Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik lees het net op de forums., wat een k*t streek...jlena schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:27:
Nu kan je wel 10 namen reserveren op 1 server
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik zit nu wat filmpjes te kijken van WoW Classic en damn wat krijg ik hier zin in. Het is inmiddels al best een tijd geleden dat ik WoW gespeeld heb, maar zit nu toch wel heel erg te twijfelen om weer terug te komen voor Classic. Dilemma.....
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dacht eerst 'je mag dat bureau wel eens afstoffen ...' hehe, toen zag ik dat het een placemat isTha-Skunk schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:22:
[...]
[Afbeelding]
Hiero moet het gaan gebeuren.
Ziet er netjes uit.
Weet nog niet of ik horde of alliance ga.
Correctie: dat zijn er zelfs 50 en 10 per realm.
[ Voor 13% gewijzigd door Shivs op 26-08-2019 19:55 ]
Neem aan dat je inmiddels wel gevonden hebt? Is nu wel online iig. En al high volgens mij.Klaas25 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:02:
[...]
Ik zag Mograine eerst niet staan. Nu staat die er wel tussen. Als offline.
Zijn dat nieuwe die vanacht online gaan vanwege animo?
Wie gaat hier als shadow priest? Is dat wat voor Classic? Met idee dat ik medium player ben. Dus dps-en met een healing als het nodig is. Lijkt me ook wel wenselijk in dungeons en raids etc.
Account pages zijn down, waarschijnlijk meer load dan een DDOS attack nu
Ik blijf hierop. we zullen moeten afwachten denk ik wat het wordtPowerblast schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:18:
Heb wel beetje schrik van potentiële queue's straks. Zit op mirage raceway, maar deze staat al full. Heb dan ook weer schrik om nu op een medium realm te beginnen en na een maand met een dead realm te zitten. Wat doen jullie?
Tis net 2006
<Zinloze tekst hier>
Haha, heb net hetzelfde gedaan. Nethergarde is idd nog medium, ik check de queues straks maar. M'n names zijn al gereservedCyberHanz schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:20:
Ik heb vorige week op Pyrewood Village chars gemaakt, maar nu ook op Nethergarde Keep. Pyrewood is full, Nethergarde nu medium.
Account pages zijn down, waarschijnlijk meer load dan een DDOS attack nu
Goed plan, ben wel eens benieuwd waar de meeste tweakers zitten. Altijd leuk om wat mensen tegen te komen.GforceNL schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:23:
Misschien een idee om een poll te maken voor de servers? Handig voor de Tweakers die nog geen server gekomen hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door Powerblast op 26-08-2019 20:24 ]
Het zegt momenteel denk ik niet zo heel veel meer wat de status is. Nu de limiet verhoogd is reserveren veel mensen al hun namen op meerdere realms. Gewoon voor het geval dat (of omdat ze hun eigen namen zo min mogelijk tegen willen komen in bg's e.d.)Tomski1986 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:43:
Na 40 minuten zitten de 4 nieuwe EU servers al op Medium. Al de andere op Full.
Surfin' paradise!
<Zinloze tekst hier>
uit school gelijk inloggen en in de queue en dan hopen dat je tegen de tijd dat je klaar bent met het avondeten kan spelenbeebie121 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:20:
[...]
Ik blijf hierop. we zullen moeten afwachten denk ik wat het wordt
Tis net 2006

Voor dat je naar school moest nog even een uurtje aankloten. Als van school kwam meteen tot avondeten en tot je naar bed ging. Tijdens kerstdagen hele tijd spelen. Direct na 12 uur tijdens oud en nieuw naar binnen rennen en WoW spelen.Rafikii schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:31:
[...]
uit school gelijk inloggen en in de queue en dan hopen dat je tegen de tijd dat je klaar bent met het avondeten kan spelen

[ Voor 59% gewijzigd door be_bert op 26-08-2019 20:39 ]
Iedereen begint opnieuw.Klaas25 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:37:
Wie heeft er hier beta gespeeld? Mogen de mensen hun characters van beta houden en kunnen ze straks zo mee verder of begint iedereen fresh?
Nu gaat iedereen waarschijnlijk via remote desktop een (paar) uur voor het einde van de school-/studie-/werkdag inloggen om alvast plaats te kunnen nemen in de queue.Rafikii schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:31:
[...]
uit school gelijk inloggen en in de queue en dan hopen dat je tegen de tijd dat je klaar bent met het avondeten kan spelen
Breng me niet op ideeën heCannoli schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:42:
[...]
Nu gaat iedereen waarschijnlijk via remote desktop een (paar) uur voor het einde van de school-/studie-/werkdag inloggen om alvast plaats te kunnen nemen in de queue.
[ Voor 19% gewijzigd door Powerblast op 26-08-2019 20:43 ]
Lijstje met bugs die aanwezig zullen zijn tijdens launch.
Orc Huntard op Mograine. For the Horde!
Asmongold staat aan. Die is zo gespannen als een klein kind voor zijn verjaardag.
en ik ook
[ Voor 15% gewijzigd door tuinïnen op 26-08-2019 21:22 ]
Ik kom er inderdaad ook niet op. Dan morgen maar een subscription activerenbe_bert schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:38:
Subscription renew page ligt momenteel al plat ...
[Afbeelding]
Nouja dan morgen maar. Game is iig al gedownload, dat ging wel snel.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Hier ook niet, beetje jammer. Had vannacht graag een paar uur in de wachtrij gestaanSmashCruiser schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:41:
[...]
Ik kom er inderdaad ook niet op. Dan morgen maar een subscription activeren
Nog meer mensen die gaan spelen op deze server?
Ga spelen op de nieuwe pve server die er vanavond bij is gekomen. Weet de naam al niet eens meer. Opzich wel lekker als je verder met niemand rekening hoeft te houden.
[ Voor 29% gewijzigd door Phydomir op 26-08-2019 21:47 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zou mooi zijn als die sub vanavond nog lukt, maar ik heb er een hard hoofd in.Knul schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:43:
[...]
Hier ook niet, beetje jammer. Had vannacht graag een paar uur in de wachtrij gestaan
Edit: Als ik dan niet kan spelen dan misschien maar naar Athene kijken, die gaat ook WoW classic spelen met Paladin ofc. https://www.twitch.tv/athenelive
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 26-08-2019 22:34 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

[ Voor 20% gewijzigd door FireBladeX op 26-08-2019 22:46 ]
Wekker morgenochtend om voor werk wat uurtjes te spelen gheh.
Undead Mage @ Firemaw.
GL & HF wie zo al begint
Blizzard geeft nu zelf ook aan dat ze problemen hebben:Zeror schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:29:
[...]
Zou mooi zijn als die sub vanavond nog lukt, maar ik heb er een hard hoofd in.
Edit: Als ik dan niet kan spelen dan misschien maar naar Athene kijken, die gaat ook WoW classic spelen met Paladin ofc. https://www.twitch.tv/athenelive
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN
Wat ongelofelijk amateuristisch zeg, alsof ze dit niet zagen aankomen. Blizzard leert echt nooit van z'n fouten. Jammer dit, echt een gemiste kans.Knul schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:42:
[...]
Blizzard geeft nu zelf ook aan dat ze problemen hebben:
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Morgenochtend ff een paar uurtjes werken en dan drie weken vrijSyn3rgi schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:40:
HYPED.
Wekker morgenochtend om voor werk wat uurtjes te spelen gheh.
Undead Mage @ Firemaw.
GL & HF wie zo al begint
Toeval, maar ga morgenavond zeker ff een paar uurtjes spelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ook voor de lol de PvP servers bekeken voor wat betreft queue (op moment van schrijven):
Shazzrah: 13k
Golemagg: 7k
Gehennas: 9k
Firemaw: 20k
Flamelash/Gandling/Razorgore/Mograine: 0k
Surfin' paradise!
Zit er nu overigens (nog) wel in. Benieuwd voor hoe lang. Counting down.
[ Voor 42% gewijzigd door Ivysaur op 26-08-2019 23:16 ]
Ik koos Firemaw vanwege mijn broer. Hij zit in een serieuze raiding guild en zij hebben na 3 weken overleggen besloten om naar Firemaw te gaan om juist te drukte te ontwijken. En nu is het de server met de grootste queu. Wel grappigSnappie88 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:13:
We kunnen weer geld aan Blizzard geven
Ook voor de lol de PvP servers bekeken voor wat betreft queue (op moment van schrijven):
Shazzrah: 13k
Golemagg: 7k
Gehennas: 9k
Firemaw: 20k
Flamelash/Gandling/Razorgore/Mograine: 0k
Edit:
Yumik (Orc Hunter) @ Razorgore
[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 26-08-2019 23:31 ]
Ik zou af en toe ook wat klikken... om te voorkomen dat je eruit gegooid wordt...Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:20:
zo nu nog 40 minuten naar mijn verse Warrior op het character selection screen gapen
Less = more
Ja overdrijf ik nou om iedere 10 minuten een char te verwijderen en een nieuwe aan te maken?IWriteCode schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:21:
[...]
Ik zou af en toe ook wat klikken... om te voorkomen dat je eruit gegooid wordt...
Verwijderd
nee hoor, zojuist is er een Troll Warrior geboren met de naam Awdawdawdtuinïnen schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:23:
[...]
Ja overdrijf ik nou om iedere 10 minuten een char te verwijderen en een nieuwe aan te maken?
asdasdasd vind ik toch lekkerder klinkenVerwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:25:
[...]
nee hoor, zojuist is er een Troll Warrior geboren met de naam Awdawdawd
...
Waar kunnen de geboortekaartjes naar toe voor Awdawdawd?
Also - boy or girl?
[ Voor 5% gewijzigd door Helixes op 26-08-2019 23:28 ]
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
30 minuten afk-kick is volgens meerdere bronnen gedeactiveerd voor deze launch. Het zou dus niet nodig hoeven te zijn om iets te doen.IWriteCode schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:21:
[...]
Ik zou af en toe ook wat klikken... om te voorkomen dat je eruit gegooid wordt...
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Yeah.... are you going to risk it though?Diigii schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:32:
[...]
30 minuten afk-kick is volgens meerdere bronnen gedeactiveerd voor deze launch. Het zou dus niet nodig hoeven te zijn om iets te doen.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Verwijderd
Girl, maar ze is alweer drie keer gestorven en herborenHelixes schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:27:
Ik wissel elke 5 minuten van focus character in het selectiemenu. Dat lijkt voldoende te zijn.
...
Waar kunnen de geboortekaartjes naar toe voor Awdawdawd?
Also - boy or girl?
Haha, zekerHelixes schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:33:
[...]
Yeah.... are you going to risk it though?
Edit: Ineens ook de class gekozen, priest it is.
[ Voor 14% gewijzigd door Powerblast op 26-08-2019 23:43 ]
[ Voor 24% gewijzigd door MuVo op 26-08-2019 23:44 ]
[ Voor 7% gewijzigd door cheiktwo op 26-08-2019 23:49 ]
Die zit voor mij dan weer wel vol, 23k queue. Hangt dat msh af van het feit of je al een char had staan of niet?MuVo schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:43:
Still in op Firemaw, sinds 22:25 of zo xD, had even kleine wachtrij.
Geen idee, ik has al even priest aangemaakt. Maar in de avond nog een rogue aangemaakt.Powerblast schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:44:
[...]
Die zit voor mij dan weer wel vol, 23k queue. Hangt dat msh af van het feit of je al een char had staan of niet?
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]
Zolang het voor jou interessant blijft he.TheProf82 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:46:
Zijn er al verwachtingen over hoe lang deze reboot interessant blijft? Ergens verleidelijk om het weer te proberen, maar ik vraag me serieus af of ik dit weet te combineren met hobbies, werk en een kleine op komst, haha.
Ik ga eens inloggen om het allemaal eens te bekijken na vlot 13 jaar maar ik betwijfel of ik met Kerst nog speel, heb goede nostalgische memories aan vanilla maar de gameplay mechanics etc zijn niet meer echt van 2019.
Denk dat we hier wel paar maanden mee zoet zullen zijn lijkt mij. Maar het is naar mijn gevoel wel een veel grotere timesink dan retail. Hangt er maar vanaf wat je in het spel zoekt natuurlijk, wil je ff snel een dungeon doen, dan ben je beter af bij retail. Ben je in voor het min/maxen, dedicated farmen en dergelijke, dan is classic meer iets. Of zeg ik nu zo iets raarTheProf82 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:46:
Zijn er al verwachtingen over hoe lang deze reboot interessant blijft? Ergens verleidelijk om het weer te proberen, maar ik vraag me serieus af of ik dit weet te combineren met hobbies, werk en een kleine op komst, haha.
De ene wil lekker aankloten tot level 60
De ander wil het weer diehard oppakken, dus raids enzo
Tot slot zijn er mensen die er tussen in vallen.
Iemand die al zn eerste stapjes heeft gezet in Azeroth?
[ Voor 14% gewijzigd door FireBladeX op 26-08-2019 23:59 ]
Dit dus.
Jep, je kunt ook wat meer screen candy selecteren als je dat wilt.Powerblast schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:52:
Ik zie nu net dat je graphics quality automatisch op "classic" ingesteld staat, is dat de "genuine" setting ofzo? Of kan ik dat omhoog zetten?
Maar ik begreep dat preset 7 gelijk staat aan de max setting in Vanilla

Nevermind, duurde gewoon 2 mins
[ Voor 32% gewijzigd door ThaPegasus op 27-08-2019 00:02 ]
Inderdaad wel genieten dit. Ik denk dat ik het maar bij even rondkijken houd en het morgen ofzo weer probeer. Ik kan nog geen quest accepteren
[ Voor 65% gewijzigd door Felyrion op 27-08-2019 00:09 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Geen issues hier (Pyrewood), echter is het te druk om quest mobs te taggenBartosy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:13:
leuke launch weer dit. je zal denken dat ze naar 15 jaar beter moeten weten..
Zie het morgenavond wel weer/
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
helaas geen pvp server..Bossie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:15:
[...]
Geen issues hier (Pyrewood), echter is het te druk om quest mobs te taggen![]()
Zie het morgenavond wel weer/
Nee dank je, geen tijd voor deze bs in 2019, probeer het morgen namiddag wel opnieuw.
Was ook bizar druk, maar wel 2 quests gedaan al!
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat