RP server it is thenRampie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:30:
[...]
Ik heb op de RP server idd geen queue, gister avond rond 9 uur ingelogd
......alleen nu nog een class kiezen lol
FUMES et CARNES
RP server it is thenRampie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:30:
[...]
Ik heb op de RP server idd geen queue, gister avond rond 9 uur ingelogd
FUMES et CARNES
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Het lijkt me sterk dat ze weer opnieuw dezelfde expansions gaan uitbrengen.jordyyyys schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:41:
Is er eigenlijk al bekend of het altijd vanilla blijft? Of gaan ze in de toekomst de expansions opnieuw doorvoeren?
Ik schreef het hierboven schertsend; het zou mij hoogst verbazen als Classic expansions gaat krijgen. Of ze moeten BC uitbrengen maar dan zonder flying en alles wat BC bracht, dus alléén de content...jordyyyys schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:41:
Is er eigenlijk al bekend of het altijd vanilla blijft? Of gaan ze in de toekomst de expansions opnieuw doorvoeren?
Daarom zitten we ook gewoon op Shazz of Fire vanwege dat die de lead pvp servers. All die nieuwe zijn straks doodgebloed en dan zitten we goed. En die queque is authentic WoW moet je de fun van inziensuperbassie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:41:
Ben vandaag maar op Ashbringer PVP begonnen...de wachttijden op de server waar ik eigenlijk wilde spelen duren me te lang.
Probleem is alleen dat ik niet weet of ik er nu vol voor moet gaan met de kans dat deze server na een paar weken halfdood is...of later maar op de populairdere servers opnieuw beginnen.
Met een server genaamd; Skullflame moet het toch goedkomenSoulizer schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:46:
[...]
Daarom zitten we ook gewoon op Shazz of Fire vanwege dat die de lead pvp servers. All die nieuwe zijn straks doodgebloed en dan zitten we goed. En die queque is authentic WoW moet je de fun van inzien
Lekker passief-agressief. Toch bedankt.tuinïnen schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:24:
[...]
bedankt voor al je bijdrages over simracen en het hopen op het ontmoeten van je toekomstige vrouw in Azeroth. Misschien lagen je verwachtingen net iets te hoog.
Heb ik met de mensen met wie ik speel ook. De lange wachtrijen zijn op gegeven moment voorbij en dan zit je op een server met een gezonde pop.Soulizer schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:46:
[...]
Daarom zitten we ook gewoon op Shazz of Fire vanwege dat die de lead pvp servers. All die nieuwe zijn straks doodgebloed en dan zitten we goed. En die queque is authentic WoW moet je de fun van inzien
[ Voor 4% gewijzigd door BrndV op 28-08-2019 17:06 ]
Ik hoop zelf dat ze wel uitkomen met TBC en dat je zelf kan kiezen of je poppetje blijft bestaan op de classic servers of migreert naar een TBC serverKnetterhard schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:44:
[...]
Het lijkt me sterk dat ze weer opnieuw dezelfde expansions gaan uitbrengen.
Die paar uur in een karakter zou me niets uitmaken. De enige reden waarom ik momenteel nog op Shazzrah zit is dat m'n vrouw d'r namen daar heeft kunnen claimen (en daar geeft ze veel om) en ik al in een guild ben gekomen van een oude guildie. Die 4,5 uur die ik er nu in heb zitten zou ik makkelijk in een nieuw karakter kunnen stoppen in de tijd dat ik in de queue zitThaPegasus schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 17:53:
Dit is ook gewoon niet leuk meer, nu al queues van 5000+ mensen met een wachttijd van 2 uur. Maar goed ondertussen ook 5-7 uur in een char een stoken, dus wil ik ook niet weer opnieuw beginnen. Ik zou persoonlijk een gratis transfer op het moment niet eens zo erg vinden. Zit niet op een realm vanwege vrienden of oude bekenden, en dan nog als iedereen gratis een transfer zou kunnen doen. Hopen dat ze betere maatregelen gaan nemen.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]
Ik zit al sinds 13:30 in de queue, ben nu op positie 4070 en heb wss nog even te gaanHelix schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 18:37:
Je kunt natuurlijk ook alvast queuen voordat je thuis bent met teamviewer oid. Zet jezelf rond de middag in de queue dan kun je na het avondeten spelen.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Gros? Die zijn pas over een paar maanden lvl 60Brummetje schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:47:
[...]
Je vergeet wel dat er al jaren op private servers wordt gespeeld en dat het daar allemaal prima gaat. Ja er zullen nu extreme hardcore mensen zijn die binnen een week 60 zijn en alles kapot maken. Echter zal het gros van de mensen dat pas over een paar weken zijn en dan begint het raiden voor de meeste pas over een maandje ofzo. Denk dus dat je er helemaal naast zit wat betreft dat je te traag gaat zijn en achter loopt. Het was vroeger net zo natuurlijk en toen ging het ook allemaal prima.
[ Voor 7% gewijzigd door FunkyTrip op 28-08-2019 19:09 ]
Dit dus.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Server | # of Players in Queue | Blizzard Estimated Time (min) |
Ashbringer | 5,007 | 87 |
Dreadmist | 784 | 7 |
Firemaw | 16,757 | 949 |
Flamelash | 8,660 | 243 |
Gandling | 5,568 | 114 |
Gehennas | 18,284 | 668 |
Golemagg | 17,808 | 475 |
Hydraxian Waterlords | 0 | 0 |
Mirage Raceway | 5,299 | 108 |
Mograine | 12,583 | 660 |
Nethergarde Keep | 837 | 8 |
Noggenfogger | 7,216 | 206 |
Pyrewood Village | 6,500 | 136 |
Razorgore | 10,431 | 349 |
Shazzrah | 19,452 | 585 |
Skullflame | 0 | 0 |
Stonespine | 4,165 | 78 |
Ten Storms | 0 | 0 |
Zandalar Tribe | 6,768 | 188 |
Haha ja, beter gewoon overslaan voorlopig totdat Bliz genoeg servers toevoegd. Ze zetten er steeds 1 bij die dan vervolgens dezelfde dag ook nog full is. Golemagg net 17,5K met een estimated time van 707 min.. Denk dat ik ergens eind volgende week kijk of ik uberhaupt nog ga spelen..Ninjaman schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:53:
Ik wou vandaag eindelijk beginnen met spelen maar ik wacht nog maar even een paar dagen![]()
Server # of Players in Queue Blizzard Estimated Time (min) Ashbringer 5,007 87 Dreadmist 784 7 Firemaw 16,757 949 Flamelash 8,660 243 Gandling 5,568 114 Gehennas 18,284 668 Golemagg 17,808 475 Hydraxian Waterlords 0 0 Mirage Raceway 5,299 108 Mograine 12,583 660 Nethergarde Keep 837 8 Noggenfogger 7,216 206 Pyrewood Village 6,500 136 Razorgore 10,431 349 Shazzrah 19,452 585 Skullflame 0 0 Stonespine 4,165 78 Ten Storms 0 0 Zandalar Tribe 6,768 188
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Uit de Q&A COMPILATION – WOW CLASSIC DEVELOPMENT TEAM AMA:Soeski schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:44:
[...]
Ik schreef het hierboven schertsend; het zou mij hoogst verbazen als Classic expansions gaat krijgen. Of ze moeten BC uitbrengen maar dan zonder flying en alles wat BC bracht, dus alléén de content...
Source: https://eu.forums.blizzar...increased-28-august/77940With hotfixes that we are currently deploying to all WoW Classic realms, we are substantially increasing the number of players that can be simultaneously logged in and playing. We expect this to result in smaller queues for realms that have large queues, and some realms should no longer have queues at all.
We will closely monitor performance and stability throughout this process.
Thank you very much.
Ik denk dat ie afgehaakt is door de Barrens chat. Het niveau valt bij ons tenminste enorm mee tot nu toetuinïnen schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:24:
[...]
bedankt voor al je bijdrages over simracen en het hopen op het ontmoeten van je toekomstige vrouw in Azeroth. Misschien lagen je verwachtingen net iets te hoog.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kwam ik ook achter @Bossie super vervelend. Je zou bijna fifa doen tijdens de queueBossie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:24:
Meh, blijkbaar kan je niet in wow retail spelen terwijl je voor classic in de queue staat.
Bijna, maar Ajax is op tvstomley schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:32:
[...]
Kwam ik ook achter @Bossie super vervelend. Je zou bijna fifa doen tijdens de queue
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 7% gewijzigd door Nibbz op 28-08-2019 23:53 ]
13:37
Dat gaat met de huidige drukte niet gebeuren gok iktoolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:58:
Yep, Echeyaki (of zoiets). In de Barrens.
Dit dus.
Jazeker... Die krijg je.ThaPegasus schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:46:
Heeft iemand trouwens een idee of je de collectors edition pets nu wel of niet kan krijgen? Lees online een beetje tegenstrijdige berichten, maar heb ook geen quest gehad. Dus ik vermoed van niet?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Je hebt toch een item om deze te summonen. Dan is ie bij uitstek geschikt om nu te vangen. 😊FunkyTrip schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 00:04:
[...]
Dat gaat met de huidige drukte niet gebeuren gok ik.
Als iemand anders hem dan tagged dan kan je niet quest item pakken. Mag je weer naar questgiver abandon doen en nogmaals. Erg irritant.RegularJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 07:10:
[...]
Je hebt toch een item om deze te summonen. Dan is ie bij uitstek geschikt om nu te vangen. 😊
[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Ik was ook begonnen op Pyrewood. Maar ik ben daar nog steedsKevinr1989 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:39:
Eerder deze week mijn sub aangevraagd en vol goede moed begonnen op Pyrewood Village met een Gnome mage, nog nooit Alliance of Classic gespeeldTot mijn spijt vrijwel elke avond na thuiskomst rond 18:00 - 18:30 de pc aangeslingerd en een machtige queue te zien van ruim 60-120 minuten....
Ben meer een casual player dus ondanks de verhalen dat dit bij Classis hoort vind ik het een behoorlijke dooddoener en heb ik voor de lol maar een char aangemaakt op Ten Storms. Geen lag, geen wachtrij, kan op een normale manier quests doen en ben na gister 2 uurtjes spelen verder dan op Pyrewood Village
![]()
Zijn er nog meer mensen die de drukkere servers hebben 'gelaten' voor wat het is?
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Heb de komende dagen geen tijd, zal op zijn vroegst waarschijnlijk pas maandag weer worden.... Ach, als het dan beter is dan pak ik het weer op in PyrewoodScrummie schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:05:
[...]
Ik was ook begonnen op Pyrewood. Maar ik ben daar nog steeds. Casual ook, dus die wachttijd vond ik niet erg, mooi tijd om eten te koken, douchen, andere huishoudelijk prut.
Blizzard schijnt gister wat verbeteringen te hebben doorgevoerd waardoor er meer ruimte is voor spelers en de queues drastisch naar beneden zouden moeten gaan. Vanavond maar even testen.
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Ik moest parry leren bij de warrior-trainer.BrndV schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:22:
Ondertussen al wat van die "Ohja.. dat was vroeger anders" momentjes gehad:
Parryleren ! Haha, heerlijk!Gaius schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:24:
[...]
Ik moest parry leren bij de warrior-trainer.
Blizzard heeft een complete game aan mechanics uit WoW gesloopt in de afgelopen 15 jaar. Verklaart ook waarom ik retail tegenwoordig niet zo boeiend meer vind.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Een aantal zaken zijn natuurlijk wel fijn. Vooral de reistijd naar de dungeon toe bv. Het zoeken is dan weer iets anders dat moet gewoon zelf gebeuren.Vegetto schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:31:
Wel mooi dat ze de zaken die ze in de loop der jaren zo makkelijk hebben gemaakt als samen spawnen voor je dungeon, tot het niet meer hoeven leren van spells, wapens, questlines voor speciale skills.
Nog veel meer om op te noemen dat men daar nu weer zo enthousiast over is, vind het mooi.
De reden van al die "makkelijke" zaken was natuurlijk effectief meer gametijd en men zo snel mogelijk alles te laten halen, iedereen is daar natuurlijk zo in meegegaan de loop der jaren maar uiteindelijk is vanilla nog wel zo slecht nog niet, heeft weer meer weg van een MMO etc
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Whiteflashh op 29-08-2019 10:04 ]
Netjes hoor.Scarify schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:07:
Leuk al die ervaringen van mensen te lezen. Ik ben gisteren ook begonnen (1 dag vrij genomen) met vrienden. Naar lvl 12 gegaan, tailoring, skinning, fishing en cooking al op level 75 :-D ben nu wel broke, maar zeker nuttig om professions bij te houden nu.
Zijn jullie ook al bezig met professions of alleen nog maar levelen?
Heb ook professions genomen idd!Scarify schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:07:
Leuk al die ervaringen van mensen te lezen. Ik ben gisteren ook begonnen (1 dag vrij genomen) met vrienden. Naar lvl 12 gegaan, tailoring, skinning, fishing en cooking al op level 75 :-D ben nu wel broke, maar zeker nuttig om professions bij te houden nu.
Zijn jullie ook al bezig met professions of alleen nog maar levelen?
Rond 0900 begint er meestal een queue op Firemaw, rond 2 a 3 zit die op een piek van ± 20k, deze week althans. Alhoewel het al minder begint te worden naarmate de week vordert.Tha-Skunk schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 04:17:
Zo. Mooi ingelogd op firemaw, geen que te bekennen .
Weer lekker een dagje gamen.
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 29-08-2019 10:29 ]
Verwijderd
Haha ja daar is dus die Fishing + Cooking voor, daar hoop ik genoeg golds mee te verdienen voor een mount. Tailoring voor mijn robes (Priest), nu Skinning voor extra geld on-the-road (ik vendor wel alle light leather, zo'n overvloed van op de AH). Later ga ik Skinning inruilen voor Engineering, maar daar moet ik alles voor van de AH halen..BrndV schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:10:
[...]
Netjes hoor.![]()
Ik doe wat aan mining en skinning in de offtime van mn vriendin. Vice versa is zijnbezig met haar proffs wanneer ik op mn werk ben. Ik richt mn proffs alleen nog helemaal op het maken van die 100g @ lvl40. Epic mount heb ik niet zon haast mee.
Uhm gebruik je wel life tap? En zorg zsm dat je een wand hebt. Doet meer een sneller dmg dan je shadowbolt...zeker in het begin. Als een warlock elke x oom is speel je de class niet goed. Met alle respectVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:34:
Waar ik al bang voor was is idd snel gebeurd. Toen ik eindelijk in kon loggen begonnen mijn warlock te levellen. Na een uurtje of drie spelen kwam ik tot de conclusie dat ik vaker naar een zittende gnome die eet/drinkt zat te kijken dan dat ik iets deed.
Dat de mobs een challenge zijn en je op moet letten bij het questen en anders dood gaat mogen ze zo herinvoeren in de volgende expansion. Maar de gigantische downtime dat je uberhaupt niets doet - behalve in je neus peuteren - is killing. Ik ben er helemaal klaar mee.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Remote Desktop Chrome (https://remotedesktop.google.com/) gebruiken. Werkt perfect. Vanaf je werk alvast de queue in de gaten houden en proberen te timen met inloggen. Hopelijk is het vanwege de hotfix van gister al een stuk verbeterd.LangeQuin schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:11:
Morgen voor het eerste maar eens een poging wagen, waar ik in 2005/2006 zo van genoten heb weer gaan beleven, lekker voor een orc hunter of undead mage gaan, die wou ik vroeger altijd al hebben maar toen had ik al een priest, maar niet weer voor een healing class kiezen.
Nog tips voor een vrijdagmiddag om de queues voor te zijn?
De volste realms als Shazz zitten al voor het middaguur op een queue, kan je beter een van de rustiger realms kiezen als je geen queue wil. Paar paginas terug was wel een overzicht met server populaties.LangeQuin schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:11:
Nog tips voor een vrijdagmiddag om de queues voor te zijn?
Wanden is erg belangrijk, met name in early levels ! De eerste twee wands (horde) die je moet hebben komen van Enchanting af, een level 5 versie en een level 13 versie. Direct upgraden zodat je damage output maximaal blijft.MetalPool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:04:
[...]
Uhm gebruik je wel life tap? En zorg zsm dat je een wand hebt. Doet meer een sneller dmg dan je shadowbolt...zeker in het begin. Als een warlock elke x oom is speel je de class niet goed. Met alle respect
Verwijderd
Ik speelde in Vanilla al warlock, ik weet echt wel wat ik doe. Pest is dat ik nog geen wand heb en niet genoeg gold om er één te kopen.MetalPool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:04:
[...]
Uhm gebruik je wel life tap? En zorg zsm dat je een wand hebt. Doet meer een sneller dmg dan je shadowbolt...zeker in het begin. Als een warlock elke x oom is speel je de class niet goed. Met alle respect
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2019 11:24 ]
Ben ook op Dreadmist begonnen, omdat het de enige was dinsdag met acceptabele que. Ook Alliance. Nick=FloppyKlaas25 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:29:
Zit ik nou als enige op Dreadmist dan![]()
Vanavond wat aan me proffesions doen. Money!!!
Mount+ skill is 80Gold o.0 En gold is nu weer echt goud waard... lol
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Nou ja als je weet wat je doet kom je ook niet zonder mana te zitten elke xVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:18:
[...]
Ik speelde in Vanilla al warlock, ik weet echt wel wat ik doe. Pest is dat ik nog geen wand heb en niet genoeg gold om er één te kopen.
Tot level 6 dus of veel drinken of met een dagger prikken/staff meppen terwijl mana terug komt. Daarna wordt het iets sneller met lifetap, maar bij gebrek aan drain life, zal je die health toch echt weer moeten aanvullen.
Ik weet dat het rond level 20 beter wordt, maar dan nog de downtime haalt je gewoon uit het spel. Van de zotte dat ik tijdens een spel op een tweede monitor websites aan het lezen ben, omdat ik in het spel niets doe...
Verwijderd
De wands op de AH waren zeker geen 5 silverMetalPool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:23:
[...]
Nou ja als je weet wat je doet kom je ook niet zonder mana te zitten elke x
En een wand kan je al halen voor 5 silver op de AH. En op level 10 krijg je je voidwalker en dan is het helemaal peace of cake.
https://classic.wowhead.com/item=11287/lesser-magic-wandVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:26:
[...]
De wands op de AH waren zeker geen 5 silverMaar zoals gezegd ik moet snel even een quest doen voor de wand. Life tap is leuk, maar voordat je drain life hebt betekent dat alleen maar dat je moet eten ipv drinken.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Dan heb ik misschien mazzel gehadVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:26:
[...]
De wands op de AH waren zeker geen 5 silverMaar zoals gezegd ik moet snel even een quest doen voor de wand. Life tap is leuk, maar voordat je drain life hebt betekent dat alleen maar dat je moet eten ipv drinken.
Verwijderd
Blueberry tank ... checkMetalPool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:29:
[...]
Dan heb ik misschien mazzel gehadWaren nog wel low level wands hoor!
Maar je gebruikt je void walker al wel gewoon?
Queues zijn op alle servers een stuk lager sinds gister avond laat door een wijziging.Shivs schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:42:
Voor iedereen die een (momenteel) goed bevolkte server willen met minimale queue's is Nethergarde Keep (PVE) een optie. Daar had ik gisteren om 19:00 een queue van 15 minuten.
Ik zit er ook! lvl 11 gnome warlockKlaas25 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:29:
Ik ga gewoon weer een epic vinden om m'n eerste mount te kopen, net als in vanilla. Destijds was het een Staff of Jordan, ben benieuwd welke het deze keer wordt.Klaas25 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:29:
Ben van alle queue ellende ook maar een charr begonnen op Hydraxian Waterlords zonder enige queues samen met vele anderen.Deleon78 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:26:
Ze hebben ook capaciteit verhoogd inmiddels, dus ook even afwachten hoe hwt vandaag weer is
Je bent nog sneller als je gewoon debuffs en evt een spell doet, en dan daarna wand gebruikt bij ELKE mob, ivm de spirit tap regen. Dan hoef je nooit te wachten en optimize je snelheid (en dan op lvl 40 respec shadowform, en daarna weer spirit tap tot 45).Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:33:
[...]
Blueberry tank ... check
Ik ga vanavond wel even kijken, denk dat vooral het rollen op een lege server (5 uur queue voor de server waarop ik name reservation had gedaan was een beetje te erg) het probleem is.
Wat me het meeste bij is gebleven uit Vanilla is priest levellen, dat was low level 1x mob dood casten, volgende mob dood wanden, rinse & repeat. Warlock was toen mijn derde character en had voordeel van best mogelijke crafted gear, potions etc... waardoor die me bij is gebleven als makkelijkste te levellen. Maar dat is achteraf misschien wat vertekend
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Ik hen indertijd met mijn priest de laatste 5 levels gerepgrind warbij ik twee keer een warden staff drop kreeg. Erg populair onder druids die niet willen healenGaius schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:56:
[...]
Ik ga gewoon weer een epic vinden om m'n eerste mount te kopen, net als in vanilla. Destijds was het een Staff of Jordan, ben benieuwd welke het deze keer wordt.
Yup, maar die priest was indertijd mijn eerste character, dus ik deed het om en om. Wel op 40 een respec naar shadow form gedaan weet ik nog.UTADDICT schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:07:
[...]
Je bent nog sneller als je gewoon debuffs en evt een spell doet, en dan daarna wand gebruikt bij ELKE mob, ivm de spirit tap regen. Dan hoef je nooit te wachten en optimize je snelheid (en dan op lvl 40 respec shadowform, en daarna weer spirit tap tot 45).
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2019 12:10 ]
Dat was vroeger ook al zo, 2 a 3 keer was de norm.Pete_Sampras schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:32:
Wat me opviel is dat sommige mining nodes gewoon twee-drie keer "levend" blijven, zodat je kan blijven minen. Weet niet of dit vanwege layering is of dat dit altijd zo geweest is. Kan ik me in ieder geval niet herinneren. De vele "failed attempt"'s met mining, skinning was ik ook vergeten maar holy cow, dat is ook nog best wennen (irritant!).
In mijn ervaring volgt het aardigheidsniveau simpelweg het niveau van de content. In FFXIV is iedereen ook super aardig, tot het punt dat je in de moeilijkere endgame trials en raids binnen stapt. Dan wordt het ineens een stuk minder.'S avonds nog geprobeerd in te loggen rond 18:30, queue popte pas rond 22:30 ofzo. Nog wat gechat, wat profs gelevelled en toen was het alweer 02:30...
Wat me opviel is dat het allemaal veel socialer, easy-going, aardig is op dit moment. Hoop dat dit zo blijft.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Mograine heeft nu al weer een que van 1 uur +Brummetje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:46:
[...]
Queues zijn op alle servers een stuk lager sinds gister avond laat door een wijziging.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Grote kans dat ongeacht de server pop je in een queue staat. We moeten die pas toegevoegde server capaciteit nog even in praktijk mee maken;). Dus zou wel een low/med/high pakken. voor zo min mogelijk queues.TheProf82 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:16:
Ik ga dit weekend maar even proberen. Misschien toch slimmer om een low/med pop server te pakken en evt. later te migreren? Ik neem aan dat dat gewoon kan?
Alles kan een paar uurtjes. Het is maar net of je er genoegen mee neemt. Op hoger level ga je veel tijd spenderen aan heen en weer gereis. Dungeons duren ook lang.Maar classic kan ik volgens mij gewoon even een paar uurtjes spelen (in theorie...).
Verwijderd
Gisteravond waren er alleen maar high/full servers toen ik probeerde de queues te omzeilen. Dus uiteindelijk in de queue voor mijn eigen server blijven wachten en binnen 20minuten binnen (avond er voor nog 1,5 uur)Barnagma schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:25:
[...]
Grote kans dat ongeacht de server pop je in een queue staat. We moeten die pas toegevoegde server capaciteit nog even in praktijk mee maken;). Dus zou wel een low/med/high pakken. voor zo min mogelijk queues.
Dit trucje gebruik ik idd ook, scheelt toch weer 3 uur que time als ik thuis komservival7 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:00:
Uit ellende maar teamviewer geïnstalleerd zodat ik vanaf het werk het spel vast op kan starten om zo queue's te ontlopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Daradius op 29-08-2019 14:13 ]
Gisteren om een uur of 9 kwam ik zonder queue op Skullflame (medium/full). Helemaal prima. kan nu gewoon savonds na mn werk er even rustig voor zitten en levelenVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:31:
[...]
Gisteravond waren er alleen maar high/full servers toen ik probeerde de queues te omzeilen. Dus uiteindelijk in de queue voor mijn eigen server blijven wachten en binnen 20minuten binnen (avond er voor nog 1,5 uur)
Ik stond gister op zalari tribe nog zeker een half uur/3 kwartier id que, maar verwacht ook dat het vanavond weer meer mee zal vallen! hopelijk is het geen jinxBarnagma schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:14:
[...]
Gisteren om een uur of 9 kwam ik zonder queue op Skullflame (medium/full). Helemaal prima. kan nu gewoon savonds na mn werk er even rustig voor zitten en levelen
Ik zit ook op dreadmist!Klaas25 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:29:
thank god voor teamviewerbvl3 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:05:
Pff ben vanmiddag om 6 uur vrij, zsm naar huis en hopen dat de que nog meevalt!
Ja dat is ideaal even kijken of ik dat op kantoor kan doen voortaan als de que's zo hoog blijvenkneusteun schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:04:
[...]
thank god voor teamviewer![]()
Hier op kantoor zit iedereen gewoon straks al te queuen, ging gister ook wel goed want hoefde thuis nog maar amper te wachten.
[ Voor 144% gewijzigd door bvl3 op 29-08-2019 15:44 ]
Als je een uurtje de tijd heb raad ik deze uitleg aan:earthapple schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:17:
OK. Na lang volhouden dat ik dit spel écht niet meer ga aanraken kan ik echt niet meer achterblijven. Na al deze reacties heb ik er zo veel zin in gekregen. Ik zit er aan te denken om een warlock te starten, maar ik weet dus echt niet meer wat nou een goede/beste/chilste spec was om te lvlen. Heeft iemand een website die dit heeft opgeslagen voor Classic?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq