ArthurMorgan schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:46:
Het klopt wel dat het een traag spel is. Al zal ik het zelf nog meer gaan vertragen. Rennen en sprinten vind ik hier in veel gevallen echt tegen de sfeer van het spel ingaan. Dus ik zal vooral lopen. En in de bebouwde omgeving zal ook mijn paard op een veel rustiger tempo moeten lopen. Alleen als ik op de vlucht ben of iemand achtervolg gaat het tempo omhoog. Maar dat is ook zoals het in het echt zou gaan.
In RDR1 had ik dat ook. Maar lang zo extreem niet als dat ik het nu zie als ik naar de leaks kijk.
Same here viel me ook al op in rdr1, normaal gesproken ren ik altijd en overal in spellen, maar bij rdr1 liep ik redelijk gemoedelijk overal naartoe. Ook te paard lekker rustig in een galopje, beetje om me heen kijken een wasbeer afknallen en weer door. Als je overal als een dolle naartoe draaft dan schoot je zo langs een mini sidequest en was je al te ver om weer terug te gaan. (Was wel irritant soms trouwens.)
Gisteren en vandaag ook voor de tweede keer Firewatch gedaan en daar had ik hetzelfde, lekker wandelen, beetje kletsen met Delilah om je heen kijken, lekker ontspannend.

Zijn eigenlijk de enige 2 spellen waar ik geen haast had.
Maar is volgens mij ook een mindset, je moet je een beetje kunnen aanpassen aan het ritme van een spel.
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
Deze game biedt wel de immersie, maar mijn geduld en daaruit voortvloeiende manier van spelen niet. Ik heb dan liever een over the top manier van traversal (Spider-Man, Batman, Just Cause, Dying Light) en als dat niet kan, dan graag een wereld waar er continue stront aan de knikker is (Far Cry) en je dus op je hoede moet zijn als het ware. Geen real world sim zeg maar. Ik weet niet of het zo duidelijk is? Assassin's Creed gaat dan nog wel omdat het rennen en de parkour een essentieel onderdeel van de gameplay zijn. Dit is zeg maar te "normaal" voor mij om langdurig plezier uit te halen.
Het ligt dus gewoon aan mij en niet aan de game.

Dan kan ik elite sniper 4 ook ernstig afraden.

Heb wel eens 5 minuten rustig door mijn verrekijker routes zitten te puzzelen en het taggen van patrouilles, quick exit routes bepalen.
Of gewoon minutenlang wachten tot die 3 soldaten eindelijk wegliepen en dan 1 voor 1 wegwerken als ze alleen waren.
Ben je een uur+ bezig geweest met 1 missie en misschien 30 man uitgeschakeld.
[
Voor 29% gewijzigd door
Flagg op 24-10-2018 22:53
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.