Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:37
Lezen jullie trouwens de questen? Mezelf voorgenomen dit te gaan doen maar betrapt me er toch weer op dat ik het vaak niet doe... komt ook uiteraard door Questie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oggyogg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 09:32
Phydomir schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:10:
[...]

Ik zit daar ook. Neith (35 NE hunter) en Doppelganger (alt, 16 Human mage).
Same here, in NL guild "dutchclassics". Nick: Oggram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magistraal91
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09 07:07
mentalozzie schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:54:
Lezen jullie trouwens de questen? Mezelf voorgenomen dit te gaan doen maar betrapt me er toch weer op dat ik het vaak niet doe... komt ook uiteraard door Questie.
Ik gebruik niet eens Questie en alsnog betrap ik mezelf erop dat ik de quests niet lees bij het acquiren ervan. Is er helemaal ingebrand van vroeger denk ik, haha. Nu moet ik alsnog elke keer de log openen om te kijken waar ik heen moet. Het uitzoeken hiervan vind ik lekker laagdrempelig en fun, dus daarom geen Questie vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Questie weg doen dan :P
Dan moet je wel, anders snap je er geen klap van.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Magistraal91 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:09:
[...]

Ik gebruik niet eens Questie en alsnog betrap ik mezelf erop dat ik de quests niet lees bij het acquiren ervan. Is er helemaal ingebrand van vroeger denk ik, haha. Nu moet ik alsnog elke keer de log openen om te kijken waar ik heen moet. Het uitzoeken hiervan vind ik lekker laagdrempelig en fun, dus daarom geen Questie vooralsnog.
Mezelf er al meerdere keren op betrapt dat ik met 10 andere op een spawn sta te wachten van een named mob, om na 10 minuten toch maar eens te kijken waar ie blijft. Blijkt er in de quest log te staan dat je bepaalde mobs moet killen voor ie tevoorschijn komt -.-. Questie maakt idd lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Paffelton schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:20:
[...]

Mezelf er al meerdere keren op betrapt dat ik met 10 andere op een spawn sta te wachten van een named mob, om na 10 minuten toch maar eens te kijken waar ie blijft. Blijkt er in de quest log te staan dat je bepaalde mobs moet killen voor ie tevoorschijn komt -.-. Questie maakt idd lui.
glazen bol voorspelling:

je gaat de mobs killen en named mob spawned, maar omdat je niet in de buurt bent en er duizend anderen zijn die de quest niet hebben gelezen wordt deze getagged en gekilled ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:09:
[...]

Questie weg doen dan :P
Dan moet je wel, anders snap je er geen klap van.
Dit! Het valt me best zwaar af en toe hoor. Speel Classic helemaal puur maar ben het van retail zo gewend ondertussen om blind achter shit aan te lopen op je map of met een simpele mouse-over te zien of het wel een questmob is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2019 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
knightofn1 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:44:
[...]

glazen bol voorspelling:

je gaat de mobs killen en named mob spawned, maar omdat je niet in de buurt bent en er duizend anderen zijn die de quest niet hebben gelezen wordt deze getagged en gekilled ;)
Bijna, stonden met 10 man te wachten, 5 vielen af, had met de rest ge-partied, stonden nog 5 minuten te wachten totdat ik als enige de quest tekst ging lezen en we mobs gingen killen om hem te laten spawnen. Uiteindelijk had niemand anders hem getagged gelukkig =).

Moet daarbij wel zeggen dat ik op Skullflame zit waar het wel druk is, maar niet onmogelijk om je mobs gewoon te taggen meestal.

Ook al een keer gehad dat ik 3 man zag wachten bij een locatie van een mob die je kon oproepen door een item te gebruiken, dus ik ga naast hen dat item gebruiken en de mob aan vallen, toch maar even hun invite geaccepteerd =). Ben benieuwd hoe lang ze er stonden te wachten :+ .

[ Voor 6% gewijzigd door Paffelton op 10-09-2019 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:55:
[...]

Dit! Het valt me best zwaar af en toe hoor. Speel Classic helemaal puur maar ben het van retail zo gewend ondertussen om blind achter shit aan te lopen op je map of met een simpele mouse-over te zien of het wel een questmob is.
Ja, in retail worden dat soort dingen teveel weggegeven als je het mij vraagt. Het zelf zoeken is zoveel leuker.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:50

Seraphin

Meep?

Ik gebruik Questie om die reden dus (ook) niet.
Komt wel bij dat ik zo'n beetje alle q's 1-20 en STV nog steeds kan dromen, dus voor die gebieden lees ik niets en accept ik gewoon alles om direct het standaard rondje te doen. Dat gezegd hebbende vond ik juist de lore / storylines die over meerdere level ranges en gebieden gaan het gave aan classic. (b.v. temple of Atal'Hakkar / ZG, Silithids en de Uldaman / Tanaris quests).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ik vind het zelf wel handig om in elk geval geen questjes te missen. Was allang vergeten waar vroeger alles stond. Daarbij grind/mine ik wel alles naar de questgivers/questzones toe, waar ik vroeger alles oversloeg. Dat scheelt een boel mats en xp als je het niet doet.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 11:52
knightofn1 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:02:
ik vind het zelf wel handig om in elk geval geen questjes te missen. Was allang vergeten waar vroeger alles stond. Daarbij grind/mine ik wel alles naar de questgivers/questzones toe, waar ik vroeger alles oversloeg. Dat scheelt een boel mats en xp als je het niet doet.
Ja, je zal nu de nodes wel moeten grinden aangezien ze er niet meer voor iedereen staan, eens gemined, herb gatherd etc is het weg. Dus als je een ode ziet gelijk pakken xD. Het is niet zo dat iedereen dezelfde node kan pakken. Met de ervaring wat je hebt uit retail neem je handig mee classic in.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:55:
[...]

Mijn default in retail is quests zo snel mogelijk accepten, naar de aangegeven plek op de map te gaan (meestal max 100 meter verderop oid...), en daar gewoon alles dood te slaan. Óf er gaat een tellertje lopen met hoeveel je nog moet doodslaan, óf er droppen questitems, óf (heeeeeeel soms) ik ga na 5 minuten toch de quest maar 's lezen en dan blijkt dat je iets anders moet doen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 07:30
Ik heb twee quest AddOns, die individueel in feite een volledig tegengesteld doel hebben, maar samen een stuk prettiger werken :)
  1. Immersion: geeft een veel beter in de wereld geïntegreerde manier om de quest te lezen,wat dus stimuleert echt te lezen wat je moet doen en waarom je dat doet
  2. Questie, om zo eenvoudig mogelijk dat te doen wat me gevraagd is :)
Voor mij een ideale combi. Ik weet beter wat ik moet doen en vooral waarom ik het doe, maar het kost mij niet buitensporig veel moeite de opdracht uit te voeren. 'Vroegah' had ik geen Questie, maar zat ik wel volcontinu te alt-tabben naar Thottbot.com. Dat is pas fout voor je gevoel van 'immersion'... Ik vind de huidige werkelijkheid daarom een stuk prettiger.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Mijn priest is level 28 nu. Veel progressie geboekt gisteren (3 levels). En tailoring naar level 125 nu. Ik heb nu belachelijk veel Silk nodig ( ~600) om te level naar 225 ofzo.

Dus voorlopig wordt dat gewoon questen en al het cloth opsparen. Maar ik vermaak me nog altijd prima. Ik ben wel constant volledig blut, maar tailoring ranken helpt dan ook niet, en ik bewaar alle disenchant materials (wil enchanting + tailoring hebben op level 60).

Ik verwacht niet dat ik een mount heb voor level 60, maar is dat echt een probleem? Ik loop nu alles en ja, het kost tijd, maar alles in WOW Classic is retetraag. Raak er wel aan gewend, haha.

Verbaast me hoe erg de game me weet te grijpen. En ik merk ook dat het op Twitch na 2+ weken nog altijd erg populair is. Waar ik op hoop is dat WoW Classic over jaren nog steeds bestaat. Dat ligt er vooral aan wat mensen gaan doen op level 60. Ik ben geen raider, dus kan best zijn dat ik me ga vervelen. Maar als ik level 60 haal (duurt echt nog 8-16 weken op dit tempo), dan kan het best zijn dat er battlegrounds om de hoek staan! Dat is natuurlijk weer iets nieuws dan.

We will see. Blizzard heeft een gouden greep gedaan, het is de vraag hoe ze dit ontwikkelen zonder het gevoel van WOW classic te verzieken of retail volledig onderuit te halen. Ben ook benieuwd of dit invloed heeft op content/expansions voor retail, maar het heeft op mij geen invloed; ik speelde al jaren geen retail meer. En als ik de verhalen hoor van BFA zie ik dat ook niet gebeuren, veels te casual.

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik ben ook weer eens begonnen met WoW.
En ik wil na mijn Rogue avontuur, op classic en retail, eens een Warrior Tank gaan proberen (dus deze week mee gestart), maar welke professions passen hier het beste bij? Ik heb al gelezen dat Mining/Engineering een goede combi is. Maar ik hoor het graag van de veteranen wat zij hier van denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

Brubs schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:19:
En ik wil na mijn Rogue avontuur, op classic en retail, eens een Warrior Tank gaan proberen (dus deze week mee gestart), maar welke professions passen hier het beste bij? Ik heb al gelezen dat Mining/Engineering een goede combi is. Maar ik hoor het graag van de veteranen wat zij hier van denken.
Mining/Engineering & Mining/Blacksmithing, zijn de populairste combinaties :)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
TheProf82 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:09:
Ik verwacht niet dat ik een mount heb voor level 60, maar is dat echt een probleem? Ik loop nu alles en ja, het kost tijd, maar alles in WOW Classic is retetraag. Raak er wel aan gewend, haha.
Ik doe het je niet na :P Ik zou echt helemaal gek worden als ik geen mount heb op of net na level 40.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 00:01
Seroczynski schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:39:
[...]

Ik doe het je niet na :P Ik zou echt helemaal gek worden als ik geen mount heb op of net na level 40.
Ik ben lvl 23 en wordt al gek zonder mount xD

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 10:56
Lang leve Aspect of the Cheetah.
Ben nu level 28, maar zit toch te twijfelen om priest te rerollen..... zoveel keuzes.. :')

PSN: Deltoidius

• Brubs
Dhrax schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:29:
[...]

Mining/Engineering & Mining/Blacksmithing, zijn de populairste combinaties :)
De vraag is dan natuurlijk, waar heb ik tijdens het meeste baat bij? Of juist end-game erg handig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Laatst online: 13-09 11:55
Brubs schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:19:
Zelf ga ik Engineering/Alchemy.

Engineering is gewoon super handig vanwege de tool en een van de beste shields die je kan maken voor tanken van trash (de Force Reactive Disk). Mining is idd dan wel handig om erbij te hebben om zelf de mats te verzamelen, maar dat ga ik (uiteindelijk) via een alt doen. Tijdens levelen gebruik ik Herb/Alch, maar die zal dus ergens gedropt worden (waarbij ik hopelijk asap met Arcanite transmutes kan beginnen).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Paffelton
diefightdie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:44:
[...]

Ik ben lvl 23 en wordt al gek zonder mount xD
Same, lvl 25 hier, en erg frustrerend dat het nog tot mijn mount op lvl 40 gaat duren voor ik iets van een speed boost krijg als warlock -.-

• TheProf82
Begrijp me niet verkeerd; het liefst heb ik nu direct een mount, maar ik kan het toch niet betalen :-D.

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Brubs schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:51:
[...]
De vraag is dan natuurlijk, waar heb ik tijdens het meeste baat bij? Of juist end-game erg handig?
Persoonlijk zou ik voor Blacksmithing gaan. Puur omdat je dan zelf je eigen spullen kunt maken en leuk kunt bijverdienen op de AH. Nadeel is wel (geldt voor meer professions), het gaat wel in de papieren lopen.

Zelf ben ik altijd vanaf lvl 60 serieus gestart met professions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Dhrax schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:24:
[...]

Persoonlijk zou ik voor Blacksmithing gaan. Puur omdat je dan zelf je eigen spullen kunt maken en leuk kunt bijverdienen op de AH. Nadeel is wel (geldt voor meer professions), het gaat wel in de papieren lopen.

Zelf ben ik altijd vanaf lvl 60 serieus gestart met professions.
Ik wil gaandeweg gewon lekker mijn professions bijhouden, dan hoef ik straks ook niet met level 60 door alle starting areas the cruisen om goede zooi te vinden. Mining zal hem dan sowieso worden, alleen even nadenken of het dan engineering of blacksmithing wordt.. Daar ga ik me nog even in verdiepen.

• TheProf82
https://classic.wowhead.c...ing-september-12-1am-cest

Apart dit; ik heb nog geen 1 keer een queue gezien op skullflame (waar ik op zit). Ook niet op vrijdag of zaterdagavond om 19:00 of 21:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
TheProf82 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:38:

Apart dit; ik heb nog geen 1 keer een queue gezien op skullflame (waar ik op zit). Ook niet op vrijdag of zaterdagavond om 19:00 of 21:00.
Ook op Skullflame, kan ik beamen. Hooguit naar High popuplation ipv de medium die ie overdag aan geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
TheProf82 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:38:

Ik vermoed dat dit is omdat ze de "nieuwe" realms voller willen krijgen. Speel zelf op flamelash, waar nooit giga Q's zijn geweest en daar is nu ook migration active volgens die link.

• TheProf82
Paffelton schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:42:
[...]

Ook op Skullflame, kan ik beamen. Hooguit naar High popuplation ipv de medium die ie overdag aan geeft.
Precies. Blijven zitten dus. Nu weggaan kan alleen maar negatief uitpakken. Mijn ervaringen zijn 100% top. Altijd spelers, met sommige quests lekker druk, maar bijna nooit frustrerend. Veel beter dan een uitgestorven server.

Zit trouwens ook in een superleuke guild; ("Saves the day"). Veel dungeon runs en vet vaak krijg ik gratis mats. Gisteren 100 Silk Cloth gekregen om wat bags te maken, zomaar. Wow :-).

Toch maar wat items teruggestuurd vanmorgen uit respect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
Brubs schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:51:
[...]

Ik vermoed dat dit is omdat ze de "nieuwe" realms voller willen krijgen. Speel zelf op flamelash, waar nooit giga Q's zijn geweest en daar is nu ook migration active volgens die link.
Las ook ergens dat ze dat doen om alvast te anticiperen op verhoogde/vernieuwde interesse bij het implementeren van iedere phase.
TheProf82 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:25:
[...]
..

Zit trouwens ook in een superleuke guild; ("Saves the day"). Veel dungeon runs en vet vaak krijg ik gratis mats. Gisteren 100 Silk Cloth gekregen om wat bags te maken, zomaar. Wow :-).
..
Horde of Alliance?

[ Voor 28% gewijzigd door Paffelton op 11-09-2019 15:26 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Lange corpse runs, daar knap ik wel op af. Voor de rest vind ik het wel prima dat lopen.

En heb de laatste tijd lekker kunnen lvlen zonder de queue die ik had op Firemaw. En warlock is ook lekker achterover leunen en je pet en dots het werk laten doen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Paffelton
junglebeast schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:29:
Lange corpse runs, daar knap ik wel op af. Voor de rest vind ik het wel prima dat lopen.

En heb de laatste tijd lekker kunnen lvlen zonder de queue die ik had op Firemaw. En warlock is ook lekker achterover leunen en je pet en dots het werk laten doen. :)
Achterover leunen? Hoho, je bedoeld meer mobs taggen, dotten en fearen? Totdat die weer meerdere adds mee terug nemen en je uiteindelijk weer een lange corpse run kunt doen =).

Verwijderd

Paffelton schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:58:
[...]

Achterover leunen? Hoho, je bedoeld meer mobs taggen, dotten en fearen? Totdat die weer meerdere adds mee terug nemen en je uiteindelijk weer een lange corpse run kunt doen =).
Ho ho, L2use curse of recklessness...

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Brubs schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:26:
[...]

Ik wil gaandeweg gewon lekker mijn professions bijhouden, dan hoef ik straks ook niet met level 60 door alle starting areas the cruisen om goede zooi te vinden.
Dat hoeft ook niet, want die koop je dan op de AH van een lowbie die zo geld kan verdienen voor zijn mount.

• Paffelton
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:00:
[...]

Ho ho, L2use curse of recklessness...
True, ik ben niet te trots om toe te geven dat ik fear juggling nog totaal niet onder controle heb =). Lijkt mij ook meer van toepassing in dungeons overigens, maar geen overbodige skill om nu alvast onder de knie te krijgen.

Verwijderd

Ben toch ook weer begonnen en wel op Skullflame.
Heb WoW tot de eerste uitbreiding gespeeld lang geleden. Voelt weer vertrouwt. Zijn er nog leuke Guilds op Skullflame?

• TheProf82
Paffelton schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:25:
[...]

Las ook ergens dat ze dat doen om alvast te anticiperen op verhoogde/vernieuwde interesse bij het implementeren van iedere phase.

[...]

Horde of Alliance?
Horde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
Inmiddels level 30 helaas 6 dagen niet kunnen spelen. Vanmiddag weer aan de slag. Inmiddels wel 5 tot 10 levels achter op mijn vaste guildies waar ik dungeons mee deed dus nu maar AOE grinden met mijn mage tot ik weer bij ben. Een van onze guild officers is van guild geswitched na retail en zijn oude guild is een horde guild. Die hebben aan ons als Alliance guild de oorlog verklaard. Iedere member van ons die in pvp hun spelers killed krijgt 50s mits er een screenshot van is. Dit heeft al wat leuke momenten opgeleverd op discord. Inmiddels staan we 25-5 voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
Lache, ik ben nog op zoek naar een guild. Ben zelf ook horde, Undead warlock, lvl 26 nu. Als je me ingame wilt toevoegen, char name is Pafke.
Cuqebaqer schreef op donderdag 12 september 2019 @ 06:33:
...
Die hebben aan ons als Alliance guild de oorlog verklaard. Iedere member van ons die in pvp hun spelers killed krijgt 50s mits er een screenshot van is. Dit heeft al wat leuke momenten opgeleverd op discord. Inmiddels staan we 25-5 voor.
Dit soort dingen zijn echt geniaal xD. Begrijp ik goed dat de andere partij die 50s betaald en dat jullie op dezelfde discord zitten als die horde guild? Welke server speelt dit zich af?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:26
Cuqebaqer schreef op donderdag 12 september 2019 @ 06:33:
Inmiddels level 30 helaas 6 dagen niet kunnen spelen.
Ik ben inmiddels lvl30 en ben de grind inmiddels wel een beetje zat :/, weet inmiddels weerom ik altijd maar een char had totdat er boosts met nieuwe expansies werden aangeboden.

Hunter speelt echter wel leuk, en nu met FD als failsafe moet het ook meteen een stuk minder risicovol worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:04

Grvy

Bot

Wat ik vooral zat ben is het aankomen bij spawnplekken (gather voornamelijk ofcourse) om het halve kamp uitgemoord te zien en niet verder te kunnen omdat het een chain is en elke keer als je daar komt zijn ze bezig met de zooi uitmoorden..

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
Paffelton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:18:
[...]

Lache, ik ben nog op zoek naar een guild. Ben zelf ook horde, Undead warlock, lvl 26 nu. Als je me ingame wilt toevoegen, char name is Pafke.

[...]

Dit soort dingen zijn echt geniaal xD. Begrijp ik goed dat de andere partij die 50s betaald en dat jullie op dezelfde discord zitten als die horde guild? Welke server speelt dit zich af?
Golemagg Eu. Die 50s word door de GM van onze guild zelf betaald. Dit omdat de guild dan simpelweg de strijd wint en mensen ook echt opzoek gaan naar members van de andere guild. Nu met layering is er geen garantie voor het vinden maar vanaf Phase2 gaat layering weg. Dan word het feest. Na de verklaring van de oorlog is hun GM op onze discord toegevoegd en kan alleen de War tab bekijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Cuqebaqer op 12-09-2019 09:50 ]

• Blem
  • Laatst online: 07:45
Bossie schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:28:
[...]

Ik ben inmiddels lvl30 en ben de grind inmiddels wel een beetje zat :/, weet inmiddels weerom ik altijd maar een char had totdat er boosts met nieuwe expansies werden aangeboden.

Hunter speelt echter wel leuk, en nu met FD als failsafe moet het ook meteen een stuk minder risicovol worden.
Grvy schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:37:
Wat ik vooral zat ben is het aankomen bij spawnplekken (gather voornamelijk ofcourse) om het halve kamp uitgemoord te zien en niet verder te kunnen omdat het een chain is en elke keer als je daar komt zijn ze bezig met de zooi uitmoorden..
Ik heb met beide geen problemen eigenlijk. Als het ergens druk is party ik met mensen, je loopt wat rond, praat wat met elkaar. Zo heb ik tot nog toe in elke zone wel een quest maat gehad.

Gebruiken jullie ook Auctioneer? Vanuit financieel oogpunt heb ik Skinning/Herbalism. Het is reuze handig dat je snel auctions kan ermee regelen en heb undercut marketprice eigenlijk altijd aanstaan. Door dat ik er altijd onder zit wordt het 9 van de 10 keer verkocht, maar heb ik niet de hoofdprijs. Hoe gaan jullie hiermee om?

• Whiteflashh
  • Laatst online: 08-09 15:06
Gister een world drop. Blauwe cloth legs met aardig wat stats.
Was wel een dikke upgrade voor m'n lock dus ik dacht: ik gebruik m wel gewoon.
Ding gaat voor 9 gold op de AH, mezelf aardig voor m'n kop geslagen :(

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:04

Grvy

Bot

Blem schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:54:
[...]

[...]

Ik heb met beide geen problemen eigenlijk. Als het ergens druk is party ik met mensen, je loopt wat rond, praat wat met elkaar. Zo heb ik tot nog toe in elke zone wel een quest maat gehad.
Dat gaat prima met kill quests ja, gather quests is het all for himself. Logisch ook anders is men elke keer 2/3/4x zo lang bezig. En daarnaast een party mag maar 5 mensen (heb het wel eens gedaan voor gather quests) leuk ben je met 2 andere parties aan het strijden om spawns.

Ik zit dan wel op een drukke server dusjah. :P

Dit is een account.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren level 48 aangetikt. Op Hydraxian waterlords waren er toen 32 level 60s, maar nog geen lock :D

Van de 22k actieve spelers die ik de afgelopen dagen heb gespot met census zijn er maar een paar honderd hoger level dan 48. Dan merk je toch dat die vakantie loont. Hoef je niet te rushen, maar door gewoon lange speeldagen loop je vanzelf voor :Y
Maandag begint werk weer en dan is 't weer terug in casual mode.

Merk wel dat -zeker ally zijde- best wel moeite heeft in die die lvl 40-50 bracket. Dan heb je een zone gedaan en pas half level verder. Zo'n dungeon moet echt in het programma zitten, anders wordt het de hele wereld over voor restjes of gewoon hard grinden.

[ Voor 30% gewijzigd door FunkyTrip op 12-09-2019 10:19 ]

Dit dus.

• Paffelton
Grvy schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:10:
[...]

Dat gaat prima met kill quests ja, gather quests is het all for himself. Logisch ook anders is men elke keer 2/3/4x zo lang bezig. En daarnaast een party mag maar 5 mensen (heb het wel eens gedaan voor gather quests) leuk ben je met 2 andere parties aan het strijden om spawns.

Wat bedoel je met gather quests? Dat je iets moet looten van een mob? Ik dacht dat die voor spelers in party individueel random dropte? Dan heeft het toch nog steeds zin om te party-en?
Whiteflashh schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:06:
Gister een world drop. Blauwe cloth legs met aardig wat stats.
Was wel een dikke upgrade voor m'n lock dus ik dacht: ik gebruik m wel gewoon.
Ding gaat voor 9 gold op de AH, mezelf aardig voor m'n kop geslagen :(
Hmm, nu ben ik nieuwschierig geworden naar mijn lvl 21 blue cloth chest die ik gisteren meteen ge-equiped heb xD totaal niet naar de AH waarde gekeken. Maar zat in party en heb em ge-need, beetje schraal ook om hem dan te gaan verkopen sowieso.

[ Voor 31% gewijzigd door Paffelton op 12-09-2019 10:30 ]

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
FunkyTrip schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:18:
Merk wel dat -zeker ally zijde- best wel moeite heeft in die die lvl 40-50 bracket. Dan heb je een zone gedaan en pas half level verder. Zo'n dungeon moet echt in het programma zitten, anders wordt het de hele wereld over voor restjes of gewoon hard grinden.
Agreed, voor mij was het echt een grote heen-en-weer reis tussen Tanaris, Hinterlands, Feralas, Searing Gorge. Run ook regelmatig dungeons.

Lvl 52 nu :) Laatste 25% te gaan.

• Blem
Grvy schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:10:
[...]

Ik zit ook op een drukke server (Mograine). Voor gather quest party ik het liefst dan ook maar met één iemand. Vind het over het algemeen niet zo'n punt om even te helpen. Vind het echt veel leuker spelen nu al die gebieden nog drukbezet zijn als dat je er nagenoeg alleen loopt, maakt sommige quests ook een stuk moeilijker.

Gister in Duskwood die Ghouls quest gedaan. Die kan je schijnbaar ook skinnen en ze spawnen super snel, ik zag de nodige dollar tekens in mijn Gnome zijn ogen. Ga denk ik vanavond even een half uurtje achter iedereen aanlopen om alles te skinnen. :9

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
Gisteravond een echte classic ervaring gehad :)
Ik was net level 20 met m'n mage dus wilde Deadmines gaan doen.
Groep met 2 mages, 1 warlock, een hunter en een paladin.
Hunterpet als tank en paladin als dps/tank/healer.

Maar 1 keer een moeilijk moment gehad toen we wel erg veel trash kregen, maar verder geen enkele wipe.
Beetje ouwehoeren ondertussen en veel lachen. Dit is precies wat ik zocht in classic.

• Zypher
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-08 12:49
Blem schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:33:
[...]

Gister in Duskwood die Ghouls quest gedaan. Die kan je schijnbaar ook skinnen en ze spawnen super snel, ik zag de nodige dollar tekens in mijn Gnome zijn ogen. Ga denk ik vanavond even een half uurtje achter iedereen aanlopen om alles te skinnen. :9
Haha, dat heeft mij "veel" opgeleverd met alle boars in Elwynn Forest :*)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Lekker is dat ja. Ik was van het weekend bezig in Southshore bij die Yeti cave. Moest de mobs wel delen met 2 andere maar werden niet geskind. Alles dus voor mij :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Arquero schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:34:
Gisteravond een echte classic ervaring gehad :)
Ik was net level 20 met m'n mage dus wilde Deadmines gaan doen.
Groep met 2 mages, 1 warlock, een hunter en een paladin.
Hunterpet als tank en paladin als dps/tank/healer.

Maar 1 keer een moeilijk moment gehad toen we wel erg veel trash kregen, maar verder geen enkele wipe.
Beetje ouwehoeren ondertussen en veel lachen. Dit is precies wat ik zocht in classic.
Soort zelfde ervaring in WC gehad. Group gejoined met 2x mages en een holy priest, ik ben enh shammy. Dus nog op zoek naar een tank. Group leader had denk ik niet zo veel ervaring met classic, had een andere enh shammy geinv omdat die een shield droeg :9 Maar goed, toch maar gewoon proberen.

Geen enkele wipe! Het ging allemaal heerlijk soepel, paar keer werd het echt wat krap met mana en health van iedereen, maar toch overal doorheen gekomen. Natuurlijk wel gewoon CC gebruikt waar nodig en ik heb nog wat ge-off healed. Maar prima groep!

[ Voor 4% gewijzigd door Zeara op 12-09-2019 10:39 ]

• Bossie
Zypher schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:34:
[...]

Haha, dat heeft mij "veel" opgeleverd met alle boars in Elwynn Forest :*)
Hetzelfde met de raptors in de wetlands

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Zeara schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:37:
[...]
Soort zelfde ervaring in WC gehad. Group gejoined met 2x mages en een holy priest, ik ben enh shammy. Dus nog op zoek naar een tank. Group leader had denk ik niet zo veel ervaring met classic, had een andere enh shammy geinv omdat die een shield droeg :9 Maar goed, toch maar gewoon proberen.

Geen enkele wipe! Het ging allemaal heerlijk soepel, paar keer werd het echt wat krap met mana en health van iedereen, maar toch overal doorheen gekomen. Natuurlijk wel gewoon CC gebruikt waar nodig en ik heb nog wat ge-off healed. Maar prima groep!
Back in '04 deden we dungeons als WC toen veel spelers niet eens wisten van rollen als tank of healer. Je haalde gewoon 4 andere lui en gaan. ;)

(Ging niet altijd goed).

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

BrndV schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:07:
[...]

Back in '04 deden we dungeons als WC toen veel spelers niet eens wisten van rollen als tank of healer. Je haalde gewoon 4 andere lui en gaan. ;)

(Ging niet altijd goed).
In 2004 waren MMO's natuurlijk niet nieuw.. Ik speelde toen ook maar heb nooit last gehad van groepen zonder tank/healer.

• xeonzor
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-09 12:20
Iemand hier nog een fijne Alliance guild op Noggenfogger voor een een 32 Warrior? :-)

• BrndV
Brummetje schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:08:
[...]
In 2004 waren MMO's natuurlijk niet nieuw.. Ik speelde toen ook maar heb nooit last gehad van groepen zonder tank/healer.
Ik denk dat ik met mijn guildies destijds pas rond scarlet monastery een keer doordrongen raakte van het feit dat er een bepaalde groep setup was waar mee werd gewerkt.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Volgens mij heb je in het begin ook niet daadwerkelijk een tank nodig, zolang er een prima healer mee is en classes die wat klappen kunnen opvangen/aggro kunnen pakken en off-heals helpen ook mee.

En dat kantelpunt zou wel eens zo tussen de 30/40 kunnen liggen.. ??

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Zeara schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:21:
Volgens mij heb je in het begin ook niet daadwerkelijk een tank nodig, zolang er een prima healer mee is en classes die wat klappen kunnen opvangen/aggro kunnen pakken en off-heals helpen ook mee.

En dat kantelpunt zou wel eens zo tussen de 30/40 kunnen liggen.. ??
Zou kunnen... merk wel dat Spec heel veel uitmaakt. Kan als lvl 51 Arms warrior makkelijk maraudon (incl bosses) tanken met 2h als ik een holy priest achter me heb :9

• Bossie
Blem schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:54:
[...]

[...]

Gebruiken jullie ook Auctioneer? Vanuit financieel oogpunt heb ik Skinning/Herbalism. Het is reuze handig dat je snel auctions kan ermee regelen en heb undercut marketprice eigenlijk altijd aanstaan. Door dat ik er altijd onder zit wordt het 9 van de 10 keer verkocht, maar heb ik niet de hoofdprijs. Hoe gaan jullie hiermee om?
Niet echt, aangezien skinning voornamelijk gebruikt word voor LW.
LW standaard items levert niet veel op aangezien het merendeel iets boven vendorprice word verkocht in AH.

Het is in ieder geval wel een leuk extraatje, maar gold komt voornamelijk van drops/quest rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Eindelijk ElvUI geinstalleerd als addon. Moet toegeven, mijn UI ziet er een stuk strakker uit nu!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GrXWkTu.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door FunkyTrip op 12-09-2019 12:04 ]

Dit dus.

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
Blem schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:33:
[...]
Geloof niet dat je die ghouls kan skinnen...

• Bossie
invine schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:09:
[...]

De worgen ghouls kun je skinnen

• invine
Bossie schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:15:
[...]

De worgen ghouls kun je skinnen
Klopt die wel, maar de normale ghouls niet.

• Bossie
invine schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:16:
[...]

Klopt die wel, maar de normale ghouls niet.
idd, maar het gaat toch specifiek om de ghouls voor de quest, die zijn idd worgen.

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

FunkyTrip schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:03:
Eindelijk ElvUI geinstalleerd als addon. Moet toegeven, mijn UI ziet er een stuk strakker uit nu!
Heerlijke UI inderdaad, het kost even wat tijd om het naar je zin te maken, maar zoveel beter dan de standaard UI :)

Welk font gebruik jij ? Ziet er strak en goed leesbaar uit.
Ik heb alles op 'expressway' staan zonder outlines.

[ Voor 14% gewijzigd door Dhrax op 12-09-2019 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blem
invine schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:09:
[...]

Wellicht niet specifiek genoeg, maar ik bedoelde inderdaad die Worgen Ghouls zoals eerder genoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Blem op 12-09-2019 13:31 ]

• Bram.K
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-09 14:56
Is er nog een specifieke server waar veel horde spelers zitten? ga dit weekend aan classic beginnen, maar ben nog wel op zoek naar een server/guild.

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:00
Bram.K schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:16:
Is er nog een specifieke server waar veel horde spelers zitten? ga dit weekend aan classic beginnen, maar ben nog wel op zoek naar een server/guild.
Kom naar Bloodfang :-)

Verwijderd

Topicstarter
Hier begint het nu toch ook echt te kriebelen. Ik heb een tijdje Blood Elf Mage gespeeld in 2007 en verder in WOTLK Ret paladin voor levelen en Holy paladin endgame healen. Nu knaagt het een beetje en na weet ik hoeveel videos op youtube over class/race/profession gooi ik het hier even in de groep.

Ik begin vanaf 0 en wil niet weer paladin spelen. Ik neig weer te gaan healen. Sowieso wil ik caster zijn, close combat vind ik maar niets. En het eeuwige gezeik op de tank is leuk maar niet als ik het ben, dus ik wil liever niet tanken :+
Alliance/Horde is me om het even.

Ik neig naar druid. Pro: shapeshiften. Het lijkt me heerlijk in een beer of boom of uil te veranderen. Het staat me echter tegen Tauren of Night Elf te spelen (puur op gevoel hoor).
Hunter lijkt me ook leuk. Het kunnen temmen van een pet naar keuze is leuk, maar ik heb geen zin dat beest happy te houden en me zorgen te maken dat ie wegloopt oid. Ik weet ook niet hoeveel werk het is een pet te levelen.
Rogue lijkt me leuk om een keer rond te snuffelen in een vijandige hoofdstad, kan dat?
Shaman klinkt óók leuk, wat zijn de perks allemaal van die class?

Wat een luxeprobleem :+

Kort door de bocht, welke class/race heb je met welke professions en waarom die? Wat maakt die combi zo leuk om te spelen?

In Wotlk was een dungeon groep vinden als DPS niet te doen, als healer zo gepiept en als tank insta. Hoe gaat dat nu in classic?

• invine
Blem schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:31:
[...]

Wellicht niet specifiek genoeg, maar ik bedoelde inderdaad die Worgen Ghouls zoals eerder genoemd.
Ik zit ook op mograine en ga de laatste quest in die reeks doen vanavond, maar ik skin zelf :9
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:18:

Rogue lijkt me leuk om een keer rond te snuffelen in een vijandige hoofdstad, kan dat?
Zeker!

[ Voor 26% gewijzigd door invine op 12-09-2019 14:21 ]

• Bossie
+ Weapon upgrade van ongeveer 140/150% DPS
- Weapon skill moet vanaf 0 gelevelled worden :(

• Bram.K
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-09 14:56
Als dat de juiste is, zal ik daar een karakter aanmaken. wat is de guild? :)

• Deleon78
  • Laatst online: 22:46
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Hier begint het nu toch ook echt te kriebelen. Ik heb een tijdje Blood Elf Mage gespeeld in 2007 en verder in WOTLK Ret paladin voor levelen en Holy paladin endgame healen. Nu knaagt het een beetje en na weet ik hoeveel videos op youtube over class/race/profession gooi ik het hier even in de groep.

Ik begin vanaf 0 en wil niet weer paladin spelen. Ik neig weer te gaan healen. Sowieso wil ik caster zijn, close combat vind ik maar niets. En het eeuwige gezeik op de tank is leuk maar niet als ik het ben, dus ik wil liever niet tanken :+
Alliance/Horde is me om het even.

Ik neig naar druid. Pro: shapeshiften. Het lijkt me heerlijk in een beer of boom of uil te veranderen. Het staat me echter tegen Tauren of Night Elf te spelen (puur op gevoel hoor).
Hunter lijkt me ook leuk. Het kunnen temmen van een pet naar keuze is leuk, maar ik heb geen zin dat beest happy te houden en me zorgen te maken dat ie wegloopt oid. Ik weet ook niet hoeveel werk het is een pet te levelen.

Wat een luxeprobleem :+

Kort door de bocht, welke class/race heb je met welke professions en waarom die? Wat maakt die combi zo leuk om te spelen?

In Wotlk was een dungeon groep vinden als DPS niet te doen, als healer zo gepiept en als tank insta. Hoe gaat dat nu in classic?
Shaman: kan healen, casten en melee dps. En de dikke vette mega pro voor die class is 1 woord: WINDFURY.

verde rleuk is ghostwolf natuurlijk. lekker 40% sneller rennen.

Priest kan ook nog als je wil healen. weinig downtime. wel een beetje saai aangezien veel wand is wat gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blem
invine schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:21:
[...]

Ik zit ook op mograine en ga de laatste quest in die reeks doen vanavond, maar ik skin zelf :9
Met jou geen party dan >:)
Een uil kan je niet worden in Classic. Je hebt 6 vormen, waarvan 2 afhankelijk van je build. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Blem op 12-09-2019 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Blem schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:06:
[...]

Met jou geen party dan >:)

[...]

Een uil kan je niet worden in Classic. Je hebt 6 vormen, waarvan 2 afhankelijk van je build. ;)
Uil was er wel, boom kwam later

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Marshalty schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:19:
[...]

Uil was er wel, boom kwam later
Dat ligt eraan.. Moonkin Form is pas toegevoegd in 1.13.. Huidige classic maakt gebruik van versie 1.12 volgens mij?

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
Brummetje schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:25:
[...]

Dat ligt eraan.. Moonkin Form is pas toegevoegd in 1.13.. Huidige classic maakt gebruik van versie 1.12 volgens mij?
De huidige versie van Classic is 1.13 (welke gebaseerd is op de oude 1.12) afaik

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Volgens de talent tree is moonkin form gewoon mogelijk. Alleen ben je waarschijnlijk 0,01% van de druids die dat ook gaat doen. :)

[ Voor 41% gewijzigd door junglebeast op 12-09-2019 16:09 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• BrndV
Shammy is in PVE (dungeons en groter) de aoe healer. Geen andere class heeft zaken als chain heal en de healing stream totem. De windfury totem geeft je melee dps een chance on hit extra attack, en daarnaast heb je natuurlijk nog bloodlust, en je ankh als je group/raid wiped. Waar de pala zichzelf doodmaakt om iemand een shield te geven en out of combat laat zijn, kan de shaman zichzelf acheraf ressurecten (en daarna je maatjes). Ghost wolf form op lvl 20 geeft je een 40% speed boost dus je komt redelijk sneller rond dan classes zonder extra mobiliteit abilities, je astrall recall ability geeft je gewoon een extra heartstone optie op kortere cooldown, en je weapon enhancements (windfury!) zijn ook ook geweldig.
Er zou een build zijn waarmee je resto en elemental mooi combineert zodat je ook nog mooi kan grinden, maar daar moet je mss zelf even naar kijken als je uberhaupt zo geinsteresseerd bent.

Enhancement shaman kan hilarisch zijn voor pvp. Het is ook de build waar meeste shaman mee lvlen.

Ik speel zelf Tauren warrior. De extra 5% maximum hitpoints scaled mooi mee met gear en buffs, en tijdens het tanken is die aoe stun nog wel eens handig. Tauren ziet er later ook geweldig uit met enorme shouderpads etc. ;)
Mijn lieve meisje speelt een priest en we WoWen altijd samen om gelijk lvl te blijven. Ik hoef maar aan te geven in de chat dat een healer en tank wat dps zoeken en we hebben het tot nu toe nog altijd voor het kiezen gehad.

Op het moment heb ik nog alleen mining. Ik zat nog te denken aan skinning oppikken gezien ik redelijk wat kan farmen in starterzones als mijn wederhelft niet online is. Later komt er waarschijnlijk wel blacksmithing bij, als ik eenmaal uit geleved ben, maar het gold wat ik overhoud zet ik opzij voor een mount. Proffs komen later wel.

Succes met kiezen en alvast veel plezier als je weer aan de WoW gaat! :)

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:00
Bram.K schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:23:
[...]

Als dat de juiste is, zal ik daar een karakter aanmaken. wat is de guild? :)
Haha, ik weet niet precies wat je zoekt, maar Bloodfang is wat mij betreft een goede keuze aangezien er geen queue is. En de Alliance / Horde ratio is prima, als ik de population sites mag geloven.

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik speel zelf niet hoor, maar speelde wel WoW classic en TBC back in the days. Ben wel erg benieuwd hoeveel mensen er nu de nieuwe WoW classic spelen. Zijn daar cijfers over bekend?

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dhrax schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:22:
[...]

Heerlijke UI inderdaad, het kost even wat tijd om het naar je zin te maken, maar zoveel beter dan de standaard UI :)

Chat op arial narrow, but heel veel op expressway ja. Dat vind ik het duidelijkst.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 11:52
Dhrax schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:22:
[...]

Ik had eerste alles op Emblem staan, maar in classic ben ik Expressway gaan gebruiken, ik moet zeggen dat ziet er idd strak uit. Met ervaring van Elvui in retail is instellen natuurlijk een stuk makkelijker omdat je alles al weet, maar in retail duurde het zeker in totaal 3 weken voordat alles naar het zin is, en dan nog ben je af en toe aan het veranderen.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blem
Deleon78 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:47:
[...]

Zijn er uberhaupt nog queues inmiddels?
Zeker. Afgelopen week 's avonds nog zo'n 1,5 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Laatst online: 13-09 11:55
[...]

Yup, Shazzrah heeft in de avond (rond half 6 / 6 uur) ongeveer 1,5 uur aan queue nu. Vind ik op zich best te doen, hoef ik geen teamviewer meer aan te zetten. Zodra ik thuis ben gaat de queue aan, ga ik met de hond lopen, eten, douchen, etc. En desnoods even een dungeon in FFXIV als alles vlugger gaat dan verwacht. Daarna lekker WoW in.

Gisteravond alleen vanwege vermoeidheid weinig zin, toch even online gebleven en uiteindelijk een RFK run getankt. De axe dropte niet, maar ik won wel een blauwe BoE zwaard, 2 chests met ieder 2 greens, en best wat andere meuk. Verder een erg gezellige run, dus dat was toch nog de moeite waard :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Highfeed schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:32:
[...]

Ik had eerste alles op Emblem staan, maar in classic ben ik Expressway gaan gebruiken, ik moet zeggen dat ziet er idd strak uit. Met ervaring van Elvui in retail is instellen natuurlijk een stuk makkelijker omdat je alles al weet, maar in retail duurde het zeker in totaal 3 weken voordat alles naar het zin is, en dan nog ben je af en toe aan het veranderen.
Dan importeer je je retail profiel toch in classic? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:41
[...]

Alleen bij de servers van de eerste twee lichtingen, maar Bloodfang is in verhouding dan juist weer aan de dode kant als de benchmark wel of geen queues is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PmxFAFp.png

Eigenlijk hoort een server toch wel minstens 7 a 8000 man per faction te hebben rond 7 uur om op de lange termijn gezond te blijven. Reken dat 40% in een tijd van 6 maanden nog wel gaat stoppen of zeker amper gaat spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:47
Voor mensen die nog een server zoeken kan ik ook Ashbringer aanraden. Tijdens spitsuren 15 mins queue, verder eigenlijk nooit. Gezellig druk met questen maar je hoeft nergens echt te wachten op spawns e.d. (Horde)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:41
Deleon78 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:30:
[...]

Bedankt voor de info _/-\o_

Flamelash gaat helemaal goed in ieder geval :)

Maar die cijfers zijn uit de hoge hoed getrokken :+
:+. 16000 is puur het niet hebben van queues atm. De rest is uiteraard zeer wetenschappelijk bepaald. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Pet levelen gaat vanzelf. Het tevreden houden is kwestie van af en toe wat eten geven. Het zijn nogal onbenullige dingen.

Hunter is wel echt een solo-master als je daarvan houdt. Je kunt al vrij snel instances solo'en als je een goede tank pet hebt en genoeg dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:39:
[...]

Pet levelen gaat vanzelf. Het tevreden houden is kwestie van af en toe wat eten geven. Het zijn nogal onbenullige dingen.

Hunter is wel echt een solo-master als je daarvan houdt. Je kunt al vrij snel instances solo'en als je een goede tank pet hebt en genoeg dps.
Nou als je je pet wilt pimpen met wat extra abilities komt er nog wel iets meer werk bij kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Net de grootste lol gehad in STV, ondanks mijn 32 levels een hele grote berg ganks voor elkaar gekregen zónder ook maar één keer dood te gaan. En na het zien van enkele multiboxers kreeg ik het lumineuze idee om dat ook te gaan doen: Een Alliance en een Horde rogue te samen :). Nu kan ik beide kanten ganken en ze tegelijkertijd lieve woordjes toefluisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:32:
Net de grootste lol gehad in STV, ondanks mijn 32 levels een hele grote berg ganks voor elkaar gekregen zónder ook maar één keer dood te gaan. En na het zien van enkele multiboxers kreeg ik het lumineuze idee om dat ook te gaan doen: Een Alliance en een Horde rogue te samen :). Nu kan ik beide kanten ganken en ze tegelijkertijd lieve woordjes toefluisteren!
Op een PVP server is het niet mogelijk om characters op beide factions te hebben.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Seroczynski schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:44:
[...]

Op een PVP server is het niet mogelijk om characters op beide factions te hebben.
Wel met 2 accounts natuurlijk.
Pagina: 1 ... 35 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat