Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, moet haast een study doen voor deze game. Zat gister ineens in een duel. Geen idee hoe dat werkt, was ook gelijk dood? Iemand een dual guide? En wat zijn de consequenties van dood gaan ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:18:
Damn, moet haast een study doen voor deze game. Zat gister ineens in een duel. Geen idee hoe dat werkt, was ook gelijk dood? Iemand een dual guide? En wat zijn de consequenties van dood gaan ?
Eerste hit op Google. :p

YouTube: Red Dead Redemption 2: How to Duel & Win the Duel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb tot nu toe nog maar 2 paarden maar ik denk niet dat het anders wordt als je er 4 hebt maar ik vind het wel jammer dat als je je kamp geupgrade hebt met zo'n paarden track dat je dan niet gewoon alle paarden daar hebt staan.
Als je er een pakt is de ander weg of mis ik ergens iets.
Denk dat dat niet mogelijk is.

Heb trouwens wel dankzij een tip in dit topic de controls op standard fps gezet, stuk fijner niet te hoeven rennen met x.
Ook de first person field of view had ik in eerste instantie gemist, stuk beter nu.

[ Voor 29% gewijzigd door Sipio op 30-10-2018 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Je laten arresteren is een eenvoudige manier om van je bounty af te komen, kost inderdaad een pak centen dus eerst even spenderen.

Handige tip van iemand hier boven.

[ Voor 12% gewijzigd door FirePuma142 op 30-10-2018 20:14 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desley1992
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 12:45
Ik had net een lelijke bug. Ik had een masker op met een missie, waar in de missie zelf Morgan al een bandana om had. Na de missie ging ik van mijn paard af, maar bleef Morgan de bandana maar af zetten en kon ik met geen mogelijkheid meer iets doen.

Eerste gedachte, de game opslaan en opnieuw laden. Helaas, na het herladen begon hij gelijk al weer met zijn bandana...

Enige oplossing was om van een dertig meter hoge klif af te lopen:P

Apple|Games|PSN: desjuhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Heb nu de winchester aka lancaster rifle. Wat een heerlijk wapen. 14 kogels en met dead eye ook te goed tegen grote groepen. Word nu door mijn hoge bountys (300 in elke staat) veel opgejaagd door groepjes van 7 bountyhunters met 2 bloedhounds. Is nu een eitje en heerlijk looten!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Net een briljante scene gehad in het spel. Rijdt door een stuk bos en kom daar een x aantal leden van de ku klux klan tegen die een nieuw lid aan het werven zijn. Kruis gaat in de brand en perongeluk ook 2 klans leden. De rest rent weg behalve het uber klan lid. Die vloekt en loopt weg, gaat tegen een boom zitten en als Arthur zegt dat het een stel morons zijn valt die me aan 😂😂😂

Wat een spel en wat een bizarre ad random situaties zitten er in. Geweldig product

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:36:
[...]

Vandaar dat ik zeg: de kans is bijna 0, zal vast wel mogelijk zijn indien je heel veel (on)geluk hebt.
Ik heb al redelijk veel uren erop zitten en qua story zit ik (pas) rond de 35%, maar dat met de trein.. Niet eens in de buurt gekomen van zo'n crash haha :P Ben volgens mij pas 2 of 3x een trein tegengekomen waarvan 2 moest wel (verhaal missie)
Lol hier pas 11% Story.. Komen er maar niet aan toe _O-

Haha dit ongeluk was wel de meest nasty (van velen) tot nu toe.. En vet zielig ook zoals t beestje kermde.. :X

Treinen kom ik verder echt continu tegen hoor!
En uh, Mooncake? Mijn paard heet Ezel..
Haha ja Mooncake van de geniale (op Netflix) animatie serie Final Space *O*
(grappig maar ook traantje wegpinkende drama)

Dat met het paard zou dan weer jammer zijn, want dan heb je altijd lolbroekjes die zoiets hebben van: suh, dit weekend gaan we alleen maar andermans paarden een kogel door het hoofd jagen.
Ik denk dat je eigen paard dan ook je eigen paard blijft, ondanks dat die op dat moment dood gaat.
Ik neem aan dat je gewoon dan je paard kunt stallen of gewoon kunt terugkopen/ophalen van de stables :)
Anders zou t echt verrot zijn haha
To easy schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:19:
Heb nu de winchester aka lancaster rifle. Wat een heerlijk wapen. 14 kogels en met dead eye ook te goed tegen grote groepen. Word nu door mijn hoge bountys (300 in elke staat) veel opgejaagd door groepjes van 7 bountyhunters met 2 bloedhounds. Is nu een eitje en heerlijk looten!
Oeh hoe krijg je die dan?! :*)

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 30-10-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:57:
[...]

[...]

Oeh hoe krijg je die dan?! :*)
Je kan hem kopen, maar ik vond hem in een wapencase boven in een schuurtje met een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:05:
[...]

Je kan hem kopen, maar ik vond hem in een wapencase boven in een schuurtje met een missie.
Hier is ie nog gelocked :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Laat mij ook eens een keer wat vragen hier ;)

But eh, thanks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

mike0001 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:56:
Net een briljante scene gehad in het spel. Rijdt door een stuk bos en kom daar een x aantal leden van de ku klux klan tegen die een nieuw lid aan het werven zijn. Kruis gaat in de brand en perongeluk ook 2 klans leden. De rest rent weg behalve het uber klan lid. Die vloekt en loopt weg, gaat tegen een boom zitten en als Arthur zegt dat het een stel morons zijn valt die me aan 😂😂😂

Wat een spel en wat een bizarre ad random situaties zitten er in. Geweldig product
Je gaat ze nu vaker tegenkomen, vooral niet direct gaan schieten maar rustig afwachten. Ze zijn bepaald niet de helderste lampjes van de kerstverlichting, maar wel komisch. :P

spoiler:
Dat document ook gelezen trouwens wat ie bij zich heeft. 1 punt van de agenda is "can we make the robes less flammable?"

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 30-10-2018 21:18 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Mm oke. Sws niet kopen. Krijg nu net met de 2de missie van micah in act 2 ook dat geweer 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

To easy schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:05:
[...]

Ben al twee keer zon gevonden wapen kwijtgeraakt na doodgaan. Vreemd vind ik dat.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

Ben al twee keer zon gevonden wapen kwijtgeraakt na doodgaan. Vreemd vind ik dat.
Toevallig niet gewisseld met een ander wapen op de grond? Gaat te makkelijk soms..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 18:00
Went treasure hunting, and found myself a new horse! :D Mijn vrouw zei opeens: 'kijk, een eenhoorn!' :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mfpajYwXV6GNopViyXP1z1QT/medium.jpg
It's an Arabian :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 30-10-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Gunner schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

Mm kijk eens bij je paard en dan naar je wapens kijken. Als goed is moet elk gevonden wapen daar staan. Als je er een laat vallen spawnt dat wapen bij het paard in zijn tas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

poor Leno schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:31:
[...]

Toevallig niet gewisseld met een ander wapen op de grond? Gaat te makkelijk soms..
Onnwaarschijnlijk als je wisselt met een nieuw wapen kan je je oude wapen (wat je zogenaamd op de grond hebt laten vallen) altijd weer kiezen bij je paard.

Wel bloedirritant want ik heb teveel wapens wil nu alleen de Springfield, varmint, pump action of automatic shotgun en sniper, en 2 revolvers.

Dat vind ik al genoeg om te jongleren die rotte carabiner en versleten pistolen heb ik niks aan.

Maar heb nog geen plek gevonden waar ik wapens kan verpatsen. Ben wel een automatic shotgun op magische wijze kwijtgeraakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 30-10-2018 21:35 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Mm kijk eens bij je paard en dan naar je wapens kijken. Als goed is moet elk gevonden wapen daar staan. Als je er een laat vallen spawnt dat wapen bij het paard in zijn tas!
Volgens mij met de Gunslinger pistolen niet.. Als je de vorige dropped om de ander op te pakken in het volgende duel, is ie weg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:58
Is er wel een hotel in St. Dennis? Ik ben er eindelijk door de main quest, maar mijn personage heeft een bad nodig en kan geen bad/slaap plek vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Westland1940 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:37:
Is er wel een hotel in St. Dennis? Ik ben er eindelijk door de main quest, maar mijn personage heeft een bad nodig en kan geen bad/slaap plek vinden.
Saloons. Daar kun je meestal, naast drinken en gokken, ook slapen en een bad nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Westland1940
Yonix schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:38:
[...]

Saloons. Daar kun je meestal, naast drinken en gokken, ook slapen en een bad nemen.
Top, werd niet heel duidelijk aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:36:
[...]

Volgens mij met de Gunslinger pistolen niet.. Als je de vorige dropped om de ander op te pakken in het volgende duel, is ie weg..
Mmm dat is wel raar dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Toevallig al iemand omgekeken naar die Gold Medals? Wat een ellende wordt dat zeg om er 70 te halen voor die Trophy ... Ik zit pas op 9 maar met Replays wordt het allemaal maar moeilijker omdat je dan niet al je items etc. kunt gebruiken (dit kun je de 1e keer dat je missie doet wél) :/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik vind de uitleg inderdaad ondermaats. Tijdens het eerste duel ben ik zeker 5 keer dood gegaan en uiteindelijk wist ik nog steeds niet precies hoe het werkte. De tooltip verschijnt in beeld terwijl de actie al bezig is en je hebt geen idee wat de bedoeling is. Erg vervelend. Zet de game even op pauze zodat we de tooltip kunnen lezen.

Ook vind ik ik het vervelend doodgaan in deze game. In plaats van dat je laatste savegame laadt, wordt je teruggezet in de wereld en ben je geld en items kwijt die je bij je had (bijv een pelt). Erg vreemd voor een game die het realisme zo erg nastreeft.. uiteindelijk laadt ik daarna weer een savegame, maar soms lukt dat niet en heeft de game al ge-autosaved na je dood.

De controls vindt ik verder wel oké, maar het wapen en item wheel vind ik niet echt soepel. Het is soms erg vervelend het juiste wapen te selecteren (zeker omdat het elke keer opnieuw moet als je van je paard af gaat). Dat heeft mij ook al een aantal keer doodgaan gekost.

Verder vind ik de letters overal veel te klein. Wapen en item wiel is slecht te lezen, en de knoppen zijn slecht leesbaar. In de map moet ik ook standaard maximaal inzoomen om te zien wat er staat, en brieven zijn bijna niet te lezen. Ik zou dit graag wat groter willen schalen. En dan zit ik achter een 46" tv... Moet tegenwoordig ook nog wel groot genoeg zijn toch.... Ik zie bijna het verschil tussen het rondje en vierkantje niet, maar met mijn ogen is echt niets mis.

Buiten deze kleine zeurpuntjes is het een geweldige game. Ook het tempo en rustig aan doen ligt mij wel.

Wat betreft de medals.. voor een game die zo traag is en alles rustig verloopt vind ik het echt een domme keuze dat de meeste medals afhankelijk zijn van een bepaalde tijdslimiet. Slechte keuze. Ik zal het ook zeker niet gaan proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 30-10-2018 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Oké, terug komend op een hotel in St Dennis. Ik sta zojuist in saloon "Schiffer Brewery" maar ik kan daar niet iemand aanspreken voor een kamer of bad, alleen voor drinken. Ben naar boven gegaan in dat gebouw maar zag daar ook verder niks. |:(

Edit: Gevonden, die bartender heeft de optie Lodging>bath-rent room etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Westland1940 op 30-10-2018 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Divak schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:52:
Ik vind de uitleg inderdaad ondermaats. Tijdens het eerste duel ben ik zeker 5 keer dood gegaan en uiteindelijk wist ik nog steeds niet precies hoe het werkte. De tooltip verschijnt in beeld terwijl de actie al bezig is en je hebt geen idee wat de bedoeling is. Erg vervelend. Zet de game even op pauze zodat we de tooltip kunnen lezen.

Ook vind ik ik het vervelend doodgaan in deze game. In plaats van dat je laatste savegame laadt, wordt je teruggezet in de wereld en ben je geld en items kwijt die je bij je had (bijv een pelt). Erg vreemd voor een game die het realisme zo erg nastreeft.. uiteindelijk laadt ik daarna weer een savegame, maar soms lukt dat niet en heeft de game al ge-autosaved na je dood.

De controls vindt ik verder wel oké, maar het wapen en item wheel vind ik niet echt soepel. Het is soms erg vervelend het juiste wapen te selecteren (zeker omdat het elke keer opnieuw moet als je van je paard af gaat). Dat heeft mij ook al een aantal keer doodgaan gekost.

Verder vind ik de letters overal veel te klein. Wapen en item wiel is slecht te lezen, en de knoppen zijn slecht leesbaar. In de map moet ik ook standaard maximaal inzoomen om te zien wat er staat, en brieven zijn bijna niet te lezen. Ik zou dit graag wat groter willen schalen. En dan zit ik achter een 46" tv... Moet tegenwoordig ook nog wel groot genoeg zijn toch.... Ik zie bijna het verschil tussen het rondje en vierkantje niet, maar met mijn ogen is echt niets mis.

Buiten deze kleine zeurpuntjes is het een geweldige game. Ook het tempo en rustig aan doen ligt mij wel.

Wat betreft de medals.. voor een game die zo traag is en alles rustig verloopt vind ik het echt een domme keuze dat de meeste medals afhankelijk zijn van een bepaalde tijdslimiet. Slechte keuze. Ik zal het ook zeker niet gaan proberen.
Terechte kritiekpunten. Helemaal mee eens :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:22
Was dit al gepost? De game bevat dus klaarblijkelijk upscaled SDR naar 10-bit in plaats van echte HDR.

https://www.techradar.com...-is-faking-its-hdr-output

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hoe verder ik kom in de game hoe leuker ik hem begin te vinden. Zijn voor mij nog steeds wel een paar punten die ik niet goed begrijp (dead eye bijvoorbeeld). Moet ik even een keer op mijn gemak opzoeken. In de proloog kon je dead eye activeren en dan zette hij een marker op elke enemy die je aanraakte met je crosshair, dat doet hij niet meer. Gebruik het ook nooit meer.

Heb nog, ver in chapter 3, het beginpaard. Bij mij nog niet 1 x de war horse in de stables tegengekomen, terwijl ik wel de preorder bonus heb geïnstalleerd.

Mijn paard is ook echt een klungel eersteklas.

Vind de game echt super vermakelijk en begin steeds beter bepaalde designkeuzes te begrijpen.

Wat ik wel een gemiste kans vind is dat je tot online geen coop kunt doen in missies online. Dat zou op zich best leuk zijn om mensen uit te nodigen in je story line.

De fence snap ik ook nog niets van. Die ligt bij mij altijd laveloos voor zijn hut, kan niets kopen of verkopen bij die gast. Het icoontje is ook zon bordje voor aan de deur met een kruisje erdoor. Alsof hij dicht is zeg maar, maar dat is hij altijd.

[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 30-10-2018 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Kan iedereen aanraden om die Arabian te temmen bij Lake Isabella. Wat een waanzinnig paard is dat.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
Ik heb een Arabian gestolen van een bounty hunter (een witte)
is mijn main horse nu, heeft goede stats en heeft ''Elite''

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar kun je je horse een naam geven (heb nog steeds het begin paard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
-SaveMe- schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:22:
Waar kun je je horse een naam geven (heb nog steeds het begin paard)
Stables.
Rivanov schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:05:
Was dit al gepost? De game bevat dus klaarblijkelijk upscaled SDR naar 10-bit in plaats van echte HDR.

https://www.techradar.com...-is-faking-its-hdr-output
Dit verklaart de problemen die gamers, ook Tweakers hier (myself included), ervaren bij het kalibreren van de HDR.

[ Voor 51% gewijzigd door Yonix op 30-10-2018 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thanks! Die ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• To easy
Iedereen met dat witte paard begint een beetje de lone ranger te worden haha. Ik zelf heb zwart paard met 8 speed en 6 acc en dat kan naar 10 en 8 en vind dat prima. Ben niet zo van een fel wit paard in het wilde westen. Ben geen prins op het witte paard maar een OUTLAW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:26:
[...]

Als je Fugly, Cooky of Ofcourses in de stal ziet staan geef ze ff een klontje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je altijd gelijk negative honor als je een crime pleegt ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
-SaveMe- schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:30:
Krijg je altijd gelijk negative honor als je een crime pleegt ?
denk het, ik probeer maxed crime te zijn :D
ik kill iedereen die ik tegenkom :D

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 30-10-2018 22:36 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:26:
[...]

In Valentine aan het einde van de straat vlakbij het hotel, saloon en butcher. In Saint Denis bij het water als je met de trein binnenrijd vanaf die ‘foto missie’.. (als je die gedaan hebt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21

The_Worst

Unox

:F

Wat gejaagd, ga naar de slager om mijn spul te verkopen. Het is nacht dus ik moet tot de volgende ochtend wachten. Geen probleem, paard wordt automatisch verplaatst. Handel verkocht voor een aantal dollars stapt Arthur op het verkeerde paard. :z Bounty, wanted level en ik word neergeknald dus ook nog medische kosten. Tot zover mijn winst. ;w :+

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
De logica in het paarden temmen heb ik ook nog niet.
Ging uiteraard ook op zoek naar het witte paard in de sneeuw, en bij de eerste poging meteen gevonden.
Eenmaal op het paard al redelijk snel eraf gegooid om verleend het beest in een sneeuwstorm te zien verdwijnen.
Een zie zo'n wit paard maar weer terug te vinden in de sneeuw....

Wel op de bison kunnen jagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Yonix schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:25:
[...]

Stables.

[...]

Dit verklaart de problemen die gamers, ook Tweakers hier (myself included), ervaren bij het kalibreren van de HDR.
Las het ook al ja! Wat een domper, RDR2 was toch wel de hoofdrede dat ik een LG OLED heb aangeschaft. Vond de hdr implementatie al mwhaw, maar het blijkt dus gewoon upscaled sdr...

Blijf denk ik toch bij HDR, zeker omdat ik anders via instellingen op mijn xbox continu moet gaan switchen, aangezien de xbox versie geen HDR schakelaar heeft. Vind de SDR versie daarnaast te overdreven in kleurgebruik, daar waar het er bij hdr realistischer oogt. Toch een gemiste kans! Hoop dat rockstar met een update komt. Maar verwacht van niet. Al dan niet omdat het technisch gezien niet mogelijk is, en anders omdat rockstar wat arrogant kan zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door swoutr op 30-10-2018 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:22
swoutr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:00:
[...]

Las het ook al ja! Wat een domper, RDR2 was een van de redenen dat ik een LG OLED heb aangeschaft. Vond de hdr implementatie al mwhaw, maar het blijkt dus gewoon upscaled sdr...
Maar de echte HDR klachten zijn met name zichtbaar op non-OLED schermen. Op mijn LG OLED ziet het er in HDR gewoon prima uit. Ben wel benieuwd of Rockstar hier nog een update voor gaat uitbrengen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:56
RedHat schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:07:
Hoe verder ik kom in de game hoe leuker ik hem begin te vinden. Zijn voor mij nog steeds wel een paar punten die ik niet goed begrijp (dead eye bijvoorbeeld). Moet ik even een keer op mijn gemak opzoeken. In de proloog kon je dead eye activeren en dan zette hij een marker op elke enemy die je aanraakte met je crosshair, dat doet hij niet meer. Gebruik het ook nooit meer.

Heb nog, ver in chapter 3, het beginpaard. Bij mij nog niet 1 x de war horse in de stables tegengekomen, terwijl ik wel de preorder bonus heb geïnstalleerd.

Mijn paard is ook echt een klungel eersteklas.

Vind de game echt super vermakelijk en begin steeds beter bepaalde designkeuzes te begrijpen.

Wat ik wel een gemiste kans vind is dat je tot online geen coop kunt doen in missies online. Dat zou op zich best leuk zijn om mensen uit te nodigen in je story line.

De fence snap ik ook nog niets van. Die ligt bij mij altijd laveloos voor zijn hut, kan niets kopen of verkopen bij die gast. Het icoontje is ook zon bordje voor aan de deur met een kruisje erdoor. Alsof hij dicht is zeg maar, maar dat is hij altijd.
Je dead eye moet je op een gegeven moment zelf doen, dus rechter thumbstick is activeren en dan kan je met RB/R1 zelf de plekken bepalen waar je schiet. Werkt als een zonnetje!

Online coop ben ik met je eens, dat zou echt super zijn.

Wat betreft de fence, daar kan je je spullen aan verkopen. De eerste fence die ik tegen kwam was bij de emerald range. Soms zit er een slotje op, maar ik kreeg dan altijd de melding of ik even wou wachten.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Rivanov schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:08:
[...]

Maar de echte HDR klachten zijn met name zichtbaar op non-OLED schermen. Op mijn LG OLED ziet het er in HDR gewoon prima uit. Ben wel benieuwd of Rockstar hier nog een update voor gaat uitbrengen.
Alsnog zijn de kleuren gewoon platgeslagen. En idd ik ben het er mee eens dat het er niet zo heel slecht uitziet hoor, maar je mist wel gewoon de diepe kleuren.

HDTVtest heeft er een goede video over gemaakt, ik vergelijk het voor mezelf met een JPG in photoshop donkerder of lichter trekken, je maakt de foto gewoon kapot, je mist enorm veel data.

YouTube: Red Dead Redemption 2 4K HDR Analysis... It's Faked from SDR.

Maar idd, ik vind de game ook nog steeds een stuk beter ogen in HDR... SDR oogt wat nep.

Once you go HDR you never go .....back haha

[ Voor 7% gewijzigd door swoutr op 30-10-2018 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ben nu een beetje bezig met die gunslinger missie maar hoe kan ik alle 4 die guns bewaren dan? Heb er nu 2 maar ben nu bij de 3e en dan word het toch lastig denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
mike30 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 00:03:
Ben nu een beetje bezig met die gunslinger missie maar hoe kan ik alle 4 die guns bewaren dan? Heb er nu 2 maar ben nu bij de 3e en dan word het toch lastig denk ik?
Ow Damn.. Moet je die bewaren? Net klaar maar heb er maar eentje volgens mij.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 16-09 00:34
ourplayground schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:09:
[...]

Je dead eye moet je op een gegeven moment zelf doen, dus rechter thumbstick is activeren en dan kan je met RB/R1 zelf de plekken bepalen waar je schiet. Werkt als een zonnetje!

Online coop ben ik met je eens, dat zou echt super zijn.

Wat betreft de fence, daar kan je je spullen aan verkopen. De eerste fence die ik tegen kwam was bij de emerald range. Soms zit er een slotje op, maar ik kreeg dan altijd de melding of ik even wou wachten.
Die fence heb ik net wel even goed gebruikt. Werd dood geschoten en m’n paard ook (R.I.P. Frikandel), had er zwaar de ziekte in. Daarna herinnerde ik mij dat je [spoiler] die koets moest stelen en bij hem naar binnen kon rijden. Geprobeerd een koets te stelen en aantal keer herhaald. Hoogste bedrag wat ik kreeg voor een koets was 40 dollar. Erna gelijk een leuk paard gekocht en goed aangekleed :9 Nu weer even uitmelken en nog wat upgrades voor de andere dingen kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
dutchgio schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:00:
De logica in het paarden temmen heb ik ook nog niet.
Ging uiteraard ook op zoek naar het witte paard in de sneeuw, en bij de eerste poging meteen gevonden.
Eenmaal op het paard al redelijk snel eraf gegooid om verleend het beest in een sneeuwstorm te zien verdwijnen.
Een zie zo'n wit paard maar weer terug te vinden in de sneeuw....

Wel op de bison kunnen jagen. ;)
Eerste keren werd ik er ook afgegooid; ik bewoog de pook alleen naar links/rechts als het paard aan het draaien was; dat was dus verkeerd. Ik had toen nog niet door dat je de linkerpook volledig naar beneden moet drukken (op een klok: 6 uur). En vanuit daar naar links/rechts moet sturen. Gaat paard naar links, stuur je naar 4 uur; gaat paard naar rechts, stuur je naar 8 uur. Zodra die niet cirkelt, terug naar 6 uur.

Toen was het paard vrij snel getemd. Blijf daarna zitten en geef hem continue complimentjes met L3 (pook indrukken) terwijl je er langzaam op rijd, totdat je je paarden-relatie level 1 hebt gehaald. (kostte me maar ~5 minuten ofzo) Dan pas afstappen en zadel overzetten. Anders loop je risico dat die er alsnog vandoor gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Marcade op 31-10-2018 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik vermaak me ook goed met deze game. Waar ik me wel erg aan irriteer is het aimen. Ik heb altijd met muis gemikt dus het is deels denk ik ook gewenning, maar ik snap niks van die aim-assist. Als ik ADS locked hij op een enemy en blijft hij ook locked als de enemy beweegt, maar als ik al ingezoomt ben heb ik 0 aim-assist en dan is aimen echt heel lastig met de joystick, zeker op bewegende enemies. Heb al in de settings gekeken maar ik vond daar niet echt iets wat het probleem op zou lossen.

Ben inmiddels bij de missie waar je een oliewagen moet stelen omdat ik stom ben 3x dood gegaan, missie was kennelijk nog niet begonnen dus ik respawnde gewoon en kreeg 3x -35 dollar. Best jammer, ik had veel beter moeten kijken waar de wagen stond maar ik klom op het terrein op plekken waar geen guards keken, en die draaien zich dan mysterieus om en beginnen gelijk met schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:12
mike30 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 00:03:
No worries, als je ze 1x oppakt dan zitten ze permanent in het zadel van je paard en kun je switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

DutchOwnage schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:24:
[...]

Rob en loot je dan alles en iedereen wat op je pad komt, buiten de stad? Kom vaak genoeg mensen tegen te paard of met de koets maar die laat ik gewoon passeren. Misschien moet ik dan toch wat meer de bad guy uit gaan hangen?
Nee dan zou je er een dagtaak aan hebben, als ik iemand groet en hij is bijdehand dan gaat ie er meestal wel aan, doen ze aardig dan ben ik het ook >:) . Ik rob zoieso niet zo heel veel, kan ze net zo goed meteen neer schieten denk ik. Vandaag redde ik 2 gevangenen uit zo een kooikar en er bleven maar mensen komen die witness waren, echt dat hele kruispunt lag bezaaid met lijken die ik kon looten. Begint met 1 klein dingetje rn voor je het weet is het een slachtparty xD.

Ik vergis me echt zo vaak met de controlls, wil ik stoppen met mn paard BAM! Oeps druk ik r2 ipv r1 weer iemand dood die ik kan looten :X vandaag wilde ik op mn paard springen en net als ik dat wil doen loopt er een agent voor me langs, die tacklede ik echt zo hard, schrok er van. In de grote stad heb je dan echt gelijk een hele politie macht achter je aan. Ik vermaak me echt met deze game, ik doe nooit wat ik van plan ben omdat er altijd wel weer iets tussen komt ;)
Brogala schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 01:47:
Ik vermaak me ook goed met deze game. Waar ik me wel erg aan irriteer is het aimen. Ik heb altijd met muis gemikt dus het is deels denk ik ook gewenning, maar ik snap niks van die aim-assist. Als ik ADS locked hij op een enemy en blijft hij ook locked als de enemy beweegt, maar als ik al ingezoomt ben heb ik 0 aim-assist en dan is aimen echt heel lastig met de joystick, zeker op bewegende enemies. Heb al in de settings gekeken maar ik vond daar niet echt iets wat het probleem op zou lossen.

Ben inmiddels bij de missie waar je een oliewagen moet stelen omdat ik stom ben 3x dood gegaan, missie was kennelijk nog niet begonnen dus ik respawnde gewoon en kreeg 3x -35 dollar. Best jammer, ik had veel beter moeten kijken waar de wagen stond maar ik klom op het terrein op plekken waar geen guards keken, en die draaien zich dan mysterieus om en beginnen gelijk met schieten.
Met aim assist moet je gewoon snel schieten, L2 en gelijk R2, snel tikje sturen naar het volgende doel , L2,R2 enz. Ik gebruik zelden een vizier omdat je zonder vizier vrij snel doelen kan wisselen en flink kan moorden

[ Voor 31% gewijzigd door Freakiebeakie op 31-10-2018 02:33 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
Nog even een stomme vraag....ik heb net die gunslingers klaar maar nou is die gast die die foto's wilde in geen velden of wegen te bekennen. Komt die na een tijdje weer tevoorschijn op de map? Eigenlijk zou je gewoon een waypoint moeten krijgen zodra de missie klaar is. Inleveren en op naar de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-09 20:04
mike30 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 03:01:
Nog even een stomme vraag....ik heb net die gunslingers klaar maar nou is die gast die die foto's wilde in geen velden of wegen te bekennen. Komt die na een tijdje weer tevoorschijn op de map? Eigenlijk zou je gewoon een waypoint moeten krijgen zodra de missie klaar is. Inleveren en op naar de volgende
Die kom je in chapter 4 weer tegen als het goed is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:50
Net de credits van Red Dead Redemption 2 voorbij zien rollen en gemengde gevoelens over dit spel.
Het is technisch bijzonder indrukwekkend, werkelijk waar. De wereld is prachtig en alles is met veel detail ontworpen en geanimeerd. Erg indrukwekkend. Het probleem daarmee, voor mij althans, is dat dit het spel niet overeind houdt en op een bepaalde manier zelfs schaadt - indrukwekkend ging voor mij op een gegeven moment over in frustrerend.
Als immersie het doel was, zijn ze dat doel naar mijn mening ver voorbij geschoten. De schijnbare zelfgenoegzaamheid waarmee alles wordt gepresenteerd zat mijn speelervaring in ieder geval danig in de weg. Te vaak werd mij de controle ontnomen door het spel om schijnbaar te pronken met het zoveelste technische hoogstandje op het gebied van animatie - kijk eens wat wij kunnen neerzetten. Er zal vast een nobeler doel dan dat zijn nagestreefd, maar dat is een sterke indruk die bij mij is achtergebleven.
Controle wegnemen bij de speler is voor mij een doodzonde en het gebeurd erg vaak en wat mij betreft volkomen onnodig. Het meest stuitende en erg vaak terugkerende voorbeeld is wanneer het spel zegt: "nee, jij mag hier niet rennen/galopperen, want redenen". Ook zijn er te veel "interactieve cut-scenes" in het spel, waarbij je totaal geen controle hebt, er niets interessants gebeurd, maar waarbij je wel simpelweg op een knop moet blijven drukken voor progressie. Dat vind ik mateloos irritant, maak er dan gewoon een cut-scene van, een die over te slaan is als het even kan. Ik weet niet of het gebrek aan een fatsoenlijk/toegankelijk fast-travel systeem hier ook aan te wijden is, maar bijzonder irritant is het wel. Het voelt alsof je geforceerd wordt om door het prachtige landschap te reizen op een astmatisch paard dat dagelijks twee balen zware shag verstouwt en iedere paar honderd meter uit ademnood in elkaar stort.

Los van frustratie op bovenstaand gebied vond ik het verhaal op een gegeven moment ook erg lang gesponnen en de toon te serieus - een sterk contrast met het origineel (Redemption, niet Revolver). Het duurt maar en het duurt maar. Nou is veel content prima en ik hou van verhalende spellen, maar een goed verhaal moet goed verteld worden en dat komt hier niet helemaal uit de verf, vind ik.
Er zaten gelukkig wel een paar sterke karakters in het spel, naast Arthur zelf, en John en Dutch als oud gedienden, vond ik Hosea, Charles en Sadie veruit het meest interessant. De rest vond ik minder boeiend, maar met zo'n waslijst aan karakters kan dat ook niet anders. Micah was ronduit vervelend. Nou was dat uiteraard ook precies de bedoeling, maar vervelend is vervelend en blijft vervelend.
Dat vond ik ook van toepassing op het verloop van de missies. Zonder specifieke dingen te spoilen, het is iedere keer hetzelfde liedje. Iemand heeft een "briljant" plan of een buitenkansje en bijna zonder uitzondering loopt het altijd helemaal fout, omdat de hele bende lijkt te bestaan uit ja-knikkers en/of totale idioten. Het was leuk geweest om eens wat meer successen te boeken, voorafgegaan door wat meer voorbereiding en misschien wat keuzes in de manier van aanpak. De aanpak in de GTA V heist missies hadden ze wat mij betreft mogen door ontwikkelen en hier gebruiken, maar helaas. Alles eindigt in totale chaos, waardoor er van de gameplay-loop niet veel meer overblijft dan telkens een potje prijsschieten (of Whac-A-Mole), waarbij iedere vijandige partij over tientallen "red shirts" beschikt, die overal en nergens vandaan komen of jou de pas afsnijden, ook al is dat laatste totaal onlogisch en inconsistent. Wat meer variatie was erg fijn geweest, zeker in combinatie met een veel beter uitgewerkt en bruikbaar stealth systeem. Dit was in het origineel niet anders, maar dat was wel ruim 8 jaar geleden.

Bovenstaande klinkt allemaal wat zuur, maar ik heb ook zeker wel plezier beleefd aan het spel! Echter wel beduidend minder dan met het origineel. Voor mij is de hele ervaring wat teleurstellend en het is zeker niet mijn Game of The Year. Als ik het met een cijfer moest beoordelen zou het van mij een 7 krijgen. Te veel irritatie en frustratie ervaren om er een hoger cijfer van te maken. Er wordt ook nog een deftige gooi gedaan naar BOY!-of-the-year (Arthur vs. paard), maar ook die gaat wat mij betreft naar een andere titel ;)

Nog wat specifieke punten, maar die bevatten gegarandeerd SPOILERS.
spoiler:
Vrij in het begin van het spel moet je een schuld innen, waarbij de arme man over Arthur heen hoest. Dat werd er nogal dik bovenop gelegd, dus ik had al zoiets van: het zal toch niet. Wel dus en ik vond het een onnodige manier om Arthur tot inkeer en aan zijn eind te laten komen. Doet wat mij betreft afbreuk aan het karakter en ik heb, sinds Wolfenstein: The New Colossus Blazkowicz in een jammerende zieke schim heeft veranderd, een hekel aan het spelen als een terminaal ziek karakter.

Micah als primaire antagonist was ook duidelijk vanaf het eerste moment dat je een missie met die totale kloothommel doet. Letterlijk iedere missie waar hij bij betrokken was, werd door zijn aanwezigheid naar beneden gehaald. En wat een stel slappe zakken in die bende dat ze niet veel eerder met hem hebben afgerekend. Iemand die zo totaal respectloos en roekeloos opereert kan nooit in zo'n bende functioneren. Ik vond het volstrekt ongeloofwaardig.

Het uitstapje naar het tropische paradijs was, onnodig, is denk ik het beste woord? Het was echt een hele rare ervaring, die niets toevoegde aan de opbouw van de spelwereld en de karakters daar in. Een volkomen op zichzelf staand stukje spel. Erg bevreemdend. Misschien ook weer een voorbeeld van: kijk eens wat wij kunnen, palmbomen zitten ook in het assortiment. Raar.

De epiloog. Mijn god die epiloog. Als je denkt dat het spel "ten einde" is en er vast nog wel een missie of twee volgt, waarin met Micah wordt afgerekend. Het is bijna een op zich zelf staand spel, zo lang duurt het ding. Red Dead Redemption 1.5. Ja het is meer content, maar de kunst van met scherpe focus een verhaal vertellen is overduidelijk echt niet aan Rockstar besteed. Letterlijk vele uren duurt het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcade
Huhu;Sean gered; party tijd in het kamp. Geloof ik wel een half uur daar rondgelopen; gedronken & geluisterd naar alle liedjes en het gezang.

Geweldig. <3

Voor dit spel moet je echt gewoon de tijd nemen. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Kwistnix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 05:49:
spoiler:
Het uitstapje naar het tropische paradijs was, onnodig, is denk ik het beste woord? Het was echt een hele rare ervaring, die niets toevoegde aan de opbouw van de spelwereld en de karakters daar in. Een volkomen op zichzelf staand stukje spel. Erg bevreemdend. Misschien ook weer een voorbeeld van: kijk eens wat wij kunnen, palmbomen zitten ook in het assortiment. Raar.
Hier kreeg ik een sterk gevoel dat ik Uncharted aan het spelen was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kut Arabian paard. Gister weer wezen zoeken. Uiteraard gevonden op de plek waar hij hoort te zijn. Uiteindelijk rustig gekregen en een lasso om zijn nek, wordt dat beest weer wild en trekt mij een stukje mee aan de lasso. Natuurlijk weer tegen die ene kleine Kilo Utrecht Tango steen aan waardoor Arthur keihard crashed. Paard weer weg.... Die komt dan ook niet meer terug, heb nog een kamp opgezet en 11 uur geslapen, maar je moet echt volgens mij helemaal uit het gebied zijn om dat paard weer te laten spawnen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 11:08
MRE-Inc schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 07:58:
Kut Arabian paard. Gister weer wezen zoeken. Uiteraard gevonden op de plek waar hij hoort te zijn. Uiteindelijk rustig gekregen en een lasso om zijn nek, wordt dat beest weer wild en trekt mij een stukje mee aan de lasso. Natuurlijk weer tegen die ene kleine Kilo Utrecht Tango steen aan waardoor Arthur keihard crashed. Paard weer weg.... Die komt dan ook niet meer terug, heb nog een kamp opgezet en 11 uur geslapen, maar je moet echt volgens mij helemaal uit het gebied zijn om dat paard weer te laten spawnen....
Tip: Save voordat je dat paard gaat temmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:54
Ik begin er een beetje in te komen, ga in ieder geval iets minder vaak dood. Alleen heb ik geen missies meer. Zijn er meer mensen met dat probleem? Nergens op de kaart zie ik gele quest givers, behalve in Blackwater maar die kan ik niet starten omdat ik daar wanted ben (ook niet af te kopen). Ik heb wel twee witte missies maar dat zijn verzamel missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:07:
Ik begin er een beetje in te komen, ga in ieder geval iets minder vaak dood. Alleen heb ik geen missies meer. Zijn er meer mensen met dat probleem? Nergens op de kaart zie ik gele quest givers, behalve in Blackwater maar die kan ik niet starten omdat ik daar wanted ben (ook niet af te kopen). Ik heb wel twee witte missies maar dat zijn verzamel missies.
Ik weet het niet zeker, maar het is die missie vlak buiten de stad, toch? Die kan je gewoon zonder problemen doen :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
greyfox1987 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:13:
[...]
Ik weet het niet zeker, maar het is die missie vlak buiten de stad, toch? Die kan je gewoon zonder problemen doen :-)
Nee ik sta er naast en krijg de melding dat ik de missie niet kan starten door mijn acties in het gebied. Ben niet eerder in het gebied geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
spoiler:
even voor mijn duidelijkheid, dit is de eerste missie die je daar uberhaupt moet doen toch?
Ik ben via het water naar de overkant gegaan, naar blackwater dus, om vervolgens zonder problemen de missie te starten. Op het punt waar dat gele vlekje op de map is zag ik al 2 mannen op de grond liggen, door een verrekijker te staren, in de animatie kon ik daar bij liggen.

Verder weet ik nog wel dat ik alles klaar had (ook de witte missies) voordat ik deze startte..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
ourplayground schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:26:
[...]

spoiler:
even voor mijn duidelijkheid, dit is de eerste missie die je daar uberhaupt moet doen toch?
Ik ben via het water naar de overkant gegaan, naar blackwater dus, om vervolgens zonder problemen de missie te starten. Op het punt waar dat gele vlekje op de map is zag ik al 2 mannen op de grond liggen, door een verrekijker te staren, in de animatie kon ik daar bij liggen.

Verder weet ik nog wel dat ik alles klaar had (ook de witte missies) voordat ik deze startte..
[spoiler]
Inderdaad, je ziet een tentje op de berg staan, moet je even naar de rand van de berg toe lopen, daar start de animatie / missie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Laatst online: 17-09 11:26
Of je gaat naar Saint Denis en koopt er eentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
z1rconium schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

Of je gaat naar Saint Denis en koopt er eentje ;)
Over kopen gesproken.. Ik zit nu op een punt waar ik ca $2500 heb, ik nieuwe kleertjes en wapens (alles ingegraveerd uiteraard) heb gekocht, mijn kamp heeft ongeveer de skyline van New York zo compleet dat ie is... Nu kan ik mijn geld besteden aan paarden, maar zijn er nog andere zaken waar ik mijn zuur en legaal verdiende centjes kan besteden? (bounty is al afbetaald...)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:30
Is dat die missie in het Wanted Dead or Alive gebied? Weet even niet meer de naam. Dat is bij mij ook de enige op dit moment, weet niet zo goed of ik die kan gaan doen. Stadje is in Lockdown zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Sinds gisteren RDR2 aan het spelen en het is echt een geweldig spel! Zit nu op 14 procent (missies).

Het enige wat me toch mateloos irriteer is dat als ik de cam naar Third Person View switch (je heb één van dichtbij en één wat verder) dat het na een missie of gunfight automatisch terugspringt naar een andere camera angle (van dichtbij dus).

Ook heb ik heel vaak dat ik R2 druk i.p.v. L2... Gisteren dus iemand in zijn borstkas geschoten terwijl ik wat wou verkopen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
Alexknl schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:05:
[...]

Is dat die missie in het Wanted Dead or Alive gebied? Weet even niet meer de naam. Dat is bij mij ook de enige op dit moment, weet niet zo goed of ik die kan gaan doen. Stadje is in Lockdown zegt hij.
Je kunt er gewoon heen, dat is ook de bedoeling. De start van de missie is aan de rand van Blackwater en niet in de stad zelf.
Voor de zekerheid maar even spoiler tags maar zo kom je er:
spoiler:
Je rijdt op een gegeven moment door het water waarbij er lawmen op een berg aan de overkant op patrouille zijn. Ontwijk die, rij door en ga vervolgens van de weg af links, recht op het missie objective af.

[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 31-10-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Thodekroo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:02:
[...]

Tip: Save voordat je dat paard gaat temmen...
:F Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht ? Zucht....

Bedankt trouwens :)

@z1rconium Hoeveel kost dat ?

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 31-10-2018 09:28 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Na inmiddels in chapter 4 beland te zijn moet ik terugkomen op mijn vorige bericht.

Inmiddels is het toch wel aardig "GTA-achtig" wat betreft het hoge gehalte actie en de hele opzet.

Eenmaal het kamp geupgrade kan snel en makkelijker reizen (niet meer elke keer verplicht eindeloos paardrijden) en ook heb ik de Cinamatic view ontdekt omdat je zo ook makkelijker lange stukken kan afleggen.

Inmiddels volgen de missies elkaar ook rap op en ze duren wat langer.

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Laatst online: 18-09 16:55
Waarom heeft iedereen zoveel moeite met die Arabian White Horse ?
Gisteren naar die plek gegaan waar je hem kan spotten en hij stond gewoon op het pad in het volle zicht.

Daarna rustig beslopen, erop gesprongen en getemd door de joystick in tegengestelde richting te houden. Nog geen 10 minuten werk aan gehad.

Wel echt een top paard trouwens. Zeker als je van je allereerste paard afkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:57
Een meer gehoorde klacht (ook van @Kwistnix ) is het missen van een goede fast travel optie. Er is inderdaad geen optie om direct vanaf overal te fast travelen maar met de trein en koets kom je toch ook een heel eind? Kost wat geld maar bij dit soort games hou je op het eind toch altijd te veel geld over dus ik maak er lekker gebruik van. En het limiteert je een beetje zodat je niet alles alleen maar fast travelt. Speelde laatst weer even Skyrim maar dat was op een gegeven moment gewoon letterlijk elke keer een andere plek op de map aanklikken, daar wat fetchen en weer een andere plek aanklikken.

Ik begrijp natuurlijk dat mensen een andere voorkeur hebben maar als je lekker het OV neemt is het allemaal prima te doen vind ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:41
Kalloewase schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:28:
Waarom heeft iedereen zoveel moeite met die Arabian White Horse ?
Gisteren naar die plek gegaan waar je hem kan spotten en hij stond gewoon op het pad in het volle zicht.

Daarna rustig beslopen, erop gesprongen en getemd door de joystick in tegengestelde richting te houden. Nog geen 10 minuten werk aan gehad.

Wel echt een top paard trouwens. Zeker als je van je allereerste paard afkomt :)
Ik wil vanavond ook eens kijken of ik hem kan bemachtigen, maar als je er éénmaal opzit, dan moet je er rechtstreeks mee naar de stables? Maar hoe zit het dan met je huidige paard en zadel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Ik heb hier wel eens wat commentaren gezien over het saven van games, ik begrijp echt niet waarom het saven van games en het laden zo slecht moet zijn in deze game.

Waarom kom ik op een centrale plek terecht en niet gewoon op dezelfde plek als toen ik het spel gesaved heb? Gisteren ben ik een van mijn tijdelijke paarden kwijt geraakt doordat ik gestopt was en het spel later weer opgestart had. Het tijdelijke paard wat ik voor die tijd verkocht had, was weer mijn tijdelijke en het nieuwe tijdelijke paard was weg |:(

Is er trouwens een maximum van paarden die je tegelijk kunt hebben? Had er gisteren 2 getemd, en met drie paarden kon ik makkelijk veel mee nemen. Je krijgt alleen wel weinig geld voor tijdelijke paarden, dus daarvoor hoef je het niet te doen. Misschien eens proberen rond een 10 stuks paarden te verzamelen en hiermee te gaan jagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Andyk125 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:30:
Ik heb hier wel eens wat commentaren gezien over het saven van games, ik begrijp echt niet waarom het saven van games en daarna het laden van games zo slecht moet zijn in deze game.
1000% mee eens, waardeloze save functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
Danielson schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:29:
[...]

Ik wil vanavond ook eens kijken of ik hem kan bemachtigen, maar als je er éénmaal opzit, dan moet je er rechtstreeks mee naar de stables? Maar hoe zit het dan met je huidige paard en zadel?
Als je er eenmaal op zit moet je nog je zadel van je oude paard afhalen en op de White horse plaatsen.
Zodra je er 1x op hebt gezeten loopt ie niet meer weg en hoef je hem ook niet meer te temmen.

Ik was toen wel me oude paard "kwijt" maar dan kon mij niet echt boeien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik heb gisteravond precies hetzelfde gedaan. Helemaal dat takke eind naar dat besneeuwde gebied gereden, en lopen zoeken naar die Arabian horse. Uiteindelijk gevonden en met moeite benaderd en erop gesprongen. Blijkbaar moet je dan dus je controller naar beneden duwen, en als het paard beweegt de tegengestelde richting in bewegen met de controller. Dat laatste deed ik, maar het naar beneden duwen niet, waardoor ik er af vloog. Vervolgens weer zoeken waar ie is, er voorzichtig naartoe en weer kalmeren. Dat heb ik in totaal wel 3 of 4 keer gedaan. Ik was er zeker 45 minuten mee bezig (2 keer een sneeuwstorm, mist, en overnachting gehad tot het paard uiteindelijk 'de-spawnde'. Het kwam niet meer terug, hoe lang ik ook zocht. Uiteindelijk maar weer zonder paard terug gereden naar Valentine. Vanavond nog maar eens opnieuw proberen met de tips die hier al eerder genoemd zijn. Hopelijk dan wel succes. Vandaag al maar eens vast nadenken hoe ik hem/haar ga noemen. :*)

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalloewase
Tip voor het Arabian White Horse:

Als je hem niet kan vinden in de sneeuw gebruik je Binoculars. Zodra je dan langs het paard beweegd, ook al zie je hem niet, dan staat links onderin de naam van het paard. Zo kun je hem makkelijker spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
robhoeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Ik heb gisteravond precies hetzelfde gedaan. Helemaal dat takke eind naar dat besneeuwde gebied gereden, en lopen zoeken naar die Arabian horse. Uiteindelijk gevonden en met moeite benaderd en erop gesprongen. Blijkbaar moet je dan dus je controller naar beneden duwen, en als het paard beweegt de tegengestelde richting in bewegen met de controller. Dat laatste deed ik, maar het naar beneden duwen niet, waardoor ik er af vloog. Vervolgens weer zoeken waar ie is, er voorzichtig naartoe en weer kalmeren. Dat heb ik in totaal wel 3 of 4 keer gedaan. Ik was er zeker 45 minuten mee bezig (2 keer een sneeuwstorm, mist, en overnachting gehad tot het paard uiteindelijk 'de-spawnde'. Het kwam niet meer terug, hoe lang ik ook zocht. Uiteindelijk maar weer zonder paard terug gereden naar Valentine. Vanavond nog maar eens opnieuw proberen met de tips die hier al eerder genoemd zijn. Hopelijk dan wel succes. Vandaag al maar eens vast nadenken hoe ik hem/haar ga noemen. :*)
Volgens mij is het zo hoe beter het paard des te lastiger het te temmen is. Gisteren een Thoroughbred getemd en normaal heb ik geen moeite met het temmen, maar deze bleef maar bokken en ik werd er ook af gegooid. Na een tweede poging is het wel gelukt trouwens, maar met veel moeite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koelman87
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-06-2024
Ook geen moeite gehad met het witte paard. Heen gereden, even moeten zoeken, aanval van 2 wolven afgeslagen en het was geregeld. Voelde echt als een soort mini-avontuur _/-\o_

Superpaard, dit wordt voor de rest van het spel mijn vaste paard (als hij niet afgeschoten wordt).

Voor de mensen die hem nog moeten temmen, zie eerder genoemde tips. Daarna het zadel van je oude paard overhevelen op je nieuwe. Als je eenmaal op je nieuwe paard zit, met L2 op je oude paard richten voor interactie en de optie Follow selecteren. Dan loopt je oude paard achter je aan en kun je hem afleveren bij de stal of hitchen bij je kamp.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb het spel niet, wil het wel heel graag (XBO), maar moest hier wel hartelijk om lachen :')

https://www.dumpert.nl/me...hiet_je_voor_je_kop_.html

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
Die komt dan ook niet meer terug, heb nog een kamp opgezet en 11 uur geslapen, maar je moet echt volgens mij helemaal uit het gebied zijn om dat paard weer te laten spawnen....
Iemand heeft volgens mij ook al eerder aangegeven dat het paard spawned als je ongeveer 30 seconden van de spawnplek bent.

Gisteravond geprobeerd. Het kostte me ongeveer 30 seconden om naar een huisje op de berg aan de onderkant te rijden. Daarheen gereden; toen weer terug en het paard was aanwezig.

(just incase er mensen zijn die dus niet gesaved hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Gisteren het spel ook gekocht. Ben er nu enkele uurtjes mee bezig en het bevalt mij tot nu toe prima. Ik ben wel bang dat het na een aantal dagen gaat irriteren dat het zo langzaam gaat allemaal. Ook al past dit volgens vele van jullie wel bij die tijd. Controllers moet ik wel echt aan wennen...

Voor mij persoonlijk is het tot nu toe (pas 4 uur mee bezig) nog niet de Game of the year... dit had ik wel verwacht en gehoopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
LENNY!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:35

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Kwistnix schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 05:49:
Net de credits van Red Dead Redemption 2 voorbij zien rollen en gemengde gevoelens over dit spel.
Het is technisch bijzonder indrukwekkend, werkelijk waar. De wereld is prachtig en alles is met veel detail ontworpen en geanimeerd. Erg indrukwekkend. Het probleem daarmee, voor mij althans, is dat dit het spel niet overeind houdt en op een bepaalde manier zelfs schaadt - indrukwekkend ging voor mij op een gegeven moment over in frustrerend.
Als immersie het doel was, zijn ze dat doel naar mijn mening ver voorbij geschoten. De schijnbare zelfgenoegzaamheid waarmee alles wordt gepresenteerd zat mijn speelervaring in ieder geval danig in de weg. Te vaak werd mij de controle ontnomen door het spel om schijnbaar te pronken met het zoveelste technische hoogstandje op het gebied van animatie - kijk eens wat wij kunnen neerzetten. Er zal vast een nobeler doel dan dat zijn nagestreefd, maar dat is een sterke indruk die bij mij is achtergebleven.
Controle wegnemen bij de speler is voor mij een doodzonde en het gebeurd erg vaak en wat mij betreft volkomen onnodig. Het meest stuitende en erg vaak terugkerende voorbeeld is wanneer het spel zegt: "nee, jij mag hier niet rennen/galopperen, want redenen". Ook zijn er te veel "interactieve cut-scenes" in het spel, waarbij je totaal geen controle hebt, er niets interessants gebeurd, maar waarbij je wel simpelweg op een knop moet blijven drukken voor progressie. Dat vind ik mateloos irritant, maak er dan gewoon een cut-scene van, een die over te slaan is als het even kan. Ik weet niet of het gebrek aan een fatsoenlijk/toegankelijk fast-travel systeem hier ook aan te wijden is, maar bijzonder irritant is het wel. Het voelt alsof je geforceerd wordt om door het prachtige landschap te reizen op een astmatisch paard dat dagelijks twee balen zware shag verstouwt en iedere paard honderd meter uit ademnood in elkaar stort.

Los van frustratie op bovenstaand gebied vond ik het verhaal op een gegeven moment ook erg lang gesponnen en de toon te serieus - een sterk contrast met het origineel (Redemption, niet Revolver). Het duurt maar en het duurt maar. Nou is veel content prima en ik hou van verhalende spellen, maar een goed verhaal moet goed moet goed verteld worden en dat komt hier niet helemaal uit de verf, vind ik.
Er zaten gelukkig wel een paar sterke karakters in het spel, naast Arthur zelf, en John en Dutch als oud gedienden, vond ik Hosea, Charles en Sadie veruit het meest interessant. De rest vond ik minder boeiend, maar met zo'n waslijst aan karakters kan dat ook niet anders. Micah was ronduit vervelend. Nou was dat uiteraard ook precies de bedoeling, maar vervelend is vervelend en blijft vervelend.
Dat vond ik ook van toepassing op het verloop van de missies. Zonder specifieke dingen te spoilen, het is iedere keer hetzelfde liedje. Iemand heeft een "briljant" plan of een buitenkansje en bijna zonder uitzondering loopt het altijd helemaal fout, omdat de hele bende lijkt te bestaan uit ja-knikkers en/of totale idioten. Het was leuk geweest om eens wat meer successen te boeken, voorafgegaan door wat meer voorbereiding en misschien wat keuzes in de manier van aanpak. De aanpak in de GTA V heist missies hadden ze wat mij betreft mogen door ontwikkelen en hier gebruiken, maar helaas. Alles eindigt in totale chaos, waardoor er van de gameplay-loop niet veel meer overblijft dan telkens een potje prijsschieten (of Whac-A-Mole), waarbij iedere vijandige partij over tientallen "red shirts" beschikt, die overal en nergens vandaan komen of jou de pas afsnijden, ook al is dat laatste totaal onlogisch en inconsistent. Wat meer variatie was erg fijn geweest, zeker in combinatie met een veel beter uitgewerkt en bruikbaar stealth systeem. Dit was in het origineel niet anders, maar dat was wel ruim 8 jaar geleden.

Bovenstaande klinkt allemaal wat zuur, maar ik heb ook zeker wel plezier beleefd aan het spel! Echter wel beduidend minder dan met het origineel. Voor mij is de hele ervaring wat teleurstellend en het is zeker niet mijn Game of The Year. Als ik het met een cijfer moest beoordelen zou het van mij een 7 krijgen. Te veel irritatie en frustratie ervaren om er een hoger cijfer van te maken. Er wordt ook nog een deftige gooi gedaan naar BOY!-of-the-year (Arthur vs. paard), maar ook die gaat wat mij betreft naar een andere titel ;)

Nog wat specifieke punten, maar die bevatten gegarandeerd SPOILERS.
spoiler:
Vrij in het begin van het spel moet je een schuld innen, waarbij de arme man over Arthur heen hoest. Dat werd er nogal dik bovenop gelegd, dus ik had al zoiets van: het zal toch niet. Wel dus en ik vond het een onnodige manier om Arthur tot inkeer en aan zijn eind te laten komen. Doet wat mij betreft afbreuk aan het karakter en ik heb, sinds Wolfenstein: The New Colossus Blazkowicz in een jammerende zieke schim heeft veranderd, een hekel aan het spelen als een terminaal ziek karakter.

Micah als primaire antagonist was ook duidelijk vanaf het eerste moment dat een missie met die totale kloothommel doet. Letterlijk iedere missie waar hij bij betrokken was, werd door zijn aanwezigheid naar beneden gehaald. En wat een stel slappe zakken in die bende dat ze niet veel eerder met hem hebben afgerekend. Iemand die zo totaal respectloos en roekeloos opereert kan nooit in zo'n bende functioneren. Ik vond het volstrekt ongeloofwaardig.

De epiloog. Mijn god die epiloog. Als je denkt dat het spel "ten einde" is en er vast nog wel een missie of twee volgt, waarin met Micah wordt afgerekend. Het is bijna een op zich zelf staand spel, zo lang duurt het ding. Red Dead Redemption 1.5. Ja het is meer content, maar de kunst van met scherpe focus een verhaal vertellen is overduidelijk echt niet aan Rockstar besteed. Letterlijk vele uren duurt het.
Kan het zijn dat je de game in sneltrein vaart door gerushed bent en je alleen op het verhaal hebt gericht? Want ik gebruik het geheel als een wild west sim en het verhaal komt op de tweede plaats. Ik heb het idee dat iedereen die van wat snellere gameplay houdt veel moeite heeft met dit spel en dat een hoop mensen er hals over kop in gedoken zijn zonder bijvoorbeeld ooit een western gekeken te hebben (dit geldt dan uiteraard niet voor jou, aangezien je RDR1 gespeeld hebt, maar uit je relaas maak ik wel op dat je het spel speelt voor het verhaal en er daarna klaar mee bent). Deze game richt zich eigenlijk op een niche naar mijn idee. RDR1 on steroids. Precies wat ik ervan wilde, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die een soepele rechtlijnige ervaring verwachten teleurgesteld zijn. Want dat is het zeker niet. Het is zo heerlijk compromisloos, wat bijzonder gewaagd is voor een AAA game die een zo groot mogelijke massa zou moeten bereiken. Ik begrijp dan ook alle kritiek helemaal, maar ik ben heel erg blij dat ik geen last heb van diezelfde kritiekpunten :)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 16-09 16:13
robhoeben schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Kun je deze beter niet vangen al zittende op je huidige paard met een lasso? Lijkt mij veel efficiënter, heb het zelf nog niet geprobeerd. Ben helaas veel te druk deze week om te kunnen gamen ;(

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
RBN026 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:46:
[...]

Kun je deze beter niet vangen al zittende op je huidige paard met een lasso? Lijkt mij veel efficiënter, heb het zelf nog niet geprobeerd. Ben helaas veel te druk deze week om te kunnen gamen ;(
Je hoeft niet eens een lasso te gebruiken. Je kan er ook gewoon heen lopen; zodra het paard zijn hartslag versneld (de PS4 controller pulse rumble versnelt) wacht je een paar seconden. De 'spook' meter loopt dan ineens af, druk je op vierkantje (Calm the horsey) en word die weer vol. Dat blijf je doen tot de de hartslag weer laag ligt, en loop je weer verder. Hoeft het paard maar 2 of 3 keer te kalmeren alvorens je op z'n rug kan springen.

Klinkt ingewikkelder dan het is maar als je het door hebt, is het een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 16-09 16:13
Marcade schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Je hoeft niet eens een lasso te gebruiken. Je kan er ook gewoon heen lopen; zodra het paard zijn hartslag versneld (de PS4 controller pulse rumble versnelt) wacht je een paar seconden. De 'spook' meter loopt dan ineens af, druk je op vierkantje (Calm the horsey) en word die weer vol. Dat blijf je doen tot de de hartslag weer laag ligt, en loop je weer verder. Hoeft het paard maar 2 of 3 keer te kalmeren alvorens je op z'n rug kan springen.

Klinkt ingewikkelder dan het is maar als je het door hebt, is het een eitje.
Ja klopt dat is ook een mogelijkheid, lasso lijkt mij makkelijker want dan heb je het paard al gevangen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 20:12
RedHat schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:07:
In de proloog kon je dead eye activeren en dan zette hij een marker op elke enemy die je aanraakte met je crosshair, dat doet hij niet meer. Gebruik het ook nooit meer.
Zo werkt het volgens mij nog steeds. Dead eye activeren, met je crosshair over de target ( of targets) En dan op schieten drukken ( 1x)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Geen spoiler toch? :9 Meer een erg leuke teaser. Goed gelachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
RBN026 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:46:
[...]

Dat heb ik ook al geprobeerd, maar het probleem daarbij is dat zodra je de lasso om het paard heen hebt gedaan je afstapt en je het touw 'binnen haalt' en zo steeds dichterbij komt. Terwijl je dat doet loopt je stamina meter naar beneden, en zodra die op 0 staat kun je het paard niet meer houden en sleept hij jou mee. Dus als je stamina vanaf het begin niet hoog genoeg is gaat dat ook niet lukken. Wat bij mij 2 keer het geval was... :F Vandaar dat ik de 'langzaam benaderen' manier maar heb geprobeerd.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myzzle
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 16:46
Zo nu al een paar avondjes lekker aan het spelen geweest. Man wat een machtige game zeg. Baal alleen enorm dat er zo ontiegelijk veel blur is op mijn scherm. Gebruik zelf een normale ps4 met een 65" samsung tv maar om mn complete character en paard is het gewoon blok blur beeld. Hoop echt dat hier verbetering in gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb deel 1 niet gespeeld maar als je dat dead eye goed doorhebt wordt het wel een feestje hoor, net iemand finaal zijn kop eraf met een dubbelloops heerlijk, ook de vooraad bier in het kamp ontdekt om je klem te buizen, totaal gemist in het eerste kamp (kleine bruine doos bij een van de wagens mocht iemand dorst hebben en het ook nog niet wist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:03

n0ss

⭐⭐⭐

Echt een tof spel alleen met de orginele PS4 in Saint Denis merk je toch de framedrops…. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:41:
Ik heb het spel niet, wil het wel heel graag (XBO), maar moest hier wel hartelijk om lachen :')

https://www.dumpert.nl/me...hiet_je_voor_je_kop_.html
Geniaal.

Maar nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat het verband is met het feit dat je het spel niet hebt en hem voor de Xbox wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
ourplayground schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:26:
[...]

spoiler:

Dan snap ik niet wat ik fout doe.. ik heb precies dat gedaan. Naar de overkant gezwommen en geprobeert te praten met de quest giver maar er gebeurde niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Ik ben absoluut geen console gamer, dus met de controls/controller had ik in het begin wel wat moeite...

MAAR een ding wat gewoon echt zo vaak mis gaat is dat je je paard wilt mounten maar Outlaw Arthur andere plannen heeft.

Arthur staat misschien wel zoals iedereen het doet tegen z'n paard aan om te willen mounten, maar helaas, hij zet liever 5 passen om een random voorbijganger bij de nek te grijpen dan te doen wat je zelf in gedachte had.

Bam, Wanted!

Iemand enige tip om dit te voorkomen ?
Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.