Gisteren 4 maal dit wapen als drop gehad:

Als we het dan toch over typische "net niet" vanilla drops hebben.

Relatief goed wapen. Heb deze altijd gehad op mijn warriro in vanilla.. kwam vooral omdat het zwaard van nefarian (kom even niet op de naam) nooit voor mij dropte.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:31:
[Afbeelding]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Jr bedoelt zeker asscandyinvine schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:51:
[...]
Relatief goed wapen. Heb deze altijd gehad op mijn warriro in vanilla.. kwam vooral omdat het zwaard van nefarian (kom even niet op de naam) nooit voor mij dropte.
Verwijderd
4 maal? Wat deed je dan? Een raid ergens vol met bosses die dit wapen op hun lijstje hebben?Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:31:
[Afbeelding]
Dit dus.
Haha ja
Deze kan van meerdere bosses droppenFunkyTrip schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:40:
[...]
4 maal? Wat deed je dan? Een raid ergens vol met bosses die dit wapen op hun lijstje hebben?
[ Voor 24% gewijzigd door invine op 18-09-2019 11:45 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Mulder_fox op 18-09-2019 11:49 ]
Om precies te zijn 4invine schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:45:
[...]
Haha ja
[...]
Deze kan van meerdere bosses droppen
[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 13:07 ]
Vraag de tank om op z'n minst gewoon een 2H wapen te gebruiken. Eigenlijk kan het ook zonder enige plate wielder in je party.HStyles schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:08:
Momenteel ben ik level 34 op mijn priest.en in dungeons vervul ik meestal de rol van healer.
Het enige wat ik doe is een renew op de tank gooien en af en power word: schield
Cast time heals gebruik ik maar heel af en toe op bosses als het echt nodig is.
De wand staat op auto attack en mijn hoofd is meestal gericht op mijn tweede scherm waarop ik YouTube filmpjes aan het kijken ben.
Classic healer life ?
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 12:18 ]
Ik pvp'de dan ook meestal, daarvoor is het een meer dan prima wapen met MS.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:07:
[...]
Om precies te zijn 4. En ja, ik weet heel goed hoe belangrijk die skill is. Het gaat erom dat warriors met dual rends of orcs met flurry axe in hun OH (en ja, een van die twee is wel een eis bij ons) nou niet snel gaan wisselen. Zeker niet als je ook nog eens Iron Foe als MG hebt.
ligt enorm aan je level. Gisteren en ZF gedaan met een tank die aan het dual wielden was. Gast was niet te healen gewoon zoveel damage. (ook geen CC ofzo) dus het ligt zeker ook aan je gear./levelHStyles schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:08:
Momenteel ben ik level 34 op mijn priest.en in dungeons vervul ik meestal de rol van healer.
Het enige wat ik doe is een renew op de tank gooien en af en power word: schield
De wand staat op auto attack en mijn hoofd is meestal gericht op mijn tweede scherm waarop ik YouTube filmpjes aan het kijken ben.
Classic healer life ?
Dit is een account.
I'm afraid so....HStyles schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:08:
Classic healer life ?
ik gebruikte vroeger meestal Shield na een grote hit op een tank, dus meteen als buffer tegen een onverwachte crit na een dergelijke hit.Sjonson schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:28:
[...]
I'm afraid so....
Ik zie overigens vaak complaints van warrior tanks over power word shield ivm hun Rage generation...
Untappd: Louwke80
[ Voor 97% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:17 ]
Dan ben ik toch wel benieuwd naar 't level waar jullie het mee deden (of dat z'n defense skill nog op 1 zat), want als clothies die dungeon kunnen face tanken, dan moet een warrior dit makkelijk kunnen.Grvy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:26:
[...]
ligt enorm aan je level. Gisteren en ZF gedaan met een tank die aan het dual wielden was. Gast was niet te healen gewoon zoveel damage. (ook geen CC ofzo) dus het ligt zeker ook aan je gear./level
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 12:49 ]
PW:S is echt een zonde voor je tank. Ik weiger die te gebruiken. Rage is geen aggro geen aggro is dode ik.Louwke schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:31:
[...]
ik gebruikte vroeger meestal Shield na een grote hit op een tank, dus meteen als buffer tegen een onverwachte crit na een dergelijke hit.
Ga jij ZF eens facetanken met een clothie dan (en je alle hits ook neemt) levels waren overigens allemaal 44-45.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:48:
[...]
Dan ben ik toch wel benieuwd naar 't level waar jullie het mee deden (of dat z'n defense skill nog op 1 zat), want als clothies die dungeon kunnen face tanken, dan moet een warrior dit makkelijk kunnen.
Als de mobs boven zijn level waren dan snap ik het wel. Dan heb je de ene na de andere crushing blow en critical hit gehad. Alleen snap ik dan die obsessie niet die iedereen lijkt te hebben met het doen van dungeons waarvoor je eigenlijk te laag level bent.
De run duurt ook nog eens veel langer door alle misses en resists.
[ Voor 51% gewijzigd door Grvy op 18-09-2019 12:55 ]
Dit is een account.
Zo heb ik ook geleveld. Dat ging ook moeilijk anders in mijn geval. Mijn vrienden hebben geleveld in een combo rogue, warrior, druid, hunter en 1 random. De warrior is de vriendin van de druid (de healer in dungeons) en die wordt super nerveus als ze moet tanken, dus die hebben eveneens alles zonder tank gedaan.Grvy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:54:
[...]
Ga jij ZF eens facetanken met een clothie dan (en je alle hits ook neemt) levels waren overigens allemaal 44-45.
[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 12:58 ]
"As of Patch 3.1, will still allow warriors and druids to generate rage from damage absorbed. "Sjonson schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:28:
[...]
I'm afraid so....
Ik zie overigens vaak complaints van warrior tanks over power word shield ivm hun Rage generation...
[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 18-09-2019 13:09 ]
Iedere warrior zijn DPS gaat beperkt zijn door de hoeveel rage die ze hebben. Een warrior die geen aggro heeft is voornamelijk afhankelijk van de rage die hij/zij krijgt van 'white hits'. Dit is ook waarom wapens als:HStyles schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:01:
[...]
"As of Patch 3.1, will still allow warriors and druids to generate rage from damage absorbed. "
Ik was mij dus helaas hiervan niet bewust....
Is dit van toepassing op Arms warriors of alleen Prot warriors ?
[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 13:10 ]
En vergeet die trinket uit BRD nietPaprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:07:
[...]
Iedere warrior zijn DPS gaat beperkt zijn door de hoeveel rage die ze hebben. Een warrior die geen aggro heeft is voornamelijk afhankelijk van de rage die hij/zij krijgt van 'white hits'. Dit is ook waarom wapens als:
[Afbeelding]
en
[Afbeelding]
zeer gewild zijn door warriors. Meer hits = meer rage = meer dps. Eigenlijk is een warrior shielden nooit gewild tenzij hij anders echt dood zou gaan. Als je een warrior gaat zitten shielden terwijl ie op 80% zit dan kan ik me best voorstellen dat een ervaren warrior hier zeker iets van zal vinden.
Klopt, maar die willen rogues ook maar al te graag (terecht), terwijl dat voor de wapens (Ironfoe, want voor rogues geldt geen axes in classic) gelukkig wel meevalt en de meesten toch liever naar dual rends zullen kijken.Barnagma schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:10:
[...]
En vergeet die trinket uit BRD niethand of justice als ik me goed herinner?
[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 13:13 ]
Die DPS warrior krijgt bij de meeste encounters ook schade, want anders was dat shield sowieso niet nodig, en dus is ie rage misgelopen door PW:S. Er is geen prot talent die bepaald dat een warrior rage krijgt van damage. Dat geldt dus voor iedere warrior. Het is alleen niet de primaire bron van rage voor een DPS warrior, gezien niet iedere encounter een DPS warrior damage zal geven. Als je van te voren afspreekt met een warrior dat je je uiterste best zult doen hem in leven te houden (een echte pocket healer) waardoor hij de hele encounter damage kan soaken dan weet je ook direct wie de meeste DPS zal gaan doen.HStyles schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:14:
Dus als ik het goed begrijp krijgt alleen een prot warrior rage van inc dmg en een arms warrior van het dmg doen ?
Dan is het toch geen probleem om een dps warrior the shielden indien nodig ?
[ Voor 40% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 13:18 ]
Bedankt. Ik begrijp dat het rage krijgen van inc dmg voor een warrior niet spec afhankelijk isPaprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:16:
[...]
Die DPS warrior krijgt bij de meeste encounters ook schade, want anders was dat shield sowieso niet nodig, en dus is ie rage misgelopen door PW:S. Er is geen prot talent die bepaald dat een warrior rage krijgt van damage. Dat geldt dus voor iedere warrior. Het is alleen niet de primaire bron van rage voor een DPS warrior, gezien niet iedere encounter een DPS warrior damage zal geven. Als je van te voren afspreekt met een warrior dat je je uiterste best zult doen hem in leven te houden (een echte pocket healer) waardoor hij de hele encounter damage kan soaken dan weet je ook direct wie de meeste DPS zal gaan doen.
Er zijn zat encounters in Molten Core waarbij een warrior even "per ongeluk" wat extra damage zal pakken als ie de kans krijgt.
Dit is overigens ook waarom guilds die een beetje gegeared zijn ook al snel een raid als MC met een dual wield warrior gaan doen (ja, ook raiden kan prima zonder een prot shield wielding warrior, de spec is meestal deep fury met een beetje prot). Dit wordt gedaan voor het bereiken van de hoogst mogelijke 'threat per second', zodat de rest voluit kan gaan. Zeker aan de Horde kant wil threat nog wel eens een probleem geven wegens het gebrek aan Salvation.HStyles schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:19:
[...]
Bedankt. Ik begrijp dat het rage krijgen van inc dmg voor een warrior niet spec afhankelijk is
[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 13:24 ]
niet het gebrek van salvation, maar het hebben van WF totemPaprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:22:
[...]
Dit is overigens ook waarom guilds die een beetje gegeared zijn ook al snel een raid als MC met een dual wield warrior gaan doen (ja, ook raiden kan prima zonder een prot shield wielding warrior, de spec is meestal deep fury met een beetje prot). Dit wordt gedaan voor het bereiken van de hoogst mogelijke 'threat per second', zodat de rest voluit kan gaan. Zeker aan de Horde kant wil threat nog wel eens een probleem geven wegens het gebrek aan Salvation.
Nou, dat is niet helemaal waar, want ook warlocks zitten duimpje te draaien. Voor warriors is dit inderdaad een probleem. Voor rogues is dit probleem veel minder aanwezig door de threat dumps die zij tot hun beschikking hebben. Mages, rogues en hunters hebben het wat dit betreft makkelijk, ongeacht of ze Horde of Alliance spelen.Barnagma schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:25:
[...]
niet het gebrek van salvation, maar het hebben van WF totem
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 13:27 ]
Ach ik kan je uit ervaring vertellen dat in dungeons mensen altijd vroegen voor kings of might. En dan dikke tranen als ze aggro pakte.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:26:
[...]
Nou, dat is niet helemaal waar, want ook warlocks zitten duimpje te draaien. Voor warriors is dit inderdaad een probleem. Voor rogues is dit probleem veel minder aanwezig door de threat dumps die zij tot hun beschikking hebben. Mages, rogues en hunters hebben het wat dit betreft makkelijk, ongeacht of ze Horde of Alliance spelen.
Lekker bezig!Barnagma schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:40:
[...]
Ach ik kan je uit ervaring vertellen dat in dungeons mensen altijd vroegen voor kings of might. En dan dikke tranen als ze aggro pakte.
Maar shamans hadden toch ook tranquility totem of iets dergelijks? (in iedergeval iets van threat reduction)
[ Voor 21% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 13:51 ]
Ik was zelf een buffbot, dus alle improved blessings + BoK. Ik heb geen idee of er bij shaman ook zo'n soort spec is. Nooit shaman gespeeld tot cata.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:47:
[...]
Lekker bezig!(je reacties zijn goed en dat kan ik wel waarderen) Klopt, er zijn eigenlijk 3 totems (alle drie air) die belangrijk zijn voor dergelijke groepen:
Tranquil Air, Windfury en Grace of Air. Het probleem is echter dat je die niet in iedere groep gaat krijgen. Je hebt of ontzettend veel shamans in je raid, of je hebt shamans in je raid in minder ideale specs waardoor je algehele DPS alsnog zakt. In principe zou een raid die zijn/haar hele raid kan bedekken met deze totems geen holy priests of resto druids hebben, want guilds die op deze manier optimizen gaan geen 12 healers gebruiken.
Daarnaast zal een dergelijke shaman dan heel veel totem twisting moeten doen en het aantal shamans dat dit succesvol doet en ook nog eens goed kan healen is niet zo groot. Voornamelijk omdat je continue dus op je timings gaat moeten letten en voor veel spelers wordt classic dan net iets te serieus.
De caster groeps (en daarmee dus een 'middelvinger' richting de warlocks) kunnen daardoor al snel een shaman vergeten, want een melee groep heeft veel meer aan die shaman.
Die is er wel, maar het zijn party-only buffs. De tank-groep zal altijd een shaman hebben samen met een warlock (en die gaat dus geen threat reduction krijgen). Daarnaast heb je dan vaak 1-3 melee groups (dan zit je dus al op 4 shamans en eigenlijk al de helft van je healer spots). Eventueel kun je het leven voor je healers saai maken en de run langer laten duren door met 10 healers te gaan, maar stel je hebt 1 of 2 druids en 3 of 4 priests dan kom je alsnog niet uit.Barnagma schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:53:
[...]
Ik was zelf een buffbot, dus alle improved blessings + BoK. Ik heb geen idee of er bij shaman ook zo'n soort spec is. Nooit shaman gespeeld tot cata.
Ik denk dat nu je healing iets leuker gaat zijnHStyles schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:01:
[...]
"As of Patch 3.1, will still allow warriors and druids to generate rage from damage absorbed. "
Ik was mij dus helaas hiervan niet bewust....
Is dit van toepassing op Arms warriors of alleen Prot warriors ?
Tenzij de DPS veel beter is dan vroeger en de tanks dat niet zijn is dat niet echt een probleem op bosses.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:22:
[...]
Dit is overigens ook waarom guilds die een beetje gegeared zijn ook al snel een raid als MC met een dual wield warrior gaan doen (ja, ook raiden kan prima zonder een prot shield wielding warrior, de spec is meestal deep fury met een beetje prot). Dit wordt gedaan voor het bereiken van de hoogst mogelijke 'threat per second', zodat de rest voluit kan gaan. Zeker aan de Horde kant wil threat nog wel eens een probleem geven wegens het gebrek aan Salvation.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Was vroeger ook al geen probleem.. maarjah, dat is voor iedere guild natuurlijk anders geweest i guess.Kevinp schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:06:
[...]
Tenzij de DPS veel beter is dan vroeger en de tanks dat niet zijn is dat niet echt een probleem op bosses.
Dit is een account.
https://classic.warcraftlogs.com/zone/rankings/1000#boss=663Kevinp schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:06:
[...]
Tenzij de DPS veel beter is dan vroeger en de tanks dat niet zijn is dat niet echt een probleem op bosses.
[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 14:12 ]
Die hoop had ik ook, tot de laatste paar Gnomeregan runs. Toch weer mensen die de verkeerde lanes pullen, bovenop de land mines blijven plakken of door een spell reflect blijven nuken...Kevinp schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:06:
[...]
Ik moet inderdaad zeggen dat de mensen beter zijn of in ieder geval gewoon door gaan. Ik heb RFC gedaan. En op plekken waar we vroeger zeker zouden wipen ging alles nu "prima".
Hoe weet je dat de DPS zoveel hoger is dan? Ik zie in die logs niks raars voor 1.12 patch standaarden.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:10:
[...]
https://classic.warcraftlogs.com/zone/rankings/1000#boss=663
https://classic.warcraftlogs.com/zone/rankings/1000#boss=664
https://classic.warcraftlogs.com/zone/rankings/1000#boss=665
https://classic.warcraftlogs.com/zone/rankings/1000#boss=666
https://classic.warcraftlogs.com/zone/rankings/1000#boss=667
https://classic.warcraftlogs.com/zone/rankings/1000#boss=670
Ja, de DPS is tegenwoordig wel wat hoger. Zeker bij de >1000 DPS getallen (voornamelijk warriors in fights waar ze extra threat kunnen generen door de eerder genoemde "oh ik kreeg per ongeluk extra damage") gecombineerd met cleave damage (vandaar dat ook de rogues die hier hoger scoren dan gemiddeld) zullen veel mensen toch al snel richting TBC kijken...
Er zijn dus warriors die nu al meer dan 1200 DPS weten te doen en we zitten nog in het begin van phase 1.
Dit is een account.
[ Voor 13% gewijzigd door Loev op 18-09-2019 14:24 ]
De meeste berichten hierover zijn toch altijd wel dat 600 DPS al aardig wat was, met spikes rond de 1000 in Naxxramas gear. Uiteraard is het altijd lastig om te vergelijken, want dit is op basis van mensen hun herinneringen en die zijn meestal niet meer zo accuraat.Grvy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:15:
[...]
Hoe weet je dat de DPS zoveel hoger is dan? Ik zie in die logs niks raars voor 1.12 patch standaarden.
Mensen moeten zich wel realiseren classic geen 'echte' vanilla is. MC is snel gecleared vanwege kennis maar ook vanwege alle balance patches vanaf 1.0 tot 1.12.![]()
Qua DPS in die logs komt het overeen met wat een top guild ook deed back in the day. Ietsjes hoger maar dan hebben we het over 5% ofzo.Tenzij mijn geheugen me in de steek laat zie ik iig niks schokkends.
[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 18-09-2019 14:31 ]
Lol de +8 skill is juist retegoed zovaak dat mensen dat niet weten.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:31:
[Afbeelding]
PSN: Alvanosa
Sorry, maar een random filmpje van een noname guild is niet echt een "goed" voorbeeld. Ik was destijds ook heel trots op mijn eerste T3 item ondanks dat de halve server al meerdere T3 had.Paprika schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:28:
[...]
De meeste berichten hierover zijn toch altijd wel dat 600 DPS al aardig wat was, met spikes rond de 1000 in Naxxramas gear. Uiteraard is het altijd lastig om te vergelijken, want dit is op basis van mensen hun herinneringen en die zijn meestal niet meer zo accuraat.
Een goed voorbeeld is echter dit filmpje:
[YouTube: Osiris 846 dps Warrior]
En dan zie je toch dat mensen heel trots waren op 850 DPS in Naxx/AQ40 gear met Thunderfury(!) en daarmee is hij de top van zijn guild.
Meer originele comments etc kun je hier vinden:
https://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=27376
Dan is daar nu al bij kunnen meekomen met praktisch pre-raid BIS toch wel wat.
Dit is een account.
Haha wat een mooi verhaal dit soort dingen zijn precies waarom Classic zo mooi is iddLoev schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:19:
Gisteren was ik aan het questen in Badlands, ik wilde de quest "Fiery Blaze Enchantments" doen. De droprate is laag dat wist ik al. Al snel kwam een groepje tegen die de elite dragons aan het farmen was. Ze waren al even bezig (een klein uurtje) zeiden ze. De Mage haakte af na 15 minuten, de Warrior en ik (Priest) besloten de welps maar te farmen met z'n tweeën. Het werd een legendarische quest. Bijna anderhalf uur zijn we bezig geweest, in de tussentijd bloeide er iets moois op tussen ons. Hele verhalen hadden we dat wij de dragons slayers waren van Azeroth, er werdt gevloekt getierd op de droprate en gelachen.
Ondertussen dropte er een BOE Blue. Exact de shoulders die hij had! Enigzins gepikeerd riep ik dat hij Greed moest rollen. Hij antwoordde: "ze zijn van mij!" Waarop hij 98 rolde en ik in tranen stond met mijn 5. Heroïsche gevechten hebben we gevoerd tegen 4 welpings waarbij we het op onze tanden hebben overleefd.
Gelukkig hadden we het rijk alleen, direct toen we dit zeiden kwamen er kapers op de kust en moesten we vechten voor de kills. Maar eindelijk na anderhalf uur dropte de Black Drake's Heart voor ons. We konden niet direct afscheid nemen en hebben de quest samen ingeleverd waarop hij de zonsondergang in reed en ik maar bleef zwaaien. Tot ooit!
Wat is WoW Classic toch soms frustrerend en fantastisch tegelijkertijd.
there's no tweak without the tweaker
+8 is gewoon bijna 2 extra levels voor je character.ye-roon schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:11:
Onderschat +8 sword skill niet. Je glancing blows doen ineens damage. Er is een rede waarom die level 40 chain gauntlets met +7 axe/sword/maces voor veel mensen BiS is voor raiding.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
https://classic.wowhead.com/spell=755/health-funnelNickrsd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:32:
even een vraagje..
hoe kan ik als warlock mijn voidwalker healen..? ben nog maar lvl 12, dus wellicht is er een spell voor.
Maar voor het geval dat het al kan.. hoe dan?
Music is not just a sound, it's a way of living.
Health Funnel uiteindelijk en later krijg je Consume Shadows, laatste is alleen buiten combat om te gebruiken en healt het beest in een paar klappen weer vol.Nickrsd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:32:
even een vraagje..
hoe kan ik als warlock mijn voidwalker healen..? ben nog maar lvl 12, dus wellicht is er een spell voor.
Maar voor het geval dat het al kan.. hoe dan?
Eigenlijk moet je sowieso enkel bandages gebruiken.DivineNL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:45:
En naast wat hierboven is genoemd zijn er ook bandages als je first aid levelt
[ Voor 7% gewijzigd door Paffelton op 18-09-2019 16:51 ]
Enkel bandages voor jouw Voidwalker is iets wat kan maar zeker niet optimaal is, Consume Shadows icm Health Funnel healt vele malen meer en veel sneller. Health verlies door Health Funnel is te verwaarlozen...al helemaal als de lock drain build heeft.Paffelton schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:51:
[...]
Eigenlijk moet je sowieso enkel bandages gebruiken.
Health funnel gaat van je eigen health af en zorgt er voor dat je geen dmg kan doen gedurende de cast tijd wat zorgt voor een langere kill tijd en meer downtime. Consume shadows zorgt er voor dat de mana van je voidwalker leeg gaat/blijft wat ook weer zorgt voor downtime of aggro verlies bij je volgende mob.
Enige nadeel is dat je als warlock vaak tailoring hebt en dus je cloth daarvoor nodig hebt.
Consume shadows gebruik ik vrijwel nooit omdat mijn voidwalker constant in gevecht is en dus meestal out of mana. Health Funnel wil ik nog wel eens gebruiken. Persoonlijk healthverlies is inderdaad te verwaarlozen gaat me vooral om de downtime van damage output, maar dat verschilt natuurlijk per situatue als er overal dots op staan kom je daar nog wel mee weg.Marshalty schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:59:
[...]
Enkel bandages voor jouw Voidwalker is iets wat kan maar zeker niet optimaal is, Consume Shadows icm Health Funnel healt vele malen meer en veel sneller. Health verlies door Health Funnel is te verwaarlozen...al helemaal als de lock drain build heeft.
Ik solo'de vroeger meer dan eens een zware elite of "quest boss" (uiteraard geen kazzak achtige taferelen) door voorzichtig te blijven dotten en de void te healen via funnel. Als je de dps onder de aggro treshold weet te houden hou je dat wel een tijdje vol.Paffelton schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:10:
[...]
Consume shadows gebruik ik vrijwel nooit omdat mijn voidwalker constant in gevecht is en dus meestal out of mana. Health Funnel wil ik nog wel eens gebruiken. Persoonlijk healthverlies is inderdaad te verwaarlozen gaat me vooral om de downtime van damage output, maar dat verschilt natuurlijk per situatue als er overal dots op staan kom je daar nog wel mee weg.
Sowieso is een uitsraak als "Gebruik nooit X" gevaarlijk aangezien het vaak situatie afhankelijk is.
Jup, veel is goed te doen, als ik zei paar posts hiervoor, if you can fear it, you can kill it, geldt ook voor de elites.HTT-Thalan schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:13:
[...]
Ik solo'de vroeger meer dan eens een zware elite of "quest boss" (uiteraard geen kazzak achtige taferelen) door voorzichtig te blijven dotten en de void te healen via funnel. Als je de dps onder de aggro treshold weet te houden hou je dat wel een tijdje vol.
Single zware mob gebruik ik die techniek ook wel eens voor. Mijn opmerking had vooral betrekking op zoveel mogelijk mobs in zo'n kort mogelijke tijd slopen. Wat meestal mijn grind methode is.HTT-Thalan schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:13:
[...]
Ik solo'de vroeger meer dan eens een zware elite of "quest boss" (uiteraard geen kazzak achtige taferelen) door voorzichtig te blijven dotten en de void te healen via funnel. Als je de dps onder de aggro treshold weet te houden hou je dat wel een tijdje vol.
Bij deze levels kom inderdaad een beetje een muur tegen qua levelen, eenmaal voorbij level 32/33 gaat alles weer vlotSjonson schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:43:
Ik merk dat ik nu toch even in mijn leveling dipje zit. Ben lvl 31 en de areas waar ik heen kan zijn horde infested. Even doorbijten, maar denk nu echt, hmm waar ben ik ook al weer aan begonnen haha. Ach level 32 reckoning respec
Sjonson schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:43:
Ik merk dat ik nu toch even in mijn leveling dipje zit. Ben lvl 31 en de areas waar ik heen kan zijn horde infested. Even doorbijten, maar denk nu echt, hmm waar ben ik ook al weer aan begonnen haha. Ach level 32 reckoning respec
Wat misschien een tip is, is om af en toe een level gewoon te farmen op mobs, duurt opzich niet eens zo gek veel langer (als de mobs groen/geel zijn). Je cashed iets meer en je houd quests over voor je volgende level.invine schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:49:
[...]
Bij deze levels kom inderdaad een beetje een muur tegen qua levelen, eenmaal voorbij level 32/33 gaat alles weer vlot
[ Voor 4% gewijzigd door Barnagma op 19-09-2019 08:51 ]
Dit, of gewoon een aantal dungeons runnen, is weer even wat anders dan questen/grinden en als je toevallig ook nog een paar dungeon quests hebt kun je die direct meepakken.Barnagma schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:50:
Wat misschien een tip is, is om af en toe een level gewoon te farmen op mobs, duurt opzich niet eens zo gek veel langer (als de mobs groen/geel zijn). Je cashed iets meer en je houd quests over voor je volgende level.
Zo heb ik 50-75% van een level gefarmed door gewoon mobs te killen en te skinnen.
Ja dit heb ik gisteren geprobeerd. Vanavond weer verder kijken of ik SM GY kan spammen.Zypher schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:53:
[...]
Dit, of gewoon een aantal dungeons runnen, is weer even wat anders dan questen/grinden en als je toevallig ook nog een paar dungeon quests hebt kun je die direct meepakken.
Tenzij je een vaste groep heeft die dit ook wilt doen zou ik het sterk afraden. time spend tegen over de exp gain is het vaak niet waard. Plus je zit met je dungeon reset limit.Sjonson schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:58:
[...]
Ja dit heb ik gisteren geprobeerd. Vanavond weer verder kijken of ik SM GY kan spammen.
[ Voor 20% gewijzigd door Barnagma op 19-09-2019 09:03 . Reden: Verkeerde post gequote ]
Paffelton schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:51:
[...]
Health funnel gaat van je eigen health af en zorgt er voor dat je geen dmg kan doen gedurende de cast tijd wat zorgt voor een langere kill tijd en meer downtime. Consume shadows zorgt er voor dat de mana van je voidwalker leeg gaat/blijft wat ook weer zorgt voor downtime of aggro verlies bij je volgende mob.
Enige nadeel is dat je als warlock vaak tailoring hebt en dus je cloth daarvoor nodig hebt.
Heeft een Voidwalker wel enkels eigenlijk?Marshalty schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:59:
[...]
Enkel bandages voor jouw Voidwalker is iets wat kan maar zeker niet optimaal is, Consume Shadows icm Health Funnel healt vele malen meer en veel sneller. Health verlies door Health Funnel is te verwaarlozen...al helemaal als de lock drain build heeft.
Jezus wat slechtGrimmie187 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:27:
[...]
[...]
Heeft een Voidwalker wel enkels eigenlijk?
Sorry, ik ga al weer..
Hier ben ik ook weer in de praktijk achter gekomen. Het is gewoonweg niet echt te doen om enkel met questen te levelen. Tip die ik ergens tegen kwam is: Sloop iedere mob die je tegen komt die binnen je lvl range valt & Ga alleen quests inleveren als je er een hoop tegelijk kunt inleveren. Merk dat mijn lvl tempo nu al iets hoger ligt.Barnagma schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:50:
[...]
[...]
Wat misschien een tip is, is om af en toe een level gewoon te farmen op mobs, duurt opzich niet eens zo gek veel langer (als de mobs groen/geel zijn). Je cashed iets meer en je houd quests over voor je volgende level.
Zo heb ik 50-75% van een level gefarmed door gewoon mobs te killen en te skinnen.
Voidwalker verliest sowieso altijd aggro. Level nu maar met een imp. Dan heb ik in ieder geval het monster een stuk sneller dood.Paffelton schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:51:
[...]
Als het puur om zo snel mogelijk levelen gaat heb je helemaal gelijk... Ik gaf het alleen als suggestie als hij op zoek zou zijn naar wat afwisseling..Barnagma schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:02:
[...]
Tenzij je een vaste groep heeft die dit ook wilt doen zou ik het sterk afraden. time spend tegen over de exp gain is het vaak niet waard. Plus je zit met je dungeon reset limit.
Questen tot je all dungeon quests heb. Dan de dungeon 1 keer doen, er verder gaan met levelen.
Ik ben zelf al 15 jaar niet meer in een classic dungeon geweest (momenteel loop ik achter met levelenZypher schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:43:
[...]
Als het puur om zo snel mogelijk levelen gaat heb je helemaal gelijk... Ik gaf het alleen als suggestie als hij op zoek zou zijn naar wat afwisseling..
Maar dungeon reset limit? Die ga je volgens mij alleen bereiken als je met de hele group de dungeon al outleveled bent..? Er zijn maar weinig korte dungeons, en ook die dungeons heb je toch wel een dedicated party nodig om ze 5x per uur te clearen.
Heb zelf weinig dungeon ervaring, maar als ik de world en guild chat mag geloven, doe je gemiddeld 1 tot 1,5 uur over één dungeon clearen. Neem aan dat je dat met een dedicated groep sneller kan, maar 5 keer per uur lijkt mij wat optimistisch dan =).Barnagma schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:59:
[...]
Ik ben zelf al 15 jaar niet meer in een classic dungeon geweest (momenteel loop ik achter met levelen). Dus ik durf niet te zeggen of je het nou binnen een uur 5 keer kan doen of niet.
Ik moet zeggen dat ik hier ook veel last van heb.Notlupus schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:02:
Vraag me af of ze ooit aan hun belofte kunnen gaan voldoen om layering geheel uit te schakelen. Denk dat het dan onspeelbaar gaat worden. Probeer je nu, met layering, een quest te doen dan vecht je met 10-15 mensen om een groep mobs waarvan er misschien 20 zijn. En daar dan 10 drops van.... Je doet gewoon twee uur over een quest wat zonder layering alleen maar slechter gaat worden.
Ik heb hier totaal geen last van. Ik ben nu net lvl 30 en moet heel Duskwood en heel Wetlands nog doen, waar ik eigenlijk alweer te hoog lvl voor ben. En moet Gnomeregan ook nog doen.Paffelton schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:33:
[...]
Jezus wat slecht![]()
[...]
Hier ben ik ook weer in de praktijk achter gekomen. Het is gewoonweg niet echt te doen om enkel met questen te levelen. Tip die ik ergens tegen kwam is: Sloop iedere mob die je tegen komt die binnen je lvl range valt & Ga alleen quests inleveren als je er een hoop tegelijk kunt inleveren. Merk dat mijn lvl tempo nu al iets hoger ligt.
Pff, hou op. Staan er 2 mobs om te pakken, dus als rouge sap ik er 1 en begin ik aan de andere. Wordt vervolgens de gesapte afgepakt.Zspirit schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:20:
[...]
Ik moet zeggen dat ik hier ook veel last van heb.
Met name in het weekend is het mega druk en moet je echt snel mobs taggen.
Ik probeer vooral drukke gebieden te vermijden, ik grind liever op een rustige plek dan dat ik constant om quest mobs moet vechten.
Ook al heel vaak meegemaakt idd, ben ook rogue misschien ligt het daar aan?Gaius schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:28:
[...]
Pff, hou op. Staan er 2 mobs om te pakken, dus als rouge sap ik er 1 en begin ik aan de andere. Wordt vervolgens de gesapte afgepakt.
Respawn werkt ook nog een beetje wonky volgens mij. Was bezig met 3 mobs (1 gesapped, en om de andere 2 tegelijk te pakken evasion aangezet, ging prima), respawnde degene die ik dood had vrijwel direct. *sprint* run Forrest, run!
Level 20 pas, dus moet nog 10 levels voordat ik Blade Flurry krijg.invine schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:40:
@Gaius Kan ook zijn dat iemand een andere al een tijdje eerder had gekilled en deze nu respawned op die plek. Ik vind het altijd wel prettig
Welk level ben je nu? Want blade furry is echt een must voor het killen van 2 mobs!
[ Voor 16% gewijzigd door Gaius op 19-09-2019 11:04 ]
Ben Horde en quest voornamelijk op Kalimdor, met af en toe wel een uitstapje naar Eastern kingdom =). Heb de meeste zones wel mee gepakt tot nu toe behalve degene die te Alliance infested waren, zoals Duskwood, Alterac valley zal ik ook aan mij voorbij laten gaan denk ik . Nog geen dungeons gedaan en speel veel met rested. Maar merk toch dat ik vaak te low level ben als ik een zone betreed, vandaar dat ik meer grind nu tussendoor.Thijs schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:26:
[...]
Ik heb hier totaal geen last van. Ik ben nu net lvl 30 en moet heel Duskwood en heel Wetlands nog doen, waar ik eigenlijk alweer te hoog lvl voor ben. En moet Gnomeregan ook nog doen.
Heb tot nu toe 1x DM en 1x Stockade gedaan en speel niet met veel rested.
Quest je ook wel op Kalimdor?
O ja, ik ben Alliance dus dan heb je idd wel verschil in quests. En ik probeer gewoon elke zone helemaal te doen voordat ik verder ga. Ik speel ook op een PvE server dus geen last van de andere faction. Dus dat verklaart wel het e.e.a.Paffelton schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:21:
[...]
Ben Horde en quest voornamelijk op Kalimdor, met af en toe wel een uitstapje naar Azeroth =). Heb de meeste zones wel mee gepakt tot nu toe behalve degene die te Alliance infested waren, zoals Duskwood, Alterac valley zal ik ook aan mij voorbij laten gaan denk ik . Nog geen dungeons gedaan en speel veel met rested. Maar merk toch dat ik vaak te low level ben als ik een zone betreed, vandaar dat ik meer grind nu tussendoor.
Deze is sarcastisch toch? Als je twee mobs aankunt dan mag je taggen wat je wilt, maar een mob "reserveren" met je sap (of poly) dan vraag je er een beetje om hoor.Gaius schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:28:
[...]
Pff, hou op. Staan er 2 mobs om te pakken, dus als rouge sap ik er 1 en begin ik aan de andere. Wordt vervolgens de gesapte afgepakt.
Oh, ik zal er niet slechter van slapen dat het gebeurt hoor, tis een 1st world problem in een computerspel.Notlupus schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:31:
[...]
Deze is sarcastisch toch? Als je twee mobs aankunt dan mag je taggen wat je wilt, maar een mob "reserveren" met je sap (of poly) dan vraag je er een beetje om hoor.
Het ligt er erg aan waar je bent. Als Alliance op Kalimdor is het veel minder erg. De quests in Ashenvale waren prima te doen allemaal.Zspirit schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:20:
Ik moet zeggen dat ik hier ook veel last van heb.
Met name in het weekend is het mega druk en moet je echt snel mobs taggen.
Ik probeer vooral drukke gebieden te vermijden, ik grind liever op een rustige plek dan dat ik constant om quest mobs moet vechten.
ja precies. Ik ben nu level 29 en vanavond waarschijnlijk 30. Kan ik dan beter naar ashenvale gaan? Volgens mij ben ik daar dan ook al te hoog level voor.Sleepie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:54:
[...]
Het ligt er erg aan waar je bent. Als Alliance op Kalimdor is het veel minder erg. De quests in Ashenvale waren prima te doen allemaal.
In STV, met name Kurzen's Camp (en ook wel de Nesingwary quests) is het daarentegen een ramp, waardoor ik eergisteren gewoon uitgelogd ben, ik had er even geen zin meer in.
Eastern KindomPaffelton schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:21:
[...]
Ben Horde en quest voornamelijk op Kalimdor, met af en toe wel een uitstapje naar Azeroth =). Heb de meeste zones wel mee gepakt tot nu toe behalve degene die te Alliance infested waren, zoals Duskwood, Alterac valley zal ik ook aan mij voorbij laten gaan denk ik . Nog geen dungeons gedaan en speel veel met rested. Maar merk toch dat ik vaak te low level ben als ik een zone betreed, vandaar dat ik meer grind nu tussendoor.
Als je geen quests overslaat dan ga je in WPL 60 worden met 0 quests gedaan in EPL, Winterspring en Silithus. Als je ook maar ergens in het proces niet uitkomt, dan heb je gewoonweg quests of zelfs een hele zone overgeslagen.Paffelton schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:33:
[...]
Hier ben ik ook weer in de praktijk achter gekomen. Het is gewoonweg niet echt te doen om enkel met questen te levelen. Tip die ik ergens tegen kwam is: Sloop iedere mob die je tegen komt die binnen je lvl range valt & Ga alleen quests inleveren als je er een hoop tegelijk kunt inleveren. Merk dat mijn lvl tempo nu al iets hoger ligt.
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 19-09-2019 11:59 ]
Je zou ook naar desolace kunnen gaan. Het ziet er daar dan wel uit als een grote kattenbak, maar het is er rustiger.Zspirit schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:55:
[...]
ja precies. Ik ben nu level 29 en vanavond waarschijnlijk 30. Kan ik dan beter naar ashenvale gaan? Volgens mij ben ik daar dan ook al te hoog level voor.
Wow erg deprimerend inderdaad, volgens mij heb ik hier nog nooit geleveld dus wel leuk om eens een kijkje te gaan nemen.BrndV schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:59:
[...]
Je zou ook naar desolace kunnen gaan. Het ziet er daar dan wel uit als een grote kattenbak, maar het is er rustiger.
Desolace is te hoog en hoog horde gehalte. Ik ben (als alliance) nog niet zo vaak afgemaakt als in desolace.BrndV schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:59:
[...]
Je zou ook naar desolace kunnen gaan. Het ziet er daar dan wel uit als een grote kattenbak, maar het is er rustiger.
Verwijderd
Ik speel het liefst alles geel/groen, gaat voor mijn gevoel het snelst. Maar afhankelijk van de aard van de quest/hoveelheid mobs ga ik af en toe iets oranje/roods niet uit de weg hoor.Paprika schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:58:
[...]
Als je geen quests overslaat dan ga je in WPL 60 worden met 0 quests gedaan in EPL, Winterspring en Silithus. Als je ook maar ergens in het proces niet uitkomt, dan heb je gewoonweg quests of zelfs een hele zone overgeslagen.
Dit alles is dan wel weer gerelateerd aan het gegeven dat de meesten helemaal blij worden van gele en oranje mobs/quests, terwijl dat helemaal niet zo'n handige keuze is.
[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:17 ]
Volgens mij hebben de Blizz devs die zone gewoon nooit afgemaakt en toen bedacht: weet je wat? ipv afmaken laten we het gewoon zo en noemen we het Desolace!BrndV schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:59:
[...]
Verwijderd
Ben je al in Thousant Needles geweest?Zspirit schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:05:
[...]
Wow erg deprimerend inderdaad, volgens mij heb ik hier nog nooit geleveld dus wel leuk om eens een kijkje te gaan nemen.
Ja kan ook, het is niet echt dat ik moeite heb met quests vinden.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:40:
[...]
Ben je al in Thousant Needles geweest?
Hillsbrad?
Anders inderdaad Desolace vanaf lvl 32. Een paar RFK runs en naar STV kan ook..
Heb dat probleem ook nu. Juggling is niet te doen zo. Het schijnt dat de voidwalker build ook gebaseerd is op private servers waarin de voidwalker veel meer threat genereert dan in classic.servival7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:41:
[...]
Voidwalker verliest sowieso altijd aggro. Level nu maar met een imp. Dan heb ik in ieder geval het monster een stuk sneller dood.
Ik doe zeker geen 100% quests, dungeon quests sla ik al over omdat ik geen zin heb om op zoek te gaan naar een fatsoenlijke dungeon group tijdens mijn leveling proces. Daarnaast sla ik quests over waar 30 man op één mob staan te wachten. Zelfde met escort quests. Mocht ik daar nog terug komen doe ik die, maar kan zijn dat ik dan alweer in een volgende zone zit. Daarnaast ga ik door naar een andere zone als een bepaald gebied veel gankers heeft. Soms kom ik terug, soms niet.Paprika schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:58:
[...]
Als je geen quests overslaat dan ga je in WPL 60 worden met 0 quests gedaan in EPL, Winterspring en Silithus. Als je ook maar ergens in het proces niet uitkomt, dan heb je gewoonweg quests of zelfs een hele zone overgeslagen.
Dit alles is dan wel weer gerelateerd aan het gegeven dat de meesten helemaal blij worden van gele en oranje mobs/quests, terwijl dat helemaal niet zo'n handige keuze is.
Helemaal gelijk, aangepast.Barnagma schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:56:
[...]
Eastern Kindom![]()
Ik heb voor mijzelf ook een level route gemaakt die tot ~50-55 EK ontwijkt. We gaan het mee maken als ik het weekend eindelijk de 20 ga passeren.
there's no tweak without the tweaker
Verwijderd
Eastern Kingdoms om precies te zijnPaffelton schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:03:
Helemaal gelijk, aangepast.
Altijd Cooking nemen, buiten dat ik het gewoon leuk vind om alle mats te verzamelen is de stat food die je er aan overhoudt ook niet verkeerd! (als je dan toch bezig bent pak dan ook Fishing)virtualJac schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:48:
Gisteren met een Gnome Warlock begonnen. Voor het eerst in m'n leven Allie zijde en warlock. Ben neergestreken op de realm Nethergarde Keep.
Vandaag de leveling guide die hier gedeeld werd eens doorgenomen. Enige waar ik nog over twijfel zijn professions. Dacht zelf aan first aid, herbalism en alchemy. Iemand nog tips om zeker mee te nemen tijdens levelen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2019 15:56 ]
Ik zou als ik jullie was je Succubus uit de kast halen. Hoogste DPS van al je pets (geloof ik), en ook handig als je een mob tevele pulled of Alliance vervelend is (door middel van Seduction). Overigens ook vrij goedkoop want Seduction en Lesser Invisibility hebben beide maar een rank, en Soothing Kiss is een skill die je niet nodig hebt bij het levellen. Zodoende hoef je alle andere skills (met uitzondering van Lash of Pain) alleen maar de laatste skill aan te schaffen.Helix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:47:
[...]
Heb dat probleem ook nu. Juggling is niet te doen zo. Het schijnt dat de voidwalker build ook gebaseerd is op private servers waarin de voidwalker veel meer threat genereert dan in classic.
Ik ben nu zelf level 27 en ga respeccen naar een drain tank build.
Zie dit topic voor meer info https://www.reddit.com/r/..._for_warlock_leveling_in/
Surfin' paradise!
Klopt, bij drain tanking hoort ook een Succubus. Die heb ik ik al wel gehaald met de quest, nu nog respeccen.Snappie88 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:02:
[...]
Ik zou als ik jullie was je Succubus uit de kast halen. Hoogste DPS van al je pets (geloof ik), en ook handig als je een mob tevele pulled of Alliance vervelend is (door middel van Seduction). Overigens ook vrij goedkoop want Seduction en Lesser Invisibility hebben beide maar een rank, en Soothing Kiss is een skill die je niet nodig hebt bij het levellen. Zodoende hoef je alle andere skills (met uitzondering van Lash of Pain) alleen maar de laatste skill aan te schaffen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq