Dennism schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:38:
[...]
Ding is wel dat jouw speelstijl als Multiboxer niet te vergelijken is denk ik met een enkele speler. Jij kan bijv. zelf bepalen wanneer je naar een vendor gaat e.d. Als je als speler halverwege een dungeon met 4 anderen je tassen vol hebt ga je niet even naar de vendor toe zodat je meer kan looten. Das een garantie om gekicked te worden

Dat ligt dus aan de organisatie van de groep. Het is niet realistisch dat 1 persoon lege bags heeft en de andere heeft ze vol.
Ik dacht echter dat jij dungeons farmen bedoelde met 5 andere spelers. Dan in het goud technisch gezien ineens een stuk minder efficient, tenzij alle 5 op een lijn zitten en ook voor maximaal inkomen qua gold willen gaan.
Op een lijn zitten is uiteraard belangrijk, maar dat staat ook in iedere dungeon grinding video toegelicht.

Die streamers grinden dungeons voor de XP i.p.v. gold, die looten niet eens alles en als de tassen vol zijn grinden ze gewoon door. De gaan enkel de dungeon uit om noodzakelijke skills te kopen of voor een repair / naar een volgende dungeon te gaan. Die zitten zo uren achter elkaar XP te farmen zonder dat ze bij een vendor in de buurt komen.
Ok, de mannen die nu 60 zijn zullen inderdaad niet de rijkste zijn halverwege 'de grind'. Fair point.
Ik lees een bepaalde mate van afschuw in je bericht dus dan voegt het weinig toe en zorgt het voor een slowchat waar ik geen interesse in heb en de rest vast ook niet. Mocht dat niet zo zijn: ik heb jaren een private server gespeeld. Ik wilde eens wat anders doen. Ik speel nog altijd een holy priest, dus ik heb gewoon een main alleen is farmen op deze manier een stukje makkelijker i.p.v. 2 uur wanden om 5 demonic runes te farmen. Je zult mij niet actief PvP zien opzoeken als ik met meer dan 1 karakter ben ingelogd. Ik weet dat anderen dat wel doen. Zie het een beetje als een puzzel om met 5 clothies een boss te killen.
@
Dennism, daar kan ik het niet mee oneens zijn. Jij wint.

@
Dennism , Dreadmist. Het is hier niet zo hardcore.
@
Dennism , kleine toevoeging: op Gehennas zit een vriend van me in Dreamstate met 4 warlocks en 1 priest mocht je daar spelen en er 1 willen opzoeken

. Hij is nu level 50 als het goed is.
@
servival7, zoals aangegeven wil ik een slowchat proberen te voorkomen. In de basis geldt dat je kunt bepalen of een toetsenbord knop indrukken bij 1 of meerdere vensters terecht komt. Door slim om te gaan met je combinaties kun je zo meer dan 1 karakter effiecient benutten. Enkele uitzonderingen daargelaten (als iemand pom pyro maal 5 doet in PvP tegen een enkele speler is dat natuurlijk niet spannend) is het dus complexer dan de normale manier van spelen.
De uitdaging voor mij zit er inderdaad in om PvE (en dus bosses) te combineren met een setup die "squishy" is. Tot op heden lukt het aardig, maar ik heb dan ook veel vanilla ervaring. Voor PvP is het voornamelijk onaangenaam voor andere spelers en ik haal er zelf ook geen voldoening uit. Overigens geldt dat je ze niet in battlegrounds tegen gaat komen, want daar werkt follow niet, dus dan is lopen niet normaal te doen. Dat zal vast positief zijn voor veel mensen

.
@
tuinïnen, ik snap het absoluut. Ik wilde ook juist die discussie voorkomen want ik weet waardoor de afschuw, terecht, is ontstaan.. Ik PvP niet in 'teamverband' (boxend is een betere verwoording?) dus op mijn realm hebben mensen geen last van me. Als iemand echt last heeft van een dungeon run dan hebben ze vast ook wel last van een guild als APES. Verder is dat dus geen verdediging maar een toelichting op mijn eigen spelen waar om werd gevraagd. Mensen mogen er feedback op geven, maar het is de laatste reactie over dit onderwerp van mijn kant. Het voegt weinig toe aan de classic discussie (waarbij ik al aangaf dat dungeons spammen zeker niet de 'classic experience geven) en dit draadje gaat om WoW Classic.
[
Voor 37% gewijzigd door
Paprika op 05-09-2019 17:50
]