MuVo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:40:
[...]
DIt wordt mijn eerste rogue, voorheen altijd een Warlock (TBC) en later een Paladin gespeeld. Heb je nog goede tips?
Is leatherworking het beste voor een rogue? Ik wilde in eerste instantie mining en engineering op pakken, leek me leuk om engineering te lvlen.
Je kan alles doen wat je wil natuurlijk, ik vind het gewoon tof om mijn eigen armor sets te kunnen maken. Je vind genoeg leuke spullen als je dat niet doet. En sommige zaken (zoals devilsaur armor) zijn gewoon niet te betalen als je het moet kopen. Er zitten best leuke armor sets tussen voor bij het levelen, maar niet gek veel spullen die ook geld opbrengen op de AH. Met skinning pik je ook een hoop leather mee van mobs die een ander achterlaat.
Tips: Gebruik stealth slim. Je bent niet onzichtbaar, je bent _slecht_ zichtbaar. Zorg dat je uit de directe cone of vision van mobs blijft zodra je dichtbij komt. Pickpocket + autoloot is toch weer een paar silver extra zo nu en dan, soms een potion of edelsteen. Sap kan een levensredder zijn als je twee mobs neer moet halen, maar werkt alleen op humanoids. Kom zeker terug bij de jongens van SI:7 bij levels 10, 16, 20.... voor specifieke rogue quests die je echt moet doen voor de broodnodige skills (lockpick, poisons etc).
Skills zijn reteduur evenals poison ingredienten, dus je moet echt wel flink wat geld oppotten.
Een goed getimede knife throw kan een mob taggen vlak voor de frostbolt van een mage of de dot van een warlock dat doet. Dat is gratis loot waar je niet voor hoeft te werken.
Energy management: Je hebt maar 100 energy en abilities moeten dus 'ideaal' gecombo'd worden voor maximale damage.
Gebruik garotte voor casters (silence) of armor dragers (bleeding effects gaan door armor heen) en ambush voor alles wat cloth of leather draagt. Als je geen dots hebt gebruikt kan een gouge+backstab een goeie crit opleveren.
Zodra je poisons hebt: Altijd een slow + een andere poison samen gebruiken (één op elk wapen). Met meerdere weapon skills kun je ook swords of fist weapons gebruiken, kan heel leuk zijn icm Combat build.
@
bassonn Ik vind de speelstijl (loner) erg prettig om zo tussendoor te kunnen spelen. Weinig downtime, altijd een escape mogelijkheid. Je komt moeilijk in groepen en raids want je hebt weinig tot geen unieke toevoegingen voor een group, maar je kunt heel goed solo spelen en als je goed bent is PVP een doozy natuurlijk. OP.... er is de fameuze stunlock. Berucht en gevreesd door menig speler, en er zijn hele boeken volgeschreven met klachten over ganks door stunlock rogues.
Maar kijk uit voor warriors als ze retaliation inschakelen. Je slaat jezelf letterlijk dood. Kijk ook uit met demo warlocks. Ze doen niet veel schade, maar hebben een langere adem dan jij. Hunters' marks zijn óók kut.
[
Voor 12% gewijzigd door
HTT-Thalan op 05-09-2019 11:57
]