Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-10-2020
Kuusj schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

Naar mijn idee doen Bounty Hunters gewoon heel erg hun best om je zo snel mogelijk dood te schieten, of jezelf over geven überhaupt een optie is betwijfel ik.
Ja kan, wel eens gedaan en ook regelmatig bij politie, maar heb gevoel dat daardoor bounty niet weggaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Marsman83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je huiden automatisch bij een trapper belanden als je ze zelf ergens dropt. Weet alleen niet of dat perse in een kamp moet of dat het niet uitmaakt waar.

Maar is het dan zo dat alles wat je aan de trapper verkoopt gebruikt kan worden om later iets van te laten maken?
Hoe zit dat dan met die Pearson gast, moet je als je daar iets wil laten maken ook eerst de spullen aan hem verkopen?
Trappers en Fences zijn gedeeld. Trappers maken ook andere items dan Fences.
Butchers accepteren je elite spul niet.

Enige waar ik nog niet uit ben, is of je spullen op je paard blijven als een trein of stage coach pakt. Niet zoveel zin om te proberen met een elite. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Westland1940 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:57:
Wanneer kom je terecht in Saint Dennis? Ik volg het verhaal braafjes en ga verder niet echt op onderzoek uit, ben al 2,5/3 dagen aan het spelen.
spoiler:
Act 4

Fantastische stad overigens!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:57:
iemand enig idee waar ik die trapper kan vinden? Hij verplaatst zich nogal graag lees ik.
De trapper heeft een vaste shop in st Dennis. Daarnaast krijg je als het goed is een icoontje op je map van een trapper zodra je een skin bij je hebt. Dan kan je er naartoe navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Kuusj schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:27:
[...]

Maar echt storend vind ik het niet, de hoeveelheid detail in deze game is gewoonweg verbluffend. Ik heb me zeker een half uur in het kamp bezig gehouden met gewoon praatjes maken met mensen, klusjes doen en van de uitzichten genieten. Om nog maar te zwijgen over het minutenlang staren naar de verschillende acties van iedere NPC, hout hakken en het vervolgens ook echt naar het vuur brengen bijvoorbeeld.

Ik heb helaas niet zo veel RDR2 kunnen spelen dan ik wilde in de afgelopen dagen, maar man wat is het toch een verademing t.o.v. veel andere games van het afgelopen jaar. Zeker zijn er af en toe dingen waaraan ik me erger (items oprapen wil vaak niet lukken), het per ongeluk omrijden van mensen etc; maar ik vind het gewoon prima te doen verder.

Hoe ongelofelijk realistisch de spelwereld is.. Af en toe vergeet ik even dat het gewoon een game is waar ik naar het kijken ben. Ik heb nog nooit een game gezien die bergen en rotspartijen zo fotorealistisch in beeld heeft gebracht. Het enige kritiekpuntje qua GFX vind ik toch wel het water, vooral het grote meer lijkt nergens op. Watervallen en riviertjes zijn een stuk beter wat dat betreft. Details als pooltjes water die zich vormen in je voetstappen, dat is gewoon ongekend.
Kuusj schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:27:
[...]

Maar echt storend vind ik het niet, de hoeveelheid detail in deze game is gewoonweg verbluffend. Ik heb me zeker een half uur in het kamp bezig gehouden met gewoon praatjes maken met mensen, klusjes doen en van de uitzichten genieten. Om nog maar te zwijgen over het minutenlang staren naar de verschillende acties van iedere NPC, hout hakken en het vervolgens ook echt naar het vuur brengen bijvoorbeeld.

Ik heb helaas niet zo veel RDR2 kunnen spelen dan ik wilde in de afgelopen dagen, maar man wat is het toch een verademing t.o.v. veel andere games van het afgelopen jaar. Zeker zijn er af en toe dingen waaraan ik me erger (items oprapen wil vaak niet lukken), het per ongeluk omrijden van mensen etc; maar ik vind het gewoon prima te doen verder.

Hoe ongelofelijk realistisch de spelwereld is.. Af en toe vergeet ik even dat het gewoon een game is waar ik naar het kijken ben. Ik heb nog nooit een game gezien die bergen en rotspartijen zo fotorealistisch in beeld heeft gebracht. Het enige kritiekpuntje qua GFX vind ik toch wel het water, vooral het grote meer lijkt nergens op. Watervallen en riviertjes zijn een stuk beter wat dat betreft. Details als pooltjes water die zich vormen in je voetstappen, dat is gewoon ongekend.
ik vindt dit echt overdreven hoor, in vergelijking met andere games vindt ik het echt wel mee vallen. Spiderman bijvoorbeeld ziet er toch echt strakker en beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:59
Apple schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:58:
[...]

spoiler:
Act 4

Fantastische stad overigens!
Wtf! Ik zit nog steeds in 2 geloof ik. Hoe kunnen mensen zo rushen door de game? Ieder zijn manier maar het lijkt me zonde om het zo snel mogelijk door te spelen. Kan niet wachten om door die stad te lopen, zelfde als Blackwater die je alleen vanaf een afstand kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Westland1940 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:57:
Wanneer kom je terecht in Saint Dennis? Ik volg het verhaal braafjes en ga verder niet echt op onderzoek uit, ben al 2,5/3 dagen aan het spelen.
je kunt vanaf elk treinstation naar de dorpen en steden "fast" travellen, kost je $50 in totaal om alles te bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Westland1940 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:02:
[...]

Wtf! Ik zit nog steeds in 2 geloof ik. Hoe kunnen mensen zo rushen door de game? Ieder zijn manier maar het lijkt me zonde om het zo snel mogelijk door te spelen. Kan niet wachten om door die stad te lopen, zelfde als Blackwater die je alleen vanaf een afstand kon zien.
Vind de side dingen niet zo boeiend, doe die wel als ik de main story klaar heb. Maar die main story is ook best wel lang :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
Heb de game sinds zaterdag binnen. Wat een prachtig doosje zeg! Vermaak me tot nu toe met wat streams kijken, want m'n Xbox One komt pas op 2 november binnen :( Kan niet wachten om te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Westland1940 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:02:
[...]

Ik zat ook nog in chapter 2, maar had hem wel al verkend. Ik doe graag rond lopen en dingen bekijken.
Je hoeft dus niet persé je main story te rushen om ergens te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Laatst online: 17-09 11:26
Ben gewoon m'n paard kwijtgeraakt na
spoiler:
Blessed are the Peacemakers

:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 16-09 16:13
Een beetje duister maar afgeschoten outlaws in het kampvuur gooien gaat de fik er ook prima in.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stienessa
RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:11:
Een beetje duister maar afgeschoten outlaws in het kampvuur gooien gaat de fik er ook prima in.
Met de fire bottles is het ook goed mogelijk om in-game all you can eat te grillen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Kan me nog herinneren dat ik JAAREEEN geleden in de trein een keer aan een vriend enthousiast zat te vertellen hoe ik hoe.. prostituees afknalde en gasten met een snipergun vanaf een dak door hun hoofd aan het knallen was.

De andere mensen in de wagon zag je met een soort van verbijsterde/angstige blik in hun ogen naar me kijken.

GTA was net nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:54
SemperFidelis schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:57:
[...]
Ah ok, dus toch wel.
Die heeft mn legendary bear skin namelijk ook.
Ja klopt, ben ik ook achter gekomen nadat ik mij rot schrok toen ik plots dood ging en mijn legendary berenvelletje kwijt was. Komt wel bij trapper terecht uiteindelijk waar je dus alsnog dingen van de pels kan laten maken. Echter kun je de pels niet eerst verkopen aan de trapper, dus je loopt wel geld mis. En in geval van een legendary animal kan dit nogal in de papieren lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog meer duister: Lasso een willekeurige burger en trek ze levend door het vuur! Burn MF, burn! >:)
Als je spijt krijgt snel ff door water (rivier) trekken ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Rody schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Ik zat ook nog in chapter 2, maar had hem wel al verkend. Ik doe graag rond lopen en dingen bekijken.
Je hoeft dus niet persé je main story te rushen om ergens te komen.
Ik raad aan om in chapter 2 wel een aantal missies te spelen omdat je nog zaken moet vrijspelen door main quests. Als je gelijk gaat freeroamen mis je zaken als de stables, Legendary hunts, Fence, tweede holster.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RDR2 second fastest selling game of the year (Fifa19 eerst):

En het merendeel daarvan op de PS4
A very impressive 68 per cent of the sequel’s UK retail sales were made on the PlayStation 4, which is a huge split when you consider that the Xbox One is much more of a factor on these shores compared to the rest of Europe.

[ Voor 53% gewijzigd door -SaveMe- op 29-10-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ik ben net met Mooncake van een berg geflikkerd en gelukkig had ik nog een paard revive :X :(

Is er al duidelijkheid over wat er nou gebeurt als je paard echt doodgaat? Kun je m dan later alsnog in een stable ophalen of is ie echt weg-weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:42

RBH

poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:29:
Ok, ik ben net met Mooncake van een berg geflikkerd en gelukkig had ik nog een paard revive :X :(

Is er al duidelijkheid over wat er nou gebeurt als je paard echt doodgaat? Kun je m dan later alsnog in een stable ophalen of is ie echt weg-weg :?
Wat ik begreep is dat je paard gewoon weer bij de Stable op te halen valt, maar dat je opnieuw moet gaan bonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBH schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:30:
[...]

Wat ik begreep is dat je paard gewoon weer bij de Stable op te halen valt, maar dat je opnieuw moet gaan bonden.
Volgens mij moet je een nieuw paard scoren en die weer bonden. Alleen als het een preorder bonus is zal die weer in de stable staan maar moet je ook weer bonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nouja gelukkig dan :X

Dat opnieuw bonen snap ik wel ja, het beestje is natuurlijk alle vertrouwen in je verloren _O-
-SaveMe- schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:31:
[...]

Volgens mij moet je een nieuw paard scoren en die weer bonden. Alleen als het een preorder bonus is zal die weer in de stable staan maar moet je ook weer bonden!
Oh oei.. dus een gevangen paard is voor altijd weg? ;w

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 29-10-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:31:
[...]

Dat opnieuw bonen snap ik wel ja, het beestje is natuurlijk alle vertrouwen in je verloren _O-
Geen ervaring mee overigens, ik houd mijn paard gewoon in leven. O-) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:54
poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:31:
[...]

Dat niet, het is echt een ander paard. Wel zelfde type maar niet zelfde dier. Dus je moet echt vanaf begin aan weer opnieuw bonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:33:
[...]

Dat niet, het is echt een ander paard. Wel zelfde type maar niet zelfde dier. Dus je moet echt vanaf begin aan weer opnieuw bonden.
Maar geldt dat ook voor in t wild gevangen paarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Maar geldt dat ook voor in t wild gevangen paarden?
Hoe gaat dat eigenlijk, met een wild paard? Moet je die temmen ofzo, voordat je erop kunt klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben nog geen wilde paarden tegen gekomen (Bizon's ook niet), maar je moet ze vangen met de lasso en dan inderdaad temmen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
[...]

Is dat zo? Ik ben mijn eerste gekochte paard kwijt nadat ik twee paarden tam had gemaakt. Was van plan een van de drie te verkopen en de twee wilde paarden te houden. Maar aangekomen bij het kamp kon ik mijn paard niet meer vinden.

Zal eens kijken bij een stable of die daar inderdaad staat, hoop het wel dan kan ik er nog wat geld voor vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Hoe gaat dat eigenlijk, met een wild paard? Moet je die temmen ofzo, voordat je erop kunt klimmen?
Ja.. heel voorzichtig naar toe en lokken en lief doen. Dan uiteindelijk mounten en een beetje rodeo-en totdat ie getemd is :>

@Chaoss Lasso is niet altijd nodig :)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 29-10-2018 15:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55

The_Worst

Unox

Met je paard in het maanlicht door de bergen wandelen. Hoor je een wolf huilen word je ineens aangevallen door een roedel. Pak rustig mijn shotgun en schiet ze één voor één af. <3

Het spel is misschien niet altijd realistisch (:Z) maar de hoeveelheid details en de eyecandy and de random encounters. Fantastisch.

Nu heb ik het schieten van groot wild wel aardig onder de knie. Nu wil ik gaan voor klein spul zoals konijnen en eekhoorns. Die zijn best pittig om ze clean te doden. Althans vooralsnog niet gelukt, vanavond maar eens met bait proberen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik weet niet hoe het met jullie zit.
maar alleen al dat op het moment dat ik van het paard af stap en dat ppaard in de sneeuw begint te schijten vind ik al machtig mooi haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Gisteren toevallig geprobeerd om er eentje met mijn lasso te vangen. Waar dat in RDR wel prima kon, kreeg ik nu geen "vizier", dat puntje welke je ziet als je op iets richt. Volgens mij moet je er nu op focussen en dan rustig naar toe lopen en dan erop klimmen waarna het paard gaat trappen en proberen om je van haar rug te gooien. Je moet dan tegensturen en op een gegeven moment het je dat paard "gebroken" en is die van jou.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Chaoss schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:40:
Ben nog geen wilde paarden tegen gekomen (Bizon's ook niet), maar je moet ze vangen met de lasso en dan inderdaad temmen.
Weet niet of je paarden kunt vangen met een lasso, maar je moet er rustig op af lopen.
Wanneer je dicht bij genoeg bent erop springen en dan zorgen dat je er niet af valt. Daarna is die tam.

Ben al zoveel wilde paarden tegen gekomen, soms wel een stuk of 6 tegelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 17:53
Gisteren en vandaag flink wat Twitch gekeken met freeroaming en kon mezelf niet tegenhouden om het spel te kopen! Installing as we speak en denk dat ik me deze week maar wat extra vakantie uren moet opgeven!

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

SgtElPotato schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:45:
Gisteren en vandaag flink wat Twitch gekeken met freeroaming en kon mezelf niet tegenhouden om het spel te kopen! Installing as we speak en denk dat ik me deze week maar wat extra vakantie uren moet opgeven!
have fun!

wel een beetje zonde dat je al veel hebt gekeken.. half the fun is om dingen zelf te ontdekken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
The_Worst schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:41:
Met je paard in het maanlicht door de bergen wandelen. Hoor je een wolf huilen word je ineens aangevallen door een roedel. Pak rustig mijn shotgun en schiet ze één voor één af. <3

Het spel is misschien niet altijd realistisch (:Z) maar de hoeveelheid details en de eyecandy and de random encounters. Fantastisch.

Nu heb ik het schieten van groot wild wel aardig onder de knie. Nu wil ik gaan voor klein spul zoals konijnen en eekhoorns. Die zijn best pittig om ze clean te doden. Althans vooralsnog niet gelukt, vanavond maar eens met bait proberen.
Je moet je wapens er even op aanpassen. Konijnen kan je bijvoorbeeld het beste met je pijl en boog doden. Wel met speciale pijlen voor 'small game' deze kan je zelf craften in je tent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat jagen is nog wel een beetje vaag. Als ik bijvoorbeeld wat herten zie, dan schrikken ze als ik ook maar een beetje in de buurt kom. Volgens mij moet je ze dan met dead eye tracken en als je dead eye dan weer uitzet, dan zie je hun spoor? Maar dan loopt er ook nog een soort van balkje leeg. Iemand een idee wat dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Verwijderd Klopt maar desondanks zijn ze, met name eekhoorns, erg snel en rennen ze weg zodra ik ze spot. Maar een mooie uitdaging na het groot wild.

@bram1984 Als dat balkje leeg is dan verdwijnt het spoor. Als je snel of onvoorzichtig beweegt dan loopt die ook sneller leeg. Geen idee of het veder nog effect heeft overigens.

[ Voor 38% gewijzigd door The_Worst op 29-10-2018 15:52 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 17:53
Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

have fun!

wel een beetje zonde dat je al veel hebt gekeken.. half the fun is om dingen zelf te ontdekken :-)
Daarom ook besloten om de stream te stoppen en het spel gelijk te halen!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:50:
Dat jagen is nog wel een beetje vaag. Als ik bijvoorbeeld wat herten zie, dan schrikken ze als ik ook maar een beetje in de buurt kom. Volgens mij moet je ze dan met dead eye tracken en als je dead eye dan weer uitzet, dan zie je hun spoor? Maar dan loopt er ook nog een soort van balkje leeg. Iemand een idee wat dat doet?
niet met dead eye maar eagle eye. Volgens mij doe je het goed trouwens, twee termen die je door elkaar haalt.

Dat balkje betekend of je het dier bijna kwijt bent geraakt of niet. Bij herten gaat dit verhaal niet heel erg op trouwens, maar bij grotere dieren kan je bijvoorbeeld meer clues vinden dan alleen hun sporen. Is het balkje leeg dan ben je iig het spoort kwijt. Het balkje vult zich weer aan als je eagle eye gebruikt

herten moet je vooral van veraf schieten. Of spring op je paart, ren er achteraan (je bent vaak sneller) en schiet ze vanaf je paard

EDIT: Trouwens, als je eagle eye gebruikt zie je ook van dat soort lijnen rond je lichaam. Dit is je lichaamsgeur. Tracken gaat makkelijker als je geur van het dier af waait. Dan ruiken ze je minder snel. Er zijn trouwens ook potions te koop om je geur te verbloemen

[ Voor 11% gewijzigd door EJPostema op 29-10-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:55
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:50:
Dat balkje is de hoeveelheid dat je kan gebruiken is het balke leeg dan werkt het tijdelijk niet meer, dat kan je aanvullen door te eten,slapen etc.

Hoe doen jullie dat trouwens thuis? hebben jullie de console op de main tv aangesloten en heeft de vrouw de komende weken gewoon pech me tv kijken :P Afgelopen weekend was ze twee dagen werken maar s'avonds wil ze graag tv kijken en dan kan ik dus niet gamen.... :'( Hoogstens heel eventjes maar een hele avond is teveel gezeur...) Ik overweeg om van werk een 24" monitor te lenen die ik maar naast de tv zet ofzo :+

[ Voor 29% gewijzigd door HKLM_ op 29-10-2018 15:56 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@HKLM_ Ik doe het deels via remote play. Werkt uitstekend, ik lever uiteraard iets in op de beeldkwaliteit, en omdat het geen spel is dat enorm afhangt van de reactiesnelheid is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
The_Worst schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:57:
@HKLM_ Ik doe het deels via remote play. Werkt uitstekend, ik lever uiteraard iets in op de beeldkwaliteit, en omdat het geen spel is dat enorm afhangt van de reactiesnelheid is het goed te doen.
A dat is nog wel een goed idee :D

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Vandaag maar even van de inruilactie bij Gamemania gebruik gemaakt en hij staat de installeren nu, vanavond eens kijken of het waar is wat jullie allemaal uitkramen hier! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dat bakje loopt toch leeg op een gegeven moment ? Die snap ik eerlijk gezegd ook niet zo. Ik volg een spoor, dat licht dan heel even op om de seconde in normale modus (dus niet in eagle eye) en op een gegeven moment is dat balkje leeg en dan licht het spoor niet meer op. Als je dan weer eagle eye doet, dan licht het spoor weer op....

Anyway, het succesvol op dieren aflopen hangt ook af van of je personage een beetje gewassen is en of je met de wind in de rug loopt of niet. Ze kunnen je stank van aardig wat meters opvangen en er dus van door gaan. Blijkbaar stinkt mijn Arthur een uur in de wind, want alles op 4 voeten loopt voor mij weg :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EJPostema
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:58:
Dat bakje loopt toch leeg op een gegeven moment ? Die snap ik eerlijk gezegd ook niet zo. Ik volg een spoor, dat licht dan heel even op om de seconde in normale modus (dus niet in eagle eye) en op een gegeven moment is dat balkje leeg en dan licht het spoor niet meer op. Als je dan weer eagle eye doet, dan licht het spoor weer op....

Anyway, het succesvol op dieren aflopen hangt ook af van of je personage een beetje gewassen is en of je met de wind in de rug loopt of niet. Ze kunnen je stank van aardig wat meters opvangen en er dus van door gaan. Blijkbaar stinkt mijn Arthur een uur in de wind, want alles op 4 voeten loopt voor mij weg :D
Bij legendary animals wordt dit iets beter gebruikt (misschien ook bij grizzly's of bizons maar heb ik geen ervaring mee)

Anyway, dan volg je het spoor en voordat het balkje leeg is vind je bijvoorbeeld wat poep of een carcas. Vanuit daar track je weer verder. Bij kleiner wild werkt het zo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HKLM_ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:52:
[...]

Dat balkje is de hoeveelheid dat je kan gebruiken is het balke leeg dan werkt het tijdelijk niet meer, dat kan je aanvullen door te eten,slapen etc.

Hoe doen jullie dat trouwens thuis? hebben jullie de console op de main tv aangesloten en heeft de vrouw de komende weken gewoon pech me tv kijken :P Afgelopen weekend was ze twee dagen werken maar s'avonds wil ze graag tv kijken en dan kan ik dus niet gamen.... :'( Hoogstens heel eventjes maar een hele avond is teveel gezeur...) Ik overweeg om van werk een 24" monitor te lenen die ik maar naast de tv zet ofzo :+
Ik denk dat jij een ander balkje bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat jij een ander balkje bedoelt.
Dat is toch het dead eye balkje? (oog icon met een x erin)

Afbeeldingslocatie: https://attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2018/10/replenish-dead-eye.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door HKLM_ op 29-10-2018 16:06 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Ik gebruik gewoon mijn Pimp Hand O-)

Zonder gekheid, ik heb een 2e Xbox One boven staan op de slaapkamer. RDR2 staat op externe SSD. Die SSD prik ik dan in de Xbox One boven en game dan verder. Maar ik heb gewoon ook tegen mijn vriendin gezegd dat ze maar op de tablet moet gaan netflixen want dat ik al jaaaaaren naar deze game heb uitgekeken. En boven hebben we ook een tv op de slaapkamer die netflix heeft. Niet altijd in problemen denken, maar in oplossingen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:07:
[...]

Zonder gekheid, ik heb een 2e Xbox One boven staan op de slaapkamer. RDR2 staat op externe SSD. Die SSD prik ik dan in de Xbox One boven en game dan verder. Maar ik heb gewoon ook tegen mijn vriendin gezegd dat ze maar op de tablet moet gaan netflixen want dat ik al jaaaaaren naar deze game heb uitgekeken. En boven hebben we ook een tv op de slaapkamer die netflix heeft. Niet altijd in problemen denken, maar in oplossingen O-)
Misschien hebben sommigen de "oplossingen" van veel geld ergens tegenaan gooien zodat t probleem vanzelf weg gaat, niet he :> >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RBH

RBH

[...]

Vriendin op de bank naast me met laptop + Sims 4 geïnstalleerd, geen last meer van. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:40
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:58:

Over wassen gesproken... Hoe doe je dat? Na het vellen van een groot beest zit je onder het bloed en dat levert allerlei opmerkingen van kampgenoten op... Even slapen hielp wel volgens mij, maar er is vast een andere methode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Xtuv schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:11:
[...]

Over wassen gesproken... Hoe doe je dat? Na het vellen van een groot beest zit je onder het bloed en dat levert allerlei opmerkingen van kampgenoten op... Even slapen hielp wel volgens mij, maar er is vast een andere methode?
Heel simpel; even door het water lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Bij de uitleg om mijn paard schoon te houden (want vies paard is sneller leeglopen van de vitaliteit/uithoudingsvermogen) stond er om door water te lopen. Denk dat het dus ook voor je personage wel opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
HKLM_ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

[Afbeelding]
Yep, spijtig genoeg is die in veel gevallen veel te snel leeg voor die Gold-Challenges >.<. Aanvullen met sigaretten e.d. duurt vaak veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:40
RBH schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:12:
[...]

Heel simpel; even door het water lopen. :)
Had al zo'n vermoeden... :) In het kamp dus niet echt een mogelijkheid, daar heb ik geen water gespot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Xtuv schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

Had al zo'n vermoeden... :) In het kamp dus niet echt een mogelijkheid, daar heb ik geen water gespot.
je kan ook in bad gaan in een Hotel... kost je 25cent. of iets meer als je de luxe variant neemt.. je ruikt dan wel weer bloemetjes fris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HKLM_ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

[Afbeelding]
Klopt, maar die bedoel ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:07:
[...]

Haha boven hangt een 48 inch sony aan de muur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:13:
[...]

Bij de uitleg om mijn paard schoon te houden (want vies paard is sneller leeglopen van de vitaliteit/uithoudingsvermogen) stond er om door water te lopen. Denk dat het dus ook voor je personage wel opgaat.
Daar over gesproken: brush is bij mij greyed out. Moet ik die unlocken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
[...]

Hotel, neem een bad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

Ja je hebt een borstel nodig. die krijg je ergens along the way..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
[...]

Nee dan moet je die kopen, ik kreeg bij het eerste gekochte paard een brush bij.
Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:21:
[...]

Along the way? volgens mij krijg je die al erg snel in de game.

[ Voor 31% gewijzigd door Andyk125 op 29-10-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of wissel van outfit. of ga zwemmen, of ga gewoon dood; je respawnt dan weer schoon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Hoe werkt dat saven precies? Ik heb nu een paar keer, zonder dat ik bezig ben met een quest, meegemaakt dat ik bij opnieuw starten totaal ergens anders spawn dan waar ik was gebleven. Ook meer dan eens spawn ik zonder stamina.

Ik snap er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Xtuv schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

Ik ben alleen nog maar bij het kamp bij Valentine (Chapter 2), maar daar is toch echt een riviertje beneden aan heuvel. Een minuutje rijden op je paard. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Wat een heerlijke game is dit toch, zit nog niet zo ver in het verhaal maar vind het nu al game van het jaar, ook die graphics.. Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:21:
[...]

Thanks. Ik denk dat ik eerst gewoon wat quests rond mijn kamp moet doen waarschijnlijk. Ik ben gelijk rond gaan rijden als een malle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

spoiler:
In de missie dat je met Hosea (Chapter 2) naar Valentine moet om een paard af te leveren. Daar moet je een paard de stal in rijden, dan praat je met de stalhouder. Toen ik daar een paard kocht (war horse die bij de pre-order bonus zat, terwijl ik de game gewoon zaterdag bij de MM heb gehaald waar die voucher ook gewoon in zat), kreeg ik een wortel een een borstel.

Ik had overigens vrij snel de achievement voor level 4 paard bonding. Gewoon een paar keer flink op de LS drukken om je paard een "schouderklopje" te geven. Wat voeren en je hebt hem zo..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Deze game =D

Geweldig!

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:30
Ik zit nu 2 uur in chapter 3.
Het begint allemaal wel wat los te lopen en te beteren. Toch mis ik nog altijd 'iets'.
Er zit zo weinig cohesie in het verhaal. Allemaal korte missies waarbij je x of y moet doen, ook in de story.
Hopelijk worden de missies wat groter/gekker etc.

De personages en het vertelde verhaal vind ik ook redelijk matig. Ik vind Arthur best saai eigenlijk. Altijd wanneer er iets gebeurt, reageert Arthur er zo droog en saai op, alsof het hem allemaal niets kan schelen.
Bij GTA V had je toch meer van de gekke (goed uitgewerkte) personages. Het trio Michael/Franklin/Trevor was geniaal neergezet. Zo een gevoel mis ik wel bij de gang. Arthur zou voor mij best een beetje dat redneck gehalte van Trevor mogen hebben :P
Ik denk (hoop) dat het nog wel gaat betere.

Overall een goede game, maar vaak zie ik denk toch waarbij ik denk: 'mhh, dat had R* anders/beter kunnen doen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Chaoss schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:40:
Een Bizon kwam mij tegen...… :( :o
Heb wraak kunnen nemen, m'n knol had het er zwaar mee.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik las net iets briljants op ERA. Iemand overviel een winkel en schoot de kassa medewerker in zijn been. Later kwam hij terug in die winkel en dezelfde dude was daar. Hij was bang en had een houten been.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Een basic camp upgrading guide...

Of, lees het hieronder:
- Exclamation point on mini-map means supplies are low.

- Base Camp begins in chapter 2

- Interact with everyone with LT, greets them! Start conversations.

- Arthurs tent: Change clothes for weather, sleep, shave, and trophies(?), and ammo is out back.

- Dutch tent: Upgrade tent improve moral and donation amounts, upgrade further to unlock fast travel from wagon. Ledger and donation/contributions out back.

Ledger unlocks after missions "Money Lending and Other Sins" Missions. just complete one debt collect and return to Strauss.
.
Donate: boost moral. You can then take this money that you've donated to the gang, and use it to upgrade the camp, giving your companions more medicine, food, ammunition, and better tents.

- Strauss's Wagon: Health supplies

- Butcher: turn in meat and pelts to help the camp or people get bummed out. hold down the right button on the d-pad to donate items.craft items. recommend donating any meat you have leftover, along with pelts.

- provisions: dumps some food from donations. to refill go to ledger

- Grub! you eat here i think very 24 hours, and the coffee refills your dead eye, which appears to refill more often.

- Games: play games with the people in your camp, learn more about them, games change with the people you play.

[ Voor 78% gewijzigd door -SaveMe- op 29-10-2018 16:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:43:
Ik zit nu 2 uur in chapter 3.
Het begint allemaal wel wat los te lopen en te beteren. Toch mis ik nog altijd 'iets'.
Er zit zo weinig cohesie in het verhaal. Allemaal korte missies waarbij je x of y moet doen, ook in de story.
Hopelijk worden de missies wat groter/gekker etc.

De personages en het vertelde verhaal vind ik ook redelijk matig. Ik vind Arthur best saai eigenlijk. Altijd wanneer er iets gebeurt, reageert Arthur er zo droog en saai op, alsof het hem allemaal niets kan schelen.
Bij GTA V had je toch meer van de gekke (goed uitgewerkte) personages. Het trio Michael/Franklin/Trevor was geniaal neergezet. Zo een gevoel mis ik wel bij de gang. Arthur zou voor mij best een beetje dat redneck gehalte van Trevor mogen hebben :P
Ik denk (hoop) dat het nog wel gaat betere.

Overall een goede game, maar vaak zie ik denk toch waarbij ik denk: 'mhh, dat had R* anders/beter kunnen doen'
Ik ben blij dat ze dat juist niet hebben gedaan. Ik vind Arthur wel een mooie kerel en het past precies bij de tijd van het wilde westen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:53:
[...]

Ik ben blij dat ze dat juist niet hebben gedaan. Ik vind Arthur wel een mooie kerel en het past precies bij de tijd van het wilde westen.
Vind ik ook. Arthur is gewoon een door de wol geverfde outlaw die zich niet zo snel druk meer maakt ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
https://www.psx-sense.nl/...atie-te-hebben-op-de-ps4/

Ik heb het net gecheckt. Bij mij is het spel veel scherper wanneer ik de hdr functie uitzet op een tv met hdr functie. Moet wel even een fix komen om optimaal te kunnen genieten.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 20:32
Heb er een paar uur in zitten met RDR2, maar ik kan er nog niet goed inkomen. Tempo is zeer laag en er zit zoveel in dat ik bij wijze van verzuip in de mogelijkheden. Zit continu uit te vogelen hoe dit werkt en hoe dat ook al weer moet. Ga het spel zeker een kans geven, maar toch eerst maar eens opnieuw beginnen om de gameplay goed in de vingers te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bRuud83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:05:
Heb er een paar uur in zitten met RDR2, maar ik kan er nog niet goed inkomen. Tempo is zeer laag en er zit zoveel in dat ik bij wijze van verzuip in de mogelijkheden. Zit continu uit te vogelen hoe dit werkt en hoe dat ook al weer moet. Ga het spel zeker een kans geven, maar toch eerst maar eens opnieuw beginnen om de gameplay goed in de vingers te krijgen.
In de eerste uren zitten best wat tutorial missies afgewisseld met normale actie. Duurt best lang, maar je leert steeds wat meer bij. Opnieuw beginnen is niet echt nodig gok ik.
_____
Ik heb inmiddels best wat uren erin zitten. Het blijft genieten! Vooral een aantal van de stranger missies die ik tegenkwam waren toppertjes. En een mini verhaaltje in een stadje
spoiler:
Bij een gunsmith in het stadje dat je in chapter 3 komt. Check de zijkanten van het gebouw
was erg grappig gedaan. Wat ik vooral lastig vind in dit spel is doen wat ik van plan was. Er is elke 100 meter iets nieuws te ontdekken lijkt het. Of een beest om af te knallen. Zo groots en meeslepend allemaal. Hoewel ik me afvraag of de 100% er ooit gaat komen. Er is echt veel voor 100% nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:51
BasGrunn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:05:

Ik heb het net gecheckt. Bij mij is het spel veel scherper wanneer ik de hdr functie uitzet op een tv met hdr functie. Moet wel even een fix komen om optimaal te kunnen genieten.....
Straks even testen! Game ziet er super uit maar dat fletse viel mij ook al op vooral als je nu die foto ziet..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Kan iemand me helpen met de volgende vragen?

- Heb tot nu toe twee keer gehad dat iemand een vechtpartij met me begon, maar ik heb geen idee hoe ik terug kan slaan. Ik snap dat ik m'n vuisten als wapen moet selecteren, maar dan? Hoe gebruik ik ze? En als ik iemand neersla, is diegene niet dood neem ik aan? Ik wil gewoon geen honor verliezen als ik per ongeluk aangevallen word in een stadje. Of verlies ik ook honor als ik iemand knock-out sla?

- Ik vind de missiestructuur een beetje vaag. Snap dat de gele missions de main story aanduiden. Stranger missions en Bounties zijn side missions neem ik aan... maar mijn eerste Bounty mission lijkt ook een geel icoontje te hebben. Valt deze ook onder de main story dan?

- Als ik een Bounty mission (althans mijn eerste en tot nu toe enige) start verdwijnen alle markers van andere missions. Zit ik voor die periode 'vast' in mijn huidige mission? Of kan ik ook meerdere missions tegelijk doen? Of kan switchen? Hoe kan ik van een missie afzien als ik er eenmaal aan begonnen ben?

Heb enige uitleg nodig. Dank alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

yinx84 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:21:

- Heb tot nu toe twee keer gehad dat iemand een vechtpartij met me begon, maar ik heb geen idee hoe ik terug kan slaan. Ik snap dat ik m'n vuisten als wapen moet selecteren, maar dan? Hoe gebruik ik ze? En als ik iemand neersla, is diegene niet dood neem ik aan? Ik wil gewoon geen honor verliezen als ik per ongeluk aangevallen word in een stadje. Of verlies ik ook honor als ik iemand knock-out sla?

- Ik vind de missiestructuur een beetje vaag. Snap dat de gele missions de main story aanduiden. Stranger missions en Bounties zijn side quests zag ik... maar mijn eerste Bounty mission lijkt ook een geel icoontje te hebben. Valt deze ook onder de main story dan?

- Als ik een Bounty mission (althans mijn eerste en tot nu toe enige) start verdwijnen alle markers van andere missions. Zit ik voor die periode 'vast' in mijn huidige mission? Of kan ik ook meerdere missions tegelijk doen? Of kan switchen? Hoe kan ik van een missie afzien als ik er eenmaal aan begonnen ben?

Heb enige uitleg nodig. Dank alvast! :)
Zonder dat ik het spel heb kan ik die laatste 2 al beantwoorden:

- Zeer waarschijnlijk wordt je in de story dus verplicht om die Bounty missie te doen, om dit concept zo bij je te introduceren.

- Dan zit je zeker "vast" in die missie ja. Was bij GTA ook zo.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Angeloonie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:23:
[...]

- Dan zit je zeker "vast" in die missie ja. Was bij GTA ook zo.
Dank. Ergens vind ik dat wel fijn, want ik raak snel afgeleid als ik teveel quests heb... dit brengt wel wat focus aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
_VooDooMen_ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:21:
[...]

Straks even testen! Game ziet er super uit maar dat fletse viel mij ook al op vooral als je nu die foto ziet..
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen. Speel zelf op een pro icm met een Samsung ks7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:19
Ik heb mijn camp nu maximaal geüpgrade. Was dit slim of gaan we ooit nog verhuizen en kan ik weer opnieuw beginnen? (Spoiler alert)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Alekz87 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:31:
Ik heb mijn camp nu maximaal geüpgrade. Was dit slim of gaan we ooit nog verhuizen en kan ik weer opnieuw beginnen? (Spoiler alert)
spoiler:
Ja je gaat verhuizen.. NEE je hoeft niet alles opnieuw te doen.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:13
yinx84 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:21:

Op de Playstation is het gewoon rondje drukken als je voor iemand staat. Of je dan een wapen vast hebt of niet, hij geeft dan een vuistslag. Je slaat wel snel iemand dood. En ook als je jezelf alleen maar verdedigd gaat nog je bounty omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
BasGrunn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:05:

Haha iedereen zat mij voor gek te verklaren maar het klopt dus wel!

Speel al vanaf het begin met HDR uit op mijn oled C7 want het ziet er veel scherper en beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:59
Toch maar even met de trein naar Saint Dennis gegaan. Fanatische stad, hele goede sfeer, deed me een beetje denken aan Londen van AC Syndicate. Helaas wel wat frame drops in de drukkere straten.

Dat miste RDR1 deels wel, een grotere stad, Blackwater was geinig maar als je terug kijkt stelde het niks voor. Iemand al in Blackwater geweest in deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:39:
[...]

Haha iedereen zat mij voor gek te verklaren maar het klopt dus wel!

Speel al vanaf het begin met HDR uit op mijn oled C7 want het ziet er veel scherper en beter uit!
Ik vond het ook al zo flets idd. Ik ben dan wel benieuwd wat een update gaat brengen waardoor hdr wel goed werkt. Reddit staat er trouwens vol mee las ik net. Zal dan ook wel iets mee gedaan moeten worden door Rockstar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
BasGrunn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Ik vond het ook al zo flets idd. Ik ben dan wel benieuwd wat een update gaat brengen waardoor hdr wel goed werkt. Reddit staat er trouwens vol mee las ik net. Zal dan ook wel iets mee gedaan moeten worden door Rockstar.
Moet je nagaan hoe het eruit ziet als HDR wel goed werkt idd! Hopelijk komen ze hier snel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
Hey ik wil eens aan de slag met Pearson upgrades en zelf pijlen maken/shit brouwen.

Hoe kan je dit het beste aanvliegen. Bij een upgrade bijv. moet ik 3 verschillende vachten gaan hunten. Moet ik die gewoon op schrijven en beetje op goed geluk gaan zoeken naar die beesten? Of kan dat slimmer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Alle mensen met HDR: er zijn al meerdere mensen die hebben aangegeven dat het spelen met de settings het allemaal naar het gewenste niveau kan brengen, sommige mensen geven aan HDR setting op 500 te zetten, zou dit eens proberen als ik jullie was.

Qua vechten zoals hierboven gevraagd: als je op de Xbox speelt is het LT om je target te locken, X om te blocken Y om te grabben, en B om te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Cas schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:54:
[...]

Volgens een topic op Reddit kun je er met een ander paard, andere kleding en een masker voor zorgen dat er geen bounty op je hoofd komt te staan. Dit werkt in ieder geval in steden en dorpen omdat NPC's je daar zouden kunnen herkennen aan een paard en kleding.

Ik ga het vanavond even uitproberen met een treinoverval.
Hmm interesting! Thnx!

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Word ondertussen wel cranky en strontsjaggie van dat je absoluut geen enkele fout mag maken voordat je gelijk 80 lawmen en dikke bouty op je krijgt :(

Al die fkk goodie-two-shoes in t hele spel. Absoluut NIEMAND kijkt even de andere kant op of wat dan ook :(

Ik dacht dat dit een outlaw/wild west spel was :(

Je mag echt niets.. krijg echt zin om de hele boel aan gort te schieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Heeft iemand een idee waar je kan zien hoe lang je al hebt gespeeld?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Hoedje

Op de Xbox kun je in de Xbox app zien hoe lang je hebt gespeeld en op de PS4 kun je het niet zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:34:
Heeft iemand een idee waar je kan zien hoe lang je al hebt gespeeld?
Nergens in game helaas. (of gelukkig :))

Op de Xbox staat het bij je achievement overview tussen de tracked stats.
poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:24:
Word ondertussen wel cranky en strontsjaggie van dat je absoluut geen enkele fout mag maken voordat je gelijk 80 lawmen en dikke bouty op je krijgt :(

Al die fkk goodie-two-shoes in t hele spel. Absoluut NIEMAND kijkt even de andere kant op of wat dan ook :(

Ik dacht dat dit een outlaw/wild west spel was :(

Je mag echt niets.. krijg echt zin om de hele boel aan gort te schieten :(
Als je dat laatste doet, maak je het alleen maar erger. :+ Maar misschien een goed idee om de trophy/achievement voor drie dagen overleven met een torenhoge bounty in elke stad. Lucht wellicht op. :) Witnesses bedreigen werkt wel prima overigens. Midden in de stad lukt het me nooit maar daarbuiten, kun je z prima tegenhouden, bedreigen, alles jatten en weer door laten lopen.
Stienessa schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:54:
Hey ik wil eens aan de slag met Pearson upgrades en zelf pijlen maken/shit brouwen.

Hoe kan je dit het beste aanvliegen. Bij een upgrade bijv. moet ik 3 verschillende vachten gaan hunten. Moet ik die gewoon op schrijven en beetje op goed geluk gaan zoeken naar die beesten? Of kan dat slimmer?
Kan iets slimmer. Je kunt online opzoeken waar beesten rondhangen (saai). Of zelf op onderzoek uitgaan (leuk). Sommige beesten staan al op je kaart. Dat is vooral voor de wat grotere. Kleintjes kun je op verschillende plekken vinden. Bevers vlak bij water. Konijnen vlakbij boerderijen als daar ook bomen zijn (en vlak bij je eerste kamp). In de compendium staat ook vaak iets over habitat. Maar dan moet je een beest al wel ontdekt hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2018 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
gise schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:16:
Qua vechten zoals hierboven gevraagd: als je op de Xbox speelt is het LT om je target te locken, X om te blocken Y om te grabben, en B om te slaan.
Of op de PS4: L2 locken, [] blocken, /\ grab, O om te slaan.

Ik heb trouwens weinig last van lawmen en bounty (tenzij het de choco versie is :+) Gewoon getuiges neerknallen en verder opletten welke knop je indrukt in de drukbevolkte delen of waar je rijdt met je paard. Draag wel continu de bandana want ben je outlaw of outlaw? :7 Daarbij in cut scenes is die zo ook weer weg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:52
Joosie200 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:48:
[...]

Of op de PS4: L2 locken, [] blocken, /\ grab, O om te slaan.

Ik heb trouwens weinig last van lawmen en bounty (tenzij het de choco versie is :+) Gewoon getuiges neerknallen en verder opletten welke knop je indrukt in de drukbevolkte delen of waar je rijdt met je paard. Draag wel continu de bandana want ben je outlaw of outlaw? :7 Daarbij in cut scenes is die zo ook weer weg _O-
Ik doe het vaak per ongeluk. Zelfs 1x bij de sherrif
Pagina: 1 ... 21 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.