.
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:22 ]
Iemand die hier nog iets over wil zeggen?Nielster schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:07:
Ik heb besloten Alliance te spelen maar heb jullie hulp nodig bij het kiezen van een class. Ik twijfel tussen shadow priest, soul link warlock of een hunter.
Ik zal veelal solo spelen met focus op wpvp/battlegrounds aangezien ik geen tijd heb om in de avonden te raiden. Ik hoop rank 10 te halen.
Op dit moment neig ik naar warlock, maar vraag me af of ik zonder raid gear kans maak in pvp. Zijn soul link warlocks ook gear dependant?
Hunter staat op dit moment op twee. Ik vind de groene pvp gear er erg gaaf uit zien, plus ze zijn minder gear dependant dan warlock en priests wat de weg naar rank 10 makkelijker/leuker maakt. Wel een erg hoge skillcap.
Shadow priest op drie, hoe zal dit gaan op weg naar rank 10 zonder al te goede gear?
Benieuwd naar jullie mening!
Zo ver ik me kan herinneren is SP best pittig in PVP zonder gear. Maar een beest als je t goed kan. Zowel Warlock als Hunter zijn altijd een goede keuze.Nielster schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:50:
[...]
Iemand die hier nog iets over wil zeggen?
Je hebt naast je originele account waaarschijnlijk ooit een starter edition gekozen om mee te spelen, welke gratis is.So_Surreal schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:30:
[...]
Die krijg ik ook steeds nadat ik een realm aangemaakt heb.
Wel vaag, ik heb nog geen subscription en kan wel kiezen tussen 2 accounts (WoW1 & WoW2), de ene is starter edition en de anders is Legion.
Dit dus.
Verwijderd
Niet alle guilds raiden in de avond, mocht je dit toch willenNielster schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:50:
[...]
Iemand die hier nog iets over wil zeggen?
Thanks, ik had al een ticket aangemaakt of de accounts samengevoegd konden worden.Galen2850 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:32:
Starter edition ('WoW1' account) removen kan via deze link en dan de optie 'Remove Starter Edition' kiezen.
https://eu.battle.net/support/en/help/product/wow/181
Hoe kun je precies zien welke characters er op diverse accounts nog aanwezig zijn. Ik heb dus een WoW1 en een WoW3 beide met Legion expansion zo te zien. Maar uit mijn hoofd is WoW1 al heel lang niet meer actief geweest en heb ik WoW3 2 jaar geleden nog voor het laatst gebruikt en zou dat account dus al mijn characters nog moeten bevatten.So_Surreal schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:51:
[...]
Thanks, ik had al een ticket aangemaakt of de accounts samengevoegd konden worden.
Maar gisteren even retail geinstalleerd en zag dat er geen characters op de start edition stonden, dus die maar verwijderd.
Gisteren gewoon retail geinstalleerd, die geopend, en toen op beide accounts ingelogd ?varzgul schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:59:
[...]
Hoe kun je precies zien welke characters er op diverse accounts nog aanwezig zijn. Ik heb dus een WoW1 en een WoW3 beide met Legion expansion zo te zien. Maar uit mijn hoofd is WoW1 al heel lang niet meer actief geweest en heb ik WoW3 2 jaar geleden nog voor het laatst gebruikt en zou dat account dus al mijn characters nog moeten bevatten.
Vroeger kon je dit per account inzien, maar ik zie dit niet meer terug op de site? Ik wil uiteraard enkel een subscription nemen op het account dat het meest recent is, mocht ik uiteindelijk ook nog BfA ooit aanschaffen.
Iemand een idee?
Aah, echt ingame bedoel je? Tot je in de character select screen komt? Dat kon vroeger toch helemaal niet?So_Surreal schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:00:
[...]
Gisteren gewoon retail geinstalleerd, die geopend, en toen op beide accounts ingelogd ?
Ik had toen ik dit deed geen subscription.
Je kan wel inloggen en je characters zien maar alleen niet spelen.
Nee volgens mij kon dit vroeger inderdaad niet, maar ik was gewoon zo brutaal om het te proberen.varzgul schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:01:
[...]
Aah, echt ingame bedoel je? Tot je in de character select screen komt? Dat kon vroeger toch helemaal niet?
Ik heb in principe 1 Battle.net account maar twee WoW accounts binnen dat account. Weet dus niet of we over hetzelfde praten?
Als je geen actieve sub hebt dan kun je wel inloggen op het account, maar functioneert het account als een Starter Edition (met alle bijbehorende beperkingen.) Eén van de beperkingen is dat je maximaal tot level 20 mag spelen. Op alle characters hoger dan level 20 kan je dus niet inloggen.varzgul schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:01:
[...]
Aah, echt ingame bedoel je? Tot je in de character select screen komt? Dat kon vroeger toch helemaal niet?
Ik heb in principe 1 Battle.net account maar twee WoW accounts binnen dat account. Weet dus niet of we over hetzelfde praten?
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
[ Voor 75% gewijzigd door Helixes op 09-08-2019 12:31 ]
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Dat is ook de bedoeling van een stress test, dit is niet bedoeld voor spelers maar voor de beheerders van hun infrastructuur.Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:43:
Het zijn dus maar 4 servers in totaal, jammer.. dan wordt het veel te druk.
Ik zei dit niet voor niks natuurlijk. Blizzard heeft zelf al te kennen gegeven dat de servers van de stresstest ook de live servers worden, zodat je nu alvast kan checken op welke server je met vrienden of met je guild gaat spelen. Dus het worden er (voor nu?) maar 4. En dat is jammer.Pandanl schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:45:
[...]
Dat is ook de bedoeling van een stress test, dit is niet bedoeld voor spelers maar voor de beheerders van hun infrastructuur.
Het aantal servers maakt verder toch helemaal niets uit? Ik gok dat het nog vrij ruim is met de verwachte playerbase na de eerste maandMunki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Ik zei dit niet voor niks natuurlijk. Blizzard heeft zelf al te kennen gegeven dat de servers van de stresstest ook de live servers worden, zodat je nu alvast kan checken op welke server je met vrienden of met je guild gaat spelen. Dus het worden er (voor nu?) maar 4. En dat is jammer.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:22 ]
Waar heb je die info vandaan?Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Ik zei dit niet voor niks natuurlijk. Blizzard heeft zelf al te kennen gegeven dat de servers van de stresstest ook de live servers worden, zodat je nu alvast kan checken op welke server je met vrienden of met je guild gaat spelen. Dus het worden er (voor nu?) maar 4. En dat is jammer.
Lijkt mij heel sterk. Zie de link waar dit in staat beschreven dan ook graag tegemoet.Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
En anno 2019 is bijschalen zoveel sneller/makkelijker. Ik maak me echt geen zorgen. Ook Blizzard weet inmiddels wel hoe ze moeten schalen qua infra.Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Dit is een account.
Geen idee waar je dit vandaan hebt, maar de realm list wordt als het goed is vandaag bekend gemaakt en aan het aantal variaties kunnen dat er nooit "maar" 4 zijn.Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Verwijderd
Ehh, waar heb jij het over? Er is helemaal nog geen server lijst bekend gemaakt.Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Ik denk dat je dat van maandag bedoeld met het reserveren van character names + kiezen van server.Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Is nog helemaal niet bekend het aantal servers, ik citeer een blue post.Munki schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Bijschalen is vermoedelijk ook niet het probleem. iets als: "Rechtermuisnop + "Create extra Realm" + Enter preferencesGrvy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:30:
[...]
En anno 2019 is bijschalen zoveel sneller/makkelijker. Ik maak me echt geen zorgen. Ook Blizzard weet inmiddels wel hoe ze moeten schalen qua infra.het is geen 2004 meer, mensen!
Dit is een account.
[ Voor 97% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Ivysaur op 09-08-2019 14:44 ]
Ik meen dit ergens gelezen te hebben op de officiële forums, maar kan het niet terugvinden. Slecht verhaal natuurlijk. Dus, correctie: Ik ben benieuwd hoeveel servers er straks beschikbaar zijn.Pandanl schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:31:
[...]
Geen idee waar je dit vandaan hebt, maar de realm list wordt als het goed is vandaag bekend gemaakt en aan het aantal variaties kunnen dat er nooit "maar" 4 zijn.
Aangezien je PVP, PVE, RP-PVP en RP-PVE hebt.
[ Voor 72% gewijzigd door Dennism op 09-08-2019 18:34 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]
met die pvp servers ben je toch altijd flagged voor pvp? heb daar nooit zon zin in. wil gewoon mn eigen ding kunnen doen zonder lastig gevallen te worden door die horesdanslo schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:36:
Ik ga zelf op de RP-PvP (Zandalar Tribe) server spelen, Horde.
Minder kans op streamers / mensen die streamers volgen, meer kans dat de server niet zo snel doodbloedt, iets serieuzer/ouder volk meestal.
Naam | Type |
Golemagg | PvP |
Hydraxian Waterlords | RP |
Mirage Raceway | Normal |
Pyrewood Village | Normal |
Shazzrah | PvP |
Zandalar Tribe | RP-PvP |
Naam | Type |
Auberdine | Normal |
Sulfuron | PvP |
Naam | Type |
Everlook | Normal |
Lucifron | PvP |
Naam | Type |
Хроми (Chromie) | Normal |
Пламегор (Flamegor) | PvP |
Name | Type |
Atiesh | Normal |
Mankrik | Normal |
Myzrael | Normal |
Pagle | Normal |
Faerlina | PvP |
Fairbanks | PvP |
Herod | PvP |
Thalnos | PvP |
Whitemane | PvP |
Bloodsail Buccaneers | RP |
Grobbulus | RP-PvP |
Name | Type |
Arugal | PvP |
Remulos | Normal |
[ Voor 90% gewijzigd door Ivysaur op 09-08-2019 20:31 ]
De keuze is weer niet reuze als casuel Europeaan. Twee normaal Engels sprekende servers. Dat wordt een flink queue time. Us heeft er zoals gewoonlijk weer lekker veel.Cannoli schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:12:
Een overzicht van alle servers.
Europese Servers (Engels)
Naam Type Golemagg PvP Hydraxian Waterlords RP Mirage Raceway Normal Pyrewood Village Normal Shazzrah PvP Zandalar Tribe RP-PvP
Europese Servers (Frans)
Naam Type Auberdine Normal Sulfuron PvP
Europese Servers (Duits)
Naam Type Everlook Normal Lucifron PvP
Russische Servers
Naam Type Хроми (Chromie) Normal Пламегор (Flamegor) PvP
US Servers
Name Type Atiesh Normal Mankrik Normal Myzrael Normal Pagle Normal Faerlina PvP Fairbanks PvP Herod PvP Thalnos PvP Whitemane PvP Bloodsail Buccaneers RP Grobbulus RP-PvP
Oceanic Servers
Name Type Arugal PvP Remulos Normal
Tja, dat krijg je als je een regio gaat verdelen in meerdere talen. Bij elkaar zijn het er voor EU en NA ongeveer even veel.grote_oever schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:11:
[...]
De keuze is weer niet reuze als casuel Europeaan. Twee normaal Engels sprekende servers. Dat wordt een flink queue time. Us heeft er zoals gewoonlijk weer lekker veel.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
[ Voor 112% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is maar goed ook. Nu hebben die lui lekker hun eigen servers. Is wel zo fijn. Nu is de voertaal Engels, helemaal goed.spone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:21:
[...]
Tja, dat krijg je als je een regio gaat verdelen in meerdere talen. Bij elkaar zijn het er voor EU en NA ongeveer even veel.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2019 22:39 ]
Same. Horde-side. Guild is wel heel handig, dus zal wel gelijk een guild joinen. Twijfel nog steeds over SP of Rogue, gelukkig heb ik nog heel even.MrVegeta schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:25:
Ik, samen met wat vrienden gaan ook naar Shazzrah. Zijn nog guildloos maar dat komt vast wel goed. Lijkt wel wat te leven allemaal.
Music is not just a sound, it's a way of living.
je bedoel stranglethorn vale. samen met booty bay denkIvysaur schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:28:
Pyrewood Village gaat hem worden.
@huntedjohan Je hebt dat gebied in het zuiden. Een jungle. Naam vergeten. Daar aangekomen werd ik altijd geganked. Gruwelijk irritant. Zaten dan echt mensen uren rond te dwalen om anderen te ganken. Te zielig voor woorden.Op een moment had ik de hulp van een lvl 60 guildie toen waren ze ineens weg.
Drempel om classic weer te spelen is best laag. Alle actieve accounts kunnen classic spelen. Kans is groot dat mensen weer gaan renewen. Blizzard is nog niet echt goed in het uitbrengen van expansions. Ik kan me WoD nog herinneren waarbij de eerste niemand kon inloggen. Daarna had je voor 2 weken hoge queue tijdens (soms wel tot 2 tot 3 uur), tenminste op Draenor. Als je weinig normal servers hebt vermoed ik dat we ongeveer zelfde gaan krijgen.. maar goed, je hebt gelijk. Is speculeren. Ik hoop dat ik niet gelijk heb.Deleon78 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:46:
[...]
Hoe kom je daarbij? Ik had tussen 20:00 en 21:00 gisteren 0 queue. Volgens mij hebben ze het wel netjes voor elkaar nu. Had ook geen lag etc.
We gaan het zien. Maar ik zie geen reden om gelijk maar weer negatief te zijn
Onze guild gaat waarschijnlijk ook naar Shazzrah
Dit dus.
Zou dit alleen voor de US realms zijn, die van EU staan iig nu op offline.Imbalanced schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 01:18:
Kaivax
210 posts
Community Manager
5m
We’re going to keep the WoW Classic pre-launch test realms open and available for play through the weekend. Please feel free to test WoW Classic as much as you like.
The pre-launch test will end on Monday, August 12 at 9:00 a.m. PDT. We are not planning an in-game event for shutdown this time.
Thank you very much to everyone who came out and provided the testing we were hoping for! Thanks to you, we’ve been able to fine-tune our plans for launch, and we even captured a few issues that we were able to solve yesterday.
We’ll see you in Azeroth!
https://us.forums.blizzar...pen-through-monday/247137
ik kan gewoon inloggen nu. op razorfen server.Imbalanced schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 01:34:
Ik lees net in mijn guild chat dat login servers offline zijn.. niet uitloggen dus als je er in zit.
[ Voor 187% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Wat? Dat zijn er echt heel erg weinig! Ik kan me herinneren dat we bij de vorige launch onder vrienden af hadden gesproken de derde PvP server van boven zouden kiezen. Dat was Al'Akir!Cannoli schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:12:
Een overzicht van alle servers.
Europese Servers (Engels)
Naam Type Golemagg PvP Hydraxian Waterlords RP Mirage Raceway Normal Pyrewood Village Normal Shazzrah PvP Zandalar Tribe RP-PvP
[ Voor 5% gewijzigd door Helixes op 10-08-2019 13:47 ]
grote kans dat we elkaar daar dan wel tegen gaan komenRustStorm schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:30:
OM een of andere reden spreekt mij de naam Pyrewood Village wel aan.Dus kans is groot dat ik mijzelf daar ga vermaken. Alliance side.:)
waarom maakt iedereen zich zo druk om het aantal servers? ik verwacht dat er binnen korte tijd bar veel mensen weer terug naar huidige wow keren en classic wel gezien hebben.Helixes schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:44:
[...]
Wat? Dat zijn er echt heel erg weinig! Ik kan me herinneren dat we bij de vorige launch onder vrienden af hadden gesproken de derde PvP server van boven zouden kiezen. Dat was Al'Akir!
Waren er niet iets van 40 servers totaal bij de vorige launch? Maak me nu wel ernstige zorgen over layering eigenlijk....
denk dat vooral veel nieuwe spelers snel afgeknapt zijn op classic. geen info over questen op minimap, puur grinden voor een beetje geld wat je al gelijk weer kwijt raak omdat je skills moet blijven kopen. je zie het nu al dat veel mensen dat toch al wel bezwaarlijk vindenvoxxel schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:01:
Ik denk dat Classic groter gaat worden dan Blizzard verwacht, maar er zal inderdaad al vrij snel een enorme afname zijn van actieve spelers na de eerste weken. Veel mensen die het even proberen en het dan weer mooi vinden. Maar alsnog verwacht ik dat Classic het daarna erg goed gaat doen met mensen die wél blijven.
Ik denk juist dat veel mensen terugkeren, en helemaal niet geïnteresseerd zijn in Retail.huntedjohan schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:52:
waarom maakt iedereen zich zo druk om het aantal servers? ik verwacht dat er binnen korte tijd bar veel mensen weer terug naar huidige wow keren en classic wel gezien hebben.
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Diigii op 10-08-2019 16:19 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Als Blizzard zich aan zn eigen eerdere uitspraken houdt, dan is layering eigenlijk alleen daar om de stremming in de populaire leveling zones na launch op te vangen. Dat betekent dat er op lange termijn helemaal geen layering zou moeten zijn.Diigii schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:14:
Ik denk dat Blizzard redelijk goed kan inschatten hoeveel mensen Classic gaan spelen. Een inschatting is de Pre Launch event en straks het reserveren van de character. Daarentegen zullen bij de launch vast niet zoveel mensen spelen als later op de dag. Er zijn ook mensen die gewoon moeten werken. Blizzard kennende zal vast wel extra realms gaan toevoegen als dit nodig is. Maar we weten volgens mij helemaal niet hoe goed de layering enzo werkt en of er 50.000, 100.000 of misschien wel 500.000 mensen op een Realm kunnen.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2019 18:37 ]
Ik kon tijdje terug paar dagen spelen zonder sub maar dat is volgens mij alleen via uitnodiging.Psyonara schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:06:
gratis character boost gekregen, maar geen actieve sub die ik blijkbaar nodig heb om hem te activeren.
Staat niet bij hoelang die gratis boost actief is (Tenminste niet bij 1st glance snel kunnen lezen )
Is/zijn er nog tijdelijke gratis trials of zoiets als scroll of ressurection opties?
Boost blijft gewoon geldig verwacht ik, ik heb nog een boost staan van de legion expansion 3 jaar geleden oid.Psyonara schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:06:
gratis character boost gekregen, maar geen actieve sub die ik blijkbaar nodig heb om hem te activeren.
Staat niet bij hoelang die gratis boost actief is (Tenminste niet bij 1st glance snel kunnen lezen )
Is/zijn er nog tijdelijke gratis trials of zoiets als scroll of ressurection opties?
Dat is nog veel, in Vanilla was de server cap qua concurrent spelers zo'n 2500-3500 spelers is aangegeven door o.a. Mark Kern, destijds de lead developer.Helixes schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:14:
[...]
Ik denk juist dat veel mensen terugkeren, en helemaal niet geïnteresseerd zijn in Retail.
Dat is het ding. Niemand weet wat Classic gaat brengen, net zo goed als 15 jaar geleden. Maar als ik me de cijfers goed herinner, dan is een server "vol" bij zo'n 5-6000 actieve gebruikers. Dat zijn er dan dus maar 30.000 verwachte spelers op EU-EN.
En dat is toch wel heel erg weinig....
[ Voor 54% gewijzigd door Dennism op 11-08-2019 18:31 ]
wat bedoelen we precies met layering? ik heb nu best wat uurtjes in test zitten, en ik loop nergens tegenaan.So_Surreal schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:01:
Wat denken jullie van de layering ?
Ik heb op de WoW Classic subreddit nu wat filmpjes gezien en het lijkt mij echt compleet afdoen van de ervaring.
Het lijkt ook echt totaal niet lekker te werken.
Ik link even wat voorbeelden, dat is makkelijker:huntedjohan schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:23:
[...]
wat bedoelen we precies met layering? ik heb nu best wat uurtjes in test zitten, en ik loop nergens tegenaan.
Mja incidenteel wat mij betreft... Ik ga er vanuit dat deze bugs (net als alle anderen) gewoon netjes worden opgelost.So_Surreal schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:34:
[...]
Ik link even wat voorbeelden, dat is makkelijker:
https://www.reddit.com/r/...ced_to_start_a_new_group/
https://www.reddit.com/r/..._of_layering_in_the_open/
Met filmpje:
https://www.reddit.com/r/..._when_i_ran_to_orgrimmar/
Met filmpje:
https://www.reddit.com/r/...eeds_to_get_fixed_before/
Verwijderd
Voor wat het waard is: ik ga op een English realm primair Engels spreken. Dus heb ook voor English gekozen. Om dan daaruit de conclusie te trekken dat er maar weinig NL/BE mensen de poll hebben ingevuld vind ik wat kort door de bochtCBA schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:54:
Hebben jullie de Classic - Server Demographics al ingevuld ? Ik was eens aan het kijken want we willen met de Guild en een groot stuk van de Vlaamse community beslissen welke server we nemen, maar ik zie dat er nog niet veel NL/Be mensen iets ingevuld hebben.
De antwoorden kan je hier vinden en voor Europa hier.
Het ziet er naar uit dat we de Spaanse & Italiaanse community gaan ontwijken en voor Shazzrah PvP gaan kiezen als Horde server.
[ Voor 5% gewijzigd door spone op 11-08-2019 22:05 . Reden: typo ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Shazzrah, Undead Priest reporting for dutyVoxalizer schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:21:
Maar goed, Shazzrah gaat het hier worden. Undead Warlock.
[ Voor 24% gewijzigd door Scarify op 12-08-2019 10:00 ]
1 minuutje laterScarify schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:54:
[...]
Kan je nou vannacht 00:00 een character name dibsen?
[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 12-08-2019 10:27 ]
Italianen en spanjaarden gaan zondag pas kiezen begrijp ik zo ongeveer? ;p dus wie weet ontwijken we ze juist niet hahaCBA schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:54:
Hebben jullie de Classic - Server Demographics al ingevuld ? Ik was eens aan het kijken want we willen met de Guild en een groot stuk van de Vlaamse community beslissen welke server we nemen, maar ik zie dat er nog niet veel NL/Be mensen iets ingevuld hebben.
De antwoorden kan je hier vinden en voor Europa hier.
Het ziet er naar uit dat we de Spaanse & Italiaanse community gaan ontwijken en voor Shazzrah PvP gaan kiezen als Horde server.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq