Eerlijk gezegt nog geen glitch gehad!Anton.net schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:29:
Soms zijn de oren van personen oranje/rood aan de achterkant.
Nog iemand met deze texture glitch?
Alleen framedrops bij het betreden van een stad zoals Valentine
selling, fences
clean your horse
best weapons
Heb nog totaal geen framedrops gehad op de Pro!fevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:30:
[...]
Eerlijk gezegt nog geen glitch gehad!
Alleen framedrops bij het betreden van een stad zoals Valentine
[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 28-10-2018 21:33 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
In elk postkantoor kan dat.fevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:29:
[...]
Ja in het dorp zelf? Zoja hoe kom je daar heelhuids aan dan
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is de zon die er doorheen schijnt denk ik.Anton.net schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:29:
Soms zijn de oren van personen oranje/rood aan de achterkant.
Nog iemand met deze texture glitch?
En zoals @-SaveMe- zegt: het is me nog steeds niet duidelijk wat precies story of sidecontent is. Iemand tips?
Maar het is niet irritant alleen ik merk het.
Verder eigenlijk nog geen drops gemerkt.
Hoofdmissies zijn al die gele dingen , zij missies zijn vraag tekens en soms witte puntjes die knipperend soms verschijnen op de mini map-SaveMe- schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:26:
[...]
Ik vind de game echt prachtig en ik heb geen enkel probleem met de traagheid. Wel gaar dat je vaak zomaar ineens in een missie zit en die kun je niet quitten (dan moet je dood gaan ofzo). Zie ook niet hoe je verschil ziet tussen hoofd en zij missies.
En ook al flink wat bugs en glitches gehad. Zo werkte ineens de d-pad niet meer in de menus enzo. Kon ik niks meer doen, ook niet quitten. Moest ik vanuit het PS hoofdmenu close application doen. En veel glitches zoals deze
[YouTube: Red Dead Redemption 2_20181028185341]
of deze; kon ineens niet meer rechtdoor lopen, maar alleen maar zijwaarts. En dat paard gaat er ook zijwaarts vandoor![]()
[YouTube: Red Dead Redemption 2_20181028183734]
Maar ik vermaak me prima![]()
psn: taker-mart
Naar een ander dorp gaanfevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:29:
[...]
Ja in het dorp zelf? Zoja hoe kom je daar heelhuids aan dan
[YouTube: Red Dead Redemption 2 - All in!]
Zijn er ook 'high stakes' pokertafels? Moet zeggen dat pokeren voor wat pennies and change snel gaat vervelen.
Even iets anders: dat moerasgebied bij Saint Denis in de buurt is wel erg gaaf zeg! Alligators!
Trouwens, heb vandaag niets anders gedaan dan wat gebieden verkend.
Nee hoor. Gele markers zijn quests van bekende waar hun initialen in staan. Maar dat kunnen net zo goed optionele missies zijn, zijn niet perse hoofdmissies.taker1987 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:24:
[...]
Hoofdmissies zijn al die gele dingen , zij missies zijn vraag tekens en soms witte puntjes die knipperend soms verschijnen op de mini map
De part 3 treasure maps zijn erg moeilijk.
Serial Killer liep niet helemaal lekker, want dat ging van nr3 naar 2 naar 1 en moest ik daarom even nazoeken op internet.
Jagen is wel lastig. Een Pristine gator wordt met skinnen Poor.....Ik heb daarom maar een recipe voor poison arrows gekocht, hopelijk werken die beter.
Vraag ik mij ook af. Want alle bendeleden kapot spelen en bij andere tafeltjes 4 of 5 dollar winnen max is niet je van het. Heb wel de grootste lol met pokeren in het spel. Dus op die manier flink cashen zou fijn zijn. Voor als nog is alle schoorstenen leeghalen lucratieverYonix schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:40:
This feels good!
[YouTube: Red Dead Redemption 2 - All in!]
Zijn er ook 'high stakes' pokertafels? Moet zeggen dat pokeren voor wat pennies and change snel gaat vervelen.
Hoe kan je het dan herkennen ? Ben dan best bang dat ik dingen mis kwa sidesRaem schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:41:
[...]
Nee hoor. Gele markers zijn quests van bekende waar hun initialen in staan. Maar dat kunnen net zo goed optionele missies zijn, zijn niet perse hoofdmissies.
[ Voor 6% gewijzigd door taker1987 op 28-10-2018 23:09 ]
psn: taker-mart
- Je kan niet van een bounty afkomen (buiten de bounty de betalen, waardoor ik constant blut ben).
- Bounty hunters komen op de raarste momenten en omdat ik blut was en mij kogels op waren, was er geen beginnen aan.
- Vreemde bugs zitten er in het spel, met name bij soms het skinnen van dieren, het borstelen en aaien van je paard, plukken van bloemen, etc.
- Daarnaast vind ik de tekst op het scherm allemaal erg klein, ik speel zelf op een 49" tv waarbij ik op +- 2,5-3 meter afstand zit, maar dat is gewoon echt te ver.
Wat ik vooral vervelend vind is dat als iemand mij aanvalt, en ik iets terug doe, er vervolgens vrij snel een bounty om mijn hoofd wordt gezet en je die dus ook niet zomaar kwijt kan raken, ik vind de bedragen ook behoorlijk hoog (hopelijk omdat ik zo weinig missies heb gedaan en dus nog weinig geld heb). Tot dus ver bevalt het spel me wel.
Wat ik dan wel een beetje onrealistisch vindt is de kleine hoeveelheid huizen, je hebt best wel veel NPC's in bijvoorbeeld Valentein, maar ook onderweg, echter zijn er weinig huizen in steden, maar goed, maakt me verder ook niet zo veel uit.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nog een uurtje downloaden en dan maar eens kijken of het echt zo leuk is als de video's tot nu toe laten lijken.
Geen idee. Maar ik had gelezen dat er een aantal sidequests missable zijn. En één daarvan die ik gedaan heb had ook een gele marker.taker1987 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 23:07:
[...]
Hoe kan je het dan herkennen ? Ben dan best bang dat ik dingen mis kwa sides
MHW: Jay
Inmiddels hebben de eerste mensen de game uitgespeeld: main story is ongeveer 45 uur, en met de extra's kom je uit op ruim 60 uur speelplezier.
Zo snel mogelijk betalen. Ik had op een gegeven moment óveral een bounty van 200+ en dat was wel lastig. Toen alles netjes gaan afbetalen en nu is het een stuk rustiger. Vaak zijn er wel postkantoren te vinden bij treinstations die ver van de stadjes af liggen.fevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:26:
Misschien staat het al ergens , maar hoe kom je makkelijk van een bounty af?
Ergens staat nu 300 , maar zodra ik er in de buurt kom dan schieten ze me overhoop.
Maar heel consequent is het nou ook weer niet. Soms gebeurd er in een stad helemaal niets terwijl de bounty 300+ is. Je kan zelfs gewoon bij de sherrif naar binnen lopen voor een nieuwe hunt. Het zit het verhaal dus niet in de weg en je kan gewoon geld blijven verdienen door missies te doen.
Ben vandaag nog vrij.
Let op de markers rechtsonderinRody schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:43:
[..]
Jagen is wel lastig. Een Pristine gator wordt met skinnen Poor.....Ik heb daarom maar een recipe voor poison arrows gekocht, hopelijk werken die beter.
1* = poor => poor pelt
2*= good => good pelt
3*= pristine => perfect pelt
Met RB/R1 kan je info zien van het dier (als je study gedaan hebt voorheen) dat laat ook zien welk wapen en ammo je het beste kan gebruiken voor een clean kill, als je meerdere shots nodig hebt voor een dier (raak) dan hjeb je verkeerde wapen en beschadig je de pelt
Kleine Knaagdieren -> Boog met small animal arrow
grotere knaagdieren vogels -> varmin rifle
vossen en ietsje groter -> repeater
Herten -> Rfle
groter dan herten -> scoped rifles (carcano enzo)
1 shot kills = clean, meer shots = slechtere pelt.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Daarnaast kan ik niks doen nog via PayPal:
''Met deze tijdelijke autorisatie bevestigt u dat de betaling wordt verrekend met uw betalingsbron. Uw betalingsbron wordt in rekening gebracht wanneer BIG8 uw bestelling voltooit.''
Dus moet nog wachten op hun antwoord, en dat ze het annuleren. Heb gisteren nog geschreven we zullen zien.
Verwijderd
Je kan hem toch ook gewoon in de winkel halen in de buurt. Meestal is die daar wat goedkoper dan digitaaltheduke1989 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:26:
@Verwijderd probleem meteen is kost gelijk 20,- meer voor dezelfde game.
Daarnaast kan ik niks doen nog via PayPal:
''Met deze tijdelijke autorisatie bevestigt u dat de betaling wordt verrekend met uw betalingsbron. Uw betalingsbron wordt in rekening gebracht wanneer BIG8 uw bestelling voltooit.''
Dus moet nog wachten op hun antwoord, en dat ze het annuleren. Heb gisteren nog geschreven we zullen zien.
hier een voorbeeld:
Ik dacht dat ik een bril nodig had (heb ik misschien ook wel nodig), maar ik ben dus niet de enige. Zit hier met een 55" ook op zo'n 2,5-3 meter gok ik, maar ik moet regelmatig even naar voren buigen om te zien wat er nou staat.miicker schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 23:25:
- Daarnaast vind ik de tekst op het scherm allemaal erg klein, ik speel zelf op een 49" tv waarbij ik op +- 2,5-3 meter afstand zit, maar dat is gewoon echt te ver.
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 29-10-2018 08:07 ]
Something under the bed is drooling
Ik zie eerlijk gezegd alles heel duidelijk op mijn 49 inch 4K TVLouw Post schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:48:
[...]
Ik dacht dat ik een bril nodig had (heb ik misschien ook wel nodig), maar ik ben dus niet de enige. Zit hier met een 55" ook op zo'n 2,5-3 meter gok ik, maar ik moet regelmatig even naar voren buigen om te zien wat er nou staat.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja hier heb ik ook wel wat last van, en ook dat je al heel snel "ruzie" met iemand hebt als je tegen iemand (per ongeluk) aanloopt. Op het moment dat je ze een portie klappen gaat geven, of terug gaat schieten (nadat er op jouw geschoten wordt), dan heb je al snel een witness (in het dorp) die dan direct de bewakers alarmeert. En inderdaad, je komt niet van je bounty af, en er zijn gewoon missies die je niet bounty-loos kunt overleven.miicker schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 23:25:
Wat ik vooral vervelend vind is dat als iemand mij aanvalt, en ik iets terug doe, er vervolgens vrij snel een bounty om mijn hoofd wordt gezet en je die dus ook niet zomaar kwijt kan raken, ik vind de bedragen ook behoorlijk hoog (hopelijk omdat ik zo weinig missies heb gedaan en dus nog weinig geld heb). Tot dus ver bevalt het spel me wel.
Het is me ook al meerdere malen overkomen dat je aan het galloperen bent, en als je dan cinematic camera gebruikt, of zelf even rondkijkt, dat de kans dan bestaat dat je een frontale knal maakt met een ander beest. Dan ben je helemaal de sjaak, want dan moet je soms je paard gaan reviven (of afmaken), wordt je meteen voor animal abuse op de hielen gezeten en soms ook nog voor moord.
Voor de rest kan ik alleen maar benadrukken wat anderen ook zeggen over het spel, heel mooi en indrukwekkend!
Ai, dan wordt het toch binnenkort m'n ogen maar eens laten testen haha.G_Dragon schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:21:
[...]
Ik zie eerlijk gezegd alles heel duidelijk op mijn 49 inch 4K TV, en zit ook ongeveer 3 meter van me tv af.

Dus eigenlijk moet je goed uitkijken wat je doet?Honnes schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:30:
[...]
Ja hier heb ik ook wel wat last van, en ook dat je al heel snel "ruzie" met iemand hebt als je tegen iemand (per ongeluk) aanloopt. Op het moment dat je ze een portie klappen gaat geven, of terug gaat schieten (nadat er op jouw geschoten wordt), dan heb je al snel een witness (in het dorp) die dan direct de bewakers alarmeert. En inderdaad, je komt niet van je bounty af, en er zijn gewoon missies die je niet bounty-loos kunt overleven.
Het is me ook al meerdere malen overkomen dat je aan het galloperen bent, en als je dan cinematic camera gebruikt, of zelf even rondkijkt, dat de kans dan bestaat dat je een frontale knal maakt met een ander beest. Dan ben je helemaal de sjaak, want dan moet je soms je paard gaan reviven (of afmaken), wordt je meteen voor animal abuse op de hielen gezeten en soms ook nog voor moord.
Voor de rest kan ik alleen maar benadrukken wat anderen ook zeggen over het spel, heel mooi en indrukwekkend!
Een tip is om je bandana om te doen tijdens het rijden (waar ze nog voor bedoeld waren ook), dan ben je meteen onherkenbaar als zoiets gebeurt.
Something under the bed is drooling
Toen maar een stuk in het water gelopen en weer terug naar de kant, de zalm sprong gewoon het water uit en kon ze zo oppakken. Kreeg er nog 5$ voor ook.
Verder heb ik een bloedhekel aan die dingen om je kamp bv te upgraden. Kom je daar aan, zie je direct boven in beeld 3 rode icoontjes van health, food en geld dat je daar te kort aan hebt. Hoop ook niet dat wanneer je niks aan je kamp doet, dit later tegen je gaat werken verder in de Story missies ofzo. Dat je kamp dan aangevallen wordt en je totaal niks meer hebt.
Echt ik wil niet de hele tijd op mijn core health, dead eye etc te moeten letten. Ik wil gewoon lekker af en toe een missie doen, beetje rondrijden, hier en daar wat afknallen (mensen en of dieren), een overvalletje hier en daar plegen, een potje pokeren.
Dat hele craft systeem kan me ook gestolen worden om eerlijk te zijn. Moet je weer dingen gaan zoeken die ik niet wil zoeken en dan weer helemaal terug om iemand te vinden die het voor me kan maken....
Verder top spel...
[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 29-10-2018 09:10 ]
XBL: MRE Inc
Hoe jaag je dan? Ik doe de herten etc met de lasso en dan met het mes dat gaat eigenlijk altijd wel goed qua 2/3 sterren. Een bison wil niet echt met de lasso maar moet je vooral in zijn poot schieten om heb vervolgens met het mes af te makenNieuwevolger schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:10:
Heb tot nu toe nog al mijn inkomsten gestopt in het upgraden van het kamp, merk alleen niet echt of dit het waard is. Jagen schiet bij mij voor geen meter op, heb nooit perfecte huiden.
[ Voor 12% gewijzigd door HKLM_ op 29-10-2018 09:15 ]
Cloud ☁️
In principe levert het kamp upgraden veel mogelijkheden in het kamp op.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

En welke debiel bedenkt dat aimen in game normaal met L2 is, maar als je iemand wil bedreigen of onder schot houden, plots R2 is.. Waardoor ik vaak perongeluk iemand vol in zn smoel schiet, met alle gevolgen vandien
Als je je kamp upgrade kan je IN het kamp allerlei medicijnen pakken en eten en ammo. Verder krijg je Fasttravel als je genoeg unlocked hebt dus.. tja.. ik vind het het wel waard.Nieuwevolger schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:10:
Heb tot nu toe nog al mijn inkomsten gestopt in het upgraden van het kamp, merk alleen niet echt of dit het waard is. Jagen schiet bij mij voor geen meter op, heb nooit perfecte huiden.
enige wat mij laat doorspelen zijn de credits voor RDR1.
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 29-10-2018 09:19 ]
als je buiten een stad moord krijg je alleen problemen als er een witness is, vermoord je die ook dan is er toch geen probleem. en ik schiet echt veel en snap echt niet hoe je zonder ammo kan komen te zitten tenzij je heeeul slecht kan schieten. belangrijk is dat je je kamp update en dan je vijanden loot, dan heb je eigenlijk altijd genoeg ammo.miicker schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 23:25:
Ik heb dit weekend heel wat uurtjes gespeeld, qua missies niet echt ver gekomen, vooral veel gefreeroamed, waarbij ik veel ben gaan jagen, random moorden en overvallen, etc. Allemaal erg vermakelijk, maar toch een aantal dingen waar ik me aan stoor:
- Je kan niet van een bounty afkomen (buiten de bounty de betalen, waardoor ik constant blut ben).
- Bounty hunters komen op de raarste momenten en omdat ik blut was en mij kogels op waren, was er geen beginnen aan.
- Vreemde bugs zitten er in het spel, met name bij soms het skinnen van dieren, het borstelen en aaien van je paard, plukken van bloemen, etc.
Wat ik dan wel een beetje onrealistisch vindt is de kleine hoeveelheid huizen, je hebt best wel veel NPC's in bijvoorbeeld Valentein, maar ook onderweg, echter zijn er weinig huizen in steden, maar goed, maakt me verder ook niet zo veel uit.
misschien levert alleen free roaming niet genoeg op en ben je daarom blut, ik doe altijd van alles wat en heb iets van 4000$, koop echt alles wat los en vast zit, al mijn wapens zijn full customized.
tip om geld te besparen: geef in plaats van geld gewoon altijd spullen aan je bende, ik loot alle lijken en heb altijd een tas vol met golden pocket watches, die zijn meestal 10$ per stuk waard.
voor perfecte huiden moet je echt klein kaliber geweer of boog gebruiken en 1 goed schot in de nek of het hoofd, vaak moet je dan wel het dier stukje volgen voor het neervalt maar dan zijn ze vaak wel perfect.Nieuwevolger schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:10:
daar moet ik ook aan wennen, vooral die momenten dat je r2 langzaam moet indrukken(teminste dat lees ik)poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:14:
Zelf word ik echt een beetje kriegelig van al die 500 miljoen verschillende tonics/potions/items etc met 500 miljoen verschillende opties en combinaties voor je health, stamina en dead-eye
En welke debiel bedenkt dat aimen in game normaal met L2 is, maar als je iemand wil bedreigen of onder schot houden, plots R2 is.. Waardoor ik vaak perongeluk iemand vol in zn smoel schiet, met alle gevolgen vandien
er staat dan dat je meer tijd heb om te aimen uhuh NOT, als ik dat probeer gaat het altijd mis en dead eye heb ik ook nooit echt gebruikt omdat ik het niet goed kan ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door Freakiebeakie op 29-10-2018 09:33 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Dat kan ik niet zeggenLouw Post schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:31:
[...]
Ai, dan wordt het toch binnenkort m'n ogen maar eens laten testen haha.
Ik heb sinds mijn 11e al een bril, ben nu 27.
Hoe vind je de game?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Daarnaast voel ik mij een idioot dat ik niet eerder met het idee kwam om met de lasso te gaan jagen, ik was er waarschiijnlijk nooit zelf opgekomen haha.
Je moet de Lodging upgrades doen. Next in Line geeft je de fast travel optie.Nieuwevolger schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:26:
Dat vast travellen begrijp ik nog niet, heb de tent van arthur geupgrade, maar de vast travel icoontjes op de map zit een slotje op.
Daarnaast voel ik mij een idioot dat ik niet eerder met het idee kwam om met de lasso te gaan jagen, ik was er waarschiijnlijk nooit zelf opgekomen haha.
Let wel op dat het fast travel 1 kant op is en je krijgt geen bevestiging als je iets aan klikt. Zo klikte ik gister per ongeluk Saint Denis aan in plaats van Valentine. Vind het zonde om treinkaartjes te kopen, dus dan maar weer het hele stuk op paard terug.
Die fast travel bestaat uit 2 delen.. Eerst moet je Dutch's tent upgraden voor 220 daarna voor 325 Arthur's wens voor een map. Dan als t goed is heb je fast travelNieuwevolger schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:26:
Dat vast travellen begrijp ik nog niet, heb de tent van arthur geupgrade, maar de vast travel icoontjes op de map zit een slotje op.
Step 1 (Unlock Camp Upgrades): In Chapter 2, complete Strauss’s story mission “Money Lending and other Sins”. Strauss wants you to track down debtors who took a loan from your gang. There are 3 of them, you just need to get money from one and put it in the camp’s tithing box. This unlocks the ledger next to the tithing box. There you can select camp upgrades!
Step 2 (Unlock Fast Travel): Buy the first two camp upgrades in the lodging category “First Things First” ($220) & “Next in Line” ($325). That’s $545 in total. The second upgrade unlocks a fast travel map behind Arthur’s tent!

Of gaat het ook wanneer je zelf ergens je tent opzet?
Soms zet ik mijn waypoint ook op mn bestemming, begin te rijden, en zet de cinematic op (touchpad op Playstation).
Dan kan je de controller gewoon neerleggen en even op smartphone ofzo kijken terwijl je van de mooie beelden kan genieten
Als game zijn GoW en HZD in mijn ogen stukken beter.
Alleen vanuit je kamp ergens naartoe.. Als je terug wil, moet dat met andere middelenAnton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:42:
Maar kan je enkel fastravellen vanuit je basiskamp?
Of gaat het ook wanneer je zelf ergens je tent opzet?
Soms zet ik mijn waypoint ook op mn bestemming, begin te rijden, en zet de cinematic op (touchpad op Playstation).
Dan kan je de controller gewoon neerleggen en even op smartphone ofzo kijken terwijl je van de mooie beelden kan genieten
Ah oké, misschien daarom al natuurlijk. Lijkt me desondanks geen slecht plan om zelf een keer een brillenzaak in te lopen.G_Dragon schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:25:
[...]
Dat kan ik niet zeggen![]()
Ik heb sinds mijn 11e al een bril, ben nu 27.
Hoe vind je de game?
De game is tot nu toe hartstikke vet, ik zit op 9% ongeveer. De mogelijkheden in het spel zijn gewoon ziek. Had dit niet zien aankomen, ook gezien ik normaal niet echt van western thema houd en ik deel 1 niet gespeeld heb.
Hiervoor was The Witcher 3 het beste spel ooit voor mij, maar deze staat daar nu wel boven.
Soms ook bij een dier wat je nog niet eerder gezien hebt. Het is niet de L2
Ik vorige keer ook stond bij mijn paar geef ik hem een 'hengst' ipv dat ik hem eten wilde geven...relatie was gelijk verstoord
Burp
Heb nu die .22 bbgun on steroids maar gekocht, hoop dat dat beter gaat.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wil ik ook weten jak1978 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:54:
Kan je ergens in game zien hoeveel uur je totaal bezig bent ? Zou denken onder optie Story maar kan het niet vinden..
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik dook vanuit Spiderman direct in RDR2 en de gameplay voelde als stroop.Albinoraptor schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:43:
Het is een geweldig entertainment product en zou een voorbeeld voor veel developers moeten zijn qua interacties/sfeer/details etc maar het zeker niet beste game van deze generatie vanwege een aantal rare keuzes die ze hebben gedaan bij Rockstar ivm de gameplay.
Als game zijn GoW en HZD in mijn ogen stukken beter.
Echter na een uurtje begrijp ik hoe de gameplay-feel bedoeld is.
Het is juist bedoeld om zo te voelen.. het MOET moeizaam voelen.. daardoor kom je echt in the game.
Zou het soepel spelen zoals bij HZD zou je niet het echte gevoel krijgen.
De gameplay is juist perfect voor de game. Wel gigantisch gedurfd van R*! Niet veel gamers zullen het begrijpen en waarderen.
Dichtbij genoeg ? L2 + R1 "study".Wii4all schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:00:
Soms ook bij een dier wat je nog niet eerder gezien hebt. Het is niet de L2
Wil het niet weten ben al ver over de 35 uur heen ben ik bang.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Precies dit.. ik vind het heerlijk dat het zo traag gaat. het is een beetje therapeutisch voor mij.. Beetje chill paardrijden.. dingen onderzoeken.. andere mensen hun hersenen er (per ongeluk) uit blazen.Predje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:04:
[...]
Ik dook vanuit Spiderman direct in RDR2 en de gameplay voelde als stroop.
Echter na een uurtje begrijp ik hoe de gameplay-feel bedoeld is.
Het is juist bedoeld om zo te voelen.. het MOET moeizaam voelen.. daardoor kom je echt in the game.
Zou het soepel spelen zoals bij HZD zou je niet het echte gevoel krijgen.
De gameplay is juist perfect voor de game. Wel gigantisch gedurfd van R*! Niet veel gamers zullen het begrijpen en waarderen.
Vehaaltje volgen, schatten vinden.. het hoeft allemaal niet snel.. Ik zit heerlijk. op de bank.. kleine whisky in de hand.. een beetje te chillen in dat spel.
Dan ben ik iets verder dan jou , momenteel op 15,7%. Ben wel erg verbaast hoe snel het gaat zonder veel main missies te doen. Blij om te horen dat jou de game bevalt en zelfs een grote titel van de troon stoot,Louw Post schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:47:
[...]
Ah oké, misschien daarom al natuurlijk. Lijkt me desondanks geen slecht plan om zelf een keer een brillenzaak in te lopen.![]()
De game is tot nu toe hartstikke vet, ik zit op 9% ongeveer. De mogelijkheden in het spel zijn gewoon ziek. Had dit niet zien aankomen, ook gezien ik normaal niet echt van western thema houd en ik deel 1 niet gespeeld heb.
Hiervoor was The Witcher 3 het beste spel ooit voor mij, maar deze staat daar nu wel boven.
Klopt, de meter loopt snel op bij het doen van missies. Sneller dan bij GTA V is mijn gevoel. Ik zag laatst een overzicht met alle mainmissies en dat zijn er echt veel overigens.G_Dragon schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:11:
[...]
Dan ben ik iets verder dan jou , momenteel op 15,7%. Ben wel erg verbaast hoe snel het gaat zonder veel main missies te doen. Blij om te horen dat jou de game bevalt en zelfs een grote titel van de troon stoot,
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Heerlijk he! Zelf heb ik over TW3 (zonder DLC) alleen al 300 uur gedaan! Gewoon gigantisch traag gespeeld en alles bekeken. Heerlijk.Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Precies dit.. ik vind het heerlijk dat het zo traag gaat. het is een beetje therapeutisch voor mij.. Beetje chill paardrijden.. dingen onderzoeken.. andere mensen hun hersenen er (per ongeluk) uit blazen.
Vehaaltje volgen, schatten vinden.. het hoeft allemaal niet snel.. Ik zit heerlijk. op de bank.. kleine whisky in de hand.. een beetje te chillen in dat spel.
RDR2 "dwingt" zelf dit trage af, maar man man wat is het genieten!
Echt goed gedaan dat ik vanaf mijn bank "voelde" hoe lastig het is om in 1800 met dikke sneeuw te kampen..
Soms baal ik er wel is van hoor.Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Precies dit.. ik vind het heerlijk dat het zo traag gaat. het is een beetje therapeutisch voor mij.. Beetje chill paardrijden.. dingen onderzoeken.. andere mensen hun hersenen er (per ongeluk) uit blazen.
Ik denk ik ga ff jagen....
Loop een heuveltje over...hoor je 'he amigo...'
Ik liep al met mn paard per ongeluk tegen die gast op, begint die gelijk te schieten...
Ik maak hem af....
Loopt er ineens een witness langs....toen was ik nog verder van huis...
pfff...daar ging mn jacht...
Burp
Ik vrees dat het geen game voor jou is.MRE-Inc schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:08:
Verder heb ik een bloedhekel aan die dingen om je kamp bv te upgraden. Kom je daar aan, zie je direct boven in beeld 3 rode icoontjes van health, food en geld dat je daar te kort aan hebt. Hoop ook niet dat wanneer je niks aan je kamp doet, dit later tegen je gaat werken verder in de Story missies ofzo. Dat je kamp dan aangevallen wordt en je totaal niks meer hebt.
Echt ik wil niet de hele tijd op mijn core health, dead eye etc te moeten letten. Ik wil gewoon lekker af en toe een missie doen, beetje rondrijden, hier en daar wat afknallen (mensen en of dieren), een overvalletje hier en daar plegen, een potje pokeren.
Dat hele craft systeem kan me ook gestolen worden om eerlijk te zijn. Moet je weer dingen gaan zoeken die ik niet wil zoeken en dan weer helemaal terug om iemand te vinden die het voor me kan maken....
Verder top spel...
Als je de game benaderd vanuit een cowboy die met zijn gang moet overleven, dan maakt het allemaal veel meer sense.
Als je het ziet als een 3rd/1st first person open world game, dan loop je tegen de zaken aan die je noemt, want dat is het maar tot bepaalde hoogte. Je speelt verhaal/leven van Arthur, je acties hebben consequenties, hoe wil je herinnert worden ?
Speel het als een cowboy en je zult zien dat het fantastisch wegspeelt en de "bewerkelijke" zaken voelen dan veel natuurlijker.
Een soort tamagotchi, maar een stukje dieper. Ik vind het een knap stukje en gedurfd werk van rockstar, nu hopen dat de spelers het idee er achter zien.
Rob en loot je dan alles en iedereen wat op je pad komt, buiten de stad? Kom vaak genoeg mensen tegen te paard of met de koets maar die laat ik gewoon passeren. Misschien moet ik dan toch wat meer de bad guy uit gaan hangen?Freakiebeakie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:24:
[...]
als je buiten een stad moord krijg je alleen problemen als er een witness is, vermoord je die ook dan is er toch geen probleem. en ik schiet echt veel en snap echt niet hoe je zonder ammo kan komen te zitten tenzij je heeeul slecht kan schieten. belangrijk is dat je je kamp update en dan je vijanden loot, dan heb je eigenlijk altijd genoeg ammo.
misschien levert alleen free roaming niet genoeg op en ben je daarom blut, ik doe altijd van alles wat en heb iets van 4000$, koop echt alles wat los en vast zit, al mijn wapens zijn full customized.
tip om geld te besparen: geef in plaats van geld gewoon altijd spullen aan je bende, ik loot alle lijken en heb altijd een tas vol met golden pocket watches, die zijn meestal 10$ per stuk waard.
Goede tip! vanavond ook maar eens proberenHKLM_ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:14:
[...]
Hoe jaag je dan? Ik doe de herten etc met de lasso en dan met het mes dat gaat eigenlijk altijd wel goed qua 2/3 sterren. Een bison wil niet echt met de lasso maar moet je vooral in zijn poot schieten om heb vervolgens met het mes af te maken
Do { Ping } while ( LOL )
Even op wachtwoord vergeten klikken, dan krijg je een link (kan wel een dag duren) je bent ingelogd op de social club website en dan wachtwoord veranderen, doneDanielson schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:05:
Even een knullige vraag over die Companion app voor Ios, ik login op de Social Club via Xbox Live account, maar deze optie heb ik niet op mijn mobiel?
haha ik dacht met die extra service dat je haar kon verleiden voor meer, maar dat is me niet geluktShadow_Agent schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:25:
Zal dit topic volgen, prachtig spel! Heb nog niet veel gedaan, Valentine wat rondgelopen. In bad geweest (met extra service)
[...]
Goede tip! vanavond ook maar eens proberen
Mis, game is wel degelijk wat voor mij.z1rconium schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:17:
[...]
Ik vrees dat het geen game voor jou is.
Als je de game benaderd vanuit een cowboy die met zijn gang moet overleven, dan maakt het allemaal veel meer sense.
Als je het ziet als een 3rd/1st first person open world game, dan loop je tegen de zaken aan die je noemt, want dat is het maar tot bepaalde hoogte. Je speelt verhaal/leven van Arthur, je acties hebben consequenties, hoe wil je herinnert worden ?
Speel het als een cowboy en je zult zien dat het fantastisch wegspeelt en de "bewerkelijke" zaken voelen dan veel natuurlijker.
Een soort tamagotchi, maar een stukje dieper. Ik vind het een knap stukje en gedurfd werk van rockstar, nu hopen dat de spelers het idee er achter zien.
Gisteren bij dat meertje wilde ik naar het eilandje in het midden zwemmen. Halverwege wordt mijn scherm half rood en zie ik mijn health etc balkjes helemaal leeg. Dat soort dingen. Laat mij nou gewoon....
Kreeg ook halverwege een missie de melding dat mijn health core laag was.... Tja...boeie, ik wil die gasten die voor me op me aan het schieten zijn, afknallen. Val me niet lastig met health etc....
Ik snap het wel hoor, R* heeft het in de game gezet om het wat realistischer te maken zodat je wat meer moet doen ipv ga naar A, kill X en ga terug naar B om produkt Y af te leveren. Toch wordt ik net zoals bv @poor Leno gek van die tig flesjes die dit upgraden en tig plantjes die weer wat anders upgraden. Het is net allemaal iets te veel.
Dat verklaard een hoop, ik wacht geduldig af!Cardwizard schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:27:
[...]
Even op wachtwoord vergeten klikken, dan krijg je een link (kan wel een dag duren) je bent ingelogd op de social club website en dan wachtwoord veranderen, done
daar hoopte ik ook op, maar dat viel tegen inderdaad.G_Dragon schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
haha ik dacht met die extra service dat je haar kon verleiden voor meer, maar dat is me niet gelukt
Waarschijnlijk toch druk van politieke correctheid en SJW's dat ze dit niet (meer) doen
Do { Ping } while ( LOL )

Kwam deze tegen op het internet, eigelijk best wel raar dat het in een 12+ game wel mag en in een 18+ niet

Had het van een Rockstar game wel verwacht, als je kijkt naar hun vorige games.Shadow_Agent schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:35:
[...]
daar hoopte ik ook op, maar dat viel tegen inderdaad.
Waarschijnlijk toch druk van politieke correctheid en SJW's dat ze dit niet (meer) doen
Misschien komt het later nog in de game
[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 29-10-2018 10:37 ]
Ik ook. Ik ben m'n upgraded Lancester Repeater kwijt...Kasper1985 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:17:
Ik ben een wapen kwijt. De volgende text is volledig in spoiler tags voor het geval dat...
spoiler: titleTijdens het overvallen van de dokter in Valentine had ik een schofield revolver gevonden. Na de grote shootout einde chapter 2 is deze compleet weg. Niet in paard satchel nergens meer te bekennen. Een vermogen gespendeerd aan upgrades en het hele wapen is gewoon compleet verdwenen. Heb hem maar weer opnieuw gekocht. Maar het zuigt wel!
Waarschijnlijk het wapen dat je hebt gebruikt in de missie ben je opeens kwijt....
M'n upgraded Schofields dual wield heb ik wel nog.
Ik krijg zelf de map niet werkend.. hij wil niet verbinden met mijn ps4.. terwijl die wel zegt dat die gesynct staat zowel op ps4 als op telefoon..
Voor de rest is het echt een heerlijke game. Leuk om juist upgrades te moeten doorvoeren , zodat je ook ziet dat je kamp groter word en uitgebreider. Maar ik vermaak me prima door lekker rond te dwalen en dan in middle of nowhere opeens iemand te moeten helpen.. ook al paar keer iemand dood laten bloeden, omdat die brutaal deed !
Ik start eerst RDR op tot ik echt in het spel zit en daarna start ik de companion app. Bij mij linkt ie dan alles gelijk.n2theb schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:41:
Zijn er mensen hier die al werken met de companion app? Dus map aan op tablet of telefoon en dan lekker ronddwalen in het spel?
Ik krijg zelf de map niet werkend.. hij wil niet verbinden met mijn ps4.. terwijl die wel zegt dat die gesynct staat zowel op ps4 als op telefoon..
Voor de rest is het echt een heerlijke game. Leuk om juist upgrades te moeten doorvoeren , zodat je ook ziet dat je kamp groter word en uitgebreider. Maar ik vermaak me prima door lekker rond te dwalen en dan in middle of nowhere opeens iemand te moeten helpen.. ook al paar keer iemand dood laten bloeden, omdat die brutaal deed !
Ik heb standaard een VPN aan op mijn telefoon en dat zorgde ervoor dat de companion app niet werkte, als je op hetzelfde WiFI netwerk zit (of bedraad), dan zou het moeten werken, maar als je dus je mobiele data gebruikt of een VPN dan werkt het niet.n2theb schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:41:
Zijn er mensen hier die al werken met de companion app? Dus map aan op tablet of telefoon en dan lekker ronddwalen in het spel?
Inderdaad, misschien dat ze Sony kunnen uitleggen waarom bij sommige mensen de ps4 pro wel als een raket optrekt lol.bram1984 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:44:
Mijn Pro is trouwens opvallend stil met deze game. Misschien kunnen de Sony devs Rockstar eens uitnodigen.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Je kunt de witness achterna rennen, beet pakken met een snoekduik of je lasso en dwingen zijn mond te houdenWii4all schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:16:
[...]
Loopt er ineens een witness langs....toen was ik nog verder van huis...
Ik vind het wel raar dat ik zomaar een wapen kwijt ben. Heb er niet super veel posts op bijvoorbeeld reddit over kunnen vinden.
Maar behalve dat vind ik het verder een geweldig spel! de mogelijkheden zijn eindeloos. En ik denk reagerend op wat mensen hier, dat het niet de bedoeling is om iedereen voor z'n flikker te schieten.
De controls zijn inderdaad even wennen, maar heb ik nu wel door na 2,5 dag ofzo spelen. Vooral belangrijk om iedereen te groeten die voorbij komt. En als je tegen iemand opbotst kan je ook de boel defusen. Ik heb vrij zelden dat ik echt in een uit de hand gelopen shootout terecht kom.
Rody schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:39:
[...]
Ik ook. Ik ben m'n upgraded Lancester Repeater kwijt...![]()
Waarschijnlijk het wapen dat je hebt gebruikt in de missie ben je opeens kwijt....
M'n upgraded Schofields dual wield heb ik wel nog.
Daar is ook niet iedereen van gediend hoor.Kasper1985 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:52:
Vooral belangrijk om iedereen te groeten die voorbij komt.
[...]
Ik zal hier eind van de middag op gaan letten of ik dan wel op dezelfde verbinding zit. Start jij dan eerst het spel helemaal op? Ik dacht zelf dat het kwam doordat ik een bepaalde missie niet heb vrijgespeeld, maar het ligt dan vermoedelijk aan de verbinding waar je op zit?Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:42:
[...]
Ik heb standaard een VPN aan op mijn telefoon en dat zorgde ervoor dat de companion app niet werkte, als je op hetzelfde WiFI netwerk zit (of bedraad), dan zou het moeten werken, maar als je dus je mobiele data gebruikt of een VPN dan werkt het niet.
Het werkt direct al vanaf het begin, maar idd.. zelfde wifi netwerk is een vereiste.. en als je naar instellingen in de app gaat zie je als het goed is je social club ID staan.. en daaronder dan je PS4 .. en daarachter nog een knop met "Connect" (maar dus alleen als je op hetzelfde netwerk als zit als je ps4 :-) )n2theb schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:55:
[...]
Ik zal hier eind van de middag op gaan letten of ik dan wel op dezelfde verbinding zit. Start jij dan eerst het spel helemaal op? Ik dacht zelf dat het kwam doordat ik een bepaalde missie niet heb vrijgespeeld, maar het ligt dan vermoedelijk aan de verbinding waar je op zit?
Ja kreeg deze melding ook toen ik mijn paard Larry wilde noemen. Wat is daar "profanity" aan? Vanwege Larry Laffer en zijn zielige escapades?G_Dragon schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:36:
[Afbeelding]
Kwam deze tegen op het internet, eigelijk best wel raar dat het in een 12+ game wel mag en in een 18+ niet
Jij begrijpt hem, hier ook al een paar avonden met een fles Jack bij de hand heerlijk aan het genieten.Alcmaria schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Even relaxed gamen ipv constant op het puntje van je stoel (bank) te zitten.
Lekker de tijd nemen voor iets komt in de huidige maatschappij helaas niet veel meer voor, maar dat is een andere discussie
Ah gamers begrijpen de geniale inzet van Rockstar niet, natuurlijk is tegenwoordig altijd, als iemand enige vorm van kritiek heeft, dan zien ze het verkeerd of snappen het niet.Predje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:04:
[...]
RDR2 is echt een geweldig product wat de grens van film / game enigsinds blurt en dat je idd in deze snelle wereld van tegenwoordig eens een game hebt met relaxte gameplay, waar alles tandje trager gaat zou niet erg zijn, verre van. Maar enkele beslissingen die ze hebben genomen zijn in mijn ogen echt ter nadelen van de gameplay.
Ik eet als ik op stap ben genoeg meat af en toe soep etc van kamp, maar ik ben altijd underweight, volgens mij hebben ze liefst dat je letterlijk in ochtend ontbijt en in avond. Het steeds weer un-equippen van wapens enorm vervelend.
Kamp zelf heb ik niets eens problemen mee want en ook niet het lange rijden met je paard, gebruik ik graag de cinematic cam zodat hij zelf rijd. Of gewoon genieten van de omgeving, wat ik vooral doe in FPS mode want de details en sfeer die dan binnen komt helemaal geweldig.
Alleen zijn ze in sommige gameplay elementen gewoon beetje doorgedraaid in mijn ogen.
Zal RDR2 zeker blijven spelen en vast ook veel completen, maar wil niet zeggen dat ik met oogkleppen naar game moet kijken en maar alles geweldig moet vinden omdat het Rdr/Rockstar is.
Voor mensen die zeggen dat Chapter 1 grafisch minder vonden, ik denk dat het ook lastig is om een sneeuw level er grafisch mooi uit te laten zien, witte storm, witte sneeuw, dat bij elkaar maakt het al gauw flets.
Voor mensen die hier klagen dat HDR er washed out uit ziet, in het andere topic (xbox/ps - RDR2 topic) zijn mensen die hun settings delen waardoor het er veel beter uitziet, kijk daar even, speel met de settings en kijk of het helpt.
Wat mij betreft echt een top game, en top graphics, speel zelf op een Xbox One X met een full HD TV, en het ziet er prachtig uit allemaal.
Micro management, sommige dingen zijn okay om te doen romand je kamp (en je levelt ook je dead-eye ermee) en andere dingen vind ik een beetje tè ver gaan, zoals het jagen; Je moet voor de meeste dingen een perfect skin of corpse inleveren, als je bijvoorbeeld een perfect rabbit skin in wilt leveren, moet je eerst een perfect rabbit zien te vinden (als je aimed op het dier dan zie je rechtsonderin je scherm één, twee of drie sterretjes voor poor/good/perfect) vervolgens moet je een speciaal soort pijl gebruiken, èn nog een headshot maken om de huid niet te verpesten.
Dat gaat toch wel erg ver in stappen die je allemaal goed moet doen voordat je een perfecte konijnenskin kan inleveren.
In RDR1 moest je ook veel jagen voor het craften, maar dat was gewoon het juiste dier vinden, afknallen, skinnen en klaar.
Dat skinnen van die dieren is in RDR2 dan wel weer prachtig, van het lossnijden van de huid van een beer tot de poten aan toe, tot het losrukken van de huid van een schattig konijntje
Precies dit inderdaad. Ik snap dat geklaag ook niet. De hele setting nodigt toch ook gewoon uit om alles lekker rustig aan te doen. Waarom willen mensen hier nou een snelle shooter van maken. Dan ga je aan alles voorbij wat met het western gerne te maken heeft. En toch wisselt rockstar dat nog goed af. Met goede vuurgevechten wat mij betreft. Ik geniet ook echt. Ik ben vooralsnog alleen maar rustig aan het rondlopen. Soms met mn paard zelf in een rustige draf of gewoon lopend omdat ik de omgeving zo mooi vind.Marsman83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:00:
[...]
Jij begrijpt hem, hier ook al een paar avonden met een fles Jack bij de hand heerlijk aan het genieten.
Even relaxed gamen ipv constant op het puntje van je stoel (bank) te zitten.
Lekker de tijd nemen voor iets komt in de huidige maatschappij helaas niet veel meer voor, maar dat is een andere discussie
Het looten van items gaat zooo traag, ik weet niet of deze uit ga spelen. naar mijn idee is de hype overdreven.
Controls zijn ruk.
Ook grafisch ben ik niet onder de indruk.
En over de traagheid, ja natuurlijk is deze game wat trager. maar dit is echt te traag/log. speelt gewoon niet lekker.
En ik ben geen zeur omtrent games helemaal niet, speel alle AAA titels bijna wel uit.
[ Voor 13% gewijzigd door shakespeare op 29-10-2018 11:12 ]
Kan ook zijn dat het gewoon niet 'jouw' spel is. Je moet toch een beetje feeling hebben met het hele western gebeuren en setting om sommige dingen te waarderenshakespeare schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:12:
kan aan mij liggen hoor maar ik ben niet echt super onder de indruk. het voelt als GTA met een skin en op 50% van de snelheid.
Het looten van items gaat zooo traag, ik weet niet of deze uit ga spelen. naar mijn idee is de hype overdreven.
Controls zijn ruk.
En ik ben geen zeur omtrent games helemaal niet, speel alle AAA titels bijna wel uit.
Of headshots. Dat gedeelte skin je niet.HKLM_ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:14:
[...]
Hoe jaag je dan? Ik doe de herten etc met de lasso en dan met het mes dat gaat eigenlijk altijd wel goed qua 2/3 sterren. Een bison wil niet echt met de lasso maar moet je vooral in zijn poot schieten om heb vervolgens met het mes af te maken
Stel bijvoorbeeld je wil een winkel beroven, doe je dan je masker op voordat je die straat in loopt of pas voordat je de winkel in gaat?
Misschien maar gewoon permanent met masker rondlopen
Ik vind die bounty's wel erg vervelend, heb inmiddels bijna overal $300 bounty... OK ik gedraag me dan wel echt als een outlaw maar dat is toch juist het punt van deze game?
Die Bountyhunters zijn erg irritant als ik even rustig wat zaken wil doen, het is me wel eens gelukt om alle 6 af te knallen met mn springfield maar vaak leg ik het nog af tegen die gasten.
Laatst zelfs mn paard hierdoor verloren...
Mijn tactiek is meestal keihard wegrennen zodat ze je gaan volgen, als je vervolgens wat afstand hebt ze opwachten en één voor één afschietenMarsman83 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:19:
Werkt het opzetten van je masker/bandana eigenlijk goed om bounty's tegen te gaan?
Stel bijvoorbeeld je wil een winkel beroven, doe je dan je masker op voordat je die straat in loopt of pas voordat je de winkel in gaat?
Misschien maar gewoon permanent met masker rondlopen![]()
Ik vind die bounty's wel erg vervelend, heb inmiddels bijna overal $300 bounty... OK ik gedraag me dan wel echt als een outlaw maar dat is toch juist het punt van deze game?
Die Bountyhunters zijn erg irritant als ik even rustig wat zaken wil doen, het is me wel eens gelukt om alle 6 af te knallen met mn springfield maar vaak leg ik het nog af tegen die gasten.
Laatst zelfs mn paard hierdoor verloren...
Huh ? Mis ik iets ? Zelf rijden ? Ik moet op de Xbox in cinematic mode gewoon de A ingedrukt houden om mee te blijven rijden. Zodra ik die loslaat, raakt Arthur achter en uiteindelijk staat mijn paard stil. Het staat zelfs in de Tweaker Review dat je op de PS4 "kruisje" ingedrukt moet houden.Albinoraptor schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:07:
[...]
gebruik ik graag de cinematic cam zodat hij zelf rijd.
Ik had het hier al vaker gelezen. Iemand die tijdens het rijden cinematic mode aanzet om vervolgens zijn RDR2 app op de telefoon erbij te pakken om daar in te kijken.
Het gaat gewoon meer richting western sim dan een arcade (of action) game.Albinoraptor schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:07:
[...]
Ah gamers begrijpen de geniale inzet van Rockstar niet, natuurlijk is tegenwoordig altijd, als iemand enige vorm van kritiek heeft, dan zien ze het verkeerd of snappen het niet.
Dit is gewoon niets voor de Fortnite generatie.
Geloof nou maar dat bijvoorbeeld elk item met de hand looten een design-keuze is geweest en niet een gebrek aan skill van R*. Kritiek mag prima hoor, maar wat de controls betreft is het kritiek omdat het verkeerd begrepen wordt.
Het is hetzelfde als wanneer iemand schimmelkaas beschimmeld en te sterk van geur/smaak vind. Totaal valide mening, maar ook totaal zoals die kaas bedoeld is en dus de essentie niet begrepen.
Mooie stellingen die je deponeert maar beargumenteer eens waarom je grafisch niet onder de indruk bent, bijvoorbeeld?shakespeare schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:12:
kan aan mij liggen hoor maar ik ben niet echt super onder de indruk. het voelt als GTA met een skin en op 50% van de snelheid.
Controls zijn ruk.
En over de traagheid, ja natuurlijk is deze game wat trager. maar dit is echt te traag/log. speelt gewoon niet lekker.
Die snap ik niet. Ik kan geen game noemen die ergens in de buurt komt van het niveau en detail.
Hier is die anders aardig aan het blazen bij bepaalde scenes. Staat wel een meter naast mij.alexander1685 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:46:
[...]
Inderdaad, misschien dat ze Sony kunnen uitleggen waarom bij sommige mensen de ps4 pro wel als een raket optrekt lol.
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.