• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Mensen al bijna lvl 60? 😄

[Battle.net: Forsaken#22243]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Level 4 en toen een disconnect. Misschien ook maar beter zo, kreeg de smaak aardig te pakken.

Verwijderd

lvl7 en nu naar bed! tot morgen allemaal

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik nog steed bezig. <3

Edit: Zo nu eindelijk naar bed. Zit toch te twijfelen of ik er mee door ga. Denk dat ik het stukje nostalgie toch spannender/leuker vond dan nu Classic zitten spelen.. Mmm Even over nadenken. Wie weet een leuke tussendoortje tot mijn CSL Elite LC pedalen binnen zijn.

[ Voor 86% gewijzigd door Ivysaur op 27-08-2019 04:11 ]

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 22:14
Queue was iets van 8k toen ik probeerde om in te loggen om 05.00 (Firemaw)

Hopelijk zal het komende dagen wat minder druk worden, of doet Blizzard iets met gratis server transfers.
Katmi schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:23:
meh ingelogd in het NE start gebied, 5000 mensen , immens rubberbanding , no way dat je een mob gaat taggen + nu is ook de world server down dus kan niet meer terug binnen.

Nee dank je, geen tijd voor deze bs in 2019, probeer het morgen namiddag wel opnieuw.
Geen tijd voor deze BS MÁÁR laten we het morgen opnieuw proberen :9

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-01 17:21

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik wacht wel een paar weken voordat ik Classic probeer. Dan zijn de start gebieden wat rustiger en is het ook (hopelijk) duidelijke welke realms hun populaties een beetje behouden.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bisamrat schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 06:49:
Ik wacht wel een paar weken voordat ik Classic probeer. Dan zijn de start gebieden wat rustiger en is het ook (hopelijk) duidelijke welke realms hun populaties een beetje behouden.
Over een paar weken is de hype weer voorbij, mark my words.

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
De meeste realms staan inmiddels op low population. Behalve sommige pvp realms.

Om 6 uur in de ochtend nog steeds server problemen maar level 5 is inmiddels in de pocket.

Verwijderd

Ik heb op twee disconnects na geen grote problemen gehad gisteravond. De game was nog behoorlijk laggy maar we konden met z'n vieren prima questen.

Mooi om te zien dat bij de quest 'Break Sharptusk' mensen netjes in een wachtrij gingen staat. (stonden een stuk of 50) Ook leuk om te zien dat na de eerste disconnect de hele rij veranderde in een chaos en iedereen maar wat deed :D

Tot nu toe voelt het goed aan en ben ik van plan om in ieder geval de 60 te gaan halen!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Wat is het toch heerlijk om terug te komen in classic <3 Heb de pre cata area's wel heel erg gemist. Net lvl 6 gehaald! Heerlijk dat het weer moeite kost om iets te behalen.

Gelijk ook Herbalism en alch gehaald voor me druid. Nu helaas werken dus in de namiddag maar weer pushen!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:38
Syn3rgi schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 06:37:
Geen tijd voor deze BS MÁÁR laten we het morgen opnieuw proberen :9
Ja? Anno 2019 ga ik echt geen 100x proberen in te loggen bij een world server is down error dus geen tijd voor die BS.

Tenzij jij dacht dat ik met BS Classic zelf bedoel maar waarom zou ik het dan later vandaag weer proberen :)

Als jij uren in een queue wilt zitten of 100x de loading screen boss wilt aanvallen tijdens een world server is down issue be my guest :P

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 22:14
Katmi schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:57:
[...]

Ja? Anno 2019 ga ik echt geen 100x proberen in te loggen bij een world server is down error dus geen tijd voor die BS.

Tenzij jij dacht dat ik met BS Classic zelf bedoel maar waarom zou ik het dan later vandaag weer proberen :)

Als jij uren in een queue wilt zitten of 100x de loading screen boss wilt aanvallen tijdens een world server is down issue be my guest :P
Ik dacht dat je met BS Classic bedoelde, my bad ;)

Vanochtend was er een DC waardoor de queues resette, zat op nummer 200 maar moest naar kantoor. Hopelijk valt het straks mee maar ik ben er bang voor..

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:15
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 27-08-2019 08:07 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

De RP-PVP realm waar wij chars gemaakt hebben is niet te druk dus daar kunnen we rustig inloggen zonder queue.

De PVP server waar ik een apart karakter heb voor als ik alleen speel heeft echter wel een hele dikke queue :'). Dat heb ik echt nooit meegemaakt vroeger. Ach ja, dan maar gewoon even geduld hebben tot de eerste drukte voorbij is en alleen de hardcore spelers achterblijven.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 07:58
HTT-Thalan schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:12:
De RP-PVP realm waar wij chars gemaakt hebben is niet te druk dus daar kunnen we rustig inloggen zonder queue.

De PVP server waar ik een apart karakter heb voor als ik alleen speel heeft echter wel een hele dikke queue :'). Dat heb ik echt nooit meegemaakt vroeger. Ach ja, dan maar gewoon even geduld hebben tot de eerste drukte voorbij is en alleen de hardcore spelers achterblijven.
Vroeger hadden we ook queue van een paar duizend :) Was altijd heel gezellig en vooral in de avond kon je wel een uurtje wachten.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:22
Twee vrienden spelen op Firemaw maar daar was vanochtend om 6:30 al wachttijd van 15 minuten en om 07:30 van een uur. Daarom besloten om op Noggenfogger Horde te spelen, deze server was nog rustig.

We zouden met vier vrienden op 1 server spelen en Alliance maar waarschijnlijk wordt er nu 1 vriend achtergelaten om Firemaw.... helaas.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
stomley schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:15:
[...]

Vroeger hadden we ook queue van een paar duizend :) Was altijd heel gezellig en vooral in de avond kon je wel een uurtje wachten.
Uurtje? BfA was op mijn realm (draenor) een queue tijd van 3 uur. En je werd vaak op einde gedisconnect.

• Rekky
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 30-01 18:41
mentalozzie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:33:
Twee vrienden spelen op Firemaw maar daar was vanochtend om 6:30 al wachttijd van 15 minuten en om 07:30 van een uur. Daarom besloten om op Noggenfogger Horde te spelen, deze server was nog rustig.

We zouden met vier vrienden op 1 server spelen en Alliance maar waarschijnlijk wordt er nu 1 vriend achtergelaten om Firemaw.... helaas.
Op Shazzrah was vanochtend om 7.00 uur ook al een flinke queue.

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:24
Ik dacht dat de server pas vanavond om 24:00 geopend werd, helemaal gemist haha. Nou, vanmiddag maar eens proberen in te loggen en hopen dat de eerste rush inmiddels voorbij is ;)

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Zit op die RP server, low. Geen queue vanochtend, prima :)

Verwijderd

De meeste severs geven nu low aan, Mograine geeft een 30 person que, 15 seconden ofzo :)

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:55:
De meeste severs geven nu low aan, Mograine geeft een 30 person que, 15 seconden ofzo :)
ally of horde? ik speel daar ook met wat maten?

edit:

Kan er niet een lijst komen met wie waar speelt net als bij de normale wow?

[ Voor 14% gewijzigd door mierenmepper op 27-08-2019 09:03 ]

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:15
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:06
Was vannacht na 20 keer inloggen gevolgd met world server down melding het beu. Hopelijk gaat het vanavond wat beter :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Hier ook aan het overwegen om te switchen van Firemaw naar Mograine. Waren de queue tijden daar vannacht doenbaar?

LoL: Greenpearlz

• mierenmepper
Greenpearl schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:12:
Hier ook aan het overwegen om te switchen van Firemaw naar Mograine. Waren de queue tijden daar vannacht doenbaar?
geen problemen gehad vanmorgen ook als 1 van de weinige pvp servers instant in kunnen loggen.

edit: vriend waarmee ik speel is er nu al een queue van 1100..... dat word alleen nog maar erger. maybe noggenfrogger een optie :)?

[ Voor 17% gewijzigd door mierenmepper op 27-08-2019 09:20 ]

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:15
Is er ook nog een realm waar "veel" tweakers zitten? Ik zit eraan te denken om samen met mijn wederhelft weer te starten na Retail een tijdje links te hebben laten liggen.

Het lijkt me dan wel leuk om een realm uit te zoeken waar je weer contact hebt met mensen, dat misten we nogal in de huidige retail (huidige guild is ook niet meer wat het was :( )

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Nederlandhc schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:20:
Is er ook nog een realm waar "veel" tweakers zitten? Ik zit eraan te denken om samen met mijn wederhelft weer te starten na Retail een tijdje links te hebben laten liggen.

Het lijkt me dan wel leuk om een realm uit te zoeken waar je weer contact hebt met mensen, dat misten we nogal in de huidige retail (huidige guild is ook niet meer wat het was :( )
Mograine lees ik veel, zit daar zelf ook met 30 maatjes

Warhammer en PC games en lego

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-01 14:08
Mograine zitten wij met Golden Times (Alliance)!
Discord zit op 500+ members, vanochtend even gauw de guild gejoind en daarzaten tot nu toe rond de 150 in

• mierenmepper
Kieft91 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:25:
Discord zit op 500+ members, vanochtend even gauw de guild gejoind en daarzaten tot nu toe rond de 150 in
kan je me je in pm battletag geven? join graag :)

• Nederlandhc
  • Laatst online: 21:15
Oh dat klinkt prima! Wel Alliance allemaal dus?

Zal wel even wennen zijn gezien ik vooral altijd Horde gespeeld heb, maar dat mag de pret niet drukken ^^.
Ik weet niet precies meer hoe het allemaal was aangezien ik eind Vanilla ben begonnen. Mijn eerste character was een Warrior die ik vrij snel opgaf en begon daarna met een Warlock waar ik een flinke tijd in BC nog mee gespeeld heb.
Ik denk dat het dan weer een lock wordt :*)

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Hoe is de community? Wordt er al veel gebabbeld met elkaar, waar Hogger te vinden is of hoe je Goldtooth moet verslaan?

Verwijderd

Droefsnoet schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:33:
Hoe is de community? Wordt er al veel gebabbeld met elkaar, waar Hogger te vinden is of hoe je Goldtooth moet verslaan?
Veel gepraat in the barrens. Niveau nog steeds zo laag als vroeger.

Vanmorgen even 1.5 uur gespeeld. T/m level 7 gekomen. Ging best lekker, totdat de server down ging voor maintenance!

Ik moet bekennen dat ik meer zin heb in classic dan ik van te voren gedacht had.

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01 14:26
Droefsnoet schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:33:
Daar heb je toch Google voor? :9 In deze fase is het wel leuk, je moet vaak een party maken zodat je niet helemaal solo de quest kills claimed, dus dat is wel sociaal bezig zijn.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-01 14:08
Wordt zeker veel gepraat, ingame chat en discord. voicechat in discord gaat ook mooi!

Verwijderd

General chat was een gekkenhuis op onze server gisteravond! Ook veel interactie; spontane groups bij quest items, mensen die 'ty' zeggen als je ze in het voorbijgaan even helpt met een mob killen, spontane buffs van Druids etc.

• mierenmepper
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:48:
General chat was een gekkenhuis op onze server gisteravond! Ook veel interactie; spontane groups bij quest items, mensen die 'ty' zeggen als je ze in het voorbijgaan even helpt met een mob killen, spontane buffs van Druids etc.
gewoon zoals het zou moeten dus :)

Verwijderd

mierenmepper schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:57:
[...]

ally of horde? ik speel daar ook met wat maten?

edit:

Kan er niet een lijst komen met wie waar speelt net als bij de normale wow?
Alliance nelf druid :)

Verwijderd

Greenpearl schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:12:
+/- 2k. 5-10 minuten

• Knul
  • Laatst online: 31-01 14:16
Mograine heeft nu ook een que van een halfuur.

• mierenmepper
Knul schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:58:
Mograine heeft nu ook een que van een halfuur.
ajo vakantie periode is over ee nweek of 2 wel klaar :)

• Knul
  • Laatst online: 31-01 14:16
Ach, ik heb remote desktop geïnstalleerd, voordat ik naar huis ga log ik alvast in :+

• mentalozzie
Deleon78 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

Wacht wacht. Je gaat met 4 vrienden samenspelen, en na een nacht ben je nog maar met zn drieen? Veel verder dan lvl 6 7 8 9 zullen jullie niet zijn, dat kan toch wel opnieuw gedaan worden zodat je weer samen kan spelen?
Helemaal mee eens, probleem is dat hij met guildies gaat spelen van een private server waar die al een paar jaar intensief mee samen speelt. Daarom heeft die besloten toch daar op te blijven spelen.

Wij (andere drie) hebben helaas niet de tijd of zin om elke keer een uur te wachten om in te kunnen loggen.

Verwijderd

Is er ook een recruitment/battletag w/e thread ?

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-02 11:54
Gatverdamme... nou begin ik toch te twijfelen als het gaat om de class waar ik mee ga starten... :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:12:
Gatverdamme... nou begin ik toch te twijfelen als het gaat om de class waar ik mee ga starten... :|
Een palladin, op de mograine server, ofc.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Waaaaar zijn alle screenshots voor de mensen die niet kunnen spelen en moeten werken? :p

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09-2025
RustStorm schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:12:
Ik twijfel of ik weer ga starten laat staan de class lol

Wist 100% zeker dat ik Classic niet ging spelen maar door alle verhalen hier zit ik enorm te twijfelen.
Moet vanavond sporten dus ik kan in ieder geval (nog) niet zwichten :)

FUMES et CARNES

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-01 19:26
UTADDICT schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:22:
Waaaaar zijn alle screenshots voor de mensen die niet kunnen spelen en moeten werken? :p
Inderdaad!! :9

• RustStorm
Iusedto schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:23:
[...]

Ik twijfel of ik weer ga starten laat staan de class lol

Wist 100% zeker dat ik Classic niet ging spelen maar door alle verhalen hier zit ik enorm te twijfelen.
Moet vanavond sporten dus ik kan in ieder geval (nog) niet zwichten :)
Het vervelende is dat ik nog erg veel tijd in BfA doorbreng en eigenlijk daar niet eens toekom aan wat ik wil doen. Als ik dan ook nog eens Classic ga spelen, dan houd ik helemaal geen tijd meer over.

Moet toch maar eens gaan bedenken hoe ik dat ga managen...

Voor wat betreft de class; was er van overtuigd te gaan starten met een rogue... Maar volgens mij vergt dat aardige investering om deze goed onder de knie te krijgen... Ik wil wel met een class beginnen die ik meteen naar 60 breng en niet dat ik na x aantal levels niet meer door wil omdat het toch niet leuk genoeg bleek te zijn... Dilemma's... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik kan pas over een paar dagen spelen, maar start dan denk ik met een priest. Dat is ook de enige waar ik namen voor heb geclaimed.

Zit nog een beetje te twijfelen over Priest vs Lock, maargoed, meestal als ik DPS speel mis ik op een gegeven moment de lol van het healen. Shadow was niet supergoed in Classic, maar een beetje DPS-en kan een Priest wel.

• Iusedto
RustStorm schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:27:
[...]
Het vervelende is dat ik nog erg veel tijd in BfA doorbreng en eigenlijk daar niet eens toekom aan wat ik wil doen. Als ik dan ook nog eens Classic ga spelen, dan houd ik helemaal geen tijd meer over.

Moet toch maar eens gaan bedenken hoe ik dat ga managen...
Dat begrijp ik dan wel ja.
Zelf speel ik al maanden geen retail meer dus dat probleem heb ik gelukkig niet.
Als ik toch naar Classic ga,dan kan ik 100% focussen op classic aangezien ik voor geen goud naar retail ga.

Zou ook geen class weten als ik heel eerlijk ben omdat ik de meeste toen al naar 60 heb geleveled.
Warlock,hunter of druid aan de Horde kant en Alliance misschien een pally.
Alliance pally heb ik letterlijk nog nooit gedaan :)

FUMES et CARNES

• bvl3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2022
UTADDICT schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:22:
Jaaaa!!! zit hier ook op mn werk te wachten!! :*) :*) :*)

Ik ga een rogue maken als ik ga beginnen :)

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-01 16:34

Kek

3flix

Ik zit hier op mijn werk af en toe een quest te doen, het is zo rustig... wel een beetje foei :P

• Scarify
  • Laatst online: 21-01 14:26
UTADDICT schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:33:
Ik kan pas over een paar dagen spelen, maar start dan denk ik met een priest. Dat is ook de enige waar ik namen voor heb geclaimed.

Zit nog een beetje te twijfelen over Priest vs Lock, maargoed, meestal als ik DPS speel mis ik op een gegeven moment de lol van het healen. Shadow was niet supergoed in Classic, maar een beetje DPS-en kan een Priest wel.
Namen kan je natuurlijk altijd wisselen van character door even snel te deleten en opnieuw aan te maken. Ik ga zelf main Priest, welke rol (shadow PVP of holy PvE) dat zie ik dan wel als ik 60 ben.. Tbh ik zou gewoon gaan voor wat goed voelt en niet te veel nadenken, doe wat je leuk lijkt (dat deed je wss vroeger ook).
Kek schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:40:
Ik zit hier op mijn werk af en toe een quest te doen, het is zo rustig... wel een beetje foei :P
Wat dat betreft; ik heb geen admin rights op mn werk laptop, maar ik herinner mij dat je gewoon de folder op een USB kon zetten en dat het dan wel werkte. Werkt dat nog? Zou iemand zo lief willen zijn om mij hun WoW folder te kunnen sharen? >:) thuis heb ik een macbook dat zal vast niet porten..

[ Voor 24% gewijzigd door Scarify op 27-08-2019 10:43 ]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Kek schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:40:
Dat is wel heel stout.

Nee vannacht al mijn shot Classic gehad. Nu wachten op de avond, tot de kids en de vrouw in bed liggen.

Met mijn priest op Firemaw een begin gemaakt. Maar lijkt een erg drukke server te zijn (misschien wel de drukste). Ik las hier ook dat er een RP-PVP server is, dat is misschien wel heel interessant om daar eens te gaan kijken. Meestal een wat betere community en dat past ook goed bij Classic. Voor mij is de charme van het geschreeuw in Barrens er wel heel snel af.

• Kek

Kek

3flix

Scarify schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:40:

Wat dat betreft; ik heb geen admin rights op mn werk laptop, maar ik herinner mij dat je gewoon de folder op een USB kon zetten en dat het dan wel werkte. Werkt dat nog? Zou iemand zo lief willen zijn om mij hun WoW folder te kunnen sharen? >:) thuis heb ik een macbook dat zal vast niet porten..
Voor mij wel iig (Mac), ik had het op een stick gezet en dat start gewoon direct op, je moet wel even ouderwets inloggen en niet via de battle.net agent.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Scarify schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:40:
[...]

Namen kan je natuurlijk altijd wisselen van character door even snel te deleten en opnieuw aan te maken. Ik ga zelf main Priest, welke rol (shadow PVP of holy PvE) dat zie ik dan wel als ik 60 ben.. Tbh ik zou gewoon gaan voor wat goed voelt en niet te veel nadenken, doe wat je leuk lijkt (dat deed je wss vroeger ook).
Ja eens. Ik speel eigenlijk altijd alleen maar Priest, dus vrij grote kans dat dat nu ook weer gaat gebeuren. Help ff met naam kiezen (heb er 2): "Pleister" of "Verbanddoos"?

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-01 19:48
Nou, onze groep is van Gehennas( nu 5 uur que), naar Morgraine ( nu ook al massive ques) naar Flamelash gegaan. Mocht die server echt heel low population zijn, komt blizz vanzelf met transfers :)

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:41
Weet iemand of er ergens een lijst met spelers met de hoogste levels wordt bijgehouden? Zag wel een stream van Method, maar die ga ik niet kijken op werk.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• bvl3
UTADDICT schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:49:
[...]

Ja eens. Ik speel eigenlijk altijd alleen maar Priest, dus vrij grote kans dat dat nu ook weer gaat gebeuren. Help ff met naam kiezen (heb er 2): "Pleister" of "Verbanddoos"?
Vind pleister wel heel mooi voor een priest(er) :*)

• bvl3
Khiu schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:54:
Weet iemand of er ergens een lijst met spelers met de hoogste levels wordt bijgehouden? Zag wel een stream van Method, maar die ga ik niet kijken op werk.
Weet ik niet volgens mij is de hoogste nu level 20 , zag ik op een stream nu net.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zojuist toch maar besloten om op Flamelash te gaan met 5 vrienden.. Gister wel kwartiertje kunnen spelen en level 2 geworden (addons ingesteld) op Shazzrah maar de queues zijn nu al niet te harden dus zal vanavond echt drama zijn ben ik bang.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:06
Is het al bekend hoe snel ze die phases lanceren? Hopelijk niet te snel....

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Kek

Kek

3flix

Zerora schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:00:
Is het al bekend hoe snel ze die phases lanceren? Hopelijk niet te snel....
phase 2 komt over 2 weken

(nee geintje, ik heb het nog nergens kunnen vinden)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

bvl3 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

Vind pleister wel heel mooi voor een priest(er) :*)
True, thanks :D

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:20

Phydomir

Dennis

Op Nethergarde Keep (PvE) nergens last van qua wachtrijen. Gelijk inloggen. Gisteren wel veel lag bij launch dus alleen even wat UI addons geprobeerd en ingesteld en vanochtend verder gegaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Kieft91 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:25:
Nog plekje voor human priest ook? :D Character is al wel gemaakt. Vanavond inloggen.

• Kek

Kek

3flix

Ik zit nu op Mirage Raceway, die zat eerst vol en is nu 'Low'.... hoop niet dat dat een uitgestorven server gaat worden..

• Alekz87
  • Laatst online: 31-01 20:23
Zerora schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:10:
Was vannacht na 20 keer inloggen gevolgd met world server down melding het beu. Hopelijk gaat het vanavond wat beter :)
dit weekend (vrijdag en zaterdagavond) zal drama worden.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• RustStorm
Kek schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:31:
Ik zit nu op Mirage Raceway, die zat eerst vol en is nu 'Low'.... hoop niet dat dat een uitgestorven server gaat worden..
Is inmiddels weer Medium; want er zijn toch weer hoop meer ingelogd op het moment... drukte van belang in het startersgebied.

• bvl3
Zijn er hier nog Ally's die op Zandalari Tribe spelen ?! :)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik zag een screenshot voorbij komen van een queue van 100k wachtenden.
Wij zouden naar Firemaw gaan maar zijn heel snel gewijzigd van plan, zitten nu op Razoegore.

• Iusedto
Toch zijn die sceenshots bij het nieuws artikel erg leuk.
Lange rijen voor mobs :)

FUMES et CARNES

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:36
Props voor Blizzard, ze hebben wel de echte authentieke vanilla experience weten te creëeren.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-02 11:21
Ik wilde vanavond gaan spelen maar als ik het zo lees moet ik er volgens mij niet van uit gaan dat het zomaar gaat lukken.
Ga toch een poging wagen ;)

• Iusedto
Kaap schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:57:
Props voor Blizzard, ze hebben wel de echte authentieke vanilla experience weten te creëeren.
Lol, dat is waar
Alhoewel we in Classic toen starten zonder talents dus als die het nu wel doen is dat al een hele verbetering :P

FUMES et CARNES

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-01 11:55
Zspirit schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:58:
Ik wilde vanavond gaan spelen maar als ik het zo lees moet ik er volgens mij niet van uit gaan dat het zomaar gaat lukken.
Ga toch een poging wagen ;)
Net even snel geprobeerd in de pauze en op een med realm al een que van 17+min 8)7

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 08-10-2025
Volgens mij heeft die queue ook te maken met de overkoepelende world server. Deze server bedient meerdere realms. Een lage populatie betekent dus niet automatisch geen queue.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Sowieso zijn dit de eerste paar dagen (en zo het eerste weekend), dus zou ik nu nog helemaal geen conclusies trekken over drukte en/of volle/dode realms.

Gaat gewoon druk zijn, punt.

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Weet er iemand hoe lang de queue is op Noggenfogger? Misschien dat ik daar naar verkas....

• mentalozzie
Proxzor schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:06:
Weet er iemand hoe lang de queue is op Noggenfogger? Misschien dat ik daar naar verkas....
Hoorde net dat de queue nu op 6k staat.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 13:41

Dhrax

Prog Lord

Proxzor schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:06:
Valt reuze mee denk ik, het is nog een 'low population realm'.
Ik zat er vannacht rond 0:30 binnen 2 min in op Mirage Raceway (medium) :)

• Metallize
  • Laatst online: 30-01 12:10
https://parsecgaming.com/downloads voor het remote gamen ;)

• Kek

Kek

3flix

deze game is zo licht, dat hoeft niet eens remote..

• BrandALARM
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:23
Ik ben vast aan het inloggen voor vanavond op Firemaw... nu nog 345min wachttujd en 13490 wachtende voor me :(

• junglebeast
  • Laatst online: 19:33

junglebeast

hier staat iets

junglebeast schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:24:
[...]

Wordt aan gewerkt volgens mij door @Ryada

Op de Discord staan ook nog wel wat recruitments en een spreadsheet(die nog moet worden updatet)
Ff update. Spreadsheet is gefixed. Jullie zijn welkom om lekker te slowchatten. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Metallize
  • Laatst online: 30-01 12:10
bvl3 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:04:
Zijn er hier nog Ally's die op Zandalari Tribe spelen ?! :)
Yup sig the warlock hier ;)

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-01 19:48
Mograine = full.

Had queue van 5000 net. Duurde ongeveer half uurtje.
Wilde nog wel naar een andere server verkassen, maar Morgraine was de enige server waar ik mijn wow naam kon reserveren, rest was hij al in gebruik.

• bvl3
Nice rogue inc. :) we keep in touch haha

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Baelrog schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:35:
Mograine = full.

Had queue van 5000 net. Duurde ongeveer half uurtje.
Wilde nog wel naar een andere server verkassen, maar Morgraine was de enige server waar ik mijn wow naam kon reserveren, rest was hij al in gebruik.
Half uurtje? ik zit al 2uur in de queue!

• jordyyyys
  • Laatst online: 01-02 08:39
Ik twijfel om weer met WoW classic te beginnen, ik speel al twee á drie jaar geen WoW meer.

Hoe werkt het met de subscriptions? Zijn er nog acties gaande, download ik de game via het programmaatje van Blizzard zelf?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:23
jordyyyys schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:55:
Ik twijfel om weer met WoW classic te beginnen, ik speel al twee á drie jaar geen WoW meer.

Hoe werkt het met de subscriptions? Zijn er nog acties gaande, download ik de game via het programmaatje van Blizzard zelf?
Yep. Vervolgens zorg je dat je een WoW subscription hebt en je kan beginnen.

• jordyyyys
SmashCruiser schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:56:
[...]

Yep. Vervolgens zorg je dat je een WoW subscription hebt en je kan beginnen.
Ik zit er weer aan te denken een Alliance hunter te starten, dwarf of night elf. Moeilijk!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-01 12:11

MetalPool

Boe!

jordyyyys schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

Ik zit er weer aan te denken een Alliance hunter te starten, dwarf of night elf. Moeilijk!
Nou je hebt nog ruim een week om er goed over na te denken. Eerder zal je toch niet connecten :+ _O-

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Ik twijfel ook een beetje...een maandje proberen lijkt me leuk. Hoe weet ik in godsnaam welke server ik moet kiezen?

Vroeger (4 jaar terug) speelde ik op Skullcrusher (EU) maar die stierf uit. Ik vond het vervelend om op een gegeven moment alleen in de stad te staan. Daarna ben ik verhuisd naar een paar populaire PVP-servers en dat was lekker druk.

Ik zou dan liever nu voor een volle server kiezen gezien waarschijnlijk 80% toch stopt binnen een maand. Alternatief is nu een low/medium server die straks uitgestorven is.

Iemand tips?

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-01 17:15
Iemand een huidige status (screenshot/foto = prima) van de EU servers ?

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-01 19:26
TheProf82 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:28:
Ik twijfel ook een beetje...een maandje proberen lijkt me leuk. Hoe weet ik in godsnaam welke server ik moet kiezen?

Vroeger (4 jaar terug) speelde ik op Skullcrusher (EU) maar die stierf uit. Ik vond het vervelend om op een gegeven moment alleen in de stad te staan. Daarna ben ik verhuisd naar een paar populaire PVP-servers en dat was lekker druk.

Ik zou dan liever nu voor een volle server kiezen gezien waarschijnlijk 80% toch stopt binnen een maand. Alternatief is nu een low/medium server die straks uitgestorven is.

Iemand tips?
Ben je toevallig destijds naar The Maelstrom gegaan? ik heb echt jaren op skullcrusher gespeeld en toen die aan het uitsterven was naar the Maelstrom gegaan. ( Chars Wittwas & Hottohandle en zat in de guilds Obscure Paradox en Burnout )

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:35:
[...]

Ben je toevallig destijds naar The Maelstrom gegaan? ik heb echt jaren op skullcrusher gespeeld en toen die aan het uitsterven was naar the Maelstrom gegaan. ( Chars Wittwas & Hottohandle en zat in de guilds Obscure Paradox en Burnout )
Nee stormscale voornamelijk.

• jordyyyys
Mograine is de realm die ik veel voorbij zie komen hier, zijn hier ook veel tweakers op actief? Alliance kant natuurlijk.

Pagina: 1 ... 24 ... 84 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat