Je moet je voorbeelden dat je de teugels vast houdt. Het paard wilt naar voren dus trek je je pookje naar achter. Gaat het paard naar links trek je naar rechts totdat je het paard "gebroken" hebt. Ik hield zelf het pookje constant naar achter en afwisselend naar links en rechts. SuccesBeltoni schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:10:
Gisteren ook dat paard gezocht, kwam hem vrij snel tegen en het lukte me twee keer om erop te klimmen. Viel er helaas weer snel vanaf... Het "tegen sturen" o.i.d. is mij niet helemaal duidelijk. Daarna nergens meer te vinden.
Eindelijk die Arabian white coat kunnen temmen, wat een ellende was dat..zal de details besparen.
Wel een merkbaar verschil met het allereerste paard dat je ontvangt, zelfs al bonding nog op lvl 1 is.
Oja hij luistert naar de naam Gers Paardoel
Wel een merkbaar verschil met het allereerste paard dat je ontvangt, zelfs al bonding nog op lvl 1 is.
Oja hij luistert naar de naam Gers Paardoel
Gaat daarvan je bounty niet omhoog?Jordy8 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:18:
[...]
Ja. Maar je kan gewoon rond lopen hoor met een bounty. Je krijgt alleen af en toe wat bounty hunters op je pad die je lekker mag afschieten
Niet opgelet, volgens mij niet. Had een bounty van 125 dollar en ben 2 keer een groepje tegen gekomen en afgeknald. Daarna de 125 dollar gewoon afbetaald.
Kon ook gewoon Valentine inlopen zonder iemand iets deed verder.
eindelijk laat Dutch zien wat voor bad-ass hij is. (einde chapter 3 begin chapter 4). Interessantste karakter in het hele spel voor mij.
Kleine tip: in cinematic mode kun je de camera (beperkt) draaien/hoger/lager met je rechterthumbstick.
8 reacties boven je letterlijk uitgelegd.heppe01 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:48:
En hoe zet je waypoins? X’je werkt bij mij niet hoor op de PS4?
Hmm, was op me op mijn OLED nog niet zo opgevallen. Wat me wel opvalt is dat de game blurry is op de Pro, wat je met de gebruikte resolutie niet zou verwachten. Maar eens proberen of HDR daar een negatieve invloed op heeft.DeLyon schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:52:
[...]
Dit probleem geldt helaas niet alleen voor de PS4 (Pro), maar ook voor de One X. Bij mij op een Samsung Ks7000 met HDR10 helaas ook 'washed out' kleuren. Ben aan het spelen met de in game HDR slider (nu op 300) maar die lijkt alleen maar de Gamma te beïnvloeden.
Reddit staat er inderdaad behoorlijk vol mee qua reacties. Hopelijk fixt Rockstar dit met een patch.
De game is wellicht wat flets qua kleuren, maar is dat niet gewoon het kleurenpallet? Gras en vuur hebben een natuurgetrouwe kleur wat mij betreft met HDR. Zou een groot deel van het publiek ook niet gewoon last hebben van een tv met HDR ondersteuning, maar dat die tv's HDR eigenlijk niet zo best weer kunnen geven?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Je kan ook als je'm indrukt een andere camera pakken!z1rconium schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:51:
Kleine tip: in cinematic mode kun je de camera (beperkt) draaien/hoger/lager met je rechterthumbstick.
Ik heb denk ik iets aan mijn ogen, maar ik verbaas me echt dat mensen de game op de Pro blurry vinden en ik verbaas me nog meer dat mensen HDR uitzetten. Met HDR aan ziet het er echt veel natuurlijker en realistischer uit en ook over scherpte kan ik echt niet klagen. Ik vind het er echt prachtig uitzien. Wellicht kan het ook te maken hebben met de afstand waarop ik zit. Ik heb een 65 inch LG OLED en zit op 3,8 meter.Hulleman schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Hmm, was op me op mijn OLED nog niet zo opgevallen. Wat me wel opvalt is dat de game blurry is op de Pro, wat je met de gebruikte resolutie niet zou verwachten. Maar eens proberen of HDR daar een negatieve invloed op heeft.
De game is wellicht wat flets qua kleuren, maar is dat niet gewoon het kleurenpallet? Gras en vuur hebben een natuurgetrouwe kleur wat mij betreft met HDR. Zou een groot deel van het publiek ook niet gewoon last hebben van een tv met HDR ondersteuning, maar dat die tv's HDR eigenlijk niet zo best weer kunnen geven?
Zou gek zijn met mijn oled C7, voor het eerst ook naar anderhalf jaar.Hulleman schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Hmm, was op me op mijn OLED nog niet zo opgevallen. Wat me wel opvalt is dat de game blurry is op de Pro, wat je met de gebruikte resolutie niet zou verwachten. Maar eens proberen of HDR daar een negatieve invloed op heeft.
Stay hungry, stay foolish!
Hoe kom je aan zulke hoge bounties?Chaoss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:16:
Gister doorgereisd naar het tweede kamp, nog 'even' 1 missie en toen was het alweer 2 uur
Nadeel is wel dat ik nu in New Hannover ook een bounty van 300 heb, wederom veroorzaakt door de mainquest. Op deze manier wordt het free roamen toch wat ingeperkt.
Wat doen jullie hier mee, bounty toch maar afkopen?
Na het bevrijden van Micah had ik maar 80$ dus die heb ik afgekocht.
Gebruik ffe spoiler tags joh, ik hoef dit helemaal niet te weten.Hamazaki schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:50:
eindelijk laat Dutch zien wat voor bad-ass hij is. (einde chapter 3 begin chapter 4). Interessantste karakter in het hele spel voor mij.

Misschien goed idee ja.

Ik vergeet dat ding altijd.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Euh tjah ik doe gewoon de main quest,D. Ninjai schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:07:
[...]
Hoe kom je aan zulke hoge bounties?
Na het bevrijden van Micah had ik maar 80$ dus die heb ik afgekocht.
spoiler:
zowel bij de Micah quest als de laatste quest van chapter 2 schiet je een half dorp overhoop, hoe kun je daar maar 80 dollar bounty aan over houden??
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Spoiler tags. Bedankt.
[ Voor 38% gewijzigd door Geronimous op 30-10-2018 18:56 ]
Ik snap iets niet. Ik heb gister mijin eerste legendary animal gekilled. Nu wilde ik zijn skin inleveren bij Pearson maar hij accepteert geen perfect skins? Ik kon hem iig niet donaten aan het camp voor crafting.
Trapper heb ik nog niet unlocked en ik heb begrepen dat je daar alleen heen moet als je een outfit wilt laten maken, maar dat boeit me niet zo. Het gaat mij puur om te kunnen upgraden.
Hoe kan ik deze alsnog bij Pearson inleveren?
Trapper heb ik nog niet unlocked en ik heb begrepen dat je daar alleen heen moet als je een outfit wilt laten maken, maar dat boeit me niet zo. Het gaat mij puur om te kunnen upgraden.
Legendary moet je sowiesow naar de Trapper brengen voor zover ik weet. Je kunt hem dan inleveren, en dan kun je daarna altijd nog iets ervan laten maken bij de Trapper of bij een Fence. Correct me if i'm wrong.Ambition88 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:17:
Ik snap iets niet. Ik heb gister mijin eerste legendary animal gekilled. Nu wilde ik zijn skin inleveren bij Pearson maar hij accepteert geen perfect skins? Ik kon hem iig niet donaten aan het camp voor crafting.
Ah okay, die legendary skins zijn weer een aparte tier ofzo? normaal gesproken kan je perfect skins van ''normale'' dieren wel gewoon bij Pearson inleveren voor upgrades?Reefun schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:20:
[...]
Legendary moet je sowiesow naar de Trapper brengen voor zover ik weet. Je kunt hem dan inleveren, en dan kun je daarna altijd nog iets ervan laten maken bij de Trapper of bij een Fence. Correct me if i'm wrong.
Heb zo'n vermoeden dat OLED er minder last van heeft aan de reacties hier en op Reddit te zien. Mijn eigen tv ondersteunt HDR10 en heeft prachtige diepe kleuren met andere games zoals bijvoorbeeld Origins, maar oogt duidelijk grauwer met RDR2. Wellicht is dit ook deels een bewuste keuze geweest van de devs, maar in donkere scenes is zwart niet diep zwart zoals dat wel in andere games met HDR het geval is.Hulleman schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Gelukkig is eea wel te compenseren met de juiste instellingen in de tv, maar ik verwacht wel dat hier (hopelijk) nog een patch voor komt.
[ Voor 6% gewijzigd door DeLyon op 30-10-2018 09:32 ]
Ah die 3 goudstaven die je krijgt na het oplossen van de statue puzzel komen echt goed uit als je nog weinig geld hebt in het begin van het spel. Kan direct fast travel unlocken.
Wel alvast even de omgeving van Saint - Denis bezocht vanwege de moerassen. Dacht wel even een rivier over te steken. Niet dus, werd binnen no-time gegrepen door een alligator
. Als je trouwens het gedrag van de alligators vergelijkt met de krokodillen in de Far Cry serie.... een wereld van verschil. Ook zag ik kleintjes rondrennen, echt tof.
Nu al zwaar onder de indruk van dit spel
Wel alvast even de omgeving van Saint - Denis bezocht vanwege de moerassen. Dacht wel even een rivier over te steken. Niet dus, werd binnen no-time gegrepen door een alligator
Nu al zwaar onder de indruk van dit spel
Komen jullie op natuurlijke wijze een beetje achter hoe het kamp nu precies werkt (wanneer doneer je wat en hoeveel etc.)? Ik heb wat guides bekeken, dus ik snap het globaal wel, alleen ik vraag me af wanneer ik me er echt druk om moet maken. Ik ben nog op het begin, net de Hosea missie gedaan en nu bezig met de Strauss missie.
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de lasso, heb hem verschillende keren gebruikt waarbij het ook lukt. Maar laatst probeerde ik iemand die wat beveiligde met een lasso te pakken, maar kreeg het niet voor elkaar. Stond er zelfs al bijna naast en het werkte nog niet. (had beter een mes kunnen gebruiken) maar hebben meer mensen last dat het zo inconsistent is?
Pas na de Strauss missie wordt het allemaal wat duidelijker, maar het kost wel het nodige om de upgrades te doen.bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:44:
Komen jullie op natuurlijke wijze een beetje achter hoe het kamp nu precies werkt (wanneer doneer je wat en hoeveel etc.)? Ik heb wat guides bekeken, dus ik snap het globaal wel, alleen ik vraag me af wanneer ik me er echt druk om moet maken. Ik ben nog op het begin, net de Hosea missie gedaan en nu bezig met de Strauss missie.
[ Voor 43% gewijzigd door Andyk125 op 30-10-2018 09:47 ]
als ik Horseshoe Overlook binnenloop staan al die drie blokjes op rood. Doneer zo nu en dan wat (zowel items als geld). Maak mij er verder niet zo druk om eigenlijkbram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:44:
Do { Ping } while ( LOL )
Ja zover snap ik het ook wel, maar ik wil echt begrijpen/snappen wanneer en hoeveel ik het beste kan doneren. Ik wil dat het een beetje second nature wordt in plaats van hoe vaag het nu op mij over komt. Dus ik vroeg me af of dit later in de game nog wat beter aan bod komt.Shadow_Agent schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:47:
[...]
als ik Horseshoe Overlook binnenloop staan al die drie blokjes op rood. Doneer zo nu en dan wat (zowel items als geld). Maak mij er verder niet zo druk om eigenlijk
Ik heb eerst de supplies geunlocked (munitie, voedsel en medicijnen). Pas dan heeft het volgens mij echt zin om voedsel te doneren bij Pearson, want dat vult direct de voedselvoorraad aan (je ziet het icoon van rood naar wit gaan als je genoeg voedsel doneert).bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:44:
Daarna heb ik Dutch's tent geüpgrade, om vervolgens te sparen voor Arthur's tent upgrade. Bij de eerste wordt het moraal verhoogd zodat de rest ook meer gaat inleggen (al is dat tot nu toe nog heel summier), bij de tweede wordt fast travel geünlocked. Dus als je fast travel wilt gebruiken is dat een aanrader.
Wil je je satchel upgraden dan zou ik de leather working tool unlocken. Pas daarna zijn de andere upgrades interessant imho.
Klaar voor de steroorlogen?
Volgens mij moet je gewoon een beetje random doneren. Daarmee vul je de schatkist. Met de schatkist kun je upgrades kopen via de ledger. In de ledger kun je camp supplies kopen. Daarmee verander je de status van die drie vierkantjes. Pak je wat supplies, dan wordt het betreffende vierkantje weer roodbram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
Ja zover snap ik het ook wel, maar ik wil echt begrijpen/snappen wanneer en hoeveel ik het beste kan doneren. Ik wil dat het een beetje second nature wordt in plaats van hoe vaag het nu op mij over komt. Dus ik vroeg me af of dit later in de game nog wat beter aan bod komt.
Dat blijft summier. Ik heb bakken met geld en spullen gedoneerd, de rest nog amper wat. Maar nog steeds is er een tuthola die vind dat ik te weinig doneer tov de rest.Leedbek schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
Bij de eerste wordt het moraal verhoogd zodat de rest ook meer gaat inleggen (al is dat tot nu toe nog heel summier), bij de tweede wordt fast travel geünlocked.
Ik vind het zo jammer dat je niet je wapens kan gebruiken in je kamp zelf. Die tuthola is wat mij betreft exit
[ Voor 28% gewijzigd door Misha op 30-10-2018 09:56 ]
Je kunt ze ook nog wat extra aanvullen dat ze geel wordenMisha schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:55:
[...]
Volgens mij moet je gewoon een beetje random doneren. Daarmee vul je de schatkist. Met de schatkist kun je upgrades kopen via de ledger. In de ledger kun je camp supplies kopen. Daarmee verander je de status van die drie vierkantjes. Pak je wat supplies, dan wordt het betreffende vierkantje weer rood
Trouwens nog een tip als je iets hoort over robbery location...laat de laatste persoon leven, hij/zij verteld in sommige gevallen waar een hidden stash ligt.
Ik weet dat het vloeken in de kerk is en ik wil de game heel graag zo tof vinden als de reviews die ik heb gelezen.. maar ik kan er nog niet in komen. Na een uur of 2 spelen is het vooral nog irritatie.
- De enorme stukken lopen, kan niet wachten op een fast travel
- De onhandige besturing waarbij ik maar op foute knoppen blijf drukken
- De traagheid van dingen looten
- Letten op eten, rusten, stamina bar van mij en mn paard
- Ik ga vaak dood omdat ik geen controller gewend ben, maar ook omdat ik vaak niet snap wat er nu van mij verwacht word. Net nog achterna gezeten voor diefstal en ik kan ze gewoon niet ontlopen
Ik geef het niet op. Zoals ik al zei ik wil deze game graag erg leuk vinden, heb er ook een ps4 voor gekocht.. maar ik kom er tot nog toe niet in.
- Ik ga vaak dood omdat ik geen controller gewend ben, maar ook omdat ik vaak niet snap wat er nu van mij verwacht word. Net nog achterna gezeten voor diefstal en ik kan ze gewoon niet ontlopen
Ik geef het niet op. Zoals ik al zei ik wil deze game graag erg leuk vinden, heb er ook een ps4 voor gekocht.. maar ik kom er tot nog toe niet in.
@Misha Thanks. Over die supplies die je pakt: pak jij gewoon wat je kan, of houd je echt inventory management bij?
Gisteren ging ik trouwens juwelry doneren, maar dat ging ff kut zeg. Je moet dus ieder afzonderlijk item met vierkantje vasthouden doneren. Terwijl je eten en huiden wel gewoon in één keer neer kan flikkeren. Hopelijk gaan ze dat nog patchen?
Gisteren ging ik trouwens juwelry doneren, maar dat ging ff kut zeg. Je moet dus ieder afzonderlijk item met vierkantje vasthouden doneren. Terwijl je eten en huiden wel gewoon in één keer neer kan flikkeren. Hopelijk gaan ze dat nog patchen?
Zijn er nog tips voor robberies?
Ik kreeg de tip dat;
En mijn robbery was een complete fiasco.
Dat moet vast makkelijker en vooral beter kunnen.
Ik kreeg de tip dat;
spoiler:
er bij de dokter in Valentine wat andere zaken werden afgehandeld
En mijn robbery was een complete fiasco.
spoiler:
Ik stap binnen achter de beveiligde deur en ze beginnen meteen op mij te schieten. Binnen iedereen omgelegd maar toen stonden er buiten 6 lawman mij op te wachten en had ik een bounty te pakken van 95 dollar ofzo.
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 30-10-2018 18:59 ]
Voedsel icoontje: Vlees aan pearson geven of in de ledger resuply tot ie geel wordt
Ammo: in de ledger ammo upgraden of ammo resuply
Medicine: in de ledger upgraden of resuply
Let op: als je vervolgens spul van de karren af pakt voor jezelf gaan de metertjes omlaag.
Ammo: in de ledger ammo upgraden of ammo resuply
Medicine: in de ledger upgraden of resuply
Let op: als je vervolgens spul van de karren af pakt voor jezelf gaan de metertjes omlaag.
Misschien is in dit geval het een idee om RDR1 te spelen. Veel makkelijker qua controls etc. En kom je een beetje in het controller gamen.
Dat is beshikbaar via playstation Now op de PS4.
Snap dat het ingewikkeld is als je geen controller gewend bent en de slow pace etc. is iets waar je aan moet wennen zeker als je veel shooters speelt. Ik ben nu een tijdje bezig en echt het is en blijft geweldig.
Dat is beshikbaar via playstation Now op de PS4.
Snap dat het ingewikkeld is als je geen controller gewend bent en de slow pace etc. is iets waar je aan moet wennen zeker als je veel shooters speelt. Ik ben nu een tijdje bezig en echt het is en blijft geweldig.
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:04:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is en ik wil de game heel graag zo tof vinden als de reviews die ik heb gelezen.. maar ik kan er nog niet in komen. Na een uur of 2 spelen is het vooral nog irritatie.
Heb ik ook last van.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:04:
...maar ik kan er nog niet in komen. Na een uur of 10 spelen is het vaak nog irritatie.
www.oldskoolnl.nl
mike0001 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:05:
Zijn er nog tips voor robberies?
Ik kreeg de tip dat;
spoiler:er bij de dokter in Valentine wat andere zaken werden afgehandeld
En mijn robbery was een complete fiasco. Ik stap binnen achter de beveiligde deur en ze beginnen meteen op mij te schieten. Binnen iedereen omgelegd maar toen stonden er buiten 6 lawman mij op te wachten en had ik een bounty te pakken van 95 dollar ofzo.
spoiler: title
Probeer eerst de deur zelf dat gaat niet werken. Dan bedreig je de dokter zodat ie je naar binnen babbelt. vervolgens met dead eye schiet je iedereen neer (ik heb ergens gelezen dat de bounty lager uitpakt als je de vrouw laat leven maar heb ik niet gedaan). En ja je zal inderdaad de law moeten ontwijken. Ik heb er ook een flinke bounty aan overgehouden maar wandel gewoon door Valentine alsof er niks aan de hand is. Enige waar ik gisteren achter kwam is dat stage coaches je niet meenemen als je een bounty hebt. Ga goed voorbereid op dit soort overvallen. Dus: Bandana op, goede wapens mee dead eye helemaal gevuld binnen en buiten en idem voor health het liefst fortified
Stomme vraag mbt die Arabian White horse. Die heb ik zojuist met veel pijn en moeite weten te temmen, maar hoe maak je het nu je main horse? Heb geen zin in dat ik er af stap om het zadel van mijn huidige paard af te pakken dat hij dan weg rent.

Hij rent niet weg aangezien je hem al getemd hebt. Je moet hem alleen nog je "main horse" maken door het zadel over te hevelen.RBH schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:12:
Stomme vraag mbt die Arabian White horse. Die heb ik zojuist met veel pijn en moeite weten te temmen, maar hoe maak je het nu je main horse? Heb geen zin in dat ik er af stap om het zadel van mijn huidige paard af te pakken dat hij dan weg rent.
Die fast travel is toch nutteloos. Eindelijk blij dat ie unlocked is heb je er zo goed als niets aan grrrrr....
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Kasper1985 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:10:
[...]
spoiler: titleProbeer eerst de deur zelf dat gaat niet werken. Dan bedreig je de dokter zodat ie je naar binnen babbelt. vervolgens met dead eye schiet je iedereen neer (ik heb ergens gelezen dat de bounty lager uitpakt als je de vrouw laat leven maar heb ik niet gedaan). En ja je zal inderdaad de law moeten ontwijken. Ik heb er ook een flinke bounty aan overgehouden maar wandel gewoon door Valentine alsof er niks aan de hand is. Enige waar ik gisteren achter kwam is dat stage coaches je niet meenemen als je een bounty hebt. Ga goed voorbereid op dit soort overvallen. Dus: Bandana op, goede wapens mee dead eye helemaal gevuld binnen en buiten en idem voor health het liefst fortified
spoiler:
Die deur aan de achterzijde kreeg ik ook met geen mogelijkheid open. die kan ook niet open gok ik dan?
Top, that worked. Stuk beter dan m'n pre-order war horse dit.Mrsrd13 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:13:
[...]
Hij rent niet weg aangezien je hem al getemd hebt. Je moet hem alleen nog je "main horse" maken door het zadel over te hevelen.
Dit is juist zo'n game waarbij ik helemaal geen fast Travel hoef te hebbem. Wil heerlijk een half uur op mijn knol dor het landschap rijden, just doing nothing.OMD schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:14:
Die fast travel is toch nutteloos. Eindelijk blij dat ie unlocked is heb je er zo goed als niets aan grrrrr....
- Ik snap niet, dat je na 2 uur spelen al de irritatie hebt dat je niet kan wachten op een fast travel. ga eens gewoon rustig rondrennen door de wereld. en kijk eens wat er om je heen allemaal gebeurt.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:04:
- Onhandige besturing. is gewoon effe wennen, na een tijdje heb je dat echt wel door.
- Looten is inderdaad redelijk traag
- Letten op eten, rusten en stamina bar van jou en je paard. jagoed, dat hoort toch allemaal wel een beetje bij een spel als dit in mijn ogen. (maargoed denk dat dat een meningsverschilletje is.)
Is dat de enige meerwaarde van die upgrade? Want dan kan ik hem inderdaad ook wel uitstellen, is namelijk een flinke investering voor $325.OMD schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:14:
Dan lijkt me de leather working tool de meest handige upgrade na het unlocken van de supplies, of niet? Het upgraden van je satchel lijkt me wel essentieel, en ik houd van jagen, dus die pelts verzamel ik met liefde
Ik doe echt helemaal niks qua inventory management.bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:05:
@Misha Thanks. Over die supplies die je pakt: pak jij gewoon wat je kan, of houd je echt inventory management bij?
die reviews slaan in mijn ogen nergens op. ik zie zites die dit spel een 10 geven. lijkt wel of ze rockstar-geil zijn. je hebt gelijk met je benoemde punten. zelfs mensen die een controller gewend zijn hebben irritaties met de besturing.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:04:
het spel is in mijn ogen tot nu toe een 6,5-7 waard.
Zover ik heb begrepen kan je alleen fast travel gebruiken vanuit je kamp naar diverse grote plekken. Terug naar je kamp of van bijvoorbeeld Valentine naar Rhodes kan niet. Daar heb je dan weer Stage Coaches voor.Leedbek schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:22:
[...]
Is dat de enige meerwaarde van die upgrade? Want dan kan ik hem inderdaad ook wel uitstellen, is namelijk een flinke investering voor $325.
Dan lijkt me de leather working tool de meest handige upgrade na het unlocken van de supplies, of niet? Het upgraden van je satchel lijkt me wel essentieel, en ik houd van jagen, dus die pelts verzamel ik met liefde
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat als je 20x hetzelfde stuk loopt met je paard dat het dan nog steeds leuk is. Tuurlijk vind ik het ook leuk om lekker rond te huppelen maar als je klaar bent met een missie dan wil je even terug naar het kamp. Of je hebt net een item voor een kampgenoot gekocht dan wil je gewoon even snel dat item brengen.maartend schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:19:
[...]
Dit is juist zo'n game waarbij ik helemaal geen fast Travel hoef te hebbem. Wil heerlijk een half uur op mijn knol dor het landschap rijden, just doing nothing.
Ze hadden beter net als in Horizon Zero Dawn een kostenplaatje eraan kunnen hangen. Dat je items moet hebben om fast travel te gebruiken of net als in GTAV bij cinematic mode -> skip to destianation maar dat het dan 10 dollar kost ofzo.
[ Voor 38% gewijzigd door OMD op 30-10-2018 10:28 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
OMG, dat had ik dus ook. Ik had iets van 5 gouden horloges en een zooi zilveren. Allemaal 1 voor 1 moeten doneren. Daarna Dutch zijn tent geupgrade en 200$ gedoneerd. Kreeg meteen een achievement voor het doneren van 250$ omdat ik daarvoor ook al iets van 60$ had gedoneerd.bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:05:
Verder maak ik me niet zo druk om dat kamp. Alleen die ene vrouw idd. Die begint random elke keer tegen me te praten. Shut up woman, ik heb geen tijd en zin om met je te praten.
Verder is mijn grootste irritatie van deze game dat ik er te weinig tijd voor heb
XBL: MRE Inc
- De enorme stukken lopen, kan niet wachten op een fast travelPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:04:
Zie dit als iets positiefs, de wereld is enorm en (op bepaalde plekken) adembenemend. Daarnaast is er genoeg te doen in de wereld, strangers, huizen, side quests, jagen etc... Probeer niet zo lineair je quests te volgen en neem de tijd voor 't spel.
Het zou doodzonde zijn als je na 2 uur spelen al door de wereld teleport d.m.v fast-travel.
De besturing is bij veel functies wat onlogisch, maar kwestie van wennen.
Ik speel het spel nu een aantal dagen en ben er -op een enkel odd momentje- wel aan gewend.
Kan na een enorme massacre wel irritant zijn, ja.
Aan de andere kant is er bewust voor een slow pace gekozen in dit spel, het trage looten hoort daar blijkbaar bij.
Vind ik persoonlijk eigenlijk wel fijn, dit onderscheidt RDR2 van de vele "mindless" shooters en spellen als GTA. Mensen vergelijken RDR2 ook veel te veel met GTA. Beide R* games, beide open-world en wat gelijkenissen maar tegelijk gewoon een compleet andere game/ervaring.
Dit geld natuurlijk voor ieder spel en is niet specifiek aan RDR2.
Zet je aim assist aan als je er echt moeite mee hebt en probeer het naderhand eens een keer zonder.
De key bij het wegkomen van bounty hunters en law-men is om van de paden af te wijken. Ren z.s.m. het struikgewas en de wildernis in en je zult zien dat je vrij snel kunt ontsnappen.
[ Voor 3% gewijzigd door Rck010 op 30-10-2018 10:34 ]
Zo, autosave moet ik voortaan ook op letten. Jack Hall Gang treasure hunt gedaan, autosave niet goed gegaan. Kan hem dus vandaag nog een keer doen.

Dit inderdaad! Ik heb amper nog verhalende missies gedaan sinds ik uit de bergen ben. Heerlijk over die map aan het banjeren, genieten van de geweldige uitzichten en de meest bizarre encountersmaartend schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:19:
[...]
Dit is juist zo'n game waarbij ik helemaal geen fast Travel hoef te hebbem. Wil heerlijk een half uur op mijn knol dor het landschap rijden, just doing nothing.
Ieder z'n mening uiteraard.Hamazaki schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:24:
[...]
die reviews slaan in mijn ogen nergens op. ik zie zites die dit spel een 10 geven. lijkt wel of ze rockstar-geil zijn. je hebt gelijk met je benoemde punten. zelfs mensen die een controller gewend zijn hebben irritaties met de besturing.
het spel is in mijn ogen tot nu toe een 6,5-7 waard.
Er zitten ook zeker minpunten aan dit spel, zowel qua gameplay als grafisch, een 10 vind ik dan ook overdreven.
Maar met een 6.5 / 7 doe je het spel toch zwaar te kort.
Hoop overigens nog wel op een performance optie binnenkort. Je merkt toch echt wel dat het 30fps is als je op je paard zit en gallopeerd en dan met de RS gaat draaien om de omgeving te bekijken. Dat gaat toch best wel niet soepeltjes en bijna irritant eigenlijk.
Verder als je
Verder als je
spoiler:
even naar de andere kant van het meertje loopt en op de rotsen gaat staan, dan heb je weer een mooi plaatje te pakken.bij het ufo huisje
spoiler:
Gisteren was ik wat aan het rond rijden met mijn paard en vond wat dorpjes. Bij eentje liep een dronken gast die de weg naar het station wilde weten (keuze tussen wijzen of begeleiden). Ik wees de richting en vervolgens loopt die pannekoek het water in. Ik wilde hem redden maar dan gaat schijnbaar niet. Toen verdronken we beide 
En een beer op zijn hoofd schieten met een revolver schijnt ook niet veel te doen. Na 4 a 6 headshots werd ik opgegeten door die grizzly. Volgende keer maar met een krachtige shotgun proberen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Nee, je moet wennen aan de controls. Ik heb RDR1 wel gespeeld en het voelt enorm vertrouwd. Sterker nog, de extra functionaliteit die ik toen had gewild heb ik nu wel. Als je dit spel echt op de juiste manier wil ervaren, moet je jezelf echt wat tijd gunnen om er bekend mee te worden. En ik weet dat dat lastig kan zijn, heb zelf ook een 40 urige werkweek, maar dit spel is bijna een oldschool rpg te noemen en daarmee ontzettend de moeite waard als je het geheel eenmaal in de vingers hebt.Andyk125 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:11:
[...]
De controls zijn inderdaad erg slecht in verhouding met andere games. Het is al vaak voorgekomen bij een side missie dat ik per ongeluk een wapen richt op de persoon en deze direct weg rent. Omdat je je meteen op L2 drukt en je wapen nog in je hand hebt schrikt men meteen en de situatie is op geen enkele manier te herstellenValt me wel tegen, maar gelukkig worden de ballen van het paard wel kleiner als koud is
![]()
Persoonlijk heb ik nooit deel 1 gespeeld, maar ik mis toch echt de nodige training van de button layout in het begin. Er zijn zo veel opties dat het gewoon lastig is alles te onthouden. Heb al regelmatig op internet moeten opzoeken welke knop ook weer wat was.
Hebben meer mensen trouwens last van het kleine lettertype? Ik vindt het echt een drama, dit was bij The Witcher 3 ook het geval, maar hebben ze snel wat aangepast al vond ik het nog aardig klein. Hoe moeilijk moet het zijn om een optie te geven om het lettertype te vergroten, of is die er wel toevallig?
Ik ben trouwens een van mijn paarden kwijt, nadat ik een tweede paard getemd had en deze mee na het kamp nam. De bedoeling was om het eerste paard te verkopen, maar deze is al nergens meer te bekennen. Ben je die automatisch kwijt? Een van de paarden heb ik in de stal gelaten op de hoop dat het andere paard weer beschikbaar was om te verkopen, maar dit was dus niet het geval.. Meer mensen hier last van gehad?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Weet iemand hoe lang het duurt tegen dat een legendary dier terug opduikt?
Mijn tweede poging (eerste was missie met Hosea) om de legendary grizzly om te toveren in een mooie muts was een fail. Hij heeft mij mooi opgepeuzeld. Toen ik dan terug die area in ging kreeg ik een melding dat het "even" kan duren tot het dier terug komt. Ik heb in echte tijd toch een paar uur in de buurt rondgelopen en teruggegaan maar het dier kwam maar niet terug ... Vandaag probeer ik het nog eens in ieder geval. Ik ga trouwens gewoon de missie met Hosea nog eens spelen. Blijkbaar is wat je daar leert een best practice voor alle legendary hunts

MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Heb nu pas beetje de benefits door van je vlees kruiden en dan koken (ja echt) en dan stowen. Dan heb je voedsel waar je echt wat aan hebt.wauturr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:32:
Je moet wel eten als een gek wil je niet underweight raken.
Ik ga vanavond dit eens doorvoeren, kijken of dit t verbeterd:Bansheeben schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:47:
[...]
Nee, je moet wennen aan de controls. Ik heb RDR1 wel gespeeld en het voelt enorm vertrouwd. Sterker nog, de extra functionaliteit die ik toen had gewild heb ik nu wel. Als je dit spel echt op de juiste manier wil ervaren, moet je jezelf echt wat tijd gunnen om er bekend mee te worden. En ik weet dat dat lastig kan zijn, heb zelf ook een 40 urige werkweek, maar dit spel is bijna een oldschool rpg te noemen en daarmee ontzettend de moeite waard als je het geheel eenmaal in de vingers hebt.
https://www.reddit.com/r/...x_to_sprint_in_rdr2other/
Want echt, de controls zijn gewoon onnodig bulky.
Geen enkel spel is een 10 waard; dat is gewoon zo. Er is altijd iets dat beter kan.Rck010 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:35:
[...]
Ieder z'n mening uiteraard.
Er zitten ook zeker minpunten aan dit spel, zowel qua gameplay als grafisch, een 10 vind ik dan ook overdreven.
Maar met een 6.5 / 7 doe je het spel toch zwaar te kort.
GOW was een topspel maar had dezelfde vijanden na een tijdje - het is wel het laatste spel waar ik over nadacht toen ik niet aan het spelen was. Dit komt stilletjesaan ook bij RDR2 (ook al zit ik nog steeds in chapter 1) dus is altijd een goed teken
Is deze tabel al gepost? Een handig overzicht welke wapens de beste huiden opleveren bij verschillende diergroottes.

En een overzicht van welke dieren tot welke groep behoren (even in spoilertags voor het geval je niet wilt weten welke dieren er allemaal voorkomen in de game):
Zo zou je makkelijker aan perfect pelts moeten kunnen komen. Daarbij is het ook van belang dat het dier zelf 3 sterren heeft. Dat kun je zien door het dier eerst te bestuderen (bijv. met de verrekijker), dan zie je rechtsonderin hoeveel sterren het dier heeft. Een dier met drie sterren dat met een headshot met het juiste wapen wordt gedood levert als het goed is een perfect pelt op.

En een overzicht van welke dieren tot welke groep behoren (even in spoilertags voor het geval je niet wilt weten welke dieren er allemaal voorkomen in de game):
spoiler:

Zo zou je makkelijker aan perfect pelts moeten kunnen komen. Daarbij is het ook van belang dat het dier zelf 3 sterren heeft. Dat kun je zien door het dier eerst te bestuderen (bijv. met de verrekijker), dan zie je rechtsonderin hoeveel sterren het dier heeft. Een dier met drie sterren dat met een headshot met het juiste wapen wordt gedood levert als het goed is een perfect pelt op.
Ik begrijp het wel hoor. Maar dat is gewoon inherent het probleem met zo'n uitgebreide game denk ik. Je moet al die functionaliteit toch ergens kwijt. Het is eigenlijk meer een sim dan een game misschien. Precies wat ik van RDR wilde eigenlijk. Maar de omvang is intimiderend, daar ben ik het zeker mee eens.SemperFidelis schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:51:
[...]
Ik ga vanavond dit eens doorvoeren, kijken of dit t verbeterd:
https://www.reddit.com/r/...x_to_sprint_in_rdr2other/
Want echt, de controls zijn gewoon onnodig bulky.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Zou iemand mij stapsgewijs kunnen uitleggen hoe Dead Eye precies werkt? Ik krijg het maar niet onder de knie.
Ik reed met mijn legendary bear pelt op mijn paard en kwam 3 O'Driscolls tegen en activeerde Dead Eye. Maar ik snap gewoon niet zo goed wat ik dan moet doen en werd neergeschoten. Ik kan ook bij deze mededelen dat je de pelt dan gewoon kwijt bent. Op Reddit las ik dat hij dan bij de Trapper te vinden zou moeten zijn maar helaas..
Ik reed met mijn legendary bear pelt op mijn paard en kwam 3 O'Driscolls tegen en activeerde Dead Eye. Maar ik snap gewoon niet zo goed wat ik dan moet doen en werd neergeschoten. Ik kan ook bij deze mededelen dat je de pelt dan gewoon kwijt bent. Op Reddit las ik dat hij dan bij de Trapper te vinden zou moeten zijn maar helaas..
Tip voor mensen op een 1080p tv en een ps4 pro die frame rate belanrijker vinden.
Als je hem zonder supersampling optie speelt is hij native 1080p en dan is hij locked 30fps.
Zelfs stabieler dan de xox versie die heel soms wel dipt.
Niet gek want 1080p vs 4k.. maar toch.
Met een 4k tv kan het ook moet je gewoon 1080p resolutie forceren in settings menu ps4 pro. Maar dan gaat het denk wel meer opvallen dat je op 1080p speelt.
digital foundry over hdr problemen :
https://www.eurogamer.net...ed-dead-redemption-2s-hdr
https://www.rdr2.org/news...lurring-issue-on-ps4-pro/
Rockstar Acknowledges RDR2 Blurring Issue On PS4 Pro
Als je hem zonder supersampling optie speelt is hij native 1080p en dan is hij locked 30fps.
Zelfs stabieler dan de xox versie die heel soms wel dipt.
Niet gek want 1080p vs 4k.. maar toch.
Met een 4k tv kan het ook moet je gewoon 1080p resolutie forceren in settings menu ps4 pro. Maar dan gaat het denk wel meer opvallen dat je op 1080p speelt.
digital foundry over hdr problemen :
https://www.eurogamer.net...ed-dead-redemption-2s-hdr
https://www.rdr2.org/news...lurring-issue-on-ps4-pro/
Rockstar Acknowledges RDR2 Blurring Issue On PS4 Pro
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
ik heb even opgezocht hoeveel chapters er in het spel zitten, maar wat bedoelen ze met de laatste zin ? hoe moet ik dat precies zien ? hoort dat bij het verhaal ?
spoiler: title
Rockstar Games' Red Dead Redemption 2 may contain only six story chapters (with an additional two epilogues/end-game chapters)
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 30-10-2018 11:03 ]
Om deadeye te activeren moet je ring rond dat oogje hebben.j0ynT schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:59:
Zou iemand mij stapsgewijs kunnen uitleggen hoe Dead Eye precies werkt? Ik krijg het maar niet onder de knie.
Je drukt op de rechtse analoge stick en gaat met je aim over de vijand. Wanneer je 2-3 kruisjes hebt ga je anar de volgende enz. Daarna druk je gewoon op R2 om te schieten en Arthur zal alle kruisjes afgaan en telkens schieten. Uiteraard moet je wel genoeg kogels hebben dus herladen voor je deadeye gebruikt!
Verder zal je je reward wel kunnen krijgen via de trapper in Saint Denis. Je kan de huid enkel niet meer verkopen en daar ook geld voor krijgen wanneer je de huid verliest.
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Que sfeer en inleving blijft het toch mooi hoor, net aan het schatzoeken geweest (met behulp van yt anders nooit gevonden) maar wat een trip, langs smalle bergpaden, wat te eten schieten voor onderweg kamp opslaan, je eten koken en koffie voor de ochtend zetten, erachter komen dat je vlakbij een treinspoor bent gaan zitten
in de tussentijd aangevallen door wolven, van mijn paard gegooid, iemand proberen te redden van een wolf aanval net te laat, heb hem een laatste slok whiskey kunnen geven voordat hij het loodje legde. Heeft hij iig nog een gold nugget in zijn zadeltas.
Wat een trip, heerlijke game.
Wat een trip, heerlijke game.
Die staan gewoon op je Social Club website onder Story, dus lijkt me wel ja.Hamazaki schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:03:
ik heb even opgezocht hoeveel chapters er in het spel zitten, maar wat bedoelen ze met de laatste zin ? hoe moet ik dat precies zien ? hoort dat bij het verhaal ?
spoiler: titleRockstar Games' Red Dead Redemption 2 may contain only six story chapters (with an additional two epilogues/end-game chapters)
https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/story
PSN: Maichel
Is dat gewoon een bepaald recipe dat je moet hebben?SemperFidelis schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:50:
[...]
Heb nu pas beetje de benefits door van je vlees kruiden en dan koken (ja echt) en dan stowen. Dan heb je voedsel waar je echt wat aan hebt.
Oh dus ik hoef alleen maar eroverheen te "hooveren" en dan pas op R2 te drukken. Ik dacht dat ik de enemies moest markeren door ergens op te klikken, daar ging het dus mis. Super bedankt!lux schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:03:
[...]
Om deadeye te activeren moet je ring rond dat oogje hebben.
Je drukt op de rechtse analoge stick en gaat met je aim over de vijand. Wanneer je 2-3 kruisjes hebt ga je anar de volgende enz. Daarna druk je gewoon op R2 om te schieten en Arthur zal alle kruisjes afgaan en telkens schieten. Uiteraard moet je wel genoeg kogels hebben dus herladen voor je deadeye gebruikt!
Verder zal je je reward wel kunnen krijgen via de trapper in Saint Denis. Je kan de huid enkel niet meer verkopen en daar ook geld voor krijgen wanneer je de huid verliest.
wow precies wat ik zocht, thnx.Maichel schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:07:
[...]
Die staan gewoon op je Social Club website onder Story, dus lijkt me wel ja.
https://socialclub.rockstargames.com/games/rdr2/story
Als je gaat koken kun je met de pijltjes de kruiden toevoegen zoals Oregano.wauturr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:07:
[...]
Is dat gewoon een bepaald recipe dat je moet hebben?
Moet je ze wel eerst hebben geplukt en keertje hebben gegeten al.
Dus laatst weer ff uurtje kruiden zitten plukken. Eigenlijk ongelofelijk dat je dat in zon spel gaat doen haha.
Mwah sommige controls zijn gewoon onlogisch. Dat heeft niks met sim te make imo. Net als de camera, die is gewoon niet altijd even fijn.Bansheeben schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:57:
[...]
Ik begrijp het wel hoor. Maar dat is gewoon inherent het probleem met zo'n uitgebreide game denk ik. Je moet al die functionaliteit toch ergens kwijt. Het is eigenlijk meer een sim dan een game misschien. Precies wat ik van RDR wilde eigenlijk. Maar de omvang is intimiderend, daar ben ik het zeker mee eens.
Edit: shit dubbel, sorry!
Geen idee, misschien een hoge honor maar blijft vreemd idd.Chaoss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:10:
[...]
Euh tjah ik doe gewoon de mai quest, zowel bij de Micah quest als de laatste quest van chapter 2 schiet je een half dorp overhoop, hoe kun je daar maar 80 dollar bounty aan over houden??
Als je dead eye level stijgt dan moet je zelf markeren en dat kan met R1. Die melding komt vanzelf wel.j0ynT schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:08:
[...]
Oh dus ik hoef alleen maar eroverheen te "hooveren" en dan pas op R2 te drukken. Ik dacht dat ik de enemies moest markeren door ergens op te klikken, daar ging het dus mis. Super bedankt!
Ik heb in verschillende plaatsen een redelijk hoge bounty op mijn hoofd staan .. Mijn plan was om goudstaven te zoeken en te verkopen in een Fence. Dit is echter gelockt voor mij .. Wat kan ik doen om snel van diie bounties af ter geraken? Mij laten oppakken en jail time uitdoen?
Net een uurtje of 6 achter de kiezen en het blijft toch allemaal zeer overweldigend, de mechanismen, de controls en alles is super uitgebreid, dat laatste is natuurlijk ook een pluspunt. Ik vermaak me wel prima moet ik zeggen.
Naar een post office gaan en daar de openstaande bounties betalen.lux schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:23:
Ik heb in verschillende plaatsen een redelijk hoge bounty op mijn hoofd staan .. Mijn plan was om goudstaven te zoeken en te verkopen in een Fence. Dit is echter gelockt voor mij .. Wat kan ik doen om snel van diie bounties af ter geraken? Mij laten oppakken en jail time uitdoen?
Info over Dead Eye: http://reddead.wikia.com/wiki/Dead_Eye_TargetingD. Ninjai schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
Geen idee, misschien een hoge honor maar blijft vreemd idd.
[...]
Als je dead eye level stijgt dan moet je zelf markeren en dat kan met R1. Die melding komt vanzelf wel.
Werkt in RDR en RDR2 bijna hetzelfde. In RDR2 zijn er echter nog 2 extra levels toegevoegd zodat je ook kritieke delen krijgt te zien van je enemy.
Heb 100 USD en ongeveer 650 USD aan bountiesSir_Hendro schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:27:
[...]
Naar een post office gaan en daar de openstaande bounties betalen.
Kan moeilijk gaan jagen en huiden verkopen. Dan ben ik volgend jaar nog bezig.
Als ik dit schema goed snap dan kun je door jail-time je bounty laten weghalen, maar nog niet geprobeerd eerlijk gezegd.lux schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Heb 100 USD en ongeveer 650 USD aan bounties![]()
Kan moeilijk gaan jagen en huiden verkopen. Dan ben ik volgend jaar nog bezig.
Denk niet dat je met zoveel bounty jail time krijgt, maar gewoon wordt afgeschotenRBH schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:30:
[...]
Als ik dit schema goed snap dan kun je door jail-time je bounty laten weghalen, maar nog niet geprobeerd eerlijk gezegd.
Het is overigens niet raadzaam om mensen te helpen. Ik zag iemand van zijn paard vallen. Dus ik stopte om te kijken wat er aan de hand is. Ik dacht, misschien kan ik hem meenemen naar het kamp om hem daar te verzorgen maar toen ik hem optilde werd dit als een crime geregistreerd waardoor ik wanted werd. Voortaan laat ik iedereen liggen als voedsel voor de roofdieren.
dat heb ik al in RDR1 afgeleerd. mensen die om hulp schreeuwen en je beroven. ik laat iedereen lekker in de steek.Sir_Hendro schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:35:
Het is overigens niet raadzaam om mensen te helpen. Ik zag iemand van zijn paard vallen. Dus ik stopte om te kijken wat er aan de hand is. Ik dacht, misschien kan ik hem meenemen naar het kamp om hem daar te verzorgen maar toen ik hem optilde werd dit als een crime geregistreerd waardoor ik wanted werd. Voortaan laat ik iedereen liggen als voedsel voor de roofdieren.
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 30-10-2018 11:39 ]
Wanted dead or alive is een vreemd concept in deze game. Ze schieten je altijd dood, maar dat verlaagt je wanted level niet. Er is geen ontkomen aan, behalve je bounty af te betalen.Jordy8 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:34:
[...]
Denk niet dat je met zoveel bounty jail time krijgt, maar gewoon wordt afgeschoten
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Je pelt is niet te krijgen bij de trapper, maar je item is wel unlocked. Het staat een beetje vaag aangeven in game, ook waar het item staat is echt zoeken.j0ynT schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:59:
Bij mij gaat dit ook vaak mis.. vooral als ik overvallen wordt door terwijl ik rustig om mn paard door de wildernis rijd.lux schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:03:
[...]
Om deadeye te activeren moet je ring rond dat oogje hebben.
normaal gesproken is altijd richten L2 en schieten R2.. dead eye is R3. gaat me normaal prima af.
maar als ik overvallen wordt, en ik denk ach het zijn maar 3, die heb ik zo dood met deadeye, gaat het mis.
richten met L2 gaat ineens niet meer, dat is focus geworden, R2 is ineens richten geworden, en dead eye werkt ook niet

vervolgens beginnen je overvallers al te schieten omdat je ondertussen je pistool getrokken hebt, maar zonder dead eye wordt het dan erg lastig
al paar keer zo dood gegaan omdat de controls gewoon plotseling gewisseld zijn, en dead eye niet werkt als ik focus op iemand? kan iemand dit bevestigen of doe ik iets verkeerd?
Dus je kunt dan wel de items kopen waarvoor je die leggy pelt nodig hebt, maar kunt de pelt niet meer verkopen aan de trapper als je de pelt onderweg kwijtraakt. Begrijp ik het zo goed?Rmg schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:41:
[...]
Je pelt is niet te krijgen bij de trapper, maar je item is wel unlocked. Het staat een beetje vaag aangeven in game, ook waar het item staat is echt zoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 30-10-2018 11:46 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
tags geplaatst, imho viel het mee, je schiet constant halve dorpen overhoop
Mjah mijn honor was niet 100% geloof dat mijn blakje op ongeveer 75% staat.D. Ninjai schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
Geen idee, misschien een hoge honor maar blijft vreemd idd.
Lukt me ook niet echt om mijn honor hoger te krijgen, ik doe constant vriendelijk en probeer altijd alle mensen te helpen.
[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 30-10-2018 11:48 ]
Dit.MRE-Inc schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:27:
[...]
Verder is mijn grootste irritatie van deze game dat ik er te weinig tijd voor heb
En tweede irritatie puntje is dat ik voor m'n gevoel nog niet veel gespeeld heb, en de game zegt dat ik al op 20% completion zit, volgens m'n saves.
Heb even gechecked, heb 20 uur gespeeld tot nu toe, maar zit een hoop jagen en ronddwalen bij
Volgens mij wel, mij is hetzelfde overkomen. heb een kwartier in de menu's lopen zoeken. Ik had zelf een legendary coyote pelt. en heb toen een sideholster kunnen kopen die unlocked was geloof ikHulleman schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:46:
[...]
Dus je kunt dan wel de items kopen waarvoor je die leggy pelt nodig hebt, maar kunt de pelt niet meer verkopen aan de trapper. Begrijp ik het zo goed?
Bensimpel
Positieve meneer
Die soundtrack

Zo gaaf gedaan. En gewoon heerlijk om na te luisteren.
Yeehaw partner
!
Zo gaaf gedaan. En gewoon heerlijk om na te luisteren.
Yeehaw partner
😆 - Denk ook eens om ;)
Waar vind je je speeltijd terug?gise schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
Dit.
En tweede irritatie puntje is dat ik voor m'n gevoel nog niet veel gespeeld heb, en de game zegt dat ik al op 20% completion zit, volgens m'n saves.
Heb even gechecked, heb 20 uur gespeeld tot nu toe, maar zit een hoop jagen en ronddwalen bij
Ik vraag me af of die percentages wel kloppen, ik zit net in chapter 3 en hij staat bij mij (geloof ik) op 39% terwijl ik nog bijna niets met hunting, crafting, treasure hunts, etc heb gedaan.gise schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
Dit.
Je zit in bullet time als je dead eye activeert. Je hoeft daarom niet meer te richten met L2, want als het goed is heb je alle tijd om met je rechterstick naar de vijanden te gaan en daarop te richtenparkeermeter schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:43:
[...]
Bij mij gaat dit ook vaak mis.. vooral als ik overvallen wordt door terwijl ik rustig om mn paard door de wildernis rijd.
normaal gesproken is altijd richten L2 en schieten R2.. dead eye is R3. gaat me normaal prima af.
maar als ik overvallen wordt, en ik denk ach het zijn maar 3, die heb ik zo dood met deadeye, gaat het mis.
richten met L2 gaat ineens niet meer, dat is focus geworden, R2 is ineens richten geworden, en dead eye werkt ook niet![]()
vervolgens beginnen je overvallers al te schieten omdat je ondertussen je pistool getrokken hebt, maar zonder dead eye wordt het dan erg lastig
al paar keer zo dood gegaan omdat de controls gewoon plotseling gewisseld zijn, en dead eye niet werkt als ik focus op iemand? kan iemand dit bevestigen of doe ik iets verkeerd?
In het begin markeerd dead eye je schoten automatisch. Ben je klaar met markeren druk je op R2 en begin je met schieten. Is toch niet zo heel erg anders? Gewoon L2 niet gebruiken...
Verwijderd
Story missions tellen hard mee. De rest niet zo. Wees gerust. De 100% gaat over de honderd uur kosten.Chaoss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:50:
[...]
Ik vraag me af of die percentages wel kloppen, ik zit net in chapter 3 en hij staat bij mij (geloof ik) op 39% terwijl ik nog bijna niets met hunting, crafting, treasure hunts, etc heb gedaan.
Nogal logisch.. In dat geval mag je ook niet respawnen als je dood bent en blijf je dood.FirePuma142 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:38:
[...]
Wanted dead or alive is een vreemd concept in deze game. Ze schieten je altijd dood, maar dat verlaagt je wanted level niet. Er is geen ontkomen aan, behalve je bounty af te betalen.

ik heb 15 procent staan bij mijn save, maar mijn xbox gegevens zeggen 7% van de story
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is er een manier om alle missies te zien? Zonder naar de map te gaan en boven alle gele stipjes te hoveren om te zien wat voor missie het is?
Ook kreeg ik een wanted status door het doden van een wolf omdat deze mij aanviel. Waarom is dat?
Ook kreeg ik een wanted status door het doden van een wolf omdat deze mij aanviel. Waarom is dat?
[ Voor 26% gewijzigd door PerlinNoise op 30-10-2018 12:01 ]
Vind dat altijd zo'n raar idee, een 10 is imo verdiend als het totaal plaatje bij de absolute top behoort. Als je een race wint had het ergens ook wel nog beter gekund, heb je dan geen 1e plek verdiend? Wat heb je anders aan een schaal 1-10?Derbiss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:51:
[...]
Geen enkel spel is een 10 waard; dat is gewoon zo. Er is altijd iets dat beter kan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.