Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:06
Die trage gameplay tijdens het freeroamen vind ik echt top! lekker rustig an. Gister 1,5 uur rond een meer gelopen, beetje visjes gevangen ( met pijl en boog) en wat eenden geschoten omdat ik veren nodig had voor die improved arrows.
Toevallig onderweg nog een legendary animal tegengekomen (Wolf) dus dat was ook mooi meegenomen. Uiteindelijk een story mode vordering in 3u van 1% haha

www.mariovisser.com

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:03
theduke1989 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:59:
Zijn er nog forum leden die misschien de deluxe versies hebben gekocht of wat dan ook met handige locaties etc.

Heb nu de legend animale plaatje uitgeprint. Maar vermoed dat er nog wel wat andere locaties zijn? Op Reddit kan ik helaas niks terug vinden.
Deze interactieve kaart is wel handig: https://rdr2map.com/

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:06
theduke1989 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:59:
Zijn er nog forum leden die misschien de deluxe versies hebben gekocht of wat dan ook met handige locaties etc.

Heb nu de legend animale plaatje uitgeprint. Maar vermoed dat er nog wel wat andere locaties zijn? Op Reddit kan ik helaas niks terug vinden.
Een paar pagina's terug is er een kaart gepost met duidelijkere locaties

www.mariovisser.com

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
LTVDKTW schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:50:
[...]

Sowieso snap ik dat gezeur nooit zo tussen de verschillende consoles bij multiplatform games, zeker niet als het gaat om vermeende visuele verschillen. 9 van de 10 mensen heeft hun tv gewoon op fabrieksinstellingen staan, met dat een beetje goed instellen alleen al daarmee kun je al zoveel winnen qua beeld.
en ik snap niet dat je een ''post-regen'' krijgt zodra je een kritiekpuntje geeft op dit spel.
@theduke1989 Die animal map krijg je in-game van Hosea in een van de eerste missies. Kun je via je satchel raadplegen.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 13:44
To easy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:56:
[...]

Haha ja dat freeroamen is heerlijk. Ik doe 1 missie dan 2 uur freeroamen ofzo. Heb nu 24 uur in het spel sinds vrijdag. Lange tijd niet zoveel gegamed en verslaafd geweest aan een spel. Ben nu langzaam pas aan het einde van chapter 2 dus dit word voor mij ook wel eens playtrough van minimaal 75 uur gok ik. Dat vind ik echt mijn geld wel waard!
Ik heb hetzelfde. Af en toe een missie en daarna lekker rondlopen of sidemissions doen. Je komt zo veel zaken tegen als je gewoon rondrijdt. Soms moet ik zegen dat die gebeurtenissen tijdens het free roamen soms nog leuker zijn dan de story missions. Maar ben net in Chapter 3 en nog zo veel te doen.

Als ik er net zo veel tijd in stop als The Witcher 3, dan vermaak ik mij makkelijk tot het einde van het jaar. GTA V daarentegen was ik snel klaar mee en daar was de lol er op de een of andere manier snel van af. Dan spreekt de setting van RDR2 mij veel meer aan.
Probleem van deze games en dat had ik ook met The Witcher 3, was dat er zo veel te doen is dat je het spel bijna 2 keer moet spelen, omdat je meteen in het dieper gegooid wordt en al die informatie nooit kunt onthouden.

[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 01-11-2018 10:07 ]

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 11:25
Marcade schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:55:
[...]

Wat is er met je baan, vrouw en kind gebeurd, ouwe? :+
Dat was me toch te confronterend.... :+

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hamazaki schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:05:
[...]

en ik snap niet dat je een ''post-regen'' krijgt zodra je een kritiekpuntje geeft op dit spel.
Misschien heeft dat te maken met de kwaliteit van je kritiek... Vaak hoef je het niet zo ver van huis te zoeken hoor.

Heb geen idee hoor weet niet wat je allemaal geroepen hebt.

Maar zag net wel dat filmpje over de kwaliteitsverschilllen.

Het komt er op neer dat wanneer je de beelden gepauzeerd naast elkaar kan vergelijken en het liefst 800% inzoomt je best goed het verschil kan zien.

Bril-fucking-jant. :D _/-\o_

Gelukkig zijn we niet zo beinvloedbaar. :F

[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 01-11-2018 10:14 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:27

n0ss

⭐⭐⭐

Hoe kjiken jullie aan tegen onderstaande 'Glitch' ?
https://www.reddit.com/r/...read_before_playing_game/

Zijn jullie opnieuw begonnen of gewoon verder gegaan?

Ik zie deze personen namelijk ook niet in het kamp, maar als ik hierdoor geen missies en dergelijke mis zal het mij niets uitmaken.

• Moineau
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 21:04
Ik begin me steeds meer te verbazen over de details die ook vaak niet meteen duidelijk zijn, of die je onverwacht tegenkomt.

Bijvoorbeeld iets wat je tegenkomt van een oude missie:
spoiler:
De missie met Micah, dat je een postkoets moet beroven, met shoot-out in de rivier: een tijd later kwam ik weer op die plek langs, en het wrak van die koets lag er nog!

Over het kamp:
spoiler:
Als je naar de locatie van een oud kamp teruggaat, liggen er nog wat voorwerpen. Je kan sowieso zien dat er iets van een kamp geweest is.

Dynamische scenery:
spoiler:
Natuurlijk het huis west van Valentine, maar ook de bomenkap bij Appleseed timber (ze rooien echt bomen!) en de spoorlijn in aanbouw, die vordert steeds verder naarmate je verder in het verhaal komt.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11 19:54
n0ss schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:13:

Ik zie deze personen namelijk ook niet in het kamp, maar als ik hierdoor geen missies en dergelijke mis zal het mij niets uitmaken.
Ik ben gewoon door gegaan, wat ik begreep is dat je ze niet kan aanspreken in het kamp en dus de terloopse gesprekken mist.
Inmiddels ben ik wat verder in de game en nu is Sadie weer gewoon aanwezig.

• Farabi
  • Niet online
altijd grappig om te zien dat mensen spoilers zetten bij missies waar iets geroofd wordt :+

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:58

Ah, dat verklaart het :) Ik heb al flink gezocht naar die personen in mijn kamp, maar zonder resultaat (logisch dus). Ik vind het niet zo heel storend, inderdaad zolang ik geen missies mis. Ik had het alleen wel leuk gevonden als ik deze personages uit deel 1 vaker kon zien in mijn kamp, puur om lekker nostalgisch te zijn.

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 15:57

MrManuel

The impossible is easy...

Ben eigenlijk op zoek naar een screenshot waarin deze personen staan zodat ik weet of ik ze wel of niet heb :/

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Mijn baard begint overigens toch serieus woest te worden nu. En zit nog net niet op max lengte, vergeet iedere keer een hair tonic te nemen.

En moet toch eens verder met het verhaal, ben nu voornamelijk bezig geweest met treasurehunten. En dan wil ik eigenlijk geen guide gebruiken. En gaat redelijk, heb wel eens een half uur bij een meertje met een steen in het midden en een huisje rondjes gelopen en gezocht. Toen even een guide gebruikt om erachter te komen dat ik bij een compleet verkeerd meer aan het zoeken was. :P

Gelukkig uiteindelijk het goede meer wel tegengekomen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 12:13
Heb de CE Prima guide binnen, leuk bladermateriaal maar 50% (minstens) heb je echt niet nodig. Verder wel handige overzichten van wapens, paarden en vooral hunten en vissen.

Vissen had ik echt naar uitgekeken (wow dat ik dat ooit zou zeggen) maar valt toch nog beetje tegen. Het is dan ook realistisch natuurlijk. Had t kunnen weten :P

• n0ss

n0ss

⭐⭐⭐

MrManuel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:20:
[...]

Ben eigenlijk op zoek naar een screenshot waarin deze personen staan zodat ik weet of ik ze wel of niet heb :/
Ik ben gewoon in m'n kamp rond wezen lopen en iedereen benaderd, dan zie je onderin vanzelf de naam staan.

• n0ss

n0ss

⭐⭐⭐

ourplayground schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:15:
[...]

Ik ben gewoon door gegaan, wat ik begreep is dat je ze niet kan aanspreken in het kamp en dus de terloopse gesprekken mist.
Inmiddels ben ik wat verder in de game en nu is Sadie weer gewoon aanwezig.
Ik neig ook om gewoon door te gaan, nog niet ver in het spel alleen geen zin om weer alles opnieuw te gaan doen. Ik twijfel alleen nog wel aangezien niemand kan zeggen of je dan missies en dergelijke mist.

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-11 15:28
SemperFidelis schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:22:
Heb de CE Prima guide binnen, leuk bladermateriaal maar 50% (minstens) heb je echt niet nodig. Verder wel handige overzichten van wapens, paarden en vooral hunten en vissen.

Vissen had ik echt naar uitgekeken (wow dat ik dat ooit zou zeggen) maar valt toch nog beetje tegen. Het is dan ook realistisch natuurlijk. Had t kunnen weten :P
Mag ik vragen waar je de CE guide besteld hebt of gekocht hebt?

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11 19:54
n0ss schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:25:
[...]

Ik neig ook om gewoon door te gaan, nog niet ver in het spel alleen geen zin om weer alles opnieuw te gaan doen. Ik twijfel alleen nog wel aangezien niemand kan zeggen of je dan missies en dergelijke mist.
Vanuit de reddit string begreep ik dat er geen missies, maar puur interacties gemist worden.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

n0ss schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:25:
[...]

Het maakt toch eigenlijk niks uit, niet iedereen is altijd op het kamp als jij er ook ben, deze mensen zijn gewoon iets vaker weg. :P

• MrManuel

MrManuel

Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:39:
[...]

Het maakt toch eigenlijk niks uit, niet iedereen is altijd op het kamp als jij er ook ben, deze mensen zijn gewoon iets vaker weg. :P
Dit is pas omdenken. _/-\o_

• n0ss

n0ss

⭐⭐⭐

Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:39:
[...]

Inderdaad, ik heb geen van allen gemist kwam er toevallig achter via die Reddit anders wist ik het niet eens :+

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
Stiekem vond ik deze leuk om ook hier te posten :P

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/45095131_1765556500221691_7944589496345952256_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=3c8226a406013a827d35842f8c785aa8&oe=5C84E08A

Sowieso offtopic, maar ik moest lachen :D

PSN: Maichel

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 08:56
Meerdere originele (en minder originele) paarden namen gelezen.
ik heb de mijne nog niet terug gezien hier en dat verbaast me.
Wilde Westen, wit paard.... er kwam maar een naam in me op. Jolly Jumper. Het paard wat ik direct associeer met het wilde westen en natuurlijk onze vriend lucky luke :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
mike0001 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:20:
Wilde Westen, wit paard.... er kwam maar een naam in me op. Jolly Jumper. Het paard wat ik direct associeer met het wilde westen en natuurlijk onze vriend lucky luke :)
Mijne heet Snuitje....

PSN: Maichel

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14:37
Ik heb momenteel drie paarden, een bruine, witte & zwarte, deze heten: Browny, Witty & Blacky

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heerlijke game, vermaak me kostelijk met het verkennen van de wereld. Gisteren lekker een tijdje wezen jagen en een verzameling pristine pelts weten te verzamelen tot dat ik een grizzly in de buurt hoor maar niet zie. De standaard tactiek om hard weg te rennen liep even spaak en toen was er lichte paniek :D

[YouTube: Red Dead Redemption 2 grizzly encounter]

Verwijderd

Is er eigenlijk al nieuws over mogelijke DLC? Ik hoopte bij GTAV destijds dat er single player DLC zou komen, maar alle pijlen werden gericht op GTA online. Hopelijk krijgt dit spel een single player dlc campagne.
Je beseft je pas echt dat de game impact op je heeft dat als je in de file zit en je ziet een vogel langs de weg zitten en je denkt… Als ik nu maar een tomahawk had...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Honnes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 23:03
Jorick schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:22:
Heerlijke game, vermaak me kostelijk met het verkennen van de wereld. Gisteren lekker een tijdje wezen jagen en een verzameling prestine pelts weten te verzamelen tot dat ik een grizzly in de buurt hoor maar niet zie. De standaard tactiek om hard weg te rennen liep even spaak en toen was er lichte paniek :D

[YouTube: Red Dead Redemption 2 grizzly encounter]
Haha prachtig, net een film, en dan ook dat "non-cliche" moment met die boom erbij, het gaat allemaal gewoon mis en dan de climax haha.

Ik moet nog even uitvinden hoe ik die prestine/perfect skins moet gaan krijgen, want het gaat bij mij altijd mis :-(. Ik probeer dan soms met dead eye te aimen op hun hoofd, maar ook dan is de skin niet goed genoeg. Moet nog maar eens 'google' erbij pakken, maar als je tips hebt roep gerust.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Honnes schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:26:
[...]

Haha prachtig, net een film, en dan ook dat "non-cliche" moment met die boom erbij, het gaat allemaal gewoon mis en dan de climax haha.

Ik moet nog even uitvinden hoe ik die prestine/perfect skins moet gaan krijgen, want het gaat bij mij altijd mis :-(. Ik probeer dan soms met dead eye te aimen op hun hoofd, maar ook dan is de skin niet goed genoeg. Moet nog maar eens 'google' erbij pakken, maar als je tips hebt roep gerust.
Wanneer je mikt op een dier zie je rechtsonder aan het aantal sterretje (max 3) hoe goed de huid is. Heeft dus geen zin om een headshot bij een dier te doen wanneer hij maar 1 ster heeft. Huid zal altijd "poor" zijn dan.

Oh en met kleine beestje zoals konijnen vind ik de varmint gun een stuk beter werken dan de boog. Goede scope erop en ik had binnen no-time 3 perfecte wabbit pelts.

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 01-11-2018 11:30 ]

• mike0001
Flagg schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:13:
[...]

Je gaat ze nu vaker tegenkomen, vooral niet direct gaan schieten maar rustig afwachten. Ze zijn bepaald niet de helderste lampjes van de kerstverlichting, maar wel komisch. :P

spoiler:
Dat document ook gelezen trouwens wat ie bij zich heeft. 1 punt van de agenda is "can we make the robes less flammable?"
Ik heb gisteren mijn tweede encounter gehad met onze vrienden van de KKK en wederom was dit verschrikkelijk komisch. Tip voor mensen die de KKK tegenkomen, blijf wachten en kijken wat er mis gaat bij die morons :)
Twee leden proberen een kruis rechtop te zetten en het opper Klan lid schreeuwt ze aanwijzigingen. Valt dat kruis om, twee leden dood.
Opper Klan lid gaat weer mokkend en zeggend "why does this always happen to me" tegen een boom aanzitten. Een leuke opmerking van Arthur dat het morons zijn maakt hem weer erg boos, valt mij aan en krijgt een kogel in zijn hoofd. Als extra bonus krijg je dan een + bij je goede karma.

De brieven die ze bij zich dragen zijn ook erg leuk om te lezen. Zeker een aanrader.

• Honnes
Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:28:
[...]

Wanneer je mikt op een dier zie je rechtsonder aan het aantal sterretje (max 3) hoe goed de huid is. Heeft dus geen zin om een headshot bij een dier te doen wanneer hij maar 1 ster heeft. Huid zal altijd "poor" zijn dan.
Sorry voor m'n onvolledigheid dan, zover was ik reeds, en dat je met de verrekijker dus het dier kunt bestuderen en checken op 'fitheid'.

Maar als er staat clean shot met rifle, dan moet het toch met zo'n rifle kunnen? Of bedoelen ze dan zo'n 'varmint rifle' (waardoor ze niet altijd direct het loodje leggen) ?

• bizarre410
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:05
Hoe voer je je paard iets anders dan oat cookies? Ik heb appels, wortels maar kan deze niet selecteren voor het paard. Wat doe ik fout?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Honnes schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:30:
[...]

Sorry voor m'n onvolledigheid dan, zover was ik reeds, en dat je met de verrekijker dus het dier kunt bestuderen en checken op 'fitheid'.

Maar als er staat clean shot met rifle, dan moet het toch met zo'n rifle kunnen? Of bedoelen ze dan zo'n 'varmint rifle' (waardoor ze niet altijd direct het loodje leggen) ?
Yep zie edit. Kleine beestjes met een normale rifle is volgens mij altijd een slechte huid.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Accuraat:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/d1NxHgWG/ENG-20181031-x60343.png

• Honnes
Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:32:
[...]

Yep zie edit. Kleine beestjes met een normale rifle is volgens mij altijd een slechte huid.
Ah bedankt, zal het proberen, en ik ben nog nooit een gunshop in gelopen 8)7 , maar je kunt daar dus een scope erop laten zetten? :X O-)

• MrManuel

MrManuel

Dit nummer nodigt ook gewoon uit om mensen zo een ravijn met een rivier onderin te gooien of ligt dat aan mij?

YouTube: Blues Saraceno - The River

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Lol wel grappig maar ik heb echt geen enkele situatie meegemaakt. Wel per ongeluk mensen onder schot gehouden maar nooit doodgeschoten. En die hoed weet ik waar die is, die heeft mijn paard allang gevonden en zit in de saddlebags, slim paard. :)

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
mike0001 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:20:
Mijn Ardenner heet La Chouffe :D

• MrManuel

MrManuel

Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:35:
[...]

Lol wel grappig maar ik heb echt geen enkele situatie meegemaakt. Wel per ongeluk mensen onder schot gehouden maar nooit doodgeschoten. En die hoed weet ik waar die is, die heeft mijn paard allang gevonden en zit in de saddlebags, slim paard. :)
Dus bij jou moet dat arme paard steeds opnieuw zoeken naar je hoed?
Die vervloekt je onderhand :X

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Hierboven werd het ook al gevraagd, maar nog geen antwoord gelezen: Hoe kun je totaal aantal gespeelde uren vinden van RDR2 op de PS4? Kan het op de PS4 en ook in de Companion app niet vinden. Ben wel benieuwd. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RBH op 01-11-2018 11:38 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MrManuel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:36:
[...]

Dus bij jou moet dat arme paard steeds opnieuw zoeken naar je hoed?
Die vervloekt je onderhand :X
Vindt ie leuk hoor, heb nu alleen een viking helm en dat metaal vindt ie niks in zijn bek. :P

Iedereen in stadjes heeft nu ook een mening over hoe ik eruit zie, maar dat deden ze bij mij tricorn piraten hoed ook al. Zeikerds.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:07
Wat ik me afvraag.
kopen jullie ook andere wapens bij de wapenhandelaren?

Ik heb nog altijd maar de wapens uit mijn begin arsenaal. zit tegen het einde van chapter 2 aan

• mike0001
Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:21:
Mijn baard begint overigens toch serieus woest te worden nu. En zit nog net niet op max lengte, vergeet iedere keer een hair tonic te nemen.

En moet toch eens verder met het verhaal, ben nu voornamelijk bezig geweest met treasurehunten. En dan wil ik eigenlijk geen guide gebruiken. En gaat redelijk, heb wel eens een half uur bij een meertje met een steen in het midden en een huisje rondjes gelopen en gezocht. Toen even een guide gebruikt om erachter te komen dat ik bij een compleet verkeerd meer aan het zoeken was. :P

Gelukkig uiteindelijk het goede meer wel tegengekomen. :)
Ik heb een hunt afgerond
spoiler:
the Jack Hall Gang
en wilde beginnen aan de tweede. Je moet dan de treaser hunter vinden maar ik kan die man nergens vinden.
Het gaat om de hunt
spoiler:
High stakes Treasure map

Waar kan ik dat ventje het makkelijkst vinden?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

mike0001 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:41:
[...]

Ik heb een hunt afgerond
spoiler:
the Jack Hall Gang
en wilde beginnen aan de tweede. Je moet dan de treaser hunter vinden maar ik kan die man nergens vinden.
Het gaat om de hunt
spoiler:
High stakes Treasure map

Waar kan ik dat ventje het makkelijkst vinden?
Lekker rondwandelen je komt hem vanzelf tegen in de buurt van een waterval. :P succes. :)

Da's toch half the fun, je komt zo af en toe eens iemand tegen als je oplet en je rustig aan doet.

Als je het echt wil weten kan je gewoon googlen me dunkt.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik mis nog 1 knop op de ps4 die ik maar niet kan vinden.

Je ziet normaal als je inspect doet, links in je scherm een popup met welk dier het is.

Dan staat er een knop voor 'meer info' welke knop is dat op de ps4?
Het lijkt op de options knop maar die is het niet. R1 of L1 is het ook niet.

Burp

• mike0001
Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:44:
[...]

Lekker rondwandelen je komt hem vanzelf tegen in de buurt van een waterval. :P succes. :)

Da's toch half the fun, je komt zo af en toe eens iemand tegen als je oplet en je rustig aan doet.

Als je het echt wil weten kan je gewoon googlen me dunkt.
Ik wil hem inderdaad niet opzoeken op internet want dan ga ik de rest ook lezen :)
Dan kan ik mezelf niet beheersen om alleen te zoeken naar dat ventje haha

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:55
Ik wilde een van m'n paarden Larry noemen, maar dat mag niet, krijg je een waarschuwing over profanity.... 8)7

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Powder Toastman schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:45:
Ik wilde een van m'n paarden Larry noemen, maar dat mag niet, krijg je een waarschuwing over profanity.... 8)7
Vind dat ook niet kunnen, als ze dat al toe gaan staan is het einde zoek, gaan mensen straks hun paard Harry noemen of Henk, je snapt wel dat ze ergens een grens moeten trekken...

..dusssss...

:P

• MrManuel

MrManuel

Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:47:
[...]

Vind dat ook niet kunnen, als ze dat al toe gaan staan is het einde zoek, gaan mensen straks hun paard Harry noemen of Henk, je snapt wel dat ze ergens een grens moeten trekken...

..dusssss...

:P
* MrManuel Kijkt Flagg aan.. Draait zich om, stapt op Henk en rijd weg.

Ja ik ben serieus..

[ Voor 4% gewijzigd door MrManuel op 01-11-2018 11:52 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Zijn ook trouwens ook wat minder frisse dingen aanwezig in de game. 1 of andere ouwe gast die aangespoeld was had een liefdesbrief voor Bonnie MacFarlane bij zich, dat kind is nu 17 ffs, vies oud mannetje. :)

@MrManuel lol @ Henk. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 01-11-2018 11:55 ]

• Powder Toastman
Flagg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:54:
Zijn ook trouwens ook wat minder frisse dingen aanwezig in de game. 1 of andere ouwe gast die aangespoeld was had een liefdesbrief voor Bonnie MacFarlane bij zich, dat kind is nu 17 ffs, vies oud mannetje. :)

Ja, die ben ik ook tegen gekomen. Hij was nog niet eens dood...
Ach, vroeger trouwde men jonger dan tegenwoordig. Heb wel eens gehoord van ene Moh.... Laat maar...
:X

• Farabi
  • Niet online

die leeftijden waren toen heel normaal hoor, maak er maar zelfs 15-16 van. weet niet hoe groot het verschil is met die man :9

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 01-11-2018 12:13 ]

• RBH
  • Nu online

RBH

Lol, volgens mij ben ik die gast tegen gekomen bij een riviertje. Stond toen vol te schelden over een vrouw. Weet alleen niet meer of dat Bonnie MacFarlane was, maar dan weet ik ook wel wat hij na ons gesprek heeft gedaan. :D

• Powder Toastman
RBH schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:18:
[...]

Lol, volgens mij ben ik die gast tegen gekomen bij een riviertje. Stond toen vol te schelden over een vrouw. Weet alleen niet meer of dat Bonnie MacFarlane was, maar dan weet ik ook wel wat hij na ons gesprek heeft gedaan. :D
Nee, da's een andere denk ik. Deze lag naast een omgeslagen boot op het strand en leek dood. Bij looten bleek bij een brief te hebben en bleek hij niet dood... Brief was gericht aan Bonnie.
Gisteravond ook wel lucratief avondje gehad. Wat aan het verkennen en jagen geweest. Gold bar en gold lump gevonden en heel wat pelts. Nog een vrouwtje naar huis gebracht en eindelijk de stables in Valentine bezocht! Toen de trein naar St. Denis gepakt en daar naar de Fence gegaan om het goud te verkopen. Weer thuis de leatherworking tools gekocht dus nu kan ik craften bij Pearson. Naja, heb er nog tig materials voor nodig, maar in theorie kan het :)

Je gaat wel snel dood, paar random encounters gehad (oa met O' Driscolls) maar dan leg ik zo het loodje :'(

En mijn cores gaan snel achteruit. Dan moet ik vlees eten uit de Satchel maar ik begin al dik te worden 8)7

Maakt het uit dat je veel slaapt? in de zin dat je missies mist als er teveel dagen voorbij gaan?

Verder wel irritant dat je maar zo weinig bij je kan hebben op je paard en dus steeds weer terug naar camp moet. Wel realistisch dat wel :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 13:44
-SaveMe- schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:38:
Gisteravond ook wel lucratief avondje gehad. Wat aan het verkennen en jagen geweest. Gold bar en gold lump gevonden en heel wat pelts. Nog een vrouwtje naar huis gebracht en eindelijk de stables in Valentine bezocht! Toen de trein naar St. Denis gepakt en daar naar de Fence gegaan om het goud te verkopen. Weer thuis de leatherworking tools gekocht dus nu kan ik craften bij Pearson. Naja, heb er nog tig materials voor nodig, maar in theorie kan het :)

Je gaat wel snel dood, paar random encounters gehad (oa met O' Driscolls) maar dan leg ik zo het loodje :'(

En mijn cores gaan snel achteruit. Dan moet ik vlees eten uit de Satchel maar ik begin al dik te worden 8)7

Maakt het uit dat je veel slaapt? in de zin dat je missies mist als er teveel dagen voorbij gaan?

Verder wel irritant dat je maar zo weinig bij je kan hebben op je paard en dus steeds weer terug naar camp moet. Wel realistisch dat wel :)
Vooral in het begin ga je wat sneller dood, maar als je leert dead eye bij deze encounters te gebruiken dan overleef je het gemakkelijk..

Het slapen maakt niets uit, voordeel is dat al je cores na het slapen weer aangevuld worden. Meestal voordat ik de game stop rij ik terug naar het kamp en ga slapen en daarna save ik de game.

Als je meer wilt kunnen meenemen op je paard moet je een ander zadel en tassen kopen, dit scheelt al aardig. Maar uiteindelijk zul je spullen moeten verkopen of je kunt het doneren aan het kamp.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Andyk125 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:46:
[...]

Vooral in het begin ga je wat sneller dood, maar als je leert dead eye bij deze encounters te gebruiken dan overleef je het gemakkelijk..

Het slapen maakt niets uit, voordeel is dat al je cores na het slapen weer aangevuld worden. Meestal voordat ik de game stop rij ik terug naar het kamp en ga slapen en daarna save ik de game.

Als je meer wilt kunnen meenemen op je paard moet je een ander zadel en tassen kopen, dit scheelt al aardig. Maar uiteindelijk zul je spullen moeten verkopen of je kunt het doneren aan het kamp.
Slapen doe ik altijd als ik zelf een camp fire neerzet.
Ga vrijwel nooit terug naar het kamp. Alleen om wat te doneren en upgraden.

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:56
veldkampj schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:36:
[...]

Mijn Ardenner heet La Chouffe :D
Mijn Knol luistert naar Gers Paardoel.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:50
Marshalty schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:54:
[...]

Mijn Knol luistert naar Gers Paardoel.
Ik heb mijn paard BoJack Horseman genoemd :)

• Reefun
  • Niet online
Mijn paard heet Friekandehl :9
Je kunt ook een tweede paard mee nemen en daar vervolgens ook huiden e.d. op mee nemen.

Ben er gisteravond ook achter gekomen dat je dus meerdere huiden én dieren mee kunt mee nemen. Je kunt dus niet bijv. twee herten mee nemen, maar wel 1 hert, 2 konijnen, 2 slangen en nog 5 huiden (uit m'n hoofd) eronder! Met een tweede paard verdubbeld dat aantal natuurlijk direct.

Heb daarnaast ook geprobeerd om iets soort gelijks te doen door een paard met wagen middels een cheat te spawnen. Maar als je dan de huiden op de wagen achterlaat, dan vallen ze er heel snel weer vanaf dus dat werkt niet zo goed :(

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
spijkerhoofd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:56:
[...]

Ik heb mijn paard BoJack Horseman genoemd :)
Helaas was Horse with no Name een te lange naam :X

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Wii4all schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:44:
Ik mis nog 1 knop op de ps4 die ik maar niet kan vinden.

Je ziet normaal als je inspect doet, links in je scherm een popup met welk dier het is.

Dan staat er een knop voor 'meer info' welke knop is dat op de ps4?
Het lijkt op de options knop maar die is het niet. R1 of L1 is het ook niet.
Volgens mij is dit R3 indrukken. Ben nu op mn werk, dus even zo uit mij hoofd. Als het niet R3 is is het L3

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-11 14:26
Iemand die mij kan helpen of soort gelijk probleem heeft. Als ik gewoon rond loop moet ik soms vervolgens verplicht mijn wapen trekken met R2 wat resulteert dat ik altijd een kogel afschiet. Terwijl er niks dreigend aan de hand is en als ik het niet doe kan ik niet meer bewegen. Dit gebeurt mij continu en achter elkaar. Opnieuw opstarten lost dit probleem tijdelijk op
Extrix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:02:
Iemand die mij kan helpen of soort gelijk probleem heeft. Als ik gewoon rond loop moet ik soms vervolgens verplicht mijn wapen trekken met R2 wat resulteert dat ik altijd een kogel afschiet. Terwijl er niks dreigend aan de hand is en als ik het niet doe kan ik niet meer bewegen. Dit gebeurt mij continu en achter elkaar. Opnieuw opstarten lost dit probleem tijdelijk op
En opnieuw installeren? Nieuwe save laden?

Verder druk je denk ik te lang als je ook een kogel afschiet? Als ik R2 "tap" en dus niet ingedrukt houdt, dan schiet ik geen kogel af hoor.
Andyk125 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:46:
[...]
ik heb al een ander zadel, maar zag niet dat dat ook meer opslag betekende. Heb nog geen andere zadel bags.
meerdere huiden en kline carcassen lukt wel, maar logisch dat je maar 1 groot carcass mee kan nemen.
Hoe snel rotten die eigenlijk ?
Reefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:59:
Mijn paard heet Friekandehl :9

[...]

Je kunt ook een tweede paard mee nemen en daar vervolgens ook huiden e.d. op mee nemen.

Ben er gisteravond ook achter gekomen dat je dus meerdere huiden én dieren mee kunt mee nemen. Je kunt dus niet bijv. twee herten mee nemen, maar wel 1 hert, 2 konijnen, 2 slangen en nog 5 huiden (uit m'n hoofd) eronder! Met een tweede paard verdubbeld dat aantal natuurlijk direct.
Dat is wel handig. Tweede paard gewoon je tijdelijke paard laten followen? Of kun je die vast knopen aan je eigen paard ?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 18:36
Zit nog in chapter 3 maar inmiddels 6k+ aan cash.

Ik ben redelijk verslaafd aan free roam, dus het gaat nog niet echt snel :+ Wat ook soms doe bij bad guys is iemand vastbinden en op een kampvuur leggen. :o

Even blackwater geprobeerd, maar als je dead or alive status hebt, krijg je non stop lawmen spawns als je het gebied in rijdt.

• the_virus26
  • Laatst online: 18-11 21:58
Misschien een domme vraag hoor maar hoe neem je een 2e paard mee en waar kan je zadels upgraden is dit gewoon bij de stables? Nu best irritant dat je maar zo weinig huiden etc. kan meenemen en dat ik maar heen en weer blijf rijden.
Ik zit nog op het werk helaas, maar heb nu alweer zin om de game op te starten. Enige frustrerende gisteren was dat ik echt 6 perfect pelts had van beestjes die ik nodig had voor mijn verbeterde satchels (inclusief een perfect bear pelt)… wil ik terugrijden naar Valentine om de trein te pakken naar Saint Denis, word ik aangevallen door een beer... Mijn lieve Daisy schrikt, ik val, ik krijg 1 klap, ik dood zijn, ik alle pelts kwijt… :(

Toen was ik wel een beetje chagrijnig :P De eerste keer in 45 uur spelen… Dat is me nog nooit overkomen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Zadels enzo kun je inderdaad bij Stables kopen...

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:07

The_Worst

Unox

uchiha tijntje schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:14:
Ik zit nog op het werk helaas, maar heb nu alweer zin om de game op te starten. Enige frustrerende gisteren was dat ik echt 6 perfect pelts had van beestjes die ik nodig had voor mijn verbeterde satchels (inclusief een perfect bear pelt)… wil ik terugrijden naar Valentine om de trein te pakken naar Saint Denis, word ik aangevallen door een beer... Mijn lieve Daisy schrikt, ik val, ik krijg 1 klap, ik dood zijn, ik alle pelts kwijt… :(

Toen was ik wel een beetje chagrijnig :P De eerste keer in 45 uur spelen… Dat is me nog nooit overkomen :P
Haha, herken ik. Vaak als ik een paar mooie vellen heb dan kom ik onverwachts weer een groepje bandieten tegen die mij dan overhoop knallen. ;w

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• the_virus26
  • Laatst online: 18-11 21:58
Rody schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:13:

Even blackwater geprobeerd, maar als je dead or alive status hebt, krijg je non stop lawmen spawns als je het gebied in rijdt.
In act 2 had ik een missie aan de kant van blackwater. Toen ik daar voor het eerst heen reed zat ik niet op te letten en kwam ik veel te dicht in de buurt van de stad. Werd toen inderdaad gelijk achterna gezeten door een man of 20 en kon rennen voor me leven 7(8)7 . Daarna later nog een keer geprobeerd en wat meer via het buitengebied er om heen gereden om bij het missie punt te komen. Deze gelukkig daarna zonder problemen kunnen doen maar voor nu denk ik dat ik er pas weer later terugkom als ik niet direct meer wordt aangevallen. Tenminste ik hoop dat dit ooit gebeurd anders ga ik alvast wat grotere guns inslaan haha.

• Powder Toastman
Je kunt bv. een gold bar ook gelijk doneren aan kamp, en met opbrengst direct tools / upgrades aanschaffen, je hoeft niet per se eerst naar de Fence.

Iets anders dan: ik krijg het maar niet voor elkaar de Arabian te pakken te krijgen. Ben gisteren meer dan 4 uur bezig geweest in de besneeuwde bergen met het vinden/temmen van dit dier. Ik weet waar hij moet lopen, had hem in eerste instantie vrij snel gevonden. Gevangen met lasso, dat gaat makkelijk, en erop geklommen om te temmen. Maar paard loopt tegen steile rots op en ik flikker eraf. Paar pogingen gedaan en toen raakte paard uit zicht, en niet meer te vinden. Toen gebied verlaten en kamp opgeslagen, geslapen en toen weer op zoek. Paard nergens meer te vinden. Toen kwam ik in gevecht met wolven en legde het loodje. Toen ik respawnde stond Arabian vlak naast mij. Weer lasso eromheen en geprobeerd te temmen, maar mislukte weer en raakte paard uit zicht. Nog lang gezocht, gebied verlaten en teruggekomen, geslapen, nogmaals dood gegaan in de hoop dat paard weer naast mij zou staan bij respawnen, maar niets. Kan beest niet meer vinden. Iemand nog tips?
Powder Toastman schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:19:
[...]

Je kunt bv. een gold bar ook gelijk doneren aan kamp, en met opbrengst direct tools / upgrades aanschaffen, je hoeft niet per se eerst naar de Fence.
Seriously? Lekker dan. Mooi tripje voor nop, haha :P

• RBH
  • Nu online

RBH

Powder Toastman schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:19:
[...]

Iets anders dan: ik krijg het maar niet voor elkaar de Arabian te pakken te krijgen. Ben gisteren meer dan 4 uur bezig geweest in de besneeuwde bergen met het vinden/temmen van dit dier. Ik weet waar hij moet lopen, had hem in eerste instantie vrij snel gevonden. Gevangen met lasso, dat gaat makkelijk, en erop geklommen om te temmen. Maar paard loopt tegen steile rots op en ik flikker eraf. Paar pogingen gedaan en toen raakte paard uit zicht, en niet meer te vinden. Toen gebied verlaten en kamp opgeslagen, geslapen en toen weer op zoek. Paard nergens meer te vinden. Toen kwam ik in gevecht met wolven en legde het loodje. Toen ik respawnde stond Arabian vlak naast mij. Weer lasso eromheen en geprobeerd te temmen, maar mislukte weer en raakte paard uit zicht. Nog lang gezocht, gebied verlaten en teruggekomen, geslapen, nogmaals dood gegaan in de hoop dat paard weer naast mij zou staan bij respawnen, maar niets. Kan beest niet meer vinden. Iemand nog tips?
Tip: Geen lasso gebruiken. Gewoon rustig naar toe lopen (niet sprinten) en focus houden (L2) en dan kalmeren. Als de controller begint te trillen dan wordt het paard zenuwachtig en moet je stoppen met bewegen en alleen maar kalmeren. Dit herhalen tot je naast het paard kan staan en er op klimmen. En dan pas temmen (met linkerstick tegengestelde beweging maken).
@Powder Toastman

Ik heb hem ook nog niet. Nog geen behoefte aan, zit nog maar in het begin van Chapter 2 ...

• spijkerhoofd
Ik heb hier een interessant artikel over de tachtig verbazingwekkende details over RDR2

http://www.insidegamer.nl...in-red-dead-redemption-2/
Rody schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:13:
Zit nog in chapter 3 maar inmiddels 6k+ aan cash.

Ik ben redelijk verslaafd aan free roam, dus het gaat nog niet echt snel :+ Wat ook soms doe bij bad guys is iemand vastbinden en op een kampvuur leggen. :o

Ik weet niet hoe ver ik in chapter 2 ben, maar ik heb nog niet eens een tientje denk ik. :+

Hoe kom je aan zoveel cash dan?

Vanavond of morgen in ieder geval ff die Arabier vangen en dan wil ik me wat gaan focussen op jagen.
bram1984 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:33:
[...]

Ik weet niet hoe ver ik in chapter 2 ben, maar ik heb nog niet eens een tientje denk ik. :+

Vanavond of morgen in ieder geval ff die Arabier vangen en dan wil ik me wat gaan focussen op jagen.
Goed exploren. In de buurt van het kamp kun je al een gold bar en een gold lump vinden!

Verder ben ik best een beetje overweldigd door de grote en vrijheid. Je kunt en gaat en chapter twee gelijk all over the map. Ik wil eigenlijk de map strategisch en systematisch verkennen, maar daar heb ik in deze game nog geen modus voor gevonden ...

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49
Gisteravond tijdens het spelen liep ik naar mijn paard, gaat dat beest ineens poepen :) Geweldig dergelijke details...

PSN: PcDCch

• spijkerhoofd
Mozart schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:38:
Gisteravond tijdens het spelen liep ik naar mijn paard, gaat dat beest ineens poepen :) Geweldig dergelijke details...
Het is maar goed dat er dan geen geuren-tv is... :+

• MrManuel

MrManuel

Mozart schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:38:
Samen met een vriend gisteren gespeeld.. Heeft 4x tegen me geroepen KIJK DAN HIJ SCHIJT WEER...
Omdat ik zo gefocused was op wat ik moest doen in de missie alle 4 de keren gemist.. :9

• Powder Toastman
Is er ook een dierenarts in het spel? Mijn paard heeft last van verstoppingen denk ik, heb hem nog nooit zien schijten. :/

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 12:13
stephankamp schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:27:
[...]

Mag ik vragen waar je de CE guide besteld hebt of gekocht hebt?
Nedgame!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Extrix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:02:
lol dat heb ik ook al een paar keer gehad.

Eerst mn paard per ongeluk een stomp verkocht.

Gisteren ging ik de debt ergens ophalen..er wordt nog zo gezegd geen dodelijke slachtoffers...
Ik ren binnen...
R2 > bam dood gozer vloog zo bovenop het aanrecht...

Kom later maar weer terug om de missie te doen ;)

Bij de volgende had ik gelijk mn lasso in de hand, dat werkte een stuk beter.

Burp

• Reefun
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:07:
[...]
Dat is wel handig. Tweede paard gewoon je tijdelijke paard laten followen? Of kun je die vast knopen aan je eigen paard ?
Je moet dan op de tijdelijke paart gaan zitten en je "main" paard je laten volgen :)

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:17

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

-SaveMe- schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:36:
[...]

Goed exploren. In de buurt van het kamp kun je al een gold bar en een gold lump vinden!

Verder ben ik best een beetje overweldigd door de grote en vrijheid. Je kunt en gaat en chapter twee gelijk all over the map. Ik wil eigenlijk de map strategisch en systematisch verkennen, maar daar heb ik in deze game nog geen modus voor gevonden ...
heb gisteren een gold lump gekregen door een missie...waar kan ik deze verkopen?

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

• Powder Toastman
Nutterd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:05:
[...]

heb gisteren een gold lump gekregen door een missie...waar kan ik deze verkopen?
Bij de Fence. Of doneren aan je kamp, kan je van de opbrengst gelijk upgraden.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Honnes schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:30:
[...]

Wat voor rifle (of beter gezegd wat voor kaliber) je nodig hebt hangt af van het formaat van het dier. Eerder in dit topic is er al een tabel voorbij gekomen met welke dieren in welke groep vallen en met welk wapen je ze moet schieten om een pristine pelt te krijgen maar met een beetje trail & error kom je daar zelf ook snel genoeg achter.
Swaxie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:41:
Wat ik me afvraag.
kopen jullie ook andere wapens bij de wapenhandelaren?

Ik heb nog altijd maar de wapens uit mijn begin arsenaal. zit tegen het einde van chapter 2 aan
Zeker, dit is wat mij betreft wel een must als je gaat jagen maar zeker ook handig in shootouts omdat de standaard wapens die je krijgt vrij beperkt zijn. De wapens die ik links en rechts gevonden of gekocht heb hebben al meerdere malen mijn leven gered, zeker in combinatie met speciale ammo (en vergeet niet je wapens te onderhouden!).

• Honnes
Reefun schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:49:
[...]

Je moet dan op de tijdelijke paart gaan zitten en je "main" paard je laten volgen :)
Volgens mij kun je gewoon fluiten en volgt het tijdelijk paard je. Mijn "tijdelijk paard" is zolang bij me dat ik afvraag hoelang tijdelijk is. Misschien wel tot ik klaar ben met het spel :-P

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
Powder Toastman schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:07:
[...]

Bij de Fence. Of doneren aan je kamp, kan je van de opbrengst gelijk upgraden.
Beter naar de fence gaan krijg je 200 dollar meer, als je het doneert aan je kamp rechtstreek is het maar 300 dollar. Bij een fence is dat 500 dollar

Verwijderd

Iemand een strategie voor Pouring Forth Oil 1/2? Ik krijg het niet voor elkaar om de oliewagen te pakken. De missie eindigde al 13 keer in een vroegtijdige dood van mijn character. Alle filmpjes die ik ervan heb gezien gaan totaal anders qua bezetting in het kamp. Het lijkt wel alsof mijn game de bewaking verdubbelt na iedere dood.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
miicker schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:26:
Gister weer een uurtje kunnen spelen, ik blijf het heerlijk vinden om random mensen met een lasso van hun paard te trekken, vast te binden en vervolgens van een berg te gooien :-)

Gister had was er een random event, een man in de buurt van Strawberry die de weg kwijt was, ik wilde hem op laten stappen, maar hij bewoog niet, na even wachten dacht ik dat mijn paard in de weg stond, dus ik wil mijn paard naar voren laten lopen, loopt die NPC tegen mijn paard aan, flipt hij helemaal en rent hij weg, nu ben ik bang dat ik iets gemist heb :o

Iemand enig idee wat er gebeurt als je hem naar huis brengt?
Had datzelfde random event ook gister, vent was de weg kwijt, vroeg of ik hem de weg terug kon wijzen, dus accept gedaan, maar had verwacht dat hij vervolgens achterop zou springen, aangezien ik toch onderweg was naar strawberry geen probleem.
Maar hij springt niet achterop, hij blijft 2 meter achter je lopen, ook als je harder gaat lopen met je paard gaat hij niet rennen, dus ben op m'n gemakje verder gaan rijden en die vent loopt op z'n gemak achter je aan.

Onderweg verteld hij dat hij uit New York komt, en dat hij over Strawberry city had gehoord en dat hij daarom hier was, maar nu hij hier was viel het hem allemaal erg tegen, was nauwelijks een stad te noemen.
Hij zei dat hij hierheen gekomen was na de tip van de city major, en dat dat maar een eigenaardige vent was, later zei hij nog een keer, dat ik de major maar eens moest gaan onderzoeken.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:23:
Iemand een strategie voor Pouring Forth Oil 1/2? Ik krijg het niet voor elkaar om de oliewagen te pakken. De missie eindigde al 13 keer in een vroegtijdige dood van mijn character. Alle filmpjes die ik ervan heb gezien gaan totaal anders qua bezetting in het kamp. Het lijkt wel alsof mijn game de bewaking verdubbelt na iedere dood.
Volgens mij heb ik deze snachts gepakt toen iedereen lag te slapen, niks aan het handje en de boel nog beroofd ook.

Stay hungry, stay foolish!

• RBH
  • Nu online

RBH

spoiler:
Wachten tot zo'n oliewagen onderweg is en dan on-the-road overvallen.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:07
Ik heb 1 vent van achter gesneaked door over een houten schutting te klimmen, toen op zon wagen gesprongen en gewoon vol gas weg gereden.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 18:36
bram1984 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:33:
[...]

Ik heb al 2 treasures voltooid, High stakes and Jack Hall Gang. De Jack Hall Gang is erg makkelijk, High stakes vond ik erg lastig.

Verder is het gewoon veel looten tijdens exploring en verkopen bij de Fence en ik koop/doneer helemaal niets voor het kamp.

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:45
Ik lees dat heel veel mensen problemen met deze missie hebben. Dit was mijn makkelijkste missie ooit, waarschijnlijk door veel geluk:

De oliewagen stond onbewaakt aan de rand van Valentine toen ik aan kwam op mijn paard. Ik stapte zo op de oliewagen en reed rustig weg. Geen getuigen die dachten dat ik de koets aan het stelen was, dus ik kon zo door naar het punt waar de oliewagen heen moest.

Stond er zelf ook wel te kijk van dat dit zo makkelijk was

Mijn paard heb ik Sletlander Pony genoemd. :X
Pagina: 1 ... 29 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.