garriej schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:43:
[...]
He! dat zijn precies de redenen dat ik niet wilde spelen
Daar staat natuurlijk het sociale aspect tegen over. Wat voor mijn gevoel weer volledig leeft, groepjes zoeken voor quests, elkaar helpen, er wordt gepraat in groepjes. Je hebt elkaar nodig; dat is wat het leuk maakt.
Alles duurt inderdaad lang. Maar stiekem vind ik dat wel fijn, we zijn er tegenwoordig zo aan gewend dat we alles in schoot geworpen krijgen. Zo erg dat het levelen zelfs weer 'leuk' is.
Daar komt bij, deze game is nu net 4 dagen live, het duurt nog wel even voordat de irritaties naar boven komen. En die gaan echt wel komen.
Zelf kijk ik vooral uit naar de PvP; want dat is weer lekker explosief zonder alle echte pvp gear, en balance

Rogue maken dus

en dan naakt met 1 level 1 ruk dagger iemand in Tier2 afstompen.
Vraag me alleen af of dit de patch voor of na het verzieken van Mind Flay voor Shadow Priest was welke gelijk mijn DPS Shadow priest om zeep hielp... En het een healbot maakte.
Maar inderdaad, ik heb echt wel leuke herinneringen aan WoW 'Vanilla', ik denk dat ik nog wel 50% van de quests zo af kan maken omdat ik nog weet waar ik heen moet

(Kon ik andere dingen maar zo goed onthouden :x )
Maar inderdaad Alterac Valley die zo 48+ uur duurde
Speel nu lekker ESO (Speelde daarvoor BDO), kan gewoon niet meer terug naar 'tab targeting' of niet kunnen lopen/casten, laatste keer dat ik WoW weer eens startte snapte ik niet waarom mijn spells niet werkte
Maar wat je zegt, de irritaties komen vanzelf naar boven, nu zijn er mensen aan het 'racen' naar 60 als je het zo kan noemen en dan zijn ze 60 dan duurt het nog een hele tijd voordat er wat te doen is op lvl60. Dan krijg je alle attunements etc... resistance gear farmen/pots farmen. Ja...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"