Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Predje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Geloof nou maar dat bijvoorbeeld elk item met de hand looten een design-keuze is geweest en niet een gebrek aan skill van R*. Kritiek mag prima hoor, maar wat de controls betreft is het kritiek omdat het verkeerd begrepen wordt.
Ben ik met je eens, daarom gaat ammo looten ook gewoon automatisch als je over het lijk heen loopt. Echter zijn de controls volgens mij expres nóg trager gemaakt. Praktisch alles is long press. 8)7

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 14:01
shakespeare schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:42:
ik kan er maar moeilijk echt inkomen.. hebben meer dat ?
Ja ik deel je mening! Het is vrij diepe gameplay en ik kan niet met telkens een uurtje gamen per uur echt in die game komen. Ik doe nu maar wat om eerlijk te zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
n2theb schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:41:
Zijn er mensen hier die al werken met de companion app? Dus map aan op tablet of telefoon en dan lekker ronddwalen in het spel?
Eerste dag wel gedaan maar daarna geloofde ik het wel want toen kwam ik erachter dat je de map ook kunt oproepen door het menu knopje vast te houden i.p.v. in te drukken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

[...]

Het gaat gewoon meer richting western sim dan een arcade (of action) game.
Dit is gewoon niets voor de Fortnite generatie.

Geloof nou maar dat bijvoorbeeld elk item met de hand looten een design-keuze is geweest en niet een gebrek aan skill van R*. Kritiek mag prima hoor, maar wat de controls betreft is het kritiek omdat het verkeerd begrepen wordt.

Het is hetzelfde als wanneer iemand schimmelkaas beschimmeld en te sterk van geur/smaak vind. Totaal valide mening, maar ook totaal zoals die kaas bedoeld is en dus de essentie niet begrepen.
Ik vind dat trage dus ook totaal geen probleem.. ik vind het (zoals ik al eerder verkondig) een heerlijk spel om te spelen.. ENIGE punt van kritiek wat ik heb over de controls is.. dat het zoveel is.. en niet altijd consistent.. L1 te richten.. maar om te bedreigen R1 en L1+R2 om te .. weet ik het.. R3, L1 om weer iets anders te doen..

Zo heb ik al een paar keer mijn paard per ongeluk voor zijn neus gestompt.. en een keer een toevallige voorbijganger in zijn hoofd geschoten toen ik iets compleet anders wilde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Bob Popcorn schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:33:
[...]

Ben ik met je eens, daarom gaat ammo looten ook gewoon automatisch als je over het lijk heen loopt. Echter zijn de controls volgens mij expres nóg trager gemaakt. Praktisch alles is long press. 8)7
het looten vind ik ook dikke trage bagger |:( Godzijdank wel auto-ammo pickup
en dat veel zaken long-press zijn werkt ook niet echt mee inderdaad :/

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:18
Donstil schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:33:
[...]

Eerste dag wel gedaan maar daarna geloofde ik het wel want toen kwam ik erachter dat je de map ook kunt oproepen door het menu knopje vast te houden i.p.v. in te drukken.
Inderdaad eerste dag heeft die heel mijn ipad leeg getrokken in een middag en toen kwam ik hier de tip tegen van de optie knop en dat is voldoende voor mij. Buiten de map is de app niet echt interessant.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

Ik vind dat trage dus ook totaal geen probleem.. ik vind het (zoals ik al eerder verkondig) een heerlijk spel om te spelen.. ENIGE punt van kritiek wat ik heb over de controls is.. dat het zoveel is.. en niet altijd consistent.. L1 te richten.. maar om te bedreigen R1 en L1+R2 om te .. weet ik het.. R3, L1 om weer iets anders te doen..

Zo heb ik al een paar keer mijn paard per ongeluk voor zijn neus gestompt.. en een keer een toevallige voorbijganger in zijn hoofd geschoten toen ik iets compleet anders wilde doen.
Ik heb per ongeluk de trapper doodgeschoten terwijl ik daar kwam om de berenvel in te leveren.
Had niet door dat ik m'n wapen niet holstered had, dus deed LT om het interactie menu te krijgen (maar was dus richten) maar omdat LT op dat moment in mijn beleving niks deed drukte ik maar RT, en dat was dus de trekker overhalen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:10

3style

...

[...]

De controls zijn zo inderdaad moeilijk te masteren.
Ik kan de button lay-out controls volgens mij ook nergens in de settings vinden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:18
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:21:
[...]

Huh ? Mis ik iets ? Zelf rijden ? Ik moet op de Xbox in cinematic mode gewoon de A ingedrukt houden om mee te blijven rijden. Zodra ik die loslaat, raakt Arthur achter en uiteindelijk staat mijn paard stil. Het staat zelfs in de Tweaker Review dat je op de PS4 "kruisje" ingedrukt moet houden.
Je moet op de map eerste een waypoint aanklikken en vervolgens dubbel klik ik op x en dan nog aantal keer paard in gallop te zetten en vervolgens rijd hij zelf naar waypoint. (Je hoort als je een waypoint neerzet, niet goed, maar is klein verschil tussen aanzetten en uitzetten.) Of je GPS aanzetten op kaart dan zie je iig dat waypoint is gezet, maar vind ik wat zonde om te gebruiken GPS. :)
[...]

Speel al 30 jaar games dus Fortnite generatie is het niet, maar dat is tegenwoordig enige keus he, zwart of wit, maar enige vorm van kritiek of duidelijk aangeven waarom jij het een iets minder keuze vind ho maar.

En omdat het hun design-keuze is, is het geen reden voor kritiek? Dan is er nog nooit een slechte game uitgebracht, want zijn vast mensen die bewust die design-keuze hebben gemaakt bij slechte game. Het heeft niets te maken met begrijpen, het is niet eens zijn met die keuze en vervolgens trek ik zelf wel conclusie of dat gamebreaking is of niet. Voor mij niet, geniet ervan, maar hadden dingen gewoon beter gekund, waardoor de snelheid van game niet sneller was van geworden, maar gewoon dat het soepel gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door Albinoraptor op 29-10-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
[...]

Het is hetzelfde als wanneer iemand schimmelkaas beschimmeld en te sterk van geur/smaak vind. Totaal valide mening, maar ook totaal zoals die kaas bedoeld is en dus de essentie niet begrepen.
Dit is natuurlijk ook gewoon kort door de bocht. Ik ben 38 jaar, afgezien van mijn leeftijd (voor gamen een irrelevant gegeven) heb ik helemaal niets met Battle Royale-games. Echter, ook dat doet eigenlijk niet ter zake. In sommige kritiekpunten kan ik mij ook wel vinden. Misschien is het gewoon een kwestie van accepteren (lees: gezond verstand gebruiken) dat er mensen zijn die het spel wel het einde van de wereld vinden en mensen die dat niet vinden. Dat er mensen zijn die zich wat, subjectief gezien, ongenuanceerd uitdrukken houd je altijd. Dit is immers een videogame-forum, en geen wetenschappelijk discussiepanel van WNL in de vroege zondagochtend op TV. Hoewel, dat laatste absoluut geen garantie is als je soms naar dat soort programma's op TV kijkt :p. Vooral dat zegt eigenlijk al genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Meister Sachs op 29-10-2018 11:47 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gise schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:37:
[...]

Ik heb per ongeluk de trapper doodgeschoten terwijl ik daar kwam om de berenvel in te leveren.
Had niet door dat ik m'n wapen niet holstered had, dus deed LT om het interactie menu te krijgen (maar was dus richten) maar omdat LT op dat moment in mijn beleving niks deed drukte ik maar RT, en dat was dus de trekker overhalen... 8)7
Ik had dat met die Beer van een Missie, daar kreeg ik $ 65,- voor en de hoed koste $ 45,-
Toen dacht ik "Die schiet ik even overhoop, want ik wil mijn 45,- terug", looten ik van zijn lichaam 50 cent 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
[...]

Nou sorry voor, als je elke kritiek op de game parreert met 'je snapt de game niet, het is net als schimmelkaas, je bent vast van de Fortnite generatie' kun je moeilijk discussiëren over een game... Dit is een discussie doodmaken wat nergens op slaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Marsman83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:19:

Ik vind die bounty's wel erg vervelend, heb inmiddels bijna overal $300 bounty...
Heb nog te kort gespeeld maar je weet dat je de bounty bij het postkantoor kunt afkopen? Aan de andere kant is 300 dollar ook echt veel in het spel gezien hoe lang het duurt voordat je zovel cash bij elkaar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
SemperFidelis schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Nou sorry voor, als je elke kritiek op de game parreert met 'je snapt de game niet, het is net als schimmelkaas, je bent vast van de Fortnite generatie' kun je moeilijk discussiëren over een game... Dit is een discussie doodmaken wat nergens op slaat.
Dat bedoelde ik, min of meer, ook te zeggen. Discussie is op deze wijze ook niet meer inhoudelijk.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Kwam er gisteren achter dat niet elke misdaad hoeft te eindigen in een bounty.

Ik weet niet of het afhankelijk is van de misdaad maar heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik na een overtreding met de sheriff in gesprek ging om aan te geven dat het gewoon één grote vergissing was. >:)

Ik werd vriendelijk verzocht om op te rotten en mij niet meer te laten zien voorlopig.

Natuurlijk moest ik later weer in het stadje zijn en kwam ik de sheriff weer tegen. Hij vroeg mij of ik mij nu wel ging gedragen. Ik reageerde met " Ah go to hell". De sherrif gaf wel even aan dat hij mij al 2 waarschuwingen had gegeven (wat inderdaad klopte) en voor een 3e geen plek was. :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23

Mauz1978

Console War Veteran

Gamers raken gewoon teveel verwend. Ik ben ook 40 en weet nog dat ik in Everquest (of Wow) gewoon op de boot moest wachten om aan de overkant te komen. Als je die miste was het 40 minuten wachten of zoiets. Misschien niet erg leuk, maar het had wel zijn charmes en bovendien was het veel belonender om missies voor elkaar te krijgen. Nu lijkt het alsof een hoop gamers instant overal willen zijn, instant alles willen hebben, en als ze mis schieten of gedood worden het aan alles ligt, behalve hun geduld. Het zelf ontdekken van locaties, wapens, methodes hoort juist bij het spel en ik vind het heerlijk :) ...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 15:30
Louw Post schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:19:
@G_Dragon @Hulleman
Hier en daar lees ik dat alleen de main story al goed zou moeten zijn voor een 45 uur. Natuurlijk tikken de uurtjes ook al wel snel aan gok ik (voor mij), je bent bij het starten van de game meteen voor een tijdje zoet met de missies en het ronddwalen.
Zoiets las ik ook, maak me er niet al te veel zorgen over, maar het viel me op. Gisteren heb ik twee uur gespeeld. Een bounty gedaan, een leggy grizzly neergeschoten en een berenhoed laten maken :') Weinig mainstory gezien. De uurtjes tikken snel aan, omdat er zoveel te doen is en de afstanden die je overbrugt erg groot zijn. Vooral in het begin zonder fast travel.

De random dingen die gebeuren zijn ook zo tof. Ik kwam een kerel tegen die bezig was met de hoeven van zijn paard. Het paard schrikt ergens van en trapt die kerel vol tegen z'n hoofd, op slag dood. Prachtig toch.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

3style schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

De controls zijn zo inderdaad moeilijk te masteren.
Ik kan de button lay-out controls volgens mij ook nergens in de settings vinden.
Kan bij de settings, control layout en dan op X-je rammen

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Anton.net schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:29:
Soms zijn de oren van personen oranje/rood aan de achterkant.
Nog iemand met deze texture glitch? :P

En zoals @-SaveMe- zegt: het is me nog steeds niet duidelijk wat precies story of sidecontent is. Iemand tips?
Viel mij ook al op. Een van de missies kom je aan het einde een vent met een hoge hoed tegen. Ik daht wtf is dat oranje bij zn oor het leek wel of iemand met een zaklamp achter het oor scheen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:18

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Wii4all schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Viel mij ook al op. Een van de missies kom je aan het einde een vent met een hoge hoed tegen. Ik daht wtf is dat oranje bij zn oor het leek wel of iemand met een zaklamp achter het oor scheen ;)
Het is mij niet opgevallen maar zijn dat niet gewoon zonverbrande oren? Dat was niet heel ongewoon in die tijd.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Albinoraptor schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

Je moet op de map eerste een waypoint aanklikken en vervolgens dubbel klik ik op x en dan nog aantal keer paard in gallop te zetten en vervolgens rijd hij zelf naar waypoint. (Je hoort als je een waypoint neerzet, niet goed, maar is klein verschil tussen aanzetten en uitzetten.) Of je GPS aanzetten op kaart dan zie je iig dat waypoint is gezet, maar vind ik wat zonde om te gebruiken GPS. :)
Ok dank voor de uitleg, ga ik eens proberen.

Dus eerst map tevoorschijn halen, dan waypoint zetten, dan wordt de route op je map rood. Dan je paard in galop zetten en dan cinematic mode dus aan ? Correct ?

Denk dat ik vanavond toch maar eens ga proberen om wat tijd in mijn kamp te stoppen om het later even iets makkelijker te maken qua supplies enzo...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 17:03
Pepigno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Heb nog te kort gespeeld maar je weet dat je de bounty bij het postkantoor kunt afkopen? Aan de andere kant is 300 dollar ook echt veel in het spel gezien hoe lang het duurt voordat je zovel cash bij elkaar hebt.
Afkopen ken ik ja maar heb momenteel 800dollar en geen zin om meteen alles af te geven.
Had eigenlijk gehoopt dat er een mogelijkheid was deze kwijt te laten schelden maar heb die nog niet kunnen vinden.
Wellicht als ik een van de bountyhunter missies voor de sheriff ga doen.

Zijn er nog tips om snel aan geld te komen?
Nu loot ik ieder lijk en neem alles mee wat ik kan dragen. Bij de fence verkoop ik dat dan weer.
Vervelende is dat ik vaak iets voor 20dollar verkoop, kort daarop ga ik dood en moet ik de helft of meer alweer inleveren ;w Naja moet gewoon wat beter worden nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 12:59
Simpel: veel saven en elke keer dat je dood gaat opnieuw loaden. Er is een manual save en een autosave (tenzij je die uitzet).

Als ik door iets compleet randoms dood ga load ik gewoon de laatste save opnieuw. Soms betekent dat dat ik iets opnieuw moet doen of een random event later weer opnieuw tegen kom. Maar dat hoort wat mij betreft een beetje bij dit type spel.
Marsman83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:00:
[...]

Afkopen ken ik ja maar heb momenteel 800dollar en geen zin om meteen alles af te geven.
Had eigenlijk gehoopt dat er een mogelijkheid was deze kwijt te laten schelden maar heb die nog niet kunnen vinden.
Wellicht als ik een van de bountyhunter missies voor de sheriff ga doen.

Nu loot ik ieder lijk en neem alles mee wat ik kan dragen. Bij de fence verkoop ik dat dan weer.
Vervelende is dat ik vaak iets voor 20dollar verkoop, kort daarop ga ik dood en moet ik de helft of meer alweer inleveren ;w Naja moet gewoon wat beter worden nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
gise schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:37:
[...]

De controls zijn inderdaad erg slecht in verhouding met andere games. Het is al vaak voorgekomen bij een side missie dat ik per ongeluk een wapen richt op de persoon en deze direct weg rent. Omdat je je meteen op L2 drukt en je wapen nog in je hand hebt schrikt men meteen en de situatie is op geen enkele manier te herstellen |:( Valt me wel tegen, maar gelukkig worden de ballen van het paard wel kleiner als koud is 8)7

Persoonlijk heb ik nooit deel 1 gespeeld, maar ik mis toch echt de nodige training van de button layout in het begin. Er zijn zo veel opties dat het gewoon lastig is alles te onthouden. Heb al regelmatig op internet moeten opzoeken welke knop ook weer wat was.

Hebben meer mensen trouwens last van het kleine lettertype? Ik vindt het echt een drama, dit was bij The Witcher 3 ook het geval, maar hebben ze snel wat aangepast al vond ik het nog aardig klein. Hoe moeilijk moet het zijn om een optie te geven om het lettertype te vergroten, of is die er wel toevallig?

Ik ben trouwens een van mijn paarden kwijt, nadat ik een tweede paard getemd had en deze mee na het kamp nam. De bedoeling was om het eerste paard te verkopen, maar deze is al nergens meer te bekennen. Ben je die automatisch kwijt? Een van de paarden heb ik in de stal gelaten op de hoop dat het andere paard weer beschikbaar was om te verkopen, maar dit was dus niet het geval.. Meer mensen hier last van gehad?

[ Voor 12% gewijzigd door Andyk125 op 29-10-2018 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honnes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 10:05
Mauz1978 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:00:
[...]

Dus eigenlijk moet je goed uitkijken wat je doet? :o
Een tip is om je bandana om te doen tijdens het rijden (waar ze nog voor bedoeld waren ook), dan ben je meteen onherkenbaar als zoiets gebeurt.
Ja ik had dus bijv. ruzie met iemand in het dorp. Die roepen wat en als je dan niet snel genoeg wegloopt als ze geprikkeld zijn, dan wordt het icoon rood en heb je de keuze tot vechten of weglopen. Ik durf het gevecht niet zo makkelijk aan. Mogelijk zal een partijtje op de vuist nog wel goed verlopen, maar tik je hem te hard tegen de bakkes, dan zie je al snel 'investigating' staan en moet je maken dat je uit de rode zone verdwijnt.

Soms uit het niks kom je ook wat tokkies tegen die je willen ambushen, vol van vreugde en actie begin je dan te schieten en als je dan in de buurt bent van normale burgers ben je (of althans ik) de pisang als je de schutters van het paard gaat schieten. Gaat dat wél goed zonder ongemakken, dan bestaat ook nog de kans dat een burger je aanklaagt op het moment dat je ze gaat looten (want dan ben je bezig met robbery).

Ik zal de bandana eens proberen, maar ik denk dat ze je in het dorp gek aankijken als je wilt doen alsof het gebruikt wordt om je kin warm te houden haha. Laat ik het erop houden dat het in een bepaald geval niet werkte.
spoiler:
In een missie waar je iemand moet bevrijden ging die vlieger niet op. Uiteindelijk ontsnapt maar wel een dikke bounty aan je reet van bijna $100

Een vervelend zij-effect is overigens dat missies in de buurt even 'gelockt' zijn ook al ben je niet helemaal volgens het boekje bezig geweest (terwijl het moest of niemand het gezien heeft).

Wat ik ook opmerkte is dat ik een gevangene tegenkwam, en zonder met hem in gesprek te gaan wilde ik die man lekker op het treinspoor gaan leggen. Even geloot, en na 10 seconden wist hij zichzelf lost te wrikken, en had hij toch nog een revolver op zak... De lol was er snel van af want heb toen ook maar geschoten.
poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:14:
Zelf word ik echt een beetje kriegelig van al die 500 miljoen verschillende tonics/potions/items etc met 500 miljoen verschillende opties en combinaties voor je health, stamina en dead-eye :F

En welke debiel bedenkt dat aimen in game normaal met L2 is, maar als je iemand wil bedreigen of onder schot houden, plots R2 is.. Waardoor ik vaak perongeluk iemand vol in zn smoel schiet, met alle gevolgen vandien :(
Daarover gesproken, ik durfde het niet aan, maar als je R2 dan inhoud, dan lijkt het ook dat je dan direct schiet heb ik het idee. Jij bent vast ervaringsdeskundige, kun je er wat over zeggen? Of moet je hem dan deels inhouden om te richten? Soms kun je ook L2 inhouden en met R2 dan je wapen aimen o.i.d; Vind het idd ook wat gek werken.

Ik weet niet hoe het eenieder afgaat met geld scoren, maar ik heb nog niet echt een trucje om snel wat te verdienen. Het bounty-hunten gaat op zich niet onaardig, maar ik heb niet echt het gevoel dat jagen zeer belonend werkt t.o.v de tijd die het kost. Dat staat natuurlijk los van hoe goed en mooi dat gemaakt is, want het is wel heel fraai.

Wat betreft het cores-systeem; Ik let niet echt op de gezondheid van m'n character, behalve dat ik gewoon altijd wel iets ergens gevonden heb waar hij op kan kauwen of drinken als de nood daar is. Het dead-eye systeem moet ik nog wat beter bekijken, want ik snap nu niet echt hoelang je in slowmotion blijft en hoe dat weer automatisch opgebouwd wordt. Zal ergens niet goed opgelet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:50
Toch blij om te lezen dat meer mensen moeite hebben met de controls. PS4 pro gekocht met dit spel (ben al geen console gamer), maar ik voel me echt gehandicapt nog tijdens het spelen. Ik schiet ongeveer 95% mis en vanmorgen in een gunfight pak ik mijn dagboek erbij ipv mijn geweer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Inmiddels in Chapter 7 aanbeland, ik kan jullie vertellen, Chapter 6 is een waar genot voor het oog! Had ik totaal niet verwacht.

spoiler:
In Chapter 6 kom je op een pacific eiland, Guarma genaamd terecht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb dankzij RDR2 iig leren blackjacken :P Al vanaf 11 uur aan het spelen en vind het echt een super tof spel (in een spel)! Kom nergens meer aan toe zo :')

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Apple schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:18:
Heb dankzij RDR2 iig leren blackjacken :P Al vanaf 11 uur aan het spelen en vind het echt een super tof spel (in een spel)! Kom nergens meer aan toe zo :')
Ik vindt dat het gokken veel te veel tijd kost, elke keer hetzelfde filmpje bij poker als men het geld pakt. Gelukkig kun je wel wat vooruit spoelen, maar dan blijft het nog vervelend als je de hele tafel wilt leeg spelen, het gaat mij in ieder geval te traag.

Had gister last van een bug:
spoiler:
Iemand had hulp nodig en was aan het schreeuwen, werd de beste man aangevallen door wolven. Snel te hulp geschoten en de wolven afgeschoten, de beste man was wel aan het praten maar hij was nergens te vinden. Waarschijnlijk hoorde die op de steen te zitten of staan maar ik kon niets zien

[ Voor 24% gewijzigd door Andyk125 op 29-10-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
RoamingZombie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:57:
[...]

Het is mij niet opgevallen maar zijn dat niet gewoon zonverbrande oren? Dat was niet heel ongewoon in die tijd.
Het is gewoon subsurface scattering. Licht gaat, net als in het echt, door dunne huidlagen heen. Oren zijn vrij dun dus als de zon achter je hoofd is schijnt het door je oren heen. Soms is het effect wat overdreven aanwezig maar de zon is in het wilde westen natuurlijk ook heel fel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat kun je doen aan een wegrennende witness behalve in de rug schieten? Ik neem aan dat je een andere actie kunt doen als je ze daadwerkelijk inhaalt?

Verder nog dik tevreden met de game, voor mij goty en imho is een score van 98 gerechtvaardigd. Enige minpunt zijn de bounty's op acties die niet jouw schuld zijn. Bijvoorbeeld als iemand jou pickpocket en jij diegene met de lasso vangt. Gewoon niet fair als je daar een bounty voor krijgt, zoiets moet toch in te bouwen zijn. Verder is het een minpunt dat je in de mainquests vaak geen keuze hebt hoe je iets aanpakt.

Maar de kleine random onverwachte dingen maken veel goed. Gister had ik een bounty hunt gedaan, ik wij met het lijk achterop mijn paard naar het politie bureau. Wordt ik ingehaald door 3 mannen die het lijk van mij willen stelen om zelfde bounty op te eisen :D

Ik gebruik altijd de pump-action shotgun, geen overval die dan te moeilijk is. redelijk overpowered wapen. :P

Kan iemand in spoiler tags aangeven na welke missie je verhuisd naar chapter 3? ik neem aan dat je dan op een totaal andere locatie terecht komt dus ik wil zoveel mogelijk in het huidige gebied afmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 29-10-2018 12:30 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Chaoss schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:25:
Wat kun je doen aan een wegrennende witness behalve in de rug schieten? Ik neem aan dat je een andere actie kunt doen als je ze daadwerkelijk inhaalt?
als je de getuige inhaalt kan je ze ..uh.. Overtuigen.. dat ze niks moeten zeggen.. overtuigen gaat soms met wat hardhandige overredingskracht.

(ennuh @Chaoss chaoss.. zit je een beetje dit topic te ninja sluiten?)

spoiler:
ik zou de missie met de schapen hoeden niet doen, daarna wordt valentine Wanted Dead or alive en dan ga je bijna verkassen naar chapter 3

[ Voor 14% gewijzigd door Alcmaria op 29-10-2018 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Het realisme wordt hier flink opgehemeld, maar de traagheid van het looten is ook verre van realistisch en kost echt te veel tijd. Dacht je dat een outlaw echt rustig een laatje opentrekt, kijkt wat er in zit en per item ze op het dooie gemakje in de heuptas stopt? Welnee, dat is snel wegrausen wat je vinden kunt, de lades een schop geven zodat ze dicht vallen en op naar de volgende. Ook als je het stealthily wil doen gaat het echt met grote stappen de tas in.

Ook al niet realistisch: Als ik er op uit trek om te gaan jagen, neem ik als ik het paard afstap altijd het juiste wapen mee als ik dat eerder bedacht heb. Niet in RDR2, zodra je boog opgeborgen is op je paard ben je spontaan vergeten wat je ook al weer aan het doen was. Kun je het wapen van je keuze er weer apart af gaan staan peuteren na elke stop.

Maar ook:

Het niet kunnen rennen in je eigen kamp is ook niet realistisch: Hoe kom ik bijvoorbeeld bij een overval of ander noodgeval snel naar de andere kant van het kamp? Niet denk ik. Gewoon met de kuierlatten.

Snelheid van paarden en zeker paard en wagens is erg langzaam, een paard in galop haalt een dikke 40km/h. In RDR2 misschien 25 km/h als ik het refereer aan de loop- en rensnelheid van Arthur.

Geen wapens als loot als je een half kamp (of een enkele stranger) hebt neergemaaid maar alleen een paar kogels, is ook vrij apart te noemen.

Paarden die in volle (nou ja...) vaart tegen rotsen of bomen aan rennen, maar voor een ravijn wel zelfstandig stoppen. Heel logisch. Herstellen ook prima van één wortel volledig van alle inspanningen.

Er zijn echt heel veel zaken op te noemen met de liefdesmantel der realisme bedekt wordt die stiekem niet realistisch zijn, maar hele bewuste spelvertragende keuzes. Ik ben benieuwd hoe lang de main story zou moeten duren als de snelheid wel realistisch was.

Wat betreft grafische pracht en praal, ik vond HZD op de PS4 Pro enorm indrukwekkend. De vergezichten in Odyssey ook. In RDR2, not so much, maar dat is vooral door de belabberde HDR.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Man man man, helemaal in het begin wou ik over een hekje stappen. Dus de character stapt op het hekje om er volgens naar voren af te vallen :9 Vraag me of het intended was, maar lachen, gieren en brullen was het wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:26:
[...]

... Zie ook niet hoe je verschil ziet tussen hoofd en zij missies.
Main = Geel
Side = Wit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Marsman83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:00:
[...]

Jack hall gang treasure en poison trail treasures even zoeken op youtube. heb je 6 gold bars a 500$ per stuk. Kan je even voorruit. en zijn relatief makkelijk te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Honnes Als je alleen moet aimen/dreigen en er staat R2, dan kun je m 1x indrukken en loslaten ben ik achter.. je hoeft m dus niet in te houden met als gevolg dat je iemand perongeluk afschiet :)

Verder nog een tip mensen! :)

Als je bij je kamopvuurtje al je vlees enzo cooked en wegstopt (stow) dan bewaar je dat als gedroogd vlees en is veeeeeel beter dan 'snacks/items' voor je inner-cores! :D

Dus gewoon cooken, met kruiden enzo (nog beter), en dan bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:41
[...]

Herkenbaar. Ipv op mijn paard stappen pak ik ineens een wandelaar van achteren beet en had ik weer een bounty aan mijn kont hangen wegens unassault attack.
Het knoppen systeem mag wel verbeteren, maar compleet ruk vind ik het persoonlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Kasper1985 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:04:
Simpel: veel saven en elke keer dat je dood gaat opnieuw loaden. Er is een manual save en een autosave (tenzij je die uitzet).

[...]
Hele domme vraag, waar Save je?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
teupje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:49:
[...]

options en dan story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 12:59
teupje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:49:
[...]

Op start en dan naar story. Daar heb je alle opties mbt save game load game new game enzovoorts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Iemand een idee hoe het precies zit met de bounty's? Ik heb zojuist voor een missie een trein overvallen. Nu heb ik in die staat een bounty van $50. Is de enige manier om die kwijt te raken het betalen bij de post office? Dat zou inhouden dat elke keer een substantieel deel van de buit op zou gaan aan het betalen van bounty's 8)7

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-10-2020
Talezz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:38:
[...]

Jack hall gang treasure en poison trail treasures even zoeken op youtube. heb je 6 gold bars a 500$ per stuk. Kan je even voorruit. en zijn relatief makkelijk te krijgen.
Train robbery, met dynamiet ff de 2 a 3 kluizen opblazen, ligt vaak dure horloges en zak/clips geld in. Daarnaast de passengers robben en de guards kan je weer looten (stuk of 3 op de trein). Probeer trein te nemen naar afgelegen station (kaartje kopen) dan als je aankomt even wachten tot ie weer gaat rijden en toeslaan in leeg stuk. Beetje slim kan je ook nog proberen, dus bijv. de guards uitschakelen met pijl en boog etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
FirePuma142 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:35:
Het realisme wordt hier flink opgehemeld, maar de traagheid van het looten is ook verre van realistisch en kost echt te veel tijd. Dacht je dat een outlaw echt rustig een laatje opentrekt, kijkt wat er in zit en per item ze op het dooie gemakje in de heuptas stopt? Welnee, dat is snel wegrausen wat je vinden kunt, de lades een schop geven zodat ze dicht vallen en op naar de volgende. Ook als je het stealthily wil doen gaat het echt met grote stappen de tas in.

Ook al niet realistisch: Als ik er op uit trek om te gaan jagen, neem ik als ik het paard afstap altijd het juiste wapen mee als ik dat eerder bedacht heb. Niet in RDR2, zodra je boog opgeborgen is op je paard ben je spontaan vergeten wat je ook al weer aan het doen was. Kun je het wapen van je keuze er weer apart af gaan staan peuteren na elke stop.

Maar ook:

Het niet kunnen rennen in je eigen kamp is ook niet realistisch: Hoe kom ik bijvoorbeeld bij een overval of ander noodgeval snel naar de andere kant van het kamp? Niet denk ik. Gewoon met de kuierlatten.

Snelheid van paarden en zeker paard en wagens is erg langzaam, een paard in galop haalt een dikke 40km/h. In RDR2 misschien 25 km/h als ik het refereer aan de loop- en rensnelheid van Arthur.

Geen wapens als loot als je een half kamp (of een enkele stranger) hebt neergemaaid maar alleen een paar kogels, is ook vrij apart te noemen.

Paarden die in volle (nou ja...) vaart tegen rotsen of bomen aan rennen, maar voor een ravijn wel zelfstandig stoppen. Heel logisch. Herstellen ook prima van één wortel volledig van alle inspanningen.

Er zijn echt heel veel zaken op te noemen met de liefdesmantel der realisme bedekt wordt die stiekem niet realistisch zijn, maar hele bewuste spelvertragende keuzes. Ik ben benieuwd hoe lang de main story zou moeten duren als de snelheid wel realistisch was.

Wat betreft grafische pracht en praal, ik vond HZD op de PS4 Pro enorm indrukwekkend. De vergezichten in Odyssey ook. In RDR2, not so much, maar dat is vooral door de belabberde HDR.
Bij mij blijft het wapen dat ik van mn paard haal wel gewoon als wapen geselecteerd bij Arthur. Die blijft gewoon zijn secondary wapen.

Wapens zijn er wel degelijk als loot, maar vallen los op de grond. Zul je dus zelf moeten zoeken.

Gelukkig maar dat paarden niet volle vaart gewoon een ravijn in klappen. Dat heft mij al een paar paarden gescheeld denk ik zo. Misschien niet realistisch maar wel handig.

Verder wel deels eens met je punten alleen stoor ik mij er niet aan moet ik eerlijk bekennen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:41

Cas

MrMistral schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:51:
Iemand een idee hoe het precies zit met de bounty's? Ik heb zojuist voor een missie een trein overvallen. Nu heb ik in die staat een bounty van $50. Is de enige manier om die kwijt te raken het betalen bij de post office? Dat zou inhouden dat elke keer een substantieel deel van de buit op zou gaan aan het betalen van bounty's 8)7
Volgens een topic op Reddit kun je er met een ander paard, andere kleding en een masker voor zorgen dat er geen bounty op je hoofd komt te staan. Dit werkt in ieder geval in steden en dorpen omdat NPC's je daar zouden kunnen herkennen aan een paard en kleding.

Ik ga het vanavond even uitproberen met een treinoverval.

[ Voor 16% gewijzigd door Cas op 29-10-2018 13:00 . Reden: Link naar topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:16:
Toch blij om te lezen dat meer mensen moeite hebben met de controls. PS4 pro gekocht met dit spel (ben al geen console gamer), maar ik voel me echt gehandicapt nog tijdens het spelen. Ik schiet ongeveer 95% mis en vanmorgen in een gunfight pak ik mijn dagboek erbij ipv mijn geweer :')
Lekker die auto-aim aanzetten. Als je iets in de buurt mikt, dan lockt je crosshair op je target. Ook prettig om zo tijdens het paardrijden wat wild af te knallen.

Bij GTA vond ik dat ook een prima optie. Het mikken is met rockstar games altijd zo lastig. Ik speel al sinds 2008 op de PS3/PS4, maar bij de GTA's en RDR's gebruik ik altijd die auto-aim. Het is ook echt niet zo dat elk auto-aim schot raak is, maar het is gewoon niet meer zo frustrerend.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:42

RBH

Wellicht is dit nog wel een mooie tip voor diegenen die het beste paard (Arabian - White Coat) willen hebben (als ik het goed begrijp kan dat al vanaf Chapter 2). Voor de zekerheid nog even in een spoiler gezet. Zelf nog niet geprobeerd, vanavond even doen. Maar wellicht is er nu iemand aan het gamen die het al even kan proberen.

Excuus als dit al is vermeld in het topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Stienessa schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Train robbery, met dynamiet ff de 2 a 3 kluizen opblazen, ligt vaak dure horloges en zak/clips geld in. Daarnaast de passengers robben en de guards kan je weer looten (stuk of 3 op de trein). Probeer trein te nemen naar afgelegen station (kaartje kopen) dan als je aankomt even wachten tot ie weer gaat rijden en toeslaan in leeg stuk. Beetje slim kan je ook nog proberen, dus bijv. de guards uitschakelen met pijl en boog etc.
spoiler:
als je kluizen kraakt ipv ze opblaast krijgt je ook nog eens honor
FirePuma142 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:35:
De HDR stand ziet er op mijn OLED een stuk beter uit dan zonder HDR. HDR bij FC5 en Shadow of the Tomb raider zijn velen malen beter. HDR van AC of HZD is ook niet van het niveau wat FC5 laat zien imo.

Wat mij vooral stoort is dat de game op een pro enorm blurry is (helemaal als het weer mistig is.......), terwijl de resolutie 2x zo hoog is als FullHD. Kijk naar de grafische pracht en CB van HZD en een God of War. Die games zijn zo crisp! R* had hier bij de pro veel meer uit moeten halen als je kijkt hoe de first party games van Sony er uit zien en wat men uit de XoneX weet te persen. De X is niet 2x zo krachtig als de pro, maar de resolutie is dat wel en nog eens met een betere framerate. De game is enorm sfeervol, prachtig gemaakt allemaal. Maar die resolutie op de pro.... dat is echt niet best.

[ Voor 47% gewijzigd door Hulleman op 29-10-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
Hulleman schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

spoiler:
als je kluizen kraakt ipv ze opblaast krijgt je ook nog eens honor

[...]

De HDR stand ziet er op mijn OLED een stuk beter uit dan zonder HDR. Wat mij vooral stoort is dat de game op een pro enorm blurry is (helemaal als het weer mistig is.......), terwijl de resolutie 2x zo hoog is als FullHD. Kijk naar de grafische pracht en CB van HZD en een God of War. Die games zijn zo crisp! R* had hier bij de pro veel meer uit moeten halen als je kijkt hoe de first party games van Sony er uit zien en wat men uit de XoneX weet te persen. De X is niet 2x zo krachtig als de pro, maar de resolutie is dat wel en nog eens met een betere framerate. De game is enorm sfeervol, prachtig gemaakt allemaal. Maar die resolutie op de pro.... dat is echt niet best.
Ahh, is dat dat kraaksetje wat je kan kopen bij onze grote flamboyante antique handelaar in Saint Dennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Piet_Piraat7 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:16:
Precies hetzelfde hier, duurt veels te lang voordat ik me crosshair op iemand heb staan.
Auto aim optie moet dan op wide staan of gewoon op normal laten staan?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stienessa
Uhm, korte vraag: ik zit te lezen nu over bountys maar als er nu een bounty op mijn hoofd staat en ik surrender naar bounty hunters of politie, neem ik aan dat de bounty daarna toch weg is? Of kan je echt echt echt alleen maar terugbetalen in post office.

Beetje raar. Neem aan dat als iemand een bounty op hoofd heeft en diegene is opgepakt en naar politie gebracht dat bounty daarna verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:18
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:59:
[...]
Dus eerst map tevoorschijn halen, dan waypoint zetten, dan wordt de route op je map rood. Dan je paard in galop zetten en dan cinematic mode dus aan ? Correct ?

Denk dat ik vanavond toch maar eens ga proberen om wat tijd in mijn kamp te stoppen om het later even iets makkelijker te maken qua supplies enzo...
Je krijgt wel alleen die route rood als je GPS aan hebt staan, anders hoor je alleen een klikje dat je waypoint hebt neergezet.

En je hoeft niet eens in galop te zijn voordat je cinematic mode aanzet, cinematic mode aanzetten en vervolgens dubbel tappen om te gaan lopen en kan je nog 2 keer denk ik doen om snelheid te verhogen.

En ook al loopt hij automatisch je kan wel nog gewoon zelf input geven, dus als je paard met wagen ziet aankomen kan je wel nog beetje bijsturen zodat hij er niet vol tegen aan rent en erna loopt hij weer automatisch door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

als je de getuige inhaalt kan je ze ..uh.. Overtuigen.. dat ze niks moeten zeggen.. overtuigen gaat soms met wat hardhandige overredingskracht.

(ennuh @Chaoss chaoss.. zit je een beetje dit topic te ninja sluiten?)

spoiler:
ik zou de missie met de schapen hoeden niet doen, daarna wordt valentine Wanted Dead or alive en dan ga je bijna verkassen naar chapter 3
Ja sorry, control scheme van dit topic is niet mee te werken :P

Welke button moet je dan gebruiken al je in de buurt van zo'n witness bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Chaoss schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

:-)

Driehoekje volgens mij uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

In de lucht schieten en of lasso-en :)

Maar @Alcmaria :
spoiler:
Welke missie met schapenhoeden? En is die niet nodig? Ben daar bijna denk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik snap niet dat er zo veel mensen zijn die het traag vinden. Hebben jullie RDR 1 wel gespeeld of vergelijken jullie het met GTA? Naar mijn idee is het niet trager dan RDR 1. Dat het trager is dan GTA lijkt me logisch.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FireFoz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:38:
Ik snap niet dat er zo veel mensen zijn die het traag vinden. Hebben jullie RDR 1 wel gespeeld of vergelijken jullie het met GTA? Naar mijn idee is het niet trager dan RDR 1. Dat het trager is dan GTA lijkt me logisch.
Het is zeker weten trager dan RDR1. Het looten, het niet kunnen rennen in je kamp, de structuur van de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

In de lucht schieten en of lasso-en :)

Maar @Alcmaria :
spoiler:
Welke missie met schapenhoeden? En is die niet nodig? Ben daar bijna denk ik..
spoiler:
Hij heet "The Sheep and the Goats, dat is een van de laatste story missions voordat je naar chapter 3 gaat, op zich kan je hem wel gewoon doen, want daarna komt er nog 1 quest om je kamp te verkassen naar een nieuwe spot. Het blijft open world he, dus je kan in principe altijd terug"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:54
Hulleman schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:48:
[...]
De random dingen die gebeuren zijn ook zo tof. Ik kwam een kerel tegen die bezig was met de hoeven van zijn paard. Het paard schrikt ergens van en trapt die kerel vol tegen z'n hoofd, op slag dood. Prachtig toch.
Ja die ben ik ook tegengekomen. Ik wilde die man aanspreken, hij draait zich om en paard schopt hem tegen z'n harses, morsdood idd. Ik ging stuk... _O-
Zoveel geweldige dingen kom ik tegen, echt het detailniveau is ongekend (en dan bedoel ik niet alleen grafische details).

Enige vreemde wat ik regelmatig zie is als de omgeving oranje kleurt vanwege ondergaande zon, dan gebeurt dat nogal abrupt, dus niet gelijkmatig. Van ene op andere moment heeft de omgeving een oranje tint. Dit is uiteraard de bedoeling, alleen de overgang van "daglicht" naar ondergaande zon verloopt dan raar. Maar ja, als dat het ergste is...

Verder vind ik de game fantastisch, het "trage" tempo stoort mij helemaal niet. De controls beginnen ook aardig te wennen, al moet ik toegeven er ook wel eens de mist mee ingegaan te zijn en per ongeluk een wapen trok terwijl dat niet de bedoeling was. En daardoor werd ik zelf afgeknalt. Bedoeling was eigenlijk een gesprek te starten, maar stond blijkbaar nog net te ver verwijderd van die persoon, waardoor LT in plaats van persoon aanspreken pistool trekken was. Ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
FireFoz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:38:
Ik vind hem juist 'sneller' ten opzichte van RDR. In RDR was je qua missies ook een hoop met zaken bezig die onnodig en geforceerd voelde en voor een hele trage opbouw zorgden.

Doordat in RDR2, alles veel gedetailleerder is voelen nevenactiviteiten ook als veel waardevoller en niet als een bijzaak. Ook was je in RDR veel bezig om van punt A naar punt B te rijden en zat je voor je gevoel een half uur op je paard niks te doen. Op dit soort momenten switched RDR2 uit zichzelf naar de cinematic mode, zit er wat dialoog in en vervolgens fast-travel je naar je bestemming.

Ook al een paar keer naar een missie gehad dat een kampgenoot voor 'Hey ik ga weer terug naar het kamp, rij je mee?". In RDR werd je rustig van Blackwater naar Mexico gestuurd, moest je een missie doen van 5 minuten en kon je voor de volgende missie weer 3 uur terugrijden naar Blackwater (gechargeerd.) Dat zit hier niet echt meer in, waardoor het voor mij veel boeiender aanvoelt allemaal.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

het niet kunnen rennen in je kamp
Grappig, ik loop soms in dorpjes gewoon rustig omdat het in mijn beleving realistischer voelt, i.p.v als een dwaas overal doorheen te sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Cas schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:54:
[...]

Volgens een topic op Reddit kun je er met een ander paard, andere kleding en een masker voor zorgen dat er geen bounty op je hoofd komt te staan. Dit werkt in ieder geval in steden en dorpen omdat NPC's je daar zouden kunnen herkennen aan een paard en kleding.

Ik ga het vanavond even uitproberen met een treinoverval.
Dit vind ik dus wel een mooi voorbeeld van extra realisme wat nu altijd de speelbaarheid ten goede komt. Ik kan niet even besluiten een robbery te doen, maar moet echt een heel ander outfit, ander paard en andere guns nemen zodat ik niet word herkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
xeple schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Grappig, ik loop soms in dorpjes gewoon rustig omdat het in mijn beleving realistischer voelt, i.p.v als een dwaas overal doorheen te sprinten.
Plus dat sprintpartijen in dorpjes al snel ontaarden in vechtorgies en boze cowboys - beuk iedereen omveer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:36
De 'foliage' in deze game is wel extreem goed. Dat vind ik echt het sterkste punt van RDR II
Zo veel variatie in de planten/bomen.
De grond is ook altijd goed 'bedekt' met grassen en bladeren. Dat allemaal in combinatie met mooie textures en een hoge resolutie.
Zo een zaken vereisen echt veel geheugen/werkkracht.

Ik denk niet dat er andere games zijn die het zo goed doen. Enkel Uncharted 4 komt in me op, maar dat is een lineair spel. Misschien AC Odessey? (Heb die niet gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:54:
De 'foliage' in deze game is wel extreem goed. Dat vind ik echt het sterkste punt van RDR II
De grond is ook altijd goed 'bedekt' met grassen en bladeren. Dat allemaal in combinatie met mooie textures en een hoge resolutie.

Ik denk niet dat er andere games zijn die het zo goed doen. Enkel Uncharted 4 komt in me op, maar dat is een lineair spel. Misschien AC Odessey? (Heb die niet gespeeld)
Ik vind sommige foliage echt heel matig. Naaldbomen zien er niet uit. Alsof de assets uit RDR1 komen. En dat op de One X. Gras is mooi, dat wel. De rest, mwah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-09 21:22
kan iemand me vertellen of er op de duitse versie een censuur op zit?? kan deze info namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:54:

Uncharted 4 sowieso. Ik denk dat TLoU2 er nog overheen gaat. Horizon heeft mooie foliage, alleen die reageert totaal niet op Aloy (behalve het hoge gras).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Uncharted 4 sowieso. Ik denk dat TLoU2 er nog overheen gaat. Horizon heeft mooie foliage, alleen die reageert totaal niet op Aloy (behalve het hoge gras).
Die van UC4 was echt geweldig!!
HZD is heel mooi, maar ook wat eentonig (1 soort hoog gras).
TW3 is prachtig! Paden, bossen, gras en alle overgangen daartussen voor heel goed aangekleed.
TLOU2 lijkt heel mooi te worden, met elk bladje wat op je character reageert, maar dat wordt dan wel een lineaire game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:54
FirePuma142 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:57:
[...]

Ik vind sommige foliage echt heel matig. Naaldbomen zien er niet uit. Alsof de assets uit RDR1 komen. En dat op de One X. Gras is mooi, dat wel. De rest, mwah.
Ik vind het daarentegen wel weer heel mooi gedaan. Als je op je paard tussen de bomen door loopt, buigen de takken mee en veren weer terug. En als je dat in het sneeuwgebied doet, dan valt de sneeuw van de takken.
Zoveel mensen zoveel meningen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ook hoor je de naaldbomen kraken als je door het bos loopt, echt prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Stienessa schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Schijnbaar heb je ook "geld treinen" kwam aan boord van een trein en had zo een klein leger aan bewakers achter me aan. Telde een stuk of 8. Helaas niet overleefd :x

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Uncharted heeft wat mij betreft mooiere omgevingen als ik het vergelijk op een standaard PS4. Maar daar is het lineair en is de wereld niet zo groot. Voordat RDR2 uitkwam heb ik Uncharted 4 toevallig weer eens gespeeld, en de graphics zijn nog steeds indrukwekkend, vooral op de eilanden en dan met dat prachtige uitzicht.

RDR2 ziet er erg goed uit, maar het beste is de interactiviteit. Toch merk je dat men bij de standaard ps4 toch moest bezuinigen op de kleine details. De interactie en omgeving is net wat minder en vooral in dorpen heeft de PS4 het erg zwaar en heb je de nodige haperingen. Afgezien van het straaljager geluid uit de kast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Na het weekend gespeeld te hebben realiseer ik mij dat ik mij iets vergist heb ik deze game.

Ik verwachtte een GTA in cowboy setting, maar het is allemaal een beetje langdradig en soft (dat ik ongeduldig ben kan een andere verwoording zijn).

Nu heb ik de single player van GTA nooit echt gespeeld dus geen idee of dat ook zo langdradig is). Ben meteen in GTA Online beland en hoopte dat dit ook zo zijn. Vooralsnog niet, maar wie weet wanneer het online deel uitkomt.

Voor de single player moet je denk ik fan zijn van single player games. Ik ben dat niet zo.

Eenmaal een missie aan het doen waarbij je moet schieten e.d. vind ik het wel leuk, maar voordat je dan eens weer aan een nieuwe missie begint moet je mij te veel paardrijden.

De hele sfeer en filmachtige feeling van de game is wel mooi. Het had van mij echter meer een actiefilm mogen zijn zeg maar.

[ Voor 13% gewijzigd door Mit-46 op 29-10-2018 14:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Overall vind ik RDR2 mooier dan Uncharted4, helemaal als je beseft dat dit een open wereld is.

De modder in straatjes en hoe de zon op natte modder reageert, bijna fotorealistisch. Water zier er ook subliem uit Sneeuw die van takken afvalt, regen, onweer, mist, zonlicht, maanlicht. het is smullen allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Water ziet er idd erg mooi uit. Mijn vriendin zei nog: Lijkt wel echt zoals in een film.

Overigens in onderstaande had ik 2 pijlen op de Elk geschoten. Liep dat beest alsnog weg, om vervolgens alsnog zwaar gewond neer te vallen zodat ik het alsnog handmatig moest killen met mijn knive.

[ Voor 40% gewijzigd door MRE-Inc op 29-10-2018 14:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik roleplay ook veel te hard, heb al 400 dollar besteed aan kleding en mn paard enzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:13:
Water ziet er idd erg mooi uit. Mijn vriendin zei nog: Lijkt wel echt zoals in een film.

Overigens in onderstaande had ik 2 pijlen op de Elk geschoten. Liep dat beest alsnog weg, om vervolgens alsnog zwaar gewond neer te vallen zodat ik het alsnog handmatig moest killen met mijn knive.

[Streamable: Kill RDR2]
Noob vraag, als ik zo'n pels heb, dan blijft hij er mee rond lopen, wat moet ik ermee doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Danielson schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

Noob vraag, als ik zo'n pels heb, dan blijft hij er mee rond lopen, wat moet ik ermee doen? :+
eerst achter op je paard/ezel/zebra gooien.. en dan naar een Trapper rijden en verkopen of er kleertjes van laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

eerst achter op je paard/ezel/zebra gooien.. en dan naar een Trapper rijden en verkopen of er kleertjes van laten maken.
En wel zo snel mogelijk eigenlijk, vooral als je een bounty op je hoofd hebt staan. Uit het niets kwam er gisteren in het donker een troep wolven aan die mijn paard aanvielen. Toen ik die afknalde, kwamen er 6 bounty hunters op het geluid af van mijn geweerschoten. Die kon ik niet aan en ging dood. Weg pels, weg elk :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

Ik doneer alles aan de kampslager, wat is t verschil eigenlijk?
Dit zijn typisch van die dingen die nog matig zijn uitgelegd moet ik toch zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23

Mauz1978

Console War Veteran

SemperFidelis schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

Ik doneer alles aan de kampslager, wat is t verschil eigenlijk?
Dit zijn typisch van die dingen die nog matig zijn uitgelegd moet ik toch zeggen.
Deze guide legt het perfect uit (was al eerder gepost - credits aan diegene):

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 29-10-2018 14:27 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

Het is zeker weten trager dan RDR1. Het looten, het niet kunnen rennen in je kamp, de structuur van de missies.
Maar echt storend vind ik het niet, de hoeveelheid detail in deze game is gewoonweg verbluffend. Ik heb me zeker een half uur in het kamp bezig gehouden met gewoon praatjes maken met mensen, klusjes doen en van de uitzichten genieten. Om nog maar te zwijgen over het minutenlang staren naar de verschillende acties van iedere NPC, hout hakken en het vervolgens ook echt naar het vuur brengen bijvoorbeeld.

Ik heb helaas niet zo veel RDR2 kunnen spelen dan ik wilde in de afgelopen dagen, maar man wat is het toch een verademing t.o.v. veel andere games van het afgelopen jaar. Zeker zijn er af en toe dingen waaraan ik me erger (items oprapen wil vaak niet lukken), het per ongeluk omrijden van mensen etc; maar ik vind het gewoon prima te doen verder.

Hoe ongelofelijk realistisch de spelwereld is.. Af en toe vergeet ik even dat het gewoon een game is waar ik naar het kijken ben. Ik heb nog nooit een game gezien die bergen en rotspartijen zo fotorealistisch in beeld heeft gebracht. Het enige kritiekpuntje qua GFX vind ik toch wel het water, vooral het grote meer lijkt nergens op. Watervallen en riviertjes zijn een stuk beter wat dat betreft. Details als pooltjes water die zich vormen in je voetstappen, dat is gewoon ongekend.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel super irritant dat de companion app er niet voor de pc/mac is.. :-(

Anders had ik m aangesloten op een tweede tv naast mn gewone :*)

En t sluuuuuurpt batterij ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat je een bounty hebt. Ik kan namelijk gewoon prima de stad in in de staat waar ik die bounty heb en de sherif en zijn deputy's doen niks. Er worden alleen soms bounty hunters op me af gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met die % completion van de game, heb wat uren gespeeld sinds de launch, ben in Chapter 2 maar m'n savegame zegt dat ik op 20% zit.

Hoop niet dat ik al zover zit qua story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

wauturr schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:31:
Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat je een bounty hebt. Ik kan namelijk gewoon prima de stad in in de staat waar ik die bounty heb en de sherif en zijn deputy's doen niks. Er worden alleen soms bounty hunters op me af gestuurd.
Ja die bounty's zijn af en toe wel rete-irritant. Afbetalen is toch nutteloos want je hebt met een beetje pech binnen 10 minuten weer eentje. Viel me op dat met bouny hunters achter me aan en het rijden richting het kamp resulteert in een melding "Cops have been led to the camp" en vervolgens gaat de tijd even vooruit en sta je in het kamp? Daar begreep ik echt niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Naja ik heb bv laatst een O'Driscoll geloot met een perfect coyoto skin en een perfect snake skin. Die zitten nu in mn horse inventory. Kan ik die t beste aan de Trapper verkopen? Of gebruiken om te craften? Of aan t kamp doneren? Dat soort dingen.. Ik wil de beste keuze kunnen maken maar geen idee wat slim is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
SemperFidelis schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Naja ik heb bv laatst een O'Driscoll geloot met een perfect coyoto skin en een perfect snake skin. Die zitten nu in mn horse inventory. Kan ik die t beste aan de Trapper verkopen? Of gebruiken om te craften? Of aan t kamp doneren? Dat soort dingen.. Ik wil de beste keuze kunnen maken maar geen idee wat slim is :+
Volgens mij is aan de trapper verkopen hetzelfde als craften. Ik heb daar mijn legendary beer huid ook aan verkocht. Als ik dan bijvoorbeeld binnenkort met een bisonhuid aan kom zetten kan ik er een jas van laten maken.

Het doneren aan je kamp is puur voor het geld. Het kamp verkoopt die spullen en die opbrengst is voor het kamp.
Oftewel waardevolle dingen zou ik dus niet zo snel doneren aan je kamp, maar bewaren om te craften (tenzij je hier niet zoveel zin in hebt). Een perfect coyote skin is niet zo uniek lijkt mij, die beesten lopen overal. Een snake skin heb ik geen idee van eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

En wel zo snel mogelijk eigenlijk, vooral als je een bounty op je hoofd hebt staan. Uit het niets kwam er gisteren in het donker een troep wolven aan die mijn paard aanvielen. Toen ik die afknalde, kwamen er 6 bounty hunters op het geluid af van mijn geweerschoten. Die kon ik niet aan en ging dood. Weg pels, weg elk :(
Zo ging mijn Legendary grizzlie skin er vandoor. Tevens 2 grizlies skins meenemen lukt ook niet |:(

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stienessa
Verdwijnt een bounty als ik ben opgepakt/surrendered aan bounty hunters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Heb nu het mooie witte paard gevangen!

En ze heet nu:

Mooncake! <3 _O-

(voor diegenen die t nog niet hebben gezien, ga Final Space kijken! YouTube: final space trailer :> )

[ Voor 49% gewijzigd door poor Leno op 29-10-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Stienessa schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:47:
Verdwijnt een bounty als ik ben opgepakt/surrendered aan bounty hunters?
Naar mijn idee doen Bounty Hunters gewoon heel erg hun best om je zo snel mogelijk dood te schieten, of jezelf over geven überhaupt een optie is betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:26:

Deze guide legt het perfect uit (was al eerder gepost - credits aan diegene):
Check! Thanks!

Guides zijn soms wel handig bij deze game idd ..

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

RBN026 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Zo ging mijn Legendary grizzlie skin er vandoor. Tevens 2 grizlies skins meenemen lukt ook niet |:(
Ik had daarvoor een pels van die grizzly beer achterop. In het filmpje hierboven van mij reed ik met mijn paard in iets te diep water. Dat resulteerde dus in een pels op de bodem van het meertje. Met geen mogelijkheid kunnen terug vinden. Kreeg overigens wel een melding ervan dat ik mijn beren pels verloren had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Kuusj schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Ja die bounty's zijn af en toe wel rete-irritant. Afbetalen is toch nutteloos want je hebt met een beetje pech binnen 10 minuten weer eentje. Viel me op dat met bouny hunters achter me aan en het rijden richting het kamp resulteert in een melding "Cops have been led to the camp" en vervolgens gaat de tijd even vooruit en sta je in het kamp? Daar begreep ik echt niks van.
Precies dat. Ik hou mijn bounty ook lekker. Vind het namelijk prachtig om opgejaagd te worden en extra gunfights te hebben. Ben ook bijna max bad en voelt heerlijk. Iedereen die stoer doet afschieten haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Powder Toastman schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:06:
[...]

Ik vind het daarentegen wel weer heel mooi gedaan. Als je op je paard tussen de bomen door loopt, buigen de takken mee en veren weer terug. En als je dat in het sneeuwgebied doet, dan valt de sneeuw van de takken.
Zoveel mensen zoveel meningen... ;)
Oh, er is ook een hele hoop fantastisch mooi en goed hoor aan RDR2, anders speelde ik al niet meer. Landschappen vind ik heel realistisch kwa vorm, ze komen niet gestileerd over in ieder geval. Veel geluid is heel mooi, zeker van de dieren die er rondlopen. Bisons zien er prachtig uit. De sfeer is uitstekend gevat, je waant je in het Wilde Westen en de interactie met het niet-Outlaw-plebs is erg goed gedaan.

Het is jammer genoeg geen insta-classic, ik schaal HZD, Zelda BotW, Witcher III en zelfs Odyssey nog hoger in. Wel moet ik zeggen dat alleen HZD en Witcher III ook zo'n immens gevoel gaven wat betreft diversiteit. Odyssey bijvoorbeeld is groot, maar minder divers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 17:03
MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Ik had daarvoor een pels van die grizzly beer achterop. In het filmpje hierboven van mij reed ik met mijn paard in iets te diep water. Dat resulteerde dus in een pels op de bodem van het meertje. Met geen mogelijkheid kunnen terug vinden. Kreeg overigens wel een melding ervan dat ik mijn beren pels verloren had.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je huiden automatisch bij een trapper belanden als je ze zelf ergens dropt. Weet alleen niet of dat perse in een kamp moet of dat het niet uitmaakt waar.

Maar is het dan zo dat alles wat je aan de trapper verkoopt gebruikt kan worden om later iets van te laten maken?
Hoe zit dat dan met die Pearson gast, moet je als je daar iets wil laten maken ook eerst de spullen aan hem verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
iemand enig idee waar ik die trapper kan vinden? Hij verplaatst zich nogal graag lees ik.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:59
Wanneer kom je terecht in Saint Dennis? Ik volg het verhaal braafjes en ga verder niet echt op onderzoek uit, ben al 2,5/3 dagen aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
EJPostema schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:42:
[...]

Volgens mij is aan de trapper verkopen hetzelfde als craften. Ik heb daar mijn legendary beer huid ook aan verkocht. Als ik dan bijvoorbeeld binnenkort met een bisonhuid aan kom zetten kan ik er een jas van laten maken.

Het doneren aan je kamp is puur voor het geld. Het kamp verkoopt die spullen en die opbrengst is voor het kamp.
Oftewel waardevolle dingen zou ik dus niet zo snel doneren aan je kamp, maar bewaren om te craften (tenzij je hier niet zoveel zin in hebt). Een perfect coyote skin is niet zo uniek lijkt mij, die beesten lopen overal. Een snake skin heb ik geen idee van eigenlijk
Ah ok, dus toch wel.
Die heeft mn legendary bear skin namelijk ook.
Pagina: 1 ... 20 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.