Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Idd gewoon bandana dragen dat helpt enorm,
Lijken in de bosjes gooien en eventuele getuigen ook neerknallen:) heeeeerlijk om te doen

[ Voor 56% gewijzigd door Stylze op 29-10-2018 18:56 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:50:
[...]

Ik doe het vaak per ongeluk. Zelfs 1x bij de sherrif
Das een beetje dom /Maxima :P

Komt ook wel door de button layout. Schieten en locken om interactie aan te gaan zou niet zo dichtbij elkaar moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:24:
Word ondertussen wel cranky en strontsjaggie van dat je absoluut geen enkele fout mag maken voordat je gelijk 80 lawmen en dikke bouty op je krijgt :(

Al die fkk goodie-two-shoes in t hele spel. Absoluut NIEMAND kijkt even de andere kant op of wat dan ook :(

Ik dacht dat dit een outlaw/wild west spel was :(

Je mag echt niets.. krijg echt zin om de hele boel aan gort te schieten :(
Nou nou denk aan je bloeddruk haha. Maar gwn doen dat afschieten. Ik heb dikke bounty maar er amper last van. Als je idd maar op het juiste moment je doek voor je mond draagt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 07:38
Meer mensen die continu lopen te stuntelen met het wisselen van wapens en nemen van medicijnen tijdens gevechten. Vind het wiel menu erg onduidelijk. Ook ben ik continu m’n wapens kwijt welke dan weer aan m’n paard hangen. Prima realistisch dat je niet alles zelf kan dragen, maar loop continu mis te grijpen her en der.

Ow en moet je telkens je hoed oprapen? Of kan ik deze ook later weer opnieuw equipen bij m’n kamp?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:20
Alekz87 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:17:
Meer mensen die continu lopen te stuntelen met het wisselen van wapens en nemen van medicijnen tijdens gevechten. Vind het wiel menu erg onduidelijk. Ook ben ik continu m’n wapens kwijt welke dan weer aan m’n paard hangen. Prima realistisch dat je niet alles zelf kan dragen, maar loop continu mis te grijpen her en der.

Ow en moet je telkens je hoed oprapen? Of kan ik deze ook later weer opnieuw equipen bij m’n kamp?
Je hoeft niet steeds je hoed op te pakken. Als je bij het zadel staat dan kun je bij horse een outfit selecteren waar je hoed bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
WittiW schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:23:
Hoe werkt dat saven precies? Ik heb nu een paar keer, zonder dat ik bezig ben met een quest, meegemaakt dat ik bij opnieuw starten totaal ergens anders spawn dan waar ik was gebleven. Ook meer dan eens spawn ik zonder stamina.

Ik snap er weinig van.
Sorry dat ik mezelf quote, maar een beschrijving hoe saven werkt zou mij erg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
D. Ninjai schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:25:
[...]

Je hoeft niet steeds je hoed op te pakken. Als je bij het zadel staat dan kun je bij horse een outfit selecteren waar je hoed bij hoort.
Je kunt toch meer outfits storen in je horse satchel? Maar hoe selecteer je die als je bij je kledingkist staat in het kamp? Want dan kan ik alleen selecteren wat ik nu meteen aan wil. Of ik kijk eroverheen. Heb nu daarom alleen een soort zomers outfit met weinig warmte aan. Maar die winterjas van chapter 1 zou ik best just in case bij me willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:47
The_Worst schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:57:
@HKLM_ Ik doe het deels via remote play. Werkt uitstekend, ik lever uiteraard iets in op de beeldkwaliteit, en omdat het geen spel is dat enorm afhangt van de reactiesnelheid is het goed te doen.
Werkt inderdaad goed, app uurtje geleden op mijn surface pro4 geinstalleerd en dat loopt eigenlijk prima :D

Ik heb net een missie gedaan en las daarna dat je ergens een koets kan verkopen maar kan heel die locatie niet meer vinden op de map.... iemand een locatie / welke naam dat heeft?

Gevonden:

If you want to sell carriages then you can also head to the Emerald Ranch, but holding these up can be a bit risky

[ Voor 27% gewijzigd door HKLM_ op 29-10-2018 19:48 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
WittiW schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:28:
[...]

Sorry dat ik mezelf quote, maar een beschrijving hoe saven werkt zou mij erg helpen.
In het menu story aanklikken. Daar kun je save en load game zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:29:
[...]

Je kunt toch meer outfits storen in je horse satchel? Maar hoe selecteer je die als je bij je kledingkist staat in het kamp? Want dan kan ik alleen selecteren wat ik nu meteen aan wil. Of ik kijk eroverheen. Heb nu daarom alleen een soort zomers outfit met weinig warmte aan. Maar die winterjas van chapter 1 zou ik best just in case bij me willen hebben.
Als je een (custom) outfit opslaat komt er aan de rechterkant een menutje waar je de outfit kunt opslaan op je paard. Beetje onduidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Als een (custom) outfit opslaat komt er aan de rechterkant een menutje waar je de outfit kunt opslaan op je paard. Beetje onduidelijk allemaal.
Ah, ik zal daar op letten. Want ik kreeg al wel de melding dat mijn huidige outfit soms iets te warm of juist te koud is. Leuk maar hoe ik dan meer outfits kan selecteren kwam ik niet echt uit. Zal dan ook meteen drie verschillende hoeden erbij selecteren. Want die raak ik nog weleens kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Fijn... Mijn paard was willekeurig gestorven en gelijk heeft het spel een autosave gedaan... De enige save met mijn paard nog levend is uren oud. Erg balen dat je paard zonder reden sterft en autosave je gelijk verneukt. Er was geen vijand in de buurt en m'n paard had net voer gehad...

Kan ik het DLC paard terugkrijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 29-10-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:45:
@snefkens ik heb het juist uit NL gehaald, omdat ik bang ben voor vage content wat je mist. Want in Duitsland zijn ze nog al streng, kinderachtig met in-game content waardoor ze het spel verpesten. En ik vaak mijn games dus altijd in NL haal omdat ik weet zit wel goed.

hier een voorbeeld:
[YouTube: How Wolfenstein II Censored Hitler In Germany]
Ahh vandaar, dacht dat ze in Duitsland er al inmiddels vanaf gestapt waren. Heb je uiteindelijk de game nog gekregen vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
EnigmaNL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:57:
Fijn... Mijn paard was willekeurig gestorven en gelijk heeft het spel een autosave gedaan... De enige save met mijn paard nog levend is uren oud. Erg balen dat je paard zonder reden sterft en autosave je gelijk verneukt. Er was geen vijand in de buurt en m'n paard had net voer gehad...

Kan ik het DLC paard terugkrijgen?
Dlc paard zou als het goed is te selecteren moeten zijn in de stables. Maar je moet wel opnieuw bonden met een nieuw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
@snefkens helaas moeten bestellen bij een andere winkel "ygz" voor meer geld.

Maar ze doen moeilijk bij gameplanetXL om mijn geld terug te krijgen. Kan bij PayPal ook nog geen geschil openen omdat ze het nog niet hebben geautoriseerd.

Echt een vage winkel. Heb ook een review achtergelaten. Ik ben in iedergeval geen klant meer van ze.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Starbuck68
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
En toen was ze daar, een wild west babe van het slechtste soort.
Er was geen ontkomen aan het was zij of ik.

Doodstil was het, alleen een schreeuw van een arend die boven ons circelde was te horen.
Ik keek haar aan , seconden, minuten ik zag niets, totdat haar linker oog begon te trillen
Dit was het moment .... maar shit..ik voel een zweetdruppel ontstaan op mijn voorhoofd
Als ze die ziet is het te laat

Ik maak mijn move dan is is het zover ik...ik gooi de controller van mij af spring op de bank en slaak een oerkreet. Mijn vrouw, die wel wat gewent is komt om het hoekje kijken.

“ ik heb haar verslagen “ schreeuw ik “ ik heb haar verslagen “

met domino....

Red Dead Redemption belevenissen 2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:07:
@snefkens helaas moeten bestellen bij een andere winkel "ygz" voor meer geld.

Maar ze doen moeilijk bij gameplanetXL om mijn geld terug te krijgen. Kan bij PayPal ook nog geen geschil openen omdat ze het nog niet hebben geautoriseerd.

Echt een vage winkel. Heb ook een review achtergelaten. Ik ben in iedergeval geen klant meer van ze.
Had je gezien dat ze in paramaribo zitten en niet in Nederland? Dat verklaart misschien al een hoop... Maar vervelend dat ze moeilijk doen over het geld. Hopelijk krijg je het terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Starbuck68 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:08:
En toen was ze daar, een wild west babe van het slechtste soort.
Er was geen ontkomen aan het was zij of ik.

Doodstil was het, alleen een schreeuw van een arend die boven ons circelde was te horen.
Ik keek haar aan , seconden, minuten ik zag niets, totdat haar linker oog begon te trillen
Dit was het moment .... maar shit..ik voel een zweetdruppel ontstaan op mijn voorhoofd
Als ze die ziet is het te laat

Ik maak mijn move dan is is het zover ik...ik gooi de controller van mij af spring op de bank en slaak een oerkreet. Mijn vrouw, die wel wat gewent is komt om het hoekje kijken.

“ ik heb haar verslagen “ schreeuw ik “ ik heb haar verslagen “

met domino....

Red Dead Redemption belevenissen 2018
Haha en ik maar denken dat je een standoff had met de revolver heldin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
To easy schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:40:
[...]

In het menu story aanklikken. Daar kun je save en load game zien!
Hahaha, ok dan. Ik was alleen nog maar wat konijnen aan het schieten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, had nog wat cadeaubonnen liggen. Moet RDR1 nog door (ben ergens op een kwart/halverwege) maar toch maar vast RDR2 besteld (special hehe, als we toch de bonnen hadden liggen...). Helaas vanavond geen tijd maar ik denk dat ik mijzelf niet eerst kan verplichten om 1 uit te spelen alvorens aan 2 te beginnen. Het is toch een prequel, dat scheelt :P

*edit
Het verhaal in RDR1 tot dusver is ook echt geweldig, maar welicht dat het wat meer sense maakt NA deel 2 :9

[ Voor 14% gewijzigd door Mu.siQ op 29-10-2018 20:16 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mu.siQ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:12:
Nou, had nog wat cadeaubonnen liggen. Moet RDR1 nog door (ben ergens op een kwart/halverwege) maar toch maar vast RDR2 besteld (special hehe, als we toch de bonnen hadden liggen...). Helaas vanavond geen tijd maar ik denk dat ik mijzelf niet eerst kan verplichten om 1 uit te spelen alvorens aan 2 te beginnen. Het is toch een prequel, dat scheelt :P

*edit
Het verhaal in RDR1 tot dusver is ook echt geweldig, maar welicht dat het wat meer sense maakt NA deel 2 :9
Eerst deeltje 2 doen. En dan voor het verhaal deel 1. Maar die gaat qua graphics dan wel tegenvallen en de mate van details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Joosie200 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:21:
[...]

Eerst deeltje 2 doen. En dan voor het verhaal deel 1. Maar die gaat qua graphics dan wel tegenvallen en de mate van details.
Xbox One X met OLED 55 inch GOTY RDR1 (zootje afkortingen lol) inc 4K updates/textures. Ik vond m nog wel aardig meekomen vandeweek :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mu.siQ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:22:
[...]

Xbox One X met OLED 55 inch GOTY RDR1 (zootje afkortingen lol) inc 4K updates/textures. Ik vond m nog wel aardig meekomen vandeweek :)
Deel een heb ik voor de 360 hier liggen. Zodat als ik klaar ben met RDR2 en Morgan ik door kan met Marston. Maar daarvoor wil ik eigenlijk wel mijn base xbox one geupgrade hebben naar de xbox one x. Zelfs al speel ik RDR2 nu op mijn PS4 pro atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deel 1 vind ik persoonlijk echt pure middelmaat vergeleken met deel 2. De saaiheid van het eerste deel heb ik nu nog geen moment ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Waarschijnlijk een overbodige vraag maar ik lees er helemaal niets over op internet, wat me verbaasd.

Wanneer ik een Mission Replay voor het behalen van de Gold Medals heb ik geen items? Dit terwijl ik bij mijn gewone play dit wél heb, allemaal leuk en aardig die medals maar zonder Dead Eye potions e.d. is het werkelijk onmogelijk om bijv. 10-15 headshots te halen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Bob Popcorn

Plop!

Wat gebeurt er eigenlijk als je dood gaat? Nu al meerdere keren dood gegaan maar eigenlijk sta ik daar gewoon weer in de buurt met wat minder health?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Zo maar weer even een paar gruwlijke dingen mee.

Eerst vind ik iemand die onder een gunshop vast word gehouden in een raar costuum. Hierdoor kon ik de shopkeeper afzetten haha.

Daarna rijd ik een beetje rond zie ik 4 gevangen aka de daltons steen hakken met 2 lawmen erbij. Kom ik dichterbij gaan ze die lawmen vermoorden en vluchten haha. Ze kwamen helaas niet ver, want ze kregen een tomahawk in hun rug :).

Prachtig dit als je gewoon maar beetje rond huppelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15:39
Wanneer krijg je de hengel om lekker te vissen?

spoiler: title
net met de kleine jongen wezen vissen, maar geen reward als een rod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fevo-1190 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:59:
Wanneer krijg je de hengel om lekker te vissen?

spoiler: title
net met de kleine jongen wezen vissen, maar geen reward als een rod
spoiler:
De rod krijg je direct tijdens die missie. Zit onder items in het redial menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
@exactor it oke top zag hem eerst niet bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
ik kan het niet zo snel vinden … maar kan je zelf een screenshot maken in het spel met camera omheen zoals bv in Assasin Creed..

Ik heb nog niet veel gespeeld, ben nu net bij de eerste treinoverval maar man o man wat is die overgang van de besneeuwde bergen naar het eerste groene gras mooi gedaan,

en dan heb ik nog niks gezien verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke keer moet ik (buiten mijn pistool) weer mijn wapens equippen vanaf mijn paard. Steeds boog en carabine. Kan het niet zo dat als je afstapt je standaard bepaalde wapens meepakt?

En ik krijg een beetje de indruk dat je in het begin beter missions kunt volgen omdat je anders een hele hoop dingen nog niet kunt? Vissen, ik had een boar geschoten, maar die kon ik niet oppakken en op mijn paard leggen, etc ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Gandalf68 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:03:
ik kan het niet zo snel vinden … maar kan je zelf een screenshot maken in het spel met camera omheen zoals bv in Assasin Creed..

Ik heb nog niet veel gespeeld, ben nu net bij de eerste treinoverval maar man o man wat is die overgang van de besneeuwde bergen naar het eerste groene gras mooi gedaan,

en dan heb ik nog niks gezien verder....
Jij gaat nog een hoop toffe dingen meemaken!
Ik zit inmiddels 5uur in chapter 2 en verbaas me telkens over dingen die ik meemaak in de game.
Tip probeer niet alleen main story te volgen, maar ga ook eens een uur enkel maar rondhuppelen in de adembenemende openwereld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Bugfest galore hoor... Een carriage bij de fence aan het afleveren, stel ondertussen een vraag over een te collecten debt: carriage aflevering stopt en is weg. Debt ook weg. Weapon wheel werkt niet meer.

Save loaden dan maar. Ben paard aan het hitchen en op dat moment word ik ontdekt door bounty hunters. Blijft die kerel vijf seconden op zijn paard zitten om vervolgens paard vast te gaan maken, terwijl het paard meteen wegrent en de kogels om de oren vliegen. Animatie niet te onderbreken. Ik dood, paard dood. Heb een dik kwartier over die verdomde map gereden voor deze twee activiteiten, voor fuck all.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:01
Bob Popcorn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:48:
Wat gebeurt er eigenlijk als je dood gaat? Nu al meerdere keren dood gegaan maar eigenlijk sta ik daar gewoon weer in de buurt met wat minder health?
Ook benieuwd naar.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
FirePuma142 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:16:
Bugfest galore hoor... Een carriage bij de fence aan het afleveren, stel ondertussen een vraag over een te collecten debt: carriage aflevering stopt en is weg. Debt ook weg. Weapon wheel werkt niet meer.

Save loaden dan maar. Ben paard aan het hitchen en op dat moment word ik ontdekt door bounty hunters. Blijft die kerel vijf seconden op zijn paard zitten om vervolgens paard vast te gaan maken, terwijl het paard meteen wegrent en de kogels om de oren vliegen. Animatie niet te onderbreken. Ik dood, paard dood. Heb een dik kwartier over die verdomde map gereden voor deze twee activiteiten, voor fuck all.
Kerel weet je wat jij moet doen? Lekker het spel op V&A zetten en ons niet meer lastig vallen. Je bent alleen maar aan het zeiken, kap er dan lekker mee.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
FirePuma142 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:16:

Damn kreeg percies hetzelfde met een wagen afleveren. Alsof je in een cinematic bug zit. Ook ik kon niks dus moest ik ook load game doen. Gelukkig was ie net daarvoor gesaved.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:20:
[...]

Kerel weet je wat jij moet doen? Lekker het spel op V&A zetten en ons niet meer lastig vallen. Je bent alleen maar aan het zeiken, kap er dan lekker mee.
Zeg ontzettend stoere outlaw, doe eens rustig, slecht voor je bloeddruk en je bounty. Het is verstandig om iets beter te lezen, want ik ben zeer zeker ook positief maar daar lees je voor het gemak overheen. Tot slot, dit is niet het aanbid-RDR2 topic last time I checked, je mag gerust een negatieve ervaring delen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
BasGrunn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen. Speel zelf op een pro icm met een Samsung ks7000.
Ja toch verschil hoor.. Het is net even wat minder flets.. Of ik zie het misschien niet goed 8)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Wat een heerlijk spel is dit! Op dat moment voelde ik me klote maar achteraf wel grappig om zo het loodje te leggen...
YouTube: Red Dead Redemption 2 cut tree

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
FirePuma142 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:29:
[...]

Zeg ontzettend stoere outlaw, doe eens rustig, slecht voor je bloeddruk en je bounty. Het is verstandig om iets beter te lezen, want ik ben zeer zeker ook positief maar daar lees je voor het gemak overheen. Tot slot, dit is niet het aanbid-RDR2 topic last time I checked, je mag gerust een negatieve ervaring delen hoor.
Haha mijn bloeddruk is prima op orde ben wel wat gewend na al die overvallen en bar gevechten! Maar ff serieus ik heb je best wel wat negatieve berichten zien plaatsen, kon het niet laten om mijn dead eye niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:36:
[...]

Haha mijn bloeddruk is prima op orde ben wel wat gewend na al die overvallen en bar gevechten! Maar ff serieus ik heb je best wel wat negatieve berichten zien plaatsen, kon het niet laten om mijn dead eye niet te gebruiken.
Dat klopt ook, ik ben een beetje teleurgesteld en mijn roze bril met RDR1-montuur is wel een beetje afgegleden. RDR2 krijgt een dikke 7 tot nu toe, maar had op een dikke 9 gerekend.

Daastnaast is het in een trage game als dit wel dubbel vervelend als je twee keer achter elkaar een glitch om je oren krijgt die je een hoop moeite en tijd kost. Denk alles bij elkaar wel een half uur speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de Hosea missie op het begin:

spoiler:
Is het wel de bedoeling om in je eentje te blijven en die beer proberen te pakken? Ik was echt volstrekt kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn! Hoor ik iemand om hulp roepen. Ik er heen. Wordt ik aangevallen door een puma of ze. Repeater 3 shots met dead eye; Puma leeft, ik dood :X En ik wil ook dodgen, maar dat kan helemaal niet .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:44:

spoiler:
Is het wel de bedoeling om in je eentje te blijven en die beer proberen te pakken? Ik was echt volstrekt kansloos.
Ja hoor, het is mij gelukt om de beer af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
-SaveMe- schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:46:
Damn! Hoor ik iemand om hulp roepen. Ik er heen. Wordt ik aangevallen door een puma of ze. Repeater 3 shots met dead eye; Puma leeft, ik dood :X En ik wil ook dodgen, maar dat kan helemaal niet .... 8)7
Als je inzoomt en je drukt op X met de xbox dan maak je een dodge de richting op die jij kiest! En als een puma je upclose aanvalt heb je nog een kans om hem kapot te stabben. Hetzelfde als een persoon of beer je aanvalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:01
Vanavond weer heerlijk op pad geweest en de wereld verder ontdekt. Toch super dat een spel zo kan boeien dat je er uren aan kunt spenderen, zonder daadwerkelijk vezig te zijn met het spel te 'spelen'? Ik ben namelijk nog maar bezig met Chapter 2 (vroeg stadium), echter inmiddels staat er toch zo'n 20 uur op de teller! :D

Ik merk wel dat de One X het zo nu en dan zwaar lijkt te hebben en het spel toch de nodige framedrops kent, i.t.t. wat DigitalFoundry concludeerde n.a.v. hun analyse. Vooral tijdens avond scènes in Sain Denis of een aanval van een grizzly bear, in ieder geval de scènes die grafisch complexer zijn en waarbij er veel te doen is. Maar goed, niet game breaking en ook niet heel vreemd daar de One X alles in native 4K moet renderen. :)

Trouwens, even iets anders: waar kan ik speciale arrows halen om een gator mee te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

Als je inzoomt en je drukt op X met de xbox dan maak je een dodge de richting op die jij kiest! En als een puma je upclose aanvalt heb je nog een kans om hem kapot te stabben. Hetzelfde als een persoon of beer je aanvalt!
Ik snap het niet helemaal, inzoomt met wat? Ik wil gewoon opzij springen als die puma komt aanhollen... En hoe doe je zo'n stab dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
-SaveMe- schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:48:
[...]

Ik snap het niet helemaal, inzoomt met wat? Ik wil gewoon opzij springen als die puma komt aanhollen... En hoe doe je zo'n stab dan ?
Inzoomen met je geweer. Hoe het zonder kan weet ik niet. Als goed is komt er meteen rechtsonder in te staan wel knop je moet indrukken om jezelf te verdedigen! Dit was bij mij met een beer en een sherrif die mij besprong. Puma zelf niet gezien, maar lijkt mij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:46:
[...]

Ja hoor, het is mij gelukt om de beer af te maken.
Vind je het erg om ook te delen hoe? Ik kon wat schoten met mijn rifle lossen en daarna scheurde hij me in stukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:44:

spoiler:
Ik ben gebleven. 2 schoten tussen zijn ogen met de dubbelloops Shotgun en hij was down :) 15 seconden nadat ik de keuze moest maken ongeveer 8)7

Ik loop nu met
spoiler:
zijn kop
als hoed.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 29-10-2018 23:05 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu de hele tijd en witte pijl op mijn compas die wijst naar de stables in Valentine. Geen idee wat de game wil dat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:08:
Ik heb nu de hele tijd en witte pijl op mijn computer die wijst naar de stables in Valentine. Geen idee wat de game wil dat ik doe.
Al een paard ingeleverd daar voor een missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Voorlopig wel even klaar met spelen, nu al 50 uren erop zitten :+

Iemand anders ook al in chapter 6? Wat vinden jullie daarvan? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Speedbok schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:17:
Voorlopig wel even klaar met spelen, nu al 50 uren erop zitten :+

Iemand anders ook al in chapter 6? Wat vinden jullie daarvan? :X
'Gelukkig' pas bij Chapter 4, ben benieuwd wat ze met het RDR1 mapgedeelte gaan doen :D. (En nee ik hoef het nog niet te weten :+)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:14:
[...]

Al een paard ingeleverd daar voor een missie?
Dat moest op het begin geloof ik. Ik heb toen driehoekje gedrukt en toen ging ik meteen naar de stables zodat ik mijn war horse op kon pikken. Ik weet niet waar dat zwarte paard is gebleven dat ik daar moest inleveren..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:23:
[...]

Dat moest op het begin geloof ik. Ik heb toen driehoekje gedrukt en toen ging ik meteen naar de stables zodat ik mijn war horse op kon pikken. Ik weet niet waar dat zwarte paard is gebleven dat ik daar moest inleveren..?
Mm je moet wel een paard inleveren om die missie te starten dacht ik. Hoe dat nu precies zit weet ik niet. Maar kijk eens bij je camp of die daar nog staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:23:
[...]

Je kon dat grote zwarte paard daar achterlaten ter stalling of verkopen. Een van de twee moest je kiezen voordat de missie verder ging in het beer gedeelte.

Ik heb hem daar gelaten en rij er inmiddels weer op. Fraai groot beest.

Ik heb alleen het pre-order paard nog niet gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 29-10-2018 23:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Pff ik dacht eens met die challenges aan de gang te gaan. Maar laat maar zitten. 5 vliegende vogels vanaf een rijdende trein.

Na het eerste schot hele trein in rep en roer, Wanted aan mijn reet en de lawmen achter me aan.

Laat maar zitten dat wordt mij iets teveel grinden.

Wel nog even de legendary grizzly neergehaald. Eerst op afstand 1 schot met de Springfield op zijn bolle hoofd, daarna met deadeye en pump action nog 6 schoten op zijn harses van dichtbij. Lelijkerd. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
@Donstil Is dat het niet pre-order paard?
Althans, daar ging ik van uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:25:
[...]

Mm je moet wel een paard inleveren om die missie te starten dacht ik. Hoe dat nu precies zit weet ik niet. Maar kijk eens bij je camp of die daar nog staat?
Nee ik kon gewoon die witte meenemen en toen gingen we op zoek naar de beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:28:
Dat dacht ik eerst ook maar toen er een hele missie aan vast zat wist ik het zo zeker niet meer.

Zou nog steeds wel kunnen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:28:
Dat 'gratis' paard is inderdaad je pre-order paard. :+ Maar omdat je meer dan de helft van de tijd op een paard zit raad ik het iedereen aan om de Arabian White horse te halen: http://www.gosunoob.com/r...se-free-arabian-location/

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:56
FirePuma142 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:42:
[...]

Dat klopt ook, ik ben een beetje teleurgesteld en mijn roze bril met RDR1-montuur is wel een beetje afgegleden. RDR2 krijgt een dikke 7 tot nu toe, maar had op een dikke 9 gerekend.

Daastnaast is het in een trage game als dit wel dubbel vervelend als je twee keer achter elkaar een glitch om je oren krijgt die je een hoop moeite en tijd kost. Denk alles bij elkaar wel een half uur speeltijd.
Een 7?!?! Wat de... voor mij is dit tot nu toe echt een van de gaafste games die ik gespeeld heb op deze generaties console.
De traagheid vind ik juist erg fijn in deze wereld en weer eens wat anders. Voor mij zeker een 9.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Flagg schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:28:
Pff ik dacht eens met die challenges aan de gang te gaan. Maar laat maar zitten. 5 vliegende vogels vanaf een rijdende trein.

Na het eerste schot hele trein in rep en roer, Wanted aan mijn reet en de lawmen achter me aan.

Wel nog even de legendary grizzly neergehaald. Eerst op afstand 1 schot met de Springfield op zijn bolle hoofd, daarna met deadeye en pump action nog 6 schoten op zijn harses van dichtbij. Lelijkerd. :P
Pijl en boog al geprobeerd ? O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
AntraXxX schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:37:
[...]

Dat 'gratis' paard is inderdaad je pre-order paard. :+ Maar omdat je meer dan de helft van de tijd op een paard zit raad ik het iedereen aan om de Arabian White horse te halen: http://www.gosunoob.com/r...se-free-arabian-location/
Zo eentje ga ik zoeken :)

Lees die eene comment vanonder in je link. Belangrijke vraag wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Sinds de missie waar ik Micah moest bevrijden (wat een ass trouwens) heb ik een bounty van $300 in West Elisabeth. Ik heb weinig zin om die bounty te betalen (buiten mijn schuld om gekomen), als ik bij dat stadje in de buurt kom krijg ik de melding dat het on 'lock down' is en dat ik later terug moet komen.

Iemand enig idee of deze bounty daadwerkelijk weg gaat? Want ik heb er nu nog een tweede missie met Micah maar die kan ik niet starten omdat de bounty te hoog is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Chaoss schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:52:
Sinds de missie waar ik Micah moest bevrijden (wat een ass trouwens) heb ik een bounty van $300 in West Elisabeth. Ik heb weinig zin om die bounty te betalen (buiten mijn schuld om gekomen), als ik bij dat stadje in de buurt kom krijg ik de melding dat het on 'lock down' is en dat ik later terug moet komen.

Iemand enig idee of deze bounty daadwerkelijk weg gaat? Want ik heb er nu nog een tweede missie met Micah maar die kan ik niet starten omdat de bounty te hoog is.
Een bounty gaat volgens mij niet weg. Ik heb die missie ook gedaan (de eerste dan) en heb de bounty (nog) niet betaald. Er is aan de andere kant van de map nog voldoende te doen en bovendien heb ik het hele camp nu volledig geüpgraded, dus geld voor die bounty heb ik momenteel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Nou die heb ik gevonden. Kwam het gebied binnen daar zo waar die ongeveer moest zijn. Denk ik: even rondkijken hier en genieten van mijn uitzicht. Camera van links naar rechts, staat dat beest op 30m afstand. Ik roepen omdat je dat eerst moet doen om dat beest te kalmeren. Ok, dat werkte, loop voorzichtig er naar toe, rent ie weer weg.

Ik weer roepen dat hij lief is en dat ik vriendjes wil worden, prima, beest weer kalm. Sta ik echt 2 meter er vanaf, klaar om er op te springen......komt er een roedel wolven aan. Wolf 1 en 2 kunnen neer schieten, wolf 3 bespringt me en omdat ik vergeten was om mijn winteroutfit mee te nemen, was mijn health core (ding met het hartje) leeg van de kou en dus niet eens de kans om met de B knop hem van mij af te slaan/blocken.... Dood. :( Daarna nog een half uur daar rond gereden, maar dat paard was er niet meer. Verder nog steeds een top game :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Flagg schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:28:

Waarom schiet je die vogels niet met Dead-Eye dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Nou die heb ik gevonden. Kwam het gebied binnen daar zo waar die ongeveer moest zijn. Denk ik: even rondkijken hier en genieten van mijn uitzicht. Camera van links naar rechts, staat dat beest op 30m afstand. Ik roepen omdat je dat eerst moet doen om dat beest te kalmeren. Ok, dat werkte, loop voorzichtig er naar toe, rent ie weer weg.

Ik weer roepen dat hij lief is en dat ik vriendjes wil worden, prima, beest weer kalm. Sta ik echt 2 meter er vanaf, klaar om er op te springen......komt er een roedel wolven aan. Wolf 1 en 2 kunnen neer schieten, wolf 3 bespringt me en omdat ik vergeten was om mijn winteroutfit mee te nemen, was mijn health core (ding met het hartje) leeg van de kou en dus niet eens de kans om met de B knop hem van mij af te slaan/blocken.... Dood. :( Daarna nog een half uur daar rond gereden, maar dat paard was er niet meer. Verder nog steeds een top game :D
Klopt, die drie wolven zijn altijd in de buurt van dat paard. Er is daar trouwens ook nog een legendary animal te vinden, echter weet ik niet welke en ik zag ook geen sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:56
[...]

Heb net 2 uur rond dat meer gelopen, geen paard te vinden :-( Was wel voor de missie dat ik naar de stables moest, misschien heeft dat er iets mee te maken. Ga het morgen nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 00:57:
[...]

Heb net 2 uur rond dat meer gelopen, geen paard te vinden :-( Was wel voor de missie dat ik naar de stables moest, misschien heeft dat er iets mee te maken. Ga het morgen nog maar een keer proberen.
Zou idd zomaar kunnen dat je eerst de stables moet hebben unlocked.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

spoiler:
Iemand al wat meer gezien van UFO's? In het begin kwam ik een UFO tegen (onderstaande video). Later vond ik in een huis brieven over contact met een 'ancient civilization'.

Ook is er een huis waar je een soort van manbearpig/frankenstein experiment kunt vinden. Erg interessant allemaal
:D

Beide huizen zijn alleen te betreden door het raam kapot te schieten en naar binnen te klimmen, via de deur werkt niet.

[Video: https://xboxdvr.com/gamer/besottedorb/video/62787131]

Hier een mooie faceplant:

[Video: https://xboxdvr.com/gamer/besottedorb/video/62739864]

[ Voor 17% gewijzigd door BroWohsEdis op 30-10-2018 01:17 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 01:08:
spoiler:
Iemand al wat meer gezien van UFO's? In het begin kwam ik een UFO tegen (onderstaande video). Later vond ik in een huis brieven over contact met een 'ancient civilization'.

Ook is er een huis waar je een soort van manbearpig experiment kunt vinden. Erg interessant allemaal
:D

Beide huizen zijn alleen te betreden door het raam kapot te schieten en naar binnen te klimmen, via de deur werkt niet.

[Video]
spoiler:
locatie zou chill zijn van die huizen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

poor Leno schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 01:10:
[...]

spoiler:
Precieze locatie heb ik niet, kan vrijdag pas weer gamen. Beide huizen waren noord-west van Saint Denis, als je alle huisjes in dat gebied langsgaat zul je het vinden.

Wel goed opletten, het lijkt alsof je niet in de huizen kan komen.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 01:15:
[...]

Precieze locatie heb ik niet, kan vrijdag pas weer gamen. Beide huizen waren noord-west van Saint Denis, als je alle huisjes in dat gebied langsgaat zul je het vinden.

Thnx!

Hoe hou je t in godsnaam uit tot vrijdag?? :'( ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Game opnieuw opgestart en nu is de pijl weg.

Voor mensen die dit nog niet weten: start (PS4) ingedrukt houden brengt je in één keer bij de map en als je in de display opties je GPS aanzet, kun je met X markers zetten. Vond het al zo raar dat dit niet werkte. Navigeert een stuk handiger.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Hier een map van reddit die het Wanted systeem goed uitlegt. Als je dit begrijpt heb je hopelijk wat minder bounties aan je broek!

RDR2 Wanted

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Gisteren ook dat paard gezocht, kwam hem vrij snel tegen en het lukte me twee keer om erop te klimmen. Viel er helaas weer snel vanaf... Het "tegen sturen" o.i.d. is mij niet helemaal duidelijk. Daarna nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
BroWohsEdis schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 01:15:
[...]

Mm zal dat van meer huizen zijn?? Best vaak dat alle deuren niet in te beuken zijn, maar ik werd 1x wel beschoten door een boer vanuit zijn huis 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Ik begin vanavond even opnieuw denk ik ben toch niet helemaal zo heel ver. Maar een mega hoge Bounty en een gestorven paard maakt het allemaal niet makkelijker. Waar verdien je het meeste geld mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
heppe01 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:32:
Ik begin vanavond even opnieuw denk ik ben toch niet helemaal zo heel ver. Maar een mega hoge Bounty en een gestorven paard maakt het allemaal niet makkelijker. Waar verdien je het meeste geld mee?
Verhaallijn...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Vind je het erg om ook te delen hoe? Ik kon wat schoten met mijn rifle lossen en daarna scheurde hij me in stukken.
Ik heb al 3 legendary Grizzlies afgemaakt. Eerst schieten en dan probeert hij je aan stukken te scheren. Vervolgens als een gek op cirkeltje drukken (ps4) om met een mes het af te maken.

Trouwens ergens in het westen een knife gevonden die in een hoofd van een beer zat. Daar onder lag een half aangevrete persoon. Mooi dat soort dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:44:
[...]

Ik heb al 3 legendary Grizzlies afgemaakt. Eerst schieten en dan probeert hij je aan stukken te scheren. Vervolgens als een gek op cirkeltje drukken (ps4) om met een mes het af te maken.

Trouwens ergens in het westen een knife gevonden die in een hoofd van een beer zat. Daar onder lag een half aangevrete persoon. Mooi dat soort dingen!
Ah cirkeltje heb ik gemist. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
En hoe zet je waypoins? X’je werkt bij mij niet hoor op de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
BasGrunn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:05:
https://www.psx-sense.nl/...atie-te-hebben-op-de-ps4/

Ik heb het net gecheckt. Bij mij is het spel veel scherper wanneer ik de hdr functie uitzet op een tv met hdr functie. Moet wel even een fix komen om optimaal te kunnen genieten.....
Dit probleem geldt helaas niet alleen voor de PS4 (Pro), maar ook voor de One X. Bij mij op een Samsung Ks7000 met HDR10 helaas ook 'washed out' kleuren. Ben aan het spelen met de in game HDR slider (nu op 300) maar die lijkt alleen maar de Gamma te beïnvloeden.

Reddit staat er inderdaad behoorlijk vol mee qua reacties. Hopelijk fixt Rockstar dit met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
RBN026 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:44:
[...]

Ik ben gisteren een beer tegen gekomen. maar dat schieten, dat werkte niet daarna maakt hij me met 1 klap kapoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geronimous schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:03:
Hier een map van reddit die het Wanted systeem goed uitlegt. Als je dit begrijpt heb je hopelijk wat minder bounties aan je broek!

[Afbeelding: RDR2 Wanted]
Het is dus mogelijk om in de cel te belanden? Cool, New objective! :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

poor Leno schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 01:10:
[...]

spoiler:
spoiler:
Die UFO's heb ik daar niet gezien omdat ik er overdag was. Maar dat is toch dat huisje met al die lijken en een zo'n dode gast achter een buro ?

Lokatie is hier: https://rdr2map.com?locationIds=190 @poor Leno

En over dat beren aanvallen en 1 klap dan dood zijn. Je moet er wel voor zorgen dat je health core en health bar vol zijn. Ik had dat dus gisteren dat ik door de kou in de bergen mijn health core leeg was en mijn health bar ook erg laag. 1 attack van een wolf en ik was dood. 1 attack van een beer en je zou dan 10x dood moeten zijn.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bob Popcorn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:48:
Volgens mij verlies je ook 10% van je cash.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister doorgereisd naar het tweede kamp, nog 'even' 1 missie en toen was het alweer 2 uur :P

Nadeel is wel dat ik nu in New Hannover ook een bounty van 300 heb, wederom veroorzaakt door de mainquest. Op deze manier wordt het free roamen toch wat ingeperkt.

Wat doen jullie hier mee, bounty toch maar afkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:47
Chaoss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:16:
Gister doorgereisd naar het tweede kamp, nog 'even' 1 missie en toen was het alweer 2 uur :P

Nadeel is wel dat ik nu in New Hannover ook een bounty van 300 heb, wederom veroorzaakt door de mainquest. Op deze manier wordt het free roamen toch wat ingeperkt.

Wat doen jullie hier mee, bounty toch maar afkopen?
Ja. Maar je kan gewoon rond lopen hoor met een bounty. Je krijgt alleen af en toe wat bounty hunters op je pad die je lekker mag afschieten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Mwaw. Met de schatkaarten verdien je meer geld!

Voor degene die willen weten hoe je aan die kaarten komt en hoe je ze moet doen :

https://www.youtube.com/watch?v=ZY7UIulBmKc&t

1 schatkaart heb ik gedaan en kreeg er in totaal meer dan $1500,- voor terug nadat ik alles had verkocht bij een Fence. Ben nu in Chapter 3, maar tot die tijd heb ik met geeneen verhaal missie meer dan $1000,- verdiend.

De eerste heb ik gewoon simpelweg het YT filmpje gevolgd. Maar de tweede ga ik zelf proberen te doen. Ik had even snel geld nodig om de fast travel mogelijkheid aan te kunnen zetten en mijn bounties af te betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zodra je in de buurt van een stadje komt heb je gelijk de Law achter je aan, of patrouilles onderweg, das nog het meest irritante.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

blijven we een beetje denken aan spoilertags?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reefun schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:19:
[...]

Mwaw. Met de schatkaarten verdien je meer geld!

Voor degene die willen weten hoe je aan die kaarten komt en hoe je ze moet doen :

https://www.youtube.com/watch?v=ZY7UIulBmKc&t

1 schatkaart heb ik gedaan en kreeg er in totaal meer dan $1500,- voor terug nadat ik alles had verkocht bij een Fence. Ben nu in Chapter 3, maar tot die tijd heb ik met geeneen verhaal missie meer dan $1000,- verdiend.

De eerste heb ik gewoon simpelweg het YT filmpje gevolgd. Maar de tweede ga ik zelf proberen te doen. Ik had even snel geld nodig om de fast travel mogelijkheid aan te kunnen zetten en mijn bounties af te betalen :+
Ik heb me voorgenomen om geen guides te gebruiken. Pas na de main story voor de collectibles. Maar dat is dan best wel lastig om de treasures via de treasuremaps te vinden :). Daarom is voor mij elke dollar meegenomen :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:25:
[...]

Ik heb me voorgenomen om geen guides te gebruiken. Pas na de main story voor de collectibles. Maar dat is dan best wel lastig om de treasures via de treasuremaps te vinden :). Daarom is voor mij elke dollar meegenomen :).
Ik heb hetzelfde. Maar vond het simpelweg té lang duren om een goede cashflow binnen te krijgen dus ging ik op zoek.

Eerlijk is eerlijk, als je uit jezelf de schatkaarten wilt gaan doen, dan ben je wel een paar dagen bezig aangezien ze vrij cryptisch zijn. Plus je moet maar net geluk hebben dat je de landmarks tegen komt.... Nou, Ik had ze nooit gevonden als ik de YT video niet had ervoor hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Reefun schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:28:
[...]

Ik heb hetzelfde. Maar vond het simpelweg té lang duren om een goede cashflow binnen te krijgen dus ging ik op zoek.

Eerlijk is eerlijk, als je uit jezelf de schatkaarten wilt gaan doen, dan ben je wel een paar dagen bezig aangezien ze vrij cryptisch zijn. Plus je moet maar net geluk hebben dat je de landmarks tegen komt.... Nou, Ik had ze nooit gevonden als ik de YT video niet had ervoor hoor :+
Ik heb zelf ook gewoonweg te weinig tijd om dit allemaal uit te pluizen. Dus zoals bv voor de killer quest heb ik een yt guide er bij gepakt. Is toch ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Bob Popcorn

Plop!

Reefun schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:28:
[...]

Nou, gisteren de eerste schatkaart gekregen van zo'n Spanjaard/Zuid-Amerikaan op een klif, maar:

spoiler:
Na die missie met Mary en haar broertje werd er wel héél duidelijk focus gelegd op de landmark uit de kaart 8)7 Vond het daarna alsnog lastig om de tweede map te vinden hoor, heb ik ook die YT guide voor gebruikt.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Pagina: 1 ... 22 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.