miicker schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:26:
Gister weer een uurtje kunnen spelen, ik blijf het heerlijk vinden om random mensen met een lasso van hun paard te trekken, vast te binden en vervolgens van een berg te gooien :-)
Gister had was er een random event, een man in de buurt van Strawberry die de weg kwijt was, ik wilde hem op laten stappen, maar hij bewoog niet, na even wachten dacht ik dat mijn paard in de weg stond, dus ik wil mijn paard naar voren laten lopen, loopt die NPC tegen mijn paard aan, flipt hij helemaal en rent hij weg, nu ben ik bang dat ik iets gemist heb
Iemand enig idee wat er gebeurt als je hem naar huis brengt?
Had datzelfde random event ook gister, vent was de weg kwijt, vroeg of ik hem de weg terug kon wijzen, dus accept gedaan, maar had verwacht dat hij vervolgens achterop zou springen, aangezien ik toch onderweg was naar strawberry geen probleem.
Maar hij springt niet achterop, hij blijft 2 meter achter je lopen, ook als je harder gaat lopen met je paard gaat hij niet rennen, dus ben op m'n gemakje verder gaan rijden en die vent loopt op z'n gemak achter je aan.
Onderweg verteld hij dat hij uit New York komt, en dat hij over Strawberry city had gehoord en dat hij daarom hier was, maar nu hij hier was viel het hem allemaal erg tegen, was nauwelijks een stad te noemen.
Hij zei dat hij hierheen gekomen was na de tip van de city major, en dat dat maar een eigenaardige vent was, later zei hij nog een keer, dat ik de major maar eens moest gaan onderzoeken.