Hier bijna 32. En inderdaad wat kijk ik uit naar deze titel. Het lijkt wel alsof het bijna oudejaarsavond is en ik met al mijn vuurwerk de show mag stelen of inderdaad Kerstavond dat ik net ook iemand zag reageren.
Was eergisteren even bij moeders eten en die verklaarde mij goed gek. Die snapt hier werkelijk niks van.
Die roept al jaren "ik had nu wel verwacht dat het een keer klaar zou zijn, dat gamen".
Ik heb haar toen voor de grap wat reacties laten lezen van enkele dagen geleden. Waarin iedereen zijn leeftijd noemde, vrouw of vriendin had en kids, in dit topic. Toen zat ze mij helemaal aan te kijken alsof de wereld gek is geworden. Ze kan er niet bij de mensen van 40 jaar en ouder dat nog doen hahaha. Fantastisch wat ik heb zitten lachen.
Nu appt ze me net wel. "Zenuwachtig zeker?"
Gelukkig net te horen gekregen dat mijn plaatselijke Intertoys net buiten Rotterdam speciaal opengaat vanavond voor mij. Het lag een beetje aan de hoeveelheid exemplaren die hij zou krijgen. Ik vermoed dat er toch wat winkels een schaarste verwachten. Dat dat stuurde de eigenaar van de Intertoys mij ook vorige week per WhatsApp.
Hier staan al twee tv's klaar zodat ik en een maat vanavond lekker aan de slag kunnen.