• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

earthapple schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:17:
OK. Na lang volhouden dat ik dit spel écht niet meer ga aanraken kan ik echt niet meer achterblijven. Na al deze reacties heb ik er zo veel zin in gekregen. Ik zit er aan te denken om een warlock te starten, maar ik weet dus echt niet meer wat nou een goede/beste/chilste spec was om te lvlen. Heeft iemand een website die dit heeft opgeslagen voor Classic?
Luie!

https://rankedboost.com/world-of-warcraft/classic-warlock/

:>

Old school gamer met een lag en een traan.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:35
OK. Na lang volhouden dat ik dit spel écht niet meer ga aanraken kan ik echt niet meer achterblijven. Na al deze reacties heb ik er zo veel zin in gekregen. Ik zit er aan te denken om een warlock te starten, maar ik weet dus echt niet meer wat nou een goede/beste/chilste spec was om te lvlen. Heeft iemand een website die dit heeft opgeslagen voor Classic?
Wowhead heeft ook een gehele website aan Classic toegewijd, inclusief leveling guides en class builds.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
OK. Na lang volhouden dat ik dit spel écht niet meer ga aanraken kan ik echt niet meer achterblijven. Na al deze reacties heb ik er zo veel zin in gekregen.
Ik hou nog steeds vol.....maar dan ook nog maar net :'(

Warlock levelen (en dit doe ik uit mijn hoofd) heb ik toen gedaan in Alfiction maar eerst de andere tree in voor extra stamina en improved voidwalker

FUMES et CARNES

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Worth it >:)

Thanks allemaal! Zal het één en ander eens even doornemen om een legendarische warlock te worden.

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:21
earthapple schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Worth it >:)

Thanks allemaal! Zal het één en ander eens even doornemen om een legendarische warlock te worden.
TBC Warlock O+

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43

Qck

Bazinga

Kap daar eens mee joh. Heb expres een andere class gekozen om niet hetzelfde te doen als toen, gaan jullie zo beginnen :p

Music is not just a sound, it's a way of living.

• MuVo
Qck schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:02:
[...]

Kap daar eens mee joh. Heb expres een andere class gekozen om niet hetzelfde te doen als toen, gaan jullie zo beginnen :p
Ik ga nu Rogue 8) ipv warlock omdat ik warlock speelde in TBC O+ (Hoewel ik twijfelde om Priest te gaan holy en shadow, maar dan zou ik weer een caster zijn die met shadow te veel op lock lijkt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34

hmr

Ik ga vanavond beginnen aan mijn UD priest :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
MuVo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:05:
[...]

Ik ga nu Rogue 8) ipv warlock omdat ik warlock speelde in TBC O+ (Hoewel ik twijfelde om Priest te gaan holy en shadow, maar dan zou ik weer een caster zijn die met shadow te veel op lock lijkt).
Ik had in wow altijd rogue als main en een pala als alt. Maar aangezien ik daar zo bored van was ben ik een warrior gestart. Maar wat valt dat levelen tegen zeg..gaat zooo slooom. Maat zei dat shaman echt supervet is. Dus nog even aankijken met die warrior en misschien shaman rerollen. Alhoewel dikke tank in PvP wel gruwelijk is :9

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

ik kon het toch niet laten. Gister bezwijkt onder de druk van een vriend :+

Het is een gnome rogue geworden. Rogue had ik nog nooit echt gespeeld. wilde iets dat zowel goed is in PvE als in PVP, dus het is een rogue geworden.

Hoewel ik maar 2 uur gespeeld heb, geen zak opschiet met de levels heb ik het wel naar m'n zin. Ik weet alleen niet waardoor het komt dat ik 't leuk vind. Ik kan m'n vinger er echt niet op leggen. Maar ik kan niet wachten om weer te spelen.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:57
bvl3 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:13:
[...]

Ja dat is ideaal even kijken of ik dat op kantoor kan doen voortaan als de que's zo hoog blijven
Het kan ook via telefoon dus er is geen reden dat het niet kan.
Spelen via de telefoon op teamviewer was geen succes :/

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Barnagma schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:25:
[...]

over migreren weten we (nog) niks. We gaan er met z'n alle een beetje van uit.
Oh, dat is wel tricky. Slechte ervaringen met servers die uitsterven. Heb jij bewust gekozen voor jouw server?

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
Zit net een enorm dilemma ;) Of Elder scrolls online voor de allereerste keer proberen of terug te gaan naar WoW van weleer. Ik weet niet wat te doen...

• TheProf82
Zspirit schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:23:
[...]

Als je een uurtje de tijd heb raad ik deze uitleg aan:
YouTube: WoW Classic Class Picking Guide

Dit artikel beschrijft iedere class met voor en nadelen: https://www.progamerrevie...ssic-class-picking-guide/
Dankje, ik ben aan het kijken. Goed om in de sfeer te komen, haha.

Verwijderd

Soulizer schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:32:
[...]

Ik had in wow altijd rogue als main en een pala als alt. Maar aangezien ik daar zo bored van was ben ik een warrior gestart. Maar wat valt dat levelen tegen zeg..gaat zooo slooom. Maat zei dat shaman echt supervet is. Dus nog even aankijken met die warrior en misschien shaman rerollen. Alhoewel dikke tank in PvP wel gruwelijk is :9
Ik was anders met mijn warrior als eerste lvl7 van onze groep op launch nicht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

Safri7879 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:22:
Zit net een enorm dilemma ;) Of Elder scrolls online voor de allereerste keer proberen of terug te gaan naar WoW van weleer. Ik weet niet wat te doen...
Wat voor een reacties verwacht je in dit topic te krijgen? Lekker Elder Scrolls gaan spelen natuurlijk. De queues zijn al lang genoeg ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 07:28
Oef, iets wat ik in de 'normale' WoW geen last van had is met classic weer helemaal terug: keuzestress. Welke realm vooral, maar ook welke class al is die keuze wat makkelijker, Elke keuze is een investering waar je eigenlijk niet op terug kunt komen als je maar een paar uur in de week hebt.

Het zal wel aan mij liggen :-)

Niets...

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:12
Is het bij jullie op de server nu ineens ook zo rustig, of is iedereen al elwynn forest uit? Gisteren liep het hier nog overvol, vechtend om een mob te taggen, nu loop ik al een kwartier rond zonder ook maar één iemand te zien... issue met de layering ofzo?

• Safri7879
  • Laatst online: 28-07 20:37
Phydomir schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:28:
[...]

Wat voor een reacties verwacht je in dit topic te krijgen? Lekker Elder Scrolls gaan spelen natuurlijk. De queues zijn al lang genoeg ;)
Ja ik snap het :) Ben uberhaupt gaan twijfelen over WoW Classic omdat het een enorm succes is en ik louter zeer positieve reacties en recensies zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Shit, misschien ga ik dan toch maar Classic (weer) spelen
Al die verhalen hier doen me echt de oude tijd missen.
Was altijd bang dat "het vroeger beter was" maar dan stop ik maar gewoon na 1 maandje.

Enige class combo die ik de afgelopen 15 jaar nooit gespeeld heb is een Holy paladin.
Ben sinds Vanilla a Horde en paldin nooit max level gehad.
Als ik van Classic een soort van nieuwe ervaring wil maken dan zou dit een een nieuw begin kunnen zijn.
Maar ja, For the Horde !, ga ik wel missen :)

FUMES et CARNES

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:27

Grvy

Bot

garriej schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:40:
ik kon het toch niet laten. Gister bezwijkt onder de druk van een vriend :+

Het is een gnome rogue geworden. Rogue had ik nog nooit echt gespeeld. wilde iets dat zowel goed is in PvE als in PVP, dus het is een rogue geworden.

Hoewel ik maar 2 uur gespeeld heb, geen zak opschiet met de levels heb ik het wel naar m'n zin. Ik weet alleen niet waardoor het komt dat ik 't leuk vind. Ik kan m'n vinger er echt niet op leggen. Maar ik kan niet wachten om weer te spelen.
Dat is precies classic. Ik heb namelijk hetzelfde. Ik vermoed een combinatie van nostalgie + beloning high. Het is allemaal zo moeilijk zelfs in het begin al dat je gewoon meer meer meer wilt! :9

Dit is een account.

• Iusedto
Zitten er mensen hier op de RP server, Hydraxian Waterlords ?

*edit*
15 jaar later en we zijn gewoon weer terug bij af
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IYpto85hLjroHv3z6A8G9X09/medium.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Iusedto op 29-08-2019 22:43 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik laat mijn lvl 15 warlock toch maar staan, ik ga toch voor shadow priest (pvp) vind ik een stuk leuker. Is inmiddels lvl 13.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:14
Iusedto schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:25:
Shit, misschien ga ik dan toch maar Classic (weer) spelen
Al die verhalen hier doen me echt de oude tijd missen.
Was altijd bang dat "het vroeger beter was" maar dan stop ik maar gewoon na 1 maandje.
Merk tot nu dat het vooral moeilijker is maar ook veel socialer.
Vermaak me prima, maar tijdens piek-uren is het vaak vervelend als je met 20 anderen dezelfde quest mobs probeert te grinden :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er gisteren voor gekozen naar een andere server te gaan die tijdens de piekuren geen queue had. En dat bevalt me tot nu toe uitstekend! :) Vanavond maar eens kijken of ik verder kan met m'n dwarf rogue inclusief herbalism en alchemy. :) Nieuw wapentje gekocht bij de vendor, waardoor het levelen sowieso beter gaat. Gold krijg ik in loop van de tijd toch wel en ben er redelijk van overtuigd dat ik genoeg zal hebben als ik level 40 ben. (en daarna level 60).

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RustStorm schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:00:
Ik heb er gisteren voor gekozen naar een andere server te gaan die tijdens de piekuren geen queue had. En dat bevalt me tot nu toe uitstekend! :) Vanavond maar eens kijken of ik verder kan met m'n dwarf rogue inclusief herbalism en alchemy. :) Nieuw wapentje gekocht bij de vendor, waardoor het levelen sowieso beter gaat. Gold krijg ik in loop van de tijd toch wel en ben er redelijk van overtuigd dat ik genoeg zal hebben als ik level 40 ben. (en daarna level 60).
voor de mounts? Ja 40 red je misschien nog wel, genoeg gold om op 60 direct de mount te halen; dat is echt niet te doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat ik nou frappant vind is dat na veel kritiek Blizzard toen van 40 naar 25 man raids is gegaan, maar nu is 'Classic' of 'Vanilla' weer helemaal de shit ondanks dat er kritiek was op :

- Alles duurde te lang, wilde je iets bereiken dan moest je daar VEEL tijd in stoppen en was Wow Classic geen 'casual friendly game'.
- Het was 'te moeilijk' voor diegene die niet willen 'no lifen'.
- 40 Man raids dus..
- Je was te veel bezig met gold verzamelen omdat alles een hoop gold koste. (respecs/repairs etc).
- Uren in LFG rondhangen voor een dungeon.. En dan moest je er naar toe of summonen..
- 'micro management' met buffs was echt ruk.

Tijden zullen wel veranderen ofzo, ik had toen veel tijd om van WoW te genieten en heb zelfs Naxx 40 nog gezien (nooit afgerond).

Blijft apart.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
RustStorm schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:00:
Ik heb er gisteren voor gekozen naar een andere server te gaan die tijdens de piekuren geen queue had. En dat bevalt me tot nu toe uitstekend! :)
Heb ik gisteren ook maar een realm wissel in de groep gegooid toen de boel weer naar de shazz realm queue stond te staren. Nu is het nog niet zo erg om te rerollen, hoewel het wel jammer is van de moeite die je tot nu toe hebt gedaan (proffs, farmen, net leuke guild gevonden.. )

Wel in één dag op skullflame meer gedaan dan op shazz de dagen daarvoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

prutser001 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:33:
Wat ik nou frappant vind is dat na veel kritiek Blizzard toen van 40 naar 25 man raids is gegaan, maar nu is 'Classic' of 'Vanilla' weer helemaal de shit ondanks dat er kritiek was op :

- Alles duurde te lang, wilde je iets bereiken dan moest je daar VEEL tijd in stoppen en was Wow Classic geen 'casual friendly game'.
- Het was 'te moeilijk' voor diegene die niet willen 'no lifen'.
- 40 Man raids dus..
- Je was te veel bezig met gold verzamelen omdat alles een hoop gold koste. (respecs/repairs etc).
- Uren in LFG rondhangen voor een dungeon.. En dan moest je er naar toe of summonen..
- 'micro management' met buffs was echt ruk.

Tijden zullen wel veranderen ofzo, ik had toen veel tijd om van WoW te genieten en heb zelfs Naxx 40 nog gezien (nooit afgerond).

Blijft apart.
He! dat zijn precies de redenen dat ik niet wilde spelen :+

Daar staat natuurlijk het sociale aspect tegen over. Wat voor mijn gevoel weer volledig leeft, groepjes zoeken voor quests, elkaar helpen, er wordt gepraat in groepjes. Je hebt elkaar nodig; dat is wat het leuk maakt.

Alles duurt inderdaad lang. Maar stiekem vind ik dat wel fijn, we zijn er tegenwoordig zo aan gewend dat we alles in schoot geworpen krijgen. Zo erg dat het levelen zelfs weer 'leuk' is.

Daar komt bij, deze game is nu net 4 dagen live, het duurt nog wel even voordat de irritaties naar boven komen. En die gaan echt wel komen.

Zelf kijk ik vooral uit naar de PvP; want dat is weer lekker explosief zonder alle echte pvp gear, en balance :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

garriej schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:43:
[...]

He! dat zijn precies de redenen dat ik niet wilde spelen :+

Daar staat natuurlijk het sociale aspect tegen over. Wat voor mijn gevoel weer volledig leeft, groepjes zoeken voor quests, elkaar helpen, er wordt gepraat in groepjes. Je hebt elkaar nodig; dat is wat het leuk maakt.

Alles duurt inderdaad lang. Maar stiekem vind ik dat wel fijn, we zijn er tegenwoordig zo aan gewend dat we alles in schoot geworpen krijgen. Zo erg dat het levelen zelfs weer 'leuk' is.

Daar komt bij, deze game is nu net 4 dagen live, het duurt nog wel even voordat de irritaties naar boven komen. En die gaan echt wel komen.

Zelf kijk ik vooral uit naar de PvP; want dat is weer lekker explosief zonder alle echte pvp gear, en balance :+
Rogue maken dus :D en dan naakt met 1 level 1 ruk dagger iemand in Tier2 afstompen.
Vraag me alleen af of dit de patch voor of na het verzieken van Mind Flay voor Shadow Priest was welke gelijk mijn DPS Shadow priest om zeep hielp... En het een healbot maakte.

Maar inderdaad, ik heb echt wel leuke herinneringen aan WoW 'Vanilla', ik denk dat ik nog wel 50% van de quests zo af kan maken omdat ik nog weet waar ik heen moet :P (Kon ik andere dingen maar zo goed onthouden :x )

Maar inderdaad Alterac Valley die zo 48+ uur duurde :D

Speel nu lekker ESO (Speelde daarvoor BDO), kan gewoon niet meer terug naar 'tab targeting' of niet kunnen lopen/casten, laatste keer dat ik WoW weer eens startte snapte ik niet waarom mijn spells niet werkte :D

Maar wat je zegt, de irritaties komen vanzelf naar boven, nu zijn er mensen aan het 'racen' naar 60 als je het zo kan noemen en dan zijn ze 60 dan duurt het nog een hele tijd voordat er wat te doen is op lvl60. Dan krijg je alle attunements etc... resistance gear farmen/pots farmen. Ja...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

prutser001 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:56:
[...]

Rogue maken dus :D en dan naakt met 1 level 1 ruk dagger iemand in Tier2 afstompen.
Vraag me alleen af of dit de patch voor of na het verzieken van Mind Flay voor Shadow Priest was welke gelijk mijn DPS Shadow priest om zeep hielp... En het een healbot maakte.

Maar inderdaad, ik heb echt wel leuke herinneringen aan WoW 'Vanilla', ik denk dat ik nog wel 50% van de quests zo af kan maken omdat ik nog weet waar ik heen moet :P (Kon ik andere dingen maar zo goed onthouden :x )

Maar inderdaad Alterac Valley die zo 48+ uur duurde :D

Speel nu lekker ESO (Speelde daarvoor BDO), kan gewoon niet meer terug naar 'tab targeting' of niet kunnen lopen/casten, laatste keer dat ik WoW weer eens startte snapte ik niet waarom mijn spells niet werkte :D

Maar wat je zegt, de irritaties komen vanzelf naar boven, nu zijn er mensen aan het 'racen' naar 60 als je het zo kan noemen en dan zijn ze 60 dan duurt het nog een hele tijd voordat er wat te doen is op lvl60. Dan krijg je alle attunements etc... resistance gear farmen/pots farmen. Ja...
Om precies die reden heb ik ook een rogue :+

Ja en daar heb ik dus allemaal geen tijd voor. Dus ik focus me denk ik op de PvP en verder zie ik wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond weer een mooi stukje Classic beleefd:
Ik liep met mijn lvl10 warrior door de grot in Mulgore om o.a. die quest met Supervisor Fizsprocket te doen, ik was dus helemaal vergeten dat hij lvl12 was en omgeven door ~lvl10 mobs. Net voordat ik eieren voor mijn geld besloot te kiezen kwam er een lvl13 warrior die vroeg of ik wat hulp kon gebruiken.
Samen die grot leeg geveegd, wat spul voor mij gecraft in TB en hem achteraf een guild invite gestuurd. Blijkt het ook gewoon een Nederlander te zijn!

Dus Terrorium @ Zandalar Tribe, zo hoor je WoW te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:05
Toch gekozen voor Ten storms, de minst volle PVP realm. Wel bijna zeker dat dit de eerste realm zal zijn die leeg loopt, maar dat is dan maar zo. Dan is de kans groter dat een een migratie naar deze realm open gezet gaat worden en toch vol loopt met actieve spelers en guild die de queues beu zijn. Het is een gokje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomonic
  • Laatst online: 18-09 09:38
Ben blij dat ik druid speel, taggen van mobs waar 20 man op staan te wachten gaat goed :P.

Groep: I hope you got your moonfire ready druid!.
Ik: /target <mobname> /cast moonfire spam hotkey
Groep: \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
TheProf82 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:19:
[...]

Oh, dat is wel tricky. Slechte ervaringen met servers die uitsterven. Heb jij bewust gekozen voor jouw server?
Ja en nee. Wij als vrienden groep zouden beginnen op Mograine. Maar de mensen die gewoon moesten werken stonden in een queue van 500+ minuten. Dus wij (die nog geen level 15 ofzo waren) zijn toen naar skullflame gegaan. De rest zit nog steeds op Mograine.

Jammer dat we niet met z'n alle kunnen spelen maar helaas, hopen op server migratie of merging. We zien het wel.

Uitsterven misschien. We zijn nog niet eens een week verder. Ik ben er van overtuigd dat zolang mensen gewoon kunnen spelen, en niet in de wachtrij hoeven te staan Classic best wel een lange lifespan zal hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Barnagma schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:21:
[...]

Ja en nee. Wij als vrienden groep zouden beginnen op Mograine. Maar de mensen die gewoon moesten werken stonden in een queue van 500+ minuten. Dus wij (die nog geen level 15 ofzo waren) zijn toen naar skullflame gegaan. De rest zit nog steeds op Mograine.

Jammer dat we niet met z'n alle kunnen spelen maar helaas, hopen op server migratie of merging. We zien het wel.

Uitsterven misschien. We zijn nog niet eens een week verder. Ik ben er van overtuigd dat zolang mensen gewoon kunnen spelen, en niet in de wachtrij hoeven te staan Classic best wel een lange lifespan zal hebben. :)
ik heb eergister voor de full realm gekozen met de laagste que :+ Die stond gister op high zonder queue, al waren er rond 8e wel mensen die 50 minuten hebben moeten wachten.

ik merk wel of het leeg loopt, of dat er meer hordes als alliance zitten. kan altijd nog transferen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroegah, was het me wel gelukt om op level 60 meteen de epic mount te kunnen kopen.Sterker nog, ik was één van de eerste spelers op de server die als gnome en Ram onder haar kont had. :)

We gaan het meemaken of dat nu weer gaat lukken... ;) Eerst aan het werk, maar... pfffffff wanna play!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
RustStorm schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:31:
Vroegah, was het me wel gelukt om op level 60 meteen de epic mount te kunnen kopen.Sterker nog, ik was één van de eerste spelers op de server die als gnome en Ram onder haar kont had. :)

We gaan het meemaken of dat nu weer gaat lukken... ;) Eerst aan het werk, maar... pfffffff wanna play!
Lekker runecloth farmen in Tyrs hand. :) Met een beetje geluk loot je een Krol blade ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Barnagma schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:33:
[...]

Lekker runecloth farmen in Tyrs hand. :) Met een beetje geluk loot je een Krol blade ;)
Krol Blade... och ja! :D Dat is helemaal waar ook. ^_^ Daar kan een combat rogue wel mee overweg denk ik zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
RustStorm schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:45:
[...]

Krol Blade... och ja! :D Dat is helemaal waar ook. ^_^ Daar kan een combat rogue wel mee overweg denk ik zo. ;)
Back in the day farmde ik daar vaak s'avonds een uurtje of 2 met een maatje. Op een avond dropte de krol blade inderdaad. verkocht op AH voor ~600g. 50/50 en we hadden allebei een epic mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:06:
Gisteravond weer een mooi stukje Classic beleefd:
Ik liep met mijn lvl10 warrior door de grot in Mulgore om o.a. die quest met Supervisor Fizsprocket te doen, ik was dus helemaal vergeten dat hij lvl12 was en omgeven door ~lvl10 mobs. Net voordat ik eieren voor mijn geld besloot te kiezen kwam er een lvl13 warrior die vroeg of ik wat hulp kon gebruiken.
Samen die grot leeg geveegd, wat spul voor mij gecraft in TB en hem achteraf een guild invite gestuurd. Blijkt het ook gewoon een Nederlander te zijn!

Dus Terrorium @ Zandalar Tribe, zo hoor je WoW te spelen :)
Speel zelf ook op Zandalar Tribe en merk ook dat daar veel aardige behulpzame mensen spelen.
Super chill! net zoals vroeger Classic.
Is dat op de andere realms ook zo waar jullie spelen??

Ben nu level 13 met mn human rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Iusedto schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:13:
Zitten er mensen hier op de RP server, Hydraxian Waterlords ?

*edit*
15 jaar later en we zijn gewoon weer terug bij af
[Afbeelding]
Welke addons/UI gebruik jij? Ziet er netjes en overzichtelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:48
bvl3 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:03:
[...]

Speel zelf ook op Zandalar Tribe en merk ook dat daar veel aardige behulpzame mensen spelen.
Super chill! net zoals vroeger Classic.
Is dat op de andere realms ook zo waar jullie spelen??

Ben nu level 13 met mn human rogue :)
Ik speel ook op Zandalar Tribe, RP-PVP, hele aardige mensen inderdaad :D
Ik wil heel graag in de guild <Grave Diggers>, die doen nu al world-PVP raids met 200 man haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
So_Surreal schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:39:
[...]

Ik speel ook op Zandalar Tribe, RP-PVP, hele aardige mensen inderdaad :D
Ik wil heel graag in de guild <Grave Diggers>, die doen nu al world-PVP raids met 200 man haha :D
Haha wel kikke idd, Bij Alliance of Horde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
bvl3 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:45:
[...]

Haha wel kikke idd, Bij Alliance of Horde?
For the horde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
I will be waiting for you at the gates of Stormwind 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:36
DragonXZ schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:16:
[...]

Welke addons/UI gebruik jij? Ziet er netjes en overzichtelijk uit!
Is guild wars 2 UI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Kon niet inloggen op Sha gisteren, te lange que en had 5 min (Ik weet het). Dus pakte een random PVE server en killde daar 1 mob, meteen een 6-slot bag drop. Is het een teken? :O

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
pff... even geen WoW Classic voor mij helaas. Problemen met mn SSD. Critical Process Died error en nu geen boot device :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 16:45
UTADDICT schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:49:
Kon niet inloggen op Sha gisteren, te lange que en had 5 min (Ik weet het). Dus pakte een random PVE server en killde daar 1 mob, meteen een 6-slot bag drop. Is het een teken? :O
Argh meteen de grootste irritatie te pakken. Bags op het begin... Ik speelde op een private server en volgens mij hadden ze daar de drop rate wat verhoogt. Op level 18 had ik al zo'n 8 bags geloot. Waaronder enkele 8 slots. Nu nog niks en dat is vreselijk irritant.

Gisteren overigens een quest maar laten vallen. Gnomes killen in Dun Morogh, stonden daar met 3x zoveel mensen als Gnomes. Moest er 16 hebben en de droprate was niet geweldig... Niet te doen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Zie dat er deze ochtend 2 nieuwe servers zijn geopend, en nu ik net vandaag wil beginnen met spelen ga ik daar maar eens beginnen.

Bloodfang PvP English
Judgement PvP English

Is dat aan te raden, ben een beetje bang dat die servers over een maand of 2-3 helemaal dood zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
UTADDICT schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:49:
Is wel heeel lucky ja _/-\o_
Heb gister in Westfall zo'n Rode Rogue doek voor mn mond geloot, vroeger deed ik daar 100 jaar over als die dan al dropte, dat was voor mij het teken het zit goed xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Intelcorei7 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 00:52:
Ik laat mijn lvl 15 warlock toch maar staan, ik ga toch voor shadow priest (pvp) vind ik een stuk leuker. Is inmiddels lvl 13.
Grappig, ik heb gisteren avond het zelfde gedaan. Besloot een priest te beginnen en dat beviel me zoveel beter dan de warlock dat ik daar nu bij blijf.
bvl3 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:04:
[...]

Is wel heeel lucky ja _/-\o_
Heb gister in Westfall zo'n Rode Rogue doek voor mn mond geloot, vroeger deed ik daar 100 jaar over als die dan al dropte, dat was voor mij het teken het zit goed xD
Red Defias Mask, het meest gezochte grey item sinds vanilla...

Toen ik wilde spelen hadden alle servers een queue van minimaal 3 uur en ik had ... 3 uur de tijd. Heb nu dus een priest op een RP PVE server waar ik niemand ken ipv de normal PVP server waar ik vrij veel mensen ken. Misschien een mooi moment om nieuwe mensen te leren kennen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:04
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:01
MrFl0ppY schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:59:
[...]

Argh meteen de grootste irritatie te pakken. Bags op het begin... Ik speelde op een private server en volgens mij hadden ze daar de drop rate wat verhoogt. Op level 18 had ik al zo'n 8 bags geloot. Waaronder enkele 8 slots. Nu nog niks en dat is vreselijk irritant.

Gisteren overigens een quest maar laten vallen. Gnomes killen in Dun Morogh, stonden daar met 3x zoveel mensen als Gnomes. Moest er 16 hebben en de droprate was niet geweldig... Niet te doen.
Gisteren steen en been lopen klagen over bags.... maar het vertikken om er te willen kopen.
Gedurende het questen als lvl 11 orc warriortje; 8 bag slot drop.
Het is in woorden niet uit te drukken, maar jullie kunnen je vast voorstellen hoeveel euforie er was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Zeror schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:51:
pff... even geen WoW Classic voor mij helaas. Problemen met mn SSD. Critical Process Died error en nu geen boot device :'(
Wow creepy dit, ik heb exact hetzelfde gehad! 3 jaar zonder reinstall heeft m'n pc goed gewerkt en de dag voor de classic launch exact dit! Zou dit toeval zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Verwacht vandaag de eerste level 60 te gaan zien. Jokerdtv zit momenteel op level 56. Heb niet veel verder gekeken, maar neem aan dat als hij nu 56 is, hij (of iemand anders) de 60 vandaag moet kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
garriej schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:28:
[...]

ik heb eergister voor de full realm gekozen met de laagste que :+ Die stond gister op high zonder queue, al waren er rond 8e wel mensen die 50 minuten hebben moeten wachten.

ik merk wel of het leeg loopt, of dat er meer hordes als alliance zitten. kan altijd nog transferen denk ik.
Sorry als ik hier nu weer een vraag over stel. Ik vraag me dus af of transferren nu al kan, of later.

Oftewel; kan ik gewoon lekker op een random server starten en later besluiten met evt. met vrienden te spelen op een andere server met mijn zelfde character. Ik heb echt niet de tijd twee characters te levellen tegen die tijd.

Ik geloof zeker dat WOW Classic een trouwe playerbase gaat aanhouden, maar weet zeker dat bepaalde servers gewoon zullen leeglopen. En dat zijn juist de servers die nu gewenst zijn omdat daar lage queue's zijn. Nu een goede ervaring, over 4, 8, 16 of wellicht pas 52 weken is het misschien uitgestorven. En dan is de game echt 0 waard.

Dank (nogmaals?). Ik vraag het omdat de reacties op mijn voorgaande vraag ging over migreren en ik vraag me af of dat iets anders is dan transferren in deze. Soms worden servers namelijk ook samengevoegd. Dat bedoel ik dus niet (want dat doet Blizzard vaak veel te laat mijns inziens).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44

tuinïnen

Eventus stultorum magister

En toen zaten we weer met kleine oogjes op het werk naar een scherm te staren. Wat een spel..

Inmiddels moeten rerollen op een andere server door de lange queues. Nu een level 11 Tauren Shaman op Ashbringer en het gevoel dat het echte werk nu gaat beginnen. Nog even doorbijten om de afstanden te overbruggen, zeker Mulgore is ietwat taai en dan kan ik binnenkort in wolf form voor wat meer snelheid.

Ik zie eigenlijk amper shamans dus verwacht wel enige vraag later in dungeons/raids (mocht ik ooit zover komen). Ondertussen even herbalism en alchemy erbij levelen, en vissen, en koken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39
[...]

toen ik lvl 6 was had ik 2 6slot bags gevonden. voor mijn gevoel was dat vroeger niet echt zo.
Dacht ff dat ik superveel geluk had. maar al mn maatjes ook al stuke of 2/3 bags gevonden.
Wellicht heb je pech of ben je alliance en is het terecht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
TheProf82 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Sorry als ik hier nu weer een vraag over stel. Ik vraag me dus af of transferren nu al kan, of later.

Oftewel; kan ik gewoon lekker op een random server starten en later besluiten met evt. met vrienden te spelen op een andere server met mijn zelfde character. Ik heb echt niet de tijd twee characters te levellen tegen die tijd.

Ik geloof zeker dat WOW Classic een trouwe playerbase gaat aanhouden, maar weet zeker dat bepaalde servers gewoon zullen leeglopen. En dat zijn juist de servers die nu gewenst zijn omdat daar lage queue's zijn. Nu een goede ervaring, over 4, 8, 16 of wellicht pas 52 weken is het misschien uitgestorven. En dan is de game echt 0 waard.

Dank (nogmaals?). Ik vraag het omdat de reacties op mijn voorgaande vraag ging over migreren en ik vraag me af of dat iets anders is dan transferren in deze. Soms worden servers namelijk ook samengevoegd. Dat bedoel ik dus niet (want dat doet Blizzard vaak veel te laat mijns inziens).
Char migration staat klaar maar Blizzard wil het zoveel mogelijk voorkomen. Daarom gooien ze er nu ook niet even snel 40 servers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
beebie121 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:32:
[...]
toen ik lvl 6 was had ik 2 6slot bags gevonden. voor mijn gevoel was dat vroeger niet echt zo.
Dacht ff dat ik superveel geluk had. maar al mn maatjes ook al stuke of 2/3 bags gevonden.
Wellicht heb je pech of ben je alliance en is het terecht :P
Wauw dan al twee bags? Ik was al blij met die 4 slot bag quest in razor hill. ;) Vanmiddag es kijken in de guild of er een tailor is die ik kan porren met wat mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Ik had tot en met lvl 10 helemaal nog geen bags gevonden en de 3 andere waar ik mee samen speel ook niet. Gelukkig is er een van ons zo slim geweest om Tailoring te levelen zodat we nu allemaal 4x6 (en 1x16) slot bags hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:52
Ik had geluk met het vinden van linen, en kon zo 4 bags laten maken door een vriendelijke tailor.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Level 14 Human priest.

Vanaf level 10 toch maar wand gekocht. Al zou ik nu alweer sterke wand kunnen (moeten) hebben. Van weekend kijken hoe ver ik kom. En maar wat gaan verdienen met tailloring en enchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Klaas25 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:29:
Level 14 Human priest.

Vanaf level 10 toch maar wand gekocht. Al zou ik nu alweer sterke wand kunnen (moeten) hebben. Van weekend kijken hoe ver ik kom. En maar wat gaan verdienen met tailloring en enchanting.
Wand + Spirit tap (Discipline tree) is het meet belangrijke OOIT als je een Priest levelt. Altijd up to date houden.

[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 30-08-2019 11:31 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
RaseriaN schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:14:
Ik had tot en met lvl 10 helemaal nog geen bags gevonden en de 3 andere waar ik mee samen speel ook niet. Gelukkig is er een van ons zo slim geweest om Tailoring te levelen zodat we nu allemaal 4x6 (en 1x16) slot bags hebben :P
Ik heb 3x een 6 slot bag gevonden voor ik level 3 was :o !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
[...]

Ik ben als nelf begonnen. Z.s.m. in Dolanaar herbalism getraind. Tijdens het levelen wat stacks herbs geplukt en deze verkocht. Vervolgens in Dolanaar bij de <General Supplies> vendor wat 6 slot bags gekocht voor 5s/stuk. Neem aan dat het in de andere starterzones ook zo kan.

Maar goed ook trouwens. Tegen de tijd dat ik level 12 was had ik pas 1 bag ge-loot.

Bagspace verdient zich in het begin ook wel terug. Je hebt al gauw te weinig ruimte en moet dan loot laten liggen die je had kunnen verkopen. (Of veel tijd verspillen aan heen en terug rennen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ja over die bags.. ik was ook verbaasd mijn bagslots (4 stuks) zaten vol voordat ik level 10 was met 6 slot linen bags in diverse kleuren.. Die drop rate is op zeker verhoogd..
Ik vraag me dan toch af of er meer minor tweaks in zitten, of dat ze wat grapjes hebben toegevoegd die we nu pas begrijpen omdat we uit de toekomst komen (figuurlijk gesproken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:29:
Ja over die bags.. ik was ook verbaasd mijn bagslots (4 stuks) zaten vol voordat ik level 10 was met 6 slot linen bags in diverse kleuren.. Die drop rate is op zeker verhoogd..
Ik vraag me dan toch af of er meer minor tweaks in zitten, of dat ze wat grapjes hebben toegevoegd die we nu pas begrijpen omdat we uit de toekomst komen (figuurlijk gesproken)
Ik denk dat je gevoel beinvloed is door je geluk. Ik heb nu drie characters naar level 10-15 gebracht en één heeft een enkel 6 slot drop gehad en de ander heeft er nu twee. Gemiddeld 1 bag per 10-15 levels lijkt mij niet verhoogd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat je gevoel beinvloed is door je geluk. Ik heb nu drie characters naar level 10-15 gebracht en één heeft een enkel 6 slot drop gehad en de ander heeft er nu twee. Gemiddeld 1 bag per 10-15 levels lijkt mij niet verhoogd...
Wellicht.. ik vond het vooral opvallend omdat ik de eerste keer vanilla (bijna 15 jaar geleden) het heeeel lang duurde voor ik een andere bag had.. maar goed.. RNG doet wat het doet.
Mij hoor je niet klagen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35

MazeWing

The plot thickens...

Voor mensen die meer ervaringen willen lezen over WoW classis: Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 16 :+

Zelf begint het ook een beetje te kriebelen, echter weet ik bijna zeker dat voor mij het nostalgisch gevoel groter is dan de daadwerkelijke voldoening die ik ga krijgen als ik het ga spelen...

Maar ik weet ook dat WoW net de Borg zijn: "Resistance is futile!" ;w

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Dilemma, mbt tot tweede char (grind/gather/pvp), ben er nog niet uit of dat een Hunter, Lock of Hunter moet gaan worden.

Arms warrior is gewoon leuk en kan meeprofiteren van BS op mijn pally
Lock, vanaf TBC tot nu vrijwel altijd mijn tweede char geweest.
Hunter, nog nooit gespeeld maar lijkt simpelweg een grinding/gathering machine en kan daarnaast ook prima mee in open BG's.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Bossie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:10:
Dilemma, mbt tot tweede char (grind/gather/pvp), ben er nog niet uit of dat een Hunter, Lock of Hunter moet gaan worden.

Hunter, nog nooit gespeeld maar lijkt simpelweg een grinding/gathering machine en kan daarnaast ook prima mee in open BG's.
Gezien het feit dat je hunter twee keer noemt zou ik lekker dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
garriej schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:12:
[...]

Gezien het feit dat je hunter twee keer noemt zou ik lekker dat doen.
Meh, and here we go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:10:

roll een arcane mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

MazeWing schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:05:
Voor mensen die meer ervaringen willen lezen over WoW classis: Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 16 :+

Zelf begint het ook een beetje te kriebelen, echter weet ik bijna zeker dat voor mij het nostalgisch gevoel groter is dan de daadwerkelijke voldoening die ik ga krijgen als ik het ga spelen...

Mooi om te lezen hoe het daar voornamelijk om nog over cd's, creditcards en verbindingsproblemen gaat. Die eerste twee opties is geen probleem mee, nu hebben we alleen de wachtrijen nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 16:45
MazeWing schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:05:

Eng, in dat topic hebben ze het nog over CD-Roms ;(

Niet te lang nadenken, gewoon een maandje kopen. Het mooie is volgens mij ook dat het gros van de spelers ook gewoon 30+ers zijn die der jeugd nog een keer over doen :9 .

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Lang lang geleden dat ik ooit WoW gespeeld heb. Classic leek me wel weer interessant, dacht, ik ga voor een trial accountje. Tot lvl 10 gelvld, kon al die servers al niet vinden die hier genoemd werden, heb ik voor de normale WoW een account aangemaakt -.-.

Voor classic kan je geen trial account aanmaken dus als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paffelton schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:55:
Lang lang geleden dat ik ooit WoW gespeeld heb. Classic leek me wel weer interessant, dacht, ik ga voor een trial accountje. Tot lvl 10 gelvld, kon al die servers al niet vinden die hier genoemd werden, heb ik voor de normale WoW een account aangemaakt -.-.

Voor classic kan je geen trial account aanmaken dus als ik het goed begrijp?
Volgens mij is een betaald account vereist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

MrFl0ppY schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:48:
[...]

Het mooie is volgens mij ook dat het gros van de spelers ook gewoon 30+ers zijn die der jeugd nog een keer over doen :9 .
Herkenbaar..

Heb het gisteren maar thuis opgebiecht en verwachtte het ergste. Volgens mij had mijn partner zich er al bij neergelegd en dacht vooral 'daar gaan we weer..'. Ik merkte in ieder geval enige vorm van acceptatie, groen licht dus om savonds wat langer door te gaan.

Het is ook zo raar om nou iedere avond te gaan zeggen dat je thuis nog moet overwerken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
MrFl0ppY schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:48:
[...]
Het mooie is volgens mij ook dat het gros van de spelers ook gewoon 30+ers zijn die der jeugd nog een keer over doen :9 .
In de Nederlandse guild waar ik in zit wel ja. Zelf al bijna 40+ en is weer een grote flashback naar 15 jaar terug.

Verschil is dat ik nu niet meer vrijgezel bent en een socialer leven heb dus hele avonden, nachten en weekenden zit er niet meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Black-Hole schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:01:
[...]

In de Nederlandse guild waar ik in zit wel ja. Zelf al bijna 40+ en is weer een grote flashback naar 15 jaar terug.

Verschil is dat ik nu niet meer vrijgezel bent en een socialer leven heb dus hele avonden, nachten en weekenden zit er niet meer in :P
en zelfs dan als kriebelt het nog om een keertje stiekem een nachtje door te trekken al doe je het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
[...]

Haha heb precies hetzelfde probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
Inderdaad, zal een half jaar duren voordat je lvl 60 bent, inplaats van zo snel mogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuVo schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:10:
Inderdaad, zal een half jaar duren voordat je lvl 60 bent, inplaats van zo snel mogelijk :D
Meh, mijn record is ca. 5 dagen /played op mijn priest in vanilla, maandje of twee dan ben ik 60. En dat zonder door de weeks te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:13:
[...]

Meh, mijn record is ca. 5 dagen /played op mijn priest in vanilla, maandje of twee dan ben ik 60. En dat zonder door de weeks te spelen.
Hopelijk lukt dat mij ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 13:02
Thermometer schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:22:
[...]

Wow creepy dit, ik heb exact hetzelfde gehad! 3 jaar zonder reinstall heeft m'n pc goed gewerkt en de dag voor de classic launch exact dit! Zou dit toeval zijn? :?
Wow inderdaad. De eerste kenbare probleem kwam ook van de Blizzard launcher bij mij. Zou er meer aan de hand zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingleon2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09-2021
[...]

Welke server en welke guild zit je? ik zoek nog een leuke guild. Het liefste op een niet te drukke server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Dreadmist Human priest.

add: "Shallow" :)

Ene fluffy van hier had ik gister al toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 10:56
Dreadmist (volgens mij)

Add: Byzarro
Level 16 hunter nu, misschien vanavond wel deadmines 8)

Zal vanavond even wat mensen toevoegen :) L

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oggyogg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 09:32
Ik speelde vroeger (PvE) een shadow priest en een rogue. Stiekem vind ik shadow priest het leukste, maar dat komt ook omdat rogue zo ongelooflijk veel gespeeld wordt.

Nu lees ik overal dat in PvE je als shadow priest weinig kans maakt om in parties of raids terecht te komen. Ik weet dat het nog wat vroeg is, maar wat denken jullie? Toch maar warlock kiezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Vandaag om 18:00 openen er nog 2 nieuwe pvp servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-08 13:15
Bah, vanmiddag was er een queue van 1,5 uur, dacht dat komt goed voor vanavond. Nu al meer als 3 uur. Op Mograine overigens. Blijft toch het grootste minpuntje tot nog toe aan de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:42
Blem schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:47:
Bah, vanmiddag was er een queue van 1,5 uur, dacht dat komt goed voor vanavond. Nu al meer als 3 uur. Op Mograine overigens. Blijft toch het grootste minpuntje tot nog toe aan de release.
Ach ik heb gister 5 uur in de wachtrij gestaan op mograine om 50 minuten te kunnen spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 18-09 22:54
Laatst bijgewerkt vandaag 15.30u. Zal alleen nog maar toenemen de komende uren. :+

Server# of Players in QueueBlizzard Estimated Time (min)
Ashbringer00
Dreadmist00
Firemaw10,637338
Flamelash00
Gandling00
Gehennas12,563431
Golemagg11,608314
Hydraxian Waterlords00
Mirage Raceway00
Mograine6,135168
Nethergarde Keep00
Noggenfogger00
Pyrewood Village00
Razorgore4576
Shazzrah11,768330
Skullflame00
Stonespine00
Ten Storms00
Zandalar Tribe00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
Voor de mensen die af en toe de volgende error krijgen: "World of Warcraft was unable to start up 3D acceleration"

Mocht je Discord gebruiken, disable dan de game overlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjaman schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:00:
Laatst bijgewerkt vandaag 15.30u. Zal alleen nog maar toenemen de komende uren. :+

Server# of Players in QueueBlizzard Estimated Time (min)
Ashbringer00
Dreadmist00
Firemaw10,637338
Flamelash00
Gandling00
Gehennas12,563431
Golemagg11,608314
Hydraxian Waterlords00
Mirage Raceway00
Mograine6,135168
Nethergarde Keep00
Noggenfogger00
Pyrewood Village00
Razorgore4576
Shazzrah11,768330
Skullflame00
Stonespine00
Ten Storms00
Zandalar Tribe00
Die lijst is niet echt betrouwbaar, gisteren stonden een aantal servers die ik probeerde in de lijst op nul/nul, maar in de praktijk 3-5 uur wachttijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:20:
[...]

Die lijst is niet echt betrouwbaar, gisteren stonden een aantal servers die ik probeerde in de lijst op nul/nul, maar in de praktijk 3-5 uur wachttijd!
Ligt eraan wanneer je het test en wanneer het bijgewerkt was. Gisteren stond de lijst grotendeels op 0/0 vanwege een server reset en de laatst gecheckde tijd was 2:30 's nachts, terwijl we al om 1 uur 's middags zaten.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:53
Vraagje: als je game time koopt met gold in retail, kun je dan ook Classic spelen? Of heb je echt een paid subscription nodig?
Pagina: 1 ... 28 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat