Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 20:46
Succes, Crillius :) Ik ben nooit echt hard-core geweest, al heb ik best een ongezonde hoeveelheid tijd doorgebracht in WoW, de eerste drie jaar samen met mijn vrouw. Al vanaf TBC veel geraid, vooral als DPS en tank. Feral tank, erg veel tegen mijn eigen achterwerk aangekeken :D

Ik zit er nu aan te denken een warlock te maken, omdat deze OK levelt, acceptabele DPS doet en utility biedt in raids...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:24

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

abdus18 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Gisteren hadden ze tijdens de Q&A het er toch over om misschien TBC en ook ooit WotLK te doen. maar het lag allemaal eraan wat de community wilde :p
TBC heeft heel wat leuke QoL toevoegingen die ik echt niet erg zou vinden.
ergens in die tijd is toen volgens mij ook de talent tree voor hunter pets toegevoegd, dat was ook wel interessant (ook al deed iedereen hetzelfde)

Wrath moet toch wel echt de laatste zijn..toen ze die ICC 5 mans toevoegden was dat zo'n ontzettende epic-slotmachine waar je iedere char binnen no-time tig ilvls kon upgraden zonder moeite, dat was zo'n beetje het begin van het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVdE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:38
Als er nog mensen interesse hebben in een Tweakers guild, hoe zou dat dan georganiseerd kunnen worden. Hier mag je niet rekruteren, maar waar dan wel? :)

Wij hebben in ieder geval een klein groepje vrienden/Tweakers op Mirage Raceway (Alliance). Niks speciaal of diehard, gewoon mensen die samen plezier willen hebben. Meesten onder ons hebben vroeger wel Vanilla geraid, maar we gaan niet hardcore speed levellen en world firsts halen. Gewoon dungeons runnen en als er genoeg mensen lvl 60 zijn, kunnen we wat beginnen raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:50
KVdE schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:59:
Als er nog mensen interesse hebben in een Tweakers guild, hoe zou dat dan georganiseerd kunnen worden. Hier mag je niet rekruteren, maar waar dan wel? :)

Wij hebben in ieder geval een klein groepje vrienden/Tweakers op Mirage Raceway (Alliance). Niks speciaal of diehard, gewoon mensen die samen plezier willen hebben. Meesten onder ons hebben vroeger wel Vanilla geraid, maar we gaan niet hardcore speed levellen en world firsts halen. Gewoon dungeons runnen en als er genoeg mensen lvl 60 zijn, kunnen we wat beginnen raiden.
mirage is toch PVE server? daar zat ik ook op dacht ik. bij deze. huntedjohan#2263 :P ook Alliance en help graag mee aan een leuke guild.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:31
abdus18 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Gisteren hadden ze tijdens de Q&A het er toch over om misschien TBC en ook ooit WotLK te doen. maar het lag allemaal eraan wat de community wilde :p
Oh zal het eens checken.
Ik heb vanilla op private gespeeld.
Toen ik de "echte" wow ging spelen op blizz servers was TBC al uit.
Hierdoor heb ik nooit echt de endgame van vanilla meegemaakt.
Het tofste zou ik vinden dat je char gekopieerd kan worden naar een nieuwe server met TBC.
Dat je dus je lvl 60 behoud en een nieuwe lvl 60 krijgt om door te levelen.
Maar dit zullen ze vast niet doen ben ik bang.

[ Voor 18% gewijzigd door Zspirit op 21-08-2019 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVdE
  • Laatst online: 05-04 14:38
huntedjohan schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:02:
[...]

mirage is toch PVE server? daar zat ik ook op dacht ik. bij deze. huntedjohan#2263 :P ook Alliance en help graag mee aan een leuke guild.
Ja dat is inderdaad een PvE server. De meeste onder ons verwachten niet de eersten te zijn om level 60 te halen en aangezien we allemaal werk/gezin/kinderen hebben, vonden we PvE dan maar een beter keuze. Als je dan tijd hebt om te spelen, word je tenminste niet voortdurend gegankt.

Zeker in fase 2 gaat het een nachtmerrie zijn op PvP-servers als je nog geen lvl 60 bent. Dan geeft elke lvl 50+ honor en zijn er nog geen battlegrounds. Dus bereid je maar voor op een 24/7 gankfest tijdens die periode.

Als iemand interesse heeft in dit soort groepje op Mirage Raceway, dan mag je me altijd PMen. Zou nog steeds willen weten waar we eigenlijk wel mogen recruteren op Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:47
Zspirit schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:03:
[...]

Oh zal het eens checken.
Ik heb vanilla op private gespeeld.
Toen ik de "echte" wow ging spelen op blizz servers was TBC al uit.
Hierdoor heb ik nooit echt de endgame van vanilla meegemaakt.
Het tofste zou ik vinden dat je char gekopieerd kan worden naar een nieuwe server met TBC.
Dat je dus je lvl 60 behoud en een nieuwe lvl 60 krijgt om door te levelen.
Maar dit zullen ze vast niet doen ben ik bang.
Tja, dit is het hete hangijzer. Dit is wat mij betreft de perfecte uitkomst, maar ik ben er ook bang voor. Ik vermoed dat Blizzard er voor past de populatie nog verder te fragmenteren, eigenlijk. Ja, er komen zes content packages, maar wat erna komt? Niemand die het weet. Blizzard incluis, denk ik.

Zelf hoop ik op uitbreiding van Vanilla met nog één of twee toffe instances in de geest van weleer, misschien een extra raid, en een extra battleground? Ik heb begrepen dat er nog wel één en ander op de cutting floor ligt, dus waarom niet? :p

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:28

Grvy

Bot

Helixes schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:24:
[...]

Tja, dit is het hete hangijzer. Dit is wat mij betreft de perfecte uitkomst, maar ik ben er ook bang voor. Ik vermoed dat Blizzard er voor past de populatie nog verder te fragmenteren, eigenlijk. Ja, er komen zes content packages, maar wat erna komt? Niemand die het weet. Blizzard incluis, denk ik.

Zelf hoop ik op uitbreiding van Vanilla met nog één of twee toffe instances in de geest van weleer, misschien een extra raid, en een extra battleground? Ik heb begrepen dat er nog wel één en ander op de cutting floor ligt, dus waarom niet? :p
Omdat het onzin is om nieuwe content uit te brengen voor een oude game en dus zowel verhaal lijn als spelers te splitsen.

Nieuwe content = retail. Klaar.

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
Grvy schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Omdat het onzin is om nieuwe content uit te brengen voor een oude game en dus zowel verhaal lijn als spelers te splitsen.

Maar stilstand is achteruitgang. Als je niets doet, dan is WoW Classic binnen 6 maanden na de laatste content package dood.

Je hebt natuurlijk een paar opties.

- Dood laten bloeden;
- TBC;
- Optionele TBC split;
- Nieuwe content;
- Reset WoW Classic.

Kies maar. Ik vind ze allemaal niet zo aantrekkelijk, maar die keuze heb ik niet. Dan maar nieuwe content :Y)

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Grvy schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Dat is nogal kort door de bocht. Met Classic boort Blizzard weer een groep spelers aan die juist de stijl van voorheen willen en niet retail (zelf ben ik ook een van deze groep, retail kan me gewoonweg niet meer bekoren).

Uitbreiden op de classic content kan, kijkend hoe het natuurlijk de aankomende maanden gaat lopen, een reeële optie zijn voor Blizzard. Want voor Blizzard gaat het natuurlijk ook om de aantal subscriptions draaien, dat verkoopt ook lekker naar de stakeholders.

We zien wel, ik ga me er nog niet druk om maken. Volgende week eerst maar eens kijken of ik op de server kan komen :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Helixes schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:33:
[...]

Maar stilstand is achteruitgang. Als je niets doet, dan is WoW Classic binnen 6 maanden na de laatste content package dood.

Je hebt natuurlijk een paar opties.

- Dood laten bloeden;
- TBC;
- Optionele TBC split;
- Nieuwe content;
- Reset WoW Classic.

Kies maar. Ik vind ze allemaal niet zo aantrekkelijk, maar die keuze heb ik niet. Dan maar nieuwe content :Y)
Nou, met TBC sub ik weer en ga ook weer twee maanden los :Y
Terwijl nu met classic zie ik mezelf na een maandje of 5 wel weer unsubben. Dan heb ik het allemaal weer gezien en gedaan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Blizzard is en blijft een bedrijf zo simpel is het.
De mogelijkheid om tot WotLK te gaan in Classic zal imo toch echt afhangen van de populariteit van Classic over een paar maanden.
Meer subs is meer money

Een hoop mensen verwachten toch ook een enorme drop off bij Classic een paar maanden na de release.
Persoonlijk denk ik dat de hoogte van die drop off icm het aantal mensen dat dan nog Classic speelt zal bepalen of er verder in Classic geinvesteerd gaat worden.

Zo zou ik het in ieder geval doen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Iusedto schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:46:
Blizzard is en blijft een bedrijf zo simpel is het.
De mogelijkheid om tot WotLK te gaan in Classic zal imo toch echt afhangen van de populariteit van Classic over een paar maanden.
Meer subs is meer money

Een hoop mensen verwachten toch ook een enorme drop off bij Classic een paar maanden na de release.
Persoonlijk denk ik dat de hoogte van die drop off icm het aantal mensen dat dan nog Classic speelt zal bepalen of er verder in Classic geinvesteerd gaat worden.

Zo zou ik het in ieder geval doen :)
Enkele tienduizenden subs door Classic over een half jaartje lijkt me al voldoende om door te ontwikkelen.
Nu zijn het er natuurlijk een paar honderdduizend. Classic heeft zich eigenlijk al dubbel en dwars terugverdiend terwijl de release nog moet komen :D

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Scarify schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:21:
[...]

Ik zit ook op Shazzrah met vrienden en ik denk gewoon daar te blijven deze week. Er gebeurd zoveel en allemaal mensen roepen van alles. Ik zie op launch day wel hoe de vork in de steel zit.

Wat betreft questing: Heeft iemand al een AddOn gevonden met zo'n quest arrow (navigatie)? Questie QuestArrow is nog niet gefixed volgens mij ? Verder was ik van plan om weer Joana's guide te volgen (Horde) :9
Zygor komt met een betaalde variant. Wat dat betreft de best ingame guide addon. Als je handig bent vind je m elders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
FunkyTrip schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:50:
[...]
Enkele tienduizenden subs door Classic over een half jaartje lijkt me al voldoende om door te ontwikkelen.
Nu zijn het er natuurlijk een paar honderdduizend. Classic heeft zich eigenlijk al dubbel en dwars terugverdiend terwijl de release nog moet komen :D
Ik weet het niet. Hangt simpel weg van de kosten tov de opbrengst af.
10K subs klinkt leuk maar we weten niet hoe hoog de kosten van het team zijn (loon, vaste lasten etc)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:32

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik merk nu dat ik, met nog minder dan een week (hype!) te gaan, in de fase kom van: 'de laatste keer dat ik dit doe voordat classic uitkomt'. Naar de kapper gaan, baard trimmen, werken op woensdag, gras maaien, wekelijkse grote inkopen etc etc.

Is dit erg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
tuinïnen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:01:
Ik merk nu dat ik, met nog minder dan een week (hype!) te gaan, in de fase kom van: 'de laatste keer dat ik dit doe voordat classic uitkomt'. Naar de kapper gaan, baard trimmen, werken op woensdag, gras maaien, wekelijkse grote inkopen etc etc.
Is dit erg?
Ja :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben van Shazzrah naar Firemaw gegaan ( Human Mage ) mocht iemand daar samen willen lvlen af wat dan ook dan kan je me toevoegen.

Onderzeehond#21291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
weet je ik kan er met mijn verstand niet bij! Gaan mensen echt actief spelen op classic!!??

Ik bedoel .... we zijn 15 jaar verder, ik heb classic gespeeld, ik heb daar echt zo'n gevoel bij van "been there done that!"

Ik geloof dat dit niet meer dan een vage herrinering voor mensen is, die ze voor de nostalgie nog 1 of 2 weken spelen. Een handje vol die het tot max lvl schopt en dan atuned raken voor MC, ... om er vervolgens in MC achter te komen dat het toch niet het zelfde gevoel van voldoening geeft en snel af te haken!

tis een gimmick om nog net ff wat langer die koe te melken meer ist niet!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 20:29
BJBoes schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:16:
weet je ik kan er met mijn verstand niet bij! Gaan mensen echt actief spelen op classic!!??

Ik bedoel .... we zijn 15 jaar verder, ik heb classic gespeeld, ik heb daar echt zo'n gevoel bij van "been there done that!"

Ik geloof dat dit niet meer dan een vage herrinering voor mensen is, die ze voor de nostalgie nog 1 of 2 weken spelen. Een handje vol die het tot max lvl schopt en dan atuned raken voor MC, ... om er vervolgens in MC achter te komen dat het toch niet het zelfde gevoel van voldoening geeft en snel af te haken!

Grapjas. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Laatst online: 14:59

Dit is jou mening, ik denk dat er een hoop mensen toch echt anders over denken, ikzelf ben helemaal klaar met de huidige versie waar epic's als snoepjes in de rondte gestrooid worden en met LFR enz het er ook niet beter op geworden is ( mijn mening) en dan heb ik het nog niet over de communitie zelf waar of alleen gevloek uit komt in party's of totaal niets.
My 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:30
Ik kan niet wachten op Classic !

Ik heb vroeger tot het begin van WotLK gespeeld.
Mijn account had tot de Legion expanse, geen idee hoe dat komt maar goed.

Mijn sub weer verlengd voor Classic en even voor de grap ingelogd met mijn gratis level 100 boost.
Maar alles is zo gigantisch druk en in your face.
Echt overal NPC's, overal veldslagen tussen NPC's, overal gebeurt zo gigantisch veel en je ziet amper echte spelers.

Ik vind dat echt helemaal niks en wil gewoon de rust van Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
Gixxer27 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:22:
[...]

Dit is jou mening, ik denk dat er een hoop mensen toch echt anders over denken, ikzelf ben helemaal klaar met de huidige versie waar epic's als snoepjes in de rondte gestrooid worden en met LFR enz het er ook niet beter op geworden is ( mijn mening) en dan heb ik het nog niet over de communitie zelf waar of alleen gevloek uit komt in party's of totaal niets.
My 2 cents
goed maar dan praten we nog steeds over gevoel! Je zegt dus dat het gevoel van saamhorigheid groter zal zijn dan de content die je al 300.000 keer gedaan hebt .... 15 jaar terug!!!

Ik denk dat het een combinatie is die je destijds gaaf vond om te spelen, de combinatie community EN de nieuwe spel wereld waar je verknocht aan raakte! neem 1 van die 2 uit de berekening en ik denk dat het "gevoel" dan snel minder word.

T zal aan mij liggen ik ben inmiddels 36 en kan mij niet meer indenken nog is "opnieuw" te beginnen aan wow. waarbij ik op de huidige versie bijna 300 mounts 400 pets en een scala van toys heb vergaard, over de achivments uit eindelijk nog niet gesproken!

Kijk ik snap best dat mensen bepaalde elementen een doodsteek voor de huidige game vinden! Maar een boel zaken die een hele boel mensen tegenwoordig niet aanstaat komt ook voort uit de evolutie van de gamer/community. Waar mensen vroeger clueless waren over kwaliteiten van anderen en het simmen van een character nog niet aan de orde van de dag was. Ga je dit dus straks ook zien op classic!! Om er vervolgens achter te komen dat die community net zo toxic is als die op huidige variant!

Ik help het mensen hopen natuurlijk dat het niet zo is, en dat mensen een geweldige tijd gaan krijgen op classic! Mijn vermoeden is echter dat zo snel als het gehyped is, die ook weer dooft en over een half jaar een x aantal van die realms zelfs als dood zijn!

tuurlijk t laatste is een speculatie, pure gok. Maar ik zit wel vaker raak met gokken dan mis! ( vreemd genoeg kom ik dan nooit in t cassino :P )

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Ieder zijn voorkeuren natuurlijk.

Mijn eigen ervaring van een paar maanden op een Vanilla pserver was gewoon enorm positief. Alles waarom ik ooit met zoveel plezier mmo's heb gespeeld zag ik opeens weer terug.
  • Het reizen door de enorme werelden, dit duurt wat langer maar hierdoor kwam ook het gevoel weer grootse gevoel weer terug.
  • De interactie met andere spelers voor het doen van quests.
  • Het samen reizen, samen door grotten gaan wat alleen te lastig is.
  • Het wachten op zeldzame mobs om samen ten strijde te trekken.
  • Het doorkruisen van vijandige gebieden op een pvp-server met je guild om daar te vechten met de andere factie.
  • Het reizen naar de dungeons om daar kennis te maken met je groepsleden en ook met elkaar te overleggen hoe de dungeon aan te pakken.
  • Het lezen van quests om zo je doelen te vinden.
  • Het craften wat ook nog echt belangrijk is om je character te versterken.
  • De uitdaging van de mobs zodra je van het veilige pad afgaat
En nee, dit vind ik niet meer terug in WoW anno 2019. Waar je met 1 druk op de knop in een raid zit. Het gevoel dat je iets bereikt is er gewoon niet meer, het is te makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Jij kan het je niet voorstellen.
Maar blijkbaar waren er genoeg mensen om Blizzard ervan te overtuigen dat ze het toch maar gaan doen.

Waarschijnlijk gaan er ook inderdaad mensen na een tijdje er weer mee stoppen, zoals mensen ook doen die bfa spelen (of gespeeld hebben).
Ik heb bfa gekocht maar ben bij lvl 114 afgehaakt, het kon me allemaal niet meer boeien.

Ik heb ook 250+ mounts and teveel pets en weet ik veel wat nog meer allemaal.
Het heeft gewoon geen waarde, het geeft geen gevoel van voldoening, het is voor iedereen haalbaar ondanks de tijd die je erin steekt.
Speel je veel, speel je nauwlijks, iedereen krijgt zijn beste items.

Zoals jij niet kan voorstellen dat er heel veel mensen graag weer classic gaan spelen.
Kunnen al de mensen die classic ervaren hebben zich niet voorstellen dat er mensen zijn die voldoening krijgen uit het spelen van bfa.

Het zijn 2 total verschillende games.
En zoals met alle games, de 1 vind dit leuk, de ander vind een ander spel leuk.

Daar komt bij, je hoeft te niet te spelen, je kan ook gewoon het hele classic gebeuren negeren als je er toch geen interesse in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
Trollen is niet nodig. Zeker niet als iemand een uitgebreide inhoudelijke reactie geeft waarbij hij je attendeert op zijn reactie door een quote maar deze leeg haalt om het leesbaarder te maken voor anderen.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2019 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
BJBoes schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:35:
goed maar dan praten we nog steeds over gevoel! Je zegt dus dat het gevoel van saamhorigheid groter zal zijn dan de content die je al 300.000 keer gedaan hebt .... 15 jaar terug!!!
Tja, aan de andere kant werd vandaag The Matrix 4 aangekondigd. Niet om het een of ander - maar we leven samen in the age of nostalgia. Vanilla private servers hebben laten zien dat er toch in ieder geval een behoorlijke kern is van mensen die inderdaad terugverlangen naar Classic.

A propos, ik heb deze week weer even ingelogd. Ik heb vier mounts en één pet (die blijkbaar nu zo'n kwartmiljoen goud waard is...). Ik ben gestopt in TBC omdat ik de richting van het spel niet meer leuk vond. Ik heb het nog wel een paar keer geprobeerd, maar wat mijn part heeft Retail het nooit meer gehaald bij Classic.

En, bij andere games uit het tijdperk van 15 jaar geleden kun je af en toe nog een greep in de kast doen en de CD weer eens in de computer mikken. Hell er zijn tegenwoordig platforms die zich toeleggen op aanbod van klassieke games. Het idee dat de beste games aller tijden per definitie dit jaar worden gemaakt ligt toch wel definitief achter ons. Maar dat kan dus nog steeds niet voor Classic WoW, tenzij je genoegen neemt met Vanilla private servers (en al hun beperkingen).

Dat wordt dus nu - in ieder geval tijdelijk - hersteld. Ja, ik ben enthousiast. Het zou kunnen dat dat aan je voorbij gaat, geen probleem hoor. Maar dat wil niet zeggen dat zoiets voor een hele horde (lol) mensen niet heel anders kan liggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:32
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tha-Skunk schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:51:
Zoals jij niet kan voorstellen dat er heel veel mensen graag weer classic gaan spelen.
Kunnen al de mensen die classic ervaren hebben zich niet voorstellen dat er mensen zijn die voldoening krijgen uit het spelen van bfa.
Ik ben er zo eentje. 1 mount is speciaal. 300 mounts een statistiek.
Liep rond in de wereld van BFA en he-le-maal niemand chatte, hooguit een trade-spammer.

Enige waar ik begrip voor heb zijn de mensen die mythics pushen op steeds moeilijker niveau. De rest is triviaal. Je drukt op een knop en je zit in een raid en wordt geteleporteerd naar de draak. Met mensen van andere servers die je nooit meer ziet na afloop. Je krijgt een item dat niets zegt, want er zijn miljoenen epics tegenwoordig.
Je bent niet meer sterker dan je omgeving waar je vroeger in begon, want in de Barrens lopen ook level 120 giraffes rond omdat alles meeschaalt. No sense of accomplishment meer. Alles is eenheidsworst. Elke class kan zichzelf healen etc etc.

Ik voelde me verloren eigenlijk. Detached van de game. Classic voelt als thuiskomen. En met mij nog honderdduizenden denk ik.

Dit dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paprika
Paprika schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://en.nostalrius.org/medias/small_info1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7Rw270N.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kOWLMqO.png

1 grote flop, gegarandeerd. :+
Hier gaan we weer... Je zou maar in het Tweakers draadje van iedere game waar je zelf geen interesse hebt gaan delen dat jij er geen interesse in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
FunkyTrip schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:15:
[...]

Ik ben er zo eentje. 1 mount is speciaal. 300 mounts een statistiek.
Liep rond in de wereld van BFA en he-le-maal niemand chatte, hooguit een trade-spammer.

Enige waar ik begrip voor heb zijn de mensen die mythics pushen op steeds moeilijker niveau. De rest is triviaal. Je drukt op een knop en je zit in een raid en wordt geteleporteerd naar de draak. Met mensen van andere servers die je nooit meer ziet na afloop. Je krijgt een item dat niets zegt, want er zijn miljoenen epics tegenwoordig.
Je bent niet meer sterker dan je omgeving waar je vroeger in begon, want in de Barrens lopen ook level 120 giraffes rond omdat alles meeschaalt. No sense of accomplishment meer. Alles is eenheidsworst. Elke class kan zichzelf healen etc etc.

Ik voelde me verloren eigenlijk. Detached van de game. Classic voelt als thuiskomen. En met mij nog honderdduizenden denk ik.
Dit is dus precies waar ik ook tegenaan loop in de huidige versie, ik had hem gister nog even aangeslingerd omdat ik nu toch een sub heb maar was na 30 min eigenlijk al weer klaar ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
Helixes schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:05:
[...]

Tja, aan de andere kant werd vandaag The Matrix 4 aangekondigd. Niet om het een of ander - maar we leven samen in the age of nostalgia. Vanilla private servers hebben laten zien dat er toch in ieder geval een behoorlijke kern is van mensen die inderdaad terugverlangen naar Classic.

A propos, ik heb deze week weer even ingelogd. Ik heb vier mounts en één pet (die blijkbaar nu zo'n kwartmiljoen goud waard is...). Ik ben gestopt in TBC omdat ik de richting van het spel niet meer leuk vond. Ik heb het nog wel een paar keer geprobeerd, maar wat mijn part heeft Retail het nooit meer gehaald bij Classic.

En, bij andere games uit het tijdperk van 15 jaar geleden kun je af en toe nog een greep in de kast doen en de CD weer eens in de computer mikken. Hell er zijn tegenwoordig platforms die zich toeleggen op aanbod van klassieke games. Het idee dat de beste games aller tijden per definitie dit jaar worden gemaakt ligt toch wel definitief achter ons. Maar dat kan dus nog steeds niet voor Classic WoW, tenzij je genoegen neemt met Vanilla private servers (en al hun beperkingen).

Dat wordt dus nu - in ieder geval tijdelijk - hersteld. Ja, ik ben enthousiast. Het zou kunnen dat dat aan je voorbij gaat, geen probleem hoor. Maar dat wil niet zeggen dat zoiets voor een hele horde (lol) mensen niet heel anders kan liggen.
ben ik met je eens ik pak zo nu en dan ook wel is uit nostalgie een oude game uit de kast! dat zijn echter SP games! geen mmo's, ik heb dit eerder geprobeerd destijds bij Lineage 2 zelfs met dezelfde mensen, het is toch anders de 2de keer en t begint snel repetatief te worden! zelfs met dezelfde groep hield dat niet lang stand, zo als ik aangaf tis toch een combinatie van beide dat wat je speeld en de community die t speeld!

zelf zit ik te wachten op Ashes of Creation. Het spel type trekt me aan en de community ( zelfs met de kleine kritieken op dit moment ) is gewoon gaaf! Bovendien ken ik Sharif een beetje heb nog in archeage tegen hem gespeeld! Ik weet dus hoe hij in elkaar zit en heb redelijk vertrouwen dat er wat moois uit komt!

offtopic die 4de matrix film begrijp ik ook niet ... hoe kan Neo nu terug keren .... hij is DOOD!!! Dit word weer zo'n film om wille van een film, van mij hoeft hij niet. Ga ik em kijken, waarschijnlijk wel ... maar zal zeker niet de eerste dag zijn van release! Waarom ik verwacht er niet veel van.

[ Voor 6% gewijzigd door BJBoes op 21-08-2019 13:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Toch hebben ze met runescape precies hetzelfde gedaan, en daar hebben ze met oldschool zoveel meer nieuwe content voor gemaakt dat het leuk blijft. Als ze gewoon de core gameplay van classic aanhouden. maar wel lekker de verhaal lijn blijven volgen is er niks aan de hand voor de komende paar jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Classic kan op zich 3 kanten op gaan. Het kan een enorm succes worden en Blizzard gaat nieuwe content voor Classic uitbrengen. Lijkt mij op zich sterk aangezien ze dan 2 games ontwikkelen (retail en classic). Een optie voor TBC/WOTLK, lijkt mij al iets aannemelijker aangezien ze weten hoe groot het succes van die expansions waren. De derde optie is dat inderdaad de hype afneemt en Classic "gewoon" Classic blijft. Persoonlijk denk ik dat het laatste scenario gebeurd, stiekem hoop ik op de tweede optie maar als er nieuwe Classic content komt zou dat wel heel vet zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gjan
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 27-09-2020
Welkom op Tweakers @Gjan! recruitment is hier niet toegestaan. Ik heb daarom de inhoud van je bericht verwijderd. Je kunt bovenin het forum beleid lezen. Als tip: onderin topics staat vaak een groot rood blok. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2019 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Gjan schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:31:
hey,

Ik ben zelf ook nog op zoek naar mensen om mee te spelen, heb op moment een discord group gemaakt waar we ons verzamelen zowel Be als Nl'ers. Gaan op PvE realm Pyrewood spelen.
Ik weet dat de meeste naar een pvp server gaan maar moest je interesse hebben, stuur me dan een bericht.
jammer dat je op pyrewood zit. volgens mij is er ook al een groep aan het formeren op mirage :P misschien even onderlin contacten leggen om te kijken of we nog 1 groep kunnen creeeren die op 1 van de pve servers gaat samenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47

Ieder zijn mening (weet niet of je probeert te vissen hier :P )

Maar ik heb zelf nooit classic gespeeld, wel paar maandjes burning legion en de expansie daar voor, puur om met vrienden te spelen want WoW heeft me nooit echt geboeid.

Ze hadden me zo gek gekregen om het toch te gaan proberen en ik moet zeggen dat ik de testserver al 20x uitdagender en interessanter vind dan wat het nu is.
Veel MMO's vind ik tegenwoordig te casual, er valt weinig voldoening uit te halen, bij classic voelt dit anders.

Daarnaast vind ik de open world PvP mogelijkheden echt mooi, nu moet je geloof ik flaggen voor open world pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Gjan schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:31:
hey,

Ik ben zelf ook nog op zoek naar mensen om mee te spelen, heb op moment een discord group gemaakt waar we ons verzamelen zowel Be als Nl'ers. Gaan op PvE realm Pyrewood spelen.
Ik weet dat de meeste naar een pvp server gaan maar moest je interesse hebben, stuur me dan een bericht.
Wij hebben inderdaad ook een discord group met WoW characters op Mirage PVE, ook met NL/BE'ers ;)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
DivineNL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:54:
[...]

Ieder zijn mening (weet niet of je probeert te vissen hier :P )

Maar ik heb zelf nooit classic gespeeld, wel paar maandjes burning legion en de expansie daar voor, puur om met vrienden te spelen want WoW heeft me nooit echt geboeid.

Ze hadden me zo gek gekregen om het toch te gaan proberen en ik moet zeggen dat ik de testserver al 20x uitdagender en interessanter vind dan wat het nu is.
Veel MMO's vind ik tegenwoordig te casual, er valt weinig voldoening uit te halen, bij classic voelt dit anders.

Daarnaast vind ik de open world PvP mogelijkheden echt mooi, nu moet je geloof ik flaggen voor open world pvp.
de divine van albion?

waar ga jij spelen en welke side?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
mierenmepper schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:57:
[...]

de divine van albion?

waar ga jij spelen en welke side?
Ja Zeker!

Golemagg Horde ;). Weet niet wat jij gaat doen maar als je plannen er op lijken stuur me dan gerust een PM.

EDIT: De naam mierenmepper zegt me niet zo heel veel (slecht geheugen), wie ben jij op Albion dan? :P

[ Voor 14% gewijzigd door DivineNL op 21-08-2019 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
DivineNL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:59:
[...]

Ja Zeker!

Golemagg Horde ;). Weet niet wat jij gaat doen maar als je plannen er op lijken stuur me dan gerust een PM.

EDIT: De naam mierenmepper zegt me niet zo heel veel (slecht geheugen), wie ben jij op Albion dan? :P
ik denk dat ik sharrazhahahaha ofzo ga..

ik was trouwens altijd hyckz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
mierenmepper schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:01:
[...]

ik denk dat ik sharrazhahahaha ofzo ga..

ik was trouwens altijd hyckz
Hyckz zegt me inderdaad nog wel iets! Succes op Shazzrah in ieder geval. Mocht je naar een andere switchen, altijd welkom bij de Horde van Golemagg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ben ook onderdeel van eens internationale Horde guild die voorheen voornamelijk actief was op een pserver, en nu naar Golemagg gaat. Ik ben benieuwd wie van hier ik allemaal tegen ga komen :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika

Meer content die laat zien hoe zelfs de beste guilds (world first Atiesh) verbleken met de gemiddelde WoW speler vandaag de dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 152% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deleon78 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:07:
Ik heb vooral gewoon zin om te gaan spelen en al die negatieve shit achter ons te laten.

Edit:
Vrienden van me willen wel eens wow proberen straks. Weet iemand of je ook met een starter account kan spelen? Of iets van RAF?
Ja, zolang je maar gametime of een sub hebt. En een Battle.net account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben er uit: ik ga beginnen met het character waar ik 15 jaar terug ook mee.begonnen ben: een dwarf rogue! Normaliter zou ik nu een female maken, maar dan wijk ik af van 15 jaar terug. Male dwarf rogue it is. Combat spec.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Helixes
EDIT: nm

[ Voor 98% gewijzigd door Helixes op 22-08-2019 09:33 ]

• Zspirit
Wat is nu de exacte release date voor ons nederlanders?
3:00 p.m. PDT is 12 uur snachts voor ons als ik mij niet vergis.
Dus dinsdag op woensdag nacht om 00:00?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:27

IWriteCode

Less = more

Maandag op dinsdagnacht om 0:00

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_entry_media/ui/UI5GHS0013QD1557845843113.jpg

(bron: https://worldofwarcraft.c...unch-and-testing-schedule )

[ Voor 30% gewijzigd door IWriteCode op 22-08-2019 09:43 ]

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Q: Will servers be brought down at some point before release or will players be able to sit at character select waiting for “Enter World” to activate?
A: We are likely to perform some kind of realm restarts or maintenance between now and launch. However, in the minutes leading up to launch, our plan is that the realms will up and available and the Enter World button will instantly light up once we’re launched.

Dus .. goed van te voren inloggen om de que's te vermijden, ik verwacht iig wel dat een gigantische drukte wordt in de starter-zones

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Metallize schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:09:

Dus .. goed van te voren inloggen om de que's te vermijden, ik verwacht iig wel dat een gigantische drukte wordt in de starter-zones
Gewoon niet te moeilijk doen en genieten van de chaos ;)
Layering zorgt ervoor dat het ook weer niet extreem druk aanvoelt.

Dit dus.

• Zspirit
Ik heb toch besloten geen vrij te nemen. Ik ga gewoon lekker slapen en zie het de dag erna wel.
Iedereen wil "Ahead of the Curve" blijven maar ik denk dat ik juist op mijn gemakje lekker achter "the Curve" aan wandel.
Als blizz dat layeren een beetje goed doet zou je dan ook geen last hebben van "the Curve".

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zspirit schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:34:
Ik heb toch besloten geen vrij te nemen. Ik ga gewoon lekker slapen en zie het de dag erna wel.
Iedereen wil "Ahead of the Curve" blijven maar ik denk dat ik juist op mijn gemakje lekker achter "the Curve" aan wandel.
Als blizz dat layeren een beetje goed doet zou je dan ook geen last hebben van "the Curve".
+1.

Andere reden om geen vrij te nemen voor mij is dat ik geen zin heb in frustraties omdat de inlogserver ontploft 5 minuten na de live-gang. :P

En verder zien we wel.

• Metallize
Gaius schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:44:
[...]

+1.

Andere reden om geen vrij te nemen voor mij is dat ik geen zin heb in frustraties omdat de inlogserver ontploft 5 minuten na de live-gang. :P

En verder zien we wel.
Of je zit in de situatie zoals ik waar je ongeveen nog 19 vakantiedagen hebt voor de rest van het jaar , en je neemt gewoon vrij op donderdag en vrijdag ;).... op woensdag avond ga ik weer eens oldskool gamen O+

(Mocht van mn baas niet de hele maand december vrij nemen ;w )

• Thomas H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 20:46
Zspirit schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:34:
<knip>Iedereen wil "Ahead of the Curve" blijven maar ik denk dat ik juist op mijn gemakje lekker achter "the Curve" aan wandel.
<knip>
Nou inderdaad. Ik heb wel het vermoeden dat ik een paar keer in ga loggen in September, maar ik heb pas in oktober echt tijd beschikbaar. Heb zo het vermoeden dat ik dan alsnog met plezier door Azeroth kan wandelen, hoor :)

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Poah, ik heb de week na launch 2 weken vakantie....maar ga deze ervaring niet geheel no-lifen.
Wil toch wel wat ervaring opdoen etc, meer nadruk op community en alles er om heen.

Met de afgelopen expansion releases was het (voor mij dan) een race naar max level omdat ik mee wou in de server firsts etc.

Firemaw, here i come.

[ Voor 3% gewijzigd door ragged op 22-08-2019 12:11 ]

1

• Iusedto
Is een ieder al uit zijn of haar class ?

http://www.strawpoll.me/18519873

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Want er zijn nog niet genoeg strawpolls...

• huntedjohan
ragged schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:11:
Poah, ik heb de week na launch 2 weken vakantie....maar ga deze ervaring niet geheel no-lifen.
Wil toch wel wat ervaring opdoen etc, meer nadruk op community en alles er om heen.

Met de afgelopen expansion releases was het (voor mij dan) een race naar max level omdat ik mee wou in de server firsts etc.

Firemaw, here i come.
mijn vakantie eindigt deze week. maar ga me er ook niet druk om maken. dinsdag gewoon werken en als ik op tijd klaar ben met werken rustig aan beginnen. moet wel leuk blijven voor iedereen.

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:13
Heb nog geen idee wat ik wil spelen, ben al 5x van mening veranderd deze week :+

Denk dat het Warlock wordt, maar misschien toch rogue of Hunter.......... 8)7

PSN: Deltoidius

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Thomderanged schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:29:
Heb nog geen idee wat ik wil spelen, ben al 5x van mening veranderd deze week :+

Denk dat het Warlock wordt, maar misschien toch rogue of Hunter.......... 8)7
Flip a coin? Ik denk dat dit iets is waar iedereen mee zit/zat, zeker omdat je niet makkelijk van char kan wisselen..

1

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
huntedjohan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:18:
[...]

mijn vakantie eindigt deze week. maar ga me er ook niet druk om maken. dinsdag gewoon werken en als ik op tijd klaar ben met werken rustig aan beginnen. moet wel leuk blijven voor iedereen.
Release is 12u snachts.

• huntedjohan
om 5 uur gaat wekker voor werk. dus mij zul je 12 uur snachts niet online zien _/-\o_

• tuinïnen

tuinïnen

huntedjohan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:34:
[...]

om 5 uur gaat wekker voor werk. dus mij zul je 12 uur snachts niet online zien _/-\o_
Eerder naar bed en om 12 uur opstaan zodat je tot 5 uur doorkan?

Release op mijn eigen verjaardag, maar of ik dan helemaal niet moet slapen weet ik nog niet of dat zo'n goed idee is. Ik kan altijd nog zeggen dat ik niet heb kunnen slapen van de spanning voor de kado's.

Zelf wilde ik eerst een warrior beginnen, maar toch besloten om voor de uitdaging te gaan van een priest en hopelijk ook wat te kunnen healen. De balans tussen damage en healen vinden zal nog een kleine uitdaging worden.

• huntedjohan
tuinïnen schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:38:
[...]

Eerder naar bed en om 12 uur opstaan zodat je tot 5 uur doorkan?

Release op mijn eigen verjaardag, maar of ik dan helemaal niet moet slapen weet ik nog niet of dat zo'n goed idee is. Ik kan altijd nog zeggen dat ik niet heb kunnen slapen van de spanning voor de kado's.

Zelf wilde ik eerst een warrior beginnen, maar toch besloten om voor de uitdaging te gaan van een priest en hopelijk ook wat te kunnen healen. De balans tussen damage en healen vinden zal nog een kleine uitdaging worden.
Vind classic leuk maar niet zo bijzonder dat ik het 'snachts ga spelen voor m'n werk 😂. 15 jaar terug had ik dat wel gedaan denk.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben overdag aan het werk en 's avonds heb ik een (volledig optionele) BBQ van mijn werk. Maar gezien mijn positie als publiek figuur vind ik het eigenlijk niet kunnen om niet te komen, terwijl ik toch ook liever lekker thuis achter mijn toetsenbordje kruip, ik maak al genoeg uren voor mijn werk ;(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zelf heb ik drie weken vrij genomen om de hele rit nog 1x mee te maken (ik game al minstens 10 jaar niet meer serieus). Als ik na 2 weken er klaar mee ben, dan cancel ik de laatste week.

Ondertussen allerlei klussen in huis bedacht. 2 uur spelen, uurtje iets nuttigs, 2 uur spelen, uurtje sporten etc etc.

Op releasenacht ga ik lekker de startzone 1-5 uitspelen en dan naar bed. Zal max. uurtje of 2 worden denk ik. Goeie nachtrust en dan lekker de ochtend bingen.

Dit dus.

• Paprika
Ik heb juist andere plannen. Ik ga kijken of ik op tijd kan slapen en sta om 5 uur op. Mensen zijn of al slapen of ze zijn dan de starterzone uit. Dan heb ik het lekker rustig. :+

• Metallize
maarja om het echte nostalgisch gevoel te krijgen , moet ik natuurlijk natuurlijk weer axe deodorant kopen, ipv douchen :P (dat doet me soms echt denken aan WoW , als iemand het bij het sporten gebruikt ) , en mn moeder moet dan elke avond weer de deur openmaken en zeggen " Hey! t is 12 uur naar bed jong!! " .... maargoed ik woon al een dikke 10 jaar niet meer thuis of in Nederland, dus dat wordt lastig ,

[ Voor 14% gewijzigd door Metallize op 22-08-2019 13:46 ]

• Deleon78
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

• Gixxer27
FunkyTrip schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:01:
Zelf heb ik drie weken vrij genomen om de hele rit nog 1x mee te maken (ik game al minstens 10 jaar niet meer serieus). Als ik na 2 weken er klaar mee ben, dan cancel ik de laatste week.

Ondertussen allerlei klussen in huis bedacht. 2 uur spelen, uurtje iets nuttigs, 2 uur spelen, uurtje sporten etc etc.

Op releasenacht ga ik lekker de startzone 1-5 uitspelen en dan naar bed. Zal max. uurtje of 2 worden denk ik. Goeie nachtrust en dan lekker de ochtend bingen.
Ik denk dat je door de drukte dat 1-5 in 2 uurtjes wel kan vergeten ;)

• Golderado
  • Laatst online: 11-09 14:50
Zijn er ook tweaker guilds in opkomst hiervoor? (indien het niet hier mag vanwege recruitment, graag via pm)

Dan weet ik iig of er een bepaalde server is die ik moet joinen.

Worden de graphics als voorheen of zullen die toch een beetje opgeschroefd worden?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Gixxer27 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:28:
[...]

Daar is layering dus voor :P

• Paprika
Golderado schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:31:
Worden de graphics als voorheen of zullen die toch een beetje opgeschroefd worden?
Er is een Classic optie die de graphics zo dicht mogelijk nabootst. Daarnaast zijn er een aantal verbeteringen, voornamelijk betreffende licht en water. De models zijn hetzelfde.

• Gixxer27
Klopt maar dan nog denk ik dat er voor mobs nog wel eens druk kan zijn aangezien je de mob eerst moet taggen en dit niet shared is net als in retail. O-)

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gixxer27 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:28:
[...]

Nee joh. Zelfs als je gewoon non-stop in een hoekje mobs gaat killen zonder quests te doen ben je wel level 5 tegen die tijd. Zelfs tijdens de stresstest was het prima te doen.

Ik ben al level 3 als ik aankom in de NE start zone (roll een dwerg en ren dan daar naar toe).
Wat mensen *wel* kunnen vergeten is 1-10 in 2 uur, iets dat je wel in speed runs op bijna lege servers haalt.
Alleen degenen die echt voor de crowd uit rennen kunnen dat halen.
Paprika schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:04:
Ik heb juist andere plannen. Ik ga kijken of ik op tijd kan slapen en sta om 5 uur op. Mensen zijn of al slapen of ze zijn dan de starterzone uit. Dan heb ik het lekker rustig. :+
Tja, ik wil gewoon even die massale launch meemaken. Lijkt me geweldig, die chaos van tientallen level 1's in het begin, rollebollend om boars en wolves.

[ Voor 40% gewijzigd door FunkyTrip op 22-08-2019 14:40 ]

Dit dus.

• Gixxer27
FunkyTrip schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:37:
[...]

Nee joh. Zelfs als je gewoon non-stop in een hoekje mobs gaat killen zonder quests te doen ben je wel level 5 tegen die tijd. Zelfs tijdens de stresstest was het prima te doen.

Ik ben al level 3 als ik aankom in de NE start zone (roll een dwerg en ren dan daar naar toe).
Wat mensen *wel* kunnen vergeten is 1-10 in 2 uur, iets dat je wel in speed runs op bijna lege servers haalt.
Alleen degenen die echt voor de crowd uit rennen kunnen dat halen.
Ik moet het nog zien met dat layering en hoe druk het daadwerkelijk is, ik heb op pservers er toch echt in Undead starting zone langer dan 2 uur over gedaan om dat de mobs sneller lagen als dat ze spawnde en mensen er bijna voor in de rij stonden |:(

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Gewoon" groepje van 5 guildies maken en knallen toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Zspirit
FunkyTrip schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:37:
[...]
Hoe kun je dit slim aanpakken? Dit wil ik ook doen.
Ik ga dwarf priest rollen voor fearward maar ik wil graag in het nightelf gebied beginnen.
Alleen dat eind lopen en 10x sterven zoek ik niet zo.
Ook is het verstandig om op lowlvl in een ander startgebied te beginnen als je de mount van die faction tof vindt.

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
Lol @FunkyTrip, 3 weken vrij genomen voor een game? :o

Volgens mij is juist vooral frustrerend om zo voorop te lopen.Veel start up problemen en later relatief weinig mensen om dungeons te doen e.d. Met de massa mee lopen heeft ook zo zijn voordelen schat ik zo.

Zelf kan ik alleen maar dromen om uberhaupt een dag te gamen. Met een gezin incl. 2 kleintjes van 1 en 3 kan pa echt niet de hele dag voor de pc gaan zitten. Paar avondjes (max 2-3 uur) in de week ben ik al blij :+ .

Ik zie het allemaal wel, heb mezelf maar ingesteld om rustig naar 60 te levelen op m'n eigen tempo. De shit van een launch heb ik bij de release van WoW al meegemaakt en dat was frustrerend genoeg. Te druk, framedrops en disconnects. Was je uren bezig en nog niks opgeschoten... Dat voelde toen echt als verloren tijd. Ik denk overigens wel dat het nu beter gaat, toen was er echt 0 ervaring.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zspirit schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:02:
[...]

Hoe kun je dit slim aanpakken? Dit wil ik ook doen.
Ik ga dwarf priest rollen voor fearward maar ik wil graag in het nightelf gebied beginnen.
Alleen dat eind lopen en 10x sterven zoek ik niet zo.
Ook is het verstandig om op lowlvl in een ander startgebied te beginnen als je de mount van die faction tof vindt.
10x sterven :?
Ik doe effe een delivery quest in de dwarf start zone en dan ren ik die gang in. Daar is alles dood door andere spelers en anders ga je hooguit 1x dood.
Dan neem je de shortcut bij Gnomeregan. Daar krijg je hooguit 1 of 2x een hogere level mob achter je aan. Er is daar immers hoog in de berg een overgang naar de Wetlands. Daar ga je dood en res je bij Menethil :Y

Repgain is overigens veel minder dan op pservers. Ook al krijg je max rep van quests in start zones moet je nog steeds flink runecloth grinden aan het eind van de rit voor exalted ;)

[ Voor 10% gewijzigd door FunkyTrip op 22-08-2019 15:11 ]

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MrFl0ppY schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:04:
Lol @FunkyTrip, 3 weken vrij genomen voor een game? :o
Heb 10+ jaar niet meer serieus gegamed. Gun me dat pleziertje :P
Geen kids, zeeen van tijd en veel vrije dagen. Ik hoef niet zo nodig naar verre oorden.
Hierna nog steeds 20 dagen over tot eind dit jaar. Zal wel weekje all-in ergens pakken in december denk ik.

Dit dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Ik heb ook 3 weken vakantie genomen puur voor classic.

En heb nog 25 dagen over, ik krijg ze niet op.

Nummer van de pizzaboer onder speeddial.
Touwtje door de bus, note bij order : afgeven op zolder. (ps kijk uit voor de Dobermann)

Laat het maar snel Maandag nacht worden.

• Metallize
FunkyTrip schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:07:
[...]

10x sterven :?
Ik doe effe een delivery quest in de dwarf start zone en dan ren ik die gang in. Daar is alles dood door andere spelers en anders ga je hooguit 1x dood.
Dan neem je de shortcut bij Gnomeregan. Daar krijg je hooguit 1 of 2x een hogere level mob achter je aan. Er is daar immers hoog in de berg een overgang naar de Wetlands. Daar ga je dood en res je bij Menethil :Y

Repgain is overigens veel minder dan op pservers. Ook al krijg je max rep van quests in start zones moet je nog steeds flink runecloth grinden aan het eind van de rit voor exalted ;)
als nightelf zeinde , weet ik wel dat je makkelijk naar westfall kon gaan , door je character te laten verdrinken als je in de zee ten noorden bent van winterspring... dan wordt je geport naar de sentinel hill graveyard

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Metallize schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:25:
[...]

als nightelf zeinde , weet ik wel dat je makkelijk naar westfall kon gaan , door je character te laten verdrinken als je in de zee ten noorden bent van winterspring... dan wordt je geport naar de sentinel hill graveyard
En dat doe je dus omgekeerd ook. Alleen moet je dan het ene gangetje de berg op weten te vinden.
Aan de andere kant heeft de deathrun ook wel zijn charme en je krijgt nog wat exploration XP (en flight path in Loch Modan).

Dit dus.

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Tha-Skunk schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:15:
Ik heb ook 3 weken vakantie genomen puur voor classic.

En heb nog 25 dagen over, ik krijg ze niet op.

Nummer van de pizzaboer onder speeddial.
Touwtje door de bus, note bij order : afgeven op zolder. (ps kijk uit voor de Dobermann)

Laat het maar snel Maandag nacht worden.
Dacht dat release pas om 07:00 was. Niet dat je voor Jan L zit te wachten tot 00:00.

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Ø Spawn

Ø Rennen naar Stormwind

Ø Flightpoint stormwind

Ø Heartstone zetten in stormwind (helemaal als je mage bent, geen class trainer in NE zone).

Ø Deeprun Tram naar Ironforge

Ø Flightpoint Ironforge

Ø Over de Bergen naar Menethil
YouTube: Dun Morogh to Menethil Harbor Death Skip

Ø Menethil Flightpoint

Ø Boot naar Darkshore

Ø Darkshore Flightpoint

Ø Boot naar Teldrassil

Ø Flight point Darnassus

[ Voor 19% gewijzigd door Kleaudzak op 22-08-2019 16:34 ]

• elkaan
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 26-08-2019
Kleaudzak schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:54:
Ø Over de Bergen naar Menethil

Ø Menethil Flightpoint
Ik ga wss Dwarf priest rollen op Shazzrah en wil gelijk beginnen met rep voor de NE mount. Hoe komt je over de bergen naar Menethil? Trouwens kan evt party-en as dinsdag om 0.00 of guild joinen

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Deleon78 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:49:
[...]

Lees even een paar posts terug :) 00.00
Ah ok. Ach het is ook niet van toepassing voor mij. Ik kan pas woensdag starten.

• Zspirit
elkaan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:59:
[...]

Ik ga wss Dwarf priest rollen op Shazzrah en wil gelijk beginnen met rep voor de NE mount. Hoe komt je over de bergen naar Menethil? Trouwens kan evt party-en as dinsdag om 0.00 of guild joinen
Ik heb precies het zelfde plan en de zelfde vraag.
Als ik het google zie ik alleen maar mensen die zeggen de boot te pakken in SW.
Maar dat is natuurlijk mogelijk niet in classic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 96% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:20 ]

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Dam...Door de post van Blizzard hebben wij maar besloten om te verkassen naar Firemaw, Blizzard geeft namelijk aan dat de que op Golemagg en Shazzrah enkele uren kan/zal duren en aangezien wij met een groep tijdens launch gaan spelen zal de ervaring wat beter zijn op Firemaw dan Golemagg zoals het er nu uitziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zspirit
Deleon78 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:23:
Lezen jullie de posts wel? Kleaudzak heeft instructies gepost.
Jawel maar toen stond die handige youtube link er nog niet bij. O-)
Thanks @Kleaudzak !

• Tha-Skunk
Marshalty schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:31:
Dam...Door de post van Blizzard hebben wij maar besloten om te verkassen naar Firemaw, Blizzard geeft namelijk aan dat de que op Golemagg en Shazzrah enkele uren kan/zal duren en aangezien wij met een groep tijdens launch gaan spelen zal de ervaring wat beter zijn op Firemaw dan Golemagg zoals het er nu uitziet.
Leuk!

Wij zijn ook gemoved naar firemaw om dezelfde reden.

Laten we hopen dat het daar speelbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Was niet van plan om weer te gaan spelen maar begint toch wel weer te kriebelen. In vanilla NE Druid gespeeld en daarna in Wotlk Undead Rogue. Maar eens goed nadenken wat ik nu wil gaan spelen. Voorkeur gaat uit naar Horde. Healing class is altijd leuk maar ook altijd wel een zwak voor hunters gehad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hoe dichter we bij de 27e komen hoe meer zin ik er in krijg! :o Beetje aankutten in Vanilla, en ondertussen lekker simracen. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:27

IWriteCode

Less = more

Komen maandag nog 4 PVP servers bij @ EU.

Ook mag je dan tot 10 namen reserveren per server en maximaal 50 in totaal:
26 August 2019 10:00 , we will remove the limitation on only creating a total of three WoW Classic characters per WoW account. Thereafter, players will be able to create up to 10 characters per Classic realm, for a total of 50 characters across all Classic realms per WoW account.

Additionally, at 26 August 2019 10:00 , we will open the following new realms in this region:
Name Type Language
Flamelash PvP English
Gandling PvP English
Mograine PvP English
Nethergarde Keep Normal English
Razorgore PvP English
At this time, all realms that have a Full or High population tag are expected to experience extended queues. We urge players on realms marked Full or High to plan to play on one of these new realms to avoid the longest queues, and to help spread the player population as evenly as possible and provide the best play experience for everyone.
bron: https://classic.wowhead.c...realms-coming-august-26th

Less = more

Pagina: 1 ... 20 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat