Wat je sowieso moet hebben om te multiboxen. Je moet er het geld maar voor over hebben om een beetje te kunnen trashtalken =).
Och ja, hij had het natuurlijk over multibox

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Meeste abilities kun je gewoon kopen. Maar als je inderdaad wilt min/maxen kun je skills van specifieke pets leren.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:08:
[...]
Nou als je je pet wilt pimpen met wat extra abilities komt er nog wel iets meer werk bij kijken
Maar eerlijk gezegd is dat meer een end-game ding dan iets dat je nodig hebt tijdens levelen.
Nou ja, min maxxen... Een boar kent bite niet eens, daarvoor moet je toch echt eerst een pet temmen die dat wel kan.Bosmonster schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:30:
[...]
Meeste abilities kun je gewoon kopen. Maar als je inderdaad wilt min/maxen kun je skills van specifieke pets leren.
Maar eerlijk gezegd is dat meer een end-game ding dan iets dat je nodig hebt tijdens levelen.
Onzin. Dat is gewoon normale vereiste als je een hunter bent.Bosmonster schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:30:
[...]
Meeste abilities kun je gewoon kopen. Maar als je inderdaad wilt min/maxen kun je skills van specifieke pets leren.
Dit is een account.
True, maar wilde het een keer anders hebbentoolkist schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:15:
[...]
Dan importeer je je retail profiel toch in classic?
Inderdaad, net nog even naar Ashenvale geweest voor Claw rank 4.Grvy schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:37:
[...]
Onzin. Dat is gewoon normale vereiste als je een hunter bent.
Als het daarom te doen was had ik het geld er niet voor over, maar ik gebruik de account van mijn vrouw ervoor op momenten dat zij niet speeltPaffelton schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:56:
[...]
Wat je sowieso moet hebben om te multiboxen. Je moet er het geld maar voor over hebben om een beetje te kunnen trashtalken =).
Uiteindelijk moet het wel meer dan chatten zijn, ik denk erover om ze zo te koppelen dat beiden simultaan bewegen en dat whispers naar beiden facties uitgestuurd worden vanaf beide characters (de ene komt toch niet aan) voor meer gemak. Dan word het een soort Jeckyll/Hyde verhaal van de twee bijna identieke Rogues (alleen de ene is wat groter en groener
Vanaf welke lvl begint dat ongeveer, ik ben nu 32 en DM solo run zou prima zijn om al die instance quests ff at te vinken.Bosmonster schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:39:
[...]
Pet levelen gaat vanzelf. Het tevreden houden is kwestie van af en toe wat eten geven. Het zijn nogal onbenullige dingen.
Hunter is wel echt een solo-master als je daarvan houdt. Je kunt al vrij snel instances solo'en als je een goede tank pet hebt en genoeg dps.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lvl 32 word t nog wel lastig om bepaalde bosses te solo”en hoor.
Smite slaat best hard, en ook van cleef met in totaal 4 adds ook wel aardige dmg output.
Ik heb t gister geprobeerd op mijn 35 hunter om een vriend te boosten. Vriend speelde ook mee(priest healer) dus t ging wel goed. Maar t duurt wel verdomd lang. Die quest van deadmines moet je gewoon delete joh . Lekker verder hobbelen 😜
Smite slaat best hard, en ook van cleef met in totaal 4 adds ook wel aardige dmg output.
Ik heb t gister geprobeerd op mijn 35 hunter om een vriend te boosten. Vriend speelde ook mee(priest healer) dus t ging wel goed. Maar t duurt wel verdomd lang. Die quest van deadmines moet je gewoon delete joh . Lekker verder hobbelen 😜
Oh idd, maar het is wel een leuk extraatje om ff al die quests in eenmaal af te vinken icm de tassen vol met blues.dfbt schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:05:
Lvl 32 word t nog wel lastig om bepaalde bosses te solo”en hoor.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zijn die quests op 32 nog niet grijs? Ik zou ze deleten, veel effort voor geen of weinig reward.Bossie schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:38:
[...]
Vanaf welke lvl begint dat ongeveer, ik ben nu 32 en DM solo run zou prima zijn om al die instance quests ff at te vinken.
Als je ze voor het verhaal wil doen, kom dan op lvl 60 nog eens terug
ze uiteraard allang weg, maar je kan ze altijd ff oppikken en ineenmaal doel.Dennism schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:29:
[...]
Zijn die quests op 32 nog niet grijs? Ik zou ze deleten, veel effort voor geen of weinig reward.
Als je ze voor het verhaal wil doen, kom dan op lvl 60 nog eens terug
Op lvl60 levert het in ieder geval verhoudingsgewijs niets meer op.
Gewoon een vraag die ik me persoonlijk eigenlijk al sinds de launch van WoW Classic afvraag. Waarom maken ze de chars niet gewoon account/client bound ipv server bound. Dus dat je elke char op elke server kan inloggen. Ik lees nog steeds berichten over queues enzo die je dan niet meer hebt, mits je genoeg servers hebt. Stel je hebt servers 1 t/m 9, speel je gewoon op de server die nog vrije ruimte heeft. De rest vd servers zit lekker vol. Ook het sluiten van servers in de toekomst is geen enkel probleem bij minder actieve accounts. Ook zitten er misschien ongewenste effecten bij die je met wat simpel denkwerk kan oplossen. Stel je wilt voorkomen dat op een PVP server je een char hebt op beide factions zou je simpelweg een timeout kunnen instellen om op die specifieke server in te kunnen loggen met de andere char. Ook voorkom je scheve verhoudingen van servers met 10 alliance tov 1 horde of andersom etc. Het zal waarschijnlijk met het community aspect te maken hebben zoals alle guildmembers op 1 server enzo, maar ook dat is met een beetje passen en meten wel bij elkaar te houden. In de guildmemberlist zie je de servers waar andere op spelen en kan je migraten voor een raid of dungeon ofzo. Het zal wel het systeem zijn waar ze eenmaal voor gekozen hebben, maar ik zie een hoop beren op de weg waar de community nu steeds mee zit die anders met wat trucjes significant beter te behappen zijn. Iemand die mij dit kan uitleggen?
Volgens mij wordt dit vooral gedaan om een soort van community op een server te krijgen. Wow is ooit begonnen zonder deftig backend scalingLightTwi schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:33:
Gewoon een vraag die ik me persoonlijk eigenlijk al sinds de launch van WoW Classic afvraag. Waarom maken ze de chars niet gewoon account/client bound ipv server bound. Dus dat je elke char op elke server kan inloggen. Ik lees nog steeds berichten over queues enzo die je dan niet meer hebt, mits je genoeg servers hebt. Stel je hebt servers 1 t/m 9, speel je gewoon op de server die nog vrije ruimte heeft. De rest vd servers zit lekker vol. Ook het sluiten van servers in de toekomst is geen enkel probleem bij minder actieve accounts. Ook zitten er misschien ongewenste effecten bij die je met wat simpel denkwerk kan oplossen. Stel je wilt voorkomen dat op een PVP server je een char hebt op beide factions zou je simpelweg een timeout kunnen instellen om op die specifieke server in te kunnen loggen met de andere char. Ook voorkom je scheve verhoudingen van servers met 10 alliance tov 1 horde of andersom etc. Het zal waarschijnlijk met het community aspect te maken hebben zoals alle guildmembers op 1 server enzo, maar ook dat is met een beetje passen en meten wel bij elkaar te houden. In de guildmemberlist zie je de servers waar andere op spelen en kan je migraten voor een raid of dungeon ofzo. Het zal wel het systeem zijn waar ze eenmaal voor gekozen hebben, maar ik zie een hoop beren op de weg waar de community nu steeds mee zit die anders met wat trucjes significant beter te behappen zijn. Iemand die mij dit kan uitleggen?
Als ze nu zeg maar dynamisch je op server A, B, C zouden laten spelen, dan valt denk ik de community feeling van de server weg. Je zit continue met "andere" mensen te spelen. Terwijl je nu op zich netjes dezelfde playerbase behoudt. Dat was ook één van de redenen dat ze niet nog meer servers wilden toevoegen, omdat je anders met een hoop lege realms komt te zitten waar je weer genoodzaakt bent te gaan transferen, en weg is community.
Ah zoals verwacht voor de zogenaamde community dus. Alle voor- en nadelen afwegende betaald diezelfde community een hoge prijs ervoor imho. Just my 2 cents. Maja moet Blizzard zelf weten he
Juist de hele reden waarom classic terug gekomen is omdat mensen een community terug wilde. Blizzard heeft alleen geluisterdLightTwi schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:19:
Ah zoals verwacht voor de zogenaamde community dus. Alle voor- en nadelen afwegende betaald diezelfde community een hoge prijs ervoor imho. Just my 2 cents. Maja moet Blizzard zelf weten he
Op een gegeven moment had je in retail je guild. En verder *niemand* - je wist toch niet of je elkaar ooit tegenkwam. Alles zat door elkaar. Soms zelfde naam, zelfde klasse, andere server.
Zelfs nu zijn de realms eigenlijk te groot. Een realm van 3-5000 heeft ongeveer 4-600 chars die je vaak tegenkomt.
Zelfs nu zijn de realms eigenlijk te groot. Een realm van 3-5000 heeft ongeveer 4-600 chars die je vaak tegenkomt.
Mooiste zou nog steeds zijn dat we allemaal op 1 realm spelen, maar of dat zo goed is voor het community gevoel... ik vrees dat je dan echt verdwaald in de hoop
. Denk dat ze technisch ondertussen wel in staat zijn om dit te doen, maar ik zie dat niet gebeuren tot de wow subscribers zo ver terug lopen dat ze wel moeten.
Voorlopig vind ik het realm gebeuren wel de beste tussenoplossing. Werkt al jaren vrij goed en zoals gezegd is met classic idd het community gevoel terug. Ik heb echt letterlijk meer chats gehad in de laatste weken classic dan in m'n hele bfa en legion periode samen. Je moet nu wel en het voelt vind ik niet geforceerd aan. Het blijft ten slotte een mmo en geen single player, dus hoe meer group feeling hoe beter imo
Voorlopig vind ik het realm gebeuren wel de beste tussenoplossing. Werkt al jaren vrij goed en zoals gezegd is met classic idd het community gevoel terug. Ik heb echt letterlijk meer chats gehad in de laatste weken classic dan in m'n hele bfa en legion periode samen. Je moet nu wel en het voelt vind ik niet geforceerd aan. Het blijft ten slotte een mmo en geen single player, dus hoe meer group feeling hoe beter imo
Ik ben begonnen met WoW Classic. Vind het leuk en pakkend. Wilde een char maken die een betekenis kan hebben bij een dungeon run oid. Heb nu een lvl 18 warrior. Maar het gewoon een “last” om ermee te spelen. Heb er weinig plezier aan! Veranderd dit nog snel..? Of blijft het gewoon zo? Als ik een hunter/ warlock voorbij zie komen denk ik dat dat veel leuker speelt.. en hoevaak doe je een dungeon?? En als tank moet je verdomde goed weten wat je moet doen. En dat weet ik ook niet als tank.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Tanken is wat mij betreft wel de lastigste rol. Je moet ogen voor en achter hebben en vaak fouten van andere group members opvangen (taunten etc.).Nickrsd schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:54:
Ik ben begonnen met WoW Classic. Vind het leuk en pakkend. Wilde een char maken die een betekenis kan hebben bij een dungeon run oid. Heb nu een lvl 18 warrior. Maar het gewoon een “last” om ermee te spelen. Heb er weinig plezier aan! Veranderd dit nog snel..? Of blijft het gewoon zo? Als ik een hunter/ warlock voorbij zie komen denk ik dat dat veel leuker speelt.. en hoevaak doe je een dungeon?? En als tank moet je verdomde goed weten wat je moet doen. En dat weet ik ook niet als tank.
Daarnaast wordt inderdaad vaak een leiders rol verwacht omdat je degene bent die groepen pulled en daarmee moet je eigenlijk ook wel de goede routes door de dungeons kennen.
Als je wat relaxter wil levelen is ranged DPS (warlock, mage, hunter bijvoorbeeld) de meest ontspannen keuze. Je kunt dan wat verder van de actie blijven en alles een beetje aankijken.
Hunter heeft als voordeel dat je voor solo spul wat flexibeler bent, maar een pet kan een dungeon ook goed verknoeien als je er niet goed mee om gaat.
Melee DPS zit wat meer in de actie natuurlijk, je moet iets meer bewust zijn van je omgeving (don't stand in the fire).
Als je wel wat verantwoordelijkheid zoekt maar geen leidersrol wil vervullen is healer ook altijd leuk. Je moet dan wel scherp zijn op wat er gebeurt, maar je hebt meer overzicht nodig. Als healer hobbel je meer achter de groep aan
Solo levelen kan soms wat trager zijn (of aanvoelen).
Al met al heeft elke class zo zijn voor- en nadelen, maar ik zou als eerste class er één uitzoeken die wat bij je eigen persoonlijkheid en voorkeuren past
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Je kan best goed in je tank rol groeien. Anders ga je Dps Warrior spelen.Nickrsd schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:54:
Persoonlijk heb ik juist Warrior gekozen omdat je veel invloed hebt op de groep.
Warrior is trouwens een class begin erg lastig en saai is maar naar mate van tijd veel sterker wordt. Waar mages altijd al goed zijn is dat met een Warrior wel anders.
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 14-09-2019 21:52 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zal proberen vol te houden met warrior en een fury build maken voor pve dps.
Verder zo nu en dan met warlock spelen. En net een hunter gemaakt, deze is bekend en speelt gewoon fijn weg!
Miss is een mage wel leuk, nog nooit gespeeld.
Maar een keuze maken en levelen is ook ff nodig, anders kom je nooit voorbij de lvl 20 haha
Verder zo nu en dan met warlock spelen. En net een hunter gemaakt, deze is bekend en speelt gewoon fijn weg!
Miss is een mage wel leuk, nog nooit gespeeld.
Maar een keuze maken en levelen is ook ff nodig, anders kom je nooit voorbij de lvl 20 haha
Je hebt niet perse Fury nodig voor dps.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
T mooie aan classic is dat juist iedereen gewoon kan doen wat hij zelf wilt.
We zitten nu in p1 , met Molten Core en Onyxia, wanneer ze p2 gaan uitbrengen weet nog niemand. Maar 90% van de playerbase zit gewoon nog tussen level 30 en 50 in. Dus dat zal nog wel even duren.
Je moet je ook niet druk maken om welke talenten je kiest tijdens levelen. Lijkt fury met dual weapons je mega leuk? neem dat dan. Die ene halve seconden dat je met arms misschien met een goede 2h sneller bent. Ieder zo zijn ding. Hunters zijn allemaal beast master. Maar vind jij t leuk om tijdens t levelen al een beetje horde te killen. Neem dan Survival, krijg je extra stun etc. Niemand die er wat om geeft.
Het mooie aan meerdere characters levelen is dat je op een gegeven moment kan kiezen welke je omhoog brengt. Niemand maakt dit iets uit ook, zelfde geld voor professions. Iedereen denkt dat je skinning/mining moet nemen voor materialen die je kan verkopen zodat je op lvl 40 je mount kan maken.
Ik ben zelf een paladin begonnen (zoals ik 14 jaar paladin retail wow heb gespeeld)
En ik heb altijd mooi met enchanting/Tailoring gelopen, Ik vond het altijd super om bags te maken voor mensen en natuurlijk ook verkopen voor gold. Ook enchanting om later alles te leren wat er te leren valt en zo een van de betere enchanters op de server te worden.Dus ik ben wederom weer met enchanting en tailoring begonnen.
We zitten nu in p1 , met Molten Core en Onyxia, wanneer ze p2 gaan uitbrengen weet nog niemand. Maar 90% van de playerbase zit gewoon nog tussen level 30 en 50 in. Dus dat zal nog wel even duren.
Je moet je ook niet druk maken om welke talenten je kiest tijdens levelen. Lijkt fury met dual weapons je mega leuk? neem dat dan. Die ene halve seconden dat je met arms misschien met een goede 2h sneller bent. Ieder zo zijn ding. Hunters zijn allemaal beast master. Maar vind jij t leuk om tijdens t levelen al een beetje horde te killen. Neem dan Survival, krijg je extra stun etc. Niemand die er wat om geeft.
Het mooie aan meerdere characters levelen is dat je op een gegeven moment kan kiezen welke je omhoog brengt. Niemand maakt dit iets uit ook, zelfde geld voor professions. Iedereen denkt dat je skinning/mining moet nemen voor materialen die je kan verkopen zodat je op lvl 40 je mount kan maken.
Ik ben zelf een paladin begonnen (zoals ik 14 jaar paladin retail wow heb gespeeld)
En ik heb altijd mooi met enchanting/Tailoring gelopen, Ik vond het altijd super om bags te maken voor mensen en natuurlijk ook verkopen voor gold. Ook enchanting om later alles te leren wat er te leren valt en zo een van de betere enchanters op de server te worden.Dus ik ben wederom weer met enchanting en tailoring begonnen.
[ Voor 17% gewijzigd door dfbt op 15-09-2019 09:37 ]
Oef een mob taggen als je speelt met de gehele wow populatie dat zou drama worden in classicPowerblast schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:53:
Mooiste zou nog steeds zijn dat we allemaal op 1 realm spelen, maar of dat zo goed is voor het community gevoel... ik vrees dat je dan echt verdwaald in de hoop. Denk dat ze technisch ondertussen wel in staat zijn om dit te doen, maar ik zie dat niet gebeuren tot de wow subscribers zo ver terug lopen dat ze wel moeten.
Yeah, geef me dan toch maar gesplitste realms zoals het nu isstomley schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:52:
[...]
Oef een mob taggen als je speelt met de gehele wow populatie dat zou drama worden in classic10 uur in de rij staan voor hogger:)
Uh, de vanilla wereld is niet eens ontworpen voor 5000 man. Laat staan het resultaat van de 27 PvP servers in Europa samenvoegen tot 1 server met maar "één layer". Dan zit je met 400.000 mensen in Azeroth. Dat geeft één flask per 12.500 spelers per dag. Over Kazzak, Azuregos en de Emerald dragons wil ik het niet eens hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 15-09-2019 12:18 ]
Bij ons op Mirage hebben ze al over de 130k chars gemaakt. Deel dat zeg maar door 2 en je hebt al 70k spelers.
http://classicrealminfo.com/Chart/MirageRaceway
En de High PvP realms zijn waarschijnlijk nog niet helemaal bijgewerkt. Moet je even chart/servernaam zetten
En de High PvP realms zijn waarschijnlijk nog niet helemaal bijgewerkt. Moet je even chart/servernaam zetten
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Een fractie (15k) is daar maar van actief concurrent, want meer gaat gewoonweg niet. Ik heb het dus over het aantal ingelogde spelers.junglebeast schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:26:
Bij ons op Mirage hebben ze al over de 130k chars gemaakt. Deel dat zeg maar door 2 en je hebt al 70k spelers.
Zeker gezien het aantal karakters dat zich bevindt tussen de 1 en de 10 lijkt het me ook direct een server met een van de meest ongespeelde karakters van alle realms.
[ Voor 17% gewijzigd door Paprika op 15-09-2019 12:40 ]
Ik zit in een party met een priest (34) die mid-mob gekilled word door een warlock (40). Ik was niet op tijd ter plaatse, dus ik (33) moest het alleen opknappen.
Ondanks zijn volle hp en de zeven levels verschil kwam ik er bijna compleet ongeschonden uit
. Hij is geressed en heel hard weggerend.
De truuc: tijdig kicken. Zonder shadow spells blijft er weinig over voor de warlock.
Ondanks zijn volle hp en de zeven levels verschil kwam ik er bijna compleet ongeschonden uit

De truuc: tijdig kicken. Zonder shadow spells blijft er weinig over voor de warlock.
Dat zegt anders voornamelijk veel over zijn (gebrek aan) kunnen. Hij hoort gewoon deep affliction te zijn (instant cast dots met Nightfall Shadowbolt procs) en je nooit in de buurt laten komen door te kiten met Exhaustion. Als ie stil stond en Shadowbolt of Drain Life zat te spammen dan is het best een kansloos operatie ja.HTT-Thalan schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:43:
Sssht!Paprika schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:51:
[...]
Dat zegt anders voornamelijk veel over zijn (gebrek aan) kunnen. Hij hoort gewoon deep affliction te zijn (instant cast dots met Nightfall Shadowbolt procs) en je nooit in de buurt laten komen door te kiten met Exhaustion. Als ie stil stond en Shadowbolt of Drain Life zat te spammen dan is het best een kansloos operatie ja.
De priest werd wel gedot dus waarom hij bij mij met fear probeerde te openen, tja. Omdat ik die kickte kon hij daarna niks meer.
- edit -
Vandaag voor het eerste de twee Rogues bij elkaar gebracht, in Durotar. Ik wilde even experimenteren met boosten. Helaas heeft het spel daar al rekening mee gehouden
[ Voor 40% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-09-2019 15:53 ]
Zo sinds een week zit ik op WoW Classic. Wat een verademing vergeleken met Retail. Na een break van 5 jaar 2 maanden Retail gedaan en nu dus Classic.
Op Mirage Raceway neergestreken en met een human Paladin begonnen. Vandaag level 25 met Jeannedârc gehaald en tot nu toe compleet als Ret gespecced. In Vanilla had ik een Holy Pally, en eigenlijk geen zin om alleen maar als heal/buff bot te fungeren.
Leuke guild gevonden waar men ook samen dingen doet. En tot nu toe voornamelijk vriendelijke spelers gevonden die ook graag als een party willen questen.
Dit gevoel heb ik heel lang in WoW gemist. In Retail had ik altijd het idee dat iedereen voor zichzelf bezig was in plaats van als een groep. Leuk dat multiserver dungeon tool dingetje. Maar het brengt wel het slechtste in de mens naar boven.
Hier is het weer zoals in Vanilla. Gedraag je je niet, dan bouw je vanzelf een slechte naam op.
Ik blijf zeker in Classic zitten. Lang geleden dat een spel me zo heeft kunnen boeien.
Op Mirage Raceway neergestreken en met een human Paladin begonnen. Vandaag level 25 met Jeannedârc gehaald en tot nu toe compleet als Ret gespecced. In Vanilla had ik een Holy Pally, en eigenlijk geen zin om alleen maar als heal/buff bot te fungeren.
Leuke guild gevonden waar men ook samen dingen doet. En tot nu toe voornamelijk vriendelijke spelers gevonden die ook graag als een party willen questen.
Dit gevoel heb ik heel lang in WoW gemist. In Retail had ik altijd het idee dat iedereen voor zichzelf bezig was in plaats van als een groep. Leuk dat multiserver dungeon tool dingetje. Maar het brengt wel het slechtste in de mens naar boven.
Hier is het weer zoals in Vanilla. Gedraag je je niet, dan bouw je vanzelf een slechte naam op.
Ik blijf zeker in Classic zitten. Lang geleden dat een spel me zo heeft kunnen boeien.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Tenzij het je daarom te doen is, natuurlijkSandsOfArrakis schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:33:
(..) Gedraag je je niet, dan bouw je vanzelf een slechte naam op.
Zodra de andere rogue 10 silver bij elkaar heeft vorm ik daar de 'tegenguild' van die aan de Alliance kant.
Ik ga proberen iets van een macro te maken zodra ze een whisper krijgen "Look out! Behind you!" op het moment dat ik op Ambush druk.
[ Voor 34% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-09-2019 18:00 ]
Dat kan toch niet?HTT-Thalan schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:37:
[...]
Tenzij het je daarom te doen is, natuurlijk.
Zodra de andere rogue 10 silver bij elkaar heeft vorm ik daar de 'tegenguild' van die aan de Alliance kant.
Ik ga proberen iets van een macro te maken zodra ze een whisper krijgen "Look out! Behind you!" op het moment dat ik op Ambush druk.
Hij speelt beide factions in parallel.
Misschien helpt het meer als je verteld hoe ipv alleen dat het kan.
2 accounts, beide inloggen door 2x op Wow.exe te klikken en dan een Horde en een Alliance karakter aanmaken. Lijkt mij dat deze complexe opzet weinig uitleg behoeft.Bossie schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:20:
[...]
Misschien helpt het meer als je verteld hoe ipv alleen dat het kan.
Dat is nu nog de opzet inderdaad, doch later ga ik de twee clients wel op zekere hoogte samen laten werken. Ik wil vanaf beide clients tegelijkertijd kunnen chatten (iig berichten versturen) en kunnen volgen, vanish, sprint, distract enzo. Dat doen multiboxers ook, alleen dit is toch net iets anders aangezien de karakters elkaar wel kunnen bijten (lees: doodsteken). Ik heb een 4K 34" scherm aangesloten dus ik kan beide clients wel windowed naast elkaar draaien.Paprika schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:25:
[...]
2 accounts, beide inloggen door 2x op Wow.exe te klikken en dan een Horde en een Alliance karakter aanmaken. Lijkt mij dat deze complexe opzet weinig uitleg behoeft.
De gedachte is dat ze als een duo door het leven gaan, met een bepaald verhaal eromheen. Het is dan wel geen RP server, maar er word wel flink ge-pvp'd op Ashbringer.
[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-09-2019 19:37 ]
Doe maar wel, hoe ga je een macro maken waarmee hij als hij de genoemde aanval uitvoert met rogue A, er vervolgens een whisper gaat naar de target van Rogue A terwijl zijn target van een andere faction is.Paprika schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:25:
[...]
2 accounts, beide inloggen door 2x op Wow.exe te klikken en dan een Horde en een Alliance karakter aanmaken. Lijkt mij dat deze complexe opzet weinig uitleg behoeft.
Je kan het kort houden aangezien dit weinig uitleg behoeft.
/assist <naam opposite faction rogue>Bossie schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:05:
[...]
Doe maar wel, hoe ga je een macro maken waarmee hij als hij de genoemde aanval uitvoert met rogue A, er vervolgens een whisper gaat naar de target van Rogue A terwijl zijn target van een andere faction is.
Je kan het kort houden aangezien dit weinig uitleg behoeft.
/run SendChatMessage("Behind you!","WHISPER",nil,UnitName("target"))
Heb ik gemist dat je tegenwoordig met de andere faction kan chatten, misschien in retail maar zeker niet in vanilla/classic ?Paprika schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:10:
[...]
/assist <naam opposite faction rogue>
/run SendChatMessage("Behind you!","WHISPER",nil,UnitName("target"))
Ik zei al: hij speelt beide factions tegelijk.Bossie schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:14:
[...]
Heb ik gemist dat je tegenwoordig met de andere faction kan chatten, misschien in retail maar zeker niet in vanilla/classic ?
Dus?Paprika schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:22:
[...]
Ik zei al: hij speelt beide factions tegelijk.
Lijkt me een deftige macro on een whisper van game instance A vervolgens door te geven aan game instance B waarbij A & B logins hebben met verschillende facties. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.
Software die de keypress doorstuurt naar beide venstors of gewoon even snel de cursor bewegen naar het andere venster. Daar ligt de complexiteit niet.Bossie schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:37:
[...]
Dus?
Lijkt me een deftige macro on een whisper van game instance A vervolgens door te geven aan game instance B waarbij A & B logins hebben met verschillende facties. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.
Ik heb heel lang druid gespeeld en dus alle 3 de roles gehad.Felyrion schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 21:15:
[...]
Tanken is wat mij betreft wel de lastigste rol. Je moet ogen voor en achter hebben en vaak fouten van andere group members opvangen (taunten etc.).
Daarnaast wordt inderdaad vaak een leiders rol verwacht omdat je degene bent die groepen pulled en daarmee moet je eigenlijk ook wel de goede routes door de dungeons kennen.
Als je wat relaxter wil levelen is ranged DPS (warlock, mage, hunter bijvoorbeeld) de meest ontspannen keuze. Je kunt dan wat verder van de actie blijven en alles een beetje aankijken.
Hunter heeft als voordeel dat je voor solo spul wat flexibeler bent, maar een pet kan een dungeon ook goed verknoeien als je er niet goed mee om gaat.
Melee DPS zit wat meer in de actie natuurlijk, je moet iets meer bewust zijn van je omgeving (don't stand in the fire).
Als je wel wat verantwoordelijkheid zoekt maar geen leidersrol wil vervullen is healer ook altijd leuk. Je moet dan wel scherp zijn op wat er gebeurt, maar je hebt meer overzicht nodig. Als healer hobbel je meer achter de groep aan
Solo levelen kan soms wat trager zijn (of aanvoelen).
Al met al heeft elke class zo zijn voor- en nadelen, maar ik zou als eerste class er één uitzoeken die wat bij je eigen persoonlijkheid en voorkeuren past
Tanken is hectisch, zeker in niet zulke goede groepen Niet mijn ding meer.
Healer is wat relaxter, maar je zit de hele tijd naar de party health balkjes te kijken ipv naar wat er gebeurt om je heen.
Melee is wat chaotisch omdat je midden in de massa je ding loopt te doen en soms geen idee hebt wat er gebeurt omdat je alleen de grote teen van een mob ziet.
Ranged vind ik wel fijn. Je hebt overzicht, je kunt mobs uitkiezen om op te focussen, mobs die uit de massa op een healer ofzo rennen kun je crowd controllen of afvangen.
Maar goed, helaas zit mijn vakantie er op. 7 days played. Lvl 51. Waren mooie weken

Dit dus.
Nee, maar ook niet datgene wat opgenoemd werd.Paprika schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:46:
[...]
Software die de keypress doorstuurt naar beide venstors of gewoon even snel de cursor bewegen naar het andere venster. Daar ligt de complexiteit niet.
Het zou moeten lukken, maar heeft iets meer nodig dan alleen een wow macro toch
De complexiteit ligt er (naar mijn mening) in om beide karakters bij elkaar in de buurt te houden.Bossie schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:33:
[...]
Het zou moeten lukken, maar heeft iets meer nodig dan alleen een wow macro toch
Wellicht heb ik wat gemist in je verhaal, maar die twee characters zijn niet grouped? Het kan goed zijn dat ik het mij verkeerd herinner, maar ik dacht dat je 'vroegah' met een low-level een mob kon taggen, die met een non-grouped high-level character af kon maken, de low-level kreeg dan de volle XP. Dat werkt dus niet (meer)?HTT-Thalan schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:55:
Vandaag voor het eerste de twee Rogues bij elkaar gebracht, in Durotar. Ik wilde even experimenteren met boosten. Helaas heeft het spel daar al rekening mee gehouden. Als ik een Level 14 mob aggro met mijn Level 6 Rogue, en die vervolgens afmaakt met die van Level 34, krijgt de lowbie 2XP. Niet de moeite dus, misschien alleen voor hele lastige elites/questmobs.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:17 ]
De reacties zijn gemengd, maar overwegend positiefDeleon78 schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:59:
Willen de mensen die reageren op @HTT-Thalan eerst even wat googlen over multiboxen?
Ik heb trouwens nog niet eerder gezien dat iemand zoiets probeert met de 2 factions met een "verhaal" eromheen. Mij mag je van harte ganken, ik vind het geweldig bedacht.
Succes met de setup!

Qua verhaal wilde ik eerst voor Jeckyll & Hyde gaan (steeds ééntje uit stealth) maar "Hyde" was al bezet aan de horde kant en sowieso is het dan lastig te herkennen voor de andere factie, dus nu heten ze "Diango" en "Díango" (Human/Orc). Soort geadopteerde tweelingbroertjes dan maar. Ze maken af en toe ruzie (fist fights) over loot, maar 'sticking together' doen ze wel en ze zijn verzot op gold, dus de één troggelt zijn factiegenoten wat geld af terwijl de andere 'motiveert' met een grote knuppel boven diens hoofd. Ik moet Stitches' zijn Femur nog een keer looten voor added effect, of een andere leuke knuppel vinden.
Bij elkaar houden is het lastigste tot nu toe inderdaad, zeker nu ik nog geen software gebruik, daarom richt ik me vooral op het levelen van de Human Rogue, en level ik de Orc tijdens de 'off hours' (tijdens lange vluchten, of als er zwaar gegankt word overal en ik dus toch weinig opschiet).
Gaat dus nog wel een tijdje duren, gezin, werk enzo. Maar het is leuk om te doen
ik speel trouwens op de pvp realm Skullflame waar je geen que hebt, en in avond high aan populatie is en soms in t weekend full. De Horde Alliance populatie is 75 om 25 . Wel echt jammer aangezien al mijn characters daar staan..op de Alliance kant. Van te voren weet je natuurlijk niks, en zodra je een beetje tijd heb gestoken en de realm 2-3-4 weken bestaat komen de ''grafieken en de statistieken natuurlijk tevoorschijn. Levelen in bepaalde gebieden is gewoon onmogelijk. Zo is Hillsbrand Foothills, Stv, en arati highlands etc nu al voor Alliance eigenlijk niet meer te doen. Ik ben op mijn hunter maar een beetje gegaan naar de ''dungeon leveler'' wat ik echt onwijs jammer vind. Ik heb op 5 chars nu al 3-4 dagen played en dus naar een andere server ga ik absoluut niet doen. Ik hoop dat Blizzard toch wel met een oplossing komt voor de ''mislukte servers''
ondanks de populatie is t ons toch gelukt om een guild van bijna 300 man te hebben, die allemaal Nederlands zijn op de server, dat is dan wel t enige lichtpuntje
ondanks de populatie is t ons toch gelukt om een guild van bijna 300 man te hebben, die allemaal Nederlands zijn op de server, dat is dan wel t enige lichtpuntje
Level 46 op m'n hunter. Ging verbazingwekkend snel allemaal gisteren. Beetje questen in feralas. Daarna wat in swamp of sorrows. Geld gaat de goede kant op. Vanavond de high 40 quests van STV doen denk ik. Zijn aantal quests van Grom'Gol dus Troll/Org rep en ben bijna revered bij ogrimmar wat inhoud dat de boel weer klein beetje goedkoper word
Ook word het tijd om de Maraudon prequests te doen. Ik wil zeker die scepter hebben voor de shortcut en de quest geeft de beste boog tot Ancient Bone Bow en daarna rok'delar.
Het is me vrijdag ook gelukt om Broken Tooth te tamen. Ik was in de badlands en dacht: okay, nog ff rondje(ik had al dag of 2 gecamped). 2 rondjes gelopen en ineens zie ik daar op m'n track beasts: Broken Tooth. Heart rate spikes. duurt me 20sec om van m'n mount te gaan want ik missclick, vervolgens, waar is me trap, waar is me trap. Maar gevonden, abandon m'n random badlands cat die ik alleen had in het geval dat ik BT zou vinden. En gaan tamen. Ik was echt super blij ei in guild chat
Het is me vrijdag ook gelukt om Broken Tooth te tamen. Ik was in de badlands en dacht: okay, nog ff rondje(ik had al dag of 2 gecamped). 2 rondjes gelopen en ineens zie ik daar op m'n track beasts: Broken Tooth. Heart rate spikes. duurt me 20sec om van m'n mount te gaan want ik missclick, vervolgens, waar is me trap, waar is me trap. Maar gevonden, abandon m'n random badlands cat die ik alleen had in het geval dat ik BT zou vinden. En gaan tamen. Ik was echt super blij ei in guild chat
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Voor zover ik het mij kan herinneren is dit (vrijwel) nooit mogelijk geweest, maar ik ben pas laat in Vanilla begonnen met spelen.Thomas H schreef op maandag 16 september 2019 @ 05:00:
[...]
Wellicht heb ik wat gemist in je verhaal, maar die twee characters zijn niet grouped? Het kan goed zijn dat ik het mij verkeerd herinner, maar ik dacht dat je 'vroegah' met een low-level een mob kon taggen, die met een non-grouped high-level character af kon maken, de low-level kreeg dan de volle XP. Dat werkt dus niet (meer)?
Als de mob die gedood wordt normaliter xp zou geven aan de 'out-of-group' (hogere level) speler, dan krijgt de persoon (lagere level) die de mob getagd heeft de volledige hoeveelheid xp. Is de mob 'grijs' voor de 'out-of-group' speler, dan krijgt de lagere level speler maar een heel klein beetje xp, ongeacht de hoeveelheid damage die hij/zij gedaan heeft.
Meer info over xp-verdeling kun je hier vinden.
Nou mijn vakantie zit erop.
Toch teveel tijd bezig geweest met zaken buiten wow waardoor ik toch geen lvl 60 heb kunnen halen.
Gisteren afgesloten op lvl 57. De laatste 3 levels haal ik deze week nog wel ergens.
De queues zijn prima omheen te werken ondertussen.
Op prime time (tussen 16:00 en 21:00) ongeveer een anderhalf uur queue.
Aangezien ik toch om 15:00 al thuis ben heb ik daar ook geen last van.
Helaas is door de queue problemen in de eerste 2 weken de guild aardig uit elkaar gevallen.
Veel mensen zijn weg getrokken naar andere realms of hebben het helemaal opgegeven.
Dus het is even kijken wat we hiermee gaan doen.
Waarschijnlijk op zoek naar een andere guild die dezelfde problemen heeft om te kijken of we hiermee kunnen mergen.
Ach we zullen het wel zien, zal vast wel weer een oplossing voor gevonden worden.
Toch teveel tijd bezig geweest met zaken buiten wow waardoor ik toch geen lvl 60 heb kunnen halen.
Gisteren afgesloten op lvl 57. De laatste 3 levels haal ik deze week nog wel ergens.
De queues zijn prima omheen te werken ondertussen.
Op prime time (tussen 16:00 en 21:00) ongeveer een anderhalf uur queue.
Aangezien ik toch om 15:00 al thuis ben heb ik daar ook geen last van.
Helaas is door de queue problemen in de eerste 2 weken de guild aardig uit elkaar gevallen.
Veel mensen zijn weg getrokken naar andere realms of hebben het helemaal opgegeven.
Dus het is even kijken wat we hiermee gaan doen.
Waarschijnlijk op zoek naar een andere guild die dezelfde problemen heeft om te kijken of we hiermee kunnen mergen.
Ach we zullen het wel zien, zal vast wel weer een oplossing voor gevonden worden.
Ik ben mij inmiddels gaan focussen op een warrior. En ik moet zeggen: het speel heerlijk. Veel leuker om mee te questen dan met m'n rogue. Jammer, maar waar! Inmiddels volgens mij level 23 geworden; heb nog een lange weg te gaan.
Retail ben ik inmiddels, sinds Classic, nauwelijks nog gaan bezoeken. Het is heerlijk hoor, vliegen, makkelijk, pew pew etc etc, maar classic is voor mij de echte experience - zoals een MMORPG behoort te zijn.
Ik blijf rustig door gaan met levelen en probeer ondertussen m'n professions te maximaliseren. Kost erg veel gold, dus zal uiteindelijk wel even een halt toeroepen aan het levelen van de professions.
Retail ben ik inmiddels, sinds Classic, nauwelijks nog gaan bezoeken. Het is heerlijk hoor, vliegen, makkelijk, pew pew etc etc, maar classic is voor mij de echte experience - zoals een MMORPG behoort te zijn.
Ik blijf rustig door gaan met levelen en probeer ondertussen m'n professions te maximaliseren. Kost erg veel gold, dus zal uiteindelijk wel even een halt toeroepen aan het levelen van de professions.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik kom zojuist mijn eerste 5-account multiboxer tegen
5 horde hunters bij elkaar met bijna dezelfde namen.
3 corpseruns van de 5, ik ben benieuwd of zijn software daar ook een truucje voor heeft
.
3 corpseruns van de 5, ik ben benieuwd of zijn software daar ook een truucje voor heeft
.
Dit weekend ook weer een middagje kunnen spelen.
Merk dat mijn warlock wat sterker begint te worden en wat makkelijker door de mobs komt nu (lvl 27).
Gister een mooie encounter met wat horde gasten. Ze killden iedereen die hun low lvl vriend aan viel.
Ik was aan het questen en ze killden mij per ongeluk. (dachten vast dat ik geganked had).
Na het gebruiken van mn soulstone deden ze allemaal /sorry
Waarna ze me nog geholpen hebben om wat quest mobs te killen (was rode quest dus zeer content mee).
Spel houd me verassend boeiend, maar ik speel nu dan ook casual ipv 12 uur per dag zoals tijdens de studie
.
Lekker op mijn eigen tempo richting de 60.
Merk dat mijn warlock wat sterker begint te worden en wat makkelijker door de mobs komt nu (lvl 27).
Gister een mooie encounter met wat horde gasten. Ze killden iedereen die hun low lvl vriend aan viel.
Ik was aan het questen en ze killden mij per ongeluk. (dachten vast dat ik geganked had).
Na het gebruiken van mn soulstone deden ze allemaal /sorry
Waarna ze me nog geholpen hebben om wat quest mobs te killen (was rode quest dus zeer content mee).
Spel houd me verassend boeiend, maar ik speel nu dan ook casual ipv 12 uur per dag zoals tijdens de studie
Lekker op mijn eigen tempo richting de 60.
Ik kan je zeggen dat als een hunter kut is, 5 hunters 5x kutter zijnDeleon78 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:01:
[...]
Nice work
Ik schat dat hij wel 3 clients kan kiezen om commands naar te sturen, maar het blijft een corpserunen 2 kwetsbare hunters
Hadden we deze al gezien mensen :https://youtu.be/D9z6DjWcgIU
Vroeg me al af hoe sommige mensen al zover gegeared waren.
Maar ja, als men het op deze manier doet is het ook niet al te lastig.
Laten we hopen dat Blizzard iedereen die dit gedaan heeft mooi banned.
Vroeg me al af hoe sommige mensen al zover gegeared waren.
Maar ja, als men het op deze manier doet is het ook niet al te lastig.
Laten we hopen dat Blizzard iedereen die dit gedaan heeft mooi banned.
Heb ik ook beetje last van, hoewel als ik het uitleg aan iemand dan begrijpen ze wel wat er gebeurd is en waarom ze klappen krijgen. Ik zou inmiddels bijna een standaard disclaimer macro maken om te waarschuwen dat abilities gebruiken zoals bijvoorbeeld eartshock terwijl ik pull, niet zo handig is. Terwijl je daarna die losgeslagen mob taunt en aggro houdt, hoop je maar dat de rest van de dps niet helemaal los gaat op de andere mobs.FunkyTrip schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:53:
[...]
Ik heb heel lang druid gespeeld en dus alle 3 de roles gehad.
Tanken is hectisch, zeker in niet zulke goede groepen
Niet mijn ding meer.
Ik moet maar ens skull icon gaan keybinden en gebruiken. Voor mn eigen bestwil.
.
Wat gebruik je voor build..?RustStorm schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:35:
Ik ben mij inmiddels gaan focussen op een warrior. En ik moet zeggen: het speel heerlijk. Veel leuker om mee te questen dan met m'n rogue. Jammer, maar waar! Inmiddels volgens mij level 23 geworden; heb nog een lange weg te gaan.
Ben ook met warrior bezig, alleen tis echt doorzetten om ermee te spelen (lvl 19).
Gister wel deadmines gedaan, was leuke ervaring die dungeon
Ik ben niet eens een tank en heb dit gelijk gedaan. Met wat grotere groepen elite mobs is dit gewoon super handig als je een groep hebt waar je bij sommige mensen twijfels hebt. Ik heb het op ~/` gezet (links van de 1).BrndV schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:44:
[...]
Heb ik ook beetje last van, hoewel als ik het uitleg aan iemand dan begrijpen ze wel wat er gebeurd is en waarom ze klappen krijgen. Ik zou inmiddels bijna een standaard disclaimer macro maken om te waarschuwen dat abilities gebruiken zoals bijvoorbeeld eartshock terwijl ik pull, niet zo handig is. Terwijl je daarna die losgeslagen mob taunt en aggro houdt, hoop je maar dat de rest van de dps niet helemaal los gaat op de andere mobs.
Ik moet maar ens skull icon gaan keybinden en gebruiken. Voor mn eigen bestwil.
Het is best bijzonder inderdaad, want normaal gesproken zeggen de meeste mensen dat Warrior een van de vervelendste classes is om te levelen. Vooral wanneer je meerdere mobs op je krijgt dat je snel dood gaat. Kameraad is ook Warrior (inmiddels is hij al 60) maar het was best wel struggelen gaf hij aan.Nickrsd schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:48:
[...]
Wat gebruik je voor build..?
Ben ook met warrior bezig, alleen tis echt doorzetten om ermee te spelen (lvl 19).
Gister wel deadmines gedaan, was leuke ervaring die dungeon
Hij is begonnen met Arms (volgens hem en de meeste is Fury sowieso out of the question) en rond level 50 is hij overgestapt op Protection omdat het levelen steeds maar lastiger ging. Het was voor hem best wel een genot om te switchen naar protection vanaf 50. Eerder zou hij niet aanraden. Als Arms kan je prima tanken omdat je op laag level toch niet echt een Tank build hebt, ongeacht welke talents je kiest.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Terug rollen naar eerdere versie van dat character, gold innemen en verder laten spelen. Bannen is overdreven, maar op zich ook wel weer terecht want je doet het met opzet.Deleon78 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:45:
[...]
Ik denk niet dat er bij iemand twijfel kan bestaan dat dit niet de bedoeling is. Wat mij betreft ook gewoon de banhammer er overheen.
Ik zou zelf ruimte laten voor 1x ervaren, soms gebeuren zaken en heb je pas achteraf door wat er gebeurt.
Overigens ook de drops en gold afnemen.
Mijn eerste blue world drop gevonden, krijg ik hem aan de straatstenen niet kwijt
.
Er is al een reactie: https://us.forums.blizzar...stance-bug-exploit/300823invine schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:56:
[...]
Terug rollen naar eerdere versie van dat character, gold innemen en verder laten spelen. Bannen is overdreven, maar op zich ook wel weer terecht want je doet het met opzet.
Het is gefixed en ze gaan mensen die het misbruikt hebben wel aanpakken.
Disenchanten dan maarHTT-Thalan schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:01:
Mijn eerste blue world drop gevonden, krijg ik hem aan de straatstenen niet kwijt.
LW and Skinning dus no
Hmm, eventueel twink materiaal? Als dat eenmaal weer gaat lopen is dit wel een leuke proc offhander voor rogues.HTT-Thalan schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:25:
[...]
LW and Skinning dus no. Heb hem op de AH gezet, "The Black Knight" blue Main hand sword met Shadowbolt proc.
Lees mijn beschrijving nog eensBrndV schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:27:
[...]
Hmm, eventueel twink materiaal? Als dat eenmaal weer gaat lopen is dit wel een leuke proc offhander voor rogues.
Weet ik niet zo; weaponspeed is eigenlijk te snel voor een MH (je kan hem niet als OH equippen), en de procrate schijnt abominabel te zijn.BrndV schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:27:
[...]
Hmm, eventueel twink materiaal? Als dat eenmaal weer gaat lopen is dit wel een leuke proc offhander voor rogues.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Alt naar level 5 levelen en gaan met die banaanHTT-Thalan schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:25:
[...]
LW and Skinning dus no. Heb hem op de AH gezet, "The Black Knight" blue Main hand sword met Shadowbolt proc.
Het hoeft ook niet voor jou interessant te zijn als Twink item. Zolang anderen het interessant vinden, kan het later wat meer goud opleveren.
Op zoiets hoop ik ook... Nightwatch Sword is laatst gedropped (lvl 16 met sta). Had het een keer op AH gezet voor net geen 3g, natuurlijk niet verkocht. Dus nu ligt het in mijn bank te wachten tot BGs er zijn en twinking een ding wordt. Hopelijk levert ie dan wat meer op. Minder wordt het sowieso niet.
Zo heb ik de Hotshot Pilot's Gloves naar mijn bankalt gestuurd. Top (lvl 29) Twink item voor cloth gebruikers, ging jaren geleden gemakkelijk voor 200g weg. Hoop op weer zoiets als eenmaal de battlegrounds gereleased worden.Zeara schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:40:
[...]
Het hoeft ook niet voor jou interessant te zijn als Twink item. Zolang anderen het interessant vinden, kan het later wat meer goud opleveren.
Op zoiets hoop ik ook... Nightwatch Sword is laatst gedropped (lvl 16 met sta). Had het een keer op AH gezet voor net geen 3g, natuurlijk niet verkocht. Dus nu ligt het in mijn bank te wachten tot BGs er zijn en twinking een ding wordt. Hopelijk levert ie dan wat meer op. Minder wordt het sowieso niet.
Ik heb onlangs rare mail pants verkocht (ben de naam kwijt) voor 23g ofzo (voor een level 34 volgens mij); was een level 60 die spullen aan het verzamelen was voor twinks, om deze later door te verkopen. Ik had het geld nu wat harder nodig gezien ik nog een mount moet kopen etc etc, maar ik weet zeker dat betreffende pants zeker voor meer dan 80g zullen verkopen als het eenmaal zo ver is. Fijn voor hem/haar! 
@Nickrsd ik maak gebruik van deze site voor wat betreft m'n build. En ik moet zeggen dat ik ook blues equiped heb, waardoor het mogelijk wat makkelijker gaat.
@Nickrsd ik maak gebruik van deze site voor wat betreft m'n build. En ik moet zeggen dat ik ook blues equiped heb, waardoor het mogelijk wat makkelijker gaat.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Niemand gaat een item gebruiken voor 'twinking' wanneer deze slechter is dan de items die je gratis kunt behalen...Zeara schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:40:
[...]
Hangt van het item af inderdaad. Er zijn een bepaal aantal items die heel erg goed zijn voor twinks en die brengen dan ook erg veel gold op op een gegeven moment.Paprika schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:54:
[...]
Niemand gaat een item gebruiken voor 'twinking' wanneer deze slechter is dan de items die je gratis kunt behalen...
Ja, maar geen level 16 sword terwijl er level 19 swords zijn die je gratis kunt krijgen met veel betere stats.invine schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:09:
[...]
Hangt van het item af inderdaad. Er zijn een bepaal aantal items die heel erg goed zijn voor twinks en die brengen dan ook erg veel gold op op een gegeven moment.
Kan mij herinneren dat die swords best populair waren. Maar cruel blade is beter voor bijvoorbeeld rogues, maar rogues kunnen eigenlijk beter met daggers spelen in pvp (vind ik, als rogue speler).Paprika schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:18:
[...]
Ja, maar geen level 16 sword terwijl er level 19 swords zijn die je gratis kunt krijgen met veel betere stats.
Shadowfang.... ^_^
Ik ben inmiddels discipline spec met goede gear (de auction house heeft echt koopjes; een blauwe head voor <1 gold). Door talents regen ik 15% van mijn mana while casting, en samen met wat potions voor noodgevallen en vooral slim spelen (geen overheals, proberen lange intervals tussen heals zodat de 5-second rule ingaat) merk ik dat ik echt bijna niet oom ga. Alleen als de group perongeluk 3 packs pulled, ja, dan moet ik aan de bak, maar houd ik het meestal net vol.
Gisteravond 4 dungeons gedaan met een paar hele onnozele spelers. Dan is het extra geweldig als je de hele group levend houd en mensen je bedanken :-D. Daar doe je 't voor als healer.
Ik heb SM-Armory en Library op level 32 gehealed (eindbaas is level 40!) en ben level 33 op dit moment. Zeker een challenge dus. En het fijne is dat een disc priest ook prima kan levelen met 5 punten in spirit tap.
Vanavond weinig tijd, maar morgen hopelijk weer een paar runs. Het wordt nu echt leuk met wat meer talents.
Gisteravond 4 dungeons gedaan met een paar hele onnozele spelers. Dan is het extra geweldig als je de hele group levend houd en mensen je bedanken :-D. Daar doe je 't voor als healer.
Ik heb SM-Armory en Library op level 32 gehealed (eindbaas is level 40!) en ben level 33 op dit moment. Zeker een challenge dus. En het fijne is dat een disc priest ook prima kan levelen met 5 punten in spirit tap.
Vanavond weinig tijd, maar morgen hopelijk weer een paar runs. Het wordt nu echt leuk met wat meer talents.
.
[ Voor 111% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:17 ]
Waarom zou 7000-8000 man per faction nodig zijn? Mij lijkt dat juist veel te veel. Vanilla was zo'n 2.5-3.5K concurrent volgens Mark Kern op een Full server, dat zou zo'n 1250 tot 1750 man per factie zijn bij een 50/50 split server. Daar is Vanilla dan ook volledig op gebalanced.Paprika schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:19:
[...]
Alleen bij de servers van de eerste twee lichtingen, maar Bloodfang is in verhouding dan juist weer aan de dode kant als de benchmark wel of geen queues is.
[Afbeelding]
Eigenlijk hoort een server toch wel minstens 7 a 8000 man per faction te hebben rond 7 uur om op de lange termijn gezond te blijven. Reken dat 40% in een tijd van 6 maanden nog wel gaat stoppen of zeker amper gaat spelen...
7000-8000 per factie op primetime lijkst veel meer op een volle PServer experience, dat moet je echt niet willen imho. Die PServers waren imho altijd enorm verziekt door de veel te hoge population en het feit dat daar niets aan gedaan werd.
Ik zie echt niet hoe P2 succesvol gaat zijn met 7000-8000 man online per faction, dat gaat zeker op een PVP een enorme shitshow worden., zelfs als 40% zou stoppen is dat nog steeds veel te veel spelers op primetime voor een goede Classic experience.
Dat hele geen queue = dead server is imho ook flink geneuzel, ik heb in Vanilla op Full, medium en low pop servers gespeeld en geen van die servers was destijd een "dead server". Een paar duizend man per server kan een heel goede experience opleveren.
Er lopen vast wel een paar rond die alleen het kleurtje zienPaprika schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:54:
[...]
Niemand gaat een item gebruiken voor 'twinking' wanneer deze slechter is dan de items die je gratis kunt behalen...
En al wordt het niet voor twinking gebruikt (in dit specifieke geval), vermoed/hoop ik het later voor meer te kunnen verkopen dan nu.
Ik als hier dat mensen toekomstige twink items verkopen/kopen.
Zo heb ik nu 5 stacks van 10 elemental earth in de bank staan. voor 2s gekocht. Ervaring op een pserver leert dat dit zo 4g per stuk kan worden. Is dan mooi wat extra gold zodat ik hopelijk mn epic mount kan kopen. (ben nog geen eens lvl 40 dus nog niet eens mijn basic mount haha)
Zo heb ik nu 5 stacks van 10 elemental earth in de bank staan. voor 2s gekocht. Ervaring op een pserver leert dat dit zo 4g per stuk kan worden. Is dan mooi wat extra gold zodat ik hopelijk mn epic mount kan kopen. (ben nog geen eens lvl 40 dus nog niet eens mijn basic mount haha)
Mijn ambush crits zijn het met je eens. Waarom zou je er 20 seconden op inhakken met een lomp zwaard als het in 2 seconden over kan zijn? Ik ben liever zo kort mogelijk zichtbaar, en als het World PVP is heb ik liever dat de mobs het afmaken, krijgen ze durability damage :-).invine schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:28:
[...]
Kan mij herinneren dat die swords best populair waren. Maar cruel blade is beter voor bijvoorbeeld rogues, maar rogues kunnen eigenlijk beter met daggers spelen in pvp (vind ik, als rogue speler).
Alleen duurt t nog wel ff voordat twinking echt een ding gaat worden.p2 of p3 komen pas battlegrounds. Enchants zijn echt nog niet te krijgen, dus verwacht echt komende maanden dat niemand t gaat kopen. Misschien komt t goed van pas als je voor je Epic Mount gaatbeebie121 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:47:
Ik als hier dat mensen toekomstige twink items verkopen/kopen.
Ik ben momenteel een hunter aan t levelen (lvl 36) en ben met al mijn gold die ik nu verdien toch ook maar alle twink gear die ik zie op AH aan t opkopen. Zo kan ik dat later weer goed doorverkopen.
Mijn hunter heeft 36% movespeed met aspect of the cheetah en zo kan ik mijn mount nog wel even laten wachten.
Eigenlijk is mijn bedoeling ook een Paladin main healer te maken, alleen die level ik samen met een vriend van mij en we zijn nu lvl 21. Dus dat gaat wat langzamer.Alleen daar heb ik een gratis mount op lvl 40
Wat zou een fijne, rustige plek zijn om een beetje te grinden? Het questen kost veel tijd door al het ganken tussendoor, ik wil een paar levels lekker leer farmen en zo gelijk de mount sparen. Zeg vanaf level 35 tot 40.
[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 16-09-2019 14:14 ]
Horde of Alliance?HTT-Thalan schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:14:
Wat zou een fijne, rustige plek zijn om een beetje te grinden? Het questen kost veel tijd door al het ganken tussendoor, ik wil een paar levels lekker leer farmen en zo gelijk de mount sparen. Zeg vanaf level 35 tot 40.
Horde zou ik voor Desolace->Feralas gaan ipv STV (daar wordt je gek van de gankende allies?).
Dat bedoel ik ook, als ik Horde zie is de verleiding te groot en kom ik niet aan grinden toeGrimmie187 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:18:
[...]
Horde of Alliance?
Horde zou ik voor Desolace->Feralas gaan ipv STV (daar wordt je gek van de gankende allies?).
In dat geval: blijf op je eigen continent vieze alliance smeerlap!HTT-Thalan schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:31:
[...]
Dat bedoel ik ook, als ik Horde zie is de verleiding te groot en kom ik niet aan grinden toe. Desolace kom ik wel eens (als Alliance) maar erg veel lopen. De turtles aan het meer bovenin Southsore zijn wel interessant misschien, maar die zijn level 31/32, te laag dus.
Zonder dollen: Swamp of sorrows->Badlands kun je proberen aan die kant van het water.
Zie ook: https://www.wowhead.com/n...d-recommended-quest-zones
[ Voor 8% gewijzigd door Grimmie187 op 16-09-2019 14:38 ]
DeZe had ik ook gevonden. En hier beginnen ze met fury tree voor de levelen tot 30. Dat ben ik nu aant doenRustStorm schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:46:
Ik heb onlangs rare mail pants verkocht (ben de naam kwijt) voor 23g ofzo (voor een level 34 volgens mij); was een level 60 die spullen aan het verzamelen was voor twinks, om deze later door te verkopen. Ik had het geld nu wat harder nodig gezien ik nog een mount moet kopen etc etc, maar ik weet zeker dat betreffende pants zeker voor meer dan 80g zullen verkopen als het eenmaal zo ver is. Fijn voor hem/haar!
Net als ik dus.Nickrsd schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:46:
[...]
DeZe had ik ook gevonden. En hier beginnen ze met fury tree voor de levelen tot 30. Dat ben ik nu aant doen
Overigens: houd rekening met het level van je tegenstanders. Het is een wereld van verschil als je tegenstanders hebt die 2 levels lager of hetzelfde level zijn als dat jij bent, ten opzichte van tegenstanders die 1 of 2 levels hoger zijn dan jij... Dat kan namelijk wél reuze frustrerend zijn.
@Dennism, buiten de servers met veel private server mensen gaan er gewoon veel mensen verdwijnen voordat phase 2-3 een ding gaat zijn. In phase 2 gaat die huidige cap van 15000 niet meer bestaan en zal de max dus ook inkakken, maar het aantal dode karakters stijgt nu al met de dag. Een server die nu piek op medium gaat in phase 2 echt low pop zijn. 5000 concurrent voor beide factions gecombineerd is healthy, maar een aantal servers redt deze aantallen nu al niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 16-09-2019 15:01 ]
Ik 'ontmoet' net iemand ingame die echt serieuze grudges heeft...
Hij is al ongeveer 30 minuten aan het 'spammen' in /world chat over twee personen die ninja's zouden zijn. Ik reply 'great, I'll invite them to my guild' enzo. Maar op een gegeven moment vraag ik hem in een whisper wat ze wel niet gepakt hebben dat hij de moeite neemt om al zo lang te adverteren
.
"Yeah, I know who you are, that fucker from the Wetlands!"
- Uh, what?
-
"You are that fucking ninja from the wetlands, I remember you! Think I'd forget! Reputation is a thing!"
- Oh well I run a guild full of ninja's, I advertise the fact and I tell people about it! -
- yeah great, now fuck off -
Dat is echt 10 levels en zoveel dagen geleden dat ik daar rondliep om chests te openen, dit is een toegewijde azijnpisser! Waarschijnlijk heeft hij een lijstje naast zijn scherm hangen
.
Hij is al ongeveer 30 minuten aan het 'spammen' in /world chat over twee personen die ninja's zouden zijn. Ik reply 'great, I'll invite them to my guild' enzo. Maar op een gegeven moment vraag ik hem in een whisper wat ze wel niet gepakt hebben dat hij de moeite neemt om al zo lang te adverteren
"Yeah, I know who you are, that fucker from the Wetlands!"
- Uh, what?
"You are that fucking ninja from the wetlands, I remember you! Think I'd forget! Reputation is a thing!"
- Oh well I run a guild full of ninja's, I advertise the fact and I tell people about it! -
- yeah great, now fuck off -
Dat is echt 10 levels en zoveel dagen geleden dat ik daar rondliep om chests te openen, dit is een toegewijde azijnpisser! Waarschijnlijk heeft hij een lijstje naast zijn scherm hangen

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat