Niet alleen in Saint Denis, zelfs bij Valentine heb ik last van behoorlijke frame drops.n0ss schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:56:
Echt een tof spel alleen met de orginele PS4 in Saint Denis merk je toch de framedrops…. Jammer!
Dit heb ik echt nog nooit gehad... mounten van je paard is bij mij niet het probleem, selecteren wat je uit een huis wil looten gaat vaker wat omslachtig..Marshalty schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:09:
Ik ben absoluut geen console gamer, dus met de controls/controller had ik in het begin wel wat moeite...
MAAR een ding wat gewoon echt zo vaak mis gaat is dat je je paard wilt mounten maar Outlaw Arthur andere plannen heeft.
Arthur staat misschien wel zoals iedereen het doet tegen z'n paard aan om te willen mounten, maar helaas, hij zet liever 5 passen om een random voorbijganger bij de nek te grijpen dan te doen wat je zelf in gedachte had.
Bam, Wanted!
Iemand enige tip om dit te voorkomen ?
Dat is dus niet de quest giver, je moet naar de rand lopen die uitkijkt over blackwaterPiet_Piraat7 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:07:
[...]
Dan snap ik niet wat ik fout doe.. ik heb precies dat gedaan. Naar de overkant gezwommen en geprobeert te praten met de quest giver maar er gebeurde niks.
Thanks, ga ik dat doenRedHat schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:13:
[...]
Dat is dus niet de quest giver, je moet naar de rand lopen die uitkijkt over blackwater
Ik ben nog behoorlijk early in het spel, maar Valentine is het kleine stadje bij je kamp toch? Ik ervaar daar geen frame drops. Voor zover ik nu heb kunnen zien ervaar ik deze framedrops alleen nog maar in Saint Denis maar zal ik de overage grotere steden ook wel zo zijn…Andyk125 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:11:
[...]
Niet alleen in Saint Denis, zelfs bij Valentine heb ik last van behoorlijke frame drops.
Eigenlijk absurd dat Rockstar de game uberhaupt mag verkopen als die zo presteert op sommige machines.
Taktiek om mensen te frustreren en ze aanzetten om later de PC versie te kopen waar die stabiel 60FPS zal draaien ...n0ss schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:13:
[...]
Eigenlijk absurd dat Rockstar de game uberhaupt mag verkopen als die zo presteert op sommige machines.
..
.. *rent hard weg* ..
..
LENNY?!?!?
Ik heb een zwarte arabian gekocht voor $950, ik had $5000+ dus geen pijnMRE-Inc schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht ? Zucht....
Bedankt trouwens
@z1rconium Hoeveel kost dat ?
Dat was inderdaad een fantastische missie!MrAelon schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:54:
[...]
Geen spoiler toch?Meer een erg leuke teaser. Goed gelachen.
Waarschuwing; Onderstaand is een enorme spoiler, dit bedeft de sfeer als je het leest en is alleen aan te raden te lezen als je bij chapter 5 bent.
spoiler:
Ik was gister avond enorm down, de door dutch opgezette overval mislukte en een aantal mensen overleed, waaronder dus ook Lenny... De kracht van RDR2 is dus wel dat je echt betrokken bent in het spel en ik merkte aan mijzelf dat ik echt ontdaan was van het gebeuren. Het is sterk neergezet door rockstar dat je Lenny onder je hoede neemt, hem ziet groeien en vervolgens verliest.. Hierdoor was ik niet zozeer emotioneel, maar ik baalde enorm.
Ja dat is inderdaad het kleinere stadje bij je kamp.n0ss schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:13:
[...]
Ik ben nog behoorlijk early in het spel, maar Valentine is het kleine stadje bij je kamp toch? Ik ervaar daar geen frame drops. Voor zover ik nu heb kunnen zien ervaar ik deze framedrops alleen nog maar in Saint Denis maar zal ik de overage grotere steden ook wel zo zijn…
Ik merk dat als ik s'nachts door het stadje rij dat het geen probleem is, veel minder NPC's die er ook rond lopen en grafisch hoeft er waarschijnlijk niet veel te gebeuren dan.
Gelukkig naast de stadjes niet veel problemen met frame drops, maar het is wel vervelend. Je ziet gewoon dat de standaard PS4 te ver achterloopt voor de nieuwe games. Persoonlijk vindt ik het al belachelijk dat men een geupgrade versie heeft uitgebracht, maar de mensen die vanaf het begin het platform steunen niet de mogelijkheid geven goedkoop de PS4 te kunnen omruilen. Of ik heb wat gemist
Voor een enkele game ga ik geen PS4pro aanschaffen, dan maar wachten op de PS5 met backwards compatibility en de game opnieuw spelen
Als je jouw kamp upgrade dan kan je fast travelen vanaf jouw hutje. Dat is de 3e optie naast de trein en koets en kost bovendien niets exta's per ritje.Sluw schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:29:
Een meer gehoorde klacht (ook van @Kwistnix ) is het missen van een goede fast travel optie. Er is inderdaad geen optie om direct vanaf overal te fast travelen maar met de trein en koets kom je toch ook een heel eind? Kost wat geld maar bij dit soort games hou je op het eind toch altijd te veel geld over dus ik maak er lekker gebruik van. En het limiteert je een beetje zodat je niet alles alleen maar fast travelt. Speelde laatst weer even Skyrim maar dat was op een gegeven moment gewoon letterlijk elke keer een andere plek op de map aanklikken, daar wat fetchen en weer een andere plek aanklikken.
Ik begrijp natuurlijk dat mensen een andere voorkeur hebben maar als je lekker het OV neemt is het allemaal prima te doen vind ik
Is iemand dit al opgevallen: https://www.reddit.com/r/...read_before_playing_game/
Ik denk dat het voor mij ook van toepassing is want ik ken geen van de genoemde characters.I try make it short,
when you reach start of chapter 2 don't do anything before speaking with John,Abi,Jake and Sadie.
and do not do uncle mission first(you can do it as second mission).
Otherwise you might lose those 4 characters for the entire of the game( beside scripted missions).
Pls upvote so people know

[ Voor 41% gewijzigd door Louw Post op 31-10-2018 10:29 ]
Damn, nu je het zegt... ik heb een missie gehad met Sadie, maar kan haar verder in het kamp niet vinden...Louw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:
Is iemand dit al opgevallen: https://www.reddit.com/r/...read_before_playing_game/
[...]
Ik denk dat het voor mij ook van toepassing is want ik ken geen van de genoemde characters.
Ben nu aardig ver in chapter 3, voor mij is even terug naar chapter 2 dan ook geen optie...
Same here, valt me pas op sinds je post. Agja, doe toch al niet zo veel in het kamp.Louw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat het voor mij ook van toepassing is want ik ken geen van de genoemde characters.
Lekker bezig Rockstar, na HDR gate nu dit dus. Hoe is deze game door de QA heen gekomen? Ik denk dat nog een half jaar uitstel de game een hoop goed had gedaan.Louw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Ach ja, ik ga de game nu niet opnieuw beginnen. Ik heb de Uncle missie gisteren al gedaan, maar kende deze karakters daarvoor al niet. Wat houdt dit verder in? Ontbreekt er nu content ofzo?
Damn bij mij ook, volgens mij is die Uncle mission een van de eerste die ik heb gedaanLouw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

Was volgens mij ook een missie die bijna direct aangedrongen wordt als je het stadje in gaat en de boel verkend.
Als dat echt zo is dan vindt ik dit slecht van Rockstar, en wel iets waar ze wel een melding van moeten maken naar de gamers. Vooral als je hierdoor erg veel mist.
Als je net de Uncle mission heb gedaan zit je nog niet ver in de game toch?bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:38:
[...]
Lekker bezig Rockstar, na HDR gate nu dit dus. Hoe is deze game door de QA heen gekomen? Ik denk dat nog een half jaar uitstel de game een hoop goed had gedaan.
Ach ja, ik ga de game nu niet opnieuw beginnen. Ik heb de Uncle missie gisteren al gedaan, maar kende deze karakters daarvoor al niet. Wat houdt dit verder in? Ontbreekt er nu content ofzo?
[ Voor 27% gewijzigd door Andyk125 op 31-10-2018 10:40 ]
Wat is de "Uncle mission" precies? Is dat "A Continual Feast"?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Had ook maar iemand verwacht dat er geen bugs in een game van deze grootte zouden zitten? Of denkt iedereen dat dit uitsluitend bij Bethesda een dingetje is? Bij Rockstar hebben we iig nog de kans dat het gefixt wordt...
Toegegeven, dit is wel een flinke natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door Bansheeben op 31-10-2018 10:41 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
YouTube: Red Dead Redemption 2 Chapter 2 Uncle MissionFireFoz schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:40:
Wat is de "Uncle mission" precies? Is dat "A Continual Feast"?
Nee de missie waar je met Uncle en de dames Valentine in gaat volgens mij.
Wat een rare bug. Hoe moet je dat nou weten of je dingen mist als je gewoon aan het spelen bent?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Heerlijk gespeeld afgelopen weekend
Sneeuw gebied af
Kampje in
Paard gepakt, en ik ga naar het station
"Hey ik hoor een trein"
halve seconde later.. SPLAT ging het paard
Daarna dus 2 crimes
1.) Iemand afslachten + paard jatten
2.) Getuige afmaken
Sneeuw gebied af
Kampje in
Paard gepakt, en ik ga naar het station
"Hey ik hoor een trein"
halve seconde later.. SPLAT ging het paard
Daarna dus 2 crimes
1.) Iemand afslachten + paard jatten
2.) Getuige afmaken
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verklaart misschien wel waarom sommigen zo lastig aan een nieuwe quest kunnen beginnen?Gunner schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:42:
Wat een rare bug. Hoe moet je dat nou weten of je dingen mist als je gewoon aan het spelen bent?
Die heb ik volgens mij later gedaan, mijn eerste missie was de missie met het bar gevecht volgens mij.Andyk125 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:40:
[...]
YouTube: Red Dead Redemption 2 Chapter 2 Uncle Mission
Nee de missie waar je met Uncle en de dames Valentine in gaat volgens mij.
Stay hungry, stay foolish!
Zo! Gelukkig word ik in chapter 3 nog weleens aangesproken door die karakters in het kamp, en John staat regelmatig op wacht. Lijkt me iets wat R* eenvoudig moet kunnen patchen.Louw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe nog weinig bugs tegengekomen, zeker gezien de complexiteit en enorme scope van het spel.
Ja ben benieuwd hoe ze dit gaan fixen. Hopelijk kan dat nog voor de mensen die hier al last van hebben.Gunner schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:42:
Volgens de Reddit post zou je niet heel veel missen, de characters zouden wel weer aanwezig zijn als je een specifieke quest voor ze krijgt.
Aaargh, kwam in het begin een man tegen die een huis aan het bouwen was. Hij vroeg me of ik wat hout wilde gaan halen. Ik was te lui omdat meteen te doen, maar kwam zojuist een houtplantage tegen… Dus ik dacht, aaah laat ik hem alsnog maar helpen. 75 dollar afgetikt voor wat hout… Kom ik weer aan bij het huis.. Is het huis helemaal al gereed en heeft die gozer het huis verkocht… Sta ik daar voor jan joker met 75 dollar betaald hout.
Wat een geweldige game
Wat een geweldige game
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik draai het om: ik had niet verwacht dat er bugs van deze grootte in een van de grootste (als het al niet de grootste is) entertainment producten uit de geschiedenis zouden zitten, dat klopt. Ze hebben er 7 jaar aan gewerkt met meer dan 3000 mensen met een haast oneindig budget ter beschikking. Daarbij is de game slechts voor 2 nagenoeg identieke consoles gebouwd. Ja, dan ga ik er wel vanuit dat ik fatsoenlijke HDR krijg en geen karakters die compleet uit de game verdwijnen.Bansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:40:
Had ook maar iemand verwacht dat er geen bugs in een game van deze grootte zouden zitten? Of denkt iedereen dat dit uitsluitend bij Bethesda een dingetje is? Bij Rockstar hebben we iig nog de kans dat het gefixt wordt...
Wow, wat tof 
uchiha tijntje schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:45:
Aaargh, kwam in het begin een man tegen die een huis aan het bouwen was. Hij vroeg me of ik wat hout wilde gaan halen. Ik was te lui omdat meteen te doen, maar kwam zojuist een houtplantage tegen… Dus ik dacht, aaah laat ik hem alsnog maar helpen. 75 dollar afgetikt voor wat hout… Kom ik weer aan bij het huis.. Is het huis helemaal al gereed en heeft die gozer het huis verkocht… Sta ik daar voor jan joker met 75 dollar betaald hout.
Wat een geweldige game
Mwa over het algemeen post je hier als je het spel hebt. Vandaarbram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Geniaal.
Maar nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat het verband is met het feit dat je het spel niet hebt en hem voor de Xbox wilt.
Maar het is wat nutteloze informatie inderdaad
Vind het een te gek spel, maar gisteren gebeurde er iets vreemds waar ik even flink van baalde. Na een missie kwam ik terug in Horseshoe Overlook en stapte van mijn paard waarmee ik al flink gebond was. Even rondgelopen door kamp en gepraat met mensen, toen startte ik een (side)missie waar ik met iemand van het kamp (z'n naam even kwijt) een homestead ging beroven.
Moest ik dus met die vent meelopen naar de paarden, is mijn paard pleite en staat dat bruine beest uit het begin op mij te wachten. M'n gebonde mooie paard kwijt. Nergens meer te vinden. Laatste save geload en paard is nog steeds weg. Kan het paard wel opnieuw halen uit een stable, maar dan moet ik toch weer opnieuw bonden.
Vind het zo vreemd, lijkt wel een bug. Weet zeker dat ik mijn paard levend achterliet in het kamp toen ik afstapte, vijf minuten later was ie weg.
Moest ik dus met die vent meelopen naar de paarden, is mijn paard pleite en staat dat bruine beest uit het begin op mij te wachten. M'n gebonde mooie paard kwijt. Nergens meer te vinden. Laatste save geload en paard is nog steeds weg. Kan het paard wel opnieuw halen uit een stable, maar dan moet ik toch weer opnieuw bonden.
Vind het zo vreemd, lijkt wel een bug. Weet zeker dat ik mijn paard levend achterliet in het kamp toen ik afstapte, vijf minuten later was ie weg.

En daarom heb ik dus niks met paarden, onbetrouwbare beesten...Powder Toastman schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:49:
Vind het een te gek spel, maar gisteren gebeurde er iets vreemds waar ik even flink van baalde. Na een missie kwam ik terug in Horseshoe Overlook en stapte van mijn paard waarmee ik al flink gebond was. Even rondgelopen door kamp en gepraat met mensen, toen startte ik een (side)missie waar ik met iemand van het kamp (z'n naam even kwijt) een homestead ging beroven.
Het HDR verhaal is redelijk onvergeeflijk inderdaad.bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:47:
[...]
Ik draai het om: ik had niet verwacht dat er bugs van deze grootte in een van de grootste (als het al niet de grootste is) entertainment producten uit de geschiedenis zouden zitten, dat klopt. Ze hebben er 7 jaar aan gewerkt met meer dan 3000 mensen met een haast oneindig budget ter beschikking. Daarbij is de game slechts voor 2 nagenoeg identieke consoles gebouwd. Ja, dan ga ik er wel vanuit dat ik fatsoenlijke HDR krijg en geen karakters die compleet uit de game verdwijnen.
Maar de grootschaligheid van deze game is nou precies een argument om bugs als deze te verwachten. Er zijn zoveel manieren om het verhaal door te gaan, dat er altijd wel lijnen niet volledig getest zullen zijn. Ik bedoel met al die miljoenen spelers duurde het alsnog vijf dagen voordat men deze enorme bug tegen het lijf liep en beschreven heeft.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Je weet dat bij launch bij dit soort grote games er altijd bugs zullen zijn, dat neem ik zelf dan ook voor liefBansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:52:
[...]
Het HDR verhaal is redelijk onvergeeflijk inderdaad.
Maar de grootschaligheid van deze game is nou precies een argument om bugs als deze te verwachten. Er zijn zoveel manieren om het verhaal door te gaan, dat er altijd wel lijnen niet volledig getest zullen zijn. Ik bedoel met al die miljoenen spelers duurde het alsnog vijf dagen voordat men deze enorme bug tegen het lijf liep en beschreven heeft.
Ja?Powder Toastman schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:49:
Kan het paard wel opnieuw halen uit een stable, maar dan moet ik toch weer opnieuw bonden.
Ik zie hem hier vaker voorbij komen, maar er is gewoon een quest log. (linker d-pad 1x tikken).mike30 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 03:01:
Nog even een stomme vraag....ik heb net die gunslingers klaar maar nou is die gast die die foto's wilde in geen velden of wegen te bekennen. Komt die na een tijdje weer tevoorschijn op de map? Eigenlijk zou je gewoon een waypoint moeten krijgen zodra de missie klaar is. Inleveren en op naar de volgende
Als je dan naar die Quest gaat, staat er ook iets bij van "This will continue later".
Ik denk eerder dat het 5 dagen duurde voordat iemand het door had. Ik heb er zelf blijkbaar ook last van, maar heb het niet door omdat ik deze karakters helemaal niet ken.Bansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:52:
[...]
Maar nee, wat mij betreft zijn er geen excuses. Een texture glitch of een verdwenen paard of item of zoiets kan ik nog wel inkomen, maar dat vind ik gewoon slordig voor zo'n grote lancering.
Edit:
Je met bonding 0. Dat moet je weer opnieuw doen.Rmg schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:54:
[...]
Ja?volgens mij staat daar weer je eigen paard toch, niet een nieuwe.
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 31-10-2018 10:55 ]
Leuk en aardig maar hoe weten al die miljoenen mensen dat ze wat missen? Ze spelen de game voor het eerst en niet iedereen heeft de hele week vrij op de game te spelen.Bansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:52:
[...]
Dat er bugs zijn is ook geen probleem, dit maakt het af en toe wel grappig. Maar er zijn gewoon core mechanics die niet werken en dat is wel belachelijk. Het saven en laden van games slaat nergens op. Ben nu al paar keer een paard kwijtgeraakt op die manier.
Als men door het spelen van die missie echt gameplay mis loopt, is dat gewoon slecht. Dit moet gewoon getest worden. Side missions en hoe je die aanpakt is niet altijd makkelijk te testen, maar met de hoofd missies wel.
Dat HDR verhaal interesseert mij dan weer helemaal niet, speel op een standaard PS4 en heb liever dat ze de framedrops oplossen, als dat mogelijk is zonder de game er slechter er uit te laten zien.
even over die "Bug" van johhn en sadie, Ik heb die uncle missie ook als eerst gedaan maar ik heb nog steeds ook iet smet Sadie en de andere gedaan later in de game. Maar nou niet noemenswaardige activiteiten.
Weet iemand al wat je zou missen? want ik vind dit nogal een grote aanname die we nu met zn allen doen.
"Ja we missen wat, maar we weten niet wat"
Weet iemand al wat je zou missen? want ik vind dit nogal een grote aanname die we nu met zn allen doen.
Misschien, maar het feit dat je het zelf niet eens door had spreekt dan toch boekdelen? Waarom had een tester (die toevallig dan ook nog precies hetzelfde heeft gedaan als jij) het dan wel moeten opvallen?bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:55:
[...]
Ik denk eerder dat het 5 dagen duurde voordat iemand het door had. Ik heb er zelf blijkbaar ook last van, maar heb het niet door omdat ik deze karakters helemaal niet ken.
Maar nee, wat mij betreft zijn er geen excuses. Een texture glitch of een verdwenen paard of item of zoiets kan ik nog wel inkomen, maar dat vind ik gewoon slordig voor zo'n grote lancering.
Hoe laad je een save op de PS4?Powder Toastman schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:49:
En kun je ook zelf opslaan? Ik heb het idee al zoveel gemist te hebben door de ietwat knullige besturing soms, of het niet verwachten wat er gebeurt.
spoiler:
Dat in stukjes gehakte lijf wat ophangt onder de brug, ik dat spoor volgen, gaat achter die kar aan, maar als je dan op die kar springt ben je gelijk wanted voor het stelen van een kar…..
Toch maar die nep HDR uitgezet en 't ziet er veel beter uit.. Ook die vervelende fade is nu weg.
Hoop wel op een fatsoenlijke HDR update/patch. Vind het zo zonde.
Hoop wel op een fatsoenlijke HDR update/patch. Vind het zo zonde.
Op start klikken, story en daar staat Save en Load game.ActualFantasy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:57:
[...]
Hoe laad je een save op de PS4?
En kun je ook zelf opslaan? Ik heb het idee al zoveel gemist te hebben door de ietwat knullige besturing soms, of het niet verwachten wat er gebeurt.
spoiler:Dat in stukjes gehakte lijf wat ophangt onder de brug, ik dat spoor volgen, gaat achter die kar aan, maar als je dan op die kar springt ben je gelijk wanted voor het stelen van een kar…..
Maar let op dat dit bagger werkt en ik zou het niet aanraden om te doen tijdens missies of wat andere belangrijker dingen. Ga dan eerst terug naar het kamp en zorg dat je paard veilig is, vooral als je een tijdelijk paard nog hebt

In menu onder Story kun je Saven, Loaden, etc.ActualFantasy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:57:
[...]
Hoe laad je een save op de PS4?
En kun je ook zelf opslaan?
Ik zie veel open eindjes die lijken op een free roam quest, maar toch niet blijken te zijn....net zoals The Witcher open wereld quests.
De slavenhut in het bos van Scarlet Meadows
Emerald Ranche
De slavenhut in het bos van Scarlet Meadows
spoiler: title
Je ziet een hutje in het bos waar iemand heeft gewoond. 2 belangrijke items om te looten:
- newspaper scrap. Reward om een slaaf terug te brengen aan een Shady Belle of Sherif van 200 dollar
- family photo. man, vrouw en jongen
Dat gezin lijkt te verblijven in het huis van Catfish Jacksons, waar je ook het geld onder het huis vindt. Als je daar aankomt, speelt er ook een scene af.
De slaaf mis ik nog steeds.....of is de slaaf al door dat gezin ingeleverd en de cash ligt onder het huis? Shady Belle is een krot villa waar je niet in kan.
- newspaper scrap. Reward om een slaaf terug te brengen aan een Shady Belle of Sherif van 200 dollar
- family photo. man, vrouw en jongen
Dat gezin lijkt te verblijven in het huis van Catfish Jacksons, waar je ook het geld onder het huis vindt. Als je daar aankomt, speelt er ook een scene af.
De slaaf mis ik nog steeds.....of is de slaaf al door dat gezin ingeleverd en de cash ligt onder het huis? Shady Belle is een krot villa waar je niet in kan.
Emerald Ranche
spoiler: title
Free roam kom je een vrouw tegen met een dood paard. Haar kan je een lift geven naar emerald ranche waar ze verblijft.
als ze daar is vertelt ze over de Saloon met bloed en kogelgaten en over de dochter die altijd in het huis moet verblijven en je nooit ziet.
flink rond gekeken, maar niets extra kunnen ontdekken. huis kom ik helemaal niet in. Saloon wel, maar geen clues om iets op te starten.
als ze daar is vertelt ze over de Saloon met bloed en kogelgaten en over de dochter die altijd in het huis moet verblijven en je nooit ziet.
flink rond gekeken, maar niets extra kunnen ontdekken. huis kom ik helemaal niet in. Saloon wel, maar geen clues om iets op te starten.
De quests voor die personen zouden nog wel moeten werken, maar ze lopen niet meer rond in je kamp.kleefei schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:56:
even over die "Bug" van johhn en sadie, Ik heb die uncle missie ook als eerst gedaan maar ik heb nog steeds ook iet smet Sadie en de andere gedaan later in de game. Maar nou niet noemenswaardige activiteiten.
Soms heb je net iets te weinig tijd om te reageren vind ik wel.
spoiler:
Ik had gisteren ook een vent die achter zijn paard stond. Allemaal moeiijk te doen, en ik wilde hem gaan helpen, maar voordat ik er was, schopt zijn paard hard achteruit en hem dood. Was ik weer wanted omdat ik zijn geld afpakte....
Wat ik begrepen heb verschijnen ze wel in missies, maar lopen ze niet rond in het kamp.kleefei schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:56:
Dat vind ik ook welbram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:47:
[...]
Ik draai het om: ik had niet verwacht dat er bugs van deze grootte in een van de grootste (als het al niet de grootste is) entertainment producten uit de geschiedenis zouden zitten, dat klopt. Ze hebben er 7 jaar aan gewerkt met meer dan 3000 mensen met een haast oneindig budget ter beschikking. Daarbij is de game slechts voor 2 nagenoeg identieke consoles gebouwd. Ja, dan ga ik er wel vanuit dat ik fatsoenlijke HDR krijg en geen karakters die compleet uit de game verdwijnen.
Soms mist de game ook net die extra verfijning die ik wel verwacht had.
Missies of (inter)acties voelen soms wat klungelig.
Bijvoorbeeld die missie in hoofdstuk 3 waarbij je
spoiler:
Het idee is echt geweldig, maar ik vond de uitwerking toch wat knullig en niet zo vlot. Bij GTA V zijn er gelijkaardige missies. Die vond ik toch 'grootser' met leukere gameplaydie bank moet overvallen
GTA V was over het algemeen toch net iets strakker en mooier afgewerkt imo.
Ik begrijp ook niet dat er 2 jaar geleden niemand is geweest die durfde te zeggen dat de 2 eerste uren van RDR II echt niet goed zijn. Dat deel hadden ze helemaal opnieuw moeten maken imo
Omdat ik me zo in kan beelden dat een tester wat meer bekend is met de karakters, denk ik? Sowieso bijzonder dat niemand van Rockstar zelf dit is opgevallen. Neem aan dat een aantal van hen de game meerdere malen heeft doorspeeld.Bansheeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:56:
[...]
Misschien, maar het feit dat je het zelf niet eens door had spreekt dan toch boekdelen? Waarom had een tester (die toevallig dan ook nog precies hetzelfde heeft gedaan als jij) het dan wel moeten opvallen?
Idem...Louw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Hoe ga ik nu die fishing tutorial kunnen starten?
Even voor de goede orde… Wat mis je dan? Mis je missies? Mis je loot? Of mis je enkel het feit dat ze als je gewoon willekeurig in je kamp rondloopt deze vier karakters er niet zijn?
Als het dat eerste is, dan is het zeker slordig, als het dat 2e is, dan is het jammer, als het dat 3e is, dan is het gewoon een bug, wat echt niet bijzonder is een game van dit formaat.
Dus als iemand met zekerheid kan zeggen wat we missen, kunnen we daarna Rockstar aanvallen
Als het dat eerste is, dan is het zeker slordig, als het dat 2e is, dan is het jammer, als het dat 3e is, dan is het gewoon een bug, wat echt niet bijzonder is een game van dit formaat.
Dus als iemand met zekerheid kan zeggen wat we missen, kunnen we daarna Rockstar aanvallen
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-10-2018 11:05 ]
Heb nog niet alles gelezen, maar hoe komt het dat mijn kamp echt "1 dag cyclus" doet met een hert of soortgelijk dier?
Het lijkt wel een stel veelvraten zo.
Ik kan makkelijk dagelijks een hert oid meenemen en na 1x vergeten is het voedsel blokje geel of rood.
Upgraden heb ik al redelijk gedaan door de wat betaalbaardere upgrades te doen zoals o.a. dingen tot $ 75 van die duitser zijn kamp .
Verder ook andere dingen, Nu nog de dingen die 200+ kosten...
Laatst een buffel doodgeschoten, maar die kreeg ik niet mee op mijn paard, naast het feit dat ik er 5 x op moest schieten met mijn repeater.
Gisteren een pump action gevonden en met slugs eens proberen op zijn hoofd.
Klopt het trouwens dat je in chapter 2 (enige open missie is
Ik jaag best redelijk en heb ook al wat enemy camps overvallen.
Ik kan makkelijk dagelijks een hert oid meenemen en na 1x vergeten is het voedsel blokje geel of rood.
Upgraden heb ik al redelijk gedaan door de wat betaalbaardere upgrades te doen zoals o.a. dingen tot $ 75 van die duitser zijn kamp .
Verder ook andere dingen, Nu nog de dingen die 200+ kosten...
Laatst een buffel doodgeschoten, maar die kreeg ik niet mee op mijn paard, naast het feit dat ik er 5 x op moest schieten met mijn repeater.
Gisteren een pump action gevonden en met slugs eens proberen op zijn hoofd.
Klopt het trouwens dat je in chapter 2 (enige open missie is
spoiler:
, pas 25% deadeye hebt zeg maar?die dude redden in blackwater
Ik jaag best redelijk en heb ook al wat enemy camps overvallen.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Wanneer zou die moeten zijn dan? Kwam al toevallig langs een legendary fishing spot maar ik kan geen hengel of iets dergelijks vinden...SHFT schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:04:
[...]
Idem...
Hebben jullie trouwens de dagen in de setting op 24uur staan of zoals standaard is ingesteld op 12 uur?
Maakt dit nog iets uit gameplay wise? Behalve dat de dag korter is.
[ Voor 21% gewijzigd door Andyk125 op 31-10-2018 11:06 ]
Dat kleine jochie (jack?) neem je mee uit vissen. Daarna heb je in je item wheel een fishing rod.Andyk125 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:05:
[...]
Wanneer zou die moeten zijn dan? Kwam al toevallig langs een legendary fishing spot maar ik kan geen hengel of iets dergelijks vinden...
Ja maar er is geen klein joch jack bij mij....Gunner schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:06:
[...]
Dat kleine jochie (jack?) neem je mee uit vissen. Daarna heb je in je item wheel een fishing rod.

Misschien dat de missie nog komt, en anders heeft de game meer replay waarde

Ik denk dat het probleem is dat er zo ontzettend veel test parameters zijn. Controleren of iedereen wel in het kamp aanwezig is, is lastig, doordat het kan zijn dat ze op wacht staan oid. Verder heb ik sowieso geen idee of ze wel altijd in het kamp te vinden zijn of ook hun eigen ding doen (jagen oid). Volgens mij is dit dus daardoor een hele ingewikkelde test case. Maar goed, de fix zal ongetwijfeld vrij simpel zijn. Het is het vinden/beschrijven van de bug dat problemen veroorzaakt. En dat doen wij nu met z'n allen in de eerste week na launchbram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:03:
[...]
Omdat ik me zo in kan beelden dat een testen wat meer bekend is met de karakters, denk ik? Sowieso bijzonder dat niemand van Rockstar zelf dit is opgevallen. Neem aan dat een aantal van hen de game meerdere malen hebben doorspeeld.
Blokje geel is juist goedKoos2009 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:05:
Heb nog niet alles gelezen, maar hoe komt het dat mijn kamp echt "1 dag cyclus" doet met een hert of soortgelijk dier?
Vet artikel over hoe RDR verschilt van de Ubi-style open world games; hier.
The thrill of playing Red Dead 2, like with many other Rockstar games, comes not from how fun or empowering it feels on a moment to moment basis. It comes from the electric sense that you are poking and prodding at an indifferent, freely functioning world.
in Chapter 3 wordt de tutorial gestart voor het vissen uit een bootje.SHFT schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:04:
[...]
Idem...
eerder wordt al het vissen van de kant uitgelegd.
[ Voor 15% gewijzigd door ourplayground op 31-10-2018 11:13 ]
ActualFantasy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:57:
[...]
spoiler:Dat in stukjes gehakte lijf wat ophangt onder de brug, ik dat spoor volgen, gaat achter die kar aan, maar als je dan op die kar springt ben je gelijk wanted voor het stelen van een kar…..
spoiler:
Als je voor dat lijf staat, helemaal links onder de brug (waar de grond iets hoger is) hangt een hoofd aan de paal. Daar zit een note in 
Volgens mij heeft die kar er niets mee te maken
[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 31-10-2018 11:14 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Oke even voor de goede orde.
Ik ben gisteravond pas echt gestart (maandag enkel de intro doorgelopen).
Eigenlijk het eerste wat ik ben gaan doen, is met die gast die slaapt tegen zijn kar aan dat stadje Valentine met de dames bezocht.
Is dat de missie waardoor je wat kan gaan missen en dus beter kan overslaan?
want dan is het voor mij nog een kleine moeite om opnieuw te beginnen.
Eigenlijk het eerste wat ik ben gaan doen, is met die gast die slaapt tegen zijn kar aan dat stadje Valentine met de dames bezocht.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Stoksbrood schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:13:
[...]
spoiler:Als je voor dat lijf staat, helemaal links onder de brug (waar de grond iets hoger is) hangt een hoofd aan de paal. Daar zit een note in
spoiler:
Is dit nu een voorbeeld van een geschreven, mondeling bericht? 
Voor zover ik begrepen heb wel, want die gast die tegen de kar slaapt is dus inderdaad UncleRicloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:16:
Ja, maar het enige wat je dan blijkbaar mist is dat deze karakters niet in het kamp rondlopen. Zal mij persoonlijk dus verder een worst wezen, aangezien ik toch niet vaak met die lui praat.Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:16:
Kleine details....zo mooi... Regenboog...
XBL: MRE Inc
Toch grappig hoe mensen qua meningen van elkaar kunnen verschillen. Hier ben ik het namelijk zo pertinent mee oneens.Anton.net schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:02:
[...]
Ik begrijp ook niet dat er 2 jaar geleden niemand is geweest die durfde te zeggen dat de 2 eerste uren van RDR II echt niet goed zijn. Dat deel hadden ze helemaal opnieuw moeten maken imo
Ik vond de opening qua sfeer echt ijzersterk (nou hou ik ook wel heel erg van besneeuwde gebieden en is de winter mijn favoriete seizoen, i.t.t veel andere mensen) en het tempo en de manier om de game tot de speler te brengen heel erg goed passen bij wat deze game is. Vond ook dat je op deze manier goed kennis leerde maken met de gang.
Wat mij betreft hoeft ook niet iedere game of film met een grote, spectaculaire scène te beginnen. Veel spelers hadden graag de gebeurtenissen in Blackwater in de opening willen zien en toch vind ik het prima dat ze ervoor gekozen hebben om dat niet te doen en op deze manier te openen. Dat is een beetje net als bij The Hateful Eight, waar veel kijkers kritiek hadden op het extreem trage begin. Ik daarentegen vond het een heerlijke film en vond dat begin heel goed bij de gehele film passen. Zo zie ik dat ook bij deze game.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Dus je reactie hoe ze deze game eigenlijk door QA hadden kunnen krijgen was een beetje overtrokken?bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:18:
[...]
Ja, maar het enige wat je dan blijkbaar mist is dat deze karakters niet in het kamp rondlopen. Zal mij persoonlijk dus verder een worst wezen, aangezien ik toch niet vaak met die lui praat.
dit is scriptedActualFantasy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:01:
Soms heb je net iets te weinig tijd om te reageren vind ik wel.
spoiler:Ik had gisteren ook een vent die achter zijn paard stond. Allemaal moeiijk te doen, en ik wilde hem gaan helpen, maar voordat ik er was, schopt zijn paard hard achteruit en hem dood. Was ik weer wanted omdat ik zijn geld afpakte....
Nevermind
[ Voor 92% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-10-2018 11:23 ]
Je mist hierdoor dus geen missies oid?bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:18:
[...]
Ja, maar het enige wat je dan blijkbaar mist is dat deze karakters niet in het kamp rondlopen. Zal mij persoonlijk dus verder een worst wezen, aangezien ik toch niet vaak met die lui praat.
Die namen zeggen mij ook niks, ik heb volgens mij als eerste de hunting missie gedaan...Louw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Erg handig ja.
Edit: missies zijn wel gewoon beschikbaar, dan valt de impact mee en is te patchen door ze ook in het kamp zichtbaar te maken...
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 31-10-2018 11:27 ]
Ik moest ook gelijk denken aan The Hateful Eight, heerlijke film.dvd-linden schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:21:
[...]
Toch grappig hoe mensen qua meningen van elkaar kunnen verschillen. Hier ben ik het namelijk zo pertinent mee oneens.
Ik vond de opening qua sfeer echt ijzersterk (nou hou ik ook wel heel erg van besneeuwde gebieden en is de winter mijn favoriete seizoen, i.t.t veel andere mensen) en het tempo en de manier om de game tot de speler te brengen heel erg goed passen bij wat deze game is. Vond ook dat je op deze manier goed kennis leerde maken met de gang.
Wat mij betreft hoeft ook niet iedere game of film met een grote, spectaculaire scène te beginnen. Veel spelers hadden graag de gebeurtenissen in Blackwater in de opening willen zien en toch vind ik het prima dat ze ervoor gekozen hebben om dat niet te doen en op deze manier te openen. Dat is een beetje net als bij The Hateful Eight, waar veel kijkers kritiek hadden op het extreem trage begin. Ik daarentegen vond het een heerlijke film en vond dat begin heel goed bij de gehele film passen. Zo zie ik dat ook bij deze game.
Nee want ik vind het best wel een significant dingetje, ook al heeft het geen directe invloed op de missie structuur zelf.uchiha tijntje schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:21:
[...]
Dus je reactie hoe ze deze game eigenlijk door QA hadden kunnen krijgen was een beetje overtrokken?
spoiler:
Eergisteren een man tegen gekomen ergens in een bos. Gebeten door een slang, of ik medicijnen had of het gif er uit wou zuigen. Eerste maar gedaan. Na een bedankje van de man ieder onze weg vervolgd. In game ik denk wel een week later de man opnieuw tegen gekomen ergens in een stadje, geeft aan dat ik iets mag kopen op zijn rekening in de general store. I.p.v. een goedkoop item uiteraard direct een complete outfit gekocht t.w.v. bijna 100 dollar.
Prachtig hoe sommige dingen terugkomen in het spel. Ik was die man totaal vergeten.
Prachtig hoe sommige dingen terugkomen in het spel. Ik was die man totaal vergeten.
Zag net dit op Reddit voor wat snel geld:
spoiler:
"Gold bar in a desk drawer in the burnt building in Limpany, Southwest of Horseshoe Overlook. Worth 500 dollars at a fence."
https://preview.redd.it/t...d20ede9956820ca37814bbba7
Als ik deze dus opnieuw ga doen, en deze missie dus oversla, mis ik dan geen andere dingen in het spel?bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:18:
[...]
Er is een glitch waarmee je per keer 30 gold bars daar kan halenRBH schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:38:
spoiler:"Gold bar in a desk drawer in the burnt building in Limpany, Southwest of Horseshoe Overlook. Worth 500 dollars at a fence."
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Dat stadje ken ik ja. Ben er onlangs ook op zoek geweest n.a.v een tip maar ik kon nergens wat vinden.RBH schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:38:
spoiler:"Gold bar in a desk drawer in the burnt building in Limpany, Southwest of Horseshoe Overlook. Worth 500 dollars at a fence."
Lol, wtf. Dan wordt het spel wel heel snel heel saai.mortael schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:39:
[...]
Er is een glitch waarmee je per keer 30 gold bars daar kan halen
ik heb in het begin ergens in een stal een paard gekocht maar geen idee meer waar dat was ? was in een stable daar kon ik ook paarden stallen. zie het ook niet op de map ? en hoe kan je je paard claimen van je preorder?
Waarschijnlijk in Valentine? Zit aan de rand van het dorpje. De preorder paard kun je daar ook krijgen. Als je probeert een nieuwe paard te kopen dan staat de preorder paard daar tussen en is dan gratis.shakespeare schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:43:
ik heb in het begin ergens in een stal een paard gekocht maar geen idee meer waar dat was ? was in een stable daar kon ik ook paarden stallen. zie het ook niet op de map ? en hoe kan je je paard claimen van je preorder?
Dat was in Valentine, toen moest je dat zwarte paard wegbrengen toch? In Valentine langs de sheriff richting de general goods store en dan loop je er zo tegen aan. Je kan daar ook je paarden weer terug vinden die je daar hebt afgeleverd.shakespeare schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:43:
Claimen van je preorder is mij ook nog niet gelukt.
ah oke, hoe heet dat paard ? volgens mij heb ik die gekozen idd.. ff kijken of die daar nog staat;) lol ja heb nog maar paar missies gedaan. die burgermeester net afgerond dus nog niet zover iig.Louw Post schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:45:
[...]
Waarschijnlijk in Valentine? Zit aan de rand van het dorpje. De preorder paard kun je daar ook krijgen. Als je probeert een nieuwe paard te kopen dan staat de preorder paard daar tussen en is dan gratis.
Wist het niet zo uit mijn hoofd, maar ik zie online War Horse staan.shakespeare schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
ah oke, hoe heet dat paard ? volgens mij heb ik die gekozen idd.. ff kijken of die daar nog staat;) lol ja heb nog maar paar missies gedaan. die burgermeester net afgerond dus nog niet zover iig.
Deadeye heeft verschillende levels blijkbaar, Pas bij level 3 wordt het leuk en kun je echt markeren waar je de target wilt raken. Zo kun je bijvoorbeeld gegarandeerde headshots landen.RedHat schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:07:
Hoe verder ik kom in de game hoe leuker ik hem begin te vinden. Zijn voor mij nog steeds wel een paar punten die ik niet goed begrijp (dead eye bijvoorbeeld). Moet ik even een keer op mijn gemak opzoeken. In de proloog kon je dead eye activeren en dan zette hij een marker op elke enemy die je aanraakte met je crosshair, dat doet hij niet meer. Gebruik het ook nooit meer.
Heb nog, ver in chapter 3, het beginpaard. Bij mij nog niet 1 x de war horse in de stables tegengekomen, terwijl ik wel de preorder bonus heb geïnstalleerd.
Mijn paard is ook echt een klungel eersteklas.
Vind de game echt super vermakelijk en begin steeds beter bepaalde designkeuzes te begrijpen.
Wat ik wel een gemiste kans vind is dat je tot online geen coop kunt doen in missies online. Dat zou op zich best leuk zijn om mensen uit te nodigen in je story line.
De fence snap ik ook nog niets van. Die ligt bij mij altijd laveloos voor zijn hut, kan niets kopen of verkopen bij die gast. Het icoontje is ook zon bordje voor aan de deur met een kruisje erdoor. Alsof hij dicht is zeg maar, maar dat is hij altijd.
Gewoon ff als je aimt R3 inhouden en dan met je kruisje over gaan en de trekker overhalen wanneer je genoeg markings hebt.
De Fence wordt pas unlocked wanneer je een missiie hebt gedaan waarbij je een charriot moet gaan stelen.
Bij mij was de fence ook eventjes gelocked. Geen idee waarom. Maar gisteren kon ik wel gaan en mijn goudstaven verkopen.
Nu heb ik nergens meer een bounty. Scheelt wel wat voor de rust in het spel.
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Ik maak een gewoonte van het paard vast te maken indien ik niet wil dat het weg is.ourplayground schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:50:
[...]
En daarom heb ik dus niks met paarden, onbetrouwbare beesten...
Wanneer ik met de trein travel laat ik hem vrij zodat hij kan meelopen
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Verwijderd
iemand die weet waarom ik niet naar de tailor in Saint Denis kan? Icoontje is grayed out.
Heb je je bandana om?Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:53:
iemand die weet waarom ik niet naar de tailor in Saint Denis kan? Icoontje is grayed out.
Het bonuspaard bij de special / ultimate edition is een Dappled Black Thoroughbredshakespeare schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
ah oke, hoe heet dat paard ? volgens mij heb ik die gekozen idd.. ff kijken of die daar nog staat;) lol ja heb nog maar paar missies gedaan. die burgermeester net afgerond dus nog niet zover iig.
Het preorder bonuspaard is een Warhorse.
Beide zijn gratis te verkrijgen bij een stal (o.a. in Valentine).
Sommige locaties kunnen alleen op bepaalde tijdstippen bezocht worden (overdag of juist in de avond).Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:53:
Later terugkomen dus.
ja precies warhorse.. maar heet dus anders zie ik. ok helder, die heb ik geclaimed. vanavond maar weer even ophalen, soms ben ik die paarden ook kwijt en staan ze bij mn camp terwijl mn mission afgelopen is de city bijv... maar goed. ik neem aan dat ik nog echt aan het begin van het spel ben.Powder Toastman schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:59:
[...]
Het bonuspaard bij de special / ultimate edition is een Dappled Black Thoroughbred
Het preorder bonuspaard is een Warhorse.
Beide zijn gratis te verkrijgen bij een stal (o.a. in Valentine).
Verwijderd
Nope,
spoiler:
heb wat stranger missies gedaan , denk koop een nieuw pakkie, want nieuw gebied, maar kan niet naar binnen, hij beukt wel tegen de deur, maar gaat niet open. Het was ook gewoon overdag (weet niet of dat nog uit maakt.)
was daar door Dutch, die wilde een stukkie rijden nadat we het nieuwe kamp hadden verovert...
Ingang aan de andere kant proberen, ik had hetzelfde gisterVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:01:
[...]
Nope,spoiler:heb wat stranger missies gedaan , denk koop een nieuw pakkie, want nieuw gebied, maar kan niet naar binnen, hij beukt wel tegen de deur, maar gaat niet open. Het was ook gewoon overdag (weet niet of dat nog uit maakt.)was daar door Dutch, die wilde een stukkie rijden nadat we het nieuwe kamp hadden verovert...
Ja klopt, je kunt ieder paard ook een eigen naam geven. Maar het ras staat wel ergens tussen de "specs" van het paard. Moet je op pookje drukken (iig op XBO) om te wisselen tussen spec pagina's (zeg ik even vanuit het hoofd, correct me if I'm wrong).shakespeare schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:00:
[...]
ja precies warhorse.. maar heet dus anders zie ik. ok helder, die heb ik geclaimed. vanavond maar weer even ophalen, soms ben ik die paarden ook kwijt en staan ze bij mn camp terwijl mn mission afgelopen is de city bijv... maar goed. ik neem aan dat ik nog echt aan het begin van het spel ben.
Verwijderd
ben er meerdere keren helemaal omheen gelopen. Icoontje was ook grijs. naja, het zal wel weer goed komen.Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:02:
[...]
Ingang aan de andere kant proberen, ik had hetzelfde gister
Even een vraagje over het HDR relletje, heb overigens niets aan deze informatie want ik heb nog "maar slechts" een fullhd plasma en dus geen HDR capabele tv, maar puur uit interesse.
Treedt het "HDR probleem" op bij zowel PS4 als XOX? Of enkel op één van de twee?
Treedt het "HDR probleem" op bij zowel PS4 als XOX? Of enkel op één van de twee?
Beide, het is upscaled SDR ipv echte HDR
Dit kwam ik gisteren tegen op mijn YouTube feed... ook al een bug..RBH schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:38:
Hiermee kun je dus de goldbar oneindig opakken en per 30 verkopen aan een fence (a 15k per keer)
YouTube: Red Dead Redemption 2 Gold Bar Glitch: Get Infinite Money
ja grafisch een beetje blurry op mijn 4k ks8000 moet ik zeggen maar goed...
HDR dus blijkbaar uitzetten.shakespeare schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:18:
ja grafisch een beetje blurry op mijn 4k ks8000 moet ik zeggen maar goed...
Goed dat je het zegt. Ik heb dat gisteravond geaccept maar het hout moet nog gehakt worden voor mij. Maar die 2 kunnen de #^!%! Krijgen met hun huis. Denk dat ik ff langs rij en 3 dynamiet in dat huis van ze gooi!uchiha tijntje schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:45:
Wat een geweldige game
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.