Jammer dat die bounties zo snel oplopen, nu al 1200 dollar bounty in een staat...
zo iets dacht ik al, lijkt me stug dat R* de paarden uit de deluxe versie etc echt dood laat gaan en dikke doei.To easy schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:37:
Oke heb het al. Je kunt je pre order paard gewoon weer free selecteren in de stables. Je moet alleen wel opnieuw bonden helaas
dat je weer vriendjes moet worden met je paard dat is dan maar zo. ben ook wel eens tegen een boom gerend of een rots maar gelukkig is mijn paard er nooit dood van gegaan.
wat ik tot nu toe lastig vind is zeg maar dueleren, eerst 2r langzaam en dan ...pfffff moet meestal 3 keer proberen voor het lukt, als ik spel uit heb en gewend ben aan alle controls ga ik het gewoon nog een keer uit spelen
YO! fucknuts! It's Probing time!
Lol.... Wat heb je dan allemaal wel niet gedaan? Ik zit op 300dollar in 1 county….Speedbok schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 01:46:
Jammer dat die bounties zo snel oplopen, nu al 1200 dollar bounty in een staat...
Cogitationis poenam nemo patitur
Anoniem: 1104419
Ik heb de code van de warhorse gebruikt maar nu ik bij een stable ben kost deze paard $140 dollar terwijl het gratis had moeten zijn hoe komt dat?
UltraSub schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:08:
[...]
Kan me niet voorstellen dat die goed gaat zijn met deze zuigende controls. But we shall see.
[...]
Aaah, de kaart. Goed punt.
Want ook dat is ruk qua controls: klik, klik, kijk naar kaart, klik, klik. Vs alle andere fps: klik, kaart, klik
Als je options (op ps4) gewoon ingedrukt houdt zit je meteen in de map.HKLM_ schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Die kaart openen in de game is niet heel ideaal nee. Vind het wel jammer dat je niet kan zien hoever het nog is als je een pin point maakt op de map (zoals in GTA)
—————————————————————
Heeft iemand een goede mannier om bisons te vangen? Merk dat het met de lasso niet echt werkt... maar teveel schieten is ook niet goed omdat de kwaliteit van de huid dan minder is voor de verkoop.
[ Voor 20% gewijzigd door Mauz1978 op 28-10-2018 06:28 ]
Something under the bed is drooling
Ik vond chapter 1 matig maar vanaf chapter 2 een heerlijke game. Nog weinig hoofdmissies gedaan maar door het rondhobbelen al genoeg actie meegemaakt!
Bezoekje aan de pig farm kan ik aanraden, ziek
Bezoekje aan de pig farm kan ik aanraden, ziek
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Enige 2 punten die mij wat afbreuk doen aan het spel is het raar overlopen van missies geen touw aan vast te knopen.
En het eeuwenlange reizen met de paard.
Met het paard rijden vind ik overigens goed gedaan alleen het reizen duurt soms te lang.
Zit nu diep in chapter 2 (10uur) en begin wel steeds meer te genieten.
Snap sommige dingen nog niet hoor.
Het jagen is leuk wat doen jullie meestel compleet meenemen of skinnen?
En wat doen jullie er daarna mee? Doneren of wat?
Met het paard rijden vind ik overigens goed gedaan alleen het reizen duurt soms te lang.
Ik skin alles en verkoop het dan bij een verkooppunt in een dorp of bij het kraampje wat je in de wildernis tegen komt.fevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:31:
Enige 2 punten die mij wat afbreuk doen aan het spel is het raar overlopen van missies geen touw aan vast te knopen.
Dat doneren voor je eigen dorp doe ik niet. Heb geld nodig voor mijn bounties
Cloud ☁️
Wat ik echt super vind zijn de kleine details zoals het groeien van je baard en haar, na een paar dagen zie je eruit als een zwerver.
Vervolgens is het dan heel fijn om een dorpje in te gaan, een barbershop te pakken, je haartjes en baard netjes in orde te maken.
Vervolgens is het dan heel fijn om een dorpje in te gaan, een barbershop te pakken, je haartjes en baard netjes in orde te maken.
Gisterochtend dacht ik nog een miskoop gedaan te hebben maar nu kan ik amper stoppen met spelen
Dus voor de mensen die het (nog) niet leuk vinden en zich alleen maar lopen te irriteren, zet nog even door!
Check even YouTube of Google. Je moet een missie starten voor dit paard.Anoniem: 1104419 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 03:40:
Ik heb de code van de warhorse gebruikt maar nu ik bij een stable ben kost deze paard $140 dollar terwijl het gratis had moeten zijn hoe komt dat?
Speel hem zelf op een 42" fullhd tv op de base PS4 en wat ben ik aan het genieten, wat moet dit mooi zijn op de UHD/HDR tv's 
Heerlijk spel! (Lenny!!)
Heerlijk spel! (Lenny!!)

Mijn laatste memorabele dronken missie zat in Kingdom come Deliverance en die was zo goed ik dacht leuker wordt het niet, totdat Lenny hahaChaoss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:37:
Alweer een paar heerlijke uurtjes RDR gehad, begin van de avond de missie gedaan waarbij je dronken wordt in de kroeg. Veel games hebben een quest waarbij je dronken wordt, meestal zijn die bloedirritant maar in RDR is het echt briljant, gewoon spot-on!
Verder ook de 2de holster vrij gespeeld krij je standaard een sawed off shotgun bij maar ik denk dat ik uiteindelijk voor 2 revolvers ga. Wel jammer dat je niet gelijk alle wapens kunt kopen.
Ik ga voor dual wield nikkel plated Scofields met pearl grip.
Merk wel dat ik meer moet doen met Dead Eye, lig anders zo voor de grond door een paar O'Driscolls, begin het nu wat beter door te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 28-10-2018 08:43 ]
Je moet echt idd geduld hebben met dit spel. Ik aanschouwde net een tafereel waarbij een man iets uit het hoef van zijn paard probeerde te halen. Het paard schopte de man dood waarna ik hem kon searchen voor een 2e revolver die ik anders had gekocht. Briljant!!
Ben ik ook net voorbij, maar revolver vind je toch zat bij looten?Michel8704 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:37:
Je moet echt idd geduld hebben met dit spel. Ik aanschouwde net een tafereel waarbij een man iets uit het hoef van zijn paard probeerde te halen. Het paard schopte de man dood waarna ik hem kon searchen voor een 2e revolver die ik anders had gekocht. Briljant!!
Zit er ook een grote woestijn/dessert in de game?
Was mijn 1e die ik tegenkwam... laat ze maar komen zou ik dan zeggen!fevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:40:
[...]
Ben ik ook net voorbij, maar revolver vind je toch zat bij looten?
Ik dacht gisteren te zien dat je wel X karkassen dient te doneren aan je camp als je bepaalde satchels wilt uitbreidenHKLM_ schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:40:
[...]
Ik skin alles en verkoop het dan bij een verkooppunt in een dorp of bij het kraampje wat je in de wildernis tegen komt.
Dat doneren voor je eigen dorp doe ik niet. Heb geld nodig voor mijn bounties
@Michel8704 nja bij elke missie loot ik alle slachtoffers eerst.
Zo vind je genoeg wapens etc.
Zo vind je genoeg wapens etc.
Ik vermoed van wel, nergens een hengel te vinden wel aaswauturr schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:42:
Zit vissen achter een story mission?
Jagen zat ook achter een main quest maar dat was al in het begin.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik probeer die die Pearson upgrades te doen, alleen zou dat wel wat overzichtelijker mogen. Als je iets doneert wat ie nodig heeft zie je dat niet echt duidelijk in dat overzicht terug....fevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:31:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vind de traagheid in het spel super. Alle tijd neem ik in chapter 2, heb dus nog geen enkele missie gedaan. Het lijkt er erop dat dit het beste spel gaat worden dat ik ooit heb gespeeld. Hiervoor waren dit Driver en Mafia qua verhaal/sfeer.
Ik wil graag dit boek bestellen, heeft iemand deze in bezit en is het de moeite waard?
https://www.bol.com/nl/p/...l-guide/9200000096697075/
Ik wil graag dit boek bestellen, heeft iemand deze in bezit en is het de moeite waard?
Mn telefoon raakt oververhit door die companion app. Hebben jullie dat ook?
[ Voor 7% gewijzigd door wauturr op 28-10-2018 08:48 ]
Ik was gisteren ergens mijn geweer kwijt geraakt, dont know how.
Maar ik kan nergens vinden hoe ik weer een geweer kan equippen of in de Horse inventory kan krijgen dat ik in het verleden heb gekocht?
Maar ik kan nergens vinden hoe ik weer een geweer kan equippen of in de Horse inventory kan krijgen dat ik in het verleden heb gekocht?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wel wat warmer dan normaal maar niet shocking, livemap slurpt echter wel redelijk snel van de batterij (Nokia 7 Plus)wauturr schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:47:
Mn telefoon raakt oververhit door die companion app. Hebben jullie dat ook?
Vraagjes! 
1) Weet iemand hoe je de Gouden Double Action revolver kunt krijgen?? In GTA5 vrijgespeeld, maar hier ingame nergens te vinden..
Op internet ook tegenstrijdige berichten.. de 1 zegt dat je m krijgt in t laatste gedeelte van Chapter 1, de ander zegt dat het gebugged is en er soms niet in zit, de derde weer dat het alleen in Online zal zijn

2) Ik heb een speciale revolver opgepikt in een missie maar die kan ik niet upgraden bij de gunsmith.. Dan staat de gewone versie wel in t lijstje om te upgraden maar die speciale niet, hoewel ik de speciale draag en de gewone op mn paard zit.
Maar als ik bij de stats kijk van het speciale wapen, dan zitten er nog stukjes donkergrijze balkjes achter, alsof je m wél kunt upgraden..
3) Dutch's tent upgraden... Is dat wat je doet met die donaties?
4) Ik dacht dat de gang-earnings ook in die kas tercht komen.. maar niet dus. Waar gaan die naartoe? Kun je die earnings ergens terugvinden?
---
Leuke tip: Als je veel moet looten, hou het lootknopje in en hij gaat van lijk naar lijk en item naar item
---
Grappig!
1) Weet iemand hoe je de Gouden Double Action revolver kunt krijgen?? In GTA5 vrijgespeeld, maar hier ingame nergens te vinden..
Op internet ook tegenstrijdige berichten.. de 1 zegt dat je m krijgt in t laatste gedeelte van Chapter 1, de ander zegt dat het gebugged is en er soms niet in zit, de derde weer dat het alleen in Online zal zijn
2) Ik heb een speciale revolver opgepikt in een missie maar die kan ik niet upgraden bij de gunsmith.. Dan staat de gewone versie wel in t lijstje om te upgraden maar die speciale niet, hoewel ik de speciale draag en de gewone op mn paard zit.
Maar als ik bij de stats kijk van het speciale wapen, dan zitten er nog stukjes donkergrijze balkjes achter, alsof je m wél kunt upgraden..
4) Ik dacht dat de gang-earnings ook in die kas tercht komen.. maar niet dus. Waar gaan die naartoe? Kun je die earnings ergens terugvinden?
---
Leuke tip: Als je veel moet looten, hou het lootknopje in en hij gaat van lijk naar lijk en item naar item
---
Grappig!
spoiler:
Met 'Lemmy' in de bar.. omg

Voor 4: dat boek waar mee je je kamp kan upgraden, op de voorpagina kan je zien wie er allemaal doneerd en hoeveel.poor Leno schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:52:
Vraagjes!
Op internet ook tegenstrijdige berichten.. de 1 zegt dat je m krijgt in t laatste gedeelte van Chapter 1, de ander zegt dat het gebugged is en er soms niet in zit, de derde weer dat het alleen in Online zal zijn![]()
---
---
Grappig!
spoiler:Met 'Lemmy' in de bar.. omg![]()
![]()
Ja, ben ook al op zoek geweest naar die revolver. Ik heb gezien dat je em vanaf een bepaald moment kan kopen of je kan em eerder vinden. Ik heb ook begrepen dat die GTA V unlock gewoon een skin is voor de double action revolver.poor Leno schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:52:
Vraagjes!
Op internet ook tegenstrijdige berichten.. de 1 zegt dat je m krijgt in t laatste gedeelte van Chapter 1, de ander zegt dat het gebugged is en er soms niet in zit, de derde weer dat het alleen in Online zal zijn![]()
---
---
Grappig!
spoiler:Met 'Lemmy' in de bar.. omg![]()
![]()
Thanks! ik vond het al irritant dat ik niet alleen met een compas rond kan lopen, maar dat kan dus wel! thanks voor het posten!Yonix schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:51:
Filmpje met handige tips:
[YouTube: 10 Things Red Dead Redemption 2 Doesn’t Tell You]
Vrij van spoilers.
Welke missies dan? Ik heb eenzelfde probleem. Pre-order code geactiveerd, maar ook als de stable beschikbaar komt na die missie is het War horse niet gratis beschikbaar in m'n stal.bram1984 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:12:
[...]
Check even YouTube of Google. Je moet een missie starten voor dit paard.
spoiler:
.Voor zolang maar 'n American Standardbred gestolen van een paar O'Driscolls Die missie is 'Exit Pursued by a Bruised Ego'
[Edit: wel even de upgrade downloaden

[ Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 28-10-2018 09:45 ]
Upgrades voor het kamp gaan ook via de Ledger. De ledger ligt naast de donatiebox in het kamp en kun je gebruiken nadat je wat missies hebt gedaan voor die Loan Shark in het kamp (oude kereltje in pak met bril)poor Leno schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:52:
Vraagjes!
Ja die.evdakker schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:02:
[...]
Welke missies dan? Ik heb eenzelfde probleem. Pre-order code geactiveerd, maar ook als de stable beschikbaar komt na die missie is het War horse niet gratis beschikbaar in m'n stal.spoiler:.Voor zolang maar 'n American Standardbred gestolen van een paar O'DriscollsDie missie is 'Exit Pursued by a Bruised Ego'.
Geen dank, heb hem zelf nu ook op kompas staan.Mauz1978 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:59:
[...]
Thanks! ik vond het al irritant dat ik niet alleen met een compas rond kan lopen, maar dat kan dus wel! thanks voor het posten!
1063865
Ik heb die guide. Vind het de moeite waard voor die 2 tientjes.EvertonPride schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:46:
Ik vind de traagheid in het spel super. Alle tijd neem ik in chapter 2, heb dus nog geen enkele missie gedaan. Het lijkt er erop dat dit het beste spel gaat worden dat ik ooit heb gespeeld. Hiervoor waren dit Driver en Mafia qua verhaal/sfeer.
Ik zou wel een aantal missies doen om alle features te unlocken.EvertonPride schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:46:
Ik doe ook rustig aan, maar je moet toch een paar missies doen om bijvoorbeeld de Fence beschikbaar te krijgen.
Ik mis overigens wel een beetje het overzicht, ik heb nog niet door of ik nu alle toffe dingen die je kan doen ook zie. Beetje FOMO zeg maar 😆
Vanavond weer paar uurtjes erin stoppen.
Zit hier beetje mee te lezen en echt zoveel zin om weer te gamen.
Een tijd lang weinig tot niet de ps4 aangeraakt en nu wil ik het liefst weer geen daglicht zien.
Het is dat ik een kleine heb en me meissie hoogzwanger is anders had ik me telefoon het hele weekend uitgezet.
Zit hier beetje mee te lezen en echt zoveel zin om weer te gamen.
Een tijd lang weinig tot niet de ps4 aangeraakt en nu wil ik het liefst weer geen daglicht zien.

Het is dat ik een kleine heb en me meissie hoogzwanger is anders had ik me telefoon het hele weekend uitgezet.
Jij doel gewoon op je eigen kamp upgraden?Gunner schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:45:
[...]
Ik probeer die die Pearson upgrades te doen, alleen zou dat wel wat overzichtelijker mogen. Als je iets doneert wat ie nodig heeft zie je dat niet echt duidelijk in dat overzicht terug....
Ik snap nog niet alles van de game , maar gister ontdekt dat je verschillende dingen kan upgraden in je kamp.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je eerst Dutch zijn tent moet upgraden, daarna kun je je eigen tent upgraden met een map voor fast travel.
Jagen jullie nog op dieren met een poor of good skin? Pearson wil alleen perfect toch?
Ik check de dieren en als ze poor zijn ga ik sowieso verder.
Of is het beter om ze ongedacht de conditie van de huid toch te jagen?
Kameraad tipte dit vanochtend al ja..Smobbo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:29:
[...]
Ik zou wel een aantal missies doen om alle features te unlocken.
Ik doe ook rustig aan, maar je moet toch een paar missies doen om bijvoorbeeld de Fence beschikbaar te krijgen.
Ik mis overigens wel een beetje het overzicht, ik heb nog niet door of ik nu alle toffe dingen die je kan doen ook zie. Beetje FOMO zeg maar 😆
Ik heb deze:EvertonPride schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:46:
https://www.bol.com/nl/p/...BEgLQqvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Echt een prachtig boek. De kwaliteit is heel goed en qua inhoud gaat het behoorlijk diep. Heb het eerste hoofdstuk (waarin de uitleg staat over de controls en de attributes rings & cores bv.) doorgebladerd en doorgelezen en vond dat heel handig voordat ik met de game begon. Verder staat alles wat je in de game kan doen behoorlijk diep uitgelegd en er staat ook in hoe je total completion kan behalen.
Ik speel de eerste keer de game op m’n eigen manier door en gebruik dat boek dan als een naslagwerk ernaast. Ga de game nog wel een tweede keer spelen (als bad guy) en dan ben ik van plan om precies de walkthrough die in dat boek staat aan te houden. Lees hier bv. regelmatig dat de missiestructuur heel onduidelijk is (zo ver ben ik zelf nog niet, dus daar kan ik zelf nog niks over zeggen), maar in dat boek staat precies de manier waarop je de missies moet spelen qua volgorde. Dus voor een tweede playthrough lijkt me dat ideaal. Tevens pik ik in die playthrough dan alles op voor total completion.
Wat bijvoorbeeld ook erg handig is, is dat het hoofdstuk in dat boek waar de walkthrough instaat ook verdeeld is in de chapters zoals in de game en dat iedere chapter dan begint met “Story so far”. (Ik vind het soms wat lastig om het verhaal bij zulk soort games te volgen doordat het bij mij meestal meerdere weken duurt voordat ik zulk soort games uitspeel. Wat dat betreft is dat dagboek van Arthur in de game ook heel handig).
Nou weet ik niet of dat boek dat jij stuurde dezelfde inhoud heeft, maar ik ga ervan uit van wel gezien ze beiden van piggyback zijn en dat het enige verschil hem zit in paperback/hardcover.
Voor mij is het de eerste guide ooit die ik heb gekocht bij een game, maar omdat ik van tevoren het vermoeden had dat ik zo erg zou gaan genieten van deze game wilde ik toch een keer zoiets aanschaffen. En ik moet zeggen dat het elke euro dubbel en dwars waard is!
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Dit is nieuw voor mij dat stuk had ik gemist in chapter 1 door de kleine van me.Raem schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:40:
Jagen jullie nog op dieren met een poor of good skin? Pearson wil alleen perfect toch?
Hoe en wanneer heb je perfecte skin dan?
Hoe minder schade aan de skin, hoe beterfevo-1190 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:48:
[...]
Dit is nieuw voor mij dat stuk had ik gemist in chapter 1 door de kleine van me.
Hoe en wanneer heb je perfecte skin dan?
Ik had deze ook in pre-order staan bij bol , alleen is hij niet uitgeleverd, ze verwachten 1-11 weer een voorraaddvd-linden schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:41:
[...]
Ik heb deze:
https://www.bol.com/nl/p/...BEgLQqvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Echt een prachtig boek. De kwaliteit is heel goed en qua inhoud gaat het behoorlijk diep. Heb het eerste hoofdstuk (waarin de uitleg staat over de controls en de attributes rings & cores bv.) doorgebladerd en doorgelezen en vond dat heel handig voordat ik met de game begon. Verder staat alles wat je in de game kan doen behoorlijk diep uitgelegd en er staat ook in hoe je total completion kan behalen.
Ik speel de eerste keer de game op m’n eigen manier door en gebruik dat boek dan als een naslagwerk ernaast. Ga de game nog wel een tweede keer spelen (als bad guy) en dan ben ik van plan om precies de walkthrough die in dat boek staat aan te houden. Lees hier bv. regelmatig dat de missiestructuur heel onduidelijk is (zo ver ben ik zelf nog niet, dus daar kan ik zelf nog niks over zeggen), maar in dat boek staat precies de manier waarop je de missies moet spelen qua volgorde. Dus voor een tweede playthrough lijkt me dat ideaal. Tevens pik ik in die playthrough dan alles op voor total completion.
Wat bijvoorbeeld ook erg handig is, is dat het hoofdstuk in dat boek waar de walkthrough instaat ook verdeeld is in de chapters zoals in de game en dat iedere chapter dan begint met “Story so far”. (Ik vind het soms wat lastig om het verhaal bij zulk soort games te volgen doordat het bij mij meestal meerdere weken duurt voordat ik zulk soort games uitspeel. Wat dat betreft is dat dagboek van Arthur in de game ook heel handig).
Nou weet ik niet of dat boek dat jij stuurde dezelfde inhoud heeft, maar ik ga ervan uit van wel gezien ze beiden van piggyback zijn en dat het enige verschil hem zit in paperback/hardcover.
Voor mij is het de eerste guide ooit die ik heb gekocht bij een game, maar omdat ik van tevoren het vermoeden had dat ik zo erg zou gaan genieten van deze game wilde ik toch een keer zoiets aanschaffen. En ik moet zeggen dat het elke euro dubbel en dwars waard is!
Headshots met mijn springfield rifle werkt prima!Vinnocchio schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:52:
[...]
Hoe minder schade aan de skin, hoe beter
Gisteren mocht ik gewoon gratis een gun uitzoeken van een man bij de gunsmith omdat ik uren eerder in de game hem had geholpen met een snake bite
Het heeft weinig zin voor developers om nu nog open world games uit te brengen…
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Is er een manier waarmee ik kan zien of een te looten wapen beter is dan mijn huidige? Er staat alleen een naam, maar dat zegt me niets. En dan de optie om om te wisselen. Kan ik op zo een moment geen stats zien van het om te ruilen wapen? Of moet ik alle wapens uit mijn hoofd gaan leren? Iemand?
Ik bedoel meer dat wanneer ze nog leven kun je ze al checken. Dan komt er al een status bij van poor, good etc. Als er dan al een poor staat loop ik door.uchiha tijntje schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:57:
[...]
Headshots met mijn springfield rifle werkt prima!
Of betekent het dan wat anders?
Volgens mij niet. Vind dit zelf ook vervelend. Zelf bij de gunstore kun je niet even snel vergelijken.vosss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:02:
Is er een manier waarmee ik kan zien of een te looten wapen beter is dan mijn huidige? Er staat alleen een naam, maar dat zegt me niets. En dan de optie om om te wisselen. Kan ik op zo een moment geen stats zien van het om te ruilen wapen? Of moet ik alle wapens uit mijn hoofd gaan leren? Iemand?
Heb net te dicht bij het kamp iemand van zijn paard geschoten en nu staat er een bounty op het kamp

PSN: bollsie
Ja, maar volgens mij is het zo dat als je een "good" killed met teveel kogels in de torso, dan gaat die volgens mij vanzelf naar "poor"Raem schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:11:
[...]
Ik bedoel meer dat wanneer ze nog leven kun je ze al checken. Dan komt er al een status bij van poor, good etc. Als er dan al een poor staat loop ik door.
Of betekent het dan wat anders?
Langzaamaan kom ik er ook wat beter in! Al blijven de controls voor mij chaotisch, zeker in grote shootouts waarbij je je ook nog uit de voeten moet maken. En vervolgens flikkert je paard olin volle vaart weer over de dode soortgenoot..Joetje079 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:06:
Gisterochtend dacht ik nog een miskoop gedaan te hebben maar nu kan ik amper stoppen met spelenDus voor de mensen die het (nog) niet leuk vinden en zich alleen maar lopen te irriteren, zet nog even door!
[ Voor 7% gewijzigd door werkenslaap op 28-10-2018 10:15 ]
Misschien een domme vraag hoor.. maar ik heb net RDR 2 gehaald en wil beginnen met het spel.
Maar hier in huis wil nog iemand het spel graag spelen.
Kunnen 2 mensen naast elkaar het spel spelen? Of moet de 1 wachten tot de ander het helemaal heeft uitgespeeld en dan pas gamen?
Of kun je 2 verschillende savebestanden hebben?
Kunnen 2 mensen naast elkaar het spel spelen? Of moet de 1 wachten tot de ander het helemaal heeft uitgespeeld en dan pas gamen?
Als ik dit nou dan zo aan het spelen ben dan valt een games als AC:Odyssey[voor deze game mee bezig] toch echt in het niet hoor.Dan mekt je pas hoe statisch bepaalde games zijn.
Ja de game kan soms zelfs voor mij als fanatieke gamer overweldigend zijn maar dat ligt dan misschien meer aan mij dan aan de game.Dit is nog eens wat anders dan heel je map uitvinken.
Ja de game kan soms zelfs voor mij als fanatieke gamer overweldigend zijn maar dat ligt dan misschien meer aan mij dan aan de game.Dit is nog eens wat anders dan heel je map uitvinken.
Als beide een eigen profiel hebben op de console is het geen probleem.Daejji schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:16:
Misschien een domme vraag hoor.. maar ik heb net RDR 2 gehaald en wil beginnen met het spel.
Cloud ☁️
Wie speelt er op een OLED en heeft HDR uitgezet op de Xbox One X? Zojuist even geprobeerd, maar ik vind het grafisch verschil dan niet supergroot t.o.v. de HDR implementatie. Heb HDR calibration ingame op 300 staan.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op hetzelfde apparaat neem ik aan? In dat geval zou je, voor het gemak, het best een extra account kunnen aanmaken. Op deze manier is er automatisch sprake van “twee” save-files.Daejji schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:16:
Twee spelers op één account met beide een eigen save-file kan volgens mij ook (?). Daarvoor zou je het spel dan manueel moeten laden en een van de 10 (?) beschikbare slots moeten kiezen. Je moet dan wel eerst een, of in dit geval twee, handmatig opslaan om 2 slots te creëeren.
Ik heb niks te klagen over de HDR implementatie op een LG C7, of over de graphics an sich. Fantastisch mooi. HDR in game gewoon ook op 300 laten staan.
Na ik denk wel 15 of 20 uur aankloten in de game met van alles en nog wat, ga ik maar eens wat missies doen in chapter 2. Wil namelijk ook m'n kamp wel eens kunnen gaan upgraden e.d.
Heerlijke game, heerlijke pace. Gewoon Western style, zoals het hoort in die tijd.
Na ik denk wel 15 of 20 uur aankloten in de game met van alles en nog wat, ga ik maar eens wat missies doen in chapter 2. Wil namelijk ook m'n kamp wel eens kunnen gaan upgraden e.d.
Heerlijke game, heerlijke pace. Gewoon Western style, zoals het hoort in die tijd.
Waar kan je de war horse ophalen als je de code hebt ingevoerd kan hem niet vinden bij de stable?
Playstation 5
Je kan op 1 account gewoon meerdere save-files hebben. Via het menu naar Story en dan kiezen voor load/save/new game.Daejji schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:16:
Hou dan wel in de gaten dat je handmatig saved, want er is maar 1 autosave.
Weet niet of je er ondertussen al achter was, maar het temporary paard kun je niet verkopen in de stal. Bij mij resulteerde dat in een glitch.HKLM_ schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:27:
Ik heb in het begin een ander paard gepakt en gebruik deze nu. Nu was ik ergens en kwam ik mijn temporary horse red tegen. Deze heeft ook een icon op de map. Hoe kom je hier vanaf / wat moet je er mee..
(Na de verkoop kies je je eigen paard weer, maar zodra je exit zit je weer op het temporary beest en staat je eigen paard voor de deur in een loop animatie met z’n eigen hoofd door het lichaam heen.
Gewoon focussen op het paard en kiezen voor ‘flee’. Heb ‘m niet meer terug gezien.
[ Voor 37% gewijzigd door Ghostley op 28-10-2018 10:37 ]
PSN ID: Ancta
In Chapter 2 tijdens of na een missie van Hosea die je uitleg geeft over stables. Dan kun je de war horse selecteren.Stylze schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:29:
Waar kan je de war horse ophalen als je de code hebt ingevoerd kan hem niet vinden bij de stable?
Nog een tip voor paard rijden is wanneer je sprint en het tappen van X timed met de bewegingen van je paard dan kost het geen stamina.
[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 28-10-2018 10:34 ]
Hmm maar die missie heb ik denk ik al gedaan en heb nu pas de code ingevoerd en gedownload, kan ik uhm nu niet meer krijgen dan?D. Ninjai schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
In Chapter 2 tijdens of na een missie van Hosea die je uitleg geeft over stables. Dan kun je de war horse selecteren.
Nog een tip voor paard rijden is wanneer je sprint en het tappen van X timed met de bewegingen van je paard dan kost het geen stamina.
Playstation 5
Dan ook, maar je kunt levende dieren ook analyseren en dan zijn ze soms al poor.uchiha tijntje schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:13:
[...]
Ja, maar volgens mij is het zo dat als je een "good" killed met teveel kogels in de torso, dan gaat die volgens mij vanzelf naar "poor"
Mensen zoek even in het topic of check Google of YouTube. Dit is best vaak gevraagd al.Stylze schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:29:
Wellicht kun je hem in die barn gewoon weer selecteren als je daar naar terug gaat?Stylze schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:36:
[...]
Hmm maar die missie heb ik denk ik al gedaan en heb nu pas de code ingevoerd en gedownload, kan ik uhm nu niet meer krijgen dan?
Ik heb HDR calibration op mijn 65 inch 4k oled juist opgeschroefd naar 500. Het verschil vind ik nu zoveel beter overkomen met HDR aan.Rivanov schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:23:
Wie speelt er op een OLED en heeft HDR uitgezet op de Xbox One X? Zojuist even geprobeerd, maar ik vind het grafisch verschil dan niet supergroot t.o.v. de HDR implementatie. Heb HDR calibration ingame op 300 staan.
In die barn? Of moet ik gewoon die missie opnieuw doenuchiha tijntje schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:37:
[...]
Wellicht kun je hem in die barn gewoon weer selecteren als je daar naar terug gaat?
Playstation 5
Geen idee, zit ook maar wat te bedenkenStylze schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:40:
[...]
In die barn? Of moet ik gewoon die missie opnieuw doen
De aandacht voor detail is echt immersive... sigaretje opsteken en de paarden kalmeren nadat je een homestead hebt berooft voelt goed
De soundtrack die altijd exact op de situatie inspeelt waar je je bevind... damn son, ze hebben een pareltje afgeleverd 
Bij normale draf kost dat ook geen stamina tenzij je een heuvel op moet, of iets of iemand achterop hebt zitten.
Als je eenmaal een tempo vast hebt, hoef je X alleen maar ingedrukt te houden om dat tempo aan te houdenD. Ninjai schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
[ Voor 48% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2018 10:56 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Jeetje, kom er nu pas achter dat Arthur een journal heeft ... Net even op mijn gemakje gelezen wat er zo allemaal is gepasseerd. Staan ook tekeningen in die Arthut 'along the way' maakt.
Klopt, ben al wat eigenaardigheden tegengekomen onderweg, waar ie ook tekeningen van maakt.
spoiler: title
Zoals een klein verlaten gehuchtje, waar blijkbaar de pest heeft toegeslagen en een soort mysterieus huisje uitgehouwen in een grot in de middle of nowhere. Hoop dat je daar later in het verhaal nog wat van gaat meekrijgen. Denk ook dat er een 19e eeuwse seriemoordenaar actief is, gezien dat corps aan die brug bij Valentine.
Oke, wellicht voor sommigen een dikke spoiler, en veel te makkelijk, maar deze website geeft een interactieve map met... alles... erop.
Dus als je het makkelijker wilt hebben, of toch dat ene ding niet kunt vinden...
https://rdr2map.com/
(nog niet compleet zover ik begrijp)
Dus als je het makkelijker wilt hebben, of toch dat ene ding niet kunt vinden...
https://rdr2map.com/
(nog niet compleet zover ik begrijp)
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2018 11:15 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Weer een paar uur verder en de game wordt langzaamaan leuker. Maar 1 ding zit ik nog mee: de controls voor interactie met dingen op de PS4.
Wanneer is het kruisje en wanneer driehoekje?
Kruisje: loot een body of pak hem op.
Wil je een dier looten? Dan is het opeens driehoekje...
Hoe kan ik de logica onthouden? Ik zit constant naar mijn scherm te kijken welke knop ik nou moet indrukken om iets op te pakken of te looten. Het zou gewoon 1 knop moeten zijn maar dat is het niet. Waarom niet? Wat is de logica erachter? Als ik het begrijp is het misschien makkelijker te onthouden...
Voorbeeld was in het begin bij de trein: Dynamiet lont oppakken: kruisje. Dan loop je een eind naar de ontsteker en neerzetten vereist: vierkantje. (Of andersom, whatever.) Waarom
Waarom toch twee knoppen voor dezelfde soort actie?
Wanneer is het kruisje en wanneer driehoekje?
Kruisje: loot een body of pak hem op.
Wil je een dier looten? Dan is het opeens driehoekje...
Hoe kan ik de logica onthouden? Ik zit constant naar mijn scherm te kijken welke knop ik nou moet indrukken om iets op te pakken of te looten. Het zou gewoon 1 knop moeten zijn maar dat is het niet. Waarom niet? Wat is de logica erachter? Als ik het begrijp is het misschien makkelijker te onthouden...
Voorbeeld was in het begin bij de trein: Dynamiet lont oppakken: kruisje. Dan loop je een eind naar de ontsteker en neerzetten vereist: vierkantje. (Of andersom, whatever.) Waarom
huh, lichamen looten is bij mij ook gewoon driehoekje?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
op de ps4 kun je gewoon verschillende profielen aanmaken. Denk voor de xbone hetzelfde?Daejji schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:16:
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik zie op de One X best wat grafische bugs. Planten die dwars door NPC’s gaan, geweer dwars door de nek van mijn paard, Arthur draait zijn nek wel heel ver als hij wordt aangesproken terwijl je voorbij loopt, van die kleine dingetjes. Ook de staart van mijn paard is wel heel erg mwah.
Traagheid en andere minpunten worden hier vaak besproken, maar er wordt nogal kinderachtig op gereageerd soms. Beetje elitair gedrag: ga dan lekker Black Ops 4 spelen. Een beetje opgeheven vingertje van de kleuterjuf is het wel. Ik zou zeggen, doe dat lekker niet, of is het de bedoeling dat deze game boven alles verheven moet zijn om de hype in stand te houden?
Traagheid en andere minpunten worden hier vaak besproken, maar er wordt nogal kinderachtig op gereageerd soms. Beetje elitair gedrag: ga dan lekker Black Ops 4 spelen. Een beetje opgeheven vingertje van de kleuterjuf is het wel. Ik zou zeggen, doe dat lekker niet, of is het de bedoeling dat deze game boven alles verheven moet zijn om de hype in stand te houden?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Volgens mij stond die van mij daar wel, heb zelf de Dappled Black Thoroughbred van de special edition. Mooi en snel paard.Stylze schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:29:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Bij mij ookGeronimous schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:11:
Ik ga er zo ook voor het eerst ff goed voor zitten en opnieuw starten... Lekker in campingsmoking en een lekkere latte 
Spelen jullie met free aim of assisted ??
GamiQ, de game notes app met game maps!
On foot: free aim. Te paard: assisted.-SaveMe- schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:00:
Ik ga er zo ook voor het eerst ff goed voor zitten en opnieuw starten... Lekker in campingsmoking en een lekkere latte
Ik werd in Saint-Denis door iemand gerobbed. Toen heb ik hem met mijn lasso gevangen, waardoor ik suspect werd van kidnapping... Vervolgens een hele militia van politieagenten neergeknaldBullet NL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 02:21:
[...]
Lol.... Wat heb je dan allemaal wel niet gedaan? Ik zit op 300dollar in 1 county….
Dat is toch dat alleereerste stadje wanneer je kunt free roamen na de verplichte sneeuw missies ? Ik ben direct vanuit het kamp daar naar toe gereden, zag een brug, maar niks gevonden.DutchOwnage schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:05:
Klopt, ben al wat eigenaardigheden tegengekomen onderweg, waar ie ook tekeningen van maakt.
spoiler: titleZoals een klein verlaten gehuchtje, waar blijkbaar de pest heeft toegeslagen en een soort mysterieus huisje uitgehouwen in een grot in de middle of nowhere. Hoop dat je daar later in het verhaal nog wat van gaat meekrijgen. Denk ook dat er een 19e eeuwse seriemoordenaar actief is, gezien dat corps aan die brug bij Valentine.
Verder net een paar uurtjes in gestoken. Lekkere sfeer hoor. Heb nog nooit zoveel filmpjes en screenshots op de Xbox gemaakt als in de eerste 2 uurtjes van de game....
Hoe werkt die dead-eye eigenlijk ? Ik activeer het en op de eerste vijand markeer ik direct 3 kruisjes, terwijl ik gewoon elke vijand in de buurt wil taggen.
XBL: MRE Inc
Speaking of lichamen: dat zijn de kruisjes op de map. In RDR 1 (correct me if I'm wrong) of in ieder geval games waarbij je ook lichamen kan looten verdwijnt het kruisje (of ander gebruikt symbooltje) nadat je dit gedaan hebt. Bij RDR 2 nietGeronimous schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:11:
Disclaimer: ddZ heeft nog maar een paar stapjes in de game gezet
Hoe zie je het verschil tussen story missions en side content?
Ik zie allemaal witte en gele bolletjes met letters, maar geraak het overzicht een beetje kwijt tussen story/side content....
Ik heb nu een uur of 12 gespeeld, en begin stilaan al genoeg te krijgen van de game. Daarom wil ik me enkel op story proberen te focussen.
Er is zoveel te doen in deze wereld, maar het is allemaal gewoon niet zo leuk.
Er zit een redelijk grote inputlag in de controls, en de shooting mechanics zijn echt gewoon schijt. Dat mag (moet) ook gewoon gezegd worden. Alleen om die reden al is deze game helemaal geen 97 waard.
Opzich is er heel veel te doen. Achter alle hoekjes zitten kleine verhaaltjes en gesprekken, maar het blijft allemaal toch erg oppervlakkig en saai.
De missies zijn tot nu toe ook vooral: ga daar naartoe, kill hem, kom terug etc...
Ik zie allemaal witte en gele bolletjes met letters, maar geraak het overzicht een beetje kwijt tussen story/side content....
Ik heb nu een uur of 12 gespeeld, en begin stilaan al genoeg te krijgen van de game. Daarom wil ik me enkel op story proberen te focussen.
Er is zoveel te doen in deze wereld, maar het is allemaal gewoon niet zo leuk.
Er zit een redelijk grote inputlag in de controls, en de shooting mechanics zijn echt gewoon schijt. Dat mag (moet) ook gewoon gezegd worden. Alleen om die reden al is deze game helemaal geen 97 waard.
Opzich is er heel veel te doen. Achter alle hoekjes zitten kleine verhaaltjes en gesprekken, maar het blijft allemaal toch erg oppervlakkig en saai.
De missies zijn tot nu toe ook vooral: ga daar naartoe, kill hem, kom terug etc...
Ja ik ook, maar lichamen worden zwarte kruisjes als je ze nog moet looten, hetzelfde voor poot afdrukken van dieren. Wanneer ze geloot of geskinned zijn, dan worden ze licht grijs.ddZ schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:15:
[...]
Speaking of lichamen: dat zijn de kruisjes op de map. In RDR 1 (correct me if I'm wrong) of in ieder geval games waarbij je ook lichamen kan looten verdwijnt het kruisje (of ander gebruikt symbooltje) nadat je dit gedaan hebt. Bij RDR 2 nietOf kijk ik ergens overheen?
Disclaimer: ddZ heeft nog maar een paar stapjes in de game gezet
Ben ook wel blij dat ik de topics niet gevolgd heb. Ga er nu helemaal leeg in, dus ik weet bijna niks van de game. Was ook niet zo hyped, maar nu wel.
Verder houd ik niet zo van steel dit en dat om dit en dat te upgraden. Dat je 3 dingen moet vinden, tot daar aan toe, maar bij sommige dingen moest je echt 3 herten, 8 bloemen en dan nog een paar dingen. Het onderhouden van je paard, gewicht, geur etc etc, had van mij ook niet gehoeven. Leidt te veel af van de main story (ben het wel eens met @Anton.net ) en daarom gaat dit een lange termijn project worden.
Grootste nadeel, met een gezin en 40 urige werkweek 3x sporten en andere verplichtingen heb ik zo weinig tijd....
[ Voor 40% gewijzigd door MRE-Inc op 28-10-2018 12:26 ]
XBL: MRE Inc
Als je een stagecoach vindt met 4 paarden ervoor.. kun je dat allemaal verkopen bij de stables 
(geen zin om 10 min te karren en dan erachter komen dat t niet kan.. kan er niet zo 123 iets over vinden
)
(geen zin om 10 min te karren en dan erachter komen dat t niet kan.. kan er niet zo 123 iets over vinden
Shit man, dat is dan wel erg subtiel aangegeven: dat doen andere games beter (TW3 waar de game ook mee vergeleken wordt.). Compleet overeen gekekenMRE-Inc schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:20:
[...]
Ja ik ook, maar lichamen worden zwarte kruisjes als je ze nog moet looten, hetzelfde voor poot afdrukken van dieren. Wanneer ze geloot of geskinned zijn, dan worden ze licht grijs.
Herkenbaar: hier een baby van amper 2 weken oud naast de verplichtingen die ook gewoon doorgaan...Grootste nadeel, met een gezin en 40 urige werkweek 3x sporten en andere verplichtingen heb ik zo weinig tijd....Van mij mag Dice BFV ook wel een half jaar uitstellen. Die game komt er half november ook nog aan en wil daar ook direct progressie maken omdat je anders weer van alle kanten in het nadeel bent.
Ontdekken is de helft van de funpoor Leno schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:28:
Als je een stagecoach vindt met 4 paarden ervoor.. kun je dat allemaal verkopen bij de stables
(geen zin om 10 min te karren en dan erachter komen dat t niet kan.. kan er niet zo 123 iets over vinden)
Free aim te voet en assisted op een paard. Het is met free aim wel aan te raden de sensitiviteit geheel omhoog te zetten. Acceleratie ook. Deadzone helemaal omlaag.-SaveMe- schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:00:
Vraagje, mijn (gestolen) paard en wagen zitten klem , hoe krijg ik deze "in zijn achteruit"?
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Klopt, het paard heet alleen niet ''war horse'' maar heeft een andere naam. Zwart/wit/grijs achtig, staat onder ''detail'': WarChaoss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:52:
[...]
Volgens mij stond die van mij daar wel, heb zelf de Dappled Black Thoroughbred van de special edition. Mooi en snel paard.
Volgens mij gewoonweg de meest rechtse
R1 ingedrukt houdenKoos2009 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:40:
Vraagje, mijn (gestolen) paard en wagen zitten klem , hoe krijg ik deze "in zijn achteruit"?
Op de Xbox rechter bumper ingedrukt houden, geloof ikKoos2009 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:40:
Lichtpuntje...
Thnx maar zo hoeft niemand hier meer wat te vragenMauz1978 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:37:
[...]
Ontdekken is de helft van de funPoor Lazy Leno
En daarbij, wat jij misschien 'fun' vindt, is misschien niet voor iedereen zo he
Beste alle,
Ik heb het spel een maand of 1-2 geleden bij gameplanetXL besteld. Wat me als eerste opviel was dat het email had verstuurd met factuur.
Mailtje teruggestuurd en kreeg antwoord dat is normaal bij ons. Pas bij uitlevering krijg je factuur. Maar het geld is wel al van de rekening.
Nu 2 dagen na de release nog steeds geen email met verzendstatus of factuur. Me geld terugvragen of nog wachten? Heb vandaag wel een bericht opnieuw gestuurd om te vragen waar het blijft.
Qua reviews op Budgetgaming doen ze het wel goed. Geen slechge ervaringen te veel zie ik.
Ik heb het spel een maand of 1-2 geleden bij gameplanetXL besteld. Wat me als eerste opviel was dat het email had verstuurd met factuur.
Mailtje teruggestuurd en kreeg antwoord dat is normaal bij ons. Pas bij uitlevering krijg je factuur. Maar het geld is wel al van de rekening.
Nu 2 dagen na de release nog steeds geen email met verzendstatus of factuur. Me geld terugvragen of nog wachten? Heb vandaag wel een bericht opnieuw gestuurd om te vragen waar het blijft.
Qua reviews op Budgetgaming doen ze het wel goed. Geen slechge ervaringen te veel zie ik.
[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 28-10-2018 12:48 ]
Manmanman, ziek melden morgen hehe, of thuiswerken - leve de moderniteit.
Overigens wel het gevoel dat dit ook wel een klein tipje van de sluier gaat worden van een nieuwe periode in gaming. Afgelopen jaren ben ik er redelijk uitgerold, nieuwe spellen boeide me niet meer - ging allemaal alleen nog maar om graphics.
Door grotere opslag en betere consols gaan we nu volgens mij een tijd in waarin je zo achterlijk veel te doen hebt in een game. Als je alleen al ziet hoeveel gebouwen je in en uit kan in RDR. GTA VI moet ook gekkenhuis gaan worden denk ik
Overigens wel het gevoel dat dit ook wel een klein tipje van de sluier gaat worden van een nieuwe periode in gaming. Afgelopen jaren ben ik er redelijk uitgerold, nieuwe spellen boeide me niet meer - ging allemaal alleen nog maar om graphics.
Door grotere opslag en betere consols gaan we nu volgens mij een tijd in waarin je zo achterlijk veel te doen hebt in een game. Als je alleen al ziet hoeveel gebouwen je in en uit kan in RDR. GTA VI moet ook gekkenhuis gaan worden denk ik
Wordt het daardoor niet te “flets” allemaal?Joosie200 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:39:
[...]
Ik heb HDR calibration op mijn 65 inch 4k oled juist opgeschroefd naar 500. Het verschil vind ik nu zoveel beter overkomen met HDR aan.
Wat voor een OLED heb je?
Ik zal straks ook eens proberen om ‘m op 500 te zetten als ik thuis ben.
Juist niet. Op 300 vind ik het juist te flets ogen op mijn Grundig 65 inch SP 9596 vlo met 2017 LG paneel. En ik heb hem al op movie mode staan voor de meest accurate kleuren (isf modi ontbreken itt Lg oleds)Rck010 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:54:
[...]
Wordt het daardoor niet te “flets” allemaal?
Wat voor een OLED heb je?
Ik zal straks ook eens proberen om ‘m op 500 te zetten als ik thuis ben.
Top, zal het zometeen eens proberen! (LG 65E6).Joosie200 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:57:
[...]
Juist niet. Op 300 vind ik het juist te flets ogen op mijn Grundig 65 inch SP 9596 vlo met 2017 LG paneel. En ik heb hem al op movie mode staan voor de meest accurate kleuren (isf modi ontbreken itt Lg oleds)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.