, dit is echt weer het classic gevoel lekker zoeken en de weg kwijt raken in de grootste dungeon van vanilla :-)
Warhammer en PC games en lego
.
Ik lees van veel mensen; ben pas 30+. Volgens mij is dat approx. 1 maand na release al erg snel vergeleken met vanilla. Zeker voor mensen met full-time baan.
there's no tweak without the tweaker
Zeker, maar mensen weten ook beter wat ze aan t doen zijn. Dat scheelt blijkbaar enorm.virtualJac schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:58:
Ik lees van veel mensen; ben pas 30+. Volgens mij is dat approx. 1 maand na release al erg snel vergeleken met vanilla. Zeker voor mensen met full-time baan.
Ik heb ook een fulltime baan en speel denk ik een uurtje of 2 per dag en ben nu bijna een 41 rogue. Ik speel wel met questie aan.
Ik werk fulltime 40 uur met overwerk af en toe.virtualJac schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:58:
Ik heb een gezin met jonge baby en toch ben ik nu 54, beetjes in de weekenden en goede dungeon groups op de horde schelen een hoop.
Ik adviseer je ook om een keer hier naar te kijken :
https://classicwow.live/
Dit is de guide die ik veel heb gebruikt aan het begin om de massa beetje voor te blijven en dan heb je geen last van overbevolkte quest gebieden, en ja ik speel op Mograine de server met de grootste que's :-)
Ik geloof ook zeker dat het kan. Alleen was meer een reactie op de 'pressure' die sommige voelden om snel te levelen. Zeker waar wat @invine zegt dat er nu veel meer kennis is (en natuurlijk de sites en addons).Arnevld schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:17:
[...]
Ik werk fulltime 40 uur met overwerk af en toe.
Ik heb een gezin met jonge baby en toch ben ik nu 54, beetjes in de weekenden en goede dungeon groups op de horde schelen een hoop.
Ik adviseer je ook om een keer hier naar te kijken :
https://classicwow.live/
Dit is de guide die ik veel heb gebruikt aan het begin om de massa beetje voor te blijven en dan heb je geen last van overbevolkte quest gebieden, en ja ik speel op Mograine de server met de grootste que's :-)
Persoonlijk vind ik de charme van 'classic' dat ik alle quests nu weer lees en zonder 'auto accept' aan de slag ga. Ik vind het persoonlijk ook leuk om een heel gebied 'klaar' te questen (jaja, ook zonder achievement). Ik gebruik dan ook geen questie en alleen in uiterste nood wowhead. Als achterblijver ook weinig last van overbevolking.
Wat is trouwens handig, zal ik zelf een lijstje bijhouden met spelers of doen we dat in de google drive die ook in dit topic is gelinkt? En is het een oplossing om dat soort informatie in de TS te zetten?
Ik ben nu op kantoor dus ik kan vanavond die tabel die ik eerder postte wel even updaten.
Ik ben nu op kantoor dus ik kan vanavond die tabel die ik eerder postte wel even updaten.
Of het direct die tabel is , of een link naar een document zou mij niet veel uitmaken, zolang ik het maar terug kan vinden in de eerste topic post, dat is namelijk waar ik als eerste ga zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:57:
Wat is trouwens handig, zal ik zelf een lijstje bijhouden met spelers of doen we dat in de google drive die ook in dit topic is gelinkt? En is het een oplossing om dat soort informatie in de TS te zetten?
@Vipeax Ik herrinner me uit eerdere posts dat je een 5box team hebt en dungeon-leveling doet; werkt dat ook op hogere levels (BRD+)?
Ben wel benieuwd en geïntgrigeerd; wellicht dat ik zelf ook een paar extra subs pak.
Ben wel benieuwd en geïntgrigeerd; wellicht dat ik zelf ook een paar extra subs pak.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Yeah Brd is epic, maar wel erg lang als je alles doetArnevld schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:50:
Gisteravond BRD gerunned, wat duurde dat zeg!

Jeuj ben level 60 geworden gisterenavond, ik loop alleen tegen het probleem aan dat mijn server vrij veel healers heeft en dat bijna niemand BRD emperor runs wil doen (droppen 5 bis items voor mij). Maat van me heeft gisteren al onyxia gedaan en tier 1 bracers gekregen uit MC run, misschien moet ik daar maar op gaan focussen
Atlas#22744
Ik had gister overigens wel de eerste zeikerd te pakken hoor. Ik zat in Crossroads en zag LF1M healer WC. IK denk chill, ik whisper die gast van ik wil wel healen. Ik ren gelijk naar Wailing caverns. Sta ik voor de ingang word ik zonder uitleg uit de groep gezet. De andere gast die onderweg was zie ik opeens ook om een groep vragen. Dus ik whisper hem, waarom zijn we uit de groep gezet? Was het antwoord "Ik ben er uit gezet omdat ik te laat was".
Ik whisper de group leader van die group, waarom heb je me gekickt? Geen antwoord. Ik nog een keer whisper, heeft ie me op ignore gezet. Sjongejonge. Dat is gewoon onbeschoft. Je kunt me niet uitnodigen en dan verwachten dat ik er in een minuut ben en zelfs dan kan er even een berichtje vanaf.
Uiteindelijk Ad Hoc even een groep opgezet met die ander die gekickt was. Wat is Wailing Caverns lang zeg! Maar heerlijk, echt knallen. Uiteindelijk pas na 23:00 gaan slapen
Net als vroeger.
Vanavond nog ff 1x de dungeon doen om de laatste quests af te ronden. Dit healen smaakt wel naar meer. Alleen jammer dat ik niet kan resurrecten
Ik whisper de group leader van die group, waarom heb je me gekickt? Geen antwoord. Ik nog een keer whisper, heeft ie me op ignore gezet. Sjongejonge. Dat is gewoon onbeschoft. Je kunt me niet uitnodigen en dan verwachten dat ik er in een minuut ben en zelfs dan kan er even een berichtje vanaf.
Uiteindelijk Ad Hoc even een groep opgezet met die ander die gekickt was. Wat is Wailing Caverns lang zeg! Maar heerlijk, echt knallen. Uiteindelijk pas na 23:00 gaan slapen
Vanavond nog ff 1x de dungeon doen om de laatste quests af te ronden. Dit healen smaakt wel naar meer. Alleen jammer dat ik niet kan resurrecten
Moest er nog aan het lijstje gewerkt worden..
code:
1
2
3
4
5
6
7
| [tr] [td]BlaSfem0n[/td] [td]Orc Warrior[/td] [td]Horde[/td] [td]Mirage Raceway[/td] [td]Atilla[/td] [/tr] |
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Dat was voornamelijk omdat je de dungeon goed moest kennen icm met altijd iemand in de groep die weer 1/2 quests waardoor je toch weer de hele dungeon door moest.Deleon78 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:54:
Ik dacht in Vanilla dat iedereen altijd een hekel had aan BRD, maar in Classic krijg ik een heel ander gevoel. Geweldig! Meer like-minded people wooo
Nou nog kijken waar ik 3u onaangebroken tijd vandaan haal...
Als ik eenmaal ergens in de 50 ben..
Lower Blackrock spire was ook erg groot als ik me niet vergis.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
.
Heeft er iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik automatisch in mijn realm inlog? Ik ga nog steeds eerst via mijn server, die ik dan moet kiezen en dan pas inloggen. Ik vermoed via een realmlist, maar hoe die er uit moet zien en waar die moet komen kan ik maar niet uivogelen.
welkom to vanilla haha dit was toen altijd zoPaterpor schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:14:
Heeft er iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik automatisch in mijn realm inlog? Ik ga nog steeds eerst via mijn server, die ik dan moet kiezen en dan pas inloggen. Ik vermoed via een realmlist, maar hoe die er uit moet zien en waar die moet komen kan ik maar niet uivogelen.
Ik kan mij dus herinneren dat het niet zo was, behalve als je meerdere characters over meerdere servers had.Titu schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:20:
[...]
welkom to vanilla haha dit was toen altijd zo![]()
Wat @Titu aangeeft klopt volgens mij niet, ze hebben dit later in Vanilla aangepast zodat je automatisch op je char kwam en vanuit daar een andere server kon selecteren.invine schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:27:
[...]
Ik kan mij dus herinneren dat het niet zo was, behalve als je meerdere characters over meerdere servers had.
Oh dan heb ik het verkeerd haha dacht dat het wel zo hoorde te zijn. Maar je zegt later in Vanilla... we draaien momenteel op versie 1.12 toch? weet niet of het toen al wasDhrax schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:37:
[...]
Wat @Titu aangeeft klopt volgens mij niet, ze hebben dit later in Vanilla aangepast zodat je automatisch op je char kwam en vanuit daar een andere server kon selecteren.
Moeilijk te herinneren zoiets maar voor alle duidelijkheid is 1.12 de laatste vanilla patch (allesinds laatste grote) daarachter was het 2.0 (en dus pre TBC patch). Ik zou het allesinds niet missen moest ik automatisch in de realm inloggenTitu schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:54:
[...]
Oh dan heb ik het verkeerd haha dacht dat het wel zo hoorde te zijn. Maar je zegt later in Vanilla... we draaien momenteel op versie 1.12 toch? weet niet of het toen al was
Bezig met m'n level 30 warrior quest. Maar eigenlijk slaat die helemaal nergens op. Je krijgt hem op level 30, maar de mobs doe je moet verslaan voor de questitems zijn level 33-34 en 38-40... hoe dan...
Ik ga er alles aan doen de 2h axe op level 30 te verkrijgen! Must have en dan kan ik er ruim 10 levels mee knallen. /flex
Ik ga er alles aan doen de 2h axe op level 30 te verkrijgen! Must have en dan kan ik er ruim 10 levels mee knallen. /flex
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
.
Weet iemand hoe de warlock summon precies werkt en/of hoe deze "handig" te gebruiken valt mbt dungeons? Als ik het goed begrijp, kun je niet iemand naar een instance toe summonen (bv groepje in dungeon XYZ, summon speler in Org, speler popt naar de locatie van het groepje in XYZ). Tegelijkertijd heb ik iemand het volgende zien voorstellen:
-> groep staat in de instance
-> summon iemand van de groep
-> ge-summonde speler accepteert nog niet
-> gebruik HS om naar Org te gaan
-> doet ff repairen
-> accepteert summon nu wel
-> port terug de instance in, waar de groep staat
werkt dat?
-> doet ff repairen
werkt dat?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Als ik er voor ga kiezen om een instance te runnen wel ja... Maar dat betwijfel ik.
Het ziet er helaas hopeloos voor me uit om tijdig aan die charms te komen. In de guild nauwelijks high levels die me kunnen helpen en randoms reageren niet als ik er om vraag.
Iemand hier op het forum die op Nethergarde Keep speelt en mij een handje kan helpen met de 38+ elementals in Arathi?
[ Voor 41% gewijzigd door RustStorm op 25-09-2019 22:03 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
.
Je kan die items van de AH af plukken, maar kost je wel flink waarschijnlijk. Persoonlijk vond ik die warrior quests totaal niet de moeite.RustStorm schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:38:
[...]
Als ik er voor ga kiezen om een instance te runnen wel ja... Maar dat betwijfel ik.
Het ziet er helaas hopeloos voor me uit om tijdig aan die charms te komen. In de guild nauwelijks high levels die me kunnen helpen en randoms reageren niet als ik er om vraag.
Iemand hier op het forum die op Nethergarde Keep speelt en mij een handje kan helpen met de 38+ elementals in Arathi?zal dan morgen ofzo moeten, want nu lekker naar bed.
Beter kun je Bonebiter of Ravager halen uit Scarlet Monastery. Bonebiter is quest reward (In the Name of the Light?); start in Stormwind (optioneel), dan naar Desolace en dan SM runs (lib / arm / cath).
SM runs zijn kort en doorgaans erg simpel. Als DPS warrior ook prima te tanken zonder poespas.
[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 25-09-2019 23:23 ]
Op welke server zit je? Als je op Razorgore (Horde) zit wil ik best ff helpen.RustStorm schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:57:
Bezig met m'n level 30 warrior quest. Maar eigenlijk slaat die helemaal nergens op. Je krijgt hem op level 30, maar de mobs doe je moet verslaan voor de questitems zijn level 33-34 en 38-40... hoe dan...
Dan heb je dat wapen alleen dus wel 10 levels later dan de WW axe. Dat is juist de kracht van dat wapen, je loopt op lvl 30 (indien je hulp krijgt) rond met een wapen wat stats voor 8 levels hoger heeft.Morrar schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:20:
[...]
Je kan die items van de AH af plukken, maar kost je wel flink waarschijnlijk. Persoonlijk vond ik die warrior quests totaal niet de moeite.
Beter kun je Bonebiter of Ravager halen uit Scarlet Monastery. Bonebiter is quest reward (In the Name of the Light?); start in Stormwind (optioneel), dan naar Desolace en dan SM runs (lib / arm / cath).
SM runs zijn kort en doorgaans erg simpel. Als DPS warrior ook prima te tanken zonder poespas.
[ Voor 42% gewijzigd door toolkist op 26-09-2019 00:18 ]
De items van de AH plukken kost veel te veel gold. 30s per stuk is mij wat te gortig. En de quest overslaan is een optie , maar het wapen halen op dit level is juist wat je zou moeten willen als het gaat om weapon damage / dps.
Ik ben Alliance op Nethergarde Keep server.
Ik ben Alliance op Nethergarde Keep server.
Inmiddels ook level 50 gehaald (Gnome Mage), overigens gewoon op de standaard manier, questen. Ik speel dit keer op een PvE server, je kon nogal zien aankomen dat veel spelers op PvP servers de Horde kant gingen kiezen. Als ik dan de verhalen lees over onspeelbare zones en griefing, dan ben ik toch wel blij met die keuze.
Het voordeel is ook dat je met Horde spelers (in mijn geval dan) kan samenwerken bij bepaalde quests. Quests die vaak een lange chain hebben of niet via Questie te vinden zijn, veel spelers niet de moeite voor nemen en dus weinig/geen mensen die je willen helpen. Zoals Summoning the Princess in Arathi en Message in a Bottle in STV. Beide quests kunnen clearen met de hulp van een Horde speler. Met /nod en /point kom je een heel eind. Uiteraard ook de Horde spelers geholpen.
Toch merk ik wel dat de ‘vriendelijkheid’ van veel spelers inmiddels een beetje aan het verdwijnen is. Misschien komt het omdat ik nu een wat hoger level ben, maar mensen lijken minder geduldig. Waar ik me helemaal aan stoor zijn de pugs die je behandelen als vendor machine. Continu ninja traden, ook midden in een dungeon, alsof ik 20 stacks water klaar heb liggen voor jouw gemak, ik heb ook maar een beperkt aantal vrije slots, ik heb 10% mana en ben aan het drinken, vraag het gewoon en wacht een minuutje. En oh wee als Arcane Intellect (bijna) afloopt, je ziet de whispers al komen bij 3-4 minuten, vaak ook nog van de classes die bijzonder weinig aan intellect hebben (Warriors, Retri Paladin). Dat één enkele buff 20-25% van mijn mana pool kost en daarom weer 1 minuut moet drinken om iets te kunnen betekenen voor de volgende AoE pull lijkt ze te ontgaan.. Zo lang ze die buff maar hebben voor weapon skill. Bijzonder irritant.
Het voordeel is ook dat je met Horde spelers (in mijn geval dan) kan samenwerken bij bepaalde quests. Quests die vaak een lange chain hebben of niet via Questie te vinden zijn, veel spelers niet de moeite voor nemen en dus weinig/geen mensen die je willen helpen. Zoals Summoning the Princess in Arathi en Message in a Bottle in STV. Beide quests kunnen clearen met de hulp van een Horde speler. Met /nod en /point kom je een heel eind. Uiteraard ook de Horde spelers geholpen.
Toch merk ik wel dat de ‘vriendelijkheid’ van veel spelers inmiddels een beetje aan het verdwijnen is. Misschien komt het omdat ik nu een wat hoger level ben, maar mensen lijken minder geduldig. Waar ik me helemaal aan stoor zijn de pugs die je behandelen als vendor machine. Continu ninja traden, ook midden in een dungeon, alsof ik 20 stacks water klaar heb liggen voor jouw gemak, ik heb ook maar een beperkt aantal vrije slots, ik heb 10% mana en ben aan het drinken, vraag het gewoon en wacht een minuutje. En oh wee als Arcane Intellect (bijna) afloopt, je ziet de whispers al komen bij 3-4 minuten, vaak ook nog van de classes die bijzonder weinig aan intellect hebben (Warriors, Retri Paladin). Dat één enkele buff 20-25% van mijn mana pool kost en daarom weer 1 minuut moet drinken om iets te kunnen betekenen voor de volgende AoE pull lijkt ze te ontgaan.. Zo lang ze die buff maar hebben voor weapon skill. Bijzonder irritant.
Int buff voor Warrior is inderdaad nutteloos. Maar een Ret Paladin heeft er zeker wat aan. Mijn main is ook een Ret en nagenoeg al je skills vreten mana. Seals, Judgements, Buffs, Heals etc. En niet te vergeten Exorcism als je een undead of demon tegen komt.MadDogMcCree schreef op donderdag 26 september 2019 @ 02:16:
Inmiddels ook level 50 gehaald (Gnome Mage), overigens gewoon op de standaard manier, questen. Ik speel dit keer op een PvE server, je kon nogal zien aankomen dat veel spelers op PvP servers de Horde kant gingen kiezen. Als ik dan de verhalen lees over onspeelbare zones en griefing, dan ben ik toch wel blij met die keuze.
Dus als een Ret Pally om je Int buff vraagt, dan is dat geen overbodige luxe vraag. Ik neem aan dat je ook graag de Paladin's Blessing of Wisdom / Salvation wil hebben?
Edit:
Overigens jouw buff duurt een half uur. Ik sta om de 5 minuten iedereen van Blessings te voorzien. En die zijn ook niet bepaald mana neutraal.
[ Voor 3% gewijzigd door SandsOfArrakis op 26-09-2019 04:15 ]
Int op een warrior helpt zeker wel, dit zorgt er voor dat hij sneller weapon skill kan trainen :-)SandsOfArrakis schreef op donderdag 26 september 2019 @ 04:12:
[...]
Int buff voor Warrior is inderdaad nutteloos. Maar een Ret Paladin heeft er zeker wat aan. Mijn main is ook een Ret en nagenoeg al je skills vreten mana. Seals, Judgements, Buffs, Heals etc. En niet te vergeten Exorcism als je een undead of demon tegen komt.
Dus als een Ret Pally om je Int buff vraagt, dan is dat geen overbodige luxe vraag. Ik neem aan dat je ook graag de Paladin's Blessing of Wisdom / Salvation wil hebben?
Edit:
Overigens jouw buff duurt een half uur. Ik sta om de 5 minuten iedereen van Blessings te voorzien. En die zijn ook niet bepaald mana neutraal.
Hmm ... of was dit nu aangepast early TBC ? Begin nu ook te twijfelenTitu schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:54:
[...]
Oh dan heb ik het verkeerd haha dacht dat het wel zo hoorde te zijn. Maar je zegt later in Vanilla... we draaien momenteel op versie 1.12 toch? weet niet of het toen al was
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:12 ]
Wat een fantastische instance was dat! Gaf me altijd een heel erg "Indiana Jones" gevoel.Deleon78 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:14:
Uiteindelijk maakt het niet uit, want jullie hebben blijkbaar chars op meerdere realms
Eergisteren ZF gedaan als 40 priest, was geen probleem. Gisteren Uldaman, dat ging toch iets minder. Die is een stukje lastiger healen imho, ligt natuurlijk okk aan groep, maar de knockdowns, silences en LOS zijn meer aanwezig. Heeft me even lekker wakker geschud. Nog 2 wipes op laatste boss erbij (classic!), was weer als vanouds))
Oude schatten bij elkaar zoeken, magische scepter in elkaar draaien, overblijfselen van een verborgen historie ontdekken.... enorme quest-chain die er doorheen loopt en ergens rond lvl 50ish in Tanaris eindigt (en uiteindelijk tot Cata moeten wachten voordat die Q chain écht afloopt).
Overigens als je daar een groep hebt die LoS pulls goed snapt is alles meteen een heel stuk makkelijker.
Yep, dit werkt. Enkel kan je niet summonen in de instance maar erbuiten.Seraphin schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:00:
-> doet ff repairen
Zo kan de warlock zichzelf ook gaan laten repairen, gewoon zijn eigen summonen en dan HS gebruiken, repair doen en summon accepten.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Dat je niet kan summonen in de instance kwamen wij helaas ook achter als Alliance terwijl we net in SM stondenKreekje schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:51:
[...]
Yep, dit werkt. Enkel kan je niet summonen in de instance maar erbuiten.
Zo kan de warlock zichzelf ook gaan laten repairen, gewoon zijn eigen summonen en dan HS gebruiken, repair doen en summon accepten.
Verwijderd
Dan loop je toch even naar buiten?Sileh schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:02:
[...]
Dat je niet kan summonen in de instance kwamen wij helaas ook achter als Alliance terwijl we net in SM stonden

Over welke questchain heb je het dan? Ik wilde vanavond ook eindelijk uldaman doenSeraphin schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:29:
[...]
Wat een fantastische instance was dat! Gaf me altijd een heel erg "Indiana Jones" gevoel.
Oude schatten bij elkaar zoeken, magische scepter in elkaar draaien, overblijfselen van een verborgen historie ontdekken.... enorme quest-chain die er doorheen loopt en ergens rond lvl 50ish in Tanaris eindigt (en uiteindelijk tot Cata moeten wachten voordat die Q chain écht afloopt).
Overigens als je daar een groep hebt die LoS pulls goed snapt is alles meteen een heel stuk makkelijker.
.
[ Voor 107% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:12 ]
Er staan te allen tijde minimaal 40-50 horde buiten de ingangen van de SM dungeons die alles on site aanvallen
The Platinum Discsinvine schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:12:
[...]
Over welke questchain heb je het dan? Ik wilde vanavond ook eindelijk uldaman doen
Als je die helemaal uitzit (er zit nogal een lore verhaal van een NPC in Uldum aan vast) kun je weer terug naar TB / IF, waarna je naar Tanaris wordt gestuurd (en weer terug). Uiteindelijk gebeurt er niet zo heel veel extra in de chain, anders dan dat er wordt verwezen naar het mysterieuze gebied "Uldum", en precies op de Q locatie in Tanaris is waar in Cata een tunnel naar Uldum is geopend.
yup, die dusDeleon78 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:14:
[...]
Ben ook benieuwd, of is het die discs quest die daar start?
[ Voor 13% gewijzigd door Seraphin op 26-09-2019 11:27 ]
Inmiddels een level 36 mage op classic, merk dat mages erg sterk zijn in AoE van melee characters maar het (mede door push backs en lage HP) moeilijk hebben met 2 of meer ranged mobs. Wellicht dat de ice barrier op level 40 hier verandering in brengt, doordat je minder pushbacks krijgt en wat meer survivability. Ook ben je heel veel aan het drinken (soms zelfs na 2 of 3 mobs).
Afgelopen 2 dagen een rogue geleveled die inmiddels level 18 is, wat een verademing is het om niet na elke mob te moeten wachten totdat je weer genoeg mana hebt. Ook merk ik dat zowel evasion als sprint echt lifesavers zijn, en dat vanaf een vrij laag level al. Merk wel dat rogues heel erg afhankelijk zijn van de wapens, dus die probeer ik zoveel mogelijk bij te houden. Wat ook fijn is, is de pickpocket die ik vrijwel voor elke humanoid even doe vóór m'n opener. Zelfs op laag level hark je gewoon per 5 mobs ongeveer een silver naar binnen, wat goed aantikt voor het leren van skills en uiteindelijk je mount.
Afgelopen 2 dagen een rogue geleveled die inmiddels level 18 is, wat een verademing is het om niet na elke mob te moeten wachten totdat je weer genoeg mana hebt. Ook merk ik dat zowel evasion als sprint echt lifesavers zijn, en dat vanaf een vrij laag level al. Merk wel dat rogues heel erg afhankelijk zijn van de wapens, dus die probeer ik zoveel mogelijk bij te houden. Wat ook fijn is, is de pickpocket die ik vrijwel voor elke humanoid even doe vóór m'n opener. Zelfs op laag level hark je gewoon per 5 mobs ongeveer een silver naar binnen, wat goed aantikt voor het leren van skills en uiteindelijk je mount.
Ah die kan ik mij wel herinnerenSeraphin schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:27:
[...]
The Platinum Discs
Als je die helemaal uitzit (er zit nogal een lore verhaal van een NPC in Uldum aan vast) kun je weer terug naar TB / IF, waarna je naar Tanaris wordt gestuurd (en weer terug). Uiteindelijk gebeurt er niet zo heel veel extra in de chain, anders dan dat er wordt verwezen naar het mysterieuze gebied "Uldum", en precies op de Q locatie in Tanaris is waar in Cata een tunnel naar Uldum is geopend.
Verwijderd
En heul veul gratis exp!Seraphin schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:27:
[...]
The Platinum Discs
[...]
yup, die dus
Update:
Guild is al drie weken bezig met MC/Ony, ziet er naar uit dat ze nog wel gemotiveerd zijn om te helpen met atunements. Ik ben inmiddels net 40 geworden, met ongeveer 40G. Ben er best ok mee dat ik nog geen mount heb. Vind het nog wel hebben dat lopen...
Ik heb iets te veel gefocused op een guildbank maken en ik heb wat verkeerde AH aankopen gedaan.
Ondertussen ring of the underwood geloot. Staat voor 35-50G op AH. Kijken of ik het hiermee ga redden.
Nog even naar Shadowfang gekeken, nu voor 200-400 op AH.. AAAAARGH.
Runs zijn nog steeds best gezellig, heeeeeel veeel SM runs gedaan, guildy geboost. RFD 1 keer gedaan met alle quests. Nu loop ik met best wel overlevelled wapens rond dus mobs gaan lekker snel neer.
Guild is al drie weken bezig met MC/Ony, ziet er naar uit dat ze nog wel gemotiveerd zijn om te helpen met atunements. Ik ben inmiddels net 40 geworden, met ongeveer 40G. Ben er best ok mee dat ik nog geen mount heb. Vind het nog wel hebben dat lopen...
Ik heb iets te veel gefocused op een guildbank maken en ik heb wat verkeerde AH aankopen gedaan.
Ondertussen ring of the underwood geloot. Staat voor 35-50G op AH. Kijken of ik het hiermee ga redden.
Nog even naar Shadowfang gekeken, nu voor 200-400 op AH.. AAAAARGH.
Runs zijn nog steeds best gezellig, heeeeeel veeel SM runs gedaan, guildy geboost. RFD 1 keer gedaan met alle quests. Nu loop ik met best wel overlevelled wapens rond dus mobs gaan lekker snel neer.
Old school gamer met een lag en een traan.
Maar even een iets minder grotere mana pool is voor een retri Paladin natuurlijk niet het einde van de wereld. Diegene die ik tot nu toe tegen ben gekomen waren niet na iedere pull out of mana, terwijl ik dat vaak (bij AoE pulls) wel ben. Dan is het de volgende afweging: heb ik mana direct nodig of heeft de Paladin int buff direct nodig. Vrijwel nooit het laatste. En al helemaal niet als je nog 3-4 minuten op je timer hebt.SandsOfArrakis schreef op donderdag 26 september 2019 @ 04:12:
[...]
Int buff voor Warrior is inderdaad nutteloos. Maar een Ret Paladin heeft er zeker wat aan. Mijn main is ook een Ret en nagenoeg al je skills vreten mana. Seals, Judgements, Buffs, Heals etc. En niet te vergeten Exorcism als je een undead of demon tegen komt.
Edit:
Blessings zou ik ook helemaal niet continu verversen in leveling dungeons, zeker niet als het je direct dps kost. Tevens hebben Paladins ook een significant kleinere mana pool (ik schat zo’n 2:5 tegenover mage) en kosten de spells ook nog een procentueel veel minder mana. Omdat de veel pool kleiner is, volstaat één water drinken al om weer full mana te zijn. Dan staan veel spelers alweer zenuwachtig te springen, want zij zijn full mana.
Nu ik weer een rond level ben zie ik de bui al weer hangen in dungeons. Ik bereid me altijd wel voor met wat stacks, maar midden in een dungeon om 2 extra stacks water te vragen, terwijl ik er 2 per keer kan maken.. argh, wees een beetje zuinig op die dingen. En vraag het gewoon, dat ninja traden ben ik zo onwijs beu.
Even ter illustratie:
Ik heb c.a. 4700 mana en ben level 50. Dit is de mana die ik nodig heb voor mijzelf volledig klaar te maken voor een dungeon.
Arcane Intellect R4 = 945
Mage Armor R4 = 380
Conjure Water R6 (2 stuks) = 585 x 20
Conjure Food R5 (18 stuks) = 420
Conjure Mana Agate = 530
Conjure Mana Jade = 800
Conjure Mana Citrine = 1130
Dat is bij elkaar al 15905 mana

[ Voor 10% gewijzigd door MadDogMcCree op 26-09-2019 14:15 ]
Als priest vraag ik om wat meer stacks, mag best lager level water zijn. Zo kan ik na elke pull drinken voor een paar seconden en kan de tank door blijven pullen en heb ik altijd mana om te healen.
Je kan wel summonen in een instance als degene die je summoned ook in de instance is.Kreekje schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:51:
[...]
Yep, dit werkt. Enkel kan je niet summonen in de instance maar erbuiten.
Hebben we bv dinsdag gedaan na een wipe op Magmadar nadat er iets mis ging met looten en een mage het tranqshot boekje kreeg en we hem dus zonder moesten doen 🤣
Haha zo herkenbaar, ik heb precies het zelfde gedaan. heb een lvl 39 mage maar vond het zo saai en toen een rogue aangemaakt. Het speelt zoveel fijner en rustiger vind ik.Roflzor schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:29:
Inmiddels een level 36 mage op classic, merk dat mages erg sterk zijn in AoE van melee characters maar het (mede door push backs en lage HP) moeilijk hebben met 2 of meer ranged mobs. Wellicht dat de ice barrier op level 40 hier verandering in brengt, doordat je minder pushbacks krijgt en wat meer survivability. Ook ben je heel veel aan het drinken (soms zelfs na 2 of 3 mobs).
kleine correctie op het wel/niet summonen in instances. Je kan wel summonen in instances, mits de speler reeds in de instance is 
Is natuurlijk minder nuttig, maar kan zeker helpen met halve wipes/respawns en/of mensen die later joinen en allerlei andere edge-cases.
Is natuurlijk minder nuttig, maar kan zeker helpen met halve wipes/respawns en/of mensen die later joinen en allerlei andere edge-cases.
Thundy#2181
Dan vraag ik me toch af of er niet een exploit (als ik het zo moet noemen) is.Thundy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:50:
kleine correctie op het wel/niet summonen in instances. Je kan wel summonen in instances, mits de speler reeds in de instance is
Wat als je in de instance iemand summoned die ook al in de instance is (bv groep met Kock staat bij de emperor in BRD, doet een summon naar een speler die net een corpse run heeft gedaan en nu net bij de ingang in de instance staat) -> dat werkt dan dus gewoon.
Maar wat nu als de speler die net een summon heeft gehad éérst met HS naar org gast, en dán op accept klikt?
Ik call bij minder dan 3 minuten gewoon om een rebuff moment incl eten en drinken. Kan het niet riskeren om tijdens chainpulls opeens zonder buffs te zitten met hoger risico op een whipe.MadDogMcCree schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:15:
[...]
Maar even een iets minder grotere mana pool is voor een retri Paladin natuurlijk niet het einde van de wereld. Diegene die ik tot nu toe tegen ben gekomen waren niet na iedere pull out of mana, terwijl ik dat vaak (bij AoE pulls) wel ben. Dan is het de volgende afweging: heb ik mana direct nodig of heeft de Paladin int buff direct nodig. Vrijwel nooit het laatste. En al helemaal niet als je nog 3-4 minuten op je timer hebt.
Blessings zou ik ook helemaal niet continu verversen in leveling dungeons, zeker niet als het je direct dps kost. Tevens hebben Paladins ook een significant kleinere mana pool (ik schat zo’n 2:5 tegenover mage) en kosten de spells ook nog een procentueel veel minder mana. Omdat de veel pool kleiner is, volstaat één water drinken al om weer full mana te zijn. Dan staan veel spelers alweer zenuwachtig te springen, want zij zijn full mana.
Nu ik weer een rond level ben zie ik de bui al weer hangen in dungeons. Ik bereid me altijd wel voor met wat stacks, maar midden in een dungeon om 2 extra stacks water te vragen, terwijl ik er 2 per keer kan maken.. argh, wees een beetje zuinig op die dingen. En vraag het gewoon, dat ninja traden ben ik zo onwijs beu.
Even ter illustratie:
Ik heb c.a. 4700 mana en ben level 50. Dit is de mana die ik nodig heb voor mijzelf volledig klaar te maken voor een dungeon.
Arcane Intellect R4 = 945
Mage Armor R4 = 380
Conjure Water R6 (2 stuks) = 585 x 20
Conjure Food R5 (18 stuks) = 420
Conjure Mana Agate = 530
Conjure Mana Jade = 800
Conjure Mana Citrine = 1130
Dat is bij elkaar al 15905 manaen met 2934 mana over 30 sec schiet dat niet echt op.
.
Je wint er hooguit wat tijd mee, lijkt mij niet echt erg. Het is niet dat je een oneerlijke voorsprong hebt op de rest van de server hierdoor. (In tegenstelling tot het weten te resetten van een raid/instance).Seraphin schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:17:
[...]
Dan vraag ik me toch af of er niet een exploit (als ik het zo moet noemen) is.
Begin eindelijk een beetje de roulatie erin te krijgen met Warlock. Lukt nu ook om zonder compleet droog in mana te worden meerdere mobs te pullen. Ranged mobs vind ik nog wel wat lastiger en in bijv. caves is het lastig om fear in te zetten zonder pull. Ook is het erg fijn om met demon een mob bezig te houden, zodat je op het gemak dingen kan looten. Mana management blijft wel echt een dingetje.
Ik grijp de kans om Classic alles te doen wat ik in retail nog nooit gedaan heb. Dus zones die ik nooit gedaan heb of class die ik nooit gespeeld heb. Dat kost allemaal wel extra tijd, maar wel leuk.
En die droprate he tov retail
Gisteren bijna een full level bezig geweest met 3 drops van 3 versch. mobs.
Ik grijp de kans om Classic alles te doen wat ik in retail nog nooit gedaan heb. Dus zones die ik nooit gedaan heb of class die ik nooit gespeeld heb. Dat kost allemaal wel extra tijd, maar wel leuk.
En die droprate he tov retail
Life Tap + Bandages = Win! Mana zou juist geen enkel probleem moeten zijn voor een WarlockvirtualJac schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:07:
Begin eindelijk een beetje de roulatie erin te krijgen met Warlock. Lukt nu ook om zonder compleet droog in mana te worden meerdere mobs te pullen. Ranged mobs vind ik nog wel wat lastiger en in bijv. caves is het lastig om fear in te zetten zonder pull. Ook is het erg fijn om met demon een mob bezig te houden, zodat je op het gemak dingen kan looten. Mana management blijft wel echt een dingetje.
En die droprate he tov retailGisteren bijna een full level bezig geweest met 3 drops van 3 versch. mobs.
[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 27-09-2019 09:16 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Stel mijn vraag toch even hier, daar ik ingame nog geen antwoord heb weten te vinden. Ik was in de veronderstelling dat als je iemand deed traden je scherm groen oplicht als je op trade drukt. Dit had ik niet meer en ik wees beschuldigend naar mijn Addons. Deze heb ik allemaal disabled en zie het groene nog steeds niet. Is dit niet meer of is er iets anders aan de hand?
.
Wat plaatjes van internet getrokken.Deleon78 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:56:
[...]
Kan je een screenshot maken van wat je bedoelt?
Zo verwacht ik dat het eruit ziet:

Zo ziet het eruit (ook als je op trade drukt):

Ik gebruik ElvUI en als ik op trade klik, of de andere persoon, verandert de kleur inderdaad van het scherm.Blem schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:16:
Stel mijn vraag toch even hier, daar ik ingame nog geen antwoord heb weten te vinden. Ik was in de veronderstelling dat als je iemand deed traden je scherm groen oplicht als je op trade drukt. Dit had ik niet meer en ik wees beschuldigend naar mijn Addons. Deze heb ik allemaal disabled en zie het groene nog steeds niet. Is dit niet meer of is er iets anders aan de hand?
Welke UI gebruik je?
Ik gebruik geen volledige UI, ik gebruik enkel wat AddOns, maar als ik deze allemaal disable werkt het ook niet.Arquero schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:49:
[...]
Ik gebruik ElvUI en als ik op trade klik, of de andere persoon, verandert de kleur inderdaad van het scherm.
Welke UI gebruik je?
Sorry, ik begrijp je reactie niet.Grvy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:58:
Dat is zeker een bug; dat is ingebouwd.
Dat is default. Werkt dus zonder addons op een installatie die helemaal niks heeft. Blizzard defaults.
Dit is een account.
Dus dat je het groene niet ziet is default?Grvy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:18:
Dat is default. Werkt dus zonder addons op een installatie die helemaal niks heeft. Blizzard defaults.
Die kan ik nog eens proberen, wellicht dat er nog wat troep staat van eerdere Addons. Bedankt!Arcalite schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:20:
Mik de WTF folder anders even leeg en probeer het nog eens?
sorry, ik snap niet hoe ik zo onduidelijk kan zijn. Het groen ZIEN is default. "dat werkt" betekent letterlijk dat zoiets werkt zonder addons. Niet dat het niet werkt..
+ onderstaande idd.
+ onderstaande idd.
[ Voor 6% gewijzigd door Grvy op 27-09-2019 11:42 ]
Dit is een account.
Volgens mij wordt het alleen groen als je in ieder geval één item/gold/silver/copper toevoegt en op trade klikt. Een leeg venster wordt volgens mij niet groen.Blem schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:05:
[...]
Wat plaatjes van internet getrokken.
Zo ziet het eruit (ook als je op trade drukt):
[Afbeelding]
Nu is het mij helder. Dank voor de uitleg! Nog even verder puzzelen dus beginnend met het legen van mn WTF folder.Grvy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:33:
sorry, ik snap niet hoe ik zo onduidelijk kan zijn. Het groen ZIEN is default. "dat werkt" betekent letterlijk dat zoiets werkt zonder addons. Niet dat het niet werkt..
De foto was ter illustratie. Dat het grijs blijft als je niks trade snap ik, maar ook bij het wel traden van goederen/geld blijft het grijs.Cannoli schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:39:
[...]
Volgens mij wordt het alleen groen als je in ieder geval één item/gold/silver/copper toevoegt en op trade klikt. Een leeg venster wordt volgens mij niet groen.
Volgens mij wordt de balk van degene die als eerste klaar is groen. Dus als je beide zaken in het trade scherm aan het slepen bent nog niet, als 1 van de 2 op trade klikt wordt die strook groen. Als de andere vervolgens ook gereed is en op trade klikt dan verdwijnt het scherm.
wellicht een compleet overbodige toevoeging, maar het hangt wel af van de situatie natuurlijk.Blem schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:42:
De foto was ter illustratie. Dat het grijs blijft als je niks trade snap ik, maar ook bij het wel traden van goederen/geld blijft het grijs.
de groene kleur staat voor een bevestiging van huidige trade situatie.
1. er moet iets aanwezig zijn in het tradescherm (een item of currency), want anders trade je niets
2. je geeft bevestiging op de huidige situatie (2x groen = succesvolle trade), als jij bevestigt, maar de ander is nog bezig zijn currency in te vullen, dan verandert jouw scherm weer naar grijs, want de trade situatie verandert.
[ Voor 0% gewijzigd door antonvdijk op 27-09-2019 13:34 . Reden: dt :) ]
Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat