Simracen met deze hitte, jij durftIvysaur schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 00:38:
Ik straks ook weer verder. Eerst even een aantal rondjes rijden. Poeh wat een hitte. Naja meer dat het zo stront-benauwd is.
Ik ben ook net 'klaar' met mijn rig. Pedalen er op. Nu heb de basis. Dus even wat kabelmanagement, en alles op mijn gemak aan mijn lichaam passen. Rustig verder uitbreiden enzo.
[ Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 28-08-2019 01:19 ]
Ik wil ook beginnen met spelen, maar ben bang om de "verkeerde" kant te kiezen op een server. Ik wil liever niet Alliance zijn als 90% van de server Horde is bijvoorbeeld.
Iemand tips? Of zal het wel meevallen?
Valt wel mee, is overal volgens mij redelijk verdeeld.Martijn19 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 03:15:
Ik wil ook beginnen met spelen, maar ben bang om de "verkeerde" kant te kiezen op een server. Ik wil liever niet Alliance zijn als 90% van de server Horde is bijvoorbeeld.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Net mijn pet gekregen. Lekker. Ben nu moe. Heb het wel een beetje gezien. Morgen nog even en dan even kijken of ik door ga. Wel zonde van mijn 11 euro
Na twijfelen toch maar weer mijn account geactiveerd. Sinds Cata is het voor mij kwa speel plezier niet meer wat het altijd geweest was. Ik ben dan ook langzaam tot Dec 2018 gaan afbouwen waarna ik het helemaal gehad had.
Vanilla heb ik als 14/15 jarige gespeeld en was toen een grote verslaving tot aan de Lich King.. Gister avond in een realm gegaan waar geen que van 400 min opstond en gestart, het was me alleen veel te druk dus ga het later nogmaals proberen.
Eerste indruk was goed, zelf een beetje eng aangezien dat oude gevoel toch weer terug kwam
Twijfel echter dat ik er niet meer zoveel tijd voor heb als toen, ben benieuwd hoever ik het ga schoppen en hoe lang mijn vriendin hiermee akkoord gaat.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel en dat is dat ik mijn baan verloren ben dus zal vanaf Maandag tijdelijk wat meer tijd hebben
Twijfel momenteel nog of ik in de huidige realm blijf (ken daar niemand) of alsnog overstap
Vanilla heb ik als 14/15 jarige gespeeld en was toen een grote verslaving tot aan de Lich King.. Gister avond in een realm gegaan waar geen que van 400 min opstond en gestart, het was me alleen veel te druk dus ga het later nogmaals proberen.
Eerste indruk was goed, zelf een beetje eng aangezien dat oude gevoel toch weer terug kwam
Twijfel echter dat ik er niet meer zoveel tijd voor heb als toen, ben benieuwd hoever ik het ga schoppen en hoe lang mijn vriendin hiermee akkoord gaat.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel en dat is dat ik mijn baan verloren ben dus zal vanaf Maandag tijdelijk wat meer tijd hebben
Twijfel momenteel nog of ik in de huidige realm blijf (ken daar niemand) of alsnog overstap
Level 15 op Golemagg... wat een drama met die server queues... gelukkig zelf niet heel veel last van gehad (max 2 uur gewacht, wat op zich ook bezopen in), maar guild leden hebben gisteren vanaf 18:00 de hele avond gewacht... en er toch niet ingekomen... toppers... ... ...
Less = more
Gisteren rond 12:00 s'middags ingelogd. Lange queue op de medium en full servers. Ik had verder toch geen guild of vrienden, en qua naam ben ik aardig unique dus die was gewoon vrij op alle servers
. Heb gewoon een low pop server gepakt, Noggenfogger (PvP).
Heb geleveld to eind lv 13 op druid (duurt wat langer dan normaal). En rond 17:00 waren er eigenlijk queue's op alle servers, ook de low pop. Gemiddeld was de server waar ik op zat Noggenfogger, 1-1,5 uur. En dat was de enige low pop toen ik inlogde in de middag. De rest 2-4 uur.
Heb er wel van genoten, maar de mobs die items dropte voor quest (hoofd ofzo) die hebben wel lange spawn tijd.
Heb geleveld to eind lv 13 op druid (duurt wat langer dan normaal). En rond 17:00 waren er eigenlijk queue's op alle servers, ook de low pop. Gemiddeld was de server waar ik op zat Noggenfogger, 1-1,5 uur. En dat was de enige low pop toen ik inlogde in de middag. De rest 2-4 uur.
Heb er wel van genoten, maar de mobs die items dropte voor quest (hoofd ofzo) die hebben wel lange spawn tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Tomonic op 28-08-2019 08:32 ]
.
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]
Gisteren rond 11 uur ingelogd, zat er rond half 1 in. Via remote desktop af en toe even gesprongen, kon ik uiteindelijk rond half 6 echt beginnen met spelen.
Level voor het eerst een Warrior in vanilla, moet zeggen dat ik het best pittig vindt
Zit nu in Loch Modan, voor de meeste quests zoek ik een groep.
Level voor het eerst een Warrior in vanilla, moet zeggen dat ik het best pittig vindt

Classic heeft me zojuist mijn PC gekost vrees ik
.
Jarenlang overklokken, upgraden, videobewerken en gamen, ding gaf nooit een krimp.
Nu zit ik nét, éindelijk in een party of Garrick Padfoot om te leggen, alles slaat vast.
Reboot, niks meer. Geen signaal, geen beeld, PC loeiheet maar zwijgt in alle talen
.
Jarenlang overklokken, upgraden, videobewerken en gamen, ding gaf nooit een krimp.
Nu zit ik nét, éindelijk in een party of Garrick Padfoot om te leggen, alles slaat vast.
Reboot, niks meer. Geen signaal, geen beeld, PC loeiheet maar zwijgt in alle talen
Dat jullie gaan wachten in lange queues terwijl het buiten zulk mooi weer is ......

Nah, geintje
Maar ik ben wel blij dat ik door RL (werk/sport) deze week geen tijd heb om in te loggen.

Nah, geintje
Maar ik ben wel blij dat ik door RL (werk/sport) deze week geen tijd heb om in te loggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 28-08-2019 08:51 ]
FUMES et CARNES
In de tijd dat je naar Tweakers surfde en deze post tikte had je mákkelijk 2 grey wolves om kunnen leggen. Toch .1 van een level.Iusedto schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:51:
Dat jullie gaan wachten in lange queues terwijl het buiten zulk mooi weer is ......![]()
Nah, geintje
Lol, dat is waar maar ik zit op mijn werk. Zal niet echt gewaardeerd wordenHTT-Thalan schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:53:
[...]
In de tijd dat je naar Tweakers surfde en deze post tikte had je mákkelijk 2 grey wolves om kunnen leggen. Toch .1 van een level.
Plus ik weet nog geen eens wat ik ga spelen in Classic dus dat maakt het ook wat makkelijker.
Kan vh weekend pas spelen dus ik heb tot dan om een keuze te maken.
Zullen de wachttijden ook wel minder zijn en ik kies een RP server
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 28-08-2019 08:59 ]
FUMES et CARNES
Ik was ook (thuis) aan het werk, ondertussen wat email en papierwerk wegwerken.Iusedto schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:58:
[...]
Lol, dat is waar maar ik zit op mijn werk. Zal niet echt gewaardeerd worden
Plus ik weet nog geen eens wat ik ga spelen in Classic dus dat maakt het ook wat makkelijker.
Kan vh weekend pas spelen dus ik heb tot dan om een keuze te maken.
Zullen de wachttijden ook wel minder zijn en ik kies een RP server
Dat gaat nu wel een stuk vlotter
Daar noem je ook direct wat he, Garrick Padfoot. Die staat in een illuster rijtje met oa Griknir the cold en Bellygrub. Niet gek dat je pc ploft.HTT-Thalan schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:47:
Classic heeft me zojuist mijn PC gekost vrees ik.
Reboot, niks meer. Geen signaal, geen beeld, PC loeiheet maar zwijgt in alle talen.
Top vermaakt weer gisteren hoor. jemig wat een oldskool suffigheid en bijzonderheden weer!
Overigens gisteren meerdere malen de queue van Mograine gecheckt en dat was op het dieptepunt ruim 600 minuten wachten. Eind van de dag kwam Ashbringer PvP online, dus daar heen geswitched.
Overigens gisteren meerdere malen de queue van Mograine gecheckt en dat was op het dieptepunt ruim 600 minuten wachten. Eind van de dag kwam Ashbringer PvP online, dus daar heen geswitched.
Momenteel ben ik een Orc Warrior net als mijn eerste character, begin echter te twijfelen of ik dit wel wil... Zie namelijk op het WoW forums dat de meeste guilds opzoek zijn naar shamans, warlocks, (dps) en de tank spots zijn vaak al bezet.
Ik kan me nog herinneren dat een DPS warrior niet echt gewaardeerd werd in die tijd dus zit ik straks mooi te kijken als Warrior Tank zonder guild.
Reroll naar Shaman zie ik wel zitten mede omdat je in die wolf kan veranderen en zo dus sneller kan queste.
Ik kan me nog herinneren dat een DPS warrior niet echt gewaardeerd werd in die tijd dus zit ik straks mooi te kijken als Warrior Tank zonder guild.
Reroll naar Shaman zie ik wel zitten mede omdat je in die wolf kan veranderen en zo dus sneller kan queste.
Ik vind het lastig dat je niet op beide factions tegelijk kan spelen. Aan de ene kant ben ik het daarmee eens (want zo was het), maar ik overweeg een parodie karakter op de main van een maat van me, om hem te trollen in pvp. En dat is lastig als je ook samen wil spelen.
Blizzard maakt realm na realm aan die binnen no time van low naar full schieten. Een groot deel van de characters worden aangemaakt omd even te proeven aan classic en de queues tijdelijk te ontlopen. Ik wacht nog wel even een paar dagen met spelen tot er een iets beter overzicht is welke realms direct leeg zijn gelopen en niet. Ik kan niet uren wachten op queues, maar ik wil ook geen energie steken in een character op een realm die na een week dood is.
Mijn ervaring is dat Tanks echt wel nodig gaan zijn in Raids. de meeste willen DPS spelen.TwanJ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:22:
Momenteel ben ik een Orc Warrior net als mijn eerste character, begin echter te twijfelen of ik dit wel wil... Zie namelijk op het WoW forums dat de meeste guilds opzoek zijn naar shamans, warlocks, (dps) en de tank spots zijn vaak al bezet.
Ook is een warrior een van de beste DPS klasses die er is. Alleen in vanilla kwam elke guild tanks te kort.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ja daar zit ik dus ook mee.SmashCruiser schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:29:
Blizzard maakt realm na realm aan die binnen no time van low naar full schieten. Een groot deel van de characters worden aangemaakt omd even te proeven aan classic en de queues tijdelijk te ontlopen. Ik wacht nog wel even een paar dagen met spelen tot er een iets beter overzicht is welke realms direct leeg zijn gelopen en niet. Ik kan niet uren wachten op queues, maar ik wil ook geen energie steken in een character op een realm die na een week dood is.
Het is natuurlijk ook fijn te levelen zonder gankers in de buurt
Ja wat kan ik nog zeggen, los van de queues is het echt genieten.
Gistermiddag omgegaan naar de RP-PVP en daar met mijn priest een nieuw avontuur begonnen. Smiddags een queue van 5 minuten, savonds helaas duurde het 2,5 uur. Gelukkig had ik die al op tijd opgestart zodat ik toch nog even (lees weer net 1,5 uur te lang) kon spelen.
Inmiddels mijn priest bijna op level 10 met tailoring en enchanting erbij. Uitdagende professions wat mogelijk ook wel wat problemen zal geven voor het inkomen. Misschien een tweede char maken om een shaman te rollen en hier wat inkomsten op te vergaren.
Vraag me echt af of Blizzard het succes niet enorm onderschat heeft. De 4 servers die we eerst hadden voor de launch en wat er nu staat gaat toch wel heel hard. Zonde van de imagoschade die je hierdoor krijgt terwijl het concept juist zo goed is verder.
Gistermiddag omgegaan naar de RP-PVP en daar met mijn priest een nieuw avontuur begonnen. Smiddags een queue van 5 minuten, savonds helaas duurde het 2,5 uur. Gelukkig had ik die al op tijd opgestart zodat ik toch nog even (lees weer net 1,5 uur te lang) kon spelen.
Inmiddels mijn priest bijna op level 10 met tailoring en enchanting erbij. Uitdagende professions wat mogelijk ook wel wat problemen zal geven voor het inkomen. Misschien een tweede char maken om een shaman te rollen en hier wat inkomsten op te vergaren.
Vraag me echt af of Blizzard het succes niet enorm onderschat heeft. De 4 servers die we eerst hadden voor de launch en wat er nu staat gaat toch wel heel hard. Zonde van de imagoschade die je hierdoor krijgt terwijl het concept juist zo goed is verder.
Gister ook gespeeld op normal server Pyrewood Village.
Que van 120 min/6220 man maar na 60 minuten kon ik spelen.
De drukte viel mij mee het lijkt goed te werken het layeren, ik hoefde niet al te veel te vechten om mobs.
Gezellige local chat, het zoeken naar de mobs en de quest text nog eens doorlezen en vet blij zijn dat er een 6 slot bag dropt.
Allemaal leuke dingen die mij echt weer het vanilla gevoel hebben gegeven!
Ben nu level 8 na vier en half uur ongeveer, is dat sloom?
PS: Mocht iemand anders hier ook Alliance op Pyrewood Village spelen let me know.
Que van 120 min/6220 man maar na 60 minuten kon ik spelen.
De drukte viel mij mee het lijkt goed te werken het layeren, ik hoefde niet al te veel te vechten om mobs.
Gezellige local chat, het zoeken naar de mobs en de quest text nog eens doorlezen en vet blij zijn dat er een 6 slot bag dropt.
Allemaal leuke dingen die mij echt weer het vanilla gevoel hebben gegeven!
Ben nu level 8 na vier en half uur ongeveer, is dat sloom?
PS: Mocht iemand anders hier ook Alliance op Pyrewood Village spelen let me know.
is het nou ook zo met deze classic dat alle "oude" voor en nadelen van alle classes etc ook weer hierin zitten, dus wellicht idd dps warrior niet zo goed als nu, pala healer bijv zwaar OP dat soort zaken, ? en betreft dungeons is het nu weer zo dat je ook echt per pack moet sappen en sheepen, dat vond ik vroeger dus echt episch, ipv door alles heen rushen..
Alles is ingame zoals vroeger, we hebben nu alleen wel wat meer spelkennis opgedaan in al die jaren.Vegetto schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:07:
is het nou ook zo met deze classic dat alle "oude" voor en nadelen van alle classes etc ook weer hierin zitten, dus wellicht idd dps warrior niet zo goed als nu, pala healer bijv zwaar OP dat soort zaken, ? en betreft dungeons is het nu weer zo dat je ook echt per pack moet sappen en sheepen, dat vond ik vroeger dus echt episch, ipv door alles heen rushen..
Dungeons zijn weer een avontuur geworden ipv het gerush in retail. Het is niet perse erg lastig maar duurt wel allemaal langer.
Hopelijk kan ik deze week alsook starten met spelen, zal sowieso een holy paladin worden. Is er soms een lijst waar de meeste Tweakers (of Nederlandstaligen) spelen?
Gister even een uurtje kunnen spelen en alweer level 7 woohoo 
Echt super leuk al die drukte in de begin zones en het kletsen met de random mensen om je heen, ik denk dat ik wel even blijf plakken in classic.
Echt super leuk al die drukte in de begin zones en het kletsen met de random mensen om je heen, ik denk dat ik wel even blijf plakken in classic.
Razorgore had gisterenavond vanaf 7 uur een queue van 11k. Duurde 2 uur om er in te komen. Dus zou gek zijn als jij geen queue had.Poulske schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:46:
Ik speel nu op Razorgore, gisteravond en vandaag nog geen enkele queue gehad.
Level 7 in een uur? Dan doe ik toch iets verkeerd volgens mij. Ik heb er gisteren 5 uur over gedaan om tot level 10 te komen als mage.Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:22:
Gister even een uurtje kunnen spelen en alweer level 7 woohoo
7 in een uur is mij ook wel redelijk gelukt denk ik. Na 10 toe heb ik wel pittig lang over gedaan.. Drop rate was uiteraard drama en op sommige plekken best druk.Simone96 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:27:
[...]
Level 7 in een uur? Dan doe ik toch iets verkeerd volgens mij. Ik heb er gisteren 5 uur over gedaan om tot level 10 te komen als mage.
level 7 in een uur is prima te doen, veel extra mob's blijven killen als je van A naar B loopt, en als mage zsm conjure water spell halen zodat je altijd snel weer je mana kan aanvullen.Simone96 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:27:
[...]
Level 7 in een uur? Dan doe ik toch iets verkeerd volgens mij. Ik heb er gisteren 5 uur over gedaan om tot level 10 te komen als mage.
Ben trouwens wel benieuwd..
Pakken jullie zelfde faction/race/class als in vanilla om je class all over again te spelen, of juist iets compleet tegenovergestelds?
Pakken jullie zelfde faction/race/class als in vanilla om je class all over again te spelen, of juist iets compleet tegenovergestelds?
Ik ben Priest-verslaafd, dus kies altijd eerst voor die. Uiteindelijk misschien een warrior ofzo, maar dat gaat nog wel ff duren.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik ben inderdaad weer een troll priest begonnen. Helaas was het veel te druk om te levelen dus vanavond nog maar een keer proberen.
PSN: Brwmaster
Ben maar van server gewisseld, Mograine is giving me migraine met die 180 min queueu om 11:30 sochtends. Noggenfogger is het geworden, vettere naam in ieder geval.
Zit op level 9. Gaat niet heel snel maar ik heb wel twee professions richting 75, een wand van de auction house en 56 silver inmiddels.
Het scheelt heel erg als je er een leveling guide bij neemt. Ik gebruik dat niet om snel te zijn of content te skippen maar het bespaart tijd omdat je niet de hele tijd op wowhead coördinaten aan het opzoeken bent en geeft je alternatieve quest locaties. In Dun Morogh zijn de latere troll quests niet te doen. Daar zit structureel 20 man te wachten op 5 respawnende troll headhunters. Dan is een alternatief wel lekker.
Het scheelt heel erg als je er een leveling guide bij neemt. Ik gebruik dat niet om snel te zijn of content te skippen maar het bespaart tijd omdat je niet de hele tijd op wowhead coördinaten aan het opzoeken bent en geeft je alternatieve quest locaties. In Dun Morogh zijn de latere troll quests niet te doen. Daar zit structureel 20 man te wachten op 5 respawnende troll headhunters. Dan is een alternatief wel lekker.
welke add0ns zijn een must om te levelen? ik ben er al te lang uit!
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
https://legacy-wow.com/classic-addons/Alekz87 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:43:
welke add0ns zijn een must om te levelen? ik ben er al te lang uit!
Questie
Onebag
Vendorprice (handig om te zien welke items het meeste opleveren)
Gatherer
Vanilla speelde ik Human Warlock, met Human Warrior als een alt.Rhain schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:31:
Ben trouwens wel benieuwd..
Classic is dit omgekeerd, Orc Warrior met Orc Warlock als alt. Op die manier toch wat vers, maar ook vertrouwd (en de guild waar ik ingetrokken ben heeft dan ook een idee wat ze van me kunnen verwachten).
Ik vind het verder ook gewoon 2 leuke classes, dus prima zo
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ik hou het voorlopig bij tukui, misschien nog een questhelper app om dingen iets te versnellen/versimpelen.Rampie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:46:
[...]
https://legacy-wow.com/classic-addons/
Questie
Onebag
Vendorprice (handig om te zien welke items het meeste opleveren)
Gatherer
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou zwéren dat Rogues vroeger met alleen 'sinister strike' als ability begonnen. Nu krijg je op level 1 al gelijk eviscerate erbij. Volgens mij klopt dat echt niet.
.
[ Voor 97% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]
Waar heb je die vandaan? Ik kon alleen een versie vinden die out of date was...
Less = more
Wat is de ratio tussen Paladin en rogue op jullie server? Ben benieuwd welke twee van deze classes meer wordt gespeeld.
Dat dps warriors niet zo gewild waren vroeger kwam met name door geen agro dump te hebben dus uiteindelijk kreeg je agro en dan dood, maar dat was simpel te verhelpen door een soulstone om daarna weer verder gas te geven 
Ik speelde DPS warrior in vanilla als main en stond zo goed als altijd op 1 van de dps meters in raids. (Pre raid gear met arcanite reaper ms build en daarna met Rank 14 gear fury)
Heerlijke tijden lang geleden
Ik speelde DPS warrior in vanilla als main en stond zo goed als altijd op 1 van de dps meters in raids. (Pre raid gear met arcanite reaper ms build en daarna met Rank 14 gear fury)
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ben er zojuist achter gekomen dat ElvUI (+wat addons) ook geport is naar Classic. Zodra ik thuis ben deze even installeren.Bossie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:49:
[...]
Ik hou het voorlopig bij tukui, misschien nog een questhelper app om dingen iets te versnellen/versimpelen.
https://github.com/ElvUI-Vanilla/ElvUI (Deze is het dus niet...)
Officiele site:
https://www.tukui.org/classic-addons.php
[ Voor 9% gewijzigd door Qck op 28-08-2019 12:31 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Deze addon is voor private serversQck schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Ben er zojuist achter gekomen dat ElvUI (+wat addons) ook geport is naar Classic. Zodra ik thuis ben deze even installeren.
https://github.com/ElvUI-Vanilla/ElvUI
Je moet wel die van classic hebben
Deze moet je hebben https://www.tukui.org/classic-addons.php?id=2Qck schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Ben er zojuist achter gekomen dat ElvUI (+wat addons) ook geport is naar Classic. Zodra ik thuis ben deze even installeren.
https://github.com/ElvUI-Vanilla/ElvUI
Officiele site:
https://www.tukui.org/classic-addons.php
Gisteren ook even ingelogd na een queue van een kwartier. Ik heb de originele Wow gespeeld in 2006 en dat was toen echt leuk en vernieuwend. Nu merkte ik, precies naar verwachting, hoe ik me erger aan alles dat niet meer kan of anders is. Iedereen roept wel dat je lekker de tijd hebt, maar het is nu denk ik niet anders dan toen; de eerste level 59's zullen dit weekend al level 60 "dingen" en dan wordt het recruiten voor raids. Als je dan als casual speler "pas" weken/maanden later ook level 60 bent en dan nog moet attunen en gear nodig hebt, dan loop je alweer achter de feiten aan. Succes met vinden van 40 man voor Molten Core die allemaal de hele avond de tijd hebben 
Ik denk dat de queue times nu even erg zijn, maar met een paar dagen/weken is dat opgelost. Minstens de helft van alle spelers nu zullen na de eerste re-sub afvallen, nadat het hype-gevoel over is. Ik ben zelf ingelogd om weer even te kijken hoe het er toen allemaal uit zag (nostalgie, natuurlijk!) maar voor mij is de lol er snel af. Dat wist ik al vanaf de aankondiging lang terug en het klopt.
Dit is natuurlijk puur mijn visie, en de hard-core spelers zullen heus weer hun hart kunnen ophalen. Maar de oudere garde, die Vanilla gespeeld heeft en toen nog wél de tijd had (geen gezin, kinderen, fulltime baan misschien?) kan nu niet meer meekomen met de rush naar 60 en het wekenlang avonden raiden om uiteindelijk 1 epic te looten die je al zo graag wilde. De jonkies van nu gaan er niet eens aan beginnen omdat het, voor een spel anno 2019, véél te trage progressie is en ook nog geld kost per maand.
Ik vermoed dat ik nu afgefikt word, maar ik zie het zo. En misschien zit ik er geheel naast, dat zou alleen maar leuk zijn natuurlijk. De community was vroeger namelijk wél veel beter dan nu; het "toxic" karakter van nu is ook niet alles... in Classic heb je elkaar echt nodig dus dat verandert de houding van veel mensen wel.
Ik denk dat de queue times nu even erg zijn, maar met een paar dagen/weken is dat opgelost. Minstens de helft van alle spelers nu zullen na de eerste re-sub afvallen, nadat het hype-gevoel over is. Ik ben zelf ingelogd om weer even te kijken hoe het er toen allemaal uit zag (nostalgie, natuurlijk!) maar voor mij is de lol er snel af. Dat wist ik al vanaf de aankondiging lang terug en het klopt.
Dit is natuurlijk puur mijn visie, en de hard-core spelers zullen heus weer hun hart kunnen ophalen. Maar de oudere garde, die Vanilla gespeeld heeft en toen nog wél de tijd had (geen gezin, kinderen, fulltime baan misschien?) kan nu niet meer meekomen met de rush naar 60 en het wekenlang avonden raiden om uiteindelijk 1 epic te looten die je al zo graag wilde. De jonkies van nu gaan er niet eens aan beginnen omdat het, voor een spel anno 2019, véél te trage progressie is en ook nog geld kost per maand.
Ik vermoed dat ik nu afgefikt word, maar ik zie het zo. En misschien zit ik er geheel naast, dat zou alleen maar leuk zijn natuurlijk. De community was vroeger namelijk wél veel beter dan nu; het "toxic" karakter van nu is ook niet alles... in Classic heb je elkaar echt nodig dus dat verandert de houding van veel mensen wel.
Patch 4.0.1 (12-Oct-2010): Eviscerate is no longer a free level 1 ability. It becomes available at level 3HTT-Thalan schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:52:
[...]
Ik zou zwéren dat Rogues vroeger met alleen 'sinister strike' als ability begonnen. Nu krijg je op level 1 al gelijk eviscerate erbij. Volgens mij klopt dat echt niet.
Je vergeet wel dat er al jaren op private servers wordt gespeeld en dat het daar allemaal prima gaat. Ja er zullen nu extreme hardcore mensen zijn die binnen een week 60 zijn en alles kapot maken. Echter zal het gros van de mensen dat pas over een paar weken zijn en dan begint het raiden voor de meeste pas over een maandje ofzo. Denk dus dat je er helemaal naast zit wat betreft dat je te traag gaat zijn en achter loopt. Het was vroeger net zo natuurlijk en toen ging het ook allemaal prima.Soeski schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:39:
Gisteren ook even ingelogd na een queue van een kwartier. Ik heb de originele Wow gespeeld in 2006 en dat was toen echt leuk en vernieuwend. Nu merkte ik, precies naar verwachting, hoe ik me erger aan alles dat niet meer kan of anders is. Iedereen roept wel dat je lekker de tijd hebt, maar het is nu denk ik niet anders dan toen; de eerste level 59's zullen dit weekend al level 60 "dingen" en dan wordt het recruiten voor raids. Als je dan als casual speler "pas" weken/maanden later ook level 60 bent en dan nog moet attunen en gear nodig hebt, dan loop je alweer achter de feiten aan. Succes met vinden van 40 man voor Molten Core die allemaal de hele avond de tijd hebben
De mijne staat al ongeduldig te wachten tot hij los mag, twijfel alleen nog het idd een warrior word als PVP alt of toch een lock.Tr!gger schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:58:
Dat dps warriors niet zo gewild waren vroeger kwam met name door geen agro dump te hebben dus uiteindelijk kreeg je agro en dan dood, maar dat was simpel te verhelpen door een soulstone om daarna weer verder gas te geven
Zijn beide in ieder geval gnomes, speel nu voornamelijk Pally/DK in retail nadat ik een tijdje terug beide chars voor afwisseling naar de horde getransferd heb. Beide opties zijn niet mogelijk in Classic dus Alliance it is
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waren die private servers ook betaald? Daar zou de crux nog wel eens kunnen zitten. En level 60 in een maand? Dat zal voor heel veel mensen niet haalbaar zijn gezien de traagheid van levelen. Als jij 1-2x per week een avondje kan spelen dan is raiden sowieso niks voor "jou" (men), dus als casual speler haal je lvl 60 na een tijd en dan houdt het spel op. Je kan niet mee met guilds die al gevorderd zijn in de raid, dus krijg je casual raiding groups (PUG) met alle "toxic" er weer bijBrummetje schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:47:
[...]
Je vergeet wel dat er al jaren op private servers wordt gespeeld en dat het daar allemaal prima gaat. Ja er zullen nu extreme hardcore mensen zijn die binnen een week 60 zijn en alles kapot maken. Echter zal het gros van de mensen dat pas over een paar weken zijn en dan begint het raiden voor de meeste pas over een maandje ofzo. Denk dus dat je er helemaal naast zit wat betreft dat je te traag gaat zijn en achter loopt. Het was vroeger net zo natuurlijk en toen ging het ook allemaal prima.
Maargoed, ik loop op de zaken vooruit en hopelijk voor alle enthousiastelingen zit ik er inderdaad naast. Maar ik zie gewoon een herhaling van Vanilla; and I was there
Om niet iedereen hier het idee te geven dat ik de boel zelf hier toxic maak wens ik iedereen onwijs veel plezier met deze herhaling van zetten! Ik houd me nog even bij retail.
[ Voor 6% gewijzigd door Soeski op 28-08-2019 12:59 ]
Ben gisteren geswitched met alle RL vrienden naar een minder drukkte realm. (Its met Flame.. weet even niet meer welke
) en hadden geen queue.
Ben benieuwd hoe de queue vandaag gaat zijn.
Ondertussen toch alweer level 7 met:
- 51 leatherworking
- 75 skinning
- 42 cooking
- 51 fishing..
Yes. Manuel gaat vol voor de professions.
Me adden kan onder naam: Manuel hahaha
- 51 leatherworking
- 75 skinning
- 42 cooking
- 51 fishing..
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Best een aardig aantal private servers hebben ook aangegeven te stoppen. In ieder geval de belangrijkste.Soeski schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:54:
[...]
Waren die private servers ook betaald? Daar zou de crux nog wel eens kunnen zitten. En level 60 in een maand? Dat zal voor heel veel mensen niet haalbaar zijn gezien de traagheid van levelen. Als jij 1-2x per week een avondje kan spelen dan is raiden sowieso niks voor "jou" (men), dus als casual speler haal je lvl 60 na een tijd en dan houdt het spel op. Je kan niet mee met guilds die al gevorderd zijn in de raid, dus krijg je casual raiding groups (PUG) met alle "toxic" er weer bij.
Maargoed, ik loop op de zaken vooruit en hopelijk voor alle enthousiastelingen zit ik er inderdaad naast. Maar ik zie gewoon een herhaling van Vanilla; and I was there
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik zit nu zon vier maanden in een relatie met een geweldige meid, en laatst bleek dus dat ze ook wel WoW classic wilde gaan spelen. Dus na twee uur in de queue op Shazz konden we gisteravond aan de slag.
(Hoewel ik stiekem die ochtend alvast mn tauren naar durotar had gelopen)
Ik tauren warrior, zij een troll priest. Ze pikte me er zo tussen uit in de valley of trials.Gisteraaf bij Razor hill uitgelogd en vanaaf maar ens kijken hoe de queue erbij staat.
(Hoewel ik stiekem die ochtend alvast mn tauren naar durotar had gelopen)
Ik tauren warrior, zij een troll priest. Ze pikte me er zo tussen uit in de valley of trials.Gisteraaf bij Razor hill uitgelogd en vanaaf maar ens kijken hoe de queue erbij staat.
Zou idd kunnen dat het pas vanaf level 7 heel langzaam ging. Drop rate was idd drama voor een aantal quests maar heb me goed vermaakt. Toen ik de Fargodeep mine quests kreeg even in all chat gevraagd of iemand me wilde helpen en vanaf toen de hele avond samen gespeeld met een rogue tot level 10. Dat was wel erg leuk.Brummetje schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:28:
[...]
7 in een uur is mij ook wel redelijk gelukt denk ik. Na 10 toe heb ik wel pittig lang over gedaan.. Drop rate was uiteraard drama en op sommige plekken best druk.
Gisteren toch maar eventjes met mn warlock wat quests gedaan in Darkshore (RIP retail Darkshore
)
omdat het in Westfall toch een gigantische drukte was, maargoed , hopelijk vanavond the deadmines
Ik vindt het geweldig iig die traagheid in het levellen .. maar iig zo te zien is de community hetzelfde als 15 jaar geleden ... zelfs de machinema ... https://www.youtube.com/watch?v=LDoNp_hTB1M
omdat het in Westfall toch een gigantische drukte was, maargoed , hopelijk vanavond the deadmines
Ik vindt het geweldig iig die traagheid in het levellen .. maar iig zo te zien is de community hetzelfde als 15 jaar geleden ... zelfs de machinema ... https://www.youtube.com/watch?v=LDoNp_hTB1M
[ Voor 35% gewijzigd door Metallize op 28-08-2019 13:05 ]
Zit ik ook met paar NL mensen. Stuur maar PM als je keer dungeon/raids wil doen.Rob SOS schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:35:
Ben maar van server gewisseld, Mograine is giving me migraine met die 180 min queueu om 11:30 sochtends. Noggenfogger is het geworden, vettere naam in ieder geval.
Gisteren vrij genomen om te kunnen spelen op Shazrazz.
0830 op, queue aangezet. Rond 11u kon ik spelen. Orc rogue gelevelled tot lev 10, paar keer ongelovelijk geluk gehad met "head of X / baas mobs" gehad, vaak in & out.
Enige issue was het droppen van de medallion in Skull Rock, dat duurde meer dan 1 1/2uur. Dat, samen met het vele heen en weer geren tussen Senjin/Org/Razor Hill maakt het levellen wel langzaam.
Dingen zoals niet meer weten waar een sleutel van een Crimson Crusade dude voor dient (hint: trap op, op het dak), levert op dat het niet meer zo snel gaat als vroeger.
Wat ik wel echt heel grappig (lees: verschrikkelijk zonde van mijn breincapaciteit) vind, is dat ik automatisch de juiste kant op ren voor quests. Ik kan de meest essentiele dingen vaak niet meer herinnerem (verjaardagen, afspraken werk/prive etc) maar die ene freaking boss die randomly rondrent kan ik me nog precies herinneren..... Ugh. Zal wel ouderdom zijn
Wat me opviel is dat sommige mining nodes gewoon twee-drie keer "levend" blijven, zodat je kan blijven minen. Weet niet of dit vanwege layering is of dat dit altijd zo geweest is. Kan ik me in ieder geval niet herinneren. De vele "failed attempt"'s met mining, skinning was ik ook vergeten maar holy cow, dat is ook nog best wennen (irritant!).
'S avonds nog geprobeerd in te loggen rond 18:30, queue popte pas rond 22:30 ofzo. Nog wat gechat, wat profs gelevelled en toen was het alweer 02:30...
Wat me opviel is dat het allemaal veel socialer, easy-going, aardig is op dit moment. Hoop dat dit zo blijft.
0830 op, queue aangezet. Rond 11u kon ik spelen. Orc rogue gelevelled tot lev 10, paar keer ongelovelijk geluk gehad met "head of X / baas mobs" gehad, vaak in & out.
Enige issue was het droppen van de medallion in Skull Rock, dat duurde meer dan 1 1/2uur. Dat, samen met het vele heen en weer geren tussen Senjin/Org/Razor Hill maakt het levellen wel langzaam.
Dingen zoals niet meer weten waar een sleutel van een Crimson Crusade dude voor dient (hint: trap op, op het dak), levert op dat het niet meer zo snel gaat als vroeger.
Wat ik wel echt heel grappig (lees: verschrikkelijk zonde van mijn breincapaciteit) vind, is dat ik automatisch de juiste kant op ren voor quests. Ik kan de meest essentiele dingen vaak niet meer herinnerem (verjaardagen, afspraken werk/prive etc) maar die ene freaking boss die randomly rondrent kan ik me nog precies herinneren..... Ugh. Zal wel ouderdom zijn
Wat me opviel is dat sommige mining nodes gewoon twee-drie keer "levend" blijven, zodat je kan blijven minen. Weet niet of dit vanwege layering is of dat dit altijd zo geweest is. Kan ik me in ieder geval niet herinneren. De vele "failed attempt"'s met mining, skinning was ik ook vergeten maar holy cow, dat is ook nog best wennen (irritant!).
'S avonds nog geprobeerd in te loggen rond 18:30, queue popte pas rond 22:30 ofzo. Nog wat gechat, wat profs gelevelled en toen was het alweer 02:30...
Wat me opviel is dat het allemaal veel socialer, easy-going, aardig is op dit moment. Hoop dat dit zo blijft.
Old school gamer met een lag en een traan.
Gisteren toch wel veel moeten lopen, toen wel 2 leuke mensen tegen gekomen.
Wat zitten praten en mopjes maken. Iedereen is precies sociaal en vriendelijk, heb al wat voorbij zien komen in de general chats dat ik eens goed mee heb moeten lachen.
Nu inviten ze u wel vaker als je de zelfde quest moet doen, is wel leuk ook.
Heb gewoon al enorm genoten van de momenten dat ik ingelogd ben, gisteren wel 3uur moeten wachten eer ik ingelogd was. Vriendin is ook blij dat ik WoW speel, nu blijven we vaker thuis. Moest daar ook wel eens om lachen.
Wat zitten praten en mopjes maken. Iedereen is precies sociaal en vriendelijk, heb al wat voorbij zien komen in de general chats dat ik eens goed mee heb moeten lachen.
Heb gewoon al enorm genoten van de momenten dat ik ingelogd ben, gisteren wel 3uur moeten wachten eer ik ingelogd was. Vriendin is ook blij dat ik WoW speel, nu blijven we vaker thuis. Moest daar ook wel eens om lachen.
Dat was in vanilla ook zoPete_Sampras schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:32:
Nothing to see here
Verwijderd
Ik zie het precies zo. De tijd die ik vroeger in WoW kon stoppen heb ik niet meer. Enige verschil is dat ik er niet snel op uitgekeken raak op de 1 of andere manier, en dus niet zomaar ga stoppen.Soeski schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:39:
Deel wel je mening met de populariteit, de community etc. Wel verwacht ik dat er genoeg mensen classic blijven spelen om de servers online te houden.
yup ! dat was een WTF?? oh..... ach ja!!
Zelfs met herbalism , kan je character de bloemetjes mis grijpen
Ik heb het spel en battle.net weer van mijn pc gedonderd. Soms moeten herinneringen herinneringen blijven. Jammer.
Nu maar Anno 1404 en rFactor 2/Ac/AMS kapot spelen en rijden.
Wens jullie allemaal veel plezier xxx
Owjaaaa dat mag je dus ook weer lekker gaan doen wanneer je overstapt van bijvoorbeeld een Axe naar Mace, je weapon skill lvle..Qck schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:17:
[...]
In dat kader.... parry, parry, dodge, parry, dodge
Vind het wel weer leuk, mensen van vroeger tegenkomen etc. Vraag me alleen af hoelang het leuk blijft. De que's helpen iig niet. Wij spelen op Golemagg en daar is nu een que van ruim 15k. Als je nu de que in gaat kom je er ergens vanavond laat in.. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
bedankt voor al je bijdrages over simracen en het hopen op het ontmoeten van je toekomstige vrouw in Azeroth. Misschien lagen je verwachtingen net iets te hoog.Ivysaur schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:16:
Ik heb het spel en battle.net weer van mijn pc gedonderd. Soms moeten herinneringen herinneringen blijven. Jammer.
Dat was me weer een productieve ochtend
Was van plan van alles in huis te doen, lang verhaal kort.. Ben lvl 9 en heb m'n lesser wand
Vanavond maar is kijken of we er wat geld aan kunnen verdienen

Vanavond maar is kijken of we er wat geld aan kunnen verdienen

Ze inviten je nu niet zozeer vanwege het sociale karakter (ok een beetje) maar met name vanwege het mob-tagging. Dat was ik even vergeten maar is weer helemaal terug. Gasten die rondrennen en elke mob die ze moeten hebben even 1 speldenprikje geven of een DOT, zodat de mob getagged is voor hen, ongeacht wie de mob daarna killed. Dus krijg je groepjes om dit te voorkomen. Toen mob tagging uitgezet werd werd er ook niet zo veel meer samen gequest. Noodzaak verdween.KBE91 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:39:
Gisteren toch wel veel moeten lopen, toen wel 2 leuke mensen tegen gekomen.
Hier ook NoggenFogger, was nu full maar geen queue. Dus zal wel een van de drukste zijn. Maar dat is prima op de lange termijn. Voor nu is dat wel even klote ivm queues.Jprust schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:30:
[...]
Zit ik ook met paar NL mensen. Stuur maar PM als je keer dungeon/raids wil doen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]
Tja, speel met 20+ oud guildies en vrienden. Als ik alleen zou spelen had ik dat natuurlijk al lang gedaan.Deleon78 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:28:
[...]
Ga dan naar een andere server? Zoveel kan je nu nog niet verliezen, zeker als je alleen maar in queue hebt gestaan.
Heb een Google Form aangemaakt om te delen waar iedereen speelt:
Klik hier
Lijst bekijken kan hier.
Ik verwacht wel dat verdere contact via de Battletag verloopt.
Edit: Wie later wat info wil wijzigen, mag mij even een DM sturen. Ik pas je gegevens dan aan
Klik hier
Lijst bekijken kan hier.
Edit: Wie later wat info wil wijzigen, mag mij even een DM sturen. Ik pas je gegevens dan aan
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 28-08-2019 15:08 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]
Ingevuld!Zeror schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:31:
Klik hier
Lijst bekijken kan hier.
Nice heb m ingevuld.Zeror schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:31:
Klik hier
Lijst bekijken kan hier.
Ik denk wel dat het makkelijker is om server een meerkeuze vraag te maken.
Moet ik je even een lijstje met servers sturen?
Flamelash I guess? Zit ik ook met 4 andere NederlandersMrManuel schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:58:
Ben gisteren geswitched met alle RL vrienden naar een minder drukkte realm. (Its met Flame.. weet even niet meer welke) en hadden geen queue.
- 51 leatherworking
- 75 skinning
- 42 cooking
- 51 fishing..
Ingame Nick: Ginkeltjes
Tja paar zitten al richting de lvl30, lastiger dan.Deleon78 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:34:
[...]
Je kan met zn allen toch overstappen? Niemand zit oo zo'n queue te wachten
Hoe bedoel je dat NoggerFogger dan een van de drukste is?Alekz87 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:28:
[...]
Hier ook NoggenFogger, was nu full maar geen queue. Dus zal wel een van de drukste zijn.
Ik sta ook in het formulier, dus pm op Bnet kan, als je wil!
[ Voor 9% gewijzigd door Jprust op 28-08-2019 14:41 ]
Als je nu al lvl 30 bent na 1,5 dag is het nog niet zo'n probleem lijkt me. Classic is niet bedoeld om te rushen naar 60m0nk schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:38:
[...]
Tja paar zitten al richting de lvl30, lastiger dan.
Ja daar denkt iedereen anders overSoeski schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:43:
[...]
Als je nu al lvl 30 bent na 1,5 dag is het nog niet zo'n probleem lijkt me. Classic is niet bedoeld om te rushen naar 60
Ho ho, Noggerfogger gaat een pro Alliance server wordenJprust schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:39:
[...]
Hoe bedoel je dat NoggerFogger dan een van de drukste is?
In de lijst met serverkeuze zojuist was deze de enige op FULL. Dus ging er maar even vanuit dat dit de drukste server is op dit moment?Jprust schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:39:
[...]
Hoe bedoel je dat NoggerFogger dan een van de drukste is?

.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:18 ]
Pro en Alliance kan je niet in 1 zin gebruiken heMr.Whitewolf88 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:46:
[...]
Ho ho, Noggerfogger gaat een pro Alliance server worden
Medelijden met @Pete_Sampras XD volgens mij is Shazzrah de volste en dus langste queue
Zijn er uberhaupt PVE servers zonder queue ?
Misschien een RP server ?
FUMES et CARNES
We hebben natuurlijk allebei geen glazen bol maar ik verwacht dit scenario niet. We hebben het hier maar over een klein hardcore percentage welke in mijn ogen niet de maatstaaf van de game is. Het gros van de spelers zal pas over enkele maanden de 60 gaan aantikken. Als iemand als een dolle jostie 40 a 60 uur per week wil spelen om koste wat kost bij te blijven, dan moeten ze dat vooral doen. Ik zie niet hoe dit mijn eigen ervaring affecteerd. Mensen komen uiteindelijk wel bij gelijk gestemden te spelen en guilds waar dergelijke figuren in rondlopen zijn sowieso niet aan mij besteed. Zijn vaak niet de leukste personen ...Soeski schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:39:
Als jij het wel belangrijk vind om 'voorop te lopen', dan is dat natuurlijk je goed recht. Het gros van de spelers boeit het echt helemaal niks en wil gewoon een leuke tijd beleven in de game
Yes mijn vrouw begon pas met spelen in MoP en nu besloten om samen classic te spelen. Lekker rustig aan naar 60 en dan zien we wel weer verder. Voorlopig gaat het nog wel even duren voor we uberhaupt 60 zijn haha.
PSN: Brwmaster
Ach, alles heeft een work-around. Hoorde dat inloggen op de app de queue kan verminderen en remote desktops schijnen te werken...Ricmaniac schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:34:
Medelijden met @Pete_Sampras XD volgens mij is Shazzrah de volste en dus langste queue
Verder komt het nog steeds goed met mn prive leven;
1700-1800 thuis, inlog starten
Na koken, kids, vrouw, afwas etc klaar om 2100+
Kids regelen om de muis te bewegen en te checken of ik al ingelogd ben.
Inlog zou met deze timing klaar moeten zijn
Ingelogd? Kids muis laten bewegen
Niet ingelogd? Kids muis laten bewegen, zitten en wachten.
Old school gamer met een lag en een traan.
Ik had gisteravond op Nethergarde Keep voor het eerst een wachtrij van 15 minuten (was half 8 's avonds).Iusedto schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:43:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Oh nee, ik ben zelf alles behalve hard-core. En dat was juist het probleem; je kwam niet meer in een guild omdat je overdag geen tijd had om mats te farmen voor je flasks dus was je 's avonds niet goed genoeg of gewoon niet vaak genoeg aanwezig (minimaal 2 avonden van 19.00 - 23.00 verplicht aanwezig, de derde avond optioneel). Als je er niet aan kon voldoen mocht je niet meer mee. Klaar. Aangezien ik altijd pas rond 19.00 uit werk kom was dat sowieso al een probleem; wie kan er nou om 19.00 al raiden? Je komt thuis, eten maken, opruimen, weet-ik-veel wat voor ritueel nog meer en dan is het al snel 20.00. Als je alleen woont kan je nog met je bord op schoot zitten maar dat was en is niet zo.Dhrax schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:43:
[...]
We hebben natuurlijk allebei geen glazen bol maar ik verwacht dit scenario niet. We hebben het hier maar over een klein hardcore percentage welke in mijn ogen niet de maatstaaf van de game is. Het gros van de spelers zal pas over enkele maanden de 60 gaan aantikken. Als iemand als een dolle jostie 40 a 60 uur per week wil spelen om koste wat kost bij te blijven, dan moeten ze dat vooral doen. Ik zie niet hoe dit mijn eigen ervaring affecteerd. Mensen komen uiteindelijk wel bij gelijk gestemden te spelen en guilds waar dergelijke figuren in rondlopen zijn sowieso niet aan mij besteed. Zijn vaak niet de leukste personen ...
Als jij het wel belangrijk vind om 'voorop te lopen', dan is dat natuurlijk je goed recht. Het gros van de spelers boeit het echt helemaal niks en wil gewoon een leuke tijd beleven in de game
Ik was blij met de expansions, er was weer iets te doen. Wie weet, misschien krijgt Classic wel een Burning Crusade expansion om mensen weer geinteresseerd te houden
Heb mij ook toegevoegd op de lijst.
Momenteel Level 6 op Pyrewood Village realm met een dwarf.
Als iemand wil spelen, ik sta op de lijst :-)
Momenteel Level 6 op Pyrewood Village realm met een dwarf.
Als iemand wil spelen, ik sta op de lijst :-)
Hoewel ik dit herken denk ik niet dat het nu zo zal lopen. Een groot deel van de spelers nu heeft werk en een gezin en die zullen allemaal niet twee tot drie avonden in de week kunnen en willen vrijmaken. Het tempo zal voor deze groep lager liggen dan in het verleden en dat geldt ook voor het raiden. Je kan met één avond per week best een eind komen het zal alleen langer duren. Het voordeel deze keer is dat er veel mensen zijn die dit hebben en die zullen samen prima kunnen raiden.Soeski schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:10:
[...]
Oh nee, ik ben zelf alles behalve hard-core. En dat was juist het probleem; je kwam niet meer in een guild omdat je overdag geen tijd had om mats te farmen voor je flasks dus was je 's avonds niet goed genoeg of gewoon niet vaak genoeg aanwezig (minimaal 2 avonden van 19.00 - 23.00 verplicht aanwezig, de derde avond optioneel). Als je er niet aan kon voldoen mocht je niet meer mee. Klaar. Aangezien ik altijd pas rond 19.00 uit werk kom was dat sowieso al een probleem; wie kan er nou om 19.00 al raiden? Je komt thuis, eten maken, opruimen, weet-ik-veel wat voor ritueel nog meer en dan is het al snel 20.00. Als je alleen woont kan je nog met je bord op schoot zitten maar dat was en is niet zo.
Ik was blij met de expansions, er was weer iets te doen. Wie weet, misschien krijgt Classic wel een Burning Crusade expansion om mensen weer geinteresseerd te houden
Daarnaast is het zo dat voor een aantal zaken alle raids relevant blijven. Bijvoorbeeld MC voor legendaries, Onyxia voor haar hoofd en de bag, enzovoorts. Zolang het Classic blijft zonder uitbreidingen zal je dus ook progression guilds zien die de eerdere raids blijven doen. Je hebt best kans om daar aan te haken als je wat langzamer speelt.
Ik heb op de RP server idd geen queue, gister avond rond 9 uur ingelogdIusedto schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:43:
Ga maar moven denk ik ook van de week. Momenteel op Golemagg. Que 17800, estimated time: 710 min..
Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat