Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
taker1987 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:49:
[...]

Lekker boeiend , vannacht toch speelbaar voor digitale gebruikers 😁 maar lees liever dingen over de game dan wie m al heeft en wie nog geen mail heeft gehad .
Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:25

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:35:
Kans dat de game vandaag al unlocked in Nieuw-Zeeland? :)
100% Over 5 uurtjes oftewel, 13:00 NL tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door OzzieMann op 25-10-2018 08:02 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Stiekem hoop ik dat hij vandaag te krijgen is.Zo niet dan koop ik hem digitaal zo dat ik hem nog even vannacht kan spelen.

Hoe lang doe je er op om hem digitaal[PSN] binnen te halen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 19:51
Ik heb rdr2 bij mediamarkt gepreorderd. Ik wil deze bestelling echter annuleren en hem digitaal downloaden. Weet iemand of je een pre order daar kan annuleren of moet ik hem bij bezorging morgen weer terug sturen? Kan er op de site weinig over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Robbdie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:04:
Ik heb rdr2 bij mediamarkt gepreorderd. Ik wil deze bestelling echter annuleren en hem digitaal downloaden. Weet iemand of je een pre order daar kan annuleren of moet ik hem bij bezorging morgen weer terug sturen? Kan er op de site weinig over vinden..
Als inloggen geen optie tot annuleren geeft dan kan je proberen via mail of twitter ofzo.
Maar ik denk dat je hem gewoon thuis krijgt en dan meteen kan retouren, aangezien ze vandaag al verzonden worden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Robbdie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:04:
als hij al verzonden is dan kun je hem niet meer annuleren.
Als het een brievenbus pakje betreft, dicht laten en retour sturen (op de site een retour formulier/adres te vinden?)

Bij pakketpost kan je je pakket weigeren en moet het terug worden gestuurd naar de afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:35
Begin nu toch te twijfelen om ps4 pro met red dead redemption 2 te halen^^
Vandaag komt mijn 4k tv binnnen en heb nu nog de ps4 slim:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:22
timetje100 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:18:
Begin nu toch te twijfelen om ps4 pro met red dead redemption 2 te halen^^
Vandaag komt mijn 4k tv binnnen en heb nu nog de ps4 slim:P
Poor boy, haal die pro! :9~ Daar ga je zo hard geen spijt van krijgen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
OzzieMann schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:58:
[...]

100% Over 5 uurtjes oftewel, 13:00 NL tijd.
Mooi. Hopelijk werkt de region switch ook al heb ik 'm in de US Store gekocht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
New Yorker schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 00:47:
Bij bol nu.
''Vandaag nog in huis (bestel voor 14:00, bezorging tussen 18:00 en 22:00)''

Iemand heeft het al.
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
En dan ook echt 150 vragen :P

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:22:
[...]

Mooi. Hopelijk werkt de region switch ook al heb ik 'm in de US Store gekocht.
Regio switch werkt toch juist niet? Spel unlocked toch in de tijdzone van aanschaf, niet in de tijdzone van het account.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Donstil schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:29:
[...]

Regio switch werkt toch juist niet? Spel unlocked toch in de tijdzone van aanschaf, niet in de tijdzone van het account.
Normaliter wel. Zo kon ik FH4 ook al eerder spelen (via Game Pass) door de region op Nieuw-Zeeland te zetten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik ben zo hyped! Ik denk dat ik na morgen geen leven meer heb, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:31:
[...]

Normaliter wel. Zo kon ik FH4 ook al eerder spelen (via Game Pass) door de region op Nieuw-Zeeland te zetten.
Ooh Xbox daar had ik even niet aan gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
flugelisoke schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:20:
[...]

Poor boy, haal die pro! :9~ Daar ga je zo hard geen spijt van krijgen :9~
Nou ik zit dus ook met dat (luxe) probleem. Ik heb een PS4 en een 4K tv. Maar ik vraag mij gewoon af of je nou daadwerkelijk verschil ziet, of loopt het allemaal vloeiender etc. Als dat namelijk minimaal is, vind ik het geen 440 euro waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:35
botwood schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:36:
[...]

Nou ik zit dus ook met dat (luxe) probleem. Ik heb een PS4 en een 4K tv. Maar ik vraag mij gewoon af of je nou daadwerkelijk verschil ziet, of loopt het allemaal vloeiender etc. Als dat namelijk minimaal is, vind ik het geen 440 euro waard :)
Ik heb hetzelfde haha:p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
D-day is here! Vanavond naar de Mediamarkt en morgen vrij *O*

Dit is mij geplande schema:
-Vanavond de kinderen op bed etc.
-Proberen te slapen, zal wel niet lukken te verleidelijk om hier rond te hangen en reviews te kijken/lezen.
-Om 12:00 game halen bij MM
-Installatie starten
-Power nappen terwijl installatie loopt.
-Games voor zolang ik het volhoudt. :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
[...]

En voor mij zeker niet meer nu ze verwachten dat in 2020 de 5 al zal uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Chaoss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:42:
D-day is here! Vanavond naar de Mediamarkt en morgen vrij *O*

Dit is mij geplande schema:
-Vanavond de kinderen op bed etc.
-Proberen te slapen, zal wel niet lukken te verleidelijk om hier rond te hangen en reviews te kijken/lezen.
-Om 12:00 game halen bij MM
-Installatie starten
-Power nappen terwijl installatie loopt.
-Games voor zolang ik het volhoudt. :+
In één run uitspelen, daarna pas genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Goelan schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

In één run uitspelen, daarna pas genieten ;)
Ben bang dat je op de PS4 wel even bezig zal zijn met de Installatie.Hier gaat het ook een lange dag worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Laatst online: 18-08 20:39
Helaas geen nachtlevering gewonnen ondanks de PostNL notificatie op dinsdagavond, maar Bol stuurde wel een mail dat hij verzonden is (verwachte levering vrijdag).

Is hier iemand van de gelukkigen? (Al zouden ze dat vast wel al in onze neuzen gewreven hebben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

jori040 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:50:
[...]

Ben bang dat je op de PS4 wel even bezig zal zijn met de Installatie.Hier gaat het ook een lange dag worden ;)
Afhankelijk van hoever de lazer op de schijf is, zul je gemiddeld zo'n 40MB/s halen. Uitgaande van 95GB zal het ongeveer 40 minuten duren om te kopiëren. Moet je nagaan, de PS3 had maar een 2x drive, dan zou je dus 2 uur aan het kopiëren zijn :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

Ik heb een OLED (C7) en toch de Pro eergisteren opgepikt. Vooralsnog geen spijt van :*). Lijkt me dat als je een 4K hebt, je beter iets meer geld kan besteden aan een apparaat waar je sowieso geen spijt van gaat krijgen. Bij de Slim zou bij mij steeds in het achterhoofd gaan spelen “wat als ik toch de Pro had gehaald...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
[...]

Die vraag kan ik beantwoorden. Dat verschil zie je wel degelijk. 1080p ziet er erg wazig uit na 4k :) Het is echt crisp and clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Zo als alles mee zit kan ik het pas zondag spelen helaas. Maar goed heb maandag nog vrij dus prima te doen.

Wat uurtjes spelen offline. En dan meteen capture the bag spelen. Was toch wel mijn favoriet in RDR1.
[...]

Ik heb zelf de PRO en speel alles op 1080 23" inch scherm. Daar zit ook me PC aan gekoppeld. We hebben een 4K 55" inch scherm van Samsung maar omdat er deze op hebben gehangen en niks rondom het scherm willen (clean look) kan ik helaas niet gamen op dat ding. Wordt alleen benut voor 4K Netflix & Amazon Prime ...

[ Voor 61% gewijzigd door theduke1989 op 25-10-2018 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
theduke1989 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:58:
Zo als alles mee zit kan ik het pas zondag spelen helaas. Maar goed heb maandag nog vrij dus prima te doen.

Wat uurtjes spelen offline. En dan meteen capture the bag spelen. Was toch wel mijn favoriet in RDR1.
Daar mag je nog een maandje op wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor mij staat de game klaar op de PS4, morgen nog 4 uutjes werken en volgende week een aantal dagen vrij genomen (maar een weekje zomervakantie gehad nu geen spijt van) :P

Morgenmiddag/avond begint mijn avontuur, jointje en biertje erbij kan niet wachten.

Vandaag reviews/ervaringen lezen.

Zag vanmorgen vroeg op reddit een screenshot van de iron sights dus die zorg is ook weg.

Game on.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vandaag om 13u verschijnen de #RedDeadRedempion2 reviews online.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:21

kaanmijo

Picobello B.V.

Vandaag mag er ook vanaf 13:01 "legaal" gestreamed gaan worden. Dat wordt dus vanaf een uur of 1 even het internet vermijden tot morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
jori040 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:50:
[...]

Ik vond Assassin's Creed Odyssey wel meevallen qua installatie. Terwijl de installatie liep downloadde hij al de patch en die waren vrijwel tegelijk klaar (meende zelfs dat hij zei dat de patch eerder was geïnstalleerd dan de game zelf). Denk dat het een half uurtje duurde max.

[ Voor 4% gewijzigd door DaFrenk op 25-10-2018 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Afhankelijk van hoever de lazer op de schijf is, zul je gemiddeld zo'n 40MB/s halen. Uitgaande van 95GB zal het ongeveer 40 minuten duren om te kopiëren. Moet je nagaan, de PS3 had maar een 2x drive, dan zou je dus 2 uur aan het kopiëren zijn :+
Het is online al bevestigd dat het rond de 2 uur duurt. Je hebt ook te maken met het kopiëren van bestanden op de schijf wat meestal vrij lang duurt.

Mijn digitale exemplaar staat gelukkig al klaar. Geen grotere domper dan een langverwachte titel binnenkrijgen om vervolgens 2 uur naar een laadscherm te zitten kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Ligt er maar net aan hoe groot je TV is en hoe ver je er vanaf zit. En ook of je de overige voordelen (boost mode etc.) interessant vindt.

Vloeiender zal wel meevallen in dit geval, denk ik. Er zijn wel wat games zonder Pro patch die profijt hebben van de boost mode (Just Cause 3 en AC Unity om er even twee uit mijn hoofd te noemen) en je hebt natuurlijk ook games met een high framerate modus. Zo heb ik bijvoorbeeld Shadow of the Colossus op 1080p/60fps gespeeld op mijn OLED. Die game heeft ook geen 4K modus maar een een 1440p, dus dan is het verschil al iets kleiner. En in motion is het verschil veel minder goed waarneembaar dan de framerate.

In het geval van RDR2 zou ik vooral de DF analyse even afwachten. Het kan bijvoorbeeld ook zomaar zijn dat de base PS4 lager dan 1080p komt. Dan zal de Pro/X versie wel de moeite waard zijn op een 4K TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

kaanmijo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:06:
Vandaag mag er ook vanaf 13:01 "legaal" gestreamed gaan worden. Dat wordt dus vanaf een uur of 1 even het internet vermijden tot morgen :)
Inderdaad, reviews ga ik (denk ik) ook niet lezen. Toch weer indirecte spoilers over hoe de game precies in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
NikkiNailz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:16:
[...]

Het is online al bevestigd dat het rond de 2 uur duurt. Je hebt ook te maken met het kopiëren van bestanden op de schijf wat meestal vrij lang duurt.

Mijn digitale exemplaar staat gelukkig al klaar. Geen grotere domper dan een langverwachte titel binnenkrijgen om vervolgens 2 uur naar een laadscherm te zitten kijken. :+
Oef.. dat is niet mis nee. Ik werk vanuit thuis morgen, dus als de post er is.. schijf er in en dan kan hij lekker z'n ding doen terwijl ik nog wat werk afrond. Dan kan het feest beginnen! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
NikkiNailz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:16:
Dat heet voorspel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
[...]

Je kan de PS4 natuurlijk verkopen (of inruilen bij Gamemania), dan krijg je er minimaal 170 euro voor. Dat scheelt dan wel weer wat :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Als je into SM bent misschien wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:50
Game zelf is al geinstalleerd. Alleen de pre order bonus en special edition bonus moeten nog geinstalleerd worden. Maar neem aan dat dat niet zo lang duurt.

Baal wel... zou eigenlijk morgen niet hoeven werken. Dan was ik zo’n beetje nu thuis gekomen uit de nacht dienst en had ik morgen vrij gehad plus zat en zondag. Maar de el jefe wilde liever dat ik middag diensten draaide dus morgen gewoon 10 uur aan de bak ipv het wilde westen ontdekken.

Achja #firstworldproblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
NikkiNailz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

Als je into SM bent misschien wel. ;)
Nee, vandaar dat ik tijdens de installatie maar ga slapen, even wat energie opbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Chaoss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

Nee, vandaar dat ik tijdens de installatie maar ga slapen, even wat energie opbouwen :P
Voordeel is dat het nu bekend is, dan kun je er rekening mee houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:41
Game staat hier al geïnstalleerd, nu nog wachten tot morgenmiddag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:17:
[...]

Ligt er maar net aan hoe groot je TV is en hoe ver je er vanaf zit. En ook of je de overige voordelen (boost mode etc.) interessant vindt.

Vloeiender zal wel meevallen in dit geval, denk ik. Er zijn wel wat games zonder Pro patch die profijt hebben van de boost mode (Just Cause 3 en AC Unity om er even twee uit mijn hoofd te noemen) en je hebt natuurlijk ook games met een high framerate modus. Zo heb ik bijvoorbeeld Shadow of the Colossus op 1080p/60fps gespeeld op mijn OLED. Die game heeft ook geen 4K modus maar een een 1440p, dus dan is het verschil al iets kleiner. En in motion is het verschil veel minder goed waarneembaar dan de framerate.

In het geval van RDR2 zou ik vooral de DF analyse even afwachten. Het kan bijvoorbeeld ook zomaar zijn dat de base PS4 lager dan 1080p komt. Dan zal de Pro/X versie wel de moeite waard zijn op een 4K TV.
Thanks voor de info :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 13:18
Ik weiger pertinent games te pre-orderen, maar ik heb me toch niet kunnen inhouden. Morgen wordt RDR2 op mijn werk bezorgd, zodat ik hem thuis meteen in mijn PS4 kan duwen (na een paar uur installeren ws, gelukkig heb ik snel internet voor als er iets gedownload moet worden).

Ben ook erg benieuwd naar de reviews. Vroegah (tot 2 maanden geleden), toen ik nog bij Tweakers werkte, kon ik altijd in de back-end spieken of er al iets in de pijplijn zit. Die toegang heb ik helaas niet meer :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 13:29
Schitterend, 34 jaar en hyped voor een cowboy game. Boys will be boys. Ben toch wel erg benieuwd naar de leeftijd van de gemiddelde gamer hier die dit weekend op een paard gaat doorbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
De prijs voor de PS4 Pro bundel is omlaag gegaan bij Amazon Duitsland.
Hij is daar nu € 388.

[ Voor 34% gewijzigd door mortael op 25-10-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Chefferson schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:50:
Schitterend, 34 jaar en hyped voor een cowboy game. Boys will be boys. Ben toch wel erg benieuwd naar de leeftijd van de gemiddelde gamer hier die dit weekend op een paard gaat doorbrengen.
38, maar ik moet dit weekend ook nog langs de vriendin (200 km verderop) :P

Misschien zo even kijken of er een retailer zo dom is om hem een dag eerder aan te bieden; zo niet dat preload ik he mvandaag ff digitaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Aangezien we deze dag nog vol moeten krijgen ben ik stiekem wel benieuwd naar waarom jullie persoonlijk zo veel uitkijken naar dit spel? Ik zelf omdat alleen R* me echt kan laten uitkijken naar een spel. Zij weten altijd een next level te bereiken wat betreft sandbox games. Echte gamechangers. Alles wat ze er in stoppen qua verhaal en details is zo bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Heeft niks met boys will be boys te maken. Dit is duidelijk gewoon een teken van de aanwezigheid van voortreffelijke smaak O-) Oh en 26 overigens

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:33
RobPete89 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:51:
Aangezien we deze dag nog vol moeten krijgen ben ik stiekem wel benieuwd naar waarom jullie persoonlijk zo veel uitkijken naar dit spel? Ik zelf omdat alleen R* me echt kan laten uitkijken naar een spel. Zij weten altijd een next level te bereiken wat betreft sandbox games. Echte gamechangers. Alles wat ze er in stoppen qua verhaal en details is zo bizar.
Ik kijk hier in ieder geval meer naar uit dan GTA V toen der tijds. Deze 'realistische' setting van de late 1800s is een stuk interessanter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bijna 47 BOAH! ;)

Kan niet wachten, heel de afgelopen maand al westerns zitten kijken om in de mood te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Mijn bestelling is vannacht verzonden door bol.com, en wordt vanmiddag bezorgd. Dagje eerder dus *O*

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb gewoon zin in een goeie game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Bansheeben schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:51:
[...]

Heeft niks met boys will be boys te maken. Dit is duidelijk gewoon een teken van de aanwezigheid van voortreffelijke smaak O-) Oh en 26 overigens
Zeg dat maar tegen mijn vrouw. Haar reactie toen ik Spiderman aan het spelen was, was priceless :)
Die snapt het concept gamen na 15 jaar samen zijn nog steeds niet.

Maar een groot man zei ooit: "Time you enjoy wasting, was not time wasted".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Mr. Jummy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:53:
Mijn bestelling is vannacht verzonden door bol.com, en wordt vanmiddag bezorgd. Dagje eerder dus *O*
Die van mij ook.. maar de mail en T&T zegt toch echt vrijdag. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Voor de mensen die bij Wehkamp besteld hebben en waar er eerst geen voorraad stond, er staat nu wanneer hij bezorgd gaat worden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Sipio schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:53:
[...]

Bijna 47 BOAH! ;)

Kan niet wachten, heel de afgelopen maand al westerns zitten kijken om in de mood te komen.
51 jaar en heb er zin in. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:31:
[...]

Laat me even weten of dit werkt straks :P dan kijk ik 2 minuten erna of ik morgen vrij kan nemen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Wessel22 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:02:
Voor de mensen die bij Wehkamp besteld hebben en waar er eerst geen voorraad stond, er staat nu wanneer hij bezorgd gaat worden :)
Klopt! Morgen tussen 14-18 uur in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Hier 29 en ben van plan om vanavond 23.30 een half uur naar Leiden te rijden omdat er in mijn regio geen nachtopening is (Den Haag-Rotterdam). Tevens speciaal een PS4 op de kop weten te tikken, destijds voor GTAIV ook een Xbox 360 gekocht. Rockstar doet het slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Gaan winkels nu al verkopen omdat de games ook al verzonden zijn door webshops?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 19:31
[...]

Bijna 47 BOAH! ;)

45, en om in de mood te komen haal ik voor morgen nog even een treetje Desperado's of Corona's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hoolz14 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:12:
Gaan winkels nu al verkopen omdat de games ook al verzonden zijn door webshops?
Wat denk je zelf? Om morgen te kunnen leveren als webshop, moet je toch wel een dag van tevoren verzenden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
woo! 32 en ik heb zin :D laatste games die zo'n hype hadden voor mij;

Spiderman
RDR2
FFX

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:53
39 en ook veel zin in. Gisteren de pre order gecanceld en toch maar voor de digitale gegaan. Staat inmiddels klaar om vol gas te gaan vannacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortael
35 hier en het voelt als kerstavond :+

Wachtende op de verzendmails van Nedgame (PS4 Pro), Allyourgames (RDR2 Special edition) en Bol (strategy guide). Alle 3 zouden morgen moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 20:33
Mr. Jummy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:53:
En wat is dan de zin van een nachtlevering door Bol als hij toch eerder bezorgd wordt???

Denk toch echt dat ie pas morgen komt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:33
Bijna 60 en ook hier uitkijkend naar een weekend gamen op de PS4.

Waarom? Omdat ik sandbox games leuk vindt. Het verhaal volgen ga ik wel doen maar in mijn eigen tempo. Ik hou van dit soort games omdat ik het leuk vindt om de dingen te vinden die programmeurs er allemaal ingestopt hebben.
Gewoon genieten van de scenery en de details bewonderen is voor mij genoeg om van dit spel te kunnen genieten.

Daar komt bij dat ik inderdaad, gebaseerd op het verleden, gewoon hele hoge verwachtingen van Rockstar heb, Ubisoft is natuurlijk ook leuk met zijn Far Cry games maar Rockstar is voor mij toch echt wel de champions league in sandbox games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:00
Gewoon nog minder dan 20 uur en dan gaat het feest om 00:00 beginnen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
40, en ik rij morgenochtend naar de GM om m'n SE op te halen. Dan naar huis, installeren en in de tussentijd boodschappen doen en het huis een beetje aan kant, om vervolgens mezelf onder te dompelen in de wereld van RDR2. Zin in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 09:50
Hopelijk krijg ik vandaag al een sms van gamemania dat ik hem al mag gaan halen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• botwood
mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Je kan de PS4 natuurlijk verkopen (of inruilen bij Gamemania), dan krijg je er minimaal 170 euro voor. Dat scheelt dan wel weer wat :)
F*k it! Heb de PS4 Pro bundle besteld! :P #yolo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ShadyCallandt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:27:
Hopelijk krijg ik vandaag al een sms van gamemania dat ik hem al mag gaan halen :)
Als dat zo zou zijn, dan vandaag dus in de auto richting GM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrStoffel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-02 16:27
35, ik heb ultimate in pre order staan bij bol. Maar tot op heden nog geen T&T gekregen, ik heb er geen goed gevoel bij...
Morgen vroeg rijd ik naar GM of MM om te kijken of ze daar nog ultimates hebben. Zo niet wacht ik geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Toch best wel gamers "op zekere leeftijd" hier. Niet heel verwonderlijk natuurlijk, gezien de leeftijd van de gemiddelde gamer in de diverse statistieken, maar om dat nu bevestigd te zien is toch best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
DutchOwnage schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:30:
Toch best wel gamers "op zekere leeftijd" hier. Niet heel verwonderlijk natuurlijk, gezien de leeftijd van de gemiddelde gamer in de diverse statistieken, maar om dat nu bevestigd te zien is toch best grappig.
Ik dacht ook dat ik één van de oudere zou zijn. Ben met 35 nog een "jonkie" gezien de reacties. Erg leuk om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrStoffel
DutchOwnage schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:30:
Ik heb veel vrienden die het hebben opgegeven na hun 30 wegens "tijdgebrek"... Als ik dan vraag wat ze s'avonds doen, krijg je het antwoord: het huishouden... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
MrStoffel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:28:
35, ik heb ultimate in pre order staan bij bol. Maar tot op heden nog geen T&T gekregen, ik heb er geen goed gevoel bij...
Morgen vroeg rijd ik naar GM of MM om te kijken of ze daar nog ultimates hebben. Zo niet wacht ik geduldig.
Ik heb de ultimate + de guide ook uitstaan bij bol, komt echt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:03
Morgenochtend in de pauze naar GM lopen om de game op te halen(ik werk aan de rand van het centrum) en dan de middag vrij genomen om te spelen. Ik heb er zin in :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Bijna 47 BOAH! ;)

Zelf John Wayne is opgestaan om deze game te spelen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 20:44
MrStoffel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Ik heb veel vrienden die het hebben opgegeven na hun 30 wegens "tijdgebrek"... Als ik dan vraag wat ze s'avonds doen, krijg je het antwoord: het huishouden... :F
Ik vind zelf dat mensen überhaupt snel aan komen zetten met "Ik heb geen tijd". Zelfs voor zaken die 5 minuten duren, geen tijd.

Morgen vrij, vanavond preloaden, dus morgen ochtend gelijk beginnen! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Hier bijna 32. En inderdaad wat kijk ik uit naar deze titel. Het lijkt wel alsof het bijna oudejaarsavond is en ik met al mijn vuurwerk de show mag stelen of inderdaad Kerstavond dat ik net ook iemand zag reageren.

Was eergisteren even bij moeders eten en die verklaarde mij goed gek. Die snapt hier werkelijk niks van.
Die roept al jaren "ik had nu wel verwacht dat het een keer klaar zou zijn, dat gamen". :+

Ik heb haar toen voor de grap wat reacties laten lezen van enkele dagen geleden. Waarin iedereen zijn leeftijd noemde, vrouw of vriendin had en kids, in dit topic. Toen zat ze mij helemaal aan te kijken alsof de wereld gek is geworden. Ze kan er niet bij de mensen van 40 jaar en ouder dat nog doen hahaha. Fantastisch wat ik heb zitten lachen.

Nu appt ze me net wel. "Zenuwachtig zeker?"

Gelukkig net te horen gekregen dat mijn plaatselijke Intertoys net buiten Rotterdam speciaal opengaat vanavond voor mij. Het lag een beetje aan de hoeveelheid exemplaren die hij zou krijgen. Ik vermoed dat er toch wat winkels een schaarste verwachten. Dat dat stuurde de eigenaar van de Intertoys mij ook vorige week per WhatsApp.

Hier staan al twee tv's klaar zodat ik en een maat vanavond lekker aan de slag kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Jordy8 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:37:
[...]

Ik vind zelf dat mensen überhaupt snel aan komen zetten met "Ik heb geen tijd". Zelfs voor zaken die 5 minuten duren, geen tijd.

Morgen vrij, vanavond preloaden, dus morgen ochtend gelijk beginnen! 8)
Tja, en wat is 'geen tijd', als ik naar mezelf kijk als ik dat zeg is het meestal gewoon luiheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 20:44
Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:38:
[...]

Tja, en wat is 'geen tijd', als ik naar mezelf kijk als ik dat zeg is het meestal gewoon luiheid :+
Of i.p.v. ik heb geen tijd > ik heb geen zin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Chefferson schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Ik dacht ook dat ik één van de oudere zou zijn. Ben met 35 nog een "jonkie" gezien de reacties. Erg leuk om te zien!
Denk dat deze/dit soort games toch een wat ander publiek aanspreekt dan de wat jongere Fortnite/ COD spelers. Dat vermoed ik.

Gewoon lekker chill, in je eigen tempo de wereld verkennen ipv dat adhd gehuppel in bepaalde andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrStoffel
DutchOwnage schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:39:
[...]

Denk dat deze/dit soort games toch een wat ander publiek aanspreekt dan de wat jongere Fortnite/ COD spelers. Dat vermoed ik.

Gewoon lekker chill, in je eigen tempo de wereld verkennen ipv dat adhd gehuppel in bepaalde andere games.
AMEN! Fortnite is niks meer voor mij, daar ben ik toch echt te oud voor geworden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Eerst vanavond om 00:00 spelen en morgenmiddag vrijgenomen van werk, smiddags weer lekker rdr2 spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GovertNL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:38:
Hier bijna 32. En inderdaad wat kijk ik uit naar deze titel. Het lijkt wel alsof het bijna oudejaarsavond is en ik met al mijn vuurwerk de show mag stelen of inderdaad Kerstavond dat ik net ook iemand zag reageren.

Was eergisteren even bij moeders eten en die verklaarde mij goed gek. Die snapt hier werkelijk niks van.
Die roept al jaren "ik had nu wel verwacht dat het een keer klaar zou zijn, dat gamen". :+
Dat laatste kan ik mij altijd zo aan irriteren overigens. Alsof je met 32 (ik ben onlangs 33 geworden) niet meer van games mag genieten.

Actie films kijken op je 50e > Geen probleem.
Gamen terwijl je 32 bent > Groei eens op joh

Onzin. Zal wel komen omdat Gamen voor de oudere generatie geen ding geweest is ofz. Zijn er niet mee opgegroeid dus kennen het niet.
G_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:40:
Eerst vanavond om 00:00 spelen en morgenmiddag vrijgenomen van werk, smiddags weer lekker rdr2 spelen :)
Ik werk niet op vrijdag. Dus vanavond 00:01 RDR2 spelen tot ik geen zin meer heb, dan morgen verder als ik weer wakker ben 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 25-10-2018 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botwood
Donstil schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

Dat laatste kan ik mij altijd zo aan irriteren overigens. Alsof je met 32 (ik ben onlangs 33 geworden) niet meer van games mag genieten.

Onzin. Zal wel komen omdat Gamen voor de oudere generatie geen ding geweest is ofz. Zijn er niet mee opgegroeid dus kennen het niet.

[...]

Ik werk niet op vrijdag. Dus vanavond 00:01 RDR2 spelen tot ik geen zin meer heb, dan morgen verder als ik weer wakker ben 8)7
Gewoon zeggen: "Jullie doen toch ook Mens Erger Je Eiet, Klaverjassen, Stratego?" Of sjoelen op zondag? Nou ik speel ook spelletjes maar dan op TV! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 09:50
DutchOwnage schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

Als dat zo zou zijn, dan vandaag dus in de auto richting GM :9
normaal kan je bij gamemania altijd een dag vroeger je game gaan ophalen maar rockstar staat nog redelijk gekend dat ze daar zware boetes voor uitdelen, als ik het me goed herinner is gta5 ook pas op de dag zelf verkocht geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
[...]

[...]

Haha beter! Ik ben benieuwd hoe groot de day one patch zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
36 hier, en kan ook niet wachten!
Ik game overigens al sinds mijn 12e, en groei er nog steeds lekker in mee :D

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
G_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:48:
[...]

Haha beter! Ik ben benieuwd hoe groot de day one patch zal zijn
Ergens in de 3GB heb ik voorbij zien komen de afgelopen dagen
The patch is 3.30 GB on PS4 worldwide (3.02 GB for Japan) and 3.2 GB for Xbox One worldwide (2.9 GB for Japan).

To double-check you’ve got the right updated version of Red Dead Redemption, hit the Settings menu and look for Build 1116.8 in the bottom left hand corner.

[ Voor 38% gewijzigd door mortael op 25-10-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ShadyCallandt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:47:
[...]

normaal kan je bij gamemania altijd een dag vroeger je game gaan ophalen maar rockstar staat nog redelijk gekend dat ze daar zware boetes voor uitdelen, als ik het me goed herinner is gta5 ook pas op de dag zelf verkocht geweest
Klopt, AC Odessey kon ook een dag eerder. Iets zegt mij idd dat dat met RDR2 niet het geval gaat zijn, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:48:
[...]

Ergens in de 3GB heb ik voorbij zien komen de afgelopen dagen

[...]
Oooh dat is een grote meevaller! Eventjes 2 min downloaden en gamen maar ^^

Had minimaal 20 gb verwacht aangezien mijn game nu 88 GB is en er door Rockstar gezegd was dat de game 107Gb zou zijn :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

[...]

[...]

Je moest een vriendin van mijn moeder horen laatst, "gamen, dat is toch iets voor 15 jarige kinderen". Ik ben bijna 20, en dan zou het al 'dom' en 'raar' zijn als ik nog van een game zou willen genieten. Tja, let them talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
GovertNL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:38:

Ik heb haar toen voor de grap wat reacties laten lezen van enkele dagen geleden. Waarin iedereen zijn leeftijd noemde, vrouw of vriendin had en kids, in dit topic. Toen zat ze mij helemaal aan te kijken alsof de wereld gek is geworden. Ze kan er niet bij de mensen van 40 jaar en ouder dat nog doen hahaha. Fantastisch wat ik heb zitten lachen.

Nu appt ze me net wel. "Zenuwachtig zeker?"

Gelukkig net te horen gekregen dat mijn plaatselijke Intertoys net buiten Rotterdam speciaal opengaat vanavond voor mij. Het lag een beetje aan de hoeveelheid exemplaren die hij zou krijgen. Ik vermoed dat er toch wat winkels een schaarste verwachten. Dat dat stuurde de eigenaar van de Intertoys mij ook vorige week per WhatsApp.

Hier staan al twee tv's klaar zodat ik en een maat vanavond lekker aan de slag kunnen.
Ik heb ook van die mensen (mijn ouders ook ja) in mijn omgeving en ik vind dat soort opvattingen echt volslagen kansloos en hopeloos ouderwets. Gamen is al jaren volwassen wat mij betreft. Meer volwassen dan de gemiddelde film of serie van tegenwoordig. Vaak zijn het dan ook mensen die binnen een week van een serie een heel seizoen op Netflix kijken en dat is dan ineens prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:38:
[...]

Herkenbaar. Zelf papa van twee kids en tegen de tijd dat die soms in dromenland liggen en de boel aan kant is, is het vaak luiheid. Heb toch wel "energie" nodig om te kunnen gamen. Dus ik merk steeds vaker dat Netflix of doelloos zappen de overhand krijgt. Tenzij een game mij echt weet te grijpen.

Zo had ik bijvoorbeeld Spiderman naar 30% gespeeld en daarna een switch naar de pro gemaakt. Niet op de savegames gelet en moest weer overnieuw beginnen. En op de één of andere manier kan ik mij er niet toe zetten die eerste 30% weer in te halen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:34

ScreamGT

joejoe

Bizar dat Bol.com er voor kiest om de afspraken niet na te komen... mensen ontvangen hem dus nu al?

[ Voor 23% gewijzigd door ScreamGT op 25-10-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Ik ben 32 jaar, getrouwd en heb een zoontje van anderhalf.

Gamen is voor mij echt een uitlaadklep. De ene avond lekker met mijn vrouw op de bank een filmpje kijken en de andere avond een potje FIFA, RDR2 etc. Ongeveer 1 keer in de 3 a 4 weken heb ik ook standaard een game avond met een maatje van mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mortael
Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Je moest een vriendin van mijn moeder horen laatst, "gamen, dat is toch iets voor 15 jarige kinderen"
....maar ondertussen zelf wel Wordfeud of Candy Crush ofzo op de telefoon spelen 8)7

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2