Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:56

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:20:
[...]

HDR dus blijkbaar uitzetten.
Volgens mij heeft de 'bluriness' in RDR2 niets met de slechte HDR te maken.
De slechte HDR in RDR2 geeft crushed blacks en washed-out colors.
Als je de 'blur' wilt minimaliseren moet je SuperSampling via je PlayStation instellingen uitzetten.

Correct my if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:16:
Even een vraagje over het HDR relletje, heb overigens niets aan deze informatie want ik heb nog "maar slechts" een fullhd plasma en dus geen HDR capabele tv, maar puur uit interesse.

Treedt het "HDR probleem" op bij zowel PS4 als XOX? Of enkel op één van de twee?
Beide gevallen maar het lijkt ook per TV te verschillen. Op mijn OLED (PS4 Pro) vind ik HDR/aan er een stuk beter uitzien dan HDR/uit, maar ik lees dat veel LED gebruikers het tegenovergestelde ervaren.

Wat overigens gek is, is dat er in de PS4 wel een HDR aan/uit slider zit en in de Xbox versie niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Ik zit vast in chapter 2.

spoiler:
Ik heb alle hoofdmissies gedaan, ik moet alleen nog naar Javier Escuella maar die zit in Blackwater waar ik wanted ben. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Labbers schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:34:

spoiler:
Ik heb alle hoofdmissies gedaan, ik moet alleen nog naar Javier Escuella maar die zit in Blackwater waar ik wanted ben. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Daar kun je gewoon heen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
Labbers schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:34:

spoiler:
spoiler:
Van de hoofdwegen wegblijven. Ik ben via die rivierbedding gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:34:
[...]

Beide gevallen maar het lijkt ook per TV te verschillen. Op mijn OLED (PS4 Pro) vind ik HDR/aan er een stuk beter uitzien dan HDR/uit, maar ik lees dat veel LED gebruikers het tegenovergestelde ervaren.

Wat overigens gek is, is dat er in de PS4 wel een HDR aan/uit slider zit en in de Xbox versie niet. :?
ik heb ook een LG OLED 4k HDR TV en ik vind het eig wel best mooi.
Als het beter kan ga ik natuurlijk ook niet klagen maar. Ik heb ook een PS 4 Pro trouwens!

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lux schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:36:
[...]

ik heb ook een LG OLED 4k HDR TV en ik vind het eig wel best mooi.
Als het beter kan ga ik natuurlijk ook niet klagen maar. Ik heb ook een PS 4 Pro trouwens!
Yep ik heb nu al meerdere malen op advies van mensen HDR uitgezet, maar dat ziet er echt veel te cartoony en nep uit in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Yep ik heb nu al meerdere malen op advies van mensen HDR uitgezet, maar dat ziet er echt veel te cartoony en nep uit in mijn optiek.
Ik vind het net cartoony uitzien met HDR aan, heb het nooit uit gehad. Zal dat vanavond eens proberen. Ik dacht al dat het normaal was dat het zo uitzag met HDR maar nu zie ik dus allemaal berichten opduiken dat dit niet zo is.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb vooral last van een soort waas wat ik erg lelijk vind.
Close up shots zijn retestrak.

Heb een Samsung 4k scherm met PS Pro.

Tips?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:44:
Ik heb vooral last van een soort waas wat ik erg lelijk vindt.

Tips?
Ook last van .. Vooral bij panning en wanneer snel bewogen wordt. bij stilstaande beelden is alles haarscherp en supermooi :9~

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Ik moet mijn expemplaar nog ontvangen. Hopelijk nog voor het weekend

Maar zijn er al mensen die bijvoorbeeld een patch hebben ontvangen. Om bepaalde bugs/schoonheidsfoutjes op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Danielson schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

spoiler:
Van de hoofdwegen wegblijven. Ik ben via die rivierbedding gegaan.
Ok, ik hèb er wel naast gestaan maar hij was uitgegrijst. Ga het nog een keer proberen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:44:
Ik heb vooral last van een soort waas wat ik erg lelijk vind.

Tips?
Is dat niet omdat de PS4 pro niet in native 4k rendert maar een soort checkerboarding techniek los laat op een lagere resolutie om er 4k van te brouwen?

zie de volgende video:

[ Voor 10% gewijzigd door Bansheeben op 31-10-2018 12:55 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
theduke1989 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:50:
Ik moet mijn expemplaar nog ontvangen. Hopelijk nog voor het weekend

Maar zijn er al mensen die bijvoorbeeld een patch hebben ontvangen. Om bepaalde bugs/schoonheidsfoutjes op te lossen?
Nope. Nog geen updates verschenen. Ze zijn even aan het uitrusten bij Rockstar. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
lux schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

Ook last van .. Vooral bij panning en wanneer snel bewogen wordt. bij stilstaande beelden is alles haarscherp en supermooi :9~
Die motion blur maakt het toch juist veel mooier en natuurlijker? Ik kan me nog van Samsung tv's herinneren dat standaard zo'n motion blur onderdrukkende functie aanstond waardoor alles wat je keek er uit zag als een slechte soap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik weet niet of het al geplaatst is

Wat Cheat-Codes
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Infinite Ammo
Enter: Abundance is the dullest desire.
This fills your boots with endless ammo for all your weapons.

Heavy weapons
Enter: Greed is American virtue
This grants access to a loadout of heavy weapons for you to cause chaos.

Simple weapons
Enter: A simple life, a beautiful death
This unlocks a bunch of average weapons to use.

Stealth weapons
Enter: Death is silence
Yep, this unlocks stealth weapons; throwing knives, machete, tomahawk and bow.

Set Dead-Eye to Level 3
Enter: I shall be better
This will up your Dead-Eye to level 3.

Set Dead-Eye to level 5
Enter: I seek and I find
This maxes out the Dead-Eye meter.

Increase Honor
Enter: Virtue unearned is not virtue
This maximises your Honor so everyone thinks you’re lovely.

Neutralize Honor
Enter: Balance. All is balance
This will reset your Honor to neutral.

Klinkt leuk.

Enige wat ik zou gebruiken is de stealth Eye Lvl5. Is voor mij voldoende. Andere hoef ik niet zo.

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 31-10-2018 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:34:
[...]
Ja dat viel me ook al op 8)7

Heb het uiteindelijk maar uitgezet door HDR helemaal uit te zetten in mijn XB menu. Maar niet zo handig met andere games welke wél gewoon goed HDR ondersteunen.

Maar goed. Anderzijds, Ik speel enkel nog RDR2 op het moment :+

Hoop dat ze snel met een degelijke fix komen. Het ziet er alsnog goed uit allemaal vind ik, maar met échte HDR zal het nog een stukje verder gaan gok ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Is dat niet omdat de PS4 pro niet in native 4k rendert maar een soort checkerboarding techniek los laat op een lagere resolutie om er 4k van te brouwen?

zie de volgende video:

[YouTube: Red Dead Redemption 2: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X - Every Console Tested!]
Ik heb het idee dat dit ook TV/user afhankelijk is. Ik heb eerlijk echt niks te klagen op de Pro (behalve zo nu en dan de fan die je hoort). Gisteren ook voor de gein mijn console op 1080p geforceerd. Ja dan zie je wel dat het minder scherp is, maar nog steeds een erg fraaie game.

Dat gezegd hebbende schijnt de techniek van Sony's first party studio's wel een aanzienlijk betere IQ op te leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
To easy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:26:
[...]

Goed dat je het zegt. Ik heb dat gisteravond geaccept maar het hout moet nog gehakt worden voor mij. Maar die 2 kunnen de #^!%! Krijgen met hun huis. Denk dat ik ff langs rij en 3 dynamiet in dat huis van ze gooi!
Ik kwam gister ook langs een man die een huis aan het bouwen was, maar toen ik er langsreed was een een shoot-out. 3 tegen 4 aan het schieten over en weer.
Heb eerst even aangekeken, maar toen de mensen die verderop achter een steen zaten ook op mij en m'n geliefde paard begonnen te schieten hebben ik me maar in het gevecht gemend en die 4 overhoop geschoten.

De man die het huis aan het bouwen was vertelde me dat die gasten langs kwamen om geld te collecten in ruil voor protectie, heb hem verder niet over hout gehoord. maar kan natuurlijk ook een andere vent zijn die ook een huis aan het bouwen is.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 13:34

ScreamGT

joejoe

Moeder Maria.

Zeker 60% van de posts hier gaat over HDR wel of niet aan. Iemand die speelt maar het een beetje vaag over vindt komen. Iedereen moet daarbij ook gelijk vermelden op wat voor een scherm ze spelen. Hoor dit niet allemaal in het slowchat topic?

Heel vervelend dat je niet kunt genieten van een pracht spel door een iets minder scherp beeld dan wat jij had verwacht, maar ik zie toch écht liever posts hier over wat mensen meemaken met eventuele tips en tricks.

Begin er aardig moe van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Rivanov schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Nope. Nog geen updates verschenen. Ze zijn even aan het uitrusten bij Rockstar. ;)
Je krijgt natuurlijk wel update 1.02 binnen zodra je de game intalleert, dus ja er zijn wel updates verschenen volgens mij...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ScreamGT schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:31:
Moeder Maria.

Zeker 60% van de posts hier gaat over HDR wel of niet aan. Iemand die speelt maar het een beetje vaag over vindt komen. Iedereen moet daarbij ook gelijk vermelden op wat voor een scherm ze spelen. Hoor dit niet allemaal in het slowchat topic?

Heel vervelend dat je niet kunt genieten van een pracht spel door een iets minder scherp beeld dan wat jij had verwacht, maar ik zie toch écht liever posts hier over wat mensen meemaken met eventuele tips en tricks.

Slowchat gaat eerder over levertijden en pre-release speculatie. Dit is gewoon inhoudelijk en over de game zelf. Dat de technische kant jou wat minder aanspreekt, maakt het niet meteen slowchat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
ScreamGT schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:31:
Moeder Maria.

Is toch gewoon hot item wat mensen willen bespreken, en ik wil graag het optimale halen uit wat ik aangeschaft heb.

En wie zegt dat ik niet geniet dan?

Wellicht een zoekfilter instellen met de steekwoorden wat jij graag terug ziet zal je helpen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:07
en de andere 40% over die missie in blackwater... Hoe vaak ik die vraag al niet voorbij heb zien komen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2nvamt.jpg

Gister dit plaatje geschoten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Het slowchat topic is al enige tijd geleden gesloten, dus komen mensen in dit topic de "problemen" ook bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Thanks!

Meteen mijn eigen vraag eerder beantwoord. Ik had de Legendary Elk te grazen genomen en niet de Legendary Buck. Vandaar dat ik de trinket niet voorbij zag komen bij de Fence |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 13:34

ScreamGT

joejoe

bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Slowchat gaat eerder over levertijden en pre-release speculatie. Dit is gewoon inhoudelijk en over de game zelf. Dat de technische kant jou wat minder aanspreekt, maakt het niet meteen slowchat.
Vermelden wat voor een tv die persoon gebruikt is inhoudelijk reageren op het spel? De pluspunten van een Pro en Xbox one x posten ook? Ook of je tv native 1080p ondersteunt of what not. Ok, bijzonder dat dat niet in het slowchat topic hoort.

Edit: ook bijzonder dat men dat topic sluit. Laat dat lekker open voor dit soort zaken.

Ik moet nu door 18 posts heen lezen op iedere pagina over “blurr” en “HDR” opties.

[ Voor 17% gewijzigd door ScreamGT op 31-10-2018 13:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

ScreamGT schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

Vermelden wat voor een tv die persoon gebruikt is inhoudelijk reageren op het spel? De pluspunten van een Pro en Xbox one x posten ook? Ook of je tv native 1080p ondersteunt of what not. Ok, bijzonder dat dat niet in het slowchat topic hoort.

Edit: ook bijzonder dat men dat topic sluit. Laat dat lekker open voor dit soort zaken.

Ik moet nu door 18 posts heen lezen op iedere pagina over “blurr” en “HDR” opties.
Je moet helemaal niets hoor

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
tofste missie voor mij tot nu toe in het spel. ik ben nu in chapter 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel als je de post die inhoudelijk over de gameplay zelf gaat wilt lezen ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Hele gave missie was dat!
Deze heb ik gisteren gespeeld.

Ik vind naar mate de game vordert dat de missies ook leuker worden. Ze duren langer wat ikzelf leuker vindt dan korte missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ah die guide zou ik vanavond moeten ontvangen. ben erg benieuwd :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

uchiha tijntje schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Wel als je de post die inhoudelijk over de gameplay zelf gaat wilt lezen ;)
Ook dan niet. Hij wil iets. Andere mensen willen iets anders. Komt geen moeten bij kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:14
Zo, nou ik hoor er ook bij hoor mensen. Ik heb dat witte paard gevonden tussen de sneeuwvlokjes :)
Met de lasso vangen en dan er op springen en manouvreren met je linker knuppeltje.. goed detail: wel je linker knuppeltje indrukken, anders lig je er zo af!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:52:
Zo, nou ik hoor er ook bij hoor mensen. Ik heb dat witte paard gevonden tussen de sneeuwvlokjes :)
Met de lasso vangen en dan er op springen en manouvreren met je linker knuppeltje.. goed detail: wel je linker knuppeltje indrukken, anders lig je er zo af!
Waarom indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 13:08
Uiteindelijk is een "sneltrein vaart" (niets in dit spel gaat met een sneltreinvaart) naar het einde inderdaad een keuze die ik gemaakt heb, maar pas ergens aan het begin van chapter 4 als ik het wel heb.
Ik ben zeker iemand die het verhaal in een spel belangrijk vind en op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik teveel werd afgeleid door zinloze en frustrerende neven activiteiten, voornamelijk jagen. Ik heb het spel afgesloten met een ~85% completion score, dus ik heb wel veel gezien en ervaren van wat het te bieden heeft, maar zeker niet alles.
Na het afronden van het verhaal ben ik ook inderdaad niet iemand die zich over het algemeen kan vermaken met free-roamen, zonder dat er nog interessante verhalende content beschikbaar is. Misschien eventjes, om nog wat uitdagingen weg te werken, maar daar ben ik dan wel vrij snel klaar mee. Skyrim en Fallout zijn daar voor mij echte uitzonderingen in.
Rechtlijnig hoeft een spel voor mij overigens niet te zijn, als het mijn aandacht maar kan vasthouden en dat is dit spel helaas niet gelukt. Ik zat niet in de wereld. Ik was niet Arthur Morgen. Hier had ik met het origineel totaal geen last van.
Ik vermoed dat de meningen over en ervaringen met dit spel inderdaad verdeeld zullen zijn. Sommige gamers zullen er geen genoeg van kunnen krijgen, anderen zullen er net als ik te snel klaar mee zijn. Ik denk overigens niet dat Rockstar bewust zo'n polariserende titel heeft willen neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
ourplayground schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:52:
Weet je zeker dat het indrukken was, normaal moet je hem naar beneden houden. Tenminste bij alle paarden die ik al getemd heb.

Je ziet toch regelmatig bijzondere dingen voorbij komen, vind het volgende filmpje toch wel bijzonder. Zo zie je maar hoe diep ze in de animaties van dieren etc. zijn gegaan om er een realistisch geheel van te maken.

https://www.reddit.com/r/...ith_its_antlers_stuck_in/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:14
Omdat dat dat de tip was in game... blijkbaar zet je je dan schrap ofzo..
De eerste keer deed ik dat niet, toen knikkerde ik er af, tweede keer thumbstick in gedrukt en zonder problemen dat beestje kalm gekregen.
Andyk125 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Weet je zeker dat het indrukken was, normaal moet je hem naar beneden houden. Tenminste bij alle paarden die ik al getemd heb.

Je ziet toch regelmatig bijzondere dingen voorbij komen, vind het volgende filmpje toch wel bijzonder. Zo zie je maar hoe diep ze in de animaties van dieren etc. zijn gegaan om er een realistisch geheel van te maken.

Ik kan het verkeerd hebben gezien, aangezien ik al streamend naar mijn kantoor laptop aan het gamen was, dus niet de beste kwaliteit, maar het leek in ieder geval te helpen :)

wat betreft je filmpje; super gaaf, maar vind de reactie er onder mooier:

"Realism intensifies"

"Bro when my horse shit I could actually smell the poop goty"

[ Voor 56% gewijzigd door ourplayground op 31-10-2018 14:03 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:05
[...]

Indrukwekkend, had even niet door dat ik naar een videospelletje aan het kijken ipv Planet Earth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ourplayground schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:59:
[...]

Omdat dat dat de tip was in game... blijkbaar zet je je dan schrap ofzo..
De eerste keer deed ik dat niet, toen knikkerde ik er af, tweede keer thumbstick in gedrukt en zonder problemen dat beestje kalm gekregen.
Ja die tips, die gaan nog wel eens te snel. Ik heb de tip van het indrukken ook blijkbaar gemist. Kan ook nergens terugvinden waar je die kan teruglezen. Dpad rechts geeft je wel een pagina waarop je kan zien wat je moet doen, maar geen tips erbij.

[offtopic]
Haha, ik zie je gamertag. Jij bent die gast met die Jules Winnfield Xbox avatar in Simpsons style... Hebben mijn vriendin en ik hartelijk om gelachen niet in de laatste plaats omdat ik oa Pulp Fiction een top film vind.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:08:
[...]

Ja die tips, die gaan nog wel eens te snel. Ik heb de tip van het indrukken ook blijkbaar gemist. Kan ook nergens terugvinden waar je die kan teruglezen. Dpad rechts geeft je wel een pagina waarop je kan zien wat je moet doen, maar geen tips erbij.

[offtopic]
Haha, ik zie je gamertag. Jij bent die gast met die Jules Winnfield Xbox avatar in Simpsons style... Hebben mijn vriendin en ik hartelijk om gelachen niet in de laatste plaats omdat ik oa Pulp Fiction een top film vind.
Linker pookje indrukken zorgt ervoor dat je iets zegt tegen je paard of een klopje geeft, voor de bonding. kan mij voorstellen dat als je een paard moet temmen dezelfde knop gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
[...]

Niet om de bubbel te barsten. Maar dat soort dingetjes zijn toch echt "scripted events". Nee, Het is niet scripted als in een cutscene bijvoorbeeld. Maar zulke encounters kun je zomaar tegen komen 'in het wild'. Dus het is niet zo dat die herten spontaan zo in mekaar vast zijn komen te zitten dankzij de fysics engine. Dus in dat opzicht is het iets minder indrukwekkend als je zou verwachten :)

Qua details blijft het alsnog indrukwekkend hoor, zelfs zonder zulke 'events'!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andyk125
Reefun schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:11:
[...]

Niet om de bubbel te barsten. Maar dat soort dingetjes zijn toch echt "scripted events". Nee, Het is niet scripted als in een cutscene bijvoorbeeld. Maar zulke encounters kun je zomaar tegen komen 'in het wild'. Dus het is niet zo dat die herten spontaan zo in mekaar vast zijn komen te zitten dankzij de fysics engine. Dus in dat opzicht is het iets minder indrukwekkend als je zou verwachten :)

Qua details blijft het alsnog indrukwekkend hoor, zelfs zonder zulke 'events'!
Welke bubble? Of het scripted is of niet maakt toch weinig uit, alles is uiteindelijk scripted op een of andere manier. Maar dat ze zo ver zijn gegaan om daar zelfs de animaties voor te maken vindt ik persoonlijk toch aardig bijzonder.

Als ik wel eens animaties van zogenaamde triple A games zie barst ik zowat in tranen om te zien hoe slecht ze de animaties hebben gemaakt. En als ik dan iets zie zoals die herten, dan wordt ik daar wel vrolijk van, scripted of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Andyk125 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

Welke bubble? Of het scripted is of niet maakt toch weinig uit, alles is uiteindelijk scripted op een of andere manier. Maar dat ze zo ver zijn gegaan om daar zelfs de animaties voor te maken vindt ik persoonlijk toch aardig bijzonder.

Als ik wel eens animaties van zogenaamde triple A games zie barst ik zowat in tranen om te zien hoe slecht ze de animaties hebben gemaakt. En als ik dan iets zie zoals die herten, dan wordt ik daar wel vrolijk van, scripted of niet.
Nou ja, Hé. Sommige mensen hemelen RDR2 dusdanig op dat ik het idee heb dat ze in een spreekwoordelijke bubbel zitten. Vandaar :+ Bedoel er voor de rest niets mee en absoluut niet als trollend en/of flamend bedoeld.

Mij haalt het ook niet veel uit of het scripted is of niet. Het voelt allemaal heel natuurlijk/vloeiend aan d:)b

En inderdaad. Sommige andere triple AA titels zijn de animaties soms echt belabberd of gaan niet vloeiend in mekaar over. Maar goed. Wat dat betreft heeft ieder spel wel zijn mindere punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Kwistnix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:57:
[...]

Uiteindelijk is een "sneltrein vaart" (niets in dit spel gaat met een sneltreinvaart) naar het einde inderdaad een keuze die ik gemaakt heb, maar pas ergens aan het begin van chapter 4 als ik het wel heb.
Ik ben zeker iemand die het verhaal in een spel belangrijk vind en op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik teveel werd afgeleid door zinloze en frustrerende neven activiteiten, voornamelijk jagen. Ik heb het spel afgesloten met een ~85% completion score, dus ik heb wel veel gezien en ervaren van wat het te bieden heeft, maar zeker niet alles.
Na het afronden van het verhaal ben ik ook inderdaad niet iemand die zich over het algemeen kan vermaken met free-roamen, zonder dat er nog interessante verhalende content beschikbaar is. Misschien eventjes, om nog wat uitdagingen weg te werken, maar daar ben ik dan wel vrij snel klaar mee. Skyrim en Fallout zijn daar voor mij echte uitzonderingen in.
Rechtlijnig hoeft een spel voor mij overigens niet te zijn, als het mijn aandacht maar kan vasthouden en dat is dit spel helaas niet gelukt. Ik zat niet in de wereld. Ik was niet Arthur Morgen. Hier had ik met het origineel totaal geen last van.
Ik vermoed dat de meningen over en ervaringen met dit spel inderdaad verdeeld zullen zijn. Sommige gamers zullen er geen genoeg van kunnen krijgen, anderen zullen er net als ik te snel klaar mee zijn. Ik denk overigens niet dat Rockstar bewust zo'n polariserende titel heeft willen neerzetten.
Ja begrijpelijk. En ik denk inderdaad ook niet dat Rockstar zo graag de meningen verdeeld, maar nu zie ik alleen al in dit topic een hele hoop mensen die RDR1 nooit gespeeld hebben. Dat duidt er voor mij op dat een hoop mensen wellicht op basis van de hype dit spel hebben gekocht zonder eerst er goed voor te gaan zitten en de reviews te lezen. Daar kwam namelijk al duidelijk uit naar voren dat dit niet een 'casual' western spel is. Het is absoluut geen Grand Theft Horse zeg maar :P Terwijl een hoop mensen wellicht wel zo'n soort titel hadden verwacht.

Ik heb daardoor ook nog wel enigszins goede hoop voor de online content die nog moet komen eerlijk gezegd, aangezien gta online een grote teringbende was die duidelijk compleet gericht was op micro transactions. Ik vind de design keuzes in die zin van dusdanige overtuiging getuigen voor rdr2, dat het er bijna op lijkt dat er ergens onderweg een stel hongerige managers buitenspel zijn gezet. Het lijkt wel een AAA indie zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blergh, legendary fox gevonden maar helaas niet in 1x dood kunnen krijgen. Hij rende weg dus ik er achter aan maar niet meer te vinden. Probeer te tracken maar gewoon echt 0,0 een spoor te achterhalen. Op de map nog geen kruis erdoor dus dood istie ook niet. Moet ik nu wachten ofzo voor ik hem weer kan vinden?

Beetje vreemd..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

London schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:56:
Blergh, legendary fox gevonden maar helaas niet in 1x dood kunnen krijgen. Hij rende weg dus ik er achter aan maar niet meer te vinden. Probeer te tracken maar gewoon echt 0,0 een spoor te achterhalen. Op de map nog geen kruis erdoor dus dood istie ook niet. Moet ik nu wachten ofzo voor ik hem weer kan vinden?

Beetje vreemd..
Als je geen aanwijziging meer vind of die in de buurt is, dan heb je best een kans dat je even je kamp moet gaan opzetten.. en dan even paar uurtjes moet slapen/rusten totdat hij weer zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 14:57

ddZ

Tussen de bedrijven door verder met mijn eerste stapjes in Red Dead Redemption 2.
Dat de game realistisch is, wist ik natuurlijk al. Keerzijde hiervan is het feit, dat ik kennelijk - tijdens een sidequest - een paard van een ander meegenomen heb: kan ik weer opnieuw beginnen met het 'horse bonding'- verhaal :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ddZ schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:04:
Tussen de bedrijven door verder met mijn eerste stapjes in Red Dead Redemption 2.
Dat de game realistisch is, wist ik natuurlijk al. Keerzijde hiervan is het feit, dat ik kennelijk - tijdens een sidequest - een paard van een ander meegenomen heb: kan ik weer opnieuw beginnen met het 'horse bonding'- verhaal :(
tijdens het rijden een beetje borstelen en voer geven af en toe een klopje en je zit zo op het hoogste niveau. ook je paard hitchen levert bonding-punten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

n2theb schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

Als je geen aanwijziging meer vind of die in de buurt is, dan heb je best een kans dat je even je kamp moet gaan opzetten.. en dan even paar uurtjes moet slapen/rusten totdat hij weer zichtbaar is.
Was ik maar zo vindingrijk 8)7 Thanks! Inmiddels ook de goeie gun gevonden en een legendary pelt rijker. Super!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +18 Henk 'm!
_O-

[ Voor 69% gewijzigd door poor Leno op 31-10-2018 15:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Gisteren reed ik het kamp uit, en zag op mijn radar 3 rode stipjes, en jawel, een luttele 50 meter verderop staan drie bountyhunters. Ik pak de Lancaster en schiet er twee af, voor ik bij de derde ben verschijnt de melding: "You led the law to camp" en prompt wordt de meest recente savegame geladen. Oppassen dus!

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Bansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Ja begrijpelijk. En ik denk inderdaad ook niet dat Rockstar zo graag de meningen verdeeld, maar nu zie ik alleen al in dit topic een hele hoop mensen die RDR1 nooit gespeeld hebben. Dat duidt er voor mij op dat een hoop mensen wellicht op basis van de hype dit spel hebben gekocht zonder eerst er goed voor te gaan zitten en de reviews te lezen. Daar kwam namelijk al duidelijk uit naar voren dat dit niet een 'casual' western spel is. Het is absoluut geen Grand Theft Horse zeg maar :P Terwijl een hoop mensen wellicht wel zo'n soort titel hadden verwacht.

Ik heb daardoor ook nog wel enigszins goede hoop voor de online content die nog moet komen eerlijk gezegd, aangezien gta online een grote teringbende was die duidelijk compleet gericht was op micro transactions. Ik vind de design keuzes in die zin van dusdanige overtuiging getuigen voor rdr2, dat het er bijna op lijkt dat er ergens onderweg een stel hongerige managers buitenspel zijn gezet. Het lijkt wel een AAA indie zeg maar.
Deel 1 heb ik gespeeld, maar bij lange na niet uitgespeeld. Sterker nog, ik had hem terug gebracht na een aantal dagen en omgeruild voor Fall Out 3 volgens mij. Ik vond deel 1 wel vermakelijk, maar zag mezelf hem niet volledig uit spelen. Spel was gewoon te uitgerekt, te weinig te doen (IMHO) en ik wou ook gewoon heel graag FO3 spelen :+

Vorige week Vrijdag twijfelde ik nog of ik RDR2 wel zou moeten halen, gezien mijn ervaringen met deel 1. Maar na een aantal reviews te hebben gezien/gelezen en de ervaringen hier en op Reddit, toch maar de kans genomen.

En eerlijk, totaal geen spijt van gehad. Ja, Het is een heel "langzaam" spel vergeleken met andere games. Maar dat wist ik voordat ik hem kocht. Maar totaal geen moeite ermee. De eerste chapter was echt door bikkelen, zelfs tot op het punt dat ik er spijt van begon te krijgen van mijn aanschaf. Maar nadat je eindelijk "vrij" bent om te doen en laten wat je wilt ging er een wereld voor me open.

Verhaal technisch gezien wist ik dat het een prequel was. Tuurlijk zal ik sommige referenties missen (pas na 2 dagen RDR2 spelen kwam ik erachter dat John de hoofdpersoon van deel 1 was, vond hem al bekend voor komen :+). Maar tot nu toe zit ik wel "in" het verhaal, voor zover dat kan :)
overdoseh schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:21:
[...]

Wtf, waarom besluit die boom ineens om te vallen _O-
Je hoort iemand nog schreeuwen "heads up, tree coming down!".

[ Voor 4% gewijzigd door Reefun op 31-10-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
overdoseh schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:21:
[...]

Wtf, waarom besluit die boom ineens om te vallen _O-
Je kan zien dat daar houthakkers bezig zijn (YouTube: Red Dead Redemption 2_20181029175921)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Dit is een van die dingen waar ik mij ZO aan kon ergeren :P
Rij stapvoets tegen een kiezel aan en jouw paard lancheert je in geostationaire baan boven de prairie. Misschien iemand SpaceX maar ns over de mogelijkheden informeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Je hoort iemand nog schreeuwen "heads up, tree coming down!".
Ah, geen geluid aanstaan :) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Heerlijk! oOo

Ook allemaal wel erg toevallig!

[ Voor 6% gewijzigd door LichtBruisend op 31-10-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Laatst online: 02-07 21:43
Voor de mensen die er al zijn en antwoord kunnen geven zonder spoilers te noemen. Is New Austin net zo goed utgewerkt als de nieuwe staten in Red Dead Redemption 2? Iemand op GTAForums zei dat het best leeg is qua wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Soccer98 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:37:
Voor de mensen die er al zijn en antwoord kunnen geven zonder spoilers te noemen. Is New Austin net zo goed utgewerkt als de nieuwe staten in Red Dead Redemption 2? Iemand op GTAForums zei dat het best leeg is qua wat je kan doen.
Het is ook wel grotendeels een woestijn natuurlijk. Maar ik ben er zelf nog niet geweest (behalve in rdr1 natuurlijk :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
n2theb schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

Jup!

Vergeet alleen niet dat het wel belangrijk is dat je buiten het gebied van het beest kampeert, geldt ook voor als er staat dat er teveel activiteit is; even met je knol wegrennen, kamperen en weer naar het gebied toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
oke, tijd om HDR dus uit te zetten en wachten op de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 09:18
FirePuma142 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:21:
Gisteren reed ik het kamp uit, en zag op mijn radar 3 rode stipjes, en jawel, een luttele 50 meter verderop staan drie bountyhunters. Ik pak de Lancaster en schiet er twee af, voor ik bij de derde ben verschijnt de melding: "You led the law to camp" en prompt wordt de meest recente savegame geladen. Oppassen dus!
Bah ook voorgehad en ik was nog niet eens de spoorweg over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Bedankt vandaag op werk uitgeprint. Wanneer ik het exemplaar in huis heb meteen even kijken of ik ze kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een LG OLED (4K) TV, maar geen PS4 Pro. Mijn TV vroeg echter wel tijdens RDR2 of ik HDR aan wil zetten. Hoe kan dit? De normale PS4 zendt toch geen HDR signaal uit? Heeft het überhaupt zin om aan te zetten? Of in tegendeel zelfs?

[ Voor 15% gewijzigd door MaZo op 31-10-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
MaZo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:52:
Ik heb een LG OLED (4K) TV, maar geen PS4 Pro. Mijn TV vroeg echter wel tijdens RDR2 of ik HDR aan wil zetten. Hoe kan dit? De normale PS4 zendt toch geen HDR signaal uit? Heeft het überhaupt zin om aan te zetten? Of in tegendeel zelfs?
volgens mij wel. ik zag laatst een hdr logo op een ps4 slim doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hoe heb je de beste weergave ervaring.

ik heb een 55MU7040 Samsung geloof ik. 4K HDR. geen OLED. geen problem. Maar moet ik van te voren ergens goed calibreren? zo ja waar kan je dat soort sites vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:54:
[...]

volgens mij wel. ik zag laatst een hdr logo op een ps4 slim doos.
Ik heb zelfs nog een "fat" PS4, geen Slim. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaZo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:52:
Alle current gen consoles doen HDR.
theduke1989 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:56:
hoe heb je de beste weergave ervaring.

ik heb een 55MU7040 Samsung geloof ik. 4K HDR. geen OLED. geen problem. Maar moet ik van te voren ergens goed calibreren? zo ja waar kan je dat soort sites vinden?
Ik zou beginnen met Google, maar dit gaat nu echt totaal off-topic.

[ Voor 34% gewijzigd door bram1984 op 31-10-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
MaZo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:56:
[...]
Ik heb zelfs nog een "fat" PS4, geen Slim. :)
volgens mij hebben ze de update ook daarheen doorgevoerd. als het goed is kan je ook hdr gebruiken op 1080p. als je hdr aanzet en je tv herkend het, dan heb je het gewoon. al getest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:56:
[...]

Alle current gen consoles doen HDR.

[...]

Ik zou beginnen met Google, maar dit gaat nu echt totaal off-topic.
Klopt, lees het net!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Mijn paard is foetsie, had na het laden van mijn save game enkel nog mijn temporary horse. Overal gezocht, in geen van de stallen aanwezig. Las op Reddit dat meer mensen er last van hebben. Daar gaat 150$... Gelukkig gallopeerde ik bij het terugbrengen van een bounty iemand van z'n paard het ravijn in, echter was zijn paard maar 3$ waard :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Kunnen we wellicht een toelichting over de HDR discussie onderaan het topic, zodat dit onderwerp gewoon op een duidelijke plek wordt beantwoord?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Laatst online: 04-09 17:28
bbblije schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:04:
Mijn paard is foetsie, had na het laden van mijn save game enkel nog mijn temporary horse. Overal gezocht, in geen van de stallen aanwezig. Las op Reddit dat meer mensen er last van hebben. Daar gaat 150$... Gelukkig gallopeerde ik bij het terugbrengen van een bounty iemand van z'n paard het ravijn in, echter was zijn paard maar 3$ waard :/
Ai, straks na werk zelf maar even snel controleren.
Gister een black Arabian gekocht voor ruim 1000$ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
Bensimpel schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:56:
[...]

Nou poeh poeh wat een oplichterij, de game is gewoon al prachtig zoals die is.
Daar gaat het niet om. Ze zetten HDR op de doos en leveren geen HDR, dat is wel duidelijk nu. Dat riekt gewoon naar oplichterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
Ben al paar keer een paard kwijtgeraakt, maar dit was wel telkens mijn temporary horse.

Je kunt in je map je paard selecteren om te kijken waar die is, als die nergens op de map wordt aangegeven of in de linker kolom dan ben je hem vast en zeker kwijt. Is die niet dodelijk gewond geraakt? En dat je daarna een save game probeert te laden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ja, ik had hetzelfde bij het beginnen van een homestead robbery was ineens mijn paard weg. Was niet dood, had hem Horseshoe kamp neergezet en door kamp gelopen, toen sidemission homestead robbery begonnen. Nooit meer teruggevonden, baalde er enorm van. Paard (special edition bonus) is wel weer gratis te krijgen bij een stal, maar alle bonding moet opnieuw gedaan worden. Ga dan maar direct de Arabian knol zoeken denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Powder Toastman op 31-10-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Iemand een missie gedaan of geprobeerd het fort aan te vallen boven valentine? Ben benieuwd of daar een missie voor is? Anders vnd masker op en een massacre aan richten daar :). Vast wel wat leuks te vinden in dat fort 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
To easy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:16:
Iemand een missie gedaan of geprobeerd het fort aan te vallen boven valentine? Ben benieuwd of daar een missie voor is? Anders vnd masker op en een massacre aan richten daar :). Vast wel wat leuks te vinden in dat fort 😎
Ik ben er in het begin direct naar toe gegaan, maar ik kon niet door de deuren daar.. Dus geen idee. Ik ben toen maar weer weg gegaan onder veel vuur haha. Maar misschien dat iemand anders wel een toegang weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
micmulder schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

Ik ben er in het begin direct naar toe gegaan, maar ik kon niet door de deuren daar.. Dus geen idee. Ik ben toen maar weer weg gegaan onder veel vuur haha. Maar misschien dat iemand anders wel een toegang weet?
Mmm klinkt spannend. Ben nu nog meer benieuwd haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg.. al 17 minuten geen commentaar in dit topic -O-

Wat moet ik nu doen tijdens de ellenlange cross-country reisjes?? ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:14:
Omg.. al 17 minuten geen commentaar in dit topic -O-

Wat moet ik nu doen tijdens de ellenlange cross-country reisjes?? ;w
Posten in het Slowchat topic?

Edit:@poor Leno Vrij terecht punt. Helemaal niet in de gaten. :)

_____

Tijdens Cross country reizen heb ik mijn tomahawk in de aanslag om vogels mee uit de lucht te halen. Teller staat op 0/3. Heeft iemand tips voor deze challenge?

Sowieso bestuur ik zelf mijn paard ipv cinematic camera sinds een paar dagen. Er zijn zo veel challenges die je onderweg kan doen en je komt leuke encounters tegen.

Stranger missie:
spoiler:
Als je een circusartiest met een kapotte wagon vindt: direct de missie doen. Hij is hilarisch.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2018 17:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:21:
[...]

Die was toch gesloten :?

---

OMG! Liepen toevallig voorbij een gamewinkeltje, die nét het Pre-order promomateriaal aan t vervangen was voor nieuwe..

Kregen deze twee joekels (100x70 ong) gewoon mee! *O*

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/6pah6r.jpg

:>

--

@exactor it Misschien lukt het met de Homing Tomahawk? :9
(Geen idee, nog niet zover..)

[ Voor 49% gewijzigd door poor Leno op 31-10-2018 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom krijg ik korting op kamp upgrades? ik moest maar 176 betalen om Dutch zijn lodge te upgraden, en ook voor mijn eigen (nog niet gedaan) heb ik een lagere prijs staan...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:35

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:21:
[...]

Edit:@poor Leno Vrij terecht punt. Helemaal niet in de gaten. :)

_____

Tijdens Cross country reizen heb ik mijn tomahawk in de aanslag om vogels mee uit de lucht te halen. Teller staat op 0/3. Heeft iemand tips voor deze challenge?
Simpel: dead eye gebruiken :)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

ArthurMorgan schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:51:
Waarom krijg ik korting op kamp upgrades? ik moest maar 176 betalen om Dutch zijn lodge te upgraden, en ook voor mijn eigen (nog niet gedaan) heb ik een lagere prijs staan...
Ik had dit ook na een bepaalde missie ben t alleen even kwijt... zit nu op 33%

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 dagen niet gespeeld. Vanavond weer tijd. Kijken of ik de stable ka vinden en wat geld verdienen voor de leatherworking tools. Missions skip ik nog even, wil eerst wat aankloten links en rechts. Wel good guy natuurlijk :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 12:23
Als je de ultimate edition hebt krijg je sowieso korting op alles of dit ook voor de special edition geldt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
To easy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:16:
Daar is een late game missie voor. Tot dan heeft het geen enkele zin om daar rond te snuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauz1978 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:54:
[...]

Simpel: dead eye gebruiken :)
Mijn tomahawk vliegt niet hoog genoeg. Zelfs niet als ik direct gooi terwijl ik er op 5m vanaf rij. Nog even oefenen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
spoiler:
Kamp ugrades waren in mijn ervaring een bijna compleet nutteloze besteding van geld. Behalve Arthur's eigen lodging voor het vrij spelen van fast-travel en de leather working tools voor Pearson (voor t craften van gear ugrades), is het niet zinvol om meer eigen geld in upgrades te steken. Althans, ik heb het wel gedaan, dus ik weet niet wat de consequentie is als je het niet doet, maar je wint er in ieder geval bijzonder weinig mee. Geen waardering van de bende in ieder geval. Pearson en Grimshaw blijven aan je kop zeuren voor bijdragen.
Late game valt je het kamp zo goed als helemaal weg en heb je er totaal niets meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:17
Zoals Ambition88 al zei, dit is vanwege de special of ultimate edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Kwistnix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:23:
[...]

Daar is een late game missie voor. Tot dan heeft het geen enkele zin om daar rond te snuffelen.
Aah thanks for the info. Was net aan het klaarmaken ervoor haha. Maar dan heb ik even geduld tot de missie die daar voor bestemd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:30
Damn, kom ik eindelijk eens een safe tegen 'in het wild', heb ik geen dynamiet bij me. :') Too bad. :P Leveren die kluizen iets op, trouwens?

Ben nu ook weer verder gegaan met se story modus, want ik dwaalde ontzettend af. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:17
Ik ging voor de grap naar New Austin galopperen:
spoiler:
De game doodde mij toen ik er eenmaal was, wtf al die moeite voor niks

En ben ook naar het noord oosten gegaan en wat een schitterende omgeving is dat. Er is daar ook een mooie plek om te slapen en te genieten van het uitzicht maar ik verklap niet wat het is. Ben dus alleen maar aan het rond rijden en daar kan ik alleen al enorm van genieten. Het micro management vind ik ook verre van vervelend. Vind het geinig om bij het opstaan koffie te zetten bij het kampvuur en een sigaretje op te steken :7 Daarna weer verkennen en jagen.

Het duelleren vind ik ook wel goed uitgevoerd. Hoewel ik wel eerst 5x doodga en dan lukt het mij wel om sneller te zijn. Ik hoop dat er veel van zijn en ergens een competitie is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heb een legendary coyote pelt maar kan daar bij de trapper weinig mee. Iemand een hint of tip?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als jullie nog een leuke tip willen (ik kende m nog nie!)

Als je je revolver wil holsteren, dubbeltap dan L1 (PS4) ipv een keer klikken >:) <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Gunner schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:33:
Heb een legendary coyote pelt maar kan daar bij de trapper weinig mee. Iemand een hint of tip?
Legendary pelts zijn vaak onderdeel van bepaalde outfits die een trapper voor je kan maken. Zal hier vast ook het geval zijn. Alleen is de legendary pelt op zich niet voldoende. Je zal waarschijnlijk nog andere pelts of onderdelen missen, voordat je er iets mee kan laten maken. Daardoor lijkt het alsof je er niets aan hebt, maar dan zal je even door de outfits moeten browsen om te zien waar deze pelt voor vereist is en welke aanvullende materialen je nog mist.
Pagina: 1 ... 27 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.