Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:12:
Ik pre order nooit meer. Komt wel eens voor dat de game 1 dag eerder al verkocht wordt. Dan lach ik alle mensen met een pre order uit
Ik lach ze niet uit, maar doe het ook niet meer. Volgens mij was het zelfs met GTAV die al een jaar in preorder stond dat ik door problemen leverancier én luie postbode pas 2-3 dagen later kon spelen. Terwijl ze op de eerste dag met 10 volle pallets bij de Mediamarkt lagen.

Maargoed, nu heb ik ook een soort van preorder gedaan om hem alvast te kunnen downloaden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 24-10-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik had de vraag eerder gesteld, maar je hebt geen season pass voor dit spel toch ? (of moet je de ultimate edition kopen?)

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 24-10-2018 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8dIlk7zaF07cs9Ga9R9HhRrf/thumb.png

Haha mooi! Wel een dikke hype hoor. Nog niet eerder meegemaakt dat ik zulke mails kreeg :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2018 17:02 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
spijkerhoofd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:55:
[...]

Helemaal gelijk. Ik krijg met Gamekings vaak het gevoel dat ik naar oude verhalen luister van mijn opa en oma over hoe goed het allemaal was vroeger en hoe kut het nu is. Vergis je niet, de oude garde loopt ook tegen de 50 aan of is al in de 50. :+
Vond de eindejaars artikelen altijd wel lachen, maar ik kon me ook goed ergeren aan de onwetendheid (ook van de oude garde) over een gemiddelde game. Misschien lees ik te veel gamenieuws, maar vaak wist ik meer van spellen zonder ze gespeeld te hebben.
Hulleman schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:01:
[Afbeelding]

Haha mooi! Wel een dikke hype hoor. Nog niet eerder meegemaakt dat ik zulke mails kreeg :)
Dit is de eerste post die ik zelfs ingezoomd niet kan lezen :+

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 24-10-2018 17:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
ArthurMorgan schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:57:
[...]

Ze zijn gemaakt door Piggybag, een bedrijf dat veel meer guides maakt en uitgeeft.
En ja GTA V had ook een paperback en een hardcover editie. Net als de meeste boeken die uitgegeven worden. Zodat je kunt kiezen wat je wil, een luxe uitgave of een wat eenvoudigere.

Ik snap werkelijk niet waarom keuze geven aan mensen nu opeens als iets slechts voorgesteld wordt.
De reacties hierboven schieten mn post een beetje voorbij.

Eerst kregen we dit spel, met verschillende versies en pre-order combinaties (fysiek/digitaal etc)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v0F3J9T.png

Krijgen we straks Pre-Pre-Order bonussen? ;)

Maar goed, ik zat dat eens allemaal uit te pluizen, lees ik over dat boek... Oeh leuk dacht ik, klik erop, blijken er daar natuurlijk ook weer meerdere versies van :F

Dus daar werd ik een beetje flauw van, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Beakzz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:01:
Dit is de eerste post die ik zelfs ingezoomd niet kan lezen :+
Thumbnail! :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 19:57
Ah die werkte net niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
D-Ed schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:37:
[...]

Gamekings begint (jammer genoeg) een beetje op een leeftijd te komen dat ze moeten stoppen.. Ik kijk hun items ook niet meer met plezier. De oude garde weet het (bijna altijd) toch beter dan de nieuwe lichting journalisten daar. Er hangt weinig tot geen vernieuwing meer bij GK dus dit soort negativiteit zie ik sowieso niet meer ;)
Volgens mij is Shelly ook al weg, of niet ? Die vond ik altijd wel leuk :P

Bij YGZ the Ultimate Edition besteld. Zal Vrijdag wel na de middag worden geleverd.
Boeie :) Dan nog maar een dagje langer GTA V spelen. (Heb em even afgestoft en de story voor de twee keer aan het spelen)
EDIT: Oooh, zag ook een nieuwe expansion voor Spintires: Mudrunner. Kan ik me ook wel mee vermaken :)

Word de komende weken wel even YouTube met een half oog bekijken. Kijk wel veel YT, en volg ook een aantal gamers. En het rotte is tegenwoordig dat ze al spoilers in de thumbnail en titel stoppen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Swurgin op 24-10-2018 17:42 ]

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Swurgin schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:38:
[...]
Shelly was inderdaad wel leuk om naar te kijken, maar die werkt tegenwoordig bij 2K Benelux.

Heb het gamekings item van gisteren bekeken en dat was wel vermakelijk, zeker niet negatief enkel wat kritische kanttekeningen.

[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 24-10-2018 17:46 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

poor Leno schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:49:
[...]

Ook op de Base PS4 ziet het er goed uit :)
Nou zeker weten !!
Schijnt ook lead platform te zijn, niet gek gezien de lange development periode.
Begin nu toch lichtjes te twijfelen. Staan een paar gifs in dit forum :
https://www.resetera.com/...ry-spoilers.75874/page-32
LET OP SPOILER THREAD !!
Maar dat ziet er wel echt zeer sfeervol uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:01
Snel weggeklikt, wil Saint Denis zelf voor de eerste maal ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Bloodborne en de Souls games zijn wel wat voor jou dan. })
xD ja in die games ga je zo'n beetje bij elk groepje dood als je gaat lopen rushen, beter gewoon beter je best doen zodat je die stukjes niet meer hoeft te lopen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

had verkeerde gequote oO

zit een timer op de game wil wel even voor je kijken hoor

vanaf het moment dat ik dit schrijf moet ik nog 1 dag 5 uur een 42 minuten wachten

[ Voor 63% gewijzigd door Freakiebeakie op 24-10-2018 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Hulleman schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:01:
[Afbeelding]

400+ ongelezen mailtjes. Ruim je inbox eens op! :(

Grapje, cool dat je het spel snel binnen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:32

iew

What the...?!

Swurgin schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:38:
[...]

Bij YGZ the Ultimate Edition besteld. Zal Vrijdag wel na de middag worden geleverd.
Boeie :) Dan nog maar een dagje langer GTA V spelen. (Heb em even afgestoft en de story voor de twee keer aan het spelen)
EDIT: Oooh, zag ook een nieuwe expansion voor Spintires: Mudrunner. Kan ik me ook wel mee vermaken :)

Word de komende weken wel even YouTube met een half oog bekijken. Kijk wel veel YT, en volg ook een aantal gamers. En het rotte is tegenwoordig dat ze al spoilers in de thumbnail en titel stoppen. :/
Ik heb dat Gamekings nooit echt leuk gevonden, lopen er een paar bij die zichzelf veuuul te serieus nemen.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 18:05
Vanmiddag bij de lokale speelgoedboer geïnformeerd naar rdr2 met de intentie hem te kopen, bij eerdere grote releases heb ik de games zo 1 á 2 dagen eerder kunnen krijgen, (zelfde winkel, andere medewerkers) hoe dan? Een beetje onwetend overkomen en aangeven dat het een cadeau is/was voor iemand die die dag ook vertrekt op vakantie/emigratie, whatever, LoL...het begon goed want medewerkster kende de game niet, ging zoeken in het magazijn maar kon helaas niets vinden..helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Rebel-Rebel schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:22:
Vanmiddag bij de lokale speelgoedboer geïnformeerd naar rdr2 met de intentie hem te kopen, bij eerdere grote releases heb ik de games zo 1 á 2 dagen eerder kunnen krijgen, (zelfde winkel, andere medewerkers) hoe dan? Een beetje onwetend overkomen en aangeven dat het een cadeau is/was voor iemand die die dag ook vertrekt op vakantie/emigratie, whatever, LoL...het begon goed want medewerkster kende de game niet, ging zoeken in het magazijn maar kon helaas niets vinden..helaas!
jij boefje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 18:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:17
Ha wat een actie, maar als ze dit bij de kassa had aangeslagen dan kan ze wel een reprimande krijgen van R* en dat wil je je lokale gameboer ook niet aandoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:26:
[...]

Is een van die filmpjes op die Insta pagina.
Heb het nu gezien, bizar wel :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Zo volledige pc systeem verkocht en de Ps4 pro met RDR2 besteld. Kan niet wachten heb echt zn zin in deze game!!!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrStoffel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-02 16:27
ScreamGT schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:10:
[...]

Dude. Je neemt een vakantiedag op en neemt het risico tot 19:55 zonder game te zitten? Je bent niet in staat om die game bij een winkel op te halen? Best we beetje dommig, toch?
Meerdere redenen. Ik wil graag de ultimate editie, deze staat nu in pre order bij bol. (Voor de steelbook) Maar nadien vond ik hem nergens anders meer voor pick up.
Digitaal ben ik niet voor te vinden. Veel gedaan en nu spijt van heel veel games waar ik niks meer mee kan.
Misschien ga ik nog wel overstag en pik ik hem op bij MM als ze daar de ultimate editie hebben. Dan stuur ik die van bol wel retour.
Meestal levert onze koerier voor 9u omdat hij weet dat we voor 9u nog thuis zijn. Fingers crossed 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Net op tijd gekeken geloof ik. Het ziet er echt gruwelijk vet en mooi uit. Toch op basis hiervan kunnen concluderen dat de game totaal niks voor mij zal zijn. Allemaal veel te langzaam en te "real life", als je snapt wat ik bedoel. Mensen zullen me voor gek verklaren en dat mag, maar ik begin altijd met normaal wandelen in dit soort games, want immersie. Maar dat gaat al snel over in als een malle op X rammen om te sprinten omdat ik daar op de lange duur helemaal geen geduld voor heb. Maar dan sloop ik de immersie voor mezelf weer. Na een uur of wat heb ik dan de mechanics wel een beetje gezien en is het nieuwe er vanaf en heb ik geen zin meer. Ik pak 'm wel een keer op tijdens een sale (al kan dat nog wel even duren denk ik zo). :+

Maar iedereen die wel gaat spelen vrijdag: heel veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:11:
[...]

Net op tijd gekeken geloof ik. Het ziet er echt gruwelijk vet en mooi uit. Toch op basis hiervan kunnen concluderen dat de game totaal niks voor mij zal zijn. Allemaal veel te langzaam en te "real life", als je snapt wat ik bedoel. Mensen zullen me voor gek verklaren en dat mag, maar ik begin altijd met normaal wandelen in dit soort games, want immersie. Maar dat gaat al snel over in als een malle op X rammen om te sprinten omdat ik daar op de lange duur helemaal geen geduld voor heb. Maar dan sloop ik de immersie voor mezelf weer. Na een uur of wat heb ik dan de mechanics wel een beetje gezien en is het nieuwe er vanaf en heb ik geen zin meer. Ik pak 'm wel een keer op tijdens een sale (al kan dat nog wel even duren denk ik zo). :+

Snap zeker wat je bedoeld.
En ja dat van de sale dat gaat zeker weten lang wachten. Geloof gta5 pas na jaar of 3 echt onder de 50 euro gekomen is..

Maar ondanks dit ben ik nu toch wel meer benieuwd. Ik ben best een graphics whore, en kan soms alleen al uren kwijt in rond dwalen in games.
En als ik dit dan zie ziet er wel echt heel mooi uit allemaal..
Ga mijn broertje vragen wat hij doet, wil hij ook( kleine kans) dan doen we gamesharen. Zo niet dan word het ook wachten op aanbieding denk ik. Tenzij ik na release wel zo ontzettend vette dingen zie dat ik wel moet maar ben laatste jaren best streng qua games kopen dus ga wel volhouden denk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Je doet je naam eer aan 8)

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hier is de gameplay weer te zien. Base ps4 nagenoeg spoiler vrij.

Edit mist wel de laatste 8min ivm 10min limiet van de site.

[ Voor 47% gewijzigd door v8power67 op 24-10-2018 19:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
15s gekeken, genoeg gezien. Ik ben tot dusver trots op mezelf ondanks de nieuwsgierigheid heb ik hier en daar maar kleine stukjes gezien :P Dat gevoel van ontdekking wil ik lekker bewaren voor de game zelf!

Dit gaat er op de Pro heel erg nice uitzien.

Nog 1 nachtje slapen en dan de game ophalen *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 24-10-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:11:
[...]

Ik pak 'm wel een keer op tijdens een sale (al kan dat nog wel even duren denk ik zo). :+

Kan je beter 2 games inwisselen bij Gamemania en voor 25 euro meteen kopen. Want anders kun je lang wachten tot ie tweedehands voor zoveel aangeboden gaat worden.

Welke games bieden voor jou wel de immersie die je zoekt? Ben daar dan wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 13:29
Ben benieuwd of een Mediamarkt het embargo durft te verbreken morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Chefferson schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:43:
Ben benieuwd of een Mediamarkt het embargo durft te verbreken morgen!
Vrijwel zeker dat dit niet gaat gebeuren. Een medewerker van de MM heeft hier al aangegeven dat de filialen de game pas morgen binnen krijgen, en dat de distributeur strenge eisen naleeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het klopt wel dat het een traag spel is. Al zal ik het zelf nog meer gaan vertragen. Rennen en sprinten vind ik hier in veel gevallen echt tegen de sfeer van het spel ingaan. Dus ik zal vooral lopen. En in de bebouwde omgeving zal ook mijn paard op een veel rustiger tempo moeten lopen. Alleen als ik op de vlucht ben of iemand achtervolg gaat het tempo omhoog. Maar dat is ook zoals het in het echt zou gaan.
In RDR1 had ik dat ook. Maar lang zo extreem niet als dat ik het nu zie als ik naar de leaks kijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow die stad ziet er gaaf uit zeg. Was nog niet echt in mij op gekomen dat steden er ook in zouden zitten.

Normaal lopen ziet er alleen wel mega sloom uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Chaoss schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:46:
[...]

Vrijwel zeker dat dit niet gaat gebeuren. Een medewerker van de MM heeft hier al aangegeven dat de filialen de game pas morgen binnen krijgen, en dat de distributeur strenge eisen naleeft.
Heb er in ieder geval een pre order staan voor vrijdag. Maar toch morgen even bij de lokale Intertoys checken of dat ze hem al verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Joosie200 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:40:
[...]

Kan je beter 2 games inwisselen bij Gamemania en voor 25 euro meteen kopen. Want anders kun je lang wachten tot ie tweedehands voor zoveel aangeboden gaat worden.

Welke games bieden voor jou wel de immersie die je zoekt? Ben daar dan wel benieuwd naar.
Deze game biedt wel de immersie, maar mijn geduld en daaruit voortvloeiende manier van spelen niet. Ik heb dan liever een over the top manier van traversal (Spider-Man, Batman, Just Cause, Dying Light) en als dat niet kan, dan graag een wereld waar er continue stront aan de knikker is (Far Cry) en je dus op je hoede moet zijn als het ware. Geen real world sim zeg maar. Ik weet niet of het zo duidelijk is? Assassin's Creed gaat dan nog wel omdat het rennen en de parkour een essentieel onderdeel van de gameplay zijn. Dit is zeg maar te "normaal" voor mij om langdurig plezier uit te halen.

Het ligt dus gewoon aan mij en niet aan de game. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb iemand die de game speelde zien reageren op een vraag en het lijkt er iig op dat je met driehoekje kunt zitten op stoelen etc, dat is alvast een klein zorgje minder :P

Nu aim down sight nog (al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ze dat niet geïmplementeerd hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:17
Ik denk niet dat ik Saint Denis al te vaak zal bezoeken. Kenmerkt duidelijk het einde van het Wilde Westen ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 12:22
D. Ninjai schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:52:
Ik denk niet dat ik Saint Denis al te vaak zal bezoeken. Kenmerkt duidelijk het einde van het Wilde Westen ;(
Maar dat is het mooie in dit land, je hebt zelf de vrije keuze om dit te doen of te laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
Deze game biedt wel de immersie, maar mijn geduld en daaruit voortvloeiende manier van spelen niet. Ik heb dan liever een over the top manier van traversal (Spider-Man, Batman, Just Cause, Dying Light) en als dat niet kan, dan graag een wereld waar er continue stront aan de knikker is (Far Cry) en je dus op je hoede moet zijn als het ware. Geen real world sim zeg maar. Ik weet niet of het zo duidelijk is? Assassin's Creed gaat dan nog wel omdat het rennen en de parkour een essentieel onderdeel van de gameplay zijn. Dit is zeg maar te "normaal" voor mij om langdurig plezier uit te halen.

Oh zo. Toch zie ik dit ook niet als real world sim want het is uit een lang vervlogen tijd en verre zoals het tegenwoordig is. Maar nu snap ik je al beter.

Ik zie al wel leuke deals voorbij komen icm RDR2 trouwens. Zit toch nog steeds te loeren naar een leuke xbox one x deal. (Al heb ik al een digitale preload lopen voor op de PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
flugelisoke schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:58:
[...]
Maar dat is het mooie in dit land, je hebt zelf de vrije keuze om dit te doen of te laten!
Als je de main story gaat spelen dan wordt je echt wel gedwongen om naar St.Dennis te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Joosie200 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:04:
[...]

Oh zo. Toch zie ik dit ook niet als real world sim want het is uit een lang vervlogen tijd en verre zoals het tegenwoordig is. Maar nu snap ik je al beter.

Ik zie al wel leuke deals voorbij komen icm RDR2 trouwens. Zit toch nog steeds te loeren naar een leuke xbox one x deal. (Al heb ik al een digitale preload lopen voor op de PS4)
De tijd doet er voor mij weinig toe. Een Far Cry game in het wilde westen zie ik mezelf dan bijvoorbeeld eerder kapotspelen. Maar goed, smaak dingetje. Morgen ga ik ook gewoon lekker reviews en ervaringen lezen, want zo'n release is altijd leuk. Ben erg benieuwd naar de MC score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefferson
D. Ninjai schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:52:
Same here. Kreeg er een beetje Peaky Blinders gevoel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:24:
[Streamable: Red Dead Redemption 2 Saint Denis Gameplay (Spoiler Free) - Base PS4 - 1080p]
Hier is de gameplay weer te zien. Base ps4 nagenoeg spoiler vrij.

Edit mist wel de laatste 8min ivm 10min limiet van de site.
En hier part deux!
https://streamable.com/qn8j8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zal er wel graag komen. Enige waar ik wel voor zorg is dat ik een pak meeneem dat me goed op laat gaan in die omgeving. Een cowboy-outfit past daar niet.

"Het is de nieuwe tijd. Net wat u zegt. Maar het maakt me wat Melancholiek."

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

Mss heel erg off topic en sentimenteel, maar net het nieuws gezien, mbt Jemen en daar krijg ik toch een knoop van in mijn maag. EN wij ons maar druk maken of een uurtje eerder een game kunnen spelen, of, of we wel het juiste pistool als pre-order bonus krijgen ...

* -SaveMe- is even stil ... :|

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zie dat gamemania 2 games inruilen voor 25 de game levert. Heb toevallig rise of tomb raider nog nieuw in verpakking liggen, en ergens bij mijn broer ride 1 nog liggen. Staan beide op de lijst qua games dus ja 25 euro voor de game kan niet echt fout gaan natuurlijk!!
Neem ook watchdogs 2 mee dan ook nog nieuw in verpakking, staat niet op lijst maar ga toch niet meer spelen dus kan ook gelijk daarheen voor hopelijk leuk bedragje.

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 24-10-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
WoW, sommige mensen krijgen dus nachtlevering bij bol.com? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Yourgamezone
Uw bestelling met bestelnummer #1000472xx staat nu op status: Verzonden
OMG 8)7

Is vanmiddag verstuurd dus morgen binnen.

(weet niet of dit mag hier, maar denk dat veel mensen dit wel willen weten).

[ Voor 35% gewijzigd door RedHat op 24-10-2018 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:14:
[...]

De tijd doet er voor mij weinig toe. Een Far Cry game in het wilde westen zie ik mezelf dan bijvoorbeeld eerder kapotspelen. Maar goed, smaak dingetje. Morgen ga ik ook gewoon lekker reviews en ervaringen lezen, want zo'n release is altijd leuk. Ben erg benieuwd naar de MC score.
Om dan vervolgens hier te komen melden dat je de scores toch vind tegenvallen en dat je blij bent de game niet te gaan kopen :+

(maar ik heb wel vaker dingen fout misschien nu ook wel) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:27
RedHat schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:40:
Yourgamezone

[...]

OMG 8)7

Dat is apart.. mijn bestelnr is 100032nnn , in mei besteld maar geen mail gehad. :(

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
HertogJack schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:47:
[...]

Dat is apart.. mijn bestelnr is 100032nnn , in mei besteld maar geen mail gehad. :(
Ik heb hem 2 weken geleden gepreorderd pas 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RedHat schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:40:
Yourgamezone

[...]

OMG 8)7

Vanmiddag verstuurd/Label aangemaakt maar gewoon vrijdag binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:36:
Zie dat gamemania 2 games inruilen voor 25 de game levert. Heb toevallig rise of tomb raider nog nieuw in verpakking liggen, en ergens bij mijn broer ride 1 nog liggen. Staan beide op de lijst qua games dus ja 25 euro voor de game kan niet echt fout gaan natuurlijk!!
Neem ook watchdogs 2 mee dan ook nog nieuw in verpakking, staat niet op lijst maar ga toch niet meer spelen dus kan ook gelijk daarheen voor hopelijk leuk bedragje.
Watchdogs 2 is het spelen meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:25
Vanavond op RTL7 al twee keer een RDR2 reclame voorbij zien komen!! Volgens mij was dat met GTA niet het geval.

[ Voor 24% gewijzigd door HKLM_ op 24-10-2018 20:53 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
v8power67 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:36:
Watch Dogs 2 is zeker de moeite!
Maar Red Dead is beter natuurlijk :P

Ik weet nog niet waar ik hem ga halen.
Morgen namiddag heb ik vrij, dus dat ga ik eens de stad in, je weet nooit
Maar ik vind het ook niet erg als ik hem een dagje later heb ofzo, als ik hem dan iets goedkoper kan vinden..

[ Voor 44% gewijzigd door Anton.net op 24-10-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:52:
[...]

Watchdogs 2 is het spelen meer dan waard.
Anton.net schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:57:
[...]

Watch Dogs 2 is zeker de moeite!
Maar Red Dead is beter natuurlijk :P
Nee heb hem al lang liggen maar nu geen behoefte meer aan.. heb nog zoveel te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 12:22
Chefferson schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:23:
[...]

Same here. Kreeg er een beetje Peaky Blinders gevoel bij.
Peaky Blinders is gewoon awesome!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Sipio schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:46:
[...]

Om dan vervolgens hier te komen melden dat je de scores toch vind tegenvallen en dat je blij bent de game niet te gaan kopen :+

(maar ik heb wel vaker dingen fout misschien nu ook wel) ;)
Haha nee hoor. Ik verwacht ook wel een 95 MC of hoger. Ik gun iedereen hier (nou ja, bijna iedereen) een topper. Mensen hebben hier lang op gewacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefferson
flugelisoke schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:03:
[...]

Peaky Blinders is gewoon awesome!
Zeker. Al ben ik in het geval van RDR meer van de kleine steden, zand, etc. By the order of Arthur Morgan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:04:
[...]

Haha nee hoor. Ik verwacht ook wel een 95 MC of hoger. Ik gun iedereen hier (nou ja, bijna iedereen) een topper. Mensen hebben hier lang op gewacht.
Denk dat het voor velen sowieso wel een topper is goede scores of niet, maar dat zullen ook voornamelijk wel mensen zijn die sowieso al iets hebben met de western setting.
Zijn er niet zo heel veel van het genre helaas.

Bedoelde er trouwens niks mee verder, voor mij mag iedereen zijn eerlijke mening geven over van alles en nog wat uiteraard (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al reviews online? Het is wel al ergens de 25e ondertussen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

Klopt maar het embargo verloopt morgen om 13 of 16 uur pas.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Net een mailtje van de Microsoft store over mijn RDR2 order, uur eerder te spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:19:
Klopt maar het embargo verloopt morgen om 13 of 16 uur pas.
Ah, oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:26
Op basis van een paar korte gameplay videos valt me op dat die gunplay er eindelijk vloeiend uitziet[of het ook zo voelt is nog de vraag].Ik zeg eindelijk want bij GTA 5 vond ik dat best tegenvallen.

Gezien GTA 5 na Max Payne 3 kwam lagen mijn verwachtingen qua schiet-mechanics hoog.

Als de mechanics in Red Ded 2 meh! zijn dan zou dat voor mij een grote teleurstelling zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 24-10-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Mijn pre-order bij Wehkamp staat nog steeds als 'niet op voorraad'.. Iemand anders ook toevallig bij Wehkamp besteld en ditzelfde verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
HertogJack schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:47:
[...]

Same hier ook niks gehad vandaag. Ik vermoed dat hij gewoon vrijdag netjes in de brievenbus valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
itzmxtch schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:30:
Mijn pre-order bij Wehkamp staat nog steeds als 'niet op voorraad'.. Iemand anders ook toevallig bij Wehkamp besteld en ditzelfde verhaal?
Bij mij precies hetzelfde verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:33
maswa1414 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:40:
[...]

Bij mij precies hetzelfde verhaal!
Ook "geen voorraad" bij de Mediamarkt. Komt dus misschien echt pas morgen binnen, en dan meteen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 15:25
Westland1940 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:45:
[...]

Ook "geen voorraad" bij de Mediamarkt. Komt dus misschien echt pas morgen binnen, en dan meteen versturen.
Ahh mooi, dan ben ik gelukkig niet de enige bij Mediamarkt met dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Westland1940 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:45:
[...]

Zal vast goed komen ;)
Alhoewel sommige webwinkels weleens de fout hebben gemaakt in het verleden om gewone bestellingen boven de pre orders te plaatsen.
Ook bij de launch van de ps4 console in 2013 was dit bij sommige winkels het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

v8power67 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:19:
[...]

Maar ondanks dit ben ik nu toch wel meer benieuwd. Ik ben best een graphics whore, en kan soms alleen al uren kwijt in rond dwalen in games.
ik ken dat gevoel, ik weet nu al dat ik denk jaaaa laat ik dit eens gaan doen en dan na 3 uur denk owja laat ik dat eens gaan doen , ondertussen gevist, gejaagd en noem maar op , alles wat ik iig niet van plan was xD.

weet ook nu al dat ik uren kan ronddolen met mijn paard op die mooie bergen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1810/486523/tNLLz8lz.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:27
Kupauw schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:34:
[...]

Same hier ook niks gehad vandaag. Ik vermoed dat hij gewoon vrijdag netjes in de brievenbus valt.
Had ze een mail gestuurd net en zowaar al antwoord:

Beste Bla,

Kan zijn dat hij bij een andere collega op de verzenstapel ligt. We zijn nog wel even bezig tot een uur of 16 morgen ;) Iedereen krijgt gewoon vrijdag de game uiteraard. Ze gaan morgen mee met PostNL.

Vriendelijke groet,

Edwin Xxx

YGZ | Yourgamezone
Vleeshouwerstraat 47
6511VC Nijmegen
info@ygz.nl

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:28
zomaar ff een mailtje van Bol.com:

Red Dead Redemption II: de route
1. Je krijgt een mail zodra de Pony Express is vertrokken.
2. De ruiter houdt halt bij jou tussen 8:00 en 20:00 uur.
3. Je kunt zijn route volgen via Track & Trace.
4. Bij je game zit een voucher voor je gratis outlaw survival kit en war horse.
5. Mocht jij de selectie behaald hebben voor de Nachtlevering, dan ontvang je hier apart een mail over vandaag.
Dus, houd je ogen open voor onze Pony Express. Bedankt voor je aankoop bij bol.com en geniet van het Wilde Westen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
vj_slof schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:13:
zomaar ff een mailtje van Bol.com:

Red Dead Redemption II: de route
1. Je krijgt een mail zodra de Pony Express is vertrokken.
2. De ruiter houdt halt bij jou tussen 8:00 en 20:00 uur.
3. Je kunt zijn route volgen via Track & Trace.
4. Bij je game zit een voucher voor je gratis outlaw survival kit en war horse.
5. Mocht jij de selectie behaald hebben voor de Nachtlevering, dan ontvang je hier apart een mail over vandaag.
Dus, houd je ogen open voor onze Pony Express. Bedankt voor je aankoop bij bol.com en geniet van het Wilde Westen.
Al 20x gemeld...

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ArthurMorgan schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:46:
Het klopt wel dat het een traag spel is. Al zal ik het zelf nog meer gaan vertragen. Rennen en sprinten vind ik hier in veel gevallen echt tegen de sfeer van het spel ingaan. Dus ik zal vooral lopen. En in de bebouwde omgeving zal ook mijn paard op een veel rustiger tempo moeten lopen. Alleen als ik op de vlucht ben of iemand achtervolg gaat het tempo omhoog. Maar dat is ook zoals het in het echt zou gaan.
In RDR1 had ik dat ook. Maar lang zo extreem niet als dat ik het nu zie als ik naar de leaks kijk.
Same here viel me ook al op in rdr1, normaal gesproken ren ik altijd en overal in spellen, maar bij rdr1 liep ik redelijk gemoedelijk overal naartoe. Ook te paard lekker rustig in een galopje, beetje om me heen kijken een wasbeer afknallen en weer door. Als je overal als een dolle naartoe draaft dan schoot je zo langs een mini sidequest en was je al te ver om weer terug te gaan. (Was wel irritant soms trouwens.)

Gisteren en vandaag ook voor de tweede keer Firewatch gedaan en daar had ik hetzelfde, lekker wandelen, beetje kletsen met Delilah om je heen kijken, lekker ontspannend. :P Zijn eigenlijk de enige 2 spellen waar ik geen haast had.

Maar is volgens mij ook een mindset, je moet je een beetje kunnen aanpassen aan het ritme van een spel.
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:49:
[...]

Dan kan ik elite sniper 4 ook ernstig afraden. :) Heb wel eens 5 minuten rustig door mijn verrekijker routes zitten te puzzelen en het taggen van patrouilles, quick exit routes bepalen.

Of gewoon minutenlang wachten tot die 3 soldaten eindelijk wegliepen en dan 1 voor 1 wegwerken als ze alleen waren.

Ben je een uur+ bezig geweest met 1 missie en misschien 30 man uitgeschakeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Flagg op 24-10-2018 22:53 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De volgende die hier een mailtje van Bol plaatst krijgt een ban :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 18-09 14:26
Chaoss schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:48:
Dat wordt een chaoss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
Net terug van een proefles paardrijden. Ik denk dat ik er nu wel klaar voor ben. Kom maar door met dat Ardennen Paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:50
Vast al voorbij gekomen maar ik vraag het toch. Hoe zit het met digital pre-orders? Is het te spelen vanaf middernacht 26ste (dus zegmaar morgen)? Kan er vrij weinig over vinden behalve dat het embargo voor reviewers vervalt noon UK tijd.

Werk morgen tot 23:00 ben rond 00:00 wel thuis. Pre-load is al gedaan dus zou toch wel mooi zijn als ik nog een uurtje of 2 kan spelen om alle tutorial stuff door te komen.

Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Volgens mij zit ik vast, 3de of 4de story missie na die cutscene.
Kan nergens heen bewegen, paard loopt rondjes in het achtergrond.

Al opnieuw gestart, niet geholpen. Vorige save game is al best lang geleden :/

Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
Kasper1985 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:54:
Vast al voorbij gekomen maar ik vraag het toch. Hoe zit het met digital pre-orders? Is het te spelen vanaf middernacht 26ste (dus zegmaar morgen)? Kan er vrij weinig over vinden behalve dat het embargo voor reviewers vervalt noon UK tijd.

Werk morgen tot 23:00 ben rond 00:00 wel thuis. Pre-load is al gedaan dus zou toch wel mooi zijn als ik nog een uurtje of 2 kan spelen om alle tutorial stuff door te komen.

Kasper
Dan kun je morgen mooi na je werk direct spelen! Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Bron schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:55:
Volgens mij zit ik vast, 3de of 4de story missie na die cutscene.
Kan nergens heen bewegen, paard loopt rondjes in het achtergrond.

Al opnieuw gestart, niet geholpen. Vorige save game is al best lang geleden :/

Iemand met hetzelfde probleem?
Vrijdag komt een day 1 patch, wachten dus... })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Zie jullie zaterdag dan wel weer. :P :w

Afbeeldingslocatie: https://www.bol.com/nl/cms/images/ftp/library/ernie/ernie_bolshirt.jpg

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

itzmxtch schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:30:
De Ultimate Edition staat als uitverkocht bij Wehkamp. Ik denk dat je het met de voorraadvermelding niet zo nauw moet nemen bij Wehkamp.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1810/486560/TnFnSgll.jpeg >:)
Anton.net schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:57:
[...]
Vrijdag komt een day 1 patch, wachten dus... })
“Day One patch” zit al in de huidige Ps4 download.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 24-10-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ik heb nog nooit een Xbox of Playstation gehad (pervent PC-gamer), maar nu ik die beelden zie begin ik toch wel erg te kwijlen.

Dus ik vrees dat er wel iets gaat komen dat RDR2 kan afspelen :). Dan is de vervolgvraag, wordt dit een Xbox one (X) of een Playstation (Pro)? Ik denk dat ik hem puur koop voor RDR2 en daarna weer verkoop. Ik kan natuurlijk een oude gare XBOX One kopen (120 euro op marktplaats ofzo) of gewoon meteen goed en 400 uitgeven voor een PS4 Pro bundle met RDR2. Aangezien ik er wel 60-100 uur mee ga spelen heb ik geen zin om met een sub-optimale experience te zitten.

Iemand een advies? En is er nog een systeem waar ik als PC gamer (muis+keyboard) makkelijker aan ga wennen qua controls of is dat echt lood om oud ijzer?

[ Voor 9% gewijzigd door M_V op 24-10-2018 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

M_V schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:23:
Ik heb nog nooit een Xbox of Playstation gehad (pervent PC-gamer), maar nu ik die beelden zie begin ik toch wel erg te kwijlen.

Dus ik vrees dat er wel iets gaat komen dat RDR2 kan afspelen :). Dan is de vervolgvraag, wordt dit een Xbox one (X) of een Playstation (Pro)? Ik denk dat ik hem puur koop voor RDR2 en daarna weer verkoop. Ik kan natuurlijk een oude gare XBOX One kopen (120 euro op marktplaats ofzo) of gewoon meteen goed en 400 uitgeven voor een PS4 Pro bundle met RDR2. Aangezien ik er wel 60-100 uur mee ga spelen heb ik geen zin om met een sub-optimale experience te zitten.

Iemand een advies?
Ik zou een PS4 pro rdr2 bundel kopen, samen met tlou en Uncharted 1tm4 en misschien nog een andere exclusieve die je wat lijkt. Die allemaal ff spelen en daarna de heleboel in 1x weer verkopen. :)

Deed dat vroegah ook "altijd" toen ik nog een pc had. Heb 3 xboxen gehad en 2x een PS3 gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39

Iemand een advies? En is er nog een systeem waar ik als PC gamer (muis+keyboard) makkelijker aan ga wennen qua controls of is dat echt lood om oud ijzer?
.

Xbox one X. Stiller, betere performance dan een PS4 Pro ( er gaan zelfs geruchten van 4K texture pack en native 4K. Daar even de Digital Foundry analyse van afwachten )

Daarnaast zijn er nu een aantal vette bundels in omloop met Forza 7, Forza Horizon 4 en RDR2. (Intertoys)

Ook kan je eventueel een Xbox controller houden voor bij je PC. En Forza kan je ook afspelen op je pc ( als het je ding is ).

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Xbox one x bundel dus. 444 euro met rdr2, forza horizon 4 en forza motorsport 7.

Puike deal. Vorig jaar kerst heb ik nog 500 euro neer moeten leggen voor een losse one x zonder games.

In alle opzichten is de x de betere console. Het enige wat de ps in zn voordeel heeft zijn wat exclusives wellicht, maar als je toch louter voor deze game een console haalt dan kan je gewoon geen andere keus maken dan de one x. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024

Wil je na Rdr2 nog andere exclusives (spiderman, god of war, enz.) spelen? Zo ja, gelijk een ps4 (pro) halen.
Wil je na Rdr2 alleen een racegame spelen? Zo ja, gelijk een xbox (x) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Bij bol nu.
''Vandaag nog in huis (bestel voor 14:00, bezorging tussen 18:00 en 22:00)''

Iemand heeft het al.
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

[ Voor 55% gewijzigd door New Yorker op 25-10-2018 01:47 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57

Controls zullen bij beide consoles hetzelfde zijn. Maar de reden dat ik alle multiplatforms op de XBox speel is de controller. Die controller van de PS4 is voor mij persoonlijk een drama, verre van comfortabel terwijl die van de XBox (en de Switch) mij wel heel goed bevallen. Daar zou je dus op kunnen letten.
De XBO X is veel krachtiger dan de Pro maar ook op de Pro zien games er heel goed uit. Ik zou in ieder geval geen gewone PS4 of XBO in huis halen voor deze game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Kans dat de game vandaag al unlocked in Nieuw-Zeeland? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycaon
  • Laatst online: 18:07
New Yorker schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 00:47:
Bij bol nu.
''Vandaag nog in huis (bestel voor 14:00, bezorging tussen 18:00 en 22:00)''

Iemand heeft het al.
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
Geprobeerd, maar werkt niet :-).
Zelfs met “Select” ontbreekt de optie voor vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Lycaon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:41:
[...]

Geprobeerd, maar werkt niet :-).
Zelfs met “Select” ontbreekt de optie voor vandaag.
Ik heb ook gekeken of met select vandaag kon, helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:47:
[...]

Ik heb ook gekeken of met select vandaag kon, helaas niet
Lekker boeiend , vannacht toch speelbaar voor digitale gebruikers 😁 maar lees liever dingen over de game dan wie m al heeft en wie nog geen mail heeft gehad .

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
taker1987 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:49:
[...]

Lekker boeiend , vannacht toch speelbaar voor digitale gebruikers 😁 maar lees liever dingen over de game dan wie m al heeft en wie nog geen mail heeft gehad .
Tsjah, dit is een slow chat en niet verboden. Sorry dat ik je teleurgesteld heb deze ochtend.

EDIT, https://gathering.tweaker...ist_messages/1882251/last is dan een betere plek voor je. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 25-10-2018 07:56 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2