9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Wie zijn "wij"? En wat voor afspraken komt Bol niet na? Is hij daadwerkelijk al binnen gekomen bij mensen?ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:54:
Wij hebben RDR2 net ontvangen in ons magazijn. 2500 stuks.
Bizar dat Bol.com er voor kiest om de afspraken niet na te komen... mensen ontvangen hem dus nu al?
Ja echt hemortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:55:
[...]
....maar ondertussen zelf wel Wordfeud of Candy Crush ofzo op de telefoon spelen
Waar haal je vandaan dat mensen hem al ontvangen?ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:54:
Wij hebben RDR2 net ontvangen in ons magazijn. 2500 stuks.
Bizar dat Bol.com er voor kiest om de afspraken niet na te komen... mensen ontvangen hem dus nu al?
Die zit erbij als het goed is.timetje100 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:58:
Weet er trouwens iemand als ik de bundel haal van ps4 pro met red dead redemption dat er dan ook een hdmi kabel voor 4k bijzit?
Kijk even een unboxing video op youtubetimetje100 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:58:
Weet er trouwens iemand als ik de bundel haal van ps4 pro met red dead redemption dat er dan ook een hdmi kabel voor 4k bijzit?
Bij mijn standaard pro zat deze in ieder geval wel bij jatimetje100 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:58:
Zelfs mijn broer die 4 jaar ouder is, wel kinderen heeft en al jaren niet meer gamed heeft de Xbox One X bundel bij bol.com besteld gisteren. RDR2 maakt bij veel mensen wat los en ik ben echt kinderachtig enthousiast om vannacht te beginnen en morgen vrij genomen
Mensen geven aan mails ontvangen te hebben met een bevestiging dat deze vandaag geleverd wordt. Een dag te vroeg dus. Ook staan er exemplaren te koop op Marktplaats.bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:58:
[...]
Waar haal je vandaan dat mensen hem al ontvangen?
Bijna hetzelfde hier. 40, twee kinderen en drie playstations in huis. Levert soms leuke situaties op, samen met mijn zoon's FortNite spelen. Eerste RDR gespeeld op de XBOX 360. Er zijn maar weinig spellen waar ik naar uit kijk, maar dit is er 1 van.Goelan schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:55:
Ik ben 32 jaar, getrouwd en heb een zoontje van anderhalf.
Gamen is voor mij echt een uitlaadklep. De ene avond lekker met mijn vrouw op de bank een filmpje kijken en de andere avond een potje FIFA, RDR2 etc. Ongeveer 1 keer in de 3 a 4 weken heb ik ook standaard een game avond met een maatje van mij.
Ik bedoel dat hij gister al verzonden is, en dus vandaag te spelen....bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:15:
[...]
Wat denk je zelf? Om morgen te kunnen leveren als webshop, moet je toch wel een dag van tevoren verzenden?
Daarna nog een beetje PS2 (SSX Tricky) en Wii (Zelda)
Sinds 2 weken een 2e hands PS4 gekocht met Horizon Zero Dawn en kan me weer helemaal in het gamen verliezen, zeker deze open world games.
RDR2 besteld, geen haast, ga pas spelen als HZD uitgespeeld is.
Heerlijk toch? beetje je kinderen inmakenDennis_k schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:01:
[...]
Bijna hetzelfde hier. 40, twee kinderen en drie playstations in huis. Levert soms leuke situaties op, samen met mijn zoon's FortNite spelen. Eerste RDR gespeeld op de XBOX 360. Er zijn maar weinig spellen waar ik naar uit kijk, maar dit is er 1 van.
Mijn zoon is 8 met een eigen PS4, en heb ook nog een dochter van 5 en die speelt enkel Lego marvel spelletjes en minecraft.
Dus lekker knallen met mijn zoon is echt top!
Etuuuuuh!
Latin capital letter y with diaeresis
Die mails die een paar pagina's terug gepost werden? Want daar stond in dat je een mail zo krijgen zodra de game vertrokken is (dat zal dus vandaag of vannacht zijn) en dat levering tussen x en x tijd plaatsvindt.ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:00:
[...]
Mensen geven aan mails ontvangen te hebben met een bevestiging dat deze vandaag geleverd wordt. Een dag te vroeg dus. Ook staan er exemplaren te koop op Marktplaats.
Dat heb ik even gemist. Waar staat dat? Sowieso riskeer je hoge boetes, ongeacht of anderen nu wel of niet de streetdate breken.Hoolz14 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:03:
[...]
Ik bedoel dat hij gister al verzonden is, en dus vandaag te spelen....
https://www.twitch.tv/insidegamerstream
Dan wel even RDR2 afstoffen hoor als je hem gaat gebruiken.ArnoutV schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:04:
I
RDR2 besteld, geen haast, ga pas spelen als HZD uitgespeeld is.
HZD kan, met uitbreidingen, zo maar 100 + uur plezier betekenen. (als je alles in alle rust wilt ontdekken en niet door het verhaal heen wilt hollen)
IGN heeft de review ook al met een countdown op youtube staan: YouTube: Red Dead Redemption 2 Review19Joost85 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:07:
Insidegamer is bezig met deel1 stream tot 13.00 uur, daarna gaan ze los met RDR2 review.
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Diverse winkels krijgen andere aantallen. Gamemania en Nedgame zullen ook heel wat op voorraad gaan krijgen lijkt mij zo.Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:55:
[...]
2500Dan ga ik dus maar al om 9 uur bij de MM staan
[ Voor 23% gewijzigd door ScreamGT op 25-10-2018 11:47 ]
Restmode FTWrwbk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:09:
Ik vraag mij af wat de laadtijden zullen zijn. Hopelijk zijn ze korter dan GTA V
Heb ze nog niet verteld dat deze game ook uitkomt, anders ben ik ws mijn console kwijt: https://www.trueachieveme...redemption-2-this-october
Streamen nu RDR 1 Sorry dat stond er ook.19Joost85 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:07:
Insidegamer is bezig met deel1 stream tot 13.00 uur, daarna gaan ze los met RDR2 review.
[ Voor 5% gewijzigd door loonatick78 op 25-10-2018 11:15 ]
Zelf 30 en speciaal voor RDR2 een ps4 pro besteld, kan alleen pas zaterdag beginnen want dan kom ik terug van vakantie
Hier 34 jaar en ook enorm gehyped. Laatste keer was GTA V voor de PS3.
[ Voor 20% gewijzigd door DaFrenk op 25-10-2018 11:16 ]
Er is niet zoiets als een 4k HDMI-kabel: https://www.cnet.com/news/4k-hdmi-cables-are-nonsense/timetje100 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:58:
Elke HDMI-kabel van de Action geeft prima 4k HDR weer. Ook zijn de onderlinge verschillen in kwaliteit lang niet zo groot als de prijs doet vermoeden. Maar uit ervaring kan ik je wel vertellen dat er een HDMI-kabel in de doos zit
Bij mij was GTA V ook de laatste keer dat ik zo gehyped was als nu. Ik vind het jammer dat ik deze dag niet fast forward kan spoelenDaFrenk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:16:
Leuk weetje.. Bol.com schijnt meer dan 100.000 orders te hebben gekregen voor RDR2. Vertelde een medewerker mij net op de chat. Ongelofelijk.
Heb mijnde in mexico gekocht, gedownload terwijl mijn xbox op nederland stond. Bij mij staat ook gewoon speelbaar op 26 oktober 00:00Albinoraptor schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:19:
Ik heb hem digitaal gekocht op US store, alleen volgens mij wordt hij pas morgen vroeg uur of 6 unlocked voor mij en niet vannacht om 12 of 1. Dan maar vroeg met in en morgenvroeg meteen beginnen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ik hoor zo'n Jambers stem in mijn hoofd:
"Overdag is hij een 45 jarige serieuze IT architect met 2 kids bij een grote bank, 's avonds knalt hij de hersenen uit het hoofd van onschuldige burgers als outlaw in Red Dead Redemption 2"
I love it.
Maar ook hier.. gamen uitlaatklep.. en waar ik vroeger alles speelde wat los en vast zat, is mijn tijdbudget met gezin gewoon stukken kleiner.. Hoewel ik mezelf wel vrijgepland heb aankomend weekend voor dit topspel. Mijn kinderen zijn nog NET even te jong voor bloederige GORE, dus ik moet het doen als ze slapen of op de 2e ps4 op zolder :-D.. maar dat is een classic ps4 en geen pro..(en een 22" hd schem ipv een 65" 4k scherm) maar goed.. :-) ..
tl;dr ik ben een ouwe lul die zin in het spelletje heeft.
Ik heb toch echt andere ervaringen. Ik heb mijn mijn ps4 pro super lang lopen zoeken waarom ik HDR niet werken kreeg icm met mijn TV. Bleek uiteindelijk toch echt de kabel te zijn. Staat op zich ook in de handleiding dat ze adviseren de HDMI kabel te gebruiken die bij je ps4 zitjOnAt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:19:
[...]
Er is niet zoiets als een 4k HDMI-kabel: https://www.cnet.com/news/4k-hdmi-cables-are-nonsense/
Elke HDMI-kabel van de Action geeft prima 4k HDR weer. Ook zijn de onderlinge verschillen in kwaliteit lang niet zo groot als de prijs doet vermoeden. Maar uit ervaring kan ik je wel vertellen dat er een HDMI-kabel in de doos zit
Ik heb echt US account op PS4 en daar geeft hij met timer aan hoe lang voordat hij unlocked is.G_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
Heb mijnde in mexico gekocht, gedownload terwijl mijn xbox op nederland stond. Bij mij staat ook gewoon speelbaar op 26 oktober 00:00
Maar kan er niet echt wakker van liggen, of vannacht midden in nacht beginnen met spelen en dan weer onverstandig tot 4-5 doorspelen, nu heb ik iig goed excuse om wel fatsoendelijk te slapen en dan 3 dagen onverstandig lang gaan spelen.
100.000 whow, dat is wel heel extreem hoor. Ben benieuwd of dat wel klopt.DaFrenk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:16:
Leuk weetje.. Bol.com schijnt meer dan 100.000 orders te hebben gekregen voor RDR2. Vertelde een medewerker mij net op de chat. Ongelofelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die spelen allen FortniteAlcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:20:
wel fijn om te lezen dat er niet alleen 21 jarige jonkies op deze hypetrain zitten.

Ah je hebt er speciaal een account voor aangemaakt, lees hier veel ps4 spelers. Meer dan dat ik mensen xbox hoor noemen, niks mis mee maar viel me opAlbinoraptor schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:24:
[...]
Ik heb echt US account op PS4 en daar geeft hij met timer aan hoe lang voordat hij unlocked is.
Maar kan er niet echt wakker van liggen, of vannacht midden in nacht beginnen met spelen en dan weer onverstandig tot 4-5 doorspelen, nu heb ik iig goed excuse om wel fatsoendelijk te slapen en dan 3 dagen onverstandig lang gaan spelen.
Opzich heb je groot gelijk want je nachtrust is belangrijk , ik zal helaas wel onverstandig door spelen en dan smorgens braaf gaan werken
Dacht eerder 13 tot 18 jarige?
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2018 11:27 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wa Doede Nou
Hier juist de xbox one s voor aangeschaft, stream ik het spel naar mijn game laptop, kan de rest van de familie gewoon de tv gebruiken.G_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:26:
[...]
Ah je hebt er speciaal een account voor aangemaakt, lees hier veel ps4 spelers. Meer dan dat ik mensen xbox hoor noemen, niks mis mee maar viel me op.
Opzich heb je groot gelijk want je nachtrust is belangrijk , ik zal helaas wel onverstandig door spelen en dan smorgens braaf gaan werken.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Was je niet liever voor de one x gegaan ?Sneezzer schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Hier juist de xbox one s voor aangeschaft, stream ik het spel naar mijn game laptop, kan de rest van de familie gewoon de tv gebruiken.
Dan kon je hem in 4k spelen, maar als je het via de laptop speelt heeft die one x inderdaad ook geen zin
[ Voor 108% gewijzigd door ScreamGT op 25-10-2018 11:45 ]
32 hier met 3 kinderen. Maak je niet druk wordt allemaal geaccepteerdAlcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:20:
wel fijn om te lezen dat er niet alleen 21 jarige jonkies op deze hypetrain zitten.
ik hoor zo'n Jambers stem in mijn hoofd:
"Overdag is hij een 45 jarige serieuze IT architect met 2 kids bij een grote bank, 's avonds knalt hij de hersenen uit het hoofd van onschuldige burgers als outlaw in Red Dead Redemption 2"
I love it.
Maar ook hier.. gamen uitlaatklep.. en waar ik vroeger alles speelde wat los en vast zat, is mijn tijdbudget met gezin gewoon stukken kleiner.. Hoewel ik mezelf wel vrijgepland heb aankomend weekend voor dit topspel. Mijn kinderen zijn nog NET even te jong voor bloederige GORE, dus ik moet het doen als ze slapen of op de 2e ps4 op zolder :-D.. maar dat is een classic ps4 en geen pro..(en een 22" hd schem ipv een 65" 4k scherm) maar goed.. :-) ..
tl;dr ik ben een ouwe lul die zin in het spelletje heeft.
Stay hungry, stay foolish!
Daarnaast ben ik ook erg benieuwd naar Spiderman, wil ik The Last of Us nog spelen (en de nieuwe natuurlijk zodra die uitkomt) en nog wel wat PS4 exclusives
Enige dilemma wat ik nu heb: nu die PS4 Pro + RDR2 pack kopen, of even wachten tot Black Friday over minder dan een maand?

Nee is ook echt mijn actieve account, dus al jaren US account, scheelt soms flink met prijs als je digitaal koopt.G_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:26:
[...]
Ah je hebt er speciaal een account voor aangemaakt, lees hier veel ps4 spelers. Meer dan dat ik mensen xbox hoor noemen, niks mis mee maar viel me op.
70 euro normale editie in NL Store
60 dollar (52 euro) normale editie in US Store
80 dollar(69 euro) voor special editie in US Store
Dus zo'n US account is het wel waard.
Lekker wel, die overhaaste generalisaties
Edit: Met een lekkere ninja-edit..
[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 25-10-2018 11:35 ]
Lekker wel die mensen die geen humor hebben als hun spelletje wordt aangevallenKuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:35:
[...]
Lekker wel, die overhaaste generalisaties
Edit: Met een lekkere ninja-edit..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
psn: HertogJack
Dat is het zeker wel waard , daarom kocht ik ook in mexico. Alleen bij xbox kan dat gewoon met mexicaanse giftcards op een nederlandsaccount en dan kan je hem downloaden terwijl je locatie op NL staat. Aangezien je alleen de licentie goedkoop in mexico gekocht hebt ^^Albinoraptor schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:34:
[...]
Nee is ook echt mijn actieve account, dus al jaren US account, scheelt soms flink met prijs als je digitaal koopt.
Ben blij dat xbox dat iets makkelijker heeft,
In Indonesie zijn ze nog 10 dollar goedkoper, en je kan ze ten opzichte van US een halve dag eerder spelen.Albinoraptor schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:34:
[...]
Nee is ook echt mijn actieve account, dus al jaren US account, scheelt soms flink met prijs als je digitaal koopt.
Nee, er staat ook geen 4k televisieG_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:31:
[...]
Was je niet liever voor de one x gegaan ?
Dan kon je hem in 4k spelen, maar als je het via de laptop speelt heeft die one x inderdaad ook geen zin.
Uiteraard tegenwoordig wel minder tijd om te gamen dan vroeger, maar probeer er toch regelmatig voor te gaan zitten, zij het tegenwoordig op console (Xbox One S, als ik straks een 4K tv heb komt er een One X), omdat ik liever op de bank hang dan achter de pc zit, dat doe ik op m'n werk al genoeg. Dit weekend zeker, als mijn special edition hopelijk morgen geleverd wordt door Bookspot. Had nog 40 euro kortingsbonnen liggen van de postcodeloterij, dus prijs viel alles mee.
Inderdaad wordt er door mijn familie ook raar aangekeken tegen mij, dat ik "op mijn leeftijd" nog steeds "spelletjes" speel. Dat vinden ze iets voor kinderen / tieners.
Mijn dochter vindt het wel grappig dat ik nog steeds game. Vrienden van haar vinden het leuk en houden ervan om met mij over games te keuvelen.
Gamer tot in de kist!
Ik speel hier met mijn X op een 1080P tv voorlopig en het verschil is echt merkbaar tov mijn eerste generatie Xbox One
Edit: Af en toe gaat de 4K monitor van kantoor mee naar huis dus dan is het helemaal
[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 25-10-2018 11:41 ]
Is logisch. Die twee consoles liggen het verst uit elkaar.D-Ed schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:41:
[...]
Ik speel hier met mijn X op een 1080P tv voorlopig en het verschil is echt merkbaar tov mijn eerste generatie Xbox One
Edit: Af en toe gaat de 4K monitor van kantoor mee naar huis dus dan is het helemaal
Leuk om iedereen een beetje beter te leren kennen ^^
Dat was bij mij ook het geval inderdaad. Die X werd aangekondigd, instant pre-order en inderdaad verschil zien. Tijdje geleden toch maar een 4k HDR monitor aangeschaftD-Ed schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:41:
[...]
Klopt, maar ook tov de S zie je duidelijk verschil op 1080P (Forza Horizon 4 bv met 60FPS)bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:41:
[...]
Is logisch. Die twee consoles liggen het verst uit elkaar.
Ja uh, je had de smiley moeten zien die in zijn originele bericht stondcorset schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:36:
[...]
Lekker wel die mensen die geen humor hebben als hun spelletje wordt aangevallen
Fornite kan best leuk zijn lijkt me, maar het is niks voor mij. Ik heb altijd al vrij serieuze spellen gespeeld, Arma vooral.
Nice! Welke monitor? Ik heb nu LG27UD88-W maar die heeft geen HDRMcPoowl schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:43:
[...]
Dat was bij mij ook het geval inderdaad. Die X werd aangekondigd, instant pre-order en inderdaad verschil zien. Tijdje geleden toch maar een 4k HDR monitor aangeschaft
Aangezien het geen sterkere hardware is, zal er op dat gebied weinig verschil zijn. Misschien dat de OG Xbox One geen HDR heeft maar dat weet ik niet.Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:45:
Nu we het toch hebben over de Xbox One S, zal er verschil zijn met RDR2 vergeleken met de OG X en de S?
Verschil zal er zeker zijn als je naar het hardware van beide consoles kijkt maar de vraag is hoe groot zal het ingame zijn, mijn game op de one x is 88,?GB en die van een maat op de one s is ook 88,?Gb groot. Dus ik vraag me af waarom er nog geen 4k content patch bij zit.Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:45:
Nu we het toch hebben over de Xbox One S, zal er verschil zijn met RDR2 vergeleken met de OG X en de S?
Geen sterkere hardware tussen de one s en one x? Uh hardwarematig is er een best groot verschil als je de specs naast elkaar legt naar mijn meningKuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
Aangezien het geen sterkere hardware is, zal er op dat gebied weinig verschil zijn. Misschien dat de OG Xbox One geen HDR heeft maar dat weet ik niet.
Ik raakte in de war vanwege het gebrek aan een komma in zijn bericht. Ik las de "OG X" als 1 ding, dus als OG Xbox. Maar ja, natuurlijk zit er een hoop verschil tussen de normale en de X, ik dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijnG_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:50:
[...]
Geen sterkere hardware tussen de one s en one x? Uh hardwarematig is er een best groot verschil als je de specs naast elkaar legt naar mijn mening
Haha no problem kan gebeuren tochKuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:53:
[...]
Ik raakte in de war vanwege het gebrek aan een komma in zijn bericht. Ik las de "OG X" als 1 ding, dus als OG Xbox. Maar ja, natuurlijk zit er een hoop verschil tussen de normale en de X, ik dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijnEen verschil tussen de originele One en de S zal echter niet te zien zijn vermoed ik.
Ja, enormG_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:54:
[...]
Haha no problem kan gebeuren tochheb je er een beetje zin in?
Jij?
Hier geen 'onbegrip' gelukkig, ook genoeg vrienden en collega's van verschillende leeftijden die ook gamen.
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Hier ook wel herkenbaar. M'n vriendin wordt al maanden gek door mij.. maar ze leeft ook wel weer mee. Ze wil in ieder geval mee gaan kijken. Maar ze heeft ook haar eigen profiel op de PS4, wie weet gaat ze het avontuur zelf ook nog aan.Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:56:
[...]
Ja, enormMijn TV al in de woonkamer gezet zodat de rest van het gezin af en toe ook eens kan meegenieten van wat denk ik toch wel op zijn minst de beste game van deze console-generatie gaat worden
.
Jij?
Het is een Rockstar game alleen al om die reden denk ik ook dat het een van de beste gaat worden, hun steken zoveel tijd en moeite in games!Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:56:
[...]
Ja, enormMijn TV al in de woonkamer gezet zodat de rest van het gezin af en toe ook eens kan meegenieten van wat denk ik toch wel op zijn minst de beste game van deze console-generatie gaat worden
.
Jij?
Heb er mega veel zin in, zit echt als een stuiterbal te wachten tot de klok vanavond op 00:00 springt. Morgen een halve dag vrijgenomen voor de game , maar onverwachts gister gevraagd om mee te gaan uiteten.
Heb er serieus over nagedacht (Hong Kong dan) om vanavond al te kunnen spelen, maar ik ben toch bang dat ze mij op een server in Azië gooien als de mp er isKlor schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:37:
[...]
In Indonesie zijn ze nog 10 dollar goedkoper, en je kan ze ten opzichte van US een halve dag eerder spelen.
GTA had ik wel op mijn USA account gekocht en een mooi voordeel was dat ik geen sharkcards kon kopen en om die reden werd ik heel goed in het dupen van auto's om toch genoeg geld te hebben
BenQ EW3270UD-Ed schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:45:
[...]
Nice! Welke monitor? Ik heb nu LG27UD88-W maar die heeft geen HDR
Nice, die heb ik ook net binnen!!!
Erg blij mee!
Ja en?Kuusj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:00:
Ik wil eigenlijk nog een Xbox One X kopen, die aanbieding bij de Bol.com is wel interessant. Ik wil namelijk van iedere generatie beide consoles hebben. En de X is natuurlijk nog eens 33% krachtiger op grafisch gebied dan mijn PS4 ProMaar ik denk dat mijn ouders mij compleet voor gek verklaren als ik dat nu koop.
PSN: LinQ-NL
Gaming doe ik zowat sinds mijn 10 jaar. Thuis een zoon van 8 die het fortnite-virus te pakken heeft, en een dochter van 5.
Altijd voornamelijk PC-games. PS3 was eigenlijk m'n eerste console (oa voor RDR), maar zo veel heb ik daar nu ook niet op gespeeld. De PS4 echter heeft me volledig overtuigd. Wat een exclusives! Shooters echter kan ik daar niet op spelen, 3rd person gaat dan weer wel.
Hopelijk wordt morgen RDR2 geleverd, hoewel ik eigenlijk nog met volle teugen aan het genieten ben van God of War.
Morgen vrij, dus dat wordt een nachtje niet slapen
Ik luisterde zojuist de tweakers podcast. Voor tweakers heeft Jurian hem al mogen spelen. Ik ben benieuwd of die review ook op 13u online komt. Ik verwacht van wel!NikkiNailz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:01:
Review embargo verloopt over een uur!
Als ik de mensen mag geloven die uitgenodigd waren bij het press event waar ze 6 uur mochten spelen, kon dit wel eens een van de hoogst scorende games ooit worden.
Rare is ook dat ik hyped ben vanwege de graphics.. maar ik heb de afgelopen maanden Ni No Kuni 2, YsVIII, en DragonQuest XI uitgespeeld..en dat zijn nou echt niet spelletjes met grafische hoogstandjes, maar heb er van genoten. dus zegt ook niet zo heel veel.
Was voor mij ook meer een goed smoesje om een dagje vrij te nemen. Ga ook echt vannacht niet beginnen, lekker maffen en dan morgen rond een uur of 10.. of 9

En dan om 11 uur erachter komen dat ik er geen reet aan vind. Of dat er nog een gamewrecking bug in zit. Op het moment dat je je revolver trekt de game crashed ofzo.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dan gewoon heel de dag op m'n paardje het land doorFlagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:15:
42 hier, en morgen vrij genomen, eerste keer dat ik dat ooit voor een spel gedaan heb volgens mij.
Was voor mij ook meer een goed smoesje om een dagje vrij te nemen. Ga ook echt vannacht niet beginnen, lekker maffen en dan morgen rond een uur of 10.. of 9eens rustig gaan beginnen.
En dan om 11 uur erachter komen dat ik er geen reet aan vind. Of dat er nog een gamewrecking bug in zit. Op het moment dat je je revolver trekt de game crashed ofzo.
of de eerste keer dat je van je paard aflazertFlagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:15:
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb vele western films en games versleten en ben begonnen met Outlaws (geniale game en soundtrack) maar ik moet mij diep schamen dat ik RDR1 nooit heb gespeeld want ik had toen nog geen centjes voor een PS3. Ik heb nu een aantal dagen verlof genomen alleen had ik nooit Spider-man moeten kopen want daar is mijn vriendin nu verknocht aan en moeten we van beurt wisselen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Die bedoel ik ook. Daar heb je ook 900p titels op die 1080p op de base PS4 draaien. Performance wise ga je dat ook zeker merken met 60fps games.D-Ed schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:43:
[...]
Klopt, maar ook tov de S zie je duidelijk verschil op 1080P (Forza Horizon 4 bv met 60FPS)
Maar wel een X en geen 4K TV? Dude, dit moet je met HDR beleven.
Dit topic is gesloten.
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.
Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.
Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2