En naarmate het spel vordert zul je ook merken dat die groepen weer wat toenemen op het moment dat mensen bezig zullen gaan met alts etc. Ja je mist nu de golf voor dungeons, maar je hebt het ook een stuk makkelijker nu qua questareas waar je niet hoeft te wachten voor je mobs. Dus elk nadeel heeft ook z'n voordeel.Blem schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:28:
[...]
Ik snap dit wel. Niemand verplicht je er zeeën van tijd in te stoppen, maar je loopt nu gewoon uit de pas.
De mensen die erover klagen vinden dit waarschijnlijk niet prettig. Ikzelf ondervind dit ook, heb er nu twee avonden en van het weekend een middag in kunnen steken en ik ben level 16. Je merkt gewoon dat het aantal groups voor DM afneemt en de meeste richting SM gaan op dit moment. Je kan op deze manier dus niet met de golf mee. De queues werken ook niet mee trouwens, je kan niet 's avonds besluiten nog even een uurtje te spelen.
Dus optimaal spelen, nee. Leuk, ja dat vind ik nog wel.
Het is geen race, geniet van het spel en doe je ding op het tempo dat jou aanstaat. Straks rond level 60 wanneer je dungeons wilt gaan doen of raiding zijn er genoeg mensen om mee te spelen. Ik zie op dit forum te veel mensen die "moeten" zo snel mogelijk 60 zijn. Dat was in vanilla niet het geval en dat is nu ook zeker niet het geval.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.