Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:08
poor Leno schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:53:
Als jullie nog een leuke tip willen (ik kende m nog nie!)

Als je je revolver wil holsteren, dubbeltap dan L1 (PS4) ipv een keer klikken >:) <3
Holster / unholster is gewoon L1. Je hoeft niet te double tappen. Of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:56:
[...]

Holster / unholster is gewoon L1. Je hoeft niet te double tappen. Of bedoel je iets anders?
Probeer maar eens! :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

Ps4 pro en xox 1080p analyse en hdr analyse ;
Brief Summary:

1080p SSAA On/Off:

- XBX: Native 4K is down sampling when running at 1080p. No difference or extra modes between 4K/1080p.
- PS4 Pro: RDR2 *does* have different modes.
- At 4K: 2160p w/ reconstruction which can break down in motion and resolve to 1920x2160
- When connected to 1080p TV: Native 1080p when Super Sampling mode is disabled.
- SSAA off: Stacked up side to side, there is an argument that in some case native 1080p can produce a sharper image than SSAA on.
- SSAA On: Visual advantages like elimination of dithering on hair etc.
- SSAA off: Locked 30 FPS in all cases. In either case, however both SSAA on/off is better than base PS4 in terms of performance.
- 4K reconstruction has looked better in other games and DF hopes R* revisits and works upon the implementation in RDR2.

HDR:

- Shout out to EvilBoris
- RDR2's HDR does not exceed 500 nits
- Basically SDR image in HDR container
- Looking at 8 bit image remapped in 10 bit space
- Peak brightness is locked to the whitest element, aka the HUD, it can cause burn-in issues on some displays.
- Video goes in comparisons with AC Odyssey's HDR as HDR done right.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kwistnix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:53:
[...]

Legendary pelts zijn vaak onderdeel van bepaalde outfits die een trapper voor je kan maken. Zal hier vast ook het geval zijn. Alleen is de legendary pelt op zich niet voldoende. Je zal waarschijnlijk nog andere pelts of onderdelen missen, voordat je er iets mee kan laten maken. Daardoor lijkt het alsof je er niets aan hebt, maar dan zal je even door de outfits moeten browsen om te zien waar deze pelt voor vereist is en welke aanvullende materialen je nog mist.
Dat snap ik. Ben ook door die lijst gegaan maar kon het nog steeds niet vinden. Kan ik dat ding ongestraft aan hem verkopen?

edit: zat op m'n ipad waardoor ik lastig kon zoeken. Die coyote pelt is inderdaad onderdeel van de Legendary Coyote Mountain Hat:

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 31-10-2018 20:06 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:57
Hoe verdienen jullie een beetje geld in de game? Het is niet dat ik blut ben maar veel heb ik ook niet $120 ofzo

Gisteravond de trein twee keer overvallen dit beviel wel goed maar de bounty daarna wat minder. Deze heb ik maar gewoon in de cel uitgezeten en wat minder betaald.

Verder beetje jagen,en mensen overvallen / vermoorden en Looten en dit vervolgens verkopen. Maar is er nog een manier om meer geld te verdienen?

Trouwens net naar dat witte paard wezen zoeken na twee keer proberen was ie weg en heb ik het opgegeven omdat hij over de kou aan het zeuren was...

[ Voor 15% gewijzigd door HKLM_ op 31-10-2018 20:07 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HKLM_ schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:06:
Hoe verdienen jullie een beetje geld in de game? Het is niet dat ik blut ben maar veel heb ik ook niet $120 ofzo

Gisteravond de trein twee keer overvallen dit beviel wel goed maar de bounty daarna wat minder. Deze heb ik maar gewoon in de cel uitgezeten en wat minder betaald.

Verder beetje jagen,en mensen overvallen / vermoorden en Looten en dit vervolgens verkopen. Maar is er nog een manier om meer geld te verdienen?

Trouwens net naar dat witte paard wezen zoeken na twee keer proberen was ie weg en heb ik het opgegeven omdat hij over de kou aan het zeuren was...
Geld: http://www.powerpyx.com/r...-map-locations-solutions/ d:)b

Witte Paard: Niet opgeven! :X Meeer dan waard!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/323UF41bvWRGcT8TTDVYueCW/full.jpg

Crosspost uit de HK maar net binnengekomen *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Zojuist witte paard gevangen! Was even zoeken maar de aanhouder wint! Vorige keer was het vangen niet gelukt maar als je het door hebt is het bijzonder eenvoudig.

Auto-run in cinematic view is ook een top uitvinding!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Gunner schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:29:
[Afbeelding]

Mooi is hij he :)
En hij ruikt ook zo lekker, zo'n 'new book smell' :D

Heb zelf net toch stiekem ff gekeken hoe/wanneer een Fence beschikbaar is :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zeker :)
En hij ruikt ook zo lekker, zo'n 'new book smell' :D
Was me ook al opgevallen ja.

Gaat wel erg veel schelen met bepaalde dingen zoeken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Dit topic heeft meer plaatjes nodig :D
Zojuist geschoten:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2wgu5js.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:03
Ik vond hem leuk :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/44964363_2391973404166621_4506947472773349376_n.png?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=3effc64294048fae8004e71014e707fe&oe=5C46A7AF

Ik kan de game pas helaas pas weer zaterdag spelen ivm schoolwerk :'(

Maarrrr zaterdag de hele dag als het goed is omdat mijn vriendin dan lekker opgehoepeld is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Laatst online: 10:35
Toch nog een vraag ik heb een ander paard gevangen, maar ik heb toch een band met m’n andere paard(me eerst gekochte).
Heb de saddle overgezet, maar wat nu met de oude paard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Afschieten en huid verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Wow serieus ? Doe me toch pijn om hem dood te maken! Is er geen andere optie joh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FACK. Mijn paard en ik zijn van een klif gegleden. Alleen mijn paard is achter een boom blijven hangen waar ik niet bij kan.

[YouTube: Red Dead Redemption 2_20181031210037]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 00:38
Via de bovenkant?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Donstil schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:06:
FACK. Mijn paard en ik zijn van een klif gegleden. Alleen mijn paard is achter een boom blijven hangen waar ik niet bij kan.

Hout hakken en trap maken met een platform en dan een vuurtje neerzetten.

Onee dat is fortnite 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
@Donstil Naar een stable gaan en daar je paard terugroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Is het persze nodig om je kamp van voedsel te voorzien? Ik doe niets met het kamp maar heb 2 van de 3 dingetjes rood. Zal mij een wordt wezen maar er liepen mensen te zeuren dat ze honger hadden. En zoja, wat is het meest efficiënt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:18:
Is het persze nodig om je kamp van voedsel te voorzien? Ik doe niets met het kamp maar heb 2 van de 3 dingetjes rood. Zal mij een wordt wezen maar er liepen mensen te zeuren dat ze honger hadden. En zoja, wat is het meest efficiënt?
Ik gebruik geen guides oid dus zeker weten doe ik het niet: volgens mij boost je morale van je gang als alles fully stocked is. Dat levert meer centjes op in de kas. Daarnaast kun je dan gratis af en toe wat pakken. Beide zaken zijn niet echt super belangrijk lijkt mij. Ik kom om in proviand (zonder ooit iets gekocht te hebben) en je verdient later in het spel genoeg om camp upgrades makkelijk te betalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
rdr2-1

rdr2-2

Af en toe mogen er inderdaad meer platen tussendoor! :P

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 31-10-2018 21:56 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54

Savegame laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
[Afbeelding]

Staan in die guide ook de locaties van alle dieren? Geen zin om alles elke keer op te moeten zoeken in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Wow inderdaad heel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
NotSoSteady schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:55:
[...]

Staan in die guide ook de locaties van alle dieren? Geen zin om alles elke keer op te moeten zoeken in de game.
Yep, er zijn zo'n 14 pagina's gerelateerd aan hunting, waar je de (meeste) dieren kan vinden (exclusief de vissen en paarden, die hebben hun eigen gedeeltes in de guide).

[ Voor 6% gewijzigd door mortael op 31-10-2018 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand een tip ik zit in dat ledger book te kijken in het kamp maar ik kan niet meer weg van het boek ernis geen back knop zeg maar

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:20
Locked Dead Eye altijd automatisch? Zodra ik het activeer en een vijand in mijn visier neem, verschijnen de kruisjes automatisch. Echter, ik dacht dat je dit zelf kon doen om zo de meest kwestbare plekken kon selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:19

muhda

Time & Space traveler

@Wii4all Als je voor de eerste keer in de Ledger kijkt dan "moet" je geld besteden. Dan pas kan je weggaan van de Ledger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortael
Yonix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:08:
Locked Dead Eye altijd automatisch? Zodra ik het activeer en een vijand in mijn visier neem, verschijnen de kruisjes automatisch. Echter, ik dacht dat je dit zelf kon doen om zo de meest kwestbare plekken kon selecteren?
Met een hoger level van Dead Eye kan je met R1 (PS4) zelf de kruisjes zetten. Ik dacht dat dit met level 3 2 was.

[edit] Volgens de guide is het met level 2 :)

spoiler:
Level 3: Je blijft in Dead Eye als je schiet zonder een target (kruisje) te hebben gezet
Level 4: Laat critical gebieden zien
Level 5: Laat fatal gebieden zien

[ Voor 21% gewijzigd door mortael op 31-10-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
muhda schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:11:
@Wii4all Als je voor de eerste keer in de Ledger kijkt dan "moet" je geld besteden. Dan pas kan je weggaan van de Ledger.
Thx! Net opnieuw geladen en toen werd het me duidelijk thx!

Fck geef net aan het kamp een pocket watch staat er waarde 800 dollar....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Yonix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:08:
Kan ook, maar dat ontgrendel je op een later moment. Taggen kan dan met R1 of RB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Thanks @mortael & @NotSoSteady :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
fevo-1190 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:58:
Toch nog een vraag ik heb een ander paard gevangen, maar ik heb toch een band met m’n andere paard(me eerst gekochte).
Heb de saddle overgezet, maar wat nu met de oude paard?
In de stallen kun je je paarden beheren, je kunt ook zo'n track in je kamp krijgen na een upgrade.

Wat bij mij alleen vreemd is dat ik mijn pre order paard niet kan stallen lijkt het. Ik heb daar het zadel afgehaald en in het kamp gewoon ergens vastgebonden, tot nu toe blijft ze daar staan als temporary horse mischien kun je zoiets proberen.

*Paar keer R1 klikken en dan vierkantje (PS4) laat je paard stijgeren, werd uitgelegd op het scherm maar misschien hebben meer dat gemist (leuk detail) hi ho silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:13:
@Donstil Naar een stable gaan en daar je paard terugroepen?
Nou hij was dus neer. Moest hem reviven waardoor fluiten en oproepen bij de stallen enz niet werkt.

Ben nu om gelopen en vanaf boven opnieuw naar “beneden” gevallen/geschoven :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ourplayground schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:02:
[...]

Over kopen gesproken.. Ik zit nu op een punt waar ik ca $2500 heb, ik nieuwe kleertjes en wapens (alles ingegraveerd uiteraard) heb gekocht, mijn kamp heeft ongeveer de skyline van New York zo compleet dat ie is... Nu kan ik mijn geld besteden aan paarden, maar zijn er nog andere zaken waar ik mijn zuur en legaal verdiende centjes kan besteden? (bounty is al afbetaald...)
Pokeren, black jack , kleding?
Wii4all schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:17:
[...]

Dat geeft toch niet ,geef het uit aan je kamp, met 800 kan je aardig wat leuke dingen unlocken

[ Voor 25% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-11-2018 00:18 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik geef mijn geloote spullen ook aan het kamp dat scheelt weer een rit naar de fence :+. En om je kamp volledig te upgraden heb je meer dan 800 nodig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[Afbeelding]

Waar heb je hem gekocht? Ik wil hem ook kopen, maar bol heeft nog een levertijd van 3 weken :).

Ach, wat the heck, ik koop hem gewoon bij bol en over 3 weken heb ik toch het verhaal uitgespeeld denk ik en kan ik op zoek gaan naar wat dinosaurusbotten zover ik ze nog niet zelf heb gevonden :)

@exactor it denkt namelijk dat ik nu al guides gebruik, maar ik zweer het op het toekomstige graf van John Marston dat dit niet het geval is :P

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-11-2018 07:30 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Here ya go:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OMqLAIGQ7HBGpJDe0mmZzMv5/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ben best wel ver gevorderd in Chapter 3 (Denk zelfs dat ik nu naar Chapter 4 ga), alleen kan nog steeds de fence niet gebruiken. Ook niet heel nodig ofzo, heb geloof ik $3k.

Wat ik wel vervelend is is om "health core" spullen in te slaan. Kom altijd te kort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
You ask, we'll deliver.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/cbz5xf/Red-Dead-Redemption-2-20181030214710.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/k61w3L/Red-Dead-Redemption-2-20181030233530.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/kz4G3L/Red-Dead-Redemption-2-20181101000949.jpg

Die laatste is van gisteravond, met mijn nieuwe paard! Ik heb, na opnieuw een tocht naar de besneeuwde bergen, eindelijk mijn Arabian horse gevonden en met succes kunnen temmen! :D
Super blij mee, en heb 'm maar 'Blizzard' genoemd, omdat ik er 3 sneeuwstormen voor heb moeten overleven. ;)

Ben ook wel benieuwd naar hoe andere hun paard hebben genoemd. En of er een verhaal achter zit.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Marcade schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 01:32:
[...]

Eerste keren werd ik er ook afgegooid; ik bewoog de pook alleen naar links/rechts als het paard aan het draaien was; dat was dus verkeerd. Ik had toen nog niet door dat je de linkerpook volledig naar beneden moet drukken (op een klok: 6 uur). En vanuit daar naar links/rechts moet sturen. Gaat paard naar links, stuur je naar 4 uur; gaat paard naar rechts, stuur je naar 8 uur. Zodra die niet cirkelt, terug naar 6 uur.

Toen was het paard vrij snel getemd. Blijf daarna zitten en geef hem continue complimentjes met L3 (pook indrukken) terwijl je er langzaam op rijd, totdat je je paarden-relatie level 1 hebt gehaald. (kostte me maar ~5 minuten ofzo) Dan pas afstappen en zadel overzetten. Anders loop je risico dat die er alsnog vandoor gaat.
Thanks!
Eerste poging gelukt en temmen gaat dan inderdaad vrij eenvoudig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
robhoeben schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:25:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar hoe andere hun paard hebben genoemd. En of er een verhaal achter zit.
Mijne heet Roach. O+ En net zoals Geralt dat deed, heet elk paard bij mij Roach. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
robhoeben schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:25:
[...]

You ask, we'll deliver.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die laatste is van gisteravond, met mijn nieuwe paard! Ik heb, na opnieuw een tocht naar de besneeuwde bergen, eindelijk mijn Arabian horse gevonden en met succes kunnen temmen! :D
Super blij mee, en heb 'm maar 'Blizzard' genoemd, omdat ik er 3 sneeuwstormen voor heb moeten overleven. ;)

Geen foto, maar mijn paard heet Triggerfinger!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
Yonix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:33:
[...]

Mijne heet Roach. O+ En net zoals Geralt dat deed, heet elk paard bij mij Roach. :P
Volgens mij heeft de halve playerbase van RDR2 het paard Roach genoemd. :+

Ik ben traditioneler; mijn Arabian white heet gewoon Veronica.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
De mijne heet ClumsyMoFo, hij doet z'n naam in ieder geval eer aan tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:23
Dat witte paard van mij heet natuurlijk Shadowfax!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Haha de mijne heet Whiskey. Ik geef hem altijd een oat cookie gedipt in kentucky bourbon. Gaat die harder van lopen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
Inmiddels wat verder in de game en ik vind het best tof :) schieten gaat ook ein-de-lijk wat beter. Een gouden tip voor mensen die net zo onhandig zijn / onervaren met console games:

Richt telkens opnieuw ipv richten ingedrukt houden. Dan werkt de auto aim erg goed. Wat ik fout deed in een vuurgevecht was mijn richtknop (linker wijsvinger) ingedrukt houden. Die moet je telkens loslaten juist. Richten, schieten, loslaten. Repeat. Werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:04:
Inmiddels wat verder in de game en ik vind het best tof :) schieten gaat ook ein-de-lijk wat beter. Een gouden tip voor mensen die net zo onhandig zijn / onervaren met console games:

Richt telkens opnieuw ipv richten ingedrukt houden. Dan werkt de auto aim erg goed. Wat ik fout deed in een vuurgevecht was mijn richtknop (linker wijsvinger) ingedrukt houden. Die moet je telkens loslaten juist. Richten, schieten, loslaten. Repeat. Werkt als een trein.
Dat klopt, dit werkt inderdaad goed.

Ik weet niet of het automatisch gebeurd maar ik heb het idee hoe verder je komt in de game des te minder makkelijk de auto aim wordt. Ik moet veel vaker bij sturen voor het richten op wild en mensen, terwijl ik geen enkele instelling heb verandert. Gelukkig hebben we dead eye nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:04:

Is op zich wel vrij logisch met auto aim. :)

Ik heb die hele auto aim uitgezet (te voet althans). Haalt (voor mij) totaal de uitdaging en fun uit de vuurgevechten. Sensitivity helemaal omhoog en deadzone helemaal omlaag. Dan gaat het prima. Flanken werkt ook goed in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik vind de game grafisch meevallen. we hebben betere graphichs voorgeschoteld gekregen. waar ik me sowieso aan irriteer is dat het spel grafisch wisselvallig is. soms krijg je prachtige beelden, daarna lijkt het even of je op een PS3 zit te spelen.

maar goed, ben in de minderheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 01-11-2018 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Hamazaki schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:12:
ik vind de game grafisch meevallen. we hebben betere graphichs voorgeschoteld gekregen. waar ik me sowieso aan irriteer is dat het spel grafisch wisselvallig. soms krijg je prachtige beelden, daarna lijkt het even of je op een PS3 zit te spelen.

Ik ervaar dit exact hetzelfde, wel jammer!

Gisteren HDR uitgezet, maar zie toch weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:23
ik vind de game grafisch meevallen. we hebben betere graphichs voorgeschoteld gekregen. waar ik me sowieso aan irriteer is dat het spel grafisch wisselvallig. soms krijg je prachtige beelden, daarna lijkt het even of je op een PS3 zit te spelen.

Waarop speel je? Ik deel deze mening absoluut niet trouwens en ben dan ook elke keer weer verrast over hoe goed het er uit ziet.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21
Wii4all schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:17:
[...]

Dat is alleen maar goed, ik doneer vrijwel alle spullen die ik loot aan het kamp.
Daarmee kan je in het ledger boek weer dingen kopen voor je kamp (munitie enz) waar je zelf weer gebruik van kan maken.
Zo hoef ik voor een paar pijlen niet meer een stuk te lopen/rijden maar pak ik ze in mijn kamp.

Ook als je wilt craften, dan moet je bij de slager in je kamp de huiden doneren (hier pas na zo'n 50 uur spelen achter gekomen.....), vervolgens zijn de huiden die je nodig hebt voor een craft ook zichtbaar.
Eerst snapte ik dit stuk niet, ik had 2 van de 3 huiden voor een craft maar bij het craften liet die mij denken dat ik 0 van de 3 had.
Om deze dus te ''unlocken'' moet je ze doneren bij de slager (ze blijven in bezit, dus het is niet wanneer je 1 stuk huid doneert dat je die een dag later alsnog opnieuw mag doneren).

@Hamazaki voor mij (xbox one x) is dit veruit het mooiste spel wat ik ooit gezien heb, 4K-HDR-ontiegelijk veel details hoog en een zeer goede FPS.

[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 01-11-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ourplayground schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:15:
[...]

Waarop speel je? Ik deel deze mening absoluut niet trouwens en ben dan ook elke keer weer verrast over hoe goed het er uit ziet.
oh, sorry moet ik nu stoppen met spelen omdat ik dit vind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Hamazaki schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:16:
[...]

Hij vraagt toch alleen waarop je speelt?
Op de One X bijvoorbeeld is dit spel echt een parel op grafisch gebied. Misschien dat jij op de oude xbox one of oude ps4 speelt. Ja dan zijn de beelden op internet niet echt gelijk met wat jij ziet (one x vs ps4/x one).

Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat er kleinere games zijn voor de oude PS4 of oude xbox one die er beter uitzien, juist doordat RDR2 een ontiegelijk groot spel is zullen ze vooral op grafisch gebied moeten inleveren op de oude consoles. Een kleinere game zal grafisch weer meer kunnen doen op de oude console.

[ Voor 26% gewijzigd door LopendeVogel op 01-11-2018 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
haha sorry, ik las het als ''waarom speel je'' ? vond het al een rare opmerking. goeiemorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
@bram1984 vind jij de wereld beter uitzien dan HZD ? serieus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zo dan, met het verkeerde been uit bed gestapt? Dat zegt hij toch niet?

Ik deel je mening overigens ook niet. Ik weet inderdaad niet waar je op speelt, maar ik vind dit samen met Horizon de mooiste open wereld game van deze generatie. En als PS4/Horzion fanboy en Rockstar criticaster zeg ik zelfs dat RDR2 een stapje voor heeft vanwege de totale interactieve foliage. Dit is Uncharted 4 niveau maar dan in een open wereld.

Mijn paard heet overigens Peerd. Ik kon even niks anders verzinnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als ik met Mn paard in het kamp rijdt en een huid bij mij heb dan kan ik alleen kiezen “horse cargo” en een huid dischargen. Kan ze er nooit afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
[...]

Ah, tip...: volgende keer even melden dat je met 2 verkeerde benen uit bed bent gestapt... even de ogen uitwassen de volgende keer.. :+
Maar ik zal even de rationale achter mijn vraag uitleggen:
Als je op een standaard PS4 of Xbox One speelt, dan kan ik het me voorstellen dat de ervaring van de grafische kracht van de game minder is dan wanneer je dit op bijvoorbeeld een Xbox One X beleeft.

Eigenlijk dus geen gekke vraag als je het mij vraagt..

[ Voor 4% gewijzigd door ourplayground op 01-11-2018 09:22 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 09:20

MrManuel

The impossible is easy...

Gisteren eindelijk weer eens verder gegaan met spelen.
Een badguy van een rijdende trein afgegooid zo een ravijn in. Heerlijk!
Een nieuw paard gekregen en gepimpt. En heerlijk wat ruzie gemaakt. Merk wel dat ik sneller iemand dood maak dan spaar als ik de keuze krijg.
LopendeVogel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:16:
[...]
Ook als je wilt craften, dan moet je bij de slager in je kamp de huiden doneren (hier pas na zo'n 50 uur spelen achter gekomen.....),
Hoe precies geef ik deze? Heb gisteren op tig veschillende plekken de huid gedropd maar hij riep er niks over.

[ Voor 41% gewijzigd door MrManuel op 01-11-2018 09:23 ]

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Hamazaki schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:19:
Maar op welke console speel je het spel nu dan?
Niet op de xbox one x volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:19:
De vergezichten en vista's zijn zeker beter dan Horizon. Ook de schaal is veel beter gedaan en wat ik al zei: ieder grassprietje, struikje en takje reageert op jou en de NPC's.

Alleen HDR is beter in Horizon, omdat dat echte HDR is, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
LopendeVogel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:22:
[...]

Maar op welke console speel je het spel nu dan?
Niet op de xbox one x volgens mij..
op de ps4 pro. maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het verschil zo groot is op een X, dat het er beter uitziet dan HZD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders last van paarden die verdwijnen?
Ik heb het nog niet helemaal kunnen uitsluiten maar volgens mij verdwijnt je 'eigen' paard op het moment dat je hem niet hitched in je kamp en vervolgens een missie start waarbij je verplicht een paard moet gaan gebruiken vanuit het kamp. Ik ben ondertussen al drie paarden verloren en dus niet echt meer gemotiveerd om nog moeite te steken in opvoeden van die krengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Hamazaki schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:23:
[...]

op de ps4 pro. maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het verschil zo groot is op een X, dat het er beter uitziet dan HZD.
Check onderstaand filmpje maar eens, toch wel degelijk verschil...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Gister weer een uurtje kunnen spelen, ik blijf het heerlijk vinden om random mensen met een lasso van hun paard te trekken, vast te binden en vervolgens van een berg te gooien :-)

Gister had was er een random event, een man in de buurt van Strawberry die de weg kwijt was, ik wilde hem op laten stappen, maar hij bewoog niet, na even wachten dacht ik dat mijn paard in de weg stond, dus ik wil mijn paard naar voren laten lopen, loopt die NPC tegen mijn paard aan, flipt hij helemaal en rent hij weg, nu ben ik bang dat ik iets gemist heb :o

Iemand enig idee wat er gebeurt als je hem naar huis brengt?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 11:45

n0ss

⭐⭐⭐

Heb ergens in een video gezien als tip dat je kunt crouchen en zo iets meer grip hebt, wellicht kun je dat proberen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Kun je je paard niet gewoon roepen (fluiten)? Komt hij dan niet uit zichzelf naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wow, dit maakt het verschil wel heel duidelijk, ik wist dat de One X beter was dan de PS4Pro, maar dat is hier wel heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:26:
Iemand anders last van paarden die verdwijnen?
Ik heb het nog niet helemaal kunnen uitsluiten maar volgens mij verdwijnt je 'eigen' paard op het moment dat je hem niet hitched in je kamp en vervolgens een missie start waarbij je verplicht een paard moet gaan gebruiken vanuit het kamp. Ik ben ondertussen al drie paarden verloren en dus niet echt meer gemotiveerd om nog moeite te steken in opvoeden van die krengen.
Ik heb dat alleen gehad bij mijn temporary horse, je kunt ook op je map kijken waar je paard is. Als deze niet in de linker kolom staat dan is die waarschijnlijk echt weg. En anders zie je de plek waar die staat.
miicker schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:26:
Gister weer een uurtje kunnen spelen, ik blijf het heerlijk vinden om random mensen met een lasso van hun paard te trekken, vast te binden en vervolgens van een berg te gooien :-)

Gister had was er een random event, een man in de buurt van Strawberry die de weg kwijt was, ik wilde hem op laten stappen, maar hij bewoog niet, na even wachten dacht ik dat mijn paard in de weg stond, dus ik wil mijn paard naar voren laten lopen, loopt die NPC tegen mijn paard aan, flipt hij helemaal en rent hij weg, nu ben ik bang dat ik iets gemist heb :o

Geen idee, ik stapte van mijn paard en had me wapen nog niet terug gestopt. Om met de beste man te praten drukte ik op L2 en per ongeluk had ik mijn wapen op de beste man gericht. Deze rende dus ook hard weg :F Was op geen enkele manier meer goed te praten.

[ Voor 27% gewijzigd door Andyk125 op 01-11-2018 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ik speel op PS Pro en heb 4k scherm, maar ervaar precies hetzelfde.

Vind het er af en toe gewoon echt niet uitzien, lelijke waas over het scherm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@ourplayground @Verwijderd LOL lekker 800% inzoomen (zeg maar het spreekwoordelijke equivalent als met je neus tegen je scherm aan zitten). Dit zijn altijd van die totale kansloze filmpjes. Ga eens op gepaste/normale afstand van je TV zitten spelen en je zal de grootst mogelijke moeite hebben om dit soort resolutie verschillen vast te stellen. Neemt niet weg dat native 4K erg indrukwekkend is en dat ze bij de Pro beter voor 1440p of een Spider-Man achtige oplossing hadden kunnen gaan. Ik ervaar zelf overigens geen waas of onscherpte (65 inch OLED + Pro).

@Hamazaki

Beide zijn schitterend uitziende games. Sowieso is de hele stijl van HZD natuurlijk anders en kleurvoller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Ricloo86 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:30:
[...]

Ik speel op PS Pro en heb 4k scherm, maar ervaar precies hetzelfde.

Vind het er af en toe gewoon echt niet uitzien, lelijke waas over het scherm.
Als ik de video begrijp kan ik me dat enigszins voorstellen.
In principe moet de speelbaarheid en het verhaal de bovenhand hebben op de graphics.. maar kan me voorstellen als je "trailer achtige" kwaliteit verwacht, dat je wat bedrogen uitkomt.
Maar laten we het geen vergelijkingstopic maken.. :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
miicker schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:26:

Hmm Dat event had ik eergisteren; om een of andere reden kon ik ook Accept niet kiezen... uiteindelijk maar geweigerd, uit frustratie gehogtie'd en bestolen. Kutvent. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de game grafisch meevallen. we hebben betere graphichs voorgeschoteld gekregen. waar ik me sowieso aan irriteer is dat het spel grafisch wisselvallig is. soms krijg je prachtige beelden, daarna lijkt het even of je op een PS3 zit te spelen.

Sommige textures zijn inderdaad uit het jaar kruik. Had ergens een boek gevonden waar wat spulletjes in zaten om mee te injecteren (geen details ivm mogelijke spoiler) maar dat zag er werkelijk uit alsof het uit GTA3 kwam. In het algemeen ziet de game er goed uit (haast hetzelfde als GTA5) maar er zitten zowel extreme positieve als negatieve uitschieters tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:33:
[...]

Als ik de video begrijp kan ik me dat enigszins voorstellen.
In principe moet de speelbaarheid en het verhaal de bovenhand hebben op de graphics.. maar kan me voorstellen als je "trailer achtige" kwaliteit verwacht, dat je wat bedrogen uitkomt.
Maar laten we het geen vergelijkingstopic maken.. :)
De trailers hebben exact dezelfde resolutie als de uiteindelijke versie. 4K marketing/brainwashing at it's finest dit. :)

De volgende generatie gaan we 8K remasters 800% inzoomen en dan vinden we met z'n alleen native 4K ineens heel erg blurry. O-)

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2018 09:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soccer98
  • Laatst online: 02-07 21:43
De game ziet er verrassend mooi uit op de originele Xbox One S. Het is natuurlijk wel de minste van alle versies, maar daar merk ik eigenlijk weinig van. Vergezichten zijn nog steeds prachtig, character models vind ik ook goed en de lichtinval is ongeëvenaard. Daarnaast is de console ook super stil als ik Red Dead speel. De X heeft dat wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:30:
[...]

Ik heb dat alleen gehad bij mijn temporary horse, je kunt ook op je map kijken waar je paard is. Als deze niet in de linker kolom staat dan is die waarschijnlijk echt weg. En anders zie je de plek waar die staat.
Het paard is dan echt weg, ook niet in de stables te vinden.
Het paard wat je dan voor de missie krijgt is dan opeens je eigen paard geworden. Zo ben ik dus meermaals genaaid door een eigenwijs knol te krijgen terwijl ik eerst dus een lvl4 paard had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honnes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 10:05
MrManuel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:21:
Gisteren eindelijk weer eens verder gegaan met spelen.
Een badguy van een rijdende trein afgegooid zo een ravijn in. Heerlijk!
Een nieuw paard gekregen en gepimpt. En heerlijk wat ruzie gemaakt. Merk wel dat ik sneller iemand dood maak dan spaar als ik de keuze krijg.

[...]

Hoe precies geef ik deze? Heb gisteren op tig veschillende plekken de huid gedropd maar hij riep er niks over.
Ja dat vraag ik me dan ook af, wat ik wel kon doen, maar misschien is dat "doneren" (heb verder nog niet bij craften gekeken) is dat ik de huiden op mijn paard laat hangen, en als ik dan naar die pearson ga en voor 'Donate' kies, dat ik dan wel mijn huiden in het venster zie staan en kan ze dan verkopen voor geld. Als dit het "doneren" is dan is het bij mij goed gegaan, maar ik dacht dat dingen die je bij hem doneert, dat dat echt donaties zouden zijn (in tegenstelling tot het doneren van items voor geld bij de donaties voor het kamp-potje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:35:
[...]

Sommige textures zijn inderdaad uit het jaar kruik. Had ergens een boek gevonden waar wat spulletjes in zaten om mee te injecteren (geen details ivm mogelijke spoiler) maar dat zag er werkelijk uit alsof het uit GTA3 kwam. In het algemeen ziet de game er goed uit (haast hetzelfde als GTA5) maar er zitten zowel extreme positieve als negatieve uitschieters tussen.
Precies hetzelfde gedaan, vervolgens nog een throwing knife in z'n smoel gegooid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 16:07
Hmm, ik ben inmiddels in chapter 6 aanbeland.
Ik heb het op dit moment niet zo naar mijn zin in het spel. Het verhaal beperkt op dit moment mijn vrijheid waardoor ik niet zo makkelijk kan free-roamen. Hierdoor voel ik mij genoodzaakt het verhaal af te maken, echter vrees ik een uitkomst die ik nog even wil uitstellen en hierdoor meer zin had om te free roamen...

Goed, Hopelijk is bovenstaande vaag genoeg voor de mensen die er nog niet zijn, en herkenbaar voor mensen die er al wel geweest zijn.

Vanavond maar verder met het verhaal en dan zien we wel wat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
kleefei schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:43:
Hmm, ik ben inmiddels in chapter 6 aanbeland.
Ik heb het op dit moment niet zo naar mijn zin in het spel. Het verhaal beperkt op dit moment mijn vrijheid waardoor ik niet zo makkelijk kan free-roamen. Hierdoor voel ik mij genoodzaakt het verhaal af te maken, echter vrees ik een uitkomst die ik nog even wil uitstellen en hierdoor meer zin had om te free roamen...

Goed, Hopelijk is bovenstaande vaag genoeg voor de mensen die er nog niet zijn, en herkenbaar voor mensen die er al wel geweest zijn.

Vanavond maar verder met het verhaal en dan zien we wel wat er uit komt.
Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel tijd heb je er inmiddels inzitten?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@bram1984 dat je baalt dat je een PS4 pro hebt en het er minder uitziet kun je ook op een andere manier uiten dan op deze manier met je frustraties om te gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 16:07
ourplayground schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:44:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel tijd heb je er inmiddels inzitten?
oei.. Ik moest even kijken en schrok er van, inmiddels op 43 uur.

[ Voor 7% gewijzigd door kleefei op 01-11-2018 09:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
miicker schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:45:
@bram1984 dat je baalt dat je een PS4 pro hebt en het er minder uitziet kun je ook op een andere manier uiten dan op deze manier met je frustraties om te gaan ;)
Sowieso snap ik dat gezeur nooit zo tussen de verschillende consoles bij multiplatform games, zeker niet als het gaat om vermeende visuele verschillen. 9 van de 10 mensen heeft hun tv gewoon op fabrieksinstellingen staan, met dat een beetje goed instellen alleen al daarmee kun je al zoveel winnen qua beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ik speel op fat ps4 en vind het spel al prachtig!
Zou haast een pro of X halen om een nog betere ervaring te krijgen.
Maar 300/500 euro ervoor uitgeven gaat me nu te ver nog.
Wacht wel op een nieuw ps5 ...

Jammer dat ik zo weinig tijd heb!
Echt een geweldige game ben een wereld waar echt zoveel te explore is.
Zit nog in chapter 2 al 8uur en geniet echt van alles.
Moet nog wel veel dingen leren hoor snap het upgraden en doneren en craften nog niet helemaal.

Had overigens zo’n paardenkar gejat en wil hem verkopen bij die stal, maar is die er niet...? Elke keer sta ik voor een dichte deur.

[ Voor 3% gewijzigd door fevo-1190 op 01-11-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleefei schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:46:
[...]

Ik zit op 45 uur maar ben nog maar net begonnen in chapter 3... :+ Heb echt enorm veel tijd verkloot met gewoonweg simpel rondrijden, konijntjes jagen, treintje rijden, zoeken naar collectibles... etc. :P

Deze game gaat me wel 150+ uur opleveren in de SP. :)

Edit:

De game is de mooiste game op de console die ik ooit heb gezien van alle games op alle platformen. Ik sta echt soms met mijn mond wagenwijd open te verlekkeren aan de uitzichten, de details en met name de lichteffecten in combinatie met een strakke fps. Adembenemend gewoon als je door een bos rijdt met de lichtstralen die door de bomen je tegemoet komen. Zeker als het nog een beetje mistig is. :9~

Ik heb dan ook geen idee hoe het dan nog beter zou kunnen als ze de HDR discussie fixen…

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-11-2018 09:58 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
[...]

Haha dan ben je er nog aardig snel doorheen aan het gaan.. bij mij geeft de app 1d17h aan... (nu maar hopen dat een dag 12 uur heeft... 8) en ben net in chapter 4 beland..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 20:12
Ik speel al vanaf afgelopen zaterdag meerdere uren per dag en lukt me steeds niet om verder te gaan met de story. Ik zit alleen maar rond te dwalen en te jagen haha. Geweldige game!

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:45:
Over welke manier heb je het precies? Ik onderbouw alles toch prima volgens mij. Dat jij een resolutieverschil "heel duidelijk" noemt op basis van een filmpje waar men 800%(!) inzoomt op een stel bomen die in de verte staan, zegt meer over jou dan over mij.

En ik ben heel blij met mijn Pro hoor, op het fan geluid na zo nu en dan. Een X heb ik overigens zo gefikst (Coolblue om de hoek en genoeg overuren staan) maar nee, game ziet er prachtig uit op mijn TV.

Hoe ziet iedereen trouwens "ineens' hoeveel uur ze erin hebben zitten? Is dat toch ergens terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
bram1984 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:54:
[...]

Over welke manier heb je het precies? Ik onderbouw alles toch prima volgens mij. Dat jij een resolutieverschil "heel duidelijk" noemt op basis van een filmpje waar men 800%(!) inzoomt op een stel bomen die in de verte staan, zegt meer over jou dan over mij.

En ik ben heel blij met mijn Pro hoor, op het fan geluid na zo nu en dan. Een X heb ik overigens zo gefikst (Coolblue om de hoek en genoeg overuren staan) maar nee, game ziet er prachtig uit op mijn TV.

Hoe ziet iedereen trouwens "ineens' hoeveel uur ze erin hebben zitten? Is dat toch ergens terug te vinden?
Binnen de PS4 omgeving kan ik je niet helpen, via de Xbox app kan je bij achievements je game aanklikken en dan wat statistieken er bij pakken, oa de tijd die je speelt.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
[...]

Wat is er met je baan, vrouw en kind gebeurd, ouwe? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Mavi86 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:53:
Ik speel al vanaf afgelopen zaterdag meerdere uren per dag en lukt me steeds niet om verder te gaan met de story. Ik zit alleen maar rond te dwalen en te jagen haha. Geweldige game!
Haha ja dat freeroamen is heerlijk. Ik doe 1 missie dan 2 uur freeroamen ofzo. Heb nu 24 uur in het spel sinds vrijdag. Lange tijd niet zoveel gegamed en verslaafd geweest aan een spel. Ben nu langzaam pas aan het einde van chapter 2 dus dit word voor mij ook wel eens playtrough van minimaal 75 uur gok ik. Dat vind ik echt mijn geld wel waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Mavi86 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:53:
Dat heb ik eigenlijk juist nog andersom gedaan.
Ben bang dat als ik eenmaal begin met rond rennen en jagen dat ik story nooit meer af maak.

* MrManuel Kijkt naar verwaarloosde storymode van GTAV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
Ik had gisteren nog twee domme fails.

Zo was ik bijvoorbeeld in een winkel. Toen ik klaar was rende ik naar buiten en drukte op Y om op het paard te springen. Echter sprong hij toen op een burger en mocht ik de gevangenis in voor mijn gedrag.

Later was ik bezig met het paard te verzorgen. Lekker snel door de menu's klikken en toen drukte ik te snel achter elkaar op B om de menu's te sluiten waardoor ik per ongeluk mijn paard een klap verkocht.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Zijn er nog forum leden die misschien de deluxe versies hebben gekocht of wat dan ook met handige locaties etc.

Heb nu de legend animale plaatje uitgeprint. Maar vermoed dat er nog wel wat andere locaties zijn? Op Reddit kan ik helaas niks terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

theduke1989 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:59:
Zijn er nog forum leden die misschien de deluxe versies hebben gekocht of wat dan ook met handige locaties etc.

Heb nu de legend animale plaatje uitgeprint. Maar vermoed dat er nog wel wat andere locaties zijn? Op Reddit kan ik helaas niks terug vinden.
Wat moet/kan ik precies met die legendary animals. (Behalve dan in elkaar gemept worden of aan stukken gescheurd worden. :X )

Pagina: 1 ... 28 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.