Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tijdje geleden in gnomeregan was ik echt een huntard :X

Vergeten te repairen, dus halverwege was mijn gun stuk en wipete ons 2x doordat mijn pet agro pullde. Aan het eind uiteraard needen op een non-hunter weapon >:)
Gelukkig had ik nog een bow in mijn inventory (alleen 0 bow skill) en kreeg wat arrows van een andere hunter.

Maar goed, we hadden er lol in, was guild run hehe. Alhoewel die laatste wipe door mijn pet wel wat sad faces opleverde. Daarna mijn pet lekker in de bag gehouden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
FunkyTrip schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:04:

Vergeten te repairen, dus halverwege was mijn gun stuk en wipete ons 2x doordat mijn pet agro pullde. Aan het eind uiteraard needen op een non-hunter weapon >:)
Gelukkig had ik nog een bow in mijn inventory (alleen 0 bow skill) en kreeg wat arrows van een andere hunter.

Maar goed, we hadden er lol in, was guild run hehe. Alhoewel die laatste wipe door mijn pet wel wat sad faces opleverde. Daarna mijn pet lekker in de bag gehouden.
:*) Maat van mij speelt ook huntard en omg:

> Vergeet de hele tijd growl niet op auto cast te laten staan.
> Is een boar, dus die stunt mobs de hele tijd met charge = geen rage
> Vergeet pet te dismissen als we een shortcut nemen = entire dungeon pull

Gelukkig zijn we goede vrienden.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdeman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-07 21:46
Nu ook sinds twee dagen WoW Classic maar is geïnstalleerd, en wat geniet ik van de traagheid, niets moet, je komt overal, veel mensen buiten de steden, heerlijk gewoon.

Huntard gemaakt, na gister avond petloos, wat een verademing als je eindelijk je pet hebt. Door het vele lopen kijk ik al uit naar me aspect om sneller te lopen.

Classic geeft me echt de voldoening als ik een bepaald level hebt bereikt wat me zeker een upgrade geeft.

Ben benieuwd of jullie dit ook zo zien...

Nicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

As we previously announced 36, free character moves will become available in Europe very soon™. When these free character moves open, player-characters at any level will be able to move:

English
FROMTO
ShazzrahDragonfang (new realm)
GolemaggDragonfang (new realm)
FiremawEarthshaker (new realm)
GehennasEarthshaker (new realm)
MograineJudgement
RazorgoreBloodfang
( https://eu.forums.blizzar...ter-moves-realms-eu/81745 )

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Kleaudzak schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:06:
[...]
> Vergeet pet te dismissen als we een shortcut nemen = entire dungeon pull

Gelukkig zijn we goede vrienden.. :9
Dit geld trouwens ook voor Warlock's ....heb ik natuurlijk van horen zeggen :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2022
FunkyTrip schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:04:

Aan het einde met guildies op een non hunter wapen needen? :)
Neem aan dat niemand anders het nodig had aangezien je nog id guild zit? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
bvl3 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:36:
[...]

Nou... Ik heb perongeluk geneed op een leather belt (als Warlock). Ik had totaal niet in de gaten dat het een leather belt was. Ik zag intellect (en stamina volgens mij) en drukte gelijk op de knop |:( .

Onze shaman kon die belt goed gebruiken, maar ik kreeg hem helaas. Gelukkig kenden we elkaar ook allemaal en weten ze dat ik een WoW noob ben 8)7 . Liever nu dan op level 60 hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
DivineNL schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:44:
[...]

Nou... Ik heb perongeluk geneed op een leather belt (als Warlock). Ik had totaal niet in de gaten dat het een leather belt was. Ik zag intellect (en stamina volgens mij) en drukte gelijk op de knop |:( .

Onze shaman kon die belt goed gebruiken, maar ik kreeg hem helaas. Gelukkig kenden we elkaar ook allemaal en weten ze dat ik een WoW noob ben 8)7 . Liever nu dan op level 60 hé
Kun je niet gewoon loot traden met de mensen in je party voor vier uur lang?
Ik dacht dat dit juist iets was wat ze wel in Classic hadden gebouwd om GM tickets te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 17:54
meer mensen hier die niet kunnen inloggen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Zspirit schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:54:
[...]

Ik dacht dat dit juist iets was wat ze wel in Classic hadden gebouwd om GM tickets te voorkomen.
Nou, ik zei dus dan traden we toch gewoon? Maar volgens mijn vrienden was het Bind on Pickup en is het niet tradeable. We hebben het ook niet geprobeerd. |:(

Misschien nog een keer doen en dan proberen te traden >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:12
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 18:23
[...]

Alleen in raiding dungeons, om te voorkomen dat mensen met vrienden allemaal een item needen en die aan hun buddy gaan geven achteraf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
[...]
Nee, item is soulbound
The concern was primarily addressed for five-member parties. Raiders, on the other hand, accepted that it was the nature of large group play. So, to address the issue, Blizzard has decided that the trading of Soulbound loot can only occur in raids. Any Soulbound loot that drops in five-man content will remain untradeable.
Lees dit als je verdere info wilt :
https://www.gameskinny.co...-soulbound-items-to-raids

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

bvl3 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:36:
[...]

Haha, nee niemand had 'm nodig natuurlijk, daar wachtte ik wel even op. Maar 't was wel een 1.5g vendor item.
Maar goed, ik heb liever +18str +7sta, 32dps dan +8agi 16dps...soms melee je wel eens ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-08 13:15
UTADDICT schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:06:
[...]

Interesting! Benieuwd hoeveel mensen dit gaan doen.
Ik ook, helemaal omdat de queues al ruim zijn gehalveerd sinds vorige. Gister einde middag 70 min op Mograine en in de avond rond de 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
Weet niet of dit al gedeeld is (zoja mijn excuses)

https://kotaku.com/europe...-s-first-2-rai-1837840768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zeker, was ook geen verassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
UTADDICT schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:23:
[...]

Zeker, was ook geen verassing.
Vind het wel genieten dat het niet Method geworden is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
FunkyTrip schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:20:
[...]

Haha, nee niemand had 'm nodig natuurlijk, daar wachtte ik wel even op. Maar 't was wel een 1.5g vendor item.
Maar goed, ik heb liever +18str +7sta, 32dps dan +8agi 16dps...soms melee je wel eens ;)
True, 1.5 G is een goede prijs voor ons level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 18:11
Gisteren was de eerste keer dat ik een group voor gnomeregan geweigerd had als dps-er , omdat de healer level 24 was en de group dacht van .. ooh we kunnen gnomer wel even doen .. jaja wacht maar tot de dark iron agents met hun land mines komen opdagen ;)

Maar vanavond iig de scarlet monastary proberen , ik kan me alleen niet herrineren of het mogelijk was om in classic via Chillwind camp door de Western plaguelands the gaan naar de scarlet monastary , ik kan me herinneren dat ik het 14 jaar geleden ooit deed, maar mischien op een hoger level dan lvl 33 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43

Grvy

Bot

@Metallize hillsbrad -> silverpine -> sm of idd via chillwind camp met corpserunnen.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Eigenlijk nooit gerealiseerd dat het zo ver weg is voor Alliance spelers

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zypher
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-08 12:49
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit anders dan via WPL naar Scarlet Monastery ben gegaan. Vond Silverpine Forest altijd te ver om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
UTADDICT schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:06:
[...]

Interesting! Benieuwd hoeveel mensen dit gaan doen.
Ik ben er een van die het gaat doen.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb werkelijk geen enkel idee waarom maar ik heb een troll hunter aangemaakt en ik ben eigenlijk verkocht.
Snap er geen snars van :)

Wilde eigenlijk een shaman en warlock levelen in rested XP maar ik moet de plannen maar even herzien denk ik.

Als je mij voor Classic had verteld dat ik een huntard zou spelen, en dan ook nog een troll, dan had ik je voor gek verklaard.
Altijd leuk om verrast te worden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

Iemand nog tips for questing zones als alternatief voor 'The Barrens' ?
Ben inmiddels level 16 (Shaman), het gaat erg traag maar ik vermaak me opperbest nog.

Heb altijd Alliance gespeelt dus deze kant van het spectrum is nieuw voor mij. Ben er inmiddels ook achter wat ze nu altijd hebben bedoeld met 'Barrens chat' ... hilarisch af en toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Silverpine Forest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik zag een streamer van APES trouwens effectief(slim/explot?) gebruik maken van de layering.

Iemand die "dood" was deed hem steeds in de groep inviten en vaak kwam hij dan in een andere layer terecht. Daar deed hij dan steeds weer minen, leaved de groep en laat zich vervolgens weer inviten om weer op een andere layer de ores te kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Dhrax schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:59:
Iemand nog tips for questing zones als alternatief voor 'The Barrens' ?
Ben inmiddels level 16 (Shaman), het gaat erg traag maar ik vermaak me opperbest nog.

Heb altijd Alliance gespeelt dus deze kant van het spectrum is nieuw voor mij. Ben er inmiddels ook achter wat ze nu altijd hebben bedoeld met 'Barrens chat' ... hilarisch af en toe :D
Mja, dan kom je op Silverpine Forest uit en daarna Hillsbrad, en dan Arathi. Na Barrens zou je waarschijnlijk Ashenvale doen en dan 1k Needles & Tanaris. Denk wel dat de Barrens - Ashenvale - 1K Needles route minder pvp actie zal hebben tot je bij Tanaris komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Pffffff lekker dan. Schiet het op met mn priest, heb ik lol op een mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

BrndV schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:06:
[...]

Mja, dan kom je op Silverpine Forest uit en daarna Hillsbrad, en dan Arathi. Na Barrens zou je waarschijnlijk Ashenvale doen en dan 1k Needles & Tanaris. Denk wel dat de Barrens - Ashenvale - 1K Needles route minder pvp actie zal hebben tot je bij Tanaris komt.
Dank. Ik blijf hier nog wel hangen dan want Ashenvale vind ik wel een mooie zone met goede muziek en 1K Needles ben ik sowieso nog maar weinig geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

UTADDICT schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:08:
Pffffff lekker dan. Schiet het op met mn priest, heb ik lol op een mage.
Hehe, same here. Heb nu maar besloten om toch echt mijn hunter te mainen en mijn mage alleen rested te levelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 18:00

BioHazard

*\o/*

Ik ga hier gebruik van maken. We hebben destijds Gehennas gekozen als nieuw realm toen deze werd toegevoegd, maar inmiddels is die uitgegroeid tot de grootste van de EU zowat.

Ofwel, als ik thuis kom na een dag werken kan ik eerst een uur of 3-4 minimaal wachten voordat ik kan spelen.

Insta-transfer voor mij en mijn vrienden, dit is geen doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
BioHazard schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:29:
[...]

Ik ga hier gebruik van maken. We hebben destijds Gehennas gekozen als nieuw realm toen deze werd toegevoegd, maar inmiddels is die uitgegroeid tot de grootste van de EU zowat.

Ofwel, als ik thuis kom na een dag werken kan ik eerst een uur of 3-4 minimaal wachten voordat ik kan spelen.

Insta-transfer voor mij en mijn vrienden, dit is geen doen zo.
Mijn guild twijfelt heel erg (lees 20 man ong groot pas..). Stel we verhuizen en de rest doet dat ook? hebben we dan op de nieuwe realm niet ook queues? Stel we blijven en het gross denkt daar ook zo over? houden we queues :P

Queues nemen al flink af (Golemagg), nog steeds wel 3/4 uur wachten maar dit was vorige week 8-10uur!. Ik denk dat wij blijven en hopen dat de 10k queue afneemt naar pakweg 2k... zodat je nog wel een drukke server hebt maar met max 1 uur queue. Dat zou ideaal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Iemand die tips heeft voor een priest? Ben nu lvl 21 en ben echt verschrikkelijk snel out of mana. Ben aan het levelen met shadow.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
Intelcorei7 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:54:
Iemand die tips heeft voor een priest? Ben nu lvl 21 en ben echt verschrikkelijk snel out of mana. Ben aan het levelen met shadow.
Gebruik je je wand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zypher
Eerste 10 talent points in wand damage and spirit tap. Altijd Shadow Word: Pain op een mob gooien en een paar spells tot de mob <50% hp heeft, de rest met de wand damagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Gewoon meer wanden ik doe Word of pain, dan een mindblast en smite en dan lekker wanden.
Hoe meer je wand hoe minder snel je oom bent.
Heb je wel de juiste wand?

Ik heb dit even van reddit geplukt:
Level 5 - Lesser Magic Wand (11.3 dps, 2.26 dps/level)

Level 13 - Greater Magic Wand (17.5, 1.35)

Level 17 - Cookies Stirring Wand (22.3, 1.31) DM/VC

Level 18 - Gravestone Scepter (29, 1.61) <-- this wand is better than some level 30 options, BFD Quest

Level 31 - Goblin Igniter (32.8, 1.06) STV Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:04
Zspirit schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:09:
[...]

Gewoon meer wanden ik doe Word of pain, dan een mindblast en smite en dan lekker wanden.

[...]
Zien er soortgelijke lijstjes voor hunter wapens (en andere classes)?, zodat je je levelling keuzes kunt afstemmen met de volgende weapon upgrade.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Bossie schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:18:
[...]

Zien er soortgelijke lijstjes voor hunter wapens (en andere classes)?, zodat je je levelling keuzes kunt afstemmen met de volgende weapon upgrade.
https://classic.wowhead.com/rare-bows?filter=2;1;0
https://classic.wowhead.c.../type:2:18:3?filter=2;1;0
Zoveel rare BoP items (= quest of dungeon drop) zijn er niet.
Best Weapons and Gear For Leveling a Hunter
The most important item for Hunters to acquire while leveling are ranged weapons, as that directly impacts your DPS output. Melee weapons can also be equipped, but they primarily function as stat sticks. As for gear, you are primarily looking for items with Agility that provides ranged attack power and critical strike, as well as Intellect as that increases your mana pool.

For ranged weapons, you will be looking for upgrades that have higher average DPS than your current weapon. You can equip both bows and guns, although bows are generally more plentiful while leveling. You can even buy common-quality ranged weapons from weapon merchants if they have higher damage than your currently-equipped ranged weapon.

Here are some notable low-level Bows and Guns you'll find from vendors, outdoor quests, and dungeon quests. You can also use Wowhead's classic database to find all available options, further filtering ranged weapons by useful attributes like stats and weapon speed:
Hornwood Recurve Bow, vendor bow, requires level 3
Ashwood Bow from Crown of the Earth
Hickory Shortbow from Securing the Lines
Laminated Recurve Bow, vendor bow, requires level 11
Raptor's End from Ormer's Revenge
Cliffrunner's Aim from The Sacred Flame
Skorn's Rifle from The Demon Scarred Cloak
Daryl's Hunting Rifle from A Hunter's Boast
Nail Spitter from An Unholy Alliance
Flash Rifle from Pearl Diving
Master Hunter's Bow from Big Game Hunter
Master Hunter's Rifle from Big Game Hunter
Verdant Keeper's Aim from Corruption of Earth and Seed
Sylvan Shortbow sold by Landria
https://classic.wowhead.c...ear-for-leveling-a-hunter

Als je de link volgt kun je makkelijk doorklikken.

[ Voor 83% gewijzigd door Paprika op 04-09-2019 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat doen jullie om aan de 100g te kopen voor de eerste mount? Ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe ik het ga aanpakken. Ben bijzonder casual bezig, dus heb ook nog niet veel gedaan. Pas level 20 ofzo en wat skills in alchemy herbalism cooking en first aid...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

RustStorm schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:24:
Wat doen jullie om aan de 100g te kopen voor de eerste mount? Ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe ik het ga aanpakken. Ben bijzonder casual bezig, dus heb ook nog niet veel gedaan. Pas level 20 ofzo en wat skills in alchemy herbalism cooking en first aid...
Vooral dat, beetje herbalism en bags verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Ja die gebruik ik, alleen niet heel veel dus dat is het probleem denk ik. Maar als ik binnenkort Mind flay neem dan gebruik ik dat toch iplv mijn wand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Zspirit schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:09:
[...]

[...]
Ik heb de Greater magic wand van lvl 13, ben nog geen betere tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
RustStorm schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:24:
Dungeons farmen geeft het meeste gold (en eigenlijk ook het meeste XP met een goede groep), maar het is niet heel 'classic'.

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 04-09-2019 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op mijn server gaan alle herbs en andere items vooral tegen vendorprice de AH op... :-/ dus dat schiet echt niet op.

Och... ik ga het zien. Zo weer lekker levelen denk ik. :)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 04-09-2019 18:53 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 15:26

Nibbz

Postmaster General

Klopt het dat je bij friendly targets, niet ziet hoe lang een buff nog duurt?

met de muis hover ik over MotW:
Buff duration on friendly target

Bij retail wow staat er nog bij onder "Time remaining: XX:XX "

edit:

In de raidframes zie ik dus ook alleen maar of spelers een hot hebben.. maar niet voor hoe lang nog :(. Zie ik hier iets over het hoofd? Of was wow vanilla ook zo? (in TBC stond het er al bij geloof ik, die time remaining)

[ Voor 28% gewijzigd door Nibbz op 04-09-2019 19:58 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaPegasus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 20:34
Nibbz schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:56:
Klopt het dat je bij friendly targets, niet ziet hoe lang een buff nog duurt?

met de muis hover ik over MotW:
[Afbeelding: Buff duration on friendly target]

Bij retail wow staat er nog bij onder "Time remaining: XX:XX "
Dat klopt, daar heb je een addon voor nodig in Classic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

ThaPegasus schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:58:
[...]

Dat klopt, daar heb je een addon voor nodig in Classic :)
Weet je ook welke? :)

Ah gevonden!

ClassicAuraDuration (had ik ook al geinstalleerd) maar het zit hem schijnbaar in de unitframes van Elvui. Die zet ik dan maar even uit :).

Thnx!

[ Voor 36% gewijzigd door Nibbz op 04-09-2019 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaPegasus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 20:34
Volgens mij zijn er alleen Addons die je vertellen wanneer een buff nog niet op een speler zit, de echte tijd kan hij nooit weten, als je hem zelf niet gebuffed hebt. Ik gebruikte altijd 'Rebuff' voor party/raids als Pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

ThaPegasus schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:04:
Volgens mij zijn er alleen Addons die je vertellen wanneer een buff nog niet op een speler zit, de echte tijd kan hij nooit weten, als je hem zelf niet gebuffed hebt. Ik gebruikte altijd 'Rebuff' voor party/raids als Pally.
Het ging ook daadwerkelijk om mijn eigen spells idd. In dungeons zag ik geen countdown op spelers als ik ze gehot had (in partyframes, en in de nameplates). Maar nu elvui unitframes gedisabled, en lijkt het weer te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Stonespine - 11,014 - A:3,542(32.16%) H:7,472(67.84%) - Sep 01 11:00-20:00
Gandling - 12,886 - A: 5,421(42.07%) H:7,465(57.93%) - Sep 01 11:00-20:00
Dreadmist - 13,191 - A:5,788(43.88%) H:7,403(56.12%) - Sep 01 11:00-20:00
Bloodfang - 2,500 - A:1,080(43.20%) H:1,420(56.80%) - Sep 01 11:00-20:00
Nethergarde Keep - 14,156 - A:8,775(61.99%) H:5,381(38.01%) - Sep 01 11:00-20:00
Judgement - 1,986 - A:1,101(55.44%) H:885(44.56%) - Sep 01 11:00-20:00
Skullflame - 14,844 - A:6,233(41.99%) H:8,611(58.01%) - Sep 02 18:30-22:00
Flamelash - 15,240 - A:6,426(42.17) H:8,814(57.83%) - Sep 03 17:30-21:00
Ten Storms - 10,410 - A:4,731(45.45%) H:5,679(54.55%) - Sep 03 21:00-23:00
Razorgore - 1,981 - A:844(42.60%) H:1,137(57.40%) - Sep 04 06:00-08:30
Gehennas - 4,246 - A:1,761(41.47%) H:2,485(58.53%) - Sep 04 06:00-08:30
Firemaw - 2,602 - A:1,093(42.01%) H:1,509(57.99%) - Sep 04 06:00-08:30
Golemagg - 2,471 - A:996(40.31%) H:1,475(59.69%) - Sep 04 06:00-08:30
Shazzrah - 2,865 - A:1,055(36.82%) H:1,810(63.18%) - Sep 04 06:00-08:30
Mograine - 1,973 - A:916(46.43%) H:1,057(53.57%) - Sep 04 06:00-08:30
Ashbringer - 7,028 - A:3,232(45.99%) H:3,796(54.01%) - Sep 04 13:00-17:30
Noggenfogger - 8,330 - A:2,990(35.89%) H:5,340(64.11%) - Sep 04 13:00-17:30
Mirage Raceway - 8,613 - A:5,190(60.26%) H:3,423(39.74%) - Sep 04 13:00-17:30
Conclusie: Alliance vermijdt PvP servers. >:)

https://eu.forums.blizzar...nfo-for-some-realms/80423

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Wat iemand al zei, zorg dat je eerste 10 skill punten in Wand Specialization en Spirit Tap zitten.
SW:Pain en dan wanden. Eventueel eerst een Mind Blast om te pullen.
Maar als priest zou je tijdens het levelen nooit OOM hoeven te raken, want dan doe je iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
heb het geprobeerd, maar het is het toch net niet. De "gewone" wow vond ik al helemaal niks meer. Zeker levellen veel te makkelijk en overal wat simpeler. Deze classic versie is wel beter, maar ben denk gewoon MMO moe. Heb wat single player rpg games gespeeld en merk nu dat ik moeite heb met het flinterdunne verhaaltje, als je het al een verhaal kan noemen. Denk dat je bijna het hele verhaal van het spel om 10 a4 briefjes kan zetten. Dat terwijl er boeken zijn in dit universum die veel uitgebreider zijn.\

jammer. de nostalgie maakte het even leuk, maar het is wel klaar voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
Ik heb The 1 Ring opgefisht. Gaat die nog voor veel gold tegenwoordig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58
jaydenjarno schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:01:
heb het geprobeerd, maar het is het toch net niet. De "gewone" wow vond ik al helemaal niks meer. Zeker levellen veel te makkelijk en overal wat simpeler. Deze classic versie is wel beter, maar ben denk gewoon MMO moe. Heb wat single player rpg games gespeeld en merk nu dat ik moeite heb met het flinterdunne verhaaltje, als je het al een verhaal kan noemen. Denk dat je bijna het hele verhaal van het spel om 10 a4 briefjes kan zetten. Dat terwijl er boeken zijn in dit universum die veel uitgebreider zijn.\

jammer. de nostalgie maakte het even leuk, maar het is wel klaar voor mij
Als je zoekt vindt je heel veel lore stukken in classic maar ook normaal wow. Het is maar net waar je op let.

Er zijn weinig spellen waar zoveel lore doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Niet dat ik het goud nodig heb (ik kan al bijna een epic mount aanschaffen), maar balen dat mijn eerste epic world drop echt waardeloos is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iqa7JIR.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g7DHB0n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:48:
Niet dat ik het goud nodig heb (ik kan al bijna een epic mount aanschaffen), maar balen dat mijn eerste epic world drop echt waardeloos is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe krijg je dat voor elkaar dat je al bijna 1k gold hebt? haha. DAmn jaloers ik...

Je kan dat item wel op de Horde AH zetten (de neutrale in Gadgetzan (of hoe je het ook spelt)). Die horde shamans willen die misschien wel? :) (en waarom zou een alliance paladin die niet willen?) Het is paars, dus er zullen ALTIJD mensen zijn die daar grof gold voor neerleggen. ;)

Ik ben (helaas) maar een nieuw character begonnen. Rogue is leuk om te spelen, ben bijna level 21, maar ik moet zeggen dat ik het niet volhoud in die crowded gebieden... Dat voelt echt als zonde van m'n speeltijd om te moeten wachten op alles wat los en vast zit.... bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Tanks zijn volgens mij weer erg zeldzaam ...

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
RustStorm schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:55:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar dat je al bijna 1k gold hebt? haha. DAmn jaloers ik...

Je kan dat item wel op de Horde AH zetten (de neutrale in Gadgetzan (of hoe je het ook spelt)). Die horde shamans willen die misschien wel? :) (en waarom zou een alliance paladin die niet willen?) Het is paars, dus er zullen ALTIJD mensen zijn die daar grof gold voor neerleggen. ;)

Ik ben (helaas) maar een nieuw character begonnen. Rogue is leuk om te spelen, ben bijna level 21, maar ik moet zeggen dat ik het niet volhoudt in die crowded gebieden... Dat voelt echt als zonde van m'n speeltijd om te moeten wachten op alles wat los en vast zit.... bah.
Ik speel gewoon Horde hoor. Iedere gnome is dead on sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:00:
Tanks zijn volgens mij weer erg zeldzaam ...
Daarom ben ik aan het overwegen een warrior te starten. Ik zie er wel een hoop rondrennen alleen...

Paladin tanks zijn niet viable toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
RustStorm schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:02:
[...]
Daarom ben ik aan het overwegen een warrior te starten. Ik zie er wel een hoop rondrennen alleen...

Paladin tanks zijn niet viable toch?
Voor casual wel denk ik maar het gebrek aan taunt en defensive cooldown is lastig
gear loste dat probleem wel op imo

Ik heb net een druid tank gemaakt , tauren druid, Moolaot (mijn oude main naam was nog vrij)

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 04-09-2019 23:08 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
@RustStorm ik heb hem weggegeven aan een 41 warrior :+. Random gast maar hij was helemaal blij dus dan is het prima.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:35
Iusedto schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:06:
[...]

Voor casual wel denk ik maar het gebrek aan taunt en defensive cooldown is lastig
gear loste dat probleem wel op imo

Ik heb net een druid tank gemaakt , tauren druid, Moolaot (mijn oude main naam was nog vrij)
Druid tanks zijn eigenlijk ook niet viable. Kunnen crushing hits krijgen door gebrek aan block.
Als je echt wil tanken ontkom je er niet aan een warrior te maken.

• Zypher
Intelcorei7 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:48:
[...]

Ja die gebruik ik, alleen niet heel veel dus dat is het probleem denk ik. Maar als ik binnenkort Mind flay neem dan gebruik ik dat toch iplv mijn wand?
Ik merkte vooral dat de switch naar Greater Magic Wand op lvl 13 een enorme boost in dps was. Ik gebruik nu (wel nog steeds level 13) alleen Mind Blast als opener, dan een Shadow Word: Pain en de rest doet mijn wand.

De precieze link kan ik zo snel even niet vinden, maar er wordt in verschillende priest leveling guides (bijvoorbeeld) geschreven dat Mind Flay pas vanaf rank 3 rendabel wordt (betere mana/damage verhouding dan andere spells en betere damage dan beschikbare wands). Daarom wordt ook in vrijwel iedere priest leveling guide geadviseerd eerst Holy/Disc (met Spirit Tap) te specced en dan op level 40 45 pas naar Shadow spec te switchen als je echt puur shadow wilt levelen.

Edit: link toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door Zypher op 05-09-2019 07:07 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zypher schreef op donderdag 5 september 2019 @ 07:04:
[...]

Ik merkte vooral dat de switch naar Greater Magic Wand op lvl 13 een enorme boost in dps was. Ik gebruik nu (wel nog steeds level 13) alleen Mind Blast als opener, dan een Shadow Word: Pain en de rest doet mijn wand.

De precieze link kan ik zo snel even niet vinden, maar er wordt in verschillende priest leveling guides (bijvoorbeeld) geschreven dat Mind Flay pas vanaf rank 3 rendabel wordt (betere mana/damage verhouding dan andere spells en betere damage dan beschikbare wands). Daarom wordt ook in vrijwel iedere priest leveling guide geadviseerd eerst Holy/Disc (met Spirit Tap) te specced en dan op level 40 45 pas naar Shadow spec te switchen als je echt puur shadow wilt levelen.

Edit: link toegevoegd
Op 40 moet je gewoon shadowform halen, is een grote boost. Maar 40-45 is dan wel weer spirit tap, en daarna ook evt weer wand dmg.

• Zypher
UTADDICT schreef op donderdag 5 september 2019 @ 07:38:
[...]

Op 40 moet je gewoon shadowform halen, is een grote boost. Maar 40-45 is dan wel weer spirit tap, en daarna ook evt weer wand dmg.
De afweging is inderdaad 5 levels eerder ShadowForm zonder Spirit Tap, of 5 levels later ShadowForm en, omdat je dan SpiritTap hebt, minder downtime (waarschijnlijk?).

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:42
Shadowcraft zorgt ervoor dat je meer armor hebt, altijd doen!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Nibbz schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:06:
[...]

Het ging ook daadwerkelijk om mijn eigen spells idd. In dungeons zag ik geen countdown op spelers als ik ze gehot had (in partyframes, en in de nameplates). Maar nu elvui unitframes gedisabled, en lijkt het weer te werken.
Wellicht ElvUI eens updaten dan? In de laatste versie zitten er namelijk gewoon timers of buffs/debuffs.

• Blem
Horde was altijd al wel de grotere groep overal toch? Gelukkig op Mograine wel redelijk gelijk.

Gisteren voor het eerst in Classic DM gedaan. Heerlijk. Flink wat items geloot en de XP ging ook lekker snel. Nog twee balkjes tot 20 en dan Redridge Mountains maar is bekijken.

Ik zat mij de laatste paar dagen te irriteren hoe kwetsbaar ik was. Zelfs 1 op 1 als ze op mij in begonnen te hakken, had ik er behoorlijk moeite mee (Mage). Nu ik in DM ben geweest en mijn halve garderobe heb vervangen voor items met stats gaat het ineens een stuk beter!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Ook maar weer een maandje gametime gekocht, classic nooit echt kunnen spelen ben pas bij MoP gestart en daarna tot Bfa. Ik vermaak me prima ik merk dat ik het questen nu wel tof vind. Ik heb voorheen altijd met een enorme lijst van addons gespeeld inclusief Elvui. Om de classic beleving te houden heb ik dit nu bewust niet gedaan maar ik mis toch een aantal handige addons die het leven makkelijker maken.

Hebben jullie tips voor addons? ik ben niet echt opzoek naar UI addons maar naar QOL addons.

• Paprika
Een bag addon is wel handig, auctioneer een must want de default AH UI zuigt, RealMobHealth.

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:45
Questie is wel handig, heb je iets meer guidance bij de quests.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb nooit echt WoW gespeeld. Een tijdje cataclysm.

Nu met een maat begonnen. Eerst een warlock. En ff een warrior geprobeerd. De warrior is hard to level zeg.

Ik wil er een tank warrior van maken omdat daar zoveel vraag naar is.
Maar Damn. Lastig om een goede tanker te worden. Ben nog maar lvl 13.. dus nog ff tijd tot de eerste dungeon.

Is er een goede build voor tanker?? Ik heb deze gevonden.https://www.icy-veins.com/wow-classic/warrior-tank-pve-guide

• Paprika
Nickrsd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:05:

Nu met een maat begonnen. Eerst een warlock. En ff een warrior geprobeerd. De warrior is hard to level zeg.

Maar Damn. Lastig om een goede tanker te worden. Ben nog maar lvl 13.. dus nog ff tijd tot de eerste dungeon.

Is er een goede build voor tanker?? Ik heb deze gevonden.https://www.icy-veins.com/wow-classic/warrior-tank-pve-guide
Ga je echt alleen maar dungeons doen? In de open wereld gaat dit namelijk niet helpen. Daarnaast geldt dat je het oprecht niet nodig hebt voor dungeons. Sterker nog, ik zou zelf als warrior in dungeons voor trash gewoon een 2H weapon gebruiken.

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Blem schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:29:
[...]

Horde was altijd al wel de grotere groep overal toch? Gelukkig op Mograine wel redelijk gelijk.

Gisteren voor het eerst in Classic DM gedaan. Heerlijk. Flink wat items geloot en de XP ging ook lekker snel. Nog twee balkjes tot 20 en dan Redridge Mountains maar is bekijken.

Ik zat mij de laatste paar dagen te irriteren hoe kwetsbaar ik was. Zelfs 1 op 1 als ze op mij in begonnen te hakken, had ik er behoorlijk moeite mee (Mage). Nu ik in DM ben geweest en mijn halve garderobe heb vervangen voor items met stats gaat het ineens een stuk beter!
Der was zo'n Nederlandse halfontblote gast op Twitch die met een frostmage twee handenvol mobs vastzette en daarna blizzard-spel ofzo op ze gooiden. Dat tikt lekker aan. :+ Was binnen een week lvl 60

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zypher schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:03:
[...]

De afweging is inderdaad 5 levels eerder ShadowForm zonder Spirit Tap, of 5 levels later ShadowForm en, omdat je dan SpiritTap hebt, minder downtime (waarschijnlijk?).
Mwah, Shadowform is een massive damage en survivability increase. De wand die je dan hebt is waarschijnlijk ook nog die van SM: Graveyard (shadow damage) etc. Denk dat je met de boost van Shadow Form sneller door de 5 levels voor Spirit Tap heen bent (+ de talents die je dan wisselt voor meer shadow dmg).

• bassonn
SmashCruiser schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:03:
Questie is wel handig, heb je iets meer guidance bij de quests.
Die heb ik inderdaad op advies van een vriend alvast geïnstalleerd. Geeft zeker wat meer richting aan het questen, ik merk alleen dat de arrow mij adviseert om een andere quest op de pakken dan ik zie in de omgeving, dit zal vast sneller gaan maar ik pak vaak onderweg andere quests op. Maakt aan het eind weer niet zoveel uit denk ik.

• DivineNL
bassonn schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:02:
[...]

Die heb ik inderdaad op advies van een vriend alvast geïnstalleerd. Geeft zeker wat meer richting aan het questen, ik merk alleen dat de arrow mij adviseert om een andere quest op de pakken dan ik zie in de omgeving, dit zal vast sneller gaan maar ik pak vaak onderweg andere quests op. Maakt aan het eind weer niet zoveel uit denk ik.
Weet je zeker dat dat Questie is? Questie geeft volgens mij alleen aan waar je moet zijn op de map, hij stuurt je niet echt en laat je vrij in wat je doet. Dat is voor mij ook de grootste reden waarom ik Questie gebruik en niet iets anders. Dan ben ik vrij in wat ik wil doen en waar ik wil gaan.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

Paprika schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:16:
[...]

Ga je echt alleen maar dungeons doen? In de open wereld gaat dit namelijk niet helpen. Daarnaast geldt dat je het oprecht niet nodig hebt voor dungeons. Sterker nog, ik zou zelf als warrior in dungeons voor trash gewoon een 2H weapon gebruiken.
Nee nee, niet alleen dungeons.
Gewoon levelen met een maat en zo nu en dan de dungeon in. Hij is een priest. En ik warrior.

Dacht om het compleet te maken een protect tank. Maar merendeel besteden we tijd al questen en levelen.. dan gewoon een arms warrior?? Of wat

• Paprika
Zeker niet protection in ieder geval...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 08:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Die quest-addons halen voor mij een deel van de beleving wel weg. Het zoeken naar de mobs, het lezen van de opdrachten. Ik ben bang op het moment dat ik dat ga installeren dat ik dan weer terugval in het gevoel van Retail waarin het van quest naar quest rushen is.

Ondertussen merk ik wel de vraag naar tanks en ben nu serieus een warrior aan het levelen. Ik ga nog even op zoek naar goede addons voor threat-management. Heeft iemand hier tips voor voor goede addons die niet meteen de hele UI overhoop gooien?

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Dit weekend weer even spelen op mijn priest. Die is nu level 20 dus kreeg een sloot aan nieuwe abilities; ik had niet eens het silver om ze te kopen. Plan: even questen , skills kopen, en dan de quests verzamelen om tot level 30 Shadow Fang Keep (mijn favoriete dungeon) te runnen.

Nu al zin in!! Grappig hoe een game die ik door- en door heb gespeeld me zo kan boeien. Ik moet wel zeggen; ik heb WOW-retail 4 jaar niet aangeraakt. Dat scheelt.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Je build is voor het tanken niet zo heel belangrijk, als je een goed shield hebt, ben je al een heel eind. Dus beter spec je Fury voor de PvE, want levellen als protection warrior is blijkbaar geen pretje. Mocht je dan rond level 60 (dedicted) gaan tanken kan je altijd nog respeccen.

Zelf gebruik ik de fury build die hier wordt voorgesteld: https://www.wowisclassic....de/warrior/leveling-1-60/

En bij wowhead is er niet een nieuwe (lowlevel?) tank guide online gezet: https://classic.wowhead.c...-a-warrior-in-classic-wow

[ Voor 7% gewijzigd door IWriteCode op 05-09-2019 11:25 ]

Less = more

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DivineNL schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:09:
[...]
Weet je zeker dat dat Questie is? Questie geeft volgens mij alleen aan waar je moet zijn op de map, hij stuurt je niet echt en laat je vrij in wat je doet. Dat is voor mij ook de grootste reden waarom ik Questie gebruik en niet iets anders. Dan ben ik vrij in wat ik wil doen en waar ik wil gaan.
Lijkt me inderdaad meer op deze mod
https://www.curseforge.com/wow/addons/quest_completist

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
De warrior is hard to level zeg.

Nou, misschien is dat iets om even over na te denken:

Warrior is veel meer afhankelijk van goede gear dan andere classes, dus tenzij je telkens in prima gear gehesen kan worden voor je lvl (wat je eigenlijk alleen in retail ziet dmv heirlooms) kan je nog maar net tegen hoger lvl mobs op boxen. Je leveld daarom al wat langzamer dan andere classes omdat je de voorkeur gaat geven aan zelfde level of lager level quests & mobs. Als je dan ook nog eens nu al protection spec gaat ga je veel extra damage missen vanuit talent trees.. :P

Je kan zonder problemen tanken met een arms/fury spec terwijl je je naar 60 werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 15:12
IK vind het juist prettig dat ik in classic niet aan het handje meegenomen word en ga dus ook niet kunstmatig dezelfde functie terugbouwen die in retail zit :+

Maar goed iedereen is anders 8)

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:35
Ik ben nu solo een rogue aan het levelen. Met een vriend van mij levelen wij een priest(hij) en warrior(ik) in sync. Scheelt een dungon groep vullen :D . En duo een warrior levelen met een priest, maar het levelen van de warrior ook leuker.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ook. Vermits ik alleen speel, speel ik de rogue en dat gaat net als vroeger, maar nu met de wijsheden die ik toen niet had. Nog steeds best zwaar, maar te doen. Ook weer LW/Skinning zoals vroeger, om ooit die Devilsaur armor set te kunnen bouwen. Ik blijft het toch handig vinden om te kunnen verstoppen, weinig downtime te hebben, en thrown weapons blijven leuk...

• bassonn
HTT-Thalan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:37:
Ik ook. Vermits ik alleen speel, speel ik de rogue en dat gaat net als vroeger, maar nu met de wijsheden die ik toen niet had. Nog steeds best zwaar, maar te doen. Ook weer LW/Skinning zoals vroeger, om ooit die Devilsaur armor set te kunnen bouwen. Ik blijft het toch handig vinden om te kunnen verstoppen, weinig downtime te hebben, en thrown weapons blijven leuk...
Ik zie/lees toch dat veel voor Rogue gaan. Ik heb Classic nooit gespeeld en in retail zoeen beetje alle classes behalve Rogue. Is Rogue OP of vinden veel mensen de speelstijl van Rogue gewoon lekker?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand een linkje naar de discord van Nethergarde Keep? Heb er wel eentje gevonden maar daar zit 300 man in dus gok dat dat niet de juiste is.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:35
HTT-Thalan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:37:
DIt wordt mijn eerste rogue, voorheen altijd een Warlock (TBC) en later een Paladin gespeeld. Heb je nog goede tips?

Is leatherworking het beste voor een rogue? Ik wilde in eerste instantie mining en engineering op pakken, leek me leuk om engineering te lvlen.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 19:54
Gixxer27 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:34:
[...]

IK vind het juist prettig dat ik in classic niet aan het handje meegenomen word en ga dus ook niet kunstmatig dezelfde functie terugbouwen die in retail zit :+

Maar goed iedereen is anders 8)
Ik heb Questie ook maar gedownload, maar dat is vooral voor het zien van uitroeptekentjes op de minimap. Geen zin om te blijven zoeken naar Qs en er dan eentje te missen.
Gelukkig kun je bij Questie alleen dat aan laten staan wat je wilt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MuVo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:40:
[...]

DIt wordt mijn eerste rogue, voorheen altijd een Warlock (TBC) en later een Paladin gespeeld. Heb je nog goede tips?

Is leatherworking het beste voor een rogue? Ik wilde in eerste instantie mining en engineering op pakken, leek me leuk om engineering te lvlen.
Je kan alles doen wat je wil natuurlijk, ik vind het gewoon tof om mijn eigen armor sets te kunnen maken. Je vind genoeg leuke spullen als je dat niet doet. En sommige zaken (zoals devilsaur armor) zijn gewoon niet te betalen als je het moet kopen. Er zitten best leuke armor sets tussen voor bij het levelen, maar niet gek veel spullen die ook geld opbrengen op de AH. Met skinning pik je ook een hoop leather mee van mobs die een ander achterlaat.

Tips: Gebruik stealth slim. Je bent niet onzichtbaar, je bent _slecht_ zichtbaar. Zorg dat je uit de directe cone of vision van mobs blijft zodra je dichtbij komt. Pickpocket + autoloot is toch weer een paar silver extra zo nu en dan, soms een potion of edelsteen. Sap kan een levensredder zijn als je twee mobs neer moet halen, maar werkt alleen op humanoids. Kom zeker terug bij de jongens van SI:7 bij levels 10, 16, 20.... voor specifieke rogue quests die je echt moet doen voor de broodnodige skills (lockpick, poisons etc).

Skills zijn reteduur evenals poison ingredienten, dus je moet echt wel flink wat geld oppotten.

Een goed getimede knife throw kan een mob taggen vlak voor de frostbolt van een mage of de dot van een warlock dat doet. Dat is gratis loot waar je niet voor hoeft te werken.

Energy management: Je hebt maar 100 energy en abilities moeten dus 'ideaal' gecombo'd worden voor maximale damage.

Gebruik garotte voor casters (silence) of armor dragers (bleeding effects gaan door armor heen) en ambush voor alles wat cloth of leather draagt. Als je geen dots hebt gebruikt kan een gouge+backstab een goeie crit opleveren.

Zodra je poisons hebt: Altijd een slow + een andere poison samen gebruiken (één op elk wapen). Met meerdere weapon skills kun je ook swords of fist weapons gebruiken, kan heel leuk zijn icm Combat build.

@bassonn Ik vind de speelstijl (loner) erg prettig om zo tussendoor te kunnen spelen. Weinig downtime, altijd een escape mogelijkheid. Je komt moeilijk in groepen en raids want je hebt weinig tot geen unieke toevoegingen voor een group, maar je kunt heel goed solo spelen en als je goed bent is PVP een doozy natuurlijk. OP.... er is de fameuze stunlock. Berucht en gevreesd door menig speler, en er zijn hele boeken volgeschreven met klachten over ganks door stunlock rogues.

Maar kijk uit voor warriors als ze retaliation inschakelen. Je slaat jezelf letterlijk dood. Kijk ook uit met demo warlocks. Ze doen niet veel schade, maar hebben een langere adem dan jij. Hunters' marks zijn óók kut.

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 05-09-2019 11:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:49:
[...]

Een goed getimede knife throw kan een mob taggen vlak voor de frostbolt van een mage of de dot van een warlock dat doet. Dat is gratis loot waar je niet voor hoeft te werken.
Als je 'm tagged om te looten help je mee om 'm te slopen, anders ben je gewoon een kneus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

HTT-Thalan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:49:
Goed verhaal op dit na. Dat is gewoon niet cool.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Gixxer27
Zeara schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:44:
[...]

Ik heb Questie ook maar gedownload, maar dat is vooral voor het zien van uitroeptekentjes op de minimap. Geen zin om te blijven zoeken naar Qs en er dan eentje te missen.
Gelukkig kun je bij Questie alleen dat aan laten staan wat je wilt :)
Klopt helemaal wat je zegt daarom zet ik hem er ook niet op maar vind het juist een van de pluspunten in Classic tegenover Retail dat je wat meer zelf moet uitzoeken je niet blind en half dood de uitroepdekentjes op de map maar achterna loopt :P

Aan de andere kant kan ik het soms wel snappen want niet alle quests of quest givers staan op de meest logische plaatsen

@HTT-Thalan aan mensen die dat doen heb ik inderdaad een hekel, als je tagged mag je hem ook killen of iig helpen en als het een named mob is en je ziet meerdere mensen kan je iig vragen of anderen hem ook nog nodig hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Gixxer27 op 05-09-2019 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik wist gewoon dat iedereen daar op zou hangen :D.

Rogues zijn toch de slechterikken, of niet dan ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
HTT-Thalan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:56:
Ik wist gewoon dat iedereen daar op zou hangen :D.

Rogues zijn toch de slechterikken, of niet dan ;).
Beetje een k*tsmoes om je maar als een aso te kunnen gedragen vind je niet ;)
Pagina: 1 ... 32 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat