PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Dat klopt maar niet op volle snelheid, dan kost het stamina tenzij je goed op maat tapt van je paard. Is een speciale techniek dat is uitgelicht in de guide.Geronimous schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:50:
Als je eenmaal een tempo vast hebt, hoef je X alleen maar ingedrukt te houden om dat tempo aan te houdenBij normale draf kost dat ook geen stamina tenzij je een heuvel op moet, of iets of iemand achterop hebt zitten.
Sommige mensen kunnen er nu éénmaal niet goed tegen als je kritiek uit tegen hun geliefde Rockstar GamesFirePuma142 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:51:
Traagheid en andere minpunten worden hier vaak besproken, maar er wordt nogal kinderachtig op gereageerd soms. Beetje elitair gedrag: ga dan lekker Black Ops 4 spelen. Een beetje opgeheven vingertje van de kleuterjuf is het wel. Ik zou zeggen, doe dat lekker niet, of is het de bedoeling dat deze game boven alles verheven moet zijn om de hype in stand te houden?

GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 13:15 ]
Je moet elite animals tracken.Brogala schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:02:
Spoiler chapter 2:spoiler:Die missie in chapter 2 dat je met een oudere man vanuit het kamp op weg gaat om een 1000 pound beer te hunten, nadat de beer jullie aanvalt gaat de man weg. Nou ben ik gebleven om te proberen die beer te vermoorden maar de beer vermoorde mij en ik respawnde bij het meer. Nu wilde ik de beer opnieuw zoeken maar ik vind hem nergens meer, de map geeft wel aan dat in het gebied van de beer ben. Wat moet ik doen?
Elites zijn net iets anders dan normale, want elites laten ook nog bepaalde clues achter. Vanaf een clue kan je weer door met tracken (L3 + R3 bij ps4).
Net het volgende dorpje ontdekt. Trading post in het oosten.
Ik heb toch wel een groot fan van side quests en random events. Vooral het afluisteren van dialogen is cool
Bad guys afmaken en loot stelen. Net een brandkluis opgeblazen met dynamite.
Shit, mijn vrouw is thuis,
Maar gelukkig ..ze is iets anders aan het doen en ik kan beginnen met RDR2
Een paar uur verder kan ik zeggen dat ik een gelukkig mens ben.
Dit is precies my cup of tea.
Als “ lone wolf “ gamer heb ik mij jaren vermaakt met games als the witcher, fallout etc etc waar ik lekker op mijn eigen tempo alles kan doen en ontdekken.
Voor mij geen plezier meer in een kogel in mijn linkeroog door een sniper die 8 kilometer verderop op een dak ligt, of een hittezoekende raket in mijn navel door iemand die door muren heen kan kijken.
Nee, ik wil gewoon een klap op mijn bek als ik per ongeluk tegen iemand aan loop, ik wil mijn paard zien rillen als er een vervelende vlieg op zijn kont zit.
Ik wil actie als ik actie wil en ik wil bloemetjes plukken zonder uitgelachen te worden.
Red dead delivers op elk punt.
Sure, perfecte game bestaat nog niet en ik druk of doe echt wel eens verkeerd met bizare gevolgen.
Zo wil ik wat uit mijn zadel tas pakken midden in een dorp en kom er meteen achter dat het mijn paard niet was. Als je dan al rennend ook nog een lawman omverloopt weet een ieder wat er gebeurd.
Ik sluit af door al mijn mede Arthurs veel plezier te wensen in deze prachtige wereld...yihaaaaa
Andere keer terug komen.Brogala schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:02:
Spoiler chapter 2:spoiler:Die missie in chapter 2 dat je met een oudere man vanuit het kamp op weg gaat om een 1000 pound beer te hunten, nadat de beer jullie aanvalt gaat de man weg. Nou ben ik gebleven om te proberen die beer te vermoorden maar de beer vermoorde mij en ik respawnde bij het meer. Nu wilde ik de beer opnieuw zoeken maar ik vind hem nergens meer, de map geeft wel aan dat in het gebied van de beer ben. Wat moet ik doen?
Ik heb geprobeerd die clues te vinden, maar nog niet gevonden tot nu toe. De clue bij de missie vond ik wel bij het meer, maar toen ik hem zelf wilde hunten vond ik geen clue, niet bij het meer en ook niet verder het bos in. Of ben ik gewoon blind?Rody schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:15:
[...]
Je moet elite animals tracken.
Elites zijn net iets anders dan normale, want elites laten ook nog bepaalde clues achter. Vanaf een clue kan je weer door met tracken (L3 + R3 bij ps4).
Net het volgende dorpje ontdekt. Trading post in het oosten.
Ik heb toch wel een groot fan van side quests en random events. Vooral het afluisteren van dialogen is cool
Bad guys afmaken en loot stelen. Net een brandkluis opgeblazen met dynamite.
Ga ik doen dan, staan nog genoeg missies open.
[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 28-10-2018 13:19 ]
Klinkt alsof de nieuwe Metro Exodus ook wat voor jou isStarbuck68 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:16:
Als “ lone wolf “ gamer heb ik mij jaren vermaakt met games als the witcher, fallout etc etc waar ik lekker op mijn eigen tempo alles kan doen en ontdekken.
Ja dat is dus 3 dingen craften (niet cooken) bij de scout fire, dat is een bepaald kampvuur in je gang kamp.Gunner schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:30:
Voor de materials satchel moet ik 'Craft 3 recipes at the scout fire'doen.
Maar hoe?Waar is die scout fire?
Ja die zie ik, dat kleine vuurtje, maar ik zie geen mogelijkheid om te craften als ik daar ga zittenwauturr schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:32:
[...]
Ja dat is dus 3 dingen craften (niet cooken) bij de scout fire, dat is een bepaald kampvuur in je gang kamp.
Wellicht heb ik de spullen niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 28-10-2018 13:42 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik weet niet of deze al beantwoord was, maar deze kan je betalen bij een postal officeRedHat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:47:
Misschien een stomme vraag, maar als er een bounty op je zit hoe kom je bij de post officie om je bounty af te betalen? Als ik het stadje in kom begint gelijk iedereen te schieten.
Dan heb ik geluk gehad denk ik, uiteindelijk met een mes vermoord. Leek erg op die scène uit the revenant.
Stay hungry, stay foolish!
Gebruik je dead eye?Navuri schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:43:
Ben nu zo'n 8 uur aan het spelen, maar loop toch tegen wat kleine irritaties aan m.b.t. de actie en de gameplay. Elke keer als er ook maar 1 klein dingetje misloopt in een missie (of ik vuur een schot af) dan lijkt het alsof 'the law' er binnen 30 seconden is en me met 5 tot 10 man omsingelt en neerschiet. Ik heb werkelijk waar geen kans tijdens die shootouts. Ik kwam een gevangentransport tegen met een dame in een kooi en die begonnen direct op mij te schieten, dus ik schoot terug. 6 seconden nadat die dame 'gered' was door mij uit haar kooi was ik dood. Nul kans. Ik heb niet eens gezien hoeveel het er waren. De combat is op die momenten voor mij in ieder geval veel te houterig om er een soepel geheel van te maken.
Ik begin nu sindskort dat een beetje onder de knie te krijgen en kan je vertellen dat dit heel veel scheelt in gedood worden!
Enige nadeel vind ik de HDR. Vind het gras ook maar vies groen wat lichtelijk irriteert als ik toch mag zeuren.
Ben ook erg benieuwd hoe ze het online gebeuren willen gaan aanpakken, gezien het succes van GTA online.
Spel is ook zo mooi, heb een PS4 pro maar speel het op een 1080P tv (non HDR), erg benieuwd hoe het op een 4k scherm er uit ziet... maar die krijg ik het huis (nog) niet in
Leuk om te zien dat R* overduidelijk inspiratie heeft gehaald van de film "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" (2007). Mensen die deze ook gezien hebben zullen vast weten waar ik het over heb.
Een lijstje met pluspunten wordt wel erg lang maar echt minpunten/kritiek heb ik nog niet, en ik ben geen fanboy of wat dan ook van R*, de Witcher 3 staat in mijn top 3 games maar die had ook genoeg schoonheidsfouten.
Dat is gewoon een kwestie van kopen en niet naar je vrouw luisteren.R0y. schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:03:
erg benieuwd hoe het op een 4k scherm er uit ziet... maar die krijg ik het huis (nog) niet in
Ergo: kweek wat ruggengraat, ga naar de winkel, zoek een mooie 65 inch 4k tv uit en kom daar als verrassing mee thuis. Misschien uitleggen dat ze op netflix dan ook in 4k haar favoriete kutserie kan kijken.
Succes gegarandeerd
=edit=
En om je vraag te beantwoorden: op een 4K OLED ziet het er fantastisch uit
[ Voor 8% gewijzigd door vosss op 28-10-2018 14:18 ]
Of ze schreeuwt 'klootzak, dat was ons eten voor de rest van het jaar :P'...vosss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:17:
[...]
Dat is gewoon een kwestie van kopen en niet naar je vrouw luisteren.
Ergo: kweek wat ruggengraat, ga naar de winkel, zoek een mooie 65 inch 4k tv uit en kom daar als verrassing mee thuis. Misschien uitleggen dat ze op netflix dan ook in 4k haar favoriete kutserie kan kijken.
Succes gegarandeerd
=edit=
En om je vraag te beantwoorden: op een 4K OLED ziet het er fantastisch uit
Something under the bed is drooling
Die medals ga ik me niet druk om maken, net zo min als de trophies. Heb er niet naar gekeken en ga het ook niet doen. ga het gewoon my way spelen. Sowieso nooit veel trophies bij R* games gehaald ...
Jij zegt het ik denk het.-SaveMe- schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:24:
Hier gaan Skyrim uren inzitten, that's for sure!
Die medals ga ik me niet druk om maken, net zo min als de trophies. Heb er niet naar gekeken en ga het ook niet doen. ga het gewoon my way spelen. Sowieso nooit veel trophies bij R* games gehaald ...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn ps4 ook net een straaljager bij deze game..Rivanov schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:53:
M'n Xbox One X wordt wel een straaljager bij deze game.
Grapje, is altijd een straaljager.

Je hebt twee kampvuren in je camp waar je kunt zitten. Het craften kan enkel vanaf een bepaalde kant, dus even een rondje om het vuur heen lopen en je ziet vanzelf “craft/cook” staan bij de Action buttons. (Blijkbaar moet je eerst zitten (rest by campfire))Gunner schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:32:
[...]
Ja die zie ik, dat kleine vuurtje, maar ik zie geen mogelijkheid om te craften als ik daar ga zitten
Wellicht heb ik de spullen niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Ghostley op 28-10-2018 16:01 . Reden: Stukje vergeten ]
PSN ID: Ancta
Zit toch verschil tussen dan, hoor mijn One X alleen als ik in een shop een catalogus open heb, anders istie muisstil.Rivanov schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:53:
M'n Xbox One X wordt wel een straaljager bij deze game.
Tesla M3LR '21
[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-10-2018 15:31 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
[ Voor 26% gewijzigd door Mauz1978 op 28-10-2018 15:32 ]
Cloud ☁️
Dat maakt niet uit, de discc draait niet tijdens het spelen.Mauz1978 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:31:
M'n PS4 Pro is muisstil, wellicht vanwege de compleet digitale versie van RDR... enige wat soms herrie maakt zijn de discs die erin zitten.
Heb je een heel nieuwe pro? Geleverd in een bundel met RDR?
Nee, gekocht destijds toen HZD uitkwam. Valt me op dat ie alleen herrie maakt als er een disc in zit, maar ik speel zo veel mogelijk digital only dus zo vaak komt dat niet voor.Anton.net schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:35:
[...]
Dat maakt niet uit, de discc draait niet tijdens het spelen.
Heb je een heel nieuwe pro? Geleverd in een bundel met RDR?
Maar ik stoor me er niet zo aan, wát een geweldige game, dan let ik al niet eens meer op het geluid
Het is in het begin wel even wennen aan de controls en hoe je nou alles moet upgraden, maar verder echt geweldig
Ik hoop dat Rockstar uiteindelijk geen fuckup maakt van de multiplayer, want daar ben ik ook wel benieuwd naar
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Tot nu toe bevalt de game mij uitstekend. Mij gta5 had ik eerder de neiging om de verhaallijn los te laten en rotzooi te schoppen. Met rdr2 houd ik me toch meer gedeist en probeer rustig alle side quest te pakken. Het langzame tempo vind ik prima op dit moment.
De plotwendingen maken het spel echt interessant. Vandaag dacht ik een goede daad doen door een vreemdeling te helpen, uiteindelijk draai ik op voor een vermeende moord omdat er geen getuigen in de buurt waren toen een slachtoffer stierf.
Stadia / PSN : whenheco

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Deze ervaring heb ik ook. Mijn 71xx cuh pro kan opstijgen als de beste met HZD of Uncharted 4 disc erin. Maar RDR2 speel ik als digitale download. En soms moet ie even flink blazen maar toch een stuk minder dan met games op disc.Mauz1978 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:31:
M'n PS4 Pro is muisstil, wellicht vanwege de compleet digitale versie van RDR... enige wat soms herrie maakt zijn de discs die erin zitten.
Haha ja mijn PS4 Pro gaat ook bij het minste of geringste in jet-engine mode.Zalaroth schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:12:
[...]
Mijn ps4 ook net een straaljager bij deze game..
Grapje, is altijd een straaljager.
Maar m'n Xbox One X normaliter niet.. maar bij RDR2 (gewoon digitale versie) heeft ie toch af en toe ook z'n lawaaiige momenten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Zit er serieus aan te denken om hem te koop te zetten.
Als je jaloers bent wil ik best wel ruilen hoor.Geronimous schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:07:
Met al die verhalen over blazende PS4's begin ik me wel zorgen te maken dat mij Pro erg stil blijft
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Same here. Volgens mij is het gewoon ‘af’ nuChaoss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:54:
Ik had in de kleine saloon in Valentine een sidequests opgepikt om 4 gunslingers op te zoeken en fotograveren. Heb ze nu allemaal gedaan, dus ik terug naar die saloon in Valentine is die schrijver weg. Heeft iemand enig idee waar ik die beste man op moet zoeken om de foto's in te leveren?
Deed ik al, ben hem al kwijt. Last of us dlc uitgespeeld deze morgen en begonnen aan uncharted 4 die ik nog moest beginnen.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:35:
Ik vind het allemaal toch wel wat tegenvallen na een paar uur spelen eerlijk gezegd.
Zit er serieus aan te denken om hem te koop te zetten.
Doei slome laggy gameplay aan 30 fps of minder. Misschien geef ik het nog een kans áls ie uitkomt op PC. En nu kopen dat the last of us 2 me wel bevalt.
Dan ben je dus meer fan van scripted games ?SideShow schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:01:
[...]
Deed ik al, ben hem al kwijt. Last of us dlc uitgespeeld deze morgen en begonnen aan uncharted 4 die ik nog moest beginnen.
Doei slome laggy gameplay aan 30 fps of minder. Misschien geef ik het nog een kans áls ie uitkomt op PC. En nu kopen dat the last of us 2 me wel bevalt.
Buiten misschien 60fps zal een PC versie niets anders doen dan deze console versies.
- PC versie weet nog niemand of die komt.
- Last of Us 2 komt in het beste geval eind 2019 en anders 2020.
Kan altijd, als je maar genoeg geld hebt, bij de tent van Dutch ligt een boek naast het kistje voor je donaties. Wanneer je door dat boek blader kun je de verschillende onderdelen vN de kamp upgraden.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:14:
Hoe kun je nu zien wanneer je je kamp kunt upgraden? Dat is echt niet duidelijk.
Even opgezocht, maar als je zelf in chapter 4 zit kun je terug naar de saloon om er achter te komen waar die schrijver is gebleven.Stienessa schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:56:
[...]
Same here. Volgens mij is het gewoon ‘af’ nu
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2018 17:14 ]

Neen, wel van games die ik kan _spelen_. In rdr2 voel ik me "gevangen" omwille van de controls, input lag, lage fps, enzoverder.jori040 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:07:
[...]
Dan ben je dus meer fan van scripted games ?
Vandaar, mocht het op PC uitkomen, met redelijke controls, op 60+ fps, geef ik het spel zeker een nieuwe kans.
Voor mij als extreem casual gamer is dit een top game. De enige andere spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb zijn GTA V en FIFA 18, dus ik heb weinig referentie materiaal.
De controles zijn voor mij gewoon ‘zoals het hoort’, vrijwel identiek aan GTA, dus voor mij makkelijk om in te komen.
Over fps en input lag maak ik me niet druk, merk ik niet.
Er is veel in de game te doen, maar met pas een uur of 4-6 in de game zijn de missies nog wel erg basic ‘ga hier heen, schiet of jat iets, ga terug’. Ik ben voor mijn gevoel vooral nog bezig met features unlocken.
Ik ben hier nog wel een half jaartje zoet 😉
Tja ik hoop voor je dat je dan een betere ervaring hebt.SideShow schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:18:
[...]
Neen, wel van games die ik kan _spelen_. In rdr2 voel ik me "gevangen" omwille van de controls, input lag, lage fps, enzoverder.
Vandaar, mocht het op PC uitkomen, met redelijke controls, op 60+ fps, geef ik het spel zeker een nieuwe kans.
persoonlijk ben ik nu wel op een punt dat de controls geen probleem meer zijn voor mij.Vind het echt een machtig spel.
Hoe kom ik terug op deze plek als ik al paar missies verder ben?
Gewoon met je paard, je kan er een waypoint zettenVeertien14 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:25:
[...]
Hoe kom ik terug op deze plek als ik al paar missies verder ben?

Ik neem aan dat er gewoon een aantal (misschien wel heel veel) plekken zijn die de developers hebben gekozen waar je kamp kan staan.Yonix schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:43:
Hebben jullie (soms) ook last van het probleem dat als je wilt kamperen, je (heel wat) verder van je oorspronkelijke kampeerplaats staat?
PSN: xMaurice93
Ik heb de HDR calibration op jullie aanbeveling eens op 500 gezet en de graphics komen nu inderdaad pas echt tot leven. Mensen met een OLED en/of HDR TV, probeer die HDR calibration eens wat hoger te zetten en negeer die aanbevolen value van 300.Joosie200 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:57:
[...]
Juist niet. Op 300 vind ik het juist te flets ogen op mijn Grundig 65 inch SP 9596 vlo met 2017 LG paneel. En ik heb hem al op movie mode staan voor de meest accurate kleuren (isf modi ontbreken itt Lg oleds)

Ik las tijdens de game als je je afgeschoten loot kwijtraakt, je delen ervan terug kan zien/vinden bij een trapper of zoiets. En dat iemand toch kleren kan maken ervan... even uitproberen?Maurice079 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:56:
Ik net uiterst zorgvuldig m'n jacht voorbereid voor 2 percect skins. Achterop m'n paardje en terug naar kamp. Vlak voor het kamp word ik overhoop geknald door 5 gang-leden. Skins kwijtJe bent je loot gewoon kwijt als je dood gaat? That's it?
Is denk ik ook persoonlijk. De kleuren die ik hier op de foto zie ogen wel heel erg Disney. Ik vind het niet mooi en past niet echt bij de game. Foto van Kaanmijo hierboven vind ik daar in tegen wel weer erg netjes.Rck010 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:58:
[...]
Ik heb de HDR calibration op jullie aanbeveling eens op 500 gezet en de graphics komen nu inderdaad pas echt tot leven. Mensen met een OLED en/of HDR TV, probeer die HDR calibration eens wat hoger te zetten en negeer die aanbevolen value van 300.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Nol_NL op 28-10-2018 18:28 ]
Maar is toch logisch dat ze je skins jatten nadat ze je hebben verslagen? Vind het juist leuker want anders ook geen risico.Maurice079 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:56:
Ik net uiterst zorgvuldig m'n jacht voorbereid voor 2 percect skins. Achterop m'n paardje en terug naar kamp. Vlak voor het kamp word ik overhoop geknald door 5 gang-leden. Skins kwijtJe bent je loot gewoon kwijt als je dood gaat? That's it?
De foto van Kaanmijo is een screenshot, de mijne een foto.Nol_NL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:24:
[...]
Is denk ik ook persoonlijk. De kleuren die ik hier op de foto zie ogen wel heel erg Disney. Ik vind het niet mooi en past niet echt bij de game. Foto van Kaanmijo hierboven vind ik daar in tegen wel weer erg netjes.
OLED heeft sowieso een punchy kleurweergave, maar ik moet zeggen dat m’n iPhone dit wel nog eens versterkt. Het ziet er “in het echt” wat minder punchy uit.
Logisch zeker, maar leuk is andersstomley schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:35:
[...]
Maar is toch logisch dat ze je skins jatten nadat ze je hebben verslagen? Vind het juist leuker want anders ook geen risico.

PSN: xMaurice93
Ook wat grafische rarigheden, naaldbomen zien er heel matig uit, takken van loofbomen op paardrijhoofdhoogte ook.
Ook gekke keuzes zoals een quest waarbij ik een lasso al paraat had, die niet mocht gebruiken, om uiteindelijk die kerel met een lasso alsnog uit een rivier te mogen trekken. Zelfde met een godsdienstwaanzinnige. Superscripted en lineair allemaal.
Het wordt er niet beter op. Gelukkig zijn er best wel wat missies de moeite waard.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Gister echt in een deuk gelegen om het "Lemmey!" stukje. Geweldig!
Zit ik nu vast? Geen geld om bounty af te kopen, en als ik blackwater in kom dan word ik gelijk afgeknalt.
Ben je nou een bandiet of niet.RedHat schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:04:
Ik ben al een tijdje in Chapter 2, heb alleen nog zon geel bolletje staan in blackwater, maar daar kom ik niet in ivm bounty.
Zit ik nu vast? Geen geld om bounty af te kopen, en als ik blackwater in kom dan word ik gelijk afgeknalt.
Je moet niet over de paden gaan, maar zodra je in het gebied komt moet je het pad af, links richting de missie.RedHat schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:04:
Ik ben al een tijdje in Chapter 2, heb alleen nog zon geel bolletje staan in blackwater, maar daar kom ik niet in ivm bounty.
Veel opties zijn inderdaad de aankleding van je kamp, dit is meer een luxe volgens mij. Wat wellicht wel interessant kan zijn is het upgraden van de tas die je draagt. Je moet dan wel de aangeven skins in perfecte staat aanleveren.Stienessa schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:21:
Ok kak. Net meer dan 200 stukgeslagen op de leather tools maar volgens mij heb ik er geen reet aan. Tenminste ik hoef geen leren zeiltje over mn tafel. Of zitten er ook echt nuttige dingen in?
Aaaah kan je vast neit drugdraaien. 200 ballen wegBandeleros schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:29:
[...]
Veel opties zijn inderdaad de aankleding van je kamp, dit is meer een luxe volgens mij. Wat wellicht wel interessant kan zijn is het upgraden van de tas die je draagt. Je moet dan wel de aangeven skins in perfecte staat aanleveren.
Niet zo strict je gps volgen, en een andere route nemen.RedHat schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:04:
Maar goed ben al blij dat 'k hier geen zaken lees dat mensen assassin creed verkiezen boven dit spel.
Kan er zeker inkomen dat veel pc gamers zich storen aan de lage fps.
Zelf vind 'k het dramatisch erg als je erg snel rent in een dorpje met je paard, dan kan het zelfs zakken naar 20 fps. maar als je gewoon rond wandelt met paard of te voet. Valt het echt wel goed mee naar mijn mening.
Dan over die input lag, snap niet waarom je die milliseconden zou nodig hebben. Het is een story driven game voornamelijk toch. En ver iedereen heeft wel die input lag als je online speelt op console.
Zelf speel 'k het op een basic ps4 en vind het zeker speelbaar, wel effe verschoten van die diashow. Maar nogmaals komt enkel voor als je echt snel rend met je paard. Nu de ergste locatie zou saint denis zijn daar ben 'k nog niet geweest
Btw spel komt inderdaad wat traag op gang, maar blijven spelen mensen het is echt wel een geniale game
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:22:
[...]
Of houd start ingedrukt.
Linker D-pad korte tik naar links geeft je je tasks en via schouder knop direct naar challenges. Gaat vlotter dan via het menu.
Nice!! Thx guys.Vince22 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:27:
[...]
Options knop vasthouden > kaart. Ruk hoor
Ja dat kan. Nog niet geprobeerd wat het maximum is, maar heb al een hert op de rug van het paard en een vogel aan de zijkant opgehangen gehad.Mortalboy[NL] schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:31:
Kan je meerdere dieren op je paard meenemen of niet? Nog nooit geprobeerd
Heb er al een aantal uren op zitten, wat een game. Ziet er ook op mijn basic PS4'tje en 'oude' 1080p televisie fantastisch uit. Mogelijk dat het verderop in de game gaat storen, maar het vele paardrijden en je af laten leiden door alles wat er om je heen gebeurt is fantastisch. Af en toe een beetje jagen (vissen moet ik nog doen), random personen oppikken/helpen, zijmissie's doen of je gewoon vergapen aan de omgeving. Supergaaf! En dan te weten dat er nog zo veel meer kan/mag...
Niks zo mooi als met ondergaande zon, in vol galop een hert te achtervolgen, te pakken met je lasso en afmaken voor een 'clean kill'
Alle 4 de gunslingers hebben speciale revolvers, heb jij die ook meegenomen?Chaoss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:54:
Ik had in de kleine saloon in Valentine een sidequests opgepikt om 4 gunslingers op te zoeken en fotograveren. Heb ze nu allemaal gedaan, dus ik terug naar die saloon in Valentine is die schrijver weg. Heeft iemand enig idee waar ik die beste man op moet zoeken om de foto's in te leveren?
Stay hungry, stay foolish!
De customization van zo'n beetje alles is echt grandioos. Net kreeg ik na een missie
Begin overigens het jagen op pristine beesten ook wat meer door te krijgen dus ga me maar eens focussen op eigengemaakt spul.
Nu even F1 kijken en dan duik ik er weer in
Tesla M3LR '21
Had hetzelfde. Zit nu ook rond de 20 uur en begint wat toffee te worden. Zelfs grafisch vind ik het mooier. Misschien waren m'n verwachtingen te hoog, maar begin het steeds mooier te wordenApple schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:58:
Nou ruim 20 uur verder en aardig ver in Act 3 at the moment. Moet eerlijk bekennen dat ik het bijna had opgegeven en RDR op V&A had gezet maar heb toch volgehouden en daar krijg ik met de minuut minder spijt vanVond de game echt té slow paced en dat heeft me toch wel wat uurtjes gewenning gekost (kom ook af van AC:Odyssey dus dat helpt niet mee..). Maar nu wel overtuigd van deze snelheid, is gewoon logisch in een game die zich afspeelt in die day and age.
De customization van zo'n beetje alles is echt grandioos. Net kreeg ik na een missiespoiler:2500 dollar dus kon alle upgrades van het kamp kopen, m'n sniper goud maken inclusief gravering en m'n paard z'n staart een likje verf gegevenDaarnaast een nieuwe outfit voor de kou waarbij ik de skunkhoed rock die ik heb gejat van het lijk van een dronkaard die me zat uit te schelden in Valentine
Begin overigens het jagen op pristine beesten ook wat meer door te krijgen dus ga me maar eens focussen op eigengemaakt spul.
Nu even F1 kijken en dan duik ik er weer in
PSN ID Binloading_nl
Een tip; zorg dat je als eerste de tent van Dutch upgrade, andere mensen doneren dan meer - wat camp upgrades makkelijker maakt.
Kwam ik pas bij de laatste achterRBN026 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:56:
[...]
Alle 4 de gunslingers hebben speciale revolvers, heb jij die ook meegenomen?

[ Voor 5% gewijzigd door kaanmijo op 28-10-2018 20:48 ]
Werkt niet hierkaanmijo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:44:
Net nog een screenshot genomen die ik ook wel erg gaaf vond:
[Afbeelding]
Dit spel is ook echt geweldig. Ik kwam net bij een afgelegen huis, komt er opeens een redneck naar buiten die je een aantal keuzes geeft. Ik zal niet spoileren wat er gebeurde maar echt geweldig gedaan weer. Had niks te maken met het verhaal of missie
Ik heb er ook eentje laten liggen omdat ik geen verschil in stats zag maar ze zijn uniek gedecoreerd dus. JammerRBN026 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:56:
[...]
Alle 4 de gunslingers hebben speciale revolvers, heb jij die ook meegenomen?
Dat zal het Westen zijn, de kaart uit RDR1. Ik vermoed dat je daar pas laat in het spel komt, aangezien je daar nu 'dead or alive' gewild bentflugelisoke schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:20:
Waar is de woestijn ergens op de map?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Beter ja? Damn vind ze bij chapter 2 al leip!RMX schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:36:
Chapter 4 inmiddels. Missies worden beter hoor.
Ben nu alle revolver helden aan het jagen. Krijg je leuke loot en guns van!
Wel realistisch dat je nu ook "booskijkers" hebt die op hun manier "wat kijk jai nou, heppik wat van je aan?" roepen wanneer ik mijn wapen maar trek en ze snel "doorpaarden".
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Ergens staat nu 300 , maar zodra ik er in de buurt kom dan schieten ze me overhoop.
Zit nog in chap2 en 17% gespeeld nu.
Wat een geweldige game niet normaal!
Irriteerde me eerst aan trage spel, maar nu snap ik waarom en vind het nu geweldig wat speel het lekker zeg.
En overal in de wereld is wat te halen!
Ik vind de game echt prachtig en ik heb geen enkel probleem met de traagheid. Wel gaar dat je vaak zomaar ineens in een missie zit en die kun je niet quitten (dan moet je dood gaan ofzo). Zie ook niet hoe je verschil ziet tussen hoofd en zij missies.FirePuma142 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:53:
Ik begin toch echt flink wat bugs en rare zaken tegen te komen: vast komen te zitten tijdens het looten van een neergeschoten boef, een uit de lucht vallende vogel terwijl ik naast een kampvuur zit. Vogels die door het water heen rennen, maar ook een quest die afbreekt zonder aankondiging en aanleiding. Het plukken van kruiden en bloemen kan niet vanuit hurkstand, Arthur loopt met regelmaat gek om zijn paard heen als hij moet borstelen, dat soort dingen.
Ook wat grafische rarigheden, naaldbomen zien er heel matig uit, takken van loofbomen op paardrijhoofdhoogte ook.
Ook gekke keuzes zoals een quest waarbij ik een lasso al paraat had, die niet mocht gebruiken, om uiteindelijk die kerel met een lasso alsnog uit een rivier te mogen trekken. Zelfde met een godsdienstwaanzinnige. Superscripted en lineair allemaal.
Het wordt er niet beter op. Gelukkig zijn er best wel wat missies de moeite waard.
En ook al flink wat bugs en glitches gehad. Zo werkte ineens de d-pad niet meer in de menus enzo. Kon ik niks meer doen, ook niet quitten. Moest ik vanuit het PS hoofdmenu close application doen. En veel glitches zoals deze
of deze; kon ineens niet meer rechtdoor lopen, maar alleen maar zijwaarts. En dat paard gaat er ook zijwaarts vandoor

Maar ik vermaak me prima
Naar het postkantoor. Daar kun je hem afkopenfevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:26:
Misschien staat het al ergens , maar hoe kom je makkelijk van een bounty af?
Ergens staat nu 300 , maar zodra ik er in de buurt kom dan schieten ze me overhoop.
Zit nog in chap2 en 17% gespeeld nu.
Wat een geweldige game niet normaal!
Irriteerde me eerst aan trage spel, maar nu snap ik waarom en vind het nu geweldig wat speel het lekker zeg.
En overal in de wereld is wat te halen!
Ja in het dorp zelf? Zoja hoe kom je daar heelhuids aan dan038Zwolle schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:28:
[...]
Naar het postkantoor. Daar kun je hem afkopen
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.