Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
v
PerlinNoise schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:00:
Is er een manier om alle missies te zien? Zonder naar de map te gaan en boven alle gele stipjes te hoveren om te zien wat voor missie het is?

Ook kreeg ik een wanted status door het doden van een wolf omdat deze mij aanviel. Waarom is dat?
volgens mij met pijlte naar links (ps4) krijg je je log te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Zalaroth schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Nogal logisch.. In dat geval mag je ook niet respawnen als je dood bent en blijf je dood. 8)7
Logisch zeker, maar je zou bijvoorbeeld een 10% verlaging van je bounty kunnen doen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
dvd-linden schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:20:
De guide ziet er echt geweldig uit. Straalt echt kwaliteit uit qua afwerking en wat een inhoud zeg. Met deze game kan ik voorlopig wel even zoet zijn i.c.m. de guide en de companion app.
Is deze guide een beetje nuttig los van de info die op internet is te vinden? Op powerpyx staat ook een hele uitgebreide wiki & strategy guide. Ben benieuwd of de officiële betaalde guide veel meer nuttige info geeft. Een dergelijke strategy guide heb ik nodig, omdat ik mezelf de tijd niet gun om alles zelf uit te vogelen. Vind het leuk om zaken te verzamelen, maar geen zin om een paar uur te zoeken naar dat ene bot of plaatje :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Sir_Hendro schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:35:
Het is overigens niet raadzaam om mensen te helpen. Ik zag iemand van zijn paard vallen. Dus ik stopte om te kijken wat er aan de hand is. Ik dacht, misschien kan ik hem meenemen naar het kamp om hem daar te verzorgen maar toen ik hem optilde werd dit als een crime geregistreerd waardoor ik wanted werd. Voortaan laat ik iedereen liggen als voedsel voor de roofdieren.
Dat is niet helemaal waar, soms loont het om te helpen.

spoiler:
Laatst iemand geholpen die gebeten was door een slang of iets. Je kon het bloed er uit zuigen, niet helpen of nog wat anders. Na het helpen van de man, kwam ik deze later weer tegen in een dorp. Daar mocht ik bij de gunsmit een artikel uitzoeken zonder kosten. Jammer genoeg ik niet echt een ander beter wapen uitzoeken maar het scheelde veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

D. Ninjai schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
Geen idee, misschien een hoge honor maar blijft vreemd idd.
Heb jij toevallig van kleding gewisseld? ik lees dat dit ook invloed heeft.

Als dat zo is dan ist wel irritant, bij die Micah missie had ik mij n Bandana nog omgedaan maar dat helpt blijkbaar niets. Ik lees op andere plaatsen dat je mogelijk een andere outfit en paard moet nemen voordat je met zo'n missie begint en dat je dan mogelijk geen bounty krijgt.
Andyk125 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

spoiler:
Laatst iemand geholpen die gebeten was door een slang of iets. Je kon het bloed er uit zuigen, niet helpen of nog wat anders. Na het helpen van de man, kwam ik deze later weer tegen in een dorp. Daar mocht ik bij de gunsmit een artikel uitzoeken zonder kosten. Jammer genoeg ik niet echt een ander beter wapen uitzoeken maar het scheelde veel geld.
Het loont eigenlijk altijd om te helpen, die gescripte dingen leveren altijd wat op. Eerder genoemd voorval was waarschijnlijk niet bedoeld als help mensen wel/niet event.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 30-10-2018 12:17 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Is er een manier om alle missies te zien? Zonder naar de map te gaan en boven alle gele stipjes te hoveren om te zien wat voor missie het is?

Ook kreeg ik een wanted status door het doden van een wolf omdat deze mij aanviel. Waarom is dat?
Heb je niet per ongeluk iemand zijn hond vermoord? :+ barbaar :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:09
Chaoss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:13:
[...]

Als dat zo is dan ist wel irritant, bij die Micah missie had ik mij n Bandana nog omgedaan maar dat helpt blijkbaar niets. Ik lees op andere plaatsen dat je mogelijk een andere outfit en paard moet nemen voordat je met zo'n missie begint en dat je dan mogelijk geen bounty krijgt.

[...]

Het loont eigenlijk altijd om te helpen, die gescripte dingen leveren altijd wat op. Eerder genoemd voorval was waarschijnlijk niet bedoeld als help mensen wel/niet event.
Klopt, die gast heb ik ook gehad. Ik heb hem overigens maar een drankje gegeven, dat uitzuigen vind ik zelfs digitaal nog vies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:43
FirePuma142 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:05:
[...]

Logisch zeker, maar je zou bijvoorbeeld een 10% verlaging van je bounty kunnen doen.
Waarom zou je korting moeten krijgen als je dood gaat en dus eigenlijk gewoon faalt?
Prima systeem zo. Heeft niet voor niets consequenties. Anders laat je jezelf bij iedere bounty express dood gaan.. nou leuk gameplay idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:16
Andyk125 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

spoiler:
Hm, Ik vind dit wel meevallen, zoveel wapens zijn er namelijk niet in het spel en ze zijn ook totaal niet duur ofzo dus die gun heb je ook zo zelf gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Zalaroth schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

Waarom zou je korting moeten krijgen als je dood gaat en dus eigenlijk gewoon faalt?
Prima systeem zo. Heeft niet voor niets consequenties. Anders laat je jezelf bij iedere bounty express dood gaan.. nou leuk gameplay idee.
Ik heb het niet over elke bounty, ik heb het over Dead or Alive. Dan moet je jezelf bij elke DoA 10 keer dood laten gaan. Dat kost je telkens 10% van je cash en in totaal enkele uren speeltijd. Je kunt zelfs nog een variant bedenken waarbij er na 5 keer dood bijvoorbeeld een bounty van $500 blijft staan die niet verder kan dalen.

Wat betreft het falen; ook bij missies kun je na falen checkpoints skippen, waarom niet eenzelfde (maar dan gematigd) principe voor de Dead or Alive? Hoe dan ook, de term Dead or Alive, dan heel groot in rode letters DEAD in beeld, maar status quo voor je wanted level is best apart.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tijdens de Hosea missie een item gekregen.

spoiler:
Map met dier locaties als ik het goed heb

Maar hoe kan ik deze inzien? Want voor zover ik weet (zit nu op werk, dus kan niet checken) staan de locaties nu nog steeds niet op mijn grote map.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:38:
Ik heb tijdens de Hosea missie een item gekregen.

spoiler:
Map met dier locaties als ik het goed heb

Maar hoe kan ik deze inzien? Want voor zover ik weet (zit nu op werk, dus kan niet checken) staan de locaties nu nog steeds niet op mijn grote map.
Je inventory openen met D-pad rechts (op de Xbox in ieder geval) en vervolgens naar het tabje documenten gaan. Hier staat de map tussen.

Acties:
  • +18 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

Je inventory openen met D-pad rechts (op de Xbox in ieder geval) en vervolgens naar het tabje documenten gaan. Hier staat de map tussen.
Thanks. Dus je moet deze map weer los van de hoofdmap gebruiken? Handig. 8)7

Nog wat handige tips van Reddit:

Holding start brings up the map straight away.

Holding circle/B in a menu/shop catalogue lets you exit straight away

Double tapping L1/LB lets you do a cool trick when you put away your gun

Holding R2/RT lightly allows you to draw into deadeye

Pressing up with a gun in your hand allows you to shoot into the air to scare predators away

Tapping left on the d-pad brings up a task list of requests, hunting challenges etc

Holding down lets you have quick-access to radar options (expanded, normal, compass, off)

Likewise, pressing down quickly brings up information on the screen if the map is off etc. Great for them full screen immersions!

If you press x/A in time with your horse's gallops, you won't use as much stamina, this apparently also works when Arthur is on foot

Waypoints can be enabled from the settings, I'm pretty sure they're disabled by default? Which is odd (Display settings)

Toggle to run in the settings lets you just tap x/A once to keep running (still have to tap to sprint) *If you keep x/A held whilst going into the cinematic camera view, you don't need to hold run anymore, and with a waypoint active, your horse will follow the route

That's about everything I can think of off of the top of my head, lemme know if you've got any others!

Edit:

Using the ledger in camp, after Dutch's tent has been upgraded (might be worth doing this early since more people begin to contribute), Arthur's tent can be upgraded to enable fast travel ($260)

The lasso is great and can be used for a multitude of things

You can lasso witnesses without losing honour/being caught

Lassoing large animals lets you keep them in place and get in close for a (albeit pretty brutal) knife kill without damaging the animal

Pressing down whilst in first person will enable iron sights

Crouching whilst crawling up a steep incline may help with grip and stop Arthur from falling over

If you steal a carriage, train etc. You can just whistle your horse and it will follow behind you

Holding triangle whilst on your horse will hitch up anywhere, even into the ground or a tree

Running into someone and pressing triangle will tackle them to the ground

Courtesy of u/phantomsignal "... if no one's mentioned this you can sell Legendary Buck Antlers for a trinket that improves the quality of pelt of animals you skin. Super helpful! I'm not 100% the mechanics of it, but looked like it would improve a pelt but one quality level. One good pelt would be perfect. The Legendary Buck is NW of strawberry next to an Indian Burial ground." (Fences sell the trinket, like the one in Saint Denis)

You can interact with mirrors by pressing L2+o (LT+B), thanks u/dj4y_94

"Check the chimneys", u/DavyJones317

You can hold square/X to continually loot things from cupboards etc. (thanks u/DoStuffAndStuff)

You can lasso animals that are dead in rivers and bring them towards you by holding R2/RT (u/Jinghy)

You can start a fist fight if you have a bounty and let the police arrest you by surrendering to have your bounty go away, but you will lose all your money (spend it first) (u/benedictxxii)

A dark red X after shooting someone means that their wound is fatal and they will die soon, usually accompanied by a very good animation (u/English_American)

You can equip a pocket watch from your satchel/buy one from the shop and access it from your inventory in the camera/binocular slot. Great for immersion!

Dynamite/Gunshots can be used on lockboxes to open them if you don't have a lockbreaker yet. Make sure to get rid of the horses first or they may run off (u/standingfierce)

Eagle eye can be used to locate items in the environment as well, like plants etc (u/longpantsman18)

"If anyone is trying to figure out the horse perks from bonding with your horse; RB + X from a stand still will rear your horse and it seems to get you into a gallop faster. Horse drifting is holding X while moving LT left or right and helps for dodging trees, rocks, or making wide turns. RB + A is great for stopping on a dime and making sharp turns. To get the drifting like the gameplay video, you actually dont need to drift with X. Get a little bit of speed going (tap A a couple times) and then use LT to spin in a circle. Your horse's back end will kick out like youre doing donuts and then choose a direction to peel out with your horse. No benefit really, but looks tight." (u/PsijicMonkey)

Not sure if anyone put this yet, but if you punch someone with the lasso equipped, you instantly hog tie them. (u/mattwisconsin)

You can hold triangle/Y to rest on the spot, if you're not on your horse and craft etc. This also raises stamina a bit

Left on dpad while ads switches shoulder aim.

Arthur grabs to most ledges. (Jumping rooftops in St Denise feels great.)

Full masks work better than the half bandana.

Running up to someone with a weapon and pressing RT/R2 activates a kill shot animation. Works with lasso to skip the throw. Works also after a tackle.

Activating dead eye when reloading skips animations. (u/OneManDrinkingGames)

Pressing square/X whilst aiming lets you dive and it's really cool (u/HighViscosityLuv)

Hold right next to the horse to see its cargo, this stuff also automatically appears in the shop menu as long as your horse is close

You can have an additional horse follow you around on your house for extra hunting storage (pelts/carcasses) just highlight a tamed horse and ask it to follow you (u/peg4sus)

This one might be obvious but don't be afraid to drop your guns in order to pick up new ones if you find them, your old guns can be retrieved from your saddle just like your hat. (u/bluebox_breaks)

I really like the fishing but if you don’t or you’re in a rush you can just shoot the fish. Haven’t tried it but I’m guessing dynamite probably works too. (u/KingOfTheHillBanana)

Hold X/A to continually craft ammunition at the campfire. It skips most of the animation (u/Greenmanssky) As a note, you can craft split points easily and they do more damage

You can fire from the hip by tapping R2 without holding L2, bit more inaccurate but useful in a bind and faster

You can carry multiple skins on the back of your horse (u/Pretty_Sharp)

You can recall your horse from a stable (u/TunnelVisions_3) also "If you end up in the middle of nowhere without your horse: save and reload it will be teleported near you." (u/algent)

"Wearing a mask is not always enough to hide your identity, if you're known in town people may be able to identify you from your clothing, your horse, or your custom weapons. Set up a "crime outfit" and don't wear it while you're out being a law-abiding citizen!" (u/standingfierce)

Press square/X for more customisation options

You can store multiple outfits on your horse and access them with L1 while near it

Sell all of your canned food supplies and instead cook and stow meat from your campfire. Venison and Beef give great benefits, it's easy to come by, and you won't clog up your satchel with a bunch of canned corn. (u/ChickerWings)

Throwing all the hair info out here, if anyone wants it. Everything is straight from strategy guide.

Hair tonic doubles growth rate, stackable (×4, x8)

Hair tonic lasts up to two stages of hair growth

You can only grow one increment at a time before needing a screen fade (sleeping, respawning, fast travel, cut scenes, etc.) Hair pomade applied by barber lasts 5 in game days (2 if done yourself)

Hair doesn't grow past stage 7, beard goes to 10

Beard stops growing without tonic at stage 6

GROWTH STAGES - REAL TIME:

1 - 1.6 hrs, 2 - 1.6 hrs, 3 - 3.2 hrs, 4 - 6.4 hrs, 5 - 9.6 hrs, 6 - 16 hrs 7 - 16 hrs, 8 - 12.8 hrs, 9 - 12.8 hrs, 10 - 20.8 hrs

These are all without the hair tonic buff. (u/mondomando)

Holding R1/RB will reverse (u/xreecey)

You can calm enemy horses and loot the satchels on either side (u/twiggy199)

You can jump onto your horse from elevated places, like a balcony etc

When hunting: You can hold L2, use binoculars, zoom in with a gun etc. on an animal to see the quality of its pelt

For easy flight feathers get a good vantage in an area with lots of birds, ducks, etc. Equip varmint rifle. Eat food/tonic to max deadeye. Fire a shot into the air (dpad up while aiming), then enter deadeye and shoot down the startled birds as they take off (u/Eayri)

The companion app lets you order clothes without having to go to a tailor (the desktop app too, maybe?) (u/code_gremlin)

If you're standing over multiple lootable things you can cycle through things to loot with RB (u/K1K3ST31N)

Door of the house you want to break into locked? Smash a window and climb in (u/xxlukiferxx)

You can hitch a ride by calling out to a carriage and pressing the request a ride prompt they will continue on to their* destination (u/dancashmoney)

There's usually something interesting at places you can see smoke

Circle/B on the horse will kick in the direction of the analogue

If you want to set up a camp but there is "too much activity around", just press L1 and go to the item section. Then choose the tent and release L1. Arthur will then transport instantly to a nearby place where you are able to set up camp (u/noyle)

You can do insta stealth kills on sleeping NPCs, in contrary to regular stealth kills with b/circle you have to press the trigger with the knife (u/Dead-brother)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:13

[...]

Ik probeerde iemand te helpen die ziek in zijn tent zat maar dat bleek een valstrik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las net dat RDR heeft erkend dat in sommige gevallen HDR niet goed uit de verf komt. Ze werken aan een fix :)

Edit: @Verwijderd of iemand anders - kun je ook de normale locaties van dieren dan ergens vinden? Als ik straks de boel moet upgraden, dan moet ik een hoop gaan jagen, zag ik al.

[ Voor 45% gewijzigd door bram1984 op 30-10-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb dus een legendarische dier te grazen genomen. Je zou hiervan een Trinket van kunnen kopen bij een Fence. Ik heb de pelt ervan verkocht aan de Trapper ; maar ik kan niets terug zien bij de Fence erover :(

Van een ander legendarisch dier dan weer wél.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:05
Als je gaat fast travellen; is er geen mogelijkheid om beter te zien waar je kan gaan?
Ik krijg een lijst met mogelijke bestemmingen, rechts staat een onduidelijke kaart. Maar de bestemmingen worden niet aangeduid op die kaart ofzo.
Moet je de namen gewoon vanbuiten leren?

En: Ik wil dat wit paard gaan zoeken. Als ik het kan temmen moet ik mijn zadel er opleggen denk ik?
Wat doe ik dan met mijn ander paard? Moet ik dat gewoon achterlaten? Komt die vanzelf terug in mn stable?

[ Voor 27% gewijzigd door Anton.net op 30-10-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
NotSoSteady schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:58:
[...]

Klopt, die drie wolven zijn altijd in de buurt van dat paard. Er is daar trouwens ook nog een legendary animal te vinden, echter weet ik niet welke en ik zag ook geen sporen.
Een legendary bizon loopt daar rond (meer richting dat kleine eilandje en richting het oosten).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
huiz schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Ik probeerde iemand te helpen die ziek in zijn tent zat maar dat bleek een valstrik :/
Ik werd ook eens naar binnengelokt. Was een of ander creepy gastje die mij uitnodigde in zijn blokhut… Ik had er al twijfels bij, maar mijn nieuwsgierigheid was wel wat groter… Dus ik loop naar binnen, wel met getrokken pistool uiteraard, maar werd (via een cutscene) toch verrast met een fles op mijn achterhoofd. Daarna was het een roes en werd ik de volgende ochtend achtergelaten in een verlaten weiland… :F

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Laatst online: 05-04 12:41

Wolven zijn beschermde diersoorten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:07:
Edit: @Verwijderd of iemand anders - kun je ook de normale locaties van dieren dan ergens vinden? Als ik straks de boel moet upgraden, dan moet ik een hoop gaan jagen, zag ik al.
Niet dat ik weet (mogelijk kan je hier een map voor kopen, heb ik nog niet uitgevonden) maar dieren die je doodt of kruiden die je verzameld worden wel op je map aangegeven met een icoon. Zodoende weet je dat dat type dier / kruiden te vinden is in die regio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJPostema
Las net dat RDR heeft erkend dat in sommige gevallen HDR niet goed uit de verf komt. Ze werken aan een fix :)

Die staan toch op je normale map? Als je je map opent en een beetje uitzoomt dan zie je dieren op je map staan. Bijvoorbeeld een hert. In dat gebied komen die dan veel voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Vind het wel leuk gedaan als je iemand neerschiet die op een dak oid staat, dat ze voor ze doodgaan eerst nog even een aanloopje nemen alvorens naar beneden te "vallen" deedt me denken aan die oude westerns waar ze ook altijd net iets te dramatisch (en doelbewust) ergens vanaf vielen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 14:33
Anton.net schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:11:
Als je gaat fast travellen; is er geen mogelijkheid om beter te zien waar je kan gaan?
Ik krijg een lijst met mogelijke bestemmingen, rechts staat een onduidelijke kaart. Maar de bestemmingen worden niet aangeduid op die kaart ofzo.
Moet je de namen gewoon vanbuiten leren?

En: Ik wil dat wit paard gaan zoeken. Als ik het kan temmen moet ik mijn zadel er opleggen denk ik?
Wat doe ik dan met mijn ander paard? Moet ik dat gewoon achterlaten? Komt die vanzelf terug in mn stable?
Met fast-travel kan je de map inderdaad gedeeltelijk zien. Ik weet de naam van ieder stadje dus voor mij is dit niet echt een probleem. Zover ik weet is dit de enige optie.

Je kan het witte paard temmen, je andere paard gaat als het goed is naar de stable (Ik weet niet zeker maar waarschijnlijk kan je hem ook sturen naar de stable). Anders moet je zorgen dat je eigen paard je volgt en dan na de stable gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJPostema schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:31:
[...]

Die staan toch op je normale map? Als je je map opent en een beetje uitzoomt dan zie je dieren op je map staan. Bijvoorbeeld een hert. In dat gebied komen die dan veel voor
Ah dat is me nog niet opgevallen. Holy shit man, deze game geeft met wel Bloodborne vibes qua uitzoeken en de hoeveelheid mechanics die erin zit.

Over die map gesproken: waarom kun je geen recenter op Arthur doen? Ding is zo gigantisch. Als ik er even overheen scroll, heb ik geen idee meer waar Arthur staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:56
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

Ah dat is me nog niet opgevallen. Holy shit man, deze game geeft met wel Bloodborne vibes qua uitzoeken en de hoeveelheid mechanics die erin zit.

Over die map gesproken: waarom kun je geen recenter op Arthur doen? Ding is zo gigantisch. Als ik er even overheen scroll, heb ik geen idee meer waar Arthur staat.
Kan dat niet via de Index? Je hebt een knop om de index tevoorschijn te halen. Volgens mij stond daar iets van Player tussen, kun je gewoon doorheen scrollen en dan laat ie de plek op de kaart zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

Volgens mij als je 2x op vierkantje drukt (PS4) dan gaat die automatisch terug naar de speler.
Alleen nu twijfel ik of het vierkantje was of een andere :P

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 30-10-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Bensimpel schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:19:
[...]

Heb je niet per ongeluk iemand zijn hond vermoord? :+ barbaar :+
Nope... >:)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De hele HDR implementatie blijkt ook fake te zijn :/

Red Dead Redemption 2 HDR Is Not Only Poor But Also A Fake Implementation
Red Dead Redemption 2's HDR support seems to serve no real purpose

[ Voor 13% gewijzigd door XWB op 30-10-2018 13:47 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:23
[...]

Als dat zo is dan ist wel irritant, bij die Micah missie had ik mij n Bandana nog omgedaan maar dat helpt blijkbaar niets. Ik lees op andere plaatsen dat je mogelijk een andere outfit en paard moet nemen voordat je met zo'n missie begint en dat je dan mogelijk geen bounty krijgt
Toevallig wel, ik draag mijn jas niet meer maar alleen shirt + vest.

Net een half uur bezig geweest om mijn wapens te customizen, supertof om te doen! Mooie hertjes op de kolf van mijn rifle <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 17:02
Mutatie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:02:
[...]

Vind dat altijd zo'n raar idee, een 10 is imo verdiend als het totaal plaatje bij de absolute top behoort. Als je een race wint had het ergens ook wel nog beter gekund, heb je dan geen 1e plek verdiend? Wat heb je anders aan een schaal 1-10?
Ik snap je punt maar het perfecte spel kan alleen maar voor een aantal personen bestaan en niet voor iedereen. Je kan dus effectief als reviewer een 10 geven omdat het spel op dat moment voor jou perfect is..maar (en gelukkig maar) het is slechts een mening van die persoon op dat moment. Dus mits vermelding van dit zou je die 10 kunnen zetten..tenzij het clickbaith is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
D. Ninjai schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:48:
[...]

Net een half uur bezig geweest om mijn wapens te customizen, supertof om te doen! Mooie hertjes op de kolf van mijn rifle <3
Haha Dutch moet toch zo blij met ons zijn. Vraagt dat iedereen geld doneert, ondertussen heb ik t haar van mn paard geverfd die inmiddels dood is, 40 dollar aan mn zadel uitgegevens, mn repeater gepimpt en voor 250 dollar geshopt in St. Dennis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit dit is best wel een dingetje. De game maskeert dit aardig omdat deze van zichzelf al erg mooi is, maar ik moet zeggen dat HDR in bijvoorbeeld Far Cry of Assassins Creed wel een stuk meer opvalt. Dit verklaart een hoop. En dan ook nog een HDR toggle aanbrengen.

Ik hoop echt dat dit iets wat ze bijvoorbeeld niet op tijd af kregen en dat er snel een update voor komt die echte HDR toevoegt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

haha... kampje van een Gang neergemaaid. 12 lijken om me heen .. "Rest by campfire?" ik denk ja waarom niet.. dus.. ik koppie koffie en wat eten te midden van de door mij vers omgelegde lichamen... ziek.. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Holy shit dit is best wel een dingetje. De game maskeert dit aardig omdat deze van zichzelf al erg mooi is, maar ik moet zeggen dat HDR in bijvoorbeeld Far Cry of Assassins Creed wel een stuk meer opvalt. Dit verklaart een hoop. En dan ook nog een HDR toggle aanbrengen.

Ik hoop echt dat dit iets wat ze bijvoorbeeld niet op tijd af kregen en dat er snel een update voor komt die echte HDR toevoegt.
Naast het feit dat het een fake implementatie is, of dat het niet zo goed werkt moet men zich ook afvragen of het überhaupt mogelijk is. Het kost meer rekenkracht om HDR op de juiste manier te implementeren en gezien de game en de verschillen tussen de PS4 en PS4pro, denk ik dat men echt op de limiet zit van de hardware.

Ik vindt zelfs dat de game iets te zwaar is voor sommige delen op de standaard PS4. Vooral in de steden en bij grote gebeurtenissen heeft de game last van framedrops.

De game ziet er al erg goed uit, en de PS4pro heeft al de nodige voordelen t.o.v. de PS4. Ik denk dat men misschien nog wel komt met een betere HDR optie, maar dat dit ook weer consequenties heeft op andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Naast het feit dat het een fake implementatie is, of dat het niet zo goed werkt moet men zich ook afvragen of het überhaupt mogelijk is. Het kost meer rekenkracht om HDR op de juiste manier te implementeren en gezien de game en de verschillen tussen de PS4 en PS4pro, denk ik dat men echt op de limiet zit van de hardware.

Ik vindt zelfs dat de game iets te zwaar is voor sommige delen op de standaard PS4. Vooral in de steden en bij grote gebeurtenissen heeft de game last van framedrops.

De game ziet er al erg goed uit, en de PS4pro heeft al de nodige voordelen t.o.v. de PS4. Ik denk dat men misschien nog wel komt met een betere HDR optie, maar dat dit ook weer consequenties heeft op andere zaken.
Tja TW3 is het in principe ook gelukt, hoewel dat er lang niet zo mooi uitziet. Wat mij betreft gooien ze de Pro resolutie op native 1440p. Ik zie toch geen verschil, maar als dat resources spaart.

Heeft iemand hier met een Pro + 4K TV de game trouwens al eens geprobeerd op 1080p (dus display settings op je PS4 aanpassen)? Sommige mensen zeggen dat dit scherper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:05
JessetjeNL schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Je kan het witte paard temmen, je andere paard gaat als het goed is naar de stable (Ik weet niet zeker maar waarschijnlijk kan je hem ook sturen naar de stable). Anders moet je zorgen dat je eigen paard je volgt en dan na de stable gaan.
Het is hier van de eerste keer gelukt! Ik ben gewoon met mn 2 paarden teruggereden naar Valentine.
Dit zijn wel momenten die de game heel sfeervol en uniek maken.

Verder zijn er idd wel heel veel mechanics en opties. Soms is het allemaal wat veel, waardoor ik me vaak aan de basis houd. Ik ben bang dat ik wel veel mogelijkheden/mechanics mis. Waarschijnlijk ga ik de game al hebben uitgespeeld voor ik door heb hoe alles werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
Anton.net schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:09:
[...]

Het is hier van de eerste keer gelukt! Ik ben gewoon met mn 2 paarden teruggereden naar Valentine.

Verder zijn er idd wel heel veel mechanics en opties. Soms is het allemaal wat veel, waardoor ik me vaak aan de basis houd. Ik ben bang dat ik wel veel mogelijkheden/mechanics mis. Waarschijnlijk ga ik de game al hebben uitgespeeld voor ik door heb hoe alles werkt
Klopt de game zit vol met mechanics en opties, wat ik ook leuk vind is dat ik iedere dag wel weer nieuwe dingen ontdek wat soms alles even net wat makkelijker maakt. Voordat je de game daadwerkelijk hebt uitgespeeld ben je wel een tijdje verder denk dat je tegen die tijd wel ver alles weet! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Was het al voorbij gekomen dat als je een paar keer op het hoofd van een lijk schiet, dat het dan ontploft?! _/-\o_ *O*

PSN: fonsmeister

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Laatst online: 14:56
fonsmeister schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:13:
Was het al voorbij gekomen dat als je een paar keer op het hoofd van een lijk schiet, deze dan ontploft?! _/-\o_ *O*
Moet je daarna het lijk oppakken en mee gaan lopen. Bloed blijft er met een straaltje uitlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Wat een heerlijke game. Ik speel op de standard PS4 en hij draait, op enkele drops na, prima! Manman wat een prachtige game. Laat de twijfel of het (mooi) speelbaar is op een PS4 je deze pret niet wegnemen. Er is zo verschrikkelijk veel te doen en te zien. Voordat ik alle verhalen in de ochtend in mijn (1e) kamp gehoord heb ben ik alweer een poos verder.

Gisteren ook eens voorgenomen om wat main story quets te doen.. Binnen 2 min zat ik met 3 kampgenoten aan tafel een 20 minuten te pokeren. Zucht 8)7 :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Ja het is wel een beetje overwhelming allemaal in het begin. Ik kan me voorstellen dat iemand die denkt een leuke western shooter gekocht te hebben wit wegtrekt na een uurtje. :P

Ik zit er lang genoeg in inmiddels om mijn haar en baard op maximum lengte te hebben, langer kan alleen nog via tonics, dus maar een zooitje Hair tonics gekocht. :P Max lengte valt me wel een beetje tegen, had gehoopt dat ik als zz-top door het spel kon gaan. :)

[Redactie: zz-top is een band van heul vroeger]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Iemand zijn been eraf schieten met shotgun is ook vermakelijk, liggen ze nog even kermend op de grond totdat ze out gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
[...]
Ja, dat het balkje met tips zo snel weg gaat helpt ook niet echt. Soms probeer je iets te lezen en dan komt het volgende stuk tekst er alweer overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Hebben jullie iets veranderd aan de aim instellingen? Zojuist een achtervolging gehad te paard en ik schiet werkelijk alles mis, krijg het niet onder de knie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:24:
Hebben jullie iets veranderd aan de aim instellingen? Zojuist een achtervolging gehad te paard en ik schiet werkelijk alles mis, krijg het niet onder de knie.
Ik heb die aim assist een stuk teruggeschroeft want het werkte me alleen maar tegen. Moet de juiste instellingen nog vinden want helemaal zonder assist lijkt het me heel lastig worden om iets te kunnen raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JessetjeNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
NikkiNailz schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:29:
[...]

Ik heb die aim assist een stuk teruggeschroeft want het werkte me alleen maar tegen. Moet de juiste instellingen nog vinden want helemaal zonder assist lijkt het me heel lastig worden om iets te kunnen raken.
Check deze pagina even!

https://www.reddit.com/r/...x_to_sprint_in_rdr2other/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
Zo, maar eens overnieuw beginnen. Zit al eiond in hoofdstuk 2 en denk dat ik een zooi heb gemist. Op main story na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
maartend schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:40:
Zo, maar eens overnieuw beginnen. Zit al eiond in hoofdstuk 2 en denk dat ik een zooi heb gemist. Op main story na dan.
Dan loop je toch terug? open world rpg.. kan je dan echt dingen ''missen?''. Behalve door bepaalde acties te doen die je bewust kiest neem ik aan :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 17:51
Lipst3r schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

Dan loop je toch terug? open world rpg.. kan je dan echt dingen ''missen?''. Behalve door bepaalde acties te doen die je bewust kiest neem ik aan :)
Soms een side mission gemist door niet snel te reagern. Beer in begin bijv. En dat soort meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

maartend schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Soms een side mission gemist door niet snel te reagern. Beer in begin bijv. En dat soort meuk.
Je kan toch missies replayen ? Ik zag die optie ergens toen ik door de instellingen ging.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Hmmm, ik kon die legendary beer niet meer vinden, eens graven in de instellingen van de week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

Je kan toch missies replayen ? Ik zag die optie ergens toen ik door de instellingen ging.
Ja dat geldt voor mainstories. Maar sidemissions of van die ''toevallige gebeurtenissen'' bedoel ik dan.. kunnen die ook?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Kapot schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:49:
Hmmm, ik kon die legendary beer niet meer vinden, eens graven in de instellingen van de week!
Als je de beer niet hebt vermoord of welk legendary dier dan ook, dan zal die er echt nog wel zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:18:
[...]

Ja het is wel een beetje overwhelming allemaal in het begin. Ik kan me voorstellen dat iemand die denkt een leuke western shooter gekocht te hebben wit wegtrekt na een uurtje. :P

Ik zit er lang genoeg in inmiddels om mijn haar en baard op maximum lengte te hebben, langer kan alleen nog via tonics, dus maar een zooitje Hair tonics gekocht. :P Max lengte valt me wel een beetje tegen, had gehoopt dat ik als zz-top door het spel kon gaan. :)

[Redactie: zz-top is een band van heul vroeger]
* Oogje zn hoop is de grond ingeboord.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
micmulder schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Als je de beer niet hebt vermoord of welk legendary dier dan ook, dan zal die er echt nog wel zijn :)
Die is er zeker nog inderdaad. Gewoon naar het gebied gaan en dan gaan tracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
EJPostema schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Die is er zeker nog inderdaad. Gewoon naar het gebied gaan en dan gaan tracken
Ja niet dus, niet meer te vinden, zal hem echt moeten replayen blijkbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Net even een filmpje gekeken over hoe de Arabian horse gevangen moet worden. Denk toch echt dat ik deze ga proberen te vangen op paard met een lasso.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Lipst3r schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Ja dat geldt voor mainstories. Maar sidemissions of van die ''toevallige gebeurtenissen'' bedoel ik dan.. kunnen die ook?
Sidemissions of toevallige gebeurtenissen komen volgens mij om de zoveel tijd terug als je ze niet doet.

Gisteravond wilde ik dat snelste paard proberen te vangen. Onderweg moest ik een rivier oversteken, daar stond een of andere priester in het water wat te roepen. Ben er toen voorbij gereden. Toen ik later weer terug reed, kwam die priester weer terug en kon ik alsnog met hem praten.
Kapot schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Tuurlijk niet. Het is niet zo dat een legendary dier elke keer op dezelfde plaats spawned. Ik kwam gisteren onderweg ook de witte bizon ofzo tegen. Lekker laten lopen omdat ik achter dat snelste paard aan wilde gaan. Als ik over 2 weken ofzo weer die kant op ga, is dat beest er echt nog wel, alleen niet op dezelfde plek, maar bijvoorbeeld net iets verder of dichterbij.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJPostema
[...]

Dat is wel vreemd. Want alle andere legendary animals moet je zelf zoeken en tracken. dat gaat niet via missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
[...]

Als er geen kruis door het beest staat op je map loopt ie gewoon nog ergens rond. Ff je Dead eye gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Simpelweg belachelijk voor zo'n grote game. Dit is gewoon borderline oplichterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 17:01
Heb even een vraag over legendary dieren, ik heb er 1 geschoten en geskind en de huid meegenomen op mijn paard.

Nu ben ik dood gegaan en dan ben je de huid dus kwijt.
Nu heb ik gelezen dat je dan bij de trapper in St.Denis hem dan weer kan terugkrijgen, alleen heeft hij deze niet in zijn inventory??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Nu online
Equazor_ schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:37:
Heb even een vraag over legendary dieren, ik heb er 1 geschoten en geskind en de huid meegenomen op mijn paard.

Nu ben ik dood gegaan en dan ben je de huid dus kwijt.
Nu heb ik gelezen dat je dan bij de trapper in St.Denis hem dan weer kan terugkrijgen, alleen heeft hij deze niet in zijn inventory??
Soort gelijke vraag heb ik ook. Ik heb de skin van de beer in mijn kamp gedropt, deze kan ik nu nergens meer terug vinden.

Daarnaast staat op de kaart een groot kruis door de beer, betekent dit dat hij ook niet meer beschikbaar is of kan je hem nog steeds tegen het lijf lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
@Equazor_ & @Bandeleros

Het is niet zo dat je de skin kan kopen bij de trapper of dat deze in zn inventory zit. De skin is wel unlocked bij de trapper en je dus wel de kleding laten maken die je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Laatst online: 05-04 12:41
Bandeleros schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:43:
[...]

Soort gelijke vraag heb ik ook. Ik heb de skin van de beer in mijn kamp gedropt, deze kan ik nu nergens meer terug vinden.

Daarnaast staat op de kaart een groot kruis door de beer, betekent dit dat hij ook niet meer beschikbaar is of kan je hem nog steeds tegen het lijf lopen?
Alle Legendary Animals kun je maar 1 keer doden. Eenmaal dood komen ze niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Chaoss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

Ik vraag me af of die percentages wel kloppen, ik zit net in chapter 3 en hij staat bij mij (geloof ik) op 39% terwijl ik nog bijna niets met hunting, crafting, treasure hunts, etc heb gedaan.
Hoe kom je verder tot chapter 3?
Ik heb maar 1 story mission (geel) en dit is in Blackwater.
Als ik blackwater probeer binnen te gaan wordt ik direct overhoop geschoten (dead or alive status)
;w

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizarre410
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 12:55
Ik heb in een missie schijnbaar werpmessen gekregen van Bill. Ik weet niet hoe ik ze moet activeren, laat staan gooien. Iemand die kan helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
bizarre410 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:47:
Ik heb in een missie schijnbaar werpmessen gekregen van Bill. Ik weet niet hoe ik ze moet activeren, laat staan gooien. Iemand die kan helpen?
Je kunt ze selecteren bij je paard, op de plaats van je lasso kun je switchen naar throwing knifes en ook dynamite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Nu online
@EJPostema & @Hindelaufen

Thanks! Als ik het dus goed begrijp unlock je de skin na het doden van de legend, ongeacht of je deze dropt in je kamp, verkoopt of afgeeft bij de trapper. (uiteraard heeft 1 van deze opties invloed op je cash).

Zodra deze unlocked is kan je er dingen van laten maken waar je uiteraard voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Legendary animals hebben niets met missies te maken. Ze zijn alleen niet altijd op dezelfde plaats. Soms zijn ze zelfs op een bepaald moment van de dag niet te vinden ('s avonds bijvoorbeeld). Als je dat dier nog niet afgemaakt hebt, is ie er absoluut nog. Je hoeft niks opnieuw te starten o.i.d. Gewoon even tracken en klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hier staan ook fijne tips tussen.

Je kan dus bijvoorbeeld Dead Eye al actieren terwijl je gun nog in de holster zit (handig voor als je bijvoorbeeld omsingeld bent. Blijkbaar is je paard hitchen goed voor bonding. Oh en je kan dus ook dodgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 20:12
lux schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

Als ik blackwater probeer binnen te gaan wordt ik direct overhoop geschoten (dead or alive status)
;w
Die missie kun je wel gewoon doen, alleen zorgen dat je ongezien bij je maten komt :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

;w
spoiler: blackwater
Zorg dat je van de main road af blijft terwijl je daarheen gaat. Als je toch gevonden wordt, gebruik Dead Eye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Ben benieuwd of je je progress in the online public beta ook zal meenemen naar de final versie. Sowieso zal er wel weer wat shark-card achtigs komen natuurlijk, maar dan misschien pas in de final versie.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:04:
[...]
spoiler: blackwater
Zorg dat je van de main road af blijft terwijl je daarheen gaat. Als je toch gevonden wordt, gebruik Dead Eye!
Ga ik eens proberen dan! _/-\o_

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Laatst online: 12:59
Even in spoiler tags voor het geval dat:

spoiler: title
Je kan zelf een route uitstippelen om daar ongezien te komen. Als je blind de "GPS" volgt ben je inderdaad snel gezien. Maar als je zelf even slim een route uitstippelt gebruik makend van de kaart kan je daar ongezien en zonder schade komen.
[...]

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasper1985 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:33:
Even in spoiler tags voor het geval dat:

spoiler: title
Je kan zelf een route uitstippelen om daar ongezien te komen. Als je blind de "GPS" volgt ben je inderdaad snel gezien. Maar als je zelf even slim een route uitstippelt gebruik makend van de kaart kan je daar ongezien en zonder schade komen.

[...]
Kun je onder quotes reageren in plaats van erboven? Dat maakt het een stuk leesbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Een zeer handige tip die ik tegen kwam:
Als je een waypoint aanzet en je gaat onderweg dan kan je de cinema mode aanzetten. Hij gaat dan automatisch naar zijn bestemming. Superhandig om even tot rust te komen of wat anders te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Drial schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:44:
Een zeer handige tip die ik tegen kwam:
Als je een waypoint aanzet en je gaat onderweg dan kan je de cinema mode aanzetten. Hij gaat dan automatisch naar zijn bestemming. Superhandig om even tot rust te komen of wat anders te doen.
Die is bekend. Ik heb ook al meerdere malen gelezen dat je paard zich dan automatisch te pletter rijdt tegen of onder een trein.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:17
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:45:
[...]
Die is bekend. Ik heb ook al meerdere malen gelezen dat je paard zich dan automatisch te pletter rijdt tegen of onder een trein.
Hier staan wat mooie voorbeelden :+
https://www.theverge.com/...orse-cinematic-mode-fails

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

NikkiNailz schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Simpelweg belachelijk voor zo'n grote game. Dit is gewoon borderline oplichterij.
Nou poeh poeh wat een oplichterij, de game is gewoon al prachtig zoals die is.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Vinden jullie ook niet dat je best snel door de random encounters heen gaat? Ik heb er al 17 van de 25 gehad terwijl ik pas in chapter 2 zit. Of zijn er meer, maar tellen die 25 ervan alleen voor de 100% completion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik blijf de melding linksbovenin beeld maar houden dat mijn dead eye core leeg is. Of ik nu slaap, sigaren rook of eet, de melding blijft staan. Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:00
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:45:
[...]

Niet lezen, gewoon zelf spelen, ik heb dit 0x meegemaakt. Wel soms met paarden die je tegemoet komt op de weg ergens heen, ontwijken doet die niet bepaald in de cinema mode :P Het is dan ook niet Amsterdam Centraal qua treinen, die ene trein wat je heeeel soms tegenkomt, dan moet je dus ook nog eens in cinema mode zitten en net op die plek lopen. Kans is bijna 0.

Uiteraard kan je ergens heel lang wachten, een missie aanzetten, blijven wachten tot er een trein komt en dan snel snel cinema mode aan en lopen. Ja dan heb je wel een kans om tegen een trein aan te lopen, buiten dit is die kans simpelweg bijna 0.

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 30-10-2018 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Wat een heerlijke game zeg, heb er sinds vrijdag denk ik zo'n 20 uur opzitten en heb voor mijn gevoel pas 10% ontdekt. Mijn Honor is erg laag (livin' the outlaw life), ik ben inmiddels doodgebeten door een Alligator en de random encounters zijn geweldig. Inmiddels ook Saint Denis ontdekt en gelukkig zakt mijn PS4 Pro niet helemaal in qua FPS.

Ook ik probeer bewust niet alle challenges aan te gaan en op internet uit te zoeken hoe ze moeten, maar gewoon te genieten; die challenges komen later wel.

Ik dacht dat GTA V al groot was, maar dit is toch echt bizar! Hoe ze zo'n grote game hebben gemaakt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daarstraks met Mooncake in Cinematic mode onder een trein gelopen :'(

Moest ver reizen en ging ff koffie halen terwijl t beestje verder galoppeerde.. Toen ik terug kwam lag Arthur op de grond naast de rails en zag ik Mooncake al koprollend en krijsend onder de trein voortgesleurd worden :'(

Toen ik m eindelijk had ingehaald en t beestje in een bocht werd wegeslingerd, was ze morsdood :'(

Reviven was niet meer mogelijk en in paniek heb ik een game (van veel eerder) moeten loaden om haar terug te krijgen.. Om een of andere reden was de autosave overschreven ná het ongeluk :'(

Gelukkig is ze nou weer terug <3

Het is namelijk dus echt zo dat gevangen paarden NIET meer terugkomen nadat ze dood zijn :/

-

@bram1984 & @LopendeVogel Ik kan dus bevestigen dat het zeker wel gebeurt. Helaas heb ik mn opname functie op 1 min staan, en tegen de tijd dat ik weer over de chaos en paniek heen was, was het moment voorbij..

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 30-10-2018 17:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Soccer98 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:05:
Vinden jullie ook niet dat je best snel door de random encounters heen gaat? Ik heb er al 17 van de 25 gehad terwijl ik pas in chapter 2 zit. Of zijn er meer, maar tellen die 25 ervan alleen voor de 100% completion?
Het is dat laatste. Er is meer te doen dan nodig is voor 100%.

@poor Leno Ik ben al een paard 4. Ik ben ze maar gaan zien als vervoersmiddel ipv als vriend. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Ik dacht dat GTA V al groot was, maar dit is toch echt bizar! Hoe ze zo'n grote game hebben gemaakt...
Ben ik het wel mee eens, maar let wel; GTA wereld is meer crowded. Hier is het voornamelijk natuur.

[ Voor 44% gewijzigd door RMX op 30-10-2018 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:00
poor Leno schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:18:
[...]

Daarstraks met Mooncake in Cinematic mode onder een trein gelopen :'(

Moest ver reizen en ging ff koffie halen terwijl t beestje verder galoppeerde.. Toen ik terug kwam lag Arthur op de grond naast de rails en zag ik Mooncake al koprollend en krijsend onder de trein voortgesleurd worden :'(

Toen ik m eindelijk had ingehaald en t beestje in een bocht werd wegeslingerd, was ze morsdood :'(

Reviven was niet meer mogelijk en in paniek heb ik een game (van veel eerder) moeten loaden om haar terug te krijgen.. Om een of andere reden was de autosave overschreven ná het ongeluk :'(

Gelukkig is ze nou weer terug <3

Het is namelijk dus echt zo dat gevangen paarden NIET meer terugkomen nadat ze dood zijn :/

-

@bram1984 & @LopendeVogel Ik kan dus bevestigen dat het zeker wel gebeurt. Helaas heb ik mn opname functie op 1 min staan, en tegen de tijd dat ik weer over de chaos en paniek heen was, was het moment voorbij..
Vandaar dat ik zeg: de kans is bijna 0, zal vast wel mogelijk zijn indien je heel veel (on)geluk hebt.
Ik heb al redelijk veel uren erop zitten en qua story zit ik (pas) rond de 35%, maar dat met de trein.. Niet eens in de buurt gekomen van zo'n crash haha :P Ben volgens mij pas 2 of 3x een trein tegengekomen waarvan 2 moest wel (verhaal missie)

En uh, Mooncake? Mijn paard heet Ezel..

@poor Leno Ja ik ben benieuwd hoe ze dat bij de multiplayer gaan doen, ik hoop natuurlijk op een soort idee als GTA 5 (freeroam?) zodat alles wat je doet ook meer voordeel geeft. Zoals nu kan je natuurlijk heel veel verzamelen om te craften, echter ik heb nog niet veel nut gezien om ook daadwerkelijk te gaan craften (op andere kogels/pijlen na).
Mij lijkt dat dit beter tot zijn recht komt wanneer je online gaat, juist omdat je dan meer voedsel bij je wilt hebben, je meer materials wilt kunnen verzamelen en dragen etc etc.
Dat met het paard zou dan weer jammer zijn, want dan heb je altijd lolbroekjes die zoiets hebben van: suh, dit weekend gaan we alleen maar andermans paarden een kogel door het hoofd jagen.
Ik denk dat je eigen paard dan ook je eigen paard blijft, ondanks dat die op dat moment dood gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door LopendeVogel op 30-10-2018 17:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RMX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:20:
[...]

Ben ik het wel mee eens, maar let wel; GTA wereld is meer crowded. Hier is het voornamelijk natuur.
Quote je wel de juiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
[...]

;w
spoiler:
Ik ben via het water dat gebied binnen gegaan... zonder problemen die missie kunnen spelen.
Navuri schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:10:
Ik blijf de melding linksbovenin beeld maar houden dat mijn dead eye core leeg is. Of ik nu slaap, sigaren rook of eet, de melding blijft staan. Bug?
Roken zorgt er ook voor dat de core leeg gaat. Er zijn verschillende gerechten die je kan koken die je dead eye core weer vulllen, net als slapen volgens mij..
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:18:
[...]

Het is dat laatste. Er is meer te doen dan nodig is voor 100%.

@poor Leno Ik ben al een paard 4. Ik ben ze maar gaan zien als vervoersmiddel ipv als vriend. :)
Ik merk wel dat een paard waarmee “verbonden” bent, wel wat leuke extra trucjes kan als “handbreak turn en drift”. Als ik me niet vergis moet je met een nieuw paard weer helemaal overnieuw beginnen?

[ Voor 58% gewijzigd door ourplayground op 30-10-2018 18:09 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Hulleman schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

Is deze guide een beetje nuttig los van de info die op internet is te vinden? Op powerpyx staat ook een hele uitgebreide wiki & strategy guide. Ben benieuwd of de officiële betaalde guide veel meer nuttige info geeft. Een dergelijke strategy guide heb ik nodig, omdat ik mezelf de tijd niet gun om alles zelf uit te vogelen. Vind het leuk om zaken te verzamelen, maar geen zin om een paar uur te zoeken naar dat ene bot of plaatje :P
Poeh, dat durf ik nog niet te zeggen. Het enige dat ik weet is dat de kwaliteit erg goed is (het is gewoon een erg mooi boek) en dat er meer dan genoeg instaat, ook om bijvoorbeeld tot de 100% completion te komen. Helaas heb ik nog niet super veel gespeeld, laat staan dat ik al heel de guide door heb kunnen nemen. Dus dat durf ik echt niet te zeggen.

Je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat iets statisch als een boek nooit op kan tegen iets dynamisch als het internet. Op internet zullen geweldige guides te vinden zijn, met filmpjes en dingen die ook continu geüpdate kunnen worden. Dat heeft een boek natuurlijk niet. Het enige dat ik wel kan zeggen is dat ik erg blij ben met het boek en het zeker voor de 100% completion nog wel ga gebruiken.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ourplayground schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:52:

Ik merk wel dat een paard waarmee “verbonden” bent, wel wat leuke extra trucjes kan als “handbreak turn en drift”. Als ik me niet vergis moet je met een nieuw paard weer helemaal overnieuw beginnen?
Weet jij zo welke knoppen combi je voor de hand rake turn en drift moet gebruiken? Ik zat net in een achtervolging toen ik horse bonding lvl2 kreeg dus ik kon de tekst niet lezen.

Heb gegoogled maar kan het in de standaard control schemes niet terugvinden.

Ik zat al vrij snel op max horse bondig omdat ik al vanaf het begin hetzelfde paard gebruik. Ik kan nu oog het paard laten steigeren en de side step :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ourplayground schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:52:

Dat klopt. Je bent je bonding kwijt. Maar die bochtjes etc zijn niet zo enorm nuttig. En het gebrek aan stamina maakt ook niet uit als je galopperen juist doet door getimed op A te duwen.

zo praat ik het verlies van mijn geliefde paardjes maar goed voor mezelf. De nieuwste heet Dead Horse Walki :)

@Chaoss Op de Xbox rb+X dus vertaald naar blauw r1+Square. Of lb. Die waar je ook mee remt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2018 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Nu online
Chaoss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

Weet jij zo welke knoppen combi je voor de hand rake turn en drift moet gebruiken? Ik zat net in een achtervolging toen ik horse bonding lvl2 kreeg dus ik kon de tekst niet lezen.

Heb gegoogled maar kan het in de standaard control schemes niet terugvinden.

Ik zat al vrij snel op max horse bondig omdat ik al vanaf het begin hetzelfde paard gebruik. Ik kan nu oog het paard laten steigeren en de side step :P
Ik speel op de Xbox en dan is het RB A als ik me niet vergis

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

@Chaoss Op de Xbox rb+X dus vertaald naar blauw r1+Square. Of lb. Die waar je ook mee remt.
Net ff getest, en het is RB A, met RB X is de drift naar links of rechts

Sorry, vergeten de posts samen te voegen..

[ Voor 9% gewijzigd door ourplayground op 30-10-2018 18:33 ]

iRacing Profiel Twitch

Pagina: 1 ... 24 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.