Bansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:41:
[...]
Ja begrijpelijk. En ik denk inderdaad ook niet dat Rockstar zo graag de meningen verdeeld, maar nu zie ik alleen al in dit topic een hele hoop mensen die RDR1 nooit gespeeld hebben. Dat duidt er voor mij op dat een hoop mensen wellicht op basis van de hype dit spel hebben gekocht zonder eerst er goed voor te gaan zitten en de reviews te lezen. Daar kwam namelijk al duidelijk uit naar voren dat dit niet een 'casual' western spel is. Het is absoluut geen Grand Theft Horse zeg maar

Terwijl een hoop mensen wellicht wel zo'n soort titel hadden verwacht.
Ik heb daardoor ook nog wel enigszins goede hoop voor de online content die nog moet komen eerlijk gezegd, aangezien gta online een grote teringbende was die duidelijk compleet gericht was op micro transactions. Ik vind de design keuzes in die zin van dusdanige overtuiging getuigen voor rdr2, dat het er bijna op lijkt dat er ergens onderweg een stel hongerige managers buitenspel zijn gezet. Het lijkt wel een AAA indie zeg maar.
Deel 1 heb ik gespeeld, maar bij lange na niet uitgespeeld. Sterker nog, ik had hem terug gebracht na een aantal dagen en omgeruild voor Fall Out 3 volgens mij. Ik vond deel 1 wel vermakelijk, maar zag mezelf hem niet volledig uit spelen. Spel was gewoon te uitgerekt, te weinig te doen (IMHO) en ik wou ook gewoon heel graag FO3 spelen
Vorige week Vrijdag twijfelde ik nog of ik RDR2 wel zou moeten halen, gezien mijn ervaringen met deel 1. Maar na een aantal reviews te hebben gezien/gelezen en de ervaringen hier en op Reddit, toch maar de kans genomen.
En eerlijk, totaal geen spijt van gehad. Ja, Het is een heel "langzaam" spel vergeleken met andere games. Maar dat wist ik voordat ik hem kocht. Maar totaal geen moeite ermee. De eerste chapter was echt door bikkelen, zelfs tot op het punt dat ik er spijt van begon te krijgen van mijn aanschaf. Maar nadat je eindelijk "vrij" bent om te doen en laten wat je wilt ging er een wereld voor me open.
Verhaal technisch gezien wist ik dat het een prequel was. Tuurlijk zal ik sommige referenties missen (pas na 2 dagen RDR2 spelen kwam ik erachter dat John de hoofdpersoon van deel 1 was, vond hem al bekend voor komen

). Maar tot nu toe zit ik wel "in" het verhaal, voor zover dat kan

Je hoort iemand nog schreeuwen "heads up, tree coming down!".
[
Voor 4% gewijzigd door
Reefun op 31-10-2018 15:25
]