Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:14
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik wacht in ieder geval lekker eventjes :)

Vrienden zaten ook al meteen over Shazzrah te blaten, maar er zijn gewoon veel variabelen welke mee wegen. Waar gaat APES zitten, waar gaan de Latino's zitten, waar gaat Forsen zitten, en nog andere (wellicht op dit moment) onbekende variabelen. Ik ga mijn subscription ook nog niet activeren alleen maar voor naam reservatie, dat doe ik ook lekker over twee weken. En als Trex al bezet is, neem ik Trexlololol wel ofzo.

Ergens zou het mij ook niet verbazen als Blizzard besluit nog een of twee extra Engelse PVP realms te openen. Vooralsnog lijkt het overgrote gedeelte van de populatie voor PVP te gaan namelijk.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dennism schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:23:
Ik hoop trouwens wel dat Blizzard dit heel goed balanceert met die layers e.d., als ze dat niet doen kan de economie van een server flink beschadigd raken aangezien alle Vanilla droprates gebaseerd zijn op een cap van 2500-3500 concurrent spelers per server. Als je dan ineens per layer zou kunnen gaan farmen en de AH voor de hele server is in plaats van per layer komen er veel meer materialen op de markt. Ik hoop dat Blizzard daar goed over nagedacht heeft en er ook voor zorgt dat layer niet te exploiten door te wisselen tussen layers en zo veel meer ore/herbs e.d. te vergaren.
Misbruiken van een layer is niet mogelijk. Dat was een zorg dat is opgelost door layer-switch cooldowns enzo toe te voegen. Je kunt niet zomaar hoppen.

Ik ga op Hydraxian Waterlords spelen, ally zijde...Zijn er nog meer RP PvE tweakers hier?

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 12-08-2019 10:35 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:08
FunkyTrip schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Misbruiken van een layer is niet mogelijk. Dat was een zorg dat is opgelost door layer-switch cooldowns enzo toe te voegen. Je kunt niet zomaar hoppen.

Ik ga op Hydraxian Waterlords spelen, ally zijde...Zijn er nog meer RP PvE tweakers hier?
Is daar een bron van? Ik heb het gisteravond nog even gelimiteerd uitgeprobeerd met wat guildies, maar ik kon probleemloos hoppen tussen layers eigenlijk om zo te proberen meer herbs te verkrijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09 19:29
Shazzrah wordt ook de realm van veel Scandinavische spelers.
Dat vind ik altijd prima mensen die goed Engels spreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kaap schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 06:01:
Als ik Draenor even pak, heeft 600K characters waarvan 154K level 120 en waarvan 45K actief in raiding scene. Data realmpop en wowprogress.

Jullie zijn van mening dat 2 normal, 2 pvp en 2 RP servers niet genoeg zal zijn voor engelstalig EU :? Er zijn wereldwijd nog iets van 2M WoW spelers, ik denk dat menigeen iets te optimistisch is over hoeveel mensen classic gaan spelen.

Hou er ook rekening mee dat na de hype een hele grote groep weer weg is, kan men dan gaan janken over lege server....
Live realms met Cross-server zones, sharding e.d. kun je niet vergelijken met wat een Classic realm zou moeten zijn.

Vanilla is gebalanceerd op tussen de 2500 en 3500 concurent spelers per server. Op dat aantal spelers is de spawntijd van mobs, herb / mining nodes e.d. gebaseerd. Net als de droprates van trade goods e.d, de spawntijd van Worldbosses, rares en dat soort zaken.

Nu krijgen we natuurlijk layering in het begin van Classic, echter Blizzard heeft aangegeven dat bij de start van Phase 2 layering weg moet zijn omdat dan de worldbosses e.d. actief worden.

Dat zal ook betekenen dat voor een originele spel ervaring op dat moment servers nog maar 2500-3500 concurrent spelers zouden mogen hebben.

En ja, ik ben het met de eens dat er zeker mensen zijn die overschatten hoeveel mensen WoW Classic zullen gaan spelen.

Echter verwacht ik zeker dat meer dan 5000 tot 7000 man in de EU WoW classic op PVP servers willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:50:
[...]

Echter verwacht ik zeker dat meer dan 5000 tot 7000 man in de EU WoW classic op PVP servers willen spelen.
Ja, zet daar maar een 0 achter ;)
Maar goed, ik sta liever een uur in de queue dan een half volle server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Dennism schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:50:
[...]

Vanilla is gebalanceerd op tussen de 2500 en 3500 concurent spelers per server. Op dat aantal spelers is de spawntijd van mobs, herb / mining nodes e.d. gebaseerd. Net als de droprates van trade goods e.d, de spawntijd van Worldbosses, rares en dat soort zaken.
Zijn veel van deze spawntimers niet dynamisch? (Des te meer spelers in een bepaald gebied, des te sneller re-spawnen mobs/nodes/e.d.) Het is niet van toepassing op alle timers maar wel op een groot deel van het spel. Bij de recentere uitbreidingen van WoW was dit wel het geval en ook tijdens de stresstest leek dit aanwezig.

Weet niet hoe dit in Vanilla was, heb er toentertijd nooit echt op gelet als WoW-noob, en of ze daar in Classic wijzigingen in aan gaan brengen t.o.v. het origineel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

So_Surreal schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:39:
Shazzrah wordt ook de realm van veel Scandinavische spelers.
Dat vind ik altijd prima mensen die goed Engels spreken :)

nouuuuuuuuuuuu.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Cannoli schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:09:
[...]

Zijn veel van deze spawntimers niet dynamisch? (Des te meer spelers in een bepaald gebied, des te sneller re-spawnen mobs/nodes/e.d.) Het is niet van toepassing op alle timers maar wel op een groot deel van het spel. Bij de recentere uitbreidingen van WoW was dit wel het geval en ook tijdens de stresstest leek dit aanwezig.

Weet niet hoe dit in Vanilla was, heb er toentertijd nooit echt opgelet als WoW-noob, en of ze daar in Classic wijzigingen in aan gaan brengen.
Dat klopt, echter waren die dynamische spawntimers in vanilla gebalanceerd op maximaal 2500-3500 spelers. Wijzigingen daarin kunnen de economie van de server beïnvloeden en dat is echt iets dat je niet wilt voor een zo origineel mogelijke spel ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
Deleon78 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:14:
Elke server was sowieso anders qua economy... dus wat die authentieke beleving is?
Bovendien weten de meeste mensen nu wat ze moeten doen. Is ook een groot verschil
Dat valt best mee, ik had ik vanilla op 3 servers max level characters en op alle 3 de servers was de economie redelijk vergelijkbaar. in detail waren er natuurlijk verschillen, maar over het algemeen waren zaken die op 1 server 1 duur waren ook op server 2 en 3 duur. Idem met zaken die juist goedkoop waren.

Mensen met kennis klopt natuurlijk, al vraag ik me af of dat juist niet minder gaat worden. Je ziet dat vooral op pservers, maar dat is natuurlijk slechts een fanatieke niche qua spelers. Ik verwacht mogelijk juist dat er nu weer een flinke influx van spelers zal zijn die juist niet weten wat te doen, waardoor je juist weer meer naar de vanilla dynamiek gaat waar je ook spelers had die veel wisten maar ook een grote groep die eigenlijk bijna niets wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Ik heb van het weekend ook meegedaan met de stresstest , en ik moet toegeven dat het echt weer ouderwets aanvoelt, maar dan ook puur omdat je die onzin chat weer in terug ziet in de trade channel , en mensen weer echt sociaal zijn... iig ik kan niet wachtten, ik ga iig een paladin en warlock levelen op de Zandalar-tribe ... Nesingwary's safari ..here i come >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
<Memory Lane> gaat mooi naar Shazzrah toe.

We zullen wel zien hoe het uitpakt met alle spelers van andere landen.
Zal zich vast wel settelen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Begint voor mij ook weer te kriebelen om te gaan spelen. De eerste 1,5 jaar van WoW meegemaakt en toen afgehaakt omdat het raiden gewoon te tijds intensief was. Nu heb ik nog minder tijd :+ maar ben eigenlijk meer van plan rustig naar 60 te levelen.

Vorige week maar eens een account gemaakt op een pserver om te kijken of het in mijn geheugen niet te rooskleurig was. En nu op level 10 blijkt maar weer dat ik het oneindig veel lopen al bijna weer was vergeten :D. Zal de komende weken eens kijken of het blijft boeien. Zo ja, dan ga ik classic ook spelen.

Destijds een paly en mage naar 60 gebracht en met de mage ook aardig wat raids gedaan. Paladin vond ik persoonlijk echt een gruwelijk saaie class om te levelen. Weinig risico tijdens het mob killen want je hebt meerdere outs of heals en bij standaard gevechten komt de damage vooral uit je main weapon en dat is vrij saai om uren naar te kijken. De mage was natuurlijk ook vrij eentonig (wordt het na verloop van tijd altijd) maar had toch veel dynamiek plus moest je altijd opletten omdat je nogal squishy was. Ik begrijp overigens wel dat de Paly in deze versie al de finisher move heeft. Die was er in het begin niet en dat was helemaal bagger. Had je eindelijk in PvP iemand bijna verslaan, draaide die zich om en kon zo weglopen :X . En er was niks wat je kon doen, hoe frustrerend was dat!

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
MrFl0ppY schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:17:
Begint voor mij ook weer te kriebelen om te gaan spelen. De eerste 1,5 jaar van WoW meegemaakt en toen afgehaakt omdat het raiden gewoon te tijds intensief was. Nu heb ik nog minder tijd :+ maar ben eigenlijk meer van plan rustig naar 60 te levelen.
.................................

bagger. Had je eindelijk in PvP iemand bijna verslaan, draaide die zich om en kon zo weglopen :X . En er was niks wat je kon doen, hoe frustrerend was dat!
Ik vond het juist dat de Warrior dood en dood saai was, maargoed je hoeft niet te raiden.. ik ben iig niet van plan om 5+ uur naar de molten core te gaan (mischien een keer voor een zaterdag ofzo ) maar laat mij maar gewoon mn favoriete dungeon ingaan.. blackrock depths _/-\o_

maar iig weet ik wel na 14 jaar wat me goed bevalt en niet ;) en dat is een paladin en warlock ...en een shaman .. maargoed mischien als er ooit een WoW classic TBC komt , maar ik hoop dat it op de 1.13 blijft

[ Voor 11% gewijzigd door Metallize op 12-08-2019 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jprust
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-04 11:14
Metallize schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:40:
[...]

ik ben iig niet van plan om 5+ uur naar de molten core te gaan (mischien een keer voor een zaterdag ofzo ) maar laat mij maar gewoon mn favoriete dungeon ingaan.. blackrock depths _/-\o_
Als ik die demografie poll zie op Reddit, dan lijkt me dat er (gezien age group gemiddeld 25-34 is,) wel interesse is voor weekend raids. Als daar hier animo voor is, doe ik zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Metallize schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:40:
[...]

Ik vond het juist dat de Warrior dood en dood saai was, maargoed je hoeft niet te raiden.. ik ben iig niet van plan om 5+ uur naar de molten core te gaan (mischien een keer voor een zaterdag ofzo ) maar laat mij maar gewoon mn favoriete dungeon ingaan.. blackrock depths _/-\o_
BRD kun je ook gerust 5 uur in rondlopen natuurlijk. :+

Ik ga niet raiden. Ik heb er geen zin in om 1 of meerdere avonden in de week vast te leggen voor een spelletje. Wellicht af en toe een dungeon lijkt me wel leuk, het liefst met een beetje vaste groep. Ik wacht even af hoe de server-verdeling gaat worden onder vrienden/bekenden(/got?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
welke realm gaan de horde pve mensen ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jprust
Intelcorei7 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:16:
welke realm gaan de horde pve mensen ?
Ik zag uit die zo'n populatie verdeling dat Pyrewood Village het meeste NL had, ten opzichte van die andere PvE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Pyrewood gaat de spaanse community heen, dus ik verwacht eigenlijk Mirage Raceway

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Ach...we zullen zien wat de launch doet , ik ben er iig zeker van dat er login que's komen.. iet's in de trend van dit : YouTube: WowCraft Ep 15 Warlords of Draenor Launch :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Wij, een aantal oud exomna/theinnercircle leden, gaan ook naar Shazzrah (Horde)

[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 12-08-2019 13:40 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
m0nk schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:39:
hageneze verzamelen in shazzrah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

mierenmepper schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:40:
[...]

hageneze verzamelen in shazzrah?
Volgens mij zaten er maar een paar hagenezen in Exomna/TiC. Stuk of 4/5 maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
m0nk schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:41:
[...]

Volgens mij zaten er maar een paar hagenezen in Exomna/TiC. Stuk of 4/5 maar :)
nja ik kom er ook bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jprust
Je kan via de Wow classic forums van Blizzard ook oproepen plaatsen van je oude server, om oude bekenden op te zoeken. Ben zo al drie man van 10+ jaar geleden tegengekomen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
euhj, daar heb ik ook nog ingezeten The Inner Circle :D. Ga iig ook naar Shazzrah (horde) maar dan naar Memory Lane. Making new memories :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik ga met vrienden van Kor'Gall weer lekker verder met Mythical. Lekker weer Mankrik's Wife zoeken. Mensen die nog een casual/social guild willen kunnen lekker joinen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssj4goten
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-12-2024
Op 9lives (belgisch gaming forum) spreken ze ook van Shazzrah in te nemen. Guess that's gonna be the place to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:18

CBA

een vat, een vat, een vat !

ssj4goten schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:54:
Op 9lives (belgisch gaming forum) spreken ze ook van Shazzrah in te nemen. Guess that's gonna be the place to be.
Inderdaad :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 21:14
Lanithro schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:13:
Ik ga met vrienden van Kor'Gall weer lekker verder met Mythical. Lekker weer Mankrik's Wife zoeken. Mensen die nog een casual/social guild willen kunnen lekker joinen.
welke server word dat? mankrik is toch US?

heb totaal geen zin in het pvp gebeuren op world basis, dus helaas valt de server die hier veel genoemd word al af. tot nu toe weinig oude vrienden die het weer gaan oppakken, dus kan wel mn eigen keuze bepalen en maken >:)

[ Voor 25% gewijzigd door huntedjohan op 12-08-2019 18:00 ]

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:52

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

dat naam reserveren, is dat nou vanavond? of morgenavond? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Laatst online: 27-10-2024
Stress test/open beta is net voorbij. Leuk om ff te klooien met wat verschillende classes.
Ik ga Classic zeker een tijdje spelen.
Ga voor een Human Warlock. Nog nooit een Warlock en nog nooit Alliance gespeeld; dus dat deel is praktisch nieuw. :)
Heb er zin in om langzaamaan een character op te bouwen, waarbij je tenminste het gevoel hebt dat de progressie zinvol is.
Classic it is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:52

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

thanx!

dalijk toch maar even m'n account activeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
huntedjohan schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:59:
[...]

welke server word dat? mankrik is toch US?

heb totaal geen zin in het pvp gebeuren op world basis, dus helaas valt de server die hier veel genoemd word al af. tot nu toe weinig oude vrienden die het weer gaan oppakken, dus kan wel mn eigen keuze bepalen en maken >:)
Het wordt Shazzrah. Wel een PVP server. Maar PVP maakt het spel voor mij veel leuker. Met een leuke server kan je andere mensen vragen als je te veel lastig wordt gevallen. Oh de tijden in Stranglethorn Vale de massieve PVP daar. Frustraties alom maar heb me kapot gelachen.

[ Voor 21% gewijzigd door Lanithro op 12-08-2019 18:25 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Yo, ik ga ook naar Shazzrah Horde. Exomna was geweldige tijd! Wellicht kunnen we Conundrum, Trollimmie en Blaatschaap nog terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20
Kaap schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:14:
[...]

Yo, ik ga ook naar Shazzrah Horde. Exomna was geweldige tijd! Wellicht kunnen we Conundrum, Trollimmie en Blaatschaap nog terugvinden?
Ga ook maar eens kijken op Shazzrah Horde.

Kan mij nog wat avonden met The Inner Circle herinneren, van begin van de avond tot 3:30 AQ proberen te overmeesteren, prachtig, zoveel tijd als ik toen in wow stak zou nu gewoon niet meer gaan :)

Mooie herinneringen, ook al erg lang geleden inmiddels, weet nog wel dat de guildleader toen een tauren druid was volgens mij (althans als main).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Guild leader van TiC was dat niet die kerel die een relatie kreeg met iemand uit de guild. Blackdiamond heette zij dacht ik. Kwam uit Denemarken. Ik heb ook nog poosje in TiC gezeten haha.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Iedereen gaat dus shazzrah, ik kan niet goed pvp dus ben bang dat ik om de 5 min koud gemaakt wordt als ik op shazzrah ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 19:57

Funky22

Guild invite

Golden Times (Ally) +265 Discord members zal naar Shazzrah (PvP) gaan.

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

MrVegeta schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:23:
Guild leader van TiC was dat niet die kerel die een relatie kreeg met iemand uit de guild. Blackdiamond heette zij dacht ik. Kwam uit Denemarken. Ik heb ook nog poosje in TiC gezeten haha.
Was toch gewoon Paling samen met Sneek en consorten, en Laeh/4fun (klonk als een parenclub). Ik was zelf GL/officer bij Exomna en een tijdje bij TiC, maar dat werd mij al veel te snel te serieus.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Realm list is up :D

.... servers offline.

Nog heel even geduld...

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Keuzes... heb ik de realm list geopend, hopend dat als ze open gaan ze meteen een refresh doen van de list. Of wacht ik tot 0.00 en log ik in / quit net zoiang tot ik de realm list zie.
Als ze geen refresh doen, zit je maar te wachten terwijl iedereen al bezig is :D
Als je connect/inlogt heb je kans op vertraging...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Deleon78 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:50:
[...]

Zoveel pvp is er niet hoor, als je het niet opzoekt.
Ooit moet je STV in en de plaguelands.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02
Maar hebben jullie allemaal namen dan waarvan de hele wereld het claimt XD?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
m0nk schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:52:
[...]

Was toch gewoon Paling samen met Sneek en consorten, en Laeh/4fun (klonk als een parenclub). Ik was zelf GL/officer bij Exomna en een tijdje bij TiC, maar dat werd mij al veel te snel te serieus.. :P
Laeh, Paling en Sneek idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Helemaal met Layering XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Ik kan nog geen character aanmaken...

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:06

tha_crazy

Mafketel

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/spqkjahnb3g31.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=5173b25088b83bb0953945a3f9d4add9702fb17d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
jup hier ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaPegasus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 16:43
Same here... krijg exact de zelfde melding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Werkt nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptoknight
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07-2024
lukt nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Pfff. Ik ben er uitgegooid en kom er niet meer in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Niet mijn screenshot >:)

Wel alsnog Alliance op Pyrewood >:)

Good 'ol Dwarf Hunter

[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 13-08-2019 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:43
Realm is full, position 3330 < 1min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Position in queue: 5528 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
Ik kom helaas niet verder dan 'logging in to game server'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 13-09 02:43
Nielster schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:08:
Ik kom helaas niet verder dan 'logging in to game server'.
dit =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ditto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gewoon wachten. doe ik ook en daarna kwam ik in een 8000 man queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
Ik kom ook niet verder.... Maar jongens wat een gevoel. Het login scherm, muziek. Kippenvel. Wat is nostalgie toch een krachtig iets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Het is wel de full vanilla experience zo.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
2 namen geclaimd op mirage, lock Feared en priest Satanic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Heb de namen, Luffy en Anonymous kunnen bemachtigen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
Holy shit, realm full. 10k, estimated time 53 minuten. Welterusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
Rik_V schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:06:
Realm is full, position 3330 < 1min.
Nu 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 95% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik kom er niet in, helaas. Eerste keer kreeg ik een kick en nu 'logging in to game server'

[ Voor 55% gewijzigd door Ivysaur op 13-08-2019 00:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rik_V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Logging in to game server, heel lang al. Lekker dit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
Ivysaur schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:12:
Ik kom er niet in, helaas. Eerste keer kreeg ik een kick en nu 'logging in to game server'
wachten...je krijgt vanzelf een que

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Zal mij neit verbazen dat er een één of ander Oostblokker VanillaFriends voor zijn neus heeft en een aantal namen op verschillende servers reserveert en daarna via email of zoiets probeert diegene over te halen geld betalen of naam foetsie. :P

Eindelijk in de queueueue. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Ivysaur op 13-08-2019 00:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
Ivysaur schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:16:
Zal mij neit verbazen dat er een één of ander Oostblokker VanillaFriends voor zijn neus heeft en een aantal namen op verschillende servers reserveert en daarna via email of zoiets probeert diegene over te halen geld betalen of naam foetsie. :P
Dan maar Légölas de hunter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
check even voor de zekerheid na jouw que...mijne heeft een andere server gepakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Marshalty schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:19:
check even voor de zekerheid na jouw que...mijne heeft een andere server gepakt :(
WTF? Inderdaad! Hij heeft me aan een Mirage Raceway toegewezen, notabene een Normal server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Lol. That name is unavailable. Was een één of andere naam die niemand geburikt. Nu weer terug in de queue

Denk toch dat ik gelijk heb over die Oostblokker. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Ivysaur op 13-08-2019 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Hahah aardig gekkenhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Gelukkig redelijk snel kunnen verbinden met de server Shazzrah, 3 namen wou ik graag hebben:

Purple
Universe
Genesis

Helaas was Purple al weg, andere 2 wel kunnen krijgen. Daarna maar de naam "Reinier" gereserveerd :P

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
hier ook een andere server terecht gekomen terwijl ik toch echt pirewood village had gekozen. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Yes!! Gelukt! Urhonar ofwel Your Honor

[ Voor 49% gewijzigd door Ivysaur op 13-08-2019 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Ik las op reddit dat er meer Nederlanders naar mirage gaan dan naar pirewood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik zit op Pirewood. <3 Bekt lekkerder. Bn toch van plan enkel te levelen naar 60 en dan klaar.

Nu nog wachten tot all die buitenlandse chickies mijn naam tegen komen en mij herkennen. Oh oh Msn avontuurtjes. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Ivysaur op 13-08-2019 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb m'n oude Alliance character name op zowel Pyrewood als Mirage kunnen registeren dus de rest kan me gestolen worden. :P

Ik probeer ook vast een Troll Rogue aan te maken op Shazzrah, maar daar lijk je niet meer in te komen momenteel.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
heb er 2 op mirage gemaakt, en 1 op pirewood. was van plan pirewood, maar te laat gemerkt dat server me op mirage had gezet ipv pirewood. nu maar even zo. kan ik iig kiezen welke server het word met mn pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32

Grvy

Bot

Welp. Lost my name. :(

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
Ik zit ook opnieuw in de que op Shazzrah, vond de que al zo snel gaan toen bleek dat ik op Mirage zat na een disconnect.

(Naam was op de verkeerde server ook al bezet dus maakt niet uit.)

[ Voor 22% gewijzigd door Rik_V op 13-08-2019 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toffe namen waren heeeel gauw weg! nu toch maar gewoon bij Ricmaniac gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ben er nu met die queues wel zeker van dat ik gewoon op dinsdagochtend ergens begin met spelen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Met een beetje geluk dat Blizz er wat servers bij gooit. Ze hebben nu gezien hoeveel mensen er inlogden, dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Okee, eindelijk mijn characters gelockt. Eerst ingelogd op Shazzrah, toen werd ik uitgelogd. Daarna weer proberen in te loggen, maar kwam op Midway terecht. Daar per ongeluk drie chars aangemaakt. Toen die weer geannuleerd, en alsnog drie chars op Shazzrah aangemaakt.

Mijn main heeft iig de naam die ik in gedachte had. De naam van mijn main op vanilla was er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
27 aug wordt chaos met inloggen, dit is pas een stresstest.

Pagina: 1 ... 16 ... 82 Laatste

Let op:
- Recruitment is niet toegestaan
- Vermijd de slowchat