Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er uit hoor! Helemaal hyped :D

Zandalar Tribe (RP-PVP), Horde, Tauren, Warrior, Herb+Alch

Mocht Warrior echt zo teringtraag/saai/kudt levelen als ik overal lees dan stap ik alsnog over naar een Hunter of Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:27
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deleon78 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:34:
[...]

De vraag is: hoe ga ik de meeste tijd doorbrengen? Tijdens het levelen? Of daarna?
Wat wil ik dan tijdens deze grootste tijdspanne spelen?
Waarschijnlijk zal ik 80-90% van de tijd solo aan het questen/grinden zijn. De rest verwacht ik dungeons te tanken met een groepje RL-vrienden. Ik ben geen die-hard speler en zal er waarschijnlijk maanden over doen om de 60 te halen (ongeacht class)

De keuze voor Warrior zie ik (als ik de verhalen moet geloven) haast als een vorm van zelfkastijding :9
Ik ben vooral benieuwd of het echt zo'n pain in the ass is om Warrior te levelen of dat het mee valt en het tempo gewoon wat lager ligt. (wat ik ook vaak lees) Ik heb vroeger nooit een Warrior geleveld in Vanilla of TBC, eerste was denk ik pas in WoTLK. Vandaar mijn keuze voor Hunter/Rogue als achtervang, dit zijn beide classes die ik al goed ken en in Vanilla heb gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:46
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:45:
[...]

Waarschijnlijk zal ik 80-90% van de tijd solo aan het questen/grinden zijn. De rest verwacht ik dungeons te tanken met een groepje RL-vrienden. Ik ben geen die-hard speler en zal er waarschijnlijk maanden over doen om de 60 te halen (ongeacht class)

De keuze voor Warrior zie ik (als ik de verhalen moet geloven) haast als een vorm van zelfkastijding :9
Ik ben vooral benieuwd of het echt zo'n pain in the ass is om Warrior te levelen of dat het mee valt en het tempo gewoon wat lager ligt. (wat ik ook vaak lees) Ik heb vroeger nooit een Warrior geleveld in Vanilla of TBC, eerste was denk ik pas in WoTLK. Vandaar mijn keuze voor Hunter/Rogue als achtervang, dit zijn beide classes die ik al goed ken en in Vanilla heb gespeeld.
Ik heb alleen maar paladin gespeeld vanaf vanilla tot eind TBC, levellen is pijnlijk en ik zou rustig betalen om op 60 te kunnen starten.

Bizar dat iets wat compleet niet relevant is zoveel tijd moet kosten, vanuit mijn perspectief is het simpel een timesink om de echte game te kunnen gaan spelen.

Southpark had het spot-on met hun WoW parodie een paar geleden :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:45:
[...]

Ik ben vooral benieuwd of het echt zo'n pain in the ass is om Warrior te levelen of dat het mee valt en het tempo gewoon wat lager ligt.
Ligt aan je spec. Volgens mij is levellen als prot wel een vorm van SM ja. Maar goed, ik ga het toch proberen, om een beetje comfortabel te worden met de skills/stancedancing/etc. Levellen als fury is me destijds in vanilla al prima bevallen.

Waar je wel op moet letten is dat je enige escape mechanisme het doodslaan van de mobs is. Geen feign death, geen vanish, geen blink. Dus je moet wellicht wat voorzichtiger zijn met pullen van mobs als je aan het solo-en bent.

Maar goed, dat is precies waarom ik classic wil gaan spelen. In retail is het juist efficient om zo veel mogelijk mobs tegelijk te pullen, een paar keer je gezicht op het toetsenbord te beuken en vervolgens kun je looten. Dan kan ik net zo goed Diablo 3 spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:41
Okee, gister nog even een tweede accountje aangemaakt. Ik denk dat ik toch ga multiboxen 8)

Frost Mage & Elemental Shaman it is.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:51:
[...]

Ligt aan je spec. Volgens mij is levellen als prot wel een vorm van SM ja. Maar goed, ik ga het toch proberen, om een beetje comfortabel te worden met de skills/stancedancing/etc. Levellen als fury is me destijds in vanilla al prima bevallen.

Waar je wel op moet letten is dat je enige escape mechanisme het doodslaan van de mobs is. Geen feign death, geen vanish, geen blink. Dus je moet wellicht wat voorzichtiger zijn met pullen van mobs als je aan het solo-en bent.

Maar goed, dat is precies waarom ik classic wil gaan spelen. In retail is het juist efficient om zo veel mogelijk mobs tegelijk te pullen, een paar keer je gezicht op het toetsenbord te beuken en vervolgens kun je looten. Dan kan ik net zo goed Diablo 3 spelen. :P
Levellen als Arms en zo snel mogelijk (30, met een beetje hulp) De Whirlwind axe halen was het devies in Vanilla. Geen idee of dat in 1.12 nog zo was, toen was alles al max level.

En als undead is je downtime laag omda je iedere corpse eet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:50:
[...]

Ik heb alleen maar paladin gespeeld vanaf vanilla tot eind TBC, levellen is pijnlijk en ik zou rustig betalen om op 60 te kunnen starten.

Bizar dat iets wat compleet niet relevant is zoveel tijd moet kosten, vanuit mijn perspectief is het simpel een timesink om de echte game te kunnen gaan spelen.

Southpark had het spot-on met hun WoW parodie een paar geleden :+
Voor mij is het questen juist de 'echte' game, heb nooit veel gegeven om raiden.
Gaius schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:51:
[...]

Het zal inderdaad Fury/Arms worden, ik begrijp dat je in Vanilla ook prima dungeons kunt tanken met deze specs zolang je maar een shield meeneemt
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:59:
[...]

Levellen als Arms en zo snel mogelijk (30, met een beetje hulp) De Whirlwind axe halen was het devies in Vanilla. Geen idee of dat in 1.12 nog zo was, toen was alles al max level.

Zit er geen 2min cooldown ofzo op die racial?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 09:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:01:
[...]
Het zal inderdaad Fury/Arms worden, ik begrijp dat je in Vanilla ook prima dungeons kunt tanken met deze specs zolang je maar een shield meeneemt
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zit er geen 2min cooldown ofzo op die racial?
Yup, ik overdreef een beetje. maar iedere drie mobs eten is realistisch, sneller krijg je niet triviale mobs toch niet plat als warrior.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]
Voor mij is het questen juist de 'echte' game, heb nooit veel gegeven om raiden.
+1!
Ik wilde hier eerst zeggen dat ik gewoon prot ga proberen ivm langzaam meer prot skills krijgen en de class leren waarschijnlijk comfortabeler is, maar na alle gedwongen respecs/resets ivm nieuwe expansions ben ik daar ook wel gewend aan. Ik ga eerst maar 's een tanking guide lezen, en eens rustig kijken wat ik ga doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:03:
[...]

Yup, ik overdreef een beetje. maar iedere drie mobs eten is realistisch, sneller krijg je niet triviale mobs toch niet plat als warrior.
Alsnog een handige racial. Ga vooral voor Tauren vanwege de looks, warstomp en +15 herb skill.
Mocht het toch een rogue worden dan ga ik voor Undead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
Uiteindelijk ook maar besloten om PvP te gaan, het gaat Mograine worden. Gaat leuk worden icm eerste keer Warrior in Vanilla :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:59:
[...]

Ik ben dan pas in TBC begonnen, maar de whirlwind axe is nog wel zo'n beetje de enige quest waarvan ik me kan herinneren dat ik em kreeg doordat een vriend me hielp. Daarvoor liep ik clueless rond in groene cloth items enzo, daarna nog steeds clueless maar ik deed iig heel wat meer dmg :+
Volgens mij heb ik die daarna vervangen door een nog trager wapen, 4.0 attackspeed meen ik, alleen geen idee meer hoe dat ding heet.
Puur door die herinnering neig ik er dus weer naar om warrior te levellen, maar aangezien ik erom bekend sta om nogal eens te switchen van main weet ik niet of dat deze keer wel zo handig is.
Gaius schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

+1!

[...]

Ik wilde hier eerst zeggen dat ik gewoon prot ga proberen ivm langzaam meer prot skills krijgen en de class leren waarschijnlijk comfortabeler is, maar na alle gedwongen respecs/resets ivm nieuwe expansions ben ik daar ook wel gewend aan. Ik ga eerst maar 's een tanking guide lezen, en eens rustig kijken wat ik ga doen. :P
Prot warr (in tbc) was voor mij vooral 1 ding: elke avond een zere wijsvinger ivm het shieldblock spammen. Daar heb ik nu geen zin meer in ;)

[ Voor 23% gewijzigd door toolkist op 26-08-2019 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:09:
[...]

Ik ben dan pas in TBC begonnen, maar de whirlwind axe is nog wel zo'n beetje de enige quest waarvan ik me kan herinneren dat ik em kreeg doordat een vriend me hielp. Daarvoor liep ik clueless rond in groene cloth items enzo, daarna nog steeds clueless maar ik deed iig heel wat meer dmg :+
Volgens mij heb ik die daarna vervangen door een nog trager wapen, 4.0 attackspeed meen ik, alleen geen idee meer hoe dat ding heet.
Puur door die herinnering neig ik er dus weer naar om warrior te levellen, maar aangezien ik erom bekend sta om nogal eens te switchen van main weet ik niet of dat deze keer wel zo handig is.
Zo kwam ik er pas rond lvl30 achter dat er talents bestonden. Maatje vroeg hoe ik mijn talent points had besteed als Hunter, ik had echt geen flauw idee 8)
snap echt niet hoe ik die levels door ben gekomen, waarschijnlijk gewoon geaccepteerd dat het traag was en ik vaak dood ging

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 09:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

Zo kwam ik er pas rond lvl30 achter dat er talents bestonden. Maatje vroeg hoe ik mijn talent points had besteed als Hunter, ik had echt geen flauw idee 8)
Geweldige tijden. Dat je geen enkel idee had wat je nou aan het doen was, maar het allemaal wel prima vond. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Munki schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:15:
[...]

Geweldige tijden. Dat je geen enkel idee had wat je nou aan het doen was, maar het allemaal wel prima vond. :D
Dat geldt voor iedereen. Zelfs de beste guilds waren alles behalve perfect.

World first Druid Atiesh (dus ja, dan heb je Naxxramas wel on farm):

Geen bindings, geen click heals, geen degelijke downranking, foute heal keuzes (dure 5 man AOE heals terwijl 2 man zo'n 500 hp missen), de groepchat etc.

Als je dit tegenwoordig doet dan wordt je uit een RFC groep gegooid... :+ Mensen die denken dat het lastige dungeon/raid content gaat zijn gaan echt van een koude kermis thuiskomen.

[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 26-08-2019 09:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:09:
Prot warr (in tbc) was voor mij vooral 1 ding: elke avond een zere wijsvinger ivm het shieldblock spammen. Daar heb ik nu geen zin meer in ;)
Toen ik destijds begon met WoW (in vanilla, 1 of 2 maanden na launch denk ik), was m'n eerste character een warrior. Ik kwam toen net van Diablo 2 af, waar ik erg veel lol had met een sorceress. Enfin, na een paar levels aankloten met de warrior vond ik het maar saai, en ben ik dus vooral vanwege de sorceress in Diablo 2 een mage gaan spelen (als je het over spammen hebt: frostbolt-frostbolt-frostbolt-frostbolt-frostbolt-frostbolt :+). En later hunter. En de warrior werd een alt waar ik uiteindelijk nog best veel lol mee heb gehad, met fury-spec tenminste).

Toch is er altijd die gedachte gebleven, waarom ben ik niet doorgegaan met die warrior? Dus dat is precies wat ik ga doen met Classic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Paprika schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:21:
[...]

World first Druid Atiesh (dus ja, dan heb je Naxxramas wel on farm):
[YouTube: Borked - The Fantastic Five]

Geen bindings, geen click heals, geen degelijke downranking, foute heal keuzes (dure 5 man AOE heals terwijl 2 man zo'n 500 hp missen), de groepchat etc.

Als je dit tegenwoordig doet dan wordt je uit een RFC groep gegooid... :+ Mensen die denken dat het lastige dungeon/raid content gaat zijn gaan echt van een koude kermis thuiskomen.
Atiesh, leuke questline was dat :D. Zeker early on dat je wat NPC's in Light's Hope dood kon maken door de staff base te laten zien :') . Laatst nog eens ingelogd met m'n Warlock en m'n Vanilla gear (left side) gear aangedaan voor shits en giggles.

Hoewel ik niet verwacht dat mensen moeilijk gaan doen in leveling (of zelfs level 60) dungeons, ben ik het wel eens met je laatste zinnetje. We zijn natuurlijk 15 jaar verder en men weet stukken beter hoe te spelen. De strats zijn al gemaakt en ik verwacht niet dat bazen lang blijven staan. De tijd van Destruction (Fire) Warlocks in Molten Core zijn voorbij (hier ben ik schuldig aan geweest :P ).

Aan de andere kant, toen ik op een private server m'n Warrior even aan het levelen was een tijdje terug viel het me ook op hoe beroerd sommige Warlocks daar in de dungeons waren. :X

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
[...]

Het aantal leuke quests is zeer beperkt,of zonder een doorlopende theme zoals WLOTK of bijvoorbeeld BFA nu. Het merendeel is ga naar questhub a en kill x amount mob y en vervolgens weer terug naar de hub te moeten en vervolgens de mob y boss te killen.

Raiden zit er voor mij niet in qua tijd in classic, maar ben wel geinteresseerd in PVP. Beetje rustig tussendoor BGs oppakken en rustig grinden naar gear upgrades.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
Bossie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:38:
[...]

Het aantal leuke quests is zeer beperkt,of zonder een doorlopende theme zoals WLOTK of bijvoorbeeld BFA nu. Het merendeel is ga naar questhub a en kill x amount mob y en vervolgens weer terug naar de hub te moeten en vervolgens de mob y boss te killen.

Raiden zit er voor mij niet in qua tijd in classic, maar ben wel geinteresseerd in PVP. Beetje rustig tussendoor BGs oppakken en rustig grinden naar gear upgrades.
Dat pvpen zal nog wel een tijdje duren Phase 2 willen ze pas world pvp toevoegen. Dus dan ben je wel een x aantal maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Jeroentje1981 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:39:
[...]

Dat pvpen zal nog wel een tijdje duren Phase 2 willen ze pas world pvp toevoegen. Dus dan ben je wel een x aantal maanden verder.
nog geen WSG, AB en AV dan?
Google weet alles :+, heb dus genoeg tijd om langzaam te levellen.

World of Warcraft Classic still doesn't have a release date, but here's the quick-and-dirty rundown of the PvP content release schedule, relative to the planned update phases. (Phase five of the Classic update schedule apparently won't add any new PvP content to the game, which is why it's not listed.)

Phase 1 (WoW Classic Launch)

You can PvP one another in the world, but there is no tracking, and no formal rewards for doing so.

Phase 2

Honor System (including Dishonorable Kills)
PvP Rank Rewards

Phase 3

Alterac Valley (version 1.12 869)
Warsong Gulch

Phase 4

Arathi Basin

Phase 6

World PvP objectives in Silithus and Eastern Plaguelands

More details will be announced as the release gets closer.

note: copy/paste van niet blizzard site, info gaan dus inmiddels outdated zijn

[ Voor 61% gewijzigd door Bossie op 26-08-2019 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Bossie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:41:
[...]

Die waren in vanilla ook pas later toegevoegd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Bossie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:41:
[...]

nee je krijgt eerst de pvp in hilsbrad tussen tarren mill en dat alliance dorpje. Daarna kwam eerst AV en toen pas de andere bg's. Ze willen alles in fases doen net als raiden en dire maul toevoegen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:38:
[...]

Ik moet zeggen dat ik sinds MoP geen enkele quest text meer lees en blind achter de minimap aan ren. Best zonde maar door mijn beperkte speeltijd heb ik geen zin om alles te lezen, ik moet gewoon die quests er doorheen rammen!

Kijk daarom extra uit naar Classic: geen add-ons, quest text lezen, moeite doen om de locatie te vinden en van het uitzicht genieten :P (en een half uur lopen vanaf de grave yard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:44:
[...]

Ik moet zeggen dat ik sinds MoP geen enkele quest text meer lees en blind achter de minimap aan ren. Best zonde maar door mijn beperkte speeltijd heb ik geen zin om alles te lezen, ik moet gewoon die quests er doorheen rammen!

Kijk daarom extra uit naar Classic: geen add-ons, quest text lezen, moeite doen om de locatie te vinden en van het uitzicht genieten :P (en een half uur lopen vanaf de grave yard)
In de instellingen kun je wel instellen dat de quest text meteen getoond wordt ipv een langzame scroll down. Daar ben je snel genoeg klaar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroentje1981 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:51:
[...]

In de instellingen kun je wel instellen dat de quest text meteen getoond wordt ipv een langzame scroll down. Daar ben je snel genoeg klaar mee ;)
Ja die optie had ik inderdaad snel gevonden toen ik laatst op een private server aan het klooien was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Zie ik meer tweakers op Mograine (PVP) Horde ?
Ik ga met een zwik collega's en vrienden lekker daar spelen omdat we niet bij APES en alle spanjaarden en fransen willen uitkomen.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
Pff ik zit nu echt weer te twijfelen om misschien wel Aliance te gaan dit keer omdat dat veel langer terug is dat ik dat gespeeld heb.
Maar ik wil een mage rollen, maar de human mage's zijn niet echt geweldig, en Gnome's zien er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Paprika schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:43:
[...]

Die waren in vanilla ook pas later toegevoegd...
klopt, foute aanname van mijn kant aangezien ik ergens gelezen had dat Classic gebaseerd was op 1.12.
Ik heb het ook niet in detail gevolgd, maar nu het dichtbij is zal ik er wel een paar uurtjes aan gaan verbranden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
So_Surreal schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:14:
Pff ik zit nu echt weer te twijfelen om misschien wel Aliance te gaan dit keer omdat dat veel langer terug is dat ik dat gespeeld heb.
Maar ik wil een mage rollen, maar de human mage's zijn niet echt geweldig, en Gnome's zien er niet uit...
Haha ik zat in dezelfde boot. Uiteindelijk toch maar weer voor Undead Mage gekozen voor goede PVP en een oké PVE experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
DragonXZ schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:00:
[...]

Haha ik zat in dezelfde boot. Uiteindelijk toch maar weer voor Undead Mage gekozen voor goede PVP en een oké PVE experience.
Is jouw keuze gebaseerd puur op racials ?

Ik ben ooit begonnen in vanilla met een Night Elf rogue die DutchReaver heette, die naam moest ik wijzigen want blijkbaar mocht dat niet op een RP server :') wist ik veel wat RP was.

Daarna naar een Undead Priest op een PvP server gegaan en daarmee gespeeld in TBC tot WotLK kwam.

Ik denk daarom dat een alliance character nieuwer zal aanvoelen, maar twijfel heel erg omdat ik eigenlijk dacht er al uit te zijn om een Undead female mage te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:27
Als casual speler met TCB ervaring (Lock) twijfel nog tussen Undead Priest (PVP en PVE goed (afhankelijk van Spec)) en Rogue (Goed in PVP en PVE maar een populaire class, Dungon en raid invites gaan lastiger en weer een DPS only class). Ik heb heb nu een priest gereserveerd op 2 realms, maar ik twijfel nu erg om naar Rogue te gaan. Mij lijkt rogue veel leuker als solo te levelen (wel langzaamer) en pvp leuk in open world pvp. Ik heb ervaring als Palain als tanking class.

Priest lijkt mij dan weer leuk om als healer aan de slag te gaan, makklijker groepen te vinden en sneller met levelen. Ik speel wel samen met vrienden, maar ik verwacht snel achter te lopen qua levelen, omdat ik casual speel en minder fanatiek. Waardoor ik toch stukken solo ga doen.

Hebben jullie nog tips om mijn keuze makkelijker te maken?

Ik ben een ervrage warlock TBC speler, waarmee ik kara tot aan endgame heb geraid. Wellicht dat ik shadow priest te veel op lock vindt lijken en ik dots saai ga vinden.

Met rogue en priest wil ik als solo wel meer uit PVP gaan halen. PVP heb ik nooit echt doorgepakt in TBC > LK > en verder.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1fgh4zz4fwg31.png
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/s6o6cclkppe31.png

[ Voor 19% gewijzigd door MuVo op 26-08-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:17

Kek

3flix

Ik zit nog steeds te dubben welke class ik ga spelen. Zit tussen een Mage Spriest of rogue,

Spriest lijkt me leuk,(of disc) maar weet niet meer of dat een beetje te doen is qua levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2022
Mmm zit ook sterk te twijfelen wat ik ga spelen als ik classic ga doen.
Was zelf in vanilla een dwarf paladin maar wil zeker wat anders nu..
Kan me niet meer herinneren wat ik toen destijds nice vond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Kek schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:19:
Ik zit nog steeds te dubben welke class ik ga spelen. Zit tussen een Mage Spriest of rogue,
Spriest lijkt me leuk,(of disc) maar weet niet meer of dat een beetje te doen is qua levelen...
Ja, dat heb ik geleveled in 2004 en werkte perfect :)
Stop wel punten in de wand talent, dat helpt ENORM.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Rogues kunnen prima dungeon en raid groepen vinden. Veel utility voor dungeons en een van de betere dps classes voor raids.

Voor dungeons heb je als healer niet zoveel voordeel. Iedere priest, paladin, shaman en druid kan dungeons healen zonder talents en zo goed als "naked". Het lastige blijft een warrior vinden die wil tanken. Als je "healer" gear heeft dan kan die warrior prima in volledige dps gear tanken waardoor meer warriors hiervoor zullen openstaan. Wel zijn er iets van 5 bosses in dungeons waar ie waarschijnlijk wel even een shield wil equippen voor de zekerheid. Een goed voorbeeld hiervan is Verdan the Everliving.

[ Voor 70% gewijzigd door Paprika op 26-08-2019 11:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-09 16:11
Is het niet een idee om in de startpost een overzicht te maken op welke server veel tweakers te vinden zijn en of ze dan Alliance of horde spelen?
Wel makkelijk voor mede tweakers om elkaar te kunnen vinden op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:30

Maduth

Probeersel

Stomme Blizzard, nu wil ik weer vanille proberen. Vooral omdat ik als Disc wil levellen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Stokje schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:46:
Is het niet een idee om in de startpost een overzicht te maken op welke server veel tweakers te vinden zijn en of ze dan Alliance of horde spelen?
Wel makkelijk voor mede tweakers om elkaar te kunnen vinden op die manier.
Wordt aan gewerkt volgens mij door @Ryada

Op de Discord staan ook nog wel wat recruitments en een spreadsheet(die nog moet worden updatet)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

junglebeast schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:24:
[...]

Wordt aan gewerkt volgens mij door @Ryada

Op de Discord staan ook nog wel wat recruitments en een spreadsheet(die nog moet worden updatet)
Gefeliciteerd man! *O*

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomonic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:33
Ik ga ook weer classic spelen, Destijds shaman healer en MC geraid. Nu heb ik minder tijd en ook geen zin meer om te raiden. Voor mij wordt het Feral druid, lekker snel levelen, dungeons tanken en later bg's flag carrier (WSG PvP). Beetje grinden, en alts beschermen in STV als ik niets te doen heb! Misschien later als off-tank of healer beetje raiden als het één en ander te puggen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
Ja ik ga ook casual spelen ALS ik ga spelen maar is het wel leuk om in classic casual te spelen?
Levelen en bepaalde quests lijns weet ik nog duren aardig lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

bvl3 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:36:
Ja ik ga ook casual spelen ALS ik ga spelen maar is het wel leuk om in classic casual te spelen?
Levelen en bepaalde quests lijns weet ik nog duren aardig lang
Natuurlijk is dat leuk man. Je hebt toch totaal geen tijdsdruk o.i.d.?
Gewoon genieten en je zeker niet laten opnaaien dat alles snel, snel moet.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ja man. Lekker aankutten tot je level 60 bent. Mensen ontmoeten, je toekomstige vrouw, chickies. Gewoon gezelligheid.

@bvl3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
Ja hebt gelijk classic WoW was sws veel socialer dan hoe het nu is, Hoop dat dat wederom weer zo gaat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:21:
[...]

Goede spelers kunnen vrijwel geheel ZG en AQ20 met 15 man ipv 20 doen.

Tot AQ40 (en deels in AQ40) kan je alles plat krijgen met 30 goede spelers.

Alle bosses zullen zonder hun bugs gereleased worden deze keer, dus geen artificiële roadblocks door unkillable bosses.

Zodra een guild van 40 man minimaal 30 gegearde spelers heeft wordt MC gefarmed. Deze groep kan zo door in BWL zodra die open gaat. Enige mogelijke vertraging zal de onyxia scale cloak zijn. Onyxia zelf is echter ivm de huidige bosses van LFR niveau...

Mijn drie naam reserveringen zijn een Priest met exact dezelfde looks als mijn eerste main. Een druid met exact dezelfde looks en een warlock idem. Denk alleen dat dit keer mijn warlock de main wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:51:
[...]
Zodra een guild van 40 man minimaal 30 gegearde spelers heeft wordt MC gefarmed. Deze groep kan zo door in BWL zodra die open gaat. Enige mogelijke vertraging zal de onyxia scale cloak zijn. Onyxia zelf is echter ivm de huidige bosses van LFR niveau...
Dat is misschien waar, maar met grotere raids is de kans op een fout natuurlijk ook veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:57:
[...]

Dat is misschien waar, maar met grotere raids is de kans op een fout natuurlijk ook veel groter.
Ja, maar hoeveel van de bosses in de eerste twee tiers hebben nu echt mechanics waar een enkele dps of healer de hele raid verstiert? Je tanks moeten gewoon goed zijn en geen fouten maken.

Threat heb je addons voor; als je als dps agro trekt dan is het tijd om tetris te gaan spelen.

Wat betekent dat als je met 40 goede spelers op pad gaat het geen enkel probleem is als er een paar dps of healers omvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Baron Geddon, Garr en Majordomo Executus zijn de enige bosses waar je echt kunt wipen van de fout van een enkele speler. Bij Baron Geddon heb je de debuff die je liever niet midden in je raid wil laten afgaan. Bij Garr wil je wel dat je warlocks en off-tanks een beetje hun best doen met de adds voordat je 8 healers kwijtraakt (en eigenlijk moet je wel heel erg slapen om een raid te laten wipen) en bij Majordomo Executus heb je hetzelfde 'probleem' met de adds, maar ook hier geldt dat het niet direct een wipe zal zijn.

Voor BWL geldt natuurlijk dat je wil voorkomen dat je hele raid een breathe pakt van de vele drake/dragons. Eigenlijk geldt voor zo goed als alle pre-AQ40 content dat je wiped door meerdere fouten die gecombineerd voor een onherstelbare situatie zorgen. Zo kun je bij Onyxia ook prima wipen als je halve raid de egg-zone in gaat lopen en/of er continue aggro problemen zijn, maar dergelijke fouten zijn ongeveer van het niveau van AFK zijn in een Defile-zone bij de Lich King encounter gedurende WOTLK.

Eén of twee echt goede tanks en je kunt van bijna alle fouten wel herstellen inderdaad.

[ Voor 56% gewijzigd door Paprika op 26-08-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik speel samen met een goede vriend en we willen op een PVE server, maar omdat die allemaal vol zitten hebben we besloten om vanavond te switchen naar Nethergarde Keep. Zijn er nog andere die de queue's willen ontwijken en switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:12

Dhrax

Prog Lord

Shivs schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:20:
Ik speel samen met een goede vriend en we willen op een PVE server, maar omdat die allemaal vol zitten hebben we besloten om vanavond te switchen naar Nethergarde Keep. Zijn er nog andere die de queue's willen ontwijken en switchen?
Ik kijk het eerst even aan, ik denk dat het met de qeue tijden wel mee gaat vallen (hopelijk).
Blijft het dramatisch dan ga ik wel switchen naar Nethergarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Dhrax schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:24:
[...]

Ik kijk het eerst even aan, ik denk dat het met de qeue tijden wel mee gaat vallen (hopelijk).
Blijft het dramatisch dan ga ik wel switchen naar Nethergarde.
Hydraxian waterlords staat momenteel op medium , dus gewoon daar op inloggen ? ik weet dat t een rp server is maar ach boeie :P ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Vinden jullie het niet risicovol om veel tijd in een server te steken die een relatief hoge kans heeft om dood te bloeden? Het is lastig te voorspellen hoe populair het blijft, maar ik denk dat de initiele hype wel behoorlijk zal afnemen. Niet dat ik verwacht dat de meeste servers leeg zullen lopen, maar het lijkt me ontzettend *** om zo veel tijd in je chars te stoppen op een server waar niks van overblijft.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

Als dat zo is dan zullen er denk ik vrij snel wel server mergers gaan komen. Destijds een hoop gedoe maar ik denk met de huidige techniek een fluitje van een cent.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:31:
Als dat zo is dan zullen er denk ik vrij snel wel server mergers gaan komen. Destijds een hoop gedoe maar ik denk met de huidige techniek een fluitje van een cent.
En anders de servers linken net zoals in de huidige wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Phydomir schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:31:
Ik hoop het, of free transfers ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Het WoW team had volgens mij al aangegeven dat er in de toekomst mogelijk transfers komen. De techniek is er en vanilla had ze ook, dus dat kan zeker de oplossing zijn voor het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:27

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Khiu schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:29:
Vinden jullie het niet risicovol om veel tijd in een server te steken die een relatief hoge kans heeft om dood te bloeden? Het is lastig te voorspellen hoe populair het blijft, maar ik denk dat de initiele hype wel behoorlijk zal afnemen. Niet dat ik verwacht dat de meeste servers leeg zullen lopen, maar het lijkt me ontzettend *** om zo veel tijd in je chars te stoppen op een server waar niks van overblijft.
D'r is maar 1 RP PvE, dus ik zit vast. Bovendien verwacht ik dat een bepaald aantal PvPers over gaan naar PvE servers als het gegank toch erger is dan ze dachten.

De Vanilla PvE servers waren altijd druk bevolkt. Argent Dawn, de RP PvE server zat altijd nokje vol.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Metallize schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:21:
[...]

Hydraxian waterlords staat momenteel op medium , dus gewoon daar op inloggen ? ik weet dat t een rp server is maar ach boeie :P ,
Had ik reeds een char op aangemaakt inderdaad, dank voor de tip. Vanavond rond 19:00 nog maar eens checken. Het zal vanavond toch al een stuk drukker gaan worden met het aanmaken van nieuwe chars.

Edit: Mirage Raceway (PVE) staat inmiddels ook op 'full'
Metallize schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:51:
Ikzelf denk dat het stigma van een rp server is , dat mensen denken dat ze daar geforceerd moeten roleplayen ? ik heb het altans nooit meegemaakt op de argent dawn server , behalve die speciale mensen die in de goldshire inn rondhangen |:( , maar voor hun zal classic wel niet geschikt zijn .. _/-\o_
Ik lees eigenlijk enkel positieve verhalen over de RP servers. Ik ben zelf totaal geen role-player maar het sfeertje spreekt me wel aan, en het kan best gaaf zijn om soms eens in character mee te doen om te zien wat het is :) Persoonlijk heb ik er 0,0 ervaring mee.

[ Voor 46% gewijzigd door Dhrax op 26-08-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Ikzelf denk dat het stigma van een rp server is , dat mensen denken dat ze daar geforceerd moeten roleplayen ? ik heb het altans nooit meegemaakt op de argent dawn server , behalve die speciale mensen die in de goldshire inn rondhangen |:( , maar voor hun zal classic wel niet geschikt zijn .. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Metallize op 26-08-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:35:
[...]

Dit gaan ze nooit doen. Dan gaat de community echt exploderen.

Free character transfers zijn altijd al een ding geweest. Die gaan er sowieso weer komen als dit nodig gaat zijn. Toch heeft Blizzard al meerdere malen aangegeven dat een medium realm nu (Classic) al meer characters bevat dan de allergrootste, door Blizzard zelf gehoste, realms ooit hebben gehad door de hele lifetime van het spel. Let op, niet spelers maar gewoon het totaal aantal aangemaakte karakters in de lifetime van zo'n realm.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 26-08-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Paprika schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:07:
Zo kun je bij Onyxia ook prima wipen als je halve raid de egg-zone in gaat lopen
Kwestie van goeie straf op zetten, dan letten ze wel op. -50dkp bijvoorbeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:26
[...]

AUB niet dan gaat weer de hele communitie naar de klote, dan liever gewoon een free migrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Dhrax schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:44:
[...]

Ik lees eigenlijk enkel positieve verhalen over de RP servers. Ik ben zelf totaal geen role-player maar het sfeertje spreekt me wel aan, en het kan best gaaf zijn om soms eens in character mee te doen om te zien wat het is :) Persoonlijk heb ik er 0,0 ervaring mee.
De namen die je tegenkomt ,zijn echte namen , niet zoals "backstabu" and "legolas12" en vaak zie je bijvoorbeeld in de stormwind cathedral district , dat priests en paladins aant rp-en zijn , een soort npc die door een persoon bestuurdt wordt.. maar verder kom je het niet echt tegen

[ Voor 5% gewijzigd door Metallize op 26-08-2019 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Het hele punt van WoW Classic lijkt je een beetje ontgaan te zijn ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khiu
Ik dacht dat zijn opmerking sarcastisch was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
Metallize schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:05:
[...]

De namen die je tegenkomt ,zijn echte namen , niet zoals "backstabu" and "legolas12" en vaak zie je bijvoorbeeld in de stormwind cathedral district , dat priests en paladins aant rp-en zijn , een soort npc die door een persoon bestuurdt wordt.. maar verder kom je het niet echt tegen
Nou ik heb 'Pu$$ySl4yer69' gewoon reserved voor de rp server hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:15:
[...]

Het hele punt van WoW Classic lijkt je een beetje ontgaan te zijn ;).
Ik heb me daar nooit aan gestoord, wat ik wil is WoW maar dan zonder al die bloatware: Classic dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:55
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:26:
[...]

Ik heb me daar nooit aan gestoord, wat ik wil is WoW maar dan zonder al die bloatware: Classic dus.
Dan ben je denk de <1%. De reden dat mensen Classic terug willen is omdat je totaal geen status meer hebt op een server. Niemand herkent meer die ene top pvp speler etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:26:
[...]

Bloatware zoals de LFG tool, die je nodig gaat hebben als je server aan elkaar wilt gaan linken. Er is natuurlijk ook wel meer bloatware bijgekomen zoals Garrison etc, maar daar heb ik niets meer van mee gekregen :).

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 26-08-2019 15:44 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

Bloatware zoals de LFG tool, die je nodig gaat hebben als je server aan elkaar wilt gaan linken. Er is natuurlijk ook wel meer bloatware bijgekomen zoals Garrison etc, maar daar heb ik niets meer van mee gekregen :).
Hoezo, je kunt toch net zo makkelijk in de local chat een group bij elkaar harken die over verschillende realms zitten? Wat dat betreft zie ik geen enkel verschil tussen connected realms en met zijn allen op 1 realm.

wat betreft bloatware doel ik inderdaad op meuk als Garrisons, Pet battles, Archaeology etc.
stomley schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

Dan ben je denk de <1%. De reden dat mensen Classic terug willen is omdat je totaal geen status meer hebt op een server. Niemand herkent meer die ene top pvp speler etc.
De voornaamst reden die ik hoor is dat mensen het vooral leuk vinden om weer eens in hun jeugdsentiment te duiken. Met nadruk op sentiment, het hele succes van Classic hangt af van de manier waarop (als het al zo is) Classic hun sentiment bevestigt/bevredigt. Als mensen er bijvoorbeeld achter komen dat de grind naar 60 minder romantisch is dan gedacht of het eindeloze ganken toch niet zo tof dan haken ze af en gaan weer wat anders spelen.

Hoe dan ook, ik heb er zin in! (spelen op wat private servers heeft voor mij in ieder geval al de doorslag gegeven om hier weer voor te gaan betalen ;))

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 13:21
Morgenochtend tijdens woon-werk maar met de laptop in de trein. In een uurtje kun je net level 6-7 halen denk ik.

Waarschijnlijk hebben de meesten hier vrij gevraagd. Dat zat er helaas ff niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:17:
Morgenochtend tijdens woon-werk maar met de laptop in de trein. In een uurtje kun je net level 6-7 halen denk ik.

Waarschijnlijk hebben de meesten hier vrij gevraagd. Dat zat er helaas ff niet in.
Could be worse. Ik mag als ik morgen thuis kom eerst eten koken en daarna door naar de sportschool. Hopelijk kan ik dan nog een uurtje spelen daarna... als de queue niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
WillemJanJansen schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:17:

Vragen != krijgen :|

Ben eigenlijk wel benieuwd of WoW in de trein een beetje werkt. Ik heb wat zwarte gaten en grijze gebieden in mijn route, dus ben er bang voor....

Aan de andere kant, vroegâh… In Vanilla was minimum system requirement een 56k dial-up modem. Geen idee hoe dat nu zit, maar echt heel veel netwerkverkeer heb je blijkbaar niet nodig. Dan wel hopen dat de ping een beetje goed is natuurlijk.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

Phydomir

Dennis

Ik zit toevallig in mijn vakantie dus ik kan morgen overdag in ieder geval de begin zone doorlopen. Ben ook meestal vroeg wakker dus hopelijk geen wachtrij.
Wilde eigenlijk eerst Horde gaan maar nu als eerste char toch een NE hunter aangemaakt. Maar straks sowieso even kijken naar de servers die er nog bij komen want liever überhaupt geen wachtrijen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Helixes schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:21:
[...]

Vragen != krijgen :|

Ben eigenlijk wel benieuwd of WoW in de trein een beetje werkt. Ik heb wat zwarte gaten en grijze gebieden in mijn route, dus ben er bang voor....

Aan de andere kant, vroegâh… In Vanilla was minimum system requirement een 56k dial-up modem. Geen idee hoe dat nu zit, maar echt heel veel netwerkverkeer heb je blijkbaar niet nodig. Dan wel hopen dat de ping een beetje goed is natuurlijk.
Ik heb gewoon geen vrij gevraagd. Anders was het idd wel gehonoreerd.

Gamen met mobiele verbinding werkt prima. Op mijn treinverbinding zijn ook een paar stukken weiland waar ik met mijn telefoon slecht bereik heb. Heb echter ook zo'n mifi van Huawei en dat ding heeft denk ik wat betere hardware want die houdt de hele rit 4G vast.

Gamen op 3G is al goed mogelijk. Dataverbruik is minimaal. Latency is ook best prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
WillemJanJansen schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:25:
Ik heb gewoon geen vrij gevraagd. Anders was het idd wel gehonoreerd.
Ik heb ook geen vrij gevraagd. Maar dat was vooral omdat ik het antwoord iets te voor de hand lag :)

Toch maar eens proberen of ik Azeroth kan bereiken vanuit de trein dan - wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Helixes schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:38:
[...]

Ik heb ook geen vrij gevraagd. Maar dat was vooral omdat ik het antwoord iets te voor de hand lag :)

Toch maar eens proberen of ik Azeroth kan bereiken vanuit de trein dan - wie weet.
Met een beetje een goede telefoon moet wifi tethering wel lukken. Waarschijnlijk gaat het nog beter als je usb tethering gebruikt en je wifi uitzet. Anders misschien het netwerk van de NS gebruiken. Daar ben ik geen fan van maar nood wow breekt wetten. Eventueel vpn aan. Gaat wel ten koste van je latency.

Voordeel is dat tijdens woon werktijden het niet heel druk zal zijn. Queues ga je niet hebben om 6 uur in de ochtend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvl3
WillemJanJansen schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

Met een beetje een goede telefoon moet wifi tethering wel lukken. Waarschijnlijk gaat het nog beter als je usb tethering gebruikt. Anders misschien het netwerk van de NS gebruiken. Daar ben ik geen fan van maar nood wow breekt wetten. Eventueel vpn aan. Gaat wel ten koste van je latency.

Voordeel is dat tijdens woon werktijden het niet heel druk zal zijn. Queues ga je niet hebben om 6 uur in de ochtend.
Te pas en te onpas WoW spelen, Brengt me terug naar mn jeugd... :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:10:
[...]

Hoezo, je kunt toch net zo makkelijk in de local chat een group bij elkaar harken die over verschillende realms zitten? Wat dat betreft zie ik geen enkel verschil tussen connected realms en met zijn allen op 1 realm.

wat betreft bloatware doel ik inderdaad op meuk als Garrisons, Pet battles, Archaeology etc.

[...]

De voornaamst reden die ik hoor is dat mensen het vooral leuk vinden om weer eens in hun jeugdsentiment te duiken. Met nadruk op sentiment, het hele succes van Classic hangt af van de manier waarop (als het al zo is) Classic hun sentiment bevestigt/bevredigt. Als mensen er bijvoorbeeld achter komen dat de grind naar 60 minder romantisch is dan gedacht of het eindeloze ganken toch niet zo tof dan haken ze af en gaan weer wat anders spelen.

Hoe dan ook, ik heb er zin in! (spelen op wat private servers heeft voor mij in ieder geval al de doorslag gegeven om hier weer voor te gaan betalen ;))
Nee je kan niet net zo goed met chat over verschillende servers een groepje samenstellen. Een van de grootste klachten aan LFG is dat je anoniem bent. Als je je eigen server een aantal keer de groep verlaat omdat je wiped dan krijg je al snel een naam waardoor anderen niet met je willen spelen. Andersom natuurlijk ook, je loopt ergens en ziet iemand lopen waar je de avond daarvoor een goeie dungeon run hebt gehad, dan doe je even een /wave. Al die kleine dingetjes verdwijnen zodra je anoniem wordt. Dat was de dood van de WoW community.

De voornaamste reden die ik hoor bij de spelers is het gevoel van community. Nostalgie en jeugdsentiment spelen een kleine rol want de game is steengoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
MrVegeta schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:52:
[...]

Nee je kan niet net zo goed met chat over verschillende servers een groepje samenstellen. Een van de grootste klachten aan LFG is dat je anoniem bent. Als je je eigen server een aantal keer de groep verlaat omdat je wiped dan krijg je al snel een naam waardoor anderen niet met je willen spelen. Andersom natuurlijk ook, je loopt ergens en ziet iemand lopen waar je de avond daarvoor een goeie dungeon run hebt gehad, dan doe je even een /wave. Al die kleine dingetjes verdwijnen zodra je anoniem wordt. Dat was de dood van de WoW community.

De voornaamste reden die ik hoor bij de spelers is het gevoel van community. Nostalgie en jeugdsentiment spelen een kleine rol want de game is steengoed.
Ja precies voor mij persoonlijk is het dat "community gevoel" wat WoW zo speciaal maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaius schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Kwestie van goeie straf op zetten, dan letten ze wel op. -50dkp bijvoorbeeld. :+
Boeiend dat je dan een item wat later krijgt, het moment dat je RL erom uit z'n plaat gaat is echt wel 50dkp waard ;)
stomley schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

Ik denk dat je dat aandeel rijkelijk onderschat. Niemand die ik ken die gaat spelen doet dat omdat ze zo graag herkend willen worden. Ze zijn daarentegen allen op zoek naar oude guildies waar ze al jaren geen contract meer mee hadden.
Lang niet iedereen geeft ook maar iets om status in een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:55
toolkist schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:56:
[...]

Ik denk dat je dat aandeel rijkelijk onderschat. Niemand die ik ken die gaat spelen doet dat omdat ze zo graag herkend willen worden. Ze zijn daarentegen allen op zoek naar oude guildies waar ze al jaren geen contract meer mee hadden.
Lang niet iedereen geeft ook maar iets om status in een spelletje.
Hiermee bedoelde ik ook meer de community. Dit was meer een voorbeeld. Bijna iedereen die ik spreek geeft aan het gevoel te missen van een server te zijn en dus elkaar kennen en spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
So_Surreal schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:07:
[...]

Is jouw keuze gebaseerd puur op racials ?

Ik ben ooit begonnen in vanilla met een Night Elf rogue die DutchReaver heette, die naam moest ik wijzigen want blijkbaar mocht dat niet op een RP server :') wist ik veel wat RP was.

Daarna naar een Undead Priest op een PvP server gegaan en daarmee gespeeld in TBC tot WotLK kwam.

Ik denk daarom dat een alliance character nieuwer zal aanvoelen, maar twijfel heel erg omdat ik eigenlijk dacht er al uit te zijn om een Undead female mage te nemen.
Racials & looks. Ik ben bang dat ik niet aan de looks van een gnome char ga wennen. Human was voor mijn geen optie vanwege het ontbreken van een goede PVP racial (op de stealth detectie na).

Uiteindelijk kozen mijn vrienden ook voor Horde, waardoor ik heel makkelijk de keuze kon maken voor undead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:52:
[...]

Je zit in principe toch gewoon op 1 server? Zelfde wereld, zelfde AH, zelfde chats.. ik zie het probleem niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:15:
[...]

Je zit in principe toch gewoon op 1 server? Zelfde wereld, zelfde AH, zelfde chats.. ik zie het probleem niet hoor
Volgens mij bedoel jij connected realms en Mr Vegeta 'de rest' die je in de BfA versie van Wow alleen via group finder (cq friends list) kunt benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:15:
[...]

je kunt toch net zo makkelijk in de local chat een group bij elkaar harken die over verschillende realms zitten
Server/realm en world zijn niet hetzelfde, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:19:
[...]

Volgens mij bedoel jij connected realms en Mr Vegeta 'de rest' die je in de BfA versie van Wow alleen via group finder (cq friends list) kunt benaderen.
Connected realms inderdaad, zoals ik al eerder zei ;)
MrVegeta schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:19:
[...]

[...]

Server/realm en world zijn niet hetzelfde, toch?
Volgens mij zie je in de huidige staat van connected realms geen verschil meer tussen eigen en connected server, behalve de -realm tag bij player names

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Helix schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 21:57:
Golden Times gaat naar Mograine ivm overvol Shazzrah. Nederlandse alliance guild
Ik zag Mograine eerst niet staan. Nu staat die er wel tussen. Als offline.
Zijn dat nieuwe die vanacht online gaan vanwege animo?

Wie gaat hier als shadow priest? Is dat wat voor Classic? Met idee dat ik medium player ben. Dus dps-en met een healing als het nodig is. Lijkt me ook wel wenselijk in dungeons en raids etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Damn. Ben nu al nerveus. Hele tijd met mijn been trillen enzo. :o Voel me weer 16

- Ben trouwens overgestapt naar Nethergarde Keep; de nieuwe normale server.

[ Voor 33% gewijzigd door Ivysaur op 26-08-2019 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Klaas25 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:02:
[...]
Wie gaat hier als shadow priest? Is dat wat voor Classic? Met idee dat ik medium player ben. Dus dps-en met een healing als het nodig is. Lijkt me ook wel wenselijk in dungeons en raids etc.
Gewoon doen als je dat leuk lijkt. Prima solo class en mocht je meer een instance speler zijn, dan switch je naar Holy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:17

Kek

3flix

Dhrax schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:15:
[...]

Gewoon doen als je dat leuk lijkt. Prima solo class en mocht je meer een instance speler zijn, dan switch je naar Holy ;)
dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Argh, ik heb wel 10 namen die ik wil reserveren op de nieuwe server. Maar ondanks de belofte is de limiet voor het aantal characters nog niet vergroot :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Laatst online: 30-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/gallery/jAAM6TV

Hiero moet het gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik zie niks.

Wat gaan jullie trouwens voor eten en drinken inslaan? :+

@Tha-Skunk Aiit. Airco er naast. Gaan met die banaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Ivysaur op 26-08-2019 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Shivs schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:17:
Argh, ik heb wel 10 namen die ik wil reserveren op de nieuwe server. Maar ondanks de belofte is de limiet voor het aantal characters nog niet vergroot :-(
Wat een gezeik inderdaad. Thanks Blizzard.
Nu gaan mensen helemaal niet server hoppen nu ze de naam niet hebben op een nieuwe realm.

Gelukkig heeft een vriend van me mijn naam kunnen reserveren op Mograine. Heb zelf "Judged" en "Menu" weten te krijgen. Alle andere namen (vanwege moeten verwijderen van characters) zijn al weg... :P

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:10
Nu kan je wel 10 namen reserveren op 1 server
Pagina: 1 ... 22 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat