Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:15
Toffe game , maar ben ik nu de enige die de missies raar over elkaar heen vind lopen?
Zit pas in chapter 2 hoor, maar voel nog niet super aan.
Bewegen is al genoeg over gezegt en rennen.
Maar de missies die op elkaar overspringen vind ik best verwarrend.
Zit nu samen met Lenny me eigen lekker dronken te voeren.

Verder op normale ps4 een prima game met prima graphics op m’n oude barreltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
fevo-1190 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:35:
Toffe game , maar ben ik nu de enige die de missies raar over elkaar heen vind lopen?
Zit pas in chapter 2 hoor, maar voel nog niet super aan.
Bewegen is al genoeg over gezegt en rennen.
Maar de missies die op elkaar overspringen vind ik best verwarrend.
Zit nu samen met Lenny me eigen lekker dronken te voeren.

Verder op normale ps4 een prima game met prima graphics op m’n oude barreltje
Dat met de missies heb ik ook. Tot nu toe totaal geen touw aan vaste knopen. Heb nu al meer dan 5 uurtjes gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 27-10-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 18:54
Even doorbijten ;)

Ik ben mijn repeater carbine verloren ergens. Geen idee hoe of waar. Kan ik die nog terugkrijgen ergens?

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:35:
Speciaal voor dit spel een Xbox one S gekocht. Ben een pc gamer en kon de meerprijs van de X niet verantwoorden.

Maar wat duurt dat installeren lang! 😳🙄😀
Waarom geen PS4 Slim? Kan je in ieder geval op 1080p spelen.

Ik ben inmiddels ook wat verder en ik vermaak me nog wel. Ik vind Arthur ook een veel toffere dude dan John. Het helpt ook dat het er mooi uitziet, waardoor ik het niet erg vind dat alles lekker langzaam gaat. Ik kan nog niet zeggen of ik het einde ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:22
sjufke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:51:
Even doorbijten ;)

Ik ben mijn repeater carbine verloren ergens. Geen idee hoe of waar. Kan ik die nog terugkrijgen ergens?
Zit ie niet aan je paard toevallig? Anders kan je later nog een kopen bij een blacksmith of hopen dat je iemand neerknalt die er een heeft. Dat tweede heeft meestal mijn voorkeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:25
Ik liep met mijn paard tegen iemand op, of eigenlijk liep hij tegen mijn paard op, gelijk bounty ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Die Dutch vind ik wel een charisma hoor. Is intimederend met zijn lichaamstaal en stem.

Hebben ze knap overgebracht terwijl ik nog niks van hem gezien heb.

[ Voor 29% gewijzigd door Farabi op 27-10-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
DKjordy schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:05:
[...]

Zit ie niet aan je paard toevallig? Anders kan je later nog een kopen bij een blacksmith of hopen dat je iemand neerknalt die er een heeft. Dat tweede heeft meestal mijn voorkeur ;)
Nee daar had ik al gekeken. Inderdaad die tweede optie dan maar eens gaan proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1131761

Zijn er meer mensen met problemen van het looten van dead bodies op de PS4? Ben net begonnen met RDR2 maar hoe vaak ik ook op de triangle/square ram boven een dead body, er gebeurt niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00

Mauz1978

Console War Veteran

Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:22:
Zijn er meer mensen met problemen van het looten van dead bodies op de PS4? Ben net begonnen met RDR2 maar hoe vaak ik ook op de triangle/square ram boven een dead body, er gebeurt niets...
Nope geen last van hier. Ps4 pro.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:22:
Voor de zekerheid, je moet hem een seconde indrukken...raar systeem, maar goed. Was in rdr1 niet zo.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mauz1978 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Nope geen last van hier. Ps4 pro.
Kon jij in chapter 1 ook al dead bodies looten, bij het eerste gunfight zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:29:
[...]

Kon jij in chapter 1 ook al dead bodies looten, bij het eerste gunfight zeg maar?
Ja, maar alleen als het wordt aangegeven als optie natuurlijk (driehoek loot body). Is best wel gaaf gedaan in een ander deel van het verhaal deed ik te lang over (veel bodies) en kwamen de handlangers van de doden er ineens aanrijden. Maar snel uit de voeten gemaakt haha.

[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 27-10-2018 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:08
sjufke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:21:
[...]

Nee daar had ik al gekeken. Inderdaad die tweede optie dan maar eens gaan proberen >:)
Ik dacht dat ik mijn boog kwijt was maar die zat dus nog aan het paard waar ik hem in eerste instantie ook niet terug kon vinden. Zal voor de zekerheid nog maar eens goed kijken als ik jou was ;)

Trouwens dat paard van mij begon ineens te schijten toen ik een afgeschoten hert op zijn rug legde _O- Dat soort details heb ik nog niet eerder gezien in een game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je huiden die je op je paard hebt liggen ergens opslaan in het kamp? Of kan je huiden oneindig opstapelen op je paard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 22:55
Zit vissen achter een story mission?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Cutscenes met zwarte balken = lelijke beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:20
Nieuwevolger schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:41:
Kan je huiden die je op je paard hebt liggen ergens opslaan in het kamp? Of kan je huiden oneindig opstapelen op je paard?
Leg je in het kamp neer.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mauz1978 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Ja, maar alleen als het wordt aangegeven als optie natuurlijk (driehoek loot body). Is best wel gaaf gedaan in een ander deel van het verhaal deed ik te lang over (veel bodies) en kwamen de handlangers van de doden er ineens aanrijden. Maar snel uit de voeten gemaakt haha.
Ik snap er niets van, heb boven ieder lijk gestaan, ook degene die ik zelf achterna heb moeten rennen in het begin van chapter 1, maar kan er geen een looten. Krijg ook niet de melding dat die mogenlijkheid er is.

Any tips? Spel opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 23:04

The_Worst

Unox

Ik ben helaas tegen een bug aangelopen: jacht gemaakt op een beest. Gedood loop ik er naartoe, bevriest het beeld een halve tel is ineens het dode beest weg. Hetzelfde is mij overkomen toen ik bezig was om een paard te vangen. Verdween recht voor mijn ogen.

Overigens heb ik dat dead-eye gebeuren nog steeds niet onder de knie. Ik zie de kruisjes verschijnen maar dan niks. ;(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:51:
[...]

Ik snap er niets van, heb boven ieder lijk gestaan, ook degene die ik zelf achterna heb moeten rennen in het begin van chapter 1, maar kan er geen een looten. Krijg ook niet de melding dat die mogenlijkheid er is.

Het kan zijn dat je teammates de bodies hebben geloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:51:
[...]

Weird. Zie je wel de kruisjes in je radar, gitzwart, niet grijs? Dat betekent lijken die nog te looten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mauz1978 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Weird. Zie je wel de kruisjes in je radar, gitzwar, niet grijs? Dat betekent lijken die nog te looten zijn.
Yep, zwarte kruisjes dus lootbaar maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vraagje mbt jagen..

spoiler:
Kan ik die legendary beer uit het begin nog ergens terugvinden? Kreeg hem eerst niet dood dus ben doorgegaan maar nu vergeten waar die zat :+

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:57:
[...]

Probeer nog eens flink eromheen te kijken, desnoods in 1st person elke hoek van het lijk afscannen totdat je de optie ziet. Anders lijkt het echt een bug. Opnieuw installeren kan, maar geen garanties natuurlijk.... lullig voor je! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mauz1978 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:01:
[...]

Probeer nog eens flink eromheen te kijken, desnoods in 1st person elke hoek van het lijk afscannen totdat je de optie ziet. Anders lijkt het echt een bug. Opnieuw installeren kan, maar geen garanties natuurlijk.... lullig voor je! :(
Ok thanks! Laatste vraag hierover om er zeker van te zijn dat het niet aan mij ligt; jullie kunnen de gasten die je als eerste neerschiet in chapter 1 (dus waar je die gast achterna moet rennen en waar die mafklapper bovenop je springt in de schuur), dus allemaal looten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1104419

Hoe kun je eigenlijk snel van aim target veranderen in een shootout. Moet je dan telkens de RT knop los laten of kan het ook met de bumper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Pak net voor 't eerst een stage coach, omdat ik geen zin had helemaal naar terug te rijden. Kom ik daar aan, fluit ik naar m'n paard: "your horse has died" :(
Lekker frustrerend.

[ Voor 7% gewijzigd door Kwistnix op 27-10-2018 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:07
Na het neerleggen van de huiden in het kamp, hoe graag ik deze weer beschikbaar? Er ligt namelijk nog een berenhuid van mij, deze kan ik niet meer terug halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:11:
[...]

Ok thanks! Laatste vraag hierover om er zeker van te zijn dat het niet aan mij ligt; jullie kunnen de gasten die je als eerste neerschiet in chapter 1 (dus waar je die gast achterna moet rennen en waar die mafklapper bovenop je springt in de schuur), dus allemaal looten?
Poeh. Dat lijkt alweer een eeuwigheid geleden haha. Probeer het anders nog even verder in het verhaal. Maar sowieso voordat chapter 1 over is hoor je al flink geloot te kunnen hebben. Dat precieze scenario kan ik me het looten zelf niet herinneren. Voor de zekerheid maar in spoilertags:
spoiler:
Ietsje verder heb je een flinke gunfight in een ander (ingenomen door rival gang abandoned) stadje en daar moet het zeker kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 27-10-2018 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-05 21:55
Een mooi vergelijk tussen Horizon Zero Down en Red Dead Redemption 2,
Op zowel de PS4 Pro (Horizon) als Xbox One X (RDR2) in hoogste kwaliteit....

Voor mij weet RDR2 te overtuigen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:16
PS4 slim
Na een paar minuten spelen de eerste crash.
Reden weg bij het brandende huis, waar de jonge dame gered is.
Druk op de knop voor load/save menu. Dat is niet mogelijk Tijdens cut scene, terug naar het spel en crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:47
Moet zeggen dat ik, na wat reacties te hebben gelezen hier, de HDR Calibration nu ook op 500 heb staan en dat maakt echt wel positief verschil hoor! :D

Dan laten dit soort scènes toch wel zien dat RDR2 zijn grafische zaakjes best op orde heeft:
[YouTube: Red Dead Redemption 2 - Dynamic Weather System]
Erg indrukwekkend!

Even lost van het bovenstaande: merk nu dat het best lekker is om de outlaw uit te hangen. :o Hardwerkende boeren beroven, coaches overvallen ... It's good being bad. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als je slecht bent word je dan niet continue gezocht?

Elke keer als ik naar een waypoint toe rij en er komt uit het niets een encounter leg ik altijd het loodje ;( ik krijg gewoon nooit op tijd die 5-6 man plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hoelang duurt de singleplayer wel niet ? Ik las 100 uur maar ik dacht dat het met zijmissies erbij was. Ik ben eentje die puur voor de mainmissies gaat en letterlijk niks extra’s erbij doet, maar zit na uren achterelkaar gamen nog steed in chapter 2.

En ik las dat dit niet de langste chapter was😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Joetje079 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:37:
[...]

Ik dacht dat ik mijn boog kwijt was maar die zat dus nog aan het paard waar ik hem in eerste instantie ook niet terug kon vinden. Zal voor de zekerheid nog maar eens goed kijken als ik jou was ;)

Trouwens dat paard van mij begon ineens te schijten toen ik een afgeschoten hert op zijn rug legde _O- Dat soort details heb ik nog niet eerder gezien in een game ;)
Zo’n geweer kan toch maar op twee mogelijke slots te vinden zijn? Die heb ik beide doorlopen. Lees op Reddit al wat meer bugs over verdwenen wapens. Knal wel wat voorbijgangers af voor wat nieuws. Tot nu echter alleen maar shotguns kunnen looten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:07:
Hoelang duurt de singleplayer wel niet ? Ik las 100 uur maar ik dacht dat het met zijmissies erbij was. Ik ben eentje die puur voor de mainmissies gaat en letterlijk niks extra’s erbij doet, maar zit na uren achterelkaar gamen nog steed in chapter 2.

En ik las dat dit niet de langste chapter was😬
Dan doe je toch wat extra's :+

Hoofd verhaal zeggen ze ongeveer 60 uur, hoor verhalen dat met alles je ongeveer wel 200 uur zoet bent.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Bensimpel schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:11:
[...]

Hoofd verhaal zeggen ze ongeveer 60 uur, hoor verhalen dat met alles je ongeveer wel 200 uur zoet bent.
Oke dat is niet de bedoeling. Ik ga alleen naar die gele icoontjes. Die zijn toch alleen voor het verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:13:
[...]

Oke dat is niet de bedoeling. Ik ga alleen naar die gele icoontjes. Die zijn toch alleen voor het verhaal?
Juist die side quests maken het spel briljant... Waarom de haast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:17:
[...]

Juist die side quests maken het spel briljant... Waarom de haast?
Ben geen fan van side-quests. Game al tig jaren zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:18:
[...]

Whow zonde zeg. Dan heb jij echt al een hoop goeie gameplay gemist door de jaren heen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 22:32
Donstil schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Whow zonde zeg. Dan heb jij echt al een hoop goeie gameplay gemist door de jaren heen.
Zeker bij The Witcher 3!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Heel erg zonde als je de side quests niet doet. Het zijn geen pluk 5 bloemetjes quests hoor. Doe ze wel en geniet van de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:18:
[...]

Ik kan niet wachten op de Co-op vrijgave..... heerlijk met een aantal "echte" mensen aanklooien in de map... Ik speel ook al jaren zo ;) :P...... Achievements o.i.d. kunnen mij persoonlijk gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Sterker nog ik ben geen fan van open wereld spellen met 15+ singleplayer story’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hamazaki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:24:
Sterker nog ik ben geen fan van open wereld spellen met 15+ singleplayer story’s.
Maar waarom RDR2 gekocht? dit maakt wezenlijk onderdeel uit van het spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:25:
[...]

Maar waarom RDR2 gekocht? dit maakt wezenlijk onderdeel uit van het spel....
RDR1 zit in mijn top 10 en ik kan je vertellen dat deel 2 eronder doet tot nu toe. (Persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonix schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:02:
Moet zeggen dat ik, na wat reacties te hebben gelezen hier, de HDR Calibration nu ook op 500 heb staan en dat maakt echt wel positief verschil hoor! :D

Dan laten dit soort scènes toch wel zien dat RDR2 zijn grafische zaakjes best op orde heeft:
[YouTube: Red Dead Redemption 2 - Dynamic Weather System]
Erg indrukwekkend!

Even lost van het bovenstaande: merk nu dat het best lekker is om de outlaw uit te hangen. :o Hardwerkende boeren beroven, coaches overvallen ... It's good being bad. >:)
Is het echt een positief verschil op een OLED televisie en merk je dan niet dat zwart niet meer zwart is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:48
Anoniem: 1131761 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:57:
[...]

Ik kon aan het begin van de de story mode niet galopperen met een knop, bleek aan mij controller te liggen, andere controller werkte wel. Misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heeft iemand de vishengel al trouwens?
(En kan iemand in een spoiler even plaatsen hoe ik hem krijg :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:47
Anoniem: 1104419 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:28:
[...]

Is het echt een positief verschil op een OLED televisie en merk je dan niet dat zwart niet meer zwart is?
Samsung edge-lid (LED) hier (Q8F). Lijkt er op het oog prima uit te zien op 500. Heb verder wel Local Dimming op High, Contrast Enhancer uit en de kleurenweergave iets hoger ingesteld.

Heb op zolder nog een Sony XE9005 staan (Full Array Local Dimming), maar heb geen zin om de moeite te nemen om te testen hoe het beeld op die tv is. :)

Het lijkt er wel op dat de in-game HDR Calibration stück is, want de standaard instellingen kloppen niet en lijken voor een incorrecte beeldweergave te zorgen. RDR2 is daar niet het eerste spel in, want ik kan mij herinneren dat AC: Origins, Battlefront 2 en Mafia III ook worstelde met goede HDR-weergave - of dat nog steeds doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Bensimpel schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:11:
[...]

Toevallig werd net chapter 3 voorgeschoteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Misschien een stomme vraag, maar als er een bounty op je zit hoe kom je bij de post officie om je bounty af te betalen? Als ik het stadje in kom begint gelijk iedereen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze kinderachtige discussie hoort niet op GoT thuis. Maak een topic report aan, reageer niet zelf. Trollen en er op reageren zijn hier allebei niet gewenst. Dit geldt evengoed voor degene met wie deze discussie plaatsvond.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 27-10-2018 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Zit nu op ruim 20% van de story en een paar side-middions en activities gedaan. Technisch is het allemaal erg indrukwekkend. De focus op realisme zit dit spel naar mij mening echter danig in de weg en doet voor mij afbreuk aan het plezier. Dat heb ik er overigens zeker wel mee, maar ik weet nu al dat dit zeker niet mijn 2018 GOTY is. De opbouw van de karakters en het verhaal vind ik overigens ook maar zo-zo, maar ik kan mij voorstellen dat ik daar op ~20% niet te hard over moet oordelen. Feit is wel dat het spel mij bij lange na niet zo kan boeien als RDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 15:02
Kwistnix schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:11:
Zit nu op ruim 20% van de story en een paar side-middions en activities gedaan. Technisch is het allemaal erg indrukwekkend. De focus op realisme zit dit spel naar mij mening echter danig in de weg en doet voor mij afbreuk aan het plezier. Dat heb ik er overigens zeker wel mee, maar ik weet nu al dat dit zeker niet mijn 2018 GOTY is. De opbouw van de karakters en het verhaal vind ik overigens ook maar zo-zo, maar ik kan mij voorstellen dat ik daar op ~20% niet te hard over moet oordelen. Feit is wel dat het spel mij bij lange na niet zo kan boeien als RDR.
eens.

ben in chapter 2 ergens, wat is dit spel toch godsgruwelijk traaag.... normaal zeur ik hier niet over maar dit..

Ik vindt het goed maar ik had bijvoorbeeld bij spiderman meer zo van whoah! :) beetje overhyped naar mijn idee. ben nu die beer aan het jagen... btw.

alles reageert traag en log... verder is het wel een goede game dat wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:13
Gezien de trage mechanics en speelstijl vind ik het wel gek dat ze achievements koppelen aan snelheid waarmee je objectives voltooid. 'Kill X binnen 2 minuten' of 'Ga naar Y binnen 3 minuten'...

Dus ze maken een heel trage game, maar gaan de speler wel aanzetten om het allemaal zo snel mogelijk te doen? Why?
Als gamer raak je dan toch enkel gefrustreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:47:
Misschien een stomme vraag, maar als er een bounty op je zit hoe kom je bij de post officie om je bounty af te betalen? Als ik het stadje in kom begint gelijk iedereen te schieten.
Je kunt een bounty ook in een ander deel betalen dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Is wel een super realistisch spel. Ik krijg IRL zadelpijn van het zitten wachten op het vele paardrijden ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 10:19

SideShow

Administrator

Echt geen zin meer in dit spel. Na 10 uur heb ik wel gehad.

30 fps is voor mij als pc gamer sowieso al een uitdaging, maar deze slome grootvader gameplay, hoef ik dus echt niet.

Mijn appreciatie voor AC:Odyssey is sterk gegroeid dit weekend, wat speelt dat soepel in vergelijking (in glorious 60+ fps)

En wat waren we verwend met god of war die me toeliet om te spelen op 50+ fps. Epic graphics, epic gameplay en epic karakters, zónder slomo gameplay.

Nah, ben er helemaal klaar mee, mijn spel heb ik tekoop aangeboden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Ok boys ik zat fout!

HDR aan maar op calibratie 500 ingame pfff ziet er top uit!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Anton.net schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:22:
Gezien de trage mechanics en speelstijl vind ik het wel gek dat ze achievements koppelen aan snelheid waarmee je objectives voltooid. 'Kill X binnen 2 minuten' of 'Ga naar Y binnen 3 minuten'...

Dus ze maken een heel trage game, maar gaan de speler wel aanzetten om het allemaal zo snel mogelijk te doen? Why?
Als gamer raak je dan toch enkel gefrustreerd...
De gouden medaille challenges zijn wat mij betreft vaak tegengesteld aan hoe ik wil spelen. Ik wil niet haasten en opschieten. Ik wil rustig ronddwalen, af en toe een missie doen maar als ik halverwege een konijn wil vangen, doe ik dat ook. Dat super snel voltooien past niet echt bij het spel vind ik.

Anderzijds zijn de challenges niet echt moeilijk. Als ik voor de 100% ga dan ruim ik ze achteraf wel even op allemaal.

Los daarvan snap ik niet goed waarom er zo veel klachten over de controls zijn. Ze zijn verbeterd ten opzichte van RDR1. Je springt veel makkelijker over obstakels heen en je paard is echt enorm veel beter te besturen dan deel 1 (en ook veel beter dan in The Witcher 3 bijvoorbeeld). Als free-aimen niet goed voor mensen werkt is mijn tip: zet hem terug op assisted en tik kort omhoog nadat je inzoomt voor insta-headshots. Vuurgevechten zijn super simpel zo. Of dead eye gewoon alles. In elke la ligt wel een tonic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Mee eens, de gouden challenges passen totaal niet bij de game. Ik zal dan ook geen moeite doen om ze te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:19
Die RDR app eet wel flink batterij zeg... maar is wel handig :P

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 27-10-2018 20:44 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
SideShow schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:25:
Echt geen zin meer in dit spel. Na 10 uur heb ik wel gehad.

30 fps is voor mij als pc gamer sowieso al een uitdaging, maar deze slome grootvader gameplay, hoef ik dus echt niet.

Mijn appreciatie voor AC:Odyssey is sterk gegroeid dit weekend, wat speelt dat soepel in vergelijking (in glorious 60+ fps)

En wat waren we verwend met god of war die me toeliet om te spelen op 50+ fps. Epic graphics, epic gameplay en epic karakters, zónder slomo gameplay.

Nah, ben er helemaal klaar mee, mijn spel heb ik tekoop aangeboden.
Ik ging vanmiddag AC Odyssey opstarten omdat ik even RDR2 moe was, maar jeetje wat is dat soepel ineens weer zeg, wat een heerlijke smooth gameplay heeft die game.
En als je terug keert naar RDR2 voelt het alsof je beton in je schoenen hebt.

Inmiddels in chapter 3, maar de wereld van RDR2 is onwijs mooi, echt schitterend! Arthur is toffe hoofdpersonage maar vooralsnog niet iconisch zoals John dat was in deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:10
sjufke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:21:
[...]

Ik heb al verschillende wapens opgepakt en daardoor de huidige laten vallen, maar die vind ik daarna altijd terug als ik bij het paard sta en de wapens een beetje doorloop.

XBL: Plank268

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Inmiddels ook zo'n 8 uur verder. Ik ben er klaar mee, wat een rukspel. Puur om de reputatie en hype wilde ik het nog proberen, maar wat ongelooflijk TRAAAAAG is alles. Alles! De knoppen op de controller wennen ook gewoon niet.

Maar vooral de traagheid. Enorme lange stukken op een fucking paard moeten zitten terwijl een dialoog plaatsvindt waar ik nul interesse in heb omdat het letterlijk nergens over gaat. Maar toch is het schijnbaar verplichte kost wat je niet kan skippen omdat je verplicht bent het paard op een pad te houden. Je kan ook niet sneller rennen met het paard, want de dialoog moet afkomen.

Dat deel waar je door de hoge sneeuw slentert om van een berg af te komen was zo enorm irritant. Eenmaal beneden aangekomen ga je een gevecht aan met een groep en als je faalt moet je dat HELE TAKKE EIND weer van de berg afstrompelen.

Verhaal: 8/10 (tot zover geen issues, maar niks bijzonders)
Grafisch: 6/10 (PS4 Pro 1080p en extreem veel screen tearing, verder erg mooi)
Geluid: 6/10 (perfect gearticuleerd Engels anno 1890?)
Features: 8/10 (hunting is leuk, toffe details, geweldige uitwerking)
Controls: 3/10 (verwarrende controller interface)
Tempo: 1/10 (traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag)

Eindresultaat: 5.3/10.

Werkelijk waar, ik snap niet waar al die positieve reviews vandaan komen.

Ik heb er 90 euro voor betaald, speciale editie ofzo (waar dan), met hoge verwachtingen omdat RDR1 geweldig was. Maar ik zou het liefst m'n geld terugkrijgen van Sony. Maar volgens mij kan dat niet dus ik ga nog een paar uurtjes wagen aan RDR2. Hopelijk wordt het nog leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Blue-eagle schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:23:
Inmiddels ook zo'n 8 uur verder. Ik ben er klaar mee, wat een rukspel. Puur om de reputatie en hype wilde ik het nog proberen, maar wat ongelooflijk TRAAAAAG is alles. Alles! De knoppen op de controller wennen ook gewoon niet.

Maar vooral de traagheid. Enorme lange stukken op een fucking paard moeten zitten terwijl een dialoog plaatsvindt waar ik nul interesse in heb omdat het letterlijk nergens over gaat. Maar toch is het schijnbaar verplichte kost wat je niet kan skippen omdat je verplicht bent het paard op een pad te houden. Je kan ook niet sneller rennen met het paard, want de dialoog moet afkomen.

Dat deel waar je door de hoge sneeuw slentert om van een berg af te komen was zo enorm irritant. Eenmaal beneden aangekomen ga je een gevecht aan met een groep en als je faalt moet je dat HELE TAKKE EIND weer van de berg afstrompelen.

Verhaal: 8/10 (tot zover geen issues, maar niks bijzonders)
Grafisch: 6/10 (PS4 Pro 1080p en extreem veel screen tearing, verder erg mooi)
Geluid: 6/10 (perfect gearticuleerd Engels anno 1890?)
Features: 8/10 (hunting is leuk, toffe details, geweldige uitwerking)
Controls: 3/10 (verwarrende controller interface)
Tempo: 1/10 (traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag)

Eindresultaat: 5.3/10.

Werkelijk waar, ik snap niet waar al die positieve reviews vandaan komen.

Ik heb er 90 euro voor betaald, speciale editie ofzo (waar dan), met hoge verwachtingen omdat RDR1 geweldig was. Maar ik zou het liefst m'n geld terugkrijgen van Sony. Maar volgens mij kan dat niet dus ik ga nog een paar uurtjes wagen aan RDR2. Hopelijk wordt het nog leuk.
Eerste gedeelte in de sneeuw was inderdaad wat minder maar vanaf verhaal 2 heb je alle vrijheid en kan je net zo hard met je paard als je wilt. Tempo is denk ik iets persoonlijks ik vind het prima eigenlijk. Die 90,- tja dat heb je zelf gedaan he :P je had ook gewoon de 60,- versie kunnen halen.

Cloud ☁️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb vandaag eindelijk wat meer uren in de game kunnen steken. Fantastische game. Maar toch heb ook ik moeite met de controls. Het gaat allemaal wel hoor, het went zeker wel. Maar het is een minpunt.
Afgezien van de controls vind ik de gameplay verder dan wel weer erg goed werken.
Ik vind vooral dat Rockstar een dikke pluim verdient voor de diepgang wat dit betreft. Het management en onderhoud van wapens, paarden, player customization opties. Survival elementen.

Ook die typische Western traagheid vind ik echt heerlijk uit de verf komen. Misschien ergens ook wel door die zwaar voelende controls.

En dan de details... Een paard dat smerig wordt. Bloedvlekken op je schouder na het rondsjouwen van een dier. Het over de tafel leunen wanneer je bij poker het pak kaarten doorgeeft aan de speler tegenover je. Etc, etc.

Ben nog te vroeg in het verhaal om er een oordeel over te hebben maar de sfeer, characters en voice acting zijn echt fenomenaal. Het zijn die typische western tropes maar dan zonder dat het uitgekauwd overkomt. Arthur is een rauwe dude en komt niet over als het zoveelste goedzakje. Overigens zou ik hem wel adviseren om een touwtje aan zijn hoed te maken, haha.

Genieten!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 23:04

The_Worst

Unox

Lenny!?

:+ _/-\o_

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 22:55
Denken jullie dat spullen van de karren pakken invloed heeft op de arms meds en food indicators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-05 20:05
Geen moeite met de controls hier maar wel met de beperkte bagagecapaciteit van mijn knol 😀 Wil gewoon veel meer mee kunnen nemen dan twee konijnen. Ben erg benieuwd naar de MP, daar heb ik deze game voor gekocht. En misschien toch maar de bad guy uit gaan hangen want dan valt er meer te beleven als je het verhaal niet wilt volgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik zie mensen stoppen door de traagheid. Zoals ik al eerder zei. Dit was ook niet precies wat ik had verwacht.

Maar aan andere kant is dit een spel waar jij jouw verwachtingspatroon aan het spel moet aanpassen, want het spel gaat het niet voor jou doen. Ik begin pas na chapter 3 het spel te waarderen, maar er is nog geen wow-factor.

In RDR1 was de tempo en actie perfect. Ik heb het spel paar maanden geleden opnieuw gespeeld en ik vind het paard rijden en schieten in deel 1 veel lekkerder/soepeler.

Ik speel RDR2 in the hateful eight stijl. ‘Trage gebeurtenissen, traag verhaal, lange dialogen, weinig actie’ enz.

RDR1 was meer een django unchained tempo. Op het paard zitten en knallen maar. (Favoriete speelstyle van iedereen)

Dus je verwachtingspatroon bijstellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 27-10-2018 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42
Zit al 15 uur in chapter 2 en daar blijf ik voorlopig ook. Wat een zalige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
HKLM_ schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:44:
Die RDR app eet wel flink batterij zeg... maar is wel handig :P
Waar is die dan zo handig voor? Paar keer gestart maar zie het niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
UltraSub schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:00:
[...]

Waar is die dan zo handig voor? Paar keer gestart maar zie het niet?
Ik gebruik hem voor de kaart :) Ik heb mij vanmiddag een uur of 2 vermaakt met jagen en dan is de kaart wel makkelijk zodat je weet in welk gebied je zit (bijvoorbeeld bison gebied) Dat maakt het zoeken en navigeren weer wat makkelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 27-10-2018 22:04 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Lekker Ventje schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:42:
Ben erg benieuwd naar de MP, daar heb ik deze game voor gekocht.
Kan me niet voorstellen dat die goed gaat zijn met deze zuigende controls. But we shall see.
HKLM_ schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:02:
[...]

Ik gebruik hem voor de kaart :) Ik heb mij vanmiddag een uur of 2 vermaakt met jagen en dan is de kaart wel makkelijk zodat je weet in welk gebied je zit (bijvoorbeeld bison gebied) Dat maakt het zoeken en navigeren weer wat makkelijker.
Aaah, de kaart. Goed punt.
Want ook dat is ruk qua controls: klik, klik, kijk naar kaart, klik, klik. Vs alle andere fps: klik, kaart, klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06-2020
Ik heb rdr1 nooit gespeeld, maar wat is deel 2 een pareltje zeg. De traagheid is voor mij juist een enorm pluspunt en maakt het erg realistisch. De soundtrack is echt geweldig en daar geniet ik helemaal van. Het verhaal pakt me nog niet volledig, maar begint te komen in chapter 2. Heb door drukte nog niet veel meer kunnen spelen, maar ga morgen lekker weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
UltraSub schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:08:
[...]

Kan me niet voorstellen dat die goed gaat zijn met deze zuigende controls. But we shall see.

[...]

Want ook dat is ruk qua controls: klik, klik, kijk naar kaart, klik, klik. Vs alle andere fps: klik, kaart, klik
Die kaart openen in de game is niet heel ideaal nee. Vind het wel jammer dat je niet kan zien hoever het nog is als je een pin point maakt op de map (zoals in GTA)

—————————————————————

Heeft iemand een goede mannier om bisons te vangen? Merk dat het met de lasso niet echt werkt... maar teveel schieten is ook niet goed omdat de kwaliteit van de huid dan minder is voor de verkoop.

[ Voor 24% gewijzigd door HKLM_ op 27-10-2018 22:20 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

[...]

[...]

Of houd start ingedrukt. :)

Linker D-pad korte tik naar links geeft je je tasks en via schouder knop direct naar challenges. Gaat vlotter dan via het menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:04
[...]

[...]

Options knop vasthouden > kaart. Ruk hoor 8)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56
Wel veel kritiek hier op de traagheid van het spel zeg, vindt dit juist vet omdat je des te meer geniet van de momenten dat het wel los gaat met actie. Het is gewoon extreem realistisch en daar moet je misschien wel van houden. Heb me zelf hier nog geen moment aan geërgerd mja smaken verschillen natuurlijk.

Maar als je een snelle shooter wilt ga je toch lekker black ops 4 spelen..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
De controls zijn traag maar maken het ook wel realistisch, beter dan dat ren vliegwerk van ac of Uncharted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42
Iemand al opgevallen dat Arthur ontzettend lijkt en enigszins klinkt als Arthur uit Peaky Blinders? Heb hem namelijk net zo gemaakt met die snor o.a.

Geweldig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Wow. Voor deze game speciaal de PS4 omgeruild voor een PS4 Pro, want ik verwachtte me al aan framedrops. (Ja, ik zit nog even vast op 1080p dus enkel voor smoother fps :D)Maar...

wat een oog voor detail! En zoveel 'interactie' tussen NPC's die op de achtergrond gebeurd dat alles gewoon 'alive' doet aanvoelen. Het eten/slapen/wassen/scheren... interesseert me op zich weinig maar het verveelt (nog) niet en het heeft ook ergens wat 'nut' (ie. impact op NPCs). Wildlife dat wildlife jaagt.
Predators die je paard doen onrustig worden...

Ik heb de game nog niet durven uitzetten met het idee dat ik wat zou missen.
spoiler:
Net ergens onder een spoorbrug een half lijk opgehangen gevonden met de tekst "look at my works" ofzo.
Doet me meteen denken aan sommige dingen die je in GTA V kon vinden, ook best luguber. Maar het draagt zoveel bij aan mijn nieuwsgierigheid naar "wat is er nog te vinden". En dan te weten dat ik in 2 dagen nog niet of zelden buiten Horseshoe, Emerald en Valentine ben geweest...

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

tja, bounty van 140 dollar weten te krijgen, maakte alleen maar wat ruzie met wat random mensen en opeens begonnen ze schieten, uit zelfverdedeging ze maar neer geknald. Op een trein gesprongen en de halve trein beroofd. maar dat mag ook al niet. flauw hoor :+

Ik ga nog maar een trein beroven om die bounty ergens anders maar af te kopen dan. :(

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 19-05 14:24
Wow. Wat een reacties hier. Begrijp het niet helemaal.

Vooral als het gaat om de traagheid van het spel. Het eerste hoofdstuk gaat erg traag. Je sleept jezelf erdoorheen. Ik geloof er heilig in dat dit een bewuste keuze is geweest van de makers. Het is de bedoeling dat je empathie krijgt voor en verbonden wordt met de hoofdpersonen. Die zijn net gevlucht en komen bijna dood aan in een verlaten schuur. De worsteling die zij hebben doorgemaakt, maak jij ook letterlijk door de slome klim ter paard. Juist in een game kan je de tijd ervoor nemen om dat gevoel over te brengen. Dat gebeurt hier dus ook.

Ze proberen een spelwereld neer te zetten waar over elk detail is nagedacht. Dat zie je terug in het grafische maar ook bijvoorbeeld in het sound design. Alles om te zorgen dat de immersie zo groot mogelijk is. Daar horen ook 'saaie' dingen bij als lange tochten ter paard die ten koste gaan van je stamina/health, rust, verzorgen van je paard, moeizaam verdienen van geld, losbandige bendeleden die onder controle gehouden moeten worden etc. Ik vind het supertof dat R* er niet voor kiest om het wilde westen te over-romantiseren maar juist ervoor kiest om ook de moeilijkheid en traagheid te laten zien van wat het zou zijn als je zou leven in een wereld als die zij hebben neergezet. Dat moet niet makkelijk zijn geweest en dat is exact het gevoel wat ze willen meegeven. Aan alle reacties te zien lukt dat perfect.

AC en Spiderman zijn ook kwalitatief uitstekende spellen, maar die proberen je wat anders mee te geven. Spiderman staat voor bewegelijkheid en snelheid, dat zie je dan ook terugkomen in elk vlak van de game. AC staat voor een dergelijke mate van soepelheid in bewegen dat tegen automatisch aanzit in een hypergeromantiseerde weergave van een periode in het verleden. Deze twee games proberen dus iets anders over te brengen naar jou als gamer dan RDR2. Het slaat ook nergens op om ze dan te vergelijken.

En ja, ik vind RDR2 niet perfect. Ik erger mij aan de onleesbaarheid en inconsistentie van de te gebruiken controls rechtsonder in beeld bijvoorbeeld. De icoontjes op de minimap zijn ook niet goed te lezen vind ik. De hoeveelheid controls vind ik ook wat overweldigend. Maar om de game 'slecht' te vinden op basis van de gekozen stijl slaat nergens op.

Zeg dan dat je liever houdt van snelle spellen, die mening is je goed recht. Er is namelijk zoveel aandacht besteed aan elk vlak in RDR2 om precies aan jou over te brengen wat ze in gedachten hadden om over te brengen. Dat spat van de game af en is niet te ontkennen.

PSN: MrMistral

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Blue-eagle schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:23:
Eenmaal beneden aangekomen ga je een gevecht aan met een groep en als je faalt moet je dat HELE TAKKE EIND weer van de berg afstrompelen.
Fout. Je hebt drie keuzes. Restart mission, restart from last checkpoint en cancel mission. Ik klikte ook te snel restart aan. Maar ga je voor laatste checkpoint dan begin je bij de hideout voor de shootout.

Ik moest dat stuk ook tweemaals opnieuw doen omdat gang members aan gort werden geschoten. Dat vind ik een minpunt dat gangmembers allemaal in leven moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik had Max Payne flashbacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:40

Alcmaria

Syntax Error in 10

Joosie200 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:32:
[...]

Fout. Je hebt drie keuzes. Restart mission, restart from last checkpoint en cancel mission. Ik klikte ook te snel restart aan. Maar ga je voor laatste checkpoint dan begin je bij de hideout voor de shootout.

Ik moest dat stuk ook tweemaals opnieuw doen omdat gang members aan gort werden geschoten. Dat vind ik een minpunt dat gangmembers allemaal in leven moeten blijven.
Sterker nog, als het vaak genoeg niet goed gaat krijgt je ook ‘Skip Checkpoint’...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Dat rijden zonder fast travel heeft ook wel wat! En zo heel lang duurt het ook weer niet en zo kom je ook nog is leuke strangers missions tegen.

Mijn vriendin wordt er gek van! Lekker aan het bier en al spelende zingende “i am outlaaaaw” blijf ook lekker in herhaling vallen! Heerlijk spel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik vind het ook ballen hebben van rockstar om er een cowboy sim van te maken ipv game als spiderman, horizon zero dawn of ac waar alles zo snel mogelijk moet gebeuren omdat dat lekker veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41
Nieuwevolger schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:40:
Ik vind het ook ballen hebben van rockstar om er een cowboy sim van te maken ipv game als spiderman, horizon zero dawn of ac waar alles zo snel mogelijk moet gebeuren omdat dat lekker veilig is.
Ik kom net uit Spiderman en dan ga je van fast paced actie naar een tragere game. Ik moet daar wel aan wennen, maar je merkt al gauw hoe groot deze wereld is en hoeveel er te doen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Alcmaria schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:34:
[...]

Sterker nog, als het vaak genoeg niet goed gaat krijgt je ook ‘Skip Checkpoint’...
Ah. Dat heb ik nog niet gekregen als keuze d:)b

Was laatst weer mijn hoed kwijt na een missie. Kwam ik een random gast tegen met een schiet challenge op glazen flessen _/-\o_ Net aan verloren. Toen vroeg ie om een rematch voor 10 ipv 5 dollar. Denk ja dahaag.. Bam headshot en hij is dood. Pak ik zijn hoed af en gallopeer verder :7

Verder nog 0 bounty op mijn hoofd. Ik knal de getuige om. En als iets under investigation is net als in GTA off road gaan en je verdekt opgesteld laten staan. De mooiste scene vond ik als je met een bendelid de hele nacht gaat zuipen en dan dronken weg moet rennen van law enforcement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mijn favoriete scene uit de game.
Ik heb me kapot gelachen na die eerste drankjes _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:22
Joosie200 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:45:
[...]

Ah. Dat heb ik nog niet gekregen als keuze d:)b

Was laatst weer mijn hoed kwijt na een missie. Kwam ik een random gast tegen met een schiet challenge op glazen flessen _/-\o_ Net aan verloren. Toen vroeg ie om een rematch voor 10 ipv 5 dollar. Denk ja dahaag.. Bam headshot en hij is dood. Pak ik zijn hoed af en gallopeer verder :7

Verder nog 0 bounty op mijn hoofd. Ik knal de getuige om. En als iets under investigation is net als in GTA off road gaan en je verdekt opgesteld laten staan. De mooiste scene vond ik als je met een bendelid de hele nacht gaat zuipen en dan dronken weg moet rennen van law enforcement :D
Rematch gewoon moeten doen. Moet je vliegende vogels neerknallen. R3 in drukken en je hebt het zo voor elkaar. (Daarna had je hem nog kunnen afknallen)

Ik vind het gewoon een geweldige game. Vraagt een stranger mij zojuist om hulp terwijl hij met de hoefijzer bezig is, kom je aan trapt het paard naar achteren waardoor de stranger dood is. Loot en en verder. Het skinnen is ook heel gaaf in beeld gebracht. De reacties van dieren ook. Echt de details zijn ongelofelijk mooi. Je paard dat reageerd op roofdieren etc etc... goty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
038Zwolle schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:11:
[...]
Rematch gewoon moeten doen. Moet je vliegende vogels neerknallen. R3 in drukken en je hebt het zo voor elkaar. (Daarna had je hem nog kunnen afknallen)

Ik vind het gewoon een geweldige game. Vraagt een stranger mij zojuist om hulp terwijl hij met de hoefijzer bezig is, kom je aan trapt het paard naar achteren waardoor de stranger dood is. Loot en en verder.
Ah dat had ik willen weten vantevoren. Ja die kwam ik ook tegen. Paard van die gast schoot op hol. Dus ik erachteraan met mijn lasso. Eindelijk gevangen ontsnapt ie. En ik verlies hem uit het oog omdat mijn beginpaard hem niet meer kon bijbenen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Ik heb in het begin een ander paard gepakt en gebruik deze nu. Nu was ik ergens en kwam ik mijn temporary horse red tegen. Deze heeft ook een icon op de map. Hoe kom je hier vanaf / wat moet je er mee..

[ Voor 3% gewijzigd door HKLM_ op 28-10-2018 00:27 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Alweer een paar heerlijke uurtjes RDR gehad, begin van de avond de missie gedaan waarbij je dronken wordt in de kroeg. Veel games hebben een quest waarbij je dronken wordt, meestal zijn die bloedirritant maar in RDR is het echt briljant, gewoon spot-on!

Verder ook de 2de holster vrij gespeeld krij je standaard een sawed off shotgun bij maar ik denk dat ik uiteindelijk voor 2 revolvers ga. Wel jammer dat je niet gelijk alle wapens kunt kopen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +10 Henk 'm!
In mijn optiek is dit spel het schoolvoorbeeld dat laat zien dat het medium van games terecht Hollywood voorbij is gevlogen qua omzet. Wat een kwaliteit. Wat een detail. Ik geniet elke minuut. En volgens sommigen zijn dat er veel te veel. Ik houd van de traagheid in deze game. Eindelijk eens geen open wereld game met 150 verschillende icoontjes die je plichtsgetrouw maar langsloopt. Nee, eindelijk een wereld die je zelf volledig op een rustig tempo kan ontdekken, zonder dat je op elke straathoek afgeleid moet worden door een nietszeggende sidequest of een collectible.

Rockstar is voor mij gewoon de beste gamedeveloper die er is. Wat een kwaliteit hebben ze afgeleverd. Niet. Normaal.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 16 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.